Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
18.04 17:58 - Релевантно (и ноторно - и ноторно) за САЩ, ООН-то и... нааканата руска мечка
Автор: starforlife Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1997 Коментари: 91 Гласове:
28

Последна промяна: 19.04 07:50

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
Първо за САЩ:
НЕ САМО СПОРЕД МЕН (написах специално заради свободния), САЩ и съюзници, не само не прекрачиха международното право (естествено - движеха се по ръба на бръснача, но това е присъщо на силните и решителните), а по време на заседанието на ООН, изрично и директно заявиха, че са в абсолютна готовност за нанасяне на нови ракетни удари, без изобщо да се съобразяват със становището на Русия, което (да не се съобразяват) в случая е естествено и нормално.

Преди нанесеният удар, цели 6 пъти представителите на ООН не бяха допуснати до територията на Дума. 
В продължение на дни.
Абсолютно против това, че последното е неоспоримо право на организацията, произтичащо от международните закони.
Е... Тръмп (който междувпрочем за мен е едно чучело при политиката) търпя-търпя, пък... удари.
И удари мъжки. С топки.
И може да си позволи да удря мнооого дълго. 
Виж за Русия това не е факт. 
А на Сирия... На нея й останаха надуваеми ракети. 



Абе да попитам, защото не съм обърнал внимание:
Някой писал ли е послепис в постинг?

Сега за ООН-то:
Послепис:
КАКВО ДАДЕ ПРАВО НА САЩ И СЪЮЗНИЦИ ДА УДАРЯТ ЗАКОННО СИРИЯ?
ДАДЕ ГО ФАКТЪТ, ЧЕ РУСИЯ И НЕЙНИТЕ СЪЮЗНИЦИ НЕ ДОПУСНАХА СВОЕВРЕМЕННО ПРЕДСТАВИТЕЛИТЕ НА ООН НА МЯСТО, КОЕТО ТЕ (ООН, ВОЙСКИТЕ ИМ) ИМАТ ПРАВО НАПЪЛНО ЗАКОННО ДА ОКУПИРАТ, ПОВТАРЯМ: ДА ОКУПИРАТ, НЕЗАВИСИМО ДАЛИ ЗАКОННОТО ПРАВИТЕЛСТВО (В СЛУЧАЯ НА СИРИЯ) ИСКА ИЛИ НЕ.


Стана тъп, сух постинг. Като панагюрска луканка на прах.
Но е забавно да скибаш пяната по нечии треперещи уста и воят: "Ако хвана лопататаааа".

Ако хванеш-ако хванеш, ама сте си мизерни страхливци и се пудрите само из зад компютъра.

А те, лопатите, си остават в... "Счастливый"
("Happy" по рускому - ха ха ха)
Ето, убедете се сами:

image


Уф, че съм прооз... 
Забравих за
НААКАНАТА РУСКА МЕЧКА:

http://dnes.dir.bg/news/kremal-sasht-izbori-2016-rusia-putin-27059580?nt=4



image

Обещах снимки на фрии.
За момента пускам само една, а като се прибера - ще покажа поне 10.


image





Гласувай:
31
3



1. starforlife - Бай Венци (докато още тая уважение към теб)...
18.04 18:01
Бле(й)ки (от теб пък ме е СТРАХ-а-ха-ха)...
Свободни българо~испанецо (тоест - ка~ут)...

МОЛЯ ВИ БРЕ, МАЛЬЧИКИ... НЕ МЕ УМОРЯВАЙТЕ С "ДЪРДОРЕНЕТО" СИ.
цитирай
2. merlin68 - Няма как да не се съглася със собс...
18.04 18:56
Няма как да не се съглася със собствената ти оценка - постингът е тъп и сух, но има нещо още по-лошо, не отговаря на фактите. Но ти не се притесняваш нали, твоите писания рядко отговарят на фактите:)
Няма как Русия шест пъти да не допусне представители на ООН до Дума преди удара, тъй като Русия не контролираше Дума. След като градът попадна под контрола на руснаците, веднага бе предложено да се състави експертна група на ООН и тя да разследва на място. Предложени бяха три проекто решения (две руски и едно на САЩ), като и трите не бяха приети от Съвета за сигурност. По собствена инициатива ОЗХО решиха да изпратят експерти там, това им решение бе подкрепено от Русия. В деня на пристигането на тези експерти в Сирия, САЩ, Британия и Франция нанесоха удара.
Ако правилно съм разбрал от твоите самохвалства, едното ти ви"ше е право. По написаното от теб обаче, е очевидно, че дипломата ти не струва пукнат грош.
Войски на ООН имат право да водят военни действия в държава и без съгласието й, само с решение на съвета за сигурност на ООН. Такова решение няма.
Единствената военна сила, пребиваваща на законно основание в Сирия е тази на Русия, по покана на законното сирийско правителство.
цитирай
3. starforlife - Естествено, че не се притенявам. Аз съм трол. От какво да се притеснявам?
18.04 19:00
А ти?

ПС: Минусът ти е точно като надуваема ракета.
Ама то такъв си и ти.
Димитър от Варна пък сложи плюс.
Ходи го набий, моля те.
С уста по х~я го набий.
(няколко пъти)
цитирай
4. starforlife - ПС: Не си разбрал правилно. Едното ми ви'шо не е право.
18.04 19:02
Психология е и затова за ху~ве мога да си говоря колкото искам.
(че и повече)
цитирай
5. cortana - :) :) :)))
18.04 19:10
Жороооо, ПРИЗНАВАМ!
ОТНОВО ПЕЧЕЛИШ! :)
Каза 3 и... ФАКТ. :)))
цитирай
6. cortana - merlin68, забавен си. :)
18.04 19:14
И дори и смешен. :)
цитирай
7. starforlife - ~
18.04 19:20
cortana написа:
Жороооо, ПРИЗНАВАМ!
ОТНОВО ПЕЧЕЛИШ! :)
Каза 3 и... ФАКТ. :)))

- Ще бъдем ли приятели завинаги? - попита Прасчо.
цитирай
8. cortana - :) :) :)))
18.04 19:35
starforlife написа:
- Ще бъдем ли приятели завинаги? - попита Прасчо.
- Дори и за по-дълго! - отговори Мечо Пух.
цитирай
9. merlin68 - Психология е и затова за ху~ве мога ...
18.04 19:56
starforlife написа:
Психология е и затова за ху~ве мога да си говоря колкото искам.
(че и повече)


Отново бъркаш, този път психопатия с психология
цитирай
10. starforlife - Прав си, бъркам. Психопат съм.
18.04 20:53
А ти?

ПС: Не аз психопатът дойдох при теб, а ти при мен.
Но спокойно - по полов път се не предава.
Така, че - лапай и гълтай спокойно.
цитирай
11. angpiskova - Мърльо68-ми
18.04 21:31
просто се движи по руските опорни точки.
Истината е съвсем друга - ударите бяха нанесени, защото имаше данни от разузнаванията и на 3-те страни за употреба на химическо оръжие.
Бе я пак да питам - КОИ страни стоят зад Русия и кои зад САЩ, Франция и Великобритания?
цитирай
12. troina - Опорни точки на четири крака с изплезен език
18.04 21:36
уж, нямало Хим,атака, ама сега....тя била дело на бунтовниците,
подкукорасани от Велика Британия..
-какво правят тез в Сирия, Джон?
- ПутКински работи, сър...

е, и, къде е онзи баш Касапин ПУтКинист..от Две могили, Русенско..
цитирай
13. freeoldmen - Китай се произнесе:
18.04 21:58
"Ракетният удар на САЩ, Великобритания и Франция по Сирия заобикаляйки Съвета на сигурност на ООН е нарушение на международното право. За това днес, 16 април заяви официалният представител на МВнР на КНР Хуа Чунин.

„Военният удар на САЩ, Великобритания и Франция по Сирия наруши базовия принцип на международното право за забрана за използване на сила, изложен в Устава. Предлогът за това те да се хванат за оръжието за да накажат Сирия или в отговор на използване на химическо оръжие, също не съответства на международното право, тъй като съвременното международно право забранява да се използва военна сила в отговор на незаконни действия – отбеляза тя. - Игнорирането на Съвета за сигурност на ООН и едностранната намеса под хуманитарен предлог в делата на трети държави също не съответства на международното право“.
цитирай
14. merlin68 - Мърльо68-ми просто се движи по р...
18.04 22:11
angpiskova написа:
Мърльо68-ми просто се движи по руските опорни точки.
Истината е съвсем друга - ударите бяха нанесени, защото имаше данни от разузнаванията и на 3-те страни за употреба на химическо оръжие.
Бе я пак да питам - КОИ страни стоят зад Русия и кои зад САЩ, Франция и Великобритания?


Първо, една реплика към така любезният домакин - не съм сигурен, че не се предава по полов път, иначе как да си обясня, че високо културната европейка, Пискова е прихванала каруцарския ти език.

Пискова, голословни изрази като "истината е съвсем друга" и вярата в невидими "данни от разузнаването", не са присъщи на журналистите, а на пропагандистите. Ако аз искам някой да ми казва каква е истината и на какво да вярвам, то ще отида в църквата.
Много ти е къса паметта, забравила си за лъжливите разузнавателни данни довели до разрушаването на Ирак и смъртта на над милион иракчани, за последвалата беженска вълна и прочие демократични и хуманни последици. Подобна къса памет не е характерна за журналистите, но за пропагандистите - да.
цитирай
15. angpiskova - Високо културната европейка
18.04 22:14
остава такава, където има културна среда. Към плевелите отношението е друго. Особено към анонимните:)
Та по повод моята памет, я ти, ако имаш такава, я върни малко по-рано към първата война в Залива. Друг е въпросът защо след това оставиха Саддам на власт, а не го свалиха.
Но сигурно искам доста от теб:)
цитирай
16. troina - Мерилине наистина се държиш като мърльо но затова пък си упорит
18.04 22:22
Freeoldmen ти си един най-банален анонимен троловъд
който се чуди как да изкара 50 евро повече
о о н... да бяха влезли досега 10 пъти
за да възстановят мирът в Сирия
затова нямат нужда да се обръщат към Русия и Путин
нали така/ след като се правиш на юрист.в блоговото пространство
цитирай
17. getmans1 - Хич няма да питам защо така "...
18.04 22:23
Хич няма да питам защо така "серт" отговаряте на 68-ят Мерлин.
Той и компания вярват само на оригинални руски фалшификати и анимацийки, и новини. Някак си много бързо забравиха как 80% свалени ракети станаха десет пъти по-малко, което все пак е приемливо за дори за всяка дърта лъжа..
Де лопата, де!
цитирай
18. angpiskova - Хич няма да питам защо така "...
18.04 22:31
getmans1 написа:
Хич няма да питам защо така "серт" отговаряте на 68-ят Мерлин.
Той и компания вярват само на оригинални руски фалшификати и анимацийки, и новини. Някак си много бързо забравиха как 80% свалени ракети станаха десет пъти по-малко, което все пак е приемливо за дори за всяка дърта лъжа..
Де лопата, де!

Упс, тук е мястото да кажа, че харесах лопатката - добре подбрана за подходящия блогър:) Цветово де:)
цитирай
19. merlin68 - Високо културната европейка ос...
18.04 22:39
angpiskova написа:
Високо културната европейка остава такава, където има културна среда. Към плевелите отношението е друго. Особено към анонимните:)
Та по повод моята памет, я ти, ако имаш такава, я върни малко по-рано към първата война в Залива. Друг е въпросът защо след това оставиха Саддам на власт, а не го свалиха.
Но сигурно искам доста от теб:)


Високата култура не е въпрос на самоопределение Пискова:) А за анонимността, направо съм в недоумение, та ти си личен приятел с един от най-много петимата българи имащи достъп до пълната лична информация за всички руски тролове в нетя. За плевелите, в момента ще се въздържа от коментар... в момента!
За първата война срещу Ирак, паметта ми е също по-добре от твоята. Американците обичат да се хвалят как са прецакали някоя страна. Има един чудесен документален филм по въпроса, потърси си го сама. Направен е от истински журналисти и са интервюирани истинските участници в събитията. Американският посланик в Ирак обяснява как са излъгали Садам, че няма да се намесят ако удари Кувейт. Как са накарали Кувейт да увеличи добива на петрол и цената да падне, за да не е изгодна за Ирак... Как въпреки очевидната агресия на Ирак, американското общество не е одобрявало САЩ да влязат във война. Как общественото мнение се е преобърнало след сърцераздирателните кадри на които една кувейтска "акушерка" през сълзи разказва как иракските войници са изхвърляли бебетата от кувьозите. Тая същата се окзва дъщеря на кувейтския посланик в САЩ... и т.н.
Американците въобще много обичат да се хвалят как са прецакали някого, та внимавай:)
А да, и как оставиха Садам на власт, като преди това подкокоросаха противниците му да възстанат срещу него, а после гледаха без да се месят, как той ги изтребва.
цитирай
20. starforlife - ~ 13. freeoldmen
18.04 22:44
Китай е Сила (за разлика вече от Русия).
Но, фрии, мен това какво ме е~е?
А теб?

Да не говорим, че Китай не прави ООН и/или не е авторитет на ниво междунаподни отношения.
Просто е втората високотехнологична и мощна страна след САЩ.
Русия е десетки места назад като мощ, а като технологии...
А аз определено не искам да сме със слабите, защото видиш ли вовеки сме им длъжни.
Длъжни - трангури.
цитирай
21. freeoldmen - https://glav.su/files/messages/2018/04/15/4854101_09ff04c538c4b0e0ddfb0f4e6df4a77c.jpg
18.04 22:45
След като по темата за законността на престъпните удари по Сирия вече няма две мнения, да минем на моралността и ползата от тях.
Това горе е разрушения от 76 ракети изследователски център в Дамаск.
По абсолютно сигурни сведения на разузнаването на САЩ и другите престъпници там са се произвеждали БОВ.

Сега да си представим, че там действително е имало БОВ.
Какво щеше да се случи с хората, живеещи в кварталите наоколо?
Колко хуманна и релевантна намеса на великите демократи!
цитирай
22. starforlife - И хора, проумейте най-после:
18.04 22:49
АЗ НЕ СЪМ КАТО АПОСТОЛОФФ ПРИМЕРНО ДА СЕ КЕФЯ НА ВОЕННА МОЩ. ЕСТЕСТВЕНО Е ДА ЖЕЛАЯ МИР НАВСЯКЪДЕ И ЗА ВСИЧКИ.

НО Е И ЕСТЕСТВЕНО ДА ВИЖДАМ, ЧЕ САЩ ИМАТ НЕЩА, КОИТО НЕ НА НАС - НА ЦЯЛ СВЯТ ТРЯБВАТ.
ГОВОРЯ ЗА ЗАКОНИ...
ГОВОРЯ ЗА БИЗНЕС-СРЕДА И МОДЕЛИ...
ГОВОРЯ ЗА СТАНДАРТ НА ЖИВОТ И УРЕДЕНОСТ НА ОБЩЕСТВОТО...
ГОВОРЯ ВЪОБЩЕ ЗА ДЕМОКРАЦИЯ!

НЕ Я БЪРКАЙТЕ С ВЪНШНА ПОЛИТИКА, МОЛЯ!
цитирай
23. freeoldmen - 20. starforlife
18.04 22:53
"Да не говорим, че Китай не прави ООН и/или не е авторитет на ниво междунаподни отношения."

Трогателен си, Жорко.
Питай първо видната международна журналистка, каква е тежестта на мнението на Китай в ООН.
Питай има ли право на вето в Съвета за сигурност в ООН.

Честно казано, нивото ти на обща култура е толкова ниско, че си безинтересен и смешен като събеседник.
цитирай
24. angpiskova - Не виждам
18.04 22:53

от какво да се притеснявам - аз с американците съм направила няколко интервюта, в които не бих казала, че съм им спестила неудобните въпроси. Сега работя в ЕС и със служители от евроинституциите. САЩ пък тук хептен нямат нищо общо.
И каквото и да говорим за първата война в Залива, е факт едно - Саддам е агресор на чужда територия. Както в момента руснаците в Източна Украйна, впрочем.
цитирай
25. starforlife - ~ 21. freeoldmen
18.04 22:56
Виж сега, фрии...
Ти ще ме наречеш тъпо "въздухоплавателю", но СПЕЦИАЛНО ЗА ТЕБ...
Утре преди работа...
Ще мина през място, където аз влизам когато реша, защото имам делегирани права.
И ще ти се снимам с противогаз, държейки в лявата ръка шпула хлор примерно.

Ако не го направя - трамвай да стана и Евгени Минчев да яха бле(й)ки. Ха ха ха


Тоест: Позволи ми, моля, след като аз имам достъп до такива места, а вие НЕ - да поназнайвам И за тези нещица повече от вас.
Което нито е геройство от моя страна - нито трябва да е въпрос на комплекс от ваша. Просто факт. Ноторен. Ха ха ха

НО ПЪК НЕ ИСКАЙ АЗ, БИЛА-ОХРАНИТЕЛЯ (СПОРЕД КОМПЛЕКСИТЕ ТИ) - ДА СЕДНА ДА ТИ ОБЕСНЯВАМ НЕЩА.
Най-малкото нямаш отношението.
цитирай
26. angpiskova - За да бъда
18.04 22:57
откровена докрай, ще кажа, че аз имам доста резерви към американската външна политика. Но има факти, които не могат да се отрекат - американците са създали страна, в която всеки иска да живее и са помогнали за изграждането на такава Европа /имам предвид старата демокрация/, към която също всеки се стреми.
Колкото до Китай - не ми е любимият държавен модел, независимо от тежестта си в Съвета за сигурност.
цитирай
27. starforlife - Ами не събеседвай бре, фрии.
18.04 22:57
Като съм захлупен.

Но има други факти и те са очеизвадни:

За мен: ДОСЕГА НИКОГА НИЩО НЕ СЪМ КАЗАЛ, КОЕТО ДА Е ПРАЗНОСЛОВНО! ФАКТ!
Утре ще се убедиш и за по-горното.

За Китай: И какво от това?
Какво от това питам?
САЩ удрят ли, ако решат? УДРЯТ!
Тоест: Нито Китай, а да не говорим за аниматорна Русия - могат да ги впечатлят.

Ето това вас, пусофилите НПИ, ви дразни: Че Раша е на колене. Че икономически е "нула".
И не мисли, че мен ме радва.
О, не.
цитирай
28. merlin68 - "Да не говорим, че Китай не ...
18.04 23:01
freeoldmen написа:
"Да не говорим, че Китай не прави ООН и/или не е авторитет на ниво междунаподни отношения."

Трогателен си, Жорко.
Питай първо видната международна журналистка, каква е тежестта на мнението на Китай в ООН.
Питай има ли право на вето в Съвета за сигурност в ООН.

Честно казано, нивото ти на обща култура е толкова ниско, че си безинтересен и смешен като събеседник.


Кого да пита? Я пак, че не те разбрах:))))
цитирай
29. angpiskova - "Да не говорим, че Китай не ...
18.04 23:03
merlin68 написа:
freeoldmen написа:
"Да не говорим, че Китай не прави ООН и/или не е авторитет на ниво междунаподни отношения."

Трогателен си, Жорко.
Питай първо видната международна журналистка, каква е тежестта на мнението на Китай в ООН.
Питай има ли право на вето в Съвета за сигурност в ООН.

Честно казано, нивото ти на обща култура е толкова ниско, че си безинтересен и смешен като събеседник.


Кого да пита? Я пак, че не те разбрах:))))

Мен:)
Колкото и да ви боли вашата групичка, аз съм име:)
Вие сте анонимни никове, сиреч никои:)
цитирай
30. starforlife - Факт, Пискова. Пищиш им на самочувствието.
18.04 23:05
Ти носиш бадж с името си и влизаш в евро-институция...
Имаш определени права и привилегии (които водят със себе си и задължения и отговорности)...

А мърлинчо си слага лигавника, взема паницата с попара, и пред екрана на блог.бг.

Различни хора.
Различни трибуни.
Оценъчна скала тоже: На едни заплащане в евро или приравнено - на други в помпички и плюсчета.

А той Животът... От всички ви взел - на мен дал. Ха ха ха
цитирай
31. angpiskova - Мдаа, факт, който адски ме кеф...
18.04 23:07
starforlife написа:

Мдаа, факт, който адски ме кефи:)
Особено като ги гледам как подскачат никоите:)
цитирай
32. angpiskova - Ей, Жоро,
18.04 23:16
да не забравя да ти кажа, че и ти кефиш:)
Страшно ценя живия интелект, както и борбеността.
А иначе - да, откъм стандарт и престиж не се оплаквам. Разбира се, никога не забравям, че нищо в този живот не е вечно.
цитирай
33. angpiskova - Упс...
18.04 23:18
русенският "храбрец" си пусна помпата:)
Лопатката, Блеки, лопатката:)
цитирай
34. freeoldmen - 30. starforlife
18.04 23:23
Целият ти постинг, както и предишния, не се основават на факти.
Когато ти се посочиха несъответствията, ти почна да крещиш.
И си призна, че външната политика не те интересува.
Защо тогава е тази истерия в последните ти постинги? Този категоричен тон? Обидите?

Ако обичаш, след като утре ще ходиш на място, дето са събрани специалисти по БОВ,
би ли им показал снимката от коментар 21 и ги питай, какво щеше да се случи с хората от Дамаск, ако в института имаше БОВ?

Разчитам на теб, ето това ще е полезна за всички работа.
цитирай
35. starforlife - ~ ~ ~ ~ ~
18.04 23:26
freeoldmen написа:
...
Ако обичаш, след като утре ще ходиш на място, дето са събрани специалисти по БОВ,
би ли им показал снимката от коментар 21 и ги питай, какво щеше да се случи с хората от Дамаск, ако в института имаше БОВ?

Разчитам на теб, ето това ще е полезна за всички работа.


Не е нужно да ги питам, фрии.
Ти май не осъзнаваш, че точно онзи постинг, в който цитирах данни за самата атака - ти дава отговора.
...

Босият се появи!!!
Дисиденте, ако си чувал...
Светни фрии какво е "Допуск 220". Моля!
...

Продължавам, фрии...
Мернах при този, който се надявам поне ти да знаеш, че е мъж (за недоразумението шаПбала говоря) мисля, люлюкане какви поражения (минимални) били нанесени и следователно не можело да е вярно писаното от мен тук:

http://starforlife.blog.bg/lichni-dnevnici/2018/04/16/oon-se-proiznese.1604054

и се питах как може, ако не да разсъждавате, то поне да мислите?

цитирай
36. angpiskova - Здрасти
18.04 23:30
на Босия и от мен:)
Всъщност, с него се познаваме още преди да започна работа в БНР.
Той самият, ако помни, ще каже.
цитирай
37. starforlife - ПС:
18.04 23:40
Оснен това, фрии:
Никъде не казвам, че откъдето ще мина (Точно на 4 мин. от вкъщи с кола е. Леко отклонявайки се от пътя ми за основната ми службата.) има специалисти по БОВ.
Особено пък в около 7:30 сутринта.
Просто има химически в-ва, включително БОВ, както и апаратура за изследване (ще покажа снимки, направени утре - кажи как да те убедя, че не са монтаж?), екипировка и агенти (химически, да не стане грешка) да действие по противодействие и т.н.
цитирай
38. freeoldmen - 35. starforlife
18.04 23:43
Значи, няма проблем да разрушиш център за производство на БОВ в голям град?
Или има някакви икономически предимства, дето не съм схванал?

Нали цялата обосновка на агресорите беше, че защитават сирийския народ от химическото изтребление на животното Асад?
Ако бяха загинали няколко хиляди човека при разрушението, това ли щеше да е тяхното спасение?
цитирай
39. getmans1 - Уважаема, вече не се казва "...
18.04 23:48
Уважаема, вече не се казва "помпа" а компресор с газ "КОФИЧОК" :)))


angpiskova написа:
русенският "храбрец" си пусна помпата:)
Лопатката, Блеки, лопатката:)

цитирай
40. starforlife - ~ 38. freeoldmen
18.04 23:50
freeoldmen написа:
Значи, няма проблем да разрушиш център за производство на БОВ в голям град?

За удара говориш, нали така?
Да, няма. При изпълнено професионално, което в Сирия е факт.
Повтарям: ДА, НЯМА ОПАСНОСТ!

ВСЪЩНОСТ, НЕ - ИМА ЕСТЕСТВЕНО.
НО АКО НЕ СЕ ИЗПЪЛНИ ПРОФЕСИОНАЛНО. КАЗАХ ГО ВЕЧЕ.
А там ти да пропусна фразата ми "лазерно прицелване/насочване"?
Да знаеш какво ще рече и как се обезпечава?


freeoldmen написа:
Или има някакви икономически предимства, дето не съм схванал?

Нали цялата обосновка на агресорите беше, че защитават сирийския народ от химическото изтребление на животното Асад?
Ако бяха загинали няколко хиляди човека при разрушението, това ли щеше да е тяхното спасение?

Ако говориш за предимства (интереси) на САЩ - ИМА ЕСТЕСТВЕНО!
В това само наивник може да се съмнява.

А за загиването - вече го казах.
Утре... Когато се убедиш, че въздухоплавателят била-охранител НИКОГА НЕ ПРАЗНОСЛОВИ - може и да поповдигна завесата, за да видиш, че и без да си наясно чисто техничиски с някои неща (опитах се да "хвана" Босия, защото той има богата култура в тази част - като "терца" сме спорили точно по техническата част - може и да активирам постинги, за да видиш)...
Та: Дори и да не си наясно - ще ти бъде провокирана логиката и ще се съгласиш с техническата страна на нещата.

А емоционалната, фрии...
Разбери: Не разполагам с достатъчно данни, които да приема за достоверни и на базага на тях са взема отношение.
Именно затова онова "следва" не мога да кажа кога ще се осъществи.
Липсват данни.
Защо да пиша сериозна тема просто с патетизъм и мъглявини?
Когато - тогава.
цитирай
41. vmir - Добър вечер, Стар!
19.04 00:13
Виждам, че с последните два постинга си навлязъл в дебрите на “необятната руска душа”, която по стара дефиниция от Кремъл “с ум не може да бъде разбрана, а трябва да бъде обичана”. “Обичта” e също по руски маниер, при който заплахите или отвеждането посред нощ е израз на държавническо внимание и обич към индивида, а разстрелът си е направо благословия за безсмъртие и гаранция за щастие на наследниците (ВВ1951 го знае и прилага спрямо внуците си).


За да бъда възможно по-кратък, ще кажа, че българоговорещия руснак ВВ1951 е емблематичният пример, съчетал в едно всички несъвместимости за хората извън Русия. Със светлия пример на дядо (или чичо, все тая), който през ПСВ уж гонил руснаците от Добруджа, но след войната не могъл да устои на финансовите постъпления от СССР и се включил в терористичната дейност против озлочестената си родина.

Уроците си по хуманизъм и миролюбие ВВ1951 получил от същия си дядо, който великотактически премълчавал вълните от терор, които с оръжието, боеприпасите, парите, инструкциите, опорните точки и “приказите от Москва” заливали периодично България и носели кръвопролития и мъка. Вместо това показвал на ококорения Валерчо как се белят мамули със сабята, която трябвало да пази родината от злонамерени посегателства. Така Валерчо се оформил като хуманист и мирлюбец, непоколебимо вярващ, че защитата на България е работа единствено на Москва и посветил живота си на мисията да убеждава в това българите, които не можели да проумеят защо не трябва да им дреме за собствената им държава.
(следва продължение)
цитирай
42. vmir - продължение от 41. vmir
19.04 00:38
Мисията на ВВ1951 била значително подкрепяна, защото той страдал не само от дислексия, но и от силно забавено умствено развитие. Поради тази негова особеност, повечето факти, които у връстниците му извиквали емоции или размисъл, на него му били обяснявани като остатъци от буржоазно мислене или човеконенавистни предразсъдъци. Тъй като едва на 18 години започнал да овладява четенето и писането директно от дипломатическите грами на посолството ни в Париж, на него му казали, че в тях се съдържат всички истини и премъдрости за света и живота, следователно ако ВВ1951 прояви волята да ги прочете и запомни, ще бъде подготвен да стане българският Наполеон, който под вещото ръководство на Москва, ще разгроми световния капитализъм на пух и прах.

Въпреки пацифисткия си уклон, толкова амбициозна задача допаднала на ВВ1851, първо, защото му давала възможност да живее лежерно с подкрепата на очакващите от него велики дела и в същото време да оправдава вродената си ленност с прекалена заетост и хуманистични съображения, смисъла на които не можел да схване, а не можел да си признае, за да не изберат друг за Наполеон вместо него.

Следвйки неотклонно житейската си мисия, ВВ1951 става най-титулования българоговорещ руснак, притежаващ неизчерпаем списък от титли, звания, дипломи, грамоти, сертификати и удостоверения за всевъзможни знания, умения, квалификации, познанства, способности, свойства, склонности, тенденции и прояви, награди, победи и още много повече отколкото отделен човек би могъл да се сети или предположи. А който си помисли, че те всички без изключение са само от партийни, квартални, площадни, клубни или несъществуващи академии на науки, университети и армии, ще сбърка със сигурност.
(следва продължение)
цитирай
43. krumbelosvet - .
19.04 06:30
.
цитирай
44. tutankhamon661 - !!!!!!!!!!!!!!!!!!!
19.04 07:17

Аз искам да изкажа това, което лично на мен ми прави най-силно впечатление. А то е:

Постингите и коментарите на Жоро носят енергия. Подтикват човек да бъде по-продуктивен, да преодолява препятствия, да постига цели. Освен това той не крие знанията си, нито злоупотребява с тях. Точно обратното: опитва да направи добро, да помогне или както сам го определя: оформя света според своите виждания, защото смята, че така ще е най-добре за всички. Знанията и способностите му са очевидни и той ги демонстрира без капчица грандомания, което е още един повод за адмирации. Трябва да признаем, че не е лесно човек да притежава толкова качества и в същото време да остане земен и неподправен.

Да искаш да правиш добро, да имаш възможността да го правиш и реално да го правиш .... И всичко това да ти идва от сърцето, естествено като дишането - наистина е уникално!

цитирай
45. vmir - продължение от 42. vmir
19.04 07:20
Не бих се учудил особено, ако ВВ1951 притежава диплома за космонавт, кмет на Париж, директор на Марианската падина, премиер на Марс или на България, научен секретар на зимбабвийската или на българската академия на науките. Познанството му с Гагарин е почти незбежно, защото е част от далновидната геостратегическа политика – не може бъдещия Наполеон на Болгаристан да не е толкова отблизо запознат с най-важните символи на съветската световна “гегемония”. В някои държави народът стене под робството на закона и заради един документ с проблем в подписа или съдържанието можеш да попаднеш в затвора, но руската представа за свобода никога не е допускала такова нечовешко издевателство срещу "свободата". Докато в същите държави човекът е зверски експлоатиран от корпорациите и всеки може да стане гнусен експлоататор и печалбар като си купи акции от корпорация по свой избор, в Русия всички са братя, дори когато си купят акции, защото там акциите често са дело на свободната художническа инициатива и не носят доход, за да станеш реален съучастник на експлоататорите.

Ще завърша с това, че преди по-малко от месец открих името си в ОФИЦИАЛНА грамота като съавтор на технология, спечелила златен медал на панаира в Пловдив. Съавтори според този документ ми бяха руски професори от Москва, където никога не съм стъпвал и нямам намерение да стъпвам, а за за професорите нито съм чувал, нито имам желание да чувам. Абсурда достига своя връх с това, че ако става дума за фобия, фобията ми е срещу наградената “технология”, защото тя е начин за измъкване на пари от потребителя, поради което съм водил войни срещу нея без значение дали идва от изток или от запад и нямам какъвто и да било принос към нея. Възразих съответно и помолих да ми бъде махнато името от авторския списък, но тук “логиката” и “компетентността” в стил “ВВ1951” ме засипаха с непоколебимата си “аргументираност”, от която за краткост ще спомена само това, че необходимите подписи и разрешения на съответните длъжностни лица са били вече положени и дадени в съответните срокове и били в пълно съответствие с европейските закони и с добронамереността към мен. Да давам подробности значи да дам повод за изява на хора, на които работата им е да объркват или препъват българските работи, затова само ще повторя, че нямам каквото и да било участие, нито съм давал подкрепа за тази работа, наградена със златен медал на българско изложение в наши дни, а не по Тошово време!!!

Плодотворен ден на всички порядъчни хора!
цитирай
46. starforlife - Е... Кога съм бил празнодумен блогГЕЙ?
19.04 07:38
Обещах снимка с противогаз и л-но в-во.
Ето я!
Има снимки, които ще ви покажат (по-късно днес), че когато Стар говори - той не мърлини 68 педи дървенофилосфство.

Аз казах!


Лек и усмихнат ден от мен.
Ж
цитирай
47. starforlife - О йе. За кого говориш!? За въздухоплавателя?
19.04 07:42
tutankhamon661 написа:

Аз искам да изкажа това, което лично на мен ми прави най-силно впечатление. А то е:

Постингите и коментарите на Жоро носят енергия. Подтикват човек да бъде по-продуктивен, да преодолява препятствия, да постига цели. Освен това той не крие знанията си, нито злоупотребява с тях. Точно обратното: опитва да направи добро, да помогне или както сам го определя: оформя света според своите виждания, защото смята, че така ще е най-добре за всички. Знанията и способностите му са очевидни и той ги демонстрира без капчица грандомания, което е още един повод за адмирации. Трябва да признаем, че не е лесно човек да притежава толкова качества и в същото време да остане земен и неподправен.

Да искаш да правиш добро, да имаш възможността да го правиш и реално да го правиш .... И всичко това да ти идва от сърцето, естествено като дишането - наистина е уникално!



И следва салют-заря!
ха ха ха
цитирай
48. anngry - Звездьо, ти ме уби! :D
19.04 08:25
Прочетох снощи за противогаза и реших да изчакам с коментара си. Не вярвах, че можеш да го направиш, но се убедих за кой ли път, че явно...... не пишеш употребил твърд алкохол. :D
Само усмивките, които сигурно ще предизвикаш с този противогаз, който е в абсолютен тон с цвета на сакото ти, са достатъчни да се е случило нещо приятно тук.
Спорен ден, Жоро-Стар! :D
цитирай
49. krumbelosvet - Ох, вилпоургиево
19.04 08:26
Драго трлско сборище. В историята руската мечка е видяла МНОГО ПО-ЧЕРНИ дни. Знаете ги. Пита се КАКВО ПЕЧЕЛИ БЪЛГАРИЯ от гибелта на Русия. Какво? Ердоган на Орлов мост.
цитирай
50. cortana - Добро утро от мен! :)
19.04 08:52
krumbelosvet написа:
Драго трлско сборище.
Драги дед Крум Лозанов, Вие като така наричате тролове хора, които познават почти всички тук, а в реалния свят са личности с позиции в обществото и професионалните си поприща, за Вас кой тук може да потвърди, че сте наистина Крум Лозанов, а това не е просто измислена самоличност?
Освен това: хората, които единствено заради политическите си пристрастия наричате 'тролове', без дори да знаете явно какво като същност покрива това понятие, са тук, пред Вас и всички, с реалния си образ/лик/лице.
Вие сянка ли сте?
Защото, ако се погледне профила Ви...
цитирай
51. cortana - Жорооо, и в противогаз, пак си чаровен.
19.04 08:54
:) :) :)))
цитирай
52. getmans1 - . . . Крумчо, я обратно под юрганя, че ...
19.04 08:59
... Крумчо, я обратно под юрганя, че ще те дам на баба Яга!


krumbelosvet написа:
Драго трлско сборище. В историята руската мечка е видяла МНОГО ПО-ЧЕРНИ дни. Знаете ги. Пита се КАКВО ПЕЧЕЛИ БЪЛГАРИЯ от гибелта на Русия. Какво? Ердоган на Орлов мост.

цитирай
53. getmans1 - . . . Добър човек си ти, Стар и бързо ти ...
19.04 09:13
... Добър човек си ти, Стар и бързо ти минава но за съжаление тези неща рядко се ценят днес.


starforlife написа:
Обещах снимка с противогаз и л-но в-во.
Ето я!
Има снимки, които ще ви покажат (по-късно днес), че когато Стар говори - той не мърлини 68 педи дървенофилосфство.

Аз казах!


Лек и усмихнат ден от мен.
Ж

цитирай
54. vencivaleri1951 - Не, че ти дължа обяснение
19.04 09:49
[quote=vmir]Не бих се учудил особено, ако ВВ1951 притежава диплома за космонавт, кмет на Париж, директор на Марианската падина, премиер на Марс или на България, научен секретар на зимбабвийската или на българската академия на науките. Позна

но от дислексия са страдали и лауреати на Нобелова премия-за съжаление съвпаденията ми с тях свършват до тук.
Иначе съм и почетен гражданин на Казанлък-пропуснал си. Имам право да ходя безплатно на баня там, да се возя безплатно в обществения транспорт, да ми бъде предоставено общинско жилище според нуждите ми ако живея за постоянно там.
И ми бе дадено това отличие като наистина ме сбъркаха с руснак. Така че си прав.
Вмире, за разлика от теб аз съм с лицето си, с името си, с дружествата във фирменото отделение. За теб се знае само, че си фен на "яденото на корем/ и , че си изградил подобно на американците дувар против нашите мексиканци.
Аз съм коректен човек/когато не се е-ават/ с мен и съвсем ясно обясних и предварително се извиних за не до там добрия си правопис, като споделих и защо не ползвам редактор-за превенция. Да, аз трудно пишех и не лесно четях на 17-18 години. Днес обаче мога да пиша и чета на още три езика освен българския, защитил съм дисертация и това са неща за които се уважавам-можех и аз да се скрия зад стобора но менталната ми особеност. И слушай драги-умствено недоразвит може да съм, но не до толкова че да оставя жена и деца в съседство с цигани. Да е жива и здрава дъщеря ти в Щатите, но моите са тук-Америка и Европа дойдоха при тях
И друга разлика...
Ти си ходил в Щатите , аз не. Ти откри там закусвалните, аз имам не лоша колекцияя от ленти, дискове с представления от Бродуей. Ето в това е основната разлика в менталността ни
цитирай
55. vencivaleri1951 - Авторе,
19.04 10:08
това с експертите на ООН , го прочетохме. Прочетохме, че и руснаците са изчистили "химията" в почва , вода , въздух -обгазени сирийци-Просто факири-хакери, рехабилитатори... Видяхме и чухме и "обгазеното" сирийче...Те рашките по бързо от Скрипалови го излекували....Абе мошеници от класа-тровят наред
Все пак един въпрос ме мъчи. Какво биха писали на Запад , ако бяха пострадали експертите в Дума. Обстрелвани са били-знам , че от руснаците. Стрелбата по експерти им е национален спорт, но все пак нали сирийците поканиха специалисти от ООН. И най вероятно , за да не ги допуснат на терен...а може и за да ги обгазят?
И сега откровено докато "още те уважавам" Щатите са велика страна , с конституцияв основите на която са мислите и мечтите на Волтер, Русо и Бомарше-автори които в известна степен оформиха светогледа ми. Щатите са страна с впечатляващи достижения във всички области, с велики учени и автори.
Щатите след Буш старши обаче се управлява от случайни и не до там умни и морални хора. Като дете съм плакал за братята Кенеди по късно за Ленън, както плаках и за Гагарин. Днес бих се срамувал ако бях американец-докараха тази наистина Велика страна да избира своя водач между Хилъри и Тръмп
цитирай
56. angpiskova - Аз искам да изкажа това, което ...
19.04 10:16
tutankhamon661 написа:

Аз искам да изкажа това, което лично на мен ми прави най-силно впечатление. А то е:

Постингите и коментарите на Жоро носят енергия. Подтикват човек да бъде по-продуктивен, да преодолява препятствия, да постига цели. Освен това той не крие знанията си, нито злоупотребява с тях. Точно обратното: опитва да направи добро, да помогне или както сам го определя: оформя света според своите виждания, защото смята, че така ще е най-добре за всички. Знанията и способностите му са очевидни и той ги демонстрира без капчица грандомания, което е още един повод за адмирации. Трябва да признаем, че не е лесно човек да притежава толкова качества и в същото време да остане земен и неподправен.

Да искаш да правиш добро, да имаш възможността да го правиш и реално да го правиш .... И всичко това да ти идва от сърцето, естествено като дишането - наистина е уникално!


Да! Напълно съгласна.
цитирай
57. getmans1 - Гледам, че ВВ1951 се обидил, че Вмир интерпретирал собствените му писания. Ми тъй е Венци с маалка разлика ...
19.04 10:34
... Той интрпретирал и те налага като с тояга и сега пищиш но забравяш кога ти самия се налагал някого но с измислици за парцалесата му, за копелета, за селото, за шльокавцата, за киселото му вино, за храната и битието му. Че и поука не си взимаш, серсемино.



[quote=vencivaleri1951][quote=vmir]Не бих се учудил особено, ако ВВ1951 притежава диплома за космонавт, кмет на Париж, директор на Марианската падина, премиер на Марс или на България, научен секретар на зимбабвийската или на българската академия на науките. Позна

но от дислексия са страдали и лауреати на Нобелова премия-за съжаление съвпаденията ми с тях свършват до тук.
Иначе съм и почетен гражданин на Казанлък-пропуснал си. Имам право да ходя безплатно на баня там, да се возя безплатно в обществения транспорт, да ми бъде предоставено общинско жилище според нуждите ми ако живея за постоянно там.
И ми бе дадено това отличие като наистина ме сбъркаха с руснак. Така че си прав.
Вмире, за разлика от теб аз съм с лицето си, с името си, с дружествата във фирменото отделение. За теб се знае само, че си фен на "яденото на корем/ и , че си изградил подобно на американците дувар против нашите мексиканци.
Аз съм коректен човек/когато не се е-ават/ с мен и съвсем ясно обясних и предварително се извиних за не до там добрия си правопис, като споделих и защо не ползвам редактор-за превенция. Да, аз трудно пишех и не лесно четях на 17-18 години. Днес обаче мога да пиша и чета на още три езика освен българския, защитил съм дисертация и това са неща за които се уважавам-можех и аз да се скрия зад стобора но менталната ми особеност. И слушай драги-умствено недоразвит може да съм, но не до толкова че да оставя жена и деца в съседство с цигани. Да е жива и здрава дъщеря ти в Щатите, но моите са тук-Америка и Европа дойдоха при тях
И друга разлика...
Ти си ходил в Щатите , аз не. Ти откри там закусвалните, аз имам не лоша колекцияя от ленти, дискове с представления от Бродуей. Ето в това е основната разлика
цитирай
58. vaquero - starforlife,
19.04 10:41
ООН-то, пробито от САЩ, издиша като спукан плондер.
цитирай
59. starforlife - ИЗПОЛЗВАМ РЕПЛИКАТА БЕЗ ДА Я АДРЕСИРАМ КОНКРЕТНО:
19.04 10:50
getmans1 написа:
... Той интрпретирал и те налага като с тояга и сега пищиш но забравяш кога ти самия се налагал някого но с измислици за парцалесата му, за копелета, за селото, за шльокавцата, за киселото му вино, за храната и битието му. Че и поука не си взимаш, серсемино.

ИМЕННО, РАДО!
ПРИКАНВАМ КЪМ ТОВА ДА НЕ СЕ ПРАВЯТ НЕРЕЛЕВАНТНИ ИЗКАЗВАНИЯ!

Давам пример: Бле(й)ки 100 пъти е твърдял за мен какви ли не групости...
(за фрии да не говорим)
И когато самият той ме заплаши с лопати и ме прикани онзи ден, в 17 часа да съм пред "Тетевен"...
На 50 метра от дома му...
Аз отидох. С Гети. (и убавица Корти - за да ме пази - ха ха ха)
Минах 340 км. само в едната посока (за да го начеша с лопатата щом е голЕм мъж).

Той можеше да дойде (като истински мъж) и да премерим Интелект!
Защото лопата щеше да му насини дЪ-то,
САМО АКО ТОЙ ПОСЕГНЕ ПРЪВ.
цитирай
60. krumbelosvet - Ох, вилпоургиеви денонощия след химическия цирк.
19.04 10:53
Драги антиподи, ни дума не казвате за "Ердоган на Орлов мост". Мерси. Това си е признание, че ТОВА ни носи гибелта на Русия.
"Нааканата руска мечка" е пошъл ЕМОЦИОНАЛЕН ОБРАЗ, а не разумно определение. С ТОВА се свързва вашето име и лице. Аз не съм Крум, а Красимир. Не знам кво сте видели в "профила" ми с многоточие, но най-добре според мен представят МИРОГЛЕДА ми два, САМО ДВА поста - първият, заради когото влязох в блог.бг "Нещастието на българите и пъртийният бяс" и "Писмо в бутилка 1. Хронология". Кратки са и няма да загубите, ако ги мернете.
цитирай
61. starforlife - Много просто, драги.
19.04 11:00
krumbelosvet написа:
Драги антиподи, ни дума не казвате за "Ердоган на Орлов мост"...

Ние сме държава член на НАТО.
Това гарантира суверенитета ни!
Ще ни защити НАТО и то много по-ефективно от Русия.

Освен това: При война с Турция, ако не знаеш, България има "ефективна" стратигия за отбрана.
А "ефективна" е в кавички не защото не е такава, а защото е за сметка на големи материални (не човешки, животи) загуби.
Да можеш да говориш по въпроса?
Защото аз мога.
В детайли.

Та така, готин.



ПС: Да подкрепя ли, готин, думите си от по-горния си 58-ти коментар?
ОК - ти (си) го изпроси.
Преди време ти иронично се праскаше спрямо моя милост, че съм един вид льольо и изтъкваше, че си бил изобретател...

(на това място спря тока и продължавам сега, в 13 ч.)

Та: Говориш за себе си като да си изобретател и спец по патентно право, пренебрежително гледайки на мен, без изобщо да ме познаваш.
А има какво, ако не да научиш - то най-малкото да понаучиш.
Все пак ти си сигурно на 60и, а аз на 46.



А СЕГА НАЙ-ВАЖНОТО:
~~~~~~~~~~~~~~~~
Когато мернах не съм сигурен къде (при бле(й)ки май) ти, krumbelosvet, да говориш надменно по мой адрес дори БЕЗ АЗ ТАМ ДА УЧАСТВАМ В КОМЕНТАРИТЕ (защото е факт, че хората около мен си се закачаме без да дъвчем постоянно други за разлика от вас) - аз не те репликирах, изтъквайки, че първата рационализация я направих като дипломна работа при средното, на 19 години (Устройство за анализиране на взривоопасни газове и смеси - "Козлодуй" още го използват), но при все, че по линията на ТНТМ трябваше да влезна снудент в София без изпит, не стана. Не стана, защото (Градски) внук на активен борец (тоест, комунист) ми отне мястото и аз останах за специалност, която не исках.
Затова кандидатстнах в Провдив, където и там дипломата ми при завършване беше действащ модел (отново електроника) и стана втората ми рационализация (говорим призната по закон, krumbelosvet, а не аз така да си го говоря).
Та, krumbelosvet, като някои твърдят, че съм какъв ли не (самохвалко примерно) - да ги разказах тогава и там тези неща?
Дори внимание не ти отделих 2 букви да ти драсна, защото просто си ми смешен.
цитирай
62. vmir - 54. vencivaleri1951,
19.04 11:34
BB1951 написа:

Ти си ходил в Щатите , аз не. Ти откри там закусвалните, аз имам не лоша колекцияя от ленти, дискове с представления от Бродуей. Ето в това е основната разлика в менталността ни


За дисертацията по-добре не споменавай, защото работя в тази сфера, а не съм се отбил в нея за да си взема титла по линия на АБПФК. И това ти личи от самолет - твърдиш, че знаеш три езика, а не си разбрал значението на международната лексика. За да ти спестя авторитетните "доказателства" за пред хора с умствения капацитет и знания на бле(й)ки, направи справка дали менталността е в имането, името, фасадата, или в смисъла, който откриваш зад тях.
Елементарно, Уотсън!
цитирай
63. krumbelosvet - "НАТО гарантира суверенитета ни".
19.04 11:37
Моля, по-сериозно. Гърция също е член на НАТО...
цитирай
64. starforlife - ~ 63. krumbelosvet
19.04 12:55
Е и?
Изложи мнението си.
С педговор, същинско съждение и заключение.
Според теб, естествено.
Тогава бих могъл (по-сериозно) да те репликирам.

(Благодаря, че изчака да допиша предходния, 61-ви коментар и тогава евентуално да репликираш. А не както снощи Венци направи под предходния постинг и одит-а да направи манджа с грозде.)
цитирай
65. vencivaleri1951 - Гетьо,
19.04 12:57



[quote=vencivaleri1951][quote=vmir]Н

Вмир не може да ме засегне. Ако съм бил лош матрЯл , не съм се оставил по течението. Да , помогнала ми е привилегия-имах диплом от средно образование 3, 89 само с математика и физика 5-останалото тройки и май по химия 4. Въпреки че се представих много добре на изпита за ВУЗ, нямаше никакъв начин да ме приемат редовно без буква Ж-още повече в чужбина. Дипломата от ЛГУ обаче бе близо 4,5 при петобална система. За това трябваше много бачкане Гетьо и много воля. Написах и прочетох много. С езиците малко се поизфуках-не са моя заслуга-сръбски, също роден, руски живял и контактувал с руснаци, същото е и с френският, но все пак имах търпението да уча-стига да погледнеш граматиката на руския и френския за да се ужасиш-а наистина на мен ми бе трудно да пиша и чета , дори в гимназията.
Вмир преподава и изпитва във вселенски вузове, аз си изкарвам хляба с не сложен занаят, но го владея добре. И пак дислексията ми помогна-от нея се бях научил да оцелявам. Работех в светая светих на финансите-програмната и прогнозната дирекция на Планова комиския. Дисертацията бе на тема баланс на междуотрасловите връзки и възпроизводство на работната сила-мат модели с две думи. Повечето колеги се опитаха да се развиват в тази посока , гледаха ме с насмешка, че почнах да уча счетоводство, да държа изпити и прочие. През това време докато учех продавах цигари на пазара, правех багажникова търговия в Сръбско, бях сложил дори втори резервоар на колата. Тоест оцелявах, но и подготвях база за последваща настройка и тя дойде. И помогна ми пак ти казвам-опита от времето когато борех проблема си. Като тинейджър бях комплексиран от неадекватността си да комуникирам и се биех непрекъснато-останах без приятели. Момиче ако се завъртеше около мен бе заради по високите ми" джобни", собствена мансарда и все от този род. Нямаш идея какво е... Днес имам добри приятели, имам много красива и доста интелигента и успяла жена до себе си. Имам занаят който ми доставя комфорта на средностатистическия европеец. Тоест не съм " Голямата работа " като много в блога например, но магарето в калта никога не съм си оставял
цитирай
66. vencivaleri1951 - И още нещо Гетьо
19.04 13:29
Винаги съм уважавал селото-от него тръгва цивилизацията, не от градовете. Не мога да търпя обаче "селянията" Да натяквал съм ти за нея. Мислиш ли , че аз не знам да псувам, та купища братовчеди и братовчедки /от западните:)/ започват всяко второ изречение с "ебем га" и продължават с фамилията...Ти редовно си позволяваш да псуваш, при това на майка, леля... Между мен и теб има доста коментари...Хайде намери един в който да съм те нагрубил по този начин-не вярвам майка ти да те е учила да бъдеш хам-навярно е ,или е била читава госпожа.
Хайде обясни какво постигаш, какво искаш да изразиш когато споменеш майка, пубис и т н Спорът ни е в две посоки по пинцип-ляво или дясно...Русия или против Русия. Липсата на задълбочени познания/ защо си десен, кой адепт на "пазара " си чел задълбочено , та да направиш своя избор/ води до грубост. Аз съм ляв и това е съзнателен избор. Тръгнал съм от Платон та до неомарксистите-тръгнал съм и съм избрал. За Русия същото. Познавам донякъде историята и, културата и, хората и...Живял съм там. Живял съм и на Запад, в прекрасна страна. Ако трябва да избирам най-вероятно бих избрал западната страна-заради уредеността и. Да , ама ще си пиша с приятелите от Русия, ще ги каня, ще им ходя на гости. Ще заспивам предимно с руска книга, ще ходя на представления когато гастролират руски артисти...Сърцето ми ме дърпа там Ние да не би да обичаме близките си защото са богати, подредени....Със страните също е така-едни са ти по близки, други не
цитирай
67. getmans1 - 65. vencivaleri1951 - Гетьо, 12:57
19.04 14:18
... Венци, хич даже не ме интерисуват деловите ти качества нито трудностите които си преодолял. И вземи пак прочети репликата ми.
Така както си научил четмото, писмото, историята на БКП и КПСС да беше изучил и някои основни човешки нещица.



[quote=vencivaleri1951]


[quote=vencivaleri1951][quote=vmir]Н

Вмир не може да ме засегне. Ако съм бил лош матрЯл , не съм се оставил по течението. ….....И помогна ми пак ти казвам-опита от времето когато борех проблема си. Като тинейджър бях комплексиран от неадекватността си да комуникирам и се биех непрекъснато-останах без приятели. Момиче ако се завъртеше около мен бе заради по високите ми" джобни", собствена мансарда и все от този род. Нямаш идея какво е... Днес имам добри приятели, имам много красива и доста интелигента и успяла жена до себе си. Имам занаят ко
цитирай
68. angpiskova - Венци
19.04 14:47
още не ми е отговорил на запитването в предишния пост - одобрява ли фуклявенето на кореша си с пари, след като заклеймява други, че печелят добре?
цитирай
69. angpiskova - ПП
19.04 14:50
Жоро, и противогазът даже ти отива:)
Бе то на хубав човек, нали знаеш:)
цитирай
70. vmir - 68. angpiskova - Венци
19.04 15:08
angpiskova написа:
още не ми е отговорил на запитването в предишния пост - одобрява ли фуклявенето на кореша си с пари, след като заклеймява други, че печелят добре?


Оттовор на този въпрос от Венци е равносилен на явяване на бле(й)ки пред Жоро. Нужна е камара от условия и специални кандърми. Червените не разграничават постъпки, а само съгласия и несъгласия. Най-много да ти отговори, че (като истински демократ) той не може да има претенции към правото на свободен избор на всеки.
цитирай
71. angpiskova - още не ми е отговорил на запитването ...
19.04 15:32
vmir написа:
angpiskova написа:
още не ми е отговорил на запитването в предишния пост - одобрява ли фуклявенето на кореша си с пари, след като заклеймява други, че печелят добре?


Оттовор на този въпрос от Венци е равносилен на явяване на бле(й)ки пред Жоро. Нужна е камара от условия и специални кандърми. Червените не разграничават постъпки, а само съгласия и несъгласия. Най-много да ти отговори, че (като истински демократ) той не може да има претенции към правото на свободен избор на всеки.

Вмир, повече от наясно съм:)
цитирай
72. cortana - Пискова и Вмир, стига вече. :)
19.04 15:58
Темата е друга, а не Венци1951.
Бъдете сигурни, че Ж няма да одобри поведението ви.
Ок, имате право, той за себе си също. Но не схванахте ли този намек на Ж:
starforlife написа:

ПРИКАНВАМ КЪМ ТОВА ДА НЕ СЕ ПРАВЯТ НЕРЕЛЕВАНТНИ ИЗКАЗВАНИЯ!


цитирай
73. blackpredator - абе Венци, разсмя ме
19.04 16:14
Гетю и десен, хах
тия с Ангелинка /не по Елин Пелин/
напълно са по ветъро /по Елин Пелин/
а за Вмир питай Ладо, по от Колю69
не по ветъро, а по течението..
хахаха...
цитирай
74. vmir - 72. cortana - Пискова и Вмир, стига вече. :)
19.04 16:34
Тогава директно за Русия - всички се дигнаха срещу нея, защото Русия е измежду малкото останали места в света, където трудно се прави разлика между "авторитет" и "страх". Искаш да те обичат по дефиниция и да се страхуват от теб. Е, в природата няма такова състояние, има го само при хората и се нарича "Стокхолмски синдром" - привързаност на жертвата към насилника, който трябва да чува, че е най-добрия на света, за да успокои жестокостта си. В последно време Русия е изгубила мяра в желанието си да се доказва пред най-ретроградната част от населението си, която няма идея що е свобода, в какво се изразява и защо е толкова важна извън пропаганднате експлоатации и спекулации със самата дума. А тези прости неща не са никак лесни за разбиране от дори от най-титулованите фенове на Путин, защото приемеш ли примитивното милиционерче за гений, ти приемаш и обречените му блъфове за връх на човешката далновидност и ръкопляскаш, когато бременни и деца отиват където се стреля, дори когато са останали единствените рискуващи доброволно живота си за политическия лилипут. Как да мълча, когато лицемерието и глупостта безумно претендират за съдници на необходимостта, която сами са създали?
цитирай
75. vmir - И още нещо - блъфовете, клеветите, мръсотиите, които се произвеждат
19.04 17:02
и разпространяват в блога и се лепват на някого са точно копие на политиката на Кремъл, и как човек, чул толкова безумни ехидности и абсурдни идиотщини по свой адрес, може да харесва вдъхновителя и "гаранта" на подобна низост и падение? Може ли нормален човек да харесва психопат, който след месеци на хвалебствия, в един момент се обръща на 180 градуса и започва да ти приписва нечии биографии с нечии постъпки, с нечии "свидетели" и като капак на всичко, да се изживява като съдник? Е, как с такива фенове ще "оправяш" света, жалко милиционерче?

Явно Русия ще трябва да се извини за това, което е причинила поне по времето на болшевизма, за да намали претесктите, които създава на престъпниците и за примера и окуражението на тяхното паразитиране по света. Ако някога пожелае да бъде приета за нормална държава и да облекчи живота на гражданите си.
цитирай
76. musicgirl81 - Стаааааар ;))))
19.04 18:01
Какъв е този противогаз, човеко?
Но пък ти отива! ;) ;)
цитирай
77. starforlife - ~
19.04 19:00
Последни 20 регистрирани посетителя
18:11 - vaquero
18:00 - musicgirl81
16:45 - ganini
16:08 - blackpredator
16:05 - vmir
15:40 - cortana
15:36 - radostinalassa
15:32 - angpiskova
15:15 - germantiger
15:13 - freeoldmen
14:54 - vmir
14:46 - angpiskova
13:46 - getmans1
13:27 - djani
13:10 - vencivaleri1951
12:23 - vencivaleri1951
11:45 - krysy
11:27 - krumbelosvet
10:23 - teodordetchev
10:19 - alhimik1


Последни 20 гласували:
11:23 - sofisofi
10:42 - vaquero
10:30 - teodordetchev
10:25 - alhimik1
10:16 - angpiskova
08:27 - anngry
07:50 - kolevn38
07:16 - tutankhamon661
00:43 - vmir
18.04 16:46 - germantiger
18.04 16:42 - sofisofi
18.04 16:15 - 4udovi6teto
18.04 08:54 - sestra
18.04 01:31 - angpiskova
18.04 00:21 - newsoftheworld
18.04 00:19 - vmir
17.04 20:36 - germantiger
17.04 20:25 - deathmetalverses
17.04 19:23 - mero2
17.04 19:07 - tutankhamon66
цитирай
78. angpiskova - Упс..
20.04 01:23
Връщам се от една прекрасна българска вечер в Гент, монтирах си репортажите и ...гледам Венци ми говори като анонимен.
Ми отговорът ти нищо не променя спрямо казаното преди. И, доколкото става ясно, няма проблем, когато корешът "дразни", но има проблем, ако Жоро нещичко е споменал за позицията и стандарта си, без да се фукляви. Как да не ви уважава човек "принципите"?
И престанете с мантрата ви, че такива като вас ме издържат. Само погледни колко пъти корешът ти се хвали, че укрива данъци. И, впрочем, Вмир и Гети не са ми фискално интересни, а са ми интересни като ХОРА. Защото, за разлика от някои други, те са запазили човешкия си облик.
цитирай
79. starforlife - Добро утро. Хайде да се включа и аз.
20.04 06:51
"Фукарията": Поне три пъти, на всеослушание, съм разяснявал обсоятелствата около анонимността. И защо се получава като нежелателна (какъвто е случая в момента, и той, Венци, не зная какво би казал на твоите двама програмисти, но на мен говори доста технически обстоятелства за теб) - както и как може да се реализира изрично, нарочно.
Тоест: Аз никога не съм крил познанията си. Напротив - много неща (от които доста полезни не само за тук, блога) съм дал на околните. Факт.
Тоест, Венци, твоите програмисти нЕкак си са без социална позиция по отношение на хората, с които не са професионално пряко обвързани.
Извод: Поне маалко от малко мое ниско височество е имал "освование" да напише изречението в представянето си тук.
Иде реч за: Глупавите и посредствени хора неблагодарно омаловажават труда на другите, а умните и способните го оценяват и се възползват от него с благодарност.
Ти от кои си?
Защото например бле(й)ки се опитва да ме принизява като интелект въобще, но истината и факт е, че той (както и други от тази черга) ползва полезности, които точно аз съм дал тук. Аз ваши - нито една.
Защото просто и няма такава.


"Нормалията": "Нито телевизорът, нито джипът са кой знае колко скъпи , но откъде да знае наприме Гетьо това. И започва една първосигнална фрустрация."
Бутафория? Типично по руски?
Бааси!
Венци, няма лошо - аз също дразнителствувателствувам понякога (например напоследък).
Но когато изкретенея фактура за дънна платка, която съм купил за новия компютър на синовете си за 600 лева в постинг с макар и повърхностно хардуерно инфо, се получават две неща:
1-во: Постингът (който е написан със стил, а не тъпанарски) поне малко от малко е полезен за някого (прочети какво казва например Хубавка под предходния ми мисля постинг).
2-ро: Келеши като фрии (например) започват с нерелевантни изаквания как била-охранителя бил дал заплатата си от 200 ойро и се прави. Чел ли си гш тези кеп комплексирани дивотии?
Гети (и никой друг) не съм видял с подобен показ на пълна комплексарщина. Той/те ебават Ико, а не се фустрират. Светът и пълен с хора, които са милион пъти по-напред от вас. В блог.бг има десетки блогъри (част от които се познаваме реално) които са по-напред. И финансово, и интелектуално.
Много сте ми смешни когато от високо гледате на богърка, която по отношение на финанси ви крие топката. Най-малкото, защото вие четете (примерно) и учите от написано, а тя го е писала. Да не говорим къде и какво работи и, че данъчната й декларация съм 200/100 убеден, че като "тежкарност" е колкото на дружинката ви.
И тя е в обкръжението ми не заради този факт, а защото си плаща изрядно данъка на всяка стотинка, която изкарва.
Освен това: Ти не познаваш Гети, за да твърдиш, че той възприемал еди как си защото откъде можел да знае.
Посочи ми постинга, в който показвам цялата машина (компютър) и тръбя, че е над 6 хиляди лева?
Покажи ми друг, в който показвам личния си или на синовете си лаптопи и тръбя, че са за по 3 хиляди лева?
И например се присмивам на Ико, че само тези 4 машини са сигурно колкото джипа с телевизора.

Ще напиша още едно нещо (по-късно днес), което ще е логически релевантно, но нито съм го споменавал досега - нито сега ще го твърдя.

Това е ваш (ти си леко изключение) приоритет.
цитирай
80. vencivaleri1951 - Ех Ангелина,
20.04 09:23
angpiskova написа:

Не добре е след "една прекрасна вечер в Гент" да ти "говори дядо Венци"-друг трябва да ти говори-часовникът си цъка.../ А защо съм излязъл анонимен, не знам/ Иначе, колкото и да укрива сборове ико , плаща и не малко. Във всеки случай не една годишна заплата в Хоризонт. А се
укриват сборове/не пиша данъци, защото не преките данъци са проблемът/ защото има сред тях глупави и несправедливи. Например правих сериозен ремонт на къщата.
Обявявайки стойността му увеличаваш цената на имота , от там и данъка-това донякъде се ядва. Сериозното увеличение идва обаче от такса смет. Хайде обясни ми каква е връзката между това , че правиш един дом да изглежда по добре и такса смет?
От една страна ти правиш инвестиция, правиш къщата, дворът да изглеждат значително по добре/а от там и улицата по приветлива/ и плащаш повече. Другобаче, който не подържа или дори мърси града с нерегламентирани постройки, нерегламентирани животни и прочие не плаща нищо-домът му бил паянтов и нямал никаква цена-какво общо има това с такса смет. И аз съм сигурен, че и ти блюстителката на фискалната коректност не заявяваш в кметството всеки ремонт-вероятно не знаеш, че си длъжна. Укриваш обаче сборове-и това е факт.
В началото на "капиталистическата " ми дейност имах рутинна ревизия от ДОО-днес ДДС. Проверяващият поиска протокол за заплатата ми от общото събрание-а в дружеството съм аз с 90% и жена ми с 10. Тоест с протокол или без заплатата ми е толкова колкото кажа. Да , ама не-не знаех колко съм загазил. Ревизорът почна да увърта-иска пари. Аз млад и буен го изгоних. Слад малко идва юристът ми/беше от скоро/ и ме пита защо "пуша" Обяснявам му за " навлека" , а той пребледня и фукна да го гони. Настигнал го, оправил нещата...
Заради абсолютно формален документ можех да отида и в затвора-разорен щях да бъда задължително. Тоест смята се за периода колко съм присвоил/от себе си/ и ти повдигат обвинение. Около 4 години по равностойността на 2 хиляди долара на месец-90ина хиляди долара, а това си бяха пари тогава. Едно, че не можех да ги върна, друго , че над 45 минимални заплати начетът се явяваше тежко престъпление от общ характер. За същото нещо много известен бургаски спортен деятел и собственик на футболен отбор бе осъден-просто беше неудобен и го осъдиха на първа инстанция ефективно-не следя по натам нещата , но от глупав закон/ а Търговския закон е изключително глупав въпреки поправките-те само го объркаха/ Тоест човек може да влезе в затвора за дълго , само защото не си е продиктувал на секретарката заповед за заплатата си и не е викнал жена си на Общо събрание. И за да избегнеш последствията от този пропуск си принуден да платиш. Е , как да не мине човек после на минимална работна заплата? Трудовото ни законодателство е сбор от необвързани закони и разпореждания. За да разбереш по добре за какво ти говора си представи мен като автор на учебник по граматика. Добрите счетоводител и юрист се различават от само счетоводител и юрист, че могат да те преведат успешно през законодателната и фискалната ни неразбория успешно и с възможно най малко загуби.
В публичното пространство за това се говори , като укриване на данъци, но не е. Буквалното укриване е глупаво и без преспективно движение-винаги те хващат
цитирай
81. vencivaleri1951 - Добре, че се включи "баьовото"
20.04 10:28
То щях да се почувствам пренебрегнат. И какво споменаваш непрекъснато "програмистите" в къщи ...та те нямат даже и лаптоп-истина ти говоря.
Впрочем и аз исках като теб да си купя преди две години лаптоп от Технополис или Техномаркет беше/стори ми се изгодна промоция, а старият ми асеr беше дал фира-забравих го включен в сака и се "опече"/, и помолих за мнение. Е казаха ми , че няма какво да правя там и ме заведоха при тяхни приятели които продаваха в плад зеленчук в щанда за нахапани ябълки-втора ръка А там джаджите по скъпи двойно от чисто новичката "Тошиба" която си бях харесал. Да не чупя хатър се съгласих
Сега за нещо сериозно.
Ти си се видял с "Гетьо" и той за теб е известен , имаш реални впечатления-радвам се за дружбата ви. Аз под " Гетьо" има предвид анонимниците които се заяждат-дори измислих термина "гетьовизира"/блогът се гетьовизира например/ Изчезнаха много реални фигури от тук и това стана заради не добрия тон който започна да властва в блога-"гетьовизирания блог" Аз не знам кой е Гетьо, не знам кой е Вмир, тройная, Мерлин... Казах някъде, че анонимността често ни прави да не изглеждаме каквито сме в действителност/или пък тогава проявяваме същността си-кой да ти каже/ и да сме агресивни, груби. Не вярвам в ежедневието ни да псуваме, да се бием с "лопати" и прочие такива движения, а в блога живеем странен живот-като капричосите на Гоя сме. Тоест под "Гетьо" и "гетьовизиране" имам впредвит не реалния господин когото познаваш, а обобщен образ. Ето ти ми казваш бай-вероятно защото виждаш годината на раждането ми. Посочих ти профила на неди за когото говорех, няма никакъв проблем да посоча и същият на дъщеря си, на внуците... Преди време , когато езикът беше съвсем друг в блога си организирахме срещи-и там се карахме , но завършвахме с усмивка и добро питие. Ходил съм и семейно/с жена ми/ на сбирки. Сега го докарахме до невъзможност за нормален контакт. Ти сигурен ли си , че блейки е въобще в България например, а си тръгнал на "дуел"?
цитирай
82. starforlife - ~ 82.vencivaleri1951
20.04 11:10
~ Венци, ми извинявай, но толкова са програмисти тогава.
Добър програмист е този, на когото не се налага да ходи в службата си.
А пали колата когато реши, отива на "Цигов чарк" (например), и работи на полянката пред бунгалото (на "Енергоснабдяване" примерно), пиейки си бирата, а Приятелката му се забавлява зад скарата отстрани.

~ Венци, извинявай, но сега, в реално време, можеш ли да покажеш снимка на въпросната "ябълка" втора ръка?
Защото, пак извинявай но малко ме съмняваш.
Естествено, че в "Технополис" принципно няма добри лаптопи.
(но "Предатор", "Омен" си са добри за парите - 2800-3000)
Аз пък "ТинкПад"-а на Големия го купих мостра от изложението миналата година в Тайван.
Нов е малко над 2400$, а от там (повтарям - мостра) ми излезе малко над 3000 лева с митото.

~ И защо "Гетьовизъм", а не" Бле(й)ковизъм"?
Така надулият се гущерчо с помпозното КюмюрПредатор е един от тези, заради които им писва на нормалните от тъпанарщини и напускат блога.
Хайде не ме карай да раздувам темата.


ПС: Обърни внимание, че аз не държа да се заяждам с теб.
Просто говоря и то с аргументи (видими за всички, или чисто мои си).
А ти за Гети просто педерастееш!
цитирай
83. starforlife - Ти сигурен ли си, че блейки е въобще в ...
20.04 11:11
vencivaleri1951 написа:
Ти сигурен ли си , че блейки е въобще в България например, а си тръгнал на "дуел"?

Тези надувки (като горните за Икото, които уж пом/у другото) - не на мен, пич.

Особено пък когато той (бле(й)ки) сам ме покани и определи дата, час, място.

Освен това: Да приемем, че не е (а той е) в страната.
Оставих ли ГСМ при него? Оставих!
Има ли "Ей, педераст, не идвай щото в момента лъскам бастуна на Путин в Русия!"? НЯМА!
Значи "от" чужбина може същия ден да пише тъпи коментари, а не може поне като коментар да драсне горното, че да ме предупреди?
М?
Това ли е поведението на тези, които видиш ли били цвета на блога?
Това ли одобряваш ти, Венци?
Заради сериозни хора като мен и в случая Гети ли бягат хората... Защото не зная някой да не харесва сериозните. Или заради педалски манталитети като на въпросния?
Дай отговор де, но обоснован!
цитирай
84. vmir - Интересно...
20.04 12:00
BB1951 написа:
... продаваха в плад зеленчук в щанда за нахапани ябълки-втора ръка


Какво ли се продава на другите щандове в този плодзеленчук?

a) чушки - леко използвани
б) банани с изтекъл срок на годност
с) брюкселско зеле от Каспичан
д) само Венци знае, но го пази в тайна
цитирай
85. angpiskova - Венци има
20.04 13:02
безспорния талант да те удави в океан от несвързани с темата или въпроса думи и да те откаже от комуникация.
Голямо търпение имаш, Жоро, признах те:)
цитирай
86. vmir - 86. angpiskova, Анджи, надявам се да не се налага да давам снимка
20.04 13:20
на нахапаната ябълка на сина ми, която струва повече от джипа с талавизора на кореша му.
цитирай
87. vencivaleri1951 - Виж " Релевантно"
20.04 14:45




Ти имаш способността да не вникваш в това каквото ти пишат и да плещиш каквото ти смяташ , че е. Казах ти , че децата нямат лаптоп в дома си и това е абсолютната истина. Не съм казал , че нямат компютри-обзавели са си кабинет , с най различни джаджи, но лап топ нямат.

Пак ще ти повторя-имаш профила момчето, ако си наистина този който се представяш
можеш да разбереш колко го бива в занаята . Аз не мога да съдя-не разбирам, а не съм безпристрастен. Пък може и наистина не го бива...Няколкодневното ми запознанство с теб разби в мен всички представи за тази професия

На това дали мога да ти пратя снимка на компютъра ми-нямапроблем. Ще дойде внук ми , ще го направя/ Аз мога само себе си да снимам с камерата, и всички ме вдигнаха на ура-Крум дори ми каза да я махна, защото съм приличал на квартален чиновник-ами аз съм си такъв/
Виж, този разговор ми става неприятен. Ще снимам лаптопа, колата, жената , къща и жилища...Какво ще ти даде това?

Имаше преди време един колега в блога-Савата Той все ни обвиняваше на комунета с "Ико", на липса на патриотизъм и
"икономист" един ден му предложи да си сравним данъчните декларации, а аз добавих и фамилните отличия в бран Имаше среща, срещи...Нещата дойдоха на мястото си

Друго исках да кажа-за мен дали е тошиба, ейпъл или DeII/на жена ми е такъв и пак и е втора ръка/ е все едно. Аз използвам машината да си говоря с Гетьо-толкова. Въпросът беше да не се опече като го забравя и да издържа в колата като го тонтуркам да селската ми къща , от където ти пиша в момента впрочем.
Аз лично съжалявам , че не си взех Тошибата защото беше с 5 години гаранция и струваше 600 плюс малко лв. Аз съм на възраст където 5 години са си число
Обясни ми каква е тази мания в теб да представяш ценоразпис на вещите си.
Но да се върнем на предложението ти/ не е истина , че ме вкарваш в подобна игра на сноби/ Не мога да ти представя снимка в реално време-мога ако дадеш скайпа си да ти покажа къде съм/на село/ , а аз не мога. След час и половина, два обаче отивам до Димитровград/сръбския/ да напазарувам храна за в къщи-Питай ме защо...
цитирай
88. starforlife - ~
20.04 14:58
vencivaleri1951 написа:
Обясни ми каква е тази мания в теб да представяш ценоразпис на вещите си.

Обяснявам:ДРАЗНЯ ВИ, АКО САМИ СИ ГО СЪЗДАВАТЕ!
(Като например свободният, който жлъч пИка, че в България явно изкарвам поне 3 пъти колкото той в Испания. Но нали - за българското се кокържи, абдикиралият му гавазин.)
Освен това: А съм си у дома и мога ценоразписите да си ги лепя когато, където, както и колкото искам.



vencivaleri1951 написа:
Имаше преди време един колега в блога-Савата Той все ни обвиняваше на комунета с "Ико", на липса на патриотизъм и
"икономист" един ден му предложи да си сравним данъчните декларации, а аз добавих и фамилните отличия в бран Имаше среща, срещи...Нещата дойдоха на мястото си.

Имаше един полумъж - бле(й)ки. Той се закани с лопата, че ще ме пердаши и определи среща, а аз взех, че отидох. Нямаше среща. Нещата дойдоха на мястото си - много хора още повече видяха колко е жалък и му се смяха.



vencivaleri1951 написа:
Ти имаш способността да не вникваш в това каквото ти пишат и да плещиш каквото ти смяташ , че е. Казах ти , че децата нямат лаптоп в дома си и това е абсолютната истина. Не съм казал , че нямат компютри-обзавели са си кабинет , с най различни джаджи, но лап топ нямат.

Напротив. Ти имаш тази способност.
Програмист, който няма лаптоп е просто номенклатурчик.
Аз лично не познавам такъв, а познавам поне 500 от цял свят.
Хайде попитай твойто момче къде ще бъде утре, м?
цитирай
89. starforlife - ВЕНЦИ, ТО ЯСНО, ЧЕ ТОВА ТЕ СВАЛЯ И СЕ ОПИТВАШ ДА ГО ЗАОБИКОЛИШ, НО ДА ПОВТОРЯ:
20.04 15:49



vencivaleri1951 написа:
Ти сигурен ли си , че блейки е въобще в България например, а си тръгнал на "дуел"?

Тези надувки (като горните за Икото, които уж пом/у другото) - не на мен, пич.

Особено пък когато той (бле(й)ки) сам ме покани и определи дата, час, място.

Освен това: Да приемем, че не е (а той е) в страната.
Оставих ли ГСМ при него? Оставих!
Има ли "Ей, педераст, не идвай щото в момента лъскам бастуна на Путин в Русия!"? НЯМА!
Значи "от" чужбина може същия ден да пише тъпи коментари, а не може поне като коментар да драсне горното, че да ме предупреди?
М?
Това ли е поведението на тези, които видиш ли били цвета на блога?
Това ли одобряваш ти, Венци?
Заради сериозни хора като мен и в случая Гети ли бягат хората... Защото не зная някой да не харесва сериозните. Или заради педалски манталитети като на въпросния?
Дай отговор де, но обоснован!


цитирай
90. vmir - Ухаааа, вдъхновението на товарищ Путин удари у блого!
20.04 16:10
Така значи – тровиме всичко живо по пътя си, кълнем се пред своите да не оставим никой неотровен, а навън викаме „Те го отровиха!”. Браво, бе Венци! Ти си досущ като таварища Путина - самата скромност, не понасяш самоизтъкванията, обаче кореша е гулемата рабута, щот си дразнел, разбииш ли… Путин е милиционерче, простено му е да не знае някои неща за икономиката, за пазарите, за финансите, но как да си обясня професионализма ви с кореша, как може такива финансово-икономически капацитети като вас да не са му обяснили, че икономика базирана на печалба от природни ресурси е работа за шейхове с 2 милиона послушни поданика, че икономика с изолация не се прави, а унищожава, че финансите се отплащат на движението, а не на ограниченията. Че затворени и налъгани хора и задниците си да съдерат от бачкане, ще произведат предимно фантасмагории за вътрешно самозадоволяване, ненужни на никого по света, че не можеш да имаш икономика докато плашиш всички наоколо, че като се правят на уплашени, ти помагат да се издъниш докрай и колко още очевидни не само за професионалисти, но и за средно интелигентни хора неща...
цитирай
91. vmir - Твърде късно: https://www.youtube.com/watch?v=8TBLeK5PEaY
25.04 11:41
Венци вече е нахапал ябълката, остава му да заеме поза на демократ, европеец и даже американофил. Няма съмнение, че ще се справи повече от добре. Може даже и да поплаче за руснаците, стига да намери филмче с Тити Папазов за да види как става.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: starforlife
Категория: Лични дневници
Прочетен: 879801
Постинги: 400
Коментари: 6218
Гласове: 3551
Календар
«  Юли, 2018  
ПВСЧПСН
1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031