Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
23.01.2016 17:52 - "Неможал" и "нещял" са брат и сестра! (казваше Баба ми, Бог да я прости)
Автор: starforlife Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1720 Коментари: 10 Гласове:
45


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
Повод за тази малка демонстрацийка е написаното ТУК и ТУК.

Сега нямам време, защото набързо минах през в къщи, но очаквайте скоро да направя възможност да диктувате вербално, и изказването от Вас да се "налива" в карето отдолу.
Мога ли да попитам кой каза, че от Фейсбук не могат да се вграждат видео-клипове у блогу?! Интересно защо тогава още от 25-ти март 2015-та това е възможно и беше представено на F8 конференцията в Сан Франциско. Но... блогърите в блог.бг, улисани в дърлене и политикантство... а и неоценяващи това, което знаещите винаги са им давали... Се изказват неподготвени и естествено не възприемат, че при компютърната материя няма невъзможни неща. Ето го "невъзможното" вграждане на клип от Фейсбук у блогу.          








Гласувай:
45



1. freeoldmen - Хубаво,
23.01.2016 18:05
ама как стана?
цитирай
2. kuschel - Е добре, знаеш го. Сега ще се фукаш ...
23.01.2016 18:07
Е добре, знаеш го. Сега ще се фукаш ли. Просто покажи и на другите как става.
Ембед кодовете, които дава фейса, трябва да се преработят за блог.бг. Опитвах няколко пъти неуспешно и се отказах. Намирам клиповете в Тубата и ги прехвърлям от там.
Добре е да знаеш, но още по-добре е да споделиш знанията си. Това е социалистическия принцип. Другият е либералния на егоистите. Ще видим.
цитирай
3. starforlife - ~ 1. freeoldmen
23.01.2016 18:25
А ти, Фрии, сливи ли имаше в устата да попиташ?!
Не мислиш ли, че някои имаме право да се чувстваме огорчени когато се отнасяте незаслужено кофти с нас?!

Тепърва блога ще пропада технологично...
Тепърва аз ще съм ви "нужен"...
Но, няма да ме има!
Или по-скоро - тук ще съм, но просто ще съм спрял да давам Решения.
И не защото почти никой никога едно "Благодаря" не каза - не съм примрял за благодарности.
А просто, защото при най-малкия "инат" от моя страна (да се чете, че на някой му кефнало да иска от мен да съм ставал от ВАШАТА агитка, а аз ама крайно да не ВИ харесвам, но това да не ми е пречело да давам Знания и Решения на всички без да ви деля) - и веднага ставам вълк бесен.
Е... Щом е така - оправяйте се сами да ви видя.
цитирай
4. starforlife - ~ 2. kuschel
23.01.2016 18:28
Кушел, извинявай, на мен ли говориш?!
Надувко значи.
Ми... ОК, нека приемем, че е така.
Но заради това ви арогантно отношение не само няма да ви науча как да вграждате клипове от Фейсбук тук, в блог.бг, а и ти оставаш без приобщаване на станалите ти анонимни коментари от преди изтриването на профила ти.


Не знам дали съм надувко, но знам, че е редно да ти кажа, че нищо от това, което си написал не е вярно.
И ти го казвам като човек, който по "стечение на обстоятелствата" съм компютърен инженер, изкарващ хляба си компютърни технологии от 1993-та та до ден днешен.

Всъщност донякъде съм надувко, да!
Скромността е за тези, които ги е страх да блестят!
цитирай
5. freeoldmen - Извинявай, че попитах.
23.01.2016 18:54
Ще преживея некакси и без да качвам от Тубата.
цитирай
6. starforlife - ~ 5. freeoldmen
23.01.2016 19:36
Както вече казах: Сърдете се на себе си и на неадекватните си желания да "плащам членски внос" и то в агитка, която също казах, че не одобрявам ама никак.

Ми извлечете си познанието този път сами, от постинга, баси.
Нали все тръбите колко сте умни!

Предупреждавам обаче, че НИКОЙ КЪМ МОМЕНТА В БЪЛГАРИЯ НЕ МОЖЕ ДА ВИ ПОМОГНЕ!
Няма Колега, който да успее дори на базата на кода на постинга да разбере как вградих клип от Фейсбук и да го направи и той.
Гарантирам го и съм готов да се обзаложа на каквото кажете!
цитирай
7. gipsyking - Аз ти го казвам, Стар.
23.01.2016 20:46
БЛАГОДАРЯ!
Благодаря, че знаеш и можеш.
Благодаря, че все пак съм сигурен,че ще разкриеш тайната как става публикуването на клип от фейса тук. ;)
Благодаря и за това, че ще разкриеш как може и диктувайко де ни пише в поста. ;)
Въобще..... БЛАГОДАРЯ ЗА ВСИЧКИ ТЪНКОСТИ, КОИТО НИ РАЗКРИВАШ!!!!! ;))))))
цитирай
8. cortana - Я, Смарти се идосал (както казва ...
23.01.2016 22:17
Я, Смарти се идосал (както казва той)! :))))
Ако ти кажа "благодаря", ще ме научиш ли? :)
цитирай
9. musicgirl81 - Еееее, г-н Стар майсторът си е ма...
24.01.2016 07:44
Еееее, г-н Стар майсторът си е майстор!!!!
Не можело да се качват тук клипове от Фейсбук?!?!?!!!??!!??!!
НЯМА НЕЩО, КОЕТО Г-Н СТАР ДА НЕ МОЖЕ!!!! :):))
Сподели как става, г-н Стар! Моля те. :)
Моля те, моля те, моля те! :))))
БЛАГОДАРЯ още от сега. :)
цитирай
10. cortana - Добро утро. :)
24.01.2016 11:58
Добро утро. :)
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: starforlife
Категория: Лични дневници
Прочетен: 2614058
Постинги: 1153
Коментари: 16834
Гласове: 13882
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930