Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
09.05 11:22 - Какво мисля на 9-ти май... (И пресен пример за клевета и ингригантсво тук)
Автор: starforlife Категория: Лични дневници   
Прочетен: 5981 Коментари: 103 Гласове:
34

Последна промяна: 09.05 17:18

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
image


image


      image







Гласувай:
36
2



1. starforlife - ИЗНЕНАДА!
09.05 11:30
Аз Уважавам Руския Воин, отдал живота си за нещо, което в последствие беше превърнато от тези, които принизиха смъртта му до подигравка с действията си, в нещо недобротворно и нежелано от всеки нормално мислещ човек.

Затова и днес предпочитам да пусна музика на ММ и да си върша работа, която е по-съществена от това да положа цвете на паметник на Руския Воин (при все, че ще мина покрай такъв като след малко отида да пия едно кафе и почина), защото това макар и мнооого мъничка стъпка, е нещо в момента по-полезно за мои сънародници и то Младежи, на които се оповавам за Бъдещето.
цитирай
2. kvg55 - starforlife,
09.05 11:40
Брюкселските педераси са по-достойни за уважение от руските войни.
цитирай
3. starforlife - Градски,
09.05 12:06
ти май четеш (коментара ми) с гъза си!
Да, "брюкселските педерасТи" са по-достойни за Уважение от политиците и олигарсите на Русия (и бившия СССР), които както написах в коментара, самоцитирам се, "принизиха смъртта му (на Руския Воин) до подигравка с действията си, в нещо недобротворно и нежелано от всеки нормално мислещ човек".

А, ако това, че днес няма да лелея по празника не те кефи, ще ти кажа, че правя нещо много повече от теб, който ще пуска напудрени коментари при русофилите, които също нищо полезно няма да правят, защото ще дам достойна работа с достойно заплащане на нови 4-5 млади момчета, а това е много по-съществено, отколкото да славя нещо, за което е пито-платено.

Нещо повече, Градски.
Решил съм да се опитам да въздействам на изпълнителния директор на най-голямата фирма, в която работя и да го убедя да съкрати 50-60 по-възрастни кадри, с по-солидно заплащане които са, и на тяхно място да назначи млади специалисти.
Ще се напъна да им водя, ако се осъществи идеята ми, всеки ден на добра воля тим билдинги, за да ги вдигна бързо на нивото на старите кадри, но да зная, че млади хора овладяват от рано живота си и биха имали възможността да съграждат, а не закостенели в социалните си виждания "дъртаци".

Е... Може да не ме уважаваш заради тези ми идеи и възгледи.
От това обаче капата ми ни най-малко няма да се наклони, а аз поне нещо по-съществено ще продължавам да се опитвам да правя.
(Защото да се пребориш именно руският пазар да го поеме нашия, български клон, а не финландския - си е нещо съществено. Пък дори само и заради годишните бонуси при все пак големия руски Пазар.)

А сега ме извини, но вече се подсуших, избръснах, облякох и мисля да отскоча да хапна, пия кафе и почина.
С помощниците ми.
Защото и затова не разсъждавам по социалистически, че може да им напека една кучешка наденица и да сложа по бира, а ще ги заведа в ресторантче.
По ("педерасТо")-европейски.
Какъвто съм и аз!

А ти? Ти руснак ли искаш да бъдеш? И от кои: младите, които протестират и искат Свобода и Демокрация, или охранените във властта, които не се свенят да разпоредят силови мерки с/у жени и деца дори?
Защото мен ме удоволетворява Европейски Българин или Български Европеец. И в двете названия.
цитирай
4. cortana - Естествено, че ще празнувам Деня на Европа!
09.05 13:16
Каква е логиката на нормалния човек, а не политпромития мозък:
Европа, десетки държави, благоденстващи и с добре живеещо население...
Русия, в опитите си да задържи насила някои във федерацията, протестиращи основно млади хора и недоволно от условията на живот и политиката на страната население...
Кои ли да харесвам? :)
На кои ли да честитя празника? :)
Всеки прави своя избор, живее с него и носи кръста си.
Е, лично аз не желая да нося петолъчка. :)

Лека работа, Жоро. :)
И внимавай да не изкривиш шпакловката. :) :) :)))
цитирай
5. cortana - ПП:
09.05 13:21
Ами познал си. :)
Първа е обсебена от кушелчета, икономистчета, кошавчета, кудкудякащи 'Да живее Русия, че дори и Сталин.'
Ненормален народ, ей. Ненормален и небългарски. :(


И една хубава новина, която ми изсочи току що в превюто:
ЕБВР увеличи прогнозата си за ръста на българската икономика, като повиши предвижданията си за ръст през 2018та от 3,2 на 3,6 процента.
В същото време предвижданият ръст за хвалената от някои Русия е 1,5 процента, тоест два пъти и отгоре по-малък от на малка, но ЕВРОПЕЙСКА България и то при условие, че съм съгласна с Жоро, че все още ни управляват 'руски мекерета'. :)
цитирай
6. kvg55 - starforlife,
09.05 13:45
Ха-ха-ха!
Задникът ми е невежа. Умее да прави само две неща, ама ги прави изключително добре.
За младите те подкрепям. И моето момче страда от една "социалистическа" мухоморка, която трябва да се пенсионира.
И аз моят майстор го водя на ресторант, така че не си присвоявай евроатлантическите ценности. И аз разбирам от тях.
Не ме питай дали съм българин, защото не знаеш по-добре от мен историята на панагюрския край. Едва ли си чувал за списанието "Панагюрска летопис".
цитирай
7. cortana - Брей, Жоров градски, ти си можел и умно да говориш! :):)))) Шегувам се! :)
09.05 14:14
kvg55 написа:
Задникът ми е невежа. Умее да прави само две неща, ама ги прави изключително добре.
То тези две неща ги може всеки задник. Въпросът е да служи не само за сядане, а да ти стиска и да го насинят, ако идеята си заслужава. :)

kvg55 написа:
За младите те подкрепям. И моето момче страда от една "социалистическа" мухоморка, която трябва да се пенсионира.
Остана да не го подкрепяш в идеята. Та нали именно от това страда политиката ни! Че в нея са същите соцалистически задници, които умеят 'да правят само две неща, (да лъжат и крадат) ама ги правят изключително добре.'

kvg55 написа:
И аз моят майстор го водя на ресторант, така че не си присвоявай евроатлантическите ценности. И аз разбирам от тях.
Ти май не схвана, че майсторът е самият Жоро, а младежите само му помагат.
Виждаш ли, че грам не познаваш своя градски и не знаеш, че работи физическа работа с такъв хъс, че чак съм си мислила дали е нормален или е някой прероден социалистически ударник на труда. :):):)))

kvg55 написа:
Не ме питай дали съм българин, защото не знаеш по-добре от мен историята на панагюрския край. Едва ли си чувал за списанието "Панагюрска летопис".
Тук ще оставя вече Ж да те репликира, но моето мнение е, че да познаваш историята на даден край и да си писал за нея, не те прави повече значим от това да си образовал в доста по-практикополезни неща съгражданите си или да си съзидавал нещо в ресора си в полза на града.
Особено когато си го правил в някои от случаите по второто безвъзмездно и на собствена добра воля.
цитирай
8. get - @ За kvg55 - Моят "право"славен - ПО-ЗДРАВ, до всички шахиди*, с ... ?
09.05 14:28
1.
с(за) мъдрия и благословен от Аллах(да се свети името Му) - ИЗБОР на Владимир бен Шаломович - за шейх юл"Ислям на всички Вас ПРАВо-ВЕРНО пролетарски-шахиди*!! ... и ...
2.
Я свидетельствую, зная, будучи абсолютно убежденным, что нет иного Божества, достойного поклонения, кроме единственного Бога — Маркса; я, также зная и будучи абсолютно убежденным, свидетельствую, что поистине ПУТИН ибн Абдуллах(роб на Бог - п.м) из рода бен Шалом (мир им и благословение Аллаха) — Его раб и Посланник, посланный Им ко всему человечеству, чтобы научить людей ИСТИННОЙ РЕЛИГИИ (?)!
- Религии ... Ал"МарксА Акбару!

- Слава! Всем пролетарских-бойцов-шахидов* - за Световен мир - справедливост - и пролетарский джихад(свещенна война - п.м) ... с празником 9-го Мая!

- Ето това - бе справедливо да напишеш ... уважаеми стопанино на Блога("справедливо обвиняван" от градския ви и правоверен пролетарски шахид Говедорав:))) ... тъй като това са ДВЕТЕ СВЕТОВНИ и ВОДЕЩИ(по актуалността си) СЪБИТИЯ :))) ... За правоверните ни, пролетарски-ДЖИХАДИСТИ от Блог бг.!

п.п.
коментарна-бележка ПОЯСНЕНИЕ за "не-православните", тоест не-МАРКСИСТИ - относно?
шахид(и)* Шахада или Шехадет - в буквален превод означаващо „свидетелство“ или „засвидетелстване“, е един от петте стълба на исляма и представлява ислямското символ верую.
Шахада-ТА е КЛЕТВА-засвидетелстване на вярата в единния Бог (Аллах)(а за комунистите - МАРКС) и в пророчествата на Мохамед(за комунистите-русофили-Путин), и е необходимо и достатъчно условие за приемането на ислямската религия... тоест при комунистите-русофоли - Вяра в учението на бога-Маркс - и че в момента Путин е неговият - тоест Новият Месия :)))!
цитирай
9. angpiskova - Здравей!
09.05 15:09
Правилно решение. Тук също липсват паради и високопарни речи. Просто животът си е такъв, какъвто е. Нормален и човешки без ненужна помпозност.
цитирай
10. starforlife - ~ 8. get
09.05 15:11
Здравей!
Когато начетена Личност като теб, способна да формулира, изрази и фактологически, логически и всякък защитава мнение започне да ме харесва - то какво повече да искам тук?

Адмирации за това, което казах по-горе, а именно, че си на първо място Личност.
А на редица други - трезво гледащ на историческите факти, обстоятелства и процеси.
ж
цитирай
11. starforlife - ~ 9. angpiskova
09.05 15:14
Ами да!
Не видях някога въпросните да съберат на Червения площад лекари, учители, агрономи и т.н., пък да започнат да обсъждат проблемите в отделните сектори.
Глупаво е да парадираш с военна техника, особено когато не е чак на тая висота, на която анимационно вменяват (зная какво говоря и го правя от първо лице).
Снощи един (хайде да не го обиждам на мърляч или мърльо) льольо тук написа следната глупост, която аз пренесох под предходния си постинг и репликирах така:
merlin68 написа:
Израел, може да е много умна и технологична държава, но има един сериозен проблем - земя като една човешка длан. Ако прекалено често подлага крак на "примата" Путин, може да се окаже затрита за 10 мин. и без ядрено оръжие.

Личи си, че Мърльото не познава израелската армия.
Мърльо, без ядрено оръжие - бъди сигурен, че рашите такъв пердах биха яли от Израел, че ще забравят какви са по народност и кое от 7-те джуджета точно носи името Путин.

СМЕХОТВОРНО Е ПРОСТО!
Хора, които са били в казармата и от тогава не са виждали оръжие (камо ли военни технологии да са били и са част от работата им) - да се изказват по такива въпроси.
При локален, неядрен конфликт - единствено армийте на САЩ, Индия и Турция са в състояние да се опрат на тази на Израел.
Това раши, британци, французи, германци - ще духат просто дулата им.
цитирай
12. rustam - cortana
09.05 15:18
[Особено когато си го правил в някои от случаите по второто безвъзмездно и на собствена добра воля.[/quote]
ти като една "защитничка" на слабите и привърженичка на добрата воля, а освен това и близка приятелка на Жоро, би ли съдействала за това, Жорката да вземе да върне едни 1500 лв. на ПВ Даскалов, дето ги мотае от година и половина? Не е честно някак си: млад успешен бизнесмен да завлича нещастни пенсионери....
цитирай
13. starforlife - ЕЙ, ЦЪГОВ, ЗА ТЕЗИ СИ ДУМИ ЩЕ ТЕ ИЗПРАВЯ ОЧИ В ОЧИ С МЕН ДО КРАЯ НА МЕСЕЦА!
09.05 15:21
rustam написа:
cortana ти като една "защитничка" на слабите и привърженичка на добрата воля, а освен това и близка приятелка на Жоро, би ли съдействала за това, Жорката да вземе да върне едни 1500 лв. на ПВ Даскалов, дето ги мотае от година и половина? Не е честно някак си: млад успешен бизнесмен да завлича нещастни пенсионери....

Да се надявам, че Петър Даскалов също ще може да присъства на унижението ти!

АЗ КАЗАХ!

Георги Стоименов
цитирай
14. starforlife - И ОЩЕ ЕДИН ВЪПРОС КЪМ ТЕЗИ, КОИТО ПОМОЛИХ ЗА НЕЩО:
09.05 15:28
Това ли е снимката на човекът, стоящ зад профила rustam, позволяващ си да изкаже тази клевета?
http://starforlife.blog.bg/photos/154138/42783.jpg
цитирай
15. angpiskova - Някой
09.05 15:29
пак ли прави интриги?
цитирай
16. starforlife - А СЕГА ДА ОСТАВИМ ЗАБАВЛЕНИЕТО С РУСТАМ ЗА РЕАЛА, А ТУК ДА ВИ ПОДАМ НЕЩО ЗА ГУГЪЛВАНЕ:
09.05 15:40
Зaщo пpaзнувaме Дeня нa Eвpoпа?
Днec, 9 мaй, пpaзнувaме Дeня нa Eвpoпа. Peшениeто тoзи дeн дa ce чecтва кaтo пpaзник нa Eвpoпа е взeтo в Милaнo пpeз 1985 г. oт лидepитe нa EC и пpичинaта е, чe нa тoзи дeн пpeди 59 гoдини e напpaвена пъpвaта cтъпкa към cъздавaнетo на Eвpoпейcкия cъюз.


Това плагиатство мое ли е и от къде?
цитирай
17. angpiskova - Това ли е снимката на човекът, стоящ ...
09.05 15:40
starforlife написа:
Това ли е снимката на човекът, стоящ зад профила rustam, позволяващ си да изкаже тази клевета?
http://starforlife.blog/photos/154138/42783.jpg

Този за мен ги ръси същите клевети, явно че така си осмисля живота - че какво друго би могъл да прави?
цитирай
18. starforlife - Аха! Ами...
09.05 15:46
angpiskova написа:
Този за мен ги ръси същите клевети, явно че така си осмисля живота - че какво друго би могъл да прави?

Скоро ще ти се обадя.
цитирай
19. starforlife - Такааа...
09.05 16:14
Току що говорих по ГСМ-а с въпросния "завлечен" от мен съблогър и той сега ще се изкаже както той реши.
Аз просто му казах да влезе тук и прочете коментара на Цъгов, който да не ми е имего Георги Стоименов, ако до края на месеца не се организирам да си поговоря с него.
И не само с него, а с директора на тухникума, а и едни други хора, на които работата им е да се разправят с такива КЛЕВЕТНИЦИ!


ОБРЪЩАМ ВНИМАНИЕ НА МОДЕРАТОРКАТА НА СМЯНА, ЧЕ:
ОТ МОМЕНТА НА ПУБЛИКУВАНЕ НА ТАЗИ АБСОЛЮТНА КЛЕВЕТА НА ЦЪГОВ ДО НАСТОЯЩИЯ, ПОСТИНГА Е ПРОЧЕТЕН НАД 30 ПЪТИ.
СЕГА АЗ ЩЕ ГО НАПОМПЯ НЕ С ДРУГА ЦЕЛ, А ЗА ДА ЗАЩИТА ДОБРОТО СИ ИМЕ И ЕВЕНТУАЛНО ПРОЧЕЛИТЕ ВЪПРОСНАТА КЛЕВЕТА (КОИТО ЩЕ ПОМОЛЯ ДА МИ СЕ ПРЕДСТАВЯТ НА ЛИЧНИ) ДА МОГАТ ДА ПРОЧЕТАТ И ИСТИНАТА, ОТ КОЯТО АЗ НЕ СЕ СТРАХУВАМ КАКВА ЩЕ ИЗЛЕЗЕ ОТ УСТАТА НА ПЕТЪР ДАСКАЛОВ, ЗАЩОТО ПРОСТО В ТОЗИ ЖИВОТ НАМЯ ОТ КАКВО ДА СЕ СРАМУВАМ И/ИЛИ СТРАХУВАМ.

А ти, Цъгов, ме очаквай към края на другата седмица!

АЗ КАЗАХ!

Георги Стоименов
цитирай
20. get - - Що се връзваш на плоските провокации, на даскал-старшината РустЕм РустЕмович ... ?
09.05 16:20
starforlife написа:
rustam написа:
cortana ти като една "защитничка" на слабите и привърженичка на добрата воля, а освен това и близка приятелка на Жоро, би ли съдействала за това, Жорката да вземе да върне едни 1500 лв. на ПВ Даскалов, дето ги мотае от година и половина? Не е честно някак си: млад успешен бизнесмен да завлича нещастни пенсионери....

Да се надявам, че Петър Даскалов също ще може да присъства на унижението ти!

АЗ КАЗАХ!

Георги Стоименов


- виж в писаният(при него) преди няколко месеца пост ЗА ДЯКОНА ЛЕВСКИ ... ми той заваллията - не може да направи разграничение между АДМИНИСТРАТИВНО и НАКАЗАТЕЛНО ПРОИЗВОДСТВО ... което ПОПАДА В ЗАДЪЛЖИТЕЛНИЯ екзистенц-минимум знания ПРИ ЛИПСАТА НА КОЙТО ... в Школите на МВР - на кандидат-курсантите ЗА ПОЛИЦАИ - не им дават ДИПЛОМ ЗА УПРАЖНЯВАНЕ НА ПРОФЕСИЯ ?

- Рустемчо-ага, да та питам ... що толкова набързо системата-МВР в която с връзки та набутаха - те изплю, така млад и зелен ... та сега си доработваш стажа за пенсия, като даскал - Ъм?
цитирай
21. starforlife - ~ 20. get
09.05 16:24
- Защото заради такива като него е настоящия ми каруцарски (вече месец) език.

- Защото се е гаврил със същия този човек, спрямо когото клевети, че дължа пари и то не малко.

- Защото същото е със съградския му Ваньо.

- Защото прави опити за интриги м/у мен и Любимата ми Жена.

- Защото просто е едно...

- Защото в момента ми спъва работата с тази клевета да се организирам да й се отдаде заслужена "почит"!
СПЪВА МИ РАБОТАТА ТОЗИ...

А за головодничеството му по отношение на правото... Още преди години, когато публикувах нотариални заверки спрямо Юлия, показа колко е зле в дебрите на правото и защото аз не съм започнал нещо спрямо него, освен спрямо... шамбала (ха ха ха).
Но понеже той вече втора и то по-гнусна КЛЕВЕТА изрече публично - около 20-ти ще му гостувам в Бургас.

Ти си от Варна и прочете думите му. И това ме радва, защото си близо.

СЕГА САМИЯТ "ОЩЕТЕН" ОТ МЕН ЩЕ СЕ ИЗКАЖЕ И ПОВТАРЯМ, ЧЕ АЗ НИ НАЙ-МАЛКО НЕ СЪМ МУ ВЛИЯЛ.

ПРОСТО ИЗНАМЕРИХ НАБЪРЗО НОМЕРА МУ, ПОЗВЪНИХ И МУ КАЗАХ КЪДЕ ДА ПРОЧЕТЕ.
ДОРИ ДАЛИ ДА СЕ ИЗКАЖЕ Е НОГОВО РЕШЕНИЕ И ВОЛЯ!
цитирай
22. vmir - Я, виж ти!!!
09.05 16:27
rustam написа:
cortana ти като една "защитничка" на слабите и привърженичка на добрата воля, а освен това и близка приятелка на Жоро, би ли съдействала за това, Жорката да вземе да върне едни 1500 лв. на ПВ Даскалов, дето ги мотае от година и половина? Не е честно някак си: млад успешен бизнесмен да завлича нещастни пенсионери....


http://starforlife.blog.bg/photos/154138/42783.jpg

Това е достойно за увековечаване!
цитирай
23. pvdaskalov - Е, не съм виждал и чувал по-нещастен нахалник!
09.05 16:42
rustam написа:
[Особено когато си го правил в някои от случаите по второто безвъзмездно и на собствена добра воля.

ти като една "защитничка" на слабите и привърженичка на добрата воля, а освен това и близка приятелка на Жоро, би ли съдействала за това, Жорката да вземе да върне едни 1500 лв. на ПВ Даскалов, дето ги мотае от година и половина? Не е честно някак си: млад успешен бизнесмен да завлича нещастни пенсионери....[/quote]

Аз, драго даскалче, съм между най-щастливите пенсионери, защото на моята възраст се занимавам със сериозна наука и постигам резултати, които ти и за 5000 години не можеш да постигнеш. И не си пъхай гагата там, където не ти е работа. За какви 1500 кинта става дума? Никой не ми дължи нито стотинка, защото съм горд баща на три деца и пет внука. Щедър съм към гостите и приятелите, но пари не съм давал на заем НИ-КО-МУ. Що за клевета и подигравка е това? Черниш един мой приятел, а мен наричаш нещастен, слушалка, връзкар, а другите ти суперлативи не помня, но съм ги архивирал и ще заръчам да ги издялат на бял камък над гроба ми и да ги позлатят в твоя чест, защото това са шедьоври. Някога ти казах "Ай сектир!" от моя блог, но нали си прословуто нахален, реших да не те срещам в Блог.бг. Но ти продължаваш да сплетничиш зад гърба ми. Ако едно говедо нахокаш, то ще подвие опашка и ще се отдръпне, но ти си човек и няма да помръднеш, нали?
Не си прави труда да отговаряш. Случайно разбрах, че продължаваш да ме дъвчеш. Какво целиш, а, хубостнико? Бъди жив и здрав и не споменавай името ми. То е по-чисто от твоето. Неопетнено и изстрадало име е моето!
П И Е Р
цитирай
24. get - @ 21. starforlife - От "съветско време" - има една много показателна сентенция - за манталитета на такива, като ... ?
09.05 16:49
starforlife написа:
- Защото заради такива като него е настоящия ми каруцарски (вече месец) език.

- Защото се е гаврил със същия този човек, спрямо когото клевети, че дължа пари и то не малко.

- Защото същото е със съградския му Ваньо.

- Защото прави опити за интриги м/у мен и Любимата ми Жена.

- Защото просто е едно...

- Защото в момента ми спъва работата с тази клевета да се организирам да й се отдаде заслужена "почит"!
СПЪВА МИ РАБОТАТА ТОЗИ...

А за головодничеството му по отношение на правото... Още преди години, когато публикувах нотариални заверки спрямо Юлия, показа колко е зле в дебрите на правото и защото аз не съм започнал нещо спрямо него, освен спрямо... шамбала (ха ха ха).
Но понеже той вече втора и то по-гнусна КЛЕВЕТА изрече публично - около 20-ти ще му гостувам в Бургас.

Ти си от Варна ипрочете думите му.

СЕГА САМИЯТ "ОЩЕТЕН" ОТ МЕН ЩЕ СЕ ИЗКАЖЕ И ПОВТАРЯМ, ЧЕ АЗ НИ НАЙ-МАЛКО НЕ СЪМ МУ ВЛИЯЛ.

ПРОСТО ИЗНАМЕРИХ НАБЪРЗО НОМЕРА МУ, ПОЗВЪНИХ И МУ КАЗАХ КЪДЕ ДА ПРОЧЕТЕ.
ДОРИ ДАЛИ ДА СЕ ИЗКАЖЕ Е НОГОВО РЕШЕНИЕ И ВОЛЯ!


... той хем ПРАВОСЛАВНИЯ хем и откровен МАРКСИСТ-ПУТЛЕРИСТ старшина-граматик Рустем Рустемович - в която се казваше?

Мы будем бороться за мир до тех пор, пока камня на камне не останется - от Мира

- в примитивният, вследствие съветското "робство"(да не лъжа, ЗАЩОТО - АКО НЕ Е РОБСТВО - то поне НЕО-КОЛОНИАЛИЗЪМ !) човеко-ОПОРТЮНИзъм ... у Рустемчо подобните - бяха възпитани такива ВИСОКИ ДОБРОДЕТЕЛИ - че писането на доноси - се считаше за ВИСШ ПАТРИОТИЧНО-ПРОЛЕТАРСКИЙ ДОЛГ ... какво ми остава, освен да възкликна като Цицерон в речта му с срещу Катилина(в случая по отношение на българските рустемо-пролетарски КАТИЛИ) ... O tempora! O mores! (ОПАСЯВАЙКИ СЕ да не остана неразбран от рустемо-катилчитата от блог бг.?) превеждам, кат за тях:
— О времена! ... О нрави!
цитирай
25. rustam - Току що говорих по ГСМ-а с въпросния ...
09.05 16:52
[quote=starforlife]Току що говорих по ГСМ-а с въпросния "завлечен" от мен съблогър и той сега ще се изкаже както той
И не само с него, а с директора на тухникума, а и едни други хора, на които работата им е да се разправят с такива КЛЕВЕТНИЦИ!


ОБРЪЩАМ ВНИМАНИЕ НА МОДЕРАТОРКАТА НА СМЯНА, ЧЕ:
ОТ МОМЕНТА НА ПУБЛИКУВАНЕ НА ТАЗИ АБСОЛЮТНА КЛЕВЕТА НА ЦЪГОВ ДО НАСТОЯЩИЯ, ПОСТИНГА Е ПРОЧЕТЕН НАД 30 ПЪТИ.
СЕГА АЗ ЩЕ ГО НАПОМПЯ НЕ С ДРУГА ЦЕЛ, А ЗА ДА ЗАЩИТА ДОБРОТО СИ ИМЕ И ЕВЕНТУАЛНО ПРОЧЕЛИТЕ ВЪПРОСНАТА КЛЕВЕТА (КОИТО ЩЕ ПОМОЛЯ ДА МИ СЕ ПРЕДСТАВЯТ НА ЛИЧНИ) ДА МОГАТ ДА ПРОЧЕТАТ И ИСТИНАТА, ОТ КОЯТО АЗ НЕ СЕ СТРАХУВАМ КАКВА ЩЕ ИЗЛЕЗЕ ОТ УСТАТА НА ПЕТЪР ДАСКАЛОВ, ЗАЩОТО ПРОСТО В ТОЗИ ЖИВОТ НАМЯ ОТ КАКВО ДА СЕ СРАМУВАМ И/ИЛИ СТРАХУВАМ.

А ти, Цъгов, ме очаквай към края на другата седмица!

АЗ КАЗАХ!

Георги Стоименов[/quote
Разбрах, какво си "казал", кофичко! Ясно е, че добре си инструктирал Даскалов. Хубаво е, че покрай мене отново станахте "приятели", но истината е, че ще си останете същите пълни кавали, каквито винаги сте били.
Само твоето идване в Бургас да не стане като пътуванията ти през седмица в Русия. Тоест на муки.....
цитирай
26. starforlife - Е... ТОВА Е!
09.05 16:52
"ИЗМАМЕНИЯТ" ОТ МЕН ДАСКАЛОВ СЕ ИЗКАЗА!
ИЗКАЗА САМ СВОЕТО МНЕНИЕ И РАЗЯСНЕНИЯ ПО ОТНОШЕНИЕ НА "ИЗМАМАТА" МИ.
Л И Ч Н О !
БЕЗ ДА МУ ВЛИЯЕ НИКОЙ!
АЗ ПРАСТО ГО ИЗНАМЕРИХ И МУ КАЗАХ КЪДЕ ДА ПОГЛЕДНЕ!

Георги Стоименов


А сега ще кликна веднъж като за "прочити" за по средата на "първа" и ще продължа да си бачкам по офиса.
Но пък предстоят интересни екскурзии до края на месеца.
"Дърдоренето" ще се поразходи!

БЛАГОДАРЯ ТИ, ПЕТРЕ!
ЗА ИСТИНАТА И ЗА ТОВА, ЧЕ НИКОЙ ДРУГ В СЛУЧАЯ НЯМА КАК ДА ЗАЩИТИ ПО-ДОБРЕ ЧЕСТТА МИ, ЗАЩОТО САМО ОТ ТВОЯТА УСТА В СЛУЧАЯ ИСТИНАТА Е НАЙ-ИСТИНСКА!
цитирай
27. starforlife - "На муки" (колкото и селски да звучи)
09.05 16:55
Ще се казва постингът ми от Бургас, който при добро стечение на обстоятелствата ЩЕ ГО ИЗЛЪЧВАМ НА ЖИВО В ЮТЮБ И СЪОТВЕТНО ТУК!
цитирай
28. rustam - Другарю Даскалов,
09.05 16:56
pvdaskalov написа:
rustam написа:
[Особено когато си го правил в някои от случаите по второто безвъзмездно и на собствена добра воля.

ти като една "защитничка" на слабите и привърженичка на добрата воля, а освен това и близка приятелка на Жоро, би ли съдействала за това, Жорката да вземе да върне едни 1500 лв. на ПВ Даскалов, дето ги мотае от година и половина? Не е честно някак си: млад успешен бизнесмен да завлича нещастни пенсионери....


Аз, драго даскалче, съм между най-щастливите пенсионери, защото на моята възраст се занимавам със сериозна наука и постигам резултати, които ти и за 5000 години не можеш да постигнеш. И не си пъхай гагата там, където не ти е работа. За какви 1500 кинта става дума? Никой не ми дължи нито стотинка, защото съм горд баща на три деца и пет внука. Щедър съм към гостите и приятелите, но пари не съм давал на заем НИ-КО-МУ. Що за клевета и подигравка е това? Черниш един мой приятел, а мен наричаш нещастен, слушалка, връзкар, а другите ти суперлативи не помня, но съм ги архивирал и ще заръчам да ги издялат на бял камък над гроба ми и да ги позлатят в твоя чест, защото това са шедьоври. Някога ти казах "Ай сектир!" от моя блог, но нали си прословуто нахален, реших да не те срещам в Блог.бг. Но ти продължаваш да сплетничиш зад гърба ми. Ако едно говедо нахокаш, то ще подвие опашка и ще се отдръпне, но ти си човек и няма да помръднеш, нали?
Не си прави труда да отговаряш. Случайно разбрах, че продължаваш да ме дъвчеш. Какво целиш, а, хубостнико? Бъди жив и здрав и не споменавай името ми. То е по-чисто от твоето. Неопетнено и изстрадало име е моето!
П И Е Р
[/quote]
ако наистина бяхте "горд" баща, нямаше да пишете и публикувате публично гнусни простотии за малкия си син. Жалък мърморко.

ПП Жорка, трябва да ми благодариш, защото след написаното от Чичо Пепи, няма да е нужно да му купуваш лаптопчето, дето му обеща.
цитирай
29. starforlife - Цъгов,
09.05 16:58
продължаваш да вменяваш, че сега съм пък подкупил Петър да му купя лаптоп ли?


Запази си приказките за около 20-ти, Цъгов.
А сега продължавай - аз отново се захващам с работата си.
Но бъди сигурен, че ще се срещнем до края на месеца.

Георги Стоименов

ПС: И не се прави, че не можеш коректно да цитираш коментари, защото ставаш смешен с този си похват да затлачиш липсата си на мъжество да говориш прямо и отвесно като мен.
цитирай
30. angpiskova - Няма
09.05 17:09
интелигентен и духовен човек, когото този "даскал" да не е омърсил. Той няма нито морал, нито спирачки - доказано от поведението му тук през цялото време.
Само че идва момент, в който пристига и сметката - да не го забравяме.
цитирай
31. rustam - Дрън-дрън
09.05 17:12
starforlife написа:
продължаваш да вменяваш, че сега съм пък подкупил Петър да му купя лаптоп ли?


Запази си приказките за около 20-ти, Цъгов.
А сега продължавай - аз отново се захващам с работата си.
Но бъди сигурен, че ще се срещнем до края на месеца.

Георги Стоименов

ПС: И не се прави, че не можеш коректно да цитираш коментари, защото ставаш смешен с този си похват да затлачиш липсата си на мъжество да говориш прямо и отвесно като мен.


това за 20-ти прилича на измишльотините ти за пътуването ти с "Конкорда", и пътуванията ти до Русия. Лъжи.
цитирай
32. rustam - Пискова,
09.05 17:14
angpiskova написа:
интелигентен и духовен човек, когото този "даскал" да не е омърсил. Той няма нито морал, нито спирачки - доказано от поведението му тук през цялото време.
Само че идва момент, в който пристига и сметката - да не го забравяме.

не ме карай да изваждам долните псувни, ругатни и простотии, създадени от тези, които наричаш "духовни" човеци. Вие сте сбирщина от лумпени, морално деградирали индивиди, на които ти си байрактар и развяваш мръсните гащи като знаме!
цитирай
33. deathmetalverses - Относно Ръсти:
09.05 17:14
Нямам идея, дали е бил милиционер, но, преди години ми се пишеше приятел. Дори ми обеща, щом го помолих, понеже е от Малко Търново, така твърдеше, да провери далу наистина там на един адрес живее дъщерята на изобретателя Юл Браун/Илия Вълков/. Бях писал за газа на Юл Браун и как редица държави, вкл. Ю. Корея, Румъния, Австралия ..., използват изобретението му, а у нас в БАН отричат приноса на този човек към технологиите... Обеща да проучи... И 5 години чакам резултат... Не че и други блогери не са ме лъгали за разни неща... Но да са живи и здрави, всеки луд с номера си.., но все някой ден ще си намери майстора... Хлябът ми не зависи от него, така че...
цитирай
34. starforlife - Той вече си го намери, Приятелю!
09.05 17:20
цитирай
35. starforlife - ЦЪГОВ, НЕ ОТКЛОНЯВАЙ "ТЕМАТА"!
09.05 17:26
ТЯ НЕ Е "КОНКОРДИ" И "РУСИИ", А Е ЗАЩО ИЗКАЗА ПЪЛНАТА КЛЕВЕТА, ЧЕ АЗ ДЪЛЖА НА ПЕТЪР ВЪЛЕВ ПАРИ И ТО КОНКРЕТНА НЕ МАЛКА СУМА ЦИТИРА?

ТОВА Е ТЕМАТА, ЦЪГОВ!
КЛЕВЕТАТА ТИ, А НЕ КАКТО КАЗВАШ ТИ "ДРЪН-ДРЪН"

А за около 20-ти: Ще поживеем - ще видим.
Сега, ако обичаш - спри да спамиш.
Всички явно те знаят що за човек си, защото виждаш как започнаха да се обаждат хората.

Махнах с ръка дори когато създаваше опити за интриги с Любимата ми тук, защото Дамата не е вчерашна и ви слага всички от девиантната дружинка в малкото си джобче...
Махнах с ръка и когато разпъваше на кърст именно Петър Вълев...
Не ми е проблем да махна с ръка и сега, защото Егото ми не страда.
НО НЯМА ДА ГО НАПРАВЯ!
Защото ти се опита да създадеш тази интрига именно заради същите тези изброени хора по-горе.
Реши с един куршум да отстреляш трима блогъра.
Но този път не позна, пич.

(Както и всеки път не си познавал, а просто хората не се занимават с лекета.)
цитирай
36. starforlife - ИСКА МИ СЕ ТУК ДА СЕ ИЗКАЖАТ ТЕЗИ, КОИТО НА ЛС МИ СПОМЕНАХА КАК СЕ Е ГАВРИЛ С БЛОГЪР, КОЙТО ЗАРАДИ ТОВА СЕ Е СПОМИНАЛ.
09.05 17:33
НЕ МЪЛЧЕТЕ!
ОТ МЪЛЧАНИЕТО ВИ СЕ СТИГА ДО ТУК: ДА СЕ ИНТРИГАНТНИЧИ С РЕАЛНИТЕ ЛИЧНОСТИ ТУК!

ДАВАМ ВИ МЪЖКАТА СИ ДУМА, ЧЕ ЩЕ ЗАЩИТЯ ВСЕКИ, КОЙТО ИМА КАКВО ДА КАЖЕ, НО СЕ СТРАХУВА!

И ВСИЧКИ ЗНАЕТЕ, ЧЕ АЗ НЕ СЪМ ПРАЗНОДУМЕЦ КАТО ТЕЗИ, ОТ КОИТО СЕ СТРАХУВАТЕ!

Георги Стоименов
цитирай
37. rustam - Виж сега,
09.05 17:38
starforlife написа:
ТЯ НЕ Е "КОНКОРДИ" И "РУСИИ", А Е ЗАЩО ИЗКАЗА ПЪЛНАТА КЛЕВЕТА, ЧЕ АЗ ДЪЛЖА НА ПЕТЪР ВЪЛЕВ ПАРИ И ТО КОНКРЕТНА НЕ МАЛКА СУМА ЦИТИРА?

ТОВА Е ТЕМАТА, ЦЪГОВ!
КЛЕВЕТАТА ТИ, А НЕ КАКТО КАЗВАШ ТИ "ДРЪН-ДРЪН"

А за около 20-ти: Ще поживеем - ще видим.
Сега, ако обичаш - спри да спамиш.
Всички явно те знаят що за човек си, защото виждаш как започнаха да се обаждат хората.

Махнах с ръка дори когато създаваше опити за интриги с Любимата ми тук, защото Дамата не е вчерашна и ви слага всички от девиантната дружинка в малкото си джобче...
Махнах с ръка и когато разпъваше на кърст именно Петър Вълев...
Не ми е проблем да махна с ръка и сега, защото Егото ми не страда.
НО НЯМА ДА ГО НАПРАВЯ!
Защото ти се опита да създадеш тази интрига именно заради същите тези изброени хора по-горе.
Реши с един куршум да отстреляш трима блогъра.
Но този път не позна, пич.

(Както и всеки път не си познавал, а просто хората не се занимават с лекета.)

тези, които "отклоняват и просто изкривяват темата" сте ти и и онзи ругател на сина си Даскалов.
Говорите за "заеми", "дългове" и т.н., а аз простичко съм казал, че става въпрос за едни пари. 1500лв. Които ти, тарикатче, взе да купиш лаптоп на своя "приятел",но лаптоп така и не купи. Но и кинтите не му върна. След написаното от ПВД, не е нужно да му ги връщаш. Завери скрийншота с коментара му нотариално и му го изпрати по "спииди", вместо обещания лаптоп.

ПП Абе ти, нали имаше работа?
цитирай
38. freeoldmen - Абе чета пререканията между Рустам и Жорко,
09.05 17:47
гледам и отговора, идващ от ника на уважаемия pvdaskalov, и се опитвам да си създам балансирано мнение.
За съжаление, не мога.
Кортана, вярна дружка на Жорко, наскоро публично призна, че тя и нейния приятел
разполагат с достъп като притежатели до блога на г-н Даскалов, както и до други профили.
Кое гарантира, че изявлението от коментара на Пиер е оригинално?

Виждате ли, Кортана и Жорко, кое му е лошото на вашия подход да се добирате до пароли и лични данни на потребители?
Не знаем кой говори...
цитирай
39. rustam - Между другото,
09.05 17:56
freeoldmen написа:
гледам и отговора, идващ от ника на уважаемия pvdaskalov, и се опитвам да си създам балансирано мнение.
За съжаление, не мога.
Кортана, вярна дружка на Жорко, наскоро публично призна, че тя и нейния приятел
разполагат с достъп като притежатели до блога на г-н Даскалов, както и до други профили.
Кое гарантира, че изявлението от коментара на Пиер е оригинално?

Виждате ли, Кортана и Жорко, кое му е лошото на вашия подход да се добирате до пароли и лични данни на потребители?
Не знаем кой говори...

едно от вътрешните правила, които "подписваме", когато се регистрираме в Блога, гласи, че нямаме право да предоставяме пароли и акаунти на други потребители!

Заявявайки открито, че нарушават това правило, Жорката, Кортана и сие, заслужават доживотен бан!
цитирай
40. starforlife - 2в1:
09.05 18:17
rustam написа:
тези, които "отклоняват и просто изкривяват темата" сте ти и и онзи ругател на сина си Даскалов.
Говорите за "заеми", "дългове" и т.н., а аз простичко съм казал, че става въпрос за едни пари. 1500лв. Които ти, тарикатче, взе да купиш лаптоп на своя "приятел",но лаптоп така и не купи. Но и кинтите не му върна. След написаното от ПВД, не е нужно да му ги връщаш. Завери скрийншота с коментара му нотариално и му го изпрати по "спииди", вместо обещания лаптоп.

ПП Абе ти, нали имаше работа?

По този ти 37-ми коментар, Цъгов, няма да вземам отношение, но ти продължавай с интригантските ЛЪЖИ.

~ 39. rustam
Я МИ ЦИТИРАЙ КЪДЕ ТОЧНО ИМА ПРАВИЛО ЗА ПАРОЛИТЕ КАКТО ТИ ГО ИЗКРИВЯВАШ ЗА КОЙ ЛИ ПЪТ.
Просто дай цитат на текста и линк, където го има този текст.
Има такъв, че всеки блогър носи лична отговорност за опазването, а не, че е забранено предоставянето на паролата, в което няма алсолютно нищо противоречащо на което и да е правило на блог.бг, а особено пък на Закон.
Отново и отново и отново интригантничиш, Цъгов.

~ 38. freeoldmen
Много просто, фрии.
Съвсем скоро ще разбереш със сигурност кой пише.
На 13-ти или на 14-ти. След 4 дни.
Но ето го още сега:
Аз, Георги Стоименов, отговорно заявявам, че НЯМАМ ПАРОЛАТА И ДОСТЪП ДО ПРОФИЛА НА ПЕТЪР ВЪЛЕВ!
Нещо повече: Отговорно заявявам, че нямам паролата на когото и да е блогър, освен Приятелката ми Корти.
А на когото това, че имам ЕДИНСТВЕНО нейната не му понася... Ами имайте каквото искате отношение бре, пичове. Не НИ бърка.
Сега ти схаваш ли какво е да си застанал открито с реалната си личност и да поемаш отговорност за думи и действия?

Фрии... Имам ПИН-овете на дебитните карти на Синовете ми например. Нещо много по-сериозно от някаква тъпа парола в един западнал сайт, където отново да те попитам КАКВИ ТОЧНО ЛИЧНИ ДАННИ МОГАТ ДА СЕ НАУЧАТ С ЕДНА ПАРОЛА ТУК?
Това (че имам въпросните ПИН-ове) до какъв проблем води?
М?
Че зная наистина лични данни (като ЕГН-та например) на куп свои Колеги - с какво точно е проблем?
ИМАМ ДЕЛЕГИРАНИ ПРАВА - ЗНАЯ!


КАК ТИ ЩЕ ДОКАЖЕШ, ЧЕ ЦВЪГОВ НЕ ЗНАЕ ТВОЯТА ПАРОЛА И В МОМЕНТА ПИШЕШ ТИ, А НЕ ТОЙ?
КАК?
цитирай
41. apostapostoloff - Денят на ПОРАЖЕНИЕТО:
09.05 18:28
За нас, българите, този ден е ДЕН НА ПОРАЖЕНИЕТО! На тази дата моята Родина България губи войната и пада под съветска окупация!
цитирай
42. rustam - Ето:
09.05 18:39
и част от общите правила:
"Запазването на конфиденциалността на потребителската парола за достъп е задължение на потребителя"

Какво правите вие, безобразници? Менкате си паролите, пишете кой където свари! Пълен вертеп! Длъжни сте! Длъжни да спазвате конфиденциалност! Сами си признавате, че грубо потъпквате правилата!
Бан!
цитирай
43. starforlife - ~ 41. apostapostoloff
09.05 18:41
Радвам се да те видя тук и съм казвал на всеослушание защо.

Аз не бих бил толкова краен и съм изказал мнението си в първи коментар.
Скланям глава пред Руския Воин Освободител.
Но не харесвам последвалата политика, осакатила ни като нация!

Хайде малко статистика.
За протокола.

Последни 20 регистрирани посетителя
18:35 - rustam
18:34 - freeoldmen
18:27 - pando
18:26 - apostapostoloff
17:54 - rustam
17:33 - rustam
17:28 - get
17:27 - freeoldmen
17:18 - vencivaleri1951
17:10 - rustam
17:06 - angpiskova
16:51 - deathmetalverses
16:45 - rustam
16:36 - angpiskova
16:23 - vmir
16:17 - pvdaskalov
15:59 - get
15:45 - leonleonovpom2
15:16 - krassko
15:14 - rustam
цитирай
44. starforlife - ~ 42. rustam
09.05 18:46
Ами именно, Цъгов!
Който си предостави паролата - си носи отговорността, но НЕ СИ ТИ ТОЗИ, КОЙТО ДА Я ТЪРСИШ, ПИЧ!
Че кой си ти бре, г-н никой? Кой?

ДАЛИ В ДОГОВОРА ИЛИ ДРЪЖНОСТНАТА ХАРАКТЕРИСТИКА НА МОДЕРАТОРКИТЕ ПИШЕ, ЧЕ ИМАТ ПРАВО ДА ПОДАВАТ НА НЕЗНАЙНИЯ ЦЪГОВ ИНФОРМАЦИЯ ЗА АЙПИ-ТА НА ПРОФИЛИ?

ЗАЩОТО ТИ И ТАЗИ ЛЪЖА И ИНТРИГА ПУСНА НАСКОРО И ОТНОВО СПРАМО МЕН, НО ТОВА СЪЩО СЕ ПИШЕ НА ТВОЙ ГРЪБ, А НЕ МОЙ ИЛИ КОРИ.
НА ГЪРБА НА "ИНВЕСТОР" ВСЪЩНОСТ СЪЩО!

Тепърва интересното предстои, Цъгов.
Нека дойде 13-ти...
цитирай
45. freeoldmen - 00. starforlife
09.05 18:53
Жоре, значи, аз трябва да доказвам, че не пиша от профила на Рустам?
Тука вече улетехме у страната на чудесата, тая на Алиса.

И понеже обичам да задавам повторно въпроси, пак ще попитам:
1. Моето твърдение е, че приятелката ти Кортана си призна преди дни, че тя и ти
имате паролите за достъп на потребители от блог.бг. Защо?
2. Твоята декларация, че не е така, е подкрепена с обширен доказателствен матрял, че това деяние всъщност е законно. Защо?
3. Кротко намекнах, че дори и законно и невинно, това деяние поставя в невъзможност безпристрастен наблюдател да си състави мнение, защото не знае с кой говори.
4. Къде сгреших? И защо винаги доводите ти са свързани с некъв отдалечен във времето момент? Между другото, още чакам как лазерното насочване на демократичните ракети в Сирия защитават простия демос от ефектите от разрушаването на заводите за БОВ. Тогава също ме отпрати на дата в бъдещето/която мина отдавна/, чаках с интерес, чакам и досега...
цитирай
46. anngry - Привет, Жоро-Стар! :D
09.05 18:58
Адмирации за оформлението на постинга.
А някои коментиращи са за преглед при мой колега и това определено не си ти. :D
Препоръката ми все пак е да не им обръщаш внимание. Няма да ги промениш.
По-добре дай филм. :D
цитирай
47. starforlife - ~ 45. freeoldmen
09.05 19:00
Ти и кроткост?
И защо "Жоре", а не "въздухоплавателю" или "била охранителю"?

~ 1: А моето твърдение е, че ти лъжеш!
Корти беше писала, че ДРУГИ БЛОГЪРИ ИМАТ МОЯТА ПАРОЛА (и то, ако я пазят), А НЕ, ЧЕ НИЕ ИМАМЕ ТЕХНИ!
Разликата е огромна.
И е огромна, защото МОЯТА ПАРОЛА Е ПРЕДОСТАВЯНА С МИСЪЛ ЗА ПРОЗРАЧНОСТ НА БЛОГЪРИ, ДОКАЗАЛИ СЕ КАТО ЗДРАВИ ТУК.
Няма да цитирам НИК-ове естествено, но всичи са известни като реални и достойни Личности.
Две са Учителки, но не като интриганта тук...
Две са Поетеси, но реални и почитани в Обществото...
Има лекар.
Инженер.
Биолог.
Все хора интелигентни и известни НА ВСИЧИ КАТО РЕАЛНИ.
И нещо важно: На половината от тях не съм виждал очите. Тоест - не са ми реални познати и/или Приятели.
Яко, м?

~ 2: Не се разбира еднозначно какво питаш, но ще отговоря и в двете направления:
- Едно нещо, ако НЕ е забранено със Закон - не е незаконно! Друг е въпросът дали е етично.
- Не е нужно АЗ да предоставям доказателства, пич. При едно съдебно дело (Заведете го де, докога да ви "моля"?) ТИ би бил този, който да трябва да доказва твърдения, а не аз. (Явно си бос по право.)
А дали "Инвестор" имат капацитета да ти и ще ти "помогнат" - отново не си ти този, който да изисква.
Животът, реалният, фрии, си има Правила.

~3: Фрии, стига с тези педерастии бре, пич.
ВИНАГИ КОГАТО АЗ ОТ ПРОФИЛА НА КОРТИ ИЛИ ТЯ ОТ МОЯ СМЕ ГОВОРИЛИ - СЕ Е ЗНАЕЛО, ЗАЩОТО СМЕ ГО ЗАЯВЯВАЛИ ЕДНОЗНАЧНО!
В И Н А Г И!
Че защо да не е редно?
Като не е редно според теб - просто не общуваш.
Да съм насилил някого да ме посещава и чете?
Да взема отношетие (общува) с мен?

Не е ли факт, че НИЕ много, ама много рядко коментираме под чужди блогове?
Питам: Не е ли факт?
НЕКА НЯКОЙ СЕ ИЗКАЖЕ, ЧЕ АЗ ИЛИ КОРТИ СМЕ ПРАВИЛИ КАКВИТО И ДА Е ОПИТИ ДА СЪЗДАВАМЕ ИНТРИГИ НА ЛС ДА КАЖЕМ!
ИМА ЛИ ТАКИВА?

ЗАЩОТО ЗА ЦЪГОВ ИМА!
Повтарям: За лицето Цъгов (както му е там малкото име - ще го науча когато реша да вдигна телефона за това) има към мен подадени "сигнали", че създава от години интриги спрямо куп хора тук.
Правил го е и спрямо мен още през 2013-та.
Прави го и в момента спрямо мен!
Както и срямо постоянната му от години жертва Петър Вълев.

~ 4: Ами ще чакаш.
Аз казах, че ще пиша тогава, когато му дойде времето.
А то още не е дошло.
Че кой си ти да изискваш кога да кажа или не нещо, м?
Кой?
И на какво основание?
Ами като не ти се чака - не те карам - ще свърши света ли?

Аз да те попитам ли с какво провокирах промяната в отношението ти към мен?
С какво станах така черен в очите ти?
С това, че не осъдих Юлия?
Ами не, няма да я съдя!
Напротив - ще я попитам ще свидетелства ли за мен.
Защото тя може да демонстрира всякакъв език и поведение, но е 100 пъти по-достойна от притворството и лицемерието ви на някои.
Предпочитам някой да ме дъвче както реши (Егото ми не страда), но не и да е лицемер и двуличник!

И още един въпрос, фрии. Без твоите смехотворни очаквания, че си длъжен да ми отговориш:

ПРЕДИ ВРЕМЕ (ОКОЛО ДВЕ СЕДВИЦИ - АЗ НЕ СИ ВОДЯ СМЕШНИ АРХИВИ КАТО ВАС) ТИ СЪЩО ПОДХВЪРЛИ, ЧЕ СЪМ БИЛ ОЩЕТИЛ НЯКОГО С ПАРИ.
ТОВА СВЪРЗАНО ЛИ Е С КЛЕВЕТНОТО ИЗКАЗВАНЕ НА ЦЪГОВ ДНЕС?
ТОЙ ЛИ НЕЩО НЯКЪДЕ Е ПОДМЯТАЛ ЗА МЕН, КОЕТО ТИ ПРОЧЕТЕ ИЛИ?
НА КОГО СПОРЕД ТЕБ ДЪЛЖА ПАРИ, ЗАВЛИЧАЙКИ ГО, ФРИИ? ЦИТИРАЙ НИК, МОЛЯ.
И КОЯ Е ТАЗИ БЛОГЪРКА, КОЯТО В МОМЕНТА МЕ СЪДИ ЗА ЗЛОУПОТРЕБА С НЕЙНИ ЛИЧНИ ДАННИ ОТ МОЯ СТРАНА?
ТОВА СЪЩО Е КЛЕВЕТА, ФРИИ!
Членът (Цъгов) е 147 ал. 1-ва.

Прости въпроси, фрии. Много по-важни от какво съм щял да пиша за удара в Сирия.

Прости-прости, ама ще останат без отговори.
А ти ще го имаш моя, когато му дойде времето.

Злобен интригант и двуличник си ти, фрии.
Злобен интригант и двуличник.
цитирай
48. freeoldmen - 00. starforlife
09.05 19:06
Това ли ти е отговорът?
Хубаво, ако желаеш, официално сменям обръщението Жоре от моите предишни коментари на Велики въздухоплавателю.
И още чакам отговори.
Позволи и на Кортана да се включи.
Или има забрана от теб да говори с мен?

Прав си, Велики въздухоплавателю! Тя те дъни!
цитирай
49. vmir - 36. starforlife - ИСКА МИ СЕ ТУК ДА СЕ ИЗКАЖАТ ТЕЗИ, КОИТО НА ЛС МИ СПОМЕНАХА КАК СЕ Е ГАВРИЛ С БЛОГЪР, КОЙТО ЗАРАДИ ТОВА СЕ Е СПОМИНАЛ.
09.05 19:08
starforlife написа:
НЕ МЪЛЧЕТЕ!
ОТ МЪЛЧАНИЕТО ВИ СЕ СТИГА ДО ТУК: ДА СЕ ИНТРИГАНТНИЧИ С РЕАЛНИТЕ ЛИЧНОСТИ ТУК!

ДАВАМ ВИ МЪЖКАТА СИ ДУМА, ЧЕ ЩЕ ЗАЩИТЯ ВСЕКИ, КОЙТО ИМА КАКВО ДА КАЖЕ, НО СЕ СТРАХУВА!

И ВСИЧКИ ЗНАЕТЕ, ЧЕ АЗ НЕ СЪМ ПРАЗНОДУМЕЦ КАТО ТЕЗИ, ОТ КОИТО СЕ СТРАХУВАТЕ!

Георги Стоименов


5. ketcakuatl -
20.11.2010 09:20
ketcakuatl написа:
СТИГА БЕ Това, че ще напишеш мъж ли си, жена ли си, години, снимка и прочие те подлага на телефонен и др. тероризъм? Няма номер, няма имейл, няма адрес, няма ЕГН, но има страх? Параноично ми звучи направо. Аз пък, за себе си ще взема да допълня още нещо и ще чакам терора с открити гърди.


Това е автентичен коментар на Митко. Рустам използва снимка на Митко и незначителна промяна в ника му, за да пише идиотски коментари с уж самопризнания на Митко с измислени от Рустам идиотщини. Митко беше смел и горд човек, но подценяването на подлостта го унищожи. Последният му постинг беше срещу свинщината и подлостта в блога. Починал е на 51 години между час - два след публикуването му.

Блога не е безопасно място дори за смелите и достойни хора!

Ще свидетелствам пред съда за опандизването на този нагъл клеветник Рустам.
цитирай
50. starforlife - ~
09.05 19:14
freeoldmen написа:
Това ли ти е отговорът?
Хубаво, ако желаеш, официално сменям обръщението Жоре от моите предишни коментари на Велики въздухоплавателю.
И още чакам отговори.
Позволи и на Кортана да се включи.
Или има забрана от теб да говори с мен?

Прав си, Велики въздухоплавателю! Тя те дъни!

Ами, фрии, изчакай де.
Пия кафе в кварталното си кафене и пиша от смартфон и то без възможност да диктувам вербално в момента (Или хората наоколо според теб трябва да ни слушат простотийте?) .
Става бавно.
Но пък понеже зае~ах работата си и реших да видя докъде ще стигнете - насреща съм.
И отговарям.
цитирай
51. freeoldmen - 00. starforlife
09.05 19:26
Ами аз пия квалитетно уиски и трескам с един пръст по клавиатурата.
Пиша винаги от първо лице, единствено число, и май повече отговори не ми трябват.
Получих ги от теб, лично.

Та значи, който е бил толкова глупав, за да си даде паролата, да му мисли.
И аз това казвам.
цитирай
52. starforlife - ~ 51. freeoldmen
09.05 19:52
freeoldmen написа:
Та значи, който е бил толкова глупав, за да си даде паролата, да му мисли.
И аз това казвам.

Да му мисли какво?
М?
Как ще го БАН-нат ли бре, фрии?
Ма нали е смешно бре, пич.

ПС: А аз отговори на съществените си въпроси ще получа ли?
М, "мъжаго"?
цитирай
53. slavimirgenchev1953 - ОПАШКАТА НА ГРУШКАТА
09.05 19:56

Основният извод, който се налага по повод любовта на българските комундета към ссср и раша, е очебоден: без завладяването от мужиците на България днес комундетата щяха да копат с мотика и да доят крави, овце и кози, вместо да жувеят у градо и да преливат от пусто в празно.

Нане Славуте
цитирай
54. get - @ freeoldmen - Е-е-е, то бива, бива - ама вашето извън пътя излезе!!!
09.05 20:00
freeoldmen написа:
Ами аз пия квалитетно уиски и трескам с един пръст по клавиатурата.
Пиша винаги от първо лице, единствено число, и май повече отговори не ми трябват.
Получих ги от теб, лично.

Та значи, който е бил толкова глупав, за да си даде паролата, да му мисли.
И аз това казвам.


- Нито сте СВОБОДЕН - нито ЧОВЕК ... а само мухлясъл остатък от "светлото" ни минало ... и още по-мрачно, поради такива като вас - Тартюфовци, БЪДЕЩЕ!

Вие - в качеството на "Дзержински на Нюрнбергският процес" - ли се явихте, да провеждате - ВИСОКО ПРОФЕСИОНАЛНО РАЗСЛЕДВАНЕ в качество на IT-специалист или АДВОКАТ НА крещящата - като морал и посредственост РУСТАМ - Цвъков?

- Вероятно инстикта ви ЗА ПРОЛЕТАРСКА СОЛИДАРНОСТ, с въпросната ПОСРЕДСТВЕНОСТ ... а това е така - четейки следното ВАШЕ ОТКРОВЕНИЕ СВИШЕ - В блога (ви)?

"И неслучайно избраха 9-ти май за Ден на Европа.
На него сега се разтягат локуми за великото начало на ЕС, като чисто икономическо споразумение, но потапят в дълбока тайна кой изстрада и спечели войната срещу фашизма."

- С това и ВИЕ СЕ нареждате В ЛЯВАТА БЛОГОВА ПОСРЕДСТВЕНОСТ - наедно със старшина-граматика Рустем!
- А сте там - ПОРАДИ УСЛУЖЛИВИЯТ ОТКАЗ (присъщо за всеки комунист с задължителното условие и русофил !!) ДА СИ СПОМНИТЕ - Кой започна ВТОРАТА СВЕТОВНА ВОЙНА ... КОЙ НАТИСКАШЕ БЪЛГАРИЯ, ДА ВЛЕЗЕ НА СТРАНАТА НА ГЕРМАНИЯ В НЕЯ ... И която така "героично" ЗАВЪРШИ ОКУПИРАЙКИ СУВЕРЕННИ страни - в това число и ЛЮБИМОТО МИ ОТЕЧЕСТВО с име БЪЛГАРИЯ ... което за вас, се съмнявам да е такова! ?

- РобъЪ, А НЕ СВОБОДЕН, сте вие - нареклият се със странното, ЗА СЪЩНОСТТА СИ име, "свободен-стар-човек"!
- Като гледам полотическите Ви пристрастия и интелектуални залитания - от целият ви нейм само "ОЛД" - остава да е вярно!

- Откровенно! - поради, което без липса на уважение - мнение за вас и поведението ви в момента!
цитирай
55. inf0rmant - Тук трябва да дойде психиатрията и ...
09.05 20:03
Тук трябва да дойде психиатрията и то не за Георги, а за няколко други, начело с рустам.
Георги, знаеш, че съм зад теб. Абсолютно и непоколебимо.
цитирай
56. angpiskova - Жоро,
09.05 20:24
аз също съм зад теб! Само, моля те, пази си нервите - Вмир ти е написал какво се случи с Митко. И да, това е истината - и аз бях на линия тази вечер, знам какво се случи.
цитирай
57. cortana - free, скъпи ми, free :)
09.05 20:26
От кой профил точно искаш да се включа? От на Жоро или от моя? :):):)
Ок, нека е от моя.

В момента Ж се върна от кафенето и докато му правя сви~ка :):):))), ще ти отговоря:
Свободен, free, ще рече да можеш да си пишеш за сви~ки колкото си искаш, но да носиш както ти го е казал Ж, отговорност за думите си.
Ето, аз я нося. И си пиша за сви~ки колкото си искам. :)
Правя си фелацио на Ж и ти отговарям. С една ръка, защото другата ми е заета. :):)))
Теб това, че му правя фелацио, какво те касае?
Не се ли усещаш, че си неописуемо жалък?
:)))
цитирай
58. cortana - :)
09.05 20:32
angpiskova написа:
Жоро,
аз също съм зад теб! Само, моля те, пази си нервите - Вмир ти е написал какво се случи с Митко. И да, това е истината - и аз бях на линия тази вечер, знам какво се случи.
Ангелина, аз пък съм в краката му в момента! :):))))
Така, че, за нервите му се не безпокой. :):)))

А сериозно: Ти не познаваш още Жоро реално, за да знаеш, че нервите му са като корабни въжета. :)
Бъди сигурна, че в момента той се забавлява и не му е трепнала миглата дори. Лявата. :):)))
Освен това, Ангелина, всичко случващо се, той го очакваше и дори се хвана с някои съблогъри на бас.
Интелигентните са толкова интелигентни, че дори не схващат накъде ги води Ж.
Не към съда, не, не. При все, че и от там ще минат явно някои.
Един много по-тънък замисъл има Жоро и като казвам, че тук няма кой да му стъпи на кутрето като рекомбинативен ум и безумна смелост, някои си мислят, че съм той и се самохваля.
Тепърва ще разберат мисля кон боб яде ли. :)

А сега да продължа със сви~ката :)))), защото нервите му....
:):):))))
цитирай
59. freeoldmen - 4. get
09.05 20:33
Недоумявам какво те подразни, но май се опитваш да кажеш, че някой друг е победил хитлерова Германия, а не СССР?
Ненавистта ти към социалистическа Русия те кара войнствено да отричаш победата на руския народ?
На каква база? Кой умираше на фронта? Срещу кого бяха изправени 180 дивизии немски воини, а срещу кого 30?

"Окупацията" на България от Червената армия донесе на българския народ възход, измъкване от унизителната бедност, опит за нов живот, независим от "благата" на капитализма.

Е, сега благата на капитализма се завърнаха със зашеметяваща сила.

Радвам се, че ти харесват, Гет.
цитирай
60. cortana - И още нещо. :)
09.05 20:36
Логнах се в профила на Жоро от неговото IP, което е
130.204.180.78 и копирам новата му към момента статистика. :):):)

Последни 20 регистрирани посетителя
20:34 - cortana
20:34 - cortana
20:23 - pvdaskalov
20:22 - cortana
20:21 - angpiskova
20:21 - germantiger
20:01 - elinora
20:01 - inf0rmant
19:56 - slavimirgenchev1953
19:51 - rosiela
19:46 - get
19:41 - radostinalassa
19:20 - staler
19:18 - vmir
18:55 - anngry
18:53 - vmir
18:43 - deathmetalverses
18:35 - rustam
18:34 - freeoldmen
18:27 - pando

Някой да има нещо против? Проблеми нещо с ерекцията да има някой? :):))))
цитирай
61. freeoldmen - . cortana
09.05 20:40
Но защо ме занимаваш с духовните си преживявания?
Кажи сега, не се ли издъни, като простодушно си призна, че притежавате пароли и лични данни на потребители от блог.бг.?

И какво стана със съдебното дело, възбудено от бивша потребителка срещу Жорко Великия въздухоплавател?

И верно ли сметаш г-жа Пискова за толкова наивна?
цитирай
62. get - - Прощавай ДРУГАРЮ ... но както главата ви ... ?
09.05 20:50
freeoldmen написа:
Недоумявам какво те подразни, но май се опитваш да кажеш, че някой друг е победил хитлерова Германия, а не СССР?
Ненавистта ти към социалистическа Русия те кара войнствено да отричаш победата на руския народ?
На каква база? Кой умираше на фронта? Срещу кого бяха изправени 180 дивизии немски воини, а срещу кого 30?

"Окупацията" на България от Червената армия донесе на българския народ възход, измъкване от унизителната бедност, опит за нов живот, независим от "благата" на капитализма.

Е, сега благата на капитализма се завърнаха със зашеметяваща сила.

Радвам се, че ти харесват, Гет.


... така и КОМЕНТАРА ви - Е ИЗПРАЗНЕН ОТ СЪДЪРЖАНИЕ!

- Стадото в което бе обърнат руснака по ВРЕМЕ НА СТАЛИН - НАРОД ли ГО НАРИЧАШ?
- Руснака ЗАКРЕПОСТЕН с ЗАКОНИ, по работа и местоживеене и ЛИПСА НА ГРАЖДАНСКИ - до там да НЯМА ДОКУМЕНТ ЗА САМОЛИЧНОСТ - ЧОВЕК ЛИ ГО НАРИЧАШ?

- РобЪ - сте другарю - роб на социалистическите химери - ПОРАДИ които явно никога няма да ви си прооясни и съзнанието?
цитирай
63. cortana - :):):))))
09.05 20:51
Защото се възбуждам когато зная, че скопци ме 'гледат'. :):):))))
Но, free, да повторя въпросите на Жоро:
Коя е тази бивша потребителка, която е възбудила дело срещу Жоро, защото такова нещо няма?
Но пък ти кажи, може ти да знаеш, а аз не.
Коя е, free, бивш НИК поне да споменеш? Или от къде, кого, имаш тази лъжлива информация?
Пискова наивна за какво? Мнението ми за нея е положително и само преди ден за малко се разминахме с реално запознанство. :)
Но и това ще стане, бъди повече от сигурен. :)
цитирай
64. musicgirl81 - Привет, Жоро-Стар! ;) Корти!!! Лудке!!! ;) ;) ;)
09.05 21:01
Приятели, КЕФИТЕ разберете. ;) У ни кал ни сте. ;) ;)
цитирай
65. musicgirl81 - И да не забравя да кажа, че като ник на Стар, му самогласувах 17 плюсче. ;)
09.05 21:03
;) ;) ;)
цитирай
66. freeoldmen - 62. get
09.05 21:05
Съветските граждани не са имали право на лични документи?
И как точно е ставал невъобразимия личен контрол тогава?
Гет, силно олекваш.
Редиш със сериозен тон глупости.

Но тези хора умираха и победиха. За Родину, за Сталину.

И това никви гетовци няма да могат да изличат.

И понеже и ти много обичаш да заливаш със "знания", но никак не обичаш да отговаряш на конкретен въпрос, ще повторя:
Срещу кого се биха три години 180 германски дивизии, без да броим останалите фашистки съюзници, и срещу кого, в края на решената война, се биеха 30 изпосталели немски дивизии?

Да знаеш, че ако пак ме засипеш с несвързани "документи", ще повтарям простия си въпрос до откат.
цитирай
67. cortana - Значи вие, русофилите комунисти, можете, а ние не, а? :)
09.05 21:11
freeoldmen написа:
Съветските граждани не са имали право на лични документи?
И как точно е ставал невъобразимия личен контрол тогава?
Гет, силно олекваш.
Редиш със сериозен тон глупости.

Но тези хора умираха и победиха. За Родину, за Сталину.

И това никви гетовци няма да могат да изличат.

И понеже и ти много обичаш да заливаш със "знания", но никак не обичаш да отговаряш на конкретен въпрос, ще повторя:
Срещу кого се биха три години 180 германски дивизии, без да броим останалите фашистки съюзници, и срещу кого, в края на решената война, се биеха 30 изпосталели немски дивизии?

Да знаеш, че ако пак ме засипеш с несвързани "документи", ще повтарям простия си въпрос до откат.
Както ти питаш, free, така питам и аз, повтарям:
Коя е тази бивша потребителка, която е възбудила дело срещу Жоро, защото такова нещо няма?
Но пък ти кажи, може ти да знаеш, а аз не.
Коя е, free, бивш НИК поне да споменеш? Или от къде, кого, имаш тази лъжлива информация?

А за 'отката', нали се сещаш, че ако модерирахме както вие изказванията, коментарите, можеш да правиш 'откат', а аз да те изтривам? :):):))))
:):):) :):))))
цитирай
68. cortana - Ники, ние с Жоро можем да си плюем в устата колкото искаме. :)
09.05 21:15
Някакви невзрачни дървеняци тук ще ни държат сметка на действията и поведението.
Стабилните блогъри и блогърки отлично ни познават, доверяват ни се и не се влияят от такива лъжливи мушмули. :)
Преди няма и две седмици блогърка ме помоли да я свържа с Жоро и резултатие са налице. На нея служебния компютър 'и беше оправен по телефона, благославяше Ж под свой постинг и сещаш ли се колко ще повярва на разни интриганти като free и rustam, ако прочете интригите им тук. :)
цитирай
69. get - @ 66. freeoldmen - Прощавай ДРУГАРЮ ... но както главата ви - така и КОМЕНТАРА ви - Е ИЗПРАЗНЕН ОТ СЪДЪРЖАНИЕ!
09.05 21:15
freeoldmen написа:
Съветските граждани не са имали право на лични документи?
И как точно е ставал невъобразимия личен контрол тогава?
Гет, силно олекваш.
Редиш със сериозен тон глупости.


...

Лишенные паспортов сталинские крепостные рабы
https://www/watch?v=5g3tC83dR8

- Не знам колко ви е близък езика на СТАЛИНСКИТЕ РОБИ - та в началото филмче с картинки ... за робите без паспорти - а после ДОКУМЕНТАЛИСТИКА ... пак казвам ДОКУМЕНТАЛИСТИКА - със съответните ЗАКОНИ и други документи от Държавния на руската федерация архив!

- И второ ОТНОВО ПОВТАРЯМ - което ПРОПУСНАХТЕ да прочетете!?

- УСЛУЖЛИВИЯТ ОТКАЗ (присъщо за всеки комунист с задължителното условие и русофил !!) ДА СИ СПОМНИТЕ?
1.
- Кой започна ВТОРАТА СВЕТОВНА ВОЙНА ...
2.
КОЙ НАТИСКАШЕ БЪЛГАРИЯ, ДА ВЛЕЗЕ НА СТРАНАТА НА ГЕРМАНИЯ В НЕЯ, като съюзник на Хитлер?
3.
... И която СЪЮЗНИКА НА ХИТЛЕР - СТАЛИН ... така "героично" ЗАВЪРШИ ОКУПИРАЙКИ СУВЕРЕННИ страни - в това число и ЛЮБИМОТО МИ ОТЕЧЕСТВО с име БЪЛГАРИЯ ... което за вас се съмнявам - да е такова! ?
цитирай
70. rustam - Опааааа,
09.05 21:18
от акаунта "кортана" се ронят "бисери": "тънАк", "въртене на свирки"....ясно е какво е имала предвид Пискова, като е казала "духовни хора". Тотална неграмотност и простотия!

От таз "кортана" силно мирише на панагюрски цървул!
цитирай
71. freeoldmen - Уважаема г-жо Пискова,
09.05 21:18
ще си позволя да ви предложа някои прости правила, които намерих в Нета.

1. Не давайте доброволно никакви лични данни, пароли, телефонни и скайп номера на непознати.
2. Ако вече сте допуснали тези грешки, и непознатите се домогват до лична среща, ПОМНЕТЕ:
- Не носете повече пари в себе си, отколкото може без съжаление да загубите!
- Не подписвайте нищо, за Бога!!!
цитирай
72. freeoldmen - . get
09.05 21:26
О, доказателство от Ютуб.
Еваларка, Гет, а аз те четях с възхищение, че имам некъв досег до такъв ум...

Виж, хайде изчакай някой мой постинг да излезе на първа, и там да говорим. Тук само разсейваме публиката.
И няма да забравя въпроса си. 180 срещу 30. Подготви се.
цитирай
73. pvdaskalov - * !! *
09.05 21:31
Жоро, ти разбра, че съм много зает и нямам време за Блога, макар че в него имам прекрасни приятели и от двата нормални пола. За Бога, зарежи тази крайморска диария, че много се размириса. Някой се съмняваше дали си пиша сам коментарите. Ами наблюдателният човек ще обърне внимание на стила ми.
Колкото до паролите, имам няколко на приятели и роднини, на които съм помагал с качването на фотографии. Когато се учех кое как става, бях дал и своята, за да ми бъде оказана помощ.
Колкото до отношенията ни с тебе, бяха охладнели тъкмо заради дворцови, пардон, блогови интриги. Не съм ти виждал очичките около 3-4 години. Далече назад си купих сам лаптоп. Пазя и фактурата, а тя е преди въпросната година и половина. Не искам да се занимавам с мекерета. Да се защитаваш от такова рядко и да му доставяш удоволствие? Да си гледа работата. Събрал съм всичките му мръсотии в няколко файла. Някой път, като ги публикувам, друг като него ще каже "Не, това не е литературен герой, а малкият ти син!"
Та, Жоро, отказвам се да чета подобни гаври. Кажи ми как да си копирам на флашка всички литпроизведения и научни статии, архивирани заради особи като въпросното бездарно чучело.
Ще се радвам да ми гостуваш на път за Бургас. Можем да продължим с моето СААБ-че, но много гори горкото...
ПС - Де наистина някой да има да ми дава пари, та да довърша параклиса.
Поздрави за приятелите, които са посетили този твой постинг. Те знаят кои са.
цитирай
74. angpiskova - ще си позволя да ви предложа някои ...
09.05 21:32
freeoldmen написа:
ще си позволя да ви предложа някои прости правила, които намерих в Нета.

1. Не давайте доброволно никакви лични данни, пароли, телефонни и скайп номера на непознати.
2. Ако вече сте допуснали тези грешки, и непознатите се домогват до лична среща, ПОМНЕТЕ:
- Не носете повече пари в себе си, отколкото може без съжаление да загубите!
- Не подписвайте нищо, за Бога!!!

Нека поясня няколко неща:
- Никой не ми е искал лични данни, пароли или каквото и да било.
- Аз пожелах лично да се запозная с Жоро.
- Също така никой не ме е карал да подписвам каквото и да било.
цитирай
75. angpiskova - от акаунта "кортана" се ...
09.05 21:34
rustam написа:
от акаунта "кортана" се ронят "бисери": "тънАк", "въртене на свирки"....ясно е какво е имала предвид Пискова, като е казала "духовни хора". Тотална неграмотност и простотия!

От таз "кортана" силно мирише на панагюрски цървул!

Пфу, от теб освен гнус и отврат друго не може да се очаква:(
цитирай
76. get - О, доказателство от Ютуб. Евала...
09.05 21:34
freeoldmen написа:
О, доказателство от Ютуб.
Еваларка, Гет, а аз те четях с възхищение, че имам некъв досег до такъв ум...

Виж, хайде изчакай някой мой постинг да излезе на първа, и там да говорим. Тук само разсейваме публиката.
И няма да забравя въпроса си. 180 срещу 30. Подготви се.


Введение паспортов: шлагбаум на пути в Киев
Чтобы проконтролировать миграцию в города и предприятий, постановлением Совнаркома СССР были установлены трудовые книжки - трудовой паспорт каждого работающего гражданина СССР, в который вносили данные о рабочем, его трудовой стаж и предприятия, на которых он работал (1930 г.). Следующий шаг: 27 декабря 1932 постановлением Совнаркома СССР были установлены внутренние паспорта (до того были только зарубежные). Паспорта выдавали органы НКВД на отдельный срок на основе трудовой книжки или метрики (свидетельства о рождении) - и ТОЛЬКО ГОРОДСКИМ ЖИТЕЛЯМ, РАБОТНИКАМ ГОСУДАРСТВЕННЫХ УЧРЕЖДЕНИЙ И РАБОТНИКАМ СОВХОЗОВ в селах.

Единственным удостоверением личности гражданина СССР стал паспорт, другие документы с фото и личными данными (даже членские билеты ВЛКСМ или ВКП (б), военные билеты) в расчет не брались.
Кроме того, БЫЛО УСТАНОВЛЕНО ПРОПИСКУ, ТО ЕСТЬ ПРАВО ГРАЖДАН ПРОЖИВАТЬ на конкретном месте. С 1937 г.. В паспорта вклеивали фото.

Вокруг Москвы и Ленинграда установили 50-километровую зону, в пределах которой запрещалось проживать "социально-опасным элементам" - политическим ссыльным, бывшим заключенным. Если человек не мог доказать свое лицо милиции (конечно, надо было показать паспорт), ее задерживали. Если паспорт так и не нашелся, человека высылали за пределы зоны.

- От това време е блатната песен "Цыпленок жарены - цыпленок варены ... хотели паспорт предявлять" - https://www/watch?v=zXum-SYNgZk

... ето и малко инфо на руски - като за "старт" по въпроса за ЛИПСАТА НА ПАСПОРТИ у русских крестьян?
- Цитата на русский:
- Паспортная система была введена на территории СССР еще 27. 12. 1932 г. Основная ее ЦЕЛЬ – учет населения городов, рабочих поселков, а также борьба с преступным элементом. Паспорта выдавались лишь людям, проживающим в крупных и небольших городах.
И только 21 октября 1953 года Совет министров СССР утвердил положение «О паспортах», в котором указывались те местности, где гражданам полагалось иметь паспорта.
Могли иметь горожане районных центров, городов, поселков городского типа, а также служащие и рабочие, которые проживали не в селе, в том числе работники совхозов.
КРЕСТЬЯНЕ ЖЕ ПАСПОРТОВ НЕ ИМЕЛИ, и в период с 1935 по 1974 гг. им и вовсе НЕ РАЗРЕШАЛОСЬ ПОКИДАТЬ СВОЙ КОЛХОЗ, уезжать в другую местность.
По различным данным численность крестьян разного возраста на 1970 год составляла около 50 млн. человек (а это около 20,5 % от всего населения страны). Им НЕ РАЗРЕШАЛОСЬ ПОКИДАТЬ свое село более, чем на 30 дней, и при этом для выезда к родным ТРЕБОВАЛОСЬ БРАТЬ СООТВЕТСТВУЮЩЕЕ РАЗРЕШЕНИЕ (справку) в сельсовете. По мнению историков, так государство поступало со своим населением для того, чтобы крестьяне не могли свободно передвигаться по стране, менять место жительства.
Чем не рабство, только в более современной форме?"
- край на руската Цитата ... и една още по любопитна - за разлика от крестѝянете - ЛОШАДИТЕ СА ИМАЛИ ПАСПОРТИ?

- Новая цитата о паспорта лошадях?
О паспортизации конского поголовья.

Совет Народных Комиссаров Союза ССР постановляет:
1. Возложить на Народный Комиссариат Земледелия Союза ССР организацию паспортизации всего конского поголовья Союза ССР с тем, чтобы вся работа по заполнению и выдаче паспортов на лошадей была закончена не позднее 1 марта 1935 года.
Обязать советы народных комиссаров союзных и автономных республик, краевые, областные и районные исполнительные комитеты оказывать Народному Комиссариату Земледелия Союза ССР и его органам на местах всемерное содействие в проведении этой работы.
(…)
Москва, Кремль. 5 декабря 1934 г. № 2673

- Това достатъчно ли е или да започна да давам дирекни препратки - към НОРМАТИВНИТЕ АКТОВЕ по въпроса и ... научната л-ра по въпроса?

- И второ ОТНОВО ПОВТАРЯМ - което ПРОПУСНАХТЕ да прочетете!?

- УСЛУЖЛИВИЯТ ОТКАЗ (присъщо за всеки комунист с задължителното условие и русофил !!) ДА СИ СПОМНИТЕ?
1.
- Кой започна ВТОРАТА СВЕТОВНА ВОЙНА ...
2.
КОЙ НАТИСКАШЕ БЪЛГАРИЯ, ДА ВЛЕЗЕ НА СТРАНАТА НА ГЕРМАНИЯ В НЕЯ, като съюзник на Хитлер?
3.
... И която СЪЮЗНИКА НА ХИТЛЕР - СТАЛИН ... така "героично" ЗАВЪРШИ ОКУПИРАЙКИ СУВЕРЕННИ страни - в това число и ЛЮБИМОТО МИ ОТЕЧЕСТВО с име БЪЛГАРИЯ ... което за вас се съмнявам - да е такова! ?
цитирай
77. getmans1 - http://freeoldmen.blog.bg/lifestyle/2015/03/16/zashto-si-otivat-legendite.1346329
09.05 21:38
... Еййй, много яки коментари има туканка:)))

За старт ето ви първите два, много казват с какви морални хора сте се захванали:

„ 1. freeoldmen - Я, май имам забрана за първа страница...
16.03 15:52
Ще може ли некое модераторче да ми обЯсни защо?
А, поправиха се.
Сигурно докато ми вземат медалчетата...
цитирай
2. rustam - Не са си "отишли"
16.03 16:05
Поне за "андрешко" е така. Просто бяха "цапардосани", както и профилът "парасол". Смея да твърдя, че имам принос в тази насока, подавайки своевременно сигнали за допускани нарушения на Правилника от страна на въпросните потребители.

По същия начин за груби нарушения, извършвани от потребителите "катана" "капитаннемо" и някои техни производни, съм използвал всички законни възможности да сигнализирам и докладвам на модераторския екип и на администрацията. В резултата на тези усилия някои бяха баннати по айпи, а други просто изтрити и пратени във "вечните ловни полета" на Блога.
цитирай “

... Четете хора, днешните Херои /да не ги изреждам поименно/ са там горе в заглавието с целият си морален блясък. Уточнявам, Тартюфелско-доноснечески морален блясък.

И, аз казах!
цитирай
78. cortana - Миши, миши, миши, пазарджишко мишленцеее. :) :) :)
09.05 21:39
rustam написа:
от акаунта "кортана" се ронят "бисери": "тънАк", "въртене на свирки"....ясно е какво е имала предвид Пискова, като е казала "духовни хора". Тотална неграмотност и простотия!

От таз "кортана" силно мирише на панагюрски цървул!
Надничащо без логване тууук. :) :))
Имаше грешчица, признавам. :) И не беше, защото буквите Ъ и А са една до друга и когато пишеш бързо и докЪто :) :)) работиш...
Беше, защото когато правиш сви~ка и пишеш... :) :) :)
Но грешчицата беше забелязана и поправена от мен ПРЕДИ мишленцето да се логне, за да се опита да уязви. :)
Преди, rustamчо. :) :)
цитирай
79. kolevn38 - Какви глупости говнори човекът от снимката Цъгов!? Наистина ще е добре да се срещне челно с бързият влак!
09.05 21:56
starforlife написа:
rustam написа:
cortana ти като една "защитничка" на слабите и привърженичка на добрата воля, а освен това и близка приятелка на Жоро, би ли съдействала за това, Жорката да вземе да върне едни 1500 лв. на ПВ Даскалов, дето ги мотае от година и половина? Не е честно някак си: млад успешен бизнесмен да завлича нещастни пенсионери....

Да се надявам, че Петър Даскалов също ще може да присъства на унижението ти!

АЗ КАЗАХ!

Георги Стоименов

цитирай
80. freeoldmen - 74. angpiskova
09.05 22:10
Радвам се за вас, уважаема госпожо!
Спадате към тези потребители, дето Жорко определи като сами са си виновни.
цитирай
81. angpiskova - Радвам се за вас, уважаема госпо...
09.05 22:14
freeoldmen написа:
Радвам се за вас, уважаема госпожо!
Спадате към тези потребители, дето Жорко определи като сами са си виновни.

Аз не виждам никакви поводи за притеснения. Ама никакви!
цитирай
82. vmir - 69. get, Важните въпроси, респект и поздравления!
09.05 22:21
get написа:
ДА СИ СПОМНИТЕ?
1.
- Кой започна ВТОРАТА СВЕТОВНА ВОЙНА ...
2.
КОЙ НАТИСКАШЕ БЪЛГАРИЯ, ДА ВЛЕЗЕ НА СТРАНАТА НА ГЕРМАНИЯ В НЕЯ, като съюзник на Хитлер?
3.
... И която СЪЮЗНИКА НА ХИТЛЕР - СТАЛИН ... така "героично" ЗАВЪРШИ ОКУПИРАЙКИ СУВЕРЕННИ страни - в това число и ЛЮБИМОТО МИ ОТЕЧЕСТВО с име БЪЛГАРИЯ ... което за вас се съмнявам - да е такова! ?


За да стане ясно, че ВСВ е нищо повече от мерене на мускули между кръвожадни идеологии, основата на които е тоталитаризмът.

Ма що така СССР понесе голямата тежест, а останалия свят по-малката ли - питат някои "разсеяни" тук? Ми не е толкова трудно за обяснение - светът не е бил, както и днес не е толкова луд или тъп, за колкото го мислят болшевиците, че да се бие за едноличната власт на диктатори. Дрънкаш оръжие, плашишиш гаргите, нормалните ти гледат сеира и се питат: И що да мрем за този, като си иска война, има си войната, иска помощ, ще му дадем помощ, но само толкова, колкото да не го утрепат.
И с какво от ВСВ досега болшевизмът заслужи да поучава останалите как да живеят? С претенциите за освободител от фашизма? Или защото му спасиха кожата заради претенциите да бъде по-хумаманен от фашизма?

И къде на друго място днес възкръсва фашизма освен при болшевиците и в агресивните им логореи?
Да живее Европа!
цитирай
83. cortana - Free, много те 'бива' да изопачаваш.
10.05 00:25
freeoldmen написа:
Радвам се за вас, уважаема госпожо!
Спадате към тези потребители, дето Жорко определи като сами са си виновни.
Жоро никъде не казва, че 'сами са си виновни', защото тук за вина е смешно да се говори.
Дали някой ще се ДОВЕРИ или не, ако въобще някога е ставало въпрос да му даде паролата си, за да направи нещо като помощ за конкретен постинг или не, е ЛИЧЕН ИЗБОР на решаващия и даващия. Никой не може да го насили или принуди. Нито пък някой може и трябва да държи сметка.
Да не говорим, че в такива случаи Ж казва да си промени паролата и след като направи нещото, да си върне оригиналната.
Все едно аз като карам вече почти трета година автомобил на Жоро, някой да държи сметка защо и да казва, че не е редно. Отговорността съм си поела, и това бяха думите на Жоро, а не вина. Както той си е преценил рисковете.
Смешно е бе, free. Смешно е роптаенето ти. Ти давал ли си му я? Не. Тогава какво ти влиза в работа някой ще си я даде ли или не? Ебати комунистическите напъни за контрол.

Последни 20 регистрирани посетителя
09.05 23:16 - germantiger
09.05 23:12 - get
09.05 22:43 - freeoldmen
09.05 22:41 - vmir
09.05 22:18 - slavimirgenchev1953
09.05 22:13 - angpiskova
09.05 22:09 - get
09.05 22:02 - cortana
09.05 21:50 - kolevn38
09.05 21:43 - kvg55
09.05 21:39 - kvg55
09.05 21:35 - leonleonovpom2
09.05 21:34 - cortana
09.05 21:31 - angpiskova
09.05 21:27 - djani
09.05 21:22 - vmir
09.05 21:12 - rustam
09.05 21:08 - cortana
09.05 21:08 - get
09.05 21:02 - getmans1
цитирай
84. cortana - :) :) :))
10.05 04:29
Гледайте сега жалка картинка. :)
Понеже ще си лягам, та реших да попрегледам тук и попадам на този бисер:
freeoldmen написа:
Виж, хайде изчакай някой мой постинг да излезе на първа, и там да говорим.
:):):)))
Защо е жалко ли? По две причини:
1ва: Всеки твой постинг, free, излиза помпен на 'първа'. Всеки.
2ра: За вас, интригантите, не е важен спорът и достигане до истината. Важно е люлюкането. Иначе защо ти е 'първа', free? Ако не е при теб и не е на 'първа', не става, така ли? :) :)))

Освен това: Този постинг поначало беше свързан с деня и съответно спора за ролята на Русия като полезна или вредна за нас като нация. А това, че заради лъжи и клевети от твоя и на рустам страна се превърна във водопад от негодувание на блогъри срещу вас, отново като вгорчаване на атмосферата тук, дойде от вас.
От вас, тези, които претендирате за отговори, а не давате такива на отправени към вас въпроси.
Жалки човечета. Блогозависими и ограничени не само като достойнство, а и като отношение към околните.
цитирай
85. krumbelosvet - Авторе
10.05 06:54
.
цитирай
86. vmir - 68. cortana,
10.05 07:38
cortana написа:
Някакви невзрачни дървеняци тук ще ни държат сметка на действията и поведението.
Стабилните блогъри и блогърки отлично ни познават, доверяват ни се и не се влияят от такива лъжливи мушмули. :)


За някои да не се месят в живота на другите е края на света. Затова не се спират пред нищо, за да си намерят претексти за това. И не се сещат, че така излагат на показ мизерните си претенции, с които са се препитавали за сметка на останалите. Което ми дава основание да извикам: "Слава Богу, че вече не сме поне в съвеЦката кочина, където примитивни шопари да ни наставляват за всичко и да ни нарочват за гадове, защото не сме се допитали до невежите им или извратени мозъци какво, как и с кого да го правим". Смотана пасмина от застаряващи мошеници, която си "отмъщава", че вече не може да диктува, клевети, набеждава, ограбва или съсипва живота на останалите.
Да живее Европа!


http://everest.blog.bg/politika/2018/05/10/za-rodinu-za-stalinu.1607754
цитирай
87. krumbelosvet - О, вмир
10.05 08:04
.
цитирай
88. vmir - 87. krumbelosvet - О, вмир
10.05 09:55
Защо приемат като свое задължение отношенията между Корти и Жоро? Ако ли пък са толкова любопитни, защо не помолят дискретно Жоро или Корти да им обяснят отношенията си, вместо да ни заливат с полюциите си? Защо не са свикнали на нормални отношения, а непременно трябва да налагат своите инфантилни версии? Времето на тотално привилегированите отмина. Всяка жаба да си знае гьола.
цитирай
89. krumbelosvet - вмир, помислете защо
10.05 10:47
У вас няма аргументи, и мисли няма. ПРИЛАГАТЕЛНИ само. Колкото може по-гнусни. Това е болест. Но не безобидна. Това е патологична омраза. Тя МОЖЕ да възпита НОВИ ЯСТРЕБИНСКИ УБИЙЦИ.
А starforlife си изпълни задачата. Превзе с помпане блог-време, което НЕ МОЖЕ по друг начин.
"Денят на Европа" е кражба на марка. И по-лошо. Скрит фашизъм и хитра русофобия.
Уолстрийт успя. Така по-лесно ЩЕ УНИЩОЖИ Европа. Не виждате ли унищожението? То не е от вчера. Франция, преди векове най-многолюдна в Европя, щото само жените на галите са любвеобилни като славянките, в тая франция сега се раждат повече не-френчета. И т.н. Новата порция мюсюлмани и африканци ще довършат работата.
Докато такива като вас беснеят против Русия и комунистите.
цитирай
90. angpiskova - У вас няма аргументи, и мисли няма. ...
10.05 10:59
krumbelosvet написа:
У вас няма аргументи, и мисли няма. ПРИЛАГАТЕЛНИ само. Колкото може по-гнусни. Това е болест. Но не безобидна. Това е патологична омраза. Тя МОЖЕ да възпита НОВИ ЯСТРЕБИНСКИ УБИЙЦИ.
А starforlife си изпълни задачата. Превзе с помпане блог-време, което НЕ МОЖЕ по друг начин.
"денят на Европа" е кражба на марка. И по-лошо. Скрит фашизъм и хитра русофобия.
Уолстрийт успя. Така по-лесно ЩЕ УНИЩОЖИ Европа. Не виждате ли унищожението? То не е от вчера. Франция, преди векове най-многолюдна в Европя, щото само жените на галите са любвеобилни като славянките, в тая франция сега се раждат повече на-френчета. И т.н. Новата порция мюсюлмани и африканци ще довършат работото.
Докато такива като вас беснеят против Русия и комунистите.

Ако преценявате думите на Вмир само като прилагателни, погледнете добре собствения си коментар. А той е пълен с голословни твърдения и хейт. За каква омраза говорите и кой я възпроизвежда? Дали тези, които изтъпаниха вчера на Червения площад цялата налична военна техника и изкараха 5-годишни дечица в униформи из целия град или хората, които изкараха вчерашния празник като най-обикновен делничен ден? Минах покрай Европарламента и видях едно детенце на 2 годинки да кара колело заедно с майка си - мислех дори да го снимам. Преди време ми беше рускиня на гости - всички местни хора, с които я запознах, с нищо не показаха пренебрежение или омраза. Дори напротив - тук като пенсионер тя се ползва със същите права при пътуване с обществения транспорт, независимо че е от страна извън ЕС.
Колкото до мюсюлманите, картината не е еднозначна. Има квартали като Моленбек, но и други места в Брюксел, където те са интегрирани и си изкарват хляба като всички други. И са добри търговци, впрочем.
цитирай
91. starforlife - Добър ден!
10.05 11:26
krumbelosvet написа:
У вас няма аргументи, и мисли няма. ПРИЛАГАТЕЛНИ само. Колкото може по-гнусни. Това е болест. Но не безобидна. Това е патологична омраза. Тя МОЖЕ да възпита НОВИ ЯСТРЕБИНСКИ УБИЙЦИ.
А starforlife си изпълни задачата. Превзе с помпане блог-време, което НЕ МОЖЕ по друг начин.
"Денят на Европа" е кражба на марка. И по-лошо. Скрит фашизъм и хитра русофобия.
Уолстрийт успя. Така по-лесно ЩЕ УНИЩОЖИ Европа. Не виждате ли унищожението? То не е от вчера. Франция, преди векове най-многолюдна в Европя, щото само жените на галите са любвеобилни като славянките, в тая франция сега се раждат повече не-френчета. И т.н. Новата порция мюсюлмани и африканци ще довършат работата.
Докато такива като вас беснеят против Русия и комунистите.

Най-обичам някой да ми казва какво съм направил и особено защо съм го направил.
От това повече само обичам някой да ми казва какво да правя.
Моят език, пич, е изпъстрен в момента с прилагателни и то нелицеприятни, защото така ме "ПОМОЛИХТЕ" именно вие. И ме "молихте" години.
Значи, вчера може русофилите да напомпят и превземат цялата "първа" и това за теб е нормално, защото си русофил, но видиш ли когато аз напомпах един постинг и то след като Цъгов изказа една пълна лъжа и клевета...
След като го направих с единствената цел да се види от повече хора какви интриги се разиграват тук и кой ги прави...
Това е проблем?
Я така, радетелю за безприлагателност и честност, вземи се разходи из блога на въпросния, виж що за творчество е наплодил и погледни "прочитите" на творенията му.
Все напомпвани неща и в голям процент от случаите в абсолютно противоречие не просто с правилата на блога, а с онези - чисто човешките, да се пъчат там, на "лицето" на платформата. Защото са просто заяждане и подигравка с някого.
Ако не е леоновпом2 - ще е пвдаскалов.
Хайде разходи се из творчеството на блекпредатора.
Ако не безсмислици в 90% от времето, то най-малкото слаби и като замисъл, и като реализация неполезни и неказващи нищо (крсиво) неща.
Със същата цел - основно подигравка.
Кога на "първа" видя Литатру например?
Кога Ерато?
Дадох пример и се ограничавам само до две от Поетесите на блога не за друго, а защото са:
- Първо: Творци, при които никога не е имало каквато и да е злост, недменност, недружелюбност, интрига и т.н.
- Второ: Защото са с творчество чисто и особено в случая с Ерато - оформяно и поднасяно с вкус
Но нееее - Уондър трябва да пъчи блеки, а и тя самата да се самопъчи на "първа" всеки път, когато надраска нещо.
Защо така за това и на нея не направиш забележка, а се изказа, че аз понеже не съм можел по друг начин...
Ами мога.
Както и десетки други блогъри, които пишат хубави неща, но те не достигат до масовия потребител на блог.бг, ако не са известни, защото същата тази ваша русофилска шайка основто, е окупирала този сайт и си мисли, че трябва да коли и беси.
Е няма да е така.
Не ме принуждавайте казвам го за кой ли път ДОКАТО НЕ СЕ ОПРАВЯТ НЕЩАТА ПО ПРАВИЛЕН НАЧИН - ДА ПОМПЯ ТАКА, ЧЕ "ПЪРВА" ДА СЕ ВЪРТИ ЗА ДЕНОНОЩИЕТО ПОНЕ ПО ТРИ ПЪТИ И ТОЧНО ТЕЗИ "АВТОРИ", КОИТО В МОМЕНТА Я ВЛАДЕЯТ, ДА КЛИСКАТ ОТЗАД.
Кушел ли да е на "първа", пич, и честно ли е там? Който открито "пропагандира", ако не фашизъм, то най-малкото приканва към нещо много подобно?
М?
Той и такива като него ли?
Блеки ли да е на първа (при всяка си полюция)?
На когото казах - постингите са постни, безинтересни, "неправещи смисъл", но са все там всеки път когато се напъне и ги сътвори, а след това ги напомпа, защото видиш ли са важни за блоговото всемирие.

Хайде, пич, да не размятаме разни от сорта "прилагателни", защото всеки тук знае що за блогър, респективно човек съм аз и що за прилагателни в момента са заредени в пълнителя на речника ми и защо и що за тролове, хейтъри и с какъв репертоар са тези, които в момента показаха съвсем леко повече рогата си под този постинг отколкото обикновено.
Аз им дадох арената на върха на "първа", а те решиха да покажат явно най-достойните си черти:
- лъжата
- клеветата
- притворството
- двуличието
- нерелевантното изискване
- липсата на диалог
- други
- Други
- ДРУГИ
Все качества, които не аз вменявам в случая, а се виждат от всички.
Кое не е вярно от изброените и не си окичиха като орден кажи - и ще ти го покажа (факто)логически?

Или написах нещо в този коментар, което не е вярно?
Кое?
цитирай
92. krumbelosvet - Добре, Пискова
10.05 11:28
Щом не виждате УНИЩОЖЕНИЕТО НА ЕВРОПА, къв по-голем
ФАКТ да ви покажа...
цитирай
93. starforlife - Е... Радетелят за нещо по-така се изказа.
10.05 11:44
krumbelosvet написа:
Добре, Пискова
Щом не виждате УНИЩОЖЕНИЕТО НА ЕВРОПА, къв по-голем
ФАКТ да ви покажа...

"къв", "голем" - все книжовни български думи.
Но с претенциите да размахва видиш ли пръст, че другите били по прилагателните и като не можели по друг начин - та с помпата.

После, много стегната и аргументирана позиция:
"Щом не виждате УНИЩОЖЕНИЕТО НА ЕВРОПА" - подхвър (ха ха ха) и готово!
Аргументирано с факта, че го казва крумбелосвет и това не подлежи на оспорване.
Още повече, че другите не виждат, защото са слепи, а той и подобните му само са виждащи.

АМИ НЕ, ПИЧ, ВСИЧКИ ОБРАЗОВАНИ И СЪВРЕМЕННИ ЛЮДЕ, А НЕ ЗАКОСТЕНЕЛИ ПРЕДПЕНСИИ И ПЕНСИИ, ВИЖДАМЕ!
И ВИЖДАМЕ ДРУГИ НЕЩА!
Аз лично виждам и хубавите, и лошите неща на Европа (Европейския съюз).
И като нормален човек ми се иска лошите практики да се осъзнават и да се работи по тяхното премахване, а хубавите неща да стават все повече и повече.

А ти? Ти на социализма и комунизма, виждаш ли лошите неща или ги определяш просто като перфектни и си дрънкаш като латерна?

НЯМА МЛАД ЧОВЕК, КОЙТО НЕ ДА ИСКА РУСИЯ, А ДА ИСКА КАКВОТО И ДА Е ОТ "ВЕЛИКОТО" Й ПРОИЗВОДСТВО И/ИЛИ ИДЕИ.

И СЛАВА БОГУ!
цитирай
94. starforlife - Последни 20 регистрирани посетителя:
10.05 11:54
11:49 - vaquero
11:25 - krumbelosvet
11:15 - ganini
11:10 - triple
10:49 - angpiskova
10:46 - tres1
10:30 - krumbelosvet
10:23 - xubavka
10:23 - alhimik1
09:53 - get
09:46 - absolution
09:46 - vmir
09:33 - get
09:20 - alhimik1
08:05 - planinitenabulgaria
08:01 - krumbelosvet
07:56 - vmir
07:49 - aip55
07:15 - vmir
07:02 - andrei
цитирай
95. angpiskova - Жоро е
10.05 12:02
отговорил така добре, че аз нямам какво да добавя.
Всички виждате, че аз се старая да се придържам към фактите и се надявам, че също така виждате как обратната страна се придържа просто към едни твърдения. Впрочем, такива навремето колеха и бесеха и, не дай си Боже, да оспориш твърденията им. Място не можеше да си намериш.
Преживяно в семейството ми, впрочем.
цитирай
96. angpiskova - И да
10.05 12:20
уточня, понеже по въпроса за мюсюлманите съм била нападана и от, както смятах, единомишленици - доколкото разбирам, тези, които градят теории за завладяването на Европа от тях, живеят в България. Аз живея на мястото, към което тези теории са насочени. Сами преценете на кого да вярвате.
цитирай
97. starforlife - Ами не само съм отговорил добре, а ще го покажа и с пример, Анджи.
10.05 12:25
Нали и без това на Роси и Соня обещах една от силните си видими за всички (подчертавам - защото най-откровената и съответно истинска и силна принадлежи само на тази, която я е провокирала и на която е посветена) Поезия.

Няма да се старая при оформянето, още повече, че осакатената платформа не ми дава размаха, който всички са виждали точно преди да я окакатят, защото тогава както сега ми писна и хванах Гегата - бях хванал да покажа основно на един напъващ тук, че има десетки неща, които съм можел още преди десетки години, но трябва ли да вадя очите с тях?
Някои дори казаха, че именно затова са "опешили системата" - защото съм залял блога с неща, които комплексирали.
Какво комплексиращо виждате в това например да объннеш клип или нормално написан текст (а не да се излагаме сега с картинки) с краката нагоре?
Та това е щега и същевременно не "А пък аз какво мога, а вие не!", а "Искате ли да ви науча да разчупвате Сивотата?"

Но не би!
Комплексите не са в мен, защото това тук не е работата ми и от това не зависи нищо в живота ми.
Те са в тези, които такива мои изяви ги дразнят и вече казах: Не защото те не ги могат (и да се хванат пък да научат), а защото аз (била-охранителя въздухоплавател) ги мога.
Ами мога ги. Просто защото това е стихията ми и с такива неща си изкарвам от над 25 години прехраната, а и давам на други.
Всеки с моженето си.
И когато това можене е насочено към това да обогати другия до теб или обстановката около нас - тогава нещата се получават!
Затова нещата на Запад се получават.
Защото се градят на можене.
Защото моженето има свободата да се доказва и развива. Да твори. И то твори неща, към които отношението път на околните е искане.
А при соца беше: Правя аз дипломната си работа... Признават я за рационализация... Но ми пришиват още двама кухари, които са били УЖ екип с мен.
Нещо повече: Те са по-отгоре, защото са доценти, а аз проЗ ученик.
Социализъм ли да харесвам? Пфу! Този, който ограбва интелектуалния ми труд още на 17-18 годишна възраст? Който иска да ме вкара в рамка и да ми определи докъде да се простира размаха на Мечите? На Въображението?
...

ПЛЮЯ И ПИКАЯ (без извинениие, най-малкото, защото са думи на "Сестричката" ми тук) НА ТАКЪВ СОЦИАЛИЗЪМ!

ИСКАМ ИНДИВИДУАЛНОСТТА СИ И ДА ПОСТАВЯМ ХОРИЗОНТИТЕ СИ ТАМ, КЪДЕТО МИ ДОСТИГА СМЕЛОСТ И ВЪОБРАЖЕНИЕ И НЕ СЕ СТРАХУВАМ ДА ГРЕБА ДО ТАМ.
цитирай
98. get - @ 93. starforlife - Поради тези а-културни и а-исторични поради МАРКСИСТКО ИНДРОКТРИНИРАНЕ ...
10.05 12:31
starforlife написа:
krumbelosvet написа:
Добре, Пискова
Щом не виждате УНИЩОЖЕНИЕТО НА ЕВРОПА, къв по-голем
ФАКТ да ви покажа...

"къв", "голем" - все книжовни български думи.
Но с претенциите да размахва видиш ли пръст, че другите били по прилагателните и като не можели по друг начин - та с помпата.

...


... българи с мислене на ПОТУРНАЦИ - с резултат ИНТЕЛЕКТУАЛНИ ДЖУДЖЕТА ... !

- Написах поста си под №8
get написа:

- ПО-ЗДРАВ, до всички шахиди*, с с(за) мъдрия и благословен от Аллах(да се свети името Му) - ИЗБОР на Владимир бен Шаломович - за шейх юл"Ислям на всички Вас ПРАВо-ВЕРНО пролетарски-шахиди*!! ... и ...
2.
Я свидетельствую, зная, будучи абсолютно убежденным, что нет иного Божества, достойного поклонения, кроме единственного Бога — Маркса; я, также зная и будучи абсолютно убежденным, свидетельствую, что поистине ПУТИН ибн Абдуллах(роб на Бог - п.м) из рода бен Шалом (мир им и благословение Аллаха) — Его раб и Посланник, посланный Им ко всему человечеству, чтобы научить людей ИСТИННОЙ РЕЛИГИИ (?)!
- Религии ... Ал"МарксА Акбару!

- Слава! Всем пролетарских-бойцов-шахидов* - за Световен мир - справедливост - и пролетарский джихад(свещенна война - п.м) ... с празником 9-го Мая!



- ЗА НЕРАЗБРАЛИТЕ, интелектуални марксистки-джуджета - ОТНОВО ПОВТАРЯМ :)))
- ал"Марксу Акбару - и Путин бен Шалом е неговият ЕДИНСТВЕНО ВЕРЕН ПРОРОК!

П.П.
Предвид интелектуалните дифицити на някои от пишещите тук другари-марксисти ... Превод на последното изречени?

- Велик е Маркс и Путин отШаломовите - е неговият Едиствен и правилен Пророк!
цитирай
99. vmir - 97. starforlife,
10.05 13:27
starforlife написа:
ИСКАМ ИНДИВИДУАЛНОСТТА СИ И ДА ПОСТАВЯМ ХОРИЗОНТИТЕ СИ ТАМ, КЪДЕТО МИ ДОСТИГА СМЕЛОСТ И ВЪОБРАЖЕНИЕ И НЕ СЕ СТРАХУВАМ ДА ГРЕБА ДО ТАМ.


Е, ти пък много искаш!

Всичко, което искаш е от компетенциите на първичната партийна организация, която трябва да разгледа и да се произнесе по исканията ти, но са необходими също одобренията на профсъюзите и на кварталната ОФ организация след набавяне на две препоръки и удостоверение, че си прогресивно ориентиран и посрещаш с необходимия възторг мероприятията на народната власт, както и собственоръчно подписана декларация, че ще помагаш безпрекословно на борците срещу капитализма и ще им съобщаваш своевременно кой от приятелите и познатите ти разказва вицове срещу властта.
цитирай
100. cortana - Добър ден и от мен! :) Който мисли, че като съм работила до 4 сутринта не съм вече отново под пара, греши. :):)))
10.05 13:39
vmir написа:
starforlife написа:
ИСКАМ ИНДИВИДУАЛНОСТТА СИ И ДА ПОСТАВЯМ ХОРИЗОНТИТЕ СИ ТАМ, КЪДЕТО МИ ДОСТИГА СМЕЛОСТ И ВЪОБРАЖЕНИЕ И НЕ СЕ СТРАХУВАМ ДА ГРЕБА ДО ТАМ.

Е, ти пък много искаш!

Всичко, което искаш е от компетенциите на първичната партийна организация, която трябва да разгледа и да се произнесе по исканията ти, но са необходими също одобренията на профсъюзите и на кварталната ОФ организация след набавяне на две препоръки и удостоверение, че си прогресивно ориентиран и посрещаш с необходимия възторг мероприятията на народната власт, както и собственоръчно подписана декларация, че ще помагаш безпрекословно на борците срещу капитализма и ще им съобщаваш своевременно кой от приятелите и познатите ти разказва вицове срещу властта.
С това искам да кажа, че думите на Жоро за хоризонтите и упоритото гребане, за да ги достигнеш, ми идват точно по мярка и в този ред на мисли социализъма не го искам.
Не го искам бе! :)
А Вмир е прав, при все, че не съм с осъзнати спомени от онова време, а съм слушала разкази. Когато някой ти диктува какви да бъдат дрехите ти, къщата ти, храната ти, забавленията ти... Когато ти диктува кое точно изкуство да харесваш и кое не... Кое е правилно и кое неправилно... Е да ме прощава, но няма как да ме спечели.
Европа празнува деня си с произведения на класици, а Русия под маршове и възторжени песни за смърт.
Европа показва слънцето в детските очи, а Русия оръдия, ракети и самолети.

Ако Жоро не ви пусне клипчетата, към които ми даде линкове онзи ден, за да видите дори боклука на Европа (аз съм го виждала с очите си в 3, 4 страни), ще го направя аз. Но именно заради подобни комплекси, които тук се изявиха, профилът ми е с БАН и ето ти, free, една причина онзи ден да използвам този на приятеля ми Жоро, след като искам да кажа нещо, което да се прочете от повече хора.
А с какво съм заслужила БАНа? С това, че осмивах тогава заксчо ли? Ами имаше защо. Защото ви даваше понякога не само грешна, а и вредна информация.
:)
цитирай
101. get - @ vmir - ДА СИ СПОМНИМ? - Кой започна ... последната СВЕТОВНА ВОЙНА ?
10.05 13:54
vmir написа:
get написа:
ДА СИ СПОМНИТЕ?
1.
- Кой започна ВТОРАТА СВЕТОВНА ВОЙНА ...
2.
КОЙ НАТИСКАШЕ БЪЛГАРИЯ, ДА ВЛЕЗЕ НА СТРАНАТА НА ГЕРМАНИЯ В НЕЯ, като съюзник на Хитлер?
3.
... И която СЪЮЗНИКА НА ХИТЛЕР - СТАЛИН ... така "героично" ЗАВЪРШИ ОКУПИРАЙКИ СУВЕРЕННИ страни - в това число и ЛЮБИМОТО МИ ОТЕЧЕСТВО с име БЪЛГАРИЯ ... което за вас се съмнявам - да е такова! ?


За да стане ясно, че ВСВ е нищо повече от мерене на мускули между кръвожадни идеологии, основата на които е тоталитаризмът.

...
И къде на друго място днес възкръсва фашизма освен при болшевиците и в агресивните им логореи?
Да живее Европа!


- ВСЕ ОЩЕ в най-изостаналата културно-материално а от там духовно и социално - страна с претенции, че е част от Европа, БРОДИ ЕДИН ПРИЗРАК - ПРИЗРАКА НА СОЦИАЛИЗМА!

- Този "призрак" отново "броди" и е на път ДА ВАМПИРЯСА докарвайки ТОТАЛИТАРНО-ИМПЕРСКИ РЕЖИМ в тази страна(?) ... под вида на фашзъм, национал-социализъм - вторият неразличаващ се от сталиновият национал-болшевизъм!

- В сърцето на вампирския-марксизъм следва да бъде забит кола на ХУМАНИЗМА!
- А това КАКТО Е ДЕЛО на хората, ПОЧТЕННИ РУСНАЦИ (и ПРЕДСТАВИТЕЛИТЕ на други народи в състава на Руската федерация) страдащи от едноличният и ТОТАЛИТАРЕН режим, на джуджето КаГеБист и велико-руски шовинист - които АЗ БЕЗРЕЗЕРВНО ЩЕ ПОДКРЕПЯМ - така Е ДЕЛО и на нас, БЪЛГАРИТЕ ... сърбали ПАН-ПРАВОСЛАВНО-СЛАВЯНСКАТА попара ... на така наречената ИНТЕРНАЦИОНАЛНА и ПРОЛЕТАРСКА СОЛИДАРНОСТ - на "пролетариата" !!

- Имам руснаци приятели ... но шовинисти и с нео-имперски претенции, не!
цитирай
102. rustam - Чета тук изявления
10.05 14:00
на профила "кортана", че този постинг бил тематично свързан с ролята на русия и т.н.
Отново лъжи и манипулации! Последната промяна на постинга е от 17.18ч. на 9 май, а първият коментар е от 11.30 на същата дата! какво става всъщност?
Стари, изтъркани номера на Гевечанов! На няколко пъти вчера той променя изцяло текста на този постинг, а по този начин и неговото съдържание и смисъл.

По този повод се присетих за една стара казармена поговорка и й сложих едно релевантно продължение в контекста на селските тарикатлъци на 100именов:

"Голяма глава-голям противогаз!...Голямо сако-голям...таз!"
цитирай
103. rustam - И Ако Жоро не ви пусне клипче...
10.05 14:07
[quote=cortana][quote=vmir][quote=starforlife]И

Ако Жоро не ви пусне клипчетата, към които ми даде линкове онзи ден, за да видите дори боклука на Европа (аз съм го виждала с очите си в 3, 4 страни), ще го направя аз. Но именно заради подобни комплекси, които тук се изявиха, профилът ми е с БАН и ето ти, free, една причина онзи ден да използвам този на приятеля ми Жоро, след като искам да кажа нещо, което да се прочете от повече хора.
А с какво съм заслужила БАНа?

Няма нищо чудно в това, че си с БАН. "Сама" декларираш, че съзнателно нарушаваш вътрешните правила на Блога, според Споразумението. Това се наказва с БАН. Вярно е, че модераторките са претрупани с работа и не могат да хванат всички нарушители, но все пак в Блога съществува функция:"докладвай за нередност" и при случаи като вашия, трябва да се възползваме.
цитирай
104. cortana - Aх ти лъжовно мишленцеее :)
10.05 14:37
rustam написа:
Чета тук изявления
на профила "кортана", че този постинг бил тематично свързан с ролята на русия и т.н.
Отново лъжи и манипулации! Последната промяна на постинга е от 17.18ч. на 9 май, а първият коментар е от 11.30 на същата дата! какво става всъщност?
Стари, изтъркани номера на Гевечанов! На няколко пъти вчера той променя изцяло текста на този постинг, а по този начин и неговото съдържание и смисъл.

По този повод се присетих за една стара казармена поговорка и й сложих едно релевантно продължение в контекста на селските тарикатлъци на 100именов:

"Голяма глава-голям противогаз!...Голямо сако-голям...таз!"
ПОСТИНГЪТ НА ЖОРО БЕШЕ АБСОЛЮТНО СЪЩИЯ И Е ПРОМЕНЯН САМО ВЕДНЪЖ В 17:18 Ч.
ТОГАВА В НЕГО БЕШЕ ДОПЪЛНЕНО САМО И ЕДИНСТВЕНО ОБРЪЩЕНИЕТО КЪМ МОДЕРАЦИЯТА
В СИНЬО НАЙ-ГОРЕ!

ХАЙДЕ СТИГА ЛЪЖИ И ОПИТИ ЗА МАНИПУЛАЦИИ БЕ, МИШИ. :)

Но пък, за да те издразня сега ще се възползвам от напълно нормалното си и непротиворечащо
на нищо право да пиша от профила на Жоро.
Хей така, за да те подразня. :):):)))
цитирай
105. leonleonovpom2 - Здравейте, приятели!
10.05 20:34
Аз не знам дали изобщо има смисъл да се дискутира с подобни персони
Генерално сбъркани!
Ами той е по- голям "специалист" от мене , дори в професията ми????? С бетонни аргументи там от моя страна! Истински специалисти и да искат, не могат да ги разбият! Наясно е какво работя, какви полимери съм "създал", какви " бакелитни"акумулаторни кутии?..............
Да, за него съм алхимик! Разбира се, той е заел и тук тъпанарската позиция, че алхимика е долнокачествен химик, че всеки може да е алхимик? Без да иска, ме ласкае?! За сведение, алхимик е бил и Нютон! Без коментар!
Такава е позицията му и в другите му" разработки"
Сега, ако е решил да се прави на шут, какъвто и си е, но за чужда сметка, негов проблем!
Да, не е само той виновен! Виновно е и червеното номенклатурно минало, още от малък
Създало му самочувствието ,че той е всьо и вся, че може да се разпорежда с хората, като с футболни топки?!
Липса на такт, на възпитание, на елементарно човешко отношение!
Просто не е човек, нещо друго е!
цитирай
106. leonleonovpom2 - Ако трябва да бъда по-конкретен!
10.05 23:53
Горният коментар е резултат на убеждението мив бездействието на модерацията при подобни нерегламентирани прояви Те като ,че ли са насърчавани? Дано да греша, но резултатът е такъв!~
Тук сме да изразяваме позиции, да даваме някакви насоки и уточнения в работа по различни направления :история, политика.---,статистика и така нататък
Но не сме дошли някой да се гаври с нас и с труда ни
Има си човешси права и цял комитет следи за тях
Времето на дуелите отдавна е отминало и дори те са рицарски!
Писал съм постинги за това, също как и кой може да критикува! И кого! И" критикувания" по този начин, какви права има!
Ръководството на блог бг би трябвало да вземе мерки срещу този, който системно и целенасочено разваля добрия климат мв блога С агресивни и злепоставящи нападки, както блогъри, така и техния труд Целящ по този начин напускането им на блога
След като бъде предупреден, да получи БАН! А не да се кипри на първа линия, самодоволен от долното си поведение
Въпросният, още от случая през 2012 година е трябвало да бъде отстранен, след като няма морал сам да се оттегли!
Принципно-Всеки, умишлено нарушаващ добрия климат в блога с клюки, клевети/ например, че съм бил любовник на балдъзата, каквато за мен няма/, очернящ труда и постиженията на другите с мръсна и не дотам ясна цел, след предупреждение да получава Бан!
А някой, който отдавна е прехвърлил допустимото да го наречем- незабавно!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: starforlife
Категория: Лични дневници
Прочетен: 833051
Постинги: 383
Коментари: 5848
Гласове: 3390
Календар
«  Юни, 2018  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930