Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
22.02.2018 19:55 - За "Ники-тъпото" и топлата вода
Автор: starforlife Категория: Лични дневници   
Прочетен: 4675 Коментари: 8 Гласове:
24

Последна промяна: 23.02.2018 01:30

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
С този постинг ще опитам да ви онагледя колко съм прав по отношение на изказаното в предходния за това, всеки да пише по въпроси от професионалното му русло, а не да се пъне там, където шенкелите му издишат. Съществената част от постинга няма да я разберете и да е полезна за вас, защото тя ще е в русло, което е моя сила и ваше невежество (последното не е опит за обида, а е съобщаването на факт), но пък искрено се надявам да схванете идейната.

Ще дам няколко примера за конфронтиране на база това, за което говоря.

Пример първи: Преди доста време (вече май над 2 години) под един любим (и засега дремещ в летаргия) мой профил (брюнетснаковалня), бях писал за роботите при журналистиката.
Стандартно под робот човек възприема техническа единица -  машина, която прави нещо физическо. Но за някои може да е полезно (обогатявайки общата им култура) да разберат, че роботи се наричат и чисто софтуерни решения (програми, алгоритми), които правят нещо автоматично на базата на вид изкуствен интелект.
Та: Във въпросния постинг бях разказал как роботи пишат цели статии дори за престижни издания (вестници), но както често се случва - един технологичен алабалист направи контра-постинг, с който мислеше, че ме опонира и показва мое невежество, а правеше това точно спрямо своето. Опитът му за присмиване се състоеше основно в това, че видиш ли нищо сложно като материя: само абонирате на електронна поща за електронни издания, за да се получават известия за новопубликувани материали в определен поток от интереси ~ или самите материали, и после се пипвала малко оттук-оттам (имаше се в предвид редактираране, за да изглежда новосъздадената на база на вече съществуващи, статия като авторска). Дотук нищо невярно като чисто възможно обстоятелство.
Но не това визирах тогава аз като мааалко по-ефективномислеща и по-интелектуалновирееща биологична единица.
Аз говорех за факта от почти 10 години, че програми АБСОЛЮТНО АВТОМАТИЧНО следят новинарски канали и АБСОЛЮТНО САМИ ПИШАТ (съставят, генерират) статии на базата на новопоявили се такива. (В САЩ има цели научни звена, които създават подобни алгоритми и аз мога да цитирам ~и го бях направил тогава~ имената на десетки профи~учени~факири в областта.
Някой ще се намери ли да цитира само едно рашко име, творящо в този сегмент от Науката? Няма да се намери!
Е как тогава РАШа да не е доооста назад от САШа?)
Извод първи от разказаното е:
- Все ще се намерят дървени философи, които не са в час, но се пънат да се правят.
- Русия е "велика", но в какво - никой не може да каже. Защото за каквото и да се заговори - все нея я няма никаква. В случая: при създаването на Наука по отношение на изкуствения интелект. 


image


Пример втори: Бааси, аз наистина май съм (ли?!) русофоб. Шегувам се естествено. Просто частта "знаци извън областта на US-ASCII" в 4-ти коментар, ме присети, че АБСОЛЮТНО ВСИЧКИ СТАНДАРТИ ПРИ ТЕХНОЛОГИИТЕ (и не говоря само за компютърните) СА ДЕЛО НА ЗАПАДА И В ПОВЕЧЕТО СЛУЧАИ НА САЩ! Някой ще се намери ли да цитира само един дефиниран рашки стандарт, който се използва в световен мащаб?   Но да оставя присещането ми и политдразнителствувателствуването настрана и да се върна на темата но постинга си.
А тя е: Тъпо е да се разпъват тъпотии в области и по въпроси, които не са ти в руслото на компетенции. 
Та:  Когато домакините ми баннаха профила "брюнетснаковалня" и то не за друго, а защото започнах да ви показвам и "уча" на по-специфични неща, се присетих за този ми настоящ профил, който бях зарязал в края на 2007-ма. Тук е момента да светна "логиците", че: Една вечер докато правех някои настройки през НЕТ-а на компютъра на моя служителка в Офиса ми във Варна, по комуникационния канал на VPN-а ни, си говорех с нея. И тя ме нави да пропиша отново тук. Профилът й, Мер~чо, беше catforlife, много блогъри познаваха Дианчето, и аз като шега спрямо нея, създадох dogfordeath, без да се светна, че нейният не визира никаква котка, а е онази фраза от разговорния английски, която се надявам да познаваш. Е... не ме кефна да съм "куче на смъртта"(хааааа ха ха ха) и станах тогава starforlife. Сега схващаш ли, "психологУ", че ти може "сЕк"ви заключения да си правиш - но правият съм аз като ти казах, че хората са индивидиуми и логиката ти е нерелевантна, а петльоперченето да се мислиш за четящ ги - смехотворна. Ето, че в НИК-а ми няма нищо американчеещо се, а той се явява закачка с моята бивша вече (в момента е клечка в централата на "Булбанк" тук, в София) деловодителка.
Но да се върна на същността.
Когато домакините ми баннаха профила "брюнетснаковалня" и то не за друго, а защото започнах да ви показвам и "уча" на по-специфични неща, се присетих за този ми настоящ профил, който бях зарязал в края на 2007-ма. 
Хакнах го и... прописах.
И, ако под първия ми постинг, готиният (бивш за жалост) блогър ikra, ме посрещна със... сами вижте как, то дървенофилософите започнаха да пишат локуми. Прочетете постинга (първия, а и следващите го). Стегнатост и  конкретика. Написано от позицията на знаещ и можещ.
Но нееее -  няма да ги бъде, ако не цъфнат разни (единият е същият, когото поднасям с този постинг - Заксинката - не Мерлинчо), които говорят, но нищо не казват. 
Извод втори от разказаното е:
- Все ще се намерят дървени философи, които не са в час, но се пънат да се правят.
- Русия е "велика", но в какво - никой не може да каже. Защото за каквото и да се заговори - все нея я няма никаква. В случая: при създаването на базови платформи като Windows например.


image


Пример трети
: В края на миналата година писах тези два постинга:

http://starforlife.blog.bg.bg/lichni-dnevnici/2017/12/30/replika-ot-edin-quot-outlet-blogyr-quot.1585612
и
http://starforlife.blog.bg.bg/lichni-dnevnici/2017/12/31/ne-izpolzvaite-stringa-94fbr.1585888

Те се явяваха моя реакция спрямо постинг на блогър, който ви даваше потенциално опасно "знание".

А сега обърнете внимание на 24-ти коментар на Умницата (ми на бате) Корти под предходния ми, от вчера, постинг. В него тя ебавайки се с лирически ми герой на настоящия (същият, който ви даваше опасно "знание" и аз ви поясних защо), ви препращаше към поредната негова пълна тъпотия и показване на неразбиране на компютърната материя.
Няма да се впускам в цитиране на линкове към мои постинги, в които съм ви разяснявал какво е това ID и за какво можете да го използвате...
(Блазе на Мер~чо - племенниците му в 6-ти клас могат да му го обяснят. Ха ха ха)
Сега просто ще ви изкажа мнение:
Педерастията дори и от незнание да е провокирана - си остава педерастия.
(Блогов Закон на СтарФорЛайф - ха ха ха)
Какво имам в предвид:
Ето тук, може да скибате изтрития (не заради моя педерастия, а защото е против правилата) постинг към който ви пращаше Корти:
http://webcache.googleusercontent.com/search?q=cache:Ay-hMJEJihEJ:zax.blog.bg/zabavlenie/2018/02/21/nebesno-kafiavoto-laino-otstreliano-v-polet.1595074+&cd=1&hl=bg&ct=clnk&gl=bg

А сега ще се обоснова защо според мен е педерастия. Когато нещо (компютърно) не ти е ясно - питаш този, за когото е видно, че му е ясно, а не вменяваш, че предходния ми постинг съдържа зловреден код.
Ееее, не е ли педерастия да не правиш първото, което смятам за релевантно, а второто?
КОЕ ТОЧНО В ПРЕДХОДНИЯТ МИ ПОСТИНГ Е ЗЛОВРЕДНИЯТ КОД, ЗАКСИНКА, ЧЕ ЧАК ДОРИ МЕ КОВЕШ НА МОДЕРАТОРКИЯ ЕКИП ДА МЕ ИЗТРИЯТ?

Тук е момента да си поизясните обстоятелствата като прочетете 35-ти коментар под предходния ми постинг, който праснах току що и да спрете (то не, че сте стигнали до тук де), защото надолу нищо няма да разберете. (Предупредих още в началото.)

image
 

По дефолт Андроид не поддържа GIF!
И, ако смартфонът ти е пръчка или не умееш да го конфигурираш като хората - това не оправдава педерастията ти поради незнание и некадърност.
Но ето, обагатявам обща култура: Ако не си наясно с програмиране (за Андроид) - може да се опреш на WebView.
Ние, Програмистите, обикновено правим собствени класове, защото ни е по-лесно и пести време.
Спомни си как те направих за смях, че не можеш да вградиш клип от Фейсбук тук дори и демонстрирайки ти го, именно защото го правех с клас, накоден от мен за целта.
С друг такъв пък въртех клиповете в постингите както ми е кеф.
С трети - имплементирах каквото реша, където реша в платформата, несъобразявайки се с полето за съдържание на постинга.

И понеже съм пич - ето сега ще ти "подаря" клас за Андроид, за да не се излагаш като снощи.

package bg.starforlife.test;
import android.content.Context;
import android.webkit.WebView;
public class GifWebView extends WebView {
public GifWebView(Context context, String path) {
super(context);
loadUrl(path);
}
}

Ебавам те, зззаксинка. Това е тежък метод.
Ето по-елегантен:

package bg.starforlife.test;
import java.io.InputStream;
import android.content.Context;
import android.graphics.Canvas;
import android.graphics.Color;
import android.graphics.Movie;
import android.os.SystemClock;
import android.view.View;
public class MovieGifView extends View
{
private Movie mMovie;
private InputStream mStream;
private long mMoviestart;
public MovieGifView(Context context) {
super(context);
// TODO Auto-generated constructor stub
}
public MovieGifView(Context context, InputStream stream) {
super(context);
mStream = stream;
mMovie = Movie.decodeStream(mStream);
}
@Override
protected void onDraw(Canvas canvas) {
canvas.drawColor(Color.TRANSPARENT);
super.onDraw(canvas);
final long now = SystemClock.uptimeMillis();
if (mMoviestart == 0) { mMoviestart = now; } final int relTime = (int) ((now - mMoviestart) % mMovie.duration());
mMovie.setTime(relTime);
mMovie.draw(canvas, 20, 20);
this.invalidate();
}
}

Не, че ще го разбереш и имаш капацитета да приложиш...
Затова и ускорението в манифеста ще го прескоча и ще... пусна музика. 




Гласувай:
25



1. starforlife - Предстоят още два примера за блогов алабализъм, преди съществената част на постинга, която пък няма да разберете.
22.02.2018 19:57
Но казах, че се надявам да схванете идеята и си извлечете поуката.
цитирай
2. starforlife - Баси! Тролчо морски_песни, това беше бързо!
22.02.2018 19:59
Сигурен съм, че дори не прочете постинга, защото да сложиш минус на втората минута от публикуването му...
Си е абсолютна тролска проява.


Блог.бг, предлагам да патентовате идея за олимпиада за тролове.
% за идеята не искам.

•_•
цитирай
3. starforlife - Как се усмихнах в края на горния си коментар ли?
22.02.2018 20:06
Ами любимчето ми Корти почти отлично е казала някои неща ето тук:
http://cortana.blog.bg/technology/2017/10/01/verrueckter-job.1570189
В трети абзац, вдясно от готиното й пръстче, най-добрата ми ученичка тук, Корти, написа:
Когато не е обявено знаково кодиране на документ с HTML, а той съдържа знаци извън областта на US-ASCII, то документът не може да се визуализира правилно. Поради това знаковото кодиране трябва да бъде обявено или в самия него или в пренасящия протокол.


А ето тук пък:
http://starforlife.blog.bg/lichni-dnevnici/2017/12/27/kompiutyren-snimkov-pytepis-chast-iii-ta.1584964
В 12 коментар, давайки малко светлина (ха ха ха) как могат да се оправят някои недъзи на блога, моя милост написа:
Метатагът <meta http-equiv="Content-Type" content="text/html; charset=windows-1251">
(намира се на 7-ми ред в сорса)
windows-1251 НЕ Е единственият необходим charset, за да се визуализира страницата на български.
Спокойно можете да го замените с UTF-8 и при това в блог.бг ще започнат да се визуализират умлаутите при немския, ударените наляво и надясно гласни от френския и т.н.
Просто, нали?
ПС: Ако все пак не там сте оакали положението (понеже по начало си беше добре) - може да хвърлите един поглед на директивата AddDefaultCharset в конфига на apacha.
И да не забравите след като я коментирате да рестартирате сървъра, ей мушмуроци такива.

Метатагът <meta name="robots" content="all" />
(намира се на 12-ти ред в сорса)
all НЕ Е единствената и задължителна стойност на атрибута content.
Спокойно можете да го замените с index, nofollow и дали няма да е по-добре, м?
Освен това: чрез googlebot можете да дефинирате обстоятелства по отношение на робота на Гугъл при същите стойности и значение на атрибута + nosnippet и noarchive
И хоп - можете да премахнете възможността Гугъл да кешира, а не да ми триете образователни постинги като първите леваци.

И, ако не можете да разберете и прилагате такова Познание, което често съм давал - не винете мен, моля.
Но пък може да копирате "човечето" - също няма да искам % ха ха ха
цитирай
4. cortana - :)
22.02.2018 20:33
starforlife написа:
В трети абзац, вдясно от готиното й пръстче, най-добрата ми ученичка тук, Корти, написа
Така е. :) Пръстчето си ми е супер и много си го харесвам. :) :) :)))

https://youtu.be/74E41S7vGCk

•_• •_• •_•
цитирай
5. starforlife - ~ 5. cortana
22.02.2018 20:51
•_•

https://youtu.be/JKTwbp5End0
цитирай
6. vaquero - starforlife,
22.02.2018 22:19
Няма да коментирам, защото за мен спорът е приключил.
цитирай
7. starforlife - ~ 7. vaquero
22.02.2018 22:24
Ооо, Градски, за мен още повече, защото не е започвал.
Спори се за нещо, което не е очевАдно.

Аз просто продължавам да се забавлявам. Ха ха ха

Мисля, че ти знаеш, че аз не пиша постингите и коментарите, а ги диктувам вербално докато правя нещо друго: беля картофи, мия съдове, карам велосипед...
Така, че - за мен не е загуба на времеви ресурс и когато ми е кеф - си океанословя колкото си искам.
Е... Чат-пат поправям грешки, но...
цитирай
8. musicgirl81 - Добро съботно утро, Жоро-Стар! ;)
24.02.2018 10:11
Не е хубаво някой да съветва нещо, което е опасно и те разбирам защо си гневен. ;)
Приятен ден, Стар! ;)
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: starforlife
Категория: Лични дневници
Прочетен: 2590798
Постинги: 1153
Коментари: 16834
Гласове: 13882
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031