Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
31.10.2017 15:59 - До модераторите и администраторите на blog.bg
Автор: starforlife Категория: Лични дневници   
Прочетен: 6527 Коментари: 63 Гласове:
37


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
Изказвам мнението си, че лицето, подвизаващо се с профили milady, saanki, saankii, ladylady, ednaeva, troina и куп други, които да не губя време да си припомням сега, имат абсолютно недопустимо поведение спрямо много от останалите потребители тук.

Изказвам мнението си, че в правилата на блога има залегнал текст на такива да бъде налаган БАН и дори да бъдат изтривани.

Изказвам мнението си, че вие отдавна трябваше да предприемете спазване на тези правила, а не го правите, докато спазвате дори неадекватни и неписани такива.





Гласувай:
41
4



1. starforlife - Изказвам предположението,
31.10.2017 15:59
че ако вие не предприемете действия по изтриване на въпросните НИК-ове, то сигурно ще се намери добър човечец тук, владеещ материята на едно много различно от стандартното ниво, който предполагам ще се погрижи за това.

Добри човече (ха ха ха),
ако до 10-ти ноември (датата на УЖ започналата преди години демокрация) от блог.бг не вземат мерки, МОЛЯ те да започнеш по програма:
10-ти ноември (по случай рожденият ден на "демокрацията") - изтриване на профил milady
20-ти ноември (понеже е по средата на ще разбереш до какво) - изтриване на профил saanki
30-ти ноември (по случай рожденият ми ден, добри човече) - изтриване на профил saankii

После се спри (МОЛЯ ТЕ, ДОБРИ ЧОВЕЧЕ), за да бъде осмислено действието ти.



Добри Човече,
не просто вярвам, а зная, че ти си разбран човек (за разлика от блог.бг) и ще откликнеш на молбата ми, АКО се намерят поне трима РЕАЛНИ блогъри тук, които с коментар "Подкрепям! Дай Урок, Добри Човече!" да засвидетелстват, че РЕАЛНИТЕ и НОРМАЛНИ хора тук, искат поне глътка въздух, преди въпросната да нарои нови НИК-ове, с които да трови атмосферата.

Със Смирение (ха ха ха): СтарФорЛайф
цитирай
2. redabyss - Пак ще се обиждаме! Аз съм напълно ...
31.10.2017 16:28
Пак ще се обиждаме! Аз съм напълно реална блогърка!
Добър план за безчинстващи профили.
цитирай
3. starforlife - 2. redabyss - Ха ха ха
31.10.2017 16:32
Виж сега...
Аз нямах в предвид хора, застанали с реалните си имена и лик да се помолят на Добрия Човечец.
Имах предвид да са реални блогъри, с реални изяви и творчество, а не фейкове, целящи интриги и други подобни.
Реалните почти всички са известни.
Така, че... подкрепяш ли ме в молбата ми към Добрия Човечец или да?
ха ха ха
цитирай
4. redabyss - Подкрепям те. На 100 процента, не ...
31.10.2017 16:36
Подкрепям те. На 100 процента, не само за нея, а и за всеки с подобно поведение. Надявам се, обаче преди да се задейства механизмът, да си променят поведението с по - адекватно.
цитирай
5. anngry - Привет, Жоро-Стар! ;)
31.10.2017 16:59
Не зная доколко съм възприемана като реална блогърка. Дори си мисля, че "реална" и "блогърка" се изключват взаимно. Но мисля, че подобно действие би било крайно и неправилно. В същото време съм съгласна, че от блога не реагират адекватно.
Поздрави. ;)
цитирай
6. cortana - Здравей, Жоро!
31.10.2017 18:28
Аз не само като блогърка, а и като реална личност, заставам зад мнението си, че на 10ти, 20ти и 30ти, 'Доблият Човечец' :))) ще е добре да се вслуша в молбата ти и да даде урок на въпросната.
Не съм срещала по-глупаво, наивно, некомпетентно, необразовано и в същото време с обратното самомнение същество от нея. :) Затова, 'Добри Човече', направи го! :)
цитирай
7. cortana - Глупавото ми анонимно лузърче! :))))
31.10.2017 18:34
анонимен написа:
ловъре видял ли си че закси те нарича баш майстора?
Жоро дори и тук е не само показвал, а многократно доказвал, че е нива над въпросния. Дори в момента показва стил, който понякога дразни модераторите до степен да му трият постинги. А къде е въпросния? Спомена, че пише другаде, но го напъва да присъства тук, защото няма друго място, което е давало шанса на посредствени 'разбирачи' да се правят на нещо пред неразбиращите. :) Място, по което той започна да плюе едва тогава, когато това обстоятелство започна да издиша и да се вижда, че не може да сътвори нищо готинко и полезно или приятно.
цитирай
8. starforlife - Виж сега "Глупавото ми анонимно лузърче"...
31.10.2017 19:02
анонимен написа:
ловъре видял ли си че закси те нарича баш майстора?

Преди да те изтрия не за друго, а защото такава е политиката ми спрямо анонимните коментари - ще те цитирам (както по принцип правя) и ще ти отговоря.

Въпросният никога не ме е интересувал по принцип, най-малкото защото ми е безинтересен, а и не одобрявам поведението му тук.
ОК, често съм показвал било то в коментари или постинги дори, че не е така, но си е точно така.
А изглежда, че не е именно по причина, която вече споменах: не одобрявам поведението.

Когато съм писал "против" въпросния, аз не съм писал против самата негова личност (то такава и няма всъщност - той е един безличен НИК), а "против" некомпетентност, задкулисие, лъжливо и/или изкривено представяне на информация, нерелевантност... Въобще - поведение, което не може да се определи като куул и не мога да остана безучастен към такова, защото то би продължило да ви вкарва в заблуди и/или други подобни.
И сега, понеже погледнах все пак постинга му - давам пример за говореното от мен:
- Аз НЯМАМ НИЩО ОБЩО И НИ НАЙ-МАЛКО НЕ СЪМ в някакъв вид задруга с Юлия, но той прави опит да вмени именно това.
Оценка: ГРОЗНО, НЕМЪЖКО, ПЕДЕРАСТКО!
Извод: ПОВЕДЕНИЕТО на въпросния е педерастко!
- Прави опит да се присмее, наричайки ме "баш майстора", но за това Корти по-горе го е казала повече от добре.
Но все пак да подкрепя с два пресни примера защо аз, "баш майстора", винаги съм бил повече майстор от него:
ПРИМЕР ПЪРВИ:
Негово твърдение е, че "за да може постинг да се появи на "първа" - необходимо условие било той да имал поне един коментар, та дори и изтрит да е след това". И чак дори се надуваше докога щял да ме учи, когато изказа тази глупост. Мен, този, който именно го открехна как става помпането? Яко, а?
Е... този ми постинг:
http://webcache.googleusercontent.com/search?q=cache:EhZkkBzkVWMJ:starforlife.blog.bg/lichni-dnevnici/2017/10/30/s-imbioza.1574926+&cd=1&hl=bg&ct=clnk&gl=bg
беше направен от мен с абсолютна невъзможност нито да се пишат коментари под него - нито да се гласува.
(естествено аз мога и двете неща да ги заобиколя, но това е защото съм... "баш майстор")
Бил е напомпан от един кретен тук и не зная колко време преди да го редактирам по обед до това:
http://starforlife.blog.bg/lichni-dnevnici/2017/10/30/vyprosi-kym-blog-bg-dalech-sym-ot-naivnostta-che-niakoi-shte.1574926
се е кипрел на "първа". Без нито един коментар и дори глас.
Извод: Въпросният е празнодумец, който не се свени да се прави пред вас, че той нещо мен учел, а не аз него косвено или пряко.
Оценка: Дреме ми на шмайзера кой възприема него и кой мен за по-знаещ - аз доказвам това в Реалността и пред фирмите, с които работя, а не в някакъв тъп блог.
ПРИМЕР ВТОРИ:
Негово твърдение е, че "гласовете и коментарите не били съществени за статистиката".
Показвам картинка (в момента - важно е да се подчертае, защото тя динамично се променя) от адрес http://blog.bg/index.php?all=2
Ето я:
http://starforlife.blog.bg/photos/154138/Screen%2031_10-19_10.jpg
От нея еднозначно се вижда, че поредното му някогашно твърдение в противовес на моето - просто не е вярно.
Поетът Тачков стои преди кретена СтарФорЛайф с 143 прочта, въпреки, че кретенът съм с 180.
Извод: Твърдението на въпросния, че "преди да каже нещо - проверявал, а не говорел (като мен видиш ли) празнословно" просто не е истина.
На мен не ми е нужно нещо да го проверявам. Този, който е профи в такава среда - вярва на принципите и особено методиките, а не дори на очите си.
Извод: СтарФорЛайф може и "баш (с намека "пишман") майстор" да е, но той (аз бе, аз) никога не ви е казал нещо невярно и/или празнословно, защото това:
Първо: не е честно спрямо вас.
Второ: не е полезно за вас.
Оценка: СтарФорЛайф винаги е бил полезен (дори и ненужно да ви е било за момента) в поведението си.
А дали е "баш майстор" - това го определя кариерата му, а не нЕкакъв си блог.беГЕЙски НИК.

Или греша?
цитирай
9. apostapostoloff - Въпросната лелка трябваше
31.10.2017 19:39
отдавна да е изритана оттук. Зад тези никове се крие чистачката Юлия Едикояси... Не си спомням името на тази нищожна и отвратителна човешка твар.

Тази противна и простовата женица мие клозети в Германия, но се представя тук за Ентелектуалка. Тя грубо, брутално и цинично тероризира хората, които и правят забележки, защото тя ни залива непрекъснато с огромно количество словесна помия.

На няколко пъти тази психопатка дори ми се е обаждала по телефона, за да ме заплашва. Крайно време е да бъде окончателно изритана оттук!
цитирай
10. starforlife - 9. apostapostoloff - Така е, Апостол! И НИЕ ще й дадем РЕАЛЕН урок за това, за което говориш!
31.10.2017 19:47
Но ТУК и СЕГА въпросът е друг: Подкрепяш ли ти молбата ми към Добрия Човечец да й изпердаши поетапно споменатите три НИК-а, след като модераторите не спазват текстове от правилата, с които оправдават например изтриването на мои постинги, а нейното не просто неприемливо, а и крайно противоречиво поведение тук не се наказва, или не?
Именно затова този мистериозен г-н го нарекох "Добрият Човечец" - защото би свършил работата на тези, на които за това им се плаща и това се очаква от тях.

ПС: Петрова! Това е фамилията й.
И преди време тя развяваше слуха, че видиш ли съм й бил хакнал (представяш ли си, Добри Човече) профила katara, а преди малко установих, че той е активен.
Тоест: предполагаемо тя го е била деактивирала, за да може да лае по мой адрес.
Мой, на "баш майстора", който нищо не разбира от такива неща и затова МОЛИ Добрия Човечец да й даде урок за назидание за безграничната й простотия.
цитирай
11. bumerang - Имам усещането, че някой (някоя) я използва за таран.
31.10.2017 21:02
Като й диктува, или пише от нейния профил.
Но както и да е, такова поведение е недопустимо.
цитирай
12. starforlife - 11. bumerang - Използва я собствената й простотия!
31.10.2017 21:23
Но ти не отговори на съществения въпрос: Съгласна ли си Добричкият Човечец да й изпердаши поетапно (за да е по-дразнещо я) профилите, след като модераторите не си вършат работата и позволяват въпросната да лее какви ли не простащини по кого ли не?
цитирай
13. bumerang - Не става ли ясно? Гласувах за постинга.
31.10.2017 21:50
Тя толкова пъти ме обижда, че да, мисля, че сте прав. Никой, независимо кой стои зад него, с какви протекции е и какви цели преследва, не би трябвало да си позволява подобно грубо и агресивно отношение към никого.
цитирай
14. starforlife - 13. bumerang - Значи дотук се събраха 3 твърди гласа "за" и 1 твърдо "против".
31.10.2017 22:06
"За" - redabyss, cortana и ти (bumerang)
"Против" - anngry.
Визирам твърдо изказалите позиция, защото иначе и apostapostoloff е "за", но не го е изказал твърдо.
С две думи: дотук, Добри Човече, имаш картбланш да се изявиш на упоменатите дати.
(дано ме четеш, Добри Човече - ха ха ха)
цитирай
15. ba4kata73 - ЗА!
31.10.2017 22:20
Изпраскай я, Жоро, че да и дойде акъла в главата!
цитирай
16. medium - Не съм съгласна.
31.10.2017 22:35
И не съм съгласна не защото подобни не заслужават точно това, а защото, Стар, ще си навлечеш неприятности.
Модерация не си върши работата, да, но защо да го отнасят добрите човечета? ;));)
цитирай
17. starforlife - Последни 20 регистрирани посетителя
31.10.2017 22:44
22:35 - medium
22:35 - sirius11
22:31 - rosiela
22:31 - medium
22:28 - ba4kata73
22:19 - ba4kata73
21:41 - bumerang
21:13 - ikra
21:12 - sezoni
21:10 - ikra
21:04 - rosiela
20:56 - bumerang
20:53 - inf0rmant
20:37 - ronix
19:32 - apostapostoloff
19:30 - kolevmsk
18:23 - cortana
18:03 - didige
17:42 - ganini
17:29 - nedelina2002

Коментари на фейкове като Сириуси и тем подобни (които всъщност са профили на едни и същи тъпани), ще бъдат изтривани без отразяване.
За мен от значение са ХОРА като Икра, Градската - Хубавка, Роникс и т.н.
И то най-вече защото не са от близките ми тук, а се вижда отношението им, макар и неизразено публично.

Ако това, че присъствате в цитираната статистика създава на някого неприятна вибрация, моля да ме извини, но нещата трябва да се казват и показват прямо и отвесно.
Е... освен тогава, когато се говори за Добрия Човечец. ха ха ха
цитирай
18. starforlife - ba4kata73 "за" - medium "против". Значи остава в полза на "за" досега.
31.10.2017 22:46
цитирай
19. starforlife - ха ха ха
31.10.2017 22:59
Сега най-смешното е, че един помпадур се опитва да ме измести от кретеноидната "първа", а друг се опитва да ме показва в цЕлата ми звездна 'убост там.

Даца, какво да ги правиш? - Да отидеш с тях на лов, че да ти натаковат кучето и да ти направят пушката на хилка за федербал.

А сега ме извинете, но Младите се върнаха и мислим да си направим кино-вечер с чипс, биричка и готини филмчета.
Утре ще видя какво е народното мнение и дано Добрия Човечец ме навести и го вземе присърце.
Приятни сънища на всички, включително и тези, които утре с нови сили ще трябва да яхат помпата.
ха ха ха
цитирай
20. vaquero - starforlife,
31.10.2017 23:21
Леталото "Блог.бг" е оставено на въздушните течения и ветровете.
Относно "лицето" трябва да се вземат мерки, но това администраторите едва ли направят. Най-добрата мярка би била да не й се обръща внимание.
цитирай
21. milady - ето ме..хооп 100%..„реална блогерка..
31.10.2017 23:37
1. milady - това ми е последното предупреждение, Георги 100именов
23:28
не вкарвай в проблеми..един куп народ,
заради лудото си болно Его..
ще ревеш сам, накрая..
безсрамна и нагла персона..
аз не си играя с ..ботове, и анонимни ..фигуранти/ки
10г губиш тук в клюки, и все по злобен, самотен и луд ставаш
така изглеждаш отстрани..
аз казах, имам път сл Нова година..
до София,ССС,МВнР, за заплахи,преследване, шантаж,обиди..
и после жалба за кракерство до ГДБОП..
цитирай
22. raff - "А сега ме извинете, но Младите се върнаха и мислим да си направим кино-вечер с чипс, биричка и готини филмчета."
01.11.2017 07:18
Ето това е важното. А такива като "благородницата" винаги ще има.
Закъсняло НАЗДРАВЕ, Стар! :D
цитирай
23. musicgirl81 - Добро утро, Жор-Стар! ;)
01.11.2017 07:48
Не зная кой е сложил минусчето, но 19 плюсче да знаеш, че е от мен. ;)
Иначе съм съгласна с raff. ;)
цитирай
24. starforlife - Добро утро!
01.11.2017 08:57
20. vaquero - Градски, аз я търпях повече от достатъчно!
Никой тук не може да отрече, че тя сипе подигравки, лъжи, клевети и т.н. по мой адрес още от 2013-та година - тогава, когато я отрязах в сексуалните й мераци.
Колко години трябва да не й обръщам внимание и да я оставя да:
- тормози мен по реален начин (защото тук не говорим само за простотиите й в блога, а за звънене на ГСМ-а ми след полунощ по десетки пъти, грозни и пошли СМС-и и мейл-съобщения...)
- тормози Децата ми във Фейсбук и Божидар като извоювал си вече име и уважение в средите на хай-технологиците, да го питат коя е тая, дето пише такива простащини
- тормози куп други хора тук, в блога, отново не само пишейки пълни простащини, а притеснявайки ги дори на работните им места с телефонни обаждания и заплашвайки ги, че ще ги накове пред работодателите им (пример: Анета от Пловдив, която именно заради тормоза на въпросната, напусна това място)
- и въобще и изобщо
Има търпение и необръщане на внимание и търпение и необръщане на внимание.
Има санитарен праг, над който не става вече с търпение!

22. germantiger - Не знам каква й е п~тката, но определено възпитанието й куца.
То не трябва да е бюст, а Еверест и... Джомолунгма (ха ха ха), за да съответства.

23. apostapostoloff - Благодаря за подкрепата, Апостол.
Прав си за възмущението си, а от блог.бг позорно бездействат вече 4 години.

24. raff - Наздраве с "Давидоф".
За световно БЕЗизвестните "поетеси", които си въобразяват, че всичко знаят да поясня, че това е най-харесваната от мен (наравно с "Лаваца") марка кафе, а не съм засмукал алкохола от ранни зори.
Бъзиканата с последното от мен в момента, е другата пълна откачалка тук, която не си е на мястото.

25. musicgirl81 - Виж сега, Джамби...
Това е скрийншот на СТАНДАРТНАТА статистика към момента:
http://starforlife.blog.bg/photos/154138/Stat%2001_11-08_35.png
От нея не се вижда, че минусчето го е поставил в 7:10 Valery Anev (ха ха ха - поне когато правите фейкове - не пишете смислени имена, баси) от профила си blacckpredator.
Иде реч за откачения "поет", който бил помпил само себе си видиш ли.
Но това не е важно.
По-важното е, че плюсче е поставила например Виолета Иванова от профила си veilet.
Не познавам блогърката и не сме общували по никакъв начин, но именно ме радва: че хора, които могат да бъдат приети за нормални тук (има имена, които е релевантно да ги помислиш за реалните; има творчество, а не например като komandir123, с което не твърдя, че последния е фейк, но логиката натам клони; има нормално отношение и най-вече определен вид "съпричастност" с проблем, който подчертавам НЕ Е НА ЛИЧНОСТНА ОСНОВА - вече казах и десетки могат да го потвърдят, че въпросната тормози по един или друг начин куп хора тук), вземат отношение на одобрение спрямо "изявлението" ми и следователно подкрепа на мнението по отношение на въпросната и абсолютно ненормалното бездействие на тези, на които трябва да е работата да поддържат реда и добрия тон в рамките на платформата.

Така, че...
Добри Човече, виждаш картинката: както е естествено да се очаква - едни са "за" - други "против".
Но аз вярвам, че ти си справедлив и безпристрастен и ще вземеш правилното решение.
Само ти обръщам внимание то да не е в разрез с общото мнение тук, но засега преобладаващото с доста преднина е, че на въпросната трябва да се даде урок, след като казахме не веднъж: блог.бг бездейства не само спрямо анонимно изявяващите се кретени тук, а и спрямо тези, които не се свенят да се пъчат кои са от десетки профили и да сеят нападки, обиди, лъжи, клевети и т.н. спрямо куп нормални потребители на платформата.
цитирай
25. starforlife - Малко... реклама! ха ха ха
01.11.2017 10:24
http://starforlife.blog.bg/lichni-dnevnici/2017/11/01/razgovor-zasega-monolog-s-blog-bg.1575204

А сега ви напускам, защото ме зоват зведограндомански (ха ха ха) дела.
Усмихнат ден от мен.

https://www.youtube.com/watch?v=A9VKLnNQS-o
(Майтап също да има, а и песента като звучене поне мен ме радва. Да не говорим за муцунките и излъчването на изпълнителката.)
цитирай
26. born - За първи път съм солидарен с АпостолАпостолов ! Дано да е така и в бъдеще !
01.11.2017 12:30
Жоро, с теб съм за поставяне на местата им /вън от блога/ не само на психоболната , а и на други подобни ! Успех, Френд !
Все пак да се надяваме, че администрацията на блога ще си вземе бележка и ще реагира адекватно.
И честит празник на народните будители ! Стефан
цитирай
27. starforlife - 28. born - Здраво, Вади!
01.11.2017 12:42
Ако не знаеш - ти не четеш в момента това и тази моментна статистика
http://starforlife.blog.bg/photos/154138/Stat%2001_11-12_38.png
е лъжа от моя страна.

Според вся и всьо в блог.бг, ето тук
http://milady.blog.bg/tq-i-toi/2017/10/31/nema-maitap.1575144
в 4-ти коментар, още в 10:27 часа се твърди, цитирам отчасти:
Под постинга си "nema майтап", milady абсолютно недопустимо като поведение, написа:
...не ти ли стига , че се друсаш с 3 000 четенки за 30 минутки
че си гласуваш с 33 имена, открай време..
да ти кажа ли, кои са дали глас при теб

апРостолофф
гермън тайгър
Уондърица, която има повече имена от теб, дааа...
дедо борн...
и, туй то..
другите са ..твои, кого лъжеш!!!
...

Тоест, тя твърди, че си ми гласувал още преди споменатия час.

Да не говорим за другите й писания от рода, цитирам извадки, насочени към мен и то цитиран с имената ми:
- безсрамна и нагла персона..
- все по злобен, самотен и луд ставаш
- ти си нагъл, ти си подмолен, ти си нещастен комплексар
- защото си боклук,
- болен Митоман и Шизоид .. айде, Весел празник, мастър боклукчиев
- злобен,жалък, и страхлив..мъш

Така ли е?
Кой ще има доблестта да потвърди, заставайки, ако не с името си, то поне с НИК-а си, че ГОВОРЯ ИСТИНАТА?

И ТОВА ВСИЧКО СЕ СЛУЧВА ПРЕД ПОГЛЕДИТЕ НА МОДЕРАТОРИ И ТЕМ ПОДОБНИ В БЛОГ.БГ И ТЕ ИЗЛИЗА, ЧЕ ОДОБРЯВАТ ВСИЧКО ТОВА!
цитирай
28. starforlife - Освен това:
01.11.2017 13:09
Радетелката за правда тук, която твърди, че аз съм бил замитал, започва с ето това съдържание на постинга:

http://webcache.googleusercontent.com/search?q=cache:YCR5wuFhkbgJ:milady.blog.bg/tq-i-toi/2017/10/31/maitap-na-golo-ne-moee.1575144+&cd=1&hl=bg&ct=clnk&gl=bg

което от ID-то се вижда, че е първообраза на ето това в момента:

http://milady.blog.bg/tq-i-toi/2017/10/31/nema-maitap.1575144

Обърнете внимание дори и само на обстоятелството, че вторият й коментар от този като първообраз:

milady първоначално написа:
Blooo, викам неволята,чуй ме, шугър...
00:17

8. blondinkas4uk09 - Не плачи, Доня Мармаладка, :)))))
13.08.2016 12:39
(опитвам се да ти говоря в стила на най-добрите сапунки :)))) ),
все пак Кортанка остава и ще ни предава заветите на учителя. :)))))

9. saankii - не,не мога да съ запра,Доня Силваня..
13.08.2016 14:08
blondinkas4uk09 написа:
(опитвам се да ти говоря в стила на най-добрите сапунки :)))) ),
все пак Кортанка остава и ще ни предава заветите на учителя. :)))))


Кортана е..бременна..
от снощи...

10. blondinkas4uk09 - Не думай, Доня Мармаладка,
13.08.2016 14:45
значи все пак чудото стана... :))))))))))


добива вида на този в момента:

milady в последствие е променила и написа:
мили хораа, извинявайте за сапунката/ но така се получи, който рови, на гърба си го Фърля
Мили Жени в блог бг 11:10
Този път ще говоря сериозно без да играя ролята, която съм принудена да приема заради лицето Георги Стоименов.
Имам неоспорими доказателства, че това лице се е логвало за 3 години в блога под най-малко 20 профила. Наред с тези, които са всеизвестни, малцина обръщат внимание на "женските" му профили от сорта на beautifulcreature, celebrity75, unearthly и други подобни, които той създава перманентно и единствено с цел да заинтригува вниманието на женската аудитория. Общуването на лични с негов "актуален" ник или с някой негов клонинг е самоубийство за общуващия, тъй като думите след това биват изкривявани, изопачавани и показвани на други блогъри с цел интрига. За да може след това да дойде той като герой спасяващ "жертвата" и да се стигне до реално запознанство. Човекът просто търси реални контакти с женската половина, които явно му липсват в неговата среда. Но начинът по който го прави е безпрецедентен, извън всякакви социални и морални норми. Никой нормален мъж не би създал толкова клонинги и раздавал пароли и профили на килограм. Джиесемът си го предлага с едно от първите ЛС, когато усети и най-малкият интерес (в повечето случаи криво разбран) от другата страна. Може реално да е помогнал на някого, но много хора тук е вкарал в такива "филми", от които те още не могат да излязат.
Просто внимавайте с него. Общувайки с някой нов ник, не се впускайте презглава и не се доверявайте толкова лесно. Сега се сещам за върха на безочието в един постинг на unearthly, където той подформата на unearthly и bryunetsnakovalnia10 говореше сам със себе си и имаше натрупани десетки коментари единствено от него и никой друг. А ставаше въпрос за едно починало детенце. Що за поведение е това на фона на паметта на починалото дете да си правиш пиар. Разбира се този постинг отдавна е изтрит, в това отношение той е специалист. Няма равен в това отношение прекроявайки коментари, мнения и постинги.
Поздрави на всички и внимавайте!
Забравих да спомена за заплахите...
цитирай
29. missana - Какво ви пречи чак толкова Юлето?
01.11.2017 13:16
Вярно - особнячка си е тя, но е за предпочитане пред глутница чакали, които вият и искат да разкъсат някого до кокал. И това го вършат мъже. Засрамете се.
И мен понякога ме е настъпвала по мазола, но го прави открито и честно и никога с лошо чувство. Просто не носите на критика и искате само да ви галят по перушината, която ще се разлети при първия по-силен вятър. Срамота, колеги! Вместо да постъпвате, както ви учи Христос, вие организирате лов на вещици.
Друг ще ви съди, не аз!
цитирай
30. starforlife - 29. missana - Мисана, нея също друг ще я съди! Не аз!
01.11.2017 13:22
Но няма да чакаме да я съди онзи, който визираш ти, защото той нека го има, но нека се разпорежда там, горе.
Тук, ако не знаеш, не всички сме мазници като... (да не ТЕ назовавам), и правилата са други.
И като такива и не измислени от нас - трябва да се спазват!

Не говорим за блог.беГЕЙски правила, а аз онези, които ни определят като общество и социум.
И това да уточня.

И друго да уточня, ако си сляп:
Искаш да кажеш, че някакви си тролски блогови лакърдии, са нещо по-съществено от открити, поименно и повсеместно отправяни обиди, лъжи, клевети, така ли?
Че тормоз над Деца на потърпевши е по-маломерно от настъпването на блоговия ти мазол?
Че системен тормоз чрез звънене не само на самите хора тук, а на техните работодатели дори - е нещо, което Христос те е оторизирал да приемаш за правилно?

Да ти имам "Христовата" душевност и мироглед тогава!
цитирай
31. missana - Ами давай, защо не се доизказа?
01.11.2017 13:37
starforlife написа:
missana - Мисана, нея също друг ще я съди! Не аз!
Но няма да чакаме да я съди онзи, който визираш ти, защото той нека го има, но нека се разпорежда там, горе.
Тук, ако не знаеш, не всички сме мазници като... да не ТЕ назовавам и правилата са други.
И като такива и не измислени от нас - трябва да се спазват!

Не говорим за блог.беГЕЙски правила, а аз онези, които ни определят като общество и социум.
И това да уточня.


Бъди поне веднъж мъж, вместо да се криеш зад гърбовете на другите. Освен това
с удоволствие ще те изслушам, защото ако има нещо, което да ненавиждам на този свят, то е Груповщината. А виждам, че се събра тълпата за линч.
цитирай
32. nalia - Е това е разликата между Будител и подбудител
01.11.2017 13:39
Юлия е забавна, интересна, природноинтилигентна, с уникално присъствие и невъобразим език, широко скроена личност.

Както междувпрочем има Мъже и мъже:)

цитирай
33. starforlife - 31. missana - Виж сега...
01.11.2017 13:45
Аз съм застанал пред всички с имена и лик и това могат да го потвърдят минимум 20 човека тук, че отговаря на истината!
Аз винаги съм говорел, стоейки зад тези "атрибути"!

За теб дори не искам да проверявам дали си написал името си, но и да си - кое гарантира, че то е вярно или снимката, която все пак си сложил?

Освен това: хайде да не оспорваме мъжеството ми, м?

Просто защото тук не говорим за мъжество, а за други, коренно различни неща.

А поведението ти е крайно тъпо поне по мое мнение: понеже Юлия те "облизва" като добър поет - и дай да е правилно нейното поведение, така ли?

Теб, ЛИЧНО, ако започне да ти звъни в полунощ по ен на брой пъти...
Ако ти изпраща просташки СМС-и, които да не са за пред очета на Децата ти...
Ако тормози (прочети й коментарите, моля - сама се хвали с това) същите тези твои ДЕЦА във Фейсбук и ги злепоставя пред Приятели...
Ако звъни (като на Анета от Пловдив) на работното ти място, за да те заплашва, че ще те наклевети пред работодателя ти...
Я ми кажи, "мъжаго" - как ще разпореди Христос, зад чиито образ ИМЕННО ТИ СЕ КРИЕШ, защото е много лесно да си свят на думи - та, как ще разпореди твоя Христос да се отнасяш с подобно същество?

Не ми казвай!
Въпросите са реторични.
Просто пред Христос ще отговарям когато отида в неговото царство!
Тук и сега е царството на нас, Хората!
А не на празнодумно лелеене като твоето!
цитирай
34. starforlife - 32. nalia - И както има и Жени и жени.
01.11.2017 13:48
И Майки и майки.

Прочети, Наталия, всичко, което написах на Мисана.
И, ако те кефи (проявлението на харесваната от теб) - чудно ми е каква Учителка си била и към такива ценности ли си възпитавала Децата?
цитирай
35. starforlife - А, да, и Мисана...
01.11.2017 13:49
Христос одобрява ли радетелите на неговата вяра, да имат повече от един НИК и да поставят минуси, само защото някой казва Истината за негова гъзолизка?
(гъзолизка не на Христос - да уточня)
цитирай
36. missana - Видоизмени коментара си и добави в него нови неща.
01.11.2017 13:52
starforlife написа:
missana - Мисана, нея също друг ще я съди! Не аз! Но няма да чакаме да я съди онзи, който визираш ти, защото той нека го има, но нека се разпорежда там, горе.
Тук, ако не знаеш, не всички сме мазници като... (да не ТЕ назовавам), и правилата са други.
И като такива и не измислени от нас - трябва да се спазват!

Не говорим за блог.беГЕЙски правила, а аз онези, които ни определят като общество и социум.
И това да уточня.

И друго да уточня, ако си сляп:
Искаш да кажеш, че някакви си тролски блогови лакърдии, са нещо по-съществено от открити, поименно и повсеместно отправяни обиди, лъжи, клевети, така ли?
Че тормоз над Деца на потърпевши е по-маломерно от настъпването на блоговия ти мазол?
Че системен тормоз чрез звънене не само на самите хора тук, а на техните работодатели дори - е нещо, което Христос те е оторизирал да приемаш за правилно?

Да ти имам "Христовата" душевност и мироглед тогава!


Старият ти коментар съм го цитирал мотамо по-горе. Ако твърдението, че е упражняван систематичен тормоз над хора чрез звънене на самите тях по тел., както и на работодателите им, е вярно и доказуемо, то най-малко този блог е компетентен да дискутира подобни казуси. Има прокуратура и съд за подобни деяния. Но питам се, как тези тел. са попаднали в дамата. Защо например тя не разполага с моя тел.? Да не би да са й били дадени от "потърпевшите" с цел свалки. Тогава обвинението няма да издържи в съда. Гарантирам го, защото имам над 10 годишен стаж в съдебната система.
цитирай
37. starforlife - А, да, и Наталия...
01.11.2017 13:53
Понеже не зная, а не ще проверявам дали Юлия не е изтрила коментар към теб при нея, та да те попитам:
Когато през 2013-та се срещнахме пред НДК, да съм ти отправил каквито и да са сексуални намеци или нещо от сорта?

М?

Защото прочети твърденията й.

Така, че: тук не говорим за опит за организиране на линч някакъв!
Говорим за това, че една девиантна особа причини куп негативи на куп РЕАЛНИ хора тук!
С лъжи!
С клевети!
С обиди!
С РЕАЛНИ ДЕЙСТВИЯ, ЗА КОИТО ЩЕ Й БЪДЕ ПОТЪРСЕНА СМЕТКА И ТО НЕ САМО ОТ МЕН!

НА БЛОГ.БГ СЪЩО!
цитирай
38. missana - Ако твърдиш, че аз имам повече от един ник в този блог,
01.11.2017 13:58
starforlife написа:
А, да, и Мисана... Христос одобрява ли радетелите на неговата вяра, да имат повече от един НИК и да поставят минуси, само защото някой казва Истината за негова гъзолизка?
(гъзолизка не на Христос - да уточня)


ще те нарека лъжец. Всеки модератор може да провери, че за разлика от много други лица, регистрирани тук, Младен Мисана има само един единствен ник и той е: missana. На теб никога досега не съм писал оценки и не смятам да ти пиша, камо ли да се крия зад гора от никове. Напиши един таен донос до модераторите с молба да ти направят справка за мен и те ще ти потвърдят, че имам един-единствен ник в блога. За разлика от мнозина други, аз стоя зад реалното си име и се подписвам с него, защото Мисана е фамилното име на рода ми.
цитирай
39. zemela - Не мога да разбера хората, които ...
01.11.2017 13:59
Не мога да разбера хората, които никога не се изморяват от глупости и интриги. Ама наистина ли им е толкова скучно, че си нямат друга работа!? Понякога не разбирам и тези, които упорито ги правят известни, обръщайки внимание на простотиите. И да, чудя се, къде са модераторите и защо допускат подобно поведение?
цитирай
40. starforlife - Виж сега, съдебноабразовани човече...
01.11.2017 14:03
missana написа:
Старият ти коментар съм го цитирал мотамо по-горе. Ако твърдението, че е упражняван систематичен тормоз над хора чрез звънене на самите тях по тел., както и на работодателите им, е вярно и доказуемо, то най-малко този блог е компетентен да дискутира подобни казуси. Има прокуратура и съд за подобни деяния. Но питам се, как тези тел. са попаднали в дамата. Защо например тя не разполага с моя тел.? Да не би да са й били дадени от "потърпевшите" с цел свалки. Тогава обвинението няма да издържи в съда. Гарантирам го, защото имам над 10 годишен стаж в съдебната система.

Изказването ти е смешно само по себе си.
Да поясня ли защо!
ОК!
Приемаме, че аз съм си дал телефона с целта, с която ти твърдиш.
Е, и?
АЗ СЪМ СВОБОДЕН МЪЖ И МОГА ДА СЕ СВАЛЯМ С КОГОТО РЕША!
Схващаш ли?
Нито в даването на телефон, нито в свалянето има нещо незаконно!
ПОПИТАЙ ТВОЯ ХРИСТОС!
Пак казвам: ДА ПРИЕМЕМ! Не говоря, че е факт, но и факт да е.

Хайде сега да разгледаме насрещното:
Системният тормоз дори от бивш съпруг или съпруга не е престъпление, така ли?
Понеже тормозещия просто има телефона на тормозения?
Ах олан! Да ти имам опита в съдебната система.

Съдебните практики, (в които си се подвизавал казваш над 10 години), са пълни с бивши съпруги и съпрузи (и не само), не защото са се сдобили с телефона на насрещния, а защото са прекрачили закони.
Да си дадеш телефона на някого... Да имаш дори било то само желание, или осъществена връзка с някого е престъпление, така ли?

Абе ти да не си монах?
И то малоумен монах?
Че нали телефона ти може да е обявен като телефон за връзка с теб като служебен например.
(Какъвто е случая на прекрачване на санитарната граница на Юлия спрямо Анета от Пловдив)
Или искаш да кажеш, че и в този случай телефоните се дават с цел свалки?
цитирай
41. starforlife - 39. zemela - Привет, Вики!
01.11.2017 14:07
Познаваме се от години!
Не зная кога с теб ще се съдим, защото ти не само имаш моя номер, а и си се срещала не веднъж и дваж с мен и Децата ми.

Нещо повече: ти също системно "тормозиш" Божидар, като му изпращаш материали, които биха му били от полза по проектите, които движи или знаеш, че ще са му интересни.

Забавно, м, Мисана?
Вики е една от най-доблестните и уважавани блогърки тук...
Има номера ми...
Познаваме се от години...
Но нЕкак си спрямо нея няма досега подобен постинг!
Чудно защо, след като съм сексуален извратеняк според тази, която защитаваш и досега трябваше да съм посегнал на Вики поне шаесе пъти!
цитирай
42. zemela - Хихихи, лелееееееее, ама ти така ли ...
01.11.2017 14:11
Хихихи, лелееееееее, ама ти така ли правиш с жените!? Като се има предвид, че само ръка си ми подавал, почвам да се чудя, дали пък не съм те уплашила. Смях... Тези, дето пишат такива неща, виждали ли са те някога, знаят ли как се държиш с хората... май не.
цитирай
43. missana - Ами гарантира го това, че ме познават маса хора и са видяли с очите си, че съответствам на
01.11.2017 14:14
starforlife написа:
За теб дори не искам да проверявам дали си написал името си, но и да си - кое гарантира, че то е вярно или снимката, която все пак си сложил?


снимката си и на името си, с което подписвам произведенията си, отпечатани в печатни издания, фигуриращи в Националната библиотека.

Излизам от този жалък фарс. Каквото имах да кажа го казах. Който има очи, нека да прочете. Който има интелект, нека прецени. За мен подобни другарски съдилища, като това спретнато онлайн тук, говорят само за едно - че пъпната връв на някои хора с времената от преди 10 ноември 1989г., не е прекъсната и никога няма да бъде!
цитирай
44. starforlife - 42. zemela - Ма как беее - те не само ме познават, а и знаят рамера на пишката ми!
01.11.2017 14:18
Чорапки дори ми били купували.
И маратонки.

Е па как да не си страшна? Та ти плашиш с красотата си и интелекта си и това ме комплексира, и без това малката ми според същите пишка се свива още повече - и смея ли? - Ще стана за смях и ще ми пропадне имиджа тук!


А сериозно: БЛАГОДАРЯ ТИ, ВИКИ!
Не за това, че застана до мен в този момент или по-скоро на страната на нормалното.
А за това, че помагаш с каквото можеш на Сина ми в област, в която аз съм лаик.

ЕТО ТОВА Е СМИСЪЛА НА ТАКИВА ПЛАТФОРМИ И АЗ НЕ ВИЖДАМ НИЩО НЕНОРМАЛНО В ТОВА ДА СЕ СРЕЩАШ С ОТСРЕЩНИТЕ И ДА СИ РАЗМЕНЯТЕ ТЕЛЕФОНИТЕ!
Защото, Мисана, едно е да си чешете блоговото поетично его с ах-ех под някакви си тъпи постинги, съвсем друго е да си помагате взаимно с когото и да е в реалния живот.

Е... Вярвам, че Вики знае, че на мен може да разчита в сферата, в която съм сила.
Така както аз зная, че мога да разчитам на нея в нейната.
И това е доказано не еднократно вече, така ли е, Вики?

И никой никого не съди, а се срещат, пият по кафе, хапват по парче торта и т.н.
Защото човек с човек се среща!
А не... Христос с Дева Мария.
цитирай
45. librarian - Жоро-Стар, страх ме е да не науча телефона ти, защото..... :-):-):-)
01.11.2017 15:12
Поздрави и одобрение, Жоро-Стар!
И.... долу ръцете от гърдите ми, хей!! :-))):-)
цитирай
46. blondinkas4uk09 - Je suis Доня Мармаладка (ака Юлия)!
01.11.2017 15:32
Missana, Респект!!!
цитирай
47. starforlife - Така-така. Да поразсъждаваме:
01.11.2017 16:00
missana написа:
Ако твърдиш, че аз имам повече от един ник в този блог,
ще те нарека лъжец.

Докачи се само от един единствен намек, който точно това целеше: да ти покаже колко си празнодумен.
Имам предвид, че само един намек и то за нещо от тъпо по-тъпо като процеси в някакъв си блог М/У НИК-ове, и ти заемаш отбранителна позиция.
Хайде сега си представи, че не е един намек, а са години на изливане на помия не само по самия теб, а и по Децата ти, както и куп други блогъри.
Как ще наречеш човек, който си позволява това? И не говорим само за тук, а и в реалността.
М, възвишени Мисана?


missana написа:
Всеки модератор може да провери, че за разлика от много други лица, регистрирани тук, Младен Мисана има само един единствен ник и той е: missana. На теб никога досега не съм писал оценки и не смятам да ти пиша, камо ли да се крия зад гора от никове.

Всеки модератор е по-добре да не проверява такива глупости, а да си върши работата.
Ако това беше факт и модераторите спазваха самите правила на блога дори само - въпросната отдавна щеше да е предадена на съответните органи.
Е... Понеже това не стана факт вече 4 години - други се заеха да го направят.
И не те ще отсъждат, а тези, в чиято компетенция е.
Да не говорим, че центърът на постинга беше изнесен в страни: по начало той беше насочен и да бъде прочетен от екипа на блог.бг.
И понеже аз не съм по "тайните доноси", а като Мъж заставам зад всяка своя дума и действие - ви направих съпричастни с него.
От блог.бг до момента - глас в пустиня!


missana написа:
Напиши един таен донос до модераторите с молба да ти направят справка за мен и те ще ти потвърдят, че имам един-единствен ник в блога. За разлика от мнозина други, аз стоя зад реалното си име и се подписвам с него, защото Мисана е фамилното име на рода ми.

Ако ти, мъжаго, си по тайните доноси - аз реквам нещата в очите на отсрещния.
Дори не би ми минала през ума подобна НЕмъжка постъпка, а на теб, мъжаго, как ти минава - да се чуди човек.
цитирай
48. starforlife - 45. librarian - Спокойно, няма опастност за гърдите ти!
01.11.2017 16:02
Колкото и някои тенденциозно и целенасочено да градят образа ми на "ловър" през годините - по дефолт съм доста моногамен и вярен в чувствата си.


(Кой размер са все пак гърдите ти? - ха ха ха)
цитирай
49. starforlife - 46. blondinkas4uk09 - Ти пък откъде изпълзя?
01.11.2017 16:06
Я бЕгай да си играеш с куклите!
Нито ми влияеш - нито ще спасиш въпросната "Доня Мармаладка" ТОЗИ ПЪТ!

Преди години именно ТИ БЕШЕ ПРИЧИНАТА да се спра, но сега ще ти предложа друго, невиждано другаде по света дори (предполагам) шоу, ако там някъде застанеш до въпросната.
Шоу, което ти казах, че ще запомниш за цял живот и по безапелативен начин ще сложи край на съмненията за моята нормалност.
ха ха ха
Най-много тогава съм сигурен, че ще се смее Корти, защото и до момента не вярва, че съм способен да направя толкова лудо нещо.
Но...
ще поживеем - ще видим дали ще го видим.
(невижданото предполагам до сега шоу)
цитирай
50. starforlife - И ще закрия дискусията (освен, ако няма коментари точно по темата, а припомням тя НЕ Е точно Юлия, а МОДЕРАТОРСКОТО ОТНОШЕНИЕ), с една последна (засега) статист
01.11.2017 16:14
http://starforlife.blog.bg/photos/154138/Stat%2001_11-16_10.png

Поднесох ви минимум 3 такива от вчера.
Всеки може да се разпознае и знае кой е гласувал и кой не и лъжа ли аз, както за пореден път вменява въпросната, или не.

Защото според мен нещата трябва да се казват прямо и отвесно.
Така го беше написала в един стих Любовта ми отгоре.
("с" куклите - ха ха ха)
цитирай
51. blondinkas4uk09 - Starforlife,
01.11.2017 16:34
три пъти мисли, веднъж се изкажи, за да не изглеждаш тъпо, не за друго.... Аз НЕ влияя, аз изразявам подкрепата си за Доня Мармаладка. Доня Мармаладка - по-умната, по-забавната, по-нормалната, по-адекватната персона в тази сага!
цитирай
52. starforlife - 51. blondinkas4uk09 - Да давам ли линк към ТВОЙ постинг, в който отношението ти е коренно различно и изразите ти по неин адрес са меко казано на каруцарка?
01.11.2017 16:38
М?
цитирай
53. starforlife - Когато "захапе" Дани - тогава ми се плюнчи с женска солидарност!
01.11.2017 16:39
Естествено за едно си права: че ТУК и СЕГА нейното поведение е по-нормално!
Но нима не съзнаваш защо е този фарс от моя страна?
Ако не го (съзнаваш) - що за БЛОндинка си и какво намирам в теб, мамка му?
:))
цитирай
54. blondinkas4uk09 - Старфорлайф,
01.11.2017 17:51
ще се въздаржа от по-нататъшни коментари, защото диалозите с теб ме свалят на мнооого ниско ниво. Както обикновено, заля ме тежка простотия, затова отивам да взема един душ.
цитирай
55. blondinkas4uk09 - ПС
01.11.2017 18:02
И тъй като все за блогови проблеми говориш, да ти кажа в прав текст: основната причина да ограничавам влизането си в блог. бг е, че ти си непрекъснато и навсякъде в него; където и когато да вляза, все някъде сееш мъдростта си, която е нищо повече от купчина едни същи лайна вече години...
цитирай
56. starforlife - 54. blondinkas4uk09 - Така е, БЛОндинке - душ му е майката.
01.11.2017 19:00
И аз така, когато вечер ми се пращат СМС-и за шмугване м/у краката, а по обед - за сране в минетчийницата!
Но щом казваш, че изпращачката е готина - кой съм аз, че да споря с БЛОндинки.
цитирай
57. starforlife - ПС по следващия ти некоректен коментар:
01.11.2017 19:06
Аз коментирам изрично почти само ПРИ МЕН!
Много, ама много рядко другаде.
Къде тогава виждаш присъствието ми постоянно и навсякъде?

Да не ме бъркаш с Донята?
Защото точно тя е навсякъде мерудия - всеки ще се съгласи с мен.
цитирай
58. ladylady - Благодаря за достойното поведение„ силви! знам си аз Хoрата,до гроб sa
01.11.2017 20:12
за да бъдем коректни, грозните SMS
това са думи на твоя Гл Свидетел,
ти сам си го избра, г-н Гевечанов, ще го търпиш..
ако си изтървал някъде наратива,
да те информирам..
ще осъдя Апостолоф, докато си събереш акъла и паричките
щото, просто е по-богат от теб, и много по-зъл и проЗ...
да не ти споменавам, каква такса съм заложила, колега Star for lie..
хубава вечер,наздраве !
Фрау Юлия съм аз

56. starforlife - 54. blondinkas4uk09 - Така е, БЛОндинке - душ му е майката.
19:00
И аз така, когато вечер ми се пращат СМС-и за лмугване м/у краката, а по обед - за сране в минетчийницата!
Но щом казваш, че изпращачката е готина - кой съм аз, че да споря с БЛОндинки
цитирай
59. ysmivka - Едно ЗА от един фейк :)
01.11.2017 20:22
Аз не я чета и вероятно затова не ме дразни, по мое скромно мнение това не е блог на жена.
цитирай
60. starforlife - 58. ladylady - Виж сега, Юлия...
01.11.2017 21:05
Както обикновено, ти не си права.
Не си права в куп неща дори и само в настоящото си изказване.
Показвам:
- Кой ти каза, че Апостолов е основния свидетел?
Той постъпи дори толкова мъжки, че с едно изречение изтри всички мои лоши впечатления за него. И то в твоя полза. Схващаш ли, че обикновено си мислиш неща, които нямат нищо общо с действителността!
- Мен не ме интересува откъде са тези текстове!
Интересува ме, че е недопустимо да ме тормозиш с тях и непълнолетният ми син да ги чете и се разстройва!
- Също не ме интересува дали ще съдиш Апостолов. Само да те светна, че давността на такива обидни провинения е 6 месеца. Т.е., ако ти ги е писал по-отдавна - изпуснала си влака!
Освен това: ако ти си отговорила съизмеримо, в което не се съмнявам - обстоятелствата се превръщат в нищожни. Тоест: разменили сте си равностойни обиди, които се компенсират и няма правна вина за овъзмездяване.

Да продължавам ли?
Аз не съм юрист, но все пак се имам за интелигентен човек и не съм кон с капаци.
А ти продължаваш да досаждаш, занимавайки ме с твои врели-некипели.
цитирай
61. starforlife - 59. ysmivka - Виж сега и ти...
01.11.2017 21:14
Когато нарека някого "фейк" - не бива да се приема навътре, защото определям ПОВЕДЕНИЕ, а не личност.
Освен това: фейк-поведение е да се изказваш, без да си вникнала в същността.
Тук говорим за реален тормоз в три направления, а не в това да имаш избор дали да я четеш или не.
Но ти това го пропусна, а се засягаш като те определя поради такива посредствени поведения като фейк.
Замисли се малко. Ако искаш разбира се.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: starforlife
Категория: Лични дневници
Прочетен: 831211
Постинги: 383
Коментари: 5814
Гласове: 3384
Календар
«  Юни, 2018  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930