Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
12.04 11:05 - Образец за (блогов) "донос" {Икономисте}
Автор: starforlife Категория: Лични дневници   
Прочетен: 3620 Коментари: 57 Гласове:
27

Последна промяна: 12.04 11:07

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
РАЗГОВОР С BLOGBG

Здравейте!
За да не се повтарям - ще ми се да прочетете последния абзац от 46-ти мой коментар тук:
http://starforlife.blog.bg/lichni-dnevnici/2018/04/10/poniakoga-sedia-i-si-mislia-a-poniakoga-prosto-si-sedia.1603157

А как ще реагирате - дано поне проумявате, че е в пряка зависимост тази блогова платформа ще продължи ли да запада или не.
Защото вие (модераторите) сте тези, които трябва да полагат усилия (това е част от задълженията, за които ви се плаща) това място да не е блато, а поле за творчески (не пропагандни и то лъжливи) изяви и приятна и ползотворна комуникация.

инж. Г. Стоименов
(прашинка от блоговия суверен - ха ха ха)

Изпратено: 11:04 От: starforlife



Тагове:   блогов донос,


Гласувай:
28
1



1. starforlife - Кой смятате за прав?
12.04 11:12
Този (в съдържанието на постинга, а и предполагам коментарите под него):
http://theeconomist.blog.bg/politika/2018/04/11/tvorchestvo.1603395

Или този в 46-ти коментар тук:
http://starforlife.blog.bg/lichni-dnevnici/2018/04/10/poniakoga-sedia-i-si-mislia-a-poniakoga-prosto-si-sedia.1603157
и "споделеното" като постинг по-горе?

Тоест: Какво е донос и в случая моя милост доносник ли се явява или просто... радетел за блогова правда? Хаааа ха ха ха
(ха-ха-кането е по повод последната ми фраза)
цитирай
2. troina - ж, поредната тъпоУмна закачка,
12.04 11:22
на €кономичния,отСякъде брат Панчо Тантров..
мисля, че визира мен/ аз не се крия, напротив..
ще направа всичко възможно, да им разбия наглия комфорт..

аз имам 5 БАНа за ирония и сарказъм/ такава съм, даа

но, тези, Юди, имат многоо груби, редовни, и нагли нарушения,вече 10г..
Настоявам за БАН/ 1г, за блогера Бпредатор..за спр, моят е доживотен..
Наказанието е за обиди, измами, и манипулации в продължаващо престъпление,
според Кодекса на СЕМ, и Правилата на сайта на Инвестор АД
моля, подкрепете, ако сте достойни бг.граждани..
аз съм Юлия..

Бпърдялника, ТОЙ си играе с меката си чучурка..
всеки ден на Първа..
цитирай
3. starforlife - ~
12.04 11:39
В 11:18, анонимен, допускащ в едно изречение 3 грешки, чиито коментар изтривам, защото анонимните могат да се променят не само от написалия коментара, написа:
ха-ха-ха ама важното е че си подчертал че си инжинер ха-ха-ха

Виж сега, микроцефалче недоклатено...
ИнжЕнер е само една от титлите, които са ми отредени поради обстоятелства, които не аз съм измислил.
И определено не е най-"тежката" в портфолиото ми.
Да не говорим, че не съм я заслужил само един път.

Така, че... уважавай правото си на мълчание когато няма какво умно, интересно или полезно да кажеш.

цитирай
4. starforlife - ~ 2. troina
12.04 11:45
А ти прочете ли въобще въпросния коментар?
Защото там ясно казвам, че теб визира и изразявам несъгласието си.

И защото именно този коментар (46-ти мой под предходния постинг) е много по-"важното" от дразнителствувателствуващото показване тук, че съм изразил мнение (някои му казват донос) пред модерацията.
цитирай
5. angpiskova - Прочетох поста,
12.04 11:48
който визираш и му написах, че е класически пример за фалшива новина. И,да, такива постинги трябва да бъдат трити - не заради цензура, а защото изопачават фактите или казано по-простичко, лъжат. А това означава, че вкарват хората в заблуждение. Така работят тролските фабрики на Путин.
Другият пост, който визираш тук и стърчи в момента на първа, няма да прочета поради вроденото си чувство за хигиена.
Поздрави!
цитирай
6. starforlife - Другото важно и то най-важно всъщност е:
12.04 11:51
ЧЕ ГОТИНИТЕ БЛОГЪРИ СЕ ВЪЗДЪРЖАТ (ОТ СТРАХ) ДА КОМЕНТИРАТ ПОД ТАКИВА ПОСТИНГИ.

А това за мен, блогъри, е овчедушие!
Никой няма да си прави труда да подкрепя ваши блогови (хааа ха ха ха) права, ако вие не го заявявате като желание.
Но понеже си мълчите - затова това място се превърна в превзет от кретени плацдарм за простотии и безсмислени "творчески" изяви.

ДА БЪДЕ ТАКА СТЕ ДАЛИ МЪЛЧАЛИВОТО СИ САГЛАСИЕ ВИЕ, МЪЛЧАЩИТЕ СИ!

Кретените се вижда какви постинги надуват за лице на пратформата.
Безсмислини, безинтересни, интригантски... Чисто фашистки дори!
цитирай
7. predatorka - да даа, разб се, аз чета бързо, и подробно..
12.04 11:52
starforlife написа:
А ти прочете ли въобще въпросния коментар?
Защото там ясно казвам, че теб визира и изразявам несъгласието си.

И защото именно този коментар (46-ти мой под предходния постинг) е много по-важното от дразнителствувятелствуващото показване тук, че съм изразил мнение (някои му казват донос) ппед модерацията.



Инфантилията налага сериозен тренд тук..
но,пък става интересно, стар
поздрави!
чупиш..мрака
/ кака Джули
цитирай
8. kvg55 - starforlife,
12.04 11:53
Градски,
Под различни форми водиш епична борба с русофилите в блога, но мисля, че това не е твоята война.
цитирай
9. angpiskova - ЧЕ ГОТИНИТЕ БЛОГЪРИ СЕ ВЪЗДЪРЖАТ ...
12.04 11:54
starforlife написа:
ЧЕ ГОТИНИТЕ БЛОГЪРИ СЕ ВЪЗДЪРЖАТ (ОТ СТРАХ) ДА КОМЕНТИРАТ ПОД ТАКИВА ПОСТИНГИ.

А това за мен, блогъри, е овчедушие!
Никой нява да си прави труда да подкрепя ваши блогови (хааа ха ха ха) права, ако вие не го заявявате като желание.
Но понеже си мълчите - затова това място се превърна в превзет от кретени плацдарм за ппостотии и безсмислени "творчески" изяви.

ТАКА СТЕ САГЛАСНИ ВИЕ, МЪЛЧАЩИТЕ СИ!
Кретените се вижда какви постинги надуват за лице на пратформата.
Чисто фашистки дори!

Това съм го написала - и като постове, и като коментари под различни постове, сигурно стотици пъти. Следва същото овчедушие или още по-лошо - реплики от типа: "Като не ти харесва, заминавай си". Така и не им минава през ума, че този проблем няма да ги отмине - и те затъват в ширещата се помия.
цитирай
10. starforlife - Хайде нека не е друг този, който да ми казва каква война водя, дали въобще водя, с кого и дали е моя или не!
12.04 11:55
kvg55 написа:
Градски,
Под различни форми водиш епична борба с русофилите в блога, но мисля, че това не е твоята война.

"ВОЙНАТА" МИ, ГРАДСКИ "Е" С ПРОСТАЩИНАТА, ЛИЦЕМЕРИЕТО, ЛЪЖАТА, ПРИТВОРСТВОТО, ЧОВЕКОМРАЗИЕТО...

А НЕ С РУСОФИЛИТЕ!

А ТИ МИ ПАДАШ ПОСТОЯННО В ОЧИТЕ С ПОНЕДЕНИЕТО СИ ТУК.

Естествено - не ти давам наклон - твоя воля.
Просто не ми харесва.
Но не се опитвам да те променям както точно вие, русофилите, се опитвате да променяте мен, да искате да проминяте и дори подменяте моите идеали.
МОИТЕ!
Чисто комунистическо мислене!

Не мислете, че като сте по-напред в ЕГН-то например - имате повече опит от мен и вашият поглед към света е по-правилен.
По-тесногръд да, но по-правдив и правилен... АБСОЛЮТНО НЕ!
цитирай
11. kvg55 - До 10. starforlife
12.04 12:02
Не се докачай, де! Чувствам те близък, затова.
цитирай
12. starforlife - А аз все по-далечен! (Ти също не се докачай.)
12.04 12:12
kvg55 написа:
Не се докачай, де! Чувствам те близък, затова.

От известно време ми се върти желанието да напиша постинг, който ще ме превърне в... мизерник в очите на тези, които не вникнат в крещящата нужда да кажа някои неща на някои конкретни хора тук.
Хора, които повечето уважават най-малкото заради възрастта им (ви - защото ти също си в това число).

Постингът няма да е лицеприятен за вас с обстоятелството, че ще говоря с чиста конкретика и ще ви цитирам с реалните ви имена, защото не ги криете.

Но повярвай ми: Ако го напиша - това няма да е педалски постинг, а ще е опит за полезен (изобщо не говоря за политика, Градски) за вас "шамар".
Полезен, ако вникнете в написаното и загърбите Егото си.



ПС: Градски, ти не ме познаваш, че да ме чувстваш близък.
Аз може да съм насилник, убиец, американофил - хаааа ха ха ха - как ги градирах само.

Много ми са смешни брогърите тук, които прекаляват с "приятелю", "цунки", "гушки" и прочие инфантилии, когато не познават насрещния реално.
Випиюща глупост е просто.
цитирай
13. starforlife - Одеве съм те изпуснал, извини ме.
12.04 13:11
angpiskova написа:
starforlife написа:
ЧЕ ГОТИНИТЕ БЛОГЪРИ СЕ ВЪЗДЪРЖАТ (ОТ СТРАХ) ДА КОМЕНТИРАТ ПОД ТАКИВА ПОСТИНГИ.

А това за мен, блогъри, е овчедушие!
Никой нява да си прави труда да подкрепя ваши блогови (хааа ха ха ха) права, ако вие не го заявявате като желание.
Но понеже си мълчите - затова това място се превърна в превзет от кретени плацдарм за ппостотии и безсмислени "творчески" изяви.

ТАКА СТЕ САГЛАСНИ ВИЕ, МЪЛЧАЩИТЕ СИ!
Кретените се вижда какви постинги надуват за лице на пратформата.
Чисто фашистки дори!

Това съм го написала - и като постове, и като коментари под различни постове, сигурно стотици пъти. Следва същото овчедушие или още по-лошо - реплики от типа: "Като не ти харесва, заминавай си". Така и не им минава през ума, че този проблем няма да ги отмине - и те затъват в ширещата се помия.

Аз също съм го писал доста пъти, но уви.
...
Знаеш ли, че бях предприел реални действия да вкарам конкретна брогърка в съда и адвокатите ми гарантираха над 80% успех при делото?
Знаеш ли, че дадох около 300 лева за нотариални заверки (дето псевдоразбирачите тук се пънаха, че не е възможно, защото не се заверявали неща в Интернет) и още почти толкова за първоначалните разговори с адвокатите ми?
И не е интересно защо се отказах и прежалих тези 500-600 лева (парите не са важни на този свят, но... ... ... да ги имаш - ха ха ха) и това, че успехът от делото щеше да ми донесе м/у 2500 и 4000 лева (които естествено щях да върна на въпросната блогърка, за да си имам себеуважението).
"Интересното" е нещо, което ще опиша в постинга за който говоря на Градския в предходния си коментар.
Ако не интересно, то поне според мен поучително.
Ако ли пък не е поучително - то поне някои ще разберат защо се отказах и това ще е шамар за тях.


ПС: Пискова, ти си доказано реална Личност. Също и доказано интелигентна.
Въпросният профил "koshava" пък е доказано (видно в преобладаващата част от "творчеството" му) с профашистки, гьобелски изяви.
Приканвам те да направиш и ти един "донос" (моето беше намек по допирателната "бий самара (в коментар 46), че да се сеща магарето (модераторите спящи") за изтриването на този профил.

Приканвам всички нормални блогъри да прелистят въпросния профил, да се убедят в думите ми, и направят същото.
Това е донос, икономисте, колкото е донос когато не можеш да реагираш адекватно на някаква мърша, която си заобиколил по пътя си бързайки, и позвъняваш в ХЕИ (за застаряващите русофили - вече е РИОКОЗ - ха ха ха) да свършат нещо в техните компетенции.

Така се гради Среда. С "доноси". А не с овчедушие.
(Казах Среда. Не казах блогова.)
(И "доноси" го поставих в кавички.)
цитирай
14. starforlife - Е... Модерацията явно вече е прочела.
12.04 13:20
Последни 20 регистрирани посетителя
13:09 - zaw12929
13:06 - blogbg
12:56 - blogbg
12:52 - rebu
11:53 - angpiskova
11:50 - kvg55
11:48 - predatorka
11:43 - angpiskova
11:31 - sofisofi
11:21 - apostapostoloff
11:18 - leonleonovpom2
11:17 - troina
11:09 - 4udovi6teto
11:01 - barin
10:47 - vmir
09:54 - vmir
06:47 - getmans1
01:56 - tutankhamon661
11.04 22:57 - chronos74
11.04 22:13 - cortana


Сега остава да видим как ще реагира.
цитирай
15. angpiskova - Мерси, Жоре!
12.04 14:27
Виждаш ли колко време след твоя пост продължава оглушителното мълчание? И се опасявам, че ще продължи.
Това не е огледало само на огромната част от блогърите тук, а на българите като цяло, които обаче много обичат да се жалват от съдбата си. Щото някой трябва да им оправи живота, докато те си стоят, без да правят нищо.
цитирай
16. milady - анджи,това е коментар Образец..ноо, глас в пустиня..
12.04 15:05
angpiskova написа:
Виждаш ли колко време след твоя пост продължава оглушителното мълчание? И се опасявам, че ще продължи.
Това не е огледало само на огромната част от блогърите тук, а на българите като цяло, които обаче много обичат да се жалват от съдбата си. Щото някой трябва да им оправи живота, докато те си стоят, без да правят нищо.


аз отдавна казвам..
Съзнанието определя Битието..
или, казано по блогърски..
какъвто ти е Виртуала, такъв и Реала..
да ме прощава колегата К.Маркс..
или..не слагайте каруцата преди..коня..
та ,така..Българина е мързелив,продажен, и задръстен с клишета..
и вярва в Бога / ах ха ха
прощавайте моя сарказъм..
12 плюс, Жоро..
цитирай
17. blackpredator - туй с доноса как да го разбирам?
12.04 16:05
от Гочо милиционера или от Гочо ОФето?
аха, отнася се за сигурноста на блога
от д-р Гочо Зорге..
цитирай
18. starforlife - ~ 17. blackpredator
12.04 16:18
Попитай икономиста - той разбира от доноси.

А въпросните квалификации, "мъжки" - що така не си приготвиш гребло-лопатата (че да ти я навра в провисналия, дърт, русофилски гъ~) и да ми ги кажеш в очите, м?
Или спрямо Гети можете да се мъжеете, защото знаете, че няма да ви удостои с откликване на покана да го шамарите, а спрямо мен не смеете (мн.ч. не е грешка или говорене на "Вие" спрямо теб), защото знаете, че когато и да кажете, където и да определите - аз ще намина и ще стане весело, ако ви стиска да се понагреблолопатим.

Смешник!


ПС: И сега гласът ти да не премине пак в жалък фалцет както когато предния път ти заговорих, че лопатата ще ти я навря в дъ-то в едно с раницата?
цитирай
19. starforlife - А сега се чудя дали да кликна само веднъж
12.04 16:37
и от нормалните 318 прочита към момента - да вдигна този постинг с 5318 на върха на тъпата "първа".

Хей така, като ебавка с пипетката на бле(й)ки и опорочения космос на Гагарин.
цитирай
20. starforlife - Е... Кликнах.
12.04 16:41
Да са ми честити 3000 "прочита" - ха ха ха - толкова са достатъчни проруското "Началото на края" да не се пъчи отгоре с ненормалните 2 хил. "прочита", а и Гагарин да остане отдолу, при все, че е нечестно от "негова" страна.


(Или да вдигна с по 10 хил. "прочита" последните 7 постинга, че да заменя тези на "корииицатааа" с тях?)
Бааси кретенията блог.беГЕЙска - да си мисли някой, че фалша е нещо значимо.
И то в този умрял сайт.
цитирай
21. blackpredator - ела бе хвалипръцко
12.04 16:45
ама и викай Гетю за свидетел
щото твоето пръц го знае блога..
цитирай
22. starforlife - Кога и къде?
12.04 16:48
blackpredator написа:
ела бе хвалипръцко
ама и викай Гетю за свидетел
щото твоето пръц го знае блога..

Дата, час, място, блогови чикиджийо?

ДАТА.
ЧАС.
МЯСТО.
цитирай
23. theeconomist - Обикновено, избягвам да коментирам в блогове и постинги извън моите интереси,
12.04 17:06
но тъй като е споменат честният ми ник-нейм:
1.Според мен,в регистриран тази платформа,всеки може да пише каквото реши и е прекалено претенциозно,някой индивидуално да дава оценка що е "творческа изява и полезна комуникация" и що е "блато" и защо "платформата запада". Мисля че това е грижа на нейните собственици.
2.Когато изтрият или свалят мой постинг,аз приемам решението на модераторите,че съм нарушил правилата и не тичам да се оплаквам. Правя си изводи и толкова.
3.Когато/както съм писал и доказал,че никога не почвам пръв/,някой ме изпопържа/ примерно гетьо пращаше в ПИ.КА ни МАЙЧИНА"/,аз си запазвам правото да отговоря както мога.Но не тичам при модератора с донос: "Моля другарко.."
4.Според мен,както в държавата по нейните закони,за спазването им има служби, следствие, прокуратура,МВР и съд, така и тук за спазване на правилата отговарят собствениците,чрез модераторите.
Те определят дали блога е превзет от"кретени,плацдарм за простотии и безсмислени творчески изяви".Всички,които субективно приемат написаното от някого за "безинтересни и интригантски постинги",рискуват различно мислещите от тях да ги обвинят в кретения.
А който не донася,че някой пише неща различни от неговите тези е "овчедушен"?
5.Според мен субективни войни с"простащина,лицемерие,лъжа,притворство и човекомразие" е война с доста обтекаеми категории и води до рискове,описани от мен по-горе.
6.Според мен,чий мироглед е по верен,по-правдив илипо-тесногърд е също въпрос на субективна оценка.
7.Според ме,"виртуални"шамарина комунисти,русофили,рубладжииили хора определени субективно,че са с голямо Его,имат нулев ефект, защото са от позицията на ТВОИТЕ идеали.Идеалите на други хора естествено може да са различни,защото това ни прави индивидуалности.
8.Кой определя кои блогъри са "нормални" и кои не?А кои са готини?
9.Никога не съм казвал на някого какво да пише и не налагам мнението си на никого.Ако искат да ме четат, ако не..,но и няма да позволя/в рамките на МОИТЕ правила/ следва продължение......
цитирай
24. blackpredator - еми у вторник
12.04 17:06
в пет часа пред бившата сладкарница "Тетевен"
в момента съм с брада не може да ме сбъркаш
ела да ти навра не греблото, ами "Ямахата" на лодката в гъза
простак!
и с Гетю, ей
щото ти знаем заешкото "идвал"
цитирай
25. theeconomist - продължение.....
12.04 17:09
някой да ми натрапва с категоричният императив своите тези, или каквото и да е!
Не приемай това като някаква форма на опит за диалог.
Обяснения не съм задължен да давам никому.
Просто размисли споделени от учтивост.

р.р. А доносниците са си доносници или както пее Висоцки - "стукачи".
цитирай
26. starforlife - Икономисте, това сам ли го написа?
12.04 17:28
Де юре си прав, но де факто не.
Защото това, че "вашата дружинка" си мисли, че всички останали са длъжни да търпят подигравките ви и т.н. - не превръща отговорилите ви (в случая мен) достойно на простотията ви с простащина (моята, нарочната), в това, което се опитваш да вмениш или поне за което говориш.

Защото аз ви ебавам от месец (примерно), а вие ебавате майката на целия блог от години.

Така, че - да ми се правиш на хрисим, просто не го уважавам като мъжка позиция.
Мъжка (ТУК - подчертавам) ще е позицията например когато напишеш според твоите критерии смислен и т.н. постинг - да не го навираш на всички в очите, съгласявайки се, че той е така значим за блоговия (ха ха ха) живот, че кукуто бле(й)ки да го избле(й)ква АБСОЛЮТНО ВСЕКИ ПЪТ там, където не просто нормалните, а стойностни (има всеобщи естетически норми, Панчо, за това като критерии - не извъртай, че аз правя опит да налагам мои) блогъри, не могат да се вредят от комплексарщината ви.

Докажи де... Докажи, че не съм прав, като примерно до края на годината не позволиш да те бле(й)кат като чучело на "първа".
Не мисля, че можеш. Защото... Няма смисъл да казвам защо.



И като казах "чучело": Няма нищо дразнещо Поетът Станков да е на "първа" ежедневно дори. Защото Твори. А вие пишете глупости. (Отново казвам: по всеобщо приетите неписани критерии, а не по мои някакви си там.)

Кога сериозен анализ (икономически примерно) от теб видя някой тук? Кога от бле(й)ки видяхме нещо полезно?
Няма лошо да са ви интересите заяждане, подигравка и т.н., но защо трябва ВИНАГИ просташки да ги набивате в очите на околните?
Дайте поне веднъж нещо полезно.
Хей така - за разнообразие.


Смешни сте, разбери.
Смешни и жалки.
Клоуни!
цитирай
27. starforlife - "Еми" добре.
12.04 17:31
blackpredator написа:
еми у вторник
в пет часа пред бившата сладкарница "Тетевен"
в момента съм с брада не може да ме сбъркаш
ела да ти навра не греблото, ами "Ямахата" на лодката в гъза
простак!
и с Гетю, ей
щото ти знаем заешкото "идвал"

За Гетьо не мога да поема ангажимент.

НО АЗ ЩЕ БЪДА ТАМ!


Носи си "Ямахата", а за гъ~а ми грижи не бери.

Вторник, 17 часа, пред бившата "Тетевен"!
цитирай
28. angpiskova - Значи....
12.04 17:38
не за първи път констатирам колко дебелокожи са някои хора, които, освен да разнасят клевети за други, няма с какво да се занимават.
Стар, много добър въпрос си задал. И аз досега не съм видяла сериозен пост от написалия коментари 23 и 24 в областта, която претендира, че работи. За сметка на това въпросните коментари са пълни с граматически и стилистични грешки.
И, да припомня, пак за милионен път една от клаузите за публикуване тук. Пише я в споразумението за ползване на блог.бг:
Потребителските постинги трябва да показват уважение към другите потребители. Заплашителни, оскърбителни и вулгарни постинги и коментари, както и такива, насочени срещу честта, достойнството или доброто име на друг потребител или собствениците на сайта, няма да бъдат толерирани и ще бъдат премахвани.
цитирай
29. theeconomist - Писах вече, че нямам желание за диалог с теб, просто бях учтив.
12.04 17:40
Явно съм сбъркал.А какво да пиша, как да пиша и с кого да общувам си е лично моя работа и ще правя, каквото намеря за добре!
р.р. горното написах сам и забележи без правописни грешки. А ти това сам ли го написа, или го издиктува?
цитирай
30. starforlife - ~ 29. theeconomist
12.04 17:56
Не съм и не мисля да те проверявам за грешки, но съгласявайки се с Пискова (Която какво ви дразни всъщност? Че има образование и е успяла ли? Или, че вие не можете да се съревновавате по успехи с нея? Е как тогава да не сте комплексари, след като не се радвате на успехите на една Жена, а демонстрирате пълната си педерастия да се опитвате да ги омаловажавате и да се гаврите с тях?)
Та: съгласявайки се с Пискова, че никога не си блестял с интелект при мисълта и правопис при писмения изказ тук - мисля, че грешки сигурно има.
Но не ми пука и не това е същественото в случая.

"Същественото" (което исках да намекна) е, че правиш някакъв си тъп (всеки ще го признае, убеден съм) постинг "Донос" май го беше озаглавил, в който едно изречение и някой си там Висоцки (когото не е нужно всеки да харесва, но ти всячески натрапваш). И това творение трябва ама задължително да бъде избле(й)кано на "първа" и отдолу пълни педерасти (Не съм гледал кой и как коментира, но... ще се бием ли за това ми мнение?) да започнат подигравка с Юлия.
ОТРЕЧИ, ЧЕ ТОВА БЕШЕ ЦЕЛТА ДЕ!

И понеже едва ли ще имаш наглостта до го направиш (отречеш) - кое казваш, Градски, е стойностното в тази шайка идиоти?

Защото, ако те са интелигентни, забавни, пример за подражание и т.н. - то значи десетки блогъри тук са абсолютни светци.
Включително дори Юлия.
цитирай
31. starforlife - Ха ха ха
12.04 18:07
Последни 20 регистрирани посетителя
17:43 - blogbg
17:43 - blackpredator
17:34 - radostinalassa
17:33 - angpiskova
17:19 - blackpredator
17:10 - vaquero
16:51 - radostinalassa
16:48 - veshter
16:44 - blackpredator
16:38 - theeconomist
16:24 - radostinalassa
16:02 - blackpredator
15:40 - xubavka
14:58 - milady
14:25 - angpiskova
13:56 - getmans1
13:09 - zaw12929
13:06 - blogbg
12:56 - blogbg
12:52 - rebu


Свалиха ми постинга от идиотската "първа".
(Модераторке, ти си идиотка, мойто момиче. Под чехъл при това.)
Но автоматиката ми ще му върне едното "медалче" и...
...
О, "чудо":
http://blog.bg/index.php?all=2

Жалка картинка. Блог.беГЕЙСКА.
цитирай
32. cortana - :) :) :)))
12.04 18:51
starforlife написа:
"Еми" добре.
blackpredator написа:
еми у вторник
в пет часа пред бившата сладкарница "Тетевен"
в момента съм с брада не може да ме сбъркаш
ела да ти навра не греблото, ами "Ямахата" на лодката в гъза
простак!
и с Гетю, ей
щото ти знаем заешкото "идвал"

За Гетьо не мога да поема ангажимент.

НО АЗ ЩЕ БЪДА ТАМ!


Носи си "Ямахата", а за гъ~а ми грижи не бери.

Вторник, 17 часа, пред бившата "Тетевен"!

Второ "Рафи"? :) :) :)))
Жалко, че във вторник не мога. :)
Блек, не може ли в недиля например. :) :) :)
За да заместя Гети. :)
цитирай
33. cortana - Жорооо, пиша от... Няма значение къде, но съм наблизо.
12.04 18:52
:)
цитирай
34. starforlife - ~ 33. cortana
12.04 19:29
Аз пък съм в кафенето си.
Отбий се.
цитирай
35. starforlife - ~ 32. cortana
12.04 19:31
cortana написа:
Второ "Рафи"? :) :) :)))
Жалко, че във вторник не мога. :)
Блек, не може ли в недиля например. :) :) :)
За да заместя Гети. :)

Е...
Нека мине 15-ти, че да вземе аванс и си купи гребло де.
Иначе хептен ще е празнодумец.

А за недИля (ха ха ха) - и на мен ми е по-удобно да е неработен ден, но не протестирам, защото ще излезе, че увъртам.
Като се прибера - ще постна малко снимки.
Две ще са адресирани към русенския чикиджия с греблото.
Ха ха ха
цитирай
36. vmir - 27. starforlife - "Еми" добре.
12.04 19:36
starforlife написа:
blackpredator написа:
еми у вторник
в пет часа пред бившата сладкарница "Тетевен"
в момента съм с брада не може да ме сбъркаш
ела да ти навра не греблото, ами "Ямахата" на лодката в гъза
простак!
и с Гетю, ей
щото ти знаем заешкото "идвал"

За Гетьо не мога да поема ангажимент.

НО АЗ ЩЕ БЪДА ТАМ!


Носи си "Ямахата", а за гъ~а ми грижи не бери.

Вторник, 17 часа, пред бившата "Тетевен"!


Жоро, умолявам те лично и най-настойчиво!!! Не си губи времето да уйдисваш на подобни "ангажименти", дадени не само с намерението да не бъдат изпълнени, но и да се подиграят с това, че са били приети насериозно. Тези двамата са напълно лишени от чувство за почтеност и лично достойнство и за тях ще бъде колосален житейски успех да те разходят между София и Русе, защото освен безочливите лъжи и претенции, друга радост в живота си нямат. Моля те, не им давай възможността да лъжат безсрамно, че те са чакали, но ти не си отишъл. В блога те не са в качеството на хора, а на тролове с опорни точки, заради които всичко е позволено.
цитирай
37. starforlife - ~ 36. vmir
12.04 19:42
vmir написа:
Жоро, умолявам те лично и най-настойчиво!!! Не си губи времето да уйдисваш на подобни "ангажименти", дадени не само с намерението да не бъдат изпълнени, но и да се подиграят с това, че са били приети насериозно. Тези двамата са напълно лишени от чувство за почтеност и лично достойнство и за тях ще бъде колосален житейски успех да те разходят между София и Русе, защото освен безочливите лъжи и претенции, друга радост в живота си нямат. Моля те, не им давай възможността да лъжат безсрамно, че те са чакали, но ти не си отишъл. В блога те не са в качеството на хора, а на тролове с опорни точки, заради които всичко е позволено.

Ти просто не ме познаваш, френд.
Естествено, че ще отида - ей го де е Русе.
А всичко останало просто не ме е~е.


А по отношение на:
vmir написа:
Моля те, не им давай възможността да лъжат безсрамно, че те са чакали, но ти не си отишъл.

Има начини на околните да бъде показано дали е така и евентуално кой е мижитурката, страхливецът и лъжец.
цитирай
38. angpiskova - Жоро,
12.04 20:03
нормалните хора отдавна сме наясно, че си мъжко момче.
В случая обаче ще подкрепя Вмир, с чиито думи съм напълно съгласна. Това си е чисто губене на време.
Разбира се, ти решаваш.
цитирай
39. starforlife - ~ 38. angpiskova
12.04 20:16
angpiskova написа:
Жоро,
нормалните хора отдавна сме наясно, че си мъжко момче.
В случая обаче ще подкрепя Вмир, с чиито думи съм напълно съгласна. Това си е чисто губене на време.
Разбира се, ти решаваш.

Зная бре, Анджи. Много нормални тук са ми го казвали.
Но...
Но... ха ха ха Какъв технически главен мениджър (в българската дивизия) ще съм, ако не мога в уречен от някакъв си блог.беГЕЙски трол ден, да "загърбя" задължинията си в някаква си там западна компания с представителства в 17 държави (без Русия, мамка му) - и да отида да си направя греблолопатения кеф в Русе?
Та това е бле(й)ки бре! Чест невиждана.

Решено е. Във вторник, 17 часа - ще пия кафе в някое кафене с/у бившата "Тетевен" (каквото и да е това и където и да се намира).
Хей така, за да (им) покажа, че съм по-голям идиот от тях.
(Или просто, че не съм пр~дня като тях.)
цитирай
40. vmir - 37. starforlife - ~ 36. vmir
12.04 20:19
Наистина не те разбирам. Даже не ти предлагам да дойда, въпреки, че съм русчуклия. ("Мъжът" с кифленските маниери към който си адресирал постинга преди време уверяваше блога, че съм от Перник. После пък с гордост заяви, че ще гласува за онзи, който му даде 100 лева - демек, опознал стойностите в живота, а не е будала като средната електорална единица. Познавам им номерата и не проумявам защо си губиш времето с човешки отпадъци, които смятат останалите за будали.
цитирай
41. marmalady - и аз те моля, жороо!!
12.04 20:27
познаваме се, ти си повече от Трима мъже..
недей, ТЕ лъжат, мамят, както дишат..
не заслужават даже блогово внимание,
но, се натрапват безобразноо и безочливо..
аз, лично писах да свалят двата постинга..
на Блякчу, с насраните гащи, преди 2 дни, на Велик ден!!
и на €кономичното, за букета с пенис...за Слугинята у Немско.
и това към мен, Жена, майка, Дама, блогърка с 3 500Постинга, и 3 Л. имена
такива долни шмекери и пройдохи, само русската сган би могла да натрапи тук
същото нагло безобразие и уличен русски сленг, проявяват koshava-kushel-
born, freeoldman..
€кономичното лъже най-смело..
той редовно се оплаква, и мой постинг е свалял 3 пъти, с една картинка ,с черно пиленце, също той накова добронамерен..
Нали, те предупредих, но ти си безкрайно търпелив и толерантен..
това не са хора, които могат да ти бъдат..приятели,
надежда всяка тук остави!
МОЛЯ, те!!! недей!!!
подкрепям анджи и вмир, с две ръце..
те са доказано надеждни Личности..
поздрави за силната социална позиция!
Юлия

цитирай
42. starforlife - ~ 40. vmir
12.04 20:27
Ми ето бре, френд...
Ето нещо, което научих от задълбаването в простотията, а именно: Че Достойнството на въпросните "струва" 100 лева.
(Колко "достойнства" мога да си купя... Срам ме е да смятам.)
цитирай
43. troina - и аз те моля, жороо!!
12.04 20:30
и аз те моля, жороо!!
познаваме се, ти си повече от Трима мъже..
недей, ТЕ лъжат, мамят, както дишат..
не заслужават даже блогово внимание,
но, се натрапват безобразноо и безочливо..
аз, лично писах да свалят двата постинга..
на Блякчу, с насраните гащи, преди 2 дни, на Велик ден!!
и на €кономичното, за букета с пенис...за Слугинята у Немско.
и това към мен, Жена, майка, Дама, блогърка с 3 500Постинга, и 3 Л. имена
такива долни шмекери и пройдохи, само русската сган би могла да натрапи тук
същото нагло безобразие и уличен русски сленг, проявяват koshava-kushel-
born, freeoldman..
€кономичното лъже най-смело..
той редовно се оплаква, и мой постинг е свалял 3 пъти, с една картинка ,с черно пиленце, също той накова добронамерен..
Нали, те предупредих, но ти си безкрайно търпелив и толерантен..
това не са хора, които могат да ти бъдат..приятели,
надежда всяка тук остави!
МОЛЯ, те!!! недей!!!
подкрепям анджи и вмир, с две ръце..
те са доказано надеждни Личности..
поздрави за силната социална позиция!
Юлия
цитирай
44. starforlife - ~ 41. marmalady
12.04 20:35
Ха ха ха
Ю... Ха ха ха...
Ако визираш онези трима, на които нахвърлях заслужено шамарите - то са ми посягали едновременно и повече от трима - ха ха ха
Следователно - не ме "обиждай", че съм за трима: И сам съм цяла армия.
(която може да прегази РАШа за ден и половина - ха ха ха - и да преплува океана, че разгрял - да опердаши и САШа - ха ха ха)

Именно заради позицията, Ю.
А и защо докато чакам бле(й)ки - да не сваля някоя русенка, на която бедрото започва от сливицата?
(ха ха ха)
цитирай
45. vmir - 42. starforlife,
12.04 20:38
starforlife написа:
Ми ето бре, френд...
Ето нещо, което научих от задълбаването в простотията, а именно: Че Достойнството на въпросните "струва" 100 лева.
(Колко "достойнства" мога да си купя... Срам ме е да смятам.)


Досещай се за колко лева праща блогърите за зелен хайвер както съм документирал тук, например:

http://vmir.blog/politika/2014/06/30/a-prestypnicite-v-bloga-koga-shte-bydat-arestuvani.1277351

Даже е определил този мой постинг като "донос", както съм посочил в края му.
цитирай
46. starforlife - ~ 45. vmir
12.04 20:59
vmir написа:
Досещай се за колко лева праща блогърите за зелен хайвер както съм документирал тук, например:

http://vmir.blog.bg/politika/2014/06/30/a-prestypnicite-v-bloga-koga-shte-bydat-arestuvani.1277351

Насилих се и прочетох.
(Насилих се, защото например не е научнопопулярен филм за хлебарките, че те - тези уникални откъм еволюция гадинки - да са ми по-интересни от... явно наистина псевдоикономист.)
Дори ще цитирам края ти:
В кая на постинг, към който по-горе има линк, vmir написа:
Както и предположих, “мъжът” с повратливост на магистрална труженичка се е отказал от призивите си за теглене на левовете от банките, а за да отклони вниманието от кръшната си пачавренска чупка, се е зепенил, че го доноснича и си мечтае обичайните елементарни мечти на всеки елементарен малоумен престъпник.

Какво да кажа?...
Нека някой покаже един малоумен като израз на Професионализъм мой постинг или думи.
А там, цитиран от теб (без да съм икономист, а просто бидейки смея да твърдя интелигентен човек) прочетох пълни глупости, поднесени в сленг-стила, за който споменах (не спрямо въпросния, но се съотнася) наскоро.
цитирай
47. starforlife - ПС:
12.04 21:00
Френд, почети този мой постинг:
http://starforlife.blog.bg/technology/2015/10/05/just-hacking-ili-quot-edno-po-udobno-reshenie-na-problema-s-.1396918

Защото, виж http://koshava.blog.bg/drugi/2018/04/11/comprehensive-sexuality-education-cse.1603329
дори "интелигентът" бле(й)ки се възползва от моята липса на интелект и несъпричастност към проблемите ви тук.
цитирай
48. anngry - Олеле, Стар! Какво си направил днес? :D
12.04 21:44
Напълно съм съгласна с позицията ти, Звездни рицарю. :D:D:
Но съм напълно съгласна и с тези, които ти казват да не губиш от ценното си време да ходиш по такива срещи.
Нито ще ги промениш, нито нещо ще докажеш. Само ще си изгубиш времето. Помисли в/у това.
И по-добре дай някой филм. :D
цитирай
49. anngry - Забравих да гласувам, та се върнах. :D
12.04 21:46
И чакам филм. :D
цитирай
50. sartorium - Обръщам се към модераторите на сайта :
12.04 23:38
Драги модератори, преди две години вие напълно отебахте грижата за сайта и блог.бг тихичко умря.
Десетината най-недосетливи блогъри пропуснаха да забележат това и продължават да пишат тук с неоправдан ентусиазъм.
Но сега имате възможност не само да възкресите тази платформа, но и да я направите една от най-популярните в България. Просто трябва да оставите този постинг поне 3 дни на Първа страница!
Известно е, че в България всекидневно се вършат голямо количество актове на идиотизъм, но този ще бъде просто уникален! Да се скарат двама през компютъра, да си уредят среща на центъра на Русе, в 5 часа следобяд, баш като се прибират хората от работа и да си надуят главите от бой, защото не били напълно съгласни с визията на другия, как да се спазват по-добре правилата за публикуване на постинги в бло.бг...
Уникален, уникален шанс, скъпи модератори.
Представете си това в "Господари на Ефира"! Направо ще е излагация от национален мащаб, последвана от незабавен всенароден интерес към сайта и е съвсем резонно блог.бг да се сдобие и със световна известност. Тук ще се регистрират даже хора от други държави, които да могат, под предлог, че са се скарали, да си уреждат срещи и да си раздават шамари и шутове. Какъв потенциал има само подобно начинание...Дори държавите, вече вместо в туитър, ще си обявяват войни в блог.бг.
цитирай
51. starforlife - ~ 50. sartorium
13.04 00:15
Че какво е виновен постингът, та да го наказват с "първа" за три дни?
Кретенията е в коментарите.

Иначе - идея си е.
И не само от цял свят, а дори извънземни ще се роят в блог.бг.

(не, че сега няма разни сириуси, андромеди и какви ли не извънземни говеда)
цитирай
52. vmir - http://vmir.blog.bg/politika/2014/06/30/a-prestypnicite-v-bloga-koga-shte-bydat-arestuvani.1277351
13.04 00:37
starforlife написа:
Френд, почети този мой постинг:
http://starforlife/technology/2015/10/05/just-hacking-ili-quot-edno-po-udobno-reshenie-na-problema-s-.1396918



Уместна забележка, бях го забелязал преди троловете да обезсмислят блога, след това забравих.

цитирай
53. tutankhamon661 - !!!!!!!!!!!!!!!!!!!
13.04 03:04
Тук няма реална нужда от доноси, тъй като модераторите виждат абсолютно всичко. Просто обичат да се правят на луди. Има лесен начин да докажеш, че са на линия, но се преструват на "отсъстващи" - само трябва да отговориш на дадена гавра. Вече десетки пъти се случи следното: не закачат гаврата, но отговориш ли, отговорът много бързо изчезва, а гаврата продължава да стои. Естествено, това е нарочно.

Модераторите имат всеизвестна слабост към тролската група. Tвоите постинги, Жоро, са първите отговори, които не изчезват. Вероятно причината се дължи на твоята среща с модераторката /нали каза, че си говорил с някаква жена/, но не се знае докога ще продължи това.

Доносите са един от многото примери за пристрастно тълкуване от тролове и прочие червени кухари. Hякои от тях обичат да се хвалят, че докладват, и получават адмирации от останалите. Ако обаче има сигнал срещу тях, моментално забравят поздравленията и започват да се възмущават. Така са свикнали - лицемерие и извъртане до безкрай. По времето на Тодор Живков доносите бяха издигнати в култ и комунягите се надпреварваха да доносничат. След 1989та удобно го "забравиха". Mен пък ме "бОли фара" дали го признават.

цитирай
54. kolevn38 - Абсолютно подкрепям написаното от теб, starforlife.
13.04 07:26
И е неотменима истина, че блог.бг запада именно поради действията и бездействията на модераторите!
цитирай
55. vmir - 53. tutankhamon661 - !!!!!!!!!!!!!!!!!!!
13.04 08:31
tutankhamon661 написа:
По времето на Тодор Живков доносите бяха издигнати в култ и комунягите се надпреварваха да доносничат. След 1989та удобно го "забравиха". Mен пък ме "бОли фара" дали го признават.


Доносите и днес са си култ за тях, но са стриктно инструктирани след като ги направят, да ги заклеймяват, за да изглежда, че мръсотията, за която им плащат жълти стотинки не е тяхно дело, а дело на посочените им за оклеветяване. Абе, гнусна, продажна работа на човешки отрепки, които не са способни да си изкарват хляба, освен с мръсотии, клевети и интриги.
цитирай
56. predatorka - €кономичният уличен дилър,който е със ТГ, и е най-проЗз чейнчаджия,
13.04 20:24
Добре, че си покри мръсната муцуна на ..„безработно жиголо„
но не даде отговор пред уважаемаат публика,
колко пъти писа „молба„ да ми свалят..невинното черно пиленце“
защото бях писала..„след €кономичната криза“
а, също ти се моли, да свалят Христо Рашев, dobronameren..
макар, че той ме обижда вече втора година, без да ме познава..
видя ли се , къф си педал..
хубу ти го е рекнал..vmir..
не се мъчи, и 5 реда не може да комбинираш, освен тъпите си фотки,
и още по-селски сленг на хулиган пред пенсия..
та така, батка...аз не съм мара шапшалова..
мисля, че го разбра..с едната си гънка..
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: starforlife
Категория: Лични дневници
Прочетен: 720679
Постинги: 338
Коментари: 4017
Гласове: 2566
Календар
«  Април, 2018  
ПВСЧПСН
1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
30