Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
17.04 16:31 - Русенска загаТка ('щото загатвам)
Автор: starforlife Категория: Лични дневници   
Прочетен: 2363 Коментари: 90 Гласове:
37

Последна промяна: 18.04 10:51

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
Вчера този постинг само с първата снимка се казваше "Бившата "Тетевен" в 16:30 ч. Аз вече съм тук и за всеки случай купих лопата."

image



Преди малко излязох от комисия (Бааси, Венци, днес се преработих. Два часа одит съм правил. С лаптоп, лист и химикалка.) и сега попрелистих снимките от готиния център на Русе. 
И понеже вчера стана въпрос, че" на кака кофичко" бил надничал от...
Оказа се, че все пак се е престрашил да излезе от бомбоубежището си и все пак минал покрай мен, но като видял лопатата...
Е как от къде разбрах: Оказа се, че Гети Го е уловил в кадър. Ето, вижте:

image
Откривате ли Го? 








Гласувай:
37
0



1. starforlife - Е, блееек...
17.04 16:31
Аз съм тук и чакам.
Гети е фотографът.
(Корти тръгна по магазините - хах)

И, за да не висим на главите на НЕТаджийте (които ще видите на други снимки) - отвън в "Хепи" сме.
Ще ме познаеш по... лопатата! Ха ха ха
Купих ти я от... детски магазин "Вълшебство" май беше. Надолу от "Тетевен", 80 метра, отляво.
(дано отива на гащите ти)
(за лопатата, жълтата, говоря)
цитирай
2. angpiskova - Голям
17.04 16:50
наивник си:)
Никой няма да дойде, това е ясно. За такава работа се иска д..., а в случая то отсъства.
Поздрави на Гети.
цитирай
3. starforlife - Знам бре!
17.04 16:56
Но е забавно.

Гети чете и ти ги връща поздравите.

(само "мъж" бле(й)ки го няма)
(но пък има "Старопрамен" и Радо е готин пич)


ПС: Ти-ри-ри-фри, кога и къде?
(ха ха ха)
(смотаняци)
цитирай
4. starforlife - А сега да стана от масата и да застана точно на 10 метра пред "Тетевен".
17.04 16:57
С жълтата детска лопатка, подарък за гущерчо.
цитирай
5. troina - жоркаа..е ,сега те признах..
17.04 17:03

оглеждай се за некой муджихадин, оня бил мъШ..с брада..
цитирай
6. starforlife - ~ 5. troina
17.04 18:05
troina написа:
жоркаа..е ,сега те признах..
оглеждай се за некой муджихадин, оня бил мъШ..с брада..

А защо не купих тогава дарак, вместо лопатка?
Ха ха ха
цитирай
7. starforlife - ПС: Чак сега ли беее?
17.04 18:07
Чак сега ли разбра, че няма нещо, което да ме уплаши.

Ма извънземния гущер щял да дойде с тумба.
Ма що не дойдоха беее - така ме сърбеше... лопатата
цитирай
8. vaquero - starforlife,
17.04 18:18
Лопатата, виждаме, е налице. А къде са фиданките за засаждане?
цитирай
9. vencivaleri1951 - Точно
17.04 18:20
Визия на АйТи специалист или неврохирург...
цитирай
10. angpiskova - Или изобщо няма да се появи, или ще се ...
17.04 18:24
Или изобщо няма да се появи, или ще се появи с тумба. Нали сте взели предпазни мерки?
цитирай
11. angpiskova - Визия на АйТи специалист или нев...
17.04 18:25
vencivaleri1951 написа:
Визия на АйТи специалист или неврохирург...

За разлика от вашата групичка, Жоро има д... и го показа. Къде е мушмурокът и компания?
цитирай
12. starforlife - 8. vaquero - Жоро диктува, защото шофира, а аз пиша.
17.04 18:26
Ами... Не дойде!!
Но това беше повече от ясно.


ПП от мен: Гети е готин. И вече когато каже някой изблейкан, ще се отзовава на призиви на 'мъже'. :) :) :)))
цитирай
13. starforlife - А ти каква искаш?
17.04 18:28
vencivaleri1951 написа:
Визия на АйТи специалист или неврохирург...

На путьо ли?
(На ики-ними-миста да не е по-така?)

ПП: Повтарям, че пиша аз, изкупила магазините на Русе, но диктува Жоро. :) :)))
цитирай
14. starforlife - ~
17.04 18:39
angpiskova написа:
Или изобщо няма да се появи, или ще се появи с тумба. Нали сте взели предпазни мерки?

Какви мерки?
Да заповяда - тук съм.
До 6 няма да са ми много.


ПП: Аз, Корти, не мога да се сдържа да не добавя нещо, което е казвал друг път: 'Ще ги сгъвам като габровски гевреци.' :) :) :)

'Да заповядат - тук съм.
До 6 няма да са ми много.
Ще ги сгъвам като габровски гевреци.' :) :) :)))))
:):):))))
цитирай
15. cortana - Този държа да си е от моя ник. :)
17.04 18:45
angpiskova написа:
За разлика от вашата групичка, Жоро има д... и го показа. Къде е мушмурокът и компания?

Какво ти 'дъ', има нещо мъжко пред 'дъ'то. :) :) :)))))

Поздравчета! :)
Аз пък не купих на бббблллееек лопатка, а шнола. :) :)
Но той не дойде. :) А е розова. :) :))))
цитирай
16. angpiskova - Моите най-искрени
17.04 18:45
уважения! Бях скептична за това твое пътуване, но ти се оказа по-прав.
цитирай
17. tutankhamon661 - !!!!!!!!!!!!!!!!!!!
17.04 19:07
Видях Блекота. Смело надничаше от близката кофа за боклук, но като видя жълтата лопата, сърчицето му се сви и бързо потъна в изхвърлена кофичка от кисело мляко. Сега там си църка .... тихо ...... тихичко .....


цитирай
18. cortana - :))))
17.04 19:15
tutankhamon661 написа:
Видях Блекота. Смело надничаше от близката кофа за боклук, но като видя жълтата лопата, сърчицето му се сви и бързо потъна в изхвърлена кофичка от кисело мляко. Сега там си църка .... тихо ...... тихичко .....
Беше кофичката на сладоледа ми. :) :)))
Като се връщах от покупки по русенските магазини, пред 'Тетевен' си изхвърлих в контейнера остатъка от мелбата. :)
Отвътре нещо избле(й)я. :) :) :)
цитирай
19. tutankhamon661 - 18. cortana
17.04 19:19
cortana написа:
tutankhamon661 написа:
Видях Блекота. Смело надничаше от близката кофа за боклук, но като видя жълтата лопата, сърчицето му се сви и бързо потъна в изхвърлена кофичка от кисело мляко. Сега там си църка .... тихо ...... тихичко .....
Беше кофичката на сладоледа ми. :) :)))
Като се връщах от покупки по русенските магазини, пред 'Тетевен' си изхвърлих в контейнера остатъка от мелбата. :)
Отвътре нещо избле(й)я. :) :) :)



Сега загледах по-отблизо - вярно е кофичка от сладолед.

Е, да, заслужаваш поздравления. Силните са милостиви. Tи се показа точно такава - милостива, - давайки убежище за дребната душица на малко, изстрадало и много, много уплашено гущерче.

цитирай
20. starforlife - :)
17.04 19:25
tutankhamon661 написа:
Сега загледах по-отблизо - вярно е кофичка от сладолед.

Е, да, заслужаваш поздравления. Силните са милостиви. Tи се показа точно такава - милостива, - давайки убежище за дребната душица на малко, изстрадало и много, много уплашено гущерче.
А сега пускам в бавареца готинка музичка и примижавам. :)
Други коментари като се приберем и починем.
Дотук писах аз, неземната красавица Корти. :) :)))


Забавлявайте се. :) Но умната, че киселата модераторка...
Утре ще се срещне с 'г-н Стоименов'. :) Към 15:30.
Последното го каза вече Ж :) :))
цитирай
21. cortana - :)
17.04 19:28
Последни 20 регистрирани посетителя
Тук, на Ж в блога, а не при мен :)

19:25 - vladivostok
19:23 - mero2
19:11 - cortana
19:07 - tutankhamon661
18:43 - angpiskova
18:41 - cortana
18:31 - shtaparov
18:24 - angpiskova
18:16 - vencivaleri1951
18:15 - vaquero
17:11 - apostapostoloff
17:02 - angpiskova
17:01 - troina
16:51 - dpenkov
16:50 - angpiskova
15:45 - vencivaleri1951
15:05 - freeoldmen
14:44 - angpiskova
13:40 - getmans1
12:49 - vmir
цитирай
22. vmir - Очевидно бле(й)ки е спукал гума на път за "Тетевен".
17.04 20:10
После си е изгубил лопатата и се е върнал да я търси по пътя, за да не го помислят за мошеник или уплашен.
Нищо ново под слънцето.
цитирай
23. troina - ето, тази Битка ти отива Прометей Жоро, а не някакъв лилиПУТ,който алабалова,ще го пази с..голи бозки..
17.04 20:15
Забавлявайте се. :) Но умната, че киселата модераторка...
Утре ще се срещне с 'г-н Стоименов'. :) Към 15:30.
последното го каза Ж :) :))

дерзай, и ако имаш нужда..там ще бъда, имаш ми двата ГСМ..
цитирай
24. angpiskova - Всъщност,
17.04 20:21
би било учудващо да се очаква чест от сиви мишки, нали:)
цитирай
25. starforlife - Май е време аз, Корти, да включа и песничка-поздравче за... кофичката ми от сладолед.
17.04 20:27
:) :) :)))
цитирай
26. mementomemory - Опасни сте! :)
17.04 20:32
Опасни сте! :)
цитирай
27. germantiger - ...
17.04 20:40
black реже вени, починал е от шубе

близките дни няма да се появи в блога
цитирай
28. anngry - :D
17.04 20:43
mementomemory написа:
Опасни сте! :)

Напълно съм съгласна.
Поздрави, луди глави такива. :D
цитирай
29. angpiskova - Опасни сте! :) Напълно съм съг...
17.04 20:45
anngry написа:
mementomemory написа:
Опасни сте! :)

Напълно съм съгласна.
Поздрави, луди глави такива. :D

Бъди сигурен, че ще се появи ни лук ял, ни лук мирисал. Тези нямат нито срам, нито достойнство.
цитирай
30. blackpredator - и к'во е виновен Блеки,
17.04 20:47

2. blackpredator - чакам "акростиха",
01:00
ЗНАЧИ ТЪПАНАРА ЮЛА МОЖЕ ДА ИЗНАСИЛВА БЪЛГАРСКИЯ ЕЗИК ПОНЕЖЕ Е ПРОСТА А АЗ НЕ
и съм там

че ти трябва повече от ден да стоплиш
ма карай нека двете мисирки да се радват..
цитирай
31. cortana - Лудите глави спират в едно кръчме да хапнат. :)
17.04 20:47
Гущерчечкови бутчета пане. :) :) :))))
От русенско треперливо гущгущгущерче. :) :) :) :)


Последни 20 регистрирани посетителя на Жоро-стат :)

20:43 - angpiskova
20:41 - anngry
20:34 - germantiger
20:32 - mementomemory
20:31 - merlin68
20:25 - deathmetalverses
20:21 - angpiskova
20:12 - troina
20:09 - cortana
20:05 - vmir
19:44 - staler
19:33 - tikoev
19:27 - cortana
19:25 - vladivostok
19:23 - mero2
19:11 - cortana
19:07 - tutankhamon661
18:43 - angpiskova
18:41 - cortana
18:31 - shtaparov
цитирай
32. cortana - Не така, трепетливко. :) :)))
17.04 20:49
blackpredator написа:

2. blackpredator - чакам "акростиха",
01:00
ЗНАЧИ ТЪПАНАРА ЮЛА МОЖЕ ДА ИЗНАСИЛВА БЪЛГАРСКИЯ ЕЗИК ПОНЕЖЕ Е ПРОСТА А АЗ НЕ
и съм там

че ти трябва повече от ден да стоплиш
ма карай нека двете мисирки да се радват..
Жоро ти го каза:
starforlife написа:
Мекопишковец си ти, лузъре.
Пълен путьо.

Искаше Гети - довеждам ти го.
Ще имаш и акростиха. Лично написан ръкописно от мен и залепен на челото ти.
С автограф.
Давам ти думата си. Пред всички тук.
Така, както ти пред всички ме покани със закани, а сега показваш какъв си путьо, започвайски да увърташ.

До утре. В 17. Пред "Тетевен".
Аз ще нося акростиха, а ти носи лопатата.

Снощи. Тук:
http://blackpredator.blog.bg/zabavlenie/2018/04/17/edin-vyzmojen-otgovor-freeoldmen.1604223?reply=5105729
Трети коментар.
Трепетливо, женско, лъжливо гущерче. :)
На кака кофичко. :) :)))
цитирай
33. cortana - Да повторя за кофичко:
17.04 20:54
снощи при него пределно ясно Жоро написа:
Мекопишковец си ти, лузъре.
Пълен путьо.

Искаше Гети - довеждам ти го.
Ще имаш и акростиха. Лично написан ръкописно от мен и залепен на челото ти.
С автограф.
Давам ти думата си. Пред всички тук.
Така, както ти пред всички ме покани със закани, а сега показваш какъв си путьо, започвайски да увърташ.

До утре. В 17. Пред "Тетевен".
Аз ще нося акростиха, а ти носи лопатата.
Стига с тези Путини номера, кофичко. Путин, той така безочливо лъже и се измъква. :)
цитирай
34. angpiskova - 2. blackpredator - чакам &quo...
17.04 20:56
blackpredator написа:

2. blackpredator - чакам "акростиха",
01:00
ЗНАЧИ ТЪПАНАРА ЮЛА МОЖЕ ДА ИЗНАСИЛВА БЪЛГАРСКИЯ ЕЗИК ПОНЕЖЕ Е ПРОСТА А АЗ НЕ
и съм там

че ти трябва повече от ден да стоплиш
ма карай нека двете мисирки да се радват..


Ей, лекенце, не че заслужаваш вниманието ми, но по изключение ще ти окажа тази чест, защото е на територия на ЧОВЕК, когото уважавам. Не очаквам никой от групичката ви да прояви нещо като достойнство, защото това е добродетел, която за вас е недостижима. Остава ви едничката възможност анонимно да изливате жлъч към тези, които никога няма да достигнете. Аз лично ви оставям тази свобода, защото с удоволствие констатирам, че тя дави вас, а не другиго:)
Ако не разбираш колко се срина тази вечер пред всеки поне малко мислещ потребител на това пространство, заедно с лишената ти от всякакъв ум и разум компания, значи наистина си безнадежден случай.
Жоро, пускай водата това да се оттече в канала!
цитирай
35. milady - Анонимно страхливо лекенце...
17.04 21:14
Жоро има д... и го показа.
... мушмурокът и компания Имате
само помпичка

Нали съм духовита..Духай супата студена
...Duuh ;)
цитирай
36. getmans1 - . . . Разбира се Анджи, че взехме м...
17.04 21:55
... Разбира се Анджи, че взехме мерки, сервитьорката пое ангажимент:)))


angpiskova написа:
Или изобщо няма да се появи, или ще се появи с тумба. Нали сте взели предпазни мерки?

цитирай
37. getmans1 - Чудесен следобед си изкарахме С...
17.04 22:13
Чудесен следобед си изкарахме Стар, който дошъл, дошъл.който не само може да съжалява.
А, Кортни е 6 с много плюсчета!
цитирай
38. vencivaleri1951 - Какво искате
17.04 22:23
angpiskova написа:
vencivaleri1951 написа:
Визия на АйТи специалист или неврохирург...

За разлика от вашата групичка, Жоро има д... и го показа. Къде е мушмурокът и компания?

да видите мила госпожо? Защо мислите, че на всеки е нужна група?
Аз от дете съм си "сам по себе"
цитирай
39. cobracapelo - Факт
17.04 23:00
Hе е за вярване каква отрепка е предатора. Можел и по-надолу да пропадне. По принцип не си играя на плюсове и минуси, но този път с удоволствие слагам плюс. Има защо.
цитирай
40. angpiskova - Визия на АйТи специалист или нев...
17.04 23:24
vencivaleri1951 написа:
angpiskova написа:
vencivaleri1951 написа:
Визия на АйТи специалист или неврохирург...

За разлика от вашата групичка, Жоро има д... и го показа. Къде е мушмурокът и компания?

да видите мила госпожо? Защо мислите, че на всеки е нужна група?
Аз от дете съм си "сам по себе"

Сам по себе си, ама друг път:)
цитирай
41. omv - cortana,
17.04 23:32
на кака кофичко:)))) Съсипа ме от смях.
цитирай
42. vmir - Стар, още един път - шапка ти свалям за благотворителното пътуване, Стар!
17.04 23:53
Не ти предложих да дойда единствено, защото не съм толкова щедър като теб, за да предоставям възможности на някого, който се е доказал като празноглавец и празнословен дърдорко. Е, сега имаме още една мярка за манифестациите на неговата посредственост и недостижими степени на неадекватност - да ти уважат поканата за среща на пъпа на града ти, а ти да не почерпиш едно кафе. Бле(й)ки, роден съм и съм отрастнал в Русе и съм повече от сигурен, че русчуклия не е способен на простотията, която ти демонстрира днес. Затова да те запитам: Ти сигурен ли си, че си жител на Русе, или това е само детската ти несбъдната мечта? Ако по стечение на обстоятелствата си успял да станеш жител на Русе, би ли ни осведомил в кое село си роден и прекарал живота си преди да успееш да се установиш в Русе?
цитирай
43. angpiskova - Не ти предложих да дойда единств...
18.04 00:00
vmir написа:
Не ти предложих да дойда единствено, защото не съм толкова щедър като теб, за да предоставям възможности на някого, който се е доказал като празноглавец и празнословен дърдорко. Е, сега имаме още една мярка за манифестациите на неговата посредственост и недостижими степени на неадекватност - да ти уважат поканата за среща на пъпа на града ти, а ти да не почерпиш едно кафе. Бле(й)ки, роден съм и съм отрастнал в Русе и съм повече от сигурен, че русчуклия не е способен на простотията, която ти демонстрира днес. Затова да те запитам: Ти сигурен ли си, че си жител на Русе, или това е само детската ти несбъдната мечта? Ако по стечение на обстоятелствата си успял да станеш жител на Русе, би ли ни осведомил в кое село си роден и прекарал живота си преди да успееш да се установиш в Русе?

Тук дори посредствеността не е най-страшното. Има много посредствени хора, които не се опитват да се надскочат като този случай и да изпадат в комични ситуации. Липсата на елементарна чест е по-опасна. А иначе такива ги има и по градове, и по села, да не се лъжем.
Всъщност, рядко искам да се запозная с някого, с когото съм общувала във виртуала, но с Жоро и с Корти определено ще го направя. Впрочем, с Вмир и с Фараона вече се познавам:)
цитирай
44. vmir - 38. vencivaleri1951,
18.04 00:01
vencivaleri1951 написа:
Защо мислите, че на всеки е нужна група?
Аз от дете съм си "сам по себе"


Опааааа, "сам по себе" а пък "за" танковете с петолъчка, даващи власт на престъпници и убийци на собствения народ...
цитирай
45. starforlife - Здравейте всички.
18.04 00:08
Малко се забавих защото нали... Бях Шофьорът все пак.
(тук е моментът да издразня Онея, че съм професионалист шофьор с "С" категория - при готината версия на този постинг ще покажа снимки на книжката си)

Та, разборът:
~ Естествено, че знаех още когато премина във фалцет и се закани, че "на кака кофичко" няма да дойде.
Е, и?
Това да ме спре ли?
Не бях ходил в Русе поне 10 години.
Съжалявам само за едно: че утре (вече днес) в 7 имам подготовка за комисия от 8 и не можахме да останем с преспиване, че сабаале а фана "кофичко на кака" на отиване към работа.
Знаете ли какво е позор?
Позор е да определиш на човек, отстоящ от теб на 320 км. среща (със закани) на НЯМА И 50 МЕТРА ОТ ВКЪЩИ И ДА НЕ ДОЙДЕШ С ЛОПАТАТА ДА ТИ ПОЧЕШАТ ХИМОРОИДИТЕ.
Представяте ли си?
Ние пътувахме 320 км., а "какин кофичко" не слезе по клепари и пеньоар (дори ролките нямаше нужда да сваля) от апартамента си и да пресече 2 тихи, еднопосочни улички на 50 м. от "Тетевен".
Поне отиди си вземи лопатата, кофичко. Дадох 2 и 50 за нея все пак. Ха ха ха

~ За ужас на кофичкоподобните: докато пътувахме - аз си работех. Ехидни усмивки?
Ами "какини кофички" - какво да ви правя.
Ако миете чинии и не можете в движение - аз... в движение създавам... Вселини. Хааааа ха хо ха хе
Така, че: до тук с ехиднеенето, че сте ми изяли времето.
Смях се на тъпите вицове на Гети и Корти по пътя... Къде по ГСМ-а като наставления... Къде диктувайки на Cortana, ама не "Корти 6+++" - си бачках... Само съжалявам, че... ще го нарека Вмир, понеже не зная разкривал ли е името си - не дойде.
Щеше да е още по-забавно.

(следва продължение - знаете, че съм пестелив в изказванията си - ха ха ха)
цитирай
46. vmir - 43. angpiskova,
18.04 00:12
angpiskova написа:

Тук дори посредствеността не е най-страшното. Има много посредствени хора, които не се опитват да се надскочат като този случай и да изпадат в комични ситуации. Липсата на елементарна чест е по-опасна. А иначе такива ги има и по градове, и по села, да не се лъжем.

Напълно съгласен, Анджи, но това е наличният "мат'рял", за съжаление. ):
цитирай
47. newsoftheworld - Аз от дете съм си "сам по себ...
18.04 00:22
vencivaleri1951 написа:
Аз от дете съм си "сам по себе"

Господине, за някои неща със сигурност сте сам със себе си. Може би искахте да кажете не от дете, а от пубертета.
цитирай
48. newsoftheworld - black реже вени, починал е от шуб...
18.04 00:24
germantiger написа:
black реже вени, починал е от шубе

близките дни няма да се появи в блога


Ама той топлокръвно ли е? Аз мисля, че приема температурата на околната среда.
цитирай
49. starforlife - ~ 47. newsoftheworld
18.04 00:27
Благодаря за 16-тото плюсче. Плюскам ги и са важни за мен.
А се шегувам, разбираш, защото Те - "какините петолъчкокофички" (хаааа ха ха ха) все твърдят, че нали... Аз с клонинги си ги слагам.

Което ме приканва да дам статистика:

Последни 20 регистрирани посетителя

00:21 - newsoftheworld
17.04 23:56 - angpiskova
17.04 23:31 - omv
17.04 23:24 - vmir
17.04 23:24 - angpiskova
17.04 23:00 - germantiger
17.04 23:00 - cobracapelo
17.04 22:15 - vencivaleri1951
17.04 22:09 - germantiger
17.04 21:56 - mediatore
17.04 21:50 - getmans1
17.04 21:05 - milady
17.04 21:01 - alhimik1
17.04 20:56 - germantiger
17.04 20:53 - cortana
17.04 20:48 - angpiskova
17.04 20:45 - blackpredator
17.04 20:45 - cortana
17.04 20:43 - angpiskova
17.04 20:41 - anngry

Всички сте мои клонинги, да знаете.
Бле(й)ки всъщност също.
Ха ха ха
цитирай
50. starforlife - ~ 48. newsoftheworld
18.04 00:31
newsoftheworld написа:
Ама той топлокръвно ли е? Аз мисля, че приема температурата на околната среда.

И както все сибирски руски мецани сънува като израз на сила...
Ама то в Сибир е яко. Знаеш ли какви пенсии дават?
Има-няма 1/3 от на победените германци.
цитирай
51. starforlife - ~ 39. cobracapelo
18.04 00:36
Ами факт, да. Ноторен! Ха ха ха
Но спокойно - още ще пропада. Гарантирам.

Защото аз търпя такива отрепки да се гаврят с някои от вас - търпя... Пък надена простотията.

Било в разрез с това да си АйТи.
Абе вие нормални ли сте бре?
Да ви е~а и АйТи-тата, които познавате щом сте на това мнение.
цитирай
52. starforlife - ~ 43. angpiskova
18.04 00:45
angpiskova написа:
Всъщност, рядко искам да се запозная с някого, с когото съм общувала във виртуала, но с Жоро и с Корти определено ще го направя.

Още в края на месеца.
Ще напиша акростиха дето видиш ли бил липсващия катализатор за осъществяване на срещата - и отиваме пак до Русе.
Да се снимаме с кофичко по пеньоар.
цитирай
53. starforlife - А сега ще взема да сменя песента.
18.04 00:56
Коя калинка танцувала - танцувала.
Ще им окажа "чест" да е пак руска, но хубава, по мой вкус де.

Лека нощ.
И утре пак умната, при все, че едно 4 скимтенета е имало към модерацията и ще го делнат към 10.
Което всъщност ще ме изкефи и зарадва.

ПС: Освен руското готино парче (а не некъв си там допотопен бард), предложих и едно клипче, в което ни има с Корти танцуващии-хи-хи-хи
цитирай
54. musicgirl81 - Привет, опасните! ;);) ;)
18.04 08:04
Корти, искам шнолата. Ще ми отива на кецовете. ;)
цитирай
55. sestra - :))))))))
18.04 08:54
Привет, хора :) Радвам се да ви видя заедно.
А посрещачът ви е изгубил в превода... хахахаа, ама така е.
Там е проблемът на хората, вземащи се много насериозно. Не се дънят, а се продънват. Хубав ден на всички чудесни хора тук и пак поздрав, кефите!
цитирай
56. starforlife - И сега:
18.04 10:55
Само огледайте статистиките (и нагоре - и новоцитираната), колко хора се изказаха и как и колко пък премълчаха.
И си правете сметка кой като какъв персонаж ТУК го възприемат.

Последни 20 регистрирани посетителя
10:59 - angpiskova
10:30 - ridetodie
08:48 - sestra
08:02 - musicgirl81
06:56 - iliadobrev610217
06:39 - koleda2016
06:00 - vencivaleri1951
04:53 - andrei
01:51 - vaquero
01:44 - vaquero
00:51 - didanov
00:29 - zdravkoarnaudov
00:21 - newsoftheworld
17.04 23:56 - angpiskova
17.04 23:31 - omv
17.04 23:24 - vmir
17.04 23:24 - angpiskova
17.04 23:00 - germantiger
17.04 23:00 - cobracapelo
17.04 22:15 - vencivaleri1951


Последни 20 гласували:
08:54 - sestra
01:31 - angpiskova
00:21 - newsoftheworld
00:19 - vmir
17.04 20:36 - germantiger
17.04 20:25 - deathmetalverses
17.04 19:23 - mero2
17.04 19:07 - tutankhamon661
17.04 18:31 - shtaparov
17.04 18:19 - vaquero
17.04 12:08 - cortana
17.04 10:54 - angpiskova
17.04 09:25 - getmans1
17.04 09:11 - anngry
17.04 07:42 - vmir
16.04 22:59 - kolevn38
16.04 20:26 - deathmetalverses
16.04 18:19 - shtaparov
16.04 16:38 - sofisofi
16.04 14:41 - vmir
цитирай
57. angpiskova - Добро утро,
18.04 11:04
Жоро! Тази седмица ми е по-свободна и затова мога да вземам отношение по-активно по каквито въпроси реша. И да, човек, който може само да мие чинии, не може да разбере, че за такива като мен и теб има дни, в които работиш around the clock, а през други се чудиш какво да правиш.
Та пак се върнахме там, откъдето тръгвахме толкова пъти - сигурна съм, че много хора одобряват куража и последователността, които показа с постъпката си. И са го показали с гласа си. А колко написаха коментар под поста, за да те подкрепят? Ето, в това ни е проблемът и затова нещата не ни се получават.
цитирай
58. nalia - Лопатки, кофички, весел пясъчник се е заформил:)
18.04 11:26
А пясъчните анонимници - размити до един от вчерашния дъжд:))
Въпреки чадърчето на Вв1951:))
цитирай
59. starforlife - ~ 59. nalia
18.04 12:04
Искаш да кажеш, че ти пък ще Му казваш "на кака пясъчко"?
Става. Щом те кефи.

ПС: Венци не ми изглежда лошо момче.
Нека не го кръщаваме "венчелистно чадърче" - млад е, ще се освести.
цитирай
60. ladylady - не е лошо, да сме ..весели, това е част от Играта тук..
18.04 12:06
ама, да сме злобни, тъпи и..анонимни..е тъжноо, и то на стари години, Бляк Квак..
а , аз мога да пиша отлично, ако се налага, и на бг, русски, англ.и Дойч..
поради това, аз съм ТУК, а ти..в блоговите потайности ,на майната си,смотаняк..
тъй, като си на ниско евол.ниво,и не можеш, да се въздигнеш самостоятелно,
използуваш анонимната опция,за да сваляш на твоето „ниво“ Хора ,които явно
те превъзхождамЕ в многоо аспекти/ извън Гугъл ...
та така с твоята Гл Санитарка,тъпанарка/ Юлия..
цитирай
61. starforlife - Чакай-чакай!
18.04 12:10
angpiskova написа:
И да, човек, който може само да мие чинии, не може да разбере, че за такива като мен и теб има дни, в които работиш around the clock, а през други се чудиш какво да правиш.

Аз не се имам за нещо повече от когото и да е.
Дори напротив: При мен се получи тъпо, защото каквото съм постигнал като технологични знания - беше с много идиотизъм. Заради времената.
Големият ми син е на 21, а знае вече колкото аз на близо 40. (тоест: "преди малко" - ха ха ха)
Но както казах: Други са времената. Някога трябваше "идиотизъм" - днес малко повече упоритост и осъзнаване.

Аз имам принцип: Не те ли радва това, което работиш - смени го. Дори да е добре платено.
Винаги съм работил забавлявайки се.
цитирай
62. angpiskova - Не е до високомерие или високо мн...
18.04 12:17
Не е до високомерие или високо мнение за себе си. За друго говоря.
цитирай
63. starforlife - Знам.
18.04 12:20
Но държех да подчертая.

ПС: Аз също не от високомерие съм измислил и ползвам когато е уместно моята фраза:

СКРОМНОСТТА Е ЗА ТЕЗИ, КОИТО ГИ Е СТРАХ ДА БЛЕСТЯТ!

(и да ме цитирате като автор, защото е лично моя, ако ползвате, ей - ха ха ха)
цитирай
64. getmans1 - Ха-хаааа, и Гети дал съм /:)/ нещо на ...
18.04 12:33
Ха-хаааа, и Гети дал съм /:)/ нещо на нещо на блога ако и, че без да искам ама така стават те, великите открития случайно и без да искаш:)))
/ хм, май трябвало да щракна това кадро хоризонтално /
цитирай
65. angpiskova - Ха!
18.04 12:38
Променил си поста! Вехтошарят вляво?
цитирай
66. vencivaleri1951 - На Човек му е по лесно да вкарва
18.04 13:34
angpiskova написа:
vencivaleri1951 написа:
angpiskova написа:
vencivaleri1951 написа:
Визия на АйТи специалист или неврохирург...

За разлика от вашата групичка, Жоро има д... и го показа. Къде е мушмурокът и компания?

да видите мила госпожо? Защо мислите, че на всеки е нужна група?
Аз от дете съм си "сам по себе"

Сам по себе си, ама друг път:)

другите в собствения си опит и не е странно , че го правиш редовно и ти. На теб ти трябва общество/по добре да е "отворено":)/ и ти смяташ ,че и на мен ми е необходима компания. Имам компания , но за карти Eдиният е "заклет" седесар и бивш съветник на Филип Димитров. Последното дори е за предпочитане-по често пада, а от там и губи пари в моя полза:) Тоест политическите симпатии никога не са ми били пречка нито в работата, нито в забавленията ми. Това , че с " ИКО" сме съседи е чиста случайност-изненада беше когато Савата/Катана / ни събра- аз също тогава пишех под псевдоним. После реших да се "покажа" защото анонимността според мен изкушава да профанизираш участието си в блога-виж тук колко много са успелите, много богатите, неустоимете любовници...и т н. Как например да се похваля , че съм "забил" гадже, или чесъм изкарал за половин час 5 хиляди евро, като жена ми ако прочете ще ме "пребърка" веднага, а за първото ще ме "ощави". Ето домакинът ни е направил одит за два часа, а аз се блъскам с една фирма седмица-как да не получа комплекс:) ? Пък и е стряскащо-между сушито и старопрамена току виж фалирал счетоводните канцеларии...Впрочем това ни чака, но някак си не ми се иска колега от Блог БГ да ни бъде палачът:)
За д-то на Жоро. Как да ти го кажа-против Истанбулската конвенция съм и не ме интересува. Ти обаче се кефиш, и това е добре-можеше да харесаш дупето на Юлка например. А за мен съм ти споделил-дай ми Захарова:)
цитирай
67. starforlife - ВенциВалери,
18.04 13:54
лееко ироничният ти тон, преливащ в подигравка поне спрямо мен е нерелевантен (и неноторен - и неноторен) по няколко причини, част от които ти знаеш.
Например: Не те смятам за глупав, че да не си проумял за какво дЪ иде реч, а опитът ти да го изместиш като лежерна шега - нЕкак си не ти се получава.
Това първо.

Друго: Одит, пич, НЕ е окупиран единствено от счетоводителите и икономистите термин, че да се пънеш с глупави вменявания.
Ако не знаеш - да обогатя общата култура:
При роботиката, одит на технологичното оборудване се прави минимум 2 пъти в месеца. Регулярен. Защото това е за 2-3 часа за 3-4 комплекса.
Два пъти в годината за същите тези 3-4 комплекса - времето е вече 3х8=24 часа. Може и повече. Зависи какви предписания трябва да се изготвят.
...
Прекъсвам...

(Към 15 часа ще ти напиша още поне 3 други области, освен счетоводната, при които "одит" си е термин и процедура. Сега изникна нещо.)
цитирай
68. vencivaleri1951 - лееко ироничният ти тон, преливащ в ...
18.04 14:37
vencivaleri1951 написа:
starforlife написа:
лееко ироничният ти тон, преливащ в подигравка поне спрямо мен е нерелевантен (и неноторен - и неноторен) по няколко причини, част от които ти знаеш.
Например: Не те смятам за глупав, че да не си проумял за какво дЪ иде реч, а опитът ти да го изместиш като лежерна шега - нЕкак си не се получава.
Това първо.

Друго: Одит, пич, НЕ е окупиран единствено от счетоводителите и икономистите термин.
Ако не знаеш - да обогатя общата култура.
При роботиката, одит ва технологичното оборудване се прави минимум 2 пъти в месеца. Регулярен. Защото това е за 2-3 часа за 3-4 комплекса.
Два пъти в годината за същите тези 3-4 комплекса - времето е вече 3х8 = 24 часа. Може и повече. Зависи какви предписания трябва да се изготвят.

(Към 15 часа ще ти напиша още поне 3 други области, освен счетоводната, при които "одит" си е термин и процедура. Сега изникна нищо.)


че правиш счетоводство-най малкото НАП и банките все още не признават електронни одите. Да има програми, но човешкият фактор е на първо място. И не че не може, но "задругата " още "тупа топката/. Бъдещето обаче е на машините.
Иронията ми е свързана с две неща
-първото , че се взимаш много насериозно
-втората , че дигаш много пушилка-не е добре за белите дробове
Иначе снаха ми прави подобен одит. Бъзикам я , че е ОТК на програмистите и това си е точно така

цитирай
69. starforlife - Виж сега ВенциВалери...
18.04 15:18
Насила искаш да говоря така, че да те направя за смях.
А не бих се хванал на това хоро докрай, само защото е безсмислено.
Тук е обаче момента да ти припомня нещо от житейската "практика":
Знаеш, че една здрава, сочна, твърдомесеста, узряла тиква, само година-две като я оставиш просто хей така - и се "изкухолейква" (ха ха ха) от самосебе си.
Така явно става и с пенсионерите.
И няма да се извинявам не за друго, а просто защото 90% от тях (и аз ще дойда на тоя хал - и всеки) запазват някаква степен на себерефлексия, а при оснаналите 10% - "гледката" е... типично блог.бегейска.
Сори, но с тези ти ограничени и напълно невярни по отношение на говореното от мен коментари ти се вкара (при досега другото мое мнение) именно в тези 10 изкукуригали %.
Защо го казвам ли?

Ами например заради пълната глупост за одит над (на) програмистите.
ТАКОВА НЕЩО В ПРАКТИКАТА ПО ЦЯЛ СВЯТ НЯМА, А ТИ СИ ПРОСТО ЕДИН ЛАЛАДЖИЯ В СЛУЧАЯ, КОЙТО РАЗПРОСТРАНЯВА СЛУХОВЕ И/ИЛИ ГОВОРИ ПРОСТО, ЗА ДА НЕ ЗАСПИ!
Смешни глупости при това.
Програмист, "мойто момче" може да бъде "одитиран" единствено от програмист. Но дори и тогава - просто такава практика не само НЯМА НИКЪДЕ ПО СВЕТА, а практически Е НЕВЪЗМОЖНО ДА СЪЩЕСТВУВА.
Повтарям: НЕВЪЗМОЖНО Е! Дори Партията да разпореди. Ха ха ха
Хайде, моля те, въпроси по отношение на краставиците не на краставичарите, м?
Защото, Венци, ако беше изчакал довършването на отговора ми - аз щях във всяка сфера, с която съм запознат ОТ ЛИЧНАТА МИ ПРАКТИКА през последните 3 години, да цитирам не само методологията, а и ИМЕНАТА НА СВЕТОВНИТЕ ФИРМИ, правещи въпросните годишни одити.
Фирми, на които за един одит (и съответно становище, даващо ти или отнемащо ти сегмент от пазара: например можеш ли или не да продаваш на Европейския пазар (Щатите имат драконови изисквания, а за Русия - има подкупи и не се ебавам сега)...
Та: За един такъв одит, се заплаща за въпросниге 2-3 дни, м/у 18 и 20 хил. евро.
Не България...
Не моята компания, обезпечаваща роботизирането или въобще автоматизацията...
Самата фирма!
И не тотал (за цялата фирма), а за обекта ("Данон"-София например). Ако има "Данон"-Русе (ха ха ха) - там по същия начин се НАЛАГА (говоря като насилствена мярка, защото не е по желание) одита и се плаща отделно.

Но да показвам на Уважаемите Читатели, че твоята цел е не да водиш диалог и то почиващ на фактология, а просто да иронизираш (ставайки точно ти смешен)...
Просто няма смисъл!

По-скоро да те приканя да кажеш коя точно фирма одитира мен като Програмист, на основата на каква законова рамка, поради каква необходимост и особено пък с помощта на каква методология и въз основа на каква квалификация?

Не бързай... Разпитай дъщеря си...
И после просто замълчи, защото тая работа не е като оная, а и на оная й минава времето.

ПС: Стана ли ясно, другарю Венци?
Аз, вземащия се на сериозно програмист) който не е изпраскал помпозен НИК theПрограмист (ха ха ха), НЕ ТИ ГОВОРЯ ЗА СЧЕТОВОДЕН ОДИТ, както ти тесногръдо възприе.
Говоря ти за световна практика за контрол, основаваща се на международни закони и споразумения и одитираща (различни са одиторите естествено):
- системи с повишена степен на опасност (на един "тъп" асансьор примерно - се прови ТЕХНИЧЕСКИ одит преди въвеждане в експлоатация и одитиращата фирма, ако открива несъответствия - няма да бъде пуснат в експлоатазия)
- хранително-вкусова промишленост (смехориите на една... рашкиня - ха ха ха - за глупостите с диализата в САЩ са просто умопомрачаващи при техните одитни изисквания в тази сфера)
- промишленост, директно свързана със здравето (фармацевтична например)
- системи от международно значение (Прословутите (ви) газопроводи - мислиш, че някой просто си ги строи и готово? АЕЦ-овете? Колайдерът?...)
- други
- други
- други

И повтарям: Не как им е счетоводния баланс (най-грубо казано), а ВЪОБЩЕ ДАВА ЛИ ИМ СЕ ПРАВО ИЛИ НЕ ДА СЪЩЕСТВУВАТ КАТО ПРАКТИКА.

Нещо като одита, който искаха от ООН да направят в Дума и което е заложено в текста, че "ООН имат право да окупират която и да е държава за целите на принципите и функциите си".

(ЕТО ТИ, ФРИИ, КАКВО ДАВА ПРАВО НА САЩ И СЪЮЗНИЦИ ДА УДАРЯТ ЗАКОННО СИРИЯ. ФАКТЪТ, ЧЕ РУСИЯ И НЕЙНИТЕ СЪЮЗНИЦИ НЕ ДОПУСНАХА СВОЕВРЕМЕННО ПРЕДСТАВИТЕЛИТЕ НА ООН НА МЯСТО, КОЕТО ТЕ (ООН - ВОЙСКИТЕ ИМ) ИМАТ ПРАВО НАПЪЛНО ЗАКОННО ДА ОКУПИРАТ, ПОВТАРЯМ: ДА ОКУПИРАТ, НЕЗАВИСИМО ДАЛИ ЗАКОННОТО ПРАВИТЕЛСТВО ИСКА ИЛИ НЕ.)
цитирай
70. blackpredator - Гоче,
18.04 16:20
ама ти наистина се взимаш насериозно
дотолкова, че да оплюваш Венци
айде, да приемем, че не си разбрал посланието, че няма да съм на срещата
айде, 5-6 интелигента начело с теб и Гетю, и брюкселската зелка да се кефят

Гоче, ма ти си Гетю бе, сравнение с Венци
толкоз умен и толкоз вещ в преценката за себе си..
цитирай
71. angpiskova - Мдаа,
18.04 16:21
за малко се отдръпнах, че ми излезе работа:)
Само да кажа, че Венци е най-компетентен да дава акъл на всеки в неговото собствено амплоа, така че да не се учудваш:)
цитирай
72. angpiskova - ама ти наистина се взимаш насери...
18.04 16:22
blackpredator написа:
ама ти наистина се взимаш насериозно
дотолкова, че да оплюваш Венци
айде, да приемем, че не си разбрал посланието, че няма да съм на срещата
айде, 5-6 интелигента начело с теб и Гетю, и брюкселската зелка да се кефят

Гоче, ма ти си Гетю бе, сравнение с Венци
толкоз умен и толкоз вещ в преценката за себе си..

Оооо, това нещо изплува:)
Е, да, то такова не потъва, де....
цитирай
73. starforlife - Някой заговори ли тук в 71-ви коментар,
18.04 16:22
или лайно се размириса?
цитирай
74. starforlife - ~ 73. angpiskova
18.04 16:24
ПРЕДЛАГАМ НА ВСИЧКИ СЕРИОЗНИ (А НЕ ВЗЕМАЩИ СЕ НА СЕРИОЗНО) КОМЕНТАР 74 ДА СЕ ПРЕВЪРНЕ В ШАБЛОН.

Причини да не е релевантна злобата на "на кака кофичко" и опитът за ирония на Венци - доста.
Например:
-НЕ ПРОКЛАМИРАМ СЕБЕ СИ
Когато за нещо говоря - говоря с факти.
Прокламиране обикновено правят "другите".
- НЕ СЕ ВЕЯ НАЛЯВО И НАДЯСНО ДА ГОВОРЯ ДОРИ И ЗА НЕЩА ОТ АБСОЛЮТНИ МОИ КОМПЕТЕНЦИИ
Когато си го рядко позволя - то е аргументирано.
При сериозни въпроси - всяко становище от 2-3 изречения е просто лаладжилосване.
Така обикновено правят "другите".
- НЕ СЪМ СПРЯЛ В РАЗВИТИЕТО СИ (ИНТЕЛЕКТУАЛНОТО ВИЗИРАМ, А И НЕ САМО) ОТКАКТО СЕ ПОМНЯ
Не говоря Живота (само) да ме учи, а за постоянни квалификации (в момента например с Големия учим фрренски)
Така обикновено (спират) правят "другите"
- ПРОФЕСИОНАЛНОТО МИ ПОПРИЩЕ Е ТАКОВА, ЧЕ ПОСТОЯННО СЕ СБЛЪСКВАМ С НОВИ И НОВИ ХОРА, КОИТО МЕ ОБОГАТЯВАТ В НАЙ-РАЗЛИЧНИ ПОСОКИ.
(или мога да ги потърся за съвет, помощ)


В списъкът си с контакти на смартфона, "кофичко", имам над 1000 имена. Повтарям: над 1000. Вчера само дори, се обогати с 3 нови. Едното именно на Пискова.
И, глупи, вие, комплексираните, може и да се дърлите с нея именно защото ви комплексира, но Истината си остава тази:
- Ако ми трябва съвет по еди какъв си въпрос - аз мога да позвъня именно на нея.
- За еди какъв си - на Земела (примерно - синът ми често общува с нея и тя ще ви потвърди)
- За еди какъв си - на Хубавка...
- За друг - на Информант...
- За трети - на Блондинката
-...
-...
-...

Схващате ли, Венци и "кофичко"?
Че дали аз се вземам на сериозно - не е от значение.
От значение е как ме възприемат околните и доколко са готови до контактуват с мен.

След 3 дни ще съм в Пловдив с друг блогър да се срещна и направим нещо хубаво, родолюбиво.
И самият факт, Венци (и пърдяторчо), че той сам е потърсил мен, а не аз да му се предлагам - е показателен.
А дадох пример с блога, защото тук контактуваме.
Същото е и в Живота.


Така, че - хайде по-фактологически с говоренето кой за какъв се смята, м?
Защото, "кофичко" - това не е като блоговата помпичка.
Ундър-Мондър ще я напомпаш безсмислено и толкоз - блогова безсмислена чикия и за двама ви.
Е... Аз не помпя ЕдиКояСи, но трабва ли ми съвет по евро-проект - звъня на нея (блогърка, на която вашата дружинка, "кофичко", гледа също толкова пренебрежително като на Пискова, а Дамата движи поне по 3 проекта постоянно).
И като дойде в София - просто пием кафе и общуваме интелигентно, а не... шаПбалски педерастии.
Тоест, звъни на мен, а не на теб, Венци.
(ама то ти си си самодостатъчен)

С две думи, пичове, познават ме лично и не странят от мен над 15 блогъра.

Прочетете коментара на градската ми - Хубавка.
Голяма клечка в една от големите ни банки е.
И го е казала: "Благодаря, че обучи повечето от колежките ми!".
Б Л А Г О Д А Р Я !
Думичка, която май сте позазлобили.(изрично измислих на момента "позазлобили")

Човек, на когото, другарю Венци, казват често "благодаря" не от възпитание, а с признателност - според мен другите го вземат на сериозно, а не той себе си.
И това, Венци, не чеше Его, а ЗАДЪЛЖАВА!
цитирай
75. angpiskova - Не, няма.
18.04 16:30
Понеже докато си говорим, преглеждам и новините, разработвам и разни темички, та виж на какво попаднах за радост на някои изказали се тук:

http://dnes.dir/news/kremal-sasht-izbori-2016-rusia-putin-27059580?nt=4

Между другото, този сайт е собственост на съпругата на Сергей Станишев, ако не знаете:)
цитирай
76. angpiskova - ПРЕДЛАГАМ НА ВСИЧКИ СЕРИОЗНИ (А НЕ ...
18.04 16:31
starforlife написа:
ПРЕДЛАГАМ НА ВСИЧКИ СЕРИОЗНИ (А НЕ ВЗЕМАЩИ СЕ НА СЕРИОЗНО) КОМЕНТАР 74 ДА СЕ ПРИВЭРНЕ В ШАБЛОН.

Причини да не е релевантна злобата на "на кака кофичко" и опитът за ирония на Венци - доста.
Например:
-НЕ ПРОКЛАМИРАМ СЕБЕ СИ
Когато за нещо говоря - говоря с факти.
Така обикновено правят "другите"
- НЕ СЕ ВЕЯ НАЛЯВО И НАДЯСНО ДА ГОВОРЯ ДОРИ И ЗА НЕЩА ОТ АБСОЛЮТНИ МОИ КОМПЕТЕНЦИИ
Когато си го рядко позволя - то е аргументирано.
При сериозни въпроси - всяко становище от 2-3 изречениа е просто лаладжилосвоне.
Така обикновено правят "другите"

Това харесвам при теб, че говориш с факти и ги разбиваш с тях отвсякъде.
цитирай
77. vencivaleri1951 - Много пушилка вдигаш бе човече...казах го вече
18.04 17:17
[quote=starforlife]Насила искаш да говоря така, че да те направя за смях.
А не бих се хванал на това хоро докрай, само защото е безсмислено.
Тук е обаче момента да ти припомня нещо от житейската "практика":
Знаеш, че една здрава, сочна, твърдомесеста, узряла тиква, само година-две като я оставиш просто хей така - и се "изкухолейква" (ха ха ха) от самосебе си.
Така явно става и с пенсионерите.
И няма да се извинявам не за друго, а просто защото 90% от тях (и аз ще дойда на тоя хал - и всеки) запазват някаква степен на себерефлексия, а при оснаналите 10% - "гледката" е... типично блог.бегейска.
Сори, но с тези ти ограничени и напълно невярни по отношение на говореното от мен коментари ти се вкара (при досега другото мое мнение) именно в тези 10 изкукуригали %.
Защо го казвам ли?

Не знам английски и не мога да го кажа-специалист по тестване на софтуер и пише в заповедтта. Да съм казвал някъде , че не е програмист? Написах ти в предишен коментар и името на момчето и...Ти си го пусна покрай ушите, а аз ти споменах че макар и млад е име сред програмистите. Семеен лаф им е -контрольор в къщи, контрольор и в работата.
Сега слушай. Работил съм/шеф на направление/ в Националния център по информатика към SPS -С Рашко Ангелинов често карах ски-ако не знаеш той бе шеф на СПС и първият българин преподавател в Айби Ем. В не лоши отношения съм с академик Кирил Боянов. / той е хардуерист/Научен ръководител/дисертация/ и добър приятел ми бе проф Захари Карамфилов-проектант/не е съвпадение , беше председател на бюджетната комисия в Парламента СДС//покойник/ Добре се познавах с покойния Кольо Ганчев-шеф на направление Програмиране в ЦИИТ...
Мога да изреждам.
Не си ти малкият, човекът който ще ми разяснява кой може да тества програма.
Имам и специализация 6м в CEPIA /дано знаеш какво е/ Сега ще млъкнеш ли?
цитирай
78. starforlife - Линкът на Пискова от 76-ти коментар нережектиран:
18.04 17:29
http://dnes.dir.bg/news/kremal-sasht-izbori-2016-rusia-putin-27059580?nt=4

И едно дразнение към "групата на кофичко":
Фрии,
САЩ и съюзници, не само не прекрачиха международното право (естествено - движеха се по ръба на бръснача, но това е присъщо на силните и решителните), а по време на заседанието на ООН, изрично и директно заявиха, че са в готовност за нанасяне на нови ракетни удари, без изобщо да се съобразяват със становището на Русия (което в случая е естествено).
Преди нанесеният удар, цели 6 пъти представителите на ООН не бяха допуснати до територията на Дума.
В продължение на дни.
Абсолютно против това, какви са правомощията на организацията.
Е... Тръмп търпя-търпя, пък удари.
И може да си позволи да удря мнооого дълго.
Виж за Русия това не е факт.
А на Сирия... На нея й останаха надуваеми ракети.

Та така...
цитирай
79. starforlife - Ха ха ха
18.04 17:37
vencivaleri1951 написа:
Имам и специализация 6м в CEPIA /дано знаеш какво е/ Сега ще млъкнеш ли?
цитирай

Естествено, че НЯМА ДА МЛЪКНА, номенклатурчико!
"Бях", "Познавах", "Работех"...
Кога?
69-та?
На 69 (от сутрата) с Партията?


СЪМ, ПОЗНАВАМ, РАБОТЯ!
Съвсееем малка разлика, нали?
А за момчето...
Кажи кога и къде да се срещнем...
Да го препитам първо, за да видя има ли смисъл...
И да видим как РЕАЛНО, ХЕЙ ТАКА: АЗ ОСИГУРЯВАЙКИ МУ ДОСТЪП - ТОЙ ЩЕ ТЕСТВА МОЙ СОФТУЕР.

Та?
Да потанцуваме?
Без лопати, интелигентно. М?



ПС:
ПЕНСИОНИРАН СМЕШНИК!
С лееко извининие към теб, но си го заслужи епитета.

Защото ти сам се самоопредели.
Работиш - сам го каза...
Защото не може да не работиш (не ти стига)...

Е... Как да не кажа, че явно си бил толкова кадърен в напудрените неща, които ама изобщо не ме впечатляват, че това ти е останало?
Кажи ми де?

Аз, малкият, съм подсигурил и Децата си...
Също с технологии се занимават и да те питам:
Как точно момчето ще го пуснат в "Интерпред" в "АндрОмеда" да одитира банков софтуер, правен от английска фирма в България? М?
На какво основание и с какви компетенции?
Та нали още охраната във фоайето ще го "изхвърли като мискин-коте в ме~зис бре, Венци, големият.

Та?
Аз, льольото, съм си подсигурил и децата. На 45.
А ти, профито... На колкото там.. Работещ пенсионер.
Интересно.

Ето това ти донесе соца, бай Венци.
Факт.
Ноторен.
цитирай
80. vencivaleri1951 - Виж лапацало...
18.04 19:41
Всеки дай- Бог ще навърши пенсионна възраст-Благодаря на Божето , че на мен ми се случи. А иначе от доста години работя едно и също-имам и ръководя малка счетоводна и правна кантора/арбитраж/. Разбира се далеч съм от твоята позиция, но отдавна не плащам данък общ доход-дано си наясно какво ти казвам. Мога да ти предоставя фирмения номер да ме провериш/нали си по проверките/-надявам се да направиш същото. Просто искам да си "дружим"...Току виж си ми подхвърлил работа, та да видя и аз някой лев
Написах ти името Неди Цекулов/ ще се появят двама-известен ортопед роднина и той в Уйкито/ Търси на Фейса там мисля , че пише какво работи и къде е работил. Впрочем и той е при пенсионерите-ръководеше екипа който направи софтуера на НОЙ. Само моля те, недей и на него да създадеш комплекси както създаде на мен. Не му казвай за релевантност, ноторен например-не знаем ние тези думи. Недей и да му показваш данъчната си декларация-току виж се помисли мъничък , макар че е 197см
Леле няма да спя от притеснение-не знаех до сега колко съм нещастен...
цитирай
81. starforlife - Лапацало е на майка ти сина!
18.04 20:27
И нека трасирам защо "вината" е твоя:
1. Идваш явно понаежен в моя блог и без с нищо да съм те закачил (никога нищо от теб не съм чел и дори не сме разменяли реплики, освен онези как видиш ли ти си щял да ме смеляш на шах, а икономиста - на стрелба, което е смешно просто и едни там за паритета и къщите) и започваш да се поднасяш. Ами не става, пич. Ти си един никой, че да казваш аз какъв съм.

2. Хващаш се за един одит като чисто счетоводен термин и започваш същото поднасане, без дори да изчакаш отговора ми, за да разбереш, че за 2 часа аз (с екип от още 4 други мениджъри) правя технически, а не финансов одит. На 4 робот-системи. На които "всичко" е пред очите ми и аз дори 99/100 съм сигурен, че всичко е перфектно технически, просто защото следя логовете как тази машина работи по 24 часа всеки ден. А не трябва да ровия в стотици примерно първични и вторични документи както си възприел ти грешейки. И да, за себе си ти си прав, че за два часа не става, но не и спрямо моя случай/моите думи тук и сега. И това аз го казах, прочети. Тоест: думите ми, че моят случай не се вписва в твоето - не идваха от това видиш ли да съм нещо по- по- и най-, а просто, че ти си прибързал и говориш неуместно спрямо моя случай.
И вместо да се извиниш за грешката си (защото тя е видима и осъзнаваема от всички и не е нужно да са икономисти или хайтехнологици) - ти продължаваш, което ни довежда до
3. Говорил си за някой си там младеж... Име сред Колегите. Хубаво.
Но говориш и за снаха (ето, аз признавам, че бях прочел дъщеря и ти се извинявам за неточността)...
И говориш за одит спрямо програмни продукти (поне аз така го разбирам, но ако грешката е от разбирането ми - научи се да се изразяваш, защото както аз ще съм или съм ти смешен за счетоводство - така си ти на мен за технологии).
Та: Говориш за одит при програмни продукти (което е смешно) и после пък излиза, че си мислиш, че одит и тестване е едно и също.
А то НЕ Е.
Когато тествам робота - проверявам работоспособността му.
А когато го одитирам - проверявам дали той въобще би следвало да работи!
Това са коренно различни неща! Ама коренно!
И, ако първото (че е технически изправен) е по-маловажно, то второто - основно дали е безопасен - е най-важното!
Защото ОК, той работи перфектно. Но, ако удари човек (поради липса на вид защита примерно) и го раздроби на парчета - кой ще обясни на близките на смляния, че видиш ли роботът работи, а вината е в човека, че се е приближил (залитнал или улисан в блог.бг на телефона си) нерегламентирано?
Схащаш ли?
Един аналгин, съдържащ 0,1% аспирин е тестово годен, но одиторно НЕ.
Защото този 0,1% примес (девиация примерно при друг случай) се третира като алерген, който може да причини и смърт.
Одитът ще бракува цялата партида от даден момент нататък. Вътрешният, регулярният одит.

А онзи, от лицензирана фирма (холандска примерно) - ще забрани въобще или износът за дадени страни (чиито интереси защитава), или дори може да затвори и цялото предприятие.

Няма да продължавам с 4, с 5 и т.н., защото не си глупав да схванеш, че ние се разминаваме по равнините.
И именно затова ТИ НЕ СИ ПРАВ.
Защото не аз съм дошъл при теб и да те поднасям за неща, в които плуваш в свои води, а ти при мен.
Малко себерефлексия, казах ти.

А да ми цитираш разни имена, та ако ще и на Господ внуци да са - е просто смешно.
Смешно, разбери.
цитирай
82. vencivaleri1951 - добре, полека
18.04 21:23
Цитирам имена на колеги, които би трябвало да ти говорят много, защото ако си наистина водещ в програмирането те са ти били преподаватели, чел си техни книги и прочие...всичките които ти посочих са имена в тази област.
Не е вярно, че започнах аз да се заяждам пръв
Ти ме реплекира , не помня в чий блог, че в България нямало центрове преди 10ти ноември с техника на Ай Би ЕМ, което не отговаря на истината. На прима виста веднага ти изброявам някои които подържахме/ Този на АОНСУ-сега Нов Български университет, Центъра на МВР в Лозенец-на Презвитер козма беша май, центъра на Металхим...Центъра на Енергетиката-чай беше на подчинение на Енерго проект...Мисля, че и Пристанището във Варна, Аерогара София...Припомням си тези, но има и още-знам го защото института ни беше оторизиран представител на Ай Би Ем. Обучавахме потребители на техниката им, имахме и няколко посредничества при закупувания. Правехме и сервиз. Сервиза на Фишовградски още работи. Написах ти че ИЗОТ и СПС пращаха стотици специалисти на Запад годишно на различни форми на обучение. Ти отново ьок да е вярно. Ти ли знаеш който едва ли не си бил тогава в "Ташкент" или аз към който беше протокола на института. Мога да ти кажа , че дадох паспорта на един приятел , който знаех , че няма да се върне, понеже нямаше какво да прави тук. Ако си в бранша няма как да не го знаеш-Красимир Ялъмов и стана лауреат/с колектив/ на някаква международна награда във връзка с изкуствения интелект, преди десетина години. Лично аз съм бос в тези неща, друго работех-финанси, но паричките за които се борех да вземем правеха възможен труда им.
Да си жив и здрав да си харчиш парите, но в цял свят да парадираш с имането си се счита за простотия. В Блгария е и цинично-половината от населението е оскотяло от мизерия. И какво лошо има в партия шах, какво има лошо да отидете в стрелбище и да постреляте, или в спортен център да сложите ръкавици. Аз съм от доста време в блога, правели сме си срещи-слава Богу завършваха с напиване обикновено.
цитирай
83. starforlife - Ами не, Венци! Отново не си прав!
18.04 21:40
И за това от кои съм се учил...
И за репликата ми по отношение на АйБиЕм, който коментар ми се ще все пак да ме насочиш къде е бил, за да не говоря наизуст.


Аз обаче искам да (ти) обърна внимание на едни други проблеми, който забелязвам при една оформена "ваша" групичка:

Отмъстителни сте.
Непристойни сте.
Девиантни в постоянството сте.

Най-вече: Подигравчии и то заради комплекси сте.

Ти ми беше правил по-добри впечатления и определено си най-интелигентен измежду тях, но не те разбирам...
Както не разбирам и други бивши уж приятели...

Но сега не ми се говори за това.
Отречи, че поведението ви не е нормално.
Например: до онзи ден някой от вас да има високо мнение за моя професионализъм и изведнъж понеже съм казал, че дадена постъпка му е педалска - и 'айдеее - директно вече съм педал и некадърник.
Защо?
Педалска постъпка не прави човека педал.
Педалско е да предадеш в определен момент доверие или да направиш нещо наобратно, на което си казал.
Например както блейки определи кога и къде ще ме уж шамари, а не дойде.
Това обаче е педалска постъпка, а не го прави педал (педераст). Нито променя авторитета на професионалните му компетинции.
И аз тези неща ги разграничавам.
А вие (ти си изключение - не се мазня) не.
Защо?
Защо например фрии ще твърди че видиш ли работя нещо различно от това, което всъщност работя?
Не е ли педалско това?
Да се опитваш да вмениш на другите нещо невярно.
Кога аз написах, че блейки работи... сервитьор примерно?
И с това не принизявам професията, о, не - имам приятели и такива и то добри и големи.
...
Разлираш ли?
"Постъпи глупаво...", "Не бъди наивен..." - не означанат "Ти си глупак." и "Смотан наивник"
Просто са моментна оценка на реакция, отношение на този, към когото ги отправяш за определена постъпка и/или позиция, а не мнението ти въобще за човека.

Така ли е?
цитирай
84. vencivaleri1951 - Не помня, мисля , че при Блеки си
18.04 21:54
starforlife написа:
И за това от кои съм се учил...
И за репликата ми по отношение на АйБиЕм, който коментар ми се ще все пак да ме насочиш къде е бил, за да не говоря наизуст.

мерехте нещо си...Впрочем аз май-за първи път тогава четох нещо от теб. В България имаше много техника от тази фирма. Нещо повече-руснаците имаха имбарго и вкарваха чрез нас-е ние си задържахме по нещо. Впрочем ние и изнасяхме на Запад-ленти и дискове, при това сериозно количество и за добри пари. Мога много да ти говоря, но ми е мъка. Съсипахме сериозна индустрия от беззакълие и сега работим за чужденци. Дъщеря ми работи за американци, Неди за англичани, "одиторката " за евреи...Ето това е жалкото. Щерка ми например остави руската катедра в СУ , завърши финанси и наистина печели добре. Допреди известно време, когато беше на по ниска позиция имаше час лично време на месец. Извинявам се предварително за натурализма, но когато и се случваше термина да и е два пъти в месеца изпадаше в цайт нот. Лично аз, никога и за никакви пари не бих работил такава работа
цитирай
85. angpiskova - Абе Венци,
18.04 22:00
не ти ли е поне мъничко неудобно? Съвсем сериозно питам. Тръгнал да прави забележки на Жоро, че парадирал с богатството си! Ми що премълчаваш за поведението на кореша си, който на всичкото отгоре го прави най-просташки /без извинение/?
Колкото до Жоро - да ти напомня жеста му покрай Великден /ако въобще си го забелязал/ - че е почерпил клошар. Като момчето подчерта и защо го е направило - защото утре може да се окаже на негово място. Защото в Жоро има ЧОВЕЩИНА, освен че явно си разбира от работата. Същото ще го кажеш ли за кореша си, ама с ръка на сърцето? Впрочем, какво ли питам - тръгнала съм аз почтеност и принципи у вас да търся....
цитирай
86. starforlife - Анджи,
18.04 22:03
да отбележа:
АЗ НЕ ПАРАДИРАМ С БОГАТСТВОТО СИ!
Да съм си снимал и перил тук къщите?
Колите?
Че и телевизорите в тях.
Ма нали е смешно бре!
Нека Гети ви каже как мога да купя лаптоп хей така, на момента - просто да кажем нещо да го науча.
Еее... Да го знаехте до сега?
Снощи някой от нас да го спомена, че да се правя на вижте ме - почудете се - носът ми се не достига с говняна клечка?
Да сме ебавали, че едно от първите посетени в Русе места беше "Технополис", за да купя...

Ми нали, Венци, именно затова смалих заплатата си точно вчера май беше: защото зная, че някои кършат ръце в недоимък.
А нали... мога и аз да направя едно ветрило поне сигурно 4 пъти по-голямо от на въпросния.
Защото Божи ми е на 21 и работи за доста над 3 хил., а съм почти убеден, че въпросният е за доста под.
А още хляб има да яде (синът ми), за да ме стигне.

СМЕШНО Е БРЕ, ХОРА!
НА ВАС ОТ ДРУЖИНКАТА ГОВОРЯ!
Богат съм и се хваля, да, с Децата си най-вече и с успехите си.
С Приятелите си и с факта, че НИТО ЕДИН НЕ МИ Е ТАКЪВ ЗАРАДИ ПАРИ ИЛИ ВРЪЗКИ.
При мен коментира таксиметров шофьор...
Не ми иска парите когато му звънна за такси.
И често аз наистина не му ги давам.
Просто защото... Да кажем за Великден, едната фирма, ЗА която работя (аз работя в три, без да броя собствените ни) - дава на целия си персонал по едно агне.
"Ще го опечем ли на чеверме на двора, Божи, събирайки се там компания?"...
"Ми... Знаеш, че месо не ядем много-много"
Звъня на... (да цитирам ли НИК-а) и той получава едно 18 кг. агне, което си е едно 250 лева.
Еее... Как утре да не ме откара от София до Банкя примерно и да пием по бира и се върнем?

Забавната ще ви каже за какви ли не такива мои "щедрости"към Приятели, включително нея.
Да парадирам?
"Предизвикахте" ме - заговорих.
Няма програмист в България, който да работи за под 1800 лева. Джуниър почва стартово така.
А аз съм маалко над Сеньор (ха ха ха) - всеки знае, че под 2700 не бива и дума да обелва.

И защо се отпуснах да заговоря:
Защото отсреща ехидното: "Па вие да знаете... Юлия му купила чорапки..."
Не е ли смешно?
Не е ли комплексирано?
Че нали с месечния си доход ще купя месечната продукция на "Пирин Хил" и ще обуя половин българия бре.

Бааси!

Ето за това говоря, Венци.
"Харман Кардон" мога да имам и на топките си...
Но не ги снимам и да се правя на велик.
Та това са просто ВЕЩИ!

Ама нали, блейки трябва да изблее комплексарски, че тигелите на сакото ми били... какви бяха? Гети?

Ами такива са блейки, мизернико - на сако от 180 лева - какви да са?
Не може да са предааторскии.
Или икономиискии.
Щото, нали - вие там велики, а Корти дето ще те сложи в малкото джобче и по акъл, и по заплата, и по красота - била цайс.
Цайс-цайс, ама тя вас дразни заради комплексите ви.
На нея сте и през оная работа.
Бъдете сигурни и живейте с тая мисъл.
цитирай
87. angpiskova - да отбележа: АЗ НЕ ПАРАДИРАМ С ...
18.04 22:06
starforlife написа:
да отбележа:
АЗ НЕ ПАРАДИРАМ С БОГАТСТВОТО СИ!
Да съм си снимал и перил тук къщите?
Колите?
Че и телевизорите в тях.

Разбира се, че не парадираш! От това, което си казвал, просто се разбира, че си заможен, в което няма лошо. Още повече, че явно си разбираш от работата. Ми аз пък не мисля, че е срамно да си заможен. Срамно е, когато го изтъкваш така, че да унижаваш другите, както го правят някои тук. Не ти.
цитирай
88. vencivaleri1951 - Към двамата
19.04 00:14
angpiskova написа:
starforlife написа:
да отбележа:
АЗ НЕ ПАРАДИРАМ С БОГАТСТВОТО СИ!
Да съм си снимал и перил тук къщите?
Колите?
Че и телевизорите в тях.

Разбира се, че не парадираш! От това, което си казвал, просто се разбира, че си заможен, в което няма лошо. Още повече, че явно си разбираш от работата. Ми аз пък не мисля, че е срамно да си заможен. Срамно е, когато го изтъкваш така, че да унижаваш другите, както го правят някои тук. Не ти.



Вижте, разговорът става паразитен.
Съжалявам, вероятно си добър човек, състрадателен и прочие...но все пак нали" лявата ръка не трябва да знае какво прави дясната" Защо трябва да зная какво си подарил? Всеки нормален човек го прави. Аз престанах да ходя на църква в неделя в енорията ми....Раздават храна и виждам познати хора-моя учителка с котленките за храна. Излъгах се и ходих един път в ЦДНА на благотворителна вечер-руски бал някакъв. Наконтили се дамити с тоалети и дрънкулки, цици за десетки хиляди, а пускат по 20, 50, 100лв и гледат да е пред камера. А бал "правил" Евгени Минчев...
Като ги гледах, накрая може и парите да са откраднали. Ще завърша със следното.
Преди 9ти септември партийни централи имаха , при това хубави земеделците, комунистите и Кооперативния съюз. Всички те са били от дарения на симпатизанти и членове-предимно бедни хора. Народняци и демократи заедно и поотделно събират няколко пъти средства за централи-поотделно и обща, но винаги парите се крадът-а заможни хора са и дарители и организатори. Искам да кажа, че когато даряваш от сърце и на момента забравяш, то и дарението върши работа. Чакаш ли признание, отплата...шумиш ли за това, никаква "червена точка" не ти пишат Свише:)
"Кореша" обича да дразни в блога и за това праща снимки на телевизора в мерцедеса, моменти когато язди или когато е по света. Напред е с материята определено
цитирай
89. angpiskova - Тия твърдения
19.04 00:21
за волните пожертвования за централите ги подминавам.
Не разбрах все пак - това дразнене на въпросния "кореш" харесваш ли го или не? Тоест, смяташ ли за нещо положително начина, по който унижава хора, вероятно в момента с ниски възможности /защото всичко се мени/?
А, да, и неговото положение едва ли е заковано, каквото и да си мисли той.
цитирай
90. vmir - 84. starforlife - Ами не, Венци! Отново не си прав!
19.04 08:50
starforlife написа:

...
Разлираш ли?
"Постъпи глупаво...", "Не бъди наивен..." - не означанат "Ти си глупак." и "Смотан наивник"
Просто са моментна оценка на реакция, отношение на този, към когото ги отправяш зо определена постъпка и/или позиция, а не мнението ти въобще за човека.

Така ли е?


Привет, Стар,

извинявам се за намесата, но намирам забележката ти за твърде ключова, почти същото което казваш съм го научил някога от френския литературен класик А. Франс, но същото разграничение, което обясняваш на ВВ1951 е крайно несъвместимо с руския светоглед и възпитание и ВВ1951 няма как да го проумее или дори чуе, независимо, че се е ограмотил в Париж. При руснаците хората се различават не моментно или според постъпките, а се делят на "наши" и "лоши", като лоши са всички несъгласни с "главный камандир" или посочени в новините и партийните другари.
Няма шанс да бъдеш разбран, по-скоро ще те задушат с "доказателства" колко си ясен, отколкото да те разберат наистина. За тях човек постъпва винаги еднакво правилно или неправилно и изключенията са видими само от "главный камандир" защото той е не само най-умния, но и никога не греши. Следователно ти си фоб, враг или поне лицемер. Много важно, че "фобия" се превежда като страх, а братушките мрат само и само останалите да треперят от страх пред тях.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: starforlife
Категория: Лични дневници
Прочетен: 879801
Постинги: 400
Коментари: 6218
Гласове: 3551
Календар
«  Юли, 2018  
ПВСЧПСН
1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031