Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
12.04 22:42 - Тъпа (блогова) загаТка
Автор: starforlife Категория: Лични дневници   
Прочетен: 3624 Коментари: 74 Гласове:
21


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
image



image



image


image



Гласувай:
22
1



1. starforlife - В стил "StarForLife" (е загаТката иде реч).
12.04 22:44
Ха да видя тълкованията ви.
цитирай
2. angpiskova - Ха!
12.04 22:49
Да не хвръкна до Русе:)
Шегувам се, разбира се. Не съм сигурна дали има полети до там от София. А и изобщо.
цитирай
3. starforlife - ~ 2. angpiskova
12.04 22:54
Ти пък. Вторник е далече.
Но втората и трета снимка имат връзка.
Чети "Рафи-Пловдив"...
http://starforlife.blog.bg/lichni-dnevnici/2017/08/18/starforlife-si-pie-kafeto-v-quot-raffy-quot-quot-kopchetata-.1562564
Мисли...
И направи втори опит.
(ха ха ха)


А за полетите...
Има София-Варна.
А от Варна ще плувам до Русе.
Кроул
цитирай
4. vaquero - starforlife,
12.04 22:55
Тъпо, тъпо, та чак вдлъбнато. И с правописна грешка.
И все пак - Пролетта е дошла на сметището, дошла е и в уличното кафене.
цитирай
5. angpiskova - Прочетох поста.
12.04 23:04
Двете снимки от тогава ли са?
ПП. Повече от ясно е, че грешката в думата "загаТка" е умишлена.
цитирай
6. starforlife - Ти пък...
12.04 23:04
vaquero написа:
Тъпо, тъпо, та чак вдлъбнато.

Такъв съм си аз - тъп, та чак вдлъбнат.


vaquero написа:
И с правописна грешка.

Правописна грешка НЯМА.
Къде я видя? Та то няма текст.


vaquero написа:
И все пак - Пролетта е дошла на сметището, дошла е и в уличното кафене.

И тук не позна.

Утешителната ти награда, че позна поне, че е тъпо та чак вдлъбнато:
https://youtu.be/82uJZAMMIEg
цитирай
7. starforlife - ~ 5. angpiskova
12.04 23:09
Не.
Двете снимки са от днес.
От кафенето (махленско), в което почти всеки ден си проветрявам главата.
Е... Често с мен е едно лаптопче колкото някогошната поредица "Галактика" и докато си проветрявам главата... Работя.


Естествено, че грешкИтЕ са ТЪРСЕНИ (подсказващи) и ПРЕ(ДНА)МЕРЕНИ.
(особено едната, за която дори съм подсказал в тага)
цитирай
8. cortana - :) :) :)))
12.04 23:27
Аз няма да тълкувам, защото има опасност да дам почти цялостен верен отговор. :)
По скоро ще кажа на angpiskova и vaquero: Хора, не познавате Жоро и дори представа си нямате колко различно функционира мозъкът на кретена му неден. :)
Сега блек може да изпъне тук една психологическа философия, че аз съм Жоро и си правя самореклама, вместо да проумее, че втора и трета снимка са адресирани точно към него. :) :)))
цитирай
9. getmans1 - Ха-ха-ха, аз кат "една пен...
13.04 00:02
Ха-ха-ха, аз кат "една пенсия" ама све още "еректус" си помислих, че се заиграваш нещо с формата на бутилката от втората снимка:)))

ПП Колкото до "правописната грешка" тук в блога за някои тя е "последният и убийствен" аргумент. Отначало се стараех да не ги доскам но вече хич не ми пука, що да лишавам малките хора от малките им удоволствия ако и, че не сме си нам що си .... Фили или фоби /ей на, няма да я оправя и тази/:)
цитирай
10. starforlife - ~ 9. getmans1
13.04 00:06
Гети, мръсник такъв...
За такива заигравки има не дори дамаджани, а делви бре, мой човек. (хаааа ха ха ха)

Но махни сега това, а прочети 24-ти коментар под предходния ми постинг и кажи можеш ли да отделиш вторника от 14 до 20 часа за една разходка до Русе?
Един интелигент ни покани и ми се ще и ти да го уважиш.
Ще отскочим за по кафе (с лопата) с мой автомобил.
Тръгваме в 14 - в 20 сме си в София.
(с двигател "Ямаха"-ха-ха-ха като армаган)

ПС: И стига с тази правописна грешка.
Такава НЯМА!
цитирай
11. kvg55 - starforlife,
13.04 00:28
Благодаря за наградата. Познал си, каква музика обичам.
цитирай
12. starforlife - ~ 11. kvg55
13.04 01:50
А такаааа, Градски.
Равнис!
Миррр...нО!
Ще харесваш музиката, която ти кажа, ясно ли е?
(Отговаря се "Тъй вярно, генералисимус мус (исках да кажа Стар)

Виж сега, Градски...
С този поздрав аз адресирах КЪМ ПОДСЪЗНАНИЕТО ТИ ритъма от клипчето (Нали не мисли някой, че няма Идея когато съм създавал този клип, а просто така ми е скимнало? Та второто ми ви'шо е специалност от психологията, баси.).
Ако исках да харесаш музиката - щях да те поздравя например с тази от второто клипче тук:
http://starforlife.blog.bg/lichni-dnevnici/2017/09/13/tvoeto-muzikalno-poetichno-srednoshtno-utro.1567248
(не третата, която ти е любима)

Схващаш ли?
Ритъм... Пулс... Живот...
Ето го в друга Форма - като (Любовен) Пулс на Сърцето:
http://starforlife.blog.bg/lichni-dnevnici/2017/09/08/ia-da-priponnia.1566289

Въобще - Корти добре ти го е казала: Извънземен шашък с вид на изглед съм.
А ти погледни заглавието от тук, от "вътре" и проумей, че в него "загаТка" идва от това, че загаТвам на русенския бек с кое "пардесю" ще бъда облечен над ризата във вторник. А слънчевите ми очила от снимката в профила ми - ще висят на джоба му на гърдите.

Ето, разкрих (директно адресирах към русенския лопатаджия) част от загаДъчната загаТка: как ще бъда облечен, защото разбрахме, че той ще е облечен с... брада-ха-ха-ха.

Има обаче още от загаТката.
И адресирано към Пискова дадох супер-жокер (стига да се внимава и мозъка да попива всичко, асимилира, да притежава качеството услужливост и борави жонгльорски с данните).

С две думи: Забавлявайте се с шашкънията ми (а защо не "шашканията ми") с мисълта, че "а такааа", при правописна грешка (произтичаща от Т9 например) и без вербалност - (тук) може да "прозвучи" и като "атАка", но не това е искал да каже... генералисимус Стар, а пропутиновата (ви на някои) "обсебеност" - ви прави подозрителни и войнствени.

А сега мисля да прекратявам работа и да ощастливя щерката на Морфей. Ха ха ха
Лека ношт.
цитирай
13. tutankhamon661 - !!!!!!!!!!!!!!!!!!!
13.04 02:59
Ако БC се появи на срещата, със сигурност няма да е сам. Убеден съм, че не му стиска да дойде без компания. По този повод следва виц.

Българин и англичанин се скарали. Българинът призовал другия на дуел. Англичанинът попитал:
- Как ще се бием? По английски с пищови или по френски с шпаги?
Българинът отговорил:
- Ще се бием по български - ще дойда с приятели да те набием.

Иначе се присъединявам към съвета на Ангелина и Vmir.

цитирай
14. tutankhamon661 - !!!!!!!!!!!!!!!!!!!
13.04 03:01
Гледам, че ЭМ е изписал необичайно много букви под предния постинг. Само е забравил да спомене, че той няма причина да докладва каквото и когото и да било, защото модераторите се държат като негови слуги - дума не му казват, но старателно трият всеки неудобен за него постинг. Той може само да каже "Благодаря, че отново и отново ме обслужихте перфектно!"

цитирай
15. starforlife - tutankhamon661, аз се заиграх тук в едни схеми и... Дормея я оте~ах.
13.04 03:14
Та дано си още тук, защото искам да помоля следното:

Промени моля "Блексмотаняк" до да кажем "БС" (съкръщението нека идва от "БлоговСвирец" - тоест: КАВАЛджия), а "Икономиченоткъмакъл" до да кажем "ЭМ" (съкращението идва от руското "икономисан мозък").
'Щото иначе някой от двамата (ли?) (с претенциите) отново ще хленчи пред модерацията като за предходния ми постинг, в съдържанието на който не виждам нищо нередно та да го свалят от" корииицатааа".
(А тя, една друга моя автоматика, която пък набързо накодих за един друг извърнал се от мен (free)чикиджия - да вземе да му върне едното медалче и той пак да е на "пъъървааа" когато се кликне на "Още популярни постинги".)
цитирай
16. tutankhamon661 - !!!!!!!!!!!!!!!!!!!
13.04 03:22

Готово.
Нека свири старчето. Напоследък изглежда още по-жалък.

цитирай
17. starforlife - Е... Явно си още тук.
13.04 03:26
Но прочети отново, защото бързах да излъча, че евентуално да те хвана и не беше написано за другия.

Естествено - аз нарочно цитирах обръщенията ти.
Хей така - дразнителствувателствуващо да бъде, защото го заслужават.
цитирай
18. starforlife - А сега ще те репликирам:
13.04 03:28
~ 13. tutankhamon661
Ма да заповяда с който реши бре - за мен проблемът е нулев.
Просто да не забравя лопатата.


~ 14. tutankhamon661
По тази ти бележка - мога да (ПО)кажа следното:
Не си спомням вече каква кретения беше постнал ЭМ преди време, която аз осмях и... учудващо бързо ме изтриха.
Какво направих ли?
...
(тук прекъснах, защото никога не съм бил празнословен и проверих)
...
Направих на всеки 10 минути, в продължение на няколко часа, да се публикува постинг: "Ма много пазен от стопаните ни този И~т бреее - трети път ми трият средното пръстче, което им подавам на "първа", сочейки го..."
Публикуван е от набързо накодената тогава за целта автоматика от 22:10 ч. на 10-ти декември 2015-та - та до 03:00 ч. на 11-ти декември 2015-та
Утре може да активирам и покажа въпросните... да не смятам - може би стотици постинги, с които на следващия ден се забавляваха блогърите. Защото и модераторката не се нае да ги изтрие - би й отнело доста време, а тя тъче на няколко стана.

Въобще - костелив орех съм аз, tutankhamon661 - понякога просто зависи какво ще ми скимне.

Ето screenshot:

http://starforlife.blog.bg/photos/154138/IMG_20180413_035347.png

Не е ли куул да посочиш на тъпата "първа" някой, който постоянно се пъне с посредствени глупости напомпан там, със среден пръст, м?
цитирай
19. kvg55 - starforlife,
13.04 08:31
С това "генералисимус" се приравняваш до диктаторите Сталин, Франко и Чан Кайшъ.
цитирай
20. starforlife - ~ 19. kvg55
13.04 09:09
Махни ги тея... Те са самозванци.
Освен това са земни, а аз...

ПС: Така и не отговори на въпроса ми къде видя правописна грешка...
цитирай
21. angpiskova - Стар,
13.04 10:57
добро утро. Виждам, че Фараона се е обадил и казва нещо важно.
Това са подли хора, те не играят по правилата. От тях може да се очаква всичко.
Затова помисли още веднъж - честта няма да пострада, ако разумът надделее.
цитирай
22. predatorka - кое е тва..чудо бе ей???? кви са тез удивителни до..Небето..
13.04 11:07
тутко пак не спиш..

16. tutankhamon661 - !!!!!!!!!!!!!!!!!!!
03:22
цитирай
23. cortana - Чакайте да разведря, защото каквито сте сериозни... :) :) :)))
13.04 11:13
'Пух няма много Ум, но никога не попада в беда. Върши глупости, но всичко се обръща на добро!'
:) :) :) :)))) :) :)))
цитирай
24. cortana - ПП:
13.04 11:15
А сега, Смарти, ще ти позвъня, защото гледам адашчето се е вкарал в голям филм под 'избле(й)кания' му на върха на космоса постинг. :) :) :)))))))
цитирай
25. vaquero - До 20. starforlife
13.04 12:34
"ПС: Така и не отговори на въпроса ми къде видя правописна грешка ..."
Много добре знаеш - в заглавието. Това че си връткаш граматическите правила на българския език не те прави прав. Разбирам желанието ти да разчупваш правилата, ама човек не може да е компетентен във всяка област. Само Сталин е бил такъв. Кажи ми "мекаш" ли като говориш, за да преценя доколко си грамотен.
цитирай
26. vmir - 23. cortana - Чакайте да разведря, защото каквито сте сериозни... :) :) :)))
13.04 14:43
cortana написа:
'Пух няма много Ум, но никога не попада в беда. Върши глупости, но всичко се обръща на добро!'
:) :) :) :)))) :) :)))


-Защо да променяме нещата? - запита Прасчо.
- За да имат начин да станат по-добри - обясни Пух.
цитирай
27. cortana - Делвам те значи :) :) :)
13.04 16:49
анонимен написа:
Гоче, вече и от психология ли разбираш?
И ти казвам: научи се да общуваш в Интернет. Пихолог-Жоро тук ти дава начален тласък:
http://starforlife.blog.bg/lichni-dnevnici/2016/07/13/psihologiiata-na-virtualnoto-povedenie-i-obshtuvane-chast-py.1464308
цитирай
28. cortana - :)
13.04 16:54
vaquero написа:
Кажи ми "мекаш" ли като говориш, за да преценя доколко си грамотен.
Ами ти, ако не си преценил досега, едва ли фактът, че не 'мека' ще ти допълни картинката. :)
А и това ли е най-важното според тебЕ?? :) :) :)))
цитирай
29. xubavka - Усмихна ме!
13.04 16:56
Втората снимка ме усмихна!
Двойни поздрави и заради отминалите празници,
все още съм без компютър, защото се колебая какъв да си купя.
Изчетох някои от твоите препоръки за избор и сега мисля.
Приятна събота и неделя!
цитирай
30. cortana - :)
13.04 16:56
vmir написа:
cortana написа:
'Пух няма много Ум, но никога не попада в беда. Върши глупости, но всичко се обръща на добро!'
:) :) :) :)))) :) :)))


-Защо да променяме нещата? - запита Прасчо.
- За да имат начин да станат по-добри - обясни Пух.
'— Хей, Йори… — каза Пух, като дойде при тях…
— Благодаря ти, Пух, за вниманието, но едва ли ще може да ми послужи преди ден-два.
— Какво да ти послужи?
— Това, за което говорим.
— Аз не приказвам за нищо — каза Пух объркан.
— Пак моя грешка! Мислех, че каза колко съжаляваш, че опашката ми е вкочанясала, и можеш ли да направиш нещо, за да помогнеш.
— Не — каза Пух. — Не съм го казал! — И след като помисли малко, съчувствено добави: — Може би някой друг го е казал!
— Тогава благодари му от мое име, щом го видиш!'

:) :) :)))
цитирай
31. starforlife - Имам точно 10 минути и затова ще дам малко статистика и сега ще репликирам само Градския
13.04 17:18
Последни 20 регистрирани посетителя
16:52 - cortana
16:46 - cortana
16:45 - xubavka
16:16 - krysy
14:52 - kvg55
14:40 - vmir
14:27 - kolevn38
14:23 - radostinalassa
13:52 - vaquero
13:33 - germantiger
12:20 - vaquero
11:11 - cortana
11:05 - predatorka
10:55 - angpiskova
10:19 - vencivaleri1951
08:21 - vmir
08:21 - kvg55
08:14 - vencivaleri1951
07:22 - kolevn38
03:22 - tutankhamon661


Последни 20 гласували:
16:56 - xubavka
11:14 - cortana
10:57 - angpiskova
08:35 - kvg55
07:26 - kolevn38
02:58 - tutankhamon661
00:48 - vmir
12.04 23:38 - sartorium
12.04 21:47 - anngry
12.04 21:19 - shveik5
12.04 18:53 - cortana
12.04 17:11 - vaquero
12.04 16:48 - veshter
12.04 16:01 - xubavka
12.04 13:10 - zaw12929
12.04 11:54 - kvg55
12.04 11:48 - angpiskova
12.04 11:32 - sofisofi
12.04 11:18 - leonleonovpom2
12.04 11:09 - 4udovi6teto
цитирай
32. starforlife - ~ 25. vaquero
13.04 17:25
За "гаврата" в заглавието съм се застраховал двойно.
Най-вече с това, че "т" е главна, но и с уточнение в тага.
Ако не си забелязал - това са факти, тъй като постингът не е редактиран.
Чудя се обаче с какво толкова това стана важно изведнъж?
И защо явно не си забелязал другата ми нарочна грешка?
Тя оправдание "няма", освен факта, че почитателка ми обърна внимание, заберязвайки я, а аз й поясних, че е нарочна.
Ъгловато е да издребняваш за такова нещо, Градски.
Пък дори не си и правдив.
Ако ли пък не схващаш защо ти го казвам - няма смисъл да пояснявам.
Но все пак ти поясних, при все, че едва ли ще съзреш пояснението.
Ако искаш да ти дам все пак жокер, м?
Русофил някакъв си там, с претенции за правопис, допуска какви ли не грешки и то от чиста неграмотност...
Българподобният му сленг е селяндурски...
Липсата на уважение към езика ни - фрапантна...
Еквилибристиките му да маскира с разни термини бедния си речников запас и се прави на интелигент - постоянни.
Което в никой случай не може да се каже за мен (не, никога не съм "мекал" - никога).
И ти това (се правиш, че) не го забелязваш.
Мека и Ука както му падне...
Отсъствието на чувство за мярка (което при мен мисля, че е налице) е видимо във всеки един коментар...
Жалка картинка, но не съм видял да му направиш забележка.
Е защо тогава я правиш на мен?
Да ти говоря ли още или да те оставя да осмислиш казаното?
А защо не просто да ти покажа, че много неща при мен са игра на Интелект?
Изначална някаква гимнастика на ума, на която имам право мисля.
Защото най-малкото го правя умерено и с чувство за мярка.
Не е ли факт?
Ами вглеждай се внимателно в моя сленг и на визирания и тогава прецени.
Стилът съпоставяй...
Изявите като смисъл и полезност...
Лаладжилъците дори на двама ни.
Вниквай в същността, а не гледай формата.
Аз ли да те уча?
Бъди критичен и към блогърите, с които си политически пристрастен.
Ъгловато е казах вече да издребняваш.
Ликува неистината така.
Грозното не е в моя телевизор, а в друг.
Ако не го забелязваш - значи си сляп.
Разяснения не дължа никому и не затова е безумно дълъг този коментар.
Схващаш или не схващаш - този коментар е моята бърза умствена гимнастика.
Както релевантно (и ноторно - и ноторно) отбеляза Корти - много малко хора тук ме познават що за образ съм.
И без да ти звучи обидно - ти не си от тях.
Язък ти за панагюрската жилка, ако това те обиди, а не накара да изчакаш (по-доброто ми опознаване - евентуално).
Едва ли си задаваш въпроса защо този ми коментар е така океанословен и не толкова гладък като мисъл.
Задай си го, поогледай го (естествено не те заставям)...
И може би ще СЪЗРЕШ!
Кретенско?
Просто гимнастика - казах го вече.
Отнесено?
Не ми пука - разбираш ли?
Е...
Живея си живота както на мен ми е гот.
Е...
Едва ли е нужно да го препоръчвам на всеки.
Русофил...
Украинофил...
Социопат е важното да не си.
Олигофрен също.
Фил...
Или фоб...
Лаишко е просто.
А и не е почтено.
А и не е човеколюбно.
Знам ли?...
Не мисля, че греша, но може би, ама...
Едва ли.
цитирай
33. vmir - 30. cortana - :)
13.04 18:14
cortana написа:
vmir написа:
cortana написа:
'Пух няма много Ум, но никога не попада в беда. Върши глупости, но всичко се обръща на добро!'
:) :) :) :)))) :) :)))


-Защо да променяме нещата? - запита Прасчо.
- За да имат начин да станат по-добри - обясни Пух.
'— Хей, Йори… — каза Пух, като дойде при тях…
— Благодаря ти, Пух, за вниманието, но едва ли ще може да ми послужи преди ден-два.
— Какво да ти послужи?
— Това, за което говорим.
— Аз не приказвам за нищо — каза Пух объркан.
— Пак моя грешка! Мислех, че каза колко съжаляваш, че опашката ми е вкочанясала, и можеш ли да направиш нещо, за да помогнеш.
— Не — каза Пух. — Не съм го казал! — И след като помисли малко, съчувствено добави: — Може би някой друг го е казал!
— Тогава благодари му от мое име, щом го видиш!'

:) :) :)))


- Пух! - извика Прасчо.
- Какво е станало? - отвърна Пух.
- Нищо, само исках да съм сигурен, че те има, Пух...
цитирай
34. vaquero - До 32. starforlife
13.04 19:12
Не съм уточнявал правописната грешка неволна ли е или умишлена. Сега разбирам, че е умишлена, което е своеволие спрямо правилата на българската граматика.
Ако не мекаш, тоест не изговаряш "видиме", "направиме", говориме", "пишеме" и прочие, ще те уважавам двойно.
Не те и не мога да те сравнявам с други блогъри, защото си уникален. И само към хората, които не са ми безразлични, съм строг и критичен, включително и по граматиката. Искам да са съвършени.
А твоята игра на интелект не те ли откъсва от действителността понякога?
Дали те познавам или не, не е толкова важно. По-важно е ти да знаеш, какъв си.
Кортенка може и да те познава, но трябва да се има предвид, че жените гледат с розови очила мъжете, които обичат.
"Не ми пука - разбираш ли?" - Ще ти цитирам Данте, цитиран и от Маркс в "Капиталът" : "Върви по своя път и остави хората да си говорят".
цитирай
35. cortana - :) :) :))))
13.04 19:50
Жороооо, лудкооо...
Хей сега ще подскажа на граТския :) :) :) ти.
У ни ка лен си!
цитирай
36. cortana - 34. vaquero - прочети коментарите под този постинг
13.04 19:58
http://starforlife.blog.bg/lichni-dnevnici/2017/09/13/tvoeto-muzikalno-poetichno-srednoshtno-utro.1567248
и след това дъъългият коментар на Жоро.
Изрично подсказва в него и голяма част от изреченията са кратки, но както вече казах: вие не го познавате. :)
А аз, ДА. (тук танцувам туист)
:) :) :)
цитирай
37. kvg55 - До 36. cortana
13.04 20:39
Кортанке,
Как да Го познавам подробно, като не сме яли сол заедно?
А ти нещо щастлива ми се виждаш и радостна? И аз се радвам!
Защо беше? Да не би да се е преименувала?
цитирай
38. getmans1 - Бря, мама му стара, какви работи ...
13.04 21:16
Бря, мама му стара, какви работи ставали по широкия блог докато аз се занимавам с разни селски битовизми.
Стар, в момента битовам на едно място, което отстои на по-малко от час път от мястото на срещата. Ще съм лесен за разпознаване ще съм неглиже и с градински чехли на бос крак.
Нищо не ме бърка, дори и срещата да не се състои ще пия поне една малка бира с цигара, да не съм капо:)))
цитирай
39. cortana - 37. kvg55 - Аз не виждам до съм употребила думата 'беше' :)
13.04 21:50
Но ти явно още не си ВИДЯЛ играта на Жоро в дългия коментар.
'Гимнастика за ума' и транспониране, още да подсказвам? :) :) :)
По твоему... Как го беше казал... 'Акростих' :) Сега е акрокоментар :) :) :)))!
цитирай
40. kvg55 - До 39. cortana
13.04 21:58
Кортанке,
Ти май от щастие си се побъркала?
Ми прочети внимателно коментара на градския. Там си пише : "СИЛВИЯ БЕШЕ ТВОЕТО ИМЕ".
цитирай
41. cortana - :)
13.04 22:25
kvg55 написа:
Кортанке,
Ти май от щастие си се побъркала?
Ми прочети внимателно коментара на градския. Там си пише : "СИЛВИЯ БЕШЕ ТВОЕТО ИМЕ".
А тук да прочете 'ЗНАЧИ ТЪПАНАР БЛЕКИ МОЖЕ ДА ИЗНАСИЛВА БЪЛГАРСКИЯ ЕЗИК ПОНЕЖЕ Е РУСОФИЛ А АЗ НЕ'
Това прочете ли го ТУК, в дългия коментар? :)
Първите букви. :)
Затова всяко изречение му е на нов ред. :)
Стана ли ясно защо съм 'радостна'? Кефя се просто. :)
цитирай
42. vmir - Поучително цитиране пада, щом сме опрели до културата на Карл Маркс.
13.04 22:41
Карлсон от покрива обаче е не по-малко аргументиран: "Хем съм умен, хем - толкова красив! Сигурно, защото съм толкова скромен. Нали скромността краси човека!"
цитирай
43. cortana - Да поясня ли още по-конкретно? Добре. :) Цитирам първите думи от всяко Жорово изречение, изрично писано на нов ред. :)
13.04 22:47
За
Най-
Ако
Чудя се
И защо
Тя
Ъгловато
Пък
Ако
Но
Ако
Русофил
Българподобният
Липсата
Еквилибристиките
Което
И ти
Мека
Отсъствието
Жалка
Е защо
Да ти
А защо
Изначална
Защото
Не е
Ами
Стилът
Изявите
Лаладжилъците
Вниквай
Аз ли
Бъди
Ъгловато е
Ликува
Грозното
Ако
Разяснения
Схващаш
Както
И без
Язък ти
Едва ли
Задай
И може би
Кретенско?
Просто
Отнесено?
Не ми
Е...
Живея си
Е...
Едва ли
Русофил...
Украинофил...
Социопат
Олигофрен
Фил...
Или фоб...
Лаишко
А и не е
А и не е
Знам ли?...
Не мисля
Едва ли.


А сега отделям първите букви от тези първи думи в изреченията и транспонирам.
Получава се, какво? :)

ЗНАЧИ ТЪПАНАР БЛЕКИ МОЖЕ ДА ИЗНАСИЛВА БЪЛГАРСКИЯ ЕЗИК ПОНЕЖЕ Е РУСОФИЛ А АЗ НЕ

:) :) :)))
Стана ли напълно ясно каква гимнастика си е направил Смарти за 7 минути? :)
цитирай
44. kvg55 - До 41. cortana
13.04 22:54
Кортанке,
Кефи се, кефи се, ама не се побърквай и обърквай.
Не се казва дългият коментар, защото Неговите коментари всичките са дълги, а коментарът Му на твоя коментар и посочваш номера. Аз съм възрастен човек и трудно схващам вече.
цитирай
45. angpiskova - Стар, Корти,
13.04 22:56
много сте готини и двамата, ама кажете честно, кой ангажиран с работа човек ще има време за подобни ребуси:)
цитирай
46. cortana - 44. kvg55
13.04 22:56
Приемам забележката. :)
Особено с тези 'Го' и 'Му' с главни букви. :) :)))
А ти прочети довършения ми виче коментар над последния Ти. :) :)
цитирай
47. kvg55 - До 43. cortana
13.04 23:00
Разбрах преди да го публикуваш. Бих препоръчал да гледате себе си, а не другите. Всеки сам отговаря за собствения си образ и същност, тоест авторитет.
цитирай
48. cortana - 45. angpiskova
13.04 23:00
:)
Знам ли?
Може би такива като нас, на които шефът не им виси над главата. :)
цитирай
49. cortana - :)
13.04 23:03
kvg55 написа:
Разбрах преди да го публикуваш. Бих препоръчал да гледате себе си, а не другите. Всеки сам отговаря за собствения си образ и същност, тоест авторитет.
Приемливо е, но когато Те не се подиграват на Гети примерно.
Това също не знаеш за градския ти: че той винаги взема страната на по-слабия.
Затова харесва американците пред руснаците. :) :) :)))
С последното се шегувам естествено. :)
цитирай
50. angpiskova - Корти,
13.04 23:06
работата си е работа със или без шефове. Става дума за обем, а не за тяхното присъствие:)
цитирай
51. starforlife - Добра вечер.
13.04 23:37
Гледам купонясвате на макс.
Може и аз да се включа, нали?
Благодаря!
(чувствам се като у дома си, но не забравям, че сте ми гости)
цитирай
52. starforlife - ПЪРВО - РЕПЛИКА ПО НАЙ-"ВАЖНОТО"!
13.04 23:48
getmans1 написа:
Бря, мама му стара, какви работи ставали по широкия блог докато аз се занимавам с разни селски битовизми.
Стар, в момента битовам на едно място, което отстои на по-малко от час път от мястото на срещата. Ще съм лесен за разпознаване ще съм неглиже и с градински чехли на бос крак.
Нищо не ме бърка, дори и срещата да не се състои ще пия поне една малка бира с цигара, да не съм капо:)))

Гети, ако си мислиш, че аз се ебавам с въпросния - жестоко се лъжеш!
Във вторник, в 17 часа, аз ще бъде пред бившата "Тетевен" в Русе!
Облечен с черна спортна риза, сиво-чер панталон на "Теодор", наподобяващ елегантни дънки (снимка утре - ха ха ха - на ризата също) и показаното тук спортно сако.
Просто в 90% от времето такъв ми е стила - спортно-елегантен.

А ти, ако говориш сериозно - драсни ми на ЛС, че да се уточним.
Бирата естествено е от мен.
цитирай
53. starforlife - А сега всички останали.
13.04 23:52
Днес беше натоварен ден откъм служебни ангажименти и затова не можах да ви изблестя с неотразимата си 'убост. Ха ха ха

~ 21. angpiskova
Спокойно бре!
Арогантните и подлите ги ям за закуска.
А правилата обикновено ги определям аз.


~ 22. predatorka
Юлия, не познавам човека, но си личи, че е интелигентен и това е достатъчно.
А ти? Ти познаваш ли го?
Или някой ти е вменил нещо?


~ 23. cortana
cortana написа:
Чакайте да разведря, защото каквито сте сериозни... :) :) :)))
'Пух няма много Ум, но никога не попада в беда. Върши глупости, но всичко се обръща на добро!'
:) :) :) :)))) :) :)))

— Пух — започна Зайо нежно, — ти нямаш никакъв ум.
— Знам! — каза Пух смирено.


~ 25. vaquero
Градски, ще ти издам една тайна...
Като студенти в Пловдив (първото ми ви'шо) - приятелите от компанията се чудеха на нас с бъдещата ми съпруга (също панагюрка), че не говорим с диалект.
Тоест, Градски, смея да твърдя, че говоря доста сносен български и не, не "мекам".
Но пък познавам много хора, които "мекат", а са супер интелигентни.
Една... СсСстраахотна... блогърка да я нарека - има две филологии - а определено "мека".
И честно да ти кажа - забележката ти е смешна и... неноторна (ха ха ха)
Какво значение има "мека" ли някой или не?
Бле(й)ки "ука" и то поголовно - пък му симпатизираш.
Аааа, то 'щото е русофил. Уф, че съм прооЗ...


~ 29. xubavka
Радвам се, 'Убавке.
Предполагам за Празниците ще наминем със Синовете ми и Компания към П-ще... И ще ти се обадя да почерпя - не сме се виждали над 10 години, баси.
Тогава ще поговорим и за компютъра ти и ще ти разясня всичко, което те интересува.


~ 34. vaquero
vaquero написа:
...
Не те и не мога да те сравнявам с други блогъри, защото си уникален. И само към хората, които не са ми безразлични, съм строг и критичен, включително и по граматиката. Искам да са съвършени.
А твоята игра на интелект не те ли откъсва от действителността понякога?
Дали те познавам или не, не е толкова важно. По-важно е ти да знаеш, какъв си.
Кортенка може и да те познава, но трябва да се има предвид, че жените гледат с розови очила мъжете, които обичат.
"Не ми пука - разбираш ли?" - Ще ти цитирам Данте, цитиран и от Маркс в "Капиталът" : "Върви по своя път и остави хората да си говорят".

Мога да те репликирам по два начина.
Кой ли да предоставя?
(Ще помисля и утре ще го.)


~ 35. cortana
Естествено, че съм уникален - не ставай смешна.
Ха ха ха


~ 37. kvg55
kvg55 написа:
Кортанке,
Как да Го познавам подробно, като не сме яли сол заедно?
А ти нещо щастлива ми се виждаш и радостна? И аз се радвам!
Защо беше? Да не би да се е преименувала?

~ Ти пък... Няма мръвки - та сол ще ядем! Ха ха ха
~ Аз също се радвам, че се радвате. Ха ха ха
~ Защото така се пее в песента, Градски. Естествено, че името си й е същото.


~ (Следва. Утре. Лека ноШТ.)
цитирай
54. cortana - :)
14.04 00:49
starforlife написа:
Следва. Утре. Лека ноШТ.
Лекинка, Жоро. :)
А аз тепърва ще работя. :(
цитирай
55. cortana - :)
14.04 00:51
kvg55 написа:
Кортанке,
Кефи се, кефи се, ама не се побърквай и обърквай.
Не се казва дългият коментар, защото Неговите коментари всичките са дълги, а коментарът Му на твоя коментар и посочваш номера. Аз съм възрастен човек и трудно схващам вече.
Одеве реших да съм мила :) :) и вписваща се в 'Му' и 'Го', но сега ще съм си аз. :)
Не мисля, че друг е редно и достоверно да определя какво АЗ се. :)
Също не мисля, че така трабваше да те упътя към коментара. Защото, ако ми кажеш 'Донеси от офиса дългия кабел', аз ще отида и, ако са 3 - ще взема най-дългия, а няма да ти позвъня да уточняваме. Безсмислено е фактически.
Тоест, бях упътила правилно: измежду настоящите коментари на Ж до този момент, гимнастиката му значително превъзхожда другите като обем (дължина). Тоест, би било напълно ненужно да уточнявам И други 'параметри' на коментара. :)
цитирай
56. kvg55 - До 53. starforlife
14.04 06:50
Кортанка ме кара да меря коментарите Ти с ролетка, също така рулетка.
Може да има и три виши и пак да си е проста и неграмотна.
цитирай
57. starforlife - ~ 56. kvg55
14.04 07:32
Добро утро.
Не съм съгласен, че си прав, Градски.
- Първо: Не тя е тази, която нещо се опитва да те кара, а ти нея. Тя описва как наистина реално разсъждава и действа човек, а ти описваш как видиш ли да действа човек. И аз лично съм съгласен повече с нейното мислене, отколкото с твоето.
- Второ: Дали човек е прост и неграмотен в съвременния живот (свят) по отношение на млад човек, го определя основно това как и къде той се позиционира не толкова в обществото, колкото в служебната кариера и как се развива.
- Трето: Човек можеше да има три ви'ши, но да си е прост и неграмотен някога, при социализма. Ако беше син (дъщеря) на активен борец примерно. Не, не е релевантно. Нямаше да има три, защото и едно щеше да му е достатъчно, за да върви напред (но не нагоре - поне не в интелектуалното си развитие).
Днес не се оценява образование, а способности, Краси.
Ще ти дам пример със сина си, големият.
Прекъсна ви'шото си (и няма да го поднови, и аз съм напълно съгласен с това) просто защото няма смисъл.
А дали е прост и/или неграмотен - не ви'шото ще определи. Което ама абсолютно не влиза в противоречие с по-горни мои думи, а само ги допълва.

ПС: Ще ме прощаваш, но твоето мислене в случая, по отношение на "претенциите" за насочването при коментарите, е типично родитело-налагащо се. Някогашното. Закостенялото. Налагащото. Тоталитарното.
"Ти трябва да ме слушаш, защото аз ще ти препиша имота" или нещо от сорта.
Изненадаааа. Днес младите хора не чакат (поне умните и амбициозни, но на мен ми се иска да варвам, че всички да са така) тези неща. Те не искат тези неща.
Те искат сами да владеят живота си.
И слава Богу.

Затова и казах наскоро, че България ще започне наистина да се оправя тогава, когато всички (основно политически) ръководни позиции бъдат в ръцете (по чисто темпорални причини) на набор... 80+ да кажем.
Необременени с "онова време", което ти харесваш, но аз не (в повечето от белезите му).

ПС: "Кортанка"(-Котаранка) има само едно ви'шо.
Но владее 3 езика и е амбициозна, пробивна и успяваща.
Освен това прави страахотни сладкиши. Ама страхотни!
цитирай
58. starforlife - Продължение на снощните ми ре-коментари:
14.04 07:51
Ще започна с този към дразнещата заради успеваемостта си комплексарите Пискова.

~ 45 и 50. angpiskova
Анджи, много просто. Поне за при мен.
Много често аз диктувам на cortana (тук визирам асистента на Windows, а не Приятелката си) и тя пише, докато аз правя нещо друго, което не изисква моето специално внимание. Готвя, спортувам, подреждам работно място и т.н.
Спирам. Преглеждам набързо за грешки от каквото и да е естество и излъчвам. Често след това продължавам или като прочета - леко редактирам, за да е по-ясно какво съм искал да кажа.

Тоест: времето за съставяне на един дълъг коментар (или постинг) е минимум 4 пъти по-късо от същото, ако пишех.
Отговорът към Градския ми отгоре го написах докато се обличах и набързо изпрах два чифта чорапи, а към теб - догато си правех и вече го пия кафе.
Та така.


~ vmir и cortana, ще ме извините, но няма да репликирам заигравките ви, защото така (не динамично в самия разговор в цитати) ще е нЕкак си изкуствено и тъпо.
А други всъщност коментари няма.
На Градския също не всеки един репликирах просто защото не е нужно.
цитирай
59. kvg55 - До 57. starforlife
14.04 08:03
Ха, аз съм ви карал. Ти ме принуждаваш да решавам ребуси, за да схвана мислите ти, вместо да се изразиш ясно и екзактно. Кортанка ме праща към някакъв коментар, нямащ нищо общо с коментираната тема, от който разбирам, че името й било Силвия. И защо било, преименувала ли се е, що ли?
Прочети постинга ми от 23.12.2010г. и коментарите към него. Не е дълъг.
На вас младите, рожби на "демокрацията", са ви объркани представите за обществото.
"Някогашното. Закостенялото. Тоталитарното." - Все едно слушам лектор от политическата учебна година.
То има и интелигентни убийци, педофили, изнасилвачи и прочие измет.
цитирай
60. starforlife - ~ 59. kvg55
14.04 08:05
АБСОЛЮТНО НЕВЯРНО, КРАСИ!
АБСОЛЮТТО НЕВЯРНО!
Аз нищо никого не карам!
Ти сам си избрал да ме четеш и да решаваш или не ребусите ми.
Или говоря неистина?

Може да ти стане чудно, но на хората си в службата дори не нареждам.
Обикновено (чети на 90%) обръщението ми е: "Моля те (еди кой си), на мотора (еди къде си) сложи инвертор, защото (еди какъв си е замисъла)"
Дадох ти пример от вчера.
Спрямо среден техник.

Ще ти дам и друг. Също от вчера.
Друг шеф, горе-долу в моята равнина, но встрани.
Нарежда на мое момче да свали едни вентили, за да се профилактират.
В ресора му е, защото аз съм по по-... хайтехнологичната част, основно проектантско-внедрителската.
Е да де, но как да не му кажа (на колегата-шеф): "Абе ти добре ли си? Сега? При работеща камера? Нали на 20-тата минута вътре ще му се пукнат капиляри!"
А той: "Че толкова време ли ще отнеме свалянето?"
Абе, льольо... (това вече само си го мисля) Разсъждавай бе. Вентилите са два и на тавана. Трябва да отвие по 4 винта на дистрибуторната кутия, да откачи вътре по 3 кабела от клеми + един зануляващ и след това 4 скрепващи самия вентил към тавана. Това са 12 винта. На височина 3 метра. Ще работи на стълба. В реактивна среда. Със защитни ръкавици. Как за по-малко от минута на винт ще го направи, че за двата да се вмести във време под 20 минути?
Ама това е човек, който е свикнал не да мисли, а да заповяда.

Но друго в случая е по-важно да кажа, Краси:
Откъде-накъде ти извлече извод (нерелевантен), че Корти се казва Силвия?
Това изобщо не е така и съжденията ти са учудващо недедуктивни.
Корти е най-добрата ми (не, че няма и други Жени на това ниво) Приятелка, а не Дамата, която спира и разтуптява Сърцето ми.
Стана ли ясно?

Друго: Прочети кратко, конкретно и ясно зададените ми на Стефан (born) въпроси под предпоследния му постинг.
Кратки, точни, ясни.
Да виждаш отговори? Конкретни и ясни.
Защото аз не съм тъп и схващам, че ВЕЧЕ той е на мнение, че аз съм простак и дори ме определя като педал, но... Но защо на него не кажеш това, което сега на мен? Да се изрази ясно и екзактно.

Аз не държа някой да ме посещава или харесва.
Аз не държа на плюсове и прочие.
Аз не държа ТУК някой да ме разбира (и тук си позволявам език и поведение, което в живота не или поне не точно така).
Четящите ме (само част от които са и коментиращи) сами избират да се впишат ли например в заигравката на Корти с цитати от "Мечо Пух" и да се развеселят, или не. Тя не държи някой да й отговаря или проумява какво иска да каже с конкретен цитат, а прави своята релаксираща гимнастика, оставяща ума си на динамично ниво, за да не губи от пъргавината си.

Ние (с вас - "отмиращите динозаври") сме много различни, Градски.
И в това няма нищо лошо.
Но не искайте от нас да идваме на вашето ниво, защото извини ме, но то определено най-малкото не е желаното от нас.
Смешно е просто да ми казваш, че на нас са объркани представите за обществото, защото поне аз лично (а и Приятелите ми), се стремя да градя (с постъпките си, с изявите си) такова общество, което смятам за правилно.
А, ако то не се харесва на теб или другиго - не е мой проблем, а ваш.
Просто градете И вие - нямам нищо против.
Ще се осъществи това (общество) което удоволетворява Масите.
Те решават и дават вота си за нас, младите - или за вас, с несбърканите представи.
И това е повелята на тези, с които ТИ трябва да се съобразиш като правилна.
Иначе си просто Сталин, а той определено спада към едни хора, които си цитирал, че има и такива, в края на последния си коментар.
цитирай
61. starforlife - Всъщност, Краси, върнах се да ти кажа и друго пък ти, ако решиш - врътни се като ощипана мома - не ще ми причини болежка:
14.04 09:14
В едно нещо (света около нас) човек вижда (проектира) себе си или това, което иска да е около него.
(последното е неточно, но говоря за онова с чашата - дали е полупълна, или полупразна)

'Убавка (наша Градска, и тя млада и "със сбъркани представи за обществото") се усмихна на втората снимка и прояви дружелюбие, а ти (разбиращия обществото) - видя бунището (А това е двор, Градски. Двор на съборетина в махалата, в която живеят хора. Не бунище.) и курдиса първия коментар.
После (след като прочетеш Градската и сравниш с тоята реакция), АКО ИСКАШ, АЗ НЕ ПРИНУЖДАВАМ (Аз примерно няма да чета това, към което ме насочваш. Поне не тези дни.) - се замисли за призмата си.

(И проумей, че никой нормален човек не би следвало да харесва песимистчно настроен и меланхолично все гледащ назад. Социализмът умря. Край. Точка. Хубав-лош - няма го. Живее се в това, което е в настоящето с Идеята за по-добро бъдеще. Сега се съгражда с всички сили. А не се философства как някога ставаше, а сега не.)
цитирай
62. vmir - Още едно-две предизвикани цитатчета, този път от Хокинг:
14.04 09:20
starforlife написа:
Но не искайте от нас да идваме на вашето ниво, защото извини ме, но то определено най-малкото не е желаното от нас.


"Във Вселената е възможно примитивният живот да се среща много често, докато интелигентният – твърде рядко. Някои дори биха казали, че всъщност му предстои да се появи и на Земята." - Стивън Хокинг

"Интелигентността е способността да се адаптираш към промените." - Стивън Хокинг

p.s. Някои тук явно гледат на интелигентността като на бананче, което трябва да бъде дадено на всяка маймунка. Затова още един път Хокинг:

"Първо – помни, че трябва да гледаш нагоре към звездите, а не надолу в краката си. Второ – никога не се отказвай да работиш. Работата ти дава смисъл и цел, защото без нея животът е празен." - Ст. Хокинг

(Освен ако папагалстването на опорни точки не се приеме за работа)
цитирай
63. kvg55 - До 60. starforlife
14.04 09:39
Постоянно трябва да Те опровергавам. Не съм казал, че името на Кортанка е Силвия. Просто от акрокоментара Ти научих, че "СИЛВИЯ БЕШЕ ТВОЕТО ИМЕ". Затова се питам, защо "беше"? Не е ли още?
"Идеята за по-добро бъдеще" - Тази идея си е само Твоя лична. Тя не е обществена. Същността на буржоата е, че не вижда по-далече от частния си интерес. И по тази причина ще предизвика третата световна война.
Всъщност и аз не Те принуждавам да ми четеш коментарите.
цитирай
64. starforlife - Ех, че си опърничаав... (ха ха ха)
14.04 10:07
kvg55 написа:
Постоянно трябва да Те опровергавам. Не съм казал, че името на Кортанка е Силвия.

Абе, Краси... Абе, "момче младо" (ха ха ха)...
Постоянно аз теб трябва да опровергавам, а не ти мен.
Научи се да се изразяваш бре! (Това вече "е" заповед. Хааа ха ха)
В коментар 62 kvg55 написа:
Кортанка ме праща към някакъв коментар, нямащ нищо общо с коментираната тема, от който разбирам, че името й било Силвия.

Аз мисля, че всеки нормален човек ще направи извод, че ти свързваш (си научил) името Силвия като нейно. Поне, подчертавам, така мисля аз, защото така възприемам така построеното изречение.
В настоящия ми постинг изобщо не се говори за... Любов...
Корти те препраща там, за да ти намекне какво да търсиш в коментара ми ('дето го мери, ако щеш и с педи), който също ама изобщо не касае Любов или Жена, че да се хванеш за някакво име и да го дъвчем сега все едно е СсСспаначено лисСсСто.
Нека попитаме евентуално новочетящите от това ти изречение какво биха си помислили, м?
Според мен е най-правилно.


kvg55 написа:
Просто от акрокоментара Ти научих, че "СИЛВИЯ БЕШЕ ТВОЕТО ИМЕ". Затова се питам, защо "беше"? Не е ли още?

А защо задълба там?
Ако...
...
Например попиташ Съпругата ти какво да сготвиш за вечеря и тя ти каже: "Направи онази баница, която прави по Великден." - ти ще си спомниш (в случая прочетеш към което те е насочила Корти) как си правил баницата и ЩЕ Я НАПРАВИШ В НАСОЯЩИЯ МОМЕНТ (в случая приложиш нещото от там, където те е пратила за жокер (а не име) Корти, който да приложиш ТУК) - или ще си останеш с мислите си за баницата по Великден и със Съпругата ти ще вечеряте мисли?
Бааси...

kvg55 написа:
"Идеята за по-добро бъдеще" - Тази идея си е само Твоя лична. Тя не е обществена. Същността на буржоата е, че не вижда по-далече от частния си интерес. И по тази причина ще предизвика третата световна война.

Бил ли си в Швейцария?
А Австрия?
Дания, Германия, Канада, Холандия...
Точно поради разсъждения като тези твои (че била само моя Идеята, а не, че (би следвало да) е НАША) - скоро няма да стигнем тези държави.



kvg55 написа:
Всъщност и аз не Те принуждавам да ми четеш коментарите.

Така е. Но и аз никъде не претендирам както ти как да ги оформяш.
Просто сега ти казах само за едно конкретно изречение, че поне за мен не си го структурирал разбираемо.



~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Нека попитаме новочетящите.

ДРАГИ ЧЕТЯЩИ ТЕПЪРВА ПРОСТОТИИТЕ НА МОЯ МИЛОСТ...
АКО ПРОЧЕТЕТЕ ТОВА ИЗРЕЧЕНИЕ:
В коментар 62 kvg55 написа:
Кортанка ме праща към някакъв коментар, нямащ нищо общо с коментираната тема, от който разбирам, че името й било Силвия.
БИХТЕ ЛИ КАТО МЕН СИ ПОМИСЛИЛИ, ЧЕ КРАСИ ВИЗИРА ИМЕТО СИЛВИЯ КАТО РЕАЛНОТО НА КОРТИ ИЛИ НЕЩО ДРУГО ЩЕ ИЗУМУВА УМА ВИ?

Ще се радвам да чуя повече мнения, моля.

(може и на "лични", ако сте от държащите на коментарна девственост - ха ха ха)
цитирай
65. sofisofi - Привет и от мен!
14.04 11:11
Да,мисля,че точно това иска да каже Краси.Не мисля обаче,че го е направил умишлено

За загадката...Да не са те похитили преди да си изпиеш кафето?
Шегувам се,вариантите са много
цитирай
66. starforlife - Нека поясня сега още нещо (Пискова). Ще го направя разказвателно.
14.04 11:22
Съботен ден. Слънчев. Следзимен.
Тъпак Ж пере, за да прибере в гардероба си дебелите зимни дрехи.
На бюрото в кабинета му е лаптопът му. Звучи "Гълъбо" на Миро. Преди това "Чуй ме" на Орлин Горанов и Мариана Попова, а още по-преди - "На ръба" на Елица Наумова.
7+1 WiFi Sound Bar ще рече 7 на брой тонколони + един субуфер, свързани с лаптопа безжично.
Тоест - както живея в къща, 2 от колоните и субуфера са в хола, а в останалите стаи (включително кухнята) - по една от останалите тонколони.
Музиката спира (плавно).
Защо?
Защото е постъпил този коменнар на Софи под този постинг, а на Cortana й е зададено при такова условие да каже: "Имате нов коментар (лично съобщение) в блог.бг (дир.бг, абв.бг и още десетки други български и не сайтове)."
Просто, нали?
Просто прекъсваш за 3 минути прането (защото ти е любопитно кой ли и какво е евентуално отговорил) и поглеждаш.

После (с прекъсвания) диктуваш (по-горното), след което и това:

Естествено, че не е нарочно, Софи.
Градският не е интригант.
Но понеже опонира, че не е казал такова нещо, а коментарът му видно и от това как ти го възприемаш, противоречи на опонирането му - та затова казах, че според мен изречението му логически не е построено правилно и който хей така, за сефте, чете тук и сега - би си помислил, че Корти се казва така.
И, ако после прочете (някъде), че това е името на Жената, която... "инквизира" (ха ха ха) Сърцето ми - ето ти едно криво блогово опростачване на какво ли не тук.

Та те така.


ПС: Не са бре, Софи. Не са ме отвлекли.
Комунистите (у блого - бле(й)кам се сега - укам и окам) все още не са научили кафенето, в което ще отида и след малко, защото... си е мое.
А и аз ходя с "Берета" - споко.
https://youtu.be/373bW2y5LAU

ПС-2: Често аз не подбирам плей-листата си.
Прави го същата Cortana, която се самообучава и реално предложенията й почиват на опознаването на вкусовете ми и обикновено са повече от добри.
цитирай
67. cortana - :)
14.04 12:03
starforlife написа:
И проумей, че никой нормален човек не би следвало да харесва песимистчно настроен и меланхолично все гледащ назад. Социализмът умря. Край. Точка. Хубав-лош. Няма го. Живее се в това, което е в настоящето с Идеята за по-добро бъдеще. Сега се съгражда с всички сили. А не се философства как някога ставаше, а сега не.
Ти пък, Жоро. Не си прав. Тъгува се по отминалото време и се блогува. Какво ти пука за 'тук' и 'сега'? Друго си е носталгични локуми да оправдават слабохарактието. :)
цитирай
68. cortana - А по повод 'анкетата' ти... Какво да кажа?
14.04 12:04
Започвам да се съмнявам как се казвам.
:) :) :)))
цитирай
69. kolevn38 - Хм, добър въпрос... Първо не мисля, че това, което постваш са простотии, но конкретно на въпроса ти:
14.04 12:47
Според мен излиза, че е именно така - визира конкретно името Силвия, свързано с Кортана. Поне това се тълкува според мен на пръв прочит...

starforlife: Нека попитаме новочетящите.

ДРАГИ ЧЕТЯЩИ ТЕПЪРВА ПРОСТОТИИТЕ НА МОЯ МИЛОСТ...
АКО ПРОЧЕТЕТЕ ТОВА ИЗРЕЧЕНИЕ:
В коментар 62 kvg55 написа:
Кортанка ме праща към някакъв коментар, нямащ нищо общо с коментираната тема, от който разбирам, че името й било Силвия.
БИХТЕ ЛИ КАТО МЕН СИ ПОМИСЛИЛИ, ЧЕ КРАСИ ВИЗИРА ИМЕТО СИЛВИЯ КАТО РЕАЛНОТО НА КОРТИ ИЛИ НЕЩО ДРУГО ЩЕ ИЗУМУВА УМА ВИ?

Ще се радвам да чуя повече мнения, моля.

(може и на "лични", ако сте от държащите на коментарна девственост - ха ха ха)
цитирай
70. starforlife - ~ 69. kolevn38
14.04 15:02
kolevn38 написа:
Според мен излиза, че е именно така - визира конкретно името Силвия, свързано с Кортана. Поне това се тълкува според мен на пръв прочит...

Значи, ако не броим самата Корти, която в 68-ми коментар дава "уклончив" "отговор" - от изказали се дотук трима с мен - и тримата сме на мнение, че така оформено изречението е грешно като носител на информация.
цитирай
71. musicgirl81 - Привет, Жоро-Стар! ;) Доживях да науча какво е акрокоментар. ;) И реализацията ме разсмя. ;) ;)
14.04 18:12
Колкото до загаТката със снимките, не я разгаДавам, но пък определено на Корти й е друго именцето. ;)
Изречението на квг подвежда, но мисля, че е неволно.
цитирай
72. musicgirl81 - И бааам 18 плюсче.
14.04 18:13
;)
цитирай
73. tutankhamon661 - !!!!!!!!!!!!!!!!!!!
15.04 07:45
"Кортанка ме праща към някакъв коментар, нямащ нищо общо с коментираната тема, от който разбирам, че името й било Силвия. И защо било, преименувала ли се е, що ли?"

Действително има два варианта за това какво е имал предвид Kvg55: 1.Смята, че Cortana е Силвия. 2.Има предвид истинската Силвия и просто цитира прочетеното в посочения коментар. Ако е второто, значи се е изразил не грешно, но доста неясно. Също така във втория вариант въпросът "Защо беше" губи смисъл, тъй като той би трябвало да очаква не "преименуване", а началото на стара история, чието действие се развива в минало време. Подобно на:

"Името му беше Аспарух ..."

Hикой не би попитал "Защо беше, да не се е преименувал", понеже за всички е ясно, че започва история в минало време, т.е. случила се някога, а не в момента. "Беше" идва от времето, а не поради преименуване на персонажа.



цитирай
74. starforlife - ~ 73. tutankhamon661
15.04 12:53
Интересен коментар, който по принцип подкрепя твърдението ми, че Градския се е изказал (не за първи път) абсолютно неправилно, объркващо и неволно вменяващо.
Ако към това добавим и нещо, което нарочно не репликирах просто защото е просташко, а именно: че Корти била влюбена в мен - картинката без този опит за обръщане на внимание от моя страна на новочетящите и непознанащи ни блогъри, би била преиначена и вменяваща нерелевантни (и неноторни - и неноторни) неща.

Силвия е жена, работеща в същата българска дивизия... (всъщност, не точно същата, защото корпорацията има две фирми в България) на световна корпорация където и Корти и е Жената, жонглираща с мравките в гърдите ми, а Корти е Приятелката ми с главно "П".

И тук е момента да кажа на Градския:
Краси, вие - върлите русофили тук, в блога - съм забелязал, че се имате за големи логици, провидци, дедуктивисти и т.н.
Корти ама грам не е влюбена в мен (при жените, Градски, нещата не стават точно като при нас - да те светна, ако не знаеш или си забравил - стават по коренно различен начин), най-малкото защото сме много, много различни в куп отношения.
Съществени при Любовта отношения.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: starforlife
Категория: Лични дневници
Прочетен: 1038498
Постинги: 447
Коментари: 7431
Гласове: 4032
Календар
«  Октомври, 2018  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031