Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
30.04 23:50 - Русия е уникална страна. Само там можете да намерите черно-бял телевизор с име "Дъга"!?!
Автор: starforlife Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1681 Коментари: 38 Гласове:
32


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
image

"Когато на хубав човек му е кофти това е блус, а когато на кофти човек му е хубаво това е чалга."
image

Прибирайки се преди малко от една среща, си мислех за нещата, които се "случват" нпоследък в блога и/или хора от блога и ето как от само себе си възникна идеята да надраскам по-долното, което според мен е проявено в една интересна и противоречива на реалността и логиката форма в 90% от проявленията тук, в блога.
За какво иде реч ли?!
За това, че много хората тук явно малко трудно разграничават понятия и състояния като "емоция" и "чувство" например.
И аз ще се осмеля да нагазя плитичко в тях, както е според логиката и най-вече психологията.

Та:

Емоцията изразява психологичното състояние на индивида, повлияно от различни субекти и обстоятелства. Това състояние може да бъде както положително (радост, възторг), така и отрицателно (скръб, погнуса). То обаче може да бъде и състояние на безразличие (апатия).
Емоцията е вътрешно състояние на психиката, което обаче винаги е свързано с физиологични промени и винаги има своя външен израз.
Хората сме свикнали да припокриваме понятията "емоция" и "чувство", а те се различават. Поне от гледна точка на психологията, която разглежда емоцията като високо интензитетно състояние на силна, краткотрайна възбуда.
Тоест: Тя, емоцията е временно психологическо състояние.

Чувството е форма на изразяване на отношението на индивида към даден обект или субект. То също може да бъде положително (обич, любов), отрицателно (омраза, ненавист) или чувство на безразличие. Чувството е по-продължително и устойчиво състояние от емоцията. Повечето чувства са генетически заложени, но така също се формират и в обществото и имат огромна роля за поведението на човека.

Емоциите са отличен лакмус за това, в какво състояние е личността и могат отлично да бъдат основа за формиране на силни чувства. Стандартно положителни емоции възникват, когато количеството информация е по-високо от това, което човек е очаквал да получи, като в 90% от случаите човек реагира на емоционалните стимули с мимика и/или звук. Понякога обаче той може да не дава външен израз на емоцията си (например при гледането на кино – получава емоционална доза, но предимно реагира на нея вътрешно, изживява вида емоция само пред себес си, най-малкото, за да не пречи на останалите).
В повечето и стандартни случаи обаче, въз основа на възприетия чрез емоциите сигнал, човека променя своите мисли и действия.

Обикновено емоциите са прости от гледна точка на преливането си една в друга.
Докато при чувствата не е така - често чувствата преминават едни в други, сливат се. Например обичта може да премине в ревност.
Основно чувствата са израз на отношението на субекта към обекта, но те също така са и израз на собственото ни състояние.
Почти на 100% чувствата са израз на дадена потребност.
За разлика от емоциите, чувствата притежават и чисто сигнална функция.

И двете обаче, и чувствата и емоциите, притежават мотивационна сила и формират мотиви за конкретно действие.
Безусловните стимули са един от механизмите на чувствата и това, че те се преобразуват от неутрални в емоционални е много важно за поддържането на емоционалния тонус и кондиция на човека.
Социалната среда и личностното израстване също играят голяма роля за формирането и израза на чувствата. Личното състояние на организма и породеното самочувствие като израз на това състояние, също както и мястото на човека в обществото също са от голямо значиние.
Чувствата имат дълбоко личностен характер. Всяко едно чувство показва част от характера и личността на човека. Начинът по който протичат чувствата и смяната или преплитането на едни чувства с други до голяма степен се дължи на типологическите особености при нервната система на човека.
Индивидуалните особености на чувствата могат да се търсят в различните видове темперамент, както и в напредването на възрастта при хората. При различните типове темпераменти чувствата протичат по различен начин. Различни са по динамика, по начин на протичане, по начин на изява и трайност и т.н.
Външния израз на чувствата се проявява основно във вокални и мимически реакции, но освен това движенията на човека също отразяват емоционалното му състояние. При по-силните чувства се забелязва изменение в цялото поведение на човека.
Вътрешният израз на чувствата се крие в промяната на пулса, изпотяването, повишаване на обмяната на веществата и т.н.
С напредването на възрастта, рационалното взима контрол над емоционалното и следователно съзнанието все повече контролира чувствата и оттам експресията на чувствата става по-"тиха" и незабележима.

Защо го написах всичко това ли?! Ми де да знам.
Шегувам се.
Написах го, защото както вече ви казах - прибирайки се към вкъщи, се присетих
за блогъри, с които се или не се запознах реално наскоро.
Написах го, защото тук всички напъват да знаят за другия дори повече, отколкото той знае, включително дори за физиката му, без дори да са го виждали.
И в този ред на мисли (за физиката иде реч) реших да ви пусна една скорошна моя снимка, за да видя кой какви емоции и чувства ще призове в себе си и как ще ги излее пред околните.

Е... Вие сте.
Е ли или не е моя милост "
възпълничък компютърен гений-олигофрен"?



ПС: Драга модераторке, ако проблемът е, че намеквам на блогърите, че за мен не е проблем да ги науча примерно как се центрира клип и в настоящото кретенско положение, до което докарахте платформата с пълното отсъствие на професионализъм от ваша страна - то няма проблем за мен да проявите комплекси спрямо постинга.
От това емоциите Ви не биха породили чувства, а само Вашите чувства биха паднали до нивото на емоции.


      image







Гласувай:
34
2



1. starforlife - Едно предупреждение при все, че никой тук (освен мен естествено - ха ха ха) няма умствения багаж да разбере обектния код:
30.04 23:54
Този постинг ще е с живот... 48 часа примерно.
След това ще задам въпроса: Текстът ли някой ще се напъне, че не е мой, или снимката няма да е извлякъл такава, каквато е всъщност?

Та те така.
Когато Интелектът срещне Глупостта.
цитирай
2. cortana - :) :) :)
01.05 00:00
Мъж със стил си, Жоро. Особено с това друго твое СКЪПО :) :) :))) САКО и маратонки.
А текстът си е абсолютно твой и пред това дори "Колибри" свежда глава. :) :)))
Само на кака кококофичко не се научил явно да използва този Гугъл като интелигентните, към чието съсловие се пъне да се числи. :) :))
цитирай
3. cortana - Я, точно в полунощ! :)
01.05 00:02
Лекинка, Жорооо. Тази вечер няма да работя. :)
цитирай
4. starforlife - Ха ха ха
01.05 00:04
cortana написа:
Мъж със стил си, Жоро. Особено с това друго твое СКЪПО :) :) :))) САКО и маратонки.
А текстът си е абсолютно твой и пред това дори "Колибри" свежда глава. :) :)))
Само на кака кококофичко не се научил явно да използва този Гугъл като интелигентните, към чието съсловие се пъне да се числи. :) :))

Какво сако бре, Миличка?
Тук съм по къс ръкав и без гащи.
ха ха ха
цитирай
5. starforlife - ~
01.05 00:06
cortana написа:
Лекинка, Жорооо. Тази вечер няма да работя. :)

Гаднярка!
А аз тепърва ще вадя сака от гардероба, за да правя утре и на 2-ри нови снимки.
От П-ще естествено.
цитирай
6. predatorkapredatorka - :))))).......Мога ли да помоля за още една снимка в профил
01.05 00:09
Какво сако бре, Миличка?
Тук съм по къс ръкав и без гащи.
ха ха ха
цитирай
7. starforlife - ~ 6. predatorka
01.05 00:51
predatorka написа:
:))))).......Мога ли да помоля за още една снимка в профил

Че тя МОЯТА снимка си е точно в профил.
Корти каза вече: С най-любимото ми САКО и с маратонки, представи си.
И то... безумно скъпи.
ха ха ха
цитирай
8. vencivaleri1951 - И в този ред на мисли
01.05 06:50
си мисля дали терапевт не е "отблъснал" авторът, та той " пренася" емоциите/ резултат от психологическото състояние/ си на територията на блога с терапевтична цел. Дали не е фикс идея, че ще отърве от данък за овцата/сакото/ само ако убие лисица/ черенпредатор/-кой да ти каже?
цитирай
9. kolevn38 - Привет Жоро,
01.05 07:51
Не зная какви са тези смешници, даващи подобни определения, според мен не заслужават грам внимание. Нито разпознах в теб възпълничък, нито пък олигофрен, естествено. Но това, че си абсолютен професионалист и безспорен интелект е неотменим факт. Но ми направи особено приятно впечатление факта, че си открит, непринуден и добронамерен човек, който не таи нито злоба нито омраза, напротив.
цитирай
10. omv - Кофичко вече е обиден и не говори с ...
01.05 08:44
Кофичко вече е обиден и не говори с теб, защото го е страх да не получи нова покана за среща. Парен каша духа. :)))
цитирай
11. vmir - Запазвам от изтриване:
01.05 10:02
vencivaleri1951 написа:
си мисля дали терапевт не е "отблъснал" авторът, та той " пренася" емоциите/ резултат от психологическото състояние/ си на територията на блога с терапевтична цел. Дали не е фикс идея, че ще отърве от данък за овцата/сакото/ само ако убие лисица/ черенпредатор/-кой да ти каже?


Защото това необичайно кратко за ВВ1951 "разсъждение" отлично разкрива факта, че той не получава нощни полюции (както нерядко се опитва да представи нещата за свое оправдание). Венци просто мастурбира представяйки си сакото на Жоро за овца (не се ангажирам с предположения защо точно овца и Захарова са му толкова еротично атрактивни). Прозират обаче и други неща, например страхът, че ще трябва да се плаща за еротичната консумация, (данъка, с който е асоцииран еротичния обект (овцата, т.е - сакото на Жоро). Този страх е толкова фатално предопределящ цялостното еротично изживяване на мастурбацията, че извършителят й е готов да търси спасение от него дори чрез убийство. Но и това не е всичко, защото в цитата може да бъде идентифициран вкоренен навик да се приписва собствената нужда от убийство на притежателя на сексуално атрактивния обект (сакото). И за да бъде отклонено вниманието от мастурбацията, ВВ1951 се е постарал да вложи поне основание за драматизъм чрез евентуално убийство на близкия си приятел.

Елементарно, Уотсън! Моралът за болшевиките не е нищо повече от справочник с претексти за задоволяване на низки страсти.

Не е за вярване в обект на каква фатална похот може да се превърне едно сако...
цитирай
12. angpiskova - Привет! Страхотен,
01.05 10:21
както винаги! Поздрави!
цитирай
13. starforlife - Добро утро.
01.05 10:22
~ 8. vencivaleri1951
ВенциВалери, шега-майтап, но второто ми ви'шо, преди да изкарам компютрите дори - ми е в дебрите на Психологията и дали ще ви даде обяснение защо "войната" ми с вас е така каруцарска или не и на какви невидими за вас модели ви подлагам - мен не ме интересува, но е факт (ноторен - ноторен), че специалността ми е "Психологическа война". Следвано (ви'шото) в Унгария, при предимно немски професори (естествено, че зная немски - не ставай смешен).
Толкова за САКОТО ми - сега за напъна ти да ме вкараш при Психолога (психиатъра), при положение, че близо 6 години работата ми е била не чисто компютърна (дежурен зад единия от двата ни супер компютъра), а И профайлърска и именно с чистота на информационната среда и информационната сигурнаст съм се занимавал.
Тук е момента да подхвърля залче на Кофичко, а и да ти го кажа на теб, Мърльо69 и сие:
Забелязахте "Дърдоренето" на снимките от Русе (и тепърва други градове ще натрупа митарство милиНкото - днес-утре в П-ще примерно). Но не знаете, че аз носех куп други неща тогава, а лопатката я купих от магазин на 30 метра (след "опакованата" сграда на СДВР) от "Тетевен".
Тези други неща бяха: дипломи за завършени 3 ви'ши, сертификати за разни квалификации и ценз от компании като Майкрософт, Гугъл, Сиско, Калдера..., грамоти за спечелени интелектуални олимпиади да ги нарека, договори с големи Играчи на световната сцена, къде ти за бета тестване на техни продукти - къде ти въобще за някакъв вид съвместна работа, трудовата ми книжка, в която се вижда къде, какво и по колко време съм работил, шофьорската ми книжка дори, от която се вижда, че САКО или не - съм и професионалист шофьор...
...
Схващаш ли, ВенциВалери?
Че докато някой казва, че ти си интелигентен и дори повече от мен (което не казвам, че не може да е факт, но засега ме убеждаваш, че не си, а просто по някои въпроси си начетен) и ние трябва да приемем просто едни ду-ми - аз това мога да го докажа с: документи, познанства, партньорства...
Какво, ако си по-интелигентен и не се срамиш мен, Психолога, да ме пращаш на Психолог бре, ВенциВалери? Какво АКО?
Ти (и куп други около теб) просто си пееш една песен в блог.бг, а Живота навън граби ли граби напред и хора като мен го живеят, докато ти го философстваш и то много често неноторно (неноторно).
Утре да реша - хващам самолета и съм в Лувъра (да чопля семки - ха ха ха).
Защото имам и физическата, и икономическата свобода и възможност.
А те не се дават хей така - постигат се с Интелект.
Или греша?
А ти? Ти можеш ли да си го позволиш?
Заедно да отскочим, м?
И по пътя ще прецениш за Психолог (психиатър) ли съм, или тук просто сте се сбрали една шайка дърдорковци, които сте се изпедепцали да лепите етикети, че да маскирате наранената си душевност на провалили се или поне нереализирали се до желаното ниво, "мъже".
Назови дата и тръгвмаме.
Ти я назови.
Аз ще бъда там (на летището).


~ 9. kolevn38
Е ти пък!
Това, че си пил кафе с мен и малкия ми син (който също е възпълен като мен - ген, какво да се прави) - не означава, че ти си прав за това, което си видял с очите си и чул с ушите си.
Педал-шаПбала е правият.
Ама щял да изкарва ЛС-та та да съм се покриел.
Ами да изкара бре. Дори не, да активира профила си тогава и аз сам ще изкарам ЛС-тата.
Възпълен член в устата ще МУ навра (виртуално естествено - инструментът ми не е за педали), а не ще се покрия.


~ 10. omv
Първо да благодаря, че се обаждаш под тази серия "просташки" постинги и по тези "просташки" въпроси.
Това е нужно и дано повече се престрашат - иначе тези отрепки ще си ги търпите докато блог.бг слезе от екран.
После: Да не би да си изпуснал смисъла на предходните два постинга?
Искам да кажа - Кофичко искаше (имаше като оправдание защо не дошъл да си мерим не лопатите, а именно Интелекта - лопатата щеше да играе само, ако посегне) една фраза: "Значи тъпарара Юла може да изнасилва българския език, а аз не?". И си я получи.
В пред-предпоследния постинг неявно, защото е тъп да съзре, че се гавря с него, а в предпоследния (броейки този за последен) - очеизвадно вече.
Освен това:
Вчера ето тук:
http://vaquero.blog.bg/history/2018/04/30/tri-svetli-jertvi-na-fashistkite-prevratadjii.1606173
му обърнах поне 5 пъти внимание, че желанието (оправданието) му е изпълнено и чакам "Тетевен 2".
Така, че...


~ 11. vmir
Ей! Я да не ми обиждаш САКОТО!
Дори с малка буква пишейки го, си в престъпление.
Знаеш ли що комуняги съм нае~ал заради това сако! ха ха ха
(Як като бивол и почти толкова умен, както често се шегувам за себе си.)


~ 12. angpiskova
От сакото е!
Заслужава си всяка стотинга от 180-те лева, които откраднах от интелигентен (и)комунист, за да си го купя аз - въшльото.
Посети и прочети коментарите под линка, който дадох на ОМВ.
Ще ти хареса каруцарщината ми. ха ха ха
Ето го:
http://vaquero.blog.bg/history/2018/04/30/tri-svetli-jertvi-na-fashistkite-prevratadjii.1606173

'Айде честит празник на всички, пък утре: нов ден - нов дразнителствувателствуващ постинг от мен - Каруцар Непрокопсанов.

https://www.youtube.com/watch?v=_DnT0QIWuEU
цитирай
14. vaquero - starforlife,
01.05 11:06
Авторът разбутва блога, после го успокоява с психологически съчинения. Важното е да е интересно.
цитирай
15. vmir - 13. starforlife, Добро утро!
01.05 11:32
starforlife написа:

Ей! Я да не ми обиждаш САКОТО!


Първо на първо, аз също съм професионален шофьор и следователно, имам право на това.

Второ на второ, гръдната ми обиколка е 135 сантиметра и следователно не трябва да се срещам с комуняги (нали винаги са гладни), за да не ги нараня неволно.

И трето на трето, аз съм умен, красив и скромен, което ми дава неограничени привилегии като например да отстрелям завързан слон от два метра разстояние и да получа сертификат със златни букви, че от 300 метра съм уцелил ташака на комар. Защото освен всичко друго съм и духовит повече от китайски вентилатор и мога да отвея всяко сако.
цитирай
16. cortana - Добро утро и от мен! :)
01.05 11:37
В самото начало да кажа, че аз пуснах 300 'прочита' на този постинг и, Жоров градски, това не е защото 'авторът', който си ИМА ИМЕ не разбутва блога, а ви е..бава ма..ата с неща като логика, познания, усет и прочие, а защото постингът си заслужава да се прочете, но заради твоите авери, които именно разбутват блога, смислените постинги обикновено не стигат до 'първа'.
Разбутването идва от тези, които харесваш. Например какин кокоКофичко, спрямо когото не мрънкаше вчера като напомпи изобщо неполезния ти и дори подтискащ постинг. Пролет, слънце, живот, а ти пишеш за смърт!
Що за душевност имате бе, хора?
А тук: готинка музичка, готинко филмче, готиничък текст, гарниран с дозата жилене към вас и особено модерацията и администрацията.
Дори Жоро пред готината ви спортна зала в Панагюрище, но вие естествено това не го виждате.
'Интелигентни' Кофичко? Има ли снимка на този, когото наричаш 'решетко', защото мозъка ти е на решето, в този постинг или да? От тази снимка вижда ли се, че при своите 100 кг. Смарти не е възпълен, а си е хармонично развит като скелет и мускултура или да?
Не те питам ти можеш ли като не си 'решетко' да научиш някого тук как и в момента да си центрира клипа в постинга, за да е естетически по-готинко. Питам те кое точно в снимката на Жоро е възпълното и защо не дойде пред "Тетевен", че да видим ти какъв си левен/т?

Съдът се разпуска и съдийката Корти отива да готви. :)
цитирай
17. cortana - :):))))
01.05 11:41
vmir написа:
Първо на първо, аз също съм професионален шофьор и следователно, имам право на това.

Второ на второ, гръдната ми обиколка е 135 сантиметра и следователно не трябва да се срещам с комуняги (нали винаги са гладни), за да не ги нараня неволно.

И трето на трето, аз съм умен, красив и скромен, което ми дава неограничени привилегии като например да отстрелям завързан слон от два метра разстояние и да получа сертификат със златни букви, че от 300 метра съм уцелил ташака на комар. Защото освен всичко друго съм и духовит повече от китайски вентилатор и мога да отвея всяко сако.
Нахили деня ми, Вмир! :) Благодаря! :)
Вие каруцарите сте такива и с нетърпение чакам Жоро да спре да митарства с това книжленце и да пием по кафенце. :)
цитирай
18. vmir - 17. cortana,
01.05 12:00
cortana написа:
Нахили деня ми, Вмир! :) Благодаря! :)
Вие каруцарите сте такива и с нетърпение чакам Жоро да спре да митарства с това книжленце и да пием по кафенце. :)


Без да искам. Но двамата с Жоро сте много як екип. Само кажете кога ще пием по кафе, бира или боза.
цитирай
19. anngry - Привет, Жоро-Стар! :D
01.05 12:06
БЛАГОДАРЯ ЗА ФИЛМА!
Изгледах го нощес и си мислех, че ти си като дракона. :D
Често се правиш на груб и прекалено твърд, но в действителност си един романтик. :D
Позволи ми да поназнайвам тези неща, въпреки, че специалноста ми не е психология. Все пак общувам предимно с лекари и не, на теб не ти трябва терапевт. Трябва ти екип, с който да изградите правителство. :D
цитирай
20. cortana - Да прехвърля коментара си тук и да ви покажа, че Жоро наистина е лудко. :)
01.05 12:17
12:14 - :))) :))
Дори не си представяш как Жоро си играе с теб като котарак с мише. :)
Накъдето те духне, ти летиш и си мислиш, че е от това, че си платно, а не решетко точно ти, какиният ми кококофичко.
Да го кажа и аз: След като си получи акро'стиха', кога ще е втората среща?
Бъди сигурен, че на нея ще присъства една млада дама, на която ще се удивиш какво пише в личната карта и тогава тя ще ти каже колко си смешен в настоящия си напън.
Безкрайно смешен. :) :) :)))
Постинг: За талавизора и за индигото
Автор на постинга: blackpredator

Всъщност, нека не прибързвам. Опитайте се да отгатнете как Ж е готов да направи кококофичко за смях в измерения, които дори нямате фантазията да ви ги роди ума.
:) :) :)))
Обичам го този лудко! Определено! И ноторно! :) :) :))
цитирай
21. starforlife - Корти, ти си луда да ми звъниш за такива неща.
01.05 12:33
Че то беше повече от сигурно, че ще изгърми посредственякът му проЗ и най-вече комплексиран бре!
Ма ти съмняваше ли се в... САКОТО ми? ха ха ха
Просто го попитай два въпроса:
Първи въпрос:
А защо да не е
РЕФЕРАТ ПО ДИСЦИПЛИНАТА "Психология"
на тема: "Същност на емоциите и чувствата. Място и роля на емоциите и чувствата за реализиране на ефективно общуване."
на Симона Божидарова Бонева
Фак.номер. 15761, Специалност: Бизнесадминистрация, Поток: 1

ха ха ха

Втори въпрос:
Кога ще е "Тетевен 2"?




Тоя е по-тъп отколкото си мислех! "Определено! И ноторно!"

цитирай
22. zaw12929 - ПРАВИЛНО: "уникална страна. ...
01.05 13:28
ПРАВИЛНО: "уникална страна. Само там можете да намерите черно-бял телевизор с име "Дъга"!?!
ЗАЩОТО Е НАПРАВЕН ОТ ЗЛААТНИ РЪЩЕ И ДЪЛБОК УМ- ДА СЛУЖИ 50 ГОДИНИ НА ЧОВЕКА. А КАКВО НИ ПРЕДЛАГАТ ДНЕС- ТЕХНИКА, КОЯТО СЕ ИЗТОЩАВА, ..ЗА ДА КУПУВАШ ЕЖЕГОДНО, ЗАЩОТО СИ НА КОНВЕИРА НА ПАЗАРА И ДАЖЕ НЯМАШ ( ПО ПРИНЦИП! НЕ СЕЗИРАМ ВАС!) И НЯМАШ СОБСТВЕНО МНЕНИЕ- МЕДИИТЕ ТИ ДИКТУВАТ КАКВО ДА МИСЛИШ...
ТАКА МРАТ ТАКА ГИ РОВИМ В ИНДИЯ ГИ ИЗГАРЯТ!
ЧЕСТИТ ПРАЗНИК! ЗДРАВЕ!
цитирай
23. sestra - Привет :)
01.05 13:54
Да се забавляваш е висше човешко право, но и инстинкт на душата.
То не се губи дори и в най-тежки условия, особено в тях. Ако си човек на място. Ако не си, мъкаа... поздравления за умението да се забавлявате, Жоро!
цитирай
24. elinora - Божеее, каква отвратителна компания се е събрала тук!?
01.05 15:26
Гого Чаршафа, Радиоточката, лудата Юла и Сестрата на нулите, ужас, ще повърна!
цитирай
25. raff - Стар, честит празник. :D
01.05 15:31
Че ти си каруцаря го разбрах. :D
Кой си впрегнал в хомота кажи. :D:D:D
цитирай
26. angpiskova - Гого Чаршафа, Радиоточката, лу...
01.05 16:19
elinora написа:
Гого Чаршафа, Радиоточката, лудата Юла и Сестрата на нулите, ужас, ще повърна!

В СиВи-то на Гого Чаршафа пише, че е мениджър на АйТи компания с представителства в 17 страни. В СиВи-то на "радиоточката" пише - кореспондент на БНР в Брюксел, публикации в чуждестранния печат, отразяване на избори в Украйна и Франция, интервю с бивш френски президент, еврокомисари, евродепутати и още доста такива. В твоеъо какво пише?
И няма време да пише май нещо, освен неясната работа до пенсионирането. Защото, колкото и да се правиш на младо яре, си на възрастта поне на свекърва ми. Толкова си глупава, че сама не разбираш колко пъти си се издала:)
цитирай
27. troina - Анджи,тая повлекана анонимна и никоя..
01.05 17:21
elinora написа:
Гого Чаршафа, Радиоточката, лудата Юла и Сестрата на нулите, ужас, ще повърна!


е мара 866,Шапшалова, с червените гащи на Пва,помниш, нали
тя е дежурна помиярка тук, от 5 г слухти след мен и жоро/изтървала си клюките
...не е стара, просто е злобна и нещастно омъжена..за ТИРаджия, в едно итал. село
инак, марчето..слухти тук за..помия от 13г..ти,чуваш ,ли??
цитирай
28. cortana - :)
01.05 17:26
angpiskova написа:
В СиВи-то на Гого Чаршафа пише, че е мениджър на АйТи компания с представителства в 17 страни. В СиВи-то на "радиоточката" пише - кореспондент на БНР в Брюксел, публикации в чуждестранния печат, отразяване на избори в Украйна и Франция, интервю с бивш френски президент, еврокомисари, евродепутати и още доста такива. В твоеъо какво пише?
И няма време да пише май нещо, освен неясната работа до пенсионирането. Защото, колкото и да се правиш на младо яре, си на възрастта поне на свекърва ми. Толкова си глупава, че сама не разбираш колко пъти си се издала:)
Пише, че е блотова повлекана. Защото не някой от дразнещите я тук е отишъл при нея, а тя се е довлякла тук. :)
А за сивито на Ж, малко по-различни са нещата.
В момента на заплата е в две фирми, като тази, за която говориш му е основна. И тя има технически представителства в толкова държави. Иначе техническите 'и решения се внедряват в над 30. :)
цитирай
29. sestra - Гледам, че си споделяте cv-та...
01.05 18:21
В моето пише, че работя, но не знам защо да го споделям. Виждам, че някакво зло моме е постояло тук на пръсти и толкоз.
цитирай
30. vencivaleri1951 - Вмире, казвал съм ти го не веднъж
01.05 19:17
vmir написа:
vencivaleri1951 написа:
си мисля дали терапевт не е "отблъснал" авторът, та той " пренася" емоциите/ резултат от психологическото състояние/ си на територията на блога с терапевтична цел. Дали не е фикс идея, че ще отърве от данък за овцата/сакото/ само ако убие лисица/ черенпредатор/-кой да ти каже?


Защото това необичайно кратко за ВВ1951 "разсъждение" отлично разкрива факта, че той не получава нощни полюции (както нерядко се опитва да предст


" Не ходи по мен-на мъжко не скачам.
цитирай
31. starforlife - 30. vencivaleri1951
01.05 20:16
И тук да подразня, Корти съм. :) :) :))
ВВ, кой те кара да залагаш, човече?
Жоро да е дошъл при теб?
Ти си тук и каквото ти е на сърцето, си го казваш. :)
Няма модерация. Не се трият коментари. Няма смешни изисквания да са къси или дълги. Демокрация. :)
цитирай
32. cortana - Прехвърлям коментар от тук: http://blackpredator.blog.bg/zabavlenie/2018/05/01/za-talavizora-i-za-indigoto.1606373
01.05 20:39
Ето за това вече ще позвъня на Жоро и той ще ти отговаря. Аз бях до тук.
freeoldmen написа:
Та тъй, открихме, че Жорко и Кортана си бъркат по профилите.
Та тъй, открихме, че Жорко активно принуждава потребители да издават личните си данни.
Та тъй, пак не открихме защо е нужно всичко това.

Може би е свързано със съдебното дело, инициирано от бивша потребителка на блог.бг срещу лицето Гевечанов /Жорко/?

Макар съществото на съдебното дело да е забулено в тайна, всеки знае, че дела се водят по ограничени поводи.
Да речем, посегателство срещу личността или опит за отнемане на имущество.

Хайде, Кортана, знам, че знаеш, би ли ни осветлила?

На какво е посегнал Жорко, на личността или на имуществото на неназованата блогърка?

И дали тези посегателства не са предшествани от успешни опити за кражба на лични данни?

А ти помисли два пъти какво написа, човече.
цитирай
33. angpiskova - В СиВи-то на Гого Чаршафа пише, че е ...
01.05 21:01
cortana написа:
angpiskova написа:
В СиВи-то на Гого Чаршафа пише, че е мениджър на АйТи компания с представителства в 17 страни. В СиВи-то на "радиоточката" пише - кореспондент на БНР в Брюксел, публикации в чуждестранния печат, отразяване на избори в Украйна и Франция, интервю с бивш френски президент, еврокомисари, евродепутати и още доста такива. В твоеъо какво пише?
И няма време да пише май нещо, освен неясната работа до пенсионирането. Защото, колкото и да се правиш на младо яре, си на възрастта поне на свекърва ми. Толкова си глупава, че сама не разбираш колко пъти си се издала:)
Пише, че е блотова повлекана. Защото не някой от дразнещите я тук е отишъл при нея, а тя се е довлякла тук. :)
А за сивито на Ж, малко по-различни са нещата.
В момента на заплата е в две фирми, като тази, за която говориш му е основна. И тя има технически представителства в толкова държави. Иначе техническите 'и решения се внедряват в над 30. :)

Ок, сбъркала съм, за което се извинявам. Сиреч, подценила съм СиВи-то на Жоро:)


цитирай
34. starforlife - Корти, не се занимавай.
01.05 21:01
Всичко ще си дойде на мястото.
цитирай
35. vmir - 31. vencivaleri1951,
01.05 21:12
vencivaleri1951 написа:

Вмире, казвал съм ти го не веднъж Не ходи по мен-на мъжко не скачам.


Венци, нито един път ли не забеляза, че ако има нещо вярно в представата ти, би трябвало да ме впечатляваш с нещо ново? Не ме бъркай с кореш, аз не харесвам болшевизма с неговата прословута повратливост. Не умея да говоря едно, да мисля друго и да целя трето и четвърто. Това е занимание за хора, които се препитават от способността да произвеждат безсмислие, за да не им се налага да правят нещо смислено. Потърси любовта в партийните редици, аз и Жоро не сме в тях.
цитирай
36. getmans1 - Брейй, какво съм отървал! Докато ...
01.05 23:07
Брейй, какво съм отървал!
Докато отбелязвам празника на труда и манифестрам с косачката вие тука си се забавлявате на "мах". Е, имаше и студена бЕра, кюфтаци и сиеста на шарена сянка.

Ще спя тая вечер като къпан още повече, че кофичковците хич не са ме забравили и гледам, че цял ден маифестирали с НИК-овете ни.
цитирай
37. starforlife - ~
01.05 23:07
angpiskova написа:
В СиВи-то на Гого Чаршафа пише, че е мениджър на АйТи компания с представителства в 17 страни.

Пискова, здравей и честит празник.
Минавам много набързо, защото... при Кофичко току що написах защо - да не се повтарям.
И понеже държа на точността, та да поправя.
Ако под АйТи компания разбираш софтуерна (защото обикновено това се възприема и е) - не е така.
Компанията е много повече от софтуерна и реално представляваме (представляваме - като лице към крайния Потребител на следващите, а не като собствена структура) няколко японски, италиански и немски гиганта, чиито хардуерни решения прилагаме веднага или модифицираме и обезпечаваме със софтуер, техническа и кол-поддръжка и не както Корти е казала в 30 държави, а по цял свят.

А позицията ми не е мениджър, а технически мениджър. Има огромна разлика (дори при заплатата - ха ха ха).
Реално над мен за България има само един изпълнителен и един технически директори.
Всички останали около 400 човека персонал тук, в родината ни - са ми пряко или косвено подчинени.
(И това е заради САКОТО - да знаеш. ха ха ха)



ПС: До 3-ти ще си гледам Празниците, а след това ще предложа нови забавления, от които още на 3-ти ще е ХайТех-ебавка с неблагодарника фрии.

ж
цитирай
38. cortana - :)
02.05 11:02
zaw12929 написа:
ПРАВИЛНО: "уникална страна. Само там можете да намерите черно-бял телевизор с име "Дъга"!?!
ЗАЩОТО Е НАПРАВЕН ОТ ЗЛААТНИ РЪЩЕ И ДЪЛБОК УМ- ДА СЛУЖИ 50 ГОДИНИ НА ЧОВЕКА. А КАКВО НИ ПРЕДЛАГАТ ДНЕС- ТЕХНИКА, КОЯТО СЕ ИЗТОЩАВА, ..ЗА ДА КУПУВАШ ЕЖЕГОДНО, ЗАЩОТО СИ НА КОНВЕИРА НА ПАЗАРА И ДАЖЕ НЯМАШ ( ПО ПРИНЦИП! НЕ СЕЗИРАМ ВАС!) И НЯМАШ СОБСТВЕНО МНЕНИЕ- МЕДИИТЕ ТИ ДИКТУВАТ КАКВО ДА МИСЛИШ...
ТАКА МРАТ ТАКА ГИ РОВИМ В ИНДИЯ ГИ ИЗГАРЯТ!
ЧЕСТИТ ПРАЗНИК! ЗДРАВЕ!
Пълни глупости! :)
За "златните ръце и дълбокия ум" можете да прочетете тук
http://starforlife.blog.bg/lichni-dnevnici/2018/03/21/obed-v-miusor.1600033
а за това с медиите, казаното от Вас важи само за глупавите и необразовани хора.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: starforlife
Категория: Лични дневници
Прочетен: 1075825
Постинги: 455
Коментари: 7777
Гласове: 4186
Календар
«  Ноември, 2018  
ПВСЧПСН
1234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930