Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
27.01 02:01 - Ето затова блог.бг вече не става. Защото не се води конструктивен диалог.
Автор: starforlife Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1301 Коментари: 38 Гласове:
32

Последна промяна: 27.01 02:20

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
Първоначално постингът беше озаглавен "Не е готино така, пич!"
Но се замислих, че не съм аз този, който да казва кое е готино и кое не.
Аз мисля, че не са хубави подобни реакции на лишаване на околните от информация, защото същите "страдат",  но всеки да прецени за себе си.
~~~~~~

Идеята ми, Закс, ни най-малко не беше да те апострофирам и/или показвам, че ти отново подаваш не само непълно, а и грешно инфо в третия ти коментар тук:
http://zax.blog.bg/zabavlenie/2018/01/26/22-52.1590411
а да е от полза написаното от мен на тези, които прочетат, защото аз си го зная, а те не.

Но какво правиш ти? Наместо да допуснеш коментара, който не съдържа нищо друго, освен техническа материя и е пряко по темата на постинга ти, ти триеш отговора ми, реплика основно на 3-тия ти коментар! 

Това ли ти е дискусията и най-вече мисълта за полезност към околните?
Или Егото на първо място? 

Ето го коментара, съблогъри.
Може на някого да е от полза.

image


Не е баш така!



Веси (и още 99% от случаите) се конектва през 192.168.1.1, а не през 192.168.0.1
Името и паролата й са същите като на пощата й, но ако е компрометирана наистина, ще е добре да преконфигурира.

Затова, Веси:
1. НЕ ПРАВИШ АБСОЛЮТНО НИЩО ПРЕДИ ДА СИ ПОДСИГУРИШ UTP-КАБЕЛ, ЗАЩОТО ИНАЧЕ ЩЕ ОСТАНЕШ БЕЗ ИНТЕРНЕТ!
Има готови кримпнати на цена 3-4 лева. При покупката (защото едва ли пазиш този в комплекта на рутера) подчертай да е кроснат, защото и рутера, и LAN-картата ти са стари и не ще разпознаят правия.
2. Кабелът, идващ отвън, ти е свързан в порт WAN. Правиш връзка с купения кабел м/у лаптопа си и примерно порт 1 на рутера (отпред ще ти светне светодиод 1).
3. Опитваш да влезеш в рутера като в адресната лента на браузъра пишеш 192.168.1.1, името и паролата ти ги казах. Ако стане, отляво избираш Quick Setup, бутон Next, следва екрана за типа връзка, отново бутон Next и си на екрана за потребителско име и парола. ПРОМЕНЯШ! Ако не е чекнато, чекваш Connect Automatically, след което бутон Save. 

Сега безжичната мрежа:

4. В ляво отваряш Wireless/Wireless Settings. В поле SSID въвеждаш име на мрежата НА ЛАТИНИЦА! Чекваш Enable Wireless Security и избираш:
- Security Type: WPA-PSK/WPA2-PSK
- Security Options: WPA2-PSK
- Encription: AES
И в PSK Passive въвеждаш парола МИНИМУМ 8 СИМВОЛА!
Бутон Save.

Това, ако ти са известни юзернейма и паролата. 
Ако не:
Преди описаното, ресетваш рутера като при включено положение натискаш и задържаш за 5-6 секунди скритото бутонче "Reset" на гърба на рутера.
Така името и паролата ти се връщат до admin.
Повтаряш по-горното, като при 192.168.1.1 в адресната лента, името ти ВЕЧЕ е admin и паролата също ВЕЧЕ ти е admin.
И ЕТО ЗАЩО БЕШЕ ЗАДЪЛЖИТЕЛЕН КАБЕЛА!
Ресетнеш ли без наличието му, няма да можеш да влезеш безжично, защото няма да имаш връзка с рутера!
image



Гласувай:
32
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. starforlife - Ех, Закси, Заксии...
27.01 02:20
Още много лебец има да ядеш, пич.
цитирай
2. starforlife - Всъщност:
27.01 02:27
За да бъде напълно полезен текста в постинга, в т. 3 "следва екрана за типа връзка" при първоначално конфигуриране трябва да се чете "следва екрана за типа връзка, на който избирате РРРоЕ".

Естествено описаното е най-минималното, което се прави. Например: не коментирам как да се конфигурира раздаването на адресите в мрежата в определен IP-сегмент. Както и например ограничаването броя на конекциите.
Както и куп други неща, които би ви направил Професионалистът, чиято услуга ви препоръчвам пред "направи си сам".
цитирай
3. getmans1 - Стар не се сърди но дори и да дадете на ...
27.01 02:39
Стар не се сърди но дори и да дадете на някой „акъл“ го правите по такъв начин, че май е по-добре да дам 20-30 кинта на някой местен, че да ми реши проблема.
Отделен е въпроса когато почнете да си мерите ... компетентностите.

пп А бе, пич не те ли ли гледах скоро по телевизора, при Милен?!
цитирай
4. starforlife - ~ 3. getmans1
27.01 02:57
Не е така.
Първо: Аз с никого не си го меря, просто защото не ме кефи да се "гавря" с тези, които отиват натам, откъдето аз се връщам.
Второ: Описаното си е много точно и започнеш ли, ще видиш, че не е неразбираемо и е достатъчно ясно.
Друг е въпроса старта хващаш ли го и най-вече, че ДА, НАЙ-ДОБРЕ Е ДА СЕ ПЛАЩА НА ПРОФЕСИОНАЛИСТ!
Ние от това "направи си сам" в много отношения сме именно на това дередже.

А той, стартът е:
Там, където пишеш примерно google.bg (адресната лента на браузъра), ако напишеш 192.168.1.1 и натиснеш Enter, ще ти зареди екран, изискващ име и парола.
Ако не ти са променяни, по дефолт са: име admin и парола също admin.
Въвеждаш ги (или които ти са променените), натискаш Enter и ти се зарежда екран за настройка на рутера.
Нататък ще видиш, че е описано (при все, че набързо го надрасках) достатъчно ясно.
Ако не ги знаеш името и паролата, а трябва да пипаш - ресетирането съм го пояснил. И то ти връща admin-admin, както е по дефолт.

192.168.1.1 Е АДРЕСЪТ НА ВСЕКИ ЕДИН РУТЕР ПО ЦЯЛ СВЯТ!
Много-много рядко може да е 192.168.0.1
Името (admin) и паролата (admin) също са глобални за всички рутери по цял свят.
Много-много рядко името е admin, а паролата 1234. Много рядко.
Както и много рядко (ама изключително рядко) адреса може да е различен от 192.168.1.1
Говоря за стандартните сручаи, защото в милитари-сектора например не е така. Както и при облачните услуги например.
В такива случаи обаче, който го може, си го може: IP-то на рутера може да се види от default gateway, при прилагане на ipconfig. Елементарно, нали?

Та така, Гети.
цитирай
5. starforlife - ПС:
27.01 02:59
Може и да си ме гледал.
Чат-пат давам интервюта, но мисля, че на Цветков не съм гостувал никога.
По-скоро интервютата излизат от позициите на фирма или ранг: не ме кефи показността и не обичам да ми се гледа физиомутрата. Ха ха ха
цитирай
6. getmans1 - . . . Стар аз не се заяждам, просто ...
27.01 03:16
... Стар аз не се заяждам, просто имах проблем с интернета и днес като се обадих на доставчика разбрах, че ни Стар ни Закс могат да ми помогнат щото проблема и е бил инфрастуктурен:)))
Иначе, понеже моите ги няма покрай менЯ ползвам услугите на племенницата и синчето и и най-вече на майсторите в занаята, разбирасе:)

Иначе в блог.бг най ме дразнят помпадурите а после тях и доносниците /там лек няма/.
Добро утро, Стар!

starforlife написа:
Може и да си ме гледал.
Чат-пат давам интервюта, но мисля, че на Цветков не съм гостувал никога.
По-скоро интервютата излизат от позициите на фирма или ранг: не ме кефи показността и не обичам да ми се гледа физиомутрата. Ха ха ха

цитирай
7. starforlife - Добро да е.
27.01 03:31
getmans1 написа:
... Стар аз не се заяждам, просто имах проблем с интернета и днес като се обадих на доставчика разбрах, че ни Стар ни Закс могат да ми помогнат щото проблема и е бил инфрастуктурен:)))
Иначе, понеже моите ги няма покрай менЯ ползвам услугите на племенницата и синчето и и най-вече на майсторите в занаята, разбирасе:)

Иначе в блог.бг най ме дразнят помпадурите а после тях и доносниците /там лек няма/.
Добро утро, Стар!

ИМЕННО!
И аз не се заяждам с въпросния, но той обикновено бръщолеви глупости (и в случая също). И чрез въздухарски приказки с типичните недомлъвки, се опитва да ви вмени в случая например, колко може да бутне една wi fi защитена мрежа и то лесно.
БУТА Я ТА~АЦИ!
Залагам годишната си заплата (доста солидна сумичка е), че въпросният НЕ МОЖЕ да бутне ВЪОБЩЕ мрежа, защитена с WPA2!
Казах ВЪОБЩЕ! Не дори и за месеци, а за колкото каже време.
И точно това напудрено за пред вас, дилетантите, празнословие и петльоперчене, "дразни" пък мен.

Чудя се какво печелят подобни балони в тръни с надувките си?
Освен, че стават смешни в очите на хора като мен в случая.
цитирай
8. starforlife - Всъщност, ето още един коментар, който би ви бил полезен:
27.01 03:46
Под постинг http://vesever.blog.bg/lichni-dnevnici/2018/01/26/pojelaite-si-shemeten-den.1590384 zax написа:
Дори с една и съща версия на офис-пакета, табулациите се разминават заради използването на различни принтери, странно но факт.
:))

Като реплика starforlife написа:
Както и при коментара ми при теб за адреса на рутера: Не е баш така!

Разместването идва още в превюто, така, че принтера няма нищо общо.
Освен това: В света ОТКРАЙ ВРЕМЕ съществуват ЕДИНСТВЕНО ДВА ПРИНТЕРА: IBM и HP. Всичко друго е емулация на тези. Тоест: няма принтер, който да не се управлява (колкото и напудрен да е) от драйвер IBM или HP.
Проблемът с разместването се отстранява абсолютно елементарно, използвайки опцията "Save As" и съответното пренасочване към конкретна версия.
Ако все пак, мнооого рядко, не стане - тогава се ползва DOX. Отново е въпрос на минута.

ПС: При Закс драснах как да си провериш (оправиш) проблема с конфиденциалността, макар, че рискуваш да не се справиш, но от опит глава не боли.
цитирай
9. barneba - Добро утро, Стар.
27.01 09:35
Описаното е сложно за неразбиращ човек и аз също съм на мнение, че е по-добре да се плати на специалист.
Поздрави.
цитирай
10. predatorka - Ж, нали съм действ.Жрица,да те апострофирам/че,как..
27.01 10:14
10. starforlife - Пенетрация обаче се използва като термин за медицинска интервенция, а не сексуално проникване.
00:42
Може би си искала да кажеш... фингъринг например.
Ха ха ха

батко,ти говориш/тук/ за..петинга,
а,по повод пенетрацията..
има дори гелове..за такива „тежки“случки..
това, просто за инфо,че ми писва с тезз роботики, и техники в хУйкенда..
в България тези услуги са толкова бързи, качествени ,и евтини..
че, не разбрах, къде е проблемата на веската..
да и изпратя..10 лева,с Еконт..
Джулия
цитирай
11. librarian - Привет, Стар! :-)
27.01 10:39
Ти не беше ли охранител в "Била"? :-) :-) :-) Защото много компютърто-професионално звучиш като за такъв. :-) :-)
И 12-то + :-)
Мързелив уикенд ти пожелавам, Стар. :-)
цитирай
12. librarian - Дали ще оставят постинга ти на първа страница? :-)
27.01 10:41
Ще е показателно да те махнат, а постинг, който показва как да се краде Интернет да остане. :-)
цитирай
13. cortana - Някои вече знаят, че поезията ми идва наопЪки, но да пробвам. :)))
27.01 10:58
Посветено на Заксинката. :)

Не плачи, съблогърю, не тъжи,
че послуша мойте съвети,
съвети, блогърю, непрофесионални
и в случая без Интернет те оставих,
и настройки на рутера да жалиш.
Но спокойно, съблогърю, не коси се,
тук има и професионалисти.
Професионалисти, блогърю, разбирачи,
които ще ти, съблогърю, помогнат
прецакан рутер да оправиш.
:) :) :))))
цитирай
14. cortana - А сега, изтривам анонимния и по-сериозно. :)
27.01 11:03
анонимен написа:
Аз пък съм на мнение, че поста на закс беше полезен защото стар нямаше да напише това. ;-)
Колкото повече те си ги мерят толкова повече научаваме ние така, че продължавайте момчета. ;-)
Жоро вече го е казал, че с никого не си го мери.
Но 'сърце мъжко не трае да гледа как' ви се поднасят глупости, неверности, неточности, безсмислености. :)

barneba написа:
Добро утро, Стар.
Описаното е сложно за неразбиращ човек и аз също съм на мнение, че е по-добре да се плати на специалист.
Поздрави.
Със сигурност. Нали Смарти го е подчертал дебело. :)

predatorka написа:
... в България тези услуги са толкова бързи, качествени ,и евтини..
че, не разбрах, къде е проблемата на веската..
да и изпратя..10 лева,с Еконт..
Джулия
Под един стар свой профил, Жоро беше показал нагледно, с факти, че в България имаме един от най-качествените Интернети в света. :) Иначе, да, услугите ни са добри, защото имаме и едни от най-добрите като масовка погледнато специалисти.
Не Веси явно има проблем, а другото задклавиатурно устройство. :) :) :))))

librarian написа:
Ти не беше ли охранител в "Била"? :-) :-) :-) Защото много компютърто-професионално звучиш като за такъв. :-) :-)
И 12-то + :-)
Мързелив уикенд ти пожелавам, Стар. :-)
Те всички била-охранителни са доста интелигентни. :) :)) Зная го от първа ръка, с такива работя по цял ден. :)

librarian написа:
Дали ще оставят постинга ти на първа страница? :-)
Ще е показателно да те махнат, а постинг, който показва как да се краде Интернет да остане. :-)
В момента и да искат, все още не могат да го махнат. :) :) :))) Но да, показателно ще е. При все, че онзи постинг на въпросния ни най-малко не учи на нищо, този евентуално да махнат, а него оставят. Дори шотовете са чисто безсмислени и само са за 'подкрепа' на надувката. :) Самоиронизираща всъщност 'подкрепа'. :) :)
цитирай
15. ysmivka - 99% от случаите) се конектва през 192.168.1.1, а не през 192.168.0.1
27.01 11:09
А 1% се прикачват през 192.168.178.1
цитирай
16. cortana - Абсолютно НЕВЯРНО. :)
27.01 11:16
ysmivka написа:
А 1% се прикачват през 192.168.178.1
Бъркаш локалния адрес, който е зададен на конкретното ти устройство, с този на рутера. Няма как адреса на рутера да е такъв, но все пак ще изчакаме мнението на професионалиста като се събуди. :)
цитирай
17. starforlife - Здравейте.
27.01 11:56
Няма смисъл да отразявам коментарите ви, просто защото Корти го е направила повече от перфектно в 14-ти.
Ма как беее? Та нали е мой профил, баси. Ха ха ха
(Някой дори смехотворно се изказва преди време, че имал доказателства за това, а дори и, че не зная какво е VPN. Аз? Където една от фирмите ми ЕДИНСТВЕНО от това се храни - да предоставя и поддържа глобално решение именно там? Да им имам самочувствието на нЕкои, баси...)
цитирай
18. starforlife - Абсолютно ВЯРНО. Ха ха ха
27.01 11:58
Като коментар, ysmivka написа:
А 1% се прикачват през 192.168.178.1

Като отговор, cortana написа:
Абсолютно НЕВЯРНО. :)
Бъркаш локалния адрес, който е зададен на конкретното ти устройство, с този на рутера. Няма как адреса на рутера да е такъв, но все пак ще изчакаме мнението на професионалиста като се събуди. :)

Имам в предвид, че Корти го е казала абсолютно вярно, а не Усмивка - да не стане грешка.
цитирай
19. anngry - Здравей, Стар! :D
27.01 12:13
Знаеш, че ти симпатизирам, но не ми харесва конфронтацията ти с блогъра zax. Ако допълвате знанията си чрез диалог, ще е по-полезно не само за нас, а и за самите вас.
Приятен съботен ден. :D
цитирай
20. anngry - Някога този мой постинг, беше провокиран също от разпра м/у вас
27.01 12:17
http://anngry.blog/lichni-dnevnici/2017/07/18/konfrantaciiata-na-kogo-e-ot-polza.1557399
Помисли в/у думите ми. :D
цитирай
21. vaquero - starforlife,
27.01 12:22
Прав си - "блог.бг вече не става". Във всяко отношение. Няма да изброявам антикачествата на блога. Ще кажа само, че не можах да си пусна постинга, както беше предвиден, защото не можах да прекопирам текста от Word в постинга.
Поздрави, Градски!
цитирай
22. cortana - :)
27.01 12:30
starforlife написа:
... (Някой дори смехотворно се изказва преди време, че имал доказателства за това, а дори и, че не зная какво е VPN. Аз? Където една от фирмите ми ЕДИНСТВЕНО от това се храни - да предоставя и поддържа глобално решение именно там? Да им имам самочувствието на нЕкои, баси...)
Сега с репликата си към 21. vaquero, да затвърдя това 'вярно' твърдение, че съм твой профил. :) :) :)))
Жоров градски, а ти чел ли си това:
http://starforlife.blog.bg/lichni-dnevnici/2016/07/30/vinagi-raboteshto-copy-paste-metodyt-drag-and-drop.1467792
цитирай
23. starforlife - Не е баш така!
27.01 12:55
zax написа:
192.168.0.1 и си вътре. :)

Веси (и още 99% от случаите) се конектва през 192.168.1.1, а не през 192.168.0.1
Името и паролата й са същите като на пощата й, но ако е компрометирана наистина, ще е добре да преконфигурира.

Затова, Веси:
1. НЕ ПРАВИШ АБСОЛЮТНО НИЩО ПРЕДИ ДА СИ ПОДСИГУРИШ UTP-КАБЕЛ, ЗАЩОТО ИНАЧЕ ЩЕ ОСТАНЕШ БЕЗ ИНТЕРНЕТ!
Има готови кримпнати на цена 3-4 лева. При покупката (защото едва ли пазиш този в комплекта на рутера) подчертай да е кроснат, защото и рутера, и LAN-картата ти са стари и не ще разпознаят правия.
2. Кабелът, идващ отвън, ти е свързан в порт WAN. Правиш връзка с купения кабел м/у лаптопа си и примерно порт 1 на рутера (отпред ще ти светне светодиод 1).
3. Опитваш да влезеш в рутера като в адресната лента на браузъра пишеш 192.168.1.1, името и паролата ти ги казах. Ако стане, отляво избираш Quick Setup, бутон Next, следва екрана за типа връзка, отново бутон Next и си на екрана за потребителско име и парола. ПРОМЕНЯШ! Ако не е чекнато, чекваш Connect Automatically, след което бутон Save.

Сега безжичната мрежа:

4. В ляво отваряш Wireless/Wireless Settings. В поле SSID въвеждаш име на мрежата НА ЛАТИНИЦА! Чекваш Enable Wireless Security и избираш:
- Security Type: WPA-PSK/WPA2-PSK
- Security Options: WPA2-PSK
- Encription: AES
И в PSK Passive въвеждаш парола МИНИМУМ 8 СИМВОЛА!
Бутон Save.

Това, ако ти са известни юзернейма и паролата.
Ако не:
Преди описаното, ресетваш рутера като при включено положение натискаш и задържаш за 5-6 секунди скритото бутонче "Reset" на гърба на рутера.
Така името и паролата ти се връщат до admin.
Повтаряш по-горното, като при 192.168.1.1 в адресната лента, името ти ВЕЧЕ е admin и паролата също ВЕЧЕ ти е admin.
И ЕТО ЗАЩО БЕШЕ ЗАДЪЛЖИТЕЛЕН КАБЕЛА!
Ресетнеш ли без наличието му, няма да можеш да влезеш безжично, защото няма да имаш връзка с рутера!
цитирай
24. starforlife - ~ anngry
27.01 13:06
Отгоре цитирах коментара, който пуснах снощи и изтриването на който провокира този постинг. Цитирах го в ЧИСТ вид, за да стане еднозначно ясно, че той НЕ СЪДЪРЖАШЕ КАКВАТО И ДА Е ОБИДА ИЛИ НЕЩО ПОДОБНО, А САМО РЕПЛИКИРАШЕ НЕВЯРНО ТВЪРДЕНИЕ НА ВЪПРОСНИЯ.
Как да се води диалог с човек, който е с рестрикция на коментарите и допуска само угодните му? Кажи ми де?
Или всичко написано от мен не е вярно?
Ами напротив! - Неговото твърдение във въпросния 3-ти коментар не е!
Веднъж наскоро писах, че вместо да помага - въпросният често вреди. Защото като си скапе някой настройките на рутера - тогава ли да осъзнае, че блог.бг (и не само) е пълен с псевдо разбирачи, подмятания разни нелепости?

Не е ли една от основните идеи на писането в блог комуникацията и обсъждането? Какво обсъждане допусна под безсмисления си с нерелевантната си и нелепа показност въпросният? Ти от него) постинга му) нещо разбра ли и можеш ли практически да направиш и да ти е от полза? И при все това - не коментирах него, постинга, а един нелеп коментар. Както и описах на Веси какво и как (непълно) се прави, основно, за да проумее, че... "и тате може, но козЪта си иска пръч".
цитирай
25. ysmivka - Не, че разбирам какво си написала, ама ако някой бърка, то това е антивирусната,
27.01 13:36
аз само го преписах.
cortana написа:
ysmivka написа:
А 1% се прикачват през 192.168.178.1
Бъркаш локалния адрес, който е зададен на конкретното ти устройство, с този на рутера. Няма как адреса на рутера да е такъв, но все пак ще изчакаме мнението на професионалиста като се събуди. :)

цитирай
26. raff - "и тате може, но козЪта си иска пръч"
27.01 15:19
:D:D:D
Култово, Стар. :D Откъде ти ги ражда акъла...... :D
цитирай
27. raff - Иначе по темата:
27.01 15:21
Не разбрах какво е това с цифрите, но зная кого да попитам при проблем. :D
цитирай
28. cortana - Смартиии, разпни го тоя защото ме дразни. :)
27.01 17:54
Копирал е материал, в който дори аз открих 4 неточности. :)
Погледни новия му постинг и го затапи както отлично умееш. :)
цитирай
29. cortana - Всъщност, то как да го затапиш като той се крие зад модерация?!!! :) :)
27.01 17:56
Те разбирачите така правят. :) :) :))))
цитирай
30. starforlife - Добра вечер.
27.01 20:16
~ 25. ysmivka - Написала ти е това, че има 3-4 IP адреса "приобщени" към машината ти и след като не разбираш е по-добре да не изказваш твърдения, които са смешни.
Един е локалният ти адрес в локалната мрежа... Друг е този на рутера ти... Трети е метро-адреса на WAN-a... Четвърти е реалния ти адрес, който в крайна сметка е твоето "лице" пред света...
Въобще, смешно е да свързваш IP и антивирусна програма.

~ 26. raff - Ами ползвай щом те кефи. После може да ти спусна лафа, с който се шегувам от няколко дни. Също е... "сексистки" ха ха ха

~ 27. raff - Адрес бре, адрес. Адрес са цифрите.

~ бивш 28. qaufland - Многопрофилници нямат правото на глас.
По-късно ще те делна, защото коментарът ти е безсмислен, а и не е правдив.

~ 28. cortana - О, аз никого не целя да разпъвам. А и той сам го прави, показвайки, че не му е ясно адресирането по отношение на хъб, суич, репитер, рутер...
Прочетох го новия постинг.
Може би да го попитам само какъв е промптът на цитирания от него колега и прави ли разлика м/у команда и програма?
Естествено поддръжката му там лъже, но лъже самата себе си, а не нас.
Помниш ли как щеше и програмиране на "джаджи" да научи с един компилатор? Е, какво научи досега?
Смях в залата!

~ 29. cortana - Ами да дойде тук. Ще го направя да си говори сам.
През живота си досега съм настроил не дори десетки, а стотици рутери. Няма как някой да ме хване на тясно.

Предсави си следната картинка:
След време някой някъде цитира него, твърдейки пред други, че видиш ли... Това по повод, че и в копирания материал в новия постинг има не 4, а 7 неточности и/или грешки.

(Ще следват куп снимки на куп рутери. Всякакви марки и модели. Защото докато някои копи-пействат, аз под ръка имам арсенал от нагледен мат'рял по въпросите, по които вземам отношение със самочувствието на знаещ и можещ. На кого е релевантно да се вярва? На празнословещия копи-пейстър, или на конкретно говорещия, подкрепяйки думите си нагледно?)
цитирай
31. ysmivka - 31. starforlife Въобще, смешно е да свързваш IP и антивирусна програма.
28.01 01:32
Предпочитах да ми отговори cortana, но мога да смеля и малко грубост. Може да е смешно но ми е най-лесно да си сканирам домашната мрежа за да си видя IP-то на рутера. Къде на друго място да го намеря?
цитирай
32. anngry - 24. starforlife
28.01 10:28
Няма как да не призная, че си прав, Стар. Но все пак конфронтацията не води до нищо добро или полезно.
Аз да попитам с какво темата е толкова важна? Защото досега не бях чувала за адрес и рутер, а не ми е било проблем. :D
цитирай
33. cortana - :)
28.01 12:45
ysmivka написа:
Предпочитах да ми отговори cortana, но мога да смеля и малко грубост. Може да е смешно но ми е най-лесно да си сканирам домашната мрежа за да си видя IP-то на рутера. Къде на друго място да го намеря?
ysmivka, може да звучи като адвокатстване, но не мисля, че Жоро е бил груб с теб. По-скоро така го възприемаш ти. :)
А спрямо въпроса ти: Антивирусната ти програма не сканира и не дава IP адреса на рутера ти.
Ето и сега, да ти покажа как може да се възприеме грешно. (в това Закси е цар:))) Имах в предвид, че не сканира IPто на рутера ти, а не, че не може самия него да сканира за вируси. :) Разбираш ли сега защо мисля, че не Жоро е груб, а ти така го възприемаш? :)

С две думи: Казано е вече. Адресът на рутерите е 192.168.1.1 и рядко 192.168.0.1 и няма нужда да го търсиш 'на друго място'. Просто го знаеш. :) Както знаеш, че водата е мокра, а огънят пари. :)
цитирай
34. musicgirl81 - Ето ме и мен! ;) Привет, Жоро-Стар. ;)
28.01 15:20
Не разбирам, но Гугъл ми дава и двата адреса за вярни. Освен това, съм съгласна с това:
anngry написа:
Защото досега не бях чувала за адрес и рутер, а не ми е било проблем. :D

;)
цитирай
35. ysmivka - 34. cortana - :)
28.01 21:33
:) колкото и неправилно да съм се изразила, не виждам да съм написала, че съм си сканирала IP-то на рутера а домашната мрежа. Като ми вади резултатите антивирусната ми изписва всички устройства, IP-тата им и дали има проблеми и какви с тях. И тръц, проверих в нета, IP-тата могат да бъдат най-различни.
цитирай
36. starforlife - ~ 36. ysmivka - Ти му говориш, а то ти вика "грух".
28.01 21:47
Няма такова нещо, ysmivka!
IP - адресът на рутерите по цял свят е 192.168.1.1 и рядко 192.168.0.1 НЯМА И ПО ПРИНЦИП НЕ МОЖЕ ДА ИМА ДРУГ!

Ето затова те определям като фейк. Защото хора, които цял живот изкараме не само своята прехрана, а и даваме такава на куп хора (в мои фирми храня 12 човека, а съм шеф средно управленско ниво във фирма с над 8 хиляди по цял свят), ти подаваме инфо, а ти се бориш с него като прасе с тиква.

Ти хубаво четеш в Интернет, но нямаш познанията и културата да разбираш ПРАВИЛНО прочетеното.
Така, че - не ни занимавай със себе си и глупостите си, моля, ако не си склонна да се учиш от знаещите.
цитирай
37. ysmivka - 37. starforlife -
29.01 10:31
:) каква точно е връзката между “изхранването“ на 8012 човека и правото ми да се съмнявам в желанието ти да подадеш вярна информация. Не се опитвай да ме поучаваш а просто кажи какво да прочета.
цитирай
38. cortana - ?
29.01 22:53
ysmivka написа:
:) каква точно е връзката между “изхранването“ на 8012 човека и правото ми да се съмнявам в желанието ти да подадеш вярна информация. Не се опитвай да ме поучаваш а просто кажи какво да прочета.
А какво точно трябва да означава това за 'изхранването', откъде идва и защо пък точно толкова на брой?
А за това какво да четеш: ами например чети тук и вярвай на пишещия. Защото е един от най-добрите в България. :)
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: starforlife
Категория: Лични дневници
Прочетен: 913850
Постинги: 412
Коментари: 6563
Гласове: 3694
Календар
«  Август, 2018  
ПВСЧПСН
12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031