Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
19.04 18:55 - Какво е Русия (за мен)?
Автор: starforlife Категория: Лични дневници   
Прочетен: 755 Коментари: 34 Гласове:
19


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
 



Гласувай:
19
0



1. starforlife - Според мен го казах пределно ясно.
19.04 18:55
цитирай
2. cortana - :) :) :) Жорооо! :) :) За мен също! :))) :) :)))
19.04 20:02
цитирай
3. vmir - И за мен, Корти!
19.04 20:33
:)------------------------:(
цитирай
4. kolevn38 - За мен също, Жоро
19.04 21:11
Русия в момента е едно голямо нищо - нула, зеро, ноль, кръгла нула. Един голям балон, пълен с хелий. В това я превърнаха некадърните кагебейски некадърници. И от вътрешната страна на пълния с хелий балон прожектират върху стените му анимационни филмчета, с което искат да ни убедят колко велика е Русия... А нашите съветофили зяпат в захлас отдалеко пълния с нищо балон и ръкоплещат на всяка идиотия и простотия...
цитирай
5. cortana - 3. vmir - И за мен, Корти! >>> Схванал си, браво! :)
19.04 21:17
цитирай
6. cortana - 4. kolevn38 - ... >>> Не си схванал точно закачката на Жоро, не е проблем. :) А това, твоето, 'ръкоплещат', е култово. :)
19.04 21:21
цитирай
7. vaquero - starforlife,
19.04 21:52
Terra incognita.
цитирай
8. cortana - 7. vaquero - Terra incognita >>> Тц, не позна. :) Такава е за куп русофили тук. Болшинството не са помирисвали Русия, а той е ходил доста пъти. :)
19.04 23:11
цитирай
9. starforlife - В 8. cortana спрямо 7. vaquero: Тц, не позна. :) ~ Така е. Ни най-малко не позна. Ходил съм над 15 пъти. Сумарно за над половин година
19.04 23:40
цитирай
10. angpiskova - За мен е също това
20.04 01:24
.....................
цитирай
11. vmir - https://www.dnes.bg/rusia/2018/04/20/razsledvat-smyrtta-na-ruskiia-ilon-mysk.374148?utm_source=blog&utm_medium=dnesbox&utm_campaign=footer
20.04 09:05
Добро утро!

Защо ли никое от парвенютата в блога не каже какво е за него Русия? Защо Русия се харесва само от хора, които едновременно вярват, че щастието е в материалното домогване и в същото време скърцат със зъби заради материалното благополучие на недостижимите от тях?

За спестяване на словоблудства тип ВВ1951 & бле(й)ки ще го кажа и в друг ред: Защо с такава наслада фантазират на тема какави голтаци са по-умните и знаещи от тях и какви мошеници са онези, за благосъстоянието на които само си мечтаят? Защо Жоро, ще ме разбере, ако споделя, че синът ми работи с Apple Мac Book Pro 15, Сore I7, а на парвенюто (фенът на Путин), за да ме разбере трябва да му докажа, че лаптопът на сина ми струва повече от неговия джип 5-та ръка?
цитирай
12. angpiskova - Пак казвам,
20.04 09:41
имам рускиня на гости. Нищо хубаво не чувам за живота там. А извън онези руснаци с откровено промитите мозъци, огромната част просто са наплашени. Службите не се шегуват.
цитирай
13. angpiskova - Впрочем, Жоро,
20.04 09:50
защо този пост е изтикан? Да нямаш бан?
Не че ще се учудя - знам какви постинги се толерират тук...
цитирай
14. starforlife - ~ 11. vmir - Ами сутринта преди да излезна писах 80-ти коментар под предходния постинг. Да не го цитирам тук.
20.04 10:25
цитирай
15. starforlife - ~ 13. angpiskova - Е... Вече БАН е невъзможно да ми поставят. Просто не помпя никого, камо ли себе си.
20.04 10:31
цитирай
16. angpiskova - Да, но не само постът ти, а и блогът ...
20.04 10:47
starforlife написа:

Да, но не само постът ти, а и блогът ти го няма никакъв в класациите. Не че това е проблем - който иска, ще те намери, а ти имаш много приятели.
цитирай
17. starforlife - ~ 16. angpiskova - Спокойно. Всичко е под контол.
20.04 12:14
цитирай
18. angpiskova - А!
20.04 13:00
Я да видим изненадааааа:

http://bnr/post/100961195
цитирай
19. vmir - 18. angpiskova - А! http://bnr.bg/post/100961195
20.04 13:59
Това е само началото... Освен ако не се яви на плакати как хруска пършинги...
цитирай
20. angpiskova - Един оф топик -
20.04 15:40
днешният брифинг в Европейската комисия би могъл да бъде показен за руските институции и по-скоро за работата им с медиите. Говорителката бе подложена на невероятен натиск с въпроси за назначаването на новия генерален секретар. Такива въпроси доведоха до дебати в Европарламента и до резолюция, гласувана вчера, в която се иска промяна на правилата при процедурите за назначаването на висши чиновници в Еврокомисията. И Наташа подсказа, че комисията е готова да отстъпи, въпреки че този документ с нищо не я задължава да го направи.
Хайде сега феновете на Путин да ми отговорят на тези прости въпросчета:
- Може ли президентството на Русия или която и да било институция да отдели на журналисти, задаващи неудобни въпроси, близо месец. Имайте предвид, че става дума за натиск нон-стоп - на практика питанията не спираха.
- Може ли в резултат на този натиск, основан на факти, президентството или която и да било институция да поиска Думата да гласува промени в някои закони?
- Може ли засегнатата институция да даде знак, че ще отстъпи пред натиска, дори ако не е задължена да го прави?
Ще се радвам на кратки отговори с факти, а не на давещи и нищо не казващи многословия или изнасилване на думи, за да звучат по-убедително.
цитирай
21. vmir - Няма ли да се намери един путинофил да ни обясни какво е Русия за него?
20.04 18:37
Нима всички убавини на Русия и главно на Путин и путинофилите се крепят на оплюването на останалите??? Що за хубост е това, ако не може да бъде описана без кални номера???
цитирай
22. angpiskova - Нима всички убавини на Русия и гл...
20.04 18:39
vmir написа:
Нима всички убавини на Русия и главно на Путин и путинофилите се крепят на оплюването на останалите??? Що за хубост е това, ако не може да бъде описана без кални номера???

А де? Аз все още чакам някой да ми отговори с факти на комента и да ми покаже, че в Русия е по-демократично, отколкото в ЕС?
цитирай
23. vmir - 22. angpiskova - Нима всички убавини на Русия и гл...
20.04 18:57
angpiskova написа:
vmir написа:
Нима всички убавини на Русия и главно на Путин и путинофилите се крепят на оплюването на останалите??? Що за хубост е това, ако не може да бъде описана без кални номера???

А де? Аз все още чакам някой да ми отговори с факти на комента и да ми покаже, че в Русия е по-демократично, отколкото в ЕС?


Аз пък да покажа икономическите пропорции, цитирам постинга на първа на mamkamu, данните съм ги проверявал неотдавна:

"По сведения на Световната банка брутния вътрешен продукт на Русия през 2016 г. се изчислява на 1,28 трилиона долара. За сравнение БВП на Италия през същата година е 1,85 трилиона, на Германия 3,47, а на САЩ 18,57"


цитирай
24. cortana - :)
20.04 19:04
angpiskova написа:
Аз все още чакам някой да ми отговори с факти на комента и да ми покаже, че в Русия е по-демократично, отколкото в ЕС?
Нека аз. :):) :)))
Преди години си говорим с Жоро, и аз му разказвам как докато следвах в Германия, са ни арестували за опит за подкуп на пътен полицай. :)
А той пък ми разказа как в русия шише водка превръща тамошните в 'не чух, не видях'. :) :))
Изводът е, че в Русия демокрацията е на ниво, защото уважава правото ти да уредиш проблемите си по алтернативни начини, а в ЕС те малтретират със закони. :) :) :) :) :)))
цитирай
25. cortana - :)
20.04 19:08
vmir написа:
"По сведения на Световната банка брутния вътрешен продукт на Русия през 2016 г. се изчислява на 1,28 трилиона долара. За сравнение БВП на Италия през същата година е 1,85 трилиона, на Германия 3,47, а на САЩ 18,57"
Не съм съгласна. :)
Вие не знаете каква нова лада рекламираше мерлин.
Извънземните се скъсвали да я купуват и затова никъде не може да се види по света, освен в youtube. :):)))
цитирай
26. angpiskova - Аз все още чакам някой да ми отговори ...
20.04 19:13
cortana написа:
angpiskova написа:
Аз все още чакам някой да ми отговори с факти на комента и да ми покаже, че в Русия е по-демократично, отколкото в ЕС?
Нека аз. :):) :)))
Преди години си говорим с Жоро, и аз му разказвам как докато следвах в Германия, са ни арестували за опит за подкуп на пътен полицай. :)
А той пък ми разказа как в русия шише водка превръща тамошните в 'не чух, не видях'. :) :))
Изводът е, че в Русия демокрацията е но ниво, защото уважава правото ти да уредиш проблемите си по алтернативни начини, а в ЕС те малтретират със закони. :) :) :) :) :)))

Виж, за тази страна на нещата не бях се замисляла:)
цитирай
27. cortana - :)
20.04 19:16
angpiskova написа:
Да, но не само постът ти, а и блогът ти го няма никакъв в класациите. Не че това е проблем - който иска, ще те намери, а ти имаш много приятели.
Днес ми казвайте 'Несъгласенка' :) :))))
Защото и с това не съм съгласна. :) Просто Жоро си е сменил аватара със снимката с противогаза и не го виждаш, защото си свикнала различно. :)


ПП: Показах снимката на снаха ми, Жоро, и тя много се смя. Думите 'и буквално бяха: 'винаги е бил луд за връзване и затова всички го обичат'. :)
цитирай
28. vmir - Точно така!
20.04 19:37
cortana написа:
Преди години си говорим с Жоро, и аз му разказвам как докато следвах в Германия, са ни арестували за опит за подкуп на пътен полицай. :)
А той пък ми разказа как в русия шише водка превръща тамошните в 'не чух, не видях'. :) :))
Изводът е, че в Русия демокрацията е но ниво, защото уважава правото ти да уредиш проблемите си по алтернативни начини, а в ЕС те малтретират със закони. :) :) :) :) :)))


Добро наблюдение и сериозна причина да обичаш Русия. Русия е кандидат - освободител на света от игото на закона. Подходящо за начало на списъка.
cortana написа:

Вие не знаете каква нова лада рекламираше мерлин.
Извънземните си скъсвали да я купуват и затова никъде не може да се види по света освен в youtube. :):)))

Друга чудесна точка за неотразимата привлекателност на Русия. Значи, когато Путин&Со се преселят в космоса, там вече ще могат да се фуклявят с любимите марки коли и няма повече да търпят натрапничеството на омразните западни марки.
цитирай
29. kolevn38 - За тях Путин е Вождът, олицетворение на силна Русия. И кое и е силното!? Че може да унищожи САЩ? И какво от това, голем праз - САЩ също могат да унищожат Русия.
20.04 19:41
vmir написа:
Нима всички убавини на Русия и главно на Путин и путинофилите се крепят на оплюването на останалите??? Що за хубост е това, ако не може да бъде описана без кални номера???

Но истината е, че Путин съсипа и изолира Русия. В момента тя е без съюзници, без приятели, без икономика. Кои са и приятелите!? Българските червеносвинчовци, Асад, който воюва с народа си, донякъде Иран и Северна Корея, които са пълни аутсайдери. Страхотна компания, няма що.
цитирай
30. starforlife - Колевн38, помниш ли какво ти казах вчера, докато пиехме кафе в любимото ми кафене?
20.04 19:48
За неподвижния перитрих.
Ето такива са върлите русофили, които поставят Русия дори преди България.
Неподвижни в развитието на кръгозора си и същевременно супер-гимнастици по отношение на жонглирането с Истината.

А сега ме извинете, но ще си лягам.
Ето тук можете да продължите:

http://troina.blog.bg/tq-i-toi/2018/04/20/a-kyde-sa-sinite-kaski.1604706
цитирай
31. vmir - 29. kolevn38,
20.04 20:29
kolevn38 написа:

Но истината е, че Путин съсипа и изолира Русия. В момента тя е без съюзници, без приятели, без икономика. Кои са и приятелите!? Българските червеносвинчовци, Асад, който воюва с народа си, донякъде Иран и Северна Корея, които са пълни аутсайдери. Страхотна компания, няма що.


Не съжалявам Русия, защото тя си избира управниците. Пък и няма как да съжаляваш някой, който прави всичко по силите си да дразни и плаши останалите и да се поставя над общите правила за вътрешна прослава на управляващите. Даже предпочитам Русия да пропада вместо да продължава да влудява света и да създава претексти за изявяване низките страсти на човешки отрепки и дегенерати от всякакъв калибър. Съжалявам единствено за малцинството на читавите руснаци, които нямат шанс да реализират способностите си, защото са заплаха за простаци като нашите путинофили, както и за обитателите на Кремъл в момента. Те също имат един живот на тази Земя както всеки друг в света и е свинщина да им бъдат отнемани възможностите заради кефа на примитивното милиционерче в Кремъл. Като гледам хора с какви качества и маниери подкрепят Путин у нас, халал да са им такива крепители и на Путин, и на Русия.
цитирай
32. vmir - Няма кой да каже добро нещо за Русия. Тогава да кажа какво мисля когато не мога да мисля за нея като за умрял:
20.04 22:02
Русия е едно от зловещите места в света,

което се управлява не от есенцията, а от екскременцията на народа, който я обитава. Приоритет на тази ескременция е поощряване на посредствеността и използването й срещу всичко мислещо и кадърно, за да бъде доведено до заблудата, че ако е предано на властта, ще му бъде простено, че не е достатъчно тъпо. Личните истории на гениите в Русия открай време добре илюстрират непримиримостта на властта към способните хора. Русия е по-зла от СССР и понастоящем грижата й е да произвежда и изнася зло навсякъде, където има условия или предпоставки за това. СССР също го правеше, но имаше официална доктрина, а Русия интригантства и набеждава другите за собствените си дела и заема позата на жертва докато се опитва да рекетира света и да го превръща в заложник на ядрените си ракети. Това са престъпни похвати и неслучайно Русия е харесвана преобладаващо от безскупулни типове, които чакат часа си, за да отприщят престъпните си наклонности. Затова шанса света да мирне и да тръгне нагоре е Русия да се извини на народите, изтребването на чиито елити финансираше и ръководеше, за да увери наследниците на убийците, че се отказва от тези престъпления, а феновете им трябва да работят, вместо да чакат възможности за забогатяване като предците си и да пречат всячески на националното съгласие и просперитета на държавите си.
цитирай
33. starforlife - Русия като територия и природни дадености е много хубава даже страна. Дори Сибир.
21.04 06:58
Но "атмосферата" е тягостна.
цитирай
34. vmir - 33. starforlife,
21.04 19:54
starforlife написа:
Русия като територия и природни дадености е много хубава даже страна. Дори Сибир. Но "атмосферата" е тягостна.


Не ме интересува територия населена предимно от ретроградни и задръстени хора, вярващи, че примитива е гений и знае повече от останалите само защото се е добрал до властта. Хора, по-скоро човекоподобия, готови да приемат за враг и предател някого и да го хвърлят на кучетата само защото един управляващ с ум на ехидна невестулка го е посочил за "враг на родината" и нарочва унищожаването му за връх на родолюбието. Не ме интересуват хора, гласуващи за разпространение на собствените си управленски практики по света, където многогодишно воюване срещу собствения народ се нарича "демокрация". Не ме интересуват хора, лишени от елементарна самокритичност към зловещата роля на държавата си, нито хора, които не се спират пред никаква лъжа, а претендират за момини сълзи и съчувствие. Защото ме отвращават.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: starforlife
Категория: Лични дневници
Прочетен: 1076570
Постинги: 456
Коментари: 7782
Гласове: 4189
Календар
«  Ноември, 2018  
ПВСЧПСН
1234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930