Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
29.04.2018 12:50 - Дърдорене? (Или даване шанс на Кофичко да докаже за пореден път, че е просто страхлив мишок?)
Автор: starforlife Категория: Лични дневници   
Прочетен: 5787 Коментари: 36 Гласове:
31


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
image

Много потребители тук станаха виртуални свидетели на пълното отсъствие на мъжество в наричаният от тогава "на кака Кофичко", което прякорче релевантно (и ноторно - и ноторно) му даде Приятелката ми Корти в последното си изречение на 32-ри коментар ето тук:
http://starforlife.blog.bg/lichni-dnevnici/2018/04/17/rusenska-zagatka-shtoto-zagatvam.1604324

Това в момента не е важно, а само го използвам като прелюдия за пояснението в настоящия постинг, явяваш се пълно копие на предходния ми.

За какво иде реч:
Пак там
(в постинга, линк към който дадох по-горе), присъства един коментар 30-ти, който видиш ли бил голямо оправдание на един "мъж" да не се яви на "спаринг с лопати", който самият той предизвиква и определя кога и къде, защото видиш ли Юлия може да му послужи и този път като таран.
(Те на истинските мъже все жените им са оправдание.)
Тоест: "Тъп била-охранителю
(себе си визирам - ха ха ха), казах ти, че ще дойда само, ако ми напишеш акро с цитирания от мен текст."
Естествено!
Така постъпват мъжете!
Предизвикват някого с петльоперчене и разни закани с лопати, но после започват да увъртат и да се оправдават защо не са донесли лопатата, че да им я наврат там, където слънце не огрява.

Дотук добре.
Но като съм проЗ?
А и Юлия като не е с непреодолимо Его (както кофичкоподобните), че да не понесе една нищо и никаква фраза в името на... един готин бой с лопати.?

Та, Кофичко, понеже улисан в това да доказваш, че съм видиш ли плагиат - така и не видя поканата ми за "Тетевен-2" - да ти я набия на очи.
Постингът ми "
Дърдорене? (Или?" ми е видно, че не е редактиран, нали така?

Хайде сега да цитирам съдържанието му:

image

Значи, от гледна точка на баналната ерудиция всеки индивидуум, критически мотивиращ абстракцията, не може да игнорира критериите на утопическия субективизъм, концептуално интепретирайки общоприетите дефанзивни поляризатори, затова консенсуса, достигнат на базата на диалектическо - материална класификация на всеобщите мотивации в парадогматическа връзка с предикатите, решава проблема с усъвършенствуването на формиращите геотрансплантационни квазипостулати на всички кинетически корелиращи аспекти.
Неминуемо изхождаики от това, ние достигаме до извода, че всеки произволно избран предикативно абсорбиращ обект, чрез рационална мистическа индукция може дискретно да се детерминира с апликацията на ситуационната парадигма от комуникативно-функционален тип при наличието на детекторно архаическия дистрибутивен образ в Хилбертовото конвергенционно пространство, като при паралелния колаборационен анализ на спектрографските множества, изоморфно релативни към мултиполярните хиперболически параболоиди, интерпретиращи антропоцентрическия многочлен на Нео-Лагранж, възниква позиционния сигнифакатизъм на гентилната теория на психоанализа, в резултат на което трябва да се вземе под внимание следващото:
А доколкото не само езотерическия, но и екзистенциалния аперцепциониран ентрополог антецедентно пасифизиран от високоматериална субстанция, притежава призматическа идиосинхрация, но тъй като валентностния фактор е отрицателен то и съответно антагонистическия дискредитизъм деградира в ексхибиционна посока, доколкото намираики се в препубертетно състояние, практически всеки субект, меланхолически осъзнавайки ембрионалната клаустрофобия, може да екстрапулира всеки процес на интеграция и диференциация и в двете посоки, от което следва че в резултат на синхронизацията ограничена от минимално допустимата интерполация на образа, всички методи на конвергенционната концепция изискват практически традиционни трансформации.
Че неоколониите размножаващи се чрез делене имат вегетационен период от три до осем фенотипни хомозиготи, но така или иначе се явяват само фундаментална база на социогенетическата надстройка на криогенно-креативния процес на геронтологизация, го знае всеки.
И точно поради това, увеличаването на тази база е възможно само с помощта на хектаплазмен ускорител на биоинертните колоидни клетки чрез контагиозна конкретизация, въпреки че въвеждането на конкретизацията води след себе се използуване на методите на теорията на множествата и дистрибутивния анализ, което е обусловено от това, че трансцеденталната поликондензация на нероноспората в перплексния хаос може да инбабулира комплексна морфоза само тогава, когато конституента на доминантата е квазитенденциално универсален и протича внезапно.
...
Тоест, ъ-ъ-ъ просто абсолютно ноторно аргументирана ракурсия, абстрактно юзерирана лаишки аксинометрично-модално очевидно желание е да анексираш изказа за неаргументираното акумулативно сливане и люлюкащо втълпяване, а безусловната ъндърграундна логорея геополитизира абсолютната радикална симбиоза, която извлича яловото езиковладеене замаскиращо изначалната корелативна посредственост, отнасяща ненаситното его-жертва елементарно, еснафски, просташки ролгангнато още с терзанието: аз-аватар-авторитетът, за нещастниците едноклетъчноблогови.
?

image

И понеже Кофичко може сега пък албанец да вземе да излезе, та да го насоча:
Искаше акро - получи си го.
Още онзи ден.
Сега само го "ситопечатирах" и насочих: Четеш удебелените буквички първо вертикално, а след това и хоризонтално.
Или, может быть, на русском я должен был написать?

Сега...
Оставяме настрана, че правилното е "тъпанарЪТ", защото и то не е правилно понеже "Юла" е в женски род...
Оставяме настрана това дали Юлия е проста - това е спорно, най-малкото защото сама се оправя от години с живота си и държи юздите му без хленчене, особено пък по някакъв тъп соц.
..
(Друг е въпросът какво е поведението й тук, но то е не повече неприемливо от това на на вашата там агитка, Кофичко.)

Въпросът е
ТИ МЪЖ ЛИ СИ И ЩЕ ВИДЯ ЛИ ТАЗИ ЛОПАТА НАЙ-СЕТНЕ, СЛЕД КАТО ФУСТЕНСКАТА ТИ ПРИЩЯВКА Я ИЗПЪЛНИХ, ИЛИ ЩЕ СТАНЕШ ЗА ОЩЕ ПО-ГОЛЯМ СМЯХ НА ВСИЧКИ ТУК?

image








Гласувай:
33



1. starforlife - Сега...
29.04.2018 12:52
Първо, ще "ситопечатирам" последния си коментар от под предходния си постинг:
Ха ха ха
Бях обещал постинга да го повторя днес към 18 часа, но ще го направя след малко.
Просто, за да видиш къде сме Мъжете и къде Онези.

(Дано само "Юла" да е на линия, защото снощи й обещах да го види първа и прецени дали я обижда, при все, че не мисля, че ще е против.)

Дори така ще е по-добре (повечето време на постинга да е в непосещавано неделно такова) - все пак Благородството е присъщо на Силните.


Второ: Ще поясня, че в каченият филм няма никакъв намек или нещо от сорта.
Просто изпълнявам нечия молба.

А, да - имало и трето:
Нямате българско аудио при филма?
Ами сори, но не съм ви аз виновен. Аз, тъпичкият била-охранител си имам, а вие можете да помолите племенниците си да ви настроят коректно... каквото е нужно.
Ако не - да сте учили фрренски баси.

Все пак, понеже съм пич, пускам едно "утешително" (и то руско) филмче.
Ей го на:
https://youtu.be/ic6bz4mtdWI
То пък изобщо не ви се отваря?
Тук вече се ебавам с вас (и Ютюб), показвайки как зная какво ID ще му генерира Ютюб.
Ще ви пусна филмчето... надвечер например.
ха ха ха

Лек и усмихнат неделен ден от мен.
ж
цитирай
2. starforlife - Ха ха ха
29.04.2018 13:00
Една моя Приятелка ме репликира на ГСМ-а, че Кофичко не бил "страхлив мишок", а "треперещ миши ташак".
Може и така да се приеме (в заглавието).
ха ха ха
цитирай
3. cortana - :) :) :))
29.04.2018 13:03
Понеже за мен тълкуването на предходния постинг не е изненада, аз само искам да отбележа, че приятелката ти е умница. :) :)) :) :)))
цитирай
4. vaquero - starforlife,
29.04.2018 13:05
Градски,
Определено убиваш желанието ми да коментирам.
цитирай
5. starforlife - ~ 4. vaquero
29.04.2018 13:21
Градски, ако мислиш, че това по какъвто и да е начин ми криви капата - то си в тотална заблуда.
Но понеже снощи мернах твой коментар там, където явно не ти се убива желанието - та да те попитам:
Ти ме имаш за интелигентен противник, така ли?
Ударението е на "противник", а не на "интелигентен" - да поясня, че да не стане грешка.

А сега ме извини, но с Приятели ще отскочим до Планината, а вие тук си вменявайте "противници" и "воювайте" с тях.
цитирай
6. анонимен - :))))))))))))))))))))))
29.04.2018 13:48
Не знам защо още си губиш времето с този - всички разумни хора го прецениха какво представлява:)
Филмчето съм го гледала навремето и сега бих го изгледала с интерес /без субтитри, разбира се/, но имам досадна работа, която трябва да се свърши.
Приятно изкарване в планината! Тук е мрачно и дъждовно в момента и не става за туризъм.
цитирай
7. tutankhamon661 - starforlife
29.04.2018 14:37

Сетих се няколко възможни причини, поради които дълбоко законспирираният и никому неизвестен Кофичко пак ще се измъкне от Пляспляслопатата.

1. Не искал черен текст, а примерно зелен.
2. Думата "лопата" трябва да присъства минимум 293,0004 пъти, за да се акцентира върху централното й място в сюжета.
3. Путин трябва да бъде споменат поне 3-4 пъти и то с главна буква, за да получат комунистите дългоочакваната и напълно липсваща от години ерекция.
4. Кофичко няма да дойде, ако не купиш поне 10 различни лопати, за да си избере подходящ цвят за моментното му настроение.

Ако успееш да изпълниш всички тези скромни изисквания, той винаги може да прибегне до:

5. Ха познай от три пъти защо не дойдох?

цитирай
8. анонимен - Сетих се няколко възможни при...
29.04.2018 14:43
tutankhamon661 написа:

Сетих се няколко възможни причини, поради които дълбоко законспирираният и никому неизвестен Кофичко пак ще се измъкне от Пляспляслопатата.

1. Не искал черен текст, а примерно зелен.
2. Думата "лопата" трябва да присъства минимум 293,0004 пъти, за да се акцентира върху централното й място в сюжета.
3. Путин трябва да бъде споменат поне 3-4 пъти и то с главна буква, за да получат комунистите дългоочакваната и напълно липсваща от години ерекция.
4. Кофичко няма да дойде, ако не купиш поне 10 различни лопати, за да си избере подходящ цвят за моментното му настроение.

Ако успееш да изпълниш всички тези скромни изисквания, той винаги може да прибегне до:

5. Ха познай от три пъти защо не дойдох?



You made my day:))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))
цитирай
9. tutankhamon661 - 8. angpiskova - :))))))))))))))))))))))
29.04.2018 14:47
angpiskova написа:
Не знам защо още си губиш времето с този - всички разумни хора го прецениха какво представлява:)



Тази игра на "Искам това, искам онова" и безапелационния начин, по който Жоро изпълнява всички изсмукани от пръстите изисквания, ми напомнят за бавно и неумолимо затягащо се въже около врата на онзи, който вече знае, че изход няма ..... няма.

цитирай
10. анонимен - Не знам защо още си губиш времето с ...
29.04.2018 14:53
tutankhamon661 написа:
angpiskova написа:
Не знам защо още си губиш времето с този - всички разумни хора го прецениха какво представлява:)



Тази игра на "Искам това, искам онова" и безапелационния начин, по който Жоро изпълнява всички изсмукани от пръстите изисквания, ми напомнят за бавно и неумолимо затягащо се въже около врата на онзи, който вече знае, че изход няма ..... няма.


Шапка свалям на Жоро за куража и интелекта му! Само че не съм сигурна дали оттук насетне действията не са чисто губене на време.
цитирай
11. анонимен - Е да ама видя ли венци как те е окар...
29.04.2018 15:45
анонимен написа:
Е да ама видя ли венци как те е окарикатурил

С всичко, което пише, Венци може да окарикатури само себе си:)
цитирай
12. vaquero - До 5. starforlife
29.04.2018 16:36
Градски, грешиш!
Ти не си ми противник, макар че може да си прочел някъде думата и да си я извадил извън контекста. Ти си човекът, с когото имаме различни идейни възгледи, но което не пречи да разменяме интелигентно закачки и да общуваме. Човешките отношения са над всичко.
цитирай
13. cobracapelo - Сълза и смях
29.04.2018 16:47
Майчице, дожаля ми за кофичко:-)) Представям си колко го е срам в момента и се чуди как да не му личи.
цитирай
14. newsoftheworld - Градски, грешиш! Ти не си ми пр...
29.04.2018 18:04
vaquero написа:
Градски, грешиш!
Ти не си ми противник, макар че може да си прочел някъде думата и да си я извадил извън контекста. Ти си човекът, с когото имаме различни идейни възгледи, но което не пречи да разменяме интелигентно закачки и да общуваме. Човешките отношения са над всичко.

Не сте искрен. Тук написахте, че ви убиват желанието да коментирате, но не смеете да напишете същото при червените ви приятели. Или може би техните обиди към Стар не убиват желанието ви да коментирате?
цитирай
15. анонимен - Това, което
29.04.2018 18:16
съм забелязала при Жоро е, че е отворен да помогне на всеки /независимо от политическите пристрастия/, но е безпардонен към подлостта и простащината. Още едно силно положително качество - има куража да им се опълчи и то с лицето си. Така че да ги постави точно на мястото им.
цитирай
16. musicgirl81 - Ами не.
29.04.2018 19:03
cobracapelo написа:
Майчице, дожаля ми за кофичко:-)) Представям си колко го е срам в момента и се чуди как да не му личи.

По-скоро не това се е чудил, а е клеветил пред модератора, защото го свалиха постинга.
цитирай
17. musicgirl81 - Жоро-Стар, тези, които те съветват да го зарежеш този мрънчо са прави.
29.04.2018 19:06
Не си заслужава времето за една буква да си прахосваш за подобни.
цитирай
18. sestra - Кофичко явно е
29.04.2018 19:22
иженарицаемият Стоян Словесник Храбрий, нали?
цитирай
19. omv - По магазините предлагат ли се вече ...
29.04.2018 19:57
По магазините предлагат ли се вече лопати с вазелин?
Hе че нещо ама да не е болезнено. :))))
цитирай
20. vaquero - До 17. newsoftheworld
29.04.2018 20:03
Никога не коментирам Градския в други блогове.
цитирай
21. starforlife - Хей, пичове и дами...
29.04.2018 20:08
Благодаря за вниманието.
musicgirl81 написа:
По-скоро не това се е чудил, а е клеветил пред модератора, защото го свалиха постинга.

Джамби, споко.
Скибай сега:

Последни 20 регистрирани посетителя
19:56 - omv
19:56 - vaquero
19:02 - musicgirl81
18:38 - aip55
18:13 - angpiskova
18:02 - newsoftheworld
17:07 - blogbg
16:44 - cobracapelo
16:27 - omv
16:23 - vaquero
15:44 - angpiskova
14:52 - angpiskova
14:50 - vencivaleri1951
14:43 - angpiskova
14:37 - tutankhamon661
14:27 - radostinalassa
13:44 - troina
13:40 - angpiskova
13:23 - elinora
13:01 - cortana

Нещо да кажеш за 17:07 часа?
Вчера да съм се жалвал на модераторката (тъпа) за постинга на гей-шапшала, където в доста по-явен вид се ебаваха с мен?
Ама, нали: Аз (другите) доносници, а те пичове.
Пички да, но пичове...


Но, Джамби...
Отди на "първа" на блога и кликни в/у "Още популярни постинги".
О, чудо: Кретенът била-охранител се мъдри сред популярните.
Утре като се прибера - ще ви разкажа кога, защо и как направих тази благинка за всички свалени постинги, а всеки сам ще прецени доколко свободния лузър тук е пич да ми ги говори сега такива педерастии.
цитирай
22. vencivaleri1951 - И не един път го е правил
30.04.2018 00:46
angpiskova написа:
анонимен написа:
Е да ама видя ли венци как те е окарикатурил

С всичко, което пише, Венци може да окарикатури само себе си:)

Защото не се взима насериозно, няма амбицията да е вся и все в блога, не влага злоба
и отмъстителност. Ти наистина ли не разбираш, че в тази " травля" в която си се включила не отговаря нито на претенциите които имаш, нито на професията ти, нито на институцията за която работиш
цитирай
23. getmans1 - Стар, гледам, че днес падат пост...
30.04.2018 01:12
Стар, гледам, че днес падат постинги като гнили круши. Имаме такава в двора си на село и вчера и въздействах с тежка химия. И какво да я правя след като жена ми от дете е влюбена в нея и за резачка и дума не дава.
Та думата ми е за досниците дето толкова се увлякоха, че чак се оляха и се въртят като врътоглави уфси и блеят, тоз доносник, пък онзи доносник. Но ако вземем да "ударим" калема ясно ще се види кои са, доносниците.
И те като в онази поговорка "Крадеца вика дръжте крадеца!", толкова банално, че чак не си заслужава чукането по клавитурата.

Няма го Парасол но досниците му са тук!
Нвма го Андрешко но пък доносника му Рустам е тук! /на лапчето си имам самопризннанието му/
Няма го бай Добронамерен но доносниците му са тук!
Няма го и Абушев!

Ха, познай тези хора на кого не се харесваха!?

Тук е бъкано от доносници дето при соца все били реализирани а "нереализираните" ще са русофоби долни а друг ще си останат нереализирани въобще защото са посочени за такива от "реализираните".
Нищо ново под слънцето!

цитирай
24. vencivaleri1951 - И аз да попитам автора
30.04.2018 01:50
Видно е , че си на ти с компютъра, но дори и на човек с подобни умения ще е необходимо доста време да направи и оформи постинг като твоя/ или аз само си мисля така поради моето невежество?/ И за какво е всичко това? За какво е тази агресия, желание да уязвиш, да се надсмеееш над някого? В този свят всичко вече е било, вече е изговорено, написано, направено... Гении са падали пронизани със сабя или куршуми-подлецци също. Опитвам се да акцентирам от известно време върху думичката "сако" И то е защото няма дума която да не е била поне един път център на важно събитие. Припомних , колко трагична роля е изиграло сакото на гениалния Модилияни/онзи ден пак продадоха картина негова-150млн долара/, опитах се да направя дружески шарж, чрез аматьорски римейк на " Сако от велур" Получих директна заплаха, а после и постинга бе свален. И защо? Какво грубо имаше в него?
Персонаж, текст /естествено според възможностите ми/ и проче до голяма степен не излизаха от шаржа на Стратиев. Толкова ли е важно да си на първа, толкова ли е важно да надговориш колегата ти блогер, за какво са тези пунически войни...в края на краищата наистина ли смяташ, че едно лопатоблъскане би решило нещо, та акцентираш от толкова време върху несъстоялото се такова. Някой се бил уплашил-та моженето да се страхуваме е безценен дар от Бога. Казваш, че се занимаваш с бойни изкуства. Аз също съм се занимавал с подобен спорт-самбо. Тренирах при проф Камен Лозанов. Той започваше тренировките с думите-Ние тук упражняваме мисленето, а не "бъхтането". " Най доброто което можеш да направиш при един бой е да го предотвратиш, дори когато си на 100% готов за него" Точно за това когато има разгорещени страсти съм предлагал партия шах, ръкавици на регламентирано място/спортен клуб/ за това, стрелбище..., а ти мисля се подигра на подобно предложение към колега блогер. И напразно. И колега тук в блога , който се канеше да "стреля на поражение" се убеди че и по мишена е трудно , когато е персонализирана.
И защо ти е тази загуба на енергия в края на краищата?
цитирай
25. starforlife - ~ 24. vencivaleri1951
30.04.2018 02:08
Ха ха ха
ВенциВалери, минавам случайно, защото вече се каним да поспим малко понеже повечето от нас са на бачкане след 6 часа, а и път за връщане ни чака.
Та, отбих се и този твой, последният коментар, ме разсмя с глас.
Благодаря за което.
Сега ще отговоря само на първата част от него, а утре по някое време, когато репликирам всички тук - ще ти доотговоря.

ВенциВалери, не съм засичал естествено, но този постинг го направих за не повече от 15 минутки и то с направата на "Блогови ракурси" и рендирането на филма и клипа с "Лунната соната".
За не повече от 15 минутки, пич.

Не ти се вярва?
Ами ще се разберем кога и ти ще задаваш условие на момента, а аз ще ти покажа с каква скорост правя неща, които разбери, че за мен са просто детска игра с простотата си и в повечето случаи ги правя докато дори работя.

Лека нощ.
цитирай
26. starforlife - Всъщност, понеже към полунощ да не казвам от къде (ха ха ха) от смартфона си хвърлих едно око и анонимният ме "провокира" да погледна при теб
30.04.2018 02:15
И прочетох по диагонал (както в 99,99% от случаите го правя с всички тук) сатирата ти - ще ти дам още един отговор тук и сега:

ВенциВалери, ако мнението ти за мен, че горя от желание да се надсмея и унижа беше вярно, то щях да го направя по следния начин:

"Пич, не зная какъв офицер си бил, но нЕкак си ми се струва, че и в това си бил един пълен въздух.
Защо го казвам ли?
Ами, защото, аз като хай технологик никога не бих написал да кажем думата "компютър" като "компютЕр". На шише уиски да съм (Кой е казал, че като не пия - не мога да нося? Все пак съм 96 кила мъж и определено не съм как беше? - "възпълничък" май. Освен това знаеш ли какво е "Алка Супер"?)...
Та: На шише уиски да съм - не бих допуснал такава просто недопустима грешка.
А в твоята готина (щях да прочета утре внимателно и да те закача дори - абсолютно шегаджийски) пиеса ли се водеше? - мернах диагонализирайки "шанСов" поне 5 пъти.
"ШанЦов", г-н офицер! Инструментът е "шанЦов"!
Да повторя: "шанЦов"!
Да потретя, че да ти влезе под фуражката: "шанЦов"!
(ШанСовете са за посредствените. На подготвените не им са нужни.)
Но явно и по чин ми отстъпваш и/или си бил толкова офицер."

Заградих евентуалния си не унизяващ, а гаргаркащ се с теб коментар, който щях да ти прасна още в полунощ под постинга, ако наистина бях злобен и държащ на унижението в кавички, за да го отсея от останалата част.

Схващаш ли, ВенциВалери?
Ти...
Блеки...
Икономиста...
Недоразумението шамбала пък особено...
ВЪОБЩЕ НЕ МЕ ПОЗНАВАТЕ!
АМА ВЪОБЩЕ!
Не познавате и Вмир...
Не познавате и Гети...
Куп други хора...
Но си позволявате и то от години (аз тук съм ПРЪВ - ПРОУМЕЙТЕ ГО НАЙ-СЕТНЕ!) да се държите като пълни путьовци, но видиш ли когато реших и ви "започнах" - и хоп - ще ми четеш конско.
Ами чети го на Блеки бре.
На Икономиста.
На Рустам.
На Мерлин колко там бяха цифрите.
На Шамбала...
"Която", ако изнесел"а" личните когато се забавлявах с "нея" като Никита цифри нещо си - и съм щял да се покрия като... някой там.
АМИ ИЗНЕСИ ГИ БЕ, ПЕДАЛ ПРОСТ! ЛУД ЩЕ ТЕ НАПРАВЯ!
ДОРИ НЕ МОЖЕШ ДА СИ ПРЕДСТАВИШ КОЛКО ПЯНА ОТ БЕЗСИЛИЕ ПРЕД "ПРОСТАЩИНАТА" МИ ЩЕ КАПЕ ОТ УСТАТА ТИ, НО СИ СЕДНАЛ ДА СЕ ЛИВРИШ, ЧЕ КАТО КОЙ ТАМ СЪМ ЩЯЛ ДА СЕ ПОКРИЯ.
ПРОСТО НЕ МЕ ПОЗНАВАШ!
АМА ГРАМ НЕ МЕ ПОЗНАВАТЕ ВСИЧКИ ТУК!
Та така, ВенциВалери!

Ти, пич (ВенциВалери), човек убивал ли си?

С това приключвам за сега.

Лека нощ.
До след някой и друг час.
цитирай
27. vencivaleri1951 - Ха, ха...
30.04.2018 03:54
Т а аз съм известен с правописа си-откриваш топлата вода. Офицер съм след ШЗО-тоест по време на войниклъка си. Иначе съм счетоводител. ШанЦов инструмент не съм пипал, но благодаря за коректурата. Да иронизираш дислектик /макар и бивш/за правописа му е все аз да те " облека" в пачка и да ти предложа да импровизираш на музикалния фон който ни предлагаш-на Лиза.
Не, човек не съм убивал и слава Богу. И на лов дори не ходя много отдавна. Вчера влезох в насрещното заради таралеж-късмет, че не бяха "заспали" отсреща
Вмир не го знам и не искам да го зная, но все "ходи по мен"-провери, никога не съм влизал в профила му. При теб съм влизал два три пъти и то да разбера за какво е това ежене в системата. Добре...измислил си програмирането, най-умен си в блога, с най-марковото сако, с най-дългата лопата ...всичко ти е най... И какво от това. Бетовен който явно ти харесва е бил глух и беден, Моцарт е погребан в общ гроб...А ти имаш лап топ и си подсигурил поколенията след теб . С какво си ги подсигурил...Можеш ли нещо да подсигуриш наистина в този живот, където нищо не е сигурно. Сигурно е, че "На Лиза ще" остане," Малка нощна музика" на онзи в общия гроб също... Другото е суета и напрасно ежене-в края на краищата шанЦовият или шанСовият инструмент ни " уравнява" всичките-фили и фоби, сини и червени, от "долно уйно" и от Брюксел...
цитирай
28. getmans1 - . . . Венци, Венци, не мислех, че ще ме ...
30.04.2018 05:46
... Венци, Венци, не мислех, че ще ме предизвиксш до такава степен но след като прочетох ком. 28, 29, и 30 ще ти го рекна с главни.

ВЕНЦИ, ЯВНО ДИЛЕКСИЯТА ТИ НЕ ТИ Е НИКАКЪВ ПРОБЛЕМ, И НЕ СЪМ ЗАБЕЛЯЗАЛ НЯКОЙ ДА ТИ СЕ ПОДИГРАВАЛ ЗАРАДИ НЕЯ.
ДОЛНОТО И ЛОШОТО Е, ЧЕ ТИ ЗЛОУПОТРЕБЯВАШ С ДИСЛЕКСИЯТА СИ ЗА ДА ПРИКРИВАШ НЕЛЕЦЕПРИЯТНИЯ СИ ХАРАКТЕР И ЗЛОБА ПОРОДЕНИ ЯВНО ОТ ИСТИНСКИТЕ ТИ ПРОБЛЕМИ, СЪС СИГУРНОСТ ДОСТА ПО-СЕРИОЗНИ.




vencivaleri1951 написа:
Т а аз съм известен с правописа си-откриваш топлата вода. Офицер съм след ШЗО-тоест по време на войниклъка си. Иначе съм счетоводител. ШанЦов инструмент не съм пипал, но благодаря за коректурата. Да иронизираш дислектик /макар и бивш/за правописа му е все аз да те " облека" в пачка и да ти предложа да импровизираш на музикалния фон който ни предлагаш-на Лиза.
Не, човек не съм убивал и слава Богу. И на лов дори не ходя много отдавна. Вчера влезох в насрещното заради таралеж-късмет, че не бяха "заспали" отсреща
Вмир не го знам и не искам да го зная, но все "ходи по мен"-провери, никога не съм влизал в профила му. При теб съм влизал два три пъти и то да разбера за какво е това ежене в системата. Добре...измислил си програмирането, най-умен си в блога, с най-марковото сако, с най-дългата лопата ...всичко ти е най... И какво от това. Бетовен който явно ти харесва е бил глух и беден, Моцарт е погребан в общ гроб...А ти имаш лап топ и си подсигурил поколенията след теб . С какво си ги подсигурил...Можеш ли нещо да подсигуриш наистина в този живот, където нищо не е сигурно. Сигурно е, че "На Лиза ще" остане," Малка нощна музика" на онзи в общия гроб също... Другото е суета и напрасно ежене-в края на краищата шанЦовият или шанСовият инструмент ни " уравнява" всичките-фили и фоби, сини и червени, от "долно уйно" и от Брюксел...

цитирай
29. vencivaleri1951 - Никакъв проблем блог бг може да реше
30.04.2018 08:23
getmans1 написа:
...




vencivaleri1951 написа:



може да задълбочи само. Дислексията не иска съжаление-много са известните дислектици, но за съжаление не съм от тях. С ъс Жоро контактувам от много скоро и просто обясних откъде идват пропуските ми в образованието, защото за разлика от теб аз знам , че това са чувствителни пропуски и често напомнят за себе си , когато пиша не мислейки. Вероятно в случая съм използвал за първи път в живота си думата шанЦов инструмент и не мислейки върху нея съм написал безмислица-шанСов-от шанс. Човекът ми обърна внимание и иронията му бе справедива, още повече че е останал с впечатление , че съм офицер от строя. И къде видя злоба в постинга ми, който бе свален, не знам защо. Прочети пиесата и виж дали съм се отклонил далеч от нея /като замисъл разбира се а не като можене/ Видя ли някъде ЕПМ, и видял ли си някога където и да е/постинг или коментар/ ругателство от мен, сардонизъм?
Някога да съм обидил някого на политически предпочитания, етнос, психически или изически проблем. Да съм казал, че някой народ е непълноценен, че най-доброто е да се затрие или да се радвам на случили му се трагедии . Ти псуваш, обиждаш, злословиш, при това за хора на светлинни години от теб като можене и отдаващи на обществото-спомням си на прима виста за Велислава. Била грозна, приличала на мъж, била злобна, била....Да , тя е това което ти никога няма да бъдеш-като талант, като човеколюбие, като култура и познание. Тя има дефектът да мисли, че "гетьовщината " може да "порасне" , да се култивира и там е нейната слабост/ и сила.
Разликата между нея и нас е , че ние мъчим думите, а тя ги прави да изглеждат убедителни и красиви. Разликата между мен и теб е че аз го осъзнавам това и се радвам да я чета/и когато я забраняваха/, а ти не. Ами хайде ние с теб тогава да пишем книги, сценарии...да списваме вестници, а на такива като Дърева да забраняваме. Впрочем това за нея не е ново-от времето още е когато ти беше редовен на ОФ сбирките
цитирай
30. анонимен - . . . Венци, Венци, не мислех, че ще ме ...
30.04.2018 09:48
getmans1 написа:
... Венци, Венци, не мислех, че ще ме предизвиксш до такава степен но след като прочетох ком. 28, 29, и 30 ще ти го рекна с главни.

ВЕНЦИ, ЯВНО ДИЛЕКСИЯТА ТИ НЕ ТИ Е НИКАКЪВ ПРОБЛЕМ, И НЕ СЪМ ЗАБЕЛЯЗАЛ НЯКОЙ ДА ТИ СЕ ПОДИГРАВАЛ ЗАРАДИ НЕЯ.
ДОЛНОТО И ЛОШОТО Е, ЧЕ ТИ ЗЛОУПОТРЕБЯВАШ С ДИСЛЕКСИЯТА СИ ЗА ДА ПРИКРИВАШ НЕЛЕЦЕПРИЯТНИЯ СИ ХАРАКТЕР И ЗЛОБА ПОРОДЕНИ ЯВНО ОТ ИСТИНСКИТЕ ТИ ПРОБЛЕМИ, СЪС СИГУРНОСТ ДОСТА ПО-СЕРИОЗНИ.




vencivaleri1951 написа:
Т а аз съм известен с правописа си-откриваш топлата вода. Офицер съм след ШЗО-тоест по време на войниклъка си. Иначе съм счетоводител. ШанЦов инструмент не съм пипал, но благодаря за коректурата. Да иронизираш дислектик /макар и бивш/за правописа му е все аз да те " облека" в пачка и да ти предложа да импровизираш на музикалния фон който ни предлагаш-на Лиза.
Не, човек не съм убивал и слава Богу. И на лов дори не ходя много отдавна. Вчера влезох в насрещното заради таралеж-късмет, че не бяха "заспали" отсреща
Вмир не го знам и не искам да го зная, но все "ходи по мен"-провери, никога не съм влизал в профила му. При теб съм влизал два три пъти и то да разбера за какво е това ежене в системата. Добре...измислил си програмирането, най-умен си в блога, с най-марковото сако, с най-дългата лопата ...всичко ти е най... И какво от това. Бетовен който явно ти харесва е бил глух и беден, Моцарт е погребан в общ гроб...А ти имаш лап топ и си подсигурил поколенията след теб . С какво си ги подсигурил...Можеш ли нещо да подсигуриш наистина в този живот, където нищо не е сигурно. Сигурно е, че "На Лиза ще" остане," Малка нощна музика" на онзи в общия гроб също... Другото е суета и напрасно ежене-в края на краищата шанЦовият или шанСовият инструмент ни " уравнява" всичките-фили и фоби, сини и червени, от "долно уйно" и от Брюксел...


Да! Не искам да изброявам епитетите, с които въпросният ме е обсипвал - и каруцар би се засрамил от тях.
Поздрави, Гети!
цитирай
31. getmans1 - . . . А бе, Венци, не мога да разбера от ...
30.04.2018 10:32
... А бе, Венци, не мога да разбера от къв праз бързаш да затвърдиш това което съм написал с прибързаното и нескопосано оправдание обилно гарнирано с лъжи.
Знам, че няколко пъти съм ви казвал "майната ви" помня и, че един път ви пратих да таковате майките си е, питам те тебе аз, ти помниш ли защо?
Помниш ли Венци, защо???
Щом ме разнасяте из блога за псувач би трябвало да помните.

Но, до тука с мене, ха те видим ти кво ангелче се праскаш, ей така по спомен защото общо коментарите ни са сигурно 15-20 хиляди.
Никога не си обсъждал по вншен вид съблогъри, лъжа и веднага казвам две имена Славимир Генчев и Юлия. Мен не си и то по простата причина, че не си ме виждал на снимка или на живо но достатъчно се погаври с пенсията ми /нещо което извади от контекста/, погаври се с жена ми пак без да си я виждал /кво и е, беше си най-убавата на село/, погаври се достатъчно и с дъщеря ми само защото каазах, че е журналистка.
Тук е момента да ти кажа, когато ме покани мен на т.н. дуел не беше толкова благороден да предлагаш балет, бокс, шах, табла или пушка/пистолет, или топ.
Венци, не си ти който ще определяш правилата Господ Бог е, този който на всяка жива твар е дал оръжие да се защити.
Щом трябва да защитя своето си ще го направя по Божия закон в ден и час незнаен.

А, за В. Дърева направо клеветиш нещо, което за теб е като "добър ден". КЛЕВЕТИШ!!!
Никога не съм обсъждал ТТ данните на тази особа, дори и култовото и половерче не съм обсъждал.
И, ЛЪЖЕШ Венци, почти няма автор който да съм представял в моите постинги и да не си обсъждал външният му вид, изреждам; О. Минчев, Ал. Йорданов, Дайнов, никога не пропускаш "мазните" коси на Х. Христов и К. Янакиев сещам се и още мога да цитирам. Следва







quote=vencivaleri1951][quote=getmans1]...




[quote=vencivaleri1951] [/quote . Ти псуваш, обиждаш, злословиш, при това за хора на светлинни години от теб като можене и отдаващи на обществото-спомням си на прима виста за Велислава. Била грозна, приличала на мъж, била злобна, б
цитирай
32. starforlife - ~ 32. vencivaleri1951
30.04.2018 10:34
vencivaleri1951 написа:
С Жоро контактувам от много скоро и просто обясних откъде идват пропуските ми в образованието, защото за разлика от теб аз знам , че това са чувствителни пропуски и често напомнят за себе си , когато пиша не мислейки.

Малко си объркал, ВенциВалери.
Правилното е да го напишеш: "С ъс Жоро контактувам от много скоро, но това не ми пречи да твърдя или подкрепям твърдения, че е необразован, комплексиран, възпълен, педал и т.н."
След това правилното е да продължиш: "и просто се замислям, че след като имам пропуските си в образованието, които за разлика от мен Жоро няма, и след като това са чувствителни пропуски, е по-добре да не пиша по адрес на хора, които не познавам, а да продължа да пиша не мислейки уж пом/у другото хвалебствия за кореша си."

Ето така вече ще бъдат приети думите ти като нормални и никой няма да те жили.

Защото ти си противоречиш, ВенциВалери: Тоя тъпак Жоро, хем го познаваш отскоро - хем питаш каква е тази негова мания за "първа".
Ами да кажем същата като на кореша ти.
С разликата, че Жоро не е комплекар, а другият е и същия този тъп Жоро скоро ще го покаже на всички по начина, по който каза: Преплитайки дедуктивно мислене, логика, Познание и Интелект и показвайки на околните нещо, което те знаят по интуиция, но предполагам повечето от тях не съумяват да подкрепят с фактологически "доказателства".
С разликата, че Жоро е тук от началото понеже е кодил по платформата и е написал първия постинг тук, а ти го "познаваш" от скоро и то при манията му за величие и особено пък "първа".
Нещо не се връзват нещата.

Но да репликирам хората, коментирали тук и радващото ме е, че се включват постепенно такива, които досега не са си позволявали да коментират при мен, пък ще продължа да ти показвам, че ти си един двуличник, ВенциВалери.
цитирай
33. getmans1 - Та да си продължим сладката разд...
30.04.2018 10:57
Та да си продължим сладката раздумка Венци, политиците хептен няма да ги споменавам, че ще настане една, не е за разправяне.
Щом ти се отнасяш критично към моите авторитети защо аз да не мога при условие, че го права по чисто!?!

Вече ти казах, защо няма да ти представя "черно на бяло" но на твоята памет е видно, че не може да се разчита не защото я нямаш а защото типично за лъжец и клветник и с нея злоупотребяваш.

Само пак си прочети 28 и 30 та да се видиш колко си повратлив и как сам си сереш на суратя.
цитирай
34. starforlife - Такааа. Набързо ще драсна малко реплики, но имайте в предвид, че ще го правя пом/у работата си и ще се проточи във времето.
30.04.2018 11:15
~ 6. elinora
Да се правите на ударени минават там във вашата групичка - тук (където никой не те е канил, че да ми кухолейкаш) не.
А за преждата...
Ми плета гащички на Кофичко бре!
Щото единствения си чифт ги бил наакал накоро заради една така и неосъществена покана от негова страна - не моя или на Гети.

~ 7. troina
Какво точно не разбра, "Юла"?
Кофичко се оправда, че видиш ли не бил дошъл, защото не съм му бил уйдисал на желанието да му акростирам една фраза по отношение на теб и аз му я дадох още онзи ден, в предходния постинг.
В настоящия просто удебелих буквите, които показват, че фустенската му претенция е изпълнена и чакам дата и час за лопато-срещата ни.

~ 8. angpiskova
Защото такива ми са забавни.
Особено когато преминат във фалцет от яд и безпомощност.
И защото едва ли ще почувстват какво е когато се гаврят с други, но пък ще видят как вие се надсмивате над самоунижението им.

~ 9. tutankhamon661
Ха ха ха
Ами...
Като слезна утре в София - да взема да се застраховам, м?
Имам в предвид да се застраховам като изпълня написаното от теб, а не застраховки да си правя от страх, че лопататааа... че и "Ямаха"тааа...

~ 10. angpiskova
Какъв прекрасен ден...
Кофичко мълчи наакан
на мишкуването си във плен...
Предатор? Неее! - Галош наджвакан!

~ 11. tutankhamon661
Все зад нещо ще намери,
блогов бъзльо да се скрие.
Ту лопатката му къса,
ту кураж му се брактиса.

И затуй бай блякчо в блога,
се превърна във подлога.
Затова наричаме го кратичко,
блоговият какин кофичко.

~ 12. angpiskova
Ти да видиш пък как танцувем...
ха ха ха
https://www.youtube.com/watch?v=AI0g3epMfBw

~ бивш 13-ти коментар, който съм пояснявал защо анонимните тук се изтриват, цитирайки ги все пак, за да не ме упрекне някой, че е поради цензура, а не чисто технологични причини
анонимен написа:
Е да ама видя ли венци как те е окарикатурил

Ами видях.
Благодарение на теб, защото тук чета много, ама много малко хора и то в 99% от случаите по диагонал.
И например в "любими" съм имал винаги скамо ЕднаБЛОгърка - всеки със странностите си както беше написал Градския и тук е момента да го помоля да изброи моите както той ги вижда.
А отговорът ми на постинга на ВенциВалери, за който говориш - може да прочетеш в 28-ми коментар

~ настоящ 13. angpiskova
Също може да прочетеш 28-ми мой коментар.


~ следва ~
цитирай
35. librarian - Стар, опасен си! :-)
30.04.2018 13:50
Не цепиш басма никому. :-)
цитирай
36. vmir - Жоро, според мен заслужаваш медал за търпението да контактуваш с ВВ1951.
30.04.2018 22:05
Навремето имаше един държавен мъж и знаменит "ловец" на име Пенчо Кубадински, който не разбра сложните организации зад ловните му геройства в братските африкански страни. И този мил човек като един същи ВВ1951 обясняваше най-подробно как местните хора се изпускали от страх пред чутовните му авджийски подвизи.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: starforlife
Категория: Лични дневници
Прочетен: 2589687
Постинги: 1153
Коментари: 16834
Гласове: 13882
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031