Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
15.10.2017 11:20 - Да поговорим за роботика (на ниско ниво - чрез снимки)
Автор: starforlife Категория: Лични дневници   
Прочетен: 7329 Коментари: 36 Гласове:
34

Последна промяна: 15.10.2017 23:51


Пренасям коментар тук, защото под постинга, където исках да го публикувам с цел евентуаллна дискусия ми дава, че блогърът не желае коментари.



НЕПУБЛИКУВАНИЯТ ПОРАДИ МОДЕРАЦИЯ ИЛИ ПОРЕДНИЯ ПРОБЛЕМ НА БЛОГА КОМЕНТАР:

1. Кое ти дава основание да твърдиш, че блог.бг е правено от некадърници?
По мое мнение - повече от отлично е направена платформата и това се доказва дори и само от факта, че има пазарен дял вече 10 години и е придобита от медийна компания която държи най-големия портфейл от медийни Интернет услуги.
Не мислиш ли, че не твоето, а тяхното мнение е по-меродавно, защото дори и да не са читави хора по върховете - разполагат с доста експертен персонал?
Виж с това, че платформата не се поддържа отдавна на нужното ниво и изгуби над 80% от функционалността си - с това съм съгласен!
Но не и с твърдението ти, че нещо толкова архаично вече, не е направено на висота!
блог.бг 1.0
Назови ми една друга компания и/или продукт, която е издала нещо като 1-ва версия, и то е останало на Пазара 10 години непроменено.
Само една компания и само един продукт! Какъвто е случая с блог.бг.
Ако искаш обратното: назови едно модернизиране на блог.бг. Само едно!

2. Р10 е смартфонът, но защо трябва да я блокирам, а не да постъпя както е по-правилно? М?
Анета от Пловдив също ли да я блокира?
Ели?
Катя?
Хората да се страхуват, че може да им създаде проблеми в работата ли?
Както е звъняла на Анета в работата.
Не мислиш ли, че разсъждаваш по лесния и безхаберен начин?
Е... Аз не съм от тея, които гледат само спокойствието си и лесното!
Правя платформи, които стоят по 10 години на пазара и дори след този период изглеждат на ниво без никакви подобрения...
Създавам си "приключения", които водят до куп проблеми, загуба на време, пари, нерви, но определено са правилни и носят някакви реални резултати...
Просто Аз не съм Ти! И не го казвам като да те принизя, а с идеята, че всеки мисли и реагира различно.

3. Един робот се движи в три равнини и не се позиционира изобщо само с едни координати за начална и крайна позиция.
Дори всъщност не се касае за начална и крайна, а за изходяща (нулева) позиция по трите оси, и ти мисля, че все пак го знаеш.
Да не говорим, че там, където си прочел - говорех за един "обикновен" мотор, който хей сега ще ти пусна като снимка.
Освен това - едно обикновено начално позициониране не е най-същественото и не прави роботиката.
Както едно нормално калибриране не прави който и да е уред.
(Повярвай ми, тарирам - ха ха ха - ултразвукови датчици, отчитащи ниво всяка седмица - също ще ти пусна снимки.)
Роботът също се калибрира и има куп какви ли не датчици, които също. Знаеш предполагам, но предпочиташ да се заяждаш?
Наистина: ти, а не аз, би ли могъл да дискутираш?
Защото не е куул да вменяваш, че аз не, а да си ти реално този, който не го прави.
За мен не е проблем да говорим на каквото и да е ниво (механика, динамика, кинематика, електроника, програмно осигуряване, превенции и защити както на самия робот, така и на хората, около него...) така, че - да дискутираме.
Ще се учудиш, че зная представи си какво е тариране, написах ти, че ми се налага да го правя ежеседмично и мога да подкрепя със снимков материал и не се страхувам да ме подложиш на препитване дори.
Защо не ме учудиш ти, че можеш да водиш диалог на високо техническо ниво, а не с лаишко сваляне на нивото като за по-интересно.

Да продължавам ли, yYy?
Заповядай тук като падне от първа постинга и да водим (повтарям) ДИАЛОГ НА НИВО, КОЕТО НЯМА ДА РАЗБИРАТ ОКОЛНИТЕ, А НЕ ЛАЛАДЖИЛЪЦИ и ще се убедиш колко много си в грешка за куп неща по отношение на мен.

Засега на последно място искам да обърна внимание, че аз не се жалвам, а призовавам хората към действие. Правиш разлика, нали?
И специално аз никога не съм твърдял, че нещо, писано като анонимно тук - е от теб. Не приписвай твърдения именно на Юлия - на мен. Ето ти нов "проблем", който ми носи тя косвено.
Аз винаги съм те разпознавал. Както и двама други, но просто не ме е еня - за мен вие сте едно и също, а именно: анонимни обекти, които могат да бъдат поставени под общ знаменател.

И още нещо: НЕ АЗ НАПОМПАХ ТВОЯ ПОСТИНГ!
Направи го един от другите двама, пишещи предимно анонимни коментари тук, със същата цел, с която явно успешно вменява в податливи на внушение хора, че еди кои си профили са мои.
ПИША ОТ ЕДИН ЕДИНСТВЕН ПРОФИЛ В МОМЕНТА И ТОВА Е ТОЗИ!
Зная-зная, не ти се вярва, но това е твой проблем , а не мой и ми е все тая колко и кои други са в заблуждение като теб.
Евентуалното дело спрямо блог.бг би осветлило нещата и в тази посока може би и да проумеете куп хора тук най-после, че това, че нещо Ви се струва релевантно или има инкарнации да е истина - не го превръща винаги в такава.
Дали ще има такова дело ли? - Все още го обмислям!
Но определено най-малкото ще подам някой и друг сигнал където сметна за релевантно! Поне да поразровят около тях и позамирише!

(ще следват снимки)




Допълнение от 14:57 ч.


Обещаните на Френд
brancaleon снимки на работното ми място в момента:
image

Може би ще попитате къде е самият компютър?
ЕТО ТОВА МАЛКОТО БЯЛО НЕЩО С ГОЛЕМИНАТА НА ДВА КИБРИТА Е!

image


На него прехвърлям и адаптирам софтуер от ето това:

image image

На лявата снимка, зад контролера (платката, която се явява упревление на оптика за роботизирана система и е на базата на МАС-процесор - под черния радиатор), се вижда тъч-сриин монитора на робота.
Компютърът е "залепен" за него и ето го по-долу като вътрешност, с монтиран контролерът от дясната снимка.

image

Компютърът е една Pentium-I машина, работеща в среда на... ДОС!!!
И какво от това? Какво като е архаичен компютър и ОС?
Печати ли пари (в преносен смисъл - искам да кажа, че носи сериозни печалби) - печати! Защо да се модернизира?
При нас, технологиците, има един лаф: "Едно нещо работи ли - не го пипай!"

Но идва момент, в който ето този мотор от снимката вляво (и един датчик за цвят съм снимал - в дясно)

image image

отказва. И щеш-нещеш трябва да ремонтираш и се изправяш пред проблем да трябва и да модернизираш.
Роботът е производство на "Кавазаки" от преди 12 години.
Или някой ще каже, че японците са луди да ползват ДОС, при наличие на Уиндоус?
Може-може. Но "Кавазаки" като марка е известна на всеки по света, а блоговите професори тц!
А дали аз съм "известен" поне в БГ като можеш да коди и за приложения под ДОС - това не се наемам да кажа. Аз просто кодя и ремонтирам!
А, да - и прибирам хонорар! ха ха ха

Както мога да твърдя, че 80% от софтуера за промишлените роботи, е написан за ДОС и се емулира под Уиндоус.
Някой да гори от желание да дискутираме? Ама така, с факти, примери, конкретики, а не с просто блогови лаладжилъци.





Последно допълнение от 16:10 ч.

Понеже никога не съм бил "Тате каза, че ще ми купи колело, ама някой друг път", та прекъснах за малко работата си, взех от колата другия ми ГСМ и извадих още малко снимки, свързани с по-горното.

На първата (непосредствено отдолу) се виждат компютърът и тъч-екрана, преди да ги отдеря един от друг:
image

На следващата вече съм ги разделил от сандвича:
image

А на тази съм поставил химикалка в/у компютъра, за да се добие представа за размера му. (на компютъра - не на химикалката)
imageХимикалка и половина височина на кутията - две химикалки широчина - една дълбочина. хах



Наистина последно (освен, ако не се породи технологична дискусия и бъда провокиран да пускам още снимков мат"рял): допълнение-отговор на въпроса на Корти "А къде е харда?"

Ето го "харда":
image

Или по-скоро: по-горе се вижда контролерът, който се монтира към един от PCI-слотовете на компютъра и вече чрез него се прави връзка с "харда" от по-долната снимка, в дясно от контролера.
image

Доволна ли си, "провокаторке" Корти? хи хи хи






Гласувай:
34



1. starforlife - Много моля да НЕ се коментират хората (НИК-овете), засегнати с този постинг!!!
15.10.2017 11:22
Идеята ми е НЕ да се джавкаме, а да водим ДИАЛОГ, защото именно от това най-много страда блог.бг.
Майната им на техническите възможности - това не е цирк и дори само текст да може да напишеш - е достатъчно!
Дори по принцип провокира да научиш някъде другаде как може да качиш снимка, ГИФ, клип, музика... и тук просто да цитираш линк (който да не работи както е нормално по цял свят - ха ха ха).

Въпросът е, че тук хората се разболяха!
Никой не изслушва другия и не приема не само доводите му, а дори доказателства неоспорими да има, за прав.

Пример за това е дори и само предходния ми постинг.
Някой например, без да е наясно или сигурен - да твърди, че нотариус не заверява нещо в Интернет!
Няма такова нещо:
Разпечатва се АБСОЛЮТНО ЦЯЛАТА (както я показва превюто на самия принтер (сайт) - НЕ СЕ ПОЛЗВА КАКВАТО И ДА Е ПРОГРАМА, ЗАЩОТО БИ СЕ СМЯТАЛО ЗА ИЗКРИВЯВАНЕ), и си се заверява.
Просто и стандартно!
Правил съм го не веднъж и тепърва ще го правя!

Ще покажа и снимки, при все, че това също съм го правил!

Снимки и на нотариални заверки - и на роботика.
За да разберете, че въпросът е да ВОДИМ ДИАЛОГ, а не все да сме назъбени един другиго.

ИЛИ ГРЕША?
цитирай
2. ferhunde - Всеки прокурор ще откаже да обра...
15.10.2017 11:32
Всеки прокурор ще откаже да образува предварително производство, защото това е престъпление от частен характер и трябва да се подаде тъжба в съда.
Съответно и СДВР няма да ти уважи жалбата.
цитирай
3. starforlife - 2. ferhunde - Ти по предходния ми постинг ли се изказваш, след като в този не се говори за нищо такова?
15.10.2017 11:39
И преди да ти благодаря и за минусите там - да ти обърна внимание, че СИ В ГРЕШКА!
Бъркаш ПОРЕДНОСТТА на инстанциите: При нарушаване на закони (а не проблеми от семейно-битов характер), първо се подава жалба в полицията (или друго нейно поделение, в зависимост от вида на нарушението и кой точно закон - може да се подаде директно в ГД БОП например, или ДАНС...), а те дори са в правото си да не придвижат към Прокуратурата, ако сметнат за неоснователно.
Тогава вариантът ти е да заведеш дело.
При всички положения обаче се образува преписка, назначава се разследващ полицай (вече няма следователи - разследващи полицаи се казват - май съм все пак навътре, м?), разследва се случая, проверяват се лицата... и вече тогава се преценява дали директно в Прокуратурата, за да се образува досъдебно производство, или преди това към друга инстанция за още материали.
Прокурорът връща към полицията предписания какво още да се направи...
Те отново към него нови материали...
И така.
Затова и не става "раз-два и готово".

Стана ли ясно?
цитирай
4. saankii - за мен е Хоби, и се кефя на макс, смея се,чета, пиша, Музика най обичам..къде е проблематА,Стар?
15.10.2017 11:40

Боже на пУтетика те избива чак...

/ Въпросът е, че тук хората се разболяха!

Никой не изслушва другия и не приема не само доводите му,
а дори доказателства неоспорими да има, за прав./
цитирай
5. starforlife - Ето, заформя се ДИСКУСИЯ! И това ме радва!
15.10.2017 11:47
Роси, така само показа на околните кой пише глуповините.
Що не земе а ме съди съпруга ти?
Така те излагам значи...

Юлия, аз съм безпристрастен. Факт!
Едната свидетелка с/у теб - ще "страда" тепърва от мен. Защото едното няма нищо общо с другото! Факт!
И именно това показва безпристрастността ми. Ако тя се откаже или дори те подкрепи (което не вярвам) - ще покаже само слабохарактерност и липса на уважение към Истината и ще се окаже, че търсенето на "рая" е просто лицемерие.

Виждаш ли колко мъжки постъпвам?
Давам индикация, че НЕ търся съмишленици и не градя нищо на лична основа и преднамерено отношение, а работя по казуси.
И в двата случая говорим за ПРИНЦИПИ!
В единия: не позволявам да ме тормозят!
В другия: търся дължимото ми като финансово измерение!

СЪДЪТ РЕШАВА!
А аз се съобразявам с решението!
Толкова е просто...

ПС: Трепери ти под лъжичката та се навърташ плътно наоколо ли?
Тепърва ще ти потрепери повече!
Още утре!

Георги Стоименов
цитирай
6. ferhunde - Твоят случай е от сферата на чл. 147 и ...
15.10.2017 11:53
Твоят случай е от сферата на чл.147 и 148 от НК.
Престъпления, които се разглеждат само от съда след тъжба на пострадалия.
Никакви киберпрестъпления няма в случая и полицията ще ти върне жалбата.
Баща ми, лека му пръст, е от Панагюрище.
цитирай
7. ladylady - ти, наистина ревеш за Съд/но,не искам да компрометирам Добрите хора, които омаскари...
15.10.2017 11:58
ПС: Трепери ти под лъжичката та се навърташ плътно наоколо ли?
Тепърва ще ти потрепери повече!
Още утре!

Георги Стоименов

аз се смея от 08 00, жоре..
да питам ли още за..профила ми..катара ?!
или, да звъня пак,да те побъркам,Луд човеко изкукал..
цяла България онемя пред твоята мания за преследване и контрол..
срамота, имаш деца, и тях въвлече..поради лъжи и измами
Хакер или Кракер, ще чуеш скоро, какъв си..
цитирай
8. starforlife - 6. ferhunde - Отново грешиш!
15.10.2017 11:59
Да не говорим, че жалбата може да е към неизвестен извършител, нали така?
И той в случая ПРИНЦИПНО е такъв.
И нека не говорим за членове, защото там също грешиш!

Ами, ако жалбата е комплексна?
Ако не касае само Юлия, а лица, които трябва да бъдат издирени (а тя също трябва да бъде) кои са и да бъдат удостоверени като самоличност?
Тогава ама точно в случая киберите се занимават с това!
Те са тези, които ще разпоредят проверка на логовете и по МАК-адрес ще достигнат до реалните АйПи-та и от там до самите извършители.
Или греша?

Сега... Далеч съм от мисълта, че системата работи добре, но определено я познавам стотици пъти по-добре от теб.
А и не това е най-важно - дали ще има ПОЛОЖИТЕЛЕН краен резултат!

ПС: Какво общо има баща ти в случая, че го намесваш?
Освен това - може да е просто подмятане с някаква цел и именно затова приканвам към дискусия.
И ето ти я по отношение на това: Кой е баща ти? Лека му пръст.
Как се казва? - Може и на лични.
Зная-зная, ще кажеш "Да бе, че да разкрия фамилията си...", но това ще е просто смешно!
Помисли защо...
цитирай
9. starforlife - 7. ladylady - Звъни, Юлия, звъни.
15.10.2017 12:01
Тъкмо разпечатката от мобилните оператори ще набъбне.
И продължавай да ме наричаш какъв ли не.
Аз също се забавлявам.
НО И РАБОТЯ ПРЕЗ ТОВА ВРЕМЕ!
А ти просто киснеш и си губиш времето тук.
Твое право, естествено.

ВСЕКИ ИМА ПРАВА! ДОКАТО ТЕ НЕ ВЛЯЗАТ В ПРОТИВОРЕЧИЕ СЪС ЗАКОНА!
цитирай
10. starforlife - Опаа, тази, която се самоопредели чии са ЛС-тата - явно ме накова пред блог.бг и те ме посетиха!
15.10.2017 12:05
Сега предполагам, че ще изтрият постинга, но това само ще ме още повече зарадва.
Защото той с нищо не нарушава не само никой закон, а и правилата тук.
А евентуално изтривайки го - те ще нарушат мои права.

Или греша?

11:58 - blogbg
11:54 - ladylady
11:50 - ferhunde
11:37 - saankii
11:36 - rosiela
11:27 - ferhunde
11:26 - cell
11:17 - bosia
11:16 - rosiela
10:41 - apostapostoloff
10:31 - freeoldmen
10:21 - ladylady
10:18 - rosiela
10:05 - rosiela
09:54 - musicgirl81
09:52 - kpm
09:25 - rosiela
08:33 - daniasenova
07:41 - aip55
07:34 - luky
цитирай
11. milady - Жорее..ние не рОботим с роботи и Изкуствен интелект..
15.10.2017 12:45
само ти Един рОботиш, и стигаш за цяла България, и половината ЕС
или, и аз като веска, да започна да ..се самоНасесирам ..
кво прая..ката ден..
нищооо и половина..

1.поръчвам си Обяд, струва ми 190е на месец, закуска, само Cafe Crema mit Sahne..
2.веднъж седмично идва PutzFrau/ една румънка,още 120е, за месец
3.имам съдомиялна, пералня,Kaercher Dampfreiniger SC- ,verstehen?
4.имам моя Фирма, с която работя/питай анка, говорихме 1ч час скоро..
5 имам два Смартфона, и един Лаптоп, разб се,и счупен таблет.
6 имам и кола, Honda Automatik,от която не слизам ежедневно /имам само тук 60 000км..
в България имам още 350 000 км..Следиш ли ми мисълта, приятел....
7.е в момента нямам гадже, мина ми мерака нещо сл.ОП на стомаха..
още Инфо ако е нужно, питай..
8.днес по изкл.ще сваря 2бр. Rinderrouladen -ask Veska :))
9..ааа, и не пера килими, и..не правя лютеница..
10 ям само фреш..салати и плодове..
11..пия ,само Мартини ,или Prosseco /итал.шампанско.

а ,ти?

цитирай
12. starforlife - Юлия, забравила си да пишеш:
15.10.2017 12:52
12. Изпращам десетки СМС-и на Георги Стоименов като получения току що: "Да ти кензам в минетчийницата!", с което не само продължаваш да ме тормозиш, а дори ме злепоставяш пред хора, имащи достъп до апарата ми.
Децата ми например!
Или трябва непълнолетно дете да чете твоя цветущ, речник, плод на вековното ти образование и супер-културата ти?

ТИ ПРОСТО ПРЕКРАЧИ ВСЯКАКВИ ГРАНИЦИ И ИМЕННО ЗАТОВА ЩЕ СИ ГО ПОЛУЧИШ!
Аз казах!
Георги Стоименов

ПС: Аз в момента нямам кола на разположение. Но има блогър, който някои припознавате като мой профил, който има такси и ме вози безплатно, само защото сме Приятели!
Позната ли ти е тази дума?
Естествено - вози ме много рядко, защото аз не злоупотребявам с Приятелите си.
Предполагам ще се запознаеш с него на делото.
Една Дама, която те защити донякъде - се запозна с него миналата година около Коледа. Може да провериш, че ОТНОВО КАКТО НИКОГА, АЗ НЕ ЛЪЖА!
Никога!
цитирай
13. ladylady - Жорка, айде блокирай ме, закс ти го предложи,или не разбираш..френски..
15.10.2017 13:03
моите 3 СМС са преки доказателства ..
от твоя Най-личен свидетел.А.Апостолов..
нали, събираш данни, ето изпращам и аз..
кое не е редно?
имам и копия, и скрийншоти, ако питаш..
айде,да не ти задръстя пощата, че си многоо търсен..субект..
пак ли сбърках нещо?
цитирай
14. ladylady - толкова си наивен, да не кажа друго..че не знам,коя година си се раждал,и къде..си раснал..
15.10.2017 13:05
/ само защото сме Приятели!
Позната ли ти е тази дума?
цитирай
15. starforlife - 13. ladylady - Давай, Юлия - задръсти ми пощата!
15.10.2017 13:14
Ако забелязваш тя се води служебна!
"ГЕОДИМ" са мои фирми! Факт!
Задръсти я със спам и така само докажи колко си глу~ава, пък ще видим кой е наивният.
НЕ ТИ СТИСКА, НАЛИ?
Страхливичка си ми ти, страхливичка!
Просто думи без покритие!
цитирай
16. starforlife - Евала, право говориш!
15.10.2017 13:25
milady написа:
...
имам само тук 60 000км
...
ям само фреш..салати и плодове..

Наистина ТУК, в блога, имаш 60 000 к(о)м(ентара) и още толкова безстойностни постинга от 60-те си профила.
А за яденето... Личи ти! Фигура на балерина!
Поздравления и за двете!

ПС: Та кой казваш занимава другите с битовизми?
Аз пък пия вода от пералнята и маам гранясала сланина с мухлясал чесън!
Но пак ще ме е гнус да цАлуна "принцеса" като теб.
цитирай
17. cortana - :)))
15.10.2017 14:17
starforlife написа:
Аз пък пия вода от пералнята и маам гранясала сланина с мухлясал чесън!
:)))
Жороооо... :)))
цитирай
18. starforlife - 17. cortana - :)))
15.10.2017 14:37
cortana написа:
:)))
Жороооо... :)))

Каквоооо?
цитирай
19. brancaleon - Добър ден,
15.10.2017 14:49
Времето днес е чудесно за разходка навън и т.н.
Що се занимаваш тука. :)
цитирай
20. starforlife - 19. brancaleon - Защото РАБОТЯ, Френд!
15.10.2017 14:53
Ето сега ще снимам и покажа работното си място в момента!
Както и обещаните в самия постинг снимки, свързани с роботиката.
Поне колкото в момента имам под ръка, а да кажем утре вечер ще покажа повече.
Сега не ми се търси - срокове гоня!
цитирай
21. apostapostoloff - Най- добре ще е да
15.10.2017 16:18
сайдисаш баба Юла Лайномета още един път, та ега миряса. Тя те ненавижда затова, че първоначално си я нае@ал, а сетне си я зае@ал.

Апропо, няма да е зле, ако и биеш и една устна телеграма, че тя умира да смуче.
цитирай
22. cortana - Ами как какво? Кретен си, нали знаеш? :)))
15.10.2017 16:21
Пак резна главата на... с конкретика и снимков материал, а не просто дърдорене. :)
цитирай
23. starforlife - 2 в 1
15.10.2017 16:25
21. apostapostoloff - Апостолов, дръж се сериозно, моля!
Аз не се шегувам за намерението да й потърся сметка!
А ти за това, че ще свидетелстваш?

22. cortana - Така е! Но могат само Приятели да ми го казват!
Другите си носят отговорността!

А за другото... Ми не целя на никого да режа главата.
Просто показвам, че с мен може да се дискутира и то на сериозно ниво, а не само да се блогорее.
цитирай
24. cortana - Ето пак :)))
15.10.2017 16:34
'24. cortana - Така е! Но могат само Приятели да ми го казват!
Другите си носят отговорността!

А за другото... Ми не целя на никого да режа главата.
Просто показвам, че с мен може да се дискутира и то на сериозно ниво, а не само да се блогорее.'
Блогорее!!! :):):))))
Логорея - логорее.
Блог - блогорее. :))))
Е не си ли 'кретен'? :))))
цитирай
25. cortana - А къде стои харда при тези размери? :)
15.10.2017 16:35
:)
цитирай
26. brancaleon - Мдааа
15.10.2017 17:06
Мъжките играчки нарастват и се усложняват пропорционално на растежа при мъжа. А поспри се малко на ръст интелектуален и креативен такъв :) щото ще си играеш сам.!
Лично аз харесвах повече Unix вместо DOS и Linux вместо Windows. Сега отивам да пия бира с подбрана за конкретния случай (пиене) компания.
цитирай
27. starforlife - 26. brancaleon - Ами... и прав си и не.
15.10.2017 17:26
Но ще те "полаская" с две неща:
Маловажното: Въпросното беличко мъниче работи под Линукс.
Да не ти казвам колко струва на мен по доставни цени от Китай и на колко го оферирам на компанията с робота, защото ще паднеш.
Естествено, в моята цена е включено и цЕлото "ръст интелектуален и креативен такъв" хе хе хе

Многоважното: То е, че отиваш на пиячка!
Но пък ще те "издразня": Току що приключих и сега ще се случи следното:
- Ще отвърна подобаващо на провокаторката Корти като допълня снимка на "харда"...
- Ще мина през банята...
- Ще се кача на колата (неавтоматичната, но "управлявана" от Брюксел-Москва-Вашингтон), ще минем с Малкия да вземем Големия от бачкане...
И ЩЕ СЕ ЗАПИЕМ НЯКЪДЕ КАТО МЪЖЕ, ДОКАТО СЕ ОТРЕЖЕМ КАТО КИРКИ!
ха ха ха
цитирай
28. starforlife - А сега преди да мина през банята, едно писание за Апостолов:
15.10.2017 17:46
Юлия може да се опита да те шантажира, че видиш ли ще изкара твои ЛС-та или друго с/у теб, ако свидетелстваш.
НЕ Й СЕ ВРЪЗВАЙ!
Причини много:
Първо: В едно образувано с/у нея дело, тя НЕ МОЖЕ да търси вина спрямо трето лице. Ще трябва да си образува свое, а това едва ли ще е факт по куп причини, припокриващи се с по-долни.
Второ: Давността на обиди и клевети е за срок от 6 месеца! Тоест: ти и да си й писал такива неща - тя НЕ МОЖЕ да постигне нищо, ако е изтекла.
Трето: Дори давността да не е изтекла - тя е отвръщала съпоставимо на обидите ти и те се превръщат в нищожни! Тоест, 99% от съдийте ще отсъдят, че Вие сте си разменили равнопоставени обиди и НЯМА да има законови мерки спрямо теб.

Виж нейното вече е друго!
ПРИ НЕЯ ГОВОРИМ ЗА РЕЦИДИВ И ТОГАВА ЗАКОНИТЕ СА МААЛКО ПО-ДРУГИ И СТРОГИ!

Така, че, Апостолов - смело напред и нема а са плашиш!
Истината не може да бъде победена от Лъжата!
Правдата не може да не тържествува над неправдата!
Един Мъж не бива да се дава на една Жена!
Жена ли казах?
цитирай
29. starforlife - И ЧАКАМЕ ОТГОВОР:
15.10.2017 17:57
Здравейте!
Мога ли да попитам защо свалихте от "първа" този мой постинг?
http://starforlife.blog.bg/lichni-dnevnici/2017/10/15/neponiatni-mi-sa-takiva-hora.1572404

Изпратено: 17:52 От: starforlife
цитирай
30. rustam - Жоро,
15.10.2017 21:55
нямам намерение и желание да изчитам всичко писано тук от теб и други.
Това "Оронва" обаче в шота ебава майката на всичко. Човече, дори циганчетата в моите класове и те го пишат "уронва".
цитирай
31. starforlife - 30. rustam - Здраво, Рустам!
15.10.2017 22:14
Знаеш ли какво е Т9?
Него вини, а не мен!
Не претендирам да съм дъ бест по БЕЛ, но все пак се имам за интелигентен човек.
Забелязах го, но късно!
А да преправям...

А и не е болка за умиралка - в блог.бг сме все пак...
Освен това: Я нека твоите циганчета напишат толкова писане като мен в постинга и под него (оставяме стила и материята настрани), че да видим колко грешки ще имат.
Не мислиш ли, че нЕкак си дребнаво се хвана за това "о" - "у"?
цитирай
32. starforlife - Да се има в предвид:
16.10.2017 00:06
Преди малко приведох постинга във вид, който да ми отива на акъла, за да може да си го оставя като... "произведение на блоговото изкуВство" - ха ха ха

Нещо протиФ?
цитирай
33. seasons76 - Привет, Стар. ;)
17.10.2017 12:39
Личи си, че си разбираш от работата. ;)
цитирай
34. vaquero - starforlife,
17.10.2017 22:19
Колкото и да съм далече от техниката, подразбрах нещо.
цитирай
35. vaquero - starforlife,
17.10.2017 22:23
"Кое ти дава основание да твърдиш, че блог.бг е правено от некадърници?"
Редакторът на блога!
цитирай
36. starforlife - 34. и 35. vaquero - Здраво, Градски!
19.10.2017 12:52
Радвам се, че нещо си разбрал и дано ти е обогатило поне малко общата култура.

А за редакторът на блога и некадърността - ти не си в час с някои нещица иначе друга песен ще пееш, но това не е важно сега.
По-"важното" е да ти поясня, че редакторът и не само - няма нищо общо с професионализма, с който е направен блога.
Редакторът е стандартен такъв, използван от стотици подобни платформи по цял свят. Тоест: той НЕ Е правен от и за блога, а е унифицирано интернет-решение.

Проблемите на блог.бг не идват от лоша направа, напротив - тя е повече от пИрфектна.
Идват от лоша последваща поддръжка.
Като един Мерцедес: след 30 години (за блог.бг вече 11, но това е безумно много време за компютърна програма или платформа) вече е бракма.
Не е ли така?
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: starforlife
Категория: Лични дневници
Прочетен: 2588492
Постинги: 1153
Коментари: 16834
Гласове: 13882
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031