Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
26.05.2018 20:37 - Почти поетично
Автор: starforlife Категория: Лични дневници   
Прочетен: 2754 Коментари: 33 Гласове:
38


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
"Какво търсиха меркел, радев и макрон при путин?"
А кой си ти, че да анализираш?
И в същността на другите да може ти да се вплетеш?
Не мислиш ли, че в блог.бг празнодумно ти агонизираш?
Че охлюв пропълзяващ си, а мислиш смехотворно, че летиш?

А сега малко по-сериозно за "Песента на балалайките"
Когато за първи път едно малко детенце, което в махалата наричали Кифличко отишло на цирк, то напуснало разплакано представлението още в първата една третина. Поводът бил, че посредствените му познания по физика не могли да понесат факта, че блъскат с огромен чук по наковалнята, поставена в/у гърдите на човек от програмата, а на него абсолютно нищо му няма.
Откъде да знае малкият Кифличко, че когато масата на чука е пренебрежимо малка спрямо тази на наковалнята, това си е чиста физика и нищо удивляващо няма?
Нещо подобно, но в друг аспект като положението, че ако пуснеш един слон с тегло 800 кг. от 12-тия етаж, отдолу ще намериш купчина потрошени кости и окървавена телесна маса, а ако от същата височина пуснеш един скакалец, той ще се поизтупа в подножието на блога (упс - блока) и ще си заподскача към близката тревна площ, без да се съобразява с плача на Кифличко, че любимият му руски слон е бил по-големият брат на българския.

Въобще и изобщо смешки от старите лентяи както се казва.






Гласувай:
38



1. starforlife - Песента ли?
26.05.2018 20:43
Тя не е ебавка или не дай си боже поздрав за блоговите русколейки.
Тя е своеобразен акт на съпричастност и съболезнования към близките на онези конкретни 298 души, намерили смъртта си при съприкосновение с "великите" постижения на "гениалния" руски конструкторски ум, който никъде около нас не виждаме да облекчава живота ни, но пък през годините все ни напомня за себе си тук или там при отнемането му.
цитирай
2. predatorkapredatorka - ж, това е в твой стил /и мой/ Чукове по главите/ татко Ницше
26.05.2018 21:06
да се смееш ли,да плачеш,
или да...биеш табани..
аз, разб се не съм на ничия хранилка,
още по-малко русская, да пази Бог
но се чудя..
тозз платеният БЕЗродник, и цялата им Червена Тайфа на Бляк Квак
кой им плаща, или са доброволно..прости..
не искам да си блъскам главата с Мърлин, но той ми нарежда фактология тук
и то забъркана, и неясна..хипотетична...то,тъй логореята край немаа..
колко пъти се опитах, да му задам Въпрос..
а ,защо стои така Въпроса за газа
кому ето вьигодно..
Анализ иска публиката ,а не факти..
инак и на село има гУгъл, от 20г насам..

не е верно, България плаща една от най високите цени за газ от Русия..
около 30% по-скъпо от Германия..
та така..друзья..

цитирай
3. elinora - Песента е страхотна, всеки път когато я чуя се напрягам.
26.05.2018 21:18
Само заради нея ти гласувам на заядливото постченце:)))

пп черпя те с една велика Балалайка
https://www.youtube/watch?v=8gm_RKqeUNA
цитирай
4. starforlife - ~ 2. predatorka
26.05.2018 21:27
Ами именно за това става дума, Юл.
Въпросните се изявяват повече като руси, отколкото като българи.
Дай им да бранят руското, да се вълнуват от руските въпроси и интереси, а българските да ги оставят на заден план.
За такива руснаците имат много точна дума: сволоч.
И като споменах руска дума, та и това се присетих: речта им изобилства от руски изрази и цитати от най-различни руски писатели, поети, музикални изпълнители и т.н., а българския е сведен до такъв идиотски сленг (погледни например Кифличко), че аз го третирам като... подривна дейност (ха ха ха) спрямо езика ни.

Няма лошо - всеки с интересите си, но тук иде реч за това, че все те прави и умни, а другите прости.
Не съм седнал да ви пиша как в момента "Телерик" (естествено, че съществува все още. Академията беше запазена и "Прогрес" не я притежава.) действа по създаването на цял кампус по абсолютно западен образец, който още повече ще изстреля страна ни в сферата на АйТи технологиите. А ние и сега сме си меката в тази област в нашия регион от света.
Но кагато им споменеш нещо такова, те, всезнайковците, и за това започват да празнолеят и спорят с нас, хората, които това е част от живота им, а не блогово празнолейчество.

Е... Факти.
Докато някои блогови празнодумци разтягат локуми тук, други творят в области, които превръщат България в примамлива дестинация за инвестиции в сегменти, които са настоящето и бъдещето поне още 300 години.
Защото Русия я има газ още 100, я не.
Но човешкият ум създава и ще създава неща, за които тъпите раши (визирам политическите им лидери, които ограничават размаха на руския ум, който по нищо не отстъпва на западния) само могат да мечтаят и когато канелката от бъчвичката на Господ секне - ще захапят... другата канелка.
цитирай
5. starforlife - ~ 3. elinora
26.05.2018 21:31
Ами виж сега...
Аз ХАРЕСВАМ руската музика, изкуство, култура, народ...
НЕ ХАРЕСВАМ глупостта на руската олигархия и политическа система, осакатяващи тази страна.
При тези природни дадености, териториално величие и популационен контингент, вместо Русия по стандарт на живот да е по-напред от САЩ дори - тя крета мноого назад и дори постоянно пропада в най-различни класации.
Така, че е крайно време да проумеете, че Русия страда и ще загине, ако не се отърси от закостенелите си имперски напъни за господство.
цитирай
6. troina - https://youtu.be/M0ViA1m315E
26.05.2018 21:38


ЦАРЬ НЕ НАСТОЯЩИЙ? Предположения.

и аз да ти пусна едно видео, кратко е..гледай го
защото аз когато коментирам, първо чета, мисля.. и така..
Играта е мн по сложна..отколкото Запада и СаШа су Матушка Россия..
до по късно..

ааа, това не е глупост, напротив, напротив..гледай го..

/НЕ ХАРЕСВАМ глупостта на руската олигархия
и политическа система, осакатяващи тази страна


цитирай
7. vaquero - starforlife,
26.05.2018 21:38
Руският слон не може да се падне от 12 етаж, защото преди това трябва да се изкачи до там, а руското стълбище не може да издържи тежестта му. Така че.
Виж, друго е нашият слон. Той може да падне и от тротоара.
"А кой си ти, че да анализираш?" - никак не ме познаваш.
цитирай
8. elinora - Оф, Жорж,
26.05.2018 21:49
ми естествено, че ще харесваш руската музика, литература и култура, няма нормален човек, който да не харесва тяхното всеобхватно културно наследство.
А това, че народът им е беден, както и българският е факт неоспорим. Аз от политика не разбирам и слава Богу, но съм сигурна, че руснаците ще се оправят някак, а ние не, за съжаление...

пп чу ли Балалайката?
цитирай
9. анонимен - Ами виж сега. . . Аз ХАРЕСВАМ руската ...
26.05.2018 22:12
starforlife написа:
Ами виж сега...
Аз ХАРЕСВАМ руската музика, изкуство, култура, народ...
НЕ ХАРЕСВАМ глупостта на руската олигархия и политическа система, осакатяващи тази страна.
При тези природни дадености, териториално величие и популационен контингент, вместо Русия по стандарт на живот да е по-напред от САЩ дори - тя крета мноого назад и дори постоянно пропада в най-различни класации.
Така, че е крайно време да проумеете, че Русия страда и ще загине, ако не се отърси от закостенелите си имперски напъни за господство.


С този коментар, както и с поста, съм повече от съгласна.
ПП. Никой да не очаква от мен писания от типа на "Прости, Русия", независимо как се развиват събитията.
цитирай
10. starforlife - ~ 6. troina
26.05.2018 22:14
О, естествено, че не е глупост. Та нима е глупак този, който ръфа от баницата? А тя руската баница е огромна все пак. Темпорално ограничена, но огромна.
цитирай
11. starforlife - ~ 7. vaquero
26.05.2018 22:17
Че кой визира теб бре, Градски?
Или НИК-ът мЪрлин69 е твой?
Ако да - ОК. Но, ако не...
цитирай
12. getmans1 - Тоя Кифличко е без мармалад и даже не ...
26.05.2018 23:45
Тоя Кифличко е без мармалад и даже не е от козуначено тесто, постна работа!
цитирай
13. getmans1 - . . . Може от лайно да е, важното е П...
26.05.2018 23:48
... Може от лайно да е, важното е Путин да се казва!



troina написа:


ЦАРЬ НЕ НАСТОЯЩИЙ? Предположения.

и аз да ти пусна едно видео, кратко е..гледай го
защото аз когато коментирам, първо чета, мисля.. и така..
Играта е мн по сложна..отколкото Запада и СаШа су Матушка Россия..
до по късно..

ааа, това не е глупост, напротив, напротив..гледай го..

/НЕ ХАРЕСВАМ глупостта на руската олигархия
и политическа система, осакатяващи тази страна



цитирай
14. vmir - Мърльо - анализатор??
26.05.2018 23:53
Това е по-яко от свинче със звънче.
Спасително щоу за екземпляри в депресия. Или за уникално тъпи същества, за които е въпрос на оцеляване да видят по-тъп дори от себе си.
цитирай
15. starforlife - Да продължа репликите си от 22 часа.
26.05.2018 23:57
И ето ви факт на всезнайковците: При все, че като била-охланител нямам шеф над главата си и от 20 часа съм зад компютър, вече 2 часа не отразих коментар 8 и 9, налични още при първото ми репликиране, защото понякога и ние, била-охранителите, имаме мноооооого по-съществени ангажименти от блог.бг, изискващи пълното ни внимание и липса на разсейване.

~ 3. elinora
elinora написа:
Песента е страхотна, всеки път когато я чуя се напрягам.
Само заради нея ти гласувам на заядливото постченце:)))
Постингът ми е ироничен, а не заядлив.
Иронизирам напъните на миши69 (Котарак за аватар?! Бааси! Че кой сериозен човек има подобна психология?) да се изказва императивно и прави опити да анализира хора, далеч над неговия калибър.
Иронизирам Кофичко-Кифличко, който изкривява не само основни положения във физиката, а и такива в логиката. И за разлика от тях съм готов на сериозна дискусия, която би показала празните им приказки (основно визирам КофКифЛичко).


~ 8. elinora
Ами не, не си права. Точно България има по-големия шанс да се оправи и ще се оправи от Русия.
Само да си отидат бившите комунисти от власта и тя да бъде поета от необременените последващи поколения - и страната ни ще дръпне със скок.
Сигурен съм, защото познавам онзи 1% от младите ни хора, които могат да поведат нацията ни по магистралата на успеха.
А това, че харесвам много руски изпълнители, е видно от куп мои постинги през годините.
От публикуваните по-наскоро, този например:
http://starforlife.blog.bg/lichni-dnevnici/2017/12/20/ima-talanti-koito-sa-quot-celunati-ot-bog-quot.1583890
Както и от коментар 7-ми под него.


~ 9. angpiskova
angpiskova написа:
Никой да не очаква от мен писания от типа на "Прости, Русия", независимо как се развиват събитията.
Че то и не бива.
А мен лично именно това ме дразни. Фактът, че ОК, Русия е направила естествено нещо голямо за освобождението ни от турско робство, но:
- Първо: Все пак се е ръководела не от братска обич, а от собствените си интереси.
- Второ: Иска от нас да й се кланяме вовеки явно, при все, че отдавна и "пито - НАДплатено".
цитирай
16. анонимен - Това е по-яко от свинче със звънче. ...
26.05.2018 23:58
vmir написа:
Това е по-яко от свинче със звънче.
Спасително щоу за екземпляри в депресия. Или за уникално тъпи същества, за които е въпрос на оцеляване да видят по-тъп дори от себе си.

И аз се чудя кой го е излъгал този, че може да мисли:)
цитирай
17. vmir - 17. angpiskova,
27.05.2018 00:12
angpiskova написа:

И аз се чудя кой го е излъгал този, че може да мисли:)


Според мен някой, който има поръчение да увеличава броя на изкукалите у нас.
цитирай
18. starforlife - ~
27.05.2018 02:49
~ 12. getmans1
Веж сега, Гети...
Блеки (да си го кажем така, за да е ясно и за тези, които не му знаят новия прякор) е най-прост със следните факти, които съпоставям лично със себе си:
- Да си ме видял някога да го ебавам на професионални компетенции? Не! Факт. А той... Без изобщо да ме познава... Без дори да се яви на прословутата среща, че да види с очите си фактология за мен... Само, за да гали комплексираното си его... Говори пълни простащини (прочетох ги одеве с другото комплексирано ла~но миши69), че видиш ли програмирането ми, че видиш ли физиката ми...
Абе, кретен кофичконедоклатен, ти физика си учил предполагам до втори курс на техникума... А аз (не се дуя - просто съобщавам факт) при ви'шото си микроелектроника - още 3 години след това.
А за програмирането пък да не говорим. За пореден път го предизвиквам: "Умнико", подсигури си най-добрите твои трима познати Програмисти и кажи кога и къде да проведем един турнир. Сядаме и кодим. Ако те като екип ме победят и по скорост, и по чистота на кода - трамвай да стана.
- А за физиката... Ами хайде да говорим за тъпото ти изказване за "Бук"-а с физични закони и формули, м?


~ 13. getmans1
Ами именно за това говорим.
За тях не е от значение и не биха се радвали ние, българите да имаме силни политици и политика, а онея - чуждите, рашите.
Аз НЕ харесвам голяма част от амерковската външна политика, но пак я уважавам много повече от рашката. Защото пряко или косвено е насочена към добруването на целия техен народ. Докато рашката - само на върхушката.


~ 14. vmir
Виж сега, Любо...
Той може и да има качества в това отношение...
Не, поне спрямо мен, който не ме интересува политиката - със сигурност има по-добри. Но е пристрастен. И отрича очевадното.
А това вече е проблем и обезсмисля всичко друго.
Защото Истината трябва винаги да е на първо място.


~ 17. angpiskova
Недей чак толкова крайно. Със сигурност може.
Въпросът, казах го вече, е друг:
- Говори императивно за сложни неща, които не са като при... техниката например. Искам да кажа, че аз, ако говоря императивно да кажем за нещо в компютърната сфера, то е приемливо, защото в 99% от случаите неща са еднозначни. При политическите и макроикономическите игри, нещата са много по-сложни и единици са тези, които имат "право" да напират, че мненията им са меродавни.
- Спори/опонира (в случая визирам конкретно "спорове" с мен) с хора и по въпроси, които за въпросния са "тъмна Индия", а на другия са професионални компетенции.


~ 18. vmir
Интернет има един голям минус, който никога не би могъл да изчезне, защото е една социално-технологична екосистема, опитваща се да бъде максимално демократична.
Това е липсата на саморегулиране.
Именно поради това, такива биологични единици винаги ще има и те ще градят "кариера" в тази среда.
цитирай
19. librarian - Добро утро, Стар! :-)
27.05.2018 07:22
Силна песен. Много въздействаща. Благодара ти! :-)
цитирай
20. ba4kata73 - Добро утро и от мен, бачка.
27.05.2018 09:00
Солиш ли ги? Солиш ли ги? Щом ти е забавно.
Поздрави!
цитирай
21. starforlife - 2в1
27.05.2018 09:22
~ 19. librarian
Песента определено е силна и въздействаща.
По-късно днес ще допълня още една такава на една моя голяма любимка.


~ 20. ba4kata73
Ми...
цитирай
22. vmir - ~ 18. vmir
27.05.2018 10:59
starforlife написа:
~ 18. vmir
Интернет има един голям минус, който никога не би могъл да изчезне, защото е една социално-технологична екосистема, опитваща се да бъде максимално демократична.
Това е липсата на саморегулиране.
Именно поради това, такива биологични единици винаги ще има и те ще градят "кариера" в тази среда.


Оръжията не убиват, а хората, които си служат с тях. Преди доста години покрай една блогова инициатива обстоятелствата ми предоставиха възможността да видя какво реално представлява един от блогърите тук. Не става дума само да го видиш как изглежда, какви навици има в ежедневието, как и в какви условия живее и каква му е личната история, а да попаднеш на множество потресаващи противоречия с повечето от нещата, които пише в блога и да установиш по IP, че анонимните коментари, които ти пишат той и жена му са изпълнени с дива омраза, която няма нищо общо с никовите им коментари и с гостоприемството, с което са те приели в къщи и са се опитвали да те обработват любезно и снизходително като дете, което трябва да бъде въведено в света на възрастните и да разбере живота.

Съвсем накратко: Тези екземпляри играеха ролята на върли антикомунисти и русофоби, за да изсипват от време на време в нета отвратителни клевети срещу ключови политици и известни личности, които отстояваха европейското развите на България.
Какво значи обаче "от време на време" e ключът към успеха на пълзящата реставрация на нравите от времето на соца. Та, споменатия полуграмотник, отвреме навреме се изяваваше като "анализатор", подобно на Мърльо, глупостта на който те е вдъхновила да я възпееш в този постинг. И също като Мърльо69, зейваше пропаст между мащабите на обичайните му невежества и мащаба на "анализите" му. Е, засичал съм го как само някакви си 12-15 минути след разпускане на Консултативен Съвет за Национална Сигурност от Президента на РБ, безработният от 20 години споменат човек без образование и професия (за журналистическа акредитация и дума не може да става), публикува в блога си анализ с подробности от заседанието с лансиране на кремълска интрига в него... Националните и водещи частни медии съобщиха въпросните подробностите часове по-късно.

Така действа тази мрежа от продажни диверсанти на Кремъл, която нерядко любезничи, маже и плюе по комунистите и дори по Кремъл, а изведнъж ударно стоварва фалшивата им, отдавна подготвена и изпратена в необходимия за координиран удар момент, за да изкара управлението на страната от европейския му курс, или за да го компрометира.
Блогъри като Мърльо69 функционират като пощенски кутии, нерядко публикуващи изпратени им по спешност материали, които са поели ангажимента да представят за свои. За координаторите на тази подривна мрежа най-важно е да взема инициатива в лансирането на определени версии и да налага измамата за спонтанност и естествена реакция на обществеността.

Така примитиви като Мърльо служат на типове, които организирано ни крадат демокрацията всеки божи ден.

цитирай
23. musicgirl81 - Ето ме и мен. ;) И привет! ;)
27.05.2018 14:11
"Нещо подобно, но в друг аспект като положението, че ако пуснеш един слон с тегло 800 кг. от 12-тия етаж, отдолу ще намериш купчина потрошени кости и окървавена телесна маса, а ако от същата височина пуснеш един скакалец, той ще се поизтупа в подножието на блога (упс - блока) и ще си заподскача към близката тревна площ, без да се съобразява с плача на Кифличко, че любимият му руски слон е бил по-големият брат на българския."
;););)
Слонове в стъкларски магазин? ;););))););))
цитирай
24. musicgirl81 - Жоро-Стар, слонове се разлетели от блока "(упс - блога)" ;););)
27.05.2018 14:21
Ето виж: http://vencivaleri1951.blog.bg/politika/2018/05/27/quot-ne-sym-syglasen-s-teb-no-dokato-sym-jiv-shte-zashtitava.1610383
цитирай
25. анонимен - Ето виж: http://vencivaleri1951. ...
27.05.2018 14:36
musicgirl81 написа:
Ето виж: http://vencivaleri1951.blog/politika/2018/05/27/quot-ne-sym-syglasen-s-teb-no-dokato-sym-jiv-shte-zashtitava.1610383

Видях само последните постове - избягвам да влизам в определени блогове, макар понякога да правя изключение. Само че такива се сещат за различната гледна точка, само ако съвпада с тяхната:)
ПП. Жоро, никак не съм крайна. Много са му евтини манипулациите на въпросния - ниво 7-8 клас.
цитирай
26. raff - Привет, Жоро-Стар! :D
27.05.2018 14:46
Кратко и стилно. Конкретно и затапващо.
musicgirl81 написа:
Ето виж: http://vencivaleri1951.blog/politika/2018/05/27/quot-ne-sym-syglasen-s-teb-no-dokato-sym-jiv-shte-zashtitava.1610383

А това също го погледнах и ми стана смешно, че Стар явно яко им се е врязал в мозъка. :D
цитирай
27. troina - 22. vmir - Чудесно си го казал... да слушат всички
27.05.2018 15:01
Така действа тази мрежа от продажни диверсанти на Кремъл, която нерядко любезничи, маже и плюе по комунистите и дори по Кремъл, а изведнъж ударно стоварва фалшивата им, отдавна подготвена и изпратена в необходимия за координиран удар момент, за да изкара управлението на страната от европейския му курс, или за да го компрометира.
Блогъри като Мърльо69 функционират като пощенски кутии, нерядко публикуващи изпратени им по спешност материали, които са поели ангажимента да представят за свои. За координаторите на тази подривна мрежа най-важно е да взема инициатива в лансирането на определени версии и да налага измамата за спонтанност и естествена реакция на обществеността.

Така примитиви като Мърльо служат на типове, които организирано ни крадат демокрацията всеки божи ден.
цитирай
28. vmir - 25. angpiskova,
27.05.2018 15:05
angpiskova написа:
musicgirl81 написа:
Ето виж: http://vencivaleri1951/politika/2018/05/27/quot-ne-sym-syglasen-s-teb-no-dokato-sym-jiv-shte-zashtitava.1610383

Видях само последните постове - избягвам да влизам в определени блогове, макар понякога да правя изключение. Само че такива се сещат за различната гледна точка, само ако съвпада с тяхната:)
ПП. Жоро, никак не съм крайна. Много са му евтини манипулациите на въпросния - ниво 7-8 клас.


Според мен, нивото не превишава 4-5 клас. Бил любител на Волтер??? Все едно Волтер да е намерил за естествено убийството на Политковская, Немцов, и т.н., защото оспорват неотразимия блясък на най-великия измежду най-великите титани на политиката. Не нам, не нам, такой наглой дебилизм, дорогой ВВ1951!!!
цитирай
29. starforlife - ~
27.05.2018 15:09
~ 22. vmir
Дълъг коментар, но ще те репликирам кратко уж встрани с руска шега (споменах, че още от пребиваванията си като ученик-спортист зная доста):
"По-добре с Петров на Майорка, отколкото с майор на Петровка"
(за русофилите, дето не са помирисвали руската граница: "Петровка" 38 е адресът на московската милиция)


~ 23. musicgirl81
Ами виж сега...
То и Сваровски е разновидност на стъклото, но дуракоустойчивостта му (ха ха ха) не е за интелекта на КофКифЛичок.

~ 24. musicgirl81
Какво е изкретенял пак бай ти ВВ1951?
Сигурен съм, че е някоя псевдоинтелектуална мешана скара, чиято основна цел е да покаже видиш ли, че е интелигент и то с афинитет към ИзкуВството.


~ 25. angpiskova
Те по принцип са един дол дренки и политубежденията им са замръзнали именно до акъла на 7-мокласници.


~ 26. raff
Здравей.
Е да надникна и аз тогава, щом е толкова значително.


~ 27. troina
Ами аз мисля, че са толкова НПИ, че "работят" без пари. Просто си избиват напредналовъзрастовите комплекси и неудоволетворението, че в този нов живот в страната от тях абсолютно нищо не зависи.


~ 28. vmir
Добре де - навихте ме.
Ще хвърля един поглед на бай ти ВВ1951.
цитирай
30. starforlife - НО ПРЕДИ ДА ПОГЛЕДНА РАШКИЯ ИНТЕЛИГЕНТ, ДА НАПРАВЯ ДВЕ УТОЧНЕНИЯ, ЗАЩОТО ЗА ЕДНОТО МЕ ПРИСЕЩА СЛЕДНИТЕ ЧАСТИ ОТ КОМЕНТАРИ:
27.05.2018 15:15
В края на 7-ми коментар vaquero написа:
"А кой си ти, че да анализираш?" - никак не ме познаваш.

А в края на 8-ми пък elinora написа:
пп чу ли Балалайката?

И сега уточнението:
~ С първата, стихотворната част от постинга иронизирам ето този постинг:
http://merlin68.blog.bg/politika/2018/05/26/kakvo-tyrsiha-merkel-radev-i-makron-pri-putin.1610272
Иронизирам го основно с това, че се говори императивно, което е тъпо.
"Аз мисля, че...", "Според мен...", "Може би..."
Ако такива фрази участват като израз на позицията на автора в подобен род анализаторски постинги - ОК - бих ги приел сериозно.
Когато обаче се говори императивно - някак си е глупаво.
Все едно авторът казва: "Абееее, ейййй, ахмациии... Чакайте да ви светна какво означава това и това, 'щото вие сте прости и без моето свет ще добиете погрешна представа и направите грешни изводи..."
И в коментар по-горе казах: На подобни императиви по принцип имам право аз (или който и да е друг), когато говоря за технологии, защото там нещата са твърди и няма или-или. При политиката и макроикономиката обаче - нещата са въпрос на игри на Големите и е смешно някакви си льольовци, които изобщо не са в сферата на размах - да говорят така.
И въпреки всичко в началото на 2-ри абзац на 4-ти мой коментар казвам (цитирам): Няма лошо - всеки с интересите си, но тук иде реч за това, че все те прави и умни, а другите прости.

~ С втората част, шегаджийското представяне на елементарни неща от физиката, иронизирам ето този семпъл и глупав постинг:
http://blackpredator.blog.bg/zabavlenie/2018/05/25/pesenta-na-koliuletata.1610136
И го иронизирам отново основно по отношение на: "Абе, льольовцииии... Много сте прости бееее... Тази осколка от "Бук"-а е невероятно запазена за падане от 10 хил. метра беее, глупациии..." - подтекста на КофКифЛичок, с което иска да каже, че Западът спретва поредния нескопосан театър.
Льольо- Блеки,
да мислиш, че си по-умен от куп международни експерти (част от които руски - Вадим Лукашевич например), е не просто тъпо, а е безумно инфантилно.
Геодезист да се пъне да разбира повече от авио-, военни, разследващи експерти?!
Смях.

Ето например как споменатият Вадим Лукашевич прави за смях нескопосаните лъжи от страна на Русия, че не тя е отговорна за смъртта на 298 мъже и жени, някои от които оставили невръстни деца сираци.
https://www.youtube.com/watch?v=-u4BGFoWJMI
Ето друг РУСКИ източник:
https://www.youtube.com/watch?v=ZgkwxWFUTlM
Години разследване...
На десетки специалисти...
Всички (освен кретен-русофилистиците) приемат достоверността на събраните доказателства и крайни заключения...
Само видиш ли наш Кофичко по-по- от всички.

Не левитиращ, а вегетиращ мозък си ти, фютко! В епруветката на блог.бъг_е!
цитирай
31. vmir - 27. troina - 22. vmir
27.05.2018 15:16
troina написа:
Чудесно си го казал... да слушат всички


Цирка стана пълен - щом стигнахме дотам и крайни сътрудници на кръвожадни азиатски доктрини като Мърльо69 да бъдат бранени с помощта на европейската философска и социологическа мисъл...
Бре Венци, ти наистина сигурен ли си, че не си "сошёл с ума"???
цитирай
32. starforlife - ~ 31. vmir
27.05.2018 16:19
Казах, че зная много руски сказки.
В случая ще ги изебавам с: "Хубаво е не там, където ни няма, а там, където не сме стъпвали."
Нищо лично. Рашите сами са го измислили, което е показателно.

И един поздрав:
https://www.youtube.com/watch?v=iRT1evOs_eo
цитирай
33. vmir - 32. starforlife,
28.05.2018 10:56
starforlife написа:

И един поздрав:
https://www.youtube.com/watch?v=iRT1evOs_eo


Жалко, че хероичната путинска мачовщина не остави място за тези талантливи момичета. Защо им са джендърките Тату, след като си имат мачото Путю. (Абе, Жоро, тези да не би от срам да крият, че отдавна са обърнали резбата?) Баси сбърканяците.
Поздрав с любимото ми от Тату:

https://www.youtube.com/watch?v=Py4yg4sHl2k
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: starforlife
Категория: Лични дневници
Прочетен: 2589635
Постинги: 1153
Коментари: 16834
Гласове: 13882
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031