Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
13.12.2018 20:35 - Когато Библиотеката на "била-охранителя" заговори (БАЛОН ВЕНЦХАУЗЕН)
Автор: starforlife Категория: Лични дневници   
Прочетен: 3668 Коментари: 30 Гласове:
42

Последна промяна: 14.12.2018 01:42

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
image

image


image
image image


image
image image


image
image image


image
image image


image


image
image image


image
image image
image

image

image
image

image

image
image image

image
image image
image
image image
image image
image image
image

image
image image


image





Гласувай:
43



1. starforlife - Сега...
13.12.2018 20:38
От 19:45 до към 20:05 извадих няколко книги от Библиотеката си...
(не всички виждате все още в постинга)
От 20:05 до към 20:15 им направих някоя и друга снимка...
(този път, Гети, подложих естествено "ПДЧ" - ха ха ха)
След това за 15 минутки сдялках "баласта" около снимките...

И ЕЙ ГО НА - ПОЛОВИНАТА ОТ ПОСТИНГА.
(другата половина като посвърша изникналите неотложни служебни дела)

НО КАТО КАЗАХ "СЕГА", ТА ДА УТОЧНЯ:
БайВенц0, не мисли, че това е подигравка с теб. О, не, ебавам се просто.
Ебавам се, защото:
Например 1: Знаеш ли кога и по какъв повод съм създавал клипа, озвучаващ настоящия постинг?
Например 2: Като подмяташ (май при Кофичко мернах снощи) разни да речем за майка ми - знаеш ли кога и по какъв повод съм писал постинг тук за нея и, че около 6 човека тук ми знаят паролата и защо този постинг беше деактивиран от Жената, която спира и разтуптява сърцето ми?
Например 3: Като ни поднасяш нови лализми за вклинилите ти се в мозъка изпърдяни раши за това как видиш ли били говорели в рими - знаеш ли кога и къде със споменатата по-горе Дама, тук, в блога, сме го правели това упражнение почти всяка нощ?
...

С две думи, БайВенц0, искам да ти кажа, че ти ама милиграм не ме познаваш дори като персонаж тук (камо ли като реален човек и изяви), но не се свениш да се пробваш да се ебаваш с какво ли не спрямо мен, без да си наясно, че колкото и да звучи нафукано - там, където ти отиваш, аз от там се връщам.
(Бъди сигурен, че няма Житейски опит, който ти да имаш, а аз не. Просто бъди сигурен. И се надявам да си осъзнал, че при мен празните приказки не са като при вас - празнолейковците - прани гащи.)
Така, че: Тъпо и плоско, "старче". Глупаво и неуместно.
Защото просто не си ми на нивото.
Ама никак и отникъде.

Та те така.
цитирай
2. codetroina - оххх, жорооо, започвам,
13.12.2018 22:14
да ревнувам чак..от тозз Потент Венц0
да ти споделя..на уше, брат.. прясна клюка..

БлякчУ като Човека оркестър, събрал червените воеводи..на сп.среща..
червенобузКо Икимаус, дедРоден, наПРОСТолофф , и КУхеля Пинко Пантерата
как да съборят кака им Джулия
хъхЪ..Хъ.. мъчат да си мерят на мегДаня пишките
Кажии им ,къде е Джулия пред тяххх, батка...
и ще си ..премерим КонтинуУма..на КранеУма..
онлайн, тук и сега ..
казах...бау...
цитирай
3. elinka4 - Привет, Жоро! :)
13.12.2018 22:15
starforlife написа:

Например 1: Знаеш ли кога и по какъв повод съм създавал клипа, озвучаващ настоящия постинг?
Например 2: Като подмяташ (май при Кофичко мернах снощи) разни да речем за майка ми - знаеш ли кога и по какъв повод съм писал постинг тук за нея и, че около 6 човека тук ми знаят паролата и защо този постинг беше деактивиран от Жената, която спира и разтуптява сърцето ми?
Например 3: Като ни поднасяш нови лализми за вклинилите ти се в мозъка изпърдяни раши за това как видиш ли били говорели в рими - знаеш ли кога и къде със споменатата по-горе Дама, тук, в блога, сме го правели това упражнение почти всяка нощ?
...
ти ама милиграм не ме познаваш дори като персонаж тук (камо ли като реален човек и изяви)

Към 1: Аз не зная, защото съм отскоро тук, но ти ще ми кажеш, защото съм ти приятелче. :)
Към 2: Това също ще ми го покажеш да прочета. :)
Към 3: Да говориш в рима ми е повече от известно, защото си го правил толкова пъти. :)
Новият ми директор се опитва, но........ не ти е на нивото. :):):):):)




А за милиграма, Жоро, макар и отскоро в този блог, разбрах, че на някои им идваш много и в такива дози. :):):):)

Допълнение към 3: Дамата ти има уникален стил на писане на поезия. Не бях чела такава и ще използвам възможността да й благодаря за стихосбирката. :)
БЛАГОДАРЯ! :)
цитирай
4. elinka4 - ПП:
13.12.2018 22:17
Ще проверявам за продължението, за да видя как ще участва барон Мюнхаузен в цялата история. :):):)
Приятна вечер, Жоро, нощна птицо! :)
цитирай
5. vencivaleri1951 - И не желая да съм на нивото ти
14.12.2018 01:21
Моето си ми стига-високо, ниско, по- ниско, но си е мое. Животът си е мой и не е измислен. Живот в ксойто е имало и добро и не толкова добро-дори съм бил и охранител в труден за мен период. Хранил съм семейството си-къде е проблемът?
Ти не можеш да преживееш, че някой казал, че си бил пазач И какво ако си бил такъв, или си? Не , ако работиш, то ще е за фирма от рода на Амазон, ще караш бяло Ауди с избран и платен номер, задължително си предприемач/сам се определяш като капиталист/, къщите ти обезателно са няколко и кухните ти обезателно имат плотове
на които да си снимаш книгите-само простаците режат мръвки на тях!?
И после защо се сещаме за баронът който сам се вади за косата, или за "Селцето" на Фокнър или "Окончателна диагноза" на Хейли
Впрочем да диалогизира човек с теб си е като Толстоевото/Алексей/ " Ходене по мъките"
цитирай
6. starforlife - Такааа... Служебните неща ги изтеглих както Барона с все коня. Ха ха ха
14.12.2018 01:28
И сега набързо да довърша постинга, а утре в него ще включа рекоментарите си.
Естествено, че в стил "писане със заглавия на книги" - Библиотеката ми е толкова голяма, че с дни мога да водя "разговори" така.

И ЕДНА ПОСЛЕДНА РЪКАВИЦА ПО ТОЗИ АРЕАЛ (иначе си запазвам правото да говоря със заглавия когато и колкото си искам, за да се ебавам с ДругарЕте тук):

ВЕНЦИ, СЪБЕРИ ТВОЯТА, НА КОРЕША ТИ И НА БЛЕКИ (примерно) БИБЛИОТЕКИ И АЗ, ГЕОРГИ СТОИМЕНОВ, ЗАЯВЯВАМ ТУК, ПРЕД ВСИЧКИ, ЧЕ АКО ВАШИТЕ КАТО КОЛИЧЕСТВО И КАЧЕСТВО (Имам десетки познати Ценители на Книгата, които могат да арбитърстват. Десетки.) СА НАД МОЯТА - АЗ ЩЕ ТИ Я ПОДАРЯ ЦЯЛАТА!
АКО НЕ - ЩЕ СИ ИЗБЕРА 20 КНИГИ ОТ ВАШИТЕ!

Аз казах!
Георги Стоименов


ПС: Най-дебелата ми книга, Биб, е близо 4000 (четири хиляди) страници. Справочник. С над 500 000 (петстотин хиляди) електронни елементи и малки електронни модули, произвеждани в "дивия запад".

Оставаям (засега) да се чудите дали Библиотеката ми е с повече на брой заглавия от броя на страниците на този справочник.
(Който тези дни ще ви покажа в... постинга за Амстердамския... кенеф - ха ха ха.)
цитирай
7. starforlife - ~ 5. vencivaleri1951
14.12.2018 01:45
Хаааа ха ха
Ех, Бар0не-Бар0нееее...
Виждаш ли, че не ме познаваш дори милиграм?

vencivaleri1951 написа:
Моето си ми стига-високо, ниско, по- ниско, но си е мое. Животът си е мой и не е измислен.
Да де, но не ти стига явно щом реши да навлезеш в моя свят и да се опитваш комплексарски (Защото вашето не е ирония, а комплексарщина. Особено на икономист0.) да определяш какъв съм.
И все, от години, вашето високо, а на другите - ниско.
Аз те знам като персонаж от над 7 години, но досега да съм се ебавал с теб някога? М?
Ти започна - въздържах се. Повтори - пак се въздържах. Явно набра "смелост", че ти минава пудренето и потрети, попети. Е... заиграх ти хорото. С разликата, че на пудренето от твоя страна - отговарям с неоспорима фактология.


vencivaleri1951 написа:
Живот в ксойто е имало и добро и не толкова добро-дори съм бил и охранител в труден за мен период. Хранил съм семейството си-къде е проблемът?
Всеки в живота си е имал и добро, и не толкова добро, Венци. Всеки.
Проблемът (спрямо мен) е, че цялата ви смешна и жалка шайка задръстеняци (Да ВИ изброявам ли?) се опитвате да преиначавате фактите за куп хора тук (Да ГИ изброявам ли?).
Проблемът е, че заради вас и такива като вас, от тук си тръгнаха хора, на които не можете да стъпите на малкото пръстче в куп отношения.
Проблемът е, че сте едни жалки комплексари, които наблюдавах безучастно над 10 години да си веете байряка, а сега като реших да ви хапя - цвилите като незадоволени проститутки.
Да изброявам ли още "проблеми", Другарю?


vencivaleri1951 написа:
Ти не можеш да преживееш, че някой казал, че си бил пазач И какво ако си бил такъв, или си?
Защо "казал"? Че аз СЪМ БИЛ бе, Венци. И нито съм се срамувал - нито съм го крил. Напротив - разказвал съм и тук дори, още преди години. Но ти нали си професор и всичко знаеш...
Само явно не знаеш какво е ирония.
Ето, запознай се с "охранителя Жорко":
http://bryunetsnakovalnia10.blog.bg/lichni-dnevnici/2015/05/04/tozi-posting-e-za-teb-dimka.1358925

Ето ти и бонус да се запознаеш и с майката на "охранителя Жорко", за да видиш колко е смешен коментара ти дето ехиднееш, че ме била кърмила с... Кант май беше:
http://bryunetsnakovalnia10.blog.bg/technology/2015/05/10/za-myrtvite-ili-hubavo-ili-rijrkdjd.1360500


vencivaleri1951 написа:
Не , ако работиш, то ще е за фирма от рода на Амазон, ще караш бяло Ауди с избран и платен номер, задължително си предприемач/сам се определяш като капиталист/, къщите ти обезателно са няколко и кухните ти обезателно имат плотове
на които да си снимаш книгите-само простаците режат мръвки на тях!?
Аз мога и да работя - мога и да не работя. В този живот, Венци, съм постигнал всичко, което ми е било тръпка и нямам нужда от "Амазон". Камо ли от "Паркизан" - ха ха ха.
Ама вие, "интелигентите", си режете мръвките на плотовете ли беее? Бааси колко съм за'лупеееен! Да си давам парите за дъски за рязане вместо направо в/у един от плотовете. Кеф ти мръвки - кеф ти лук. Ха ха ха
И какъв е проблемът в кухнята да имаш 3 плота примерно? М?
Вие бар-плотове например, отделящи къта за хранене в кухнята от останалата част, не правите ли бре? Бааси заклетите комуняги!
И там, на този примерно плот, да не режете мръвки, а да си пиете кафе с любимите хора. Един с/у друг.
Един С/У друг е важен момент, Венци. Придава Аромат на кафето, от мен да го знаеш.


vencivaleri1951 написа:
И после защо се сещаме за баронът който сам се вади за косата, или за "Селцето" на Фокнър или "Окончателна диагноза" на Хейли
Впрочем да диалогизира човек с теб си е като Толстоевото/Алексей/ " Ходене по мъките"
На тази част... ще посветя постинг. Хаааа ха ха
Само така в момента ме напъва да те попитам: Фокнъровото/Уилям/ - ха ха ха - селце, не върви ли ръка за ръка с градЪТ? М?
И хей така, ама честно, без Гугъл, ако ти кажа "Тарас Булба" - какво ти изниква в съзнанието? М?
(Защото точно от тази липса на Гугъл при фейс ту фейс се боите да се изправите и премерите Интелект реално. Ама, нали - изтролил ме бил недоклатеняк-кофичко. Смешник. Блогов.)
И не на последно място: Артъровото "Живот по върховете" също ли те дразни? М?
А "Живот без граници" на Стоун? Или "Живот назаем" на Ремарк?
...
Ех, Малечко-Малечкооо... Не пред мен на тема Книга, пич. Не пред мен.
цитирай
8. anngry - Ж-Стар, имай милост към колегата-съблогър! :D Това твоето направо си е гавра!! :D:D
14.12.2018 03:14
"Най-дебелата ми книга, Биб, е близо 4000 (четири хиляди) страници."
Е ТИ МЕ УБИ! :D
"Само така в момента ме напъва да те попитам: Фокнъровото/Уилям/ - ха ха ха - селце, не върви ли ръка за ръка с градЪТ? М?
И хей така, ама честно, без Гугъл, ако ти кажа "Тарас Булба" - какво ти изниква в съзнанието? М?
(Защото точно от тази липса на Гугъл при фейс ту фейс се боите да се изправите и премерите Интелект реално. Ама, нали - изтролил ме бил недоклатеняк-кофичко. Смешник. Блогов.)
И не на последно място: Артъровото "Живот по върховете" също ли те дразни? М?
А "Живот без граници" на Стоун? Или "Живот назаем" на Ремарк?"
А С ТОВА ОТНОВО МЕ СЪЖИВИ! :D:D

У НИ КА ЛЕН ! Удвои моето уважение към теб! Сериозно!
цитирай
9. laval - Отново
14.12.2018 10:14
много атрактивно, интересно, творческо. Поздрави!
цитирай
10. troina - плюс за Линдзи, пропуснах..снощи.
14.12.2018 10:34

а, за Електр Биб, голямоо...ооооооооооу?!!!!!!
цитирай
11. starforlife - Пичове и пички, здравейте!
14.12.2018 10:41
Снощи окъсах, а от сутринта съм на педал по разни служебни ангажименти. Но като се прибера - бъдете сигурни, че ще ви репликирам със заглавия на книги.
Усмихнат ден на всички.


Последни 20 регистрирани посетителя:
10:40 - radostinalassa
10:33 - ХхХ
10:30 - zemela
10:24 - troina
10:21 - vmir
10:15 - vencivaleri1951
10:13 - laval
10:12 - laval
10:04 - getmans1
09:56 - ХхХ
06:39 - ХхХ
03:37 - anngry
03:09 - anngry
00:42 - vencivaleri1951
13.12 22:25 - elinka4
13.12 22:24 - gummy
13.12 22:22 - elinka4
13.12 22:07 - codetroina
13.12 22:06 - elinka4
13.12 21:43 - get
цитирай
12. vmir - Привет, Жоро!
14.12.2018 10:45
Линдзи Стърлинг е уникална, за първи път я видях в това нейно изпълнение при Wonder преди години, може да е било и преди твоята преработка.

А идеята на постинга ти ме навежда на цитат от Айнщайн: "Диктатурата означава повсеместни намордници и последователно затъпяване. Знанието може да процъфтява само в условията на свободна реч". Прочее, или на някои им липсва диктатурата, или са дотолкова затъпели, че не са в състояние да го проумеят.

p.s. И аз държа няколко хиляди книги под ръка, даже съм заплашен да бъда затрупан, защото в кабинета ми в къщи са от пода до над 2.50 м височина по всички стени без изключение.

p.p.s. А товарищ Венци е овладявал френския от "Литератрон" на Ескарпи в превод на български.
Учителката по литература на героя го е вдъхновила и оттогава Венци е ненадминат спец по литература, езици, политика и история. Така малкото книжле е превърнало Венци в интелектуален блогов гигант и експерт по международна политика.
цитирай
13. radostinalassa - цвилите като незадоволени проститутки.
14.12.2018 10:46
Това е направо шокиращо. Браво! Какво ще каже по въпроса цвилещият блогър?
цитирай
14. zemela - Здрасти, приятелче :)
14.12.2018 10:49
Преди време те питах защо се занимаваш с глупостите на хората. Сега бих казала да се занимаваш, ако ще го правиш по този точно начин. Забавлявах се искрено :)
цитирай
15. getmans1 - Здравей Стар, Шопинум1951 пак се ...
14.12.2018 11:11
Здравей Стар, Шопинум1951 пак се направи на онеправдана жертва на твоята грандоманска злоба ... хахахаха ... Баси, тоя е голяма плазмодия ... измисля си, клевети, лъже и маже на поразия.
Сега ще се изкара „аз съм скромен човечец ... на мравката път правя ... пък вие завистливите и лошите, и нереализирате ... парвенютата и т.н. дрън-дрън и дрън-дрън жертвата.,еба си.

Когото се беше заял с Тетевенската история ... ужким не знаел точно за какво става въпрос пък аз като го информирах, уж ми благодари и прояви някакво си разбиране а всъщност хептен изтрещя и пощръкля.

Комплексар братче, имам обоснованото предположение, хахаха, че у тях неговите хора го наричат „дядо Мунчо" или „дедо Куку" и ако не „ръсне" стотачка или петдесятка не заслужава внимание и заради това е такъв заядлив плазмодий в блога.

Съзнавам, че в последното изречение постъпих като него но ще си призная че не се чувствам комфортно., чуждо ми е и не разбираемо ми е това държание.
цитирай
16. vencivaleri1951 - Чета те и се сетих за един филм с покойния Дино Ризо.
14.12.2018 11:11
Това , че имаш висок коефициент на интелигентност/ако е така/ не е твоя задлуга, а на мама и тате. Какво правиш с този интелект е вече твоето надграждане. То/надграждането/ може да се определи от това което ни разказваш и показваш с две думи-"Аз имам" Ако беше наистина барон/а може и да си" то вероятно това щеше да бъде и девизът ти-АЗ ИМАМ-три къщи, три коли за по над 100хиляди, три библиотеки, бял диван, голям телевизор, плотове в кухните ми, фирми, слугини и т н. Дали е вярно всичко това е без значение. За теб ценност номер едно е притежанието. И колко още хиляди страници Библия ти трябва за да разбереш , че не ПРИТЕЖАВАШ нищо. Че твое е само това , което си дал на другите. За какво ти е необходим този интелект-да сложиш четри 6тици на номера на колата си, да задоволиш нагона си със слугините които работят за теб/това са твои думи/ И пак казвам, без значение е дали написаното е вярно. В реала или във фантазиите ти, то разкрива същността ти-да имаш, да си най, и всичко това да е на показ.
Ето започна с интересен постинг, но егото ти го развали. Пак кой си, колко книги имаш. Това което показваш обаче са книги на човек който има варвалско отношение към тях. Сбръчкани страници отнеподходяща влажност и температура/а може би куриерът в дъжд ги е доставил/, разлепени корица и книжно тяло. С уважение е постъпено само с "Тартюф"-подвързана е , но едва ли ти си го направил. И пак да се състезаваш, да мериш библиотеки, да се надстрелваш, да се надготвяш...
И го правиш некоректно. Псуваш, обиждаш първо човека и после хайде да се срещнем и да правим там нещо си...Просто знаеш , че човек да тръгне да ти уйдисва, трябва първо да е загубил самоуважение и после тръбиш, че видите ли -страх ги е от ме, без да допускаш , че може би ти липсва хигиена в отношенията
цитирай
17. vaquero - starforlife,
14.12.2018 11:14
В библиотеката ти отсъства научната литература - Маркс, Енгелс, Ленин, Благоев, Копнин, Дарвин, Айнщай, физици, химици, програмисти, икономисти и прочие учени.
цитирай
18. codetroina - !!?...аз, питам..докога тази дрта луда кранта/от Ямболя
14.12.2018 11:28

Не бойте се
от: monbon245



ше осира п-ва със своите денонощни религиозни..брътвежи!!
и ще ми сваля..Поста за Джендърската конвенция!
безумно...долна твар, ехидна...подмолна...
цитирай
19. cortana - :) :) :) Зъл гений такъв!! :) :)) :))
14.12.2018 11:57
'Още един гвоздей в ковчега на 'мъртвеца' . :) :) :)
'Йо хо хо и бутилка' Съмърсби. :) :) :)))
цитирай
20. cortana - А коментар 16 е пример за нечувана наглост и абсолютно извъртане на нещата.
14.12.2018 12:00
Във всяко нещо, което е засегнато в него. И ако Жоро не благоволи да го разбие на части и покаже част по част колко извъртания са направени, ще го сторя аз.
цитирай
21. cortana - ПП: Путин лично демонстрира мощта на нова ракета?!???
14.12.2018 12:03
:) :) :))))))))) :) :) :)
цитирай
22. radostinalassa - Това , че имаш висок коефициент на интелигентност/ако е така/ не е твоя задлуга, а на мама и тате.
14.12.2018 12:27
Коефициентът на интелигентност не показва такова нещо. А показва зазубряне на разни факти и тем подобни неща. Така не се развива творческото мислене. Справка - проф С.Савельев. Пример са новите руски оръжия и страхът на США от тях.
цитирай
23. medium - Привет, Стар! :)
14.12.2018 12:39
Напълно съгласна с блогерката земела. :) Предходният и този постинг са забавни и остроумни. :)
цитирай
24. radostinalassa - getmans1
14.12.2018 13:09
Вярно е , ти си толкова невинен, същински светец.
цитирай
25. getmans1 - . . . Уникален плазмодий, начи тоя ...
14.12.2018 14:21
... Уникален плазмодий, начи тоя години тръби из блога колко и най бил ЧП, че прочел три вагона книги ... оня пък му връща жеста с тировете интелект у Венциту ...мани, мани.
Пък това с овехтелите книги направо кърти миФките щото те, умните четат кники само в стерилна обстановка с ръкавици и противогази ... хахахахаха

cortana написа:
Във всяко нещо, което е засегнато в него. И ако Жоро не благоволи да го разбие на части и покаже част по част колко извъртания са направени, ще го сторя аз.

цитирай
26. getmans1 - . . . НАПРАВО СЪМ ДЕВСТВЕН И ЧАКАМ ...
14.12.2018 14:24
... НАПРАВО СЪМ ДЕВСТВЕН И ЧАКАМ НЯКОЙ ДА МЕ ОТКРЕХНЕ ...да го ева Радостино, ТИ МАЙ НЕ СИ СЪС ВСИЧКИЯ СИ И ЩЕ ИГРАЕ ЯКА МЕТЛА.

radostinalassa написа:
Вярно е , ти си толкова невинен, същински светец.

цитирай
27. radostinalassa - getmans1
14.12.2018 14:36
Имаше такава приказка, която баба ми разказваше всеки ден, защото бях много буйна като тебе. Първо трябва да помислиш, и после да буйстваш.
Става дума за това, че светците далеч не са били девствени. Те са живели доста буйно и после са отивали в някоя пещера да се покайват. Само църквата опрощава греховете, но кармата не признава това опрощение. Така, че не си давайте парите напразно. Отдавна чакам да ме изтриеш, че да не си хабя времето, но не става.
цитирай
28. starforlife - ~
14.12.2018 15:00
getmans1 написа:
...
Пък това с овехтелите книги направо кърти миФките щото те, умните четат кники само в стерилна обстановка с ръкавици и противогази...
Гети, уникално тъпото и показващо тоталното невежество по отношение ценността на Книгата е друго.
Ще го кажа заобиколно:
Една от най-скъпите ми книги се оценява на 1780 лева.
Книгата през 1934-та е била нова както Венц0 през... 1969-та примерно е бил левент.
Сега тази книга е с визията на... Как пък точно този Барон го бодна в очите?
Да подвържа Книга от 1951-ва?!!!!!!!!!!!!!!!!
УНИКАЛНА ГЛУПОСТ!
(В червен велур с петолъчка ли беее?)

Та: Визията на въпросната Книга е такава - като на 1951-ви Барон, че дори по-"зле".
Ако обаче я подвържа - едва ли оценката й ще е повече от 17 лева и 80 ст.

Схвана ли, Другарю разбирач Венц0?
"Разбираш" ти беее. "Разбираш".
Все едно да залепиш уникална марка на плик и да й сложат клеймо.
Или в музея оригиналната боя на... първия "Форд" - да я пръснат син металик.

Е нЕма такава глупост и тотална парвенющина.
цитирай
29. starforlife - ДРУГАРКИ И ДРУГАРИ, ИМАМ НОВИНА!
14.12.2018 15:15
В момента направих няколко снимки и като се прибера - ще има нов постинг. В духа на по-горния ми коментар.

Последни 20 регистрирани посетителя:
15:08 - vmir
14:55 - radostinalassa
14:47 - alli
14:36 - XxX
14:31 - radostinalassa
14:08 - xubavka
14:05 - getmans1
13:28 - troia
13:26 - hellena
13:07 - radostinalassa
12:37 - katan
12:36 - medium
12:31 - katan
12:23 - radostinalassa
12:09 - kvg55
11:46 - cortana
11:35 - troina
11:25 - codetroina
11:25 - XxX
11:04 - vaquero
цитирай
30. vmir - Смятам, че последните два постинга са чудесно възмездие не само за ВенциВалери1951,
14.12.2018 15:40
който може би има добро сърце и добри намерения, но пък се изявява като крайно фанатичен апологет и предводител на мракобесието в блога.

Това ми напомня следното наблюдение на Айнщайн: "Установявам, че често най-жадните за власт хора, изповядващи най-крайни политически виждания, не могат да убият дори и муха в личния си живот".

Крайно време беше лекенцата в блога, които се опияняват от вярата, че организираната посредственост може безнаказано да оклевети всеки и да наложи най-абсурдните си претенции, да усетят на свой гръб "the scourge of God" и да се замислят заслужава ли си подстрекаването на лумпениадата, и дали ще могат да ловят риба в мътни води както някога. Алюзията между Жоро и Атила не е за да ги приравнявам, а за да илюстрирам неизбежността на възмездието.

Поздравления, Жоро!
цитирай
31. radostinalassa - В такъв случай се надявам АТИЛА...
14.12.2018 17:07
наистина да е бил европеид.
цитирай
32. vmir - 31. radostinalassa - В такъв случай се надявам АТИЛА наистина да е бил европеид.
14.12.2018 17:17
Няма данни да е дошъл от другаде, въпреки, че на хуните се приписва преселение от Азия. Смята се, че родното му място е днешна Унгария. Унгарците носят неговото име - Хунът, от там и - (х)унгарци. Лицата им би трябвало да говорят доколко са азиатци или монголи (като нас, например).
цитирай
33. radostinalassa - Това беше шега
14.12.2018 17:27
Ордата също е била европеидна. Но като наемна войска в нея е имало и монголоиди.
цитирай
34. cortana - 'Миличка, днес беше тежък ден за българската демокрация и сега с малкия и гаджето му отиваме на кино. Извини ме в блога. (и последва смях)' :):):)))
14.12.2018 18:02
Почти буквално предавам думите на Ж от преди около половин час. :)
С две думи: Втори ден не му се получава замисъла да включи реплики към коментарите в духа на последните два постинга. Но нищо, ще има нов може би през нощта. :):):))))

А сега няколко реплики от мен, защото нали Радостина казва, че съм секретарка на Жоро. :) А аз съм му много по-близка от секретарка. :):):))))
цитирай
35. cortana - :)
14.12.2018 18:05
Радостина във всичките 'и коментари: Това, което правите е изключително просташко. Имам предвид да оспамвате така постинги. С манията да блеснете с ум и знания. Напротив, показвате точно обратното. :)
И мнението Ви, че съм много по-възпитана от Смарти може изведнъж да се завърти на 180 градуса, ако продължите. С нови две думи: Ще Ви изтрия!! Били три думи. :):))))

30. vmir - Вмир, привет! :) Като гледам каква нова бездарна глупост е пуснал какиния ми той, явно Жоро яко им влиза в спихналото самочувствие. :):):)

28. starforlife - Именно, Жоро! :) Щеше ми се да дам почти аналогичния пример, че все едно някоя поизтъркана и с поизбелели цветове народна носия, да я боядиса някой едноцветно, но се въздържах, за да те оставя ти да рекоментираш. И ти го направи точно в духа, в който очаквах. :)
Наистина е уникална липсата на нормално мислене дори, а нейде ли познаване на някои от стойностите на старите и старинните книги.

25. getmans1 - Гети, привет! :)
Четат бе, четат. :):):)) Само където тук показват обратното. Например: Забелязали ли сте, че какиният повече от нормално бърка кога се пише 'с' и кога 'със'? :)
Човек, който е изчел 'три вагона книги' и се опитва със заучени, готови за вмятане, фрази, да се вписва в понятието 'интелигент', е непонятно да няма богат речник и добра езикова култура. Какиният ги няма. И се опитва с уж нарочния си дърварски изказ да скрива езиковата си посредственост.
Почти същото е и при Валериев, прекалено много правописни и пунктуационни грешки за човек, който е чел и чете. Прекалено много. :)

15. getmans1 написа:
Шопинум1951 пак се направи на онеправдана жертва на твоята грандоманска злоба... измисля си, клевети, лъже и маже на поразия.
Изключително непочтен!! Напълно преиначава почти всичко и го представя така, че четящите блогъри да добият друга, коренно различна от реалната представа кога какво е казал, мисли или прави Жоро.
Само че се вижда, че нормалните хора не се хващат на въдичката. Репликата ми спрямо следващата съблогърка го показва. :)

14. zemela - Здравейте! :) Все още не се познаваме, но нещо ми подсказва, че скоро това ще се промени. :)
Ж замисля една екскурзия до родния Ви град, на която аз ще присъствам и..... кой знае? може би ще пием този път кафе по-голяма компания. :)

3. elinka4 - Задочно Ви познавам. :) Завиждам благородно на чара Ви. :) Надявам се на същото като по-горе, защото хубавите хора..... са си хубави хора! :):):)
цитирай
36. radostinalassa - Изтриването е по - приемливо от..
14.12.2018 20:06
ругаенето, което прилагаше Стар. Когато се задъхваше от липса на знания по науки, които не е изучавал. Това е нормално, няма нищо срамно.
цитирай
37. vmir - 35. cortana - :)
14.12.2018 20:27
cortana написа:

30. vmir - Вмир, привет! :) Като гледам каква нова бездарна глупост е пуснал какиния ми той, явно Жоро яко им влиза в спихналото самочувствие. :):):)


Вярно, тоя успя да ме шашне - не предполагах, че някой може да копипейстне няколкостотин думи, само за да има към какво да закачи една своя. Предполагам, че надеждата му е била читателя да остане с впечатлението, че неговата дума ще добие известността на обекта, описанието на който е копипейстнал, но иронията е, че това разкрива собствения му инфантилизъм и неадекватност.
цитирай
38. starforlife - Добро утро, Читатели мои неземни.
15.12.2018 08:51
Безкрайно извинение, че и вчера не успях да реагирам с "книжни коментари". Прибрах се към 20 ч. доста уморен и от към 21, та до преди час съм спал.
Бааси - не е лесно да си капиталистическа свиня - често бачкаш (за пустите пачки) по 12-14 часа.

Затова днес... Ама следобед, защото сега "Жорко" ще бачка, че да прави пачка - ще ви отговоря на коментарите в нарочен постинг.
'Айде, до тогава.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: starforlife
Категория: Лични дневници
Прочетен: 2588488
Постинги: 1153
Коментари: 16834
Гласове: 13882
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031