Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
13.05 20:50 - Висш пилотаж в блог.бг?
Автор: starforlife Категория: Лични дневници   
Прочетен: 542 Коментари: 22 Гласове:
23

Последна промяна: 14.05 07:03

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
Само чакайте да видите какво се казва "висш пилотаж", ако този, който се изхвърля, че било това http://zax.blog.bg/zabavlenie/2017/03/20/15-01.1516596 изпълни приканването от ето този коментар:

 
34. starforlife - Всъщност, размислих! Не само ще ти посветя един постинг, който ще покаже, че ти смяташ всички около теб за по-глупави, а те са в болшинството си доста по-умни,
но и може би ще пропиша отново тук по-рано от предвиденото като "план", за да има живец в теб, след като съм ти такава голяма тръпка.

Такааа, значи: Ти казваш, цитирам те
zax написа:
Заради кой сменях профили и се правех пред познати че не ги познавам бе?!
Нали така?
Тоест, твърдиш, че аз съм причината да сменяш профилите си.
Това, Закс, е не просто една елементарна лъжа, а обида спрямо Интелекта!
Ти се мислиш за по-умен от повечето хора тук, а аз ще ти покажа, че е точно обратното или поне от мен и редица други, които познавам - си не нула, а минус едно.
Не вярваш ли?
Хайде активирай... да кажем профила си f873 и ще ти го докажа и то неоспоримо дори за дете в 1-ви клас!
Спокойно - можеш да не активираш някои постинги, които смяташ за много нещо и, че целта ми е да науча
нещо от теб. Аз дори няма да те чета. Нито един твой постинг.
И ПОВТАРЯМ АБСОЛЮТНО СЕРИОЗНО, ЧЕ САМО ТОВА ЩЕ Е ДОСТАТЪЧНО НЕ НА МЕН (АЗ ЗНАЯ ИСТИНАТА), А ВСЕКИ НА ВЪЗРАСТ НАД ДЕТСКАТА ГРАДИНА ДА ВИДИ ЩО ЗА ДВУЛИЧНИК И ЛЪЖЕЦ СИ!
С малко моя помощ.

Манипулатор бил (сам се хвали представете си)...
От години манипулираш хората тук, да!
Но разбери: тук има хора и то не малко, които казах, че са толкова по-умни от теб - че ще те продадат преди да мигнеш.
Аз съм един от тях и, ако активираш профила си
f873 ще ти го докажа и то с помощта на "висш пилотаж".

Та? - Ще активираш ли профила си f873?
Ако искаш активирай key5, за мен е без значение. И чрез него също еднозначно на всеки тук ще покажа що за лъжец си!
Просто активирай който и да е от другите ти профили, освен gosho567 (за мен е все тая) и ще докажа твърдението си.
И ти ще видиш колко нива над теб съм. Както и ще ти изброя хората тук, които познавам под една или друга форма и съм убеден, че също са нива над теб като Интелект.
Аватарите ти ще четат постингите ти, ще извлекат нужното и ще ти го покажат.

Самият ТИ ще покажеш на другите, че си един ЛЪЖЕЦ!

ЩЕ ВИДИШ ВИСШ ПИЛОТАЖ ТУК, А НЕ ПЛОСКИТЕ ТИ БЛОГОВИ ФОКУСИ!


 




Гласувай:
23
0



1. starforlife - Ето това се нарича висш пилотаж тук, Закси.
13.05 20:54
Самите твои аватари да ги накарам да извлекат от постингите ти нужното и да го покажат на блогърите!
Но ти естествено няма да активираш един от двата ти (а защо не и двата) профила, защото самите те ще те направят за смях и ще покажат кой изм/у двама ни лъже и интригантничи и кой изм/у двама ни е с по-голям умствен багаж.
цитирай
2. zabavnata - Момчета, защо се карате кой е по-добър?
13.05 21:18
Всъщност, ако се съберат най-добрите на едно място би се получил добър екип.
цитирай
3. starforlife - Не, мила ми сестричке! Ти отлично знаеш кой е по-добър!
13.05 21:22
Ние се надпреварваме кой е по-голям кретен!
Но ти и там знаеш, че съм по-добър! ха ха ха

В понеделник, в... 15:00 или 17:00 в моята пицария!
Избери ти и без хъката-мъката!
Не си черпила за Гергьовден. ха ха ха


От моя страна, Ани, не иде реч за това кой е по-добър - това е смешно и глупаво.
От моя страна иде реч за ИСТИНАТА.
Въпросният от години пише какви ли не небивалици по мой адрес, използвайки както редица профили, така и анонимни коментари и то двулично приписвайки такива неща на мен.
ЕТО ЗА ТОВА Е СПОРЪТ МИ С НЕГО, АНИ!
ЗА ТОВА, ЧЕ ТОЙ ЛЪЖЕ И МАНИПУЛИРА ВАС, БЛОГЪРИТЕ, А НЕ КОЙ Е ПО-ДОБЪР.

ПРОСТО ИСКАМ ДА ПОКАЖА ИСТИНАТА, НО УВИ - ТОЙ НЕ ДИСКУТИРА ТЕМИ, НЕ ПРИЗНАВА (НО И НЕ ОТРИЧА) ПРОФИЛИ, ДЪРЖИ СЕ НАДМЕННО И АРОГАНТНО СПРЯМО МЕН КОГАТО МЕ НЯМА ИЗ БЛОГА, А КОГАТО СЕ ПОЯВЯ И МУ ПОТЪРСЯ СМЕТКА - СЕ ПОКРИВА ИЛИ ШИКАЛКАВИ.

СТАНА ЛИ ТИ ЯСНО?

С две думи: ВЪПРОСНИЯТ ВИ МАНИПУЛИРА ОТ РЕДИЦА ПРОФИЛИ ОТ ГОДИНИ И ПРОСТО ИСКАМ ДА ПРИЗНАЕ ИЛИ ДА ВИ ПОКАЖА АБСОЛЮТНО ДОКАЗУЕМО, ЧЕ ТОВА Е ТАКА.
Нищо повече от моя страна. Абсолютно нищо.
цитирай
4. starforlife - ПС: Определено, ако се съберат НА ЕДНО МЯСТО най-добрите - си пречат!
13.05 21:23
Най-важната дивизия на Майкрософт безапелативно го доказа много-много отдавна.
цитирай
5. cortana - 'Аватарите ти ще четат постингите ти, ще извлекат нужното и ще ти го покажат.'
13.05 21:29
Ето сега вече може би ще има веселба! :)
Сега може би, Закси, ще видиш как аватари могат да говорят. :)
Дори на мен обаче ще ми е интересно, защото явно Смарти ще демонстрира наистина висш пилотаж. :) Виждала съм аватар да говори, кликайки в/у него, но да чете от постинги и то избирателно, това не! :)

Аз съм твърдо ЗА! Активирай профилите, Закси!
Като потребител тук го искам, не като приятелка на Смарти. :)
Хем ще видим нещо, което 99,99% от хорато тук сигурно не вярват, че е възможно, хем ще видим кой говори истината - ти или Жоро.

РЕСПЕКТ, МАСТЪР!
За кой ли път, но отново поздравът ми е:
https://www.youtube.com/watch?v=KB0LogYoeyg
цитирай
6. saankii - права е тук корти..
13.05 21:37
и аз съм един.. доста объркан потребител..
всички ме знаете,нали?
zax ?!
цитирай
7. starforlife - Юле, идва ми да тА разцАлувам!
13.05 21:47
Именно! Хората тук са объркани.
И част от причината е, че има хора, които правят неща нарочно, за да е така.
Които се подиграват с Вас и задкулисно Ви включват в какви ли не интриги.
Които Ви манипулират и в същото време се представят пред Вас като радетели на правдата.

Кое е достойното да имаш куп профили и от някои от тях да черниш някого, и в същото време да говориш, че той правел такива неща?

Такъв е именно случая със Закс: Той претендира, че е нормален и желае нормалност при отношенията тук, а в същото време прави профил rayofdreams и чрез него се опитва да ме дискредитира, вменявайки, че е мой.
Прави профил gosho567 и отново нездраво говори ред невярности и пълни лъжи по мой адрес.
Същото е правил и от f873. Същото прави и от zax.

Има профил sirius11 (и не е само той), който не твърдя, че е на същия човек - убеден съм, че не е - но който цели същото.
Това не е ли лудо?
цитирай
8. milady - 7. starforlife
13.05 22:01
Ж, имам щастието да те познавам/ рядка Терца си, брат ми/
аз имам една любима кратка приказка..
„ ние сме Луди, да...
но пък вие сте..прости / Юлия Друзила ла Дива
благодаря !
а по въпроса за „ анонимните“
надали има друг , да е
вдигал такава врява като мен/вкл и към Твоя Милост Хакерска..
еее,оказа се, че съм..права..
никога не влизам в спор, където не съм сигурна..
поне 99%/ ха хаха..
очакваме развръзка..
цитирай
9. starforlife - ~ 8. milady - Благодаря, много си мила (станала)!
14.05 07:20
Ами да ти кажа, моето мнение е, че света и особено прогреса, дължи много на нормалните "луди".
От онзи ден, откакто Корти ми вкара фитила с показването на пълните простотии като твърдения на въпросния, че съм искал да му купувам профили - споменах за някои проблеми в блога, които отново повтарям, че не се дължат на нескопосана изработка, а на последващата ЛИПСА на адекватна (да не кажа никаква) поддръжка.
Помпането на постинги може да бъде елиминирано за 20-тина мин.
Възможността за писане на анонимни коментари - за горе-долу същото време.

Аз анонимни коментари НЕ ПИША!
Когато съм го правил (мноого, много рядко) е било във вид на "съревнование" с някои от простаците, които умеят това и ВИНАГИ или някой е знаел, че го правя - или съм се "подписвал".
Имало е обаче и то не малко случаи, когато първоначални анонимни коментари са били променяни и отдолу са поставяли моите имена.
Ето затова именно искам Закс да каже абсолютно разбираемо и по мъжки за 4 профила негови ли са или не и това са: key5, f873, gosho567 и rayofdreams?
Защото Вие, блогърите, е честно да знаете и да помислите какво е правено (спрямо мен) от тези профили.

Защото, спомни си именно ти, Юле, че от профила rayofdreams се публикуваха едни коментари във вид на картинки от символи, както и уж хвалещи ме коментари и това точно теб те убеди, че е мой профил и ти ме яде за това.
А аз твърдя, че е точно на Закс!
ТАКА ЛИ Е, ЗАКС? ТВОЙ ЛИ Е ТОЗИ ПРОФИЛ?
Честно ли е било спрямо теб, Юле?
Оставете ме мен - вълци ме яли.
Задайте си въпроса честно ли е било спрямо всички от Вас, които са определили тогава този профил като мой.
И това беше преднамерена, премерена, съзнателна политика - именно това да се вмени. Да бъда дискредитиран пред вас.

ИМА ХОРА ТУК, КОИТО ВИ ПРАВЯТ НА МАЙМУНИ.
КОИТО СИ ИГРАЯТ С ВАШЕТО ДОВЕРИЕ.
АЗ ЗАСТАВАМ С ИМЕТО И ЛИКА СИ ЗАД ТВЪРДЕНИЕТО, ЧЕ ЗАКС Е ЕДИН ОТ ТЯХ!
Обори ме, Закс!
Но само да активираш въпросните профили - и ще видиш какво се казва "висш пилотаж" и колко ниско ще паднеш в очите на тези, които не познават това ти лице - лицемерното, лъжовното, интригантското.
ПРОСТО АКТИВИРАЙ ПРОФИЛИТЕ! НИЩО ПОВЕЧЕ НЕ ИСКАМ! ДРУГОТО ЩЕ ГО СВЪРШАТ САМИТЕ ТЕ!
цитирай
10. starforlife - Изпуснал си явно да прочетеш някои от коментарите под предходния ми постинг преди да ги изтрия.
14.05 12:27
анонимен написа:
Жоре, блогът ти прави номера. Изкарват на 1-ва някакви глупости, а стойностните неща и важните постинги като този, който казва истини, си стоят с по стотина прочита за да не ги вижда никой.

Там казах, че когато реша, ще прилагам нещо, което няма да позволява даден постинг да се помпа.

ИСТИНАТА ЗАСЛУЖАВА ДА Е ПРАВДИВА, А НЕ ДА СЕ НАВИРА ИЗКУСТВЕНО В ОЧИТЕ НА ХОРАТА.

Това е! Толкова е просто.

И именно това показва колко много (ама 'ич не) бленувам за слава тук и колко голямо (тоест, че 'ич не) е ЕГО-то ми: Фактът, че не навирам този и предходния ми постинг в очите Ви, защото колкото и да касаят Истината - по същност те са кретенски и мястото им не е на първа.
А и Истината казах заслужава да е правдива - да има поне реални прочити, а не напомпани.
Да носи Послание (дори и с превенцията с/у помпане), а не рейтинг-точки на собствениците на блога.
цитирай
11. cortana - Добро утро. :)
14.05 13:22
Май няма да летим, Жоро. :(
Май въпросният се измъкна и няма да активира профилите.
Кадецът вика дръжте крадеца - това е неговото поведение. Достатъчно е да се погледне профила му gosho567. И дори не се свениш от позиция на анонимен да говори за чове, стоящ пред нас неанонимно.
За мен такива хора са жалки и дори само това ми е достатъчно да не им вярвам.



ПП: Юлия, благодаря за разбирането, оценката и положителното отношение.
Именно такива хора като Закачи правят така, че повечето да се въздържаме да застанем неанонимно тук. На никого не е приятно като личност да бъде Калоян. То е неприятно като НИК, какво остана като име.
цитирай
12. cortana - Цитирам анонимния, когото не си прочел, Смарти, и изтривам анонимните.
14.05 13:22
анонимен написа:
Аз не разбрах zax имал други профили и ги напуснал заради теб ли? Ми ако е така добре сте направили и двамата: ти да го предизвикаш, а той да го направи.

На мнение съм, че това не е редно и дори да се е поюучило като бъг, би следвало пишещия да уточни кой е.
Така е възпитано. :)))
цитирай
13. cortana - Да покажа малко смях: :))))) :))))))
14.05 14:02
Току що коментирах от твое име, Смарти, при Заксито ето това:

9. starforlife - Закси, понеже Жоро го няма, ще ти отговоря аз, Корти. :)
13:31
Имам това право, разрешено ми е, а и щом те дразни... :)))
По 1. от седми твой коментар: Иронията да отговаряш на Жоро цитирайки го не ти помага. За пореден път заобикаляш директни негови въпроси. Естествено, че той е прав, а ти не. Ти си този, който е писал десетки постинги спрямо него, а не той. Ето затова той ти е казал за пачето перо.
При все, че не се разбира с 1, 2, 3 на кои точно негови части от коментарите отговаряш, не съм съгласна с тях.

По 2. от седми твой коментар: Понякога часове, понякога дни. Зависи колко бързо и къде се разпространява вируса и колко адекватно поразените от него ще реагират.
Нали не твърдиш, че от споменаваните от теб фирми, чиято основна част от бизнеса е защитата, следят целия Интернет трафик и/или въобще техно-сектора и така реагират с пускането на конкретна дефиниция? В описвания от теб случай, Вие там рипортвахте ли на Нортън Лабс, на Касперски Корп, на Есет? Май не. Защо тогава очакваш те да реагират?
Първо: вирусът може да е бил локален и те да не знаят за неговото съществуване въобще.
Второ: вирусът може да е бил реално стоящ на 'пазара', но приоритетите им да са други.
Позволи ми по второто да съм доста по-добре запозната от теб, защото съм на мениджърска позиция в компания, която само в България има над 1500 служителя и отлично зная какво е корпоративен приоритет. Независимо от какво предизвикан.
Да не забравя да кажа, работа в сферата именно на компютърните технологии и корпорацията ми обезпечава поддръжката 70% от големите корпорации по света.

3. Смятам, че грешиш. Жоро е видял две теми в постинга ти и по двете ти отправя предизвикателство, но ти не приемаш, именно защото написаното от теб не е вярно.
Естествено е той да не седне да пише код за нещо, което няма. Казал ти го е.
Ти даде ли му заразен файл, че да има в/у какво да работи? Или си мислиш, че той е медиум и хей така знае за какво е ставало на въпрос?
Запозната съм с евристичните стратегии при изработката на антивирусни и последващи дефиниции за тях, но все пак не става така, както ти го описваш.
За мен лично, това е пълна твоя измислица.
90 на 100 съм сигурна, че се е касаело за вид скапване на FAT, а ти го представяш тук като вирус.
Но защо не отговаряш, отново, на въпросите на Жоро? Защо не приемаш ръкавицата? Отговори де. :)

Мнението ми за следващия ти коментар: смешно е. :)))
Ти наистина ли не се виждаш отстрани, че именно ти си в ролята на чистачката тук?
Колко пъти Жоро те прикани да дискутирате и да се състезавате, изпитвате, а ти нито веднъж не прие? Отговори де.
Ето и сега, пита те кога е станало, явно има нещо предвид, пита те на кой език си писал, казва ти да определиш дата и да се види кой колко знае, но ти се измъкваш както винаги с празни приказки, целящи да не уронват престижа ти пред околните.
А той само така става още по-малък. Защото само и единствено говориш теоретизми. :)
цитирай
14. cortana - И при следващия ми опит за коментар, за да кажа вече от свое име ето това:
14.05 14:04
13:58 - А сега и от моя профил. :)))
zax написа:
Винаги мога да ти дръпна шалтера но предпочитам ти сама да го набуташ както предния път защото в това отношение си много добра.
Вече го направи ... :)))))
Естествено, че можеш. Твое право и ти често се възползваш от него. Но това също те превръща в един палячо. Фактът, че от една жена те е страх и отнемаш правото 'и да се изкаже.
А по повод на твърдението ти, че си го 'набутвам', какво по-хубаво от това? :))))
На жените им е кеф от това, ако не знаеш или си забравил. :))))
А, ако трябва да съм сериозна: така си мислиш ти, че някога съм си го 'набутвала'. Но това не превръща мислите ти в реалност.
Кажи ми: какво от написаното от името на Жоро не е не просто логично, а вярно и 'набутах' ли си го отново според теб? Или не зная за какво говоря и говоря глупости?
Защо дори с мен не се реши на един спортсменски двубой, Закси? :)))
Страх те еееее! :))))
:))))
Страх те е, че една жена ще убие ЕГОто ти. :)))

Коментарът чака одобрение
Постинг: Гого и крипто-вируса. Go-o-o Gogo, go-o-o ... :)
Автор на постинга: zax



Видно е какво получих! :)
А именно, ето това:
http://cortana.blog.bg/photos/178678/laugh.png
Ето това е Закси голЕмата работа, човек, който е толкова голам професионалист, че от една жена се страхува. :)))
Ето така милее за правдата и истината Закси, като отбягва дискусии и налага рестрикции. :)))
Жалка картинка. :(
цитирай
15. mersedes - Привет, Стар! :-)
14.05 15:06
Привет, Стар! :-)
цитирай
16. cortana - Нали знаете, че Кортана е много работлив асистент? :)))
14.05 15:11
Поела съм ангажимента докато работя да съблюдавам реда тук и ще го направя.
анонимен написа:
Гого монолого?
Този театър сме го гледали. Първи си у блого!
По интриги и то много

Aпропо прочити?
Дори и тези не са реални. Всички останали нормални постинги от вчера вечер са по със стотина.
Tи дори не може и да се напомпаш като хората!

А ти да не си човекът-закс?
Защо е релевантно да си го помисли трезво мислещ човек ли? Защото не е вярно твърдението ти, а видяхме, че ти си по лъжите и изкривяването на нещата.
Показвам постингите и прочитите им на 'първа':
13.05 20:54 - За пловдив с любов... - към момента с 2981 'прочита'
13.05 23:38 - Красиво - към момента с 2959 'прочита'
13.05 18:39 - Послание - към момента с 2832 'прочита'
13.05 18:02 - Поредната френска откачалка - към момента с 2618 'прочита'
13.05 20:56 - Енергийна структура - към момента с 2540 'прочита'
13.05 19:52 - Път - към момента с 2411 'прочита'
11:53 - Мама ми казваше. - към момента с 1317 'прочита'
И сега защо е релевантно да си помисли човек, че си ти анонимния - човекът-закс:
Първо защото както вече казах, лъжеш, а това е типична твоя черта!
От 7 постинга на 'първа', 6 са от вчера и то публикувани след този тук, а последния е дори от днес (следват го още 4 с по над 1000 'прочита').
Второ, защото кой, ако не ти би имал желание този постинг да не стигне до 'първа' и е естествено човек да помисли, че ти си напомпал другите, за да предотвратиш това
Така ли е, човеко-закс? Ти ли напомпа и то така, както ТОЗИ КОГОТО ПЛЮЕШ ТЕ Е НАУЧИЛ, защото ти си голЕмата работа и не ТОЙ а тИ има какво да научи другия, а е факт, че помпането, което почива на абсолютно нормален компютърен процес, ти го показа как става именно Жоро, този, който видиш ли по-малко знаел.

Ти ли си анонимния, Закс, и правилни ли са съжденията ми?

Но да кажа и по другата тъпня: Преди време Жоро демонстрира 'помпата' си. Имаше над 5 човека свидетели: аз, фрииолдмен, весевер, други.
Тогава показа как 7-те постинга на 'първа' все пак държеха изтласкан икономиста от там, това беше препратката, при все, че блеки помпаше само неговия, на икономиста, постинг.
Нещо повече: докато програмата на Жоро помпаше 7 постинга и за 30-35 мин. те си сдобиха с по над 10 хил. 'прочита', тя помпаше и един от първите постинги на любимата на Жоро. Погледни и ще видиш там пък цифра почти 100 хил.
Ето ти линк:
http://blondinkas4uk09.blog.bg/lichni-dnevnici/2010/08/17/za-seksualnata-i-duhovna-nemosht.592534
Тоест, помпата на Смарти генерира за 30тина мин. тогава около 200 000 'прочита'.
В задачата се пита: Ако Жоро е нездрав ЕГО маниак, кои постинги мислите ще стоят винаги на 'първа' и то без да му коства никакво усилие, освен да ги зададе и да даде брой 'прочити' за достигане?

Бих показала как този постинг ще отиде на челно място с 20 000 'прочита' за няма и 20 мин., като време за обработка от страна на сайта, а не, че аз ще отделя толкова, но не ще го направя, защото НИЕ НЕ СМЕ ТАКИВА ОТКАЧАЛКИ КАТО НЯКОИ ТУК!
цитирай
17. cortana - Да го пренеса и тук, за да си личи, че съм спазвала ангажимента си :))))
14.05 15:58
Мой коментар-реплика от 15:51 часа със заглавие:
Виждаш ли, че си смешен и самият ти се излагаш, а не Жоро да го прави
като отговор на тази тъпня:
zax написа:
Ти на кой свят живееш??? В БГ колко са си платили за ОС и колко пък от тях им е официален антивируса.
С теб не ми се губи време.

А ето я и самата реплика:

Да ти покажа ли как?
Закси, голЕмата работа, дето работи нещо много важно, и дето министри ще са му на гости скоро, работи във фирма-пират!
В корпорацията, в която работя, Закси, само тук, в България, имаме над 2000 компютъра!
И ВСИЧКИТЕ СА С ЛЕГАЛЕН СОФТУЕР!
АБСОЛЮТНО ВСИЧКИТЕ!
Където и да е работил Жоро, е било абсолютно същото!
Личните му компютри са изцяло с легален софтуер!
Е... с някои незначителни изключения. :)
Става ли ти ясно къде си ти и къде са тези, с които си седнал да си го мериш? :))))

Жалка картинка си, Закси, жалка!
Виждаш ли, че се излагаш?
Много важната ти работа, в много важната ти фирма, с голЕмите работи дето сте се събрали там, а не само, че сте допуснали подобен инцидент, а и нямате легален софтуер.
Ако моята фирма допусне подобно нещо в някой от сървърите на Найк например - следва рестрикция от порядъка на 10 милиона. Случвало се е точно с този ни клиент и затова дадох за пример. Но не поради вирус, а просто... харда гръмнал. :)
И той, харда, може да е струвал няма и 800$, колега от тук, България, да е хванал първия самолет и да е отишъл в Германия и отстранил проблема за два дни, говоря за възстановяване на работоспособността и базите с данни, но компанията ми плати 10 милиона неустойки.
Просто корпоративен бизнес, обвързан с нормални корпоративни договори.
Коментарът чака одобрение
Постинг: Гого и крипто-вируса. Go-o-o Gogo, go-o-o ... :)
Автор на постинга: zax
цитирай
18. koleda2016 - Здравей, Стар! ;)
14.05 17:06
Може ли само да те попитам в крайна сметка какво иска този, за когото говориш от теб? Какво делите? Защо е всичко това?
цитирай
19. starforlife - Така, ето ме.
14.05 17:31
Към Корти, без да визирам кои коментари - отлично си се справила!
Особено с това, което си писала от мое име (от профила ми).

~ 15. mersedes - Здравей!

~ 18. koleda2016 - Здрасти!
Честно да ти кажа - не зная! Точно това е удивляващото в случая.
Искал е от мен да признавам, че бил по-добър - правих го под профила ми Брю.
Не бях (не съм) на това мнение, но понеже не ме бърка - писах и то в представянето на профила, че той е по-
Нищо в тъмно - кретенията продължава!



анонимен написа:
Гого монолого?
Този театър сме го гледали. Първи си у блого!
По интриги и то много

Aпропо прочити?
Дори и тези не са реални. Всички останали нормални постинги от вчера вечер са по със стотина.
Tи дори не може и да се напомпаш като хората!

Анонимни човече, Корти ти го е казала пИрфектно! Няма какво повече да добавя!
Освен, че ако наистина си Закс (защото логиката й е добра, а ние не следим хората тук по "пита" - както тъпо се изразява той), то какво повече да говорим:
ДА, АЗ ГЕОРГИ СТОИМЕНОВ, ПОКАЗАХ НА ЧОВЕКА-ЗАКС (както го е нарекла много добре Корти) КАК СЕ ПОМПА С ХИЛЛЯДИ "ПРОЧИТА" НА КЛИК И, АКО СЕГА ТОЙ МАНИПУЛИРА БЛОГА - НЕ СЕ ИЗВИНЯВАМ, НО СЪЖАЛЯВАМ ЗА ТОВА!
Ако ли пък не си ти, Закси - и на теб не ти се извинява, но и не съжалявам, че съм те научил - никога нищо не съм крил от никого.
А и е показателно, че си се ползвал с Доверието ми и жалкото за теб е, че си го поругал!
цитирай
20. starforlife - Ето едно пренасяне и от мен:
14.05 17:39
17:37 - За да не се повтарям - прочети тук:
http://cortana/technology.blog.bg/2017/05/14/poznavate-li-chovekyt-zaks-kratyk-narychnik-koi-sa-otlichite.1546696

Това е мнението ми!
Корти те е разбила с желязната си и аргументирана логика!
Именно така ще те разбие и, ако се изправите един с/у друг на тема код (или блогови врътки)!

Коментарът чака одобрение
Постинг: Гого и крипто-вируса. Go-o-o Gogo, go-o-o ... :)
Автор на постинга: zax
цитирай
21. starforlife - Последни два "важни" коментара, които ще си пренеса тук, защото Добромир деактивира постингите си, а искам да е видно кога съм казал слидното:
14.05 18:48
В 18:43 на 14-ти май, starforlife под постинг на Добромир написа:
Хлорис, докато бях в банята, си мислех за една твоя фраза, която исках да повторя и накратко синтезирам най-важното, защото е... ВАЖНО! ха ха ха

Потърсих я сега, но нещо не я откривам, а няма време да търся.
Ще я цитирам по памет и ще синтезирам.
Преди това обаче искам да отговоря на това, защото одеве пък него не съм прочел - аз обикновено не чете внимателно ТУК.

"Георги,ти защо не вземеш да запишеш право...в интерес на истината???
толкова добре владееш риториката,че може би няма да имаш загубено дело...и обществото ни понеже отчаяно се нуждае от Истината/а ти си радетел за такава/,то ползата ще е взаимна." си писала ти.
А откъде знаеш, че не съм учил право? Психология също. Риторика също. Етикет.
Просто необходими ми са били поне базови да не кажа средни нива на дори още други, неизброени от теб.
Защото НЕ ИСКАМ! Това смятам, че е достатъчно!
И същевременно - доста... институции съм вкарвал в съда. Досега загубено дело нямам. Първото ще е спрямо блогър и аз го зная, но ИСТИНАТА (тази честна курва) изисква да й отдам отношението си.
Така, че - по мое скромно мнение съм направил достатъчно за Истината!


А неоткритите ти думи бяха "в това отношение закс те превъзхожда", в смисъла, че не намесва други.
Не съм много съгласен, защото Вие не виждате задкулисието и аз няколко пъти го попитах мога ли да цитирам например ЛС-та.
Но не това си мислех и исках да кажа, докато си вземах душ, а следното:

Аз не съм тук, за да се харесвам! Никога не съм бил тук, за да се харесвам!
Аз не съм тук, за да се доказвам! Никога не съм бил тук, за да се доказвам!
И за двете има други сайтове и аз пиша в 4 западни по втория ред от това горе.
Там се водят дискусии - тук дискусиите спряха да се водят някъде през 2011-та.
Вие не сте ме познавали толкова години, но не би - понеже СЪМ ТУК, ЗА ДА СЕ ЗАБАВЛЯВАМ С ПРИЯТЕЛИТЕ СИ - под lovertosimplicity вие ме "открихте" и се започна една...
Нима не съм имал... миг, броя... 4 профила преди това, първият написал първият си постинг тук... миг, проверявам... на 5-ти януари 2006-та - И НИКОГА ПРЕЗ ГОДИНИТЕ НЕ СЪМ СЕ ЗАНИМАВАЛ С ИНТРИГИ - и най-добре съм си бил, когато отбрани хора ме познаваха ТУК.
Но не от мен, а от вас - аз се опитвах ДИСТАНЦИРАНО да откликна на "нуждите" ви, а вие ме изкарахте...



Отново там, на същия ден, в 18:46, starforlife, обобщавайки написа:
ТОВА ИСКАХ ДА КАЖА МНОГО НАКРАТКО:

Аз не съм тук, за да се харесвам! Никога не съм бил тук, за да се харесвам!
Аз не съм тук, за да се доказвам! Никога не съм бил тук, за да се доказвам!

АЗ СЪМ ТУК, ЗА ДА СЕ ЗАБАВЛЯВАМ С ПРИЯТЕЛИТЕ СИ!

И ПРОСТО ЖЕЛАЯ ДА БЪДА ОСТАВЕН НА МИРА!
НИТО МЕ ЧЕТЕТЕ... НИТО МИ ГЛАСУВАЙТЕ... ОЩЕ ПО-МАЛКО МИ КОМЕНТИРАЙТЕ...
А НАЙ-ВЕЧЕ - НЕ МЕ ЗАМЕСВАЙТЕ ВЪВ ВАШИТЕ СИ ЗАБАВЛЕНИЯ ИЛИ КАКВОТО И ДА Е!

Разбирате ли?

ИЗВИНЯВАЙ, ЗАКС - ДОТУК БИЛО КАКВО БИЛО!
Просто не пиши дори точица за мен.
Така, както аз не съм и няма да пиша за теб.

И това не е извинение от чувство на вина или несигурност в твърденията ми.
Напротив - това е ново предизвикателство (ръкавица), в което ти не мисля, че ще се впишеш!
цитирай
22. starforlife - Който му се губи време - може да погледне и коментарите под следващия ми постинг.
15.05 21:05
Аз обаче Ви препоръчвам да си пуснете хубава музика и да не се занимавате с простотии.
Както и да не вярвате на разни псевдо-технологици тук какво Ви съветват, препоръчват, учат...

Хайде, Закс, "гугутко такава", остани си със здраве и "учи-еби, учи-еби"...
Аз ще се появя септември, но пък имам Приятели тук, които може да ми подсвирнат, че отново кретенееш по мой адрес и да те подложа отново на мълчалив от твоя страна разпит.

Кавичките са, защото го цитирам в негово обръщение спрямо мен (Едно от стотиците през годините, при все, че не съм се занимавал въобще с него. Или може би това е проблема?), а другото са негови думи, показващи явно към какво се стреми той тук.
По отношение на себе си аз го казах в 13-ти коментар под следващия ми постинг.

Успехи на всички!
Георги Стоименов

ПС: Не се оставяйте да Ви водят за носа.
https://www.youtube.com/watch?v=YR5ApYxkU-U
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: starforlife
Категория: Лични дневници
Прочетен: 247691
Постинги: 178
Коментари: 1078
Гласове: 911
Архив