Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
16.04.2018 01:10 - ООН се произнесе
Автор: starforlife Категория: Лични дневници   
Прочетен: 15140 Коментари: 79 Гласове:
36

Последна промяна: 16.04.2018 02:55

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
Преди няколко часа Съветът за cигypноcт на OOН отxвъpли внесения от Русия пpоект за pезолюция, оcъждаща "агpесията cpещy Сиpийcкaта аpабcка pепyблика от САЩ и теxните cъюзници в наpyшение на междyнаpодното пpаво и Уcтава на OOН".
image

Тоест, професорите на академичното блог.бг по всички въпроси, вече могат да оставят клавиатурите, да си поемат дъх и да си кажат: "Мамка му и прасе... Оня тъпак Стар (била-охранителят), хем нищо не разбира - хем пак излезе прав, да го еВа в тъпанара му проЗ..."

А ето и малко по-различно инфо от тоновете тролско, което се изписа (и тук, в блог.бг).
Но преди да го цитирам инфото ще кажа две неща:
Първо: В часовете след атаката на САЩ и съюзници спрямо Сирия, троловете в Интернет повишиха дейността си с 2000%.
(Сдуми, че да не стане грешка: две хиляди процента!)
Откъде зная ли? Ами от:
Второ: Знаете ли, че преди 3 седмици се изгради изрична международна концепция за наблюдение в това направление (троленето в Интернет)?
Съветвам ви най-приятелски да не пишете лъжи, компромати, въобще неб(л)огоугодни неща (дори и из зад прокси, защото то няма да ви помогне, ако станете обект на раздледване.)

А ето го и инфото:
(На някои червени препоръчвам "Ремотив" и "Сертралайн". Първото е хубаво успокоително, а второто - добрър антидепресант. Ще стопират позеленяване. Поне се надявам.)

Та...
Инфото:

Моята информация към момента, преплетена с релевантни (и ноторни - и ноторни) разсъждения.

~ Първо: Защо Тръмп забави толкова (48 часа) удара след като имаше достатъчната военна мощ още преди да разположи бойното формирование на "Доналд Кук" на 50 мили от руската база?
Естествено:
1-во - За да могат руснаците да предупредят сирийците и съответно да няма жертви.
2-ро - За да могат руснаците да се подготвят, ако наистина биха имали неблагоразумието да реагират по удари, които не са насочени към тях (и... да станат за още по-голям смях).
3-то - Защото една от основните цели на САЩ беше освен да демонстрират на Сирия сериозната си и твърда позиция, също да покажат на Русия, че не се впечатляват от някои техни... анимационни оръжия.


~ Второ: Известни към момента данни за учението, което с едното си направи НАТО на гърба на Сирия:

Изстреляни 105 ракети, от които свалени от сирийската ПВО... нито една.

~ 76 ракети, от които 57 "Tomahawk" и 19 "Hound Dog" са поразили научен център Барза край Дамаск

~ 22 paĸети, от които 9 "TLАM", 8 "Storm Shadow", 3 "Missile de Croisiиre Naval" и 2 "SCALP" са поразили склад за химическо оръжие край Хомс

~ 7 ракети "SCALP" са поразили прилежащите бункерите към споменатия по-горе склад.

Като опит за ответна реакция сирийските ПВО изтрелват 40 ракети, от които нито една не изпълнява успешно предназначението си и дали има жертви от тях (все пак някъде са паднали и са се взривили) - това все още не се знае.

(Беше ми адски смешно като четех тук-там: "ПВО се задейства мигновено". Все едно е роботизиран комплекс и това задействане не протича под управлението на човешки персонал от типа ЗРВ, който трябва да получи преди това информация от друг такъв човешки персонал от типа РТВ, да я обработи, и чак тогава да се "натиснат една камара копчета". От същия този човешки персонал.)


image



Гласувай:
38



1. starforlife - От онзи ден като отговор на подигравките на дървенофилософите тук казвах:
16.04.2018 01:10
Ще поживеем - ще видим.

Е... Видяхме.
Само Рycия, Китай и Боливия подкpепиxа мнението, че САЩ и съюзниците им са потъпкали принципите на ООН и световното право. Ocем cтpани бяха на обратното мнение, а четиpи cе въздъpжаxа.
А е релевантно (и ноторно - и ноторно) логически да се допусне, че се въздържаха не от несъгласие, а от изчакване на повече информация. Но, ако по принцип бяха против - щяха още сега да подкрепят Русия.

Ето така ви казах, че се реагира, русофилите: Не се юрва човек да се прави на всичкоразбирач (и по военни технологии, и по международно право), а изчаква постъпването на достатъчно и то достоверни данни.
В Интернет се води хибридна война, да, но:
(следва виц, който измислям на момента)

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Путин и Пригожин обсъждат новия бюджет за водене на информационна война.
Путин диктува: "40 млн. рубли за троловете ни на място в САЩ... 20 млн. рубли за тези във Великобритания... Останалите 240 млн. - за момчетата от "Савушкина" и "Илич".
Пригожин: "Ама другорю Путин... Това е целият ни бюджет за фабриката за тролове! Ами за онези така активни и пламенни момчета от блог.бг?
"Те са абсолютни глупаци, Евгений. Много добри и полезни, но глупаци! Защото ни работят и без пари. Остави ги да продължават - и без това е трудно финансово." - отговаря му Путин.
След това се качва в лимузината и поема към летището, за да се отправи към огромната си вилата в Тоскана.
През затъмнения прозорец вижда скитник, ровещ в кофа за боклук и се замисля: "Икономките дали навреме нахраниха кучетата или отново ще се наказваме?"










цитирай
2. cortana - :)
16.04.2018 02:08
Ще работиш ли още? Защото аз се наработих. :)
Не харесвам войната и по постинга няма да се изказвам, но пък се успокоявам от решението на ООН, защото иначе щеше да е лошо.

А сега, Ж, ще отида да зарадвам и разплача блеки. :) :) :)))
Лека работа и след това спокойни сънища. :)
цитирай
3. starforlife - ~ 2. cortana
16.04.2018 02:35
cortana написа:
А сега, Ж, ще отида да зарадвам и разплача блеки. :) :) :)))

Какво ти разплакване - ти си му отрязала просто главата!
Браво, Миличка. Само така - посредствеността и то с претенции - трябва да се ошамарва, за да си знае мястото в гьола.
Ха ха ха Как само си го затапила.
Обичам те, глупачке тъпа. Ха ха ха И благодаря за порцията смях.
цитирай
4. getmans1 - ООН се признесе, ама и Русия опрни ...
16.04.2018 09:29
ООН се признесе, ама и Русия опрни точки им снесе още преди "пуска".
цитирай
5. musicgirl81 - ;) ;) Страхотен виц, Стар! Как ги измисляш бе, човеко? ;)
16.04.2018 10:21
starforlife написа:


~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Путин и Пригожин обсъждат новия бюджет за водене на информационна война.
Путин диктува: "40 млн. рубли за троловете ни на място в САЩ... 20 млн. рубли за тези във Великобритания... Останалите 240 млн. - за момчетата от "Савушкина" и "Илич".
Пригожин: "Ама другорю Путин... Това е целият ни бюджет за фабриката за тролове! Ами за онези така активни и пламенни момчета от блог.бг?
"Те са абсолютни глупаци, Евгений. Много добри и полезни, но глупаци! Защото ни работят и без пари. Остави ги да продължават - и без това е трудно финансово." - отговаря му Путин.
След това се качва в лимузината и поема към летището, за да се отправи към огромната си вилата в Тоскана.
През затъмнения прозорец вижда скитник, ровещ в кофа за боклук и се замисля: "Икономките дали навреме нахраниха кучетата или отново ще се наказваме?"


И бааам 8 плюсче. ;)
цитирай
6. musicgirl81 - ;)
16.04.2018 10:22
cortana написа:
Ще работиш ли още? Защото аз се наработих. :)
Не харесвам войната и по постинга няма да се изказвам, но пък се успокоявам от решението на ООН, защото иначе щеше да е лошо.

А сега, Ж, ще отида да зарадвам и разплача блеки. :) :) :)))
Лека работа и след това спокойни сънища. :)

Корти, привет. ;)
цитирай
7. medium - Привет, Стар! :)
16.04.2018 10:54
6. musicgirl81 - ;) ;) Страхотин виц, Стар! Как ги измисляш бе, човеко? ;)

Съгласна, как ги измисляш? Прочетох и акрокоментара или както се наричаше. Имаш ум в главата. :)
цитирай
8. анонимен - Привет,
16.04.2018 10:56
ето една интересна информация:
https://offnews/sviat/zhurnalist-razkril-smartta-na-desetki-ruski-naemnitci-padna-ot-balko-678732.html

Там така правят с неудобните журналисти.
цитирай
9. cortana - :) :) :))))) :) :) :))) Това снощи съм го изпуснала. :) :) :))
16.04.2018 11:05
starforlife написа:


~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~


Путин и Пригожин обсъждат новия бюджет за водене на информационна война.
Путин диктува: "40 млн. рубли за троловете ни на място в САЩ... 20 млн. рубли за тези във Великобритания... Останалите 240 млн. - за момчетата от "Савушкина" и "Илич".
Пригожин: "Ама другорю Путин... Това е целият ни бюджет за фабриката за тролове! Ами за онези така активни и пламенни момчета от блог.бг?
"Те са абсолютни глупаци, Евгений. Много добри и полезни, но глупаци! Защото ни работят и без пари. Остави ги да продължават - и без това е трудно финансово." - отговаря му Путин.
След това се качва в лимузината и поема към летището, за да се отправи към огромната си вилата в Тоскана.
През затъмнения прозорец вижда скитник, ровещ в кофа за боклук и се замисля: "Икономките дали навреме нахраниха кучетата или отново ще се наказваме?"




Жоро, една идея за вица и от мен. :)
Вмъкни и себе си в уникалното включване на 'абсолютните глупаци от блог.бг' в него. :) :) :)
като част от измислен от него виц Жоро написа:
(думи на Пригожин): Ами (пари) за онези така активни и пламенни момчета от блог.бг?
(думи на Путин): Те са абсолютни глупаци, Евгений. Много добри и полезни, но глупаци! Защото ни работят и без пари. Остави ги да продължават

:) :) :) Кул то во!!! :))))
цитирай
10. cortana - И понеже от самолет си личи как блеки напомпи постинги, за да не излезе това на 'първа'...
16.04.2018 11:12
А то щеше да е там към 12 ч., защото само един постинг на шшшшааамммфъстъка трябваше да отпадне...
И понеже Ж не би го направил, а и още предполагам спи...
За да подразня компибле :)))) ...
Аз ще 'ритна' постинга. :) :)))
Аз, 'флейтистката'. :) :) :)
цитирай
11. vencivaleri1951 - "Хвалу и клевету приемли равнодушно
16.04.2018 12:22
и не оспоривай глупца"

но:
Глупостта си има граници
ООН/общото събрание на ООН/ не се е произнесла. Отхвърлена е декларация на Русия от съвета за безопасност на ООН, където страните ударили Сирия имат право на вето. Тоест тази декларация предварително е била обречена на неуспех, както впрочем няма да бъде приета и декларацията на САЩ, Франция, и Англия по същите причени-Китай и Русия ще бъдат против. Тоест няма как " Тъпакът стар" да е познал, като няма нищо за познаване. Пък може би наистина не разбира как действа СБО

за ракетите:
От снимките с ударения център за изследвания се вижда , че е със сграден фонд и терени около него с размерите на ВИФ примерно. Определено има разрушения, но поправими. Акобяха използвани 76 крилати ракети, там щеше да има кратер. 76 танкови снаряда щяха да сринат основната сграда до основи, а и под тях...

Тези ми разъждения върху постинга са на" прима виста" Не разбирам какво цели , какво иска да ни внуши авторът с думите си?Ако иска да каже, че с този удар в нищото се е променила ситуацията в Сирия, то внушението му е погрешно . Ассад, макар и не сам победи и това е факт-мачът се доиграва Ассад като президент ще надживее вероятно и тримата лидери дали заповед за нападението. Ако комисията към ООН потвърди становището на руските експерти, че в Дума Ассад не е използвал химическо оръжие, то тези удари ще обърнат имиджа срещу страните ударили Сирия. Иначе в момента САЩ с ударите напомни , че ги има в района и , че руснаците не са единствените с ракети там. Това бе и смисълът според мен/а и не само / на тези може да се каже учебни стрелби, а и утилизиране на морално остарели ракети. Ако не сте забелязали, но в това военно шоу на терен бяха ракети и ПВО системи от 70те. Никой не показа нищо ново, а и няма за какво.
Завършвайки коментара се сещам за една култова фраза на Коста:
-Този постинг не прави смисъл...
цитирай
12. getmans1 - ВВ1951, пропуснал си ограмотиш ...
16.04.2018 13:33
ВВ1951, пропуснал си ограмотиш Кошава.
Срамотта, човека може да се обиди от пренебрежението ти.


vencivaleri1951 написа:
и не оспоривай глупца"

но:
Глупостта си има граници
ООН/общото събрание на ООН/ не се е произнесла. Отхвърлена е декларация на Русия от съвета за безопасност на ООН, където страните ударили Сирия имат право на вето. Тоест тази декларация предварително е била обречена на неуспех, както впрочем няма да бъде приета и декларацията на САЩ, Франция, и Англия по същите причени-Китай и Русия ще бъдат против. Тоест няма как " Тъпакът стар" да е познал, като няма нищо за познаване. Пък може би наистина не разбира как действа СБО

за ракетите:
От снимките с ударения център за изследвания се вижда , че е със сграден фонд и терени около него с размерите на ВИФ примерно. Определено има разрушения, но поправими. Акобяха използвани 76 крилати ракети, там щеше да има кратер. 76 танкови снаряда щяха да сринат основната сграда до основи, а и под тях...

Тези ми разъждения върху постинга са на" прима виста" Не разбирам какво цели , какво иска да ни внуши авторът с думите си?Ако иска да каже, че с този удар в нищото се е променила ситуацията в Сирия, то внушението му е погрешно . Ассад, макар и не сам победи и това е факт-мачът се доиграва Ассад като президент ще надживее вероятно и тримата лидери дали заповед за нападението. Ако комисията към ООН потвърди становището на руските експерти, че в Дума Ассад не е използвал химическо оръжие, то тези удари ще обърнат имиджа срещу страните ударили Сирия. Иначе в момента САЩ с ударите напомни , че ги има в района и , че руснаците не са единствените с ракети там. Това бе и смисълът според мен/а и не само / на тези може да се каже учебни стрелби, а и утилизиране на морално остарели ракети. Ако не сте забелязали, но в това военно шоу на терен бяха ракети и ПВО с

цитирай
13. predatorkapredatorka - Венци и аз знам една култова фраза
16.04.2018 13:49


Защо се спотайваш като пупка в нови гащи
надали има по-тъпи и безсмислени постинги
от тези на.икономистъ Мара тъпото и пърдятора
който те помпи
ама там си мълчиш нали
прав.е Апостол да те нарича баба vеnka
аз съм Юлия Първата и последната
цитирай
14. troina - troina.blog.bg/tq-i-toi/2018/04/.../zashto-me-iztrivash-free-zapitai-go-georgi.1603800
16.04.2018 13:55
Освен това Венци Валериев
само вчера
имам публикувани три постинга по темата
ролята на ОН и световния мир..
ама от много клюки кой да чете байно


цитирай
15. vencivaleri1951 - Госпожо Юлия
16.04.2018 13:56
predatorka написа:


Защо се спотайваш като пупка в нови гащи
надали има по-тъпи и безсмислени постинги
от тези на.икономистъ Мара тъпото и пърдятора
който те помпи
ама там си мълчиш нали
прав.е Апостол да те нарича баба vеnka
аз съм Юлия Първата и последната


Най доброто е винаги в края. И то в случая е , че Вие сте първа и последна-тоест други няма след Вас. Апостолите за това са апостоли, защото винаги са прави.
Иначе Ви разбирам-болка си е да си без "помпа"
цитирай
16. vencivaleri1951 - Гетьо,
16.04.2018 14:03
[quote=getmans1]ВВ1951, пропуснал си ограмотиш Кошава.
Срамотта, човека може да се обиди от пренебрежението ти.


[quote=vencivaleri1951] и не оспоривай глупца


може да са рецидиви на дислексията ми, но аз много рядко разбирам какво си написал. Чета и прочитам неуспешен опит за съставяне на изричение
цитирай
17. milady - 16. vencivaleri1951 - Госпожо Юлия
16.04.2018 14:04
Иначе Ви разбирам-болка си е да си без "помпа"/

Тук сме на едно мнение
след като си п**** в нови гащи
Нормално е да обичаш помпи
А пък аз обичам реални мъже
колкото повече толкова по-добре
цитирай
18. starforlife - ~
16.04.2018 14:07
бивш 4-ти коментар, който изтривам, защо: анонимен написа:
Razbi gi ruskite mekereta pak. Za koi li pat. Ha-ha-ha

Никого не целя да разбивам
ДРАСкам си просто.


~ 4. getmans1
Така ли? И аз да не знам.
Да живеят опорните точки, чрез които се повдига земята.


~ 5. musicgirl81
Да ги измислям да ги измислям... Как да ги измислям...
С мерак.


~ 7. medium
Здравей.
Аз съм умен като маркуч гумен.


~ 8. angpiskova
Такива неща са "нормални" и се случват.
Няма животно, което да убива за... удоволствие.
Само ние, човеците.
ПС: Не знам дали съм те насочвал:
http://starforlife.blog.bg/technology/2015/10/05/just-hacking-ili-quot-edno-po-udobno-reshenie-na-problema-s-.1396918


~ 9 и 10. cortana
Вече ще ти казвам Корти-Идеята.
Няма проблем, ще го включа.
Как щях да оцелея без твоята помпа, значи...


~ 11. vencivaleri1951
Хора, които постоянно (или прекомерно често) цитират руски (а и американски или каквито и да е) мисли - на мен лично са ми смешни.
А за постинга и "целта" му... Ми просто написах каквото съм получил като информация и то от принципно (подчертавам) достоверни източници.
За мнението (е пък произнасяне си е, най-малкото защото е официалното към момента становище) на ООН си е от тяхното заседание.
А за другите данни - от брифинга на Пентагона.

(А не от "Фактор", "Мактор" и "Великая Рус сказала")

А сега все пак ще отскоча и до службата преди да дорепликирам, може ли?
цитирай
19. vencivaleri1951 - Драга,
16.04.2018 14:12
troina написа:
Освен това Венци Валериев
само вчера
имам публикувани три постинга по темата
ролята на Он и световния мир
ама от много клюки кой да чете байно




моето участие в блог бг /писал съм го/ е до толкова , колкото е необходимо за превенцията на проблема , който някога имах-по няколко коментара на ден, и два , три постинга в месец. Чета избирателно няколко автора и това е. Аз все пак съм работещ пенсионер, а не "волен" програмист с интерес към психологията и бойните изкуства-той може да има бол свободно време-аз не
цитирай
20. vencivaleri1951 - Всеки има своя вкус
16.04.2018 14:30
starforlife написа:
[quote=бивш 4-ти коментар, който изтривам, защо: анонимен]Razbi gi ruskite mekereta pak. Za koi li pat. Ha-ha-ha[/q


Един спи с Кабаева, друг с Мелани,трети с връстничката на майка си. Един обичат да цитира Мей,друг Тръмп ти от "брифинга на Пентагона", аз Пушкин. Не разбирам къде е проблемът? Защото ако става въпрос кое е по смешно, то цитати от горепосочените са определено по жалки от която и да е написана строфа на Александър Сергеевич-тях ще ги забравят, Пушкин не.
За разсъжденията ти за ООН. Съжаявам, но вероятно на теб трябва да се пише с нули и единици та да разбереш написаното-поне на това се надявам
цитирай
21. vmir - http://superdem.ru/files.php?do=scrin&id=15076&tip=0
16.04.2018 15:03
Защо ООН, след като може ВВ1951???
ООН са лошите, ВВ1951 - нашият, следователно - добрият! Какво повече му трябва на быдло - то??? А снимката горе илюстрира величието на патриотичното възпитание според ВВ1951. Да не би някой да си помисли, че руснака с пистолета е идиот - той проявява своята отговорност за възпитание на детето си в тактиките на "непобедимата червена армия". Надявам се ВВ1951 да не отрече и да не се засили да ми обяснява колко е неизбежна тази тактика. Знам, бре - нали семейният ти предшественик е бил гръмнат от Сталин по същата причина, а ти си водил внуците си да си играят щастливо горди около паметника му?
цитирай
22. анонимен - Някои хора,
16.04.2018 15:40
ако не обидят опонента си, няма да са те. Ама какво да ги правиш - така са научени:)
Значи, зад САЩ, Франция и Великобритания се видя кой стои:
- страните от НАТО изразиха категорична позиция в подкрепа на ударите още в събота
- преди малко излезе обща позиция на външните министри на страните-членки на ЕС, в която също се подкрепят ударите.
Бих ли могла сега да чуя КОИ страни подкрепят Русия? Защото това казва много.
цитирай
23. vencivaleri1951 - Аз не разбирам
16.04.2018 15:46
vmir написа:
Защо ООН, след като може ВВ1951???
ООН са лошите, ВВ1951 - нашият, следователно - добрият! Какво повече му трябва на быдло - то??? А снимката горе илюстрира величието на патриотичното възпитание според ВВ1951. Да не би някой да си помисли, че руснака с пистолета е идиот - той проявява своята отговорност за възпитание на детето си в тактиките на "непобедимата червена армия". Надявам се ВВ1951 да не отрече и да не се засили да ми обяснява колко е неизбежна тази тактика. Знам, бре - нали семейният ти предшественик е бил гръмнат от Сталин по същата причина, а ти си водил внуците си да си играят щастливо горди около паметника му?


какво искаш да кажеш с тази снимка-тъпанари има навсякъде. Ако искаш да ми кажеш обаче , че се злоупотребява най-вече в Русия с лично оръжие си далеч от истината. В любимите ти САЩ обстрелът на месо в учебни заведения и офиси е едва ли не национален спорт станал. Там дори и полицията според полицейските сводки не винаги разбира за какво е въоръжена...
И какво намесваш дядо на съпругата ми в случая. Каква връзка с постинга има. Да попада под ударите на репресиите през 37ма година , но ако можеше да се изкаже днес смяташ ли че би мислил различно? За теб Вмире върхът на сладоледа е да се наядеш на корем в американска закусвалня/това са твоите впечатления/по твои думи/, от САЩ-не Бродуей, не Метрополитен, а плюскането на корем. Той, дядото / Семко Керезов/ е могъл да си угоди на тялото по всякакъв начин-заможни са били .
Решил човекът, че не му стига сал един хляб насущний и избрал различна от твоята кауза / плюскането/. Е разстреляли са го-ти обаче нали си жив...Като си помисля обаче не се наемам да твърдя ,кой от двама Ви е по жив-ти с бургерите в корема , или той с оловото в главата
цитирай
24. vencivaleri1951 - Мила госпожо
16.04.2018 16:08
angpiskova написа:
ако не обидят опонента си, няма да са те. Ама какво да ги правиш - така са научени:)
Значи, зад САЩ, Франция и Великобритания се видя кой стои:
- страните от НАТО изразиха категорична позиция в подкрепа на ударите още в събота
- преди малко излезе обща позиция на външните министри на страните-членки на ЕС, в която също се подкрепят ударите.
Бих ли могла сега да чуя КОИ страни подкрепят Русия? Защото това казва много.


" Количествените натрупвания водят до качествени изменения" / Енгелс, а не Ленин както каза "дендито" от английското МО/
Знаем за невинната старица и съчките , знаем как единодушно обявихме война на САЩ и Англия/ подкрепа биха получили тогава и за бомбардировките над Дрезден и София/, знаем и за овациите от Мюнхен/където според Чърчил французи и англоезични получават първо унижението, след което и войната/ Това са взе действия със сериозна подкрепа. Резултатът също го знаем
Пудели в цирка валсират, лъвове се галят като котета, а на трибуните веселие и аплаузи. Знаете ли обаче мила госпожо от какво е предшествано това-тояга и храна...и това месеци преди да стане годно животното за манежа. Все пак идва ден и дресьорът дава фира, а на трибуните ужас и сълзи. После всичко се забравя и се оглеждаме за друго " шапито"
Извинете ме ако съм Ви обидил госпожо но "така съм научен"
цитирай
25. анонимен - Не, господине,
16.04.2018 16:14
вие мен няма как да обидите:)
Само ще ви кажа, че смесвате епохи и действия по най-абсурден начин. Защото това, което в момента е ЕС, няма нищо, ама нищо общо с Германия на Хитлер. С нея обаче много общо има този, когото вие защитавате. И ако в една затворена система можеш да обработваш хората и те да нямат избор, освен да ти вярват, в отворената е различно. И резултатите са въпрос на време.
Впрочем, в момента ми е на гости рускиня. От Москва. От това, което ми разказва за живота в Русия, бих казала, че до този момент съм била направо мека в изразите си за Путин и за живота, който осигурява на руснаците. Друг е въпросът защо те търпят това.
цитирай
26. анонимен - Жоро,
16.04.2018 16:22
сигурна съм, че сега ще те започнат всички кухи профили с определена политическа насоченост и малкото от тях с лице, но с определено лице:)
Сега пък аз искам ти да знаеш, че те подкрепям срещу всичко, което се очаква да се излее срещу теб.
цитирай
27. vmir - 23. vencivaleri1951 - Аз не разбирам
16.04.2018 16:29
За разлика от теб, аз разбирам каква трагедия е било за толкова много народи да им се натрапват неразбиращи като теб да им обясняват колко живи са гладни или с куршум в главата. Или колко мъртви са ако вместо да им вземат хляба получат възможността да имат не реките от мед и мляко на Маркс, а каквото и колкото си искат 24 часа нонстоп за 9 долара на ден - Голдън Корал се казва веригата, казвам името не заради теб, а заради быдлото, което безсъвестно лъжеш, че имаш кауза различна от власт за бандити, мошеници и лентяи. Повтори, ако не те е срам колко си работлив за работодатели, които раздават живот чрез куршум в главата...
цитирай
28. vaquero - starforlife,
16.04.2018 17:04
"Известни към момента данни" - това го казва "Дрешника" в Лондон.
цитирай
29. starforlife - Здравейте всички.
16.04.2018 17:15
Аз се наработих (за няма и 2 хил. евра - толкова - ха ха ха - стига за днес), но мисля за отидем с една компания на кино. Може ли?
Може ли, особено след като филмът ще е американски, а сушито след него - японско?
Та наминавам само да кажа да спазвате приличие при коментарите.
цитирай
30. starforlife - Всъщност, понеже ми се мерна това, ще го репликирам докато пътувам към службата на Големия, защото днес е без кола (японска - ха ха ха):
16.04.2018 17:18
vencivaleri1951 написа:
моето участие в блог бг /писал съм го/ е до толкова , колкото е необходимо за превенцията на проблема , който някога имах-по няколко коментара на ден, и два , три постинга в месец. Чета избирателно няколко автора и това е. Аз все пак съм работещ пенсионер, а не "волен" програмист с интерес към психологията и бойните изкуства-той може да има бол свободно време-аз не

Венци, теб това бърка ли те нещо? Имам в предвид колко работя.
Отдавна мога да си позворя и да не работя, защото, ако не знаеш - има западни компании, които дори в България плащат заплати по 5-6 хил. евро.
Да цитирам ли имена (на такива компании) и позиции в тях? Позиции в България.

Хайде сега помисли какво ти е дал бившия строй и следването ти в СССР (доколкото зная, дано не говоря невярно - си руски възпитаник), след като си вече пенсионер, а не можеш като западните си "колеги" (пенсионери) да си гледаш спокойно старините и започнеш обиколки по света, а трябва да работиш.
И само не казвай, че това е донесла демокрацията, защото ще е крайно смешно.


ПС: Има дни, Венци, в които сумарно работя и под половин час.
А има и такива, когато работя и по 20 часа.
Какво общото има това с темата, че го споменаваш?
цитирай
31. freeoldmen - Ще може ли да попитам нещо:
16.04.2018 17:54
По какъв точно начин отхвърлянето на руската резолюция прави незаконното престъпно нападение над суверенна Сирия законно?
цитирай
32. hellena - Здравей, Жорж!
16.04.2018 18:09
Сериозна тема, която не мисля, че би следвало да отвлича вниманието ти от други неща, където е силата и призванието ти. А тя, силата ти, е технологиите и възпитанието. Политиката е мръсно нещо, знаеш.


32 freeoldmen: Прави го законно, а не незаконно. А го прави по силата на същността на ООН. Или според Вас да бъде разпусната организацията?
цитирай
33. troina - ето го..първият Кухел...пак не разбрал, да си тъп и трол, тва е..оксиморон..
16.04.2018 18:13
freeoldmen написа:
По какъв точно начин отхвърлянето на руската резолюция прави незаконното престъпно нападение над суверенна Сирия законно?


така каза мара шамБалова тъпова..
цитирай
34. xubavka - Здравей!
16.04.2018 18:15
Извини ме, че чак сега коментирам по предишна тема, както разбра нямам компютър и в почивните дни нямах възможност . Разбирам те. Аз съм отскоро в блог.бг и рядко коментирам, защото не познавам повечето блогъри. Тебе те познавам от преди и зная, че си нормален човек. Не искам с нищо да навредя на никого, най-малко на теб. Това е причината да не коментирам обикновено. Радвам се, че си добре! Чета те отдавна, копирала съм част от твоето творчество, пишеш чудесни неща, имам пред вид поезията ти. Пишеш майсторски в акростих, не всеки може. Транспонирането се използва и в други области, дори в стенографията. Имаш много полезни постинги, образователни, забавни, интересно е. За клиповете просто съм възхитена! Може да ме цитираш. Това си си ти! Не си се променил. Още не съм ти благодарила, че си ограмотил компютърно част от колежките ми, а и почти целия ни град. При четивния процес смятам, че вижданията ти се припокриват с моите. Аз също, като теб, не мога да приема това напрежение в блог.бг. То пречи на творците. Не знам кой е авторът на мисълта, че "по-страшно от изкуствения интелект е естествената простотия", но е бил много прав. Подкрепям те! Бих добавила също, че съм против насилието, тероризма и войната, те са неприемливи за мен. Надявам се всички да живеем под мирно небе. За да разведря обстановката ще се пошегувам : Все още не съм си отговорила на един важен въпрос... защо "блондин" и защо "небеснокафяв"? Таня
цитирай
35. troina - бай ФРий, ние не искаме Война,никой не иска/ ни раши, ни западняци, ясно?
16.04.2018 18:23

ние сме нормални хора, искаме работа,Ойро, свободно време и Човешко щастие,
и не ми пука за вашия Путкин/и неговия клонинг/ с неговата тирания,
шпионаж и..демагогия над един прозз,религиозен объркан народ..
който..обичал„да мре“за Родину !!!!
яко промиване на мозъци и зомбиране плюс Водката води до това..

нагъл си..и прозирен, като еФтините гащи на Шамбалова на пЪрва
троловъден подмолен сеирджия...демократин, бил...
цитирай
36. freeoldmen - 33. hellena
16.04.2018 18:29
Повтарям въпроса за неразбралите:
"По какъв точно начин отхвърлянето на руската резолюция прави незаконното престъпно нападение над суверенна Сирия законно?"

цитирай
37. vmir - 31. starforlife,
16.04.2018 18:39
Стар, според мен въпросът ти е от онези, заради които на ВВ1951 му идва неудържим ищах за работа, чак забравя, че го питат нещо. Затова ще се опитам да предположа възможния му отговор: ВВ1951 не е богат, защото единственото, за което е мечтал, е било за куршум в главата, а не за някакви си там безгрижия и охолства. Харесва Путин, защото и Путин мечтае за същото като него. Комунистите - тоже. Идеалисти, а не чревоугодници, ако точат лиги по млади момичета или деца, то е само от загриженост за идейното им възпитание и това няма нищо общо с похотливостта на чревоугодниците, които не подозират колко е велико да те гръмнат заради бъдеще без развращаващо благосъстояние... Така де, какво е това светло бъдеще, ако в него няма да има партия, която обещава да гепи заради теб онова, каквото другите вече си имат.
цитирай
38. cortana - 37. freeoldmen
16.04.2018 18:39
Ако съм на мястото на hellena, бих повторила отговора си. :) :) :)

Но сега друго искам да кажа:
Когато... който и да е напомпи 5, 6 постинга, за да не излезе този на 'първа', постингът имаше около 290 прочита. Аз го напомпих с 1500 до 1800. :)
А дали и какви блогъри четат 'тъпия била-охранител', преценете от тази статистика:

Последни 20 регистрирани посетителя
18:38 - vencivaleri1951
18:32 - cortana
18:19 - shtaparov
18:15 - hellena
18:08 - freeoldmen
18:08 - vmir
18:07 - troina
18:04 - hellena
18:00 - kasnaprolet9999
17:56 - xubavka
17:50 - freeoldmen
17:04 - vaquero
16:42 - freeoldmen
16:38 - sofisofi
16:32 - shambala
16:21 - angpiskova
16:18 - rosiela
16:10 - angpiskova
16:03 - vmir
15:55 - blogbg

Последни 20 гласували:
18:19 - shtaparov
16:38 - sofisofi
14:41 - vmir
14:12 - alhimik1
12:46 - xubavka
10:56 - angpiskova
10:55 - medium
09:27 - shveik5
15.04 16:23 - delff
15.04 15:14 - germantiger
15.04 14:51 - leonleonovpom2
15.04 13:56 - musicgirl81
15.04 12:31 - absolution
15.04 12:00 - vaquero
15.04 10:55 - vmir
15.04 08:24 - sofisofi
15.04 07:30 - barin
15.04 05:55 - 4udovi6teto
15.04 05:33 - kolevn38
15.04 03:02 - tutankhamon666
цитирай
39. cortana - Да не проверявам кой за пореден път се присмиваше на информацията на Жоро. :)
16.04.2018 18:58
Ето му я на съветски. :) :)))
https://youtu.be/Zk_rz8EZUGo

Обърнете внимание, че руският канал публикува информацията днес, а Ж малко след полунощ.
Явно знае къде да чете, охранителят му прост. :)
цитирай
40. freeoldmen - Нов опит за погребване на въпроса ми под идиотизми.
16.04.2018 18:58
Но аз продължавам да питам:

САЩ, Великобритания и Франция нанесоха ракетен удар над суверенна Сирия.
Това е престъпление според действащите международни закони, защото:
-нямат одобрение от ООН.
-не са призовани от легитимното правителство на Сирия.

По какъв точно начин отхвърлянето на руската резолюция прави незаконното престъпно нападение над суверенна Сирия законно?
цитирай
41. troina - изв,Ж, фрий пита 3 пъти, и аз 3 пъти се опитвам да му отговоря../защото той ме трие..33 пъти..
16.04.2018 19:08
Освен това Венци Валериев,
само вчера
имам публикувани три постинга по темата
ролята на ОН, Световният полицай, и световния мир..
ама от много клюки кой да чете, байно

вашата грешка, мили демократи русские,
е ,тази, че търсите под вола..теле..
или, гледате дЪрветата,а не успявате да интегрирате..Гората..
ее, аз наричам това йезуитска демагогия, или..най-банална инфантилия
кой, колкото може..
приятна вечер на всички..
цитирай
42. vencivaleri1951 - Знам мила госпожо
16.04.2018 19:21
angpiskova написа:
вие мен няма как да обидите:)
Само ще ви кажа, че смесвате епохи и действия по най-абсурден начин. Защото това, което в момента е ЕС, няма нищо, ама нищо общо с Германия на Хитлер. С нея обаче много общо има този, когото вие защитавате. И ако в една затворена система можеш да обработваш хората и те да нямат избор, освен да ти вярват, в отворената е различно. И резултатите са въпрос на време.
Впрочем, в момента ми е на гости рускиня. От Москва. От това, което ми разказва за живота в Русия, бих казала, че до този момент съм била направо мека в изразите си за Путин и за живота, който осигурява на руснаците. Друг е въпросът защо те търпят това.


има "порода" която от нищо не може да се обиди. Епохите са без значение! Светът според Хегел/и не само/ се движи в спирала , а от там хората само копират движенията и променят декора. В друга орбита ще минем когато детето което възпитаваме и учим посегне към играчката , ботушките, портокала... и каже :-това е наше, вместо това е мое. В друга орбита ще минем когато децата чуят първо за Пушкин или Лермонтов вместо за Путин, за Шели или Милтън вместо за Мей и Тръмп.
Вие мила госпожо пишете, че страните подкрепили някакви си удари...Не страните, а правителствата или по късно външните министри. Вие съмнявате ли се как биха се изказали повечето българи в случая-едва ли. Вие прекрасно знаете защо Мей не поиска санкция от парламента, Вие прекрасно знаете , че и американците не са единни по въпроса. Досещате се , че Ассад е употребил БОВ точно толкова, колкото Саадам бе складирал оръжия за масово поразяване. И не е употребил , не от морални съображения, а защото няма нужда-той беше вече победил. И какво ще говориш например след седмица, ако комисията на ООН потвърди заключението на руските експерти за липса на доказателства за употреба на БОВ от страна на Аассад? Колко ще струва тогава подкрепата на правителствата и външните министри на ЕС?
Колкото до рускинята-ако е Захарова проявявам интерес:)
цитирай
43. анонимен - Венци,
16.04.2018 19:32
прекрасна реч, ако беше изнесена на партийно събрание, ама тук са мислещи хора:)
А рускинята, която е при мен, е от умните, не е от сорта на Захаровите:)
цитирай
44. freeoldmen - 44. angpiskova
16.04.2018 20:32
Гледам, високоуважаем от мен премиер-журналист е благоволила да се включи в дискусията.

Та да попитам, г-жо Пискова, ударите в Сирия бяха ли законни?
Отхвърлянето на резолюцията на Русия означава ли, че престъпленията на САЩ, Франция и Великобритания вече са законни?
цитирай
45. vmir - Най-накрая обяснение на снимката: http://superdem.ru/files.php?do=scrin&id=15076&tip=0
16.04.2018 21:10
vencivaleri1951 написа:
... когато детето което възпитаваме и учим посегне към играчката , ботушките, портокала... и каже :-това е наше, вместо това е мое ... когато децата чуят първо за Пушкин или Лермонтов вместо за Путин, за Шели или Милтън вместо за Мей и Тръмп.


Даже не ми е интересно как се предвижда родителите да направят децата им да не чуват за дядя Вова или който и да било там "важнейший гегемон мира". Или напълно побъркан тип, или злостен демагог може да продължава да заблуждава, че в Русия е възможно такова нещо.

Не тормозете децата, бе дърт търчилъжко! Цял живот не ви е достатъчен да приемете, че светът не се върти около вас, а ще правите децата да казват "наше" вместо "мое". Колкото повече ги дресирате, плашите и превръщате в стадо, толкова повече ги видиотявате и правите зависими от мошеници и властолюбци, които безнаказано ги ограничават, ограбват и плашат с другите и нагло претендират за техни спасители. Да не би поне веднъж да си делил портокал между 20 деца, че искаш това да бъде нормално за останалите? Отвратителна демагогия.

цитирай
46. anngry - Привет, Жоро-Стар! :D
16.04.2018 21:19
И вицове пишеш и то доста добри. Какво не умееш да правиш?
Поздрави, Звездьо. :D
цитирай
47. freeoldmen - 47. anngry
16.04.2018 21:43
Ами например, не може да отговаря на директни въпроси, твоя ЗвезденСтар:

Та да попитам, ЗвезденСтар, ударите в Сирия бяха ли законни?
Отхвърлянето на резолюцията на Русия означава ли, че престъпленията на САЩ, Франция и Великобритания вече са законни?
цитирай
48. troina - Това е отговора с две думи колега free /https://web.de/
16.04.2018 21:59

Според западните дипломати Сирия и Русия все още не са напуснали екипа за разследване на DOCA (DOCA) за Дума.

Експертният екип на ОЗХО, която е да се разследва предполагаемата газ атаката отрова беше, пристигна в Дамаск в събота, но не може да пътува, споделени с британското и шведското делегация за ОЗХО в Туитър.


Те се позоваха на доклада на генералния директор на ОПЕК Ахмет Üзюмку в понеделник пред Изпълнителния съвет на организацията в Хага.
"Русия и Сирия все още не са допуснали достъп до Дума
Неограничен достъп е от съществено значение",
казват британските дипломати в текстовото съобщение.
цитирай
49. getmans1 - . . . ВВ19511 не мислиш ли, че е крайно ...
16.04.2018 22:14
... ВВ19511 не мислиш ли, че е крайно време да престанеш с парада „Аз, и дислексията ми.“ ЗЛОУПОТРЕБЯВАШ И ТО МНОГО ОТДАВНА.
Като гледам и във ОРАЗНИЯТ ти „Фактор“-а вече са те усетили що за плазмодия си, ЧЕКИСТЕ

ЗАСРАМИ СЕ ЧОВЕЧЕ И ИМАЙ МИЛОСТ КЪМ НАС КОИТО ОБЩУВАМЕ С ТЕБ!!!




vencivaleri1951 написа:
[quote=getmans1]ВВ1951, пропуснал си ограмотиш Кошава.
Срамотта, човека може да се обиди от пренебрежението ти.


[quote=vencivaleri1951] и не оспоривай глупца


може да са рецидиви на дислексията ми, но аз много рядко разбирам какво си написал. Чета и прочитам неуспешен опит за съставяне на изричение

цитирай
50. troina - да го дадем на Мара Шамбалова. тя ще го оправи...Между двете цицки
16.04.2018 22:24
„Аз, и дислексията ми.“ ЗЛОУПОТРЕБЯВАШ И ТО МНОГО ОТДАВНА.
Като гледам и във ОРАЗНИЯТ ти „Фактор“-а вече са те усетили що за плазмодия си, ЧЕКИСТЕ

ЗАСРАМИ СЕ ЧОВЕЧЕ И ИМАЙ МИЛОСТ КЪМ НАС КОИТО ОБЩУВАМЕ С ТЕБ!!!
цитирай
51. freeoldmen - След характерните идиотизми от блог.бг, аз пак питам:
16.04.2018 22:37
ударите в Сирия бяха ли законни?
Отхвърлянето на резолюцията на Русия означава ли, че престъпленията на САЩ, Франция и Великобритания вече са законни?

Ще чакам отговор утре, нали СуперСтар даде заявка, че "следва", дано да има мъжеството наистина да продължи, и пак да изкара постинга на първа страница.
Но имам гадното предчувствие, че няма да му стиска.
Щото аз ще продължа да питам. Конкректно. И ще държа на отговори.
А той ги няма.
И ще продължи да ми праща ответи чрез Юлия, Таня, Кортана и прочие.
Тъжна е тая история...
цитирай
52. vmir - 51. troina - да го дадем на Мара Шамбалова. тя ще го оправи...Между двете цицки
16.04.2018 22:44
Сигурен съм, че няма да й пробутва номера как не трябва да се ламти за повече от хляба насъщен, а ще се погрижи за поне още един червен комплект бельо за подпомагане на световната революция. Но не съм сигурен дали тя няма да си изпроси и комплект с различен цвят като се прави на обидена с хлъзгавия подтекст: "Да не би за теб революцията да струва само колкото едни червени гащи?"
цитирай
53. kolevn38 - Абсолютно точен коментар, поздрави Пискова! Те не искат и няма да те разберат, това е ясно:)
16.04.2018 23:08
angpiskova написа:
вие мен няма как да обидите:)
Само ще ви кажа, че смесвате епохи и действия по най-абсурден начин. Защото това, което в момента е ЕС, няма нищо, ама нищо общо с Германия на Хитлер. С нея обаче много общо има този, когото вие защитавате. И ако в една затворена система можеш да обработваш хората и те да нямат избор, освен да ти вярват, в отворената е различно. И резултатите са въпрос на време.
Впрочем, в момента ми е на гости рускиня. От Москва. От това, което ми разказва за живота в Русия, бих казала, че до този момент съм била направо мека в изразите си за Путин и за живота, който осигурява на руснаците. Друг е въпросът защо те търпят това.

цитирай
54. cortana - Ами нека аз :) :) :)
16.04.2018 23:09
freeoldmen написа:
Ами например, не може да отговаря на директни въпроси, твоя ЗвезденСтар:

Та да попитам, ЗвезденСтар, ударите в Сирия бяха ли законни?
Отхвърлянето на резолюцията на Русия означава ли, че престъпленията на САЩ, Франция и Великобритания вече са законни?
freeoldmen ти да прочите, че Жоро отива с компания на кино и след това суши? Да прочете, че пътува, за да вземе синовете си? Божката му е до 18 часа на работа. В английска компания, която плаща месечно толкова, колкото е в Русия средната работна заплата за година. :) :) :)
От 19 да отидат на кино, което е невъзможно, защото в този час-пик в София с кола не могат да стигнат от офисите на Божката до най-близкия МОЛ, пак до 21:30 ще са на кино. Час само да са на реснорант, пак преди 23 няма как да седне на теб да отговаря, че да е това задигане от твоя страна. :)
А и кой си ти, за да седне пък точно на теб да отговоря?
В срок? На момента? По комунистически, ти в качеството на партиен секретар, а той захлупена пионка?
Ти ме уби! Не си му от калибъра, freeoldmen.
Ако ти е толкова зора, да ти отговоря аз, ОК? Може и от профила на Жоро, защото и това страшно ви дразни разните недодялани пинокиьота: фактът, че поне 5 сериозни блогъри имат паролата му и винаги могат да проверят било то личните му съобщения или посетителите му. :)
Посочи ми друг блогър, който има самочувствието да е толкова прозрочен, ОК?
Смешко, който си мисли, че светът трябва да се върти около него и като каже 'Питам пък!' и другите трябва да са пумпали. :)
Пумпал си ти. Путипумпал - въртиш се натам, накъдето си завърти задника Путин.
цитирай
55. vencivaleri1951 - Не е истина, не става в реално време
16.04.2018 23:12
angpiskova написа:
прекрасна реч, ако беше изнесена на партийно събрание, ама тук са мислещи хора:)
А рускинята, която е при мен, е от умните, не е от сорта на Захаровите:)


-Тръмп се развикал на съветниците си, че го измамили и той изгонил 64ма руски дипломати, а не по 4 като французи и германци
-руснаците вероятно унищожили доказателствата и сега комисията на ООН, нямало да намери нищо!? Тези лидери направиха за смях страните си€ Важното е обаче да сме единни...само че в какво?
цитирай
56. getmans1 - . . . А, колко законно беше Русия к...
16.04.2018 23:21

... А, колко законно беше Русия която влезе в Сирия да бие ИДИЛ първо подпука опука опозицията на Асад?
Тарикате до сега никой от вас не ми отговори на въпроса „Как ИДИЛ се активира точно когато в Украйна Русия анексира Крим и прати „отпускарите“ се барабар танкове и БТР-и и Калашници.
Помниш ли Фрий, кви крокодилски сълзи ляхте за фалшивите жертви тогаз?



freeoldmen написа:
ударите в Сирия бяха ли законни?
Отхвърлянето на резолюцията на Русия означава ли, че престъпленията на САЩ, Франция и Великобритания вече са законни?

Ще чакам отговор утре, нали СуперСтар даде заявка, че "следва", дано да има мъжеството наистина да продължи, и пак да изкара постинга на първа страница.
Но имам гадното предчувствие, че няма да му стиска.
Щото аз ще продължа да питам. Конкректно. И ще държа на отговори.
А той ги няма.
И ще продължи да ми праща ответи чрез Юлия, Таня, Кортана и прочие.
Тъжна е тая история...

цитирай
57. vencivaleri1951 - Къде е спекулата , нещастник
16.04.2018 23:25
getmans1 написа:
... ВВ19511 не мислиш ли, че е крайно време да престанеш с парада „Аз, и дислексията ми.“ ЗЛОУПОТРЕБЯВАШ И ТО МНОГО ОТДАВНА.
Като гледам и във ОРАЗНИЯТ ти „Фактор“-а вече са те усетили що за плазмодия си, ЧЕКИСТЕ

ЗАСРАМИ СЕ ЧОВЕЧЕ И ИМАЙ МИЛОСТ КЪМ НАС КОИТО ОБЩУВАМЕ С ТЕБ!!!




vencivaleri1951 написа:
[quote=getmans1]ВВ1951, пропуснал си ограмотиш Кошава.
Срамотта, човека може да се обиди от пренебрежението ти.


[quote=vencivaleri1951] и не оспоривай глупца


може да са рецидиви на дислексията ми, но аз много рядко разбирам какво си написал. Чета и прочитам неуспешен опит за съставяне на изричение


"
Пропуснал си ограмотиш кошава...СрамоТТа... "Какво искаш да кажеш? Има ли изречение тук?

Аз и дойдох в блога с ник "чекист"-доведоха ме "Икономист" и "Катана". После Боре от Пловдив написа статия против анонимността в блога и аз реших , че е прав. Че не може да се правиш на " Хетман" и да попържаш когото си искаш скрит зад кюлотите на жена си. Това е да си плазмодий, да се правиш на" голямата работа", а да те е срам или страх да се покажеш. Прекарваш с часове анонимен, животът ти е анонимен, измислен -срамуваш се от реалността
цитирай
58. troina - Бай Венци Аз не съм анонимна но и мен не харесваш
16.04.2018 23:33
ТОЗ КЛЮКАР долен пак ме наколади.Вчера
Нали е от групата на Блейки...
сталкери да искаш..на всеки ъгъл..
бай фрийчо, седнал да бори..цензурата, Бореца,
който ми изтрива коментите от 5г насам...
а бее..лилиПУТ

цитирай
59. vencivaleri1951 - Вмире, " различна ни е софрата" не ми се говори с теб
16.04.2018 23:42
vmir написа:
vencivaleri1951 написа:
... когато детето което възпитаваме и учим посегне към играчката , ботушките, портокала... и каже :-това е наше, вместо това е мое ... когато децата чуят първо за Пушкин или Лермонтов вместо за Путин, за Шели или Милтън вместо за Мей и Тръмп.


Даже не ми е интересно как се предвижда родителите да направят децата им да не чуват за дядя Вова или който и да било там "важнейший гегемон мира". Или напълно побъркан тип, или злостен демагог може да продължава да заблуждава, че в Русия е възможно такова нещо.

Не тормозете децата, бе дърт търчилъжко! Цял живот не ви е достатъчен да приемете, че светът не се върти около вас, а ще правите децата да казват "наше" вместо "мое". Колкото повече ги дресирате, плашите и превръщате в стадо, толкова повече ги видиотявате и правите зависими от мошеници и властолюбци, които безнаказано ги ограничават, ограбват и плашат с другите и нагло претендират за техни спасители. Да не би поне веднъж да си делил портокал между 20 деца, че искаш това да бъде нормално за останалите? Отвратителна демагогия.



Ще ти цитирам само , а ти за домашно познай кой е авторът

" Проклет да бъде този, който пръв е забил кол и казал-мой е"
Тоест в моят коментар до госпожа Пискова няма авторство, а известна редакция.
Така , че обвиненията към него-колко му е на Вмир да обвини и мислител като автора на цитата. Няма да те мъча-Волтер е, а първият който го цитира е Русо
Абе мани ги комуняги-друго са си Мей и Тръмп...
цитирай
60. vmir - 60. vencivaleri1951,
17.04.2018 00:05
Да бе, да. Не Маркс и Ленин, а Волтер и Русо сътвориха реализацията на комунизма. А защо този път пропусна Ботев и Смирненски? Нима забрави, че те доведоха червената армия у нас? А ти си нищо повече от скромен фен на Ботев, Смирненски, Русо и Волтер, нали така? Маркс и Ленин ги харесваш не за друго, а заради смирението и човеколюбието, с което следват Русо, Волтер, Ботев и Смирненски, както и нормите на скандинавските социалдемократи.
цитирай
61. starforlife - ПРИБРАХ СЕ БРЕ! ПО-СПОКОЙНО ДЕ - СВЕТЪТ НЕ СВЪРШВА С ТОЗИ ПОСТИНГ, ЧЕ Е ТОЯ ЗОР.
17.04.2018 00:07
Нито пък аз забегвам за Русия (ха ха ха) че, фрии, да те е страх, че ако НАТО удари - от Русия ще остане само... Стар, защото е SuperСтар.
Ха ха ха
цитирай
62. getmans1 - . . . Имам си профил и там пише каквото ...
17.04.2018 00:09
... Имам си профил и там пише каквото съм си решил.
Първо, съди приятелите си а после мене и не аз съм нещастника а ти самият.„Когто нападаш другите защо ВЕ нещастнико не се извиняваш с дислексията си.
Ега си нищожесгвото дето си, така елементарно да се оправдаваш!

Аз ти обещавам, че още повече ще побесняваш и така ще е докато си мислиш, че другите са ....... /чети утрушният ми постинг и ако имаш съвест и памет, отсъди ад ли до сега съм лъгал и манипулирал/.




vencivaleri1951 написа:
getmans1 написа:
... ВВ19511 не мислиш ли, че е крайно време да престанеш с парада „Аз, и дислексията ми.“ ЗЛОУПОТРЕБЯВАШ И ТО МНОГО ОТДАВНА.
Като гледам и във ОРАЗНИЯТ ти „Фактор“-а вече са те усетили що за плазмодия си, ЧЕКИСТЕ

ЗАСРАМИ СЕ ЧОВЕЧЕ И ИМАЙ МИЛОСТ КЪМ НАС КОИТО ОБЩУВАМЕ С ТЕБ!!!




vencivaleri1951 написа:
[quote=getmans1]ВВ1951, пропуснал си ограмотиш Кошава.
Срамотта, човека може да се обиди от пренебрежението ти.


[quote=vencivaleri1951] и не оспоривай глупца


може да са рецидиви на дислексията ми, но аз много рядко разбирам какво си написал. Чета и прочитам неуспешен опит за съставяне на изричение


"
Пропуснал си ограмотиш кошава...СрамоТТа... "Какво искаш да кажеш? Има ли изречение тук?

Аз и дойдох в блога с ник "чекист"-доведоха ме "Икономист" и "Катана". После Боре от Пловдив написа статия против анонимността в блога и аз реших , че е прав. Че не може да се правиш на " Хетман" и да попържаш когото си искаш скрит зад кюлотите на жена си. Това е да си плазмодий, да се правиш на" голямата работа", а да те е срам или страх да се покажеш. Прекарваш с часове анонимен, животът ти е анонимен, измислен -срамуваш се от реалността

цитирай
63. starforlife - Стар... SuperСтар... Ха ха ха
17.04.2018 00:16
Фрии седнал да ме пита, че чак и да настоява!
Раз, два, три - била-охранителю, ти ми отговори.
И не сега, а веднага.
Има ли значение имаш ли време, а и желание?
Смехът от онзи ден заглъхна в русофилите нещо, м?
Ликуването как падали ракетите на САЩ и съюзници от руското старо ПВО се спихна.
Умря!
Че то такова си беше положението още през 1995-та бре!
Аз когато служех в щаба на този вид войски.
Йок, вдигнат ли "Ауакс" Западът в Гърция - и преминаваме в режим на радиомълчание, защото при обхват тогава 500 км. в диаметър - засичаше всичко в спектъра на цяла България.
Натъпкана с остарялата руска техника, защото ни са братя.
О, естествено - бракът при нас, братята.
Дори явно и сирийските братя са намазали от него.
Ама много яки тези стари ПВО съоръжения бреее...
Значи:
На 105 ракети, отговарят с 40.
Ама 105-те си отиват където ги води лазерното прицелване с точност 30 см., а 40-те...
Е, случва се.
Шараните може и да купят нови, за да не им е голо дъ-то.
Какво да кажа, фрии?
Аз кой съм, че искате от мен отговори?
Краставичар-охранител?
Великите "сте" вие.
Отговорете вие де.
Скажите бре, друзя.
Ест ли кто нибут празноголовчик, каторий пакупит тепер росийских ракетнъйх комплексов для ПВО?
Слъйшу..
Лъжите на Путин слъйшу.
Упс, смесих българския и руския...
Че то ваш'то заразно бре.
И то много.
Надявам се да има лек.
Ако нареди обаче Путин...
15 пъти нареди ли...
Юрвам се да изпълнявам.
Немедлено!
И... ноторно.
2017-та беше годината на ООН, фрии...
Доразви ООН в посоки, за които явно не си чел/чувал.
Аз ли да ти ги разяснявам, баси?
Следи телевизора сам бре.
И мисли.
Чудя се има ли с какво, но...
Ум няма да ви дойде в тези глави на заслепените русофили, ей.
Въртите, сучете...
Ама все вие прави бреее.
Лъзгави кат змии, щото...
Така ви изнася.
Единият ден едно...
Раз-два - и на другият друго!
Мамка му.
Истината къде остана?
На блог-мегдана?
А стига бе!
Сирия та Сирия...
И е важно, естествено.
Но нима България не е по-важна?
Ебаси копелдаците.
Русия да им е по-важна от България!
Грозна картинка.
Изпутина.
Ялова.
цитирай
64. freeoldmen - Та да попитам, ЗвезденСтар, уда...
17.04.2018 00:17
Та да попитам, ЗвезденСтар, ударите в Сирия бяха ли законни? Отхвърлянето на резолюцията на Русия означава ли, че престъпленията на САЩ, Франция и Великобритания вече са законни?

Чакам те утре, въздухоплавателю, да видим какво "следва".

Ако се уплашиш, ще те разбера. Прати ми Кортана да обменим некои мнения, не разчитай на премиер-журналистката, виж, че те изостави, когато се опре до законност и международни договори.

Сам нема как. Разбираемо е. Съчуствам ти, умерено.

Просто да ти е.
цитирай
65. starforlife - Фрии,
17.04.2018 00:20
отговорих ти току що.
Дразнителствувателствуващо, защото си подлец и това заслужаваш.
Но понеже съм пич - отговарям ти и прямо и директно:
СПОРЕД МЕН, ДА!
Действията на САЩ и съюзници НЕ противоречат на международното право и СА ЗАКОННИ!

Доволен?

А утре, фрии...
Няма да довърша "следва".
"Следва", фрии, следва, когато му доиде времето.
А не когато ти кажеш.
Или Путин.
(ха ха ха)

УТРЕ, ФРИИ, АКО НЕ ЗНАЕШ НАЙ-НОВАТА КЛЮКА - С ГЕТИ ЩЕ СМЕ В 17:00 ЧАСА В РУСЕ ПРЕД "ТЕТЕВЕН".
БЛЕКИ НИ Е ПОКАНИЛ НА СПАРИНГ С ЛОПАТИ И НИЕ ПОНЕЖЕ СМЕ МЪЖЕ - ЩЕ БЪДЕМ ТАМ!

Н А П Ъ Л Н О
С Е Р И О З Е Н
С Ъ М
ФРИИ

Ще извъздухоплавам 700 км., за да навра лопатата на блеки в гъ~за му, ако се появи мишока му с мишоците!
Така, че - извини ме, фрии, но "следва" ще е след едно пряко предаване от Русе и пак казвам: Когато му дойде времето!
А ТОВА, ФРИИ, ГО РЕШАВАМ АЗ!

Аз казах!
Георги Стоименов



~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

0885 844 955 е мой ГСМ-номер, блеки.
Позвъни, моля, ако закъсняваш над 30 минути, за да ти кажа в кое кафене ("Хепи" примерно) те чакам.

И НЕ ЗАБРАВЯЙ ЛОПАТАТА!
цитирай
66. freeoldmen - Ти си велик въздухоплавател.
17.04.2018 00:42
Твоето "според мен" не означава нищо.
Ако беше почнал постинга си с това признание, нямаше да задавам въпроси.
Жалко, че подведе премиер журналистката, дето си заложи репутацията на твоето неспоменато "според мен".
Ама нищо, вече си и източник, може с чисто сърце да докладва, че в България настроенията са за още хуманитарни удари срещу животното Асад. При нея нема празно.
Иначе добре звучи- "ООН се произнесе, според мен."
цитирай
67. starforlife - Абре комплексар проЗ...
17.04.2018 00:58
Сопол изсекнат...
Какво искаш бре, чикиджия смотан?

УДАРИТЕ НА САЩ И СЪЮЗНИЦИ НАПРАВИХА МИТИЧНАТА НА ДУМИ РУСКА ТЕХНИКА ЗА ПВО ЗА СМЯХ!

УДАРИТЕ НА САЩ И СЪЮЗНИЦИ НЕ ПРОТИВОРЕЧАТ НА ПРИНЦИПИТЕ НА ООН И ПРОИЗТИЧАЩОТО МЕЖДУНАРОДНО ПРАВО!

Доволен ли си бре, лилипут?
Или да дойда в Испания да ти го напиша на челото?
Бааси "българските" тиквеници!




А дългият ми коментар към този плюнчещ се от чисто западна държава бивш комуняга-лицемер, беше поредната ми бърза гимнастика за ума.

Ф
Р
И
И

С
Л
У
Ч
А
Й
Н
О

Д
А

З
Н
А
Е
Ш

К
А
К
В
О

С
Е

С
Л
У
Ч
И

Н
А

15

Ю
Н
И

2017-та

Д
А

С
И

Ч
У
В
А
Л

Т
Е
Р
М
И
Н
А

С
И
Н
Е
Р
Г
И
Я

цитирай
68. freeoldmen - 68. starforlife
17.04.2018 01:13
Ох, сладурче!...
Действително ли искаш спорът ни да се пренесе на вулгарно-просташки тон?
На моя територия?
Хайде недей, с хайли лайкли увереност мога да ти съобщя, че с лекота ще ти ти-тип-ти-тирирам в устенцата тарарам.

А ти само ще преглъщаш учудено и благодарно за урока.
цитирай
69. starforlife - Абе, льольо...
17.04.2018 01:22
Пиши ми на ЛС в кой град на Испания ме искаш и да те видя бре.
И период от около 20 дни (от-до).
Все пак не е Русе, че да мога от днес за утре да реагирам, но при такъв период - ще се организирам и ще бъда там, а часа и мястото (в града) - ще го определиш допълнително ти.
Да ти видя ти-ри-ри-рама.

Аз казах!


ПС: А простащината я започна ти. Още преди 2 години, когато разбра, че няма да съдя Юлия, защото си злобен, дърт педал.
Е... Юлия НЯМА да бъде съдена. Така реших.
Но и утре блеки (при все, че явно е пълен путьо и както увърта...), а ти, тиририрамчо, ако се престрашиш да кажеш къде и ми дадеш 20 дневен интервал - ще се убедите, че не съм бил празнословен.
Чакам, чикиджийо.

Край на комуникацията с теб.
С путьовци не общувам. Само лице в лице.
цитирай
70. freeoldmen - Продавам дъно за кампютър за педесе лева.
17.04.2018 01:43
!
цитирай
71. krumbelosvet - starforlife -
17.04.2018 06:43
Г-н НАПОМПАН Т Р О Л, показахте си фашистките рогца. Заплашвате. Тия 2000%, означават, че СЛЕД агресията, ако не лъжат агресорите (а те по правило лъжат, както за Саддам и Тонкинския залив, например) та след агресията 20 пъти са се увеличили АНТИАМЕРИКАНСКИТЕ публикации. За лъжците, ония които са против тях, са тролове. А ти оти си с американско име? Ми тва те издава бе, чедо, че си от янко-влюбените, ако не си от янко-платените, или и двете. Радвай се, докато новите фаши от Уолстрийт са в сила да вършат ПРЕСТЪПЛЕНИЯТА СИ СРЕЩУ ЧОВЕЧЕСТВОТО. Заплашвай в нета. Това е типично за чуждопоклонните импотенти.
цитирай
72. vmir - Добро утро! Стар, възхищавам ти се на търпението и почтителността.
17.04.2018 08:21
Дъртите ченгета и престарели мошеници аз не броя за нормални хора, камо ли да си губя времето за срещи с такива. На човек трябва да се дава шанс, но намирам твоето за излишна благотворителност като за мними просяци.

Всички тези типове, които днес реват за времето, когато са разгонвали фамилиите на кадърни и мислещи хора и не се свенят да имитират непримиримостта на съсипаните от тях, са типове, които не познават друг начин на живот освен паразитиране, мошеничества и злоупотреби с всеки вид надежда, добронамереност и грижа. И аз съчувствам на личните провали, но при тези оценките са така продиктувани, че нормалността и обективността за тях са равносилни на най-непоносимото нещастие в живота им.

Желая ти безопасно пътуване днес, защото всяко пътуване е риск, а паразитите се препитават от рисковете, които носят за нормалните хора.


цитирай
73. anngry - Добро утро, Стар! :D
17.04.2018 09:11
Ама ти наистина ще отидеш!!
Тогава няма какво друго да направя, освен да ти пожелая безаварийно пътуване.
цитирай
74. starforlife - Добро утро!
17.04.2018 09:55
В момента пием кафе и след малко тръгваме.

vmir написа:
Желая ти безопасно пътуване днес...

anngry написа:
... да ти пожелая безаварийно пътуване.

Мили тролове, тролеси; фейкове, фейкеси; комплексари, комплексеси (ама го казах последното)...
Ето това е!
НОРМАЛНИТЕ ХОРА ПРИТЕЖАВАТ ЕМПАТИЯ И ПОЖЕЛАВАТ НА ОКОЛНИТЕ ХУБАВИ НЕЩА.

АЗ ХАРЕСВАМ ТАКИВА ХОРА И ТЕ ПОЛУЧАВАТ ДОСТЪП В ОБКРЪЖЕНИЕТО МИ.
Б Л А Г О Д А Р Я !

(а останалите да си е~ат пу~ките ма~ни, баси)
цитирай
75. анонимен - Добро утро!
17.04.2018 10:59
Никого не съм изоставяла, просто вечерта ми беше ангажирана и едва ли някой може да очаква да стоя пред компютъра нон стоп.
Колкото до законността на ударите - те са толкова законни, колкото действията на Русия там, а и в Източна Украйна.
цитирай
76. cortana - Далвам. :)
17.04.2018 12:08
изтритият от мен анонимен в 11:16 написа:
От мене при Блеки:

18. анонимен - Ловара написа " А сега ме извини, но път ме чака."
11:14
Блеки спокойно. Ще спука гума и ще се извини че уж не може задади това да доиде. Той и германския пудел са действени само на думи. :)
А отговорът при пристигането в Русе. :)
цитирай
77. vmir - 77. анонимен,
17.04.2018 12:09
анонимен написа:
18. анонимен - Ловара написа " А сега ме извини, но път ме чака."
11:14
Блеки спокойно. Ще спука гума и ще се извини че уж не може задади това да доиде. Той и германския пудел са действени само на думи. :)


Споко, бле(й)ки се придвижва с магарешка каручка. Сам е заявявал, че мечтата му е да впряга граждани да му я теглят вместо магарето. В противен случай би било истинско чудо, ако бле(й)ки не спука гума на път за "Тетевен" и не си изгуби лопатата покрай аварията. Ако някой ми възрази, че истина и бле(й)ки са напълно несъвместими неща, ще отговоря, че впечатленията ми са базирани на негови изявления.
цитирай
78. starforlife - Гледайте сега цирк:
17.04.2018 14:33
Последни 20 регистрирани посетителя
13:40 - getmans1
12:49 - vmir
12:24 - ter
12:06 - cortana
11:52 - vmir
11:46 - hall
11:37 - blogbg
11:13 - krumbelosvet
10:51 - angpiskova
10:42 - chr0
10:28 - vaquero
10:03 - vencivaleri1951
09:13 - getmans1
09:09 - anngry
09:02 - barneba
08:18 - cortana
07:49 - krumbelosvet
07:42 - vmir
07:07 - vencivaleri1951
06:41 - mediatore


РАЗГОВОР С BLOGBG

Здравейте!
Имам въпрос:
Кое наложи изтриването на предпоследния ми постинг от вас преди малко, в който се възмущавам от една пълна простащина по отношение трагедията с автобуса на "Юнион Ивкони"?

Благодаря предварително за отговора.
Инж. Георги Стоименов
Изпратено: 11:53 От: starforlife




Re: Здравейте!
Заради нарушаване на правилата на блог.бг.
Изпратено: 12:35 От: blogbg




Re: Re: Здравейте!
Кои точно?
Цитирайте, моля.

И защо чак сега?
Изпратено: 12:36 От: starforlife




Освен да повторя въпросите:
Кои точно правила нарушаваше постинга ми?
Цитирайте, моля.

И защо чак сега, след два дни и то вече четен от вас поне при свалянето му от "първа", го изтрихте, а не още тогава?
Означава ли това, че тогава не е нарушавал липсващо правило, на което "противоречи" и това правило се е появило в последствие?
Изпратено: 14:29 От: starforlife
цитирай
79. анонимен - Тук се трият
17.04.2018 14:47
постинги на тези, които не са "от нашите", независимо дали нарушават правилата или не. А тези, които докладват, са именно онези, които пишат постинги срещу доносите.
Впрочем, ако модераторите се разровят във въпросния блог, със сигурност ще открият доста постинги за триене, които са пряко насочени срещу други блогъри. Но едва ли ще го направят.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: starforlife
Категория: Лични дневници
Прочетен: 2591058
Постинги: 1153
Коментари: 16834
Гласове: 13882
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031