Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
09.10.2018 13:23 - В Русия живеят само богове (1)
Автор: starforlife Категория: Лични дневници   
Прочетен: 2958 Коментари: 60 Гласове:
38


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
image

image

image


image
image


image


image






Тагове:   графена,


Гласувай:
38



1. starforlife - ВЯРВАМ, ЧЕ НЯМА ЧАК ТОЛКОВА ГЛУПАВИ ХОРА ТУК, ЧЕ ДА НЕ РАЗБЕРАТ, ЧЕ ЗАГЛАВИЕТО Е ЕБАВКА!
09.10.2018 13:24
Под предходния ми постинг "Градският" ми ми падна изключително много в очите с репликата, че който (руснак) емигрира от страната си бил мършата на стадото.
И понеже няма читав човек в Русия, който да не иска да емигрира от там и най-вече образованите хора го правят, защото могат да се котират на Запад - та затова се ебавам, че след като великите умове напускат Русия, а видиш ли твърденията на русофилите са, че там било рай - то остава там да остават да живеят богове, а на Запад, нали, отива мършата.
цитирай
2. vmir - Няма как тези да не са били вдъхновени или поне наставлявани от ВВ1951.
09.10.2018 13:49
цитирай
3. getmans1 - РОДЕНИ БОГВЕ САМИ ИЗБРАЛИ ДА СА М...
09.10.2018 13:52
РОДЕНИ БОГВЕ САМИ ИЗБРАЛИ ДА СА МЪРШИ... Т.Е. ПРЕДАТЕЛИ ... ПЛАЧАТ ЗА НОВИЧОК
цитирай
4. vmir - На вниманието на ВВ1951: https://www.youtube.com/watch?v=pfKQtynbtmI
09.10.2018 14:08
(Ето защо Мъск иска да колонизира Марс - за да отвлече вниманието от България!!!)
цитирай
5. germantiger - 1
09.10.2018 14:35
За Андре Гейм не знаех, но "автентично" на германски той ще е

Андре ХАЙМ

поради това, че руснаците често "не могат" да произнасят Х в началото на думата и я заменят с г

ГИТЛЕР СКАЗАЛ ГИММЛЕРУ ГУЙ и да говорят не могат россияните :D казнао на шега
цитирай
6. germantiger - 2
09.10.2018 14:37
честно казано ;)

ГОСПОД Е БЪЛГАРИН

А БАЩА МУ Е РУСНАК, майка му е интернационалистка/комунистка
цитирай
7. vaquero - starforlife,
09.10.2018 15:27
Великият руски народ ражда всякакви гении.
цитирай
8. starforlife - ~ 7. vaquero
09.10.2018 16:42
Градски... Троле...
Първо: Тези не са с руска кръв.
и
Второ:Какво стана с мнението ти, че ОТРЕКЛИТЕ СЕ (защото тези не са емигрирали просто, а са се ОТРЕКЛИ) от Русия са мърша?
цитирай
9. radostinalassa - germantiger - 1
09.10.2018 17:36
Как ти хрумна тази идея. Това да не са ти гърците или саксите, че да не могат да произнасят букви . Изначалната азбука е имала 147 букви, какво да говорим за някакви си букви Г и Х. Защо тогава не са кръстили града си Гарков? Или Хермантигер?
цитирай
10. absolution - Интересно и любопитно.
09.10.2018 17:52
Блягодаря, Стар.
цитирай
11. germantiger - ...
09.10.2018 18:20
9. radostinalassa - germantiger - 1
17:36
Как ти хрумна тази идея. Това да не са ти гърците или саксите, че да не могат да произнасят букви . Изначалната азбука е имала 147 букви, какво да говорим за някакви си букви Г и Х. Защо тогава не са кръстили града си Гарков? Или Хермантигер?

не ми е хрумнала, а ТЕ РУСНАЦИТЕ СА КОМЕНТИРАЛИ ТОВА В БОЛ ФИЛОЛОГИЧЕСКИ ИЗСЛЕДВАНИЯ

попитай руснаци защо казват НА ХИТЛЕР - ГИТЛЕР, НАРИЧАТ ХОМЕР/ОМИР - ГОМЕР

ЗАЩО НАРИЧАТ ХЕНРИ КИСИНДЪЖР ГЕНРИ И БОЛ ДРУГИ КРАЛЕ ГЕНРИХ

ХАРДЕНБЕРГ НОВАЛИС ЗОВАТ ГАРДЕНБЕРГ, А ГРАД ХАЙДЕЛБЕРГ - ГАЙДЕЛБЕРГ

като не знаеш нещо - питай - не е срамно руска пача :)

още нещо - те руснаците ИМАТ ГРАД ТЕРНОПОЛ, НО НА ТРАКИТЕ КАЗВАТ ФРАКИ - ФРАКИЙЦЪЙ или и тези палатализации са ти неясни :)

а за гайнрих гайне чувала ли си - поета хайне иначе казано
цитирай
12. radostinalassa - Чувал си някои неща
09.10.2018 18:32
Фракийци - какво значи тази дума ? Означава брат. Но не както си казват циганите. Траките са били родствени народи, братя с пеласгите и хетите, и са се наричали братя. Азбуката сме им я дали ние. Но преди това с хилядолетия е съществувала Всеясветната грамота от 147 букви и знаци. Ако не можеха да произнасят тая буква, как ще съществува там? За украшение ли? Ти си смешен.
Гомер - Омир --тук явно е за благозвучие. Та вас са ви наричали неми, защото не сте знаели нашия език. И ти се перчиш с нещо? на какъв език сте говорили? На суахили?
цитирай
13. radostinalassa - Извадка от ЛС до germantiger - ...
09.10.2018 19:01
Шах и мат, или немска пача? Вие ядете ли свинско?
цитирай
14. kvg55 - До 8. starforlife
09.10.2018 19:04
В Руската федерация живеят в мирно съвместно съществуване 196 броя националности, между тях и евреи. Тези националности имат и различни религии. Руската империя не е избивала коренното население като янките. Всяка от националностите живее в съответствие със своите традиции и обичаи. Държавата дава на всички тях да се развиват и изявяват. Това е богатството на руския народ, който може да си позволи да заеме и на други държави от своя интелектуален потенциал. Те винаги знаят откъде са произлезли и при нужда ще вземат страната на своята родина. За пример са белогвардейците-емигранти през Втората световна война.
цитирай
15. germantiger - чук и гег радостинче
09.10.2018 19:14
чук и гег - :D чук е отпред в рускините по черноморието, а гег е отзад в сифона им на задна

рускините, които обгрижваме по варна обикновено пият западно уиски, а техните мъже докато се чукваме с рускините пият самогон :)

147 бувки, суахили, аз знам, че вие сте говорили с динозаврите и сте разбирал езика на птеродактила

извини ме, но китайските йроглифи кога сте ги измислили - преди да направите китайците или след прераждането на индийците :)
цитирай
16. germantiger - :D радостиноуууууу
09.10.2018 19:19
чунга чанга е измислил валса

казаците са измислили каляската с впряг

матрьошката е баба на куклата барби

крокодила гена е родил нилския крокодил

всички маймунки са произлезли от чебурашка

А ВСИЧКИ КУРВИ ОТ РУСКАТА СНЕГУРОЧКА

ПС
шах и мат е на персийски, но но персийския език е всеруский нал тъй :D
цитирай
17. radostinalassa - Искаш да кажеш , че си...
09.10.2018 19:26
вулгарно жиголо ли, или ти им плащаш?
Ще трябва да ми разясниш следващия пасаж. Китайците са от друг, по - жълт сой. Законите Рита не са разрешавали такова осойване. Прегрешилите ги изгонвали на Запад към вас и Британия. Може би затова фъфлят и нямат много на брой букви в азбуката си. Колко са буквите им ?
Динозаврите приличат на ангелите, но те са дали трудно нифилимите. Това е по твоята част, ти го обясни.
цитирай
18. starforlife - ~ 14. kvg55
09.10.2018 19:27
Само патетизми от теб. С отричане и/или заобикаляне на на фактологията.
Май не си чел предходния постинг, на който този се явява своеобразно продължение? А ми товориш за уважение спрямо мен.
Над 12 млн. руснаци, Градски, не искат и да чуят за връщане в Русия. А това е 9% от населението.
Всеки 5-ти руснак под 40 години иска да емигрира. Всеки 10-ти го прави. И няма случаи на връщане, пък ти си живей с миналото и войните.

А по повод избиването в Америка - не отричам донякъде правотата ти.
Но няма случаи на емигрирали индианци и/или чернокожи от САЩ към особено бивши соц страни и особено пък Русия.
Пък ти си патетирай - това не променя фактите.

ПС: Като тук е зле, а в Русия екстра - що така вади Борн не ни обясни защо не емигрира в Русия?
Ти защо не емигрираш?
Кофичко?
Другият... Третият... Петият...
Що стоите като тачите Русия повече дори от Родината ни? М?
цитирай
19. germantiger - +
09.10.2018 19:32
17. radostinalassa - Искаш да кажеш , че си...
19:26
вулгарно жиголо ли, или ти им плащаш?
Ще трябва да ми разясниш следващия пасаж.

...

ела "бе"

всичко ще ти разясня бре "мойто момиче"

не пасажа, а на плажа ще ти обясня пасажа :D
цитирай
20. radostinalassa - Къде отидоха буквите...
09.10.2018 19:38
Г и Х питам. Какво общо има това, което ти се удава и което непрекъснато натрапваш , напр. на мене. Признай дали е така с буквите? Или не си съгласен?
Като сте били неми на изначалният език на планетата, и на територията на огромната Тартария, на какъв език сте говорили? Напиши ми вашата азбука от тия времена.
цитирай
21. starforlife - А сега ме извинете, но приключих работа и отивам на ресторант.
09.10.2018 19:40
Последни 20 регистрирани посетителя:
19:32 - germantiger
19:18 - radostinalassa
19:09 - germantiger
18:43 - kvg55
18:26 - radostinalassa
18:15 - germantiger
17:56 - radostinalassa
17:50 - getmans1
17:48 - absolution
17:35 - aip55
17:31 - radostinalassa
17:24 - aip55
17:15 - vmir
16:40 - myriad
15:22 - get
15:14 - vaquero
14:49 - ok3223
14:32 - germantiger
14:31 - sidhaarta
14:25 - germantiger
цитирай
22. kvg55 - До 18. starforlife
09.10.2018 19:41
"Що стоите като тачите Русия повече дори от Родината ни? М?"
Подхвърляш клевети! Трол!
При дружбата ни със Съветския съюз България цъфтеше.
При "дружбата" ни със САЩ умира.
цитирай
23. radostinalassa - чунга чанга е излислил валса казаците са измислили каляската с впряг матрьошката е баба на куклата барби крокодила гена е родил нилския крокодил всички майм
09.10.2018 19:41
Ти не знаеш какво е Всеясветна Грамота. Кирил е отишъл в Крим да вземе мощите на някой си светия за папата, видял я е и й се възхитил. Съгласен ли си или нямаш такива знания?
цитирай
24. radostinalassa - Не беше излезнал целият текст
09.10.2018 19:43
чунга чанга е излислил валса

казаците са измислили каляската с впряг

матрьошката е баба на куклата барби

крокодила гена е родил нилския крокодил

всички маймунки са произлезли от чебурашка

А ВСИЧКИ КУРВИ ОТ РУСКАТА СНЕГУРОЧКА

ПС
шах и мат е на персийски, но но персийския език е всеруский нал тъй :D
цитирай
25. radostinalassa - Засрами се
09.10.2018 19:48
Ако Коко 38 ти види граматиката ще припадне. Ти си на нулевото ниво на килийното училище, ще рече презрителнотози особен ту мъж, ту жена екземпляр. В сравнение с тебе аз съм професор по граматика. Срамота, вампир. Пиеш кръвта на граматиката.
цитирай
26. getmans1 - https://bg.rbth.com/history/325843-%D1%80%D1%83%D1%81%D0%B8%D1%8F-%D0%B8%D0%B7%D1%82%D0%BE%D0%BA-%D1%87%D1%83%D0%BA%D1%87%D0%B8-%D0%BF%D0%BB%D0%B5%D0%BC%D0%B5%D
09.10.2018 19:57
СПЕЦИАЛНО ЧЕТИВО ЗА ГОВЕДАРОВ И КОМПАНИЯ ЗАБЛУДЕНИ


ПЪК И ЗА ВСИЧКИ ЛЮБОЗНАТЕЛНИ -ЕДНА 70 ГОДИЩНА ВОЙНА НА РУСИЯ КОЯТО НЕ СПЕЧЕЛИ.
цитирай
27. radostinalassa - Момичето е право
09.10.2018 20:06
Русь значи велика, а руси означава велики. В исторически план е така.
цитирай
28. radostinalassa - А в САЩ кои са мършите
09.10.2018 20:11
Мерът на Чикаго се оправдава за честите разстрели / над 4 човека убити и ранени / с ниските морални устои на негрите и латиносите . Това ли е бъдещето? Янките от бял сой са като у нас доста престарели да раждат, а тези от тъмен сой са млади и го правят отрано и често, и т.н.
цитирай
29. radostinalassa - Доколкото знам, у нас има..
09.10.2018 21:25
1/2 млн руси и 50.000 германци, които живеят тук. Даже русите са в известен % само собственици на имоти и идват тук през лятото. Според мене това е много добре. В сравнение с възможността да ни заселят мигранти от тъмен сой, които отиват към първата варна по своята психологична х - ка. Девизът й е храни се и се размножавай. При тяхната полигамия това е голяма опасност. Един млад мъж с 3 - 4 жени ще даде опасно поколение от 12 деца. След 15 години това са 50 деца. И те също няма да искат да работят , а само да ядат и т.н.Кой ще им намери само за тях по 50.000 лв месечно. Ще трябва да ги анихилираме ли? Но ние не сме безчовечни.
цитирай
30. radostinalassa - Аз повече няма да пиша.
09.10.2018 21:43
Вие си почивате, а аз се забавлявам с писане ?
цитирай
31. starforlife - ~
09.10.2018 21:55
radostinalassa написа:
Аз повече няма да пиша.

Екстра. И без това като посвърша някои неща - ще изтрия дивотийте ти.
цитирай
32. getmans1 - . . . ЩО ТАКА БЕ ЛАССИ, НА КОГО НИ ОС...
09.10.2018 22:12
... ЩО ТАКА БЕ ЛАССИ, НА КОГО НИ ОСТАВЯШ ... ТОЛКОВА РАНО НЯМА ДА ТИ ДАМ ... ЦУНКА ЗА ЛЕКА НОЩ ... ХЛЪЦ-БАУ.


radostinalassa написа:
Вие си почивате, а аз се забавлявам с писане ?

цитирай
33. kolevn38 - Га-га-га-га - у Гитлера и Путлера нет гуй!
09.10.2018 22:19
radostinalassa написа:
Как ти хрумна тази идея. Това да не са ти гърците или саксите, че да не могат да произнасят букви . Изначалната азбука е имала 147 букви, какво да говорим за някакви си букви Г и Х. Защо тогава не са кръстили града си Гарков? Или Хермантигер?


А у буля Дудуля нет мозги...
цитирай
34. kolevn38 - Другарко патко, ти си всепризнат професор по тъпология и академик по генЯлогия - демек си падаш малко генЯлно тъпа:)
09.10.2018 22:25
radostinalassa написа:
Ако Коко 38 ти види граматиката ще припадне. Ти си на нулевото ниво на килийното училище, ще рече презрителнотози особен ту мъж, ту жена екземпляр. В сравнение с тебе аз съм професор по граматика. Срамота, вампир. Пиеш кръвта на граматиката.

цитирай
35. radostinalassa - starforlife
09.10.2018 22:36
Дивотия е горе долу приемлива дума. Но компанията ти далеч не е такава. Твърде е примитивна. Ще снижи нивото ти, ако въобще има такова. Глупостта е заразителна.
цитирай
36. germantiger - +
09.10.2018 22:51
И така радостинче, бабо :)

установихме, че ТИ НЕЗНАЕШЕ ФАКТА

ГИТЛЕР, ГИММЛЕР, ГОМЕР, ГЕЙНЕ

това са хитлер, химмлер, омир, хайне итн

явно не знаеш, че руснаците в началото на думата рядко казват Х, а заменят често х с г - това е всеизвестен факт, но явно за теб до момента неизвестен :D

не знаех, че русь значи велика и че руси значи велики

това къде го пише, къде го прочете, кой съвременен оракул ти го каза, предаде и те научи :D

?! я раздуй още - какво например значи МОСКВА, какво значи санкт петерСбург както е оригиналното, не после промененото

какво значи россия, россиян, какво значи киЙв/киев примерно ?

наистина ми е любопитно
цитирай
37. starforlife - ~ 35. radostinalassa
09.10.2018 22:56
Тинче, ти осъзнаваш ли, че постоянно ставаш за смях на околните и показваш колко си ограничена в куп неща, за които се пънеш, че си нещо?
Да вземем например това за Момичето от 27-ми твой коментар.
Ти си толкова зле, че дори не осъзнаваш кой текст от песента - за кого се отнася.
Десетки пъти съм се убеждавал, че дори руския ти е толкова слаб, че се губиш в превода и четейки дивотий, сътворяваш още по-големи такива, но че си чак толкова захлупена, че да не можеш да схванеш поне в случая кое кого касае...
Е няма такава кукуригалка като теб!


Короче, Тинче,
Девочка написала, что твоя глупость огромная, а веселье о других с тобой великое.
ха ха ха (или га га га?)


ПС: Чудя се дали дори въобще си разбрала, че настоящият постинг е "ПРОТИВ" Русия и заглавието е ебавка, че след като най-великите й умове не просто емигрират от там (мога да цитирам десетки), а дори се отказват от всичко руско и не искат и да чуят за Русия - си мислиш, че това за боговете не е ебавка, а възхвала.
цитирай
38. starforlife - ~
09.10.2018 22:58
~ 2. и 4. vmir
Наистина ли бре, Любак?
Ах този Венциии...


~ 3. getmans1
Русия е огромна страна.
Няма как да не се раждат хора, превъзхождащи останалите от човечеството в една или друга степен и/или сфера.
Въпросът е, че там няма условия тези хора да се развиват и те рано или късно емигрират на Запад.
Стоят предимно тези, които са силни в създаването на "инструменти" за смърт, но и там се видя колко лъжливи са презентациите им. В настоящия момент, в реални бойни условия. Пълен та~ак.


~ 5. germantiger
Как бре, Митак?
Та това ще рече, че не си бил чувал и за графена.
А това вече е непростимо.
Всеки претендиращ за интелигентност човек, поне според мен трябва да познава този уникален материал. Писал съм за него още в края на 2012-та, но нали "съм" мноого суетен - тогава ме четяха далеч от... мегдана не повече от 4-5 отбрани блогъри.


~ 10. absolution
Радвам се, че ти е допаднало и си научил нещо.
Казвал съм не веднъж, че именно това, да се обогатяваме един другиго, е смисълът на подобни платформи.


~ 22. kvg55
Дефинирай термина "клевета".
И не, не подхвърлям нещо, а мога да дам "доказателства", че е така.
Но ти май не проумяваш, че си неприятен за разговор, просто защото не разговаряш, а тролиш.
Именно поради тази причина няма да ти давам "доказателства" за думите си.
Достатъчно е дори само най-"лекото", а именно, че ти се конфронтираш със сънародници и то полагащи реални усилия да правят нещо значимо в Родината ни, заради някакви си там... шибаняци.
Ако това не ти е достатъчно - е как да не си и трол, и лицемер тогава и на кого мислиш, че му е приятно да си губи времето с такива персонажи ТУК?
цитирай
39. starforlife - МНОГО МОЛЯ ДА ПРЕСТАНЕТЕ С ЕБАВКИТЕ С ТИНЧЕТО, ЗАЩОТО СЕ ЗАТЛАЧВА ПОСТИНГА!
09.10.2018 23:00
НА СУТРИНТА ЩЕ ИЗТРИЯ ВСИЧКИ КОМЕНТАРИ, КОИТО НЕ СА СВЪРЗАНИ С ТЕМАТА И НЕКА НЯМА СЪРДИТИ.
ВСЕ ПАК ПОСТИНГЪТ Е ПОСВЕТЕН НА ЕДНИ ВЕЛИКИ УЧЕНИ, КОИТО НЕ ЗАСЛУЖАВАТ ДА СЕ СЛОВОБЛУДСТВА ПОД "ТЯХ".

С Ъ Г Л А С Н И ?
(не, че ми влияе нечие мнение де...)
цитирай
40. getmans1 - . . . ЩО БЕ СТАР, НА МЕН ЛАССИ-то НЕ МИ ...
09.10.2018 23:53
... ЩО БЕ СТАР, НА МЕН ЛАССИ-то НЕ МИ ПРЕЧИ ДАЖЕ СИ ФИЛТРУВАМ ОПА. ФЛИРТУВАМ СИ С НЕЯ ...
ИНАЧЕ, ЛИНКА КОЙТО ПО-ГОРЕ СЪМ ДАЛ Е СВЪРЗАН С ТЕМАТА КОСТВЕНО ЧРЕЗ КаВеГе-то ... ВЕЧЕ НЯКОЛКО ПЪТИ МУ ГО ПРЕДЛАГАМ А ОТ НЕГОВА СТРАНА НИ ДУ, НИ ХУ И САЛ МЪЛЧИ КАТ ПУ, ... НИМА САМО АМЕРИКАНЦИТЕ СА ЗАВЛАДЕЛИ ТЕРИТОРИЯ С ОРЪЖИЕ И ДРЪНКУЛКИ ... ТО И ДНЕШНАТА РУСКА ФЕДЕРАЦИЯ НА СЪЩИТЕ ТЕЗИ ОСНОВИ ЛЕЖИ...

АБЕ, АЗ ЛИ СЪМ НАЙ-СЕРИОЗНИЯ КОМЕНТАТОР ТУК...


starforlife написа:
НА СУТРИНТА ЩЕ ИЗТРИЯ ВСИЧКИ КОМЕНТАРИ, КОИТО НЕ СА СВЪРЗАНИ С ТЕМАТА И НЕКА НЯМА СЪРДИТИ.
ВСЕ ПАК ПОСТИНГЪТ Е ПОСВЕТЕН НА ЕДНИ ВЕЛИКИ УЧЕНИ, КОИТО НЕ ЗАСЛУЖАВАТ ДА СЕ СЛОВОБЛУДСТВА ПОД "ТЯХ".

С Ъ Г Л А С Н И ?
(не, че ми влияе нечие мнение де...)

цитирай
41. starforlife - ~ 40. getmans1
09.10.2018 23:59
Гети, тя и на мен не ми пречи.
Но ме "отвращава" с непрятността, която носи със себе си.
Винаги се опитва да наклони везната в различна посока, в която се мисли за подготвена, спори примитивно с хора, на които не може да стъпи на малкото пръстче по въпроси, по които е толкова боса, но има наглостта да обижда дори отсрещния.
Толкова тъпо същество, честно да ти кажа може да се каже, че не съм виждал дори тук.
Затова просто ще я изтрия - защото плоди десетки коментари, които както казах затлачват ядката на постинга.
Е няма как да й го позволя на селската пръчка!
цитирай
42. germantiger - ...
10.10.2018 00:01
нп за тинчето и репликите ми към нея

РАДОСТИНА ИНАЧЕ Е ДАР БОЖИЙ

благодарение на нея много хора отново си намразиха русия

тинчето е полезна за блога, аз много й се радвам заради това, че е антиреклама на русия

...

що за опит да ме понижиш, "кълвеш" или?

за графена не съм чувал и от това не е пострадала интелигентността ми, Жоро

освен това аз НЕ се имам за интелигент или особено интелигентен

мисля, че ти в блога си НАЙ-интелигентен и не се чуди дали те иронизирам или сериозно те ценя - все пак написах - мисля - значи е второто, ако бях написал - убеден съм, щеше да е ирония
цитирай
43. starforlife - ~ 42. germantiger
10.10.2018 00:29
Естествено, че не беше понижаване на интелигентността ти или опит да те клъвна бре, Митак.
Все пак графена е в сфера, която не е по интересите на всекиго, но моето мнение е, че човек, който го е еня за бъдещето на Човечеството въобще... А това определено е израз на интелигентност (само простия гледа да натъпче червото).
Та идеята ми беше, че "трябва" да се знае и един вид ти намеквах, ако искаш - да се поразровиш и попълниш познанията си, а не правех опит да те уязвя.


А за това, че съм бил най-интелигентния тук... Ами... Мога да отговоря по два начина:
Първият е, че имам коеф. на интелигентност, който имат под 0,1% от хората по света, но естествено това не ме прави с нищо нещо по- от този, който има наполовина на моя (което пък е средно за страната ни).
Вторият е, който постоянно се шегувам, а именно, че съм умен колкото маркуч гумен. ха ха ха

Мога да продължа с много инфо по въпроса и то такова, което ще ви е интересно и например част от него Гет ще знае...
Защото например е факт, че Катедрата по психология към Министерството на Вътрешните работи има разработени психологически тестове, които са втори по признание в света.
А тестове, създавани от нея аз съм решавал всяка седмица в продължение на години.
Тестове, въпросите на които "нормален" човек дори не може да осмисли.
Пример: Ако един зигфула е гилфи, а гилфите са золти, кога золфа и зигфула може да се каже, че е еднозначна на гилфи? Но предпочитам да ви кажа, че един от най-интелигентните (говорим като оценен чрез тест за интелигентност и то не такъв, какъвто в НЕТ-а се тиражират) хора е американец, работещ в... супермаркет като общ работник.
Тосет, не трябва да се очаква, че брилянтният учен е доста над средна интелигентност, както и, че интелигентният, не е донякъде глупав за много неща.
Интелигентността е доста... интересна характеристика на ума. Доста противоречива дори.


А сега ме извинете, но ще настъпвам... била-охранителни задачки, които този път ще изискват пълното ми съсредоточаване и няма да се включвам поне до 4 часа.
Лека нощ, а специално за теб, Ценителю Митак, ако си се почувствал засегнат:
https://www.youtube.com/watch?v=JyBn1zUMbQc
цитирай
44. getmans1 - . . . ЪМ, ЧЕ ТО СИ Е ТВОЯ РАБОТА. . . ТИ СИ ...
10.10.2018 00:31
... ЪМ, ЧЕ ТО СИ Е ТВОЯ РАБОТА ... ТИ СИ ДОМАКИНА ... РЕШАВАЙ СИ ... НА МЕН ПРОСТО НЕ МИ ХАРЕСА УЛТИМАТУМА ТИ ... ИНАЧЕ ТЯ ПРИ МЕН НЕ ПРИПАРВА ВЕЧЕ ... тук плюя в пазвата си ... НИТО СЪМ Я ТРИЛ, ГОНИЛ И ОБИЖДАЛ ... само флиртувах хахаха ... МИ ЯВНО НЕ НОСИ НА ... СВАЛКИ ... ХАХАХА

ИНАЧЕ ДОСАДНИ ИДИОТИ БОЛ И НЯМА ТИ ГИ ЦИТИРАМ, ТИ СИ ГИ ЗНАЕШ ... КАКТО КАЗВА ТИГЪРА, ТАЗИ Е ОТ ...ПОЛЕЗНИТЕ.

starforlife написа:
Гети, тя и на мен не ми пречи.
Но ме "отвращава" с непрятността, която носи със себе си.
Винаги се опитва да наклони везната в различна посока, в която се мисли за подготвена, спори примитивно с хора, на които не може да стъпи на малкото пръстче по въпроси, по които е толкова боса, но има наглостта да обижда дори отсрещния.
Толкова тъпо същество, честно да ти кажа може да се каже, че не съм виждал дори тук.
Затова просто ще я изтрия - защото плоди десетки коментари, които както казах затлачват ядката на постинга.
Е няма как да й го позволя на селската пръчка!

цитирай
45. germantiger - аз не страдам от лицемерие/както и ти и казвам това което мисля, макар това да не се харесва често/знаеш че така става и по твоя собствен опит
10.10.2018 00:33
ОТ ТЕБ

Все пак графена е в сфера, която не е по интересите на всекиго, но моето мнение е, че човек, който го е еня за бъдещето на Човечеството въобще...

ОТ МЕН

колкото и наивистично да звучи, не ме вълнува почти бъдеето на човечеството, зщаото аз съм черноглед и ние хората сме къде венец на някой Творец, къде ТУМОР ЗА ЗЕМЯТА :)
цитирай
46. vmir - Риторичен въпрос:
10.10.2018 09:54
Ако в Русия не живееха само богове,
щеше ли сега Мишкин (респ. ВенциВалери) да бъде връх на световните топ-новини?м?
цитирай
47. anngry - Привет, Ж-Стар! :D
10.10.2018 10:55
Наистина е жалко когато една страна не може да се отнася поне с учените си на такова ниво, че те да не помислят дори за емигриране. В това отношение България също страда в момента.
Поздрави! :D
цитирай
48. starforlife - Добро утро. Ха ха ха
10.10.2018 11:18
Ами... Как да поздравя, когато съм легнал към 4 и ставам току що?
Сега... Някои ще кажат: "И веднага в блога?!" (например Другарят сол-та~ак, който и тази идиотия извади от простия си ръкав - да ми засича колко време съм бил прекарвал тук)
Та за тях да осветля, че когато си сам вкъщи, направил си си чаша ароматно кафе ("Давидоф", ако някой е толкова любопитен и трябва да попълни досието ми - ха ха ха) и закусваш (гръцки козунак - хаааа ха ха) - какво му е ненормалното да включиш лаптопа, който стои винаги в единия край на плота за хранене в кухнята ти и да се гмурнеш в интелектуалните дълбини на блог.бг?
И хайде нека първо ви сведа статистиката си, защото както вече казах, тя показва, че независимо дали имам нормалния си брой прочити (300-600) или навиагрен от някой мислещ се, че като прави опит да дава наклон на "първа" - е нещо значимо, факт е, че ме четат около 30-35 реални потребители на блога.
Не казвам ежедневно. Някои този постинг ще го прочетат утре или в други ден. Други може и след седмица или месец.
Абе мои клонинги със своите "капризи" - не мога да ги впрегна да работят в синхронизирана колаборация и това си е. ха ха ха

Последни 20 регистрирани посетителя:
11:13 - malchaniaotnadejda7
10:53 - anngry
10:15 - kvg55
09:48 - vmir
09:22 - sande
09:19 - breeze
08:22 - vencivaleri1951
00:29 - germantiger
00:24 - leonleonovpom2
00:16 - getmans1
09.10 23:51 - germantiger
09.10 23:40 - nkf
09.10 23:32 - getmans1
09.10 22:51 - germantiger
09.10 22:43 - germantiger
09.10 22:31 - radostinalassa
09.10 22:29 - zarenkow
09.10 22:27 - getmans1
09.10 22:15 - kolevn38
09.10 22:07 - getmans1

Последни 20 гласували:
11:13 - malchaniaotnadejda7
10:55 - anngry
09:54 - vmir
09:25 - breeze
00:33 - germantiger
00:24 - leonleonovpom2
09.10 21:19 - leonleonovpom2
09.10 15:27 - vaquero
09.10 14:27 - germantiger
09.10 14:09 - kolevn38
09.10 13:56 - breeze
09.10 13:50 - vmir
09.10 12:46 - inf0rmant
09.10 10:29 - musicgirl81
09.10 09:43 - barin
08.10 23:42 - vaquero
08.10 23:11 - nkf
08.10 22:50 - gabar4eto
08.10 22:06 - leonleonovpom2
08.10 22:04 - novitejivotni
цитирай
49. starforlife - А сега репликите ми към новите коментари
10.10.2018 11:20
~ 47. anngry
В момента?
Не само България, а всички бивши вече соц страни ВИНАГИ са страдали и поне още век ще страдат от това.
Нали именно това е Идеята: Че Западът ВИНАГИ е предоставял идеалните условия за работливите и интелигентни хора и те ВИНАГИ са правели опити да емигрират там.
И тук е момента да кажа нещо, което вчера от службата нямах възможност да репликирам Градския в една от тъпите му "сентенции":
При дружбата ни със СССР естествено, че България НЕ цъфтеше. Така ти изглежда на теб, защото нямаш поглед каквое цъфтеж, а ограничаваш мирогледа си само до познатото ти.
Ако за теб цъфтене е да имаш квадратна къща, изчакана 10 години кола (не автомобил) "Москвич", сигурна заплата, равняваща се на 100 кг. сирене (примерно), почивка в семпла квартира в Равда или Китен... То за нстотици милиони хора по света това са... сиигански цъфтежи.
В момента България не цъфти именно защото дори тези под пирамидата на Маслоу "цветове" бяха давани "на кредит". Но за съжаление Родината ни се управлява все още от същите тези соц-та~аци, които лапат ли лапат и все още не можем да нулираме този кредит, за да тръгнем да цъфтим.
Така, че, Градски, ти си живей с лализмите - не ни пречиш.
Но не караш "Москвич", а "Фолксфаген"?
И не гледаш черно-бял "Електрон" с 2 програми, а "Самсунг"? С 82.
Редицата мога да я разгърна в геометрична прогресия (ако си спомняш какво е и с какво е различна от алгебричната - ха ха ха)


~ 46. vmir
Един е Бог и той е Рус!
Дори джудже.
хаааа ха ха ха
Всъщнос, защо да обиждам джуджетата - Путин е смърф. Защото е смешник.


~ 45. germantiger
О, мен също ми е през мандрагогата за съдбата на Човечеството.
Ако мога да й/му помогна, премествайки си го от единия крачол в другия (нека не се приема, като нещо посредствено, защото това изисква... висша геометрия - ха ха ха) - ще го направя винаги. Но да отдам творческата си енергия за това... Е сори, не е моята битка. Предпочитам да правя така, че на хората да им е лесно и удобно.
Още никой не се замисля защо слагам отново клипото за Изкуствения Интелект в постинга.
И не търсете нещо значимо. Факт е, че всяка дума в клипа е точно на място. Аз по-скоро на нещо нормално за технологиците и дребно искам да обърна внимание.
Давам жокер: Определен... "параметър" на клипото не е същия за теб, Митак, и за... Юлка например, която гледа клипото от Германия.
Ако ти отидеш на гости при родата там, в Германия - ще видиш този "параметър". Ако Вмир беше все още в САЩ - щеше да вижда пък нещо друго.
Това е едно минимално нещо, което казах, че за мен е детска игра да го реализирам, но е връхчето на нокъта на малкото пръстче на ИИ и е показателно за думите от клипото.
Та те така (работи моето съзнание и се кефи и от дребните нещица в този живот. Оценявайки ги и благодарейки на тези, които имат куража да заявят себе си и да ги правят за всички наоколо.)


~ 44. getmans1
ОК, ще оставя глупостите й. Нека и тези, които не са видяли досега какво е да си тъп като гъдулка - да го направят.

Приятен ден от мен.
В един частен цех е възникнало късо съединение в високотехнологична машина и една женица рекла да гаси с... кофа с вода.
Та аз като мерзък капиталист, въоръжен с лаптоп, който може да сваля информация от почти всеки един програмируем електронен възел - ще ходя да видим как ще съживим машината.
Ако стане за днес, за един ден - понеже казах, че съм мерзък капиталист - ще им взема 600 лева.
Ако се работи и утре - едни 2000 ще ги оправят.
А соца ми забраняваше като ученик да правя дисторшъни (давам прост пример - правил съм още на 16 десетки електронни нещица, някои от които лични разработки) и изкарвам по 10-15 лева от бройка, за да мога да живея като бял човек.
Е как да го харесвам, Градски, и да славя "Електроника"?
Когато японски калкулатори имаше и те бяха стотици пъти по-добри от на "Електроника", но дисторшъни нямаше и далноведната политика на "Електроника" не беше да ги произвежда с поне 100 пъти по-ниски производствени разходи от на калкулаторите, а съизмерима печалба. Само и само да се равнява със Запада и доказва, че не е по-тъпия строй социализма.
Ето затова сега плащаме. За това Его на соца да си мери хилавата пишка със западняшкия буй.
цитирай
50. vmir - 49. starforlife,
10.10.2018 12:03
starforlife написа:
А соца ми забраняваше като ученик да правя дисторшъни


Мисля, че проблема не беше чак толкова в дисторшъните, колкото в уа-уа, с което най-често се комплектоваха. На днешен език преведено - не е политически коректно уа-уа да бъде достояние на Сульо и Пульо, защото се внася съмнение в ръководната роля на Партията, която единствена е призвана да прави уа-уа, а чувството за скромност не винаги й го позволяваше...
цитирай
51. starforlife - ~ 50. vmir
10.10.2018 12:16
Ха ха ха
Ами... Провокираш ме да припомня в много по-съкратен от тогава вид нещо, което и тогава, и сега Градският НЯМА да се пробва да обори релевантно (и ноторно - и ноторно), а му мъчно (предполагам), че го определям като трол ТУК.
"Великият" соц... Аз съм ученик... На... мисля 15.
Решавам и се записвам в Пловдив, в Дома на Науката и Техниката да изкарам курсове за дисководещ.
Трима панагюрци сме конкретно в този момент. Изпита го взех само аз от тримата.
Както всъщност не го взе и един реално практикуващ ("на черно") от Велинград, който по разни "тайни" събирания по "Орбита" правеше младежите да куфеят на макс - тоест, майстор си човекът.
Та:
Първи изпит - ПОЛИТИЧЕСКИ! Пленумите не само на ЦК на БКП, преди всичко тези на ЦК на КПСС!!!
КАКВО Е ДЕМОКРАТИЧНОТО, ПРАВИЛНОТО И РЕЛЕВАНТНОТО, ГРАДСКИ, ТРОЛЧО НЕПОРЪБЕН, ДА ИСКАШ ДА СИ ДИСКОВОДЕЩ, А ДА ТЕ ИЗПИТВАТ ПЪРВО НА ТЕЗИ ШИТНИ И НЕ МИНЕШ ЛИ ТЯХ - ДА СИ ОБРЕЧЕН?
Защото тогава БЕШЕ ЗАДЪЛЖИТЕЛНО (учили са ме как ТРЯБВА да се прави ТАКА) да се внася пропаганда дори в това - дискотечното забавление на младежта.
Втори изпит - история на музиката. Релеванто, но НЕ ноторно! Казах НЕ ноторно. Защото кой младеж отишъл да се забавлява на дискотека и просто да танцува - го е~е как исторически се е развивала музиката?
Но тук идеята (партийно-тъпанарска) беше друга: На самите дисководещи да бъде промито съзнанието, че музиката извира от соца, а не от Запада (ОТНОВО)
Трети изпит - дискотечна програма - водене на самото "шоу".
Това, в което казах, че оня пич беше виртуоз, но не му дадоха кетап, че да упражнява открито и легално. Просто, защото не можеше (предполагам не искаше) да научи шибаните конгреси на ЦК-тата.

ТОВА ЛИ ДА ХАРЕСВАМ, ГРАДСКИ, НА СОЦА И НЯКОГАШНОТО?
ЧЕ ВЯЧЕСКИ СЕ ОПИТВАШЕ ДА МЕ ОБЕЗЛИЧИ И ВМЕСТО ДА ПУСКАМ В ДИСКОТЕКАТА ЮРЪП, МИ ВМЕНЯВАШЕ ДА ПУСКАМ БРАТЯ АРГИРОВИ?
АМИ СОРИ - АКО ТИ СИ БИЛ И ТИ ХАРЕСВА И СЕГА ДА СИ ОВЦА - АЗ НЕ СЪМ КАТО ТЕБ, ОТЕЛО!

ПС: От 2-3 дни примерно слушам предимно Онука - музика, която на теб не би ти харесала, ама това не означава, че не е нещо, което трябва да не кефи други хора, на които вие искате да насаждате идейните си виждания и вкусове както някога.
Е... Не одобрявам татусите и пиърсингите, но уважавам правото на младежта да си ги прави, ако ще и на кура. ха ха ха
цитирай
52. starforlife - Ето звучащото в момента от Онука като поздрав за всички СВОБОДНИ съзнания тук:
10.10.2018 12:22
https://www.youtube.com/watch?v=PXXPInypdhY
Забележете, че има един "маршов" ритъм, който обаче не изисква от теб да се равняваш както някога по манифестациите и да се усмихваш на сол-та~аци генерали на трибуната, а те оставя сам с емоцията ти.

Докукане!

ПС: Може би смърфиетко Путин иска не друго, а просто музиката на Украйна да няма бисери като Онука и затова както разказах по-горе - насила иска да му се кланят?
Е да, ама украинците не ги е~е какво иска някакъв си смешник и си вплитат техния си (а не руски) фолклор в съвременния си траш.
https://www.youtube.com/watch?v=gdWLj72kNIc
цитирай
53. vmir - 51. starforlife, Жоро,
10.10.2018 13:21
Сгрешили са, че не са питали ВВ1951. Он, как настоящий интелектуалец и домкрат, щеше да те възвеси с чисто музикален изпит:
1. Произход на Й. Кобзон.
2. Детски години на Й. Кобзон.
3. Юношески години на Й. Кобзон.
4. Откриване музикалния талант на Й. Кобзон.
5. Ранни проявления на таланта на Й. Кобзон.
6. Особености на ранните сценични изяви на Й. Кобзон.
7. Ключови събития в живота на Й. Кобзон.
8. ...................................................Й. Кобзон.
9. ...................................................Й. Кобзон.
10. ....................................................Й. Кобзон.
...
xxx. ...................................................Й. Кобзон.

xxxx. Горните въпроси, но за Муслим Магомаев. Алла Пугачова и още 5 гениални титана на съветската естрада и Дийн Рийд - тоже.

p.s. Немалко пъти съм имал усещането, че украинците носят музиката в душата си. Несравнимо оригинални и неподражаеми.
цитирай
54. cortana - Ето ме и мен. Твой клонинг No1q Жороооо! :):):)))
10.10.2018 13:24
Не преставаш да ме удивляваш бе, човеко! Откъде сега изкопа тези 'Онука'? Затова си вървежен, Жоро, защото не си монотонен, а винаги можеш от ръкава да извадиш нещо, което да разбуди отпусналият се поради опознаването ти човек и да го накара да те търси отново и отново. :)
Вземи им 1000, а не 600 лева, Жороооо. :):):)) Докажи, че си не просто капиталист, а инпериалист! :))) :))) :):):)))) Успех!
цитирай
55. get - До 44. getmans1 - Аркадаш, тази ЗААРСКА БЛОГОВА роднина на генният експеримент "Доли" Е ОПАСНА С ... ?
10.10.2018 13:50
getmans1 написа:
... ЪМ, ЧЕ ТО СИ Е ТВОЯ РАБОТА ... ТИ СИ ДОМАКИНА ... РЕШАВАЙ СИ ... НА МЕН ПРОСТО НЕ МИ ХАРЕСА УЛТИМАТУМА ТИ ... ИНАЧЕ ТЯ ПРИ МЕН НЕ ПРИПАРВА ВЕЧЕ ... тук плюя в пазвата си ... НИТО СЪМ Я ТРИЛ, ГОНИЛ И ОБИЖДАЛ ... само флиртувах хахаха ... МИ ЯВНО НЕ НОСИ НА ... СВАЛКИ ... ХАХАХА

ИНАЧЕ ДОСАДНИ ИДИОТИ БОЛ И НЯМА ТИ ГИ ЦИТИРАМ, ТИ СИ ГИ ЗНАЕШ ... КАКТО КАЗВА ТИГЪРА, ТАЗИ Е ОТ ...ПОЛЕЗНИТЕ.

starforlife написа:
Гети, тя и на мен не ми пречи.
Но ме "отвращава" с непрятността, която носи със себе си.
Винаги се опитва да наклони везната в различна посока, в която се мисли за подготвена, спори примитивно с хора, на които не може да стъпи на малкото пръстче по въпроси, по които е толкова боса, но има наглостта да обижда дори отсрещния.
Толкова тъпо същество, честно да ти кажа може да се каже, че не съм виждал дори тук.
...



... ПРИМЕРА НА ВЕЛИКО-РУСКИ ШОВИНИЗЪМ и РАСИЗЪМ?
- Не би следвало с лека ръка да подминаваме ТАКИВА ПРОВОДНИЦИ на руската "кОлтура" - Защото ЕДНО КЪМ ЕДНО ОТ УСТАТА И СЕ ЛЕЯТ ИСТИНИ - на един "нео-фашист" Владимир Б. Авдеев?

- Ето част от неговите "научни" бисери?
1.
Исторически може да мисли всеки, расово — само избраният и чистокръвният.
2.
Российская империя, так же как и Великая Русь, е била основана от велико-руското племе, при което, по силата на неговата наследственост се обусловяват и расовите признаци; от самият процес на последователност при зарастването на черепните шевове ПРОИСХОДЯЩИ ПО МОДЕЛ СВОЙСТВЕН ЗА "ВИСША" РАСА. В същото време при чуждородците в Русия преобладава МОДЕЛ, позволяващ ни да ги отнесем преимуществено към "НИЗШИТЕ" РАСИ."

- Тук спирам С ОТКРОВЕНИЯТА НА "Родиновед"-а(телегоно-лог:))) и "нео-паганист" - а в същността си ВЕЛИКО-РУСКИ расист и шовинист ... и ще кажа, че според предмета и насочеността на мисленето му - докарва много на един друг "расолог" Г-г-ханс Фридрих Карл Гюнтер от времената когато, Г-г-хитлер бе "Адолфа" на Германия :))) !

- Ласи НЯМА 147 графеми(писма-БУКВИ) а ФОНЕМИ/звука!
12assa написа:

Изначалната азбука е имала 147 букви, какво да говорим за някакви си букви Г и Х.


- Не знам защо ... но след като прочета поредният ти НАУЧНО ОБОСНОВАН коментар - все ми идва на ум ЕДНА ПОКАЗАТЕЛНА песен от Руслан Мъйнов ... за ИЗВЕСТНИ С ПРОСТОДУШНОСТТА СИ - ПРЕДСТАВИТЕЛКИ НА "зоологически" вид ДОСУЩ като ТВОЯ МИЛОСТ:)))) !?
цитирай
56. get - 7. vaquero - starforlife, НЯМА ТАКОВА НЕЩО като РУСКИ НАРОД ! Знам че е парадоксално - Но? Четете ... ?
10.10.2018 15:45
vaquero написа:

Великият руски народ ражда всякакви гении.
starforlife написа:

Градски... Троле...
Първо: Тези не са с руска кръв.
и
Второ:Какво стана с мнението ти, че ОТРЕКЛИТЕ СЕ (защото тези не са емигрирали просто, а са се ОТРЕКЛИ) от Русия са мърша?


... И ПОВЕЧЕ МИСЛЕТЕ - преди да говорите -Защото? ... имаме над 130 НАРОДА - които ВЛИЗАТ В ТОВА, КОЕТО се обявява за РУСКА НАЦИЯ?

Това го пише още ПЪРВИЯТ РУСКИ ИСТОРИК - М. Ломоносв в неговата ... ?
"Древняя российская история от начала российского народа до кончины великого князя Ярослава Первого или до 1054 года."
Още в ПЪРВА ГЛАВА: Глава 1. О СТАРОБЫТНЫХ В РОССИИ ЖИТЕЛЯХ И О ПРОИСХОЖДЕНИИ РОССИЙСКОГО НАРОДА ВООБЩЕ - пише?
а)
"МНОГИЕ ОБЛАСТИ, которые в самодержавство первых князей российских ЧУДСКИМ НАРОДОМ ОБИТАЕМЫ БЫЛИ(?), после СЛАВЯНАМИ НАПОЛНИЛИСЬ."
б)
Чуди часть с ними соединилась, часть, уступив место, уклонилась далее к северу и востоку.
в)
Показывают сие некоторые ОСТАТКИ ЧУДСКОЙ ПОРОДЫ, которые по словесным преданиям от славенского поколения отличаются, ЗАБЫВ УПОТРЕБЛЕНИЕ СВОЕГО ЯЗЫКА(!).
г)
ОТ СЕГО НЕ ТОКМО МНОГИХ СЕЛ, НО РЕК И ГОРОДОВ И ЦЕЛЫХ ОБЛАСТЕЙ ЧУДСКИЕ ИМЕНА(!) в России, особливо в восточных и северных краях, поныне остались.
д)
НЕМАЛОЕ ЧИСЛО ч у д с к и х слов В НАШЕМ ЯЗЫКЕ обще УПОТРЕБЛЯЕТСЯ.
...
е)
В составлении российского народа преимущество славян весьма явствует, ибо язык наш, от славенского происшедший, немного от него отменился и по толь великому областей пространству МАЛЫЕ РАЗЛИЧИЯ ИМЕЕТ В НАРЕЧИЯХ."

Прочетохте ли ВНИМАТЕЛНО? - КАК И ОТ КАКВИ СЕ Е ФОРМИРАЛ "РУСКО-МОСКОВСКИЯ" "народ?

- А някой от вас ЩЕ СЕ ДОСЕТИ ЛИ ЗАЩО ... както казва Ломоносов, с последното уточнение ЗА ЕЗИКА НА "РУСКИЯ НАРОД" - Имаме?

"... язык наш, от славенского происшедший, немного от него отменился и по толь великому областей пространству МАЛЫЕ РАЗЛИЧИЯ ИМЕЕТ В НАРЕЧИЯХ."

- Как може НА ТАЗИ ИЗКЛЮЧИТЕЛНО ГОЛЯМА ТЕРИТОРИЯ - ЕЗИКА ДА НЯМА ДИАЛЕКТНО ДЕЛЕНИЕ - почти?
- А в невъобразимото по-малко БЪЛГАРСКО ЗЕМЛИЩЕ - да имаме документирани ПЕТДЕСЕТ ДИАЛЕКТА?

- А КАКВИ НАРОДИ НАСЕЛЯВАТ МОСКОВИТИЯ ДО ШЕСТНАДЕСЕТИ ВЕК? - Защото ТЯ ОТ СЛЕДВАЩИЯТ ВЕК ЗАПОЧВА ДА СЕ НАРИЧА "ВЕЛИКА-РУС" ... ни са го написали поне ДВА ЗАПАДНИ АВТОРА?
И тези същите автори - съвсем НЕ ОТБЕЛЯЗВАТ НАЛИЧИЕТО НА значим брой "СЛАВЯНИ" - сред преобладаващото УГРО-ФИНСКО НАСЕЛЕНИЕ ... поради което и страната е назовавана до 17-ти век, МОСКАЛИЯ/МОСКОВИЯ?
цитирай
57. seasons76 - Привет, Стар! ;)
10.10.2018 15:50
Към иронията ти знаеш, че съм критична. ;) Представянето на учените и това, че научих нещо ново по отношение на непознатия ми до момента "графен" оценявам положително и ти поставям 22-ри +.
;)
цитирай
58. raff - Привети и от мен, Стар. :D
10.10.2018 17:18
Аз пък проблеми с иронията ти нямам. :D
Интересен както винаги и същевременно полезен с нещо.
цитирай
59. get - 56. get - 7. vaquero - Продължение на ПОСТА МИ под №56. get - СЪС СПЕЦИАЛНИ РАЗЯСНЕНИЯ ЗА ... ?
10.10.2018 17:36
... "ГРАДСКИЯ" - селски на Жоро? - а и за другите, КОИТО СА НЕ НЕГОВИЯТ АКЪЛ ??

Прочетохте ли ВНИМАТЕЛНО? - КАК И ОТ КАКВИ СЕ Е ФОРМИРАЛ "РУСКО-МОСКОВСКИЯ" "народ?

- А някой от вас ЩЕ СЕ ДОСЕТИ ЛИ ЗАЩО ... както казва Ломоносов, с последното уточнение ЗА ЕЗИКА НА "РУСКИЯ НАРОД" - Имаме?

"... язык наш, от славенского происшедший, немного от него отменился и по толь великому областей пространству МАЛЫЕ РАЗЛИЧИЯ ИМЕЕТ В НАРЕЧИЯХ."

- Как може НА ТАЗИ ИЗКЛЮЧИТЕЛНО ГОЛЯМА ТЕРИТОРИЯ - ЕЗИКА ДА НЯМА ДИАЛЕКТНО ДЕЛЕНИЕ - почти?
- А в невъобразимото по-малко БЪЛГАРСКО ЗЕМЛИЩЕ - да имаме документирани ПЕТДЕСЕТ ДИАЛЕКТА?

- Безродственико-интернационален КОЙТО ТИ Е ПО-СКЪПА РУСИЯ И РУСНАЦИТЕ от България и нас БЪЛГАРИТЕ ... за Вас - Ти го пиша:))) ?

НА 11 ноември 2014 года на заседанието на XVIII-я СВЕТОВЕН русски народен СъБОР, ПОСВЕТЕН НА тема «Историческо единство, народно единство - единство на России» ... бе приета следната ПРЕ-ИНТЕРЕСНА РЕЗОЛЮЦИЯ?

„РУССКИЙ НАРОД исконно имел сложный генетический состав, ВКЛЮЧАЯ В СЕБЯ ПОТОМКОВ СЛАВЯНСКИХ, ФИННО-УГОРСКИХ, СКАНДИНАВСКИХ, БАЛТСКИХ И ТЮРКСКИХ ПЛЕМЕН. ... и далее ..."
В същата тази резюлюция СЕ ОТБЕЛЯЗВА СЛЕДНИЯТ ФУНДАМЕНТАНО-ОПРЕДЕЛЯЩ ФАКТ за ПРИНАДЛЕЖНОСТ КЪМ "РУСКИЯ НАРОД" - ГЛАСЯЩ?

>>„КРИТЕРИЕМ НАЦИОНАЛЬНОСТИ СЧИТАЛСЯ НАЦИОНАЛЬНЫЙ ЯЗЫК” <<!> ТРОЗИ "КРИТЕРИЙ ЗА НАЦИОНАЛНОСТ" в момента довежда до пароксизъм РУСКИЯТ - НЕ САМО КРИВОСЛАВЕН КЛИР а и лингвисти плюс историци!
- Които НЯМАЙКИ ДРУГИ ДОКАЗАТЕЛСТВЕНИ ФАКТИ-АРГУМЕНТИ ... ВСЯЧЕСКИ СЕ СТАРАЯТ да прикрият ПРОСТАТА ИСТИНА - която още през 1851 г. коментира възрожденеца ни будител Йордан х. Константинов "Джинот" - казвайки?

"Чадо болгарское! Ти ме питаш кой е славянский язик? Славянский язик е общий книжевний и го изображиха св. св. Кирил и Методий, болгаре-солуняне, които и го пренесоха по всей Илирии и задунавским славянским пределом. И днеска с голямо благодарение можем всички славяне да го наименуват староболгарский. Колко го русизираяха славянският язик руссите, толко почувствуваха староболгаризма.
(...)
Обаче ти, чадо болгарское, стой и учи и чувай первото име болгарско-старо-церковно-славянско. Понеже е чудно и удивително и на малко време ще се увери всекой учен народ, че е старобългарскийат церковностарославянски язик."

Вече ОБЯСНИХ: Защо на "някои"(?) пречи(!) ПРИЗНАВАНЕТО НА "ЦЪРКОВНО СЛАВЯНСКИЯТ" да е БЪЛГАРСКИ език?

Не само им пречи БЪЛГАРСКИЯТ ЛИТУРГИЧЕН ЕЗИК - НО И ИЗМИСЛИХА, ЗА ДА ПРИКРИЯТ ЛЪЖИТЕ СИ ОЩЕ ЕДНА, ДРУГА ЛЪЖА ... СЪЗДАВАЙКИ ПРЕЗ 1943 и налагайки след 44-та година - Македонска "нация" и език.
След като СТАНАХМЕ "БРАТЯ" след 1944-та година - НЕ САМО НЕ СЕ ИЗВИНИХА ЗА ЛЪЖИТЕ СИ ПО ОТНОШЕНИЕ НА НАС БЪЛГАРИТЕ - ИСТОРИЯ и ЕЗИК?
... а - Четете?

К юбилею Рины Павловны Усиковой
11 марта 2013 года мы празднуем юбилей профессора кафедры славянской филологии, доктора филологических наук, ВЕДУЩЕГО РОССИЙСКОГО МАКЕДОНИСТА, иностранного члена Македонской академии наук и искусств Рины Павловны Усиковой.

Более шестидесяти лет жизнь и профессиональная, научная и преподавательская деятельность Рина П. Усиковой связана с Московским университетом. Именно Рине Павловне, прежде всего, ОБЯЗАНА СВОИМ СУЩЕСТВОВАНИЕМ И РАЗВИТИЕМ МАКЕДОНИСТИКА в нашей стране.
С 1975 года МГУ — ЕДИНСТВЕННОЕ МЕСТО в России, где МАКЕДОНСКИЙ ЯЗЫК ИЗУЧАЕТСЯ в качестве основной специальности. - Край на цитата!

Жоров "селски" - Красимире - ДОБИТЪК СЛЕДВА ДА СИ/сме по мислене и нрав - ЗА ДА НЕ РАЗБЕРЕШ(м)? - Кой е душманина на НАРОДА БЪЛГАРСКИ а в частност и на теб "марксиста-интернационалист" !!!
цитирай
60. starforlife - ~
10.10.2018 19:57
Добра вечер на всички и не се сърдете новокоментиралите, но "дълга" - ха ха ха - ме зове да репликирам един дюдюкащ постинг и затова няма да ви репликирам.
Просто си знайте, че сте готини и толкоз. ха ха ха


Последни 20 регистрирани посетителя
19:54 - yuliya2006
19:12 - get
17:42 - dimganev
17:19 - get
16:45 - raff
16:18 - delff
15:56 - shikozna
15:44 - seasons76
14:32 - get
13:20 - cortana
13:03 - vmir
12:51 - germantiger
12:41 - leonleonovpom2
12:29 - get
12:24 - get
11:54 - vmir
11:13 - malchaniaotnadejda7
10:53 - anngry
10:15 - kvg55
09:48 - vmir
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: starforlife
Категория: Лични дневници
Прочетен: 2590907
Постинги: 1153
Коментари: 16834
Гласове: 13882
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031