Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
16.12.2018 00:02 - Анал_лиз на новите глупевини на БаЛон Венцхаузен
Автор: starforlife Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1794 Коментари: 15 Гласове:
40


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
image

image

imageimage

image
image
image
image
image
image image
image
image

image
imageimage
image

image
image image
image
image

image
image


image
image image
image
image image
image image
image
image
image


image




Тагове:   id1638658,


Гласувай:
41



1. starforlife - Искам да предупредя РадостинаЛасса:
16.12.2018 00:06
През к~ра ми е дали си мислиш, че в нещо си по-образована и/или умна от мен и когото и да е.
Ти си просто една изкукала лузърка, която е толкова зле... Толкова зле... Че... си по-зле дори от мен. ха ха ха

Тинче, ха-хо неземно, ПОВЕЧЕ НЯМА ДА ТИ ПОЗВОЛЯВАМ ДА ОСИРАШ КОМЕНТАРИТЕ ПОД ПОСТИНГИТЕ МИ, ЗАВЛИЧАЙКИ С ОТНЕСЕНИ И ГЛУПАВИ КОМЕНТАРИ "РАЗГОВОРА" В ПОСОКА, В КОЯТО СИ МИСЛИШ, ЧЕ СИ НЕЩО ПОВЕЧЕ ОТ... КРЪГЛА НУЛА.
цитирай
2. starforlife - Ха ха ха
16.12.2018 00:37
Прочитайки постинга, за да видя какво съм сътворил за 15-тина минутки, освен, че мернах 2-3 правописни грешки, които няма да поправям - забелязах, че...
съм вдъхнал повече "живот" от предвижданото.
Искам да кажа, че в коментара под предходния постинг споменавам Артъровия "Живот по върховете", а днес при снимането съм заснел и преди малко постнал "Живот без край" на Швантнер.
Пък после се чудете колко животи имам и защо толкова комплексари ме "ненавиждат" ама аз не мрЪ (да сА е~а у г~зЪ - ха ха ха - забавлявам се много, честно ви казвам, да простея ТУК и така да дразня с непукизма си който сам решава да си го причинява)

Лека нощ от мен.


ПС: Тези дни освен на "екскурзия" в един от... кенефите ми (хааааа ха ха ха) - ще ви водя и до едно от любимите ми ресторантчета, от което се включих за кратко под вчерашния постинг, докато чаках наш Бизнес-Партньор.
цитирай
3. vencivaleri1951 - Добре "бароне"
16.12.2018 02:03
Не видях обаче , коя книга ти струва 1780лв-пак повтарям, в нашите антиквариати книга наше издание по скъпа от 200лв няма. За "Селцето ", кое не е ясно. Представлява 4 книги, като една от тях е "Юла" Градът не свързвам с теб и толкова
Сега ако напишеш, че е чуждо издание, рядък речник или атлас и т н., то по стар навик се адиш за" косата"
Можеш ли да снимаш /лйбопитен съм/ Библията от 4000 страници Не казвам , че я нямаш тази книга-в шрифта е разликата . Ако е това за което си мисля, наистина имаш ценна книга. В замяна аз ще снимам поне 10тина библии вкл и евангелие 7на 4 см2, коментари към книгата, Корана, Бахгават Гита, както коментари към тях също
Ако ти преснема също Кант, Ницше, Шопенхауер, Хегел, Маркузе и тн ще значи ли , че съм ги прочел, а още повече разбрал А критиките към тях. Щом искаш да видиш количество книги ще го видиш-само определи категорията-религия, художествена литература, Философия, психология...И една молба. Лично аз съм с убеждението , че правим глупости и за това ме е срам да питам внуци и деца-питам теб. Снимам например религиозния отдел-той и западните философи са ми под ръка/съпругата ми с това си изкарва хляба/ и после от телефона, таблета как да ги постна в блог бг
Като отида до село ще ти постна и марксистите-там томовете са стотици:))))
цитирай
4. novitejivotni - Привети на автора
16.12.2018 04:08
Имам чувството, че домакина си губи времето и показва неща, които другарЕте, няма как да разберат. Има ли домакина колекция от книжки за оцветяване ? Това би било много по-подходящо и разбираемо за тях. Не че няма пак всичко да оплескат, щото те не знаят за съществуването на други цветове, освен червения...А, с един цвят, трудно се рисува !
цитирай
5. vmir - Колко точно е забелязал Вонегът:
16.12.2018 04:29
"Проблема с тъпите копелета е, че са толкова тъпи, че не могат да допуснат, че може да има и умни". Стимулът за затъпяването не ги оправдава, човек сам избира кое си заслужава и кое - не.
цитирай
6. getmans1 - Вървишли подир муха ще стигнеш до лайно а вървиш ли подир 1951 ще попаднеш в блато ... Делиорманска блогова мъдрост
16.12.2018 08:58
Здравей Стар, не знам колко живота имаш в библиотеката си но ми се струва, че все пак накрая ще се наложи да се спасяваш като барона ... хахахаха.
Стар, дори и това да направиш ШОПИНАСУМ1951 пак ще те изкара мошеник.
цитирай
7. vmir - Венци може да е бил добър човек, но да са го пришили семейно
16.12.2018 09:31
към съвеЦкия манталитет преди да се усети. Лузъра губи, защото не е разбрал, че може да е първи само между лузърите.
цитирай
8. vaquero - starforlife,
16.12.2018 09:35
Самият барон би погледнал високомерно на вашите книжни спорове, защото той самият е човек на действието.
цитирай
9. starforlife - Добро утро.
16.12.2018 09:50
Ще ви репликирам след обед, понеже излитам сега.
Само да обърна внимание на поредното изопсчаване на БаЛон Венцхаузен:
vencivaleri1951 написа:
...
Можеш ли да снимаш /лйбопитен съм/ Библията от 4000 страници.

Хайде сега ми покажи къде казвам, че е БиблияТА!?
Напротив, писах, че е справочник с 500 000 (петстотин хиляди) електронни компоненти и дребни модули, произвеждани из "дивия запад".

ИНТРИГАНТ СИ ТИ, ДРУГАРЮ! ИНТРИГАНТ!
Дано поне е неволно или от старческа деменция.
цитирай
10. vencivaleri1951 - Ето, веднага се извинявам
16.12.2018 12:33
starforlife написа:
Ще ви репликирам след обед, понеже излитам сега.
Само да обърна внимание на поредното изопсчаване на БаЛон Венцхаузен:
vencivaleri1951 написа:
...
Можеш ли да снимаш /лйбопитен съм/ Библията от 4000 страници.

Хайде сега ми покажи къде казвам, че е БиблияТА!?
Напротив, писах, че е справочник с 500 000 (петстотин хиляди) електронни компоненти и дребни модули, произвеждани из "дивия запад".

ИНТРИГАНТ СИ ТИ, ДРУГАРЮ! ИНТРИГАНТ!
Дано поне е неволно или от старческа деменция.


Неволно е, а може и от деменцията да е...Впрочем не е от второто-дислектиците не боледуват от Алцхаймер и деменцията при тях по скоро отсъства и в патриаршесха възраст. Обясняват го, че те непрекъснато "тренират" мозъка си когато пишат или когато четат-колкото и да са я израснали остатъци има.
За библията искрено ти завидях/не за 6тиците- не за ВАГа ти/ Има издание, което наистина е рядко, поръчано е от патриарх Кирил и е с калиграфски алфафит. Тази книга е някъде към 4000страници. Няма я в антиквариатите и стойноста и вероятно
е доста над 1780лв:)))) Това е обаче издание в малък тираж и с много скъп труд-калиграфия.
Виж наежени ми Жорко. Това , което правим в момента е пълна глупост. Хвали ме се с книги които ние и родата е купила. Ти си творческа личност-човек на перото и мерената реч. Аз нямам подобни претенции, но все пак да те попитам. Ти имаш ли издадена книга която да се купува и да се е купувала. Ето сега правя "най страшното признание"
Аз имам. /беше облог, но не просташки/ Дори и в момента се върти по рекламата в мрежата като продавана книга-второ издание при това. Съжалявам за това което написах-нито се взимам на сериозно, нито смятам себе си за творец. Днес у нас лесно се пишат стихове, лесно се пишат книги-занижен критерий, лош вкус и компютри с "редактор"... Та ще снимаме или ще поръчваме книги по куриер-книги на които сме автори?
цитирай
11. starforlife - Гледай сега, Венци... Още съм в службата, защото аз може и да "не" работя, но когато нещата опрат до кокала - знаеш какво се случва когато си началник
16.12.2018 16:04
Ще ти отворя обаче този дъъълъг коментар наистина с искрената надежда да проумееш някои неща и пред себе си поне да имаш мъжеството да си признаеш, че грешката е в теб.
Предупреждавам: Коментарът ми ще бъде дълъг и дори да ти предложа нещо, м?
А то е под този постинг... Който ще остане неизвестен... В коментари да си погомворим. Какво ще кажеш?
Сега...
Предупреждавам, че коментарът ми ще бъде дълг, мноого дълъг. Защото аз ще говоря само в него, като ще репликирам твоите номерирано, за да ти е по-лесно и да не стане грешка.
Ще ми се обаче да започна с няколко въпроса, които ще те помоля за кратки, но изчерпателни и най-вече еднозначни отговори.
Естествено, че не е разпит. И ако трябва да съм честен и открит както ти започна по-горе - много съм добър и на двата вида разпити. Ха ха ха
(Какво да се прави - шматка с дъх на малини съм.)

Та, въпросите:

1-ви: От колко годишен според теб не просто родителите ми не са ми дали образно казано един лев, а напротив - плащал съм им аз какви ли не сметки?
2-ри: Част от интериора на поне една от къщите ми виждал ли си и, ако "да" - кога и къде?
3-ти: Откога ме "познаваш" като блогов персонаж?
4-ти: От колко книги мислиш че се състои Библиотеката ми?
5-ти: Колко книги мислиш, че съм прочел през живота си досега?
----------------------
И сега не, за да не си помислиш, че за мен искам да говоря и особено пък да се нещо изтъквам - преминавам към други, по-"важни" въпроси:
6-ти: Колко Икономиста познаваш в блога? А Поети? А Журналисти? А Лекари? А въобще хора като реални личности, с реални контакти, а не ЛС-та, телефон, скайп и бля-бля?
7-ми: На колко блогъри си помогнал с каквото и да е и колко от тях са казали "Благодаря"? О, не на теб - хей така - на Съдбата, че са те срещнали.
8-ми: Какво правиш лично ти, за е атмосферата ТУК, в блрога, по-добра?

Защо пречупих повечето неща през блога ли, Венци?
Ами не защото е живота ми както обичате да лалосвате за кого ли не тук тези, които сте ми от жалки по-жалки, не.
А просто защото съгласи се, че ние тук "общуваме", сме някакъв както аз го наричам "персонаж", който поне за мен лично може да е коренно различен от Личността ни.

Та?
Танцувай, Венци.
А, да, може би най-важния въпрос:
Ако трябва с три думи да обобщиш какво правя с по-горните въпроси - кои ще бъдат те?
цитирай
12. starforlife - А, да, щях да забравя... Имам и едно приканване към всеки, който "дръзне" да чете този постинг и по-скоро коментар:
16.12.2018 16:29
Драги Съблогъри,
всички вие, които ме посещавате нелогнати, защото ви е интересно, любопитно, клюкарскожадно и т.н. какво става при тоя кретен СтарФорЛайф...
Не се "крийте" - виждам всеки един от вас и с това също се забавлявам често на макс.
С това например, че слаби личности като РадостинаЛасса само да им кажеш Истината в очите - и се връщат дори из старите постинги да... сложат минус!
Бааси! Тинче... Ненормално е бе, душичке.
Просто е ненормално, проумей го.
Ако не можеш - удвоии дозата на приема на сол дневно.
Не... Утрои я!
Или направо я удесетори.
Тогава може и да вденеш колко си смешна, жалка и не просто необразована, а лабилна като личност.

Та, Драги Съблогъри,
приканването ми е да започнете да коментирате по-открито и "често".
Поне една година имам ресурса и мисля да го правя, да ви отговарям на коментарите в духа на предходните два постинга - с рекоментари, съдържащи част от фразите ми във вид на заглавие на книга.
Е... Понякога може да бавя, защото все пак говорим да намериш книгата и я заснемеш, а не с Гугъл, както има хора, които без него са почти... вакуум.
(Или празна, русенска кофикка - ха ха ха)
цитирай
13. vmir - Мъчно ми е за Тинчето.
16.12.2018 18:54
Като прелъстена и изоставена при това от собствените си създатели. Замислена от червените социални "инженери" като социалистическата Барби, а низвергната с констатацията: "Не щеш да копаеш гроб на капиталистическата си конкурентка ли? В такъв случай, продължавай сама да си строиш социализЪма! А ние ще строим капитализъм!"
цитирай
14. milady - жоре, а ти..боички имаш ли..
16.12.2018 21:42
щото..подаръци имам за всички..
а бай венцо, се чуди..как да си вдигне ..умрялата патка..
та, Юлия, та Юла, та скъпа..моя...от кое село си, и прочие тъпизми..
аз има дори двете
/ Път във висшето общество, и Живот във висшето общество...
Джон Брейн, и съм ги чела пр около 30г....бассси, тъпата седянка..
ее, нямам изл.време..да си щракам ред по ред книжките
показвам само най най новите и актуални..
инак...КОЙ ЛУД БЕ ,РЕБЯТА..аз, или..вие...
Венци, никой не оспорва колко книги имаш, ни колко има жоркоо
въпроса е..каквп правите..извън блога..
и сегааа , за Бога..
да не ми заобясняваш..кой номер....шапка носи..ВЕЛИКАТА ВенциСлавка...
и тя с 2 виШии 15 000 тома..
кой луд ще дойде пък и да ви коментира ..идиотските чарщафи и на двамата
.........аре, Гого и не ме записвай в статистиката...моля...
научихте ли за.. Анри Перюшо , моляя...
ти ме върна в Първи клас, момко..))))))

цитирай
15. starforlife - Добра вечер на всички.
16.12.2018 23:08
Сега ще ме извините, но ще репликирам "само" Джул.
(Хайде сега, Венци, ми кажи защо са кавичките. Давам жокер във вид на въпрос: След като се пънеш, че ти си Читателя, а другите са втора преварка... И в светлината дето от старческата деменция те пазело онова оправдание, защото аз съм на мнение, че това е оправдание, а не истина - вратичката за измъкване на необразоваността ти... Но пък така отвътре ме напира да те попитам коя беше тази наша Съблогърка, която имаше дислексия? Та: След като се пънеш за "Селото - Градът" и заиграваш Юлия в опита си да се правиш на много чел - на колко годсини е Фокнаровата Юла в произведението и кое подред и от колко деца е?)

А сега за теб, Джул:
Спомняш ли си че беше задминала майка си още като десетгодишна? И после, макар и не още на тринайсет, ти беше по-едра от повечето възрастни жени и дори гърдите ти не бяха вече малките, твърди, яростно изострени конуси на пубертета или дори на моминството? Напротив, целият ти вид напомняше някаква символика, излязла от старите Дионисиеви времена: мед на слънце, напращели гроздови зърна, шуртяща в гърчове кръв на оплодена лоза, смазана от тъпчещите я жестоки и хищни кози копита.

М? Спомняш ли си ги тези неща, Джул?
Поиска да поясня на оная шайка недоклатеняци къде си спрямо тях - опитах се да го направя, ебавайки се с... ТойСеНадявамДаСеУсетиКой.


А сега ме извинете, но празната кофичка, нарекъл се помпозно "предатор" гледам, че моли за моето височайшо внимание, та набързо ще измъкна 20-тина книги от библиотеката си... Ще подбера според пораждащи се идейни фрази 10-тина от тях... Ще взема и някоя и друга изрично нарочна... Ще наснимам...
И ще отделя време на целия им измислен театър, засягайки и твоята любимка - нямаща нищо общото с Поетгичната Душа Плондер(ка).
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: starforlife
Категория: Лични дневници
Прочетен: 2588454
Постинги: 1153
Коментари: 16834
Гласове: 13882
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031