Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
08.06 07:36 - Понеже аз не съм Бекса,
Автор: starforlife Категория: Лични дневници   
Прочетен: 6196 Коментари: 43 Гласове:
27

Последна промяна: 08.06 07:39

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
не само няма да се покрия както очакваше един смугъл некадърник с Гугъл,
а днес ще пусна три постинга.

Първият е този и припомням въпрос за средно интелигентни хора:
С какво сам по себе си ето този мой постинг
http://starforlife.blog.bg/lichni-dnevnici/2018/06/07/quot-mitarstvata-na-edna-kniga-quot-chast-iii-ta-istanbul.1611954
показва, че снимките си са ама баш от ИстаМнМнбул ТАЗИ ГОДИНА, а не както твърди някой през 2015-та?

Към този въпрос добавям още два:
1-ви: Кога моя милост е правил тези снимки и с какво?
2-ри: Не мислите ли, че представителите на напъващите да са интелигентни сами се правят за смях?
Как ли?
Ами ще ви покажа във втория ми за деня постиг.
Като ще ви го покажа минимум за двама от "интелигентните".

(През живота си съм срещал много необразовани, глупави и най-вече посредствени  хора, но като някои, които от вчера изблестяха тук - честно да ви кажа не очаквах, че ще срещна.)

Хайде засега слушайте музика и НЕ ПРЕСТАВАЙТЕ ДА СЕ УСМИХВАТЕ,
а по-късно ви обещавам да се и посмеете с... учителската глупост.
И в мъжки, и в женски вид.
(при все, че те и учители...)






Гласувай:
28
1



1. vmir - Добро утро,
08.06 08:51
Жоро, да се докарваш със стар постинг за разстояние колкото отиване и връщане до Русе, "Тетевен", кофичко-мофичко може да допусне само задръстен мозък, заседнал телесно някъде, откъдето за него придвижването е епохално събитие.

Сега си припомних, че неговата лика-прилика с червените дамски гащи, която в предишния ти постинг ме светна кой(коя) e, преди годни настойчиво ме кандърдисваше да правим комбина срещу политически блогър, който изглеждаше невъзмутим и неподатлив на интриги. Тогава си помислих, че въпросния блогър може би й е досаждал или се е държал неуместно, но не се съгласих да се меся в чужди взаимоотношения. Преди малко влязох в блога му и видях, че се е изнесъл оттук още в началото на 2012 г, явно и на него му е писнало от полуграмотни идиоти и интриганти с претенции за наставници.
Успешен ден!
цитирай
2. vmir - Ще издам номера на Рустам, защото е обидно плосък, дано Жоро да не се сърди много.
08.06 10:24
Да смениш датата на скрийншот е първото нещо, за което човек може да започне да използва всяка програма за редактиране на изображения, например paint, с която всеки уиндоус е снабден. Това е направил Рустам и в момента будалосва предимно феновете си, защото по-умни хора няма как да заблуди. Гротескното е, че понеже не знае колко е елементарна тази операция, вероятно я мисли за по-трудна от отиване до Стамбул (нерде Ямбол, нерде Стамбул), и за да опростачи максимално феновете си, заема поза на "разобличител".

Смея да направя прогнозата, че в скоро време Рустам ще деактивира постинга си, защото Жоро ще го направи за смях и на кокошките.
цитирай
3. angpiskova - Браво!
08.06 11:51
Така се прави! Докато се снишаваме пред простотията и подлостта, ще ни мачка.
цитирай
4. cortana - Това ще го цитирам, защото коментиращият обича да пусне интрига и да изтрие след това. :)
08.06 12:11
rustam написа:
Обратен ефект
Тази нощ, вместо да се държи достойно, Гевечанов е изтрил няколко свои предишни акаунта в Блога, при това доста активни през годините назад. Едно от обясненията на тези му действия е, че по този начин се изтриват и всички лични съобщения на профила. Можем само да си представяме колко простотии, подлости и лигавене са съдържали те.

цитирай
5. vmir - Рустаме, не заблуждавай читателите кой какво прави и какво предстои да направи.
08.06 12:12
Седнал си на краставичар краставици да продаваш. Скоро самия ти ще побързаш да изтриеш двата си последни постинга. Сега се дуеш, защото още не знаеш колко си загазил.
цитирай
6. cortana - Привет, Жоро. :)
08.06 12:16
Минавам много набързо само да кажа, че се посмях току що с посредствеността и на двамата учители. :)
Освен това, само аз ли съм забелязала, че само един 'познава' и 'се е срещал' с шамба? :) :)
Не ви ли се струва съмнително? :)
Тово багерите са голяма работа, от мен да го знаете. :) :) :)))))
цитирай
7. rustam - Нe, не ми се струва.
08.06 12:35
cortana написа:
Минавам много набързо само да кажа, че се посмях току що с посредствеността и на двамата учители. :)
Освен това, само аз ли съм забелязала, че само един 'познава' и 'се е срещал' с шамба? :) :)
Не ви ли се струва съмнително? :)
Тово багерите са голяма работа, от мен да го знаете. :) :) :)))))

цитирай
8. cortana - Отново се включвам много набързо. :)
08.06 12:40
Г-не от коментар 7, никой не пита Вас. :)
А и стойността на думите Ви не е от най-будещите доверие тук. :)

Следва статистика. :)

Последни 20 регистрирани посетителя
12:34 - rustam
12:08 - cortana
12:05 - vmir
11:59 - rustam
11:44 - angpiskova
11:11 - get
11:03 - vmir
10:24 - zemela
10:07 - vmir
10:01 - vencivaleri1951
09:31 - get
08:37 - vaquero
08:35 - germantiger
08:33 - vmir
08:29 - krumbelosvet
08:19 - deathmetalverses
08:15 - get
08:12 - vmir
08:12 - krumbelosvet
07:53 - 4udovi6teto

Последни 20 гласували:
12:18 - cortana
11:44 - angpiskova
10:25 - zemela
09:02 - germantiger
07:54 - 4udovi6teto
06:16 - get
06:15 - barin
04:06 - vmir
02:20 - tutankhamon661
07.06 19:59 - cefulesteven
07.06 18:24 - ba4kata73
07.06 17:02 - get
07.06 15:44 - angpiskova
07.06 14:22 - zaw12929
07.06 10:33 - vaquero
07.06 10:15 - germantiger
07.06 09:53 - xubavka
07.06 06:45 - musicgirl81
07.06 06:23 - barin
07.06 06:05 - sofisofi
цитирай
9. cortana - Всъщност, Г-н Русам, Вие какво точно делите с Жоро? :)
08.06 12:44
Искам да кажа, с какво той толкова Ви е раздразнил, че е тази огромна загуба на време от Ваша страна да правите нещо, което е обречено на неуспех и Вие сте се убедили през годините, че няма шанс да направите Смарти нехаресван?
Опитвате вече години, но резултат нулев. Докога смятате да продължавате и не е ли глупава загуба на време?
цитирай
10. rustam - Защо нулев?
08.06 13:06
cortana написа:
Искам да кажа, с какво той толкова Ви е раздразнил, че е тази огромна загуба на време от Ваша страна да правите нещо, което е обречено на успех и Вие сте се убедили през годините, че няма шанс да направите Смарти нехаресван?
Опитвате вече години, но резултат нулев. Докога смятате да продължавате и не е ли глупава загуба на време?


Мнозина са блогърите, които 100именов лицемерно привлече и на които спечели доверието с илюзия за приятелство. После, разочаровани и излъгани те сложиха край на измамното приятелство, благодарение и на говоренето на истината от такива като мен. Да ги изброявам ли? Истината трябва да се казва. Тя ни прави свободни!
цитирай
11. starforlife - Да чуем.
08.06 13:10
rustam написа:
Да ги изброявам ли?
цитирай
12. xubavka - Здравей, Жоро!
08.06 13:15
Извини ме за това, че се включвам, и то късно, и за кратко. Ще взема отношение само по един от въпросите за снимките: Снимките изглежда да са правени с две устройства - фотоапарат Nikon D5300 с висока резолюция и телефон HUAWEI RNE-L21, като дата, някои са с дата 25.04.2018, то личи от брояча на камерата или от propertis на date taken original. Извини ме, че нямам време да ги разгледам всички подробно. Иначе са страхотни!
цитирай
13. cortana - ЕТО ГО НЕОСПОРИМИЯТ ФАКТ! ТЕЗИ, КОИТО СА 'ДИШАЛИ' ЗНАНИЯ ОТ ЖОРО СИ ЛИЧАТ ОТ САМОЛЕТ! :)
08.06 13:34
xubavka написа:
Извини ме за това, че се включвам, и то късно, и за кратко. Ще взема отношение само по един от въпросите за снимките: Снимките изглежда да са правени с две устройства - фотоапарат Nikon D5300 с висока резолюция и телефон HUAWEI RNE-L21, като дата, някои са с дата 25.04.2018, то личи от брояча на камерата или от propertis на date taken original. Извини ме, че нямам време да ги разгледам всички подробно. Иначе са страхотни!

Браво, Жорова градска! Отличен отговор, към който имам само забележката, че телефонът е Мейт10, а цитираното от Вас за HUAWEI е фирмуер.
Сега разбирате ли всички къде са дори тези, които Жоро е учил на компютърни умения и къде за съжаление са учителите, в чиито ръце са поверени децата ни?
Таня, Жоро е обещал да ме запознае с Вас. :)
Иска ми се да вземете отношение и по другите два въпроса, за които той подсказва, че показват какви лаици са rustam и elinora и как не могат да отстоят позиции, които сами са избрали, за да се направят сами за посмешище. :):)))
Поздравчета с едно клипче от канала на Ж :)

https://www.youtube.com/watch?v=h5KR0MlvMaE
цитирай
14. rustam - Отличен, вярно е.
08.06 13:59
cortana написа:
xubavka написа:
Извини ме за това, че се включвам, и то късно, и за кратко. Ще взема отношение само по един от въпросите за снимките: Снимките изглежда да са правени с две устройства - фотоапарат Nikon D5300 с висока резолюция и телефон HUAWEI RNE-L21, като дата, някои са с дата 25.04.2018, то личи от брояча на камерата или от propertis на date taken original. Извини ме, че нямам време да ги разгледам всички подробно. Иначе са страхотни!

Браво, Жорова градска! Отличен отговор, към който имам само забележката, че телефонът е Мейт10, а цитираното от Вас за HUAWEI е фирмуер.
Сега разбирате ли всички къде са дори тези, които Жоро е учил на компютърни умения и къде за съжаление са учителите, в чиито ръце са поверени децата ни?
Таня, Жоро е обещал да ме запознае с Вас. :)
Иска ми се да вземете отношение и по другите два въпроса, за които той подсказва, че показват какви лаици са rustam и elinora и как не могат да отстоят позиции, които сами са избрали, за да се направят сами за посмешище. :):)))
Поздравчета с едно клипче от канала на Ж :)

https://www.youtube/watch?v=h5KR0MlvMaE

а какво ще кажеш, че Таня е посочила 25 април т.г. за дата на изображението? М? Нали снимката е правена "онзи ден" в ИстаНбул?
цитирай
15. cortana - Както един път Жоро каза: Някои хора са тъпи като цървули. :)
08.06 14:12
Вие наистина ли не осъзнавате как сам се правите за посмешище?
Жоро Ви каза, че играете неговата игра и мисля, че се убеждавате. :)
Първо твърдехте, че снимките били публикувани в негов постинг още през 2015та година.
Сега пък били правени през април 2016та, което не влиза ли в противоречие с първоначалното Ви твърдение? :)
Май напълно политате натам, накъдето Смарти предварително Ви е подготвил именно игра на интелект и се забавлява с глупостта и незнанието Ви, но пък високите Ви претенции за обратното? :)))

Все пак малко 'помощ от приятел':
Изключете имплементирането на дата и час на дигиталния си фотоапарат. След това направете снимка. И след това научете поне, че 'date taken' не винаги отразява дата на създаване.
След това ми покажете къде Жоро казва, че 'снимката е правена "онзи ден" в ИстаНбул'?
После се върнете назад в блога на Жоро и вижте кога той говори, че е бил в Турция в командировка.
А накрая погледнете снимката с лалетата и я сравнете с една от тези на приятелката Ви elinora.
Нищо не навръзвате като логични умозаключения ли? Ами тогава защо се опитвате да се правите на по-знаещ и интелигентен от този, който Ви води за носа когато както реши? :):):)))
А още най-накрая си задайте въпроса толкова ли Ви е зор да си губите времето в игра, в която сте шутът, а Жоро, режисьорът? :):):))))
А най-най-най-накрая направете цялото това свое разследване, което водите от два дни със снимките на приятеля Ви икономист и ще вникнете, че Жоро се ебава с посредствеността при неговите лъжи тук.
И, ако имате съвест... Само, ако имате съвест... Ще признаете поне пред себе си, че лъжите са при вас, а не тук.
цитирай
16. xubavka - ~ 13. cortana : Здравей, Корти!
08.06 14:30
Благодаря ти за оценката и поздрава. Не взимам отношение по другите въпроси, защото не познавам блогърите и мотивите им, т.е. недостатъчната информация пречи на решенията и заключенията. Отскоро съм в блог.бг. Казала съм и на приятел от блога, който ценя, че обикновено когато мъжете кръстосват шпаги помежду си, жените трябва да стоят ако е възможно настрана. Обикновено от наблюденията ми, и набраният от мене социален опит, възможно е дори след такива спорове да се зародят нерушими мъжки приятелства /в буквалния смисъл на думата/. Не толерирам конфликтите, макар, че в теориите за управление на екипи мненията са различни, посещавам приятелите си в блога, за да получа знания и все пак заради уважението на труда им. Сигурна съм, че всеки може да даде нещо на света от себе си. Жоро може да дава знания, доказал го е поне пред панагюрци, а както разбирам и на други места. Не вярвам да няма теми , по които публикуващите тук да не намират общ език и единомислие, но все пак добре е да се приемаме и различни. Екип от еднакви хора не може да постигне успех.
Поздрави!
цитирай
17. starforlife - Хайде и аз да се включа много набързо и дано не подведа, че днес ще е постингът, от който, драги съблогъри, да научите някои неща, че да не ставате за смях като
08.06 14:36
Първо: Таничка, 'Убавке, БРАВО!
Не съм си губил времето да вдигам нивото на хиляди хора не само в родния ни град, а из цяла България (, че и извън нея).
БЛАГОДАРЯ ТИ ЗА ОЦЕНКАТА НА РАБОТАТА МИ В ЕДИН ДОСТАТЪЧНО ДЪЛЪГ ПЕРИОД ОТ КАРИЕРАТА МИ И ВИД МОЙ БИЗНЕС!

Второ: Кортичка, 'Убавицо, ти също си се справила при репликата си към Рустамч0 повече от перфектно. Ти си ми гордост, знаеш нали?
Затова и вчера като стана въпрос за теб - задочно в скайп те "представих" на приятелката ми Самодива.


Трето: Цъгов, забелязвам, че продължаваш с интригите на мой гръб и клеветите към мен. Няма лошо - щом мислиш, че имаш топките за това.
А иначе: Да! Играете Игра, в която разберете, че просто нямате шанс, защото техническите ви познания са на нивото на слаб мой ученик.
Ама доста слаб. Такъв, който диплома от мен не би получил, защото отдолу стои подписа ми и печата на една от фирмите ми все пак.
Ако днес не успея с образователния постинг, който на всеослушание ще съдържа само 30% от Познанието което ще дам - то ще го направя утре.
Останалите 70% ли?
Ами тях ще ги дам само на отбрани блогъри, за да не се получава тъпото обстоятелство да ви уча (както е било през годините) на неща, които после да използвате за интриги и дори с/у самия мен.

И, Цъгов, факт е, че дори и при това ми цинично от доста време поведение - при мен се появиха и вече ме четат редовно нови блогъри.
Например Гет.
Или Цефулстивън.
Или Тутанкамон.
Или Сидхаарта.
...

А при вас?
Един от профилите на Кушил? хаааа ха ха ха смЕх!


Така, че, Цъгов, нищо не постигаш, мен.
Само си навличаш ядове, които ще те споходят.
цитирай
18. starforlife - ~
08.06 14:48
xubavka написа:
Не взимам отношение по другите въпроси, защото не познавам блогърите и мотивите им, т.е. недостатъчната информация пречи на решенията и заключенията.

Таничка, тук не иде реч да вземаш отношение към поведението на блогърите.
Иде реч за ЧИСТО ТЕХНИЧЕСКИ ОБСТОЯТЕЛСТВА по отношение на снимките, които САМИ ПО СЕБЕ СИ ПОКАЗВАТ, ЧЕ АЗ ГОВОРЯ ИСТИНАТА, А ЦЪГОВ...

СЕГА ВНИМАНИЕ, ЗАЩОТО АЗ ВИНАГИ СЪМ ПРАВДИВ:

ЦЪГОВ НЕ ВИ ИЗЛЪГА ВАС, СЪБЛОГЪРИТЕ, ЗА ЕДНО НЕЩО ВЧЕРА!
ПОВТАРЯМ: ЦЪГОВ НЕ ВИ ИЗЛЪГА ЗА ЕДНО НЕЩО ВЧЕРА!
НО ИЗЛЪГА СЕБЕ СИ!
И, ако го е направил наистина неволно, от незнание, най-вече ОТ ПОСРЕДСТВЕНОСТ - аз съм човекът, който БИ СЕ ИЗВИНИЛ естествено!
Защо го казвам едва сега ли?
Много просто: Разбрах го самият аз едва днес, когато прочетох постинга му. Ако не беше той (постингът) - НЯМАШЕ ДА РАЗБЕРА, че Цъгов се е тотално заблудил.
И пак казвам: Понеже поведението на въпросния е крайно неприемливо от години тук и спрямо куп хора (Русти, профилът джермъниуомън например да ти говори нещо?) - затова няма да прибързвам с извинение и оставям отворен въпроса дали пък не е чак толкова зле с компютърните познания и просто и за това, което казах, че явно греши - е нарочно поведението му.

Така, че - в образователния постинг ще покажа за кое той не ви излъга да факто, а за де юре не знам.

Тоест, Таничка, ако приложиш техничарски умения по отношение на една от малките, вертикални снимки, тази със стола-"пиано" - ще се убедиш, че АЗ НЕ ЛЪЖА И СНИМКИТЕ СА ОТ МОЕТО ХОДЕНЕ В ИСТАНБУЛ ТАЗИ ГОДИНА!
Ако приложиш пък чисто интелектуална и пъргава мисъл и остра логика по отношение на снимката с лалетата и подобна на Елионора - ОТНОВО ще се убедиш, че АЗ НЕ ЛЪЖА И СНИМКИТЕ СА ОТ МОЕТО ХОДЕНЕ В ИСТАНБУЛ ТАЗИ ГОДИНА!

А сградата със скелето? М, Цъгов?
Нали не мислиш, че "развалих" снимковия си пътепис с нея хей така, неволно?
При мен нещата следват една логика, която много малко подобни на мен в начина на мислене притежават като поведение.
И това не е някакво фукня сега, а просто факт.
Тази сграда е един от трите ми перманентни маркери, Цъгов.
Защото сте толкова предвидими, че бях на 100% убеден, че ще закретенеете по постинга.
Та нали точно и затова ви го поднесох с голямо закъснение - да се позабавляваме с посредствеността ви, слабите ви компютърни уминия и заспала логика.
цитирай
19. xubavka - ~ 18. Здравей отново, Жоро!
08.06 15:16
За снимката IMG_20180605_100032.jpg ако говорим, правена е на 25.04.2018 г. с телефон HUAWEI RNE L20 в 16,00 часа с резолюция 290х386 пиксела. Извини ме ако бъркам модела на телефона. Не мога толкова бързо да реагирам, защото съм с облачна технология и е необходимо първо да направя копие на файла, за да дам становище. Извини ме още един път. Моля Ви, не се карайте! Поздрави!
цитирай
20. cortana - :)
08.06 16:26
starforlife написа:
Кортичка, 'Убавицо, ти също си се справила при репликата си към Рустамч0 повече от перфектно. Ти си ми гордост, знаеш нали?
Затова и вчера като стана въпрос за теб - задочно в скайп те "представих" на приятелката ми Самодива.


Защото сте толкова предвидими, че бях на 100% убеден, че ще закретенеете по постинга.
Та нали точно и затова ви го поднесох с голямо закъснение - да се позабавляваме с посредствеността ви, слабите ви компютърни уминия и заспала логика.


Така, че, Цъгов, нищо не постигаш, мен.
Само си навличаш ядове, които ще те споходят.

:)
Тук ли си вече? Защото едва успявам да присъствам. :)
цитирай
21. starforlife - ~ 20. cortana
08.06 16:35
Ами не, не съм.
В движение съм.
И току на някое задръстено кръстовище хвърля бегъл поглед.
Но ти не се отвличай, а си действай по задачите.
цитирай
22. starforlife - ~ 19. xubavka
08.06 16:37
Този път вече - тотално грешиш.
За абсолютно всичко.
И точно това беше идеята ми - обърни изрично внимание на втория мой коментар там.
цитирай
23. starforlife - ~ 1. vmir
08.06 17:18
Здраво, Любо!
Ами така е - от София до ИстаМнМнбул е кажи-речи същото разтояние като от София до Русе.
Не виждам нищо учудващо човек да отскача до там що е речено всяка седмица.
Все пак една 3-дневна екскурзия е има-няма 250 лева.

За съжаление обаче аз бях там малко късно и не на екскурзия.
Малко късно, защото Фестивалът беше вече приключил.
Но пък мога да пусна страхотни снимки (или видео) от аквариумната панорама.
И, ако го направя след месец - това ще означава, че твърдя, че предния ден съм бил в ИстаМнМнбул ли?
СмЕх!
цитирай
24. starforlife - ~ 2. vmir
08.06 17:21
Жоро е забравил отдавна какво е това сърдене.
По-скоро ще те критикува, защото този път грешиш: Рустам не е работил с каквато и да е програма и ПРИНЦИПНО СЕ ОКАЗВА, ЧЕ НЕ Е ИЗЛЪГАЛ, НО ТОВА ГО ПОСТАВЯ В ОЩЕ ПО-СМЕШНО ПОЛОЖЕНИЕ НА ЛАИК ИЛИ ПОТВЪРЖДЕНИЕ ЗА ИНТРИГАНТ.
Ще разбереш явно утре (днес няма да успея да напиша постинга, който обещах преди дни още) или вдругиден.

В цялата тази история с последните два постинга на Рустам, Любо, има обаче още смехории.
Например: Той твърди, че аз съм посредствен при нещата по отношение на компютърните ми умения, нали така?
Сега...
Да оставим факта, че хора, които ме познават реално - говорят коренно различни неща...
Да оставим факта, че под пътеписа ми до "Рафи"- Пловдив - има снимки на куп мои дипломи, които опровергават кретениите му...
Да оставим факта, че от години всички знаят от каква полза съм бил на всички тук и кой ви е помагал най-много в моменти когато не се справяте с новопоявили се идиотизми от страна на поддръжката...
Дори само да сравниш неговите два последни постинга с мои от този сорт - си личи къде е той и къде аз като знания, умения, интелект.
На него нищо не можеш да му разчетеш на скрийншотовете (факт, очеизваден), докато мои такива постинги са почти кристално ясни (също факт, ноторен - ха ха ха).
И съм обяснявал каа да ги правите такива, но не би - някои уж могат (на думи), а реално от изявите им се вижда некадърност.

Или не говоря релевантно (и ноторно - и ноторно)?
цитирай
25. anngry - Привет, Жоро-Стар! :D
08.06 17:36
Трябва ли да ти напомням, че си обещал редовно филми? :D
Заяжданията в блога няма да спрат. И да усмихваш или научиш някого на нещо е далеч по-смислено от това да подиграваш заядливковците. :D
цитирай
26. anngry - Ами "релевантно (и ноторно - и ноторно)" говориш, няма как да има спор
08.06 17:39
starforlife написа:

Да оставим факта, че хора, които ме познават реално - говорят коренно различни неща...
Да оставим факта, че под пътеписа ми до "Рафи"- Пловдив - има снимки на куп мои дипломи, които опровергават кретениите му...
Да оставим факта, че от години всички знаят от каква полза съм бил на всички тук и кой ви е помагал най-много в моменти когато не се справяте с новопоявили се идиотизми от страна на поддръжката...
Дори само да сравниш неговите два последни постинга с мои от този сорт - си личи къде е той и къде аз като знания, умения, интелект.
.....

Или не говоря релевантно (и ноторно - и ноторно)?

Казах вече. Спор не може да има. :D
цитирай
27. inf0rmant - В поста Жоро написа:
08.06 18:05
"През живота си съм срещал много необразовани, глупави и най-вече посредствени хора, но като някои, които от вчера изблестяха тук - честно да ви кажа не очаквах, че ще срещна.)"
И според мен това изчерпва темата.
цитирай
28. vmir - 24. starforlife,
08.06 19:05
starforlife написа:
Или не говоря релевантно (и ноторно - и ноторно)?


Напротив - горвориш съвсем релевантно (и ноторно - и ноторно). И ми е ясно доколко разбира свиня от кладенчова вода. Винаги съм се чудил на целенасочената упоритост, с която свинете се възползват от правото си на доволно уригване. Приповдигнатото им настроение не ги напуска дори в навечерието на Коледа. Да се смееш ли, да плачеш ли на блажената им самодостатъчност...
цитирай
29. cefulesteven - Рустам е паталогичен подлец. И е ...
08.06 19:24
Рустам е патологичен подлец. И е такова нищожество, че винаги разчита на подкрепата на наивните, които е подвел с възможно най-плоски лъжи.
цитирай
30. angpiskova - Рустам е паталогичен подлец. И е ...
08.06 19:40
cefulesteven написа:
Рустам е паталогичен подлец. И е такова нищожество, че винаги разчита на подкрепата на наивните, които е подвел с възможно най-плоски лъжи.

Стеф, тези, които гравитират около него, не са толкова наивни. Същите подлеци са.
цитирай
31. starforlife - Здравейте! Току що влизам и преди да ви отразя коментарите - да попитам:
08.06 19:47
Кои казвате са моите клонинги в новата статистика, която цитирам?



Последни 20 регистрирани посетителя
19:39 - angpiskova
19:36 - vmir
19:33 - shtaparov
19:18 - cefulesteven
19:15 - cefulesteven
18:57 - vmir
18:03 - inf0rmant
17:33 - anngry
16:32 - cortana
16:23 - cortana
15:14 - xubavka
14:26 - xubavka
14:01 - cortana
14:01 - cortana
13:56 - rustam
13:27 - cortana
13:13 - xubavka
13:00 - rustam
12:38 - cortana
12:34 - rustam

Последни 20 гласували:
19:33 - shtaparov
19:16 - cefulesteven
18:05 - inf0rmant
17:40 - anngry
13:17 - xubavka
12:18 - cortana
11:44 - angpiskova
10:25 - zemela
09:02 - germantiger
07:54 - 4udovi6teto
06:16 - get
06:15 - barin
04:06 - vmir
02:20 - tutankhamon661
07.06 19:59 - cefulesteven
07.06 18:24 - ba4kata73
07.06 17:02 - get
07.06 15:44 - angpiskova
07.06 14:22 - zaw12929
07.06 10:33 - vaquero
цитирай
32. starforlife - А сега репликите ми:
08.06 19:55
~ 3. angpiskova
Къде се е чуло и видяло мишоци да мачкат тигри?
А "мишок" или "тигър" - всеки сам избира според това доколко му стиска.


~ rustam в двата коментара
Задаваме ти конкретни въпроси.
От отбягването на отговорите си личи коя животинка си избрал да си и, че явно ти харесва да мишкуваш.


~ anngry в двата коментара
Ще удоволетворя молбата ти за филмчето.
И без това изпуснах часа за обещаното насочване към глупендера шаПбала.


~ 27. inf0rmant
Ами който има глава на раменете - би следвало да отчита фактите.
Само се "притеснявам", че някои (дори извън групичката на девиантните мишоци) са толкова неориентирани и незнаещи, че могат лесно да бъдат манипулирани.
Това обаче мен изобщо ни най-малко не ме е~е.


~ 29. cefulesteven
Радвам се, че все повече и повече и то реални самоличности се обаждат.
И е факт, че:
- Цъгов подмята видиш ли, че разни блогъри се отказвали от мен и съм дори бил мамил и сексуално малтретирал, но това са само негови подмятания, които дори не смее да подкрепи с цитиране на имена/НИК-ове
а
- От появяващите се все повече блогъри като теб, cefulesteven - си личи с какво отношение са към въпросния/въпросните.
ПС: Поправи "а"-то на "о", защото ще се хванат за това смешно нещо комплексарите дребнави и непоръбени.
цитирай
33. starforlife - Може да отскочите и до новия постинг:
08.06 20:22
http://starforlife.blog.bg/lichni-dnevnici/2018/06/08/star-ubiecyt-na-trolove-ha-ha-ha.1612133

Приятна петъчна вечер от мен.
Ако имате бутилка хубаво вино - то ето ви една хубава музика за фон:

https://www.youtube.com/watch?v=FGWBhFOcuLI
цитирай
34. cefulesteven - Рустам е паталогичен подлец. И е ...
08.06 20:24
angpiskova написа:
cefulesteven написа:
Рустам е паталогичен подлец. И е такова нищожество, че винаги разчита на подкрепата на наивните, които е подвел с възможно най-плоски лъжи.

Стеф, тези, които гравитират около него, не са толкова наивни. Същите подлеци са.


Нямах предвид гравитиращите около него. Всъщност и те са наивни и някой ден ще съжаляват за глупоста си, подлеците свършват по един и същи начин - един ден разбират, че са прецакали себе си, жестоко са се прецакали и нямат време да поправят бакията си. За други обаче мислех като заговорих за наивните. Множеството, неизвестното, което се надява да подведе с дебелокожите си лъжи. Ето и в този случай, пуска скрийншот, влиза непознаващ атмосферата в блога и е достатъчно наивен, за да не се попита: "ами къде е линка". Не знае, че Рустам е подлец и се връзва...Чиста класическа лъжлива новина в дребнав мащам. Дребнав като милиционера-учител...Друг е въпроса колко хора ще му се вържат. Съвсем друг. Много ли, малко ли, колкото и да са, Рустам е производител на лъжи и се надява наивни, връзващи се на лъжите му хора да застанат на негова страна и да го защитят.
цитирай
35. germantiger - ...
08.06 20:55
Прави ми впечатление, че венци и икономиста до момента не съм видял да коментират там

в началото на миналия ми постинг - заслужено добавих изречение за теб и блг за първа страница преди ден

днес имам проблеми с блога - билов гласуване, билов постинги било в лс

но и за първи път админ ми отговори зщао ми е свалил постинг - за което админа дори заслужава да бъде похвален без ирония - сьефте някой от админстраията ми отговаря за кавкото и да било
цитирай
36. anngry - :D
08.06 23:08
"Ще удоволетворя молбата ти за филмчето."
И си го направил. :D Благодаря! :D
цитирай
37. apostapostoloff - Не 80 %, а
09.06 05:50
99 % от българите са дебили.
цитирай
38. zuzi0550 - с Бекса, щяхте да сте най добрите ...
09.06 11:47
с Бекса, щяхте да сте най добрите приятели.
цитирай
39. starforlife - Хайде да пусна статистиката и тук, за да се "върже" с вече даваната преди:
09.06 13:18

Последни 20 регистрирани посетителя
12:03 - germantiger
11:43 - zuzi0550
11:11 - xubavka
10:05 - ok3223
09:56 - germantiger
09:55 - germantiger
07:58 - zemela
07:46 - zaprehoda
07:10 - kolevn38
05:50 - apostapostoloff
05:28 - vmir
05:26 - vmir
05:20 - vmir
05:04 - vmir
04:02 - viovioi
02:27 - barneba
08.06 23:47 - vmir
08.06 23:35 - seasonofthewitch
08.06 23:13 - vencivaleri1951
08.06 23:07 - anngry

Последни 20 гласували:
11:12 - xubavka
08:00 - zemela
07:11 - kolevn38
05:28 - vmir
08.06 20:33 - kolevn38
08.06 19:33 - shtaparov
08.06 19:16 - cefulesteven
08.06 18:05 - inf0rmant
08.06 17:40 - anngry
08.06 13:17 - xubavka
08.06 12:18 - cortana
08.06 11:44 - angpiskova
08.06 10:25 - zemela
08.06 09:02 - germantiger
08.06 07:54 - 4udovi6teto
08.06 06:16 - get
08.06 06:15 - barin
08.06 04:06 - vmir
08.06 02:20 - tutankhamon661
07.06 19:59 - cefulesteven
цитирай
40. starforlife - А сега и няколко реплики:
09.06 13:30
~ 34. cefulesteven
В такива случаи, Стеф, точно това е болното: Че хора, които не познават манталитета на такива комплексари - са облъчвани от тях (често например с манипулации на лични и/или организирани с други подобни им или техни профили, изградени като уж реални с години) и им хващат вяра.
Или по-сериозното поне по мое мнение е когато се посее семето на съмнението.
Аз предпочитам някой да ме отреже тотално, отколкото да има съмнения и да ме гледа под микроскоп.
Защото тогава (когато ме гледа така, предубедено и търсейки мои кусури) крачката да се възприемат много неща абсолютно неправилно е една и то много малка.
Човек е устроен така, че се вслушва значително в инстинктите си за самосъхранение.
И аз съм жив пример колко често тези инстинкти на околните ми погаждат номера.
Било то поради основната ми област, в която професионално творя, било то заради активните ми занимания с БПС (абревиатурата "крие" в себе си Бойно-Приложни Спортове, а не политическата формация) и от там почти липсващият ми праг на страх и активна реакция в случаи когато хората обикновено се снижават. А това обикновено е плашещо именно защото... да кажем Жената до теб подсъзнателно разсъждава, че е подложена на риск. Ако човекът до нея си трае - няма този допълнителен риск. И същевременно пък обратното: Жените по дефолт харесват мачовците. И ето ти противоречие, което води до психологическо напрежение и дискомфорт и оттам проблеми при липсата на ПЪЛНО Доверие.
Извинявай за по-пространствения и "встрани" (кавичките са защото никак не е встрани от твоите мисли) коментар, но аз съм човек и не се ръководя от тъпите правила на кравите, които се ограничават до "мууу" или кокошките - до "кооо-ко-ко-ко-кооо".


~ 35. germantiger
Здравей, Митак!
Ами виж сега.
Аз съм повтарял до втръсване, че нито съм русофоб/фил, нито американофил/фоб.
Като всеки нормален и трезво мислещ човек харесвам американското (Западът) и съм казвал, че не като политика, а като икономически и социални условия Нещата въобще да се случват.
Затова и откликнах на желанието ти и пуснах малко "прочити".
Най-лошото е да няма поглед поне от две страни.
Така беше в условията на соца: Пропагандно облъчване нон стоп, отвсякъде, промиващо постепенно съзнанието на ниво гени, ако щеш да го кажа.
Още с раждането се започваше.
Учехме от детската градина например руски.
Защо?
АЗ НАПРИМЕР НЕ ИСКАМ! (говоря образно, а не лично)
Какво ми е правото и възможността за избор?
Мой!
Личен!
Обоснован от личните ми желания и необходимости.
Точно по тази причина още от малък намразих езиците и не съм силен в тях.
А паметта ми е... феноменална (ха ха ха) - би следвало да съм дъ бест.
Та, Митак, исках да кажа, че няма за какво да ми благодариш, защото "първа" от години облъчва с проруски бози.
Не харесвам Русия заради условията които създадоха политици и олигархия.
Това е държава на мътилката, на блатната застоялост и мърсотия.
И аз няма как да се кефя на такива неща.
Виж Западът е друга бира.
Русия е безалкохолната пикня, а Западът - "Корона"-та. ха ха ха
Насреща съм когато прецениш, че Читателите ще е добре да получат нещо дори и да не е всеобщо-правилно, поне втора алтернатива за Поглед в/у Нещата поне от два ъгъла.
Все пак улегнали хора сме и приемаме информацията не сляпо, а подлагайки я на анализ в съзнанието си.
Поздрави!

ПС: За изтриваният ти постинг на два пъти дори както подразбирам... Ами модераторите са показали явно пълната си глупост.
Какво имам предвид ли?
Едва ли е съдържал актови снимки.
Предполагам са били еротика.
И следва:
Изтриват твой постинг заради еротика...
А оставят постинга на Рустам насочен язвително към мен.
Едното (твоето) не противоречи на правилата...
А второто (на Руст0) - противоречи.
И може би биха казали: "Ами защо не ни информирахте?"
Абе, льольовци (към модерацията се обръщам)... Ние да не сме кучета, че да душим кога, къде, кой, какво пише в разрез с норми, правила, закони?
Нали това е ТОЧНО ВАШАТА РАБОТА.
Поне на "първа" си я вършете бре, лузъри смотани.


~ 36. anngry
Нима се съмняваше?



~ 37. apostapostoloff
Колкото и думите ти да звучат пресилено - за съжаление си прав, Апостол.
За съжаление си прав.



~ 38. zuzi0550
Здравей, фейк.
Едво ли би се случило това което казваш, но това няма никакво значение.
цитирай
41. tutankhamon661 - !!!!!!!!!!!!!!!!!!!
10.06 03:02

Това, което е направил Rustam, не е нито ново, нито необичайно. Тези хора от години се занимават със същото. Измислят разни истории, за които всички знаят, че са измислица, но си ги коментират. Ако имат конкретен враг, това разнообразява "менюто", но дори и враг не им трябва - те просто обичат да измислят истории. Не разбирам подобни "забавления", но тяхна си работа. Проблемът идва, когато историите са насочени срещу невинни хора или когато примерно Elinora започне да се тръшка и настоява, че е хем млада, хем учителка. Hито едното е вярно, нито другото, но такъв е образът, измислен от нея, и тя иска всички да вярват.

Както вече съм казвал, човекът е ужасно сбъркано същество, което обича да извърта фактите, тълкувайки ги от гледна точка на личната си изгода. Разбираемо е да гониш изгодата, но не и гаврейки се с фактите. Преди малко видях многопрофилен хейтър като Wonder да се жалва от някакви други хейтъри, които "побългарили" сайта с простотиите си. Ако тя е честен човек, ще напише същото за приятеля си Blackpredator, който е един от главните виновници за западането на Блогбг. Обаче не му го пише. Значи за приятеля й е позволено онова, което смята за осъдително при другите. Ето го двойният аршин! Затова светът се нуждае от закони, пред които всички да са равни. Не можеш да разчиташ, че някой ще съди обективно себе си и своите приятели. Безпристрастност - забрави!

цитирай
42. germantiger - ...
10.06 09:12
ОТ ТЕБ

Като всеки нормален и трезво мислещ човек харесвам американското (Западът) и съм казвал, че не като политика, а като икономически и социални условия Нещата въобще да се случват.
Затова и откликнах на желанието ти и пуснах малко "прочити".
Най-лошото е да няма поглед поне от две страни.
Така беше в условията на соца: Пропагандно облъчване нон стоп, отвсякъде, промиващо постепенно съзнанието на ниво гени, ако щеш да го кажа.
Още с раждането се започваше.

ОТ МЕН

АБСОЛЮТНО !!!

аз също не споделям политиката на част от запада и често на сащ

категорично прав си за едното мнение и облъчването или брейнуошването по соца

все пак ще благодаря, защото досега единствено от теб и юлия съм посиакл - ти свърши работата, за което благодаря, а в блога мисля за толкова години никой не ме е йкачвал на първа с помпене, освен веднъж някой неизвестен за мен, индикретно и на него му благодарих преди 1-2 години;)
цитирай
43. starforlife - Pr
15.06 18:19
Pr
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: starforlife
Категория: Лични дневници
Прочетен: 833323
Постинги: 383
Коментари: 5848
Гласове: 3390
Календар
«  Юни, 2018  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930