Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
06.10.2018 12:35 - Бърз тест за блогова интелигентност
Автор: starforlife Категория: Лични дневници   
Прочетен: 7582 Коментари: 56 Гласове:
36

Последна промяна: 06.10.2018 14:35

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
imageimageimageimage







Гласувай:
36



1. starforlife - Сега...
06.10.2018 12:37
Постингът естествено може да се приеме и дразнителствувателствуващ психо-леваците в блога.
Ебаващ просто, защото малко хора (признайте си пред себе си поне) ще решат въобще задачата дори с помощ от такива дарени ви американски (хи хи хи) технологии като Гугъл например. И понеже пънещите се за умници русофили в блог.бг са доста, а моето виждане е обратно на прилагателното "умници" - та затова ги ебавам със страхотната и като текст, а още повече като психология песен на аутоплей.
А втората ми ебавка с тях ще е следната:
За да не пускам Word (или Character Map) примерно, че да взема знака "от-до" (който се отказах да използвам всъщност) при "7-8 секунди" - влезнах на този Интернет-адрес:
https://bg.wikipedia.org/wiki/%D0%A2%D0%B0%D0%B1%D0%BB%D0%B8%D1%86%D0%B0_%D0%BD%D0%B0_%D0%BC%D0%B0%D1%82%D0%B5%D0%BC%D0%B0%D1%82%D0%B8%D1%87%D0%B5%D1%81%D0%BA%D0%B8_%D1%81%D0%B8%D0%BC%D0%B2%D0%BE%D0%BB%D0%B8
Там знакът го няма, но от 4-тата колонка психо-левите ще се убедят, че най-често използваните и важни математически знаци също са дарени на света от Запада (в частност Америка), а не от Русия.
Няма нито един руснак всъщност.

А да дариш парче земя или каквото и да е - ПРИВИДНА свобода дори на дадена страна - не е по-велико от това да дариш Познание на цялото човечество.

Та така...
цитирай
2. vmir - Да, задачата се решава на момента на ум,
06.10.2018 13:02
секундите са необходими само за проверка за всеки случай.
цитирай
3. starforlife - ~ 2. vmir
06.10.2018 13:12
Именно, Любо.
Секундите след 4-тата са "нужни" колкото да провериш дали сборът от 12+18+15 прави 45, при все, че си сигурен, че не грешиш.
Сега ще поръчам още едни картофки с "Корона". За твое и на другите умни НЕрусофили (ха ха ха) тук, в блога здраве.

ПС-1: Първото видео ли?
То е с цел не да прави реклама на изкуствения интелект на "Хуауей", а да покаже един от невидимите за посредствените хора принцип на работа при Запада.
Какъв е той - може да се приеме своеобразно продължение на теста.
Ха да видя "умниците" на блога и спрямо това като се дръвчат какво ни били дали САЩ, как ще го открият и проумеят.
Хиляди... Буквално хиляди са такива дребни и невидими нещица, които облекчават неимоверно не само нашия (на българите) живот, а на цялото човечество. А са както казах, предмет на съществуване поради принципите на функциониране на куп "неща" именно на Запад.
И се даряват без-плат-но.

ПС-2: Ха сега да видим и един от интелигентните (по всеобщо тяхно мнение) от лагера на психо-леваците, Другарят ВВ, как никога повече не трябва да отваря дума за игра на шах с теб, Любак (а явно и с мен, при все, че казах, че не съм играл от 7-ми клас), защото съм 99,99% сигурен, че не ще реши задачката дори за 10 минути, а не 10 секунди. Тоест, интелигентността му се ограничава до малко повече познаване предимно на руската поезия и литература, където без Гугъл обаче пак би бил в пъргавината като сакат охлюв, движещ се в диаметрална посока. ха ха ха
Другарю ВВ? Отговор на задачката? Ама честно!

И АЗ ВСЕ ОЩЕ ЧАКАМ ДА НАЗОВЕШ ДАТА, ЧАС И МЯСТО, ОТ КЪДЕТО ДА ТЕ ВЗЕМА, ЗА ДА СЕ УБЕДИШ, ЧЕ И КУНГ ФУ-то МИ ПРИ ГОТВЕНЕТО Е ПО- ОТ ТВОЕТО ПРАЗНОСЛОВЕНЕ!
Защото празнословенето ти и на тази тема си личи, въпреки гугълването и опитите ти да се петльоперчиш.

ДАТА!
ЧАС!
МЯСТО!
цитирай
4. karamelita - Ami prosto e - edinicata e ravna na 3, ...
06.10.2018 13:21
Ami prosto e - edinicata e ravna na 3,3 po 6 e 18
цитирай
5. vmir - А песента от клипа е чудесна,
06.10.2018 13:25
не по-малко впечатляващи са подчертано европеидните лицеви характериститки на музикантите, които нямат почти нищо общо с хищните монголоидни очички на Путин и на Дулцинеята му Кабаева. Време за разграничение между европейска чувственост и азиатско вероломство.
цитирай
6. predatorkapredatorka - !!?? гошо..що пишеш така на скрийн....заради грам.грешки ли?
06.10.2018 13:26
ей, тук..многоо здраве от мен..
предай му и на Любака....смяхххх..Гоуем,момчета..
не намирам време /от путетични истерии..и вампирясали бабки..
да си постна Поста за „ милиарди от гаражи“
ти си..гл Герой там, не се сърди..

ПС-1: Първото видео ли?
То е с цел не да прави реклама на изкуствения интелект на "Хуауей", за да покаже един от невидимите за посредствените хора принцип на работа на Запада.
Какъв е той - може да се приеме своеобразно продължение на теста.
Ха да видя "умниците" на блога и спрямо това като се дръвчат какво ни били дали САЩ.
Хиляди... Буквално хиляди такива дребни и невидими нещица, които облекчават неимоверно не само нашия (на българите) живот, а на цялото човечество.
Безплатно.
цитирай
7. starforlife - ~
06.10.2018 13:36
~ 4. karamelita
Приемам отговора ти за правилен, при все, че маалко объркано си го обяснила.
Все пак - не изяснявай, че да е подсказка за психо-леваците.
Защото аз съм (почти) "сигурен", че НИКОЙ от тях ЗА СЕКУНДИ (не говоря след размишления и дори справки с Гугъл) няма да реши задачката. Просто познавам интелекта им - пред очите ми са от 12 години.
А задачката е супер елементарна, но все пак... "идейна" (за доказване на Интелект), не мислиш ли?


~ 5. vmir
Ами те го заявиха еднозначно: НЕ ИСКАМЕ С РУСИЯ!
Но... кой ги пита - като не искате доброволно - ще ви насилваме.
Е да, ама Великобритания строи корабите си, нали?
Е да, ама Израел държи във въздуха бойните си ескадрили и прави смешни рашките ПВО-та в Сирия, нанасяйки удари (по Иран също), без С-300, 400... 1000 да могат да гъкнат, нали?
Е да, ама САЩ са строили самолетоносачи (А е факт, че целият руски флот не може да противодейства на едно сформирование, обезпечаващо един самолетоносач. И е факт, драги русофили, не по мои думи, а по експертни становища на Русия. От проведени симулиращи учения, които показват на експертите им 38% шанс на страната на целият руски флот спрямо най-добрия американски самолетоносач.), нали?

О, неее, не се кефя, напротив!
"Страх" ме е, че светът може да прекрачи прага, от който връщане назад няма!


~ 6. predatorka
predatorka написа:
!!?? гошо..що пишеш така на скрийн....заради грам.грешки ли?
Ами не, Юлке. Аз може да нямам перфектна езикова подготовка (както и ти всъщност - онзи ден щях да те информирам да оправиш смешна правоп. грешка, че да не почнат да те ебават), но определено съм добре подготвен. По-добре от 90% от хората тук (и извини ме - включително от теб).
Поради естетически съображения го правя.
А, ако ти не вникваш какви точно (а явно не вникваш щом ме питаш) - то... опираме (соори) до гъвкавост на Интелекта.
А иначе... По повод на думите ти за гаражите, милиардите и ИИ...
Проумей, мила, че напъните ти на тези теми за мен са смешни и никога, ама никога, не можеш да ми опонираш релевантно (и ноторно - и ноторно).
Да се снишиш понякога - е умно решение, Юл.
На си създавай врагове в самата себе си.



А сега ме извинете, но ставаме и ще ви оставям.
Дерзайте и... умната.

Не съм забравил, че обещах снимки на купища техника, свързана с видео-наблюдението като технологичен сегмент.
В понеделник, като се прибера - ще ги излъча.
Хей така, не, за да убеждавам някого в нещо или да доказвам нещо, а просто защото си държа на думата.
А и, ако напиша някоя и друга дума - ще е макар и с информативна полезност поне малко за някого.
А именно това би следвало да бъде същността на такива платформи като блог.бг.

Докукане, "изродиии"! ха ха ха
цитирай
8. predatorkapredatorka - дообремм..ще чакам кортитУ, да й кажа..
06.10.2018 14:08
да не се излага по..немски,не и тук..пред мен..грешната..
и,където всеки втори е преводач, и нищоправещ фриилансър..гълъб..
до кукане, брат..и целуни двамата си сина..
цитирай
9. starforlife - ~ 8. predatorka
06.10.2018 14:27
Юлчок, нямам спомен "кортитУ" скоро да е писала на немски, че да е релевантно (и ноторно - и ноторно) в момента подмятането ти.
А, че знае повече от теб немския - това е повече от сигурно и когато някой ден все пак пиете кафе фейс ту фейс - със сигурност ще те направи смешна.
Не се заяждай просто с хора, които те превъзхождат в много отношения (едно от които е именно Интелект) многократно. Приятелски съвет. Защото иначе ставаш за смях.

Иначе, да, със синовете си (и не само) съм в Пловдив.
И да предваря нечии идиотски умозаключения, че видиш ли не съм там, защото пиша тук.
Става обяд...
Влизаме в капанче да хапнем...
На Малкия му звънят да промени нещо в клип, който е правил (Примерно Любо - Вмир знае за кои прави клипове малкия ми син. Клипове, гледани от/по цял свят.)...
Застояваме се в заведението и той работи (все още и в момента) по клипа, а аз си се ебавам с вас тук.
Стана ли ясно или снимко-доказателства да предоставям?
ха ха ха

ПС: И, Юл... Би ли била така добра (и честна) да ни светнеш защо не вземаш отношение по задачката, а се "втурна" встрани? Да не е от липса на решение и на 10-тата минута, ей? ха ха ха (Не те подигравам - ебавам се с теб, защото, нали - майтап да пада.)
цитирай
10. mersedes - Привет, Стар! :-)
06.10.2018 14:43
Признавам се, че съм блогово глупава, защото не мога да реша задачата и не минавам теста. :-)
За сметка на това пък съм блогово хубава и руса. :-) :-) :-)
цитирай
11. starforlife - ха ха ха
06.10.2018 14:49
~ 10. mersedes
Това, да си "блогово хубав/а и рус/а" е повече от идеално и отлично компенсира това да си "блогово глупав/а".
Разсмя ме. Тенкс.


А сега вече наистина ставаме. Докукане.


2:35 - Бърз тест за блогова интелигентност
Автор: starforlife Категория: Лични дневници
Прочетен: 93 Коментари: 10 Гласове: 5

Последни 20 регистрирани посетителя:
14:35 - leonleonovpom2
14:34 - mersedes
14:29 - getmans1
14:14 - aip55
14:06 - predatorka
13:27 - djani
13:23 - predatorka
13:20 - karamelita
12:57 - vmir
12:39 - kolevn38
12:37 - samarinof
05.10 22:16 - lodavar
05.10 21:55 - medium
05.10 21:34 - vmir
05.10 21:24 - get
05.10 20:58 - germantiger
05.10 20:18 - zabylgarite
05.10 19:05 - radostinalassa
05.10 18:26 - graucho
05.10 18:10 - get
цитирай
12. getmans1 - . . . и триъгълника е тъпоъгълен. . . ...
06.10.2018 15:04
... и триъгълника е тъпоъгълен ... познах случайно щото таман си сърбах боба.
иначе щом има толкова елементарно съотношение, няма проблем с отговора.

съвсем друг е въпроса с изчисляването на парното 13 г. към 18-та. ... там е масторлъкъ.

приятна раСотка а за мен ... сиестаааа
цитирай
13. barneba - Здравей, Стар!
06.10.2018 15:38
Аз също не мога да реша задачата, а не съм и хубав и рус. Какво да правя тогава?
цитирай
14. get - :))) Р=45 см. . . . с кратност = 4 : 6 : 5 = ...
06.10.2018 18:42
:))) Р=45 см. ... с кратност = 4 : 6 : 5 = 15(общо)
45 см. : 15(бр.кратности) = 3 см. - 1-ца кратност
1-ца кратност Х съотношение=6(единици) на най-голямата страна ... Следва ИЗРАЗА да добие ВИД?
6(кратност) Х 3 см. ... дава ВЕЛИЧИНАТА В САНТИМЕТРИ на най-голамата страна в ТРИ-ъгълника<>тъпо-ЪГЪЛЕН :))) !

- Това ТЪПОЪГЪЛЕН ТРИЪГЪЛНИК - някакъв намек ли е ... ?

Горе долу - в контекста КАЗАНОТО от поетесата Анастася Димитрук в стихото ... "Никогда мы не будем братьями!"

Никогда мы не будем братьями
ни по родине, ни по матери.
Духа нет у вас быть свободными –
нам не стать с вами даже сводными.

Вы себя окрестили «старшими» -
нам бы младшими, да не вашими.
Вас так много, а, жаль, безликие.
Вы огромные, мы – великие.

А вы жмете… вы всё маетесь,
своей завистью вы подавитесь.
Воля - слово вам незнакомое,
вы все с детства в цепи закованы.

У вас дома «молчанье – золото»,
а у нас жгут коктейли Молотова,
да, у нас в сердце кровь горячая,
что ж вы нам за «родня» незрячая?

А у нас всех глаза бесстрашные,
без оружия мы опасные.
Повзрослели и стали смелыми
все у снайперов под прицелами.

Нас каты* на колени ставили –
мы восстали и всё исправили.
И зря прячутся крысы, молятся –
они кровью своей умоются.

Вам шлют новые указания –
а у нас тут огни восстания.
У вас Царь, у нас - Демократия.
Никогда мы не будем братьями.

- Това стихо е ПОУЧИТЕЛНО ДА ГО ПРОЧЕТЕ, сърбо-русо-ШОВИНИСТА ... ВВ1951 ?

Пояснение - каты*(мн.ч.), от украинската дума "КАТ": тиранин, мъчител, сатрап .
цитирай
15. vaquero - starforlife,
06.10.2018 19:40
Не се съмнявам в твоята интелигентност. Не е нужно да се хвалиш.
цитирай
16. get - До 15. vaquero - starforlife, - Прощавай за вмесването в разговора ви - Но?
06.10.2018 20:21
vaquero написа:
Не се съмнявам в твоята интелигентност.
Не е нужно да се хвалиш.


- Красимире, ТИ СИ МИ РОД - защото и Аз и Ти сме БЪЛГАРИ!
По силата на тази РОДСТВЕНОСТ - аз съм ДОЛРОЖЕЛАТЕЛЕН към теб ОБЯСНЯВАЙКИ ТИ(както и Стопанина на този блог ?) - КЪДЕ БЪРКАШ?
- Приятелю и сънароднико - НЕ ПРИЕМАЙ КАТО ОПИТ ЗА ОБИДА - че ти ОБЯСНЯВАМЕ истината, която стои зад НЕЩА//ХИМЕРИ - в които НИ БЯХА ПРИУЧИЛИ ДА ВЯРВАМЕ през тези ЧЕТИРЕДЕСЕТ и повече ГОДИНИ ... СЪН?
Ментално спяхме и бълнувахме - ВНУШЕНОТО НИ, че СЪВЕТСКИЯТ ТИП ОБЩЕСТВО е това, КОЕТО НОСИ - Нов и СПРАВЕДЛИВ СОЦИАЛЕН РЕД!
Че СЪВЕТСКАТА СТРАНА - ни е благодетелка-майка А НИЕ ЕДВА ЛИ НЕ СМЕ по-малки РУСКИ-братя на ГОЛЕМИТЕ-руси ?
За мен тези болестни БЪЛНУВАНИЯ, ПРИКЛЮЧИХА още към 1982 год. - за други през 1990 г. - за трети КАТО ТЕБ - ЯВНО НЕ СА ПРИКЛЮЧИЛИ и към момента?

- И пак казвам НЯМАМ ЦЕЛ - ДА УЯЗВЯВАМ ... кой по-умен, кой по-прост - Не! Имам за цел ДА ТЕ ПОДПОМОГНА ДА ИЗЛЕЗЕШ ОТ ЗАБЛУДИТЕ СИ и С ТОВА станеш ДОСТОЕН БЪЛГАРИН!
- Българин, който знае ИСТИНАТА, че:
1. езика на Кирил и Методий - Не е "църковно-славянски" или "македонски" - а БЪЛГАРСКИ!
2. Не византийците са занесли в Киев, ТОГАВАШНА РУС - християнството А НИЕ в лицето на духовниците ни БЪЛГАРИ!
3. Не НИЕ СМЕ НАСЛЕДИЛИ ЕЗИКА СИ от русите - А РУСИТЕ СА ЗАПРИКАЗВАЛИ НА КИРИЛО-МЕТОДИЕВИЯ ЕЗИК!
4. Че РУСКАТА ИМПЕРИЯ - е имала много по-рано и много по-изгодни СЛУЧАИ ДА НИ ОСВОБОДИ ... от момента в КОЙТО ИДВА КАТО ИМПЕРСКА СИЛА - за да ни ПОДЧИНИ?
5. Че не БЪЛГАРСКИ ВОЙНИК е ходил ДА ЗАВЛАДЯВА РУСКИ ЗЕМИ - а руски такъв ПРЕЗ ПЪРВА СВЕТОВНА ВОЙНА!
6. Че не БЪЛГАРСКА ВОЙСКА ОКУПИРА СССР - а РУСКА ТАКАВА, България при преврата извършен от българо-руски КОМУНИСТИ-ПОТУРНАЦИ на "9-ти Септември 1944 г." - Ако РАЗБЕРЕШ И СЕ УБЕДИШ В ПРАВОТАТА само на това - което съм (ти) изредил - СТАВАШ БЪЛГАРИН! ... ако ли не? - оставаш си един ПОМАК - не знаещ, своя Род, Език, Вяра и достойнство?
цитирай
17. blondinkas4uk09 - Г-н Стар,
06.10.2018 20:44
не бих коментирала под този постинг, но се налага, защото си позволявате да се държите нравоучително с моята приятелка Джулка. Преди да говорите за интелигентност, моля подходете малко по-задълбочено към темата и като начало си изяснете какво означава това понятие. Изложените разбирания за интелигентност в постинга и коментарите ви са на ниво 70-те години на миналия век. След като си изясните какво е интелигентност, си отговорете на въпроса къде сте вие спрямо нея.
цитирай
18. leonleonovpom2 - Поздрави Стар, хубав постинг!
06.10.2018 22:44
starforlife написа:
~ 10. mersedes
Това, да си "блогово хубав/а и рус/а" е повече от идеално и отлично компенсира това да си "блогово глупав/а".
Разсмя ме. Тенкс.


А сега вече наистина ставаме. Докукане.


2:35 - Бърз тест за блогова интелигентност
Автор: starforlife Категория: Лични дневници
Прочетен: 93 Коментари: 10 Гласове: 5

Последни 20 регистрирани посетителя:
14:35 - leonleonovpom2
14:34 - mersedes
14:29 - getmans1
14:14 - aip55
14:06 - predatorka
13:27 - djani
13:23 - predatorka
13:20 - karamelita
12:57 - vmir
12:39 - kolevn38
12:37 - samarinof
05.10 22:16 - lodavar
05.10 21:55 - medium
05.10 21:34 - vmir
05.10 21:24 - get
05.10 20:58 - germantiger
05.10 20:18 - zabylgarite
05.10 19:05 - radostinalassa
05.10 18:26 - graucho
05.10 18:10 - get


Математическият тест за интелигентност, взет самостоятелно, не е много показателен за нея! Според мен
Има хора, на които математиката се отдава и нищо друго
Но на мен е интересна друга математика, задачката в теста е в областта на елементарната математика, и не е никакъв проблем, особено за хора на ти с математиката...

Какво показва извадката от посетителите , последните 20- в цитирания коментар?
Още повече ,че я водя, затова се интересувам!! Само математически, че средно на 20 минути имаш легитимиран посетител Колко са анонимните, трябва да се засече общият брой посетители Вероятно поне пет пъти повече!
Иначе, сред останалите 19 има хора, с които съм в прекрасни отношения , има и такива, които са се постарали те, отношенията ни, да не са такива!С други думи войвода на такава чета не ставам!И не искам да съм!
Та, ако искаш, задоволи любопитството ми по този въпрос Каква информация за мен дава тази извадка?
Защото съм чувал най невероятни версии при подобни случаи Можещи да бъдат обект и на психиатри!
И нито една не отразява истината Споделям истината,защото въпросът ,дали е вярно тълкуванието в такива случаи съм задавал към себе си И честно съм си отговарял!
Обещавам ти откровен коментар, ако получа отговор ,разбира се!

Хубава вечер!
цитирай
19. getmans1 - 14. get - :))) Р=45 см. . . . с кратност = 4 : 6 : 5 = ... 18:42
06.10.2018 22:46
НЯМА НАМЕК ГЕТ, ПРОСТО УТОЧНИХ ЗАЩОТО БЛИЗКОТО СЪОТНОШЕНИ 3 къмто 4 къмто 5 е правоъгълен триъгълник... ПРОСТО ХРУМКА, ЧЕ РЕШЕНИЕТО Е ФАСУЛСКА РАБОТА И ЗА ПСОЧЕНОТО ВРЕМЕ КАТО БОНУС МОЖЕ ДА СЕ ДОБАВИ И ОПРЕДЕЛЕНИЕТО КАКЪВ Е ТОЧНО ТРИЪТЪЛНИКА.

ЧИСТА СЛУЧАЙНОСТ Е, ЧЕ ПО СЪЩОТО ВРЕМЕ НИЕ СЕЛЯНИТЕ ПОХАПВАХМЕ ТОЧНО ЧОРБА ОТ БЯЛ ФАСУЛ. ВЧЕРА ЖЕНА МИ МЕ ПОПИТА КАТО СИ ДОЙДЕ С КАКВА МАНДЖА ЩЕ Я ПОСРЕЩНА ДНЕС И АЗ И КАЗАХ, ЧЕ СЪМ СЛОЖИЛ „БЕЛИЯТ ПЕТЕЛ„ ... ТЯ ГОРКИЧКАТА ХИЧ НЕ БЕШЕ СХВАНАЛА ПРОСТОТАТА НА ШЕГАТА МИ.
цитирай
20. starforlife - Добър вечер, пичове и пички. (И Вие, г-це Стар(ице:))
06.10.2018 23:25
Ще репликирам всеки по отделно (осабено Вас, г-це Стар(ице:)), но най-вероятно в пРонделник (защо с "р" - ще "разкрия" също тогава).
Сега само искам да кажа две неща:
- Първо: Естествено, че е ебавка "твърдението" ми, че е тест за интелигентност. Но пък реално донякъде е релевантна (и ноторна - и ноторна) ебавка, защото наистина много хора не биха се справили със задачката, а тя не е чиста математика, а дори повече логика. (Което пък е един от признаците за интелигентност.)
- Второ: Поведението ми в моя блог, въобще блога, а и всъщност навсякъде, е лично мое решение какво да е и не приемам НЕрелевантни (и НЕноторни - и НЕноторни) забележки, особено в императивен вид, дори от Вас, г-це Стар(ице:))!

Стана ли ясно?
(Особено на Вас и отнасящото се до Вас, г-це Стар(ице:))?
А такаааа.
'Айде наздраве тогава и докукане.
цитирай
21. starforlife - ПС: Гети "доказа", че не е това, за което го лалосват разни клепари тук.
06.10.2018 23:28
Запознах се с човека реално... Не съм го опознал естествено, но имах мат'рял за оценка.
Гети е умен (като мен - тоест, колкото маркуч гумен - ха ха ха) и го показа.
А някои им дай лалосвания, а всъщност... Фшъъът. (това беше въздухът от балон в тръни)
цитирай
22. bbbb2 - Начи кво? Твърдиш че съществува човек който досажда на приятел за толкова елементарна задача?
07.10.2018 00:26
И среща уговаряте даже, и на заведение отивате. Хех, в ресторанта вместо да обсъдите повода за срещата ти го оставяш да лапа мухите и пишеш текст за пост в нета. Всичко това за нещо което ако беше истина щеше да се случи по телефона. Hякой друг от коментиращите схвана ли че пробутваш поредната измислена история? Добре че е блондинката с чук та да има поне едно смислено изказване тук.
цитирай
23. bbbb2 - Да не забравя
07.10.2018 00:31
Ако решаването на задачи е признак за интелигентност, същото важи с пълна сила за владеенето на граматиката, а при теб тя е самоубийствена. Честито!
цитирай
24. cortana - Ето ме и мен. :) Клонинг No1. :) :) :)
07.10.2018 00:55
Задачката е лесна, но същевременно интересна. :) Да му мисли който не може да я реши наум. :)
цитирай
25. cortana - И няколко думи за този с многото НИКове, в случая появил се с bbbb. :)
07.10.2018 01:01
Май някой не чете внимателно, а от постинг и коментари прави миш маш. :)
Хайде прочети отново и виж какви глупости си написал, 'поете'. :) :) :)

Аз също 'да не забравя': Езиковата ти култура е добра. Но в случая се откриват 4 грешки в 5 изречения. :) Тоест, преди да напишеш това за граматиката в 23 коментар, трябваше да погледнеш себе си.
цитирай
26. cortana - И още нещо. :) :) :)
07.10.2018 01:03
Разбира се, че логическата математика е по-висок показател за интелигентност от граматиката. По това спор може да поведе само този, който не е интелигентен над средно ниво. :)
цитирай
27. vencivaleri1951 - Георги Стоименов,
07.10.2018 01:33
Ти мен не можеш да ме вземеш от никъде-аз съм си в "нас" ти си пришълец, мигрант, бежанец... Тоест ти си взет или си се взел от някъде . Имаше възможност да се пробваш, но избяга и сега прехвърляш на здравата глава. Ни в клин, ни в ръкав ти предложи поединък в кухнята. Аз приех и предложих кухнята-след като ти обявяваш
"дуел и опъжието" то редно и коректно е аз да предложа мястото.
Какво предложих:
-професионална кухня
-помощник готвач
-клиенти които ако ги заинтригуваш с храната която си готов да приготвиш за тях ще си я поръчат
Ти какво предложи
-Да ме вземеш от някъде
-да ме закараш някъде
-и какво?
-Ще готвим на никовете ти?
Няма как да се случи това Георги Стоименов-може да си майстор в готвенето, но "трапезата" ни е различна
За това след като се и разпсува реших да те сготвя теб-в собствен сос.
Прочетох в интернет за един автор-Островски. Та казват в интернет, той бил написал
" И най мъдрият, си е малко прост" и се запитах дали пък интелигентният също може да се е малко прост или дори много прост, след като псува като хамалин в тежък махмурлук.
Та реших Георги Стоименов, че е редно да си отговорен за действия и думи и за арогантния и вулгарният ти речетатив да ти потърся сметка. Да, ще отнеме малко повече време, защото се оказва, че прокурор трябва да нареди на администратора на сайта за да те извади от анонимност, но аз и не бързам .
Бъди здрав!
цитирай
28. vmir - Като ще се забавляваме с елементарна геометрия, да решим и предложението на Гети
07.10.2018 01:40
за тъпоъгълника. Той правилно се е сетил за питагоровата теорема, но малко прибързано е заключил, че триъгълника е тъпоъгълен, както изглежда от пръв поглед защото 6 е по-голямо от 5 (което е вярно когато отношение 3/4/5 стане 3/4/6 ). Само за гимнастиката, истината е малко по-друга, защото по условие имаме не 3/4/6, а 5/4/6 и следователно за да е тъпоъгълен триъгълника, най-дългата му страна трябва да е по-голяма от корена на сумата на квадратите на останалите две, което изисква тя да е по-голяма от 6,4 см при 4 и 5 на останалите 2. При оригиналната задача страната става 19,2 см и това съответно увеличава периметъра на поне 46,2 см и нагоре.

Между впрочем, степента на тренираност на ума в най-голяма степен предопределя продължителността на живота, поради което лъжльовците живеят средно около 15 години по-малко, защото мозъкът им атрофира и привиква да изпраща лъжливи сигнали към органите им. Господ си знае работата.
цитирай
29. cortana - Ето ме отново.:))) Защото одеве забравих нещо. :)))
07.10.2018 01:44
Последни 20 регистрирани посетителя:
01:03 - vmir
00:54 - cortana
00:52 - vencivaleri1951
00:26 - bbbb2
00:06 - leonleonovpom2
06.10 23:31 - kvg55
06.10 23:05 - elizara
06.10 22:23 - leonleonovpom2
06.10 22:22 - pitankatapita
06.10 22:20 - getmans1
06.10 21:59 - vencivaleri1951
06.10 21:58 - get
06.10 21:55 - shtaparov
06.10 21:26 - shtaparov
06.10 21:16 - germantiger
06.10 21:09 - shtaparov
06.10 21:05 - get
06.10 20:35 - blondinkas4uk09
06.10 19:52 - get
06.10 19:33 - vaquero

И две думи за leonleonovpom2:
Ами да, вижда се колко много 'клонинги' има Жоро. :):):) Много хора тук се помпят сами. Много хора ги помпят други. Но единстнено Жоро проявява волята да показва статистиката си и от нея се вижда доколко реално е четен. Така ли е? :)
цитирай
30. cortana - :)
07.10.2018 01:47
vencivaleri1951 написа:
..... се оказва, че прокурор трябва да нареди на администратора на сайта за да те извади от анонимност.....
Това беше култово!! :):):))))
:):):):),,
цитирай
31. vencivaleri1951 - Не е култово
07.10.2018 02:20
cortana написа:
vencivaleri1951 написа:
..... се оказва, че прокурор трябва да нареди на администратора на сайта за да те извади от анонимност.....
Това беше култово!! :):):))))
:):):):),,


а тъпо. Ако си загубя телефона например и искам да си извадя някаква информация, също трябва прокурор да разреши на оператора да извърши тази услуга.
В случая Георги Стоименов, пррокурорът трябва да бъде убеден че е изършено престъпление от частен характер-обида. Опитал съм се да го убедя и се надявам да съм успял
цитирай
32. starforlife - "Ето ме и мен. Клонинг No1" на Корти. ха ха ха
07.10.2018 02:56
Включвам се много набързо, за да попитам и кажа нещо основно на Другаря ВВ:

~ Питането: Другарю сол та~ак, я ми покажи къде точно "псува(м) като хамалин в тежък махмурлук", защото това е поредното изопачаване от твоя страна?

~ Казването: Когато те питам кога и откъде да те взема - иде реч, ако не си разбрал все още ("интелигенте") да отидем не на мой терен, а в един от десетките ресторанти в София, на които съм правил СОТ-а и/или видео-наблюдението и биха ми уйдисали на акъла да ни предоставят кътче в кухнята си за час-два.
Но, за да покажа на околните, че си обикновен празнодумец - ОК, отговори ми на простия въпрос: КЪДЕ СЕ НАМИРАШЕ КАЗВАШ СЕМЕЙНОТО ХОТЕЛЧЕ, КЪДЕТО ВАШЕ ВИСОЧЕСТВО ДЪРЖИ ДА СЕ "ДУЕЛИРА" С МОЕ НИСКОЧЕСТВО?

Всъщност да кажа и още две неща:
- Първо: Цитираните от Корти твои думи наистина "къртят" с глупостта си. Оставяме настрана, че прокурор няма как да разпореди нещо свързано с мое ниско височество.
- Второ: Това за разпореждането спрямо изгубения телефон "кърти" два пъти повече и то в две направления на мислите в главата на... интелигентния (ха ха ха) човек.
Какви са първите (мисли) ти го оставям за домашно.
А вторите са малко "образоване" за теб (с уговорката-подсказка, че "противоречат" на първите): Другарю ВВ, правиш си една регистрация (дори и последваща момента на изгубването може да бъде) на сайта на оператора ти, и можеш да си правиш справки 6 месеца назад колкото ти душа сака.
Понимаеш, товарищ?

ПС: Аз пък ще те съдя (ха ха ха) за това, че сега от смях няма да мога да спя. (отново ха ха ха)

Та: КЪДЕ КАЗВАШ СПЕЦИАЛНО ТИ ДЪРЖИШ ДА СЕ НАДГОТВЯМЕ?
цитирай
33. bbbb2 - Гогокортана, точно ти не ми говори за много никове.
07.10.2018 04:19
Hе стига че си ги навъдил хиляди а искаш и паролите на чужди никове за да се самокоментираш от тях. Hе знам друг толкова нахален човек. Точно от твоите коментари разбрах какво е миш маш. Hяма нужда да поглеждам себе си защото за разлика от теб аз не твърдя че съм по-безгрешен от господ. Твой проблем че искаш само ти да критикуваш другите, но не и другите да критикуват теб. Може би има надежда да излекуваш грандоманията си. Просто отиди на психиатър.
цитирай
34. bbbb2 - Гогокортана, и от какво се разбира че математиката е по-висок показател от граматиката?
07.10.2018 04:20
А сетих се: от това което на теб ти изнася и от това че ти определяш кое е по-висок показател. Споко, Фройд се е изказал по твоя случай преди много години. Просто отиди. Може би една рецепта от Карлуково ще е достатъчна. Тъкмо ще обясниш на онези с белите престилки че точно ти определяш кой на кое ниво интелигентност е. Тъкмо ще им разкажеш кое ниво предписваш на Фройд който едва ли е имал широк компютърен инструментариум и със сигурност не е можел да инсталира windows какъвто тогава изобщо не е имало. Tе пък от своя страна ще ти предпишат достатъчно силни лекарства.
цитирай
35. bbbb2 - Гогокортана, защо продължаваш да мислиш че статистиката е показател за читаемост? Всеки може да напише такава.
07.10.2018 04:25
А ти внимавай повече докато я манипулираш: вече няколко пъти забелязвам че грешиш при преписването на никовете.
цитирай
36. anngry - Добро утро, Ж-Стар! :D
07.10.2018 05:38
Реших задачата. Самостоятелно. :D Е, не за 10 секунди, а може би за толкова минути, но все пак успях. :D
Постингът наистина е интересени си го поднесъл приятно, независимо разказът истина ли е или творчески порив. :D
Единият филм също изгледах. Благодаря.
цитирай
37. starforlife - Ха добро утро! Та докато другите още спят (а аз от смях по коментарите на Другаря ВВ така и не мигнах - ха ха ха) - реших да ви отразя набързо.
07.10.2018 07:14
~ 12. getmans1
Абе не е баш тъпоъгълен, а по скоро русоъгълен, но това няма никакво значение в случая.
"Важното" е, че тестът ми върви успешно.
Виж това за парното не го схванах. Явно съм тъп като белия ти фасул, за който говориш в 19-ти коментар. ха ха ха

~ 13. barneba
Ами... Загубен си!
Всеки, който не може да реши тази задачка е просто загубен. Завинаги, на всегда и форевър.
ха ха ха


~ 14. get
Гет, здравей.
Математическите ти съждения не са важни в случая.
Тестът (ми) изобщо не включваше самата задачка, но аз нали съм проЗ - просто ще кажа, че той постига "целите" си и ще продължи да ги постига и днес.
Виж стихото е друга бира. Както вече казах: То не се състои от думи, а от народо-психология, която поне за мен се събира най-точно в този кратък коментар под видеото:
Krivbass UA преди 1 месец
Досвидание РФ , ты теперь сама , от тебя отказался целый мир , живи теперь с етим.
Четете и осмисляйте един нормален руснак какво казва за родината си, русофилите блогбегейски: СБОГОМ РУСКА ФЕДЕРАЦИЯ, ТИ ВЕЧЕ СИ САМА, ОТ ТЕБ СЕ ОТКАЗА ЦЕЛИЯТ СВЯТ, ЖИВЕЙ СЕГА С ТОВА.


~ 15. vaquero
Градски,
- Първо: Дали се съмняваш в нещо, свързано с мен или не - това ама изобщо е без всякакво значение. По-важно е да подлагаш на съмнение много други неща, които ти заслепено приемаш като чиста монета. Понякога ме хвърляш в тъча с лицемерието си. Например: С кои очи ми пишеш на ЛС, че видиш ли Маша (Захарова) се трудела, а Хедър (американката) едва ли не била паразит (или може би курва?)? М? Крайно лицемерно е, поне за мен. Не знаеш житието и битието нито на едната - нито на другата. Но понеже Мааашааа, ах тази светица, тъй като е рашка Машаааа - е рашка - е ангел небесен (от ада донесен - ха ха ха), а другата нали е амерковка - е... Бааси лицемерието! Просташко чак!
- Второ: И за хваленето не си прав, но няма смисъл да споря с когото и да е (особено пък с фейка и трола bbbb2), а и не ме интересува ама който и да е ТУК какво мисли за мен.
Думите ти обаче ме присещат да "поясня" нещо, което мислех да направя по отношение на една фраза в постинга, цитирам: "... защото в този показателен за мен случай не трябва да си математик." Тук "за мен" трябва да се третира като "аз така мисля, на такова мнение съм", а не "случаят е показателен за някакъв вид фактология (в конкретния - интелигентност и/или математическа "пъргавина") конкретно за мен".
Стана ли ясно?
Аз изказвам мнение, че е показателно по принцип и според мен, а не определям себе си като носител на някакъв вид характеристика.
(Така, че, bbbb2 - може да си завреш Фройд отзад.)


~ 16. get
Гет, Градският и да го вариш - и да го печеш - той ще си остане с вклинени до мозъка на костите русофил. И в това аз лично не виждам нищо лошо, ако не граничи с фанатизъм и поставяне на руското преди и над Истината.
Случаят с отношението му към Мааашинкааа и Хедър е показателен. Ама абсолютно показателен.
Така, че - няма смисъл да правиш каквито и да е опити за "ограмотяване" - забавлявай се и да не ти пука - комунизмът си отиде и никога няма да се върне.
(Пилето и/или агнето не е стоножка. Проста логика, за която съм говорил)


~ 17. blondinkas4uk09
Вижте сега, г-це Стар(ице:))...
Засега мисля да се огранича до две извадки, цитати от коментар под постинга на приятелчето ми Софи:
"Когато видите буря, не бягайте от нея, но разперете крилата си – вярата си, и я застопорете."
и
"Не постъпвайте като пилетата, или като кокошките, или като пуйките. Изправете се срещу бурята, говорете й, че няма да се откажете, че няма да се уплашете."
Не схващате? Хич да не Ви дреме! :))
Та нали точно за това "сте" блондинка (и когато си купувате тест за бременност, питате аптекаря въпросите вътре трудни ли са:))


~ 18. leonleonovpom2
За началото на коментара ти вчера вече писах, че постингът естествено е шега. Но същевременно в този коментар споменах, че реално наистина е тест и не математиката в него е основата.
За другото, свързано със статистиката: Отговор ще получиш (най-вероятно утре обаче), но дефинирай по-точно въпроса си, че да не стане грешка какво точно питаш. ОК?


~ 19. getmans1
Гети, извини ме, но понеже за манджи си писал, та по-скоро чрез тази реплика ще се обърна към Другаря ВВ.
Венц0, чАдо, да готвиш префърцунени ястия за мен абсолютно не е показател, че готвиш добре.
В съвременния свят се говори най-вече за прагматичност, пич. Не е въпросът можеш ли да правиш страхотно пиле-кийф. Въпросът е да правиш вкусно пиле-фрикасе.
Твоята "софра" е фантасмагорирана. Аз съм сигурен (за себе си - не целя да убеждавам никого), че ти излъга за сърнешкото. Хай така, както любимата ти Раша прави анимационните си лъжи за прехвалените си оръжейни комплекси, които се вижда вече реално какво представляват в действителност (Летят 6 F-35 - 3 сирийски и 2 руски установки ПВО С-300 и С-400 дори не ги виждат. 40 Томахавки си летят и поразяват целите си - същата работа. Тук е момента да вмъкна нещо и за приятеля ми Любо: Любак, чрез GPS/GPRS технологията, обект в хоризонтална равнина се засича с точност до 30-тина см. По вертикал - достатъчно е да се вкарат DPS-данни и същото се постига и във вертикал.)
Така, че, Венц0, не ми се изхвърляй като чикия на пясък с глупендерий за разни ястия, които се приготвят я има-я няма веднъж-дваж в годината.
Готви нормални и БЪЛГАРСКИ вкусотий за Съпругата си поне 2 пъти в седмицата, защото 30% от живота на българката (по принцип, 'щото някои в кухня не влизат) преминава в кухнята и така ще "удължиш" живота й.
( Г-це Стар(ице:)), и сега ли ще ме хокате, че си позволявам да се "разпореждам? Ами все пак имам чин и той не е никак малък. :))


~ 22. bbbb2
Като вече Корти ти го е казала: Ти не внимаваш "в час".
Пояснявам като за бавно развиващ се (ха ха ха):
Аз съм с любими хора в Пловдив... Разхождаме се... Звъни ми телефона... Говоря с Ники и решавам задачата... Влизаме с любимите хора в капанче да обядваме... Ники си е в София с щерка си и решава задачи... А бирата... Тя беше образно казана. Не съм меркантилен тип (човек трябва да ми е мноого, ама много близък, за да му позволя да ме черпи - плати сметка), че да чакам бира. Така е думата - че ще пием по бира УЖ той черпейки за "услугата".
Сега схвана ли или да го напиша по-бавно? ха ха ха


~ 23. bbbb2
Ами отново Корти ти го е казала повече от добре.
Много по-релеванто (и ноторно - и ноторно) като показател е математиката (особено не чисто алгебрични и/или геометрични, а логически задачи, каквато образно се явява дадената), отколкото граматиката.
Но ти като човек, който в 34-ти коментар пише, цитирам:
bbbb2 написа:
...Тъкмо ще им разкажеш кое ниво предписваш на Фройд който едва ли е имал широк компютърен инструментариум и със сигурност не е можел да инсталира windows какъвто тогава изобщо не е имало.
не би трябвало да дърдориш.
Според мен в изказа ти би следвало да е не "предписваш", а "приписваш". Като... "присвояваш", "пришиваш" на еди кой си, еди какво си, а не предписание за вид действие, което еди кой си би трябвало да извърши.
Но за това най-компетентната ТУК повярвай ми е Стар(ицата:)) и Тя!, ако реши - може да каже кой е в случая прав.
Всеки случай ти не показваш завидна грамотност, че да се поставяш в позицията на авторитет.
Понимаеш?



(Останалите ми реплики следват. Е кога та кога? Откъде да знам кога! Когато - тогава.)
цитирай
38. starforlife - Запазена позиция
07.10.2018 07:23
цитирай
39. leonleonovpom2 - Здравей, Стар!
07.10.2018 08:58
Разбира се, че се шегуваш, ясно ми е, но в шегата има и истина , особено в добронамерената!

Няма да уточнявам пола, Х на база подобна статистика направи извод ,че му съм се умилквал в краката?! ТОВА НЕ ОТГОВАРЯ НА МОИТЕ РАЗБИРАНИЯ, КАКТО И ПОСЛЕДВАЛОТО- ДА МУ ЗАБИЯ ШУТА!
пРОДЪЛЖАВАМ МАТЕМАТИЧЕСКИ
У ПЪК, ЧЕ ГО КОВА НА АДМИНИСТРАЦИЯТА нА БАЗА,ЧЕ БЛОГ БГ СЪЩО СА ПОСЕТИЛИ БЛОГАМУ/ И чЕ СИ Е ЗА КОВАНЕ, НА БАЗА НАПИСАНОТО ,СПОР НЯМА, НО НЕ БЕШЕ МОЕ ДЕЛО! кАКТО СПЕКУЛАТИВНОТО ЗАТЛАВИЕ ПРИВЛЕЧЕ ВНИМАНИЕТО МИ, ТАКА И РАЗОЧАРОВАНИЕТО ОТ РАЗМИНАВАНЕТО МЕЖДУ ТЕКСТ И ЗАГЛАВИЕ МЕ НАКАРА ДА НАПУСНА БЪРЗО, БЕЗ НИКАКЪВ ОТЗИВ
зА КАКВО ДА ЗАНИМАВАМ АДМИНИСТРАЦИЯТА, ЧЕ СА МЕ ПОДЛЪГАЛИ ДА ВЛЯЗА ЛИ?
РЕЗУЛТАТЪТ?
АМИ ПОВЕЧЕ ТАМ НЕ СЪМ ВЛИЗАЛ И ПРИ Х , И ПРИ У
ДА СИ ПИШАТ НА СПОКОЙСТВИЕ, НЕ МЕ ИНТЕРЕСуВА!
иЗВИНЯВАЙ, НЯМА ДА ПРЕПИСВАМ, ПИСАЛ СЪМ С ГЛАВНИ нЕ СЛЕДЯ ЕКРАНА!

ХУБАВ ДЕН!

ПП - Първото място в подобни класации е важно и говори много Ако е инициатива, чия е
Имах такъв случай в зората на демокрацията Не бях инициатолр ,но във вестника бях пръвв списъка , във връзка с нещо рисковано ! Докато обмислях какво да предприема , дойде инициаторът с извинение Даде правдоподобно обяснение Е, вече знаех какво да кажа Сложили сме си главите в торбата ,няма значение мястото в нея Но след това много внимавах-за какво, защо!
цитирай
40. zuzi0550 - слаб си в главата бате / цели 7 - 8 с...
07.10.2018 09:54
слаб си в главата бате / цели 7 - 8 секунди са ти трябвли/.
аз я реших за 3 - 4 сек. докато я четях...
цитирай
41. vencivaleri1951 - И аз мисля,
07.10.2018 10:41
че подобна практика "кърти мивки", но е практика. Узнах я наскоро именно благодарение на Георги Стоименов или който и да си. Казвам последното, защото обичам да съм информиран и преди време погледнах във Фирмения регистър/докато не беше сринат/ за предприемач с това име. Слещнах великолепния ни боксьор в миналото Георги Стоименов, менижърът на Григор димитров-който е станал млекар, и още десетина господа без подобна публичност. Поинтересувах се и за съдружниците на "Градус"-и там няма Георги Стоименов Та за това казвам "който и да си"
Та помолоих колега от кантората , който работи по арбитражите и той ми каза, че в случая имаме анонимно лице и не може да бъде атакувано , по традиционния начин.
Тъпо е , защото се правят две абсолютно индентични движения-пише се тъжба до районния прокурор и той ако види състав се разпорежда на следовател да установи самоличността на лицето . След това пак решава дали има състав и чак тогава следствието образува наказателно производство. Това се прави тъй като съставът води след себе си единствено глоба и, или обществено полезен труд, а има лица в страната които имат имунитет. Тоест ти ако си депутат/а може и да си-барон Мюнхаузен си точно-дори по добър, той се е вадил за косата, а за теб остава едно единствено място да се извадиш/ не понадлежиш на подобен състав и си оставаш инкогнито. За телефонът колегата ми разказа собствен случай-тя си губи телефона/или и го крадът/ и иска само информацията от него. Образуват производство, обаче първо прокурор разрешава. Прават и реверанс, че дежурен прокурор го дава , защото и влизат в положението , че вътре и е бележника с дати на дела, срещи с клиенти и свидетели и прочие. Сега , като си мисля възможно е тази патардия да е заради това , че телефонът и е на кантората-и може да и е отнет. Това са обаче само предположения. Колкото за час, два в ресторант-ти наистина си далеко от готвенето
Как ще знаеш какво ще се поръча, та да го сготвиш-студено ли ще го сервираш или претоплено. Гледай си СОТа и не "по високо от чизмите"

за Вмир
С риск да не се класирам в гатанката , то Питагоровата теорема не се ли отнасяше само до правоъгълните триъгълници-а този очевидно може и да не е такъв, а и не е задължително с тъп ъгъл
В интерес на истината не знам за колко време щях да я разбера, ако не знаех подобна. Тя обаче е за обеми и задължително с водка-стимул си е все пак
цитирай
42. getmans1 - . . . УФФФ, БЕ ВМИРЕ, НИКОЙ НЯМАШЕ ДА ...
07.10.2018 10:58
... УФФФ, БЕ ВМИРЕ, НИКОЙ НЯМАШЕ ДА ЗАБЕЛЕЖИ В ТАРАПАНАТА ....
ЗНАЯ СИ АЗ, ЧЕ В ЛАЛОСВАНЕТО ХИЧ МА НЯМА ... :))


vmir написа:
за тъпоъгълника. Той правилно се е сетил за питагоровата теорема, но малко прибързано е заключил, че триъгълника е тъпоъгълен, както изглежда от пръв поглед защото 6 е по-голямо от 5 (което е вярно когато отношение 3/4/5 стане 3/4/6 ). Само за гимнастиката, истината е малко по-друга, защото по условие имаме не 3/4/6, а 5/4/6 и следователно за да е тъпоъгълен триъгълника, най-дългата му страна трябва да е по-голяма от корена на сумата на квадратите на останалите две, което изисква тя да е по-голяма от 6,4 см при 4 и 5 на останалите 2. При оригиналната задача страната става 19,2 см и това съответно увеличава периметъра на поне 46,2 см и нагоре.

Между впрочем, степента на тренираност на ума в най-голяма степен предопределя продължителността на живота, поради което лъжльовците живеят средно около 15 години по-малко, защото мозъкът им атрофира и привиква да изпраща лъжливи сигнали към органите им. Господ си знае работата.

цитирай
43. vmir - 41. vencivaleri1951, Венци,
07.10.2018 12:23
BB1951 написа:
за Вмир
С риск да не се класирам в гатанката , то Питагоровата теорема не се ли отнасяше само до правоъгълните триъгълници-а този очевидно може и да не е такъв


От теоремата за правия ъгъл не следва, че трябва да има теорема за всеки ъгъл. Логически правия ъгъл е граница между острия и тъпия, а Питагор ти дава съответстващата му числена стойност като дължина на страната на триъгълник при вече зададени две страни. Очевидно е, че различна от тази стойност ще съответства на ъгъл различен от правия, а дали триъгълника е тъпоъгълен или остроъгълен, не би трябвало да бъде проблем за никой, знаещ дефиницията на питагоровата теорема.

Иначе задачата може да бъде решена и по много други начини, но този е най-краткия. Аз лично предпочитам простите решения.
цитирай
44. blondinkas4uk09 - Г-н Стар,
07.10.2018 12:24
От коментарите ви по повод моята особа, бих могла (казвам: „бих могла“) да направя извод, че силно надценявате собствената си интелигентност. Разбира се, че можете да си пишете каквото искате във вашия блог, както и аз мога да коментирам каквото си искам под един публичен постинг. По повод цитираната от вас „съботна проповед“, мисля, че на вас ви е малко трудно да стоите като орел срещу бурята. Вие непрекъснато махате с крила, перки, ритате с крака, докато не овъртолите всичко наоколо и не се разлетят прах и перушина навсякъде; това, разбира се, е мое виждане и не сте обврзан да се съгласите с него. В думите ви също има известно количество нездрава амбиция все да показвате на коментиралите, че се движат в посоката, която вие сте им задал – нещо, което бих определила като комплекси, неприсъщи на човек, който наистина е уверен, че е интелигентен.
По отношение на предоставянето на данни от мобилни оператори, можете да прочетете напр. чл. 159 а от НПК за случаите на извършени престъпления, когато е необходимо проследяване и идентифициране на източник и тип връзка, установяване на ползвани клетки на мобилни оператори и т.н., да не правя сега копи/пейст на разпоредбите на члена, но като цяло, исканата информация се предоставя от мобилния оператор въз основа на съдебно разпореждане по искане на прокурор. Леко съм встрани от случаите, които колегата Венци В. описва, но все пак приемете това като безплатна юридическа консултация (макар че с вашите милиони, бълха ви ухапала, ако трябва ми платите.)
По отношение на теста за бременност за блондинки, нямам никакво съмнение, че ще се справя с въпросите. :)

цитирай
45. vmir - 42. getmans1 - . . . УФФФ, БЕ ВМИРЕ,
07.10.2018 12:33
getmans1 написа:
... УФФФ, БЕ ВМИРЕ, НИКОЙ НЯМАШЕ ДА ЗАБЕЛЕЖИ В ТАРАПАНАТА ....
ЗНАЯ СИ АЗ, ЧЕ В ЛАЛОСВАНЕТО ХИЧ МА НЯМА ... :))


Гети, съжалявам, но така се получава винаги, когато човек не се учи от другарЕте, които никога няма да го изоставят на лошите хора като мен, камо ли за някакви си 4 милиметра, които очевидно си пренебрегнал покрай дилемата "петела или боба". А другарЕте щяха да извадят метър, после може и ролетка, или даже шублер и накрая да докарат свидетели на измерванията да докажат, че няма как да имаш грешка.

цитирай
46. vencivaleri1951 - Добре, поне теоремата си спомням
07.10.2018 12:48
vmir написа:
BB1951 написа:
за Вмир
С риск да не се класирам в гатанката , то Питагоровата теорема не се ли отнасяше само до правоъгълните триъгълници-а този очевидно може и да не е такъв


От теоремата за правия ъгъл не следва, че трябва да има теорема за всеки ъгъл. Логически правия ъгъл е граница между острия и тъпия, а питагор ти дава съответстващата му числена стойност като дължина на страната на триъгълник при вече зададени две страни. Очевидно е, че различна от тази стойност ще съответства на ъгъл различен от правия, а дали триъгълника е тъпоъгълен или остроъгълен, не би трябвало да бъде проблем за никой, знаещ дефиницията на питагоровата теорема.

Иначе задачата може да бъде решена и по много други начини, но този е най-краткия. Аз лично предпочитам простите решения.


Не ми се изчислява, но наистина ли сборът от квадратите на две страни в нашия случай е равен на квадрата на третата страна?
Тази задача я знам по следния начин. Трима алкохолици са си купили бутилка водка за 3, 62 рубли-най евтината водка и най продаваната някога. Парите които е дал всеки за покупката са в подобно съотношение. Те и пият от питието съразмерно с това което са платили и кой колко е изпил. Това наистина е лесно, трудното според мен идва от това , как тези момчета мерят водката на глътки. Бутилката , най често се разделя на трима-всеки според приноса си и най платежноспособния пие пръв-няма екстри като чаши. Количеството е разделено наум на глътки и трябва да знаеш, че няма начин пиещия да сбърка-грози го проблем ако изпие повече, ще получи тежка депресия , ако изпие по малко. Всяка глътка е 10 грама и са като швейцарски часовници. Как го правят нямам идея
цитирай
47. vencivaleri1951 - Гетьо,
07.10.2018 13:16
Ако даваха точки в ТЕЛКовете за липса на емпатия, то ти щеше да си траен инвалид.
Въпросът който постави блеки е съществен и не търпящ отлагане. Ти щеше да виеш като сирената на 6ти полк, ако трябваше да плащаш подобни сметки. Понеже си на твърдо гориво вероятно/тези с парното плащат и глобите за отпадните елементи , които се отделят при този тип горене и те не са никак малко-замърсяването от евентуалната ти печка е в пъти по голямо от това на колатата ти/ не ти пука-нещо ще платиш, нещо ще ти дадът, нещо ще отсечеш... Десетки хиляди хора-виновни единствено , че са живи още плащат и мръзнат. Нямат радиатори, но имат сериозна такса за това , че топлофикацията е прокарала тръби в общите помещения и рлез някоя от стаите. Целта е да вземат жилищата на хората и поне в големите градове да станем нормална държава със сериозна частна собственост-тоест след смърта им ще сложат ръка на имота им. Борили сме се в кантората и печелехме, докато само районните съдии бяха в услуга на монополистите-днес и Градския съд е подменен и
със слабост към монопола-нали още са хотелиери, бизнесмени нашите съдии-и те ще изкупуват един ден на безценица. За това съвет.

Най добре е не радиатори , а политици да се свалят- и не само с вот. Хора попаднали в капана на Топлификация, още преди да се случат запорите прехвърляйте на деца и близки, а последните да не се срамуват и да не страдат от комплекси, а да се отказват при смърт от наследство/но след като са го получили/. Вариант е и бърза продажба, но парите по сметка на близък човек. За сега това е вариант, докато не стане Испанския модел-наследници и техни наследници длъжни до гроп , без право на отказ. Не бъдете овци за стрижене и колене

getmans1 написа:
... и триъгълника е тъпоъгълен ... познах случайно щото таман си сърбах боба.
иначе щом има толкова елементарно съотношение, няма проблем с отговора.

съвсем друг е въпроса с изчисляването на парното 13 г. към 18-та. ... там е масторлъкъ.

приятна раСотка а за мен ... сиестаааа

цитирай
48. leonleonovpom2 - Да, благодаря!
07.10.2018 13:52
cortana написа:
Последни 20 регистрирани посетителя:
01:03 - vmir
00:54 - cortana
00:52 - vencivaleri1951
00:26 - bbbb2
00:06 - leonleonovpom2
06.10 23:31 - kvg55
06.10 23:05 - elizara
06.10 22:23 - leonleonovpom2
06.10 22:22 - pitankatapita
06.10 22:20 - getmans1
06.10 21:59 - vencivaleri1951
06.10 21:58 - get
06.10 21:55 - shtaparov
06.10 21:26 - shtaparov
06.10 21:16 - germantiger
06.10 21:09 - shtaparov
06.10 21:05 - get
06.10 20:35 - blondinkas4uk09
06.10 19:52 - get
06.10 19:33 - vaquero

И две думи за leonleonovpom2:
Ами да, вижда се колко много 'клонинги' има Жоро. :):):) Много хора тук се помпят сами. Много хора ги помпят други. Но единстнено Жоро проявява волята да показва статистиката си и от нея се вижда доколко реално е четен. Така ли е? :)


Сега разбрах замисъла! Това е нормално, за разлика от тълкуванията на някои!

Хубав ден!
цитирай
49. getmans1 - . . . ВЕНЦИ, ЗАСЛУЖАВАШ СИ НА 101 П...
07.10.2018 14:26
... ВЕНЦИ, ЗАСЛУЖАВАШ СИ НА 101 ПРОЦЕНТА ВСЯКА ЕДНА ПСУВНЯ ИЗКАЗАНА ПО ТВОЙ АДРЕС А ЛЪЖАТА И ИЗМЯТАНЕТО ТИ СА ОБИКНОВЕНОТО ТВОЕ СЪСТОЯНИЕ... И В МОМЕНТА СИ ЗАСЛУЖАВАШ ДА ТИ ОТПЕРЯ ЕДИН КУШЕЛСКИ ПОЗДРАВ НО ЩЕ СЕ ВЪЗДЪРЖА САМО С ТОВА ЧЕ КАТО ПОСЛЕДЕН ПОЛИТТЪПАНАР САМ СИ ПЛЮЕШ НА СУРАТЯ.

АКО БЕШЕ В ТВОЯ ПОЛЗА НЯМАШЕ ТАКА ЕЛЕМЕНТАРНО ДА ВЗЕМЕТЕ ЕДНИ ДАННИ И ДА ГИ КОМЕНТИРАТЕ. ... ТИ, ВЕНЦИ ЩЕШЕ ДА СЛОЖИШ РАЗНИ РЕЖИЙНИ, ИНВЕСТИЦИОНИ, ИНФЛАЦИООНИ, И ДРУГИ КОМПОНЕНТИ, ЧЕ И ДОХОДИТЕ ЩЕШЕ ДА НАМЕСИШ.

СЪВСЕМ ДРУГ Е ВЪПРОСА, ЧЕ ХИЧ НЕ ТЕ БОЛЕШЕ ЦЕНАТА ГАЗА ПО ОВЧАРОВАТА ФОРМУЛА...

ЗА ВНУШЕНИЯТА КОИТО ПРАВИШ ПО МОЙ АДРЕС ДЕЙСТВИТЕЛНО СИ ЗАСЛУЖАВАШ ЕНА СОЧНА И ПО ДЕЛИОРМАНСКИ МИРИЗЛИВА МАЙНА...
САМО ЩЕ ТИ КАЖА, ЧЕ ЕДНО ОТ ДЕЦАТА МИ ЖИВЕЕ И РАБОТИ ТОЧНО В ЛЮБИМИЯТ ТИ ЛОЗЕНЕЦ И НА ДВЕТЕ МЕСТА ПЛАЩА ПАРНО... АНАДЪК МУ ... И НЕ ГО КРАДЕ КАКТО ТИ СИ КРАЛ ВОДАТА.

СЕГА КАТО ЕДИН ПРИМЕРЕН ЧЕКИСТКИ КОПОЙ ОЧАКВАМ ДА ТРЪГНЕШ УЛИЦА ПО УЛИЦА И НОМЕР ПО НОМЕР ДА ТЪРСИШ КОЙ Е НА „ГЕТЬО„ НАСЛЕДНИКА ... В СЪЩНОСТ ОЧАКВАМ ДА ГО НАПРАВИШ С ПЪЛНАТА СИ УБЕДЕНОСТ, ЧЕ Е ДОШЛО ВРЕМЕТО ... ДА СИ НАМЕРИШ МАЙСТОРА, ЧЕ КРАЙНО ВРЕМЕ ВЕЧЕ Е.



[quote=vencivaleri1951]Ако даваха точки в ТЕЛКовете за липса на емпатия, то ти щеше да си траен инвалид.
Въпросът който постави блеки е съществен и не търпящ отлагане. Ти щеше да виеш като сирената на 6ти полк, ако трябваше да плащаш подобни сметки. Понеже си на твърдо гориво вероятно/тези с парното плащат и глобите за отпадните елементи , които се отделят при този тип горене и те не са никак малко-замърсяването от ев.

[quote=getmans1]... и триъгълника е тъпоъгълен ... познах случайно щото таман си сърбах боба.
иначе щом има толкова елементарно съотношение, няма проблем с отговора.

съвсем друг е въпроса с изчисляването на парното 13 г. към 18-та. ... там е масторлъкъ.
цитирай
50. starforlife - Ох, хора, "принуждавате" ме докато съм седнал в... кенефа да... си правя селфи - да ви отразя.
07.10.2018 14:37
Първо да кажа, че постингът вече е паднал от "първа" и, ако аз търсех внимание - щях да го коментирам доста по-активно още вчера, а и днес.
Второ да кажа, че на този, който напомпа постинга, май не му се получи замисъла за интрига, въпреки, че коментира в пъти повече от всички други.
Има да кажа и трето, но ще се въздържа (засега), защото все пак тестът ми продължава и то отлично. И, ако трябва да съм честен - чрез него спечелих определен бас с определени ползи за мен.

А сега да ви репликирам в новите ви напъни - ха ха ха:

~ 39. leonleonovpom2
Приятелю, с теб се познаваме задочно (говорили сме и по телефона няколко пъти)... Не попадай в резултатите от ТЕСТА "кръгъл идиот". Не ти отива просто.
Виж кой прави разни систематизирания (съвсем друго е, ако СИ ИНТЕЛИГЕНТЕН - ха ха ха - ПРОГРАМИСТ и можеш да автоматизираш чрез код такива неща) и дори се рови из разни регистри: Фейкът "Флорина" (това е шега по нишката БиБиБи(Би), че и на квадрат дори) и Венцит0.
Но до Венцит0 ще стигна в репликата ми спрямо новите му идиотии.


~ 40. zuzi0550
Опааа - другото (ти) фейко-тролско профилче.
Е да - ти нали си от семката на Бойко - няма как да не го решиш на 0,3-тата секунда още. Нищо, че и за останалите не четеш, но това няма никакво значение, просто, защото нищо в този свят не зависи от теб, а още по-малко от мнението ти.


~ 41. vencivaleri1951
Ти си идиот! Кръгъл и завършен.
Да седнеш да ме търсиш... Ха ха ха - ама ти сериозно ли?
Пич, понякога нося значка... Няма значение каква - легитимираща.
На нея пише Мариус Джабра.
Но да повторя нещо, от което ти бягаш, защото си пълен та~ ак: КЪДЕ СЕ НАМИРАШЕ СЕМЕЙНОТО ХОТЕЛЧЕ, В КОЕТО ИСКАШ ДА МЕ ОТВЕДЕШ, ГУБЕЙКИ ПОНЕ 4 ЧАСА В ПЪТ, ЗА ДА ДОКАЗВАМЕ ПРЕД НЯКАКВИ СИ ТАМ ВИП-ПЕРСОНИ КОЙ ГОТВИ ПО-ДОБРЕ?
Не отбягвай въпросът ми, който не е да назоваваш нищо "лично", а само планината (Рила ли беше, Пирин ли) и горе-долу местоположението. Защо ли? Ще разбереш и ще бъдеш удоволетворен.
Удоволетворен ли казах?
Исках да кажа притеснен, разобличен, "опозорен".
хи хи хи


~ 42. getmans1
"Да би мирно стояло - не би чудо видяло."
Е, не, не се отнася за теб и опитът ти за замъгляване, Гети.
Присети ме за тази поговорка.
А сега се присещам друго:
ДРАГИ ГРАМАТИЦИ И ДРУГИ... ЧЕПИЦИ (ха ха ха),
НЕ ПРИЕМАЙТЕ БЕЗРАЗБОРНОТО МИ ПОСТАВЯНЕ НА ТИРЕТА ПРИ ПИСАНЕТО МИ ТУК (подчертавам ТУК) ЗА ИЗРАЗ НА СЛАБА ПОДГОТОВКА ПО БЕЛ, МОЛЯ.
ТУК си ги поставям тиретата както и където ми на мен харесва.
На някой това да не му харесва?


~ 43. vmir
Любак, Другарят ВВ е празнодумец и да си губиш времето да му говориш каквото и да е е безсмислено!
Той си има петолъчка на челото и според него това го прави интелигент и продължава да ни забавлява с глупоста си.
Виж само как мълчи като пу~ка в нови гащи за надготвянето и само лалосва. Същото като партията шах с теб - пълен та~ак. Небръснат, но... варосан. ха ха ха



~ 44. blondinkas4uk09
Г-це Стар(ице:)),
понеже съм крайно неинтелигентен, мога да Ви отговоря по минимум 3 начина, но няма да го направя по нито един.
Защо ли?
Какво Ви дреме? :))
Само ще кажа две неща:
- Първо: Вие май не осъзнавате какво пише Другарят по отношение на това, което коментирате нерелевантно (и неноторно - и неноторно)
- Второ: Че не е ли по-лесно сама да си получите информацията, м? Или не става, м? Ах олан - интелигентните хора не дават 600+ лева за смартфон, за да го ползват като пръчка и четат нерелевантните (и неноторни - и неноторни) за случая извадки от НК. :)



~ 45. vmir
Любак, Гети е пич!
Като дойде при щерка си в София - ще ви запозная.



~ 46. vencivaleri1951
Тоя пак изпадна в русобсесия и ни занимава с глупости, опитвайки се да се изкара... интелигентен.
Другарю, дари и без настоящия тест, където ти се "провали" повече от очакваното (и тук не говоря за това, че ти не можеш да решиш задачката дори и до сега, а и явно никога без чужда помощ). Така, че - спри да се излагаш бре, идиот (по Достоевски - ха ха ха).


~ 47. vencivaleri1951
Венцит0, тук е момента да ти благодаря, че ме успокои. Иначе сън не ми остана да го мисля колко съм тъп и не разбирам какво говори Гети за парното.
Но ти ме накара да се замисля и понеже все пак съм най-интелигентният тук (ха ха ха - но пък, ако някой спори и сертификат за IQ важи в случая - нека не оспорва блогър, който не може да извади такъв с над 160 точки - хи хи хи) достигнах до извода, че явно някой, някъде, от агитката на русофилите (тоест - кретените - ха ха ха) е писал коментар или постинг.
От тук нататък нещата се развиха главоломно (ха ха ха) и открих "интелектуалния" напън на Кофичко, който е ешът ти при та~аците. ха ха ха


~ 48. leonleonovpom2
Приятелю, Корти е искала да ти каже две неща:
Първо - да не ти пука колко те плюят тук. Въпросът е не колко, а кои. Руст0 например е тъпак та дрънка, който се прави на интелигент, а десетки пъти е показвал колко е зле (пример: прословутото ми "селфи" в МОЛ-а, за което създаде постинг, граничещ при разсъжденията си с тези на 4 годишно дете)
Второ - статистиката е именно за това - за да бъде изражение на представителна извадка.
От моята например се вижда, че ме четат над 30 уникални и реални Читатели и тук е момента да им благодаря.
Всеки може да напомпа всекиго с каквато и да е цел (споменатия Руст0 примерно го правеше спрямо една говореща ми... любвеобвилно - ха ха ха - под този постинг Жена, а тя, понеже е интелигентна - ха ха ха - си мислеше, че съм аз, понеже я обичам. Колко трябва да си тъп, за да даваш такова проявление на обичта си? Отговор: поне колкото Руст0. ха ха ха)
Та, всеки може да бъде напомпан.
Но не всеки може открито да изкара статистиката си.
А по отношение на тъпото твърдение на "Флорина" (да се чете bbbb2), че съм бил манипулирал статистиката си:
Първо - съблогърите се виждат когато ги цитирам, но досега никой не е възроптял, че не е вярно посещението и/или гласуването му. Следва дедуктивен извод аз ли манипулирам, или някой бездарно се опитва да вмени такова нещо.
Второ - моята парола я имат над 5-6 съблогъра. Всеки от тях може да се логне, ако реши и да провери дали правя тази манипулация.
А тук Другарят Венцит0, ако не проумява нещо - то интелигентността му е под абсолютната нула. ха ха ха

Така, че, Леон - обобщи статистиката ми само за този постинг (събери цитатите на едно място)... И отчети според теб реалните блогъри тук.
И нека някой от тях да каже манипулирано ли е от мен присъствието им под този постинг или не.
Аз отговорът го зная.

Ето новата към момента, с уговорката, че този коментар го писах продължително пом/у други мои ангажименти и няма да е към момента на УЖ часа му на публикуване, а към този на завършването му, който е 15:14 ч.

Последни 20 регистрирани посетителя:
15:04 - vencivaleri1951
15:02 - get
14:20 - malchaniaotnadejda7
13:37 - getmans1
13:13 - leonleonovpom2
12:54 - vencivaleri1951
12:35 - vencivaleri1951
12:17 - tres1
12:05 - vmir
11:56 - blondinkas4uk09
11:44 - stealth
11:28 - vencivaleri1951
11:22 - deathmetalverses
10:51 - getmans1
10:13 - vencivaleri1951
09:51 - zuzi0550
09:44 - yuliya2006
09:29 - veshter
08:38 - leonleonovpom2
07:52 - kvg55

Последни 20 гласували:
15:02 - get
14:20 - malchaniaotnadejda7
13:52 - leonleonovpom2
11:24 - deathmetalverses
06.10 21:09 - shtaparov
06.10 19:41 - vaquero
06.10 19:00 - get
06.10 15:38 - barneba
06.10 13:32 - vmir
06.10 12:39 - kolevn38
05.10 13:31 - vmir
05.10 12:44 - cortana
05.10 12:31 - anngry
05.10 10:33 - raff
05.10 10:22 - gothic
05.10 09:50 - germantiger
05.10 09:03 - ba4kata73
05.10 07:46 - kolevn38
04.10 23:09 - shtaparov
04.10 22:09 - barneba
цитирай
51. vencivaleri1951 - Хе, хе....
07.10.2018 15:30
Не става въпрос за чужбина:)))). До Самоков, аз с моят невзрачен ван, дали през Кокаляне, дали през Бистрица е все под час. Ти с твоите многоконни колесници и неограничен брой цилиндри, би трябвало доста под час да стигнеш. Хотелчето е на 15 км от Самоков и Кортана бе обещала от името на Създателя си, че ще дойдете, само да Ви се отвори време. Чудя се какво време, когато ти презентираше езерата рилски,с което ни направи щастливи. Направих предложението /вече не важи заради невъзпитаността ти-няма как да представя познат който освен , че носи библиотеката със себе си-вероятно цялата и няма първите 7 години/ защото имам 9месечие да приключвам и без това ще съм там през седмицата, а ти както виждам си пей сърце и обикаляш кръчми и кафенета-щеше да си в своя среда.
Какво е моето търсене пред твоето-казваше, че си хакнал спътник да разбереш къде се намира Юлия-аз само прегледах фирмения регистър който е общо достъпен и публичен. Вероятно същият успех бих имал и в НАП или осигурителните системи.
Ти просто си зомби, което фантазията му е далеч повече от реала. Впрочем не е лошо-от американския интернет научих , че имало руски писател-Достоевски. Не , че заслужава внимание-но все пак има го. Та той разправят пак там написал книга/която е под достойнството ти да я носиш/ " Бели нощи" Главният герой е мечтател, фантазьор и се поставя и изживява различни истории и авантюри, но е пълен лаик в сравнение с теб. В неговите фантазии доброто винаги побеждава, победителите са деликатни, човечни и жертвоготовни. Разбирам , че е тъпотия всичко това и той за това губи единствената си реална любов, защото е човек на честта, а и определено лево-псих./Моля само Гет да не ми вади примери от други преписани книги от автора, знам развитието на поета-поумнял по късно. Говоря единствено за "Бели нощи"!
Той вместо да я и- -бе като теб и да и покаже кой "правит бал" я предава в ръцете на съперника, защото смята , че ще бъде по щастлива. Тъпа романтика-къде е да фантазираш за пари, ядене...
цитирай
52. starforlife - ~ 51. vencivaleri1951
07.10.2018 16:12
Хе хе хе, ха ха ха и хо хо хо
Не става въпрос за чужбина, но не виждам смисъла да ходим на майната си, само, за да те направя смешен на тема готварство, когато може и тук, в София да го направим.
Блондинката с чук примерно е невероятна чревоугодничка :)) и авантаджийка :)) и и може да пробваме да я склоним (аз примерно ще й обещая "Порше":)) да намине през "полесражението", ако не да хапне и даде по-висока оценка на теб, то поне да ми нахлупи тенджУрата с моята манджа на тъпата кратуна, да се метне на "Поршето" и да отпраши в неизвестна посока. :))
Така ли е, Бло, любов моя? :)


А иначе:
vencivaleri1951 написа:
Впрочем не е лошо-от американския интернет научих , че имало руски писател-Достоевски. Не , че заслужава внимание-но все пак има го. Та той разправят пак там написал книга/която е под достойнството ти да я носиш/ " Бели нощи"
Другарю, както обикновено - ти отново грешиш. "Бели нощи" съм я писал аз. ха ха ха

vencivaleri1951 написа:
Направих предложението /вече не важи заради невъзпитаността ти-няма как да представя познат който освен , че носи библиотеката със себе си-вероятно цялата и няма първите 7 години/ защото имам 9месечие да приключвам и без това ще съм там през седмицата, а ти както виждам си пей сърце и обикаляш кръчми и кафенета-щеше да си в своя среда.
Естествено, че не важи! Та то никога не е било мъжкарско говорене от твоя страна, а поредното ти празнолеене, колкото да се правиш на велик. Но това не ти пречеше поне на 5 места и поне 5 пъти да напишеш, че аз се отказвам, а не ти просто педерастееш.
Аз ТУК мога да си бъда какъвто реша, Другарю.
И простак, и та~ак. Схващаш ли?

А иначе и сериозно: Няма проблеми бре, празнолейко... Като си приключиш 9-месечието - ще ме информираш. ОТКРИТО. НА ВСЕОСЛУШАНИЕ.
И аз ще ти кажа къде да ме чакаш по средата на пътя и отиваме да готвим там, където ти избра "оръжието" (Цитирам по памет твой смехотворен патетизъм. Та~ак си ми ти, мили ми смехурко. Пълен та~ак.)
цитирай
53. vmir - 46. vencivaleri1951, Венци, има разлика между мужиците и Питагор.
07.10.2018 16:18
BB1951 написа:
Не ми се изчислява, но наистина ли сборът от квадратите на две страни в нашия случай е равен на квадрата на третата страна?
Тази задача я знам по следния начин. Трима алкохолици са си купили бутилка водка за 3, 62 рубли


Нали вече ти обясних, че Питагор в случая дава стойност, която е различна от данните за нашия случай. А посоката на различието показва, че триъгълника е остроъгълен, но ако му удължим още мъничко дългата страна, ще стане тъпоъгълен. Защо трябва и геометрията да обясняваме с мужиците или с 1917 година? Не виждам смисъл.
цитирай
54. barin - Здравей, starfolife. Мисля, че ...
07.10.2018 17:56
Здравей, starfolife. Мисля, че страните на триъгълника са 18:15:12=45. Ако се разделят се получава 6:5:4 съотношение. Не засякох за колко секунди реших задачата. Полезно е да има подобни тестове.
Поздрави!
цитирай
55. vencivaleri1951 - Понеже тук става въпрос за геометрия и мужици
08.10.2018 11:29
vmir написа:
BB1951 написа:
Не ми се изчислява, но наистина ли сборът от квадратите на две страни в нашия случай е равен на квадрата на третата страна?
Тази задача я знам по следния начин. Трима алкохолици са си купили бутилка водка за 3, 62 рубли


Нали вече ти обясних, че Питагор в случая дава стойност, която е различна от данните за нашия случай. А посоката на различието показва, че триъгълника е остроъгълен, но ако му удължим още мъничко дългата страна, ще стане тъпоъгълен. Защо трябва и геометрията да обясняваме с мужиците или с 1917 година? Не виждам смисъл.


та се сетих за един мужик Лобачевски-беше създал май някаква геометрия мужикът му с мужик. Създал без да разбере Питагор-смешник.

И пак на тема мужици. Има един брадат виц за университетите от Бръшляновата лига.
Та:
Пита се какво е американски факултет по физика и математика
Отговор:
Място където преимуществено съветски професори преподават пак преимуществено на жълтокожи студенти.

Припомням за Лобачевски-роден е през 17 век-починал през 18ти. Къде са янките тогава?
цитирай
56. vmir - 55. vencivaleri1951, Едно си баба знае, едно си бае.
08.10.2018 15:14
Венци, ти живееш в напълно измислена “реалност”, в която проблеми не съществуват, защото тя е създадена изцяло и само от мужиците. А ти, като техен генерален посланик се явяваш съавтор и творец на света и разума, поради което в Жоро откриваш опасен конкурент за световната власт (американците не те дразнят изобщо, защото още не знаят, че далеч преди те да се появят, мужиците със скромните напътствия на предците ти, а после представлявани от теб самия, сте сътворили не само света, но и законите на функционирането му).

Споко, бре човеко, Жоро нито може да ти отнеме властта над световните събития, нито може да научи американците както дедите ти са подкокоросвали мужиците, че света и властта са единствено техни и никой освен тях и теб няма право на претенции. Хубаво е, че си скромен, но според мен по-добре ще бъде да си признаеш, че ти си измежду създателите на света и вроденото ти чувство за отговорност те кара да се притесняваш за творението си.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: starforlife
Категория: Лични дневници
Прочетен: 2589773
Постинги: 1153
Коментари: 16834
Гласове: 13882
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031