Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
19.03 21:17 - Знаете ли коя е най-бързата кола в света в момента?
Автор: starforlife Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1205 Коментари: 45 Гласове:
32


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
 



Гласувай:
32
0



1. starforlife - Тя е американска (ха ха ха) и поне още 10 века няма да бъде подобрена скоростта й на движение.
19.03 21:18
цитирай
2. cortana - :) :) :))))
19.03 21:25
Що дразниш русофилите ся? :) :)))
Ако пък цитираш и скоростта 'и, която е в пъти над тази на най-бързия руски самолет...
:):))))
цитирай
3. starforlife - ~ 2. cortana
19.03 21:29
Миличка,
нека не разваляме "интригата" с цитиране на скорости, м?
По-добре да доиздразнителствувателствувам като кажа, че при все, че е електромобил - може да се приеме за първото перпетуум мобиле.
Хаааа ха ха
цитирай
4. getmans1 - Аз знам кои са най-бързите по „сч...
19.03 21:35
Аз знам кои са най-бързите по „счупване“, че и най-скъпите, ето ги:
ЗАЗ
ВАЗ
и
„Ах Защо Ли те Купих“ - АЗЛК - Москвич :)))
цитирай
5. cortana - :)
19.03 21:50
starforlife написа:
Миличка,
нека не разваляме "интригата" с цитиране на скорости, м?
По-добре да доиздразнителствувателствувам като кажа, че при все, че е електромобил - може да се приеме за първото перпетуум мобиле.
Хаааа ха ха
:) :) :)))
цитирай
6. cortana - :)
19.03 21:52
getmans1 написа:
Аз знам кои са най-бързите по „счупване“, че и най-скъпите, ето ги:
ЗАЗ
ВАЗ
и
„Ах Защо Ли те Купих“ - АЗЛК - Москвич :)))
Дори без да разбирам от коли го зная и аз това. :)
А знаеш ли колко е гаранционният срок на автомобила, за който загадъчно :) :))) говори Жоро? :)
цитирай
7. getmans1 - . . . Миличката ми, даже и не се зам...
19.03 22:12
... Миличката ми, даже и не се замислям защото се досещам за какво Стар говори.
И от мен :))) !



cortana написа:
getmans1 написа:
Аз знам кои са най-бързите по „счупване“, че и най-скъпите, ето ги:
ЗАЗ
ВАЗ
и
„Ах Защо Ли те Купих“ - АЗЛК - Москвич :)))
Дори без да разбирам от коли го зная и аз това. :)
А знаеш ли колко е гаранционният срок на автомобила, за който загадъчно :) :))) говори Жоро? :)

цитирай
8. zabavnata - Хм...
19.03 22:17
Мразя бързи и яростни на пътя, защото дори и онзи сладур от филма се разби с ферари ли, с порше ли..., абе с нещо скъпо и тъпо. Обаче наистина ми е интересно колко е сигурна тази кола на пътя и как би си справила с дупките в България. Та коя е тази кола, Жоро? Хайде, светни ме.
"Hennessey Venom F5 е изцяло нова хиперкола" -това ми каза гугъл.
цитирай
9. starforlife - ~ 8. zabavnata
19.03 22:27
Сис,
спомняш ли си как се запознахме тук?
цитирай
10. starforlife - ~
19.03 22:34
zabavnata написа:
...
Обаче наистина ми е интересно колко е сигурна тази кола на пътя...

Хипер-мега-гига,... сигурна.
Ама хипер-мега-гига на степен... googol.
Хи хи хи
цитирай
11. kolevn38 - Тесла Roadster , но доколкото си спомням предстои да бъде пусната в производство всеки момент - от 0 до 100км/ч за 1,9 сек
19.03 23:20
Иначе могат да се изброят и някои други, достойни за званието: Пагани Зонда, Кьонигсег, Сайлийн S7 twin Turbo, Бугати Вейрон Super Sport и "невзрачният" Нисан GT-R Nissmo. Разбира се, не бива да забравяме и първенеца в първенството Лада Livada :)
цитирай
12. starforlife - ~ 12. kolevn38
19.03 23:29
Ха ха ха
Смея се за последната.
Ха ха ха
Иначе... Все страаахотни автомобили.
А колко още могат да се наредят в редичката...
И все омразно-капиталистически и ни един рашки.
Ама ни един!
цитирай
13. starforlife - ПС:
19.03 23:31
Наскоро един дървен философ заяви, че видиш ли нищо при автомобилите не било мръднало, а автомобилите на Мъск, можел всеки китайски гараж да прави.
Можел-можел... Но... Не ги прави.
(но в този "научно-популярен" в коментарите ми, които ще следват, постинг - ще кажа интересни неща и за китайците)
(както и ще му покажа какъв би трябвало да е един от смислите на места като това)
цитирай
14. vaquero - starforlife и cortana,
19.03 23:44
Я, не глупейте!
цитирай
15. kolevn38 - Това не е изглупяване, напротив - въпросът е и риторичен.
20.03 08:24
Разбира се, че не става въпрос само за това, кой автомобил е най-бърз, а преди всичко за това какъв е двигателят на процеса, довел до създаването на такъв супер автомобил, вложената мисъл, мениджърска организация, разгръщане на творчески и инженерни способности, мощност и гъвкавост на производството и икономиката, маркетингови стратегии и най-вече СВОБОДА на предприемаческия дух. Плюс това не говорим за един автомобил, построен с неистови усилия от някой способен човек /каквито има навсякъде по света/, а за серийно произвеждан автомобил и автомобили, които се продават, повтарям ПРОДАВАТ, и то за бесни пари. Което означава, че от тон метал, пластмаса, композитни материали и въглеродни продукти, хора като Илон Мъск и Кристиан Кьонигсегг вадят двеста-триста-милион долара или евро. Докато една Велика Империя с един Велик Джуджанко начело от тези тон метали, пластмаси, композитни материали и въглеродни продукти може да вземе съответно 50-60-400 долара или евро. Не защото въпросната Велика Империя няма способни и можещи люде, а защото не са създадени условия да се разгърнат възможностите им - там има благоприятни условия за развитие на икономически престъпници, корупционери и некадърници.
цитирай
16. 4udovi6teto - Това е "най-бързата" кола по света и у нас, Жоро:
20.03 08:25
http://www.segabg/article.php?id=23320

Аз си я търкалям вече 55 години! :-)))
Чу
цитирай
17. barneba - Добро утро, Стар.
20.03 08:33
Разбирам, че развръзката тепърва ще предстои и ще пишеш интересни коментари. Очаквам ги с любопитство.
Поздрави.
цитирай
18. kolevn38 - Бих си избрал един скромен съботно-неделен Nissan GT-R Nissmo и един още по-скромен Model X на Тесла за ежедневни нужди:)
20.03 08:39
starforlife написа:
Ха ха ха
Смея се за последната.
Ха ха ха
Иначе... Все страаахотни автомобили.
А колко още могат да се наредят в редичката...
И все омразно-капиталистически и ни един рашки.
Ама ни един!

цитирай
19. troina - driving.ca/bugatti/veyron/page/2
20.03 10:42

аз събирам стотинки за..ей това..Животно красиво..
Ж,чудесна Тема, френд!
вдъхновяваш..както обикновено..
цитирай
20. vmir - Най-бърза в момента е личната кола на Мъск,
20.03 10:50
която от около месец пътува в извънземна орбита. Тесла, естествено, но не помня моделът какъв беше.
цитирай
21. starforlife - ~
20.03 11:27
barneba написа:
Разбирам, че развръзката тепърва ще предстои и ще пишеш интересни коментари. Очаквам ги с любопитство.
Поздрави.

Маалко по-късно. До към 14 съм страшно ангажиран.
цитирай
22. sartorium - Най-бързата кола в момента е руска. Очаква се тази година да бъде пусната в серийно производство.
20.03 12:06
Автомобилът се нарича "Циркон" и развива скорост до 7400 км/час !
Движи се напълно самостоятелно и не се нуждае от шофьор.
Радиусът й на поразяване е 400 км :))
цитирай
23. totti - Американското ателие Hennessey ...
20.03 13:19
Американското ателие Hennessey показа на тунинг шоуто, хиперколата с мощност 1600 коня. Ама за какво ни е на нас българите чак толкова бърза кола? То по тези пътища с трактор да пътуваш пак ще се счупи.
цитирай
24. veshter - Информацията за "Циркон" е некоректна - на 1 март руснаците се похвалиха с друга ракета, "Кинажал", която развива 10 max=
20.03 13:57
sartorium написа:
Автомобилът се нарича "Циркон" и развива скорост до 7400 км/час !
Движи се напълно самостоятелно и не се нуждае от шофьор.
Радиусът й на поразяване е 400 км :))


Друг е въпросът, че "Кинжал" не е нищо друго, освен "Искандер" без първа степен и изстрелвана от самолет, в случая МиГ 31. Предимствата за ракетата са набраната от самолета скорост и по-големият обхват. Но, за наистина специалистите, има няколко въпроса - първият е, че хиперзвуковите ракети не изглеждат като "Искандер"-"Кинжал", носовете им са остри като нож, дори носът на американската е от волфрам, за да устоява на огромните температури, вторият важен момент е окрилението, което при наистина хиперзвуковите ракети е изключително оскъдно, за да не пречи на скоростта. Доколко "Кинжал" е хипермегагигазвукова ракета не е точно ясно, но не в това е въпросът. Русия, в лицето на СССР, и САЩ могат да се самоунищожат от 1962 година насам. Така че, тези песньовки за някакви руски супермегагига-оръжия, дето щели да направят незнамкаквоси са пълни глупости. Открай време е важно държавите какви условия за живот предлагат на своите граждани, а не колко хора могат да убият на другия край на Земята. А едва ли САЩ, със своя 12 пъти по-висок военен бюджет от Русия и със своята мощна икономика седят със скръстени ръце и гледат как Путин си точи ракетите.
цитирай
25. sartorium - veshter, нямам претенции за 100% достоверност :))
20.03 14:33
Първо четох, че Путин нямало да се надпреварва във въоражаването, после цъкнах на блог.бг и на този постинг. Веднага ми стана любопитно и попитах гугъл коя е най-бързата руска кола. Гугъл ме попита дали съм сигурен, че търся кола и ми предложи на първо място статия за руската ракета "Циркон" :)) Стана ми смешно и затова пуснах горния коментар.
За съжаление целият интелектуален потенциал на Русия е насочен към превъоражаване, по идиотската логика, че целостта на една империя съставена от над 100 различни етноса, може да бъде гарантирана само от постоянен външен враг.
цитирай
26. starforlife - ~ 25. sartorium
20.03 14:39
sartorium написа:
целостта на една империя съставена от над 100 различни етноса, може да бъде гарантирана само от постоянен външен враг.

Това е най-точното изказване, описващо путинското управление, което съм мяркал в блог.бг.
Именно затова САЩ наистина са най-добрият съюзник на Путин.
цитирай
27. starforlife - ~ 24. veshter
20.03 14:43
Рашите са царе на лъжливата пропаганда и представяне на нещата.
По едно "стечение" на обстоятелствата, високите технологии при военната промишленост са ми доста ясни.
(има блогърка тук, която знае, че...) (но това не е тема за разговор)
По-показателна, че ращите лъжат е задната част на въпросната ракета.
Да не говорим, че да се пъчиш, че си (най-)добър (което е спорен момент) при въоръжението - е жалко.
Освен това: "Ние сме миролюбци и разработваме оръжия, за да се браним..." Интересно защо тогава 80% от разработките са за нападение, а не отбрана?!

(следва продължение)
цитирай
28. starforlife - ~ 23. totti
20.03 14:50
Има около 20 автомобила с над 1000 коня.
Автомобили, от чиято визия (лукс, технологии...) си гълташ свирката.
Всичките са западни.
Всъщност: то източен автомобил (камо ли добър) няма.
цитирай
29. starforlife - ~ ~ ~~ ~ ~
20.03 15:03
~ 20. vmir - АБСОЛЮТНО ВЯРНО, ПРИЯТЕЛЮ!
Това беше "интригата" в постинга ми. А и отговарям в този коментар на Юлия.

"Теслата" на Мъск в момента е вече оттатък Луната и се движи с 40 000 км. в час.
Ето такова въображение и размах да го постигаш ме кефи: Да направиш от личния си автомобил "перпетуум мобиле" (кавичките са, защото е шега естествено).
Роудстърът на Мъск ще се разбие най-вероятно в Земята (втора по вероятност е Венера) след предполагаемо (на базата на софтуера "REBOUND", който представете си не е руски, а американски) 10 милиона години. Дотогава (10 млн. години) ще се движи и то без зареждане (преминавайки на всеки 30 години "близо" до Земята, с възможност за наблюдаване с поне 6 инчов телескоп). Еее... Не "е" ли перпетуум мобиле?

Докато Пут(к)ин се радва като малко дете на някое ново (напудрено с небивалици) оръжийце, изстрадано от руските данъкоплатци, един човек с размах на въображението на Спилбърг, и интелекта на велик ум, превръща Космоса в "своя" територия. Със (почти само) собствен капитал.
А рашите 3 пъти се опитаха да го очистят.
'Щото ги е еня за всеобщия световен прогрес.

(следва продължение)
цитирай
30. vmir - 29. starforlife
20.03 16:00
starforlife написа:

"Теслата" на Мъск в момента е вече оттатък Луната и се движи с 40 000 км. в час.
Ето такова въображение и размах да го постигаш ме кефи: Да направиш от личния си автомобил "перпетуум мобиле"


Напълно съгласен. Съжалявам единствено, че повечето хора са или без подобно въображение, или вземат дребните тарикатщини на някой примитивен манипулатор за гениалност и дори не подозират колко се самоощетяват и принизяват по този начин.
цитирай
31. musicgirl81 - Привет, Жоро-Стар! ;)
20.03 16:12
Семпло и интригуващо раздвижи ти коментарите. Признавам те. ;)
цитирай
32. musicgirl81 - ДА!
20.03 16:16
veshter написа:
Открай време е важно държавите какви условия за живот предлагат на своите граждани, а не колко хора могат да убият на другия край на Земята. А едва ли САЩ, със своя 12 пъти по-висок военен бюджет от Русия и със своята мощна икономика седят със скръстени ръце и гледат как Путин си точи ракетите.

АБСОЛЮТНО СЪМ СЪГЛАСНА!
И за САЩ бих заминала на мига дори плувайки. ;) А за Русия, само под дулото на "Калашников", оглеждайки се как да избягам. ;))))
цитирай
33. starforlife - ~ 32. musicgirl81
20.03 16:37
Повече от абсолютно!
Бил съм и в двете държави.
В Русия - поне 10 пъти, като се почне от 86-та 87-ма, та последно в края на миналата година. Сумарно за поне 35-40 дни. И то все в оглеми градове (където е по-добър живота като навсякъде, принципно).
Бил съм и в САЩ 4-5 пъти за по 3-4-10 дни.
От 2006-та, та до момента (последно минах на път за Канада също миналата година).
Определено Русия е все едно... С извинение - циганска махала.
Говоря всеобщо. А не, че няма съвременност в какво ли не и там.

Да живея в Русия? Не, не бих.
Дори в Москва, работещ за Касперски (което би ми гарантирало лукс).
Да живея в САЩ? Определено бих.
Особено в Манхатън. Работещ каквото и да е, което да ме постави на ниво среден американец.
цитирай
34. starforlife - Най-добрият коментар!
20.03 16:45
kolevn38 написа:
Разбира се, че не става въпрос само за това, кой автомобил е най-бърз, а преди всичко за това какъв е двигателят на процеса, довел до създаването на такъв супер автомобил, вложената мисъл, мениджърска организация, разгръщане на творчески и инженерни способности, мощност и гъвкавост на производството и икономиката, маркетингови стратегии и най-вече СВОБОДА на предприемаческия дух. Плюс това не говорим за един автомобил, построен с неистови усилия от някой способен човек /каквито има навсякъде по света/, а за серийно произвеждан автомобил и автомобили, които се продават, повтарям ПРОДАВАТ, и то за бесни пари. Което означава, че от тон метал, пластмаса, композитни материали и въглеродни продукти, хора като Илон Мъск и Кристиан Кьонигсегг вадят двеста-триста-милион долара или евро. Докато една Велика Империя с един Велик Джуджанко начело от тези тон метали, пластмаси, композитни материали и въглеродни продукти може да вземе съответно 50-60-400 долара или евро. Не защото въпросната Велика Империя няма способни и можещи люде, а защото не са създадени условия да се разгърнат възможностите им - там има благоприятни условия за развитие на икономически престъпници, корупционери и некадърници.

Когаго недолюбващият те Б(л)еки напише такъв, ще се замисля дали може да ти стъпи и като мироглед, и като обща, и като езикова култура, на малкия пръст.

С уточнението, че (при мен) не става въпрос за пари.
Западът прави отлични и евтини автомобили, и суперскъпи. Отлични. Във всяко едно отношение.
Рашите откраднаха целите заводи на Германия след ВСВ, откраднаха технологии, и сътвориха тесли.
Казах "тесли", а не "Тесла"та на Мъск.
цитирай
35. starforlife - ~
20.03 16:54
sartorium написа:
За съжаление целият интелектуален потенциал на Русия е насочен към превъоражаване...

Така е било винаги.
От край време рашите пилеят колосални суми (при супер нисък... КПД _ ха ха ха), за да са на ниво в две направления: овладяване на космоса и въоръжение.
И, ако в първото все пак бяха добри, то във второто...

Сега ще трябва да изляза по задачки, но после ще дам конкретен пример. Смехотворен.
(И ще продължа с други конкретни и мисля интересни факти. За... Гугъл например. За китайците... И др.)
цитирай
36. cortana - Ники, привет! :)
20.03 18:54
musicgirl81 написа:
veshter написа:
Открай време е важно държавите какви условия за живот предлагат на своите граждани, а не колко хора могат да убият на другия край на Земята. А едва ли САЩ, със своя 12 пъти по-висок военен бюджет от Русия и със своята мощна икономика седят със скръстени ръце и гледат как Путин си точи ракетите.

АБСОЛЮТНО СЪМ СЪГЛАСНА!
И за САЩ бих заминала на мига дори плувайки. ;) А за Русия, само под дулото на "Калашников", оглеждайки се как да избягам. ;))))
Ще плуваме заедно. По гръб, за да сме отпочинали за дискотеката като акостираме. :) :) :))))
цитирай
37. cortana - Тук вече мисля всеки знае защо се трият анонимните коментари.
20.03 18:56
анонимен написа:
Тоест си бил комсомолски секретар и си славел СССР, а сега си се пребоядидал на славещ САЩ.
Така, че, цитирам и делвам. :)
цитирай
38. kolevn38 - Простотията, злобата, агресията, лъжата и завистта винаги са скрити зад гнусна анонимност на долни и мерзки плужеци.
20.03 19:08
Тези страсти избуяват наяве с пълна сила, с цялата си мощ, когато се появи благодатна почва за изявата и реализацията им - в общества, където няма нормално функционираща правораздавателна система и където цари омразата и правото на силата. Именно тогава и именно там се раждат всички Шариковци, Швондери, Джугашвилита, Воффчета и Шикългрубери - визирам конкретно национал-комунистическите и национал-социалистическите формирования.
Никога не съм се притеснявал да казвам в очите на такива отрепки, че са помияри. Без значение дали са червени или кафяви - и без това разлика между едните и другите няма никаква.
цитирай
39. starforlife - ~
20.03 19:39
cortana написа:
анонимен написа:
Тоест си бил комсомолски секретар и си славел СССР, а сега си се пребоядидал на славещ САЩ.
Тук вече мисля всеки знае защо се трият анонимните коментари.
Така, че, цитирам и делвам. :)

Корти, забравила си да го делнеш, но преди да го направя аз - да му перна реплика.

Анонимни човече, аз съм безпартиен откакто се помня. Но, ако това ще те накара да се имаш за психолог нещо, да призная: открай време трезво преценявах, че Запада е по-доброто нещо.
Комсомолски никога НЕ съм бил, при все, че са ме карали. Отказвах.
Отказвах каквито и да е глупендерски чавдаро-пионеро-комсомолски "титли".
Бях спортист още от 6-ти клас (по времето на СССР затова) съм ходил и съм объркал - дните там са поне 100, защото 2 пъти по 20 дни само съм бил на лагер-школа по самбо. Поне 5 пъти за по 3-4 дни за състезания, а в по-новото време - 3-4 пъти за по 2-3 дни - в командировки (едната примерно точно в централата на Каспепски, 2007-ма година). И винаги съм бил САМО отговорник по спортната дейност, а не по лигавщините комсомолски.

Но да разкажа за един случай, защото ще говори красноречиво:
Бях в 8-ми клас. Лятото. На море съм в Равда. От там щяхме да ходим в Шкорпиловци.
Получавам телеграма: "Ела си. Ще ходиш в Съюза.".
И аз мисля, че на състезание.
Гепвам трена (Колко от русофилите примерно знаят, че релсовият път на рашите не е унифициран с на останалия свят, а е по-широк и на границата се сменят осите с колелата?) и се прибирам.
Оказва се, че няма да е спортен лагер, а пионерски.
Отивам в Дома на пионера, а там пеят песента "Чело коте". И като прихна... Мъж на 15 години - да се лигави с песнички за първолаци...
"Момче, ти може ли да не заминеш за Съюза?" - дружинна нЕк'ва.
Станах, затворих вратата отвън, трена, и отново на морето.
"Че аз в Съюза съм бил колкото ти няма да бъдеш никога, МА, другаркооо"...
Ей такъв комсомолец бях.
цитирай
40. starforlife - Друг пример:
20.03 19:43
Вече съм в техникума. Трети курс. Отново отговорник по спортната дейност.
Реших и се записах на курс за дисководещи.
В Пловдив. В Дома на науката и техниката.
Водеше ни го самият водещ на "Пулсиращи ноти" (Кой? М?)
Но...
Но...
НО...
За да станеш дисководещ по онова време (по което подсмърчат нЕкои, дето са свикнали друг да им диктува какво да правят) - има три изпита:
1-ви: История на БКП и КПСС!!!
Якооо! Пълна свобода на всичко. Особено съзнанието.
2-ри: История на музиката. Това горе-долу бива. Има нЕк'ва логика.
3-ти: Водене на програма. Практически.
Значи: не минеш ли първия - не ставаш за дисководещ.
Пропагандата за "величието" на соца трябва да присъства в дискотеката. Много ясно.
Еее...
Кой нормален ще харесва соца и рашите, дето трябва да им уча пленумите, че да мога да пусна (нелегално) Юръп или Дайър Стрейтс на незахлупената част от младежите - мои връстници?
цитирай
41. starforlife - ПРОДЪЛЖЕНИЕ НА "НАУЧНО-ПОПУЛЯРНИТЕ" МИ КОМЕНТАРИ:
20.03 20:03
Юлия все иска да взема отношение дали Мъск не е шоу-продукт и дали е истина делото му.
Да, истина е.
Човекът е един от гениалните и като научен интелект, и като разбирания за Бизнес.
На такива Личности се дължи прогреса, а не на такива като Путин.
Единият мечтае да покори Марс и да го колонизира, а другият се дуе с песнички, изпълнявани от деца, облечени в униформи!!!
Якооо. От комсомолец си мечтая децата ми да са калъпирани във ВОЕННИ униформи, да гледат строго, и заявяват готовността си да застанат зад своя командир и да войнстват.

Само, че, след 30 години Путин ще е избелял къс тоалетна хартия и никой няма да го помни, а Мъск ще се връща символично на всеки 30 години към Земята в продължение на около 10 милиона години.
Тоест - да, шоумен е явно. И ето едно негово грандиозно шоу, което иска размах, за да ти дойде на ум, и интелект, за да го реализираш и то (практически) самостоятелно чрез своя корпорация и кадри.

Било недействително. Анимация. Нереално.
И това го потвърждавало например цветовата визия на клиповете на летящата "Тесла".
Мъск е достатъчен фактор да използва по този повод термина "оклузия". Да пояснявам ли какво е?
Имате си Гугъл.
И като казах Гугъл - да се отклоня натам, закачайки Забавната Сис:

Знаете ли, че Google харчи годишно средно по около 15 милиарда долара за научноизследователска и развойна дейност?
Горе-долу по толкова харчат и следващите го Microsoft и Apple.
Къде в картинката е Раша? Нека подаде данни нЕкой русофил, м?

Но да оставя технолагичните гиганти, които могат да купят цяла Раша барабар с Путин, и да се върна на репликата си към Юлия:

Ю, за 2017-та 47% от търговските изстрелвания към космоса бяха реализирани от компанията на Мъск. Очаква се тази година този дял да нарасне до 65%.
Паралелът (така де, нали с едното дразнителствувателствувам рашките мекерета): За няма и 5 години, Мъск, сам, извоюва с компанията си 47% от транспорта към космоса, а "великият" "Роскосмос", който е от десетилетия и зад който стои цяла държавна политика - има 9%.
За 5 години Мъск създаде не само най-мощната ракета-носител, а я създаде и за многократна употреба, а рашите още работят с тяхната Р-8 от 50-те години на миналия век.

(следва продължение)
цитирай
42. angpiskova - Знаеш ли,
20.03 21:00
има нещо, което няма да спре да ме изумява при руснаците, особено при тези, които живеят извън Русия.
За да емигрираш, явно че не се чувстваш добре в родината си. Отишъл си в сравнително нормална страна - ЕС, САЩ, Канада или Австралия. И ...се редиш на опашки да гласуваш за този, който те е прогонил! Като преди това милион пъти си писал във виртуалното пространство за Гейропата, в която живееш от години и нямаш намерение да напускаш.
Как да нарека такова поведение? Къде е връзката със здравия разум?
цитирай
43. vmir - 42. angpiskova,
20.03 22:32
angpiskova написа:
има нещо, което няма да спре да ме изумява при руснаците, особено при тези, които живеят извън Русия.
За да емигрираш, явно че не се чувстваш добре в родината си. Отишъл си в сравнително нормална страна - ЕС, САЩ, Канада или Австралия. И ...се редиш на опашки да гласуваш за този, който те е прогонил! Като преди това милион пъти си писал във виртуалното пространство за Гейропата, в която живееш от години и нямаш намерение да напускаш.
Как да нарека такова поведение? Къде е връзката със здравия разум?


И мен не спира да ме изумява същото в руснаците. Същото донякъде го има и у нас, българите, но почти винаги в онези с руска самонагласа. Здрав разум? Може, но само в рамките на една бездънна липса на представа за реална държава или запълване на тази липса със залъгалката за величие и слава като вид компенсация за липсата на реална държава или подмяната й с поредния комикс - герой. Оттам и светогледната вяра: "Счастье там, где нас нет". Изумително вярно прозрение, но руснаците виждат само себе си в него и дори не подозират, то ги позиционира вярно и спрямо останалите...
цитирай
44. angpiskova - Вмир, здравей,
20.03 22:56
радвам се да те видя след толкова време:)
Всъщност, за какво величие говорим? Защото аз дрънкането на оръжия не го приемам за величие.
За мен величието на една страна е в това да осигури възможност за просперитет на гражданите /или поданиците/ си. Не да ги гони навън.
цитирай
45. vmir - Привет, Пискова!
20.03 23:09
angpiskova написа:
радвам се да те видя след толкова време:)
Всъщност, за какво величие говорим? Защото аз дрънкането на оръжия не го приемам за величие.
За мен величието на една страна е в това да осигури възможност за просперитет на гражданите /или поданиците/ си. Не да ги гони навън.


И аз се радвам да те видя и да се съглася с констатацията ти. А повечето руснаци очевидно имат идеята, че величието на държавата е в измъчването на гражданите си. Което ни отвежда към Стокхолмския синдром.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: starforlife
Категория: Лични дневници
Прочетен: 913618
Постинги: 412
Коментари: 6563
Гласове: 3694
Календар
«  Август, 2018  
ПВСЧПСН
12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031