Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
10.05 14:55 - Корти публикува от профила на Жоро :)))) [Подзаглавие: Боклукът на Русия и САЩ :))))]
Автор: starforlife Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1154 Коментари: 39 Гласове:
26


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
imageimageimageimage



imageimage











Гласувай:
26
0



1. cortana - Подзаглавието да се чете: 'Анимационните оръжия на Русия и реалните социални благинки дори спрямо боклука в САЩ'
10.05 14:57
:):)))))
цитирай
2. cortana - И МОЛБА КЪМ МОДЕРАЦИЯТА :)
10.05 14:58
Блогърът с НИК rustam продължава да се опитва да създава интриги.
Прочетете вторият цитиран в този постинг мой коментар, отговарящ на неговия.
И:
Платформата на блог.бг има секция за логове. От нея можете да видите, че е точно както аз казвам, а не въпросният, НА КОЙТО ПРОФИЛ АЗ ВИ ПРИЗКАНВАМ ДА НАЛОЖИТЕ ОСНОВАТЕЛЕН БАН!
Наложихте на мен преди повече от година и то, защото осмивах блогър, който често даваше не само погрешна, а и често потенциално опасна информация на околните.
Десетки блогъри ще Ви заяват, че блогърът, стопанисващ НИК rustam прави нещо още по-грозно и противоречиво на правилата, защото се опитва да манипулира, лъже, сплетничи, вменява, опитва се да конфронтира, клевети, противопоставя, създава имитиращи профили с цел опит за интриги и манипулации...
ДОРИ СИ ПОЗВОЛЯВА ДА ТВЪРДИ, ЧЕ МОДЕРАТОРКА ОТ ЕКИПА ВИ МУ ПОДАВА ВЪТРЕШНА ИНФОРМАЦИЯ!!!

МОЛЯ ВИ ДА НЕ ИЗТРИВАТЕ ТОЗИ ПОСТИНГ И, АКО ТОЙ ЧЕСТНО СЕ ДОБЕРЕ ДО 'ПЪРВА' ДА НЕ ГО СВАЛЯТЕ ОТ ТАМ!
ТАКА ЩЕ СЕ УБЕДИТЕ С ОЧИТЕ СИ, ЧЕ ТВЪРДЕНИЯТА МИ СА ВЯРНИ, ЗАЩОТО СЪМ СИГУРНА, ЧЕ ДЕСЕТКИ БЛОГЪРИ ЩЕ ИЗКАЖАТ МНЕНИЯТА СИ И ТЕ НЯМА ДА СА В ПОЛЗА НА ВЪПРОСНИЯ.

И КАКТО НА МЕН НАЛОЖИХТЕ БАН И АЗ НЕ СЪМ МОЛИЛА ДА МИ БЪДЕ ПРЕМАХВАН, НО ПЪК СЕГА ИЗКАЗВАМ ТОВА ЖЕЛАНИЕ, ТАКА СЛЕД КАТО ВИДИТЕ КАКВО МИСЛЯТ БЛОГЪРИТЕ, ПОСТЪПЕТЕ КАКТО ПРЕЦЕНИТЕ ЗА РЕДНО И С ПРОФИЛ RUSTAM.

ВИЕ РЕШАВАТЕ. САЙТЪТ Е ВАШ.
НО ОТ ДЕЙСТВИЯТА ВИ НИЕ СЪДИМ ЗА РАВНОПОСТАВЕНОСТТА И МАНТАЛИТЕТА ВИ ПО ОТНОШЕНИЕ НА НАС, БЛОГЪРИТЕ.

БЛАГОДАРЯ!
Жената, стояща зан НИК cortana, която дори някои от Вас задочно познават. :)
цитирай
3. cortana - :)
10.05 15:09
Последни 20 регистрирани посетителя
14:56 - cortana
14:34 - cortana
14:02 - rustam
13:53 - rustam
13:48 - leonleonovpom2
13:34 - get
13:29 - cortana
13:13 - vmir
12:59 - get
12:22 - get
12:18 - angpiskova
11:59 - angpiskova
11:55 - batogo
11:49 - vaquero
11:25 - krumbelosvet
11:15 - ganini
11:10 - triple
10:49 - angpiskova
10:46 - tres1
10:30 - krumbelosvet
цитирай
4. angpiskova - Да!
10.05 15:35
Подкрепям Корти. Само че аз не искам просто бан за Рустам, а блокиране на блога, бан по АйПи и подаване на информация за действията му до компетентните органи. Става дума за тормоз върху съвсем конкретни хора.
цитирай
5. starforlife - Ха ха ха
10.05 15:37
Руст, "загази", пич...
Когато мъж ти набере - най-много да се ступате, ако се стигне до там, пък после може и по бира да изпиете.
Но когато жена реши да те захапе - разкъсва!
ха ха ха


Цъгов, лъжливо овчарче такова,
защо си мислиш, че хората са толкова глупави, колкото на теб ти се иска?
М?
Та нали блогърите само от първите 4-5 коментара на този вчерашен постинг ще разберат, че ти ОТНОВО лъжеш бре, клеветнико.
Прочети ги.
На глас, моля!


Един от първите прочели постинга преди наистина да внеса САМО това допълнение, което казва Корти + допълнението в скобите в заглавието,
беше Градският ми.
Градски,
ето ти момент, в който да се включиш с нещо Достойно.
Зщото тук (както ти сам каза) не говорим за личности (най-малкото този не е такава), а именно за Идеи.
Идеята, че Истината трябва да бъде на първо място и, че конфронтирането (лъжите, клеветите, вменяването, сплетните, клюкаренето, въобще - немъжкото поведение) не бива да се толерира.
Та в този ред на мисли, Градски:
ТАКА, КАКТО КАЗВАМЕ НИЕ С КОРТИ ЛИ Е?
ПРЕДХОДНИЯТ МИ ПОСТИНГ БЕШЕ ЛИ СЪС СЪЩОТО СЪДЪРЖАНИЕ ПРИ ПУБЛИКУВАНЕТО МУ, С ИЗКЛЮЧЕНИЕ НА СИНЬОТО ОБРЪЩЕНИЕ КЪМ МОДЕРАТОРКАТА НА СМЯНА, КОЕТО ДОПЪЛНИХ СЛЕД КАТО ЧЪГОВ ИЗКАЗА КЛЕВЕТАТА СИ?
ЗАГЛАВИЕТО СЪЩОТО ЛИ БЕШЕ ОЩЕ ПРИ ПУБЛИКУВАНЕТО, С ИЗКЛЮЧЕНИЕ НА СЪЩО ПОРАДИ ПРИЧИНАТА С КЛЕВЕТЕНЕТО ПО МОЙ АДРЕС ОТ СТРАНА НА ЦЪГОВ, ДОПЪЛНЕНИЕ В СКОБИТЕ?

ИСТИНАТА, ГРАДСКИ!
ЕТО ЗА ТОВА ИДЕ РЕЧ ОТ МЕСЕЦ НАСАМ!
А НЕ ЗА НЯКАКВИ ПРОСТАЦИ ТУК, КОИТО НЕ МОГАТ ДА БЪДАТ НАРЕЧЕНИ ЛИЧНОСТИ.

ТИ НА СТРАНАТА НА ИСТИНАТА ЛИ ЩЕ СЕ ИЗКАЖЕШ И БЪДЕШ, ИЛИ НА СТРАНАТА НА ДЕВИАНТНОСТТА И БЕЗОЧИЕТО ПРИ ЛЪЖИ И ОПИТИ ЗА МАНИПУЛАЦИИ?

Георги Стоименов

ПП: МОДЕРАТОРКЕ НА СМЯНА, ПРИКАНВАМ ТЕ КЪМ СЪЩОТО, КОЕТО И КОРТИ.
ОСТАВИ ТОЗИ ПОСТИНГ, ЗА ДА ВИДИТЕ МНЕНИЯТА НА БОЛШИНСТВОТО, А НЕ ДА ВЗЕМАТЕ ЕДНОЛИЧНИ РЕШЕНИЯ, ЗАЩОТО ЧЕСТО ТЕ СА ТОЛКОВА ТЪПИ, ЧЕ ХОРАТА ВИ СЕ СМЕЯТ!
цитирай
6. starforlife - ЕДНА РЕАЛНА ЛИЧНОС ВЕЧЕ ИЗКАЗА МНЕНИЕТО СИ, МОДЕРОТАРКЕ! И ТО Е ОБОСНОВАНО ОТ И ПОЧИВА НА ФАКТИ, А НЕ НА ПРИСТРАСТИЯ И ЕМОЦИИ!
10.05 15:41
angpiskova написа:
Да!
Подкрепям Корти. Само че аз не искам просто бан за Рустам, а блокиране нас​ блога, бан по АйПи и подаване на информация за действията му до компетентните органи. Става дума за тормоз върху съвсем конкретни хора.

С МОЕТО, СЪЩО НА РЕАЛНА ЛИЧНОСТ (с това визирам, че има профили, за които се знае, че са стопанисвани от индивидуални самоличности, и има такива, които са фейкове) - МНЕНИЯТА СТАВАТ ТРИ.
С ТОВА НА КОРТИ, КОЯТО Е ПРАВА, ЧЕ ПОНЕ ЕДНА МОДЕРАТОРКА ОТ ВАС (макар и основно на aha) ПОЗНАВА КАТО РЕАЛНА ЛИЧНОСТ!

ПС: Анджи,
и да го баннат по IP - това само ще му съдздаде технически проблеми от рода на по-бавно боравене със системата.
Всеки средно интелигентен тук, който е следил технологичните ми постинги (а рустам винаги е дебнел нелогнат), е научил достатъчно, за да може това (БАН по АйПи) да не го спре.
Въпросът НА НИВО БЛОГ е по-скоро принципен.
Другите "въпроси" се отнасят към други инстанции.
И това ще стане!
Давам мъжката си дума!

Георги Стоименов
цитирай
7. starforlife - А сега да дам малко помощ, за тези, които евентуално не биха се справили с първото клипо.
10.05 15:58
Първото клипо е дефинирано от създателя му като забранено за вграждане в други сайтове и, за да го гледате - трябва да го заредите в Ютюб.
Как най-лесно (за вас) става това:
- Кликвате на полуусуканата срелкичка в горния десен ъгъл на карето на клипото
- По средата на карето ви излиза линка към Ютюб (в случая: https://youtu.be/iHynIsJXqb4)
- Посочвайки линка, показалеца на мишката ви става сочеща ръчичка и кликвайки ви се зарежда клипото в Ютюб
- Гледате готината анимация, на която една рашка супер-технология (ха ха ха) прави на дроб част от най-модерната и високотехнологична армия в света - тази на САЩ

После не гледайте какви технологии при едни обикновени кошове за отпадъци по улиците има в тоя прогнил Запад, защото друго си е да мятате боклука директно от терасата около блока.
Така тези проклети империалисти ще се гнусят от нас и природните ни набоклучени (ха ха ха) с открити сметища Родина и няма да искат да ни завладеят.
За какво ни е армия например тогава?
Просто плюскаме и мятаме боклука през прозореца и всичко е ОК.
цитирай
8. vmir - 7. starforlife, Жоро, четеш ми мислите!
10.05 17:03
starforlife написа:

После не гледайте какви технологии при едни обикновени кошове за отпадъци по улиците има в тоя прогнил Запад, защото друго си е да мятате боклука директно от терасата около блока.
Така тези проклети империалисти ще се гнусят от нас и природните ни набоклучени (ха ха ха) с открити сметища Родина и няма да искат да ни завладеят.
За какво ни е армия например тогава?
Просто плюскаме и мятаме боклука през прозореца и всичко е ОК.


От много години подозирам, че другариата (по Сл. Генчев) под "СВОБОДА" разбира точно това, което си написал.

Поздравления!

p.s. Такива като Рустамът единствено бой ги оправя, но не съм толкова благотворително настроен да ги вадя от собствените им мръсотии. Достатъчно съм видял и патил, за да не съм забелязал колко неизбежно мръсниците превръщат в боклук собствения си живот.
цитирай
9. cortana - vmir, извинявай, но не става абсолютно ясно мнението ти.
10.05 17:24
Профилът rustam според твоите наблюдения, които станаха видни от вчера, за БАН ли е или не?

ПП: Жоро, благодаря, че си забелязал, че пълвият клип е забранен за вграждане и си подсказал на незнаещите как да могат да го гледат.
Така си реагирал винаги не за десетки, а стотици дори неща тук и си помагал. Но се намират лекета като въпросния рустам, от които никой не очаква едно 'благодаря' поне, но поне да не лъжат безочливо и клеветят неоснователно.
За това говорим тук, а не за друго.
цитирай
10. cortana - А ето един пример за паразитен постинг, който уж помежду другото прави опит да уязви Жоро и Пискова:
10.05 17:36
http://elinora.blog.bg/lichni-dnevnici/2018/05/10/svlachishta-i-srutishta-blogovi.1607781

Много е стойностен, да. Такива трябва да бъдат постингите на 'първа', разбира се: С пълно отсъствие на нещо, ако не полезно, то поне приятно и с втора част на изпразненото от съдържание съдържание :):))), напълно противоречаща на някои от правилата.
цитирай
11. vmir - 9. cortana,
10.05 18:30
БАН ли? Заради такива като Рустам компютъра трябва да се приравни с огнестрелното оръжие, психотест и стандартни изисквания за право на притежание. Думите не убиват на момента като куршумите, но са не по-малко опасни от тях, особено когато биват използвани за клеветничества и интриги.
цитирай
12. get - БАН ли? Заради такива като Рустам ...
10.05 20:15
vmir написа:
БАН ли? Заради такива като Рустам компютъра трябва да се приравни с огнестрелното оръжие, психотест и стандартни изисквания за право на притежание. Думите не убиват на момента като куршумите, но са не по-малко опасни от тях, особено когато биват използвани за клеветничества и интриги.


- Мда-м - в "мастиленото море" са УДАВЕНИ МНОГО ПОВЕЧЕ и то предимно свестни хора - отколкото в истинското ?
цитирай
13. vaquero - starforlife,
10.05 21:47
По-лошо е къде си хвърляме духовните отпадъци.
цитирай
14. vmir - 12. get,
10.05 22:08
get написа:
vmir написа:
БАН ли? Заради такива като Рустам компютъра трябва да се приравни с огнестрелното оръжие, психотест и стандартни изисквания за право на притежание. Думите не убиват на момента като куршумите, но са не по-малко опасни от тях, особено когато биват използвани за клеветничества и интриги.


- Мда-м - в "мастиленото море" са УДАВЕНИ МНОГО ПОВЕЧЕ и то предимно свестни хора - отколкото в истинското ?


Съгласен, дори повече от съгласен! Само искам да подчертая, че свестните хора стават жертви обикновено когато сеирджиите вземат превес. Свестния има за оръжие честта и достойнството, на които е посветен дори когато не са му изгодни, а за подлецът честта и достойнството не са нищо повече от претенции и претексти за нови подлости (или изгоди, каквито примитивната и ленива публика мечтае да получи без усилие).
цитирай
15. get - @ 13. vaquero @ 14. vmir - Спазвайте Екология на Духа ... ?
10.05 22:22
vaquero написа:
По-лошо е къде си хвърляме духовните отпадъци.


... това ще ви даде ДА СЕ ОСВОБОДИТЕ ОТ УТОПИИТЕ - от там идва ПРОСВЕТЛЕНИЕТО(Просвещението) - а едно от основните качества на последното е ХУМАНИЗМА!

Малко теология и екзегетика по отношение - същност на Духа?
Слова на Спасителя:
- Затова казвам ви: всеки грях и хула ще се прости на човеците; но хулата против Духа няма да се прости на човеците; и ако някой каже дума против Сина Човечески, ще му се прости; но ако някой каже против Духа Светаго, няма да му се прости ни на този, ни на онзи свят”.
- Защото?
„Плодът на Духа е: любов, радост, мир, дълготърпение, благост, милосърдие, вяра, кротост, въздържание“.
цитирай
16. angpiskova - БАН ли? Заради такива като Рустам ...
10.05 22:33
vmir написа:
get написа:
vmir написа:
БАН ли? Заради такива като Рустам компютъра трябва да се приравни с огнестрелното оръжие, психотест и стандартни изисквания за право на притежание. Думите не убиват на момента като куршумите, но са не по-малко опасни от тях, особено когато биват използвани за клеветничества и интриги.


- Мда-м - в "мастиленото море" са УДАВЕНИ МНОГО ПОВЕЧЕ и то предимно свестни хора - отколкото в истинското ?


Съгласен, дори повече от съгласен! Само искам да подчертая, че свестните хора стават жертви обикновено когато сеирджиите вземат превес. Свестния има за оръжие честта и достойнството, на които е посветен дори когато не са му изгодни, а за подлецът честта и достойнството не са нищо повече от претенции и претексти за нови подлости (или изгоди, каквито примитивната и ленива публика мечтае да получи без усилие).

Именно. Безразличието на добрите помага на подлеците.
цитирай
17. starforlife - Градски,
10.05 22:44
vaquero написа:
По-лошо е къде си хвърляме духовните отпадъци.

Не беше ли казано: "Битието определя съзнанието"?
Дори в този ред на мисли...

ПС: И, Градски, поредният ти соц-гейски коментар. Павиш се на сляп за проблема, защото го създава русофил и комуняга.
Срам за теб. Срам.
цитирай
18. starforlife - Гет,
10.05 22:46
get написа:
- Мда-м - в "мастиленото море" са УДАВЕНИ МНОГО ПОВЕЧЕ и то предимно свестни хора - отколкото в истинското ?

Защото на свестните им пука, докато подлеците са дебили.
цитирай
19. get - - Именно ... и поради това старшина-граматика Рустем - ме ... "пропуска". Защото ... ?
10.05 22:58
starforlife написа:
get написа:
- Мда-м - в "мастиленото море" са УДАВЕНИ МНОГО ПОВЕЧЕ и то предимно свестни хора - отколкото в истинското ?

Защото на свестните им пука, докато подлеците са дебили.


... на няколко пъти съм му демнострирал ДУХОВНАТА И ИНТЕЛЕКТУАЛНАТА МУ нищета ... но с ХУМОР!

- Тираните - най-вече, примитивите, от ежедневието ни НАЙ-МНОГО СЕ ПЛАШАТ ОТ СМЕХА ... защото поради мрачната си и непронизана от ДУХА СЪЩНОСТ - НЕ ГО ПОЗНАВАТ! - Казват, че Бонапарт НАЙ-МНОГО СЕ Е ПЛАШЕЛ ОТ при-СМЕХА - поради това е станал и ИМПЕРАТОР - тоест ТИРАНИН-ДИКТАТОР!

п.п.
Тук имаме представители на гилдията - изкарваща си прехраната с перото - нека бъдат достойни представители на професията си - та НАРИСУВАТ, реален потрет на човек-ГРОТЕСКА - с Цвъкаща същност!
цитирай
20. vmir - 15. get,
10.05 22:58
get написа:
vaquero написа:
По-лошо е къде си хвърляме духовните отпадъци.


... това ще ви даде ДА СЕ ОСВОБОДИТЕ ОТ УТОПИИТЕ - от там идва ПРОСВЕТЛЕНИЕТО(Просвещението) - а едно от основните качества на последното е ХУМАНИЗМА!

Малко теология и екзегетика по отношение - същност на Духа?
Слова на Спасителя:
- Затова казвам ви: всеки грях и хула ще се прости на човеците; но хулата против Духа няма да се прости на човеците; и ако някой каже дума против Сина Човечески, ще му се прости; но ако някой каже против Духа Светаго, няма да му се прости ни на този, ни на онзи свят”.
- Защото?
„Плодът на Духа е: любов, радост, мир, дълготърпение, благост, милосърдие, вяра, кротост, въздържание“.


Двата цитата са измежду най-важните и опорни за мен от десетилетия. Ако не бях си ги припомнял достатъчно, главата на Рустам едва ли щеше сега да си е на мястото. Благодаря за припомнянето им.
цитирай
21. starforlife - ~ 20. vmir
10.05 23:21
vmir написа:
Двата цитата са измежду най-важните и опорни за мен от десетилетия. Ако не бях си ги припомнял достатъчно, главата на Рустам нямаше сега да си е на мястото. Благодаря за припомнянето им.

Не съм следиил доколко въпросният те е провокирал да му откъснеш главата, но изхождайки от снимките му и реално познавайки твоята физиката - той ще мине прав под чатала ти, а главата му е колкото свитата ти десница.
Но такива се ежат из зад монитора.
Само из зад монитора.

А на всички мълчащи бих казал: Мълчете-мълчете. Лайното утре ще мирише постоянно във вашия двор.

Последни 20 регистрирани посетителя
23:07 - sekirata
22:52 - vmir
22:51 - get
22:32 - angpiskova
22:17 - sidhaarta
22:14 - get
21:52 - vmir
21:51 - zemela
21:44 - vaquero
21:30 - get
21:23 - get
21:12 - deathmetalverses
20:51 - leonleonovpom2
20:44 - get
20:19 - leonleonovpom2
20:19 - rosiela
20:10 - get
18:54 - ivanbunin
18:12 - vmir
17:49 - cortana

Последни 20 гласували:
23:16 - sekirata
22:17 - sidhaarta
21:52 - zemela
21:12 - deathmetalverses
16:15 - hellena
15:14 - shtaparov
13:53 - leonleonovpom2
12:42 - get
12:20 - batogo
11:00 - angpiskova
10:24 - xubavka
07:18 - vmir
06:26 - barin
04:30 - cortana
09.05 21:03 - musicgirl81
09.05 20:47 - leonleonovpom2
09.05 20:26 - germantiger
09.05 20:04 - inf0rmant
09.05 18:58 - anngry
09.05 18:53 - vmir
цитирай
22. delff - "А на всички мълчащи бих казал...
10.05 23:31
"А на всички мълчащи бих казал: Мълчете-мълчете. Лайното утре ще мирише постоянно във вашия двор."



С това всичко е казано. Какво да се добави?
А въпросният ник е за повече от бан.
Цитат от "ОБИКНОВЕН МАРАЗЪМ" : "За Чичо Пепи "Мазното" и Великия Алхимик става въпрос."
Какво да говорим?
цитирай
23. angpiskova - "А на всички мълчащи бих ка...
11.05 00:06
delff написа:
"А на всички мълчащи бих казал: Мълчете-мълчете. Лайното утре ще мирише постоянно във вашия двор."



С това всичко е казано. Какво да се добави?
А въпросният ник е за повече от бан.
Цитат от "ОБИКНОВЕН МАРАЗЪМ" : "За Чичо Пепи "Мазното" и Великия Алхимик става въпрос."
Какво да говорим?

Към казаното искам да прибавя само едно - този тип хора живеят, за да тормозят някого. Ако изгонят един, ще се нахвърлят върху някой следващ. И това може да е всеки от вас, който в момента си мълчи.
цитирай
24. tutankhamon661 - !!!!!!!!!!!!!!!!!!!
11.05 00:54

Понеже често виждам обръщения към модераторите, нека кажа: нито на модераторите, нито на "Инвестор" им пука за Блогбг. Този сайт изобщо не е важен за тях и го поддържат само между другото - евентулно ако някой ден им хрумне как да го използват за нещо по-печелившо. Поради тази причина в момента Блогбг представлява кочина от приятелско-роднински отношения, мръсни игри, омраза, реваншизъм и зловещи интриги. Онези, които все още не го знаят, продължават да се чудят защо едни блогъри получават бан без да са нарушили правилата, а други многократно са прескочили не само блоговите, но и моралните закони, пък никога не са получавали наказание.

Модераторите за необразовани невежи, които допускат такива убийствени правописни грешки, че веднъж колежката им Никита не се стърпя и им се скара чрез коментар в блога на Блогбг. Въпреки доказаната си слепота те много добре знаят, че Rustam е дежурен нарушител и ако спазваха собствените си правила, щяха да са го изтрили отдавна. Да, изтрили, защото бан е малко за профил, който толкова много пъти се е изгаврил с хора, които по никакъв начин не са го предизвикали. Hаказание няма, понеже тук играят приятелски връзки.

Споко! Чух, че в САЩ вече има осъден заради "сръчкване" във Фейсбук. Hякой ден и в България ще завалят наказания за хейтърите. Прави ли ви впечатление, че Явор Колев, шеф на "Компютърни престъпления", все по-често се появява по телевизията и Интернет? Hе е случайнo. Хватката се затяга и злобарите ще леят горчиви сълзи.

цитирай
25. getmans1 - http://rustam.blog.bg/lifestyle/2015/07/06/zashto-e-nepriiaten-blogyryt-pier.1374480
11.05 07:27
... Само два щтриха към ореола на блоговата „съвест“ Рустам.
На линка в заглавието ще видите видите цялата технология на клеветене а и някои от приятелите му /само някои!/ интриганти.

http://rustam.blog/photos/42783/original/IMG_20160529_112519.jpg
Видите ли, каква благост и Божие смирение струи от тази фотка?


пп Този коментар го пускам за трети път, селският ми интернет т.е. мобилния нещо се спърцва посред нощите.
цитирай
26. starforlife - ~ 25. getmans1
11.05 08:12
Радо, това хубаво и благодаря за линковете.
Но не разбрах ти на мнение ли си, че този НИК заслужава съдба, която да преустанови гаврите му с хора като пвдаскалов и леоновпом?
БАН примерно би ли му наложил, ако беше модератор?
Заслужава ли го?
цитирай
27. vmir - 25. getmans1, Гет, ако позволиш: http://rustam.blog.bg/photos/42783/original/IMG_20160529_112519.jpg
11.05 08:29
цитирай
28. starforlife - ~ 27. vmir
11.05 08:37
Любо, прочети касаещата те част от 19-ти коментар тук:

http://starforlife.blog.bg/lichni-dnevnici/2018/05/08/edin-ot-nachinite-intelektyt-da-se-zabavliava-s-posredstveno.1607503
цитирай
29. getmans1 - . . . Стар, с тоя идиот съм във „война“ ...
11.05 09:17
... Стар, с тоя идиот съм във „война“ едва ли не от както съм се появил в блога. А, откакто забелязах тази негова „любов“ да се гаври с някои хора непредизвикано си мисля, че ако го изтрият ще ми липсва.
Малко като руснак съм да го еВа, без враг не мога :)))

Иначе ако го изтрият или БАНосат, той пак ще се появи по един или друг начин.
Такива трябва да се осоляват яко и то от повече потребетели докато се спаружат /както Кукушеля/. Чумавите трябва да се принудят сами да си хванат пътя или пък да си стоят в изолатора.
Проблема не е, че са толкова четени а е, че са толкова напомпани и видими, и си мисля, че само изразявайки нашата нетърпимост към тази грозотия и изродщина ще накара администраторите да вземат мерки.


starforlife написа:
Радо, това хубаво и благодаря за линковете.
Но не разбрах ти на мнение ли си, че този НИК заслужава съдба, която да преустанови гаврите му с хора като пвдаскалов и леоновпом?
БАН примерно би ли му наложил, ако беше модератор?
Заслужава ли го?

цитирай
30. musicgirl81 - Добро утро, Жоро-Стар! ;)
11.05 09:52
Чета коментарите тук, чета и тези под предния постинг. Чета как там rustam клеветил leonleonovpom2, че бил любовник на балдъзата си. И недоумявам тук въобще има ли модератори и каква точно е тяхната функция?
Поздравления за позицията, Корти. ;)
И още нещо. За себе си не виждам проблем Корти да пише от профила на Стар, защото близоста им го позволява, а нейния е с бан.
Rustam ли да пише и да е видим от всички? С интригите и клеветите?
Пфу!!
цитирай
31. vmir - 28. starforlife,
11.05 10:07
starforlife написа:
Но Приятелят ми Вмир го направи и ме ухили до уши.


Жоро, направих го най-вече заради теб. Сега се сетих и за името на конкретния ти постинг. В доста отношения те разбирам добре. Всъщност, заради теб се навъртам в блога. На такива като теб на по-ведри места в света им викат "мотиватор". Когато дойдох в блога се опитвах да бъда такъв, даже се карах с приятели заради такива като ВВ1951, защото наивно го бях приел за честен човек. Но тогава не бях наясно с маниерите на тази група. Шапка ти свалям, че си жертваш от времето заради такива с извинение "хора", търсещи начини да се възползват от всяка добронамереност, поне за да се изгаврят с нея. Нямам комплекси за интелектуалните си способности заради които някои тук инфантилно се опитват да блеснат с купешки думички, но смятам, че си по-интелигентен от мен.

Поздрави!
цитирай
32. hellena - Здравей, Жорж! :)
11.05 11:10
Наминах и вчера и днес, тъй като бях прочела, че ще публикуваш добра твоя поезия. Не губи ценното си време за подобни "войни", момчето ми. Разбирам те напълно, особено след като виждам какво говорят хората, но понеже не познавам поведението на блогъра спрямо когото е негодуванието, се въздържам от мнение.
С две думи, исках да кажа, че очаквам поезията, Жорж.
Приятен ден, момчето ми. :)
цитирай
33. nedovolen - Поздрави на всички от сговорната ...
11.05 12:24
Поздрави на всички от сговорната дружина, която гледам как планината повдига.
Не съм съдник, но главния герой и подобните му заслужават да бъдат оставени с по паничка солена вода под това, което величествено ежедневно ги огрява!
Белким им светне какво правят. :)))
цитирай
34. getmans1 - В същност не знам как стои технич.../ продължение на ком 29/
11.05 13:04
В същност не знам как стои технически въпроса с БАН и възможноста да се помпи такъв постинг!?
Ако е БАНосан но може да се помпи се питам какво от това, че е санкциониран щом пак ще виси 24 часа с гнусотията си на „върха“.
Ако го изтрият тотално в най-добрия случай ще изчезнат и гадориите му но само досегашните а една нова регистрация и лека смяна на тактиката му пак, ще доведат до нищо.

Не знам!
цитирай
35. leonleonovpom2 - Подкрепям напълно казаното за въпросния профил- Рустам!
11.05 13:29
Той направо шизофренично се е захапал за мен!
Първо не е от ранга ми, че да ми е съдник !
Учител в техникума по автотрансторт?! Ами да учи на правопис шофьорите, това е призванието му, не Пискова или мен! Кой го е натоварил с подобна грижа?

Написа куп постинги свързани с мен и целящи единствено опетняването ми!? Даже вече не ги и чета! " Кашкавалена история" - в която унижава и България, оплювайки едно от най- големите й и признати постижения, Мома-1 и Мома - 2 ,в които по безпрецедентен начин се опитва да ме осмива!?
И много други, вече свързани с професията ми?! На какво основание, какво разбира и какво е постигнал в нея!? Че съм бил алхимик Тук ,поради недостиг на знания/ а и не само тук/ , изпада в тъпанарска позиция Алхимиците не са посредствени химици , а обратно-отлични! Но не ме ласкае, той влага другия смисъл,тъпанарският, посредствен, потвърдено и с постингите му ,че съм "синтезирал полимер" и изобретил" бакелитен акумулутор"!?
И за капак, че съм бил любовник на балдъзата, каквато за мен не съществува!
Колежка по адрес на него написа, да не му обръщам внимание, защото орел не лови мухи!
Да, но неговото стана системно!
Обръщал съм внимание и друг път, да се вземат мерки, но виждам само обратни мерки!
Този линк не е полезен за блога, освен ако не се цели опропастяването му!
цитирай
36. leonleonovpom2 - За съжаление!
11.05 13:54
Той безспорно е най-изявеният в това отношение, защото това му е и единствената тематика, но не е сам! Другата е да задава дебилски въпроси от рода на - " Не разбирам"? пак със същата цел, който се хване, да го захапе!

Да се вземе принципнво решение /а за него без компромис/, който се развлича с окарикатуряване на блогъри, смятайки ,че постига нещо епохално по този начин, да бъде отстраняван от блога
Да пробва подобни низости някъде другаде! Ако ли не -специално за такива да се въведе категория! Бай Ганьо с карикатури на блогъри!
цитирай
37. cortana - Добър ден и от мен! :)
11.05 17:35
31. vmir - Ето точно това е проблемът на онази групичка с Жоро. Това, че буди доверие, мотивира хората, показва интелелект и е полезен. А това тях ги дразни и буди в тях комплекси. Представяте ли си, че подобни на rustam дребнави, злобни, завистливи, са учители на децата ни. Може да са добри по български и литература, но на какви ценности помежду другото ще научат децата? Какво съзнание ще способстват да се оформя.
Пресен пример за дребнавост и търсене на повод да се заяжда и присмива: Онази вечер, когато при бързописа, вместо Ъ бях чукнала А, защото буквите са една до друга. И веднага да се присмее и то при условие, че бях прочела вече и поправила. Може би да изкара, че е вследствие на неговата забележка? Ами в неговия първи постинг има такава грешка, която може да се приеме, че е поради слаба езикова култура, но не го заядох за това, нали?
Кофичко, когото да не забравяме :):))) пише в стил, който може да се приеме, че е именно, за да прикрие недобра езикова култура, защото е постоянно и дори при сериозни теми, но rustam не му прави забележка, а седнал тук да го прави за една буква. Че и панагюрци на цървули да обижда. Тези, които са щяли да провокират Великити сили по времето на турското робство и дори без Русия, България да получи освобождението си. А какво са правели по онова време пазарджиклии?
Но той трябва един ярък потомък на Панагюрище да се опитва да черни, само защото е комплексиран потомък на циганизиран град.
Така е и с pvdaskalov, така е и с leonleonovpom2. Понеже са хора с постижения в живота си и ги е захапал като горчива краставица.
Е не е ли 'релевантно (и ноторно, и ноторно)' :):):)) да се заключи, че този човек е комплексиран и от там жалък? :)
цитирай
38. cortana - 35. leonleonovpom2 - Привет! :)
11.05 17:45
Един път някой написа, че те, тази групичка заядливи старчета, били по-интелигентни, остроумни и забавни.
Кога е така? Къде и за какво? Кой вижда такова нещо в както вече казах, тази групичка заядиви старчета, които явно по времето на социализма са били свикнали да получават определена доза внимание и привилегии и които новото време ги е запокитило в ъгъла с ненужните и се чудят как да поддържат злобарския си тонус.
Ок, пише се някаква сатира веднъж, два пъти, но не постоянно и без повод. Последното го казвам, защото те най-лесно ще дадат за пример осмиването от страна на мен и жоро на един пишман техничар.
Да, но не е същото. Защото в нашия случай сме го правили тогава, когато същия излее пред вас нещо, което е невярно и/или глупаво. Което е вредно дори за определени ваши знания, ако му се доверите и го научите.
Различно, нали? :)
Но заради тази моя инцидентна позиция аз имам бан, а рустамчо за постоянното си лигаво люлюкане основно с даскалов и леон, не. :(
цитирай
39. cortana - А сега ще СЕ ЛОГНА С ПАРОЛАТА НА ЖОРО В ПРОФИЛА МУ :):)) и ще пусна новата настояща статистика. :)
11.05 17:48
Защото и това ги дразни, фактът, че Жоро е разностранно посещаван блогър, който се харесва на останалите масово, а не само както е при тях помежду им. :)
И когато Жоро си предостави паролата на няколко блогъра, беше именно затова. За да може ако и когато някой от тях се усъни или просто реши, да влезе и провери има ли например реални прочити към момента конкретен постинг и дадените му гласове дошли ли са от реални блогъри. И го направи това, даването на паролата, отново заради тези, които сега и това им неизнася: защото те и това се опитаха да вменяват, че Жоро си самогласува от кухи профили. Смешковченца. :)


Последни 20 регистрирани посетителя
17:22 - krysy
17:20 - cortana
16:24 - vaquero
14:57 - leonleonovpom2
14:49 - nkf
14:02 - leonleonovpom2
13:44 - leonleonovpom2
13:38 - get
13:34 - get
13:26 - graucho
13:06 - leonleonovpom2
13:05 - getmans1
12:51 - getmans1
12:12 - nedovolen
11:04 - hellena
10:33 - germantiger
09:51 - vmir
09:50 - apostapostoloff
09:45 - musicgirl81
09:07 - get


Последни 20 гласували:
17:45 - cortana
14:49 - nkf
13:32 - leonleonovpom2
12:23 - zemela
11:11 - hellena
10:32 - germantiger
09:53 - musicgirl81
09:52 - vmir
00:53 - tutankhamon661
00:12 - get
10.05 23:36 - delff
10.05 23:16 - sekirata
10.05 22:17 - sidhaarta
10.05 21:52 - zemela
10.05 21:12 - deathmetalverses
10.05 16:15 - hellena
10.05 15:14 - shtaparov
10.05 13:53 - leonleonovpom2
10.05 12:42 - get
10.05 12:20 - batogo


Кои точно са фейковите профили на Жоро от видимите в двете статистики?
Земела да кажем? Която не я напомпи вчера Жоро, нищо, че единствен коментар под стихотворението 'и е неговия, а беше напомпана (неотговорно твърдя, че го прави основно кушел) именно, за да се вмени, че го прави Жоро.
Хайде тези плоски номера не на нас. Както Жоро каза: блогърите на се глупави толкова, колкото рустамоподобни им се иска да са.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: starforlife
Категория: Лични дневници
Прочетен: 757842
Постинги: 360
Коментари: 4903
Гласове: 2968
Календар
«  Май, 2018  
ПВСЧПСН
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031