Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
25.06.2018 22:05 - Лилипут-Милиционер в страната на Великан-Програмистите
Автор: starforlife Категория: Лични дневници   
Прочетен: 3317 Коментари: 55 Гласове:
31

Последна промяна: 26.06.2018 13:30

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
image

image



image


image

image



image




image

image




image



image

image




image




image

image



imageimageimage

image




image
image





Гласувай:
35



1. starforlife - А сега малко физика, математика и логика.
25.06.2018 22:06
Само се чудя дали да го дам сдъвкано или като предизвикателство за Интелекта?
Защото аз зная, че голям процент от четящите ме са интелигентни хора и биха се смяли и без пояснения на милиционерската логика тук:

starforlife.blog.bg/lichni-dnevnici/2018/06/25/liliput-milicioner-v-stranata-na-velikan-programistite.1614270

КОПИРАЙТЕ ЛИНКА И ГО ЗАРЕДЕТЕ В БРАУЗЪРА СИ!
ЩЕ СЕ УЧУДИТЕ КЪДЕ ЩИ ВИ ОТВЕДЕ ТОЙ!

Но ще се учуди този, който не е следил изявите ми и не е поне малко от малко по-интелигентен, че да попива от Знанието, което съм раздавал (а и още го правя).

ТУК ЩЕ ПОСЛЕДВА И МАТЕМАТИЧЕСКОТО ОБЯСНЕНИЕ ЗАЩО ЛИЛИПУТ-МИЛИЦИОНЕРЪТ ПРОСТО Е ГЛУПАВ.
За да не съм хипотетично-голословен обаче - искам най-напред да премеря някои разтояния и размери от мястото, където онзи ден направих кретенски обсъжданата моя снимка.
Сега само ще загатна на ЛиЛиПутМилиционера, че вратата не е 90см., а е около 1,20м.
И разтоянието от огледалото, в което реално съм се заснел, до вратата е поне 4 метра.
Това е тоалетна в МОЛ бре, льольоооооооооооооо.
Или искаш да кажеш, че по твоята "отсечкова" логика - смартфонът ми е широк колкото сешоара за ръце вдясно на снимката?

Кретенче си ти, "учителче", кретенче.
цитирай
2. starforlife - ОК, ще обясня просто, обръщайки внимание на лилипута да си припомни какво е това перспектива...
25.06.2018 22:12
А после на по-любознателните и не толкова посредствени ще дам изходни данни, за да не само разсъждават, а математически да докажат за себе си, че да си тъпичък лилипут-милиционер не е нещо кофти.
Кофтито е когато се пънеш да го покажеш пред всички и ставаш за смях на всеки по-интелигентен човек.


Това е снимка на... ЛиЛиПутин!
https://www.mediapool.bg/images/276/922873239605f018b1f8d8ad12edbc5a.jpg

В милиционерската задачка се поставят въпросите:
- Въпрос 1-ви: От снимката е видно, че главата на ЛиЛиПутин е поне 3 пъти по-голяма от тези на останалите на снимката, нали така? Означава ли това, че ЛиЛиПутин е марсианец или понеже има кокоши мозък - е просто хидроцефал?
- Въпрос 2-ри: Ако използвате "теорията на отсечките" на ЛиЛиПутБившМилиционерина и приемете, че двете колони на заден план са на отстояние една от друга да кажем 3 метра (което е крайно нелогично погледнато от архитектурна гледна точка, но нека е така - смехотворно-минимизирано) - означава ли това, че ЛиЛиПутин е широк поне 4 метра в раменете и това фотошопирана пропагандна снимка ли е?


Може да продължим с други въпроси, като например:
Биглярът не свива бигли под 20 см. дължина на страната. Нека биглите във въпросните колони са с този размер на страната, което отново е нелогично, но да минимизираме отново. Нека отстрани на биглите има само по 3 см. бетон. Дебелината на колоните става минимум 26 см., което пак казвам, че е крайно нелогично, но приемаме смехотворно-минимизирано, че е така.
Въпросите, които поражда "теорията на отсечките" на ЛиЛиПутБившМилиционерина могат да бъдат:
- Главата на ЛиЛиПутин 50-тина см. ли е като диаметър?
- Вратовръзката му педя ли е широка (моята педя е 28 см.) и, ако е така - що за дрескод, ВВ?
- Ухото на ЛиЛиПутин към 25-тина см. ли е дълго?
- А към 15 широко?


Да продължавам ли или стана ясно?


ОК, още една задачка на тема преспектива:
https://www.theabujatimes.com/wp-content/uploads/2017/08/nigeria.jpg
Това е снимка на железопътна линия, нали така?
Въпроси:
- Дали някой е фотошопирал снимката та се получава така, че ако вземем автомобила в ляво на снимката и го нанесем спрямо линията в близък план - то ще излезе, че линията е поне 10 метра широка? Колко широки са влаковете тогава?
Друг въпрос:
- Кога двете релси ще се слеят?
Или още по-интересният:
Защо не дерайлират влаковете, след като правещите линиите тъпи като мен инженери започват с ширина м/у релсите да кажем метър и 20, а след около два километра - разтоянието е вече само 20 см.
Е как да не е така при положение, че която и снимка на релси да погледнете - това са "факти" и прилагайки "милиционерската логика на отсечките" или влаковете са абстрактен транспорт, или всеки снимащ релси (пътища и какво ли не) участва в някакъв световен заговор да фотошопира снимките.

СмЕх, м?
цитирай
3. predatorkapredatorka - !!??
25.06.2018 22:44
Не мога да разбера къде е спора затова писах коментар при. рустам
инак, когато чукнах с дес. бутон ми излезе нова програма за редактиране
Благодаря Жоро ../sumopaint
в този блог злобата, простотията, и.логореята, взеха небивали върхове
сега разбирам защо ми се смеят, аз просто изглеждам неадекватно сериозна
на този декор..
а, да ми завиждат на помпата, хора които друсат блога 10 години вече
това е така безскрупулно безсрамно... и тъпанарски.нагло...
не можем да го отхвърлим.и променим
Колко пъти за тези пет години се жалвах и аз….
трябва някак си да го приемем, и да се примирим с този факт
винаги се старая да бъда максимално обективна...
поздрави Жоро….
упс, и наздраве, да не забравя, нали съм алкохоличка…
Това е такъв голям майтап…измислен от хейтърката елиНора мара Шамбала
която си измислила още три имена….
.. лудата от Пескара,и си комуникира сама...
вместо да се радва на малкия си син и на съпруга си
това е модерното съвременно общество, сигурно
аз,нали съм..баба, дремя тук...


цитирай
4. getmans1 - . . . . Рустамич за пореден път яко се ...
25.06.2018 22:47
.... Рустамич за пореден път яко се излоЖи и аз вече го отразих, разбира се независимо /което ще видно и от статистиката ти/.
Гледам, че и Мерлин се прави на прост, кво пък хич няма да го разубеждавам, ха-ха-ха :))))))))))))))))))))))))



starforlife написа:
Само се чудя дали да го дам сдъвкано или като предизвикателство за Интелекта?
Защото аз зная, че голям процент от четящите ме са интелигентни хора и биха се смяли и без пояснения на милиционерската логика тук:

starforlife/lichni-dnevnici/2018/06/25/liliput-milicioner-v-stranata-na-velikan-programistite.1614270

цитирай
5. vaquero - starforlife,
25.06.2018 22:49
Какви са тези мерки и теглилки?
цитирай
6. starforlife - ~
25.06.2018 22:56
~ 3. predatorka
Юл, ако не беше толкова обстоятелствен постинга му - да го взема за опит за манипулация.
Но при наличното старание - си е просто показател колко е глупав.
Тепърва ще се убеждаваш кои са положителните персонажи тук и кои отрицателните. И така е най-"сладко" - сама да достигаш до Истината.
А тя е, че Руст0 (последното е нула - моята ебавка) е един злобен и завистлив манипулатор.
Елементарен като психология.


~ 4. getmans1
Гети, чакай да отскоча утре до МОЛ-а и премеря вратата и разтоянието от огледалото до нея.
После ще чертаем геометрични фигури и с формули ще пресмятаме... акъла на лилипут-милиционерите.
ха ха ха


~ 5. vaquero
Помниш ли когато ми писа, че видиш ли "онези" били по-интелигентните, остроумните, забавните и т.н.?
Е... Това са "мерките и теглилките", които ти показват колко не си прав.
цитирай
7. starforlife - Последни 20 регистрирани посетителя
25.06.2018 22:58
22:39 - getmans1
22:33 - vaquero
22:26 - predatorka
22:24 - get
22:14 - rosiela
20:42 - get
19:52 - get
19:38 - kvg55
19:30 - bojinkata
19:20 - vencivaleri1951
18:07 - vmir
18:00 - zaw12929
17:25 - get
17:03 - vencivaleri1951
16:50 - vmir
16:05 - ivanbunin
15:04 - get
14:09 - get
13:44 - anngry
13:30 - vmir
цитирай
8. getmans1 - Бе, то няма две успоредни гънки в ...
25.06.2018 23:08
Бе, то няма две успоредни гънки в картуната си тръгнало да мери фотки, еба си!

Иначе фаянсаджията е бил добър, де да можех и аз като него:)))
цитирай
9. germantiger - ...
25.06.2018 23:17
Гласувам за ТРИЕТАЖНАТА къща отма!
цитирай
10. starforlife - ~
25.06.2018 23:28
~ 8. getmans1
Че тя една гънка сама по себе си не може да е успоредна бре, Гети.


~ 9. germantiger
Абе води се двуетажна, защото първото е приземно.
Като наминеш към Софията - ще гласуваш "отма" и за вътрешността й.
цитирай
11. novitejivotni - Само да вметна
25.06.2018 23:29
С всичко съм съгласен, ама виж там снимката на путин я махни. И децата вече знаят ( много обичам този израз-довод ), че пути е голям колкото си поиска. Той е свръх-човек и ако поиска ще е 3 метра, ако иска 4,68.
По тайни канали току-що ми съобщиха, че КГБ е започнало разследване кой и защо, въобще е пуснал уругвайците в страната, а ФИФА ще отговаря лично пред пути, защо Уругвай е една група с "могучая и непобедимая". Очаквайте нови разкрития.
цитирай
12. анонимен - Здравей!
25.06.2018 23:58
Връщам се скапана от работа, макар че съм в много хубава държава - Люксембург. Не съм следила какво се случва тук. Както разбирам от поста ти, пак оня даскал е писал срещу теб. Ми аз лично примемам писанията му срещу мен като комплимент - щях да се притесня, ако той или някой от оная групичка ме харесваше. Тогава наистина щях сериозно да се замисля къде бъркам:)
цитирай
13. starforlife - ~
26.06.2018 00:48
~ 11. novitejivotni
Не си падам по футбола. От малък съм се подвизавал в други, индивидуални спортове и не ми дреме дали "могучая и непобедимая" ще завърши 7:0 при евентуална среща с Уругвай или 12:1.
А Путин... Путин е просто един лузър, който пречи Русия да дръпне напред.
Язък, че е страна с възможности, а обикновените хора там да живеят така лошо спрямо възможното.


~ 12. angpiskova
Здравей.
Чела ли си предходния ми постинг?
(Не, че снимка се чете де...)
Е... Лилипут-барбаронът се напънал да твърди, че съм бил обработвал снимката.
И чак джурка една безумно глупава и абсолютно нерелевантна "математическа логика", която сама по себе си показва колко е посредствен.
А примерно дори не е погледнал фокалното разтояние какво е.
Но за това - физико-математическото оборване на глупендерското му твърдение - когато взема размерите на вратата и отстоянието й от огледалото, в което реално се самозаснех.
цитирай
14. starforlife - А сега преди да си легна - да ви покажа още смях по отношение на нечия логика.
26.06.2018 04:22
Допълвам постинга с нещо релевантно (и ноторно - и ноторно).

ПС: Реших и първата снимка
( с адрес http://rustam.blog.bg/photos/42783/original/superman2.jpg )
я спестих при допълването на постинга, но можете да я видите от линка или "логическия" постинг на въпросния.

Лека нощ и...
НЕ ПРЕСТАВАЙТЕ ДА СЕ НАДСМИВАТЕ НАД ПОСРЕДСТВЕНОСТТА И ГЛУПОСТТА!
цитирай
15. vmir - Предлагам следния текст на Рустам за приза "най-неграмотно разсъждение в блога":
26.06.2018 07:25
rustam написа:
Сега, както обича да казва Великия Ал, перспективата си има свои закони и те са такива:

1. Вземаме за център на перспективата средата на горния край на вратата
2. Отсечката FG, която на изображението е 8см, хваща двата края на стандартна врата, коато е 90см.
3. Успоредната на нея отсечка CD, в нашата снимка 11 см, обхваща раменете на снажния момък Гого.

Прилагайки просто тройно правило, излиза, че раменете на нашия юнак са ни повече, ни по-малко...около 124 см! На този сериозен размер би завидял и новият приятел на Гогата Любчо. С две думи, при такима мерки Гого Ментата би трябвало да е с по-широки рамене и от световен шампион по вдигане на тежести тежка категория.


Има ли нужда да посочвам глупостите в него? Не, че държа да подценявам читателите, но литераторът Рустам неописуемо се е изложил с понятията и прилагането им. Не искам да бъда заядлив и дребнав като Рустам, затова му давам аванс, че човек литератор може да говори за "закони на перспективата" като една словесна фриволност, но не и с претенция, която задължава. Защото реално става въпрос не за закони, а за геометрични построения.

Позьор е не Жоро, а Рустам - започва като познавач на закони (те са такива:), а ги цитира с действие (вземаме за център на перспективата...) Е, това вече не е допустимо незнание, а прогимназиален похват за прикриване на незнание. (Децата срещат трудности при познаване на разликите между дефиниции и действия. Абе Рустьо, ти нас за деца от прогимназията ли ни мислиш, а?)

Нататък: Как ще вземаш за център на перспективата където ти скимне, бре? Да не се имаш за Господ, че да кривиш пространството накъдето ти е удобно??? (Брей, още малко и тоя май по-нахален от ВВ1951 ще излезе!!!)

После: "Просто тройно правило!" - Бре Рустаме, бре математико, защо досега ни баламосва с перспектива, след като я зарязваш яко дим, бре? Не се ли сещаш, че с тази сметка тотално се отмяташ от всичко казано до момента, или ни смяташ за толкова глупави, че да забравим какво си написал изобщо?


Брей, ама това претенциозната неграмотност се превърна в епидемия...
цитирай
16. leonleonovpom2 - Здравей,Георги!
26.06.2018 08:12
Той е тежка форма на шизофрения, особено силно проявяваща се при ника Маркнатан!
Откъде пряко може да се съди?
Ами приписва ми неща, един вид цитира, които никога не съм казвал, камо ли да обичам?!
Бил ме кръстил алхимик?
Толкова му е интелекта Ето, това е невежество, да не знаеш какво е алхимик?! При всичките ми опити да го науча!
Тъп, но упорит като магаре!
Да, бил е милиционер и става учител?
А баща му е бил учител/ по планиметрия/ и става член на ОК на БКП-някакъв отговорник по културата
Затова синът му е толкова културен и силово налага културата си!
Впрочем , оттам-баща му, идват и познанията му по планиметрия-прогимназиални
Много се разпрострях
Впрочем, въпросният е азбучен пример за правотата / доскоро/ на порядките в Турската образователна система
Там учителите мъже ги пенсионирали след десетгодишен стаж! По простата причина ,че се вдетинявали!И не се различавали от от питомците си!
Прави са!
И при него има упорита детска жестокост? Така ,че те поставя в затруднение, как да реагираш Ако е възрастен, нещата са ясни Но с дете?
Или трябва да подминеш, без внимание, или да нагазих в тинята
Едно време имаше ТВУ- та за такива Те не решаваха проблема, но поне пращаха такива където им е мястото
Та имаш работа с инфантил, по всичко си личи , Георги! Правещ се на голям мъж!?И разсъждаващ злобно, по детски!
Понеже си имам работа с реални стойности, вземах го дълго сериозно
Но много съм грешал
Поведението му не е присъщо на мъж, дори и на злобна жена А на сърдито на целия свят дете!
Сега мога да предвидя резултата
Серия от помии/ постинги/ с различни никове-за масовост, както казваха в ОК на БКП
По мой адрес
Размазващи, както казва Преднамерен!
Там е работата, че те вече ме развеселяват! Защото нагледно демонстрират колко е акълът на автора им
Ами той дори и Ботев не може да разпознае, творчеството му/ а бил литератор, от класа/ и мислейки, че твърденията са мои, се нахвърля с куку и с пълен ненормалник?!
Ще рече ,че косвено, това е адресирано към Ботев!?
Тежък случай!

Хубав ден
цитирай
17. zemela - Привет, сър! :) Упорит си, дума да ...
26.06.2018 08:18
Привет, сър! :) Упорит си, дума да няма. Не се отказваш да възпитаваш и образоваш колегите и това си е, дори когато водиш загубена битка. Ама искам нещо да те питам - кога успя да заприличаш на слон!? Ех, че си бърз, стройно момче беше в началото на месеца, хихихи. Пък и телефона си сменил, че тоя, който ми даде да ползвам, като ми падна батерията, не беше руски. Шантава работа... или пък, шантави хора, не знам, не съм сигурна :) Поздрави и усмихнат ден!
цитирай
18. librarian - Привет, Ж-Стар! :-)
26.06.2018 09:14
Логиката ти е разбиваща от всякъде. Удивлявам се колко хора тук се опитват да кажат на черното бяло и обратното, но повече се удивлявам от това, че нищо не печелят като преиначават нещата.
Да ти благодаря още веднъж, че ме научи как да цитирам в коментарите и следващата песен е поздрав за теб, Стар. :-)
https://www.youtube.com/watch?v=iNfP9X22Z4c
цитирай
19. librarian - Сгласна!
26.06.2018 09:15
zemela написа:
Привет, сър! :) Упорит си, дума да няма. Не се отказваш да възпитаваш и образоваш колегите и това си е, дори когато водиш загубена битка. Ама искам нещо да те питам - кога успя да заприличаш на слон!? Ех, че си бърз, стройно момче беше в началото на месеца, хихихи. Пък и телефона си сменил, че тоя, който ми даде да ползвам, като ми падна батерията, не беше руски. Шантава работа... или пък, шантави хора, не знам, не съм сигурна :) Поздрави и усмихнат ден!

Водиш обречена битка и 9 плюс от мен е за упоритостта. :-) :-) :-)
цитирай
20. delff - Стар, аз искам само сливата дето е 20 пъти колкото луната.
26.06.2018 09:27
Колко ракия ще пуснеееее.....
цитирай
21. krumbelosvet - Леле-мале
26.06.2018 09:28
Ква буря, не, не буря, а торнадо, ДЯСНО-ВЪРТЯЩО. Не го е срам, милиционера, да се закача с автора. Пу! П,-пу-пу- Путин. (Тва име дига рейтинга, доказано.) Пу-пу-пу.
цитирай
22. starforlife - Последни 20 регистрирани посетителя
26.06.2018 09:50
09:21 - delff
09:19 - krumbelosvet
09:04 - leonleonovpom2
09:01 - librarian
08:24 - krysy
08:18 - zemela
08:12 - zemela
07:42 - lexparsy
07:28 - leonleonovpom2
07:25 - vaquero
07:25 - vmir
06:39 - barneba
06:13 - vmir
06:01 - barin
25.06 23:55 - angpiskova
25.06 23:30 - germantiger
25.06 23:28 - predatorka
25.06 23:21 - novitejivotni
25.06 23:14 - germantiger
25.06 22:39 - getmans1

Засега само толкоз, защото минавам през банята (на МОЛ-а - ха ха ха) и трябва да отскоча до бачкането, защото... Галактиката е в опасност. хаааааа ха ха ха
Като се върна - ще репликирам както обикновено всеки персонално.

Приятен ден.
ж

ПС: Хайде да водя вече и една друга статистика, м?
25.06 22:05 - Лилипут-Милиционер в страната на Великан-Програмистите
Автор: starforlife Категория: Лични дневници
Прочетен: 212 Коментари: 21 Гласове: 11
цитирай
23. musicgirl81 - Здравей, Ж-Стар! :)
26.06.2018 10:42
Разбиваш с безмилостна логика. :)
От къде купи руския ГСМ? :) :) :)
цитирай
24. cortana - Чак тук чух песента, която ми посвети, защото я харесвам и ето ме! :):)))))
26.06.2018 11:43
Смарти, много си пораснал бе! :)
Не на килограми или размер в раменете. Говоря за височине! :) Защото, ако следваме логиката на въпросния, очевидно личи, че дори с отрязана част от главата, стърчиш над вратата, а те, вратите, по стандарт са от 2 метра нагоре доколкото зная. :)

Поздравчета, Жороооо!
https://www.youtube.com/watch?v=7rq9OvaJyRc
цитирай
25. cortana - Первам ти 14тото плюсче и изчезвам, защото от 10 имам конферентен разговор.
26.06.2018 11:44
:)
цитирай
26. inf0rmant - Ха-ха-ха
26.06.2018 12:26
Сега става ли разбираемо и за най-захлепените защо Жоро е харесван? Защото не си играе с околните с измислици, а когато те го правят, ги затапва неоспоримо.
Поздрави, Жоро!
цитирай
27. vencivaleri1951 - "У всякого мудреца довольно простоты"
26.06.2018 12:26
Извън мащаби, метри , сантиметри аз видях и бюрце от ПДЧ, пластмасова бутилка кола,
бутилка масов ром, разбити тротоар и настилка. Това ме води на мисълта, че блоговият програмист- милионер е голяма циция. От една страна "баварци", къщи за милиони, самолет , че му прищракало да се развее до Париж, от друга страна гардероб и бит
на трудно оцеляващ човек, каквито сме повечето българи
цитирай
28. starforlife - Хайде първо малко статистика...
26.06.2018 12:56
Последни 20 регистрирани посетителя
12:50 - leonleonovpom2
12:35 - krumbelosvet
12:30 - cefulesteven
12:22 - inf0rmant
12:18 - vmir
12:10 - vencivaleri1951
12:01 - leonleonovpom2
11:44 - cortana
11:06 - batogo
10:58 - ok3223
10:50 - get
10:39 - musicgirl81
10:28 - germantiger
09:21 - delff
09:19 - krumbelosvet
09:04 - leonleonovpom2
09:01 - librarian
08:24 - krysy
08:18 - zemela
08:12 - zemela


Последни НЕ 20 гласували САМО ЗА ВРЕМЕТО, ОТКОГАТО Е ПОСТИНГА:
12:31 - cefulesteven
12:18 - vmir
11:09 - batogo
09:17 - librarian
08:31 - leonleonovpom2
08:18 - zemela
06:03 - barin
25.06 23:58 - angpiskova
25.06 23:21 - novitejivotni
25.06 23:17 - germantiger


25.06 22:05 - Лилипут-Милиционер в страната на Великан-Програмистите
Автор: starforlife Категория: Лични дневници
Прочетен: 330 Коментари: 28 Гласове: 16
цитирай
29. starforlife - След това да си сипя от "Кептън Морган"-а с кола...
26.06.2018 12:58
... Който, Венци, го пия като освежаваща напитка и за два дни го свършвам и изобщо не е от най-тъпия, а си е перфектен ром като за 20-тина лева...
(Да беше "Кептън Фред" - да кретенееш, а то "Кептън Морган" - идиот! Я кажи какъв хубав ром правят рашите? - ха ха ха)

И склед това ще репликирам и дори допълня постинга.

ПП: Аз, Венци, за днес се наработих в едната фирма.
От 10 до 12:30, два часа и половина стигат.
За няма и 3 хил. лева (до ви издразня с битовизъм и да обърна внимание, че говоря само за едната фирма), не основната - стига толкова.


Ако се забавя - значи съм отишъл за стъклена бутилка кола. ха ха ха
А, ако не се весна цял ден - значи съм поръчал тротоарни плочки и съм започнал ремонт на тротоара.

Но когато се появя, Венци, ще се поебавам с теб на тема кореш-хореша ти и твоя поредно тъп и комплексиран коментар.
цитирай
30. starforlife - А сега репликите ми (докато се разхлаждам с най-смотания ром, изваден от хладилника и с ледена кола в съотношение 1/4 + лед)
26.06.2018 13:34
Първо бай ти льльо защото дивотията и кретенизма не е порок, но трябва ли да ги пъчиш все пред другите?

ВВ, ако се съди по статистиката - много си зле, пич.
Да ме посетиш в 12:10 и 16 минути да съждаваш този си комплексарски коментар - е просто за оплакване.

Но да карам по същество.
- Вече разбрахме, че "Кептън Морган"... Особено пък другият, черен етикет, си е ама баш най-добрия ром в ценовия сегмент под 30 лева. Но другия се пие зимата, с чай, а сега, лятото - този и то разреден яко с ледена кола, като освежаваща напитка. Но понеже в твоите коментари постоянно присъства руска реч, все едно не си Българин, а раш - та да те попитам, разбирачо и от алкохоли: Кой е ромът, който е извоювал заслужен пазарен дял в света, произвеждан от "великая Рус"? М?
После:
- Ако не беше толкова посредствен, щеше да уголемиш снимката, от която вадиш супер-"интелигентни" умозаключения и да видиш, че "бюрцето от ПДЧ" е "походно" (временно).
Как можеше да го заключиш това съждение ли?
Ами много просто: Детектив като Гет, който ви ебава мамата по всички параграфи и вие не можете грам да му опонирате - би прозрял, че стената е още необработен гипсокартон.
Тоест, ВВ, това е снимка от новия ми ЛИЧЕН офис. Оня, на приземния етаж. Дето ще е един вид лаборатория с куп техника за високотехнологични разработки.
Схвана ли?
Още го правя, пич. Все пак е доста квадратура и не става от днес за утре.
И това "бюрце от ПДЧ" ми е един вид работен плот когато съм там.
Но не би - ВВ търси под вола теле!

После:
- Да давам ли линкове към снимки на кореш-хореша ти, на които се виждат... пластмасови столове примерно?
И това означава ли, че той няма 50 кинта за по-сносен, дървен стол, а си е купил за в градината столове от "Метро" за 7и50? М?
После...
Да давам ли отново снимката, която той е правил в магазин за алкохол, а представя за бутилки вкъщи? М?
И да пояснявам ли ОТНОВО (защото при Гети го правих вече) как за "глупаци" като мен - от самолет си личи къде е правена тя? М?

Въобще: Луди мога да ви правя, ВВ. Луди калинки.
Защото вие сте си такива - калинки. С по две точки.
За всяка от гънките ви.
цитирай
31. vencivaleri1951 - Жорко,
26.06.2018 13:48
Не съм казал тъп, а масов и това е така Руснаците не произвеждат захар, та да правят меласа, от която да ферментират ромът. Просто споделих, че от видяното и разказваното от теб дойдох до заключението , че си стиснат-можеш да дадеш още двадесетина лева и да пиеш високо качество кубински или в краен случай ямайски ром. Впрочем "капитанът" го предлагат като ямайски ром, но вярвай на човек, който никога не слага на това наистина квалитетно питие кола, че няма нищо общо. Опитай бял кубински ром, лед, резен лимон, листенце босилек и ако ти е силен за през деня, малко минерална вода/не сода/ и после пак ще говорим. И не разбирам защо пак се стягаш да се ежиш. Уча те бе човек...ти как непрекъснато учиш. Ето пиша върху ти, след като ми направи забележка. Наистина е по добре.
Как можеш да търпиш това бюро например след като прекарваш доста време върху му? Ако нямаш пари ще спестяваш месец, два ...колкото е нужно, но ще сложиш нещо красиво и удобно. Да пиеш пък върху бюро си е позор за пиячите от всякъде.
Остава и пица или баница да пльоснещ от горе .

Нали си западно ориентирано момче Англичаните казват:

" И като сам се храни или си пий питието все едно те гледат 100 човека. Когато те гледат сто човека, храни се или си пий питието все едно си сам"





пия като освежаваща напитка и за два дни го свършвам и изобщо не е от най-тъпия, а си е перфектен ром като за 20-тина лева...
(Да беше "Кептън Фред" - да кретенееш, а то "Кептън Морган" - идиот! Я кажи какъв хубав ром правят рашите? - ха ха ха)

И склед това ще репликирам и дори допълня постинга.

ПП: Аз, Венци, за днес се наработих в едната фирма.
От 10 до 12:30, два часа и половина стигат.
За няма и 3 хил. лева (до ви издразня с битовизъм и да обърна внимание, че говоря само за едната фирма), не основната - стига толкова.


Ако се забавя - значи съм отишъл за стъклена бутилка кола. ха ха ха
А, ако не се весна цял ден - значи съм поръчал тротоарни плочки и съм започнал ремонт на тротоара.

Но когато се появя, Венци, ще се поебавам с теб на тема кореш-хореша ти и твоя поредно тъп и комплексиран коментар.[/quote]
цитирай
32. starforlife - Хайде сега прочети завършения ми коментар (защото говорих по телефона и не е бил довършен) - и пак ми говори за бюрцето и:
26.06.2018 13:55
"Как можеш да търпиш това бюро например след като прекарваш доста време върху му? Ако нямаш пари ще спестяваш месец, два ...колкото е нужно, но ще сложиш нещо красиво и удобно. Да пиеш пък върху бюро си е позор за пиячите от всякъде."

И да, пица има често в/у него.
Защото когато нещо бачкаш - нямаш време за лиготии до ресторантчето и ти я донасят (от собствената ти пицария - не мисли, че само вие стопанисвета такъв тип заведение).
Панимаеш?

ПС: "Кептън Морган" е точно английски ром.
А сам каза какво е отношението на англичаните.
Така, че...
цитирай
33. xubavka - Здравей, Жоро!
26.06.2018 14:00
Прочетох още сутринта „новините“ в блог.бг , без да влизам, и някак си разбрах, че ако вляза няма само да гласувам, за това го правя в обедна почивка, за да имам наистина време да кажа две – три приказки при теб. Не знам защо ми се струва, че нямам нужда от фотографии, за да се убедя, че си добре сложен. Не знам защо въобще се препирате на тема пълнота, защото това не е недостатък, а въпрос на обмяна на вещества, или заседнал начин на живот, а една моя приятелка, която завърши в чужбина твърдеше, че там храните са пълни с ГМО, и за това пълнее. Както и да е, но все пак ще дам мнение за фотографиите. Искам да кажа, че един спортист рядко би стигнал до ситуация да се бори със затлъстяване, много рядко, а за теб знам, че си спортист. Поздрави от един наш общ познат от клуба по бойни спортове, каня те през август на тенис-турнир. Не бях те виждала отдавна, но не знам дали си спомняш, че през 2007 г. се видяхме „отдалече“ - аз те познах, не беше се променил, но не бях сигурна дали ти ме позна. Знаеш, че се интересувам от обработка на цифрови изображения, пратих ти един мой анализ на снимки. Благодарна съм на един мой колега IT, който също като тебе се стреми да обучава. За перспективата си прав, когато правим фотографии е съвсем естествено по-далечните предмети да изглеждат по-малки от действителните си размери. Казвам „изглеждат“ , защото живеем във века на илюзиите и с тези технологии се правят чудеса. Мога да кажа също, че при обработката на цифрови изображения е възможно да се модифицират снимки, така че да не се запазят пропорциите и да се създаде илюзия за размерите по хоризонтал и вертикал, но въпреки всичко има начини да се разбере, дали едно изображение е модифицирано и един от начините е със съпоставка на друг предмет в изображението, на който знаем размерите. Този метод се използва широко в археологията, в ред инженерни дисциплини, та дори при оглед и оценка на обезпечения. Съжалявам, че нямам достатъчно време днес да разгледам подробно изображенията. Ще спра до тук, мисля че бях достатъчно ясна. Поздрави!
цитирай
34. starforlife - А сега репликите към другите:
26.06.2018 14:00
Преди това, Венци, ДА ТЕ ПОХВАЛЯ ЗА НОРМАЛНИЯ ТОН!
ПРЕВЪРНИ ГО В ПОСТОЯНСТВО - И ЩЕ СЕ УБЕДИШ, ЧЕ ОТ МЕН КЪМ ТЕБ ЕДНА ОБИДНА ДУМА НЯМА ДА ИМА.

~ 15. vmir
Позьор, да.
Но пък с какви претенции само.
И сега нормално да те попитам, Венци: Я ми кажи като критикуваш дрескода ми (който естествено няма как да познаваш, защото си виждал 2-3 мои снимки и то "неофициални") - как намираш дрескода на Руст0?
Не е ли малко комбайнерски на снимката, която като аватар е барнал?
Или моята риза (за която поне 3 жени тук - едната е Добричката Вещичка, която повече симпатизира на вас, отколкото на "нас" - са се изказвали положително) е по-селска?
Прочети отново това в скобите, моля.



~ 16. leonleonovpom2
Здравей! Ти си от тези, които сърбат попарата на комплексарщината на Руст0. Ти и Петър Вълев.
Сега центърът се измества към мен, защото им бода в петата.
Но ти знаеш, че тепърва ще бода и то неприятно.
Поздрави и няма да им се даваш на недоклатеняците проЗти.



~ 34. xubavka
Хеей, Градскааа! Здравей!
Е, Венци, една реална Жена (а не като шамбали, елинори и разни други "учителИ") се изказа.
Жена, която ме познава от техникума още и дори знае къде на ниво спорт съм се подвизавал.
Та, нещо да кажеш, Венци? За пълнотата ми?
До дни ще се видя именно със същата коментирала и ще ви даде пресни впемчатления. Реални. А не като вашите глупави и комплексирани умозаключения.
Извини ме, Таня, но тук и сега чрез теб да кажа 2-3 думи на Венци още.
Прочетох твоят коментар за акциите, за "Градус", нали така?
Еее - да се опитах да се правя на по- по- и най-, репликирайки те там и тогава, че по закон до 40 хил. лева са гарантирани, освен при банкрутиране на предприятието? М, Венци?
Не репликирах, защото Таня е тази, на която ще носиш вода по отношение на инвестиции, пич.
И тук е момента да те репликирам за коментара под Гети:
Венци, пари се поверяват на инвестиционен последник, а не на счетоводител.
Последният оправя финансовите отчети (И ти естествено го знаеш много по-добре от мен, но се чудя защо все изкривяваш нещата?) най-просто да го нарека.
НЕ ОПЕРИРА С ПАРИТЕ НА КЛИЕНТИТЕ СИ, ЧЕ ДА СЕ ПЪНЕШ, ЧЕ НА ТЕБ ПОВЕРЯВАЛИ ПАРИТЕ СИ И ДА МЕ ПИТАШ НА МЕН КОЙ ГИ ПОВЕРЯВА.
Ами изненада, Венци:
Месечно без изобщо съгласуване с когото и да е - мога да харча само в едната фирма 7 хил. лева.
Нищожна сума, да, но просто никой не ме пита защо съм я похарчил или да ме спира.
Хайде сега ти кажи имаш ли такава власт спрямо парите на Клиентите си?
После: Съгласувано с Ръководството (в България) - месечния ми лимит е вече 100 хил. лева. За по-големи инвестиционни или други разходи - се съгласува с външното ръководство, западното.
Все пак говорим за компания, която е една от най-добре котиращите се (в първите 6) сред АйТи в света.
Освен това, Венци: В "Градус" "боднах" 25 хил. лева (при цена 1и80) на името на големия ми син и само 5 на мое име. Как виждаш инвестицията ми? Глупак ли съм, м?
Защото, ако кажеш, че съм - ще те светна нещо друго.
Сега... Няма да цитирам колко акции (не са много) придобих в началото на годината от "Нетфликс", но ако си това, за което се представяш - знаеш, че цената на акциите към момента им е удвоена.
Тоест - не се чуди когато за фирмен автомобил (личният му е "Мазда" - дразнителствувателствувал съм ви) на Божидар купя до няколко месеца или "Шкода-Фабия" или "Сузуки". ТОЙ ОПРЕДЕЛИ ЦЕНА 30К! НЕ ДАВА И ДУМА ДА СЕ ИЗДУМА ЗА "АВЕНСИС" НА ЦЕНА 45-50! ДАЛИ Е ЛИГАВ МЛАДЕЖ, М?
Но да те доконтрирам, Венци:
Знаеш ли коя компания е "Xiaomi"?
А знаеш ли, че предстои да стане публична и, ако успее човек да вземе акции - ще си оправи положението за 3 поколения без дори да работи?

Така, че, Венци... Аз може и да не мога да се изразявам умело и точно по финансови въпроси, но съм достатъчно добре информиран и парите ми носят нови пари. Без да работя дори - мога да си живея живота повече от царски. С какъвто реша ром в ръка.

И пак ти казвам: БЛАГОДАРЯ ЗА ПОСЛЕДНИЯ НОРМАЛЕН КОМЕНТАР, ВЕНЦИ!
Продължи така - и не само двамата, а и околните ще имат полза от комуникацията ни.
Защото това за инвестициите, Венци, повярвай - не го разказах, за да се хвалипръцкам, а защото е поучително как човек трябва да мисли с размах и той да натиска Живота, за да не бъде обратното.

Или греша?




~ 17. zemela
Хей, мила, не разкривай, че кръвта ми е блогороднически-синя, че ще се почне сега една... ха ха ха
Стараем се, лейди!
Стараем се да не им оставаме длъжни на глупотевината.



~ 18. librarian
Както вече казах: Старая се.
Тепърва и на други "глезотийки" ще те науча. Има време.



~ 20. delff
Ха ха ха
Не става!
От тая слива правя рома. ха ха ха



~ 21. krumbelosvet
Нито леля ти - нито майка ти са тук.
За при Путин не знам. Провери сам - може да са там, защото нали там ти е хвърлен пъпа.



~ 23. musicgirl81
Такъв съм аз. В средите ми казват "Стар-Безмилостният". ха ха ха



~ 24. cortana
Ти се бъзикай, ама то и пи~ката ми расте прогресивно. И си е проблем, защото при тесните улички вече не мога да вземам завоите.
ха ха ха



~ 26. inf0rmant
Че с какви измислици да си играя бре, Приятелю?
Аз да не съм Кофичко например: име - помпозно самонарекъл се предатор, снимка - манометър.
Бааси селяндурщината!



~ бивш 28-ми
анонимен написа:
Гоче какво стана с пилешките акции?

Ами вече писах за това на Венци.



(следват репликите ми към другите когато реша да почина от нетехнологични занимания: гипскартони, минерални вати, окачени тавани, ВиК, ЕЛ и какво ли още не)
цитирай
35. bager - starforlife
26.06.2018 14:47
Вие сте самовлюбен! Както се изразяват днешните младежи - държите се като кифла.
Бих използвал и по силен епитет - хвалипръцко.
цитирай
36. anngry - Привет, Ж-Стар! :D
26.06.2018 15:00
"И пак ти казвам: БЛАГОДАРЯ ЗА ПОСЛЕДНИЯ НОРМАЛЕН КОМЕНТАР, ВЕНЦИ!
Продължи така - и не само двамата, а и околните ще имат полза от комуникацията ни.
Защото това за инвестициите, Венци, повярвай - не го разказах, за да се хвалипръцкам, а защото е поучително как човек трябва да мисли с размах и той да натиска Живота, за да не бъде обратното."



Браво за тези думи, Стар! Да кажеш "благодаря" на човек, приканвайки го да оправите кривините помежду си и казвайки чистата истина, че така печелите не само двамата, а и околните, показва стабилната основа на ценностната ти система.
Сега остава vencivaleri1951 да осмисли, че предложението ти е повече от разумно и благородно и да спрете да се заливате с помия.
И, ако това стане между всички тук..... "Ех, ще настане такъв живот, че само си викам дано". :D
Научи и мен да цитирам линковете, за да не ми отрязва песента, с която те поздравявам, Стар. :D
https://www/watch?v=D7mv8r9gqpQ
цитирай
37. starforlife - Ха здравейте!
26.06.2018 17:17
И да поискам разрешение (от Руст0 и Мърл0):
Навън вали и е хладно като за юни...
Може ли да си облека някое друго този път спортно... пардесю или според вас като е юни е неподходящо?
Ами, ако вие кесите вкъщи - аз трябва и да поизлизам по разни срещи, а и развлечения.
И мисля да се бацна така както реша.

До... някое време или ден, когато може да съм се снимал отново в някой кенеф - ха ха ха
цитирай
38. vmir - Най-обичам да гледам комунисти, които се подиграват, че някой живеел в недостатъчно скъпа къща,
26.06.2018 17:34
на недостатъчно тежкарсто място, карал средна ръка кола, не пиел отбрани питиета, не носел маркови дрешки... Разтоварващи от въртене на изтърканата плоча за горкия пролетариат и алчните експлоататори. Уж "железни" болшевики, пък с меки китки или като топли кифли...

Това ме връща към реалността и ме мобилизира да посрещам тинята и мръсотията на живота, утаени от лицемерието и подмолността на подлеците, готови да сблъскват останалите до смърт, за да се възползват от суматохата и да има с какво да се хвалят. Защото освен с предателство, коварство и лицемерие, такива с друго не могат да изплуват в живота. И нямат капацитета да се сетят или проумеят, че има инвестиции, които си заслужават съкращаване на парвенюшките и снобарски изпълнения. Което е чудесно, защото показва, че Господ си знае работата и дава ум само на когото трябва.

Глупавият, колкото и да претендира, че е солта на земята, от това по-умен не става, а окончателно оглупява. С известно уточнение - когато е въоръжен и бърка глупавото насилие с интелекта. Но днес танкове в подкрепа на глупостта няма. И нийде взорът глупашки надежда не види. А подстрекателствата и лъжите изпосталяха или станаха банални и досадни. Дойде време да се работи, а времето на "професионалните революционери" отминава. И Слава Богу!!!

р.s. Някои лентяи и паразити у нас лелеят за болшевишки танкове, които да ги върнат или закрепят на власт. И не се сещат, че руснаците не предвиждат танкове дори за своите червени паразити, камо ли за външни предатели на собствените си държави.
цитирай
39. анонимен - И да поискам разрешение (от Руст0 и ...
26.06.2018 17:47
starforlife написа:
И да поискам разрешение (от Руст0 и Мърл0):
Навън вали и е хладно като за юни...
Може ли да си облека някое друго този път спортно... пардесю или според вас като е юни е неподходящо?
Ами, ако вие кесите вкъщи - аз трябва и да поизлизам по разни срещи, а и развлечения.
И мисля да се бацна така както реша.

До... някое време или ден, когато може да съм се снимал отново в някой кенеф - ха ха ха

А пък тук, в Люксембург, е около 30 градуса. И едно слънце навън....И една прекрасна мъничка държава....
А аз седя в една зала и чакам да видя ще започнат ли преговорите с Македония......
цитирай
40. kolevn38 - Към всички рустамовци, рустамчета и рустамичета:
26.06.2018 18:11
Какво коментирате и какво ровите там, където не ви е работа. Аз познавам Жоро и мога да кажа, че да речем съм възпълен аз, а не той. И пак да попитам - какво и защо коментирате? Как изглежда някой ли!? Дали е дебел или кльощав или грозен или красив ли!? Припомнете си само как изглеждаше например професор Стивън Хокинг - един от най-блестящите умове на съвремието... Припомнете си и някои от секссимволите - например Елвис Пресли и Марлон Брандо. Нима пълнотата в късните им години ги прави по-лоши артисти и професионалисти!? Гола водица сте, селяндури прости - да обсъждате външният вид на някого... И още нещо - доколкото го познавам - ич не му е през крачола какво и защо коментирате. Просто си прави галгара с вас, с простотията и елементарната ви култура.
цитирай
41. анонимен - Какво коментирате и какво ровите ...
26.06.2018 18:44
kolevn38 написа:
Какво коментирате и какво ровите там, където не ви е работа. Аз познавам Жоро и мога да кажа, че да речем съм възпълен аз, а не той. И пак да попитам - какво и защо коментирате? Как изглежда някой ли!? Дали е дебел или кльощав или грозен или красив ли!? Припомнете си само как изглеждаше например професор Стивън Хокинг - един от най-блестящите умове на съвремието... Припомнете си и някои от секссимволите - например Елвис Пресли и Марлон Брандо. Нима пълнотата в късните им години ги прави по-лоши артисти и професионалисти!? Гола водица сте, селяндури прости - да обсъждате външният вид на някого... И още нещо - доколкото го познавам - ич не му е през крачола какво и защо коментирате. Просто си прави галгара с вас, с простотията и елементарната ви култура.

Чудесно написано, нямам какво да добавя!
цитирай
42. krumbelosvet - Точно страдах,
27.06.2018 12:14
Точно страдах, че мини-коментът ми 21 е останал без внимание, и видях, че съм уважен с отговор в авто-комент 34. Бас държа, че авторът и братята му по перо като колевн38, 10 пъти по-често, не, 1000 пъти по-често от мен споменамват Путин. А моят пъп е хвърлен в квартал Надежда, в София. И основна тема ми е отпорът срещу модното днес българохулене, в което ВСИЧКИ ДЕСНИ БЛОГЕРИ участват активно, щото такава беше линията на духовният им учител, Гласът на Америка.
цитирай
43. vmir - 42. krumbelosvet,
27.06.2018 14:25
И жалейка да си сложиш, на Путин не му стиска да забрани със закон свободата на словото. Пък ти като толкова жалиш за цензурата, вземи направи от Кухела един български Кадиров, изпроси оружие и взривове от Путин и ще бъдеш далеч по-щастлив.
цитирай
44. анонимен - Някои хора
27.06.2018 19:26
си мислят, че стоим затворени като едно време и не виждаме със собствените си очи как стоят нещата:)
Защо ми е да вярвам безрезервно на "Гласът на Америка", като пътувам достатъчно? Ето, преди малко се върнах от Люксембург. Приятел, който живее и работи там, ми разказа, че след Втората световна война тази държава е била дупка, а хората масово са емигрирали към Щатите и Латинска Америка. В момента е една от най-проспериращите в ЕС - невероятно красива, много добре уредена, чиста и с един от най-високите стандарти в Общността. И мащабите й са колкото на София окръг - можеш да я прекосиш с кола от единия до другия край за половина час. Виждате ли какво прави тоя пуст ЕС, който непрекъснато ви боде очите?
цитирай
45. krumbelosvet - Драга колежке Пискова, комент 43
27.06.2018 19:51
Знам С КАКВИ ОЧИ гледате света. И три пъти да обиколите кълбото, няма да разберете ПРИЧИНИТЕ за това, което виждате. Щото всички причини са ви дадени наготово от Гласът на Америка. А като съдя по активността ви в ПРОПАГАНДАТА, май ви плащат. Не знаете ли що България НЕ Е БИЛА ЛЮКСЕМБУРГ, не само сега, и не само при соца, и не преди 9-ти, и не преди Освобождението. Знаменитият професор Балевски ведвъж ни каза по време на лекция, че когато в Англия излизат знаменитете "Мотематически начала на натурфилософията" на Нютон, у нас излиза една книжка за ТРИТЕ аритметични действия. Накрая пишело, че има и едно ЧЕТВЪРТО действие, деление, но то НЕ Е ЗА ВСЯКА ГЛАВА... Сигурно не знаете и как ТУРЦИЯ СТАНА РАЗВИТА СТРАНА. А аз знам и още много неща, които не сте сънували.
цитирай
46. анонимен - Знам С КАКВИ ОЧИ гледате света. И три ...
27.06.2018 20:14
krumbelosvet написа:
Знам С КАКВИ ОЧИ гледате света. И три пъти да обиколите кълбото, няма да разберете ПРИЧИНИТЕ за това, което виждате. Щото всички причини са ви дадени наготово от Гласът на Америка. А като съдя по активността ви в ПРОПАГАНДАТА, май ви плащат. Не знаете ли що България НЕ Е БИЛА ЛЮКСЕМБУРГ, не само сега, и не само при соца, и не преди 9-ти, и не преди Освобождението. Знаменитият професор Балевски ведвъж ни каза по време на лекция, че когато в Англия излизат знаменитете "Мотематически начала на натурфилософията" на Нютон, у нас излиза една книжка за ТРИТЕ аритметични действия. Накрая пишело, че има и едно ЧЕТВЪРТО действие, деление, но то НЕ Е ЗА ВСЯКА ГЛАВА... Сигурно не знаете и как ТУРЦИЯ СТАНА РАЗВИТА СТРАНА. А аз знам и още много неща, които не сте сънували.

Направо съм разбита при такива "аргументи":)
цитирай
47. vmir - Нерде Ямбол, нерде Стамбул.
27.06.2018 23:38
България не била Люксембург, защото Нютон ... бля бля бля. Въпросното съчинение на Нютон няма практическо отношение към популярните четива и е преведено на английски 40 години след първоначалното му отпечатване. Ама нали "знаменития" вицаджия Балевски бил казал еди какво си... За някои хора разваления телефон е единствения източник на информация и затова му вярват безрезервно.
Да ви имах вярата в развалените телефони!
цитирай
48. krumbelosvet - Драги vmir, комент 47
28.06.2018 08:26
Казаното от мен за колежката Пискова, се относя още повече за вас.
"България не била Люксембург, защото Нютон... бля бля бля." Ето как виждат очи, възпитани от Гласът на Америка. Понеже темата е ИСТОРИЧНА и ОБШИРНА, аз давам само ЕДИН ПРИМЕР за историчността и обширността. А вие бля-блякате, по инерция от подскачащите митинги, където ако не вие, родителите ви са подскачали "от дълбоки мисли" и плитки чувства.
И пропускат американските ви очи, че НАИСТИНА, Н А И С Т И Н А Българиа НИКОГА не е била Люксембург по исторически причини. Пропускате още, че Българиа при социялизма не се е отдалечавала от развитите страни, а НАПРОТИВ. Но това последното сигурно не го и знаете. Това Гласът на Америка го пропускаше.
И накрая, съмнявам се, че НАИСТИНА сте толкова късоглед. Може би ви плащат.
цитирай
49. vmir - 48. Драги krumbelosvet,
28.06.2018 08:52
Намесвате историчност, обширност, "дълбоки мисли" и прочие, а очевадещо ви липсват познания за детайлите, за да бъдат претенциозните ви обобщения достоверни. Светогледната ви конструкция е толкова семпла, че колкото и пъти да ви посоча очевидните й 3-4 пропагандни постулата, няма да схванете, че са глупави източни ретроградности, служещи единствено на примитивни властолюбци. Педераст бил излъгал милиони - това е вашата "логика". Безупречна за всеки, който се възторгва от педераста Ленин, но не му идва на ум да види разликата между кръвожадния педераст - узурпатор и онзи, за когото са чували само феновете на кръвожадни педерасти.
цитирай
50. vmir - Педерастка им работа:
28.06.2018 20:40
Някои предпочитат да вярват на любим педераст, държал милиони на мушка като заложници и превърнал славословието им по свой адрес и по адрес на катилите си в условие за оцеляване, а не искат и да чуят "педераст", който само любимият им педераст бил чувал или виждал...
цитирай
51. krumbelosvet - Бе вмир, кви педераси?
29.06.2018 08:14
"Педераст бил излъгал милиони - това е вашата "логика"." ?!?!?! пишеш ТИ.
Никога не съм писал за педерас излъгал милиони.
Вие сте просто трол-лъжец.
цитирай
52. vmir - 51. krumbelosvet - Бе вмир, кви педераси?
29.06.2018 10:30
krumbelosvet написа:
"Педераст бил излъгал милиони - това е вашата "логика"." ?!?!?! пишеш ТИ.
Никога не съм писал за педерас излъгал милиони.
Вие сте просто трол-лъжец.


Я да видим кой лъже:

krumbelosvet написа:
Призна си, че ОБИЧАШ САЩ. Значи, "аргументите" ти против Русия не са аргументи, а излияния на чуства. Дано да знаеш корена на тия чуства - сенаторъ мракобес (и хомосексуалист) Макарти.


Значи, един педераст, който издава заповеди за "възпитателни" масови разстрели трябва да има моето доверие, а друг евентуален педераст, към който нямам отношение, трябвало да заклеймявам? На какво основание - че феновете на първия педераст трябва да спасяват кожите ли? Ми аз какво съм им виновен, че те си падат по педерасти и ненормалници?
цитирай
53. starforlife - ®·¥¦¨&...
30.06.2018 16:16
®
·
¦
«
¬
°
±
µ

»

цитирай
54. krumbelosvet - Значи вмир
01.07.2018 20:15
Значи вмир не виде, че Макарти е СЕНАТОР И МРАКОБЕС, а виде, че (в скоби) е хомосексуалист (а не педерас).
А за другия педерас, заповядал масови разстрели, не знам. Вмир е спец по педерасите. Освен, че е трол-лъжец.
цитирай
55. vmir - 54. krumbelosvet - безнадежден случай
02.07.2018 02:04
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: starforlife
Категория: Лични дневници
Прочетен: 2603841
Постинги: 1153
Коментари: 16834
Гласове: 13882
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930