Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
23.10.2015 09:20 - Така смятам за редно (при все, че е кретенска загуба на времеви ресурс)
Автор: starforlife Категория: Лични дневници   
Прочетен: 421 Коментари: 23 Гласове:
7

Последна промяна: 23.10.2015 09:43

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
Моля нормалните блогъри да не четат по-долната цитирана кореспонденция, а или да напуснат постинга - или просто да послушат музиката.
( Особено пък ти, Санкии, естествено :))


Здравей

Ако имаш тел на хлорис ми го дай

Изпратено: 20.10 20:17 От: axlaxl



Извинявай

Пиша от телефон, не мога да ти обясня сега защо ми трябва. Дай ми и нейна снимка
Няма да те намесвам
Много ми трябва...

Изпратено: 20.10 20:22 От: axlaxl



Имаш го отговора публично.

Послушай ме: остави тази практика, в която не съм повярвал преди, когато съм меркал твърдения за теб на други блогъри.
Рано или късно ще ти донесе неприятности и проблеми.
Големи неприятности и сериозни проблеми.
Не поставяй началото им тук и сега.

Успехи.

ж

Изпратено: 21.10 00:01 От: starforlife



Re: Имаш го отговора публично.

Искането ми няма нищо общо с блога. Дори смятам да се махна пак за много дълго...

Изпратено: 21.10 08:30 От: axlaxl



Re: Имаш го отговора публично.

Който ме познава знае каква съм. В блога фантазират за мен само малоумните. Интелигентните са ми във фб.
Трябва да разбера тази жена дали наистина има нужда от помощ. Мога да и помогна, но не и докато е анонимна за мен.

Изпратено: 21.10 08:33 От: axlaxl



Хайде да го кажем така:

Първо: Ти мен за тъп ли ме имаш?!
Нещата, които говориш и по начина, по който ги говориш изобщо не са нормални.
"Ако имаш тел на хлорис ми го дай"
/цитирах те/
Къде тук е думичката "моля", "ако смяташ за редно" и т.н.?!
Не си спомням да съм по някакъв начин зависим от теб /а то никой не е зависим по никакъв начин от друг в такъв аспект/, че да ми го пишеш така.

Второ: Защо си мислиш, че само ти можеш да помогнеш и какво разбираш под помощ?!
Защото, ако се говори за финансова - мога много по-добре /убеден съм, защото зная своите възможности/ да й помогна самия аз.
Ако е с работа - същата работа. Едва ли можеш по-бързо и по-добра /като за ценза и квалификацията й/ да й намериш.
Ако е... лекарска - ами сори, но също.
Не искам да звуча надуто и надменно, но както вече казах - познавам себе си, положението си, ресурсите си, познатите си и т.н.

Трето: Някой да ти е поискал помощта?!
Не смяташ ли за редно, ако тя има нужда от помощ и е готова да я получи от теб - да осъществи самата тя контакт с теб?!
Защо не пишеш на самата нея и, ако тя отхвърли помощта ти - да се кротнеш?
Светът е пълен с хора, които имат нужда от помощ - просто си намираш някой друг.

С всичкото това искам да ти кажа, че НЕ ТИ ВЯРВАМ!
99 на 100 съм убеден, че целите ти са коренно различни и аз ще съм последния човек, който ще ти помогне в осъществяването им.
Напротив!
Намекнах ти го - сега ти го казвам директно:
Не се занимавай с виртуални интриги, защото има ресурси, които те правят откриваема и достижима, независимо в коя държава си.
дори по-добре навън, отколкото в България.
Не те заплашвам. Просто ти казвам, че има една граница, която прекрачиш ли я - нещата отиват в друг ресор, където повярвай ми ще имаш вземане-даване със самия мен /и мои настоящи или вече бивши подчинени/.

Прекрати тази комуникация с мен и си гледай Реала.
Приятелски съвет!

Изпратено: 21.10 12:47 От: starforlife



Re: Хайде да го кажем така:

Да го кажем така! Тя показа че е невменяема, телефона и го иска човек,който иска да и помогне, просто няма блог, само чете...
Не е заплашвай с намиране, защото аз не се крия къде съм и коя съм! Това минава при шизофрничките, не при мен! Дори нямам български лични документи :)
Помолиха ме да съдействам за телефона и не за лошо, а за хубаво. На мен ми е все тая коя шизофреничка в депресивна криза ще се самоубива... ДА- казала че че ще се самоубие !
И на теб ще ти кажа- не живея в самота, нямам комплекси и не ми действаш :D
Много знаеш да "лаеш" но хапане няма. Смешно е да заплашваш ник... дори по ИП не можеш да ме намериш, камо ли по друго... Тия заплахи с адвокати, прокурори и съдилища са бабини измишльотини. Иначе всички в блога трябва да сте в затвора или осъдени. Има педофили, откачалки, даже виртуални убийци- умориха един човек с клонинги, получи инфаркт...

И те предупреждавам, че отпуската ми свърши. И да пишеш за мен из блоговете няма да видя.

Иначе вчера ти ПИСАХ ОТ ТЕЛЕФОН И ЗАТОВА СЕ ОПИТАХ МАКСИМАЛНО КРАТКО ДА НАПИША...нямам нерви да пиша дълго от телефона който даже сам пише думи и трябва да редактирам после...

Успех с правосъдието
Всички сте зле с главите, някои обаче много зле....

Изпратено: 21.10 13:05 От: axlaxl



Абре, моме...

Стига вече с тези тъпизми бре!
0882/475-196 - това е мой ГСМ.
Хайде да те видя като не е за интрига - как ти или онзи заинтересован господин ще се обадите.
Нали той е реален и е наблизо - нека да звънне, ще се видим, ще ми се легитимира да го видим кой е и какъв е и тогава ще видим - ще му дам ли ГСМ-а на въпросната, или не.
Разумно и естествено, не мислиш ли?!
Но и ти и аз сме наясно, че обаждане /а още повече среща/ няма да има.
А, да, само с обаждане няма да стане.
/при все, че ми е достатъчно да го индентифицирам като самоличност, ако не е от уличен телефон/.
Така, че - нека прекратим тази идиотска комуникация.
Живей си живота...
Въпросният "Робин Худ" също нека си го живее...
А който е решил да се беси - да го прави - това како ти влиза в работата?!
В САЩ на всеки 7 минути се извършва самоубийство.
В Русия - на всеки 24.
Що не го пратиш там, че да се изявява?!

Не ми пиши повече, моля! - Безсмислено е.

Успехи!

Изпратено: 21.10 23:10 От: starforlife



Куко

Стига с тия чаршафи, не ми действаш...самоубивайте се, няма един да е в ред от вас... Публичните ви пубертетски чатчета са като извадка от учебник за психиатри... Не разбираш. Знам!

Направи се на толерантен към оная пача хлорис, точно по педераски... Ае майната ти!
Не ме занимавай с шизофренични разсъждения и съчинения.

Изпратено: 01:41 От: axlaxl



Що така бре, Аксел?

/Забелязваш ли, че говоря на НИК, а не на реалния човек и не се обръщам по име, при все, че го зная?/
Що така се разпени?!
Причината да не е, че номера ти не мина и толкова елементарно се доказват такива плоски неща, които се опитваш на стар краставичар да пробутваш?
Къде отиде благородството и загрижеността?
Нали искаше да помагаш?
Дай ГСМ-а на въпросния господин, нека ми звънне - ще се видя с него на удобно за него място и в удобен за него час, ще го вия кой е - и ще дам ГСМ-а на въпросната.
Ето, дори аз се загрижих и заявявам, че ще го дам 100%.
Но ще го направя така, както е редно - човекът да му видя очите и да мога да го индентифицирам.

Няма да стане, нали?!
"Оная пача Хлорис"... Само тези ти думи говорят красноречиво що за човек си и какви са намеренията ти.
Аз никога не съм и не бих нарекъл някого "пача".
Разликата до "интригантка, лъжкиня" и т.н. е огромна.

Всичко най- ти желая.
А, да - какво стана с отпуската и това, че и да пиша - нямаше да прочетеш скоро?
хах

Изпратено: 08:37 От: starforlife



ПС:

Натиснах Ентер без да искам, преди да съм завършил "шизофреничните разсъждения и съчинения":
"Направи се на толерантен" - цитирам те.
Първо - Аз съм си толерантен, защото и в случая с нея не преминавам границата да набърквам реалния човек, а "споря" с НИК-а
Второ - Ти как видя, че съм се направил на такъв?! Нали не следиш блог.бг, защото е и загуба на време, а и си толкова ангажирана?!

Но, за да завърша - нека отново те цитирам:
"Не ме занимавай с шизофренични разсъждения и съчинения."
Кой кого занимава бре, моме?!
Аз ли ти писах първи или ти?!
Аз ли писах /цитирам/:
"И на теб ще ти кажа- не живея в самота, нямам комплекси и не ми действаш :D
Много знаеш да "лаеш" но хапане няма. Смешно е да заплашваш ник... дори по ИП не можеш да ме намериш, камо ли по друго... Тия заплахи с адвокати, прокурори и съдилища са бабини измишльотини. Иначе всички в блога трябва да сте в затвора или осъдени. Има педофили, откачалки, даже виртуални убийци- умориха един човек с клонинги, получи инфаркт..."
Не си спомням да ме е интересувало как живееш, къде, какво ти е IP-то /което самите стопани при определени условия биха предоставили - да сменяш случайно МАС, ако иначе ползваш прокси?!/, какви са ти документите и други бля-бля?!
Ти мастурбираш в думи - на мен го приписваш.
Аз не зная /и не ме интересуват минали неща/ кой получил инфаркт и т.н. Но ти знаеш.
И имаш наглостта да говориш за мен неща, които се отнасят за теб.

Айде по-спокойно, моля!

Остани си със здраве и просто спри да ми пишеш.
Естествено тази кореспонденция сега ще я кача в блога, за да я прочетат всички, защото това не е "педераско" /пише се с Т да ти обърна внимание/, а и да е - прати някой да ме накаже.

Георги Стоименов

Изпратено: 08:58 От: starforlife




 
Мислех музиката да е "Шёпот звёзд", но някак си ще я "обидя" да е фон на такива кретенизми.
Затова пуснах саундтракът от "Туин Пийкс".

Сега проумяваш ли Ф, че не интригантствам, а се ръководя от определени цели, които не са насочени към никого конкретно?!
И защо "пращаш" Хлорис да ми казва това или онова, а не се изправиш ти като мъж и не го направиш?!

Ще ме изтъприте още малко, защото така съм решил. После правете каквото щете, а който трябва - да ви бере гайлето.





Гласувай:
8
1



1. saanki - калпазан ,ко ще доказваш пак,брее..
23.10.2015 09:53
обърна всичко наопаци,болна глава!
цитирай
2. ysmivka - ( Sometimes I'm boring, but in most cases I'm a... idiot! :))
23.10.2015 09:54
Това само го копирах, не е мое мнение, дай ми една разумна причина да продължаваш да се занимаваш с горното?
цитирай
3. germanwoman - ЛоВърА наДмиНа сеБе си
23.10.2015 10:18
УдаРи При Хло на КамЪк И сега ПраИ ИнтрИга на ГърБа на Гина......
ДраГи зритеЛи, Има лИ друГ таКЪв ПсиХопат каЖете?

ЖениЦи СамотНи жриЦи!
КомУникиРайте Още с Него На личНИ
Това Го Води До ОргазЪм
Има МатрЯл за НовИ И нОви ИНтригИ
цитирай
4. rustam - Мдаааааааа,
23.10.2015 11:31
Както се казва, "шило в торба не стои".
Дъртата шафрантия Гинка Аврамова е влязла отново в роля! Подло, гнусно и неграмотно същество. Даже един "педерас" не може да напише правилно.

Прав си, Жорка да изнесеш тази помия на открито. Без съмнение Лудото Гине и Юлия са като дупе и гащи.
цитирай
5. starforlife - ~~~~
23.10.2015 11:51
~ 1. saanki - Нали знаеш, че си една празнодумна страхливка?!
Още чакам адреса /не, че го чакам де/.

~ 2. ysmivka - Има разлика м/у "мнение" и "ебаване със себе си", не мислиш ли?!
А трябва ли?! - Трябва ли да ти давам причина?! Всеки прави сам своя избор. Ти не направи ли своя?!

~ 3. germanwoman - Ето те бреее, душко непоробена.
Доста далеч си от Истината в твърденията си, но това е друг въпрос. На реалната жена зад НИК-а "Хлорис" тепърва й предстоят интересните събития. Нормални събития да подчертая.
Ти кандидат ли си за такива?!

~ 4. rustam - Здравей, Рустаме. Винаги съм ти имал Уважението, най-малкото, защото си Даскал /доколкото съм разбрал/. Не винаги съм бил съгласен с тезите ти или изказванията ти /както и ти с моите - естествено е/, но както виждаш никога не съм емнал теб /или друг, който не го е заслужил/ така.
Аксел също нямаше да изкарам "отвън", ако се беше кротнала, както я съветвам още в първия си отговор.
Но определено някои хора тук /не изключвам себе си, най-малкото, защото ще е помпозно/ са с прекалено голямо ЕГО и все искат те да имат последната дума.
А в определени случаи последната дума я има Закона.
Поздрави!
цитирай
6. starforlife - ПС: Определено не прави чест на никого /в случая на мен/,
23.10.2015 11:57
но смятам за по-редно такива "разговори" да са публично достояние /за хората в блога говоря/, защото иначе Истината се изопачава.
От моя страна няма проблем който когато, както иска да цитира /без да видоизменя/ мои думи от където и да е /ЛС-та, коментари, постинги/.
Въпросът е да се прави тънката разлика м/у това да го правиш, защото така смяташ за редно /без да си самовменяваш, че си прав/ и това, да го правиш с цел интрига.

И в момента има профил rayofdreams, който в началото /преди няколко дни/ беше с идеята полека да вмени, че е мой, а сега вече го прави открито.
Само го питам като е толкова мъж ЩО НЕ ЗАПОЧНЕ ДА СЕ ОБРЪЩА КЪМ МЕН /ИЛИ ДА ПОДПИСВА ПИСАНИЦИТЕ СИ/ С ГЕОРГИ СТОИМЕНОВ?!

Ето по това ще ме познавате вече - ВИНАГИ, когато е нещо по-така - ще слагам отдолу личното си име, по лична карта.

Та, rayofdreams?!
цитирай
7. starforlife - Да си го запазя от тук: http://predatorblack.blog.bg/zabavlenie/2015/10/23/krenvirshi-za-1-ofertata-e-validna-do-00-00.1401624
23.10.2015 12:06
12:01 - Нали си наясно, че си един СТРАХЛИВЕЦ?!
-------------------------------------------------------------
rayofdreams написа:
Не се хаби френд Борн, няма да те разберат!
Това си е загуба както на времеви така и на интелекуален ресурс.
Жалко, че малцина го разбират (или поне не взимат отношение да покажат че не е така). Фактите са на лице, така че всеки достатъчно интелигентен (пък и не чак толкова) блогър може да прозре истината.
Някои свикват да бъдат нападани в името на добрата кауза, други не.
Лошото е, че глупавите винаги са самоуверени, а умните (не визирам себе си, хах)
винаги се колебаят.
Изнесени са фактите, ами вземете отношение бре...
Не гледайте само сеир. Или по-добре да нямаме нищо общо с това.
Сигурно така си казват повечето и може би са прави.
Но не съвсем! Защото лица като въпросната персона ( а и не само тя) стават фактор в този блог. `Ма кой съм аз да ги говори тези работи.
Аз съм оф4ар и не разбирам....

Добре си се представил /като изказ, при все, че има тънкости в моя, с които не си в час/, но да те попитам:
Що не вземе да подписваш такива неща с Георги Стоименов, м?!
Не ми отговаряй - аз го направих в заглавието на този си коментар, който партийката ти Юлка няма да допусне.

Георги Стоименов

Е, понеже е на работа и идеята явно е да се лее отдолу, под напомпания от теб постинг /за който ще обърна внимание естествено на модераторите/ - връщам си думите, че няма да допусне.
Но 90 на 100 съм сигурен, че ще изтрие при първа възможност.

Как е germanwoman днес?!
цитирай
8. rustam - Знаеш ли,
23.10.2015 12:19
starforlife написа:
но смятам за по-редно такива "разговори" да са публично достояние /за хората в блога говоря/, защото иначе Истината се изопачава.
От моя страна няма проблем който когато, както иска да цитира /без да видоизменя/ мои думи от където и да е /ЛС-та, коментари, постинги/.
Въпросът е да се прави тънката разлика м/у това да го правиш, защото така смяташ за редно /без да си самовменяваш, че си прав/ и това, да го правиш с цел интрига.

И в момента има профил rayofdreams, който в началото /преди няколко дни/ беше с идеята полека да вмени, че е мой, а сега вече го прави открито.
Само го питам като е толкова мъж ЩО НЕ ЗАПОЧНЕ ДА СЕ ОБРЪЩА КЪМ МЕН /ИЛИ ДА ПОДПИСВА ПИСАНИЦИТЕ СИ/ С ГЕОРГИ СТОИМЕНОВ?!

Ето по това ще ме познавате вече - ВИНАГИ, когато е нещо по-така - ще слагам отдолу личното си име, по лична карта.

Та, rayofdreams?!



по принцип си прав. Ваденето на ЛС не е дело на чест. В случая обаче става дума за гнусна, подмолна интрига на Гинка Аврамова. Неслучайно преди време я бях дефинирал като "миндил". Дори в псувните срещу омразните хора има повече достойнство, отколкото в тази гинкина гнусотия. Смятам, че си се държал достойно в един диалог, в който кипи от помийната пяна на Аврамова.
цитирай
9. starforlife - Ще запомня името за всеки случай. Благодаря!
23.10.2015 12:27
rustam написа:
Знаеш ли,
по принцип си прав. Ваденето на ЛС не е дело на чест. В случая обаче става дума за гнусна, подмолна интрига на Гинка Аврамова. Неслучайно преди време я бях дефинирал като "миндил". Дори в псувните срещу омразните хора има повече достойнство, отколкото в тази гинкина гнусотия. Смятам, че си се държал достойно в един диалог, в който кипи от помийната пяна на Аврамова

Именно!
Имало е много случаи, в които са ми писани ЛС-та, които стават много повече за интрига от тези, които изкарах на светло в последниТЕ си постингИ.
/например: предложения за сексуални отношения/
/ЛС-тата на Юлка също са кретенски и при все, че знаете нейната политика спрямо мен - да сте ме видяли да изнеса нейни ЛС-та?! - Тя има повече Достойнство /казах го вече/ от обектите на тези последни, кретенски мои постинги!/
Та, Рустаме:
Идеята тук е, че те са си го заслужили.
Хлорис /както там и е реалното име/ вече тръгна към едно друго място, където ще дава обяснения с кой акъл ръси клевети, че съм я бил притискал РЕАЛНО, че съм й бил влизал в къщата и т.н.
Може пък Аврамова да я последва - от нея си зависи.
После: Когато осъзнато си решил да разровиш един кошер - ти си наясно с две неща:
Първо - че осите ще те налетят.
и
Второ - че ще има отоци по тялото ти.
/така метафорично ти отговорих на въпроса за честта при ваденето на ЛС в публичното пространство на блог.бг - щото аз не съм седнал никъде другаде да ги вея тези неща, както правят други/

Благодаря още веднъж за името й. Ако го забравя /или нещо стане с този постинг и профил - щото той върви към изтриване/ - нали мога да те потърся, ако се наложи?!

Георги Стоименов
цитирай
10. lozanova - Подкрепям!!
23.10.2015 12:45
Точно заради такива като тези в последните ти постове, някои стари блогъри тук трябва да се „крием” зад още някой ник, за да се изкажем някъде.




Поздрав.


https://www.youtube/watch?v=9ZeRvXuZr5U
цитирай
11. rayofdreams - копирам тук, за да не ми изтрият коментара при Юлия
23.10.2015 12:48
За да не бъда многословен и да бъда припознаван с многоуважаваният от мен до този момент блогър ще запитам:
Къде и кой е твърдял че аз съм Георги Стоименов (приемам, че това е истинското име на блогъра стоящ зад никове, които четях с интерес) ?
Имам предвид някой друг освен никове от сорта на germanwoman, katara, hloris и др. подобни замесени в някакви си тяхни игри...
Отговорете ми !
Моля някой от администрацията да покаже чия собственост са тези никове!
цитирай
12. starforlife - Хайде де видим:
23.10.2015 13:07
rayofdreams написа:
За да не бъда многословен и да бъда припознаван с многоуважаваният от мен до този момент блогър ще запитам:
Къде и кой е твърдял че аз съм Георги Стоименов (приемам, че това е истинското име на блогъра стоящ зад никове, които четях с интерес) ?
Имам предвид някой друг освен никове от сорта на germanwoman, katara, hloris и др. подобни замесени в някакви си тяхни игри...
Отговорете ми !
Моля някой от администрацията да покаже чия собственост са тези никове!

Първо: Името е истинско и има поне 4 човека тук, в блога, които ме познават реално и знаят, че е тека.

Второ: Нима отричаш, че полагаш усилия да вмениш, че този профил е мой?!
Не е нужно да си българовед /или както там се казва/, че да се набият на очи специфично мои фрази, като например: "времеви ресурс", "оф4ар" е други.
НИКът ти изниква от нищото преди дни и започва да имитира изказа ми.
Друг пример: "Френд Борн"
Френд Борн е мой РЕАЛЕН Приятел!
/потвърди го, Френд/
Аз зная реалното му име.
Аз се чувам реално с него по ГСМ-а.
Аз се ползвам с Доверието му /както и той с моето/.
Това ми дава право да го нарека "Френд"!
Не казвам, че ти не може да наричаш който искаш така, но и двамата отлично знаем, че го казваш не от приятелски чувства, а целта е тази, която вече казах.
Чел си ме бил от отдавна...
И от кой НИК ме четеше?!
/риторичен въпрос - и двамата също добре знаем, че зная и други твои НИК-ове, както и евентуалното ти реално име/

За едно обаче те подкрепям:
"Моля някой от администрацията да покаже чия собственост са тези никове!"

Да, моля администраторите не да оповестяват /защото това е тъпо и е в разрез със Закона/, но да водят достоверна статистика и когато /и ако/ им се поиска информация от компетентни за това органи - да предоставят такава по отношение на:
bryunetsnakovalnya10
starforlife
/виждате, че започвам с моите профили - по-стари и нефункциониращи от години няма смисъл да намесвам/
germanwoman
rayofdreams
hloris
anin

Както виждате - не говоря за Юлия и Аврамова
цитирай
13. starforlife - И като е тръгнало да се цитират малоумни ЛС-та - да изкарам и малко от Юлка:
23.10.2015 13:20
smotan pedal...
само ти ревеш на моделаторките...
ама ,не се хаби....
аз съм Самостоятелна Бойна Единица.
чукай СаанкитУ,будалааа
времето на Уя минава
а, тук и пари не раздават...

Изпратено: 12:52 От: predatorblack

~~~

Да, Юлия,
двата ти постинга от този ти профил /Колко вече имаш?! - Станаха ли 15-тина?!/ бяха свалени от първите места на "първа" по мой сигнал до модераторите.

~~~ Тук модерирах, защото блог.бг ми писаха и то извинявайки се и взеха отношение. А аз никога не съм се дърлил с тях за друго, освен с идеята да се промени средата. ~~~

Георги Стоименов
цитирай
14. starforlife - Моето мнение е, че профили като predatorblack
23.10.2015 13:24
които пишат подобни ЛС-та /цитирам отново/:

smotan pedal...
само ти ревеш на моделаторките...
ама ,не се хаби....
аз съм Самостоятелна Бойна Единица.
чукай СаанкитУ,будалааа
времето на Уя минава
а, тук и пари не раздават...

Изпратено: 12:52 От: predatorblack

Няма смисъл да съществуват, против политиката /новата/ на блога са и
ПРИКАНВАМ МОДЕРАТОРИТЕ ДА СЪГЛАСУВАТ С РЪКОВОДНИ КАДРИ ДЕЙСТВИЯТА СИ И ДА ГО ИЗТРИЯТ!

В противен случай аз ще се третирам като подложен на психически тормоз, информирал Ви за нередността, а Вие не предприели действия да пресечете това деяние.

Георги Стоименов
цитирай
15. rayofdreams - ок
23.10.2015 13:25
Напускам дискусията и спирам да пиша коментари тук, за да не стават обърквания!
цитирай
16. starforlife - А защо не?!
23.10.2015 13:40
анонимен написа:
Партия с Рустам......
И тия разговори с твоите клонинги е време да ги прекратиш ми се струва
Горе участваш с 3 твои клонинга, кого заближдаваш???

М?!
Защо да не съм "партия" с един реален човек, който не се срамува да застане с лика си пред мен?!
С теб ли да съм?!
Какво реално лошо е направил Рустам?!
Може да не съм бил съгласен /и сигурно пак няма да съм - както и той с мен/ с много негови виртуални /подчертавам/ постъпки, но съм достатъчно широко скроен да не свързвам Виртуала с Реала.
Въпросната Хлорис /примерно/ върти интриги /не казвам постоянно във времето/ по мой адрес от 3 години. Кога изкарах ей така ЛС-та отвън?! М?!
Направих го сега и ще я вкарам реално в съда по причина, че тя прекрачи границата и намеси нещата в реала.
Не е приемливо да твърди, че съм я бил притискал реално в живота, че съм и бил влизал в къщата, че се страхувала да не принудя сина й да подпише нещо си, че съм се бил срещал и познавал с АнИн, че съм бил живял с Юлия, че еди коя си била моята Санкии, че еди кой си каратист еди що си...
На тая и трябва шамар и ще си го получи.
Шамар е метафора - разбирате.
Някои ще кажат: Ама тя е луда, а ти два пъти повече, че да се занимаваш.
Е хубаво де, но това е въпрос на доказване.
Ако е - ще я освидетелстват и затворят.
Иначе тя е опасна най-малкото за детето си, не мислите ли?!
И пак повтарям: Нищо не твърдя от това луда ли е или не.
Твърдя /и ще го докажа/, че тя ме въвлича като реална личност в реални клеветнически интриги.
И не само мен.

Не ме съдете, че имам волята да имам активна гражданска позиция.
Някои тук знаят, че съм повел война и с определени работодатели в Реала.
Така, че - моля да не се подсмихвате, че всичко е за тъпа, виртуална слава.
Вашите Деца утре ще бъдат бити и малтретирани /реално/ от определен работодател, който упражнява такива неща от години - но "лудия" Георги Стоименов се е изправил с/у него да се бори с вятърните мелници.
Забавната примерно може да потвърди - срещал съм я с бито момче на 19 по друг повод.

Времето ще покаже кой какъв е.
Дотогава вие си чешете езиците тук и чакайте Обществото ни да се промени от самосебе си!
цитирай
17. rustam - starforlife
23.10.2015 14:52
Винаги при нужда можеш да разчиташ за установъчни данни относно лицето Гинка Димитрова Аврамова. Това, че нямала български документи е евтин блъф.

Но дори и да е така, гинкиното пипе не може да вдене, че системата ЕСГРАОН пази информация за човека, без значение на това-има ли, няма ли документи. Това вдяваме ние с теб.
цитирай
18. germanwoman - IGNORE
23.10.2015 14:55
starforlife написа:
12:01 - Нали си наясно, че си един СТРАХЛИВЕЦ?!
-------------------------------------------------------------
rayofdreams написа:
Не се хаби френд Борн, няма да те разберат!
Това си е загуба както на времеви така и на интелекуален ресурс.
Жалко, че малцина го разбират (или поне не взимат отношение да покажат че не е така). Фактите са на лице, така че всеки достатъчно интелигентен (пък и не чак толкова) блогър може да прозре истината.
Някои свикват да бъдат нападани в името на добрата кауза, други не.
Лошото е, че глупавите винаги са самоуверени, а умните (не визирам себе си, хах)
винаги се колебаят.
Изнесени са фактите, ами вземете отношение бре...
Не гледайте само сеир. Или по-добре да нямаме нищо общо с това.
Сигурно така си казват повечето и може би са прави.
Но не съвсем! Защото лица като въпросната персона ( а и не само тя) стават фактор в този блог. `Ма кой съм аз да ги говори тези работи.
Аз съм оф4ар и не разбирам....

Добре си се представил /като изказ, при все, че има тънкости в моя, с които не си в час/, но да те попитам:
Що не вземе да подписваш такива неща с Георги Стоименов, м?!
Не ми отговаряй - аз го направих в заглавието на този си коментар, който партийката ти Юлка няма да допусне.

Георги Стоименов

Е, понеже е на работа и идеята явно е да се лее отдолу, под напомпания от теб постинг /за който ще обърна внимание естествено на модераторите/ - връщам си думите, че няма да допусне.
Но 90 на 100 съм сигурен, че ще изтрие при първа възможност.

Как е germanwoman днес?!


Няма ТаКЪФ ПсиХопаТ драгИ зриТели.
ТолКоз ДЪлЪГ моноЛог доСегЪ не е ИзнаСял
Пак ЯвНо са Го УвОлнИлИ
цитирай
19. mickeymouse - Добре, че не съм ти писал лично съ...
23.10.2015 15:01
Добре, че не съм ти писал лично съобщение. :) Шегувам се де знаеш, че ти симпатизирам. :)
цитирай
20. hloris - starforlive
23.10.2015 15:42
И сега не разбрах последно какво сте решил да правите с мен?!
Ще ми помагате,съдейки ли ме?!
Никъде не съм споменавала,че лицето Георги Стоименов Гевечанов ми е влизал в къщата..никъде не съм използвала тези думи.
Казала съм,че някой ми влиза реално в къщата,и след като преди 2 години ми беще казал,че ще опъваш РЕАЛНО ще опъваш палатка пред къщата ми,и че никой нищо не може да ти направи,то не е ли логично да си помисля такива неща,и даа ги споделя под форма на хипотеза,т.е. предполагаема хипотеза.

Да,с шефа на районното си управление сме говорили за това,но никъде,подчертавам никъде,не съм споменавала РЕАЛНОТО ТИ ИМЕ.

И пак да попитам,мислиш ли,че си ми интересен,та ще седна да се занимавам с теб толкова много,и то реално?!

Казала съм,и съм те умолявала ти да ме оставищ на мира,като и на спокойствие,нали?!
КОЙ ПРЪВ дойде на лс,да ми казва да разпространявам някакъв си негов пост?!
КОЙ?!

И как аз съм те преследвала в разстояние на 3 години,плетейки интриги за теб,след по изричната ти молба съм стояла настрана от блога ти с ник
bryunetsnakovalnia 10

И ДА ПОПИТАМ ТУК ПУБЛИЧНО:
ОТ ПАРИ ЛИ СЕ НУЖДАЕТЕ,ЧЕ ВСЕ ГЛЕДАТЕ ДА ХВАНЕТЕ ДА ОСЪДИТЕ НЯКОЙ ЗА НЕЩО?!

Нали ми симпатизирате,нали искате да ми помагате?!
Така ли ще ми помогнете да гледам детето си,като ме разкарвате примерно по съдилища реално?!
като крадете от хляба на едно болно,лишено от бащина грижа и закрила момче?!?

Силно противоречива личност сте вие.
Ето затова аз не съм желала никога,никаква комуникация с вас,още по-малко пък реална такава.
Бъдете мъж,и си дайте отговор поне пред себе си,защо вплитате името ми/ника ми/ във всеки ваш пост?!?
Защо?!?
Защо?!?
Някаква фикс-идея ли съм за вас ?!?
Защо непрекъснато се занимавате с мен,кажете ми?!

Мъжки и благородно ли е това?!
Вместо да си погледна детето РЕАЛНО,то да си губя РЕАЛНО времето да чета вашите дълги коментари и постове?!
През това време можех да направя един сладкиш на момчето си,не мислите ли,
или просто да му обърна внимание на него?!?
Защото так
цитирай
21. hloris - Продължение:
23.10.2015 15:45
защото така погледнато аз обръщам внимание на вас,а не на него?!?
Мисля,че това вече не е мъжка постъпка.
Мъжкарско е да ме оставите да си гледам реално детето,както и виртуално да комуникирам с моите приятели тук....
Ето Това Е нормалното в случая за мен.
Аз спирам,защото с вас човек наистина не може да се разбере.
цитирай
22. starforlife - Хлорис,
23.10.2015 15:54
нямам време сега да чета словоизлиянията ти, но диагонализирах и те са тъпи.
Първо, защото парите не ме интересуват изобщо и евентуалните 3 хил. за клевета - ще ти ги върна. Въпросите са принципни.
Второ, защото никой не те кара да четеш - прави си сладкишите и престани с малоумщините.
Ти си тази, която говори за реалната ми същност, което е подсъдно.
Аз говоря на и за Хлорис.
Схващаш ли кретенията да продължаваш тази защита на тъпата виртуална чест?!
цитирай
23. starforlife - А сега този постинг ще бъде свален от екран по причина,
23.10.2015 15:58
че блог.бг бяха информиране от мен за пореден забелязан бъг в платформата, а аз не съм някакъв интригант или самовлюбен ЕГОцентрист и след като тяхната воля е била да му отнемат "медалчетата" - аз ще я уважа /този път, защото не съм го правил тогава, когато е било неправилно от тяхна страна/

( Е ли или не е starforlife положителен "анимационен" "герой", Санкии, естествено?! :))
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: starforlife
Категория: Лични дневници
Прочетен: 250622
Постинги: 179
Коментари: 1089
Гласове: 913
Архив