Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
02.09.2017 01:45 - Поетично-блогова шегичка
Автор: starforlife Категория: Лични дневници   
Прочетен: 3712 Коментари: 31 Гласове:
32



image




Гласувай:
34



Следващ постинг
Предишен постинг

1. starforlife - Надявам се:
02.09.2017 01:48
- Поетите и Поетесите в блога да имат чувство за хумор и приемат добродушната ми закачката като шега, каквато се явява.

- Модераторите да не се проявят като сухари, защото сивотата в блога започва да става банална и нЕкак "трябва" да я оцветяваме и да си създаваме настроение.

ж
цитирай
2. starforlife - И не забравяйте да...
02.09.2017 01:48
гласувате!
ха ха ха

'Щото иначе нЕкак си ще ми потънат гемиите.
цитирай
3. starforlife - 'Айдеее,
02.09.2017 02:08
първата запъртак-поетеса се припозна в ролята на кокошка-празноносачка и
прасна минуса. (ред сълзи - ред сополи от моя страна - ха ха ха)
01:55 - rosiela

Благодаря ти, rosiela. Явно си се припознала.

ПС: Роси,
ние, Програмистите:
- често работим по нощите заради часовата разлика...
- често работим по нощите заради това, че този отрязък от денонощието провокира креативността ни...
- често работим по нощите, защото много често работим в екип (което кореспондира с първото тире)...

А ти? Теб сън ли не те лови?

Минус перна ми Резилия...
Явно постингът ми шегаджийски... изнасили я!
Где се припозна бре, " поетесо мила"?
В клипото или в кокошчицата горе стихо-крила?
цитирай
4. raff - :D:D:D
02.09.2017 02:31
А ти гласува ли >>>> за този блог? :D
Да, Стар, гласувах! Гемията ти няма да потъне. :D:D:D
цитирай
5. zabavnata - Добро утро!
02.09.2017 08:08
Ей, тази кокошка направо мА уби! Талант, достоен за уважение.
Хубав ден на всички ПРОГРАМИСТИ, които се стараят новините да достигнат до нас максимално бързо и достоверно.
Успешен ден и на теб, Жоро!
цитирай
6. inf0rmant - Добро утро, браточка! :)
02.09.2017 08:30
Смях се до сълзи! :))))))
Превода-пояснение който си изпраскал е трепач!! :)))
Ето това е постинг! Сигурен съм, че прочете ли го човек, съботата му е нахилена гарантирано. Продължавай все така. :)
цитирай
7. yootova - Някой
02.09.2017 08:33
Някой казвал ли ти е, че си велик, божествен и космополитен?
цитирай
8. librarian - :-):-):-):-):-)
02.09.2017 09:06
Онемях!!! :-):-):-):-)
Талант си, Стар! Талант!
:-):-):-):-))))))))))
цитирай
9. musicgirl81 - Жоооорооо!!! ;)))) ;)))))
02.09.2017 09:16
Разсъни ме рано-рано! ;))))
Супер! Смях се както аз си знам, по Джамбурашки. ;)))
Релаксираща събота, Жороооо! ;)
цитирай
10. musicgirl81 - Ебаси комплексираната модерация!
02.09.2017 09:23
Защо бе, хора? Защо свалихте този забавен постинг от първа? Хумористичен, цветен и разведряващ е. Толкова често пълни простотии и открити заяждания и обиди и то персонално насочени пребивават там без да ги закачате.
Зная, Стар Ви комплексира, факт. Но не мислите ли, че вината е във Вас?
Самоопределяте се като жалки. ;)
цитирай
11. anngry - :D Добро утро!
02.09.2017 10:07
Забавен и креативен както винаги. :D
С една дума: ТВОРЕЦ! :D
цитирай
12. anngry - Споделям напълно мнението!
02.09.2017 10:08
musicgirl81 написа:
Защо бе, хора? Защо свалихте този забавен постинг от първа? Хумористичен, цветен и разведряващ е. Толкова често пълни простотии и открити заяждания и обиди и то персонално насочени пребивават там без да ги закачате.
Зная, Стар Ви комплексира, факт. Но не мислите ли, че вината е във Вас?
Самоопределяте се като жалки. ;)

цитирай
13. absolution - Уникален!
02.09.2017 10:26
Уникален!
цитирай
14. cortana - Добро утро, Жороооо! :)
02.09.2017 10:36
Като си преперя блузката, която заради теб заляха с кафето си, ще ти коментирам по-обстойно. :)
:)))) :)))
цитирай
15. starforlife - Добро утро, лудница!
02.09.2017 10:49
raff написа:
:D:D:D
А ти гласува ли >>>> за този блог? :D
Да, Стар, гласувах! Гемията ти няма да потъне. :D:D:D

Ти хубаво си гласувал, но моят титаничен постинг свален и гемията ми...
Последни 20 регистрирани посетителя
10:34 - cortana
10:27 - absolution
10:25 - absolution
10:11 - anngry
10:05 - anngry
09:18 - musicgirl81
09:14 - musicgirl81
09:10 - blogbg
09:05 - librarian
08:51 - rosiela
08:38 - 4udovi6teto
08:27 - inf0rmant
08:00 - zabavnata
07:58 - sofisofi
07:52 - eliona
07:45 - didige
06:12 - barin
06:06 - apostapostoloff
02:29 - raff
01:55 - rosiela



zabavnata написа:
Добро утро!
Ей, тази кокошка направо мА уби! Талант, достоен за уважение.
Хубав ден на всички ПРОГРАМИСТИ, които се стараят новините да достигнат до нас максимално бързо и достоверно.
Успешен ден и на теб, Жоро!

Добро да е, Сис!
Разстреля те с... яйца казваш...



inf0rmant написа:
Добро утро, браточка! :)
Смях се до сълзи! :))))))
Превода-пояснение който си изпраскал е трепач!! :)))
Ето това е постинг! Сигурен съм, че прочете ли го човек, съботата му е нахилена гарантирано. Продължавай все така. :)

Радвам се. Смехът е здраве.
ПреводЪТ, Браточка, е... семантично-тематичен. ха ха ха
А ти си припомни това:
http://starforlife.blog.bg/lichni-dnevnici/2016/07/07/lesna-proverka-za-pylniia-i-kratyk-chlen-v-bylgarskiia-ezik.1462992
(активирах специално за домашно - ха ха ха)



yootova написа:
Някой казвал ли ти е, че си велик, божествен и космополитен?

Не. Но аз си го знам! хе хе хе
А ти? Ти защо имаш един куп имитиращи НИК-ове?
Прави ли те и теб такъв ("велик, божествен и космополитен")?



librarian написа:
:-):-):-):-):-)
Онемях!!! :-):-):-):-)
Талант си, Стар! Талант!
:-):-):-):-))))))))))

Повтаряй: "Жоро е "велик, божествен и космополитен" и ще ти мине! хааа ха ха ха



musicgirl81 написа:
Жоооорооо!!! ;)))) ;)))))
Разсъни ме рано-рано! ;))))
Супер! Смях се както аз си знам, по Джамбурашки. ;)))
Релаксираща събота, Жороооо! ;)

Ами супер!
Продължавай да се хилиш!
Това е заповед! ха ха ха



musicgirl81 написа:
Защо бе, хора? Защо свалихте този забавен постинг от първа? Хумористичен, цветен и разведряващ е. Толкова често пълни простотии и открити заяждания и обиди и то персонално насочени пребивават там без да ги закачате.
Зная, Стар Ви комплексира, факт. Но не мислите ли, че вината е във Вас?
Самоопределяте се като жалки. ;)

Право думаш, но хич да не ти пука.



в 9:56 часа, анонимен, който според политиката си ще изтрия, написа:
Ha ha ha
Pripoznali sa se i sa te dokladvali. Njama ve4e blog. Ima blatoto na putetkite.

Ами техен си проблем.
Аз просто се забавлявах.



anngry написа:
Забавен и креативен както винаги. :D
С една дума: ТВОРЕЦ! :D

Ама ти съмняваш ли се?
Клипото си заслужава да се гледа на голям екран:
https://www.youtube.com/watch?v=X-MXO5tVimY



absolution написа:
Уникален!

Наскоро в СМС една умничка БЛОгърка, с която си чатихме цял ден със СМС-и, ми писа, че човек колкото е уникален - толкова е и стандартен.
Въпросът е да не е скучен.
Е... Аз определено не съм от скучните натури.
Особено пък в реалния живот...



cortana написа:
Добро утро, Жороооо! :)
Като си преперя блузката, която заради теб заляха с кафето си, ще ти коментирам по-обстойно. :)
:)))) :)))

Че внимавай де.
Очаквам с нетърпение.
И да не забравиш да пишеш, че съм... как беше?...
"велик, божествен и космополитен"
ха ха ха
цитирай
16. delff - :))))) :))))
02.09.2017 12:12
Благодаря на профила ти мюзикгърл, че ме препрати към този шедьовър. :)))) :)))
Поздрав, Стар!
цитирай
17. musicgirl81 - Жоро, реших теб да популяризирам, а сама се оказах на афиша на срама!
02.09.2017 14:29
;))))))))



Гледам отново клипа, гледам кокошката отгоре, и се смея, смея, смея.... ;))))
Благодаря ти! ;)
цитирай
18. ba4kata73 - Бачка, ще ме умориш! :)))))
02.09.2017 15:05
Бачка, ще ме умориш! :)))))
цитирай
19. nedovolen - Хей, Стар, поздравления! Скоро ...
02.09.2017 15:27
Хей, Стар, поздравления! Скоро така не съм се кефил! Удар в единайската по десетобалната. С дузина коментари не успях да направя това, което ти на раз. Възхитен съм.

Линк към блог, да разбереш горе-долу повода. Моите коментари са около 80-ти номер, след твоя. Имам и молба към тебе, там си пише.
http://yotovava/izkustvo/2017/09/01/hora-tova-normalno-li-e-pitam-i-adminite-na-bloga.1564969
цитирай
20. medium - :))))) :)))) Стар, като спра да се ...
02.09.2017 15:37
:))))) :))))
Стар, като спра да се смея - ще коментирам!
:)))
цитирай
21. medium - Всъщност то какво да коментирам?
02.09.2017 15:38
Постът ти оставя без думи!
:)))
цитирай
22. seasons76 - Привет, Стар. ;)
02.09.2017 17:08
От Корти, по жицата, и ето ме в инкубатора на забавните идеи и претворяването им в постинги. ;)
Благодаря за веселието. ;)
цитирай
23. starforlife - ~
02.09.2017 18:06
delff написа:
:))))) :))))
Благодаря на профила ти мюзикгърл, че ме препрати към този шедьовър. :)))) :)))
Поздрав, Стар!

Ха ха ха
Какво щях да правя без всичките си 99 клонинга значи....
хааааа ха ха ха



musicgirl81 написа:
Жоро, реших теб да популяризирам, а сама се оказах на афиша на срама!
;))))))))


Гледам отново клипа, гледам кокошката отгоре, и се смея, смея, смея.... ;))))
Благодаря ти! ;)

Знаеш ли?...
Често блогъри не коментират под постингите ми, а ми пишат на лични.
Ето сега ще ти цитирам такова ЛС по повод този постинг:

блогърка, чиито НИК няма да назовавам естествено, по повод постинга на ЛС написа:
Отдавна не съм се смяла така!
Обикновено не вземам отношение тук, но
този път ще те поздравя лично.
Кокошката горе е като дефиниция
за пУезията в блога. Браво на теб!
Можеше и някоя друга нужда и някоя друга твар да изтипосаш... По -хард и по- миризливо.
Благодаря ти за смеха рано сутрин!
Спорен ден!

Изпратено: 08:04 От: ХхХ

Схващаш ли?
Предполагам, че следващият ми постинг ще е ъпгрейдвана версия на този, като ще изпълня "хард-желанието" на цитираната блогърка.



ba4kata73 написа:
Бачка, ще ме умориш! :)))))

Споко бре!
Пий лъжица оцет и спри да се хилиш!



nedovolen написа:
Хей, Стар, поздравления! Скоро така не съм се кефил! Удар в единайската по десетобалната. С дузина коментари не успях да направя това, което ти на раз. Възхитен съм.

Линк към блог, да разбереш горе-долу повода. Моите коментари са около 80-ти номер, след твоя. Имам и молба към тебе, там си пише.
http://yotovava.blog.bg/izkustvo/2017/09/01/hora-tova-normalno-li-e-pitam-i-adminite-na-bloga.1564969

Тенкс за оценката.
Погледнах при Йотова, но не съзрях никаква молба от теб към мен.
Би ли дефинирал тук, за да видим ще я удовлетворя ли?



medium написа:
:))))) :))))
Стар, като спра да се смея - ще коментирам!
:)))

Да не забравиш, ей!
Само остава да си намериш думите.



seasons76 написа:
Привет, Стар. ;)
От Корти, по жицата, и ето ме в инкубатора на забавните идеи и претворяването им в постинги. ;)
Благодаря за веселието. ;)

Добре дошла в люпилнята!
На "великите" идеи.
хе хе хе




в 17:45, анонимен, който ще изтрия, написа:
:))))
Стар, чак сега видях петела под коментарите, който приканва към гласуване!!!!!!
;););) ;))))

Как не те е срам!
Така да не внимаваш в час!

Виж сега...
Във всеки мой постинг и до ден днешен - има неща, които тук могат да ги видят... 2-ма човека.
Едната е най-добрата ми Приятелка - Корти.
А другата е Жената, на която отдадох Сърцето си!
Няма картинка в мой постинг, която да не може да "говори".
Не се майтапя!
А разни льольовци си мислят, че като са прочели дребния "снежен" шрифт - и 'сичко са видели.
Сори, Закси, но не всичко се вижда в изходния код, пич.
Има къде-къде по-невидими начини да адресираш нещо само до тези, към които съм решил да го направя.
И ти едва ли някога ще достигнеш ниво да можеш да ги откриеш.
Нищо лично - просто факт...
цитирай
24. nedovolen - Ето,
02.09.2017 19:13
още не ми е одобрила последния коментар:

14:34 - Вече взе да ми става смешно. Поне ...
Вече взе да ми става смешно. Поне очаквам да не ми пусне коментар, "великИ издателЮ" ПИШЕ с ПЕЧАТНИ грешки. Вижте:

01.09 20:15 - И АЗ ПИТАМ АДМИНИТЕ

автор: rosiela категория: Лайфстайл
прочетен: 508 коментари: 9 гласове: 1
последна промяна: 01.09 20:16


НА КАКВО ОСНОВАНИЕ ГРУПА ЛУДИ В ПОСТИНГА НА ВАЛЕНТИНА ЙОТОВА ЧАКАТ ДА СЪМ ПУКНЕЛА И КАКВО ОЧАКВАТ ДА ИМ ОТГОВОРЯ?
КАКВОТО СА МИ ПОЖЕЛАЛИ, ТАКЪВ ЩЕ Е И ОТГОВОРА.
ВАЛЕНТИНА ЙОТОВА САМА РЕШИ ДА ВЛЕЗЕ В КАВГА С МЕН, НИТО КЪМ Я КАНИЛА, НИТО СЪМ Я ВИКАЛА.
НЯМА КАКВО ДА ПИТА, АМИ ДА СЕ ВИДИ КАГО Е СЪБРАЛА И С КАКВА ЦЕЛ!

СТАР, ПАК СИ ТИ. Поясни, ако обичаш на "великИ издателЮ" айпи адресите на 4udovi6teto и nedovolen от кои градове са. Всеки ден чудовището е невъзможно да взема това разстояние, освен с на ББ въртолета. :)))))))))))))))

9. rosiela - Това иде от Ник на Чукчата - Недоволен,
01.09 22:29
но има и други. Един от тях е близалката Петър Даскалов, пиянката.

ПП - Ще те черпя каменица, и аз често прескачам до Пловдив. Казвал си и ти в подобни случаи - аман. Благодаря!
Коментарът чака одобрение
Постинг: ХОРА, ТОВА НОРМАЛНО ЛИ Е? ПИТАМ И АДМИНИТЕ НА БЛОГА?
Автор на постинга: yotovava

цитирай
25. nedovolen - "великИ издателЮ"
02.09.2017 19:27
е персоната, която си фиксирал в коментара си по-горе 3. От там е целия цирк.

Част от мой коментар: Да се самоцитирам. Ако разпечатам последните постове с коментарите на този и няколко още ясни блога, приятел продуцент, сценарист и още, ще сътвори шедьовър за злобата, културата и невежеството на интелигенцията.
Е, ПРОДУЦЕНТА без да го търся, се оказа ти. За което още веднаж, благодаря.
цитирай
26. cortana - nedovolen, определено не познаваш Смарти и искаш от него нещо, което съм убедена, че няма да направи.
02.09.2017 20:42
Имам предвид, че няма да седне да проверява твоето и на чудовището айпи адреси и особено пък да заявява на всеослушание становище по въпроса.
Подобна простотия е присъща на други индивиди тук, в блога. Те са с детинските влечения да нюхат и се опитват да определят разни подобни неща и естествено в 90% от случаите стават за смях. :)))
А и какво значение има ти и чудовището един и същи човек ли сте?
Това е платформа, едно от предназначенията на която е забавление. Всеки има право да си направи и твори от колкото НИКа иска. Въпросът е да не сътворява интриги и гнусотии.
Или греша? :)
цитирай
27. nedovolen - По принцип е така, кортана. Но става ...
02.09.2017 21:07
По принцип е така, кортана. Но става дума за злоба, сплетни, завист, клевети и т.н. между съвременни имащи се за актуалци. Нали са един вид будители. И на какво ще ни научат. На това ли. Мерси.
цитирай
28. cortana - Че става въпрос за това, е ясно дори на слабоумните! :)
02.09.2017 21:16
Но защо си мислиш, че като Жоро потвърди, че ти и чудовището сте различни хора, и въпросните ще променят становищата си?
Практиката показва, че подобни индивиди страдат от манията да си вменяват, че не просто са все те прави, а са нещо повече от околните.
Например аз с въпросната съм имала неприятни изживявания да ми се прави на по-умна от мен (а определено не може да стъпи на пръст от лявата ми ръка:)))), а в момента ми иска подобна на твоята 'услуга' и то формулирана толкова отчайващо объркано, че да се чуди човек дали основно образование, а не две висши както твърди има. :)
Освен това: въпросната намесва и мъжа си, а аз определено съм на мнение, че такъв около нея няма. Естествено може и да греша, не страдам от мания да мисля, че съм добра по поведенчески анализ (а определено съм добра, защото е свързано с работата ми :)))), но според мен това е чиста проба избиване на комплекс за самота. :)
Но и да не е, кой нормален човек намесва половинката си в някакви си блогови простотии?
Или греша? :)
цитирай
29. nedovolen - Но защо си мислиш, че като Жоро по...
02.09.2017 22:12
cortana написа:
Но защо си мислиш, че като Жоро потвърди, че ти и чудовището сте различни хора, и въпросните ще променят становищата си?
Практиката показва, че подобни индивиди страдат от манията да си вменяват, че не просто са все те прави, а са нещо повече от околните.
Например аз с въпросната съм имала неприятни изживявания да ми се прави на по-умна от мен (а определено не може да стъпи на пръст от лявата ми ръка:)))), а в момента ми иска подобна на твоята 'услуга' и то формулирана толкова отчайващо объркано, че да се чуди човек дали основно образование, а не две висши както твърди има. :)
Освен това: въпросната намесва и мъжа си, а аз определено съм на мнение, че такъв около нея няма. Естествено може и да греша, не страдам от мания да мисля, че съм добра по поведенчески анализ (а определено съм добра, защото е свързано с работата ми :)))), но според мен това е чиста проба избиване на комплекс за самота. :)
Но и да не е, кой нормален човек намесва половинката си в някакви си блогови простотии?
Или греша? :)


Абсолютно си прав/а/, кортана. Безсмислено е. Най-трудно е да убедиш човек да мисли като тебе, не лично, а изобщо. Дано Жорката прочете и не се ангажира. Но, бирата си остава, при добра среща. А сега за сетен път се наслаждавам на клипа. Такова бързо и изумително точно попадение не си спомням да съм виждал. Лека и спокойна нощ на всички!

цитирай
30. brancaleon - Здрасти
03.09.2017 00:20
Ще спра да ям пилешко ... :)
цитирай
31. starforlife - Здравей!
03.09.2017 10:38
brancaleon написа:
Здрасти
Ще спра да ям пилешко ... :)

Е, не - яж си спокойно!
Виж яйцата...


тях ги откажи!
ха ха ха
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: starforlife
Категория: Лични дневници
Прочетен: 2611064
Постинги: 1153
Коментари: 16834
Гласове: 13882
Календар
image
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930