Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
02.11 14:44 - Секс-мусака
Автор: starforlife Категория: Лични дневници   
Прочетен: 3428 Коментари: 30 Гласове:
17

Последна промяна: 03.11 11:50



 

Или по-скоро: „Разхвърляни мисли“

 

 

 

А защо „Секс-мусака“ – ще покажа нагледно по-късно


Сега...
Първо искам да обърна внимание на модератора, че да отстреля този ми постинг, ако бъде напомпен от някого и кретенската ми физиономия се появи на "първа" (за ужасТ на блондинките:)), използвайки
оправданието, че съдържа таблица, а това е забранено явно щом премахнаха възможността, в блог.бг, е меко казано идиотско!

Но да оставя локумеенето (в което съм цар, блог~ОФ - хи хи хи) и да пристъпя към разхвърлянето на мислите (си).
Вчера получих ЛС с текст:
"Вие сте един от интелигентните блогъри, не трябва да поствате толкова често.", който ме зарадва. Зарадва ме с мнението на интелигентен човек, че съм бил и аз такъв, колкото с обстоятелството, че ми го изпрати блогър, с когото не общуваме нито под постингите си, нито на ЛС.
(Извини ме, добри човеко, че не чета постингите ти, но тук това го правя спрямо много, ама много малко хора)
А ме зарадва, защото го казваше добронамерено и подтекста беше
(поне както аз го възприех): "Не пиши толкова често, защото се превръщаш в чучело, дразниш особено ограничените хорица тук и така ще трупаш само негативи!"
Прав е!
Но не съм съгласен!
Аз
( без да се имам за нещо специален) бих трупал негативи дори и да не посещавам тази платформа.
Не е далече времето, когато не влизах изобщо в блог.бг повече от половин година, но основно онази, спрямо която беше допитването вчера - беше продължила да лее помия по мой адрес и да ме припознава в десетки немои профили.
Преди това, през 2014-та мисля, че беше - не влизах над година.
Още по-преди, в периода 2008-ма - 2011-та - не влизах 3 години.
Но блог.бг се беше вече превърнало в плацдарм на негативите и това, че не влизах - нищо не променяше по отношение на това някои да твърдят небивалици по мой адрес в част от споменаваните периоди.
Искам да кажа, че, ако до 2013-та тук ме познаваха много, ама много малко хора - след нея вече бях "известен" и куцо и сакато не се свенеше да дава наклон какъв съм и що съм.
И като говоря за себе си, не визирам само себе си, а въобще и изобщо: блог.бг отдавна е платформа на професори по всичкология, които знаят повече за отсрещния и то като реална личност дори, отколкото собствената му майка!

 

("интересен" блогОФ феномен)

 

         

 

("интересен" с малоумщината си, но факт)

(упс, блог.бг да ме извинят, че втора таблица използвах, за да намекна на блогърите как могат макар и тъпо, да "движат" текстовете си, вследствие на вашия "професионализам")

image
Преди малко ми звъни ГСМ-а. Вдигам.
"Казвам се Иван Иванов от МТМ маркетинг"
(примерно) "Удобно ли е?"
"Не ме интересува това, което ще ми предложите!" и затворих!
Затваряйки чух "Но Вие не сте..." и по инерция си допълних "чули още какво ще Ви предложа! Как знаете, че не Ви интересува?"
"Много просто. През ден-два ми звънят подобни на Вас, които ми предлагат какви ли не инвестиционни съблазни!"
Излъгах! Не ми предлагат!
(отдавна вече)
Но не ми предлагат, защото по-горният ми отговор вече се е превърнал в рефлексия. Както и затварянето на телефона още на половината изречение на отсрещния.
Ще каже някой: "Ама какво интересно има в описваното, че ни занимаваш?"
("Нас, толкова ангажираните със световните проблеми и писането на Поезия блогови върхове?")
И ще сте прави, но и няма да сте!
Ще сте, защото наистина свръх-капацитивните трябва да се грижат за световните проблеми и най-вече световния мир, а не да ме четат, но и няма да сте, защото тук е моята глътка кретения
(не, че в Реала не се изявявам често в такива аспекти, но е доста различно все пак) и никого не съм насила заставил да ме чете. А и не се вея по чуждите блогове да ръся от... интелекта (ха ха ха), от който ще ми се пръсне мозъка (ново така дразнещо някои ха ха ха), за да ме обвинявате, че дори консерва копърка да отворите - отвътре изкачам аз (въздесъщия - ха ха ха).
Както и да е, да продължа да си кретенея за себе си с препратка все пак за нЕкои мои читатели.
В описвания случай "важното" е, че въпросният Иван Иванов
(който може да се казва и Георги Георгиев всъщност) НЕ ми позвъни втори път!
Повтарям
(за мисаномислещите): НЕ МИ ПОЗВЪНИ ВТОРИ ПЪТ!
(Някой да е изпуснал изрично подчертаната фраза "Удобно ли е?")
Нито пък аз на него.
Яко, м?
А можех!

Защото той човека се е сдобил с моя телефон, тъй като съм му го дал с цел свалка.
Дори, ако развинтя фантазията си - мога да приема, че гласът е преправен, зад него стои блондинка с пищни форми, на която бедрото започва от сливицата, и тя милиНката копнее за моите ласки.
А това, че ми праща СМС-и с текст "да ти сера в минетчийницата проста" е просто афродизиак. Поетичен афродизиак, който да ме напъне докато я напъвам да изпъна една поезия например.
Куул!


image
Отварям моя поща и скибам, че един от последните мейли е от един съблогър-астролог. Не чета мейла отново, но се присещам, че вътре освен друг текст, се съдържа и телефонният му номер.
Сепвам се!
Сепвам се, защото забравих нощес около полунощ да му звънна 3-4 пъти.
Хей така, не, за да го притесня по ни едно време, а защото според съдебно-практикувалите по над 10 години, това е нормално и е плод на новото време, от който е нормално и дори трябва да се възползвам.
А и номера ми е даден с цел свалки.
Е да, ама като не е мой тип?
(за астролога говоря)
И като ме е страх, че още при първото позвъняване, той ще ме отреже с думите "Не ми звъни, защото първо ми пречиш на работата, второ е ненормално като отрязък от време и най-вече трето: просто не искам да общувам с теб!"
(Или още по-благото: Абе, малоумник, що не си е~еш майката да ми звъниш по нощите бе, ненормалник?)
Бах маа...МУ! Че кой е той, че да ми казва аз ще му звъня или или не? Та нали за свалка ми е дал номера си, баси!

(мамка му, съдебния казус стана сложен и затова по-добре да го оставя на съдия-поет, а аз да... карам нататък)

И затова...

image
Всъщност, преди да карам нататък, се присещам, че в същата тази поща има мейли от вчерашновизираната девиантна персона (не от астролога), които се третират като флууд и не само не е релевантно да се изпращат, а е в нарушение на закони, особено когато си изразил изричната си воля това да не се случва.
Но явно това е част от свалката, а аз просто не разбирам от мисано-свалки.


Та,
image
Седя си и си мисля:
(понякога само си седя, но понякога и мисля)
Преди няма месец исках да чуя настоящо-бивша-бъдещонеопределената моя Любима, за да видя може ли да е от полза с нещо по въпроси, касаещи определен бизнес на сина ми, на които не можех професионално да отговоря.
Естествено можех да звънна и на сестра ми
(за реалната този път говоря, защото нЕкои все блога им в главата и ще улетят за друг човек), която е главен счетоводител на едно от най-големите предприятия в родния ми град, но...
Но предпочетох да го направя спрямо Любимата
(милиЧката) и то не като претекст да я чуя, о, не. А просто защото е човек, на когото имам Доверие и зная, че ако не е в ресора й, няма да започне да ми губи времето, сваляйки звезди колко е велика в познанията си (както аз бих направил - ха ха ха).
И при все, че за мен разговорът би бил приятен...
И при все, че не бих занимавал отсрещната с простотии...
Не позвъних, а написах СМС "Удобно ли е да те чуя за минутка?".
Минаха часове, преди тя да ми позвъни, а в повечето от случаите когато така съм постъпвал - е връщала също СМС с текст "Сега може ли?"
(примерно).
И според мен така се постъпва правилно, особено когато знаеш, че отсрещният е ангажирана (с висене по блогове ха ха ха) личност и може позвъняването да се окаже в неподходящ момент, притеснявайки го при конферентна среща (примерно).
И както си седя и си мисля, се присещам за антипода на описваното: Някой ти звъни, звъни, звъни... В 2. В 3. След полунощ говорим.
Без:
- да му пука, че ти изрично си изявил волята си да не го прави.
- да се съобразява, че си му дал да разбере, че не ти е приятно
- да го е еня, че може да пречи на работата ти, че това може да те изнервя, че ти може да се занимаваш в момента да кажем с "Кавазаки"-то от ето този постинг http://starforlife.blog.bg/lichni-dnevnici/2017/10/19/starforlife-robotics-predstavia-edin-snimkov-robo-pytepis.1573070 и една твоя неволна грешка да ти коства, ако не живота, то най-малкото физическата цялост.
(Тук си спомням как преди време, в същото това предприятие, настройвах същия този робот. И как една дори не и грешка от моя страна - "провокира" робота да се завърти нерегламентирано като координатно движение, удари заграждението и изстръгна едната му страна, при все, че е анкерирана за  пода с 16 милиметрови анкерни болтове. Тоест: ако на пътя му беше човек
- аз реално бях на още метър и половина точно зад удареното заграждение, защото главните управляващи табла се поставят там, накъдето най-често се движи робота, за да има по-добра видимост - щеше да го - в случая ме - или убие, или натроши поне на 5 места.)
И, ако някой вижда като нормално друг да го притеснява когато се намира в такава ситуация например - аз го намирам за ненормално.

Или ОТНОВО ГРЕША?

Бих могъл да продължавам да си локумея мисли, насочени към самия мене си с които никого не целя да занимавам, но вече починах и ще настъпвам педалите!

Нали има и нормални тук, които под "настъпвам педалите", не възприемат "обладавам мъжки... путеси"?
ха ха ха

image

Както и едно обещано на "простата кранкеншвестерка" (не говоря за marmalaika, а за anngry) готино филмче, а дотогава пускам една харесвана от мен песен.



image
(не, че на някого му пука за моите кретении де)
Онзи ден знаете правих допитване за нещо спрямо някого с молба към друг. ха ха ха
Тогава се намери един джентълмен, за когото по-важно е изкривявайки Истината или по-скоро, не искайки да я чуе (прочете), да застане по-активно като защита на страната на едно девиантно недоразумение тук, в блог.бг, което смея да твърдя, че от години не само става за смях с необразоваността си, ниската си култура, бедния си речников запас, липсата на креативност и т.н., а където и да се зачетете - ще го срещнете да ръси от тъпите си мнения, написани все едно с краката от една моя известна с факта, че ме следваше като куче
(което всъщност прави и недоразумението тук) кокошка. Говоря за нормална, истинска кокошка, не блогова такава. Кокошка от онези, които снасят яйца бре, дето от яйце и след това пиле, е станала кокошка.
Но да оставим кокошката ми от миналото със звучното име Богданка
(при все, че тя заслужава повече внимание в разказите ми, защото не само вървеше по мен като куче, а и се отзоваваше на сигнал чрез изсвирване - има блогърка тук, която може да ви потвърди как за няма и 10 дни, научих нейните котки на същото) на мира и да продължим нататък.
Та...
След защитата на въпросния джентълмен, на другия ден мернах на "първа", че се е намесил и редовния в това да прави... "опонентни" постинги съблогър с помпозния
(а нима твоят не е такъв бре, тъпак?) НИК... Блеки, този път определил се като касапин, а мен като пионерче, което видиш ли напъвало да му е конкуренция!?!
В какво бре, Блеки? По тъпотия на постингите ли? Не мож" ме стигна, пич!
Иде реч за този постинг:
http://blackpredator.blog.bg/zabavlenie/2017/11/01/za-konkurenciiata-na-kasapina.1575247
в който авторът ни в клин, ни в ръкав намеква, че съм доносник, а аз смятам, че доносниците действат задкулисно и подмолно, а не говорят открито като мен.
Освен това те, доносниците, отправят доноси
(затова се казват и доносници), неподкрепени с доказателства, а моя милост никога не се е изявявала така.
Ако някой не е съгласен - нека каже кога и къде не е било факт твърдението ми.
Та...
Под споменатия постинг, отправих реплики към същия първоначлно споменат тук джентълмен, че отново говори там, за да се прави просто на оригинален и на джентълмен
(Например, Миси, ти отказваш да чуеш, че въпросната звъни на бол народ тук, че звъня на блогърка в службата й - предполага се, че работодателя й е дал телефона, за да падат свалки, така ли? - и въпросната блогърка напусна това място именно заради това просташко недоразумение на природата, може би от стрех, че ще й донесе неприятности в службата. Така, че, когато правиш опити да изглеждаш интересен, че видиш ли ще замълчиш, за да не образувам линч спрямо теб - първо вникни в реално представените неща, а не си прави пиар на чужд гръб - изтъкна, че имаш книжно творчество - какво повече ти пука?), без да го интересуват фактите и Истината. Няма да търся сега в кой коментар, присещайки се за транспарантната табела, която преди половин час заснех специално и ексклузивно за вас (ха ха ха), написах фразата "секс-мусака".
Който е любопитен, да прочете последните коментари под въпросния постинг и ще разбере как кретеноидното ми съзнание е родило тази звучна фраза и я избаца като заглавие на този още по-кретеноиден постинг.

Аз просто ще ви бацна и снимката и...
ще отивам да готвя.
Е как какво - мусака естествено!
Не съм си губил времето да ходя в махалата да ви снимам я - купих си картофи. Без нитрати.
Поне така твърди съседа, но като се има в предвид къде си държи телефона
( показвам снимка от пред къщата му: http://starforlife.blog.bg/photos/154138/IMG_20171103_095535.jpg ), предполага се, че много народ му звъни да го "благославя по близка роднинска линия" като отзив за картофите. ха ха ха

image







Гласувай:
22
5



1. starforlife - Всъщност, искам да излокумея нещо:
02.11 15:04
(малко предисловие)
Обикновено хората тук четат нелогнати и после, ако искат да коментират и/или гласуват - го правят, логват се.
Това естествено е нормално и естествено, когато се касае за обстоятелството, че обикновено повечето хора, които надзъртат по подобен род платформи, работят активно или не чак толкова зад компютър и го правят (надзъртането) пом/у другото.
Вчера при Фрии дори си позволих да дам малко флууд как аз докато си бачках нещо на единия лаптоп, от другия надзъртах тук, пречейки на котаракът ми (Таня) да го използва като възглавничка (там, при Фрии, приложих снимка дори на тигъра ми - ха ха ха).
Ненормално става обстоятелството, когато човек преднамерено чете анонимно, което отдавна е практика в блог.бг.
Обикновено това е израз на негативно възприемане на платформата.
Искам да кажа, че когато на едно нещо имаш Доверие, ти си открит с него. В случая - размотаваш се в блог.бг логнат, най-малкото защото това делегира други права и функционални възможности.
Когато обаче това не е факт...

Да си правят изводи стопанисващите платформата!

Аз лично, колкото и някои да го приемат негативно, когато пусна една отдавна вече готова блогова платформа - ще направя регистрацията да е платена чрез изпращането на СМС.
И не, за да печеля пари от това, о, не!
А, за да е лесно и еднозначно отъждествяването на даден НИК с дадена самоличност!
Ще кажете: "Тъпо, неправилно, диктаторско..."
О, неее, твърдо НЕ!
Тепърва това ще навлиза все повече и повече като практика по цял свят.
А и никой никого не принуждава да се регистрира при подобен вид политика.

Като начало разновидност на патформата ще е достъпна още след нова година и съм сигурен, че младите хора, а не застаряващата шайка безделници, които сме се сбръли тук (ха ха ха - шегувам се) с радост ще плащат, за да ползват.
Защото ще касае Бъдещето им!

Яко, м?
СтарФорЛайфовско - хе хе хе
цитирай
2. starforlife - А сега и едно предупреждение:
02.11 15:14
Дотук 13 оправдаха по-горното за нелогнатото посещение.

А предупреждението е, че под този постинг ще цитирам видимата статистика.
Така, че си правете сметка дали да се появявате логнати.
А ще я цитирам, защото просто искам да провокирам към откритост.
Четат ме много хора тук, факт.
Пишат ми на ЛС с въпроси (докато изкретенствах този постинг набързо - двама ми зададоха въпроси) също доста хора тук, факт.

НО, ХОРА, ЗАЩО СЕ СТРАХУВАТЕ ДА БЪДЕТЕ ОТКРИТИ И ИЗКАЗВАТЕ МНЕНИЯТА СИ ОТКРИТО, В КОМЕНТАРИ?
НИМА ИМЕННО ДИСКУСИЯТА И ПОСЛЕДВАЩОТО ОТ НЕЯ ОБОГАТЯВАНЕ, НЕ Е НАЙ-ЗНАЧИМОТО НА ПОДОБЕН РОД ПЛАТФОРМИ?

И понеже и такива изцепки съм чел тук, та да кажа: Една блогова платформа, основно няма за цел да носи печалба и не се издържа от кликания.
Има приходи, да, но те са капки и смешни като акумулиран финансов ресурс.
Една блогова платформа има (или поне би следвало) много по-различно предназначение.
И то е основно социално.
Тя обикновено се "продава" на ниво маркетинг и носи дивиденти на създателите си не дори от реклами, а от коренно различни принципи, за които наскоро загатнах в коментар под мой постинг.
Преди няма и месец, българи, Колеги, основаха нещо подобно, което дори да не се реализира като идея и функциониращо решение - ще им донесе четвърт милион.
Пропаднала идея, а солидна "компенсация" за усилията (4 човека я написаха за 3 седмици).
Естествено тя има шанс да успее и само от хотелиерския бизнес например - да носи доста повече годишно.
Яко, м?
цитирай
3. starforlife - Така, че - статистиката досега:
02.11 15:16
Последни 20 регистрирани посетителя
15:09 - apostapostoloff
08:05 - zemela
06:07 - jivko1128
00:01 - ikra
01.11 21:42 - absolution
01.11 20:18 - ysmivka
01.11 20:17 - ikra
01.11 20:13 - ikra
01.11 20:05 - ladylady
01.11 20:00 - radostinalassa
01.11 19:49 - mileidi46
01.11 19:10 - karamelita
01.11 18:32 - ХхХ
01.11 17:52 - ХхХ
01.11 17:40 - ХхХ
01.11 17:19 - missana
01.11 17:19 - karamelita
01.11 16:43 - cortana
01.11 16:40 - didanov
01.11 16:26 - rosiela
цитирай
4. ikra - Привет, друже! Интересно ежедневие имаш... :)
02.11 15:34
Ежедневието ти е изпълнено с много размисли и... страсти :))
А сега по същество. Искам да поставя един въпрос, на който търся отговор, но така и не намирам.
КАК ДА СЛОЖА В БЛОГА ЛИНК КЪМ САЙТ?!
След като екзекутираха повечето от опциите в панела за нов постинг, трудно се оправям в тази каша :)
Слънчев ден :)
цитирай
5. starforlife - 4. ikra - Здравей, Икар! Как да кръстя коментара си: "Дежавю" или "Матея 14:01"? ха_ха_ха
02.11 15:41
Но нека вместо да му мислим заглавието (което теб специално те усмихва, не е ли така?), да ти отговоря:

"За съжаление НЕ МОЖЕ!
Просто НЯМА КАК да го направиш активен.
Можеш САМО да го цитираш като такъв, но за да работи, отсрещния ще трябва да го маркира, копира и ползва по глупендерския начин.
...
Съжалявам, че отговорът ми е разочароващ, но..."

Но за огромно съжаление, поради преливащ професионализъм и липса на его друг да помогне - тук се о~раха И с това.
"Още веднъж: съжалявам, че НЕ МОГА да помогна ВЕЧЕ ТУК, в блог.бг."

Следва поздравче с една харесвана от мен песен:
цитирай
6. starforlife - Всъщност, френд Икар, върнах се да напиша нЕколко неща още, защото опитът да се сетя коя е песента и изпълнителя й, ме присещат за тях:
02.11 16:11
Първо: Песента-поздрав се забавя защото... казах го вече в заглавието.

Второ: ОТТЕГЛЯМ ТВЪРДЕНИЕТО СИ, ЧЕ АКО БЛОГ.БГ ОПРАВЯТ ОСАКАТЯВАНЕТО НА БЛОГА - ПРЕДХОДНАТА ВИЗИЯ НА ПОСТИНГИТЕ ВИ ЩЕ СЕ ВЪЗСТАНОВИ!
Неее, не съм сгрешил когато ви твърдях противното!
ТОГАВА БЕШЕ ТАКА!
От няколко дни обаче вече НЕ Е!
Някои ще се възстановят (99% от моите, но не повече от 20% от вашите), но много-много малка част.
И тук поради същата причина, довела до ирелевантност вече на моето твърдение от преди - една приятелска препратка все пак към блог.бг, изразена в:

Трето: По начало коментирането в платформата беше ограничено като времева зависимост по нишката да не може да се бутне платформата с DDoS атака в този сегмент на масивната структура.
Вие хубаво свалихте още преди години същата защита, ЗА ДА МОЖЕ ДА СЕ ПОМПЯТ ПОСТИНГИ, но от онези дни неволно предполагам, сте свалили и тази при коментарите и стига да се сети някой как да го направи - може да бутне платформата.
Просто си мърморя...



ПС: 53 читанки към момента, а само двама логнати
Последни 20 регистрирани посетителя
16:03 - ikra
15:21 - ikra
15:09 - apostapostoloff
(Жалка картинка. БлогбеГЕЙска.)
цитирай
7. anngry - :D
02.11 16:56
"
Както и едно обещано на "простата кранкеншвестерка" (не говоря за marmalainka, а за anngry) готино филмче, а дотогава пускам една харесвана от мен песен."

Чакам. С нетърпение. :D:D
цитирай
8. cortana - :)))
02.11 18:09
anngry написа:
"Както и едно обещано на "простата кранкеншвестерка" (не говоря за marmalainka, а за anngry) готино филмче, а дотогава пускам една харесвана от мен песен."

Чакам. С нетърпение. :D:D
А лудко-Жоро отговори: http://cortana.blog.bg/photos/178678/;)(1).png

ПП: 'Нали има и нормални тук, които под "настъпвам педалите" не възприемат "обладавам мъжки... путеси"?'
Ти напъвай, пък каквото дойде! :))))
цитирай
9. cortana - :))) :))
02.11 18:15
Нарочно го направи, нали? :)))
http://cortana.blog.bg/photos/178678/;))).png
'Ами лудко съм, да, какво да правя?' и разпери ръце! :) Това отговори, нали? :)))
цитирай
10. starforlife - ~
02.11 18:18
cortana написа:
Нарочно го направи, нали? :)))
http://cortana.blog.bg/photos/178678/;))).png
'Ами лудко съм, да, какво да правя?' и разпери ръце! :) Това отговори, нали? :)))

А ти как мислиш?
Или забрави времето, когато батко Терца ви говореше най-често в картинки и музика?

ПС: http://starforlife.blog.bg/photos/154138/NormalFirst%2002_11-18_20.png
Една нормална "първа", с остатъчен привкус отгоре. ха ха ха
Но бъди сигурна, че сега докато отида за биричка до магазина - и, ако кретен недоклатен прочете това, ще напомпа постинга ми с детинската идея, че така видиш ли визирам себе си за привкуса.
цитирай
11. getmans1 - Не топкова строго към "инк...
02.11 19:09
Не топкова строго към "инкогнито" четящите Стар.
Аз си имам съвсем обосновано / както е модерно сега да се казва / оправдание да го правя и при мен вече е редовна практика.
Ще признаеш ли, че в показването на статистиката винаги има един скрит смисъл или умисъл? А когато това се гарнира и със съответен коментар в 99% от случаите нещата направо стават отвратителни.
цитирай
12. starforlife - 11. getmans1 - Че аз да не съм баща на "инкогнито" четящите, че да съм строг?
02.11 19:24
Изказвах мнения. Логически обосновани.
И намеквах, че е ненормална следната признайте си случваща се ситуация:
Логнат си (не говоря на теб Гети, а по принцип) най-малкото, защото си създавал постинг например.
Поглеждаш "първа" (примерно - не само, че на мен няма да ми липсва, ако бъде премахната, а дори ще аплодирам такова действие) и те блазни да прочетеш някой постинг там.
Делогваш се и тогава го зареждаш!
Кое тук е нормалното?
Или по-скоро: за какво нормално в средата и атмосферата тук говори подобно действие, което колко от нас ще имат доблестта да си признаят?

Вчера под мой постинг коментира човек, който по дефолт не коментира дори под негови постинги - тоест, рядко изказва мнения въобще.
С него сме имали разговор как посещава даден блогър, защото се води симпатизант, изчаква минута БЕЗ да го чете и... гласува!
Яко или ненормално?
Ненормално не за вършещия го, а за атмосферата, която се е наложила тук!

Пак вчера, онази персона, с която "се занимавах", припозна дадени поНИК-ово цитирани блогъри, че били нейни приятели.
Само се чудя какво тя определя под думата "приятел"?
Това, че някой те посещава и ти гласува, без дори да те харесва - приятелство ли е?
Че то тогава истинското такова е не Любов, а...

Луди работи въобще.
Не само блогбеГЕЙски, а може би (понеже не го посещавам) така е и във Фейсбук като най-широкоразпространена платформа.



Знаеш ли?...
Интернет и съвременните играчки бяха създадени с една от идеите да свързва хората.
Само, че хората не държат да са свързани, а ДА СЕ ЧУВСТВАТ ТАКИВА!
Психологически погледнато - това е болестно състояние.
И колкото по-активен си - толкова си по-болен.
Сега някои ще се ухилят злорадо, имайки предвид активността ми.
Е да де, но аз мога да напусна това място и да не се весна с години.
А ти, ухиленият?
цитирай
13. starforlife - И сега е време за нова статистика:
02.11 19:33
Последни 20 регистрирани посетителя
18:59 - blogbg
18:33 - getmans1
18:05 - cortana
16:55 - anngry
16:03 - ikra
15:21 - ikra
15:09 - apostapostoloff
08:05 - zemela
06:07 - jivko1128
00:01 - ikra

Първият гласувал с + беше ikra.
Последва го anngry и след това Корти.
Какво излиза, ако се вярва на статистиката?
Излиза, че изключвайки Апостол, който НЕ слага минуси - ти, Гети, си сложил един.
А блог.бг понеже са с връзки - два!
ха ха ха

Схващате ли?
Има мушмуроци, които имат по няколко кухи НИК-а и:
- Който не е толкова в час, логва се, посещава, слага минуса и деактивира профила. Така той изчезва от СТАНДАРТНАТА статистика.
- Който е маалко по-"оправен" (да му кажа, че ударението в случая го поставям на "а"-то, а не на "о"-то - ха ха ха) - използва малко по-ефективно прокси-сървърните възможности и не се появява изобщо в СТАНДАРТНАТА статистика.

Е да де, но и двата типа хора не знаят, че статистиките се отчитат въз основа на лог-файлове.
А последните съдържат освен НИК-а, от който е извършено логването, също и IP-адреса и НАЙ-ВЕЧЕ - МАС-адреса на устройството.
А той е уникален, заложен е от самия производител на дадения хардуерен ресурс и може, но не толкова просто (да се чете: "от необразовани тъпи блогбеГЕЙски тролове) да бъде променян.

Така, че: АНОНИМНОСТТА ВИ В ИНТЕРНЕТ Е ЕДНА ПЪЛНА ИЛЮЗИЯ!
АБСОЛЮТНО ПЪЛНА!


ПС: С по-горното се надявам да стане ясно на някои нормални блогъри тук, които не са запознати с тактиките на троловети и фейковете, че:
Ако все пак по някаква причина са ви интересували плюсовете и минусите и при статистика:
12:00 - ХхХ
12:10 - YyY
12:20 - ZzZ
В 12:21 вие сте отчели примерно 10 плюса и липса на минус.
А в 12:45 сте отчели 10 плюса и 3 минуса, а от тогава са ви посещавали:
12:30 - АаА
12:35 - ВвВ
12:40 - СсС
това не означава, че А, В и С са ви поставили минусите.
Може един кретен-недоклатен, в промеждутъка от 12:21 да 12:45 да се е логнал с три кухи НИК-а, и по описаните по-горе начини - да ви е праснал минусите.
Не вадете прибързани заключения за А, В и С и не ставайте параноици.

Да не говорим, че блог.бг отдавна работи с кеширани сесии (затова някои процеси се бавят по доста време) и при гласуване в 12:45 например, гласа може да стане видим чак в 12:55.
И реално не ви го е праснал този най-близо до 12:55, а може да е всеки друг в промеждутъка.
цитирай
14. anngry - Добреее. :D
02.11 19:52
cortana написа:
Нарочно го направи, нали? :)))
http://cortana/photos/178678/;))).png
'Ами лудко съм, да, какво да правя?' и разпери ръце! :) Това отговори, нали? :)))

Но кога ще ми пусне обещаното филмче? :D
цитирай
15. starforlife - 14. anngry - Спокойно, Кранкеншвестерке! Ще го пусна.
02.11 20:00
В 21 часа например. ха ха ха

А сега тихо, защото единия от мекопишковците се появи
http://kanibal.blog.bg/poezia/2017/11/02/shturche-v-ranchoto.1575406
и статистиката ще започне да се променя.
ха ха ха
(Дали ще дотърчи и някой от другите двама или блог.бг тази вечер няма да е на китайска вълна?)
цитирай
16. anngry - :D
02.11 20:12
Нека да е 20:15, моля. :D:D
цитирай
17. getmans1 - Смешно е Стар защото нещата са много ...
02.11 20:41
Смешно е Стар защото нещата са много по-прости, за този постинг не съм го гласувал и след малко ще видиш, че говоря истината. Откакто съм в блога съм сложил не повече от три минуса и за по-голяма яснота съм се обявявал.
Сега при мен има следната картинка, 7 са (+) но в статистиката ми са упоменати трима или четирима. Мога да ти го покажа на момента но дали ще е морално щом не е прието това да публично!?

За "Инкогнито"-то, а смяташ ли, че е нормално когато някой си изтипоса статистиката и като ме види в нея започне да ми приписва минуси или да ме обвинява или да прави някакви внушения. Сещам се за няколко човека които са го правили спрямо мен и не само мен. Случка, истинска, в обществен транспорт съм и си чета блог.бг от таблетчето или телефона /логнат/ и не ми е комфотно да пиша. След час вече у дома отварям съответния постинг и какво виждам, цяла глутница ме коментира с предположения, заключения и квалификации. Понечвам да коментирам ситуацията а то става по лошо.
След втория случай се змислих,, защо трябва да си го причинявам това след като немаш диалогични хора на срещ си?
Сигурен съм, че ако се замислиш и ти ще се сетиш за подобни случаи.

А сега си виж статистиката, там дето са "гласували".
цитирай
18. starforlife - 2 в 1
02.11 20:45
~ 16. anngry - Нека последно е в 20:45. ха ха ха
Но пък бъди сигурна, че филмчето ще ти хареса.

~ 17. getmans1 - Абе, Гети... Абе пич...
Аз ли сложно се изразявам, или на теб иронията ти убягва?
ЕСТЕСТВЕНО, ЧЕ ТИ НЕ СИ МИ ПОСТАВИЛ МИНУС!
Нито пък блог.бг два!
Нали затова разясних бре, пич!

А това, което разказа е повече от ясно. Нали затова използвам фрази като "блогови професори по всичкология", "кретен-мекопишковци" и т.н. Защото те са все нещо повече от околните, а в повечето случаи има хора тук, които ще ги свият в носната си кърпа и ще ги продадат преди да са кихнали.

ПС: Е благодаря за плюса.
Но ти май не схвана, че във всеки един момент от време - аз имам достъп до лог-файловете и отлично зная кога какво се е случвало.
И се ебавах именно с кретен-мекопишковците, които си мислят, че като са наизустили БЕЗ КАПЧИЦА РАЗБИРАНЕ нещо компютърно и прилагано кретенски тук, и вече са хванала б~л~ога за рога и ние, хората които от десетилетия с тази материя си изкарваме не само своята прехрана, а даваме такава и на други - сме лапни-шарани като тях.

СТАНА ЛИ ЯСНО ИЛИ ДА ОПРОСТЯ ОЩЕ?
цитирай
19. vaquero - starforlife,
02.11 20:56
Гледайки на сериозните неща шеговито, правим живота си весел.
Доста се смях.
цитирай
20. starforlife - 19. vaquero - Естествено, Градски! И се радвам, че си се посмял.
02.11 21:56
И сега, понеже мекопишковецът започна да се изявява и "първа" вече е китайска, а мен естествено ме е турнал най-отгоре, защото се опитва да ви накара да не ме харесвате...
(А той не знае, че вие не просто ме харесвате, а всички сте се сваляли с мен и имате чувства - ха ха ха)
И понеже нещата, касаещи ме, стават по дефолт както аз реша...
Та затова ви пускам една последна за към момента статистика
http://starforlife.blog.bg/photos/154138/Stat%2002_11-21_50.png
отразяваща посещенията, видими като стандартна възможност от момента на публикуване на постинга, до момента на този коментар.
А в 22:30 ще деактивирам постинга до... да кажем 10:30 утре.
Хей така, за да види мекопишковеца, че на меката пишка на върха му не ме блазни да стоя и при все това вие ще продължавате да си ме харесвате.
(Нали ме харесвате бре, еей - лудницааа?)
цитирай
21. getmans1 - Ще те изкефи ли ако се призная за п...
02.11 22:15
Ще те изкефи ли ако се призная за прост и неразбиращ или ще си дойдем на думата за показване на статистиката, инкогнито четящите и тяхното влияние за блоговото развитие, и проспиритет?!
цитирай
22. starforlife - 21. getmans1 - А ти как мислиш, ще ме изкефи ли?
02.11 22:34
Утре, след 10:30, живи и здрави - ще може да прочетеш и да ми отговориш.
Имай в предвид, че високо интелигентните хора не се кефят от ничия неинтелигентност, но аз естествено не съм от тях и може и да се кефя - ти прецени.

А защо думата трябва да е за показването на статистиката и другото?

Един блог НЕ може да има развитие и особено пък просперитет.
Нещо си в грешка и бъркаш понятията.

Но давай - изложи мисли и ще покомуникираме.
Утре обаче, защото сега деактивирам.
Лека нощ на всички, а аз тази вечер няма да работя, а ще си направим с едни Приятели един... "ергенски запой". ха ха ха
Наздраве!
цитирай
23. ba4kata73 - Хубава ли стана мусаката, бачка? ;)
03.11 12:00
Сипи по една чиния да опитаме картофите. ;))))
цитирай
24. starforlife - 23. ba4kata73 - Виж сега, Бачка...
03.11 12:14
Можех да напиша "Ама как беее... Та аз съм готвач и половина!" и да не губя точки в играта си тук, предназначена за свалки.
Но истината е, че този път сА изложих!
Заприказвах се в Скайп с една... "комплексираща" ме блогърка, на която само и единствено затова не съм налетял, и мусаката отиде по дяволите!
Ще я яде Таня, котАРАКЪТ ми!

Аз сложих вече да се вари зелен фасул.
Хааааа ха ха ха
Индукционният ми котлон на терасата е...
Ей сега ще покажа с какво име - ха ха ха
...

Ето, скибай звездограндоманския ми котлон:
http://starforlife.blog.bg/photos/154138/IMG_20171103_121455.jpg

А това е Таня, коЙТО ще трябва да се мъчи с мусаката:
http://starforlife.blog.bg/photos/154138/IMG_20171031_201417.jpg
цитирай
25. anngry - Много постен ти изглежда зеленият фасул, Жоро-Стар. :D:D:D
03.11 12:47
Но все пак сипи да го опитаме. :D
Благодаря за филма снощи. :D За разясненията също, справих се! :D
цитирай
26. delff - :)))
03.11 12:55
starforlife написа:
Можех да напиша "Ама как беее... Та аз съм готвач и половина!" и да не губя точки в играта си тук, предназначена за свалки.
Но истината е, че този път сА изложих!
Заприказвах се в Скайп с една... "комплексираща" ме блогърка, на която само и единствено затова не съм налетял, и мусаката отиде по дяволите!
Ще я яде Таня, котАРАКЪТ ми!

Аз сложих вече да се вари зелен фасул.
Хааааа ха ха ха
Индукционният ми котлон на терасата е...
Ей сега ще покажа с какво име - ха ха ха
...

Ето, скибай звездограндоманския ми котлон:
http://starforlife.blog/photos/154138/IMG_20171103_121455.jpg

А това е Таня, коЙТО ще трябва да се мъчи с мусаката:
http://starforlife.blog/photos/154138/IMG_20171031_201417.jpg

Че как няма да ти е звезден котлона? Та нали си звезда! :)))
Забавно ми беше, Стар. :)
цитирай
27. starforlife - Гле'йте ся...
03.11 13:00
Преди да ви отразя персонално, да покажа последната за днес статистика, защото след малко хапваме и изчезваме на ски.
Ей я е:

Последни 20 регистрирани посетителя
12:54 - delff
12:44 - anngry
12:43 - sofisofi
11:58 - ba4kata73
05:51 - vaquero
01:20 - mileidi46
02.11 22:52 - anngry
02.11 22:30 - born
02.11 22:16 - mileidi46
02.11 22:05 - getmans1
02.11 21:28 - raff
02.11 21:09 - ikra
02.11 21:07 - vaquero
02.11 21:05 - rosiela
02.11 20:36 - vaquero
02.11 20:12 - born
02.11 20:11 - anngry
02.11 20:01 - mersedes
02.11 19:56 - solharmony
02.11 19:53 - mersedes

И сега да бъда критичен.
Софи, ти си приятелка (по нейни думи - аз сега се шегувам) на онова девиантно недоразумение, а редовно гласуваш за мое кретенско величие. Що така бре, рожбо?
Вади Борн, ти пък си уж Приятел, а не си гласувал за този постинг, без който всичкия живот в тази част от Вселената щеше да загине. Що така бре, Френд?
(Шегувам се и с двама ви, нали става ясно?)
цитирай
28. starforlife - 2 в 1
03.11 13:05
~ 25. anngry - Очаквах, че някоя домакиня ще се хване за това и се подготвих.
Въпросната снимка е от преди да добавя масълцето, подправките (риган, мащерка, чубрица, червен пипер... - все домашно производство) и вредното (но трябваше да стане бързо) русенско варено (което купувам за Таня).
Така, че - ето го фасула в един по-напреднал стадии на приготвяне:
http://starforlife.blog.bg/photos/154138/IMG_20171103_123022.jpg
А тук се вижда как Таня вече се мъчи в другата част на терасата с въпросната мусака:
http://starforlife.blog.bg/photos/154138/IMG_20171103_122855.jpg
(Дори се виждат педалите на "Драг"-а ми, но вчера не ставаше въпрос, че тях ще въртя, а че ще настъпвам работата, да уточня, защото вече казахме, че тук дедукцията на маса народ е ва свръх-ниво.)

~ 26. delff - Ма как беее! Иска ли питане?
Около мен всичко е от звездно нагоре!
хе хе хе
цитирай
29. librarian - Може и глупаво да прозвучи, но аз така и не разбрах защо "секс мусака"? :-)
04.11 11:46
Поздрави, Стар! :-)
цитирай
30. seasons76 - Посмях се. ;););)
04.11 20:03
Благодаря ти, Стар! ;)
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: starforlife
Категория: Лични дневници
Прочетен: 641844
Постинги: 288
Коментари: 2381
Гласове: 1701
Календар
«  Декември, 2017  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031