Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
10.04.2018 13:51 - Понякога седя и си мисля… (А понякога просто си седя.)
Автор: starforlife Категория: Лични дневници   
Прочетен: 7328 Коментари: 49 Гласове:
30

Последна промяна: 10.04.2018 14:31

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
Конституцията във всяка съвременна Държава се явява фактическият  Обществен договор, уреждащ отношенията на Суверена и Субекта на властта.
В момента нашата Конституция не обезпечава
(подчертавам) реалната свобода на гражданите, а още по-малко гарантира и защитава тяхното право за ефективен контрол в/у субектите (които забравят дори, че са преходни) на властта.
Субектът на властта, който, за да не изброяваме най-общо да го наречем Държавен апарат, забравя, че трябва да управлява в интерес на Суверена.
Нещо повече – той
(Държавният апарат) дори забравя, че по силата на този обществен договор са наложени не една - темпоралната, а две граници.
А втората, материалната граница, в случая е по-важната. Това е границата, която трябва да гарантира, че управлението трябва да е в интерес
(дори чисто материален) на Суверена. Това е единственият критерий, който оценява Субекта на властта и оттам прави легитимно или не едно управление.

Нашите политици тънат (ли?!) в просташкото си безхаберие, че видиш ли легитимността на властта им произтича от мандата.
А това не бива да е така.

Въпросът е в непросветеността на Народа (говоря за масите, които реално могат да изтъкнат легитимност пък на мнението на Суверена) по отношение на правата му, произтичащи от Конституцията – тоест от Общественият договор, който той е сключил с Властта.

Когато Държавната власт работи за своя Суверен
(Народа) и защитава интересите му, то следва гражданско подчинение. В противен случай гражданското неподчинение се явява конституционното право на Суверена да обяви (и то си е така и спрямо самата Конституция) управлението и управляващите за нелигитимни. Тоест – гражданското подчинение не е и не бива да бъде едностранно и безусловно.

Много важно според мен е всеки един човек да знае поне чл. 1-ви, ал. 2-ра от Конституцията ни, където точно е записано, че цялата власт се осъществява първо непосредствено от Народа и тогава второ - от органите, предвидени в Конституцията.
Така, че има двупланово разделение на властта: от една страна и на първо място Суверенът, и от друга - Държавният апарат
(Субектът). Това май или ("щото така им изнася) се забравя от "нашите" политици, или въобще не се знае (което е невъзможно, защото те колкото и да са пожарникари по професия имат съветници – един куп – някои от които Суверенът дори и не е чувал (може да ДРАСна скоро за едно такова име, получаващо тлъсти хонорари), което е още по-арогантно от тяхна страна.

В пряката Демокрация, Суверенът (Народът) участва по два начина: избори и референдум.
При нас и двата са омаскарени от Субекта.
Не може Суверенът да делегира правата си въз основа на изборите на своите представители, и те после да гледат на него не като на Работодател, по чиито интереси трябва да работят, а като на Роб, който да  експлоатират за своите интереси и нужди и то по най-… невъзпитан
(ха ха ха – ама, че го казах) начин.
Това е абсурдно!
Неприемливо.

От друга страна дори и второто право на Суверена - референдум - е манипулируемо.
(не би трябвало, но така се получава на практика)
А това право (референдумът) се води висшата форма на Пряка Демокрация!
?!?!?!

И ето ти парадокси:
България е парламентарна Република – тоест, форма на държавно управление, при която начело на Държавата стои длъжностно лице с определен мандат и ролята на Парламента е водеща.
От това произтича, че Парламент
ът е "Власт", а Изпълнителната власт (Правителството) е "Дейност".
От това пък се получава парадоксът, че Суверенът
(Народът) контролира "Властите", а "Дейностите" са извън контрола му.
Или казано с други думи: Изпълнителната и съдебната власт не поизтичат от Суверена (Народа) и реално не се контролират от същия.
В същото време Държавният апарат като Субект на властта, се явява представител на Суверена, който пряко делегира представителните държавни органи и те се явяват "Власти"; както има и действащи "по служба" държавни органи, които осъществяват само функции и се явяват безконтролни от страна на Суверена (Народа).
И ето ти парадокс!

Но мога да цитирам и друг, още по-голям.
Ясно и известно е, че парламентаризмът се явява основната идея и способ за разделението на властите, а в същото време (в "моя страна… моя България…") го обесмисля с факта, че с мнозинство в Парламента се избира Правителство, приемат се Закони, формира се Съдебната власт… И когато една партия е с преобладаващ брой представители – то закономерно се явява фактът, че институционалното разделение на властта реално се обсебва еднопартийно.
?!?!?!
Интересно…

Да не говорим, че различието м/у "Власти" и "Дейности" предопределя и неравенството м/у тях!

И какво излиза?!
Че Суверенът (уж) има власт над "Властите", но няма власт (факт) над "Дейностите".
А "Властите" имат власт над "Дейностите".
?!?!?!
Интересно…
И в същото време факт!

(Парадокс като този, който съм споменавал, че най-лесно чисто математически може да се докаже, че 2+2 не е 4, а е 5.)
(А при политиците ни това винаги е така – те затова и стават такива – защото винаги има "едно на ум" и това е техния пай от Сделката.)



Виц:
Косето Босето (чети Суверенът) си стояло на клона с макар и мноого малко парченце сиренце в човчицата…
Отдолу ББ (примерно) го пита: "Ти "за" или "против" (каквото и да е) си?"
А косето си мисли: "Каквото и да кажа – сиренцето все ще падне в ръцете му!"


Интересно?!
Не. Факт!





Гласувай:
31



Следващ постинг
Предишен постинг

1. starforlife - Мислите бяха провокирани от постинга http://barin.blog.bg/politika/2018/04/08/konstituciiata-na-sasht-kato-polojitelen-primer-za-osnoven-z.1602942
10.04.2018 13:52


Мечето седна под дървото, сложи глава между двете си лапи и започна да мисли:
"Преди всичко — каза си то — това бръмчене значи нещо. Не може да има бръмчене само току-тъй — бръм… бръм… — без да значи нещо. Щом има бръмчене — значи някой бръмчи. А единствената причина да издаваш такъв звук, доколкото знам, е защото си пчела."
После мисли още дълго и си каза:
"А единствената причина да си пчела — доколкото знам — е да правиш мед!"
То се изправи развълнувано.
— А единствената причина да се прави мед е, за да мога аз да го ям!
Така мечето започна да се катери по дъба.


цитирай
2. barin - Здравей, starfolife. Конститу...
10.04.2018 14:07
Здравей, starfolife. Конституцията трябва да е такава, че да работи за една държава в интерес на гражданите. Не може една конституция да е изгодна за повече държави. Определяща е формата на управление, но тя не е единствения критерий. Моята тема предизвика по-голям интерес в интернет пространството, отколкото очаквах. На теб също ти благодаря за информацията, която даде за конституцията на САЩ и детайлите, за които не знаех.
Поздрави!
цитирай
3. starforlife - ~ 2. barin
10.04.2018 14:16
Нещо объркано (и с част от което принципно не съм съгласен) го написа в началото на коментара, но сега не мисля да дискутирам, а да ходя да изпия едно кафе, че да си проветря главата от... конституционни съждения. (ха ха ха)

(Дано се спазва благоприличие тук.)

А за инфото от моя страна при теб...
Аз само позагатнах - по темата може да се пише с часове.

ПС: Не бъркай блог.бг и в частен случай 3-4 включили се в "диспута" при теб блогъри, с интернет пространството.
Това е все едно Конституцията (на малка Българиа) - да я сравняваме с... вселенски закон. (хааа ха ха)
цитирай
4. barin - Здравей, starfolife. Моите теми ги ...
10.04.2018 14:40
Здравей, starfolife. Моите теми ги пускам на много места и затова писах"Интернет пространството".
Да ти е сладко кафето!
цитирай
5. starforlife - ~ 4. barin
10.04.2018 14:52
Аха.
Е... Надявам се да не съм те засегнал, защото се шегувах, а не конфронтирах.
Дай 1-2 линка където си пускал темата, за да хвърлим едно око и на други мнения, освен нашите, блог.бгейските и съответно най-умни и вярни, баси. Ха ха ха

А сега изчезвам.
цитирай
6. tikoev - И докато си седиш се помпаш...
10.04.2018 16:55
И докато си седиш се помпаш...
цитирай
7. анонимен - Христос Воскресе, Жоро!
10.04.2018 17:06
Този пост ме подсети за един разговор по време на командировката ми във Вашингтон преди около година и половина. Един американец, с когото се заговорих, ми казва следното: "Ако тук си коректен към системата, вършиш си работата добре и си плащаш данъците, растеш". У нас при такова поведение обикновено минаваш за глупак.
Два свята, както се казва...:)
цитирай
8. starforlife - ~ 6. tikoev
10.04.2018 17:36
Виж сега, путьо... (колкото съм интелигентен - толкова мога да "съм" и проЗ)
Ти имаше своята възможност, помниш ли?

http://starforlife.blog.bg/lichni-dnevnici/2017/08/18/starforlife-si-pie-kafeto-v-quot-raffy-quot-quot-kopchetata-.1562564
цитирай
9. starforlife - ~ 7. angpiskova
10.04.2018 17:40
Воистину воcкресе!

Ако се чудиш на горния коментар - адресиран е към невзрачния педал tikoev, който преди време дори се заканваше, че ще ме шамари и в 21 часа, педалски определи следващия ден, 10 часа, кафене "Рафи" в уж родния му Пловдив за място.
Е...
Аз естествено бях там (видно от излъчения от самото място постинг, към който дадох линк), защото не си поплювам към такива жалки смешници, но бъзливият трол естествено не се появи.

Защо си позволих да го разкажа ли?
Защото ето с такъв материал изобилства тук, в нашата родина.
Всеки е "барабар Петко с мъжете", ама на думи.

Позволих си да го разкажа и по друга причина:
В Щатите се расте както казваш.
Тук, такива недоносчета като въпросния - си мислят, че се расте на прочити и профили в някакъв тъп блог.

Хиляди наши сънародници, Пискова, са толкова компрексирани от собствената си невзрачност и неспособност за реализация, че вместо да кажат "Поздрави за...", "Да ти е честито..." и т.н. по повод определен успех или повод за радост на някого - те са се видиотили в малоумщината, че тролското избиване на комплекси във вербални идиотизми в Интернет, ще запълни онзи емоционален дефицит, който ги разяжда отвътре.
цитирай
10. анонимен - Уви,
10.04.2018 18:10
аз затова дълго време не писах тук - омръзнаха ми хейта, подлостта и мишкуването. И, за съжаление, трябва да призная, че ставащото тук е огледало на случващото се между нас в реалния живот. Което, според мен, е една от причините да тъпчем на едно място толкова дълго време.
Ще кажа нещо, с което вероятно ще учудя доста хора - тук, в Брюксел, се сблъсквам с неща, които буквално граничат с дебилитет. Няма да ги изброявам, не са малко. Обаче най-ценното са отношенията между хората - доброжелателни и отзивчиви един към друг, винаги готови да си помогнат. И точно затова животът тук е по-добър - не че няма проблемите, с които в България се сблъскваме в ежедневието ни. Но хората са осъзнали, че ако си изкараш яда на някой непознат, не само че не си решаваш проблема, а си създаваш още негативни усещания. Ако си усмихнат и добронамерен, проблемите се понасят по-леко, а и в един миг се оправят.
цитирай
11. анонимен - Хиляди наши сънародници, Пискова, ...
10.04.2018 18:12
Хиляди наши сънародници, Пискова, са толкова компрексирани от собствената си невзрачност и неспособност за реализация, че вместо да кажат "Поздрави за...", "Да ти е честито..." и т.н. по повод определен успех или повод за радост на някого - те са се видиотили в малоумщината, че тролското избиване на комплекси във вербални идиотизми в Интернет, ще запълни онзи емоционален дефицит, който ги разяжда отвътре. [/quote]

Това го изпитах точно тук, на гърба си, когато имах неблагоразумието да се похваля със статиите си в чуждестранния печат:)
цитирай
12. vaquero - starforlife,
10.04.2018 18:46
Градски,
обхванали са те революционни мисли и настроения, което ме радва. 20-ти априлий наближава.
Вицът е трепач.
цитирай
13. starforlife - Виж сега...
10.04.2018 18:57
angpiskova написа:
Уви,
аз затова дълго време не писах тук - омръзнаха ми от хейта, подлостта и мишкуването. И, за съжаление, трябва да призная, че ставащото тук е огледало на случващото се между нас в реалния живот. Което, според мен, е една от причините да тъпчем на едно място толкова дълго време.

Това е грешка. Да не пишеш поради такива причини.
Защото така "печелят" фейковете-педали като изакалият се по-горе.
А защо печелят ли?
Защото когато някой глупак като мен се отпусне покрай лаладжилъците да напише нещо като този постинг (примерно), то тук хронично не достигат интелигентни хора (в случая нарочно ще подчертая вас с tutankhamon661 - примерно), с които да размениш мисли.
И трябва да търпиш разни тролове като предатори, тикоевци и други плевели, които не цъфтят с интелигентни умствети модели и поведение на общуване.
Да, аз се правя на селяндур често, но това е игра - вид ебавка със самия себе си. Когато е да се говори сериозно и умно дори и тук - мисля, че си личи умствения ми капацитет и обувките, които той носи.
А насреща...
Насреща обикновено някакви осакатени откъм смисъл 2-3 изречения, написани в нарочен сленг, който да маскира не само празнодумието с опит за интересност, а и честата липса на добра правоговорна и писмено-граматическа култура.

Затова: Пишете, Анджи. Когато имате време и ви се пише. А не заради нивото тук.
За радост в блог.бг все още има достатъчно умни, готини, позитивни хора, но за жалост оликновено повечето ми пишат на лични.
Което не ме кефи.
цитирай
14. starforlife - Вицът, Градски, е мой.
10.04.2018 19:00
vaquero написа:
Градски,
обхванали са те революционни мисли и настроения, което ме радва. 20-ти априлий наближава.
Вицът е трепач.

Ако не знаеш - и вицове измислям често.
Да дам ли пример с такъв, който измислих още на 16 годишна възраст?
(Защото този е по-философски. Тъпанар не би схванал къде и на какво да се усмихне (и защо пада (или не пада) сиренцето.)

ПС: Преди 20-ти е 16-ти април - ден, свързан с Конституцията. Знаеше ли?
цитирай
15. starforlife - Хич да не ти пука!
10.04.2018 19:07
angpiskova написа:
Това го изпитах точно тук, на гърба си, когато имах неблагоразумието да се похваля със статиите си в чуждестранния печат:)

За тях (завистливите мизерници) остава само присвиването на жлъчката от невъзможността да се зарадват дори на чуждия успех, което показват в безмерно глупаво противопоставяне.
От това обаче успехите ти ни най-малко не страдат.

Да са ти честити и се множат!

https://youtu.be/LyIpVNoka0g


ПС: Аз често обичам да дразнителствувателствувам девиантните тук с "изтъкване" на мои или хората около мен успехи.
Например с този постинг:
http://starforlife.blog.bg/lichni-dnevnici/2016/06/06/umnikyt-mi-toi-sinyt-mi.1456326
(който изобщо не изглежда така, както по начало го бях направил, но... "професионализъм" на домакините ни - какво да се прави)
Забавно ми е просто да гледам как се гърчат, докато общувам с готините.
цитирай
16. vaquero - До 14. starforlife
10.04.2018 19:16
То сиренцето винаги пада в устата на властта.
Да не би 16 април да е ден на конституцията?
цитирай
17. starforlife - "Не знам", Градски.
10.04.2018 19:22
Питай русофилите. Нали каза, че са по-интелигентните тук.
Аз съм просто един проЗ програмист-"американофил", който смее да твърди, че доста разбира Законите и Конституцията.
(ха ха ха)

Ебавам те, Градски.
16-ти април е Денят на Конституцията и юриста.
Така е, защото на тази дата през 1879 год. е гласувана и приета Търновската конституция – първата конституция на България.
цитирай
18. анонимен - По повод бликащия от
10.04.2018 19:29
тази страна интелект, ето една информация от днес:

http://bnr/post/100956731/ruski-lekari-pogubiha-jena-s-technost-za-balsamirane
цитирай
19. starforlife - Нека дам линка ти нережектиран:
10.04.2018 19:34
http://bnr.bg/post/100956731/ruski-lekari-pogubiha-jena-s-technost-za-balsamirane

А от тук

http://starforlife.blog.bg/technology/2015/10/05/just-hacking-ili-quot-edno-po-udobno-reshenie-na-problema-s-.1396918

може да научиш нещо полезно като заобикаляне на малоумното осакатяване и на това от "професионалните" ни домакини.
цитирай
20. cortana - :) :) :))
10.04.2018 19:43
като заглавие на постинга starforlife написа:
Понякога седя и си мисля… (А понякога просто си седя.)
Понякога 'правописът ми е колеблив. Добър правопис е, но се колебае и буквите отиват на грешни места.'
:) :)))))


'Блясъкът на славата' е страхотна песен. :)
цитирай
21. анонимен - Като заговорих за отношенията
10.04.2018 20:16
между хората тук, реших да копирам един от статусите си във ФБ от Великден, който се радваше на доста одобрения:

Днес на мен, Момчил и Боряна ни се случи следното:
Търсим българската църква в Брюксел. За мен това е приятен, но и служебен ангажимент. Великденската литургия трябваше да започне в 11 ч. местно време. Проверих къде се намира църквата и как да стигнем до нея предишния ден. Слизаме от автобуса и, според това, което показваше картата, трябваше да изминем 100-тина метра пеша до нея. Не познавах този район и реших да питам случайно срещната жена. Самата тя беше чувала за улицата, но не беше сигурна къде точно се намира тя. Около 10 минути се опита да сверява по своя ДжиПиЕс, но явно не беше на "ти" със системата, защото не й се получи. "Качете се на колата ми, ще я намерим. Не съм лош човек", каза тя с усмивка и ни подкара в търсене на светото място вкупом. И се занизаха завои, обиколки, питания на други хора и ...връщане на почти на същото място, от което тръгнахме.
Пристигнахме навреме, но не това имах предвид. Наистина съм трогната от жеста, който тази абсолютно непозната жена направи и за трима ни.

Нали разбираш за какво иде реч? А не са редки и случаите, когато съм питала за някоя улица и човекът специално се е отклонявал от пътя си, за да ме придружи до нея.
цитирай
22. starforlife - ~~
10.04.2018 22:26
~ 20. cortana
Корти, не знам дали си спомняш, но имахме една Приятелка тук, с която си разменяхме такива коментари - цитати от филми.
Беше готина млада Дама (като теб), Колежка, която замина за Германия.

И понеже днес е вторник - "Има дни, в които не е важно как се пише втoрник."
(ха ха ха)


~ 21. angpiskova
Та това е естествено, баси.
Човек все пак трябва да притежава по-голяма доза емпатия.
Аз често качвам непознати в колата си, най-малкото защото не изпитвам страх, че може да е някакъв вид ха-хо.
(А може би точно защото ми се ще да попадна на такъв... - ха ха ха)
цитирай
23. анонимен - Разбира се,
10.04.2018 22:31
че е естествено. Казвам го по две причини:
- Да опровергая ширещия се мит колко са студени западняците
- Да се види разликата с отношението в България. Ти си голямо изключение, впрочем.
цитирай
24. vmir - Интересни и предполагам от формално-логична гледна точка верни констатции.
10.04.2018 22:39
Лошото е, че практиката превръща в спекулации и най-гениалните или верни прозрения. Не, че не виждам смисъл, даже го намирам за доста удачно, но за първи път срещам отъждествяване на Конституцията с Обществения Договор. Логично е, но дали е безупречно?
цитирай
25. getmans1 - Та какво ще се случи на 20. 04? Че, ...
11.04.2018 11:50
Та какво ще се случи на 20.04?
Че, то от 12.12.2012. все някой ни обещава „нещо“ на разни дати да ни се случи а то живота все така безметежно си върви и неумолимо си отива.
Жалко ще е да си отиде живота ни в очакване да падне „ на коча дрънгоча“!

Христос воскресе, Стар!
цитирай
26. starforlife - 3в1
11.04.2018 12:54
~ 23. angpiskova
Това за студенината беше (и все още е) в съзнанията на тези, с "някогашните" разбирания.
Понеже тогава се ширеше "лежерността" на "сигурността" и нямаше хъс да се дърпа напред и нагоре, а денят протичаше в монотонния спектакъл "на работа - вкъщи (клюкарейки със съседите)", та разбиранията за западния манталитет бяха (и при някои все още са) сведени до въпросната студенина и отчуждаване.
Тоест: Една нормална ангажираност с куп други неща, които преследват личностни (подчертавам) цели в живота - беше свеждана до оправдателното (също подчертавам) "маани ги онея - те са отчуждени дебили".
Ако погледнем от ъгъла, че някога като деца - не се прибирахме в къщи да играем и скитосваме навън, а сегашните са залепени за компютъра - то излиза, че някога сме били отчуждени и семейството е било пейката, където нали - по съседски, а днес сме по близо един до друг (с децата си).
Тоест: Всичко е въпрос на това как желаем да възприемаме нещата и доколко това наше желание не е неосъзнато изнасилено от втълпяваното ни, че "онея" и обществените им отношения (строй) са ни врагове.
Както вече съм споменавал: Още по "онова време" спортът ми даде уникалния шанс да общувам с деца и в по-късни години младежи на "враговете" и да се убеждавам с очите си колко сме захлупени.
Все едно сме (говоря като да съм още в "онова време") в някоя секта, където не е важна обективната действителност, а канонизираната по усмотрение интересите на водачите на сектата.

А за другото... Добре, че сте вие, 'щото нали - умрЕ сииганката дет' мА 'фалеше и ми останахте само моите клонинги.
(ха ха ха)


~ 24. vmir
Естествено, че "е" безупречно. Въпросът е дали е безутечно.
(За по хуманитарно ориентираните съзнания: Няма грешка и не искам да кажа "безутеШно", а точно "безутеЧно". Идва от "утечка", а който не го знае като технически термин - има Гугъл (вече).


~ 25. getmans1
Путин ще е ял боб... Стар.
Ще... нали - (из)пусне газове...
И 'сичкото империалистична сволоч - ще бъде брактисана. Упс, исках до кажа бастисана.

Ебавам се, ей.
Градският говори за 20-ти април като за датата, на която основно едни наши с него съграждани... Едно въстание...
Абе ще ти го изпея:

https://youtu.be/6ijg6eeOCgw
цитирай
27. starforlife - И като казах по-горе "клонинги" - ето бре, дървенофилософските всезнайковци, търсете ги:
11.04.2018 13:01
Последни 20 регистрирани посетителя
12:56 - xubavka
11:38 - getmans1
11:15 - angpiskova
10:33 - batogo
10:03 - vaquero
09:38 - krysy
08:08 - borika3
07:44 - absolution
06:05 - barin
04:31 - luky
10.04 23:05 - barin
10.04 22:30 - angpiskova
10.04 22:08 - vmir
10.04 21:27 - angpiskova
10.04 20:22 - shtaparov
10.04 20:17 - vaquero
10.04 20:14 - angpiskova
10.04 19:47 - angpiskova
10.04 19:43 - cortana
10.04 19:28 - angpiskova


Последни 20 гласували:
12:57 - xubavka
11:15 - angpiskova
10:42 - batogo
10:40 - shtaparov
10:04 - vaquero
06:05 - barin
10.04 22:09 - vmir
10.04 20:22 - shtaparov
10.04 18:46 - vaquero
10.04 17:06 - angpiskova
10.04 16:53 - kolevn38
10.04 14:22 - 4udovi6teto
10.04 14:07 - barin
10.04 12:49 - sofisofi
10.04 06:52 - tutankhamon661
10.04 06:24 - bari
09.04 14:47 - zabavnata
09.04 13:15 - delff
09.04 12:57 - barin
09.04 10:15 - deathmetalverses

Въобще - клонинг до клонинг и до клонинга пак клонинг.

https://youtu.be/IX-EyZAazoc (ха ха ха)
цитирай
28. getmans1 - Ха-ха, Стар, аз не за мен а за един ...
11.04.2018 13:38
Ха-ха, Стар, аз не за мен а за един приятел питам:)))
Те от години са окупирали определени дати и се революции правят а един приятел на градският ти току се провикне „А бе, еййй нема ли нЕкой да направи една топурдия, че в суматохата да си разчистим сметките с некои!?!“

Таквиз ревоционери са, Сър и „прероден Ботевци“ са:)))
цитирай
29. анонимен - Здравей и днес!
11.04.2018 13:59
След малко ще ме захване конвейрът, затова бързам да кажа още нещо, което вчера пропуснах - тук човешкото достойнство се зачита. И не формално, а съвсем наистина.
цитирай
30. musicgirl81 - Ето ме и мен! ;) Привет, Стар! ;)
11.04.2018 14:06
Жоро-Стар, не се учудвам отдавна, че може да има така разностранен като интереси и знания човек, но понякога чак плашиш, приятел. ;) ;) ;) Човек се замисля човек ли си или киборг, при когото логиката е съставна част от мозъка му. ;)
Да вземем като пример този постинг. Написаното от теб, ако се абстрахираме от специфичния ти стил - винаги леко поднасящ, все едно е писано от юрист. ;)
Радвам се, че те познавам и мога да общувам с теб, г-н Жоро. ;)
Поздравчета и баааам 23 плюсче. ;)
цитирай
31. cortana - :)
11.04.2018 15:49
starforlife написа:
Корти, не знам дали си спомняш, но имахме една Приятелка тук, с която си разменяхме такива коментари - цитати от филми.
Беше готина млада Дама (като теб), Колежка, която замина за Германия.

И понеже днес е вторник - "Има дни, в които не е важно как се пише втoрник."
(ха ха ха)
Помня я, как да не я помня. Нали ми беше пряка конкуренция в IBM. :) Умно и много красиво момиче. :)

И понеже... днес е сряда :)))
'— Здрасти! — повтори Прасчо. — Накъде си тръгнал?
— На лов — каза Пух.
— На лов за какво?
— По следите съм на нещо — каза Пух тайнствено.
— Следи на какво? — приближи се Прасчо.
— И аз това се питам: какво ли ще е?
— И как мислиш да си отговориш?
— Ще трябва да се срещна с това животно — каза Мечо Пух. — Погледни тук! — и той показа снега пред себе си. — Какво виждаш?
— Следи! — каза Прасчо. — Следи от лапи! — изквича той от възбуждение. — О, Пух, мислиш ли, че това е — е… е Невестулка?
— Може би — каза Пух. — Понякога е, а понякога не е! Никога не можеш да бъдеш сигурен в следите от лапи!'

:) :) :))))
цитирай
32. cortana - :))))
11.04.2018 15:52
starforlife написа:
Последни 20 регистрирани посетителя
12:56 - xubavka
11:38 - getmans1
11:15 - angpiskova
10:33 - batogo
10:03 - vaquero
09:38 - krysy
08:08 - borika3
07:44 - absolution
06:05 - barin
04:31 - luky
10.04 23:05 - barin
10.04 22:30 - angpiskova
10.04 22:08 - vmir
10.04 21:27 - angpiskova
10.04 20:22 - shtaparov
10.04 20:17 - vaquero
10.04 20:14 - angpiskova
10.04 19:47 - angpiskova
10.04 19:43 - cortana
10.04 19:28 - angpiskova


Последни 20 гласували:
12:57 - xubavka
11:15 - angpiskova
10:42 - batogo
10:40 - shtaparov
10:04 - vaquero
06:05 - barin
10.04 22:09 - vmir
10.04 20:22 - shtaparov
10.04 18:46 - vaquero
10.04 17:06 - angpiskova
10.04 16:53 - kolevn38
10.04 14:22 - 4udovi6teto
10.04 14:07 - barin
10.04 12:49 - sofisofi
10.04 06:52 - tutankhamon661
10.04 06:24 - bari
09.04 14:47 - zabavnata
09.04 13:15 - delff
09.04 12:57 - barin
09.04 10:15 - deathmetalverses

Въобще - клонинг до клонинг и до клонинга пак клонинг.

Недей да лъжеееш. :) :) Никой не те чете. :) :) Никооой. :)))

'Мечето се наведе, пъхна главата си в дупката и извика:
— Има ли някой в къщи?
Отвътре се чу трополене и после — тишина.
— Питам има ли някой в къщи? — извика силно Пух.
— Не! — обади се един глас и после добави: — Няма защо да крещиш толкова! Чух те много добре още първия път!
— Жалко! — каза Пух. — Ама съвсем никой ли няма?
— Никой!'

:) :) :))))) :) :))
цитирай
33. vmir - 32. cortana - :))))
11.04.2018 16:18
cortana написа:

Недей да лъжеееш. :) :) Никой не те чете. :) :) Никооой. :)))

'Мечето се наведе, пъхна главата си в дупката и извика:
— Има ли някой в къщи?
Отвътре се чу трополене и после — тишина.
— Питам има ли някой в къщи? — извика силно Пух.
— Не! — обади се един глас и после добави: — Няма защо да крещиш толкова! Чух те много добре още първия път!
— Жалко! — каза Пух. — Ама съвсем никой ли няма?
— Никой!'

:) :) :))))) :) :))


Колкото повече Мечо надничаше, толкова повече Прасчо го нямаше...
цитирай
34. starforlife - Ха ха ха
11.04.2018 16:35
~ 33. vmir
Включил си се в една от игрите ни?
Няма лошо. Дори радва.

Аз пък обикновено като кодът започне да ми говори - отскачам до моята пицария или едно любимо кафене, пия хубаво кафе и сок, и разпускам, преди отново да се гмурна в работата.
Така беше и вчера...
http://starforlife.blog.bg/photos/154138/IMG_20180410_184032.jpg
Така е и в момента.
http://starforlife.blog.bg/photos/154138/IMG_20180411_162607.jpg
Наздраве.


~ 28. getmans1
Гети, надявам се да ме разбереш правилно и приемеш една препоръка от мен.
Поне тук, при мен, пиши почти изцяло както трябва.
Например в случая... Не съм тъп... Но това "сър", така обособено само с една запетайка, променя адресацията си.
А аз искам да покажа на Градския, че твърдението му оная дружинка да е видиш ли по-интелигентна и интересна - ама изобщо не е вярно. Особено спрямо първото.
Видна е смислеността на комуникацията тук дори и лежерна - и неуместния сленг там, който да прикрива разни чепове, ама не онези, малките в гащите. Ха ха ха


~ 30. musicgirl81
Ники, аз съм си такъв - природно интелигентен. Ха ха ха
'дет се вика: Природата от вас взела - на мен дала. Хаааа ха ха ха
https://youtu.be/56LjFMfzAFk


~ 31 и 32. cortana
"— Почакай малко — каза Мечо Пух, като си вдигна лапата. Той седна и се замисли по най-замисления начин, който можа да измисли…"
Та така сега и аз - чудя се как да те репликирам. Ха ха ха
https://youtu.be/hlBu47BnQJ8
цитирай
35. vmir - Твоето е живот. Аз пък откривам заместители на самия код във вид на аритметични формули, комбинирани с команди като int (integer), abs и тригонометрични функции
11.04.2018 17:06
Математици и програмисти не са виждали като моите формули. Чудя се дали не съм открил нов вид аритметика. Заместват цикли, логически оператори и оператори за условен преход в чисто аритметична форма. Стига int и abs да се приемат за аритметични действия, разбира се.
цитирай
36. anngry - :D
11.04.2018 17:09
Ето затова едно от малкото места тук, където чета и коментирам е при теб, Стар.
Приятно и отпускащо е преди да си тръгнеш от работа, да прочетеш закачливата ви игра с Корти и да се усмихваш по пътя към вкъщи, мислейки си за нея. :D
Благодаря ви. :D
цитирай
37. anngry - 25-ти +
11.04.2018 17:11
:D
цитирай
38. starforlife - ~
11.04.2018 17:27
~ 35. vmir
Някои сме изучавали "Теория на формалните езици" - защо ти пък да не... да не дефинираш смислени корелации ( ебавам се с бле(й)ки - погледни коментара ми тук: http://troina.blog.bg/tq-i-toi/2018/04/11/dokoga-s-tazi-agresiia-v-bloga-admini.1603318) по отношение на математиката и да не напишеш" Теория на формалната математика", която да се изучава от студентските специалности с компютърна насоченост?

Както формалните науки често спомагат за създаване и тестване на цели научни теории с помощта на несъответствия - така твоята формална математика може да... зачеркне jawa (примерно) и да я замени с... vmirawa (примерно)
(ха ха ха)


~ 36. anngry
Радвам се, Анет.
Винаги си добре дошла.
(Но не забравяй, че си на гости. - ха ха ха)
А ето го и филмчето за теб:
https://youtu.be/_eYAOWwDNKw
цитирай
39. cortana - :)
11.04.2018 18:22
starforlife написа:
"— Почакай малко — каза Мечо Пух, като си вдигна лапата. Той седна и се замисли по най-замисления начин, който можа да измисли…"
Та така сега и аз - чудя се как да те репликирам. Ха ха ха
https://youtu.be/hlBu47BnQJ8
Аз пък съм като 'Старото сиво магаре Ийори, застанало само в най-сенчестия кът на гората, с разкрачени предни крака и клюмнала на една страна глава, мислеше за разни неща. Понякога си мислеше тъжно: "Защо?", понякога мислеше: "Закъде?", понякога — "Колко всъщност?", а понякога не беше много сигурно за какво мисли. Затова, като видя, че Мечо Пух крачи насам с тежките си стъпки, то се зарадва, че може да престане да мисли…' - като те видя замислен по най-замисления начин и така се развеселявам, че преставам да мисля.
:) :) :)) :))))) :) :)
цитирай
40. cortana - Жоро, утеши ме! :) Блеки ми трие коментарите при него и ме/те нарича 'многоников педал' :) :)))
11.04.2018 22:08
При blackpredator, в този постинг http://blackpredator.blog.bg/zabavlenie/2018/04/11/za-antitezata-i-hvalipryckaneto.1603347, cortana написа:
:) :) :) Когато Жоро говори умно, 'бле(й)ки' трябва да приема основателната критика, а не да поства вселенски незначими глупости. :) :))
starforlife написа:
Ами именно бре, бле(й)ки! Сам се омазваш. Та да те просветя изчерпателно "де е гнилото":
"Воскресение" е разговорно остаряла РУСКА дума, вече използвана ЕДИНСТВЕНО от богослужителите и в православния черковен календар, като "Воскресение Христово".
Нашата, българската дума - е "възкресение" и при зачитане на правилата на българския език - би следвало да се пише "Христос възкресе!"
(На старобългарски пък, ако не знаеш - е "въскръшение".)

Използваното от теб обаче "воЗскресение" е пълна идиотщина, която ще е мъжко да си признаеш поне пред себе си, че произтича от неграмотността ти по този (подчертавам) въпрос.

Малко себерефлексия бре, бле(й)ки.
А не идиотски напъни да си рендосаш Егото и така само още повече да ставаш смешен.

При г-жа Юлия аз пък друго попитах, да се цитирам :)

... не е нужно да си 'цайсат', а да си внимателен и мозъкът ти да сече, сега ще покажа картинка.
http://blackpredator.blog.bg/photos/85510/original/gochoum.jpg
Коменнарът на Ж е толкова значим за света, че блекчо цял постинг му посветил, без да съзнава, че отново сам се прави за смях.
Ще попитате как ли? Погледнете внимателно картинката му де. :)
После си задайте два въпроса:
1ви: кой нормално ангажиран човек го интересува толкова програмата на телевизията, че чак да си изведе бърз таб на browserа си?
2ри: кой нормално възприемащ блога човек го интересува толкова 'първа', че чак да си изведе бърз таб на browserа си?
:) :) :))))


А бле(й)ки го изтри, предполагам най-вече защото онези "1во" и "2ро" са доста красноречиви.
Особено "2ро".
цитирай
41. starforlife - ~ 40. cortana
11.04.2018 22:13
Корти, леко ще барна коментара ти, защото така някои ще се объркат кой какво говори.
Просто ще внеса стринговете за цитиране, така, че да е ясно.
цитирай
42. vmir - 38. starforlife - ~
11.04.2018 22:18
starforlife написа:
~ 35. vmir
Някои сме изучавали "Теория на формалните езици" - защо ти пък да не... да не дефинираш смислени корелации ( ебавам се с бле(й)ки - погледни коментара ми тук: http://troina.blog/tq-i-toi/2018/04/11/dokoga-s-tazi-agresiia-v-bloga-admini.1603318) по отношение на математиката и да не напишеш" Теория на формалната математика", която да се изучава от студентските специалности с компютърна насоченост?


А-а не съм от онези, които могат да дефинират смислени корелации. Предпочитам детерминациите. Някой път ще ти кажа какви задачи решавам с моята странна аритметика, и какви са предимствата им спрямо решенията с код. Съвсем незначителен пример - MS Excel на Бил Гейтс все още добавя 29 февруари към 1900 - та година, въпреки, че такъв ден в същата година не е имало. Моята система не допуска грешката на Бил Гейтс, но това е едно от най-малките й предимства. Формално съм в позиция на враг на кода, но Господ ми е свидетел, че никога не ми е харесвала тази позиция, а формата на решенията ме поставя в нея против намеренията ми. Казах ти, че живот си живееш, а аз вече трета година не мога да схвана каква е тази аритметика, която измислих, и която ми върши наистина страхотна работа. Хубавото е само, че блоговите специалисти по корелациите още не са разобличили невежеството ми, но както се разприказвах, май и с тази хубавиня ще трябва да се простя скоро.
цитирай
43. starforlife - ~ 42. vmir
11.04.2018 22:33
vmir написа:
...
Хубавото е само, че блоговите специалисти по корелациите още не са разобличили невежеството ми, но както се разприказвах, май и с тази хубавиня ще трябва да се простя скоро.

Абсолютно!
Искам да кажа, че ти "си" един невеж тип и затова "блоговите специалисти по корелациите" (явяващи се затворени литерали, защото са празно множеството на своите променливи - ха ха ха), релевантно (и ноторно - и ноторно) ще те определят като валиден дизюнкт в блога, след като всяка твоя интелигентна дума спрямо блоговите променливи на някой от принадлежащите литерали, е вярна.
Хааааа ха ха ха


(Програмистко дърдорене, бле(й)ки. Не е за твоя интелект.)
цитирай
44. tutankhamon661 - starforlife
12.04.2018 01:57
Това, което си написал, звучи хубаво и така би трябвало да бъде, но не знам дали някога ще стане факт. Най-чистият му вид определено го няма дори в символа на демокрацията - САЩ.

Народът участва чрез избори и референдум. Как и защо гласуват хората? По убеждения. От какво се формират те? От медиите. Тук всички викат, че не гледат, не вярват и още бла-бла. Напротив: и гледат, и вярват. Просто си избират кое отговаря на политическите им убеждения или кое им харесва, ако говорим за млади хора без определено мнение. Изключим ли радиото и телевизията, остава само Интернет. Там нещата са още по-страшни - лъжи без контрол. Няма друго направление, от което да дойде информацията. Ако човек не следи горепосочените източници, изпада в положението на отшелник, живеещ в пещера с кърпа на очите и тапи в ушите.

Идеята за свободните медии гали ухото, но възможно ли е да съществуват? За да има дадена телевизия, някой трябва да я финансира и този някой не би позволил да го плюят собствените му служители. Ако ли пък се намери такъв мазохист, който да дава заплата за да го злепоставят, той няма още дълго да е собственик на телевизия, понеже щом играеш срещу собствените си интереси, можеш да очакваш само едно - фалит. Затова всяка медия има своя политическа линия и ако някой не я харесва, ще се наложи да отиде при конкуренцията.

Ето откъде черпят информация хората и после отиват на избори, след което им остава само да стискат палци ..... да не ги лъжат много.

Референдумът е нож с две остриета. От една страна може бързо да реши проблем чрез директна "заповед" от Народа. Но само ако темата е по-обикновена, т.е. не изисква специално образование. Ами ако е специфична? Например за АЕЦ - колко хора имат компетентно мнение? Колко от тях могат изобщо да имат някакво мнение? Смятам, ясно ти е каква каша може да стане, давайки директен глас на толкова хора, които грам не разбират въпросната материя.

На предния постинг споменах, че човекът е шантаво и неконтролируемо същество. Докато това е така, не може да има абсолютна демокрация, защото винаги ще се намери кой да злоупотреби. Добра или лоша, Конституция трябва да има, тъй като без нея идва анархията, а от това по-голямо зло няма. При анархия първи ще изреват онези, които днес обичат да се пишат за анархисти. В техните представи, ако мечтата им се сбъдне, ще има само едно последствие - никой за нищо няма да им търси отговорност и няма да се съобразяват с никого. Дори не им хрумва примерно, че някой може да дойде, да им вкара шамарите и да отнесе цялата им собственост посред бял ден, а те няма към кого да се обърнат за помощ, защото анархията не включва съществуването на полиция.

цитирай
45. vmir - 43. starforlife - ~ 42. vmir
12.04.2018 10:16
starforlife написа:
vmir написа:
...
Хубавото е само, че блоговите специалисти по корелациите още не са разобличили невежеството ми, но както се разприказвах, май и с тази хубавиня ще трябва да се простя скоро.

Абсолютно!
Искам да кажа, че ти "си" един невеж тип и затова "блоговите специалисти по корелациите" (явяващи се затворени литерали, защото са празно множеството на своите променливи - ха ха ха), релевантно (и ноторно - и ноторно) ще те определят като валиден дизюнкт в блога, след като всяка твоя интелигентна дума спрямо блоговите променливи на някой от принадлежащите литерали, е вярна.
Хааааа ха ха ха

(Програмистко дърдорене, бле(й)ки. Не е за твоя интелект.)


Съгласен. Това се вижда от първа, където в момента се подвизава блоговия кумир на бле(й)ки. По-интересен е поводът за култовото преклонение - типичния кифленско-шавлив маниер с претенция за назидание. За което късата памет не е пречка, а основание. Същия, който в момента приравнява доноса с творчество като един истински борец срещу моралната нечистоплътност, е единствения в блога, който е търчал да пише доноси за сваляне на мои постинги за кифленската му повратливост.

Да им се чуди човек с какъв акъл така гордо претендират, че друг им е а.ал в гащите.
цитирай
46. starforlife - ~ 45. vmir
12.04.2018 10:52
Френд, добро утро.
Говориш за икономиста?
Какво да кажа...
Той се опитва да карикатури Юлия, но истината е, че правдивите хора ще заемат повече нейна страна, отколкото негова, защото изопачава нещата.

Донос е когато безпочвено се кове срещу някого.
Когато пишеш (ограничавам до това пространство, на блог.бг) до модерацията с мнение, че даден постинг не е за лицето на платформата ( освен неговият в момента, който е безобиден - такъв е например този: http://koshava.blog.bg/drugi/2018/04/11/comprehensive-sexuality-education-cse.1603329 ) това не е донос, а изразяване на мнение и то релевантно (и ноторно - и ноторно). Един вид активна блогова (ха ха ха) позиция. Повтарям: Когато се възмущаваш от нещо глупаво, невярно, човекомразещо и т.н. и информираш модерацията за това.
Няма как постинги на интелигентен човек като теб да са за сваляне, просто защото дори да са на различно мнение от това на някого (което е напълно естествено) - съм сигурен, че ще са смислени. Докато цитираният на кошава например - е чиста проба вкиснала, глупендерска пропаганда, некореспондираща с действителността.




Е, аз сега ще си направя експеримент (защото обикновено подминавам такива идиоти).
Ще пиша (не собственоръчно сваля) на модерацията с мнението, че въпросният постинг
http://koshava.blog.bg/drugi/2018/04/11/comprehensive-sexuality-education-cse.1603329
СПОРЕД МЕН е не само за сваляне от "първа", а дори за изтриване.
Нещо повече: Ще изкажа МНЕНИЕТО СИ, че въпросният профил и публикациите му изобщо не отговарят не само на правилата на блога, а дори са в разрез с някои БЪЛГАРСКИ ЗАКОНИ (в частен случай често на точки дори от КОНСТИТУЦИЯТА НИ), и би следвало, ако не да бъде изтрит (въобще профилът - което би било правилно - фашизъм не бива да има възможност да се афишира), то поне да му бъде наложен бан (отново целият профил koshava визирам.

Пък да видим икономиста ще ме вземе ли за доносник и да ме глупендерски уж окарикатури.
цитирай
47. radostinalassa - Сега САЩ ще защитава демокрацията и сирийските деца от изродите
12.04.2018 16:26
Има ли по - голям цинизъм в действие? Питам аз.
цитирай
48. radostinalassa - Прав си
12.04.2018 18:17
И аз нямам думи за тая наглост.
цитирай
49. vmir - 46. starforlife, Добро утро, Стар!
13.04.2018 08:53
starforlife написа:
Френд, добро утро.
Говориш за икономиста?

Донос е когато безпочвено се кове срещу някого.
Когато пишеш (ограничавам до това пространство, на блог.бг) до модерацията с мнение, че даден постинг не е за лицето на платформата ( освен неговият в момента, който е безобиден - такъв е например този: http://koshava/drugi/2018/04/11/comprehensive-sexuality-education-cse.1603329 ) това не е донос, а изразяване на мнение и то релевантно (и ноторно - и ноторно). Един вид активна блогова (ха ха ха) позиция. Повтарям: Когато се възмущаваш от нещо глупаво, невярно, човекомразещо и т.н. и информираш модерацията за това.
Няма как постинги на интелигентен човек като теб да са за сваляне, просто защото дори да са на различно мнение от това на някого (което е напълно естествено) - съм сигурен, че ще са смислени. Докато цитираният на кошава например - е чиста проба вкиснала, глупендерска пропаганда, некореспондираща с действителността.

Е, аз сега ще си направя експеримент (защото обикновено подминавам такива идиоти).
Ще пиша (не собственоръчно сваля) на модерацията с мнението, че въпросният постинг
http://koshava/drugi/2018/04/11/comprehensive-sexuality-education-cse.1603329
СПОРЕД МЕН е не само за сваляне от "първа", а дори за изтриване.
Нещо повече: Ще изкажа МНЕНИЕТО СИ, че въпросният профил и публикациите му изобщо не отговарят не само на правилата на блога, а дори са в разрез с някои БЪЛГАРСКИ ЗАКОНИ (в частен случай често на точки дори от КОНСТИТУЦИЯТА НИ), и би следвало, ако не да бъде изтрит (въобще профилът - което би било правилно - фашизъм не бива да има възможност да се афишира), то поне да му бъде наложен бан (отново целият профил koshava визирам.

Пък да видим икономиста ще ме вземе ли за доносник и да ме глупендерски уж окарикатури.


двамата имат една задача - да създават бъркотии и мътилка, и да пискат, че други я правят. Аватарите им показват в каква посока им е поръчано да пренасочват за стотинки мръсотиите, които им подават.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: starforlife
Категория: Лични дневници
Прочетен: 2591006
Постинги: 1153
Коментари: 16834
Гласове: 13882
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031