Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
18.12.2018 22:18 - About CodeTroina (Цикъл "Неприятните ми в блог.бг")
Автор: starforlife Категория: Лични дневници   
Прочетен: 13032 Коментари: 28 Гласове:
34

Последна промяна: 19.12.2018 02:27

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
image


image
image image


image
image image


image
image image


image
image image


image
image image


image
image image


image
image image
image


image
image image


image
image image

image


image
image image
image image
image image


image
image image


image
image image


image
image image


image




Тагове:   for codetroina,


Гласувай:
37



Следващ постинг
Предишен постинг

1. starforlife - Е, Джул... Поиска снимка на момента на "Ауди"то, защото... нали - си ТомаНеверни и се поддаваш на разни внушения.
18.12.2018 22:21
Получи ли ги на момента?

Дори както поиска 2 на 2 от Библиотеката ми ти показах. Както също поиска.
Онези 2 на 2, които като стойност на Книгите са почти колкото "Ауди"то. Хааа ха ха ха


ПС за тези от моите Читатели, които не схванат иронията - 17-ти коментар тук:
http://starforlife.blog.bg/lichni-dnevnici/2018/12/17/blog-worms.1639023

ВНИМАНИЕ!!!!
ЗА ДА СХВАНЕТЕ ЕБАВКАТА МИ, ЗАДЪЛЖИТЕЛНО МАРКИРАЙТЕ И ПОЛЗВАЙТЕ ЛИНКА ПО-ГОРЕ, А НЕ ДА ОТИДЕТЕ ПОД ПОСТИНГА МИ, ЗАЩОТО НЕ Е ИЗОБЩО СЪЩОТО.
ПРОСТО... ЛИНКЪТ Е ВЪЛШЕБЕН! БИЛАОХРАНИТЕЛЕН!
ха ха ха
цитирай
2. getmans1 - . . . ОФ. . . . избирам си да съм проЗ. . . ...
18.12.2018 22:27
... ОФ.... избирам си да съм проЗ...


starforlife написа:
Получи ли ги на момента?

Дори както поиска 2 на 2 от Библиотеката ми ти показах. Както също поиска.
Онези 2 на 2, които като стойност на Книгите са почти колкото "Ауди"то. Хааа ха ха ха

цитирай
3. getmans1 - Последвах пътечката и рекох. . . ...
18.12.2018 22:32
Последвах пътечката и рекох ...ВЪХ ...
цитирай
4. starforlife - Радо, здраво!
18.12.2018 22:35
Сега остана да извлечеш и озвучаващия клип и ще кажеш и "вРъх".
Ха ха ха
цитирай
5. vaquero - starforlife,
18.12.2018 22:37
Можеш и да я повозиш, не само да и я показваш на снимка.
цитирай
6. starforlife - "Градски", сакън!
18.12.2018 22:40
Снимка давам, ама в кошарата си не всяка овца вкарвам.
Ха ха ха
цитирай
7. getmans1 - . . . ХАХАХАХАХ. . . хяпетен ще ме н...
18.12.2018 22:48
... ХАХАХАХАХ ... хяпетен ще ме намрази миличката заради този смях ... ма, каква вина имам аз ... чудя.

starforlife написа:
Снимка давам, ама в кошарата си не всяка овца вкарвам.
Ха ха ха

цитирай
8. starforlife - Радо, а клипото?
18.12.2018 22:56
Клипото скиба ли го, че да се смееш още повече?
То е старичко, но... Актуално.

'Айде от мен да мине - давам го наготово тук:
https://www.youtube.com/watch?v=vsBxkyWGdww
цитирай
9. getmans1 - . . . нещо не ми се получава. . . Кли...
18.12.2018 23:19
... нещо не ми се получава ...


starforlife написа:
Клипото скиба ли го, че да се смееш още повече?
То е старичко, но... Актуално.

'Айде от мен да мине - давам го наготово тук:
https://www.youtube/watch?v=vsBxkyWGdww

цитирай
10. getmans1 - Прочетох всичко и си лягам с. . . б...
18.12.2018 23:40
Прочетох всичко и си лягам с ... болки в „плочките„ ми ... хахахаха
цитирай
11. starforlife - ~ 10. getmans1
18.12.2018 23:47
Сабале му шибни една бира и ще ти мине.
Болката в "плочките" иде реч.

За мезе - това:
http://starforlife.blog.bg/photos/154138/SmEx.jpg
цитирай
12. starforlife - А сега, Джулке... Докато почивам м/у две видео-конференции...
19.12.2018 01:20
Е време да включа и Библиотеката си в ебавката.
цитирай
13. anngry - Добро утро, Ж-Стар! :D
19.12.2018 08:52
"Чукът на бог" "Това съм аз" "Мъж в разцвета на силите си". Ето това вече ме накара да прихна на глас! :D:D За пореден път феноменално говорене чрез заглавия на книги. Но предходният постинг е този, който внесе начално настроение в деня ми и залепи усмивка на устните ми.
БЛАГОДАРЯ И ЛЕК ДЕН ТИ ЖЕЛАЯ, СТАР! :D
цитирай
14. getmans1 - Здравей Стар, хубаво се посмях но ...
19.12.2018 08:55
Здравей Стар, хубаво се посмях но няма да съм принципният аз ако и не съм малко сериозен ... все пак става въпрос за човешко същество което предполага да има и достойнство .

Та, от известно време с тази особа се занимавам само СЛЕД т.е. отношението ми се явява като следствие ... уж претендира да е мноого интелегнтна но не оценява делиорманското ми джентълментсво което разбира се, че има граници.
Всеки сам си постила.


А, така чудесно се разбирахме по едно време ... нали така како allibaba1...
цитирай
15. barneba - Привет, Стар!
19.12.2018 12:45
Последните ти няколко поста в които използваш заглавия на книги наистина са интересна хрумка, която си довел и до отлично представяне. Заглавията на книгите са все едно писани нарочно за теб. хаха
Сега друго да те попитам. Книгата от този пост "Това съм аз" не разчитам добре, на Кичка Бождурова ли е? Тя не живее ли още от преди 2010 год. в САЩ? Защото книгата е надписана и тази дата чета. А с Кичето бяхме съученици.
Поздрави, Стар. Беше много забавно да видя библиотекарските ти постове.
цитирай
16. starforlife - ~
19.12.2018 14:10
~ 13. anngry
Моля-моля, пак заповядай. Тепърва ще отговарям с помощта на Библиотеката си.
ха ха ха



~ 14. getmans1
Аз също бях/съм крайно толерантен с нея. Но когато заради огромното си ЛАЙНЯНО его тя обърне палачинката - не ми е проблем аз също да го направя.
Това е най-идиотското същество което съм срещал. Повече дори от ТинчетОсЛасото.



~ 15. barneba
Да, това е книгата на Кичка, с която сме лични Приятели. И да, отдавна се беше установила в САЩ, но къщата й под киноцентъра все още си стои и понякога си идва в България. Специално това й идване беше свързано с неин юбилеен концерт в НДК. Тя е родена на 29-ти, аз на 30-ти (ноември), а импресариото й на 1-ви (декември). И взе, че стана един троен РД през 2010-та, продължил 3 дни.
"Три дни и три нощи яли, пили и се веселили." Хах



~ бивш след изтриването 16. анонимен
В анонимен написа:
явно наистина голяма библиотека.благородно завиждам.но има опасност да те ти се присмеят че липсват класиците.

О, не можеш дори да предположиш колко голяма е (Библиотеката). Толкова, че предизвиках трима от "червената клика" да премерим като количество, качество, а за себестойност да не говорим.
Казах и пак повтарям, че ако библиотеките на Венц0, Икономистчет0 и Кофичк0 удвоени като брой книги са повече от моите - ще им подаря моята цялата. Ако ли не - ще си избера само 20 книги от тяхните.
Уви - и тримата са само по празните приказки за пред блоговите им фусти.

А за Класиците...
В предходни постинги има някое и друго заглавие. А не ги показвам, защото заглавията им не са така разнородно-"разговорни". Тоест, не мога чрез заглавията им да говоря.
Иначе - има поне 1000 заглавия. Хи хи хи
цитирай
17. starforlife - Помпадурчо-щурчо,
19.12.2018 14:20
не осъзнаваш ли, че:
- и аз мога да деактивирам постинга (но засега няма да го направя, защото Юлка трябва да си получи "урока", а не на ЛС да ми пише " жалък нещастен мухльо.. късно е...за всичко.. даже и за блогчето ти..с 25 клонинга кака ти.." което е смешно, съгласи се)
- и модераторка да го свали от там, където ти е тръпка да бъде заради интригата

'Айде аз подемам задачки навън (че "Ауди"то вече подгрява седалките и купето - хи хи хи), а вие се забавлявайте, но все пак не прекалявайте.
Защото аз не прекалих: Имам около 150 еротични заглавия и можех коренно по различен начин дда осмея Юлчето, нали така?
цитирай
18. getmans1 - Абе, Стар, питай го тоя анонимник за ...
19.12.2018 14:53
Абе, Стар, питай го тоя анонимник за кои класици става въпрос ... за тия ли, определени от ОФ-то и Партиздат или за онези признатите от целия свят...
Защото Уилям Фокнър, Томас Харди и Самърсед Моам някога не бяха облечени в черната опаковка на „Световна класика„ ... наред с Константин Симонов и Л. Брежнев.
цитирай
19. getmans1 - . . . Лассито поне е праволинейна а ...
19.12.2018 15:00
... Лассито поне е праволинейна а Джулка съм я засичал как гадно с единия си профил хвали някого а с другия го мята в тоталното отрицание ... еба си дето се пише на разбирач ... интригантка и част от проблема на блог.бг.


starforlife написа:
не осъзнаваш ли, че:
- и аз мога да деактивирам постинга (но засега няма да го направя, защото Юлка трябва да си получи "урока", а не на ЛС да ми пише " жалък нещастен мухльо.. късно е...за всичко.. даже и за блогчето ти..с 25 клонинга кака ти.." което е смешно, съгласи се)
- и модераторка да го свали от там, където ти е тръпка да бъде заради интригата

'Айде аз подемам задачки навън (че "Ауди"то вече подгрява седалките и купето - хи хи хи), а вие се забавлявайте, но все пак не прекалявайте.
Защото аз не прекалих: Имам около 150 еротични заглавия и можех коренно по различен начин дда осмея Юлчето, нали така?

цитирай
20. milady - а бе , а беее...
19.12.2018 17:11
ша ти дам една ..Стихия зад врата...
ама, жал ми е за децата ти..
едвам..надигнаха глави..
Гайда надута, и сл.път..на килимчето, на колене..
с изплезен език...пред СаанкитУ..
казах...
цитирай
21. milady - само..тозз боЛкук се мота..край теб/ синхроничноо..е..
19.12.2018 17:12



19. getmans1 - . . . Лассито поне е праволинейна а ...
15:00
... Лассито поне е праволинейна а Джулка съм я засичал как гадно с единия си профил хвали някого а с другия го мята в тоталното отрицание ... еба си дето се пише на разбирач ... интригантка и част от проблема на блог.бг.
цитирай
22. getmans1 - А бе, джулка май толкова се увлече, ...
19.12.2018 17:18
А бе, джулка май толкова се увлече, че не види къде са приятелите ... жали се на ЧеПърдалото и получи шут в задника. И, ТЯ МЕРАК ЗА ТРИ ВАГОНА ...мани, мани.
Милата, така и не разбра, че дето и мерят зъбкиите с шублер и задника с педи ... се ще е ... шкарто.
цитирай
23. getmans1 - . . . Боклука те поздравява. . . и даже ...
19.12.2018 17:22
... Боклука те поздравява ... и даже ръка ти подава ... видно е. Еба си, кухото.


milady написа:



19. getmans1 - . . . Лассито поне е праволинейна а ...
15:00
... Лассито поне е праволинейна а Джулка съм я засичал как гадно с единия си профил хвали някого а с другия го мята в тоталното отрицание ... еба си дето се пише на разбирач ... интригантка и част от проблема на блог.бг.

цитирай
24. milady - Гетьооо...ти си по сбъркан ,
19.12.2018 17:32
и от Ласса, и от Росса и от Босса , ж стар
ноо, въпреки това, аз не те посещавам и коментирам..
камо ли..задника на жена ти..
а бе,жалък си, и безумно тъпоскучен..въпреки 300€ пенсия, е, и?
ако не бе..лудостта на Домакина..кой би те отразил,
Кой, и от какъв зор ??
и не очаквам умен отговор..
цитирай
25. elinka4 - Жоро! Винаги съм знаела, че си "луд за връзване". :)
19.12.2018 17:52
:) :) :)
цитирай
26. elinka4 - Някои още не са осъзнали колко е огромна библиотекста ти.
19.12.2018 17:55
Разсмя ме. Отново. :) :) :)
цитирай
27. silvest - Опасен си, Стар!
19.12.2018 20:36
Особено въоръжен с библиотека.!
:))
цитирай
28. getmans1 - Мали, мали, малиииий, . . . . некои ...
19.12.2018 22:19
Мали, мали, малиииий, .... некои особи са побеснели ... пък на мени ми весело, весело и весело, и ного виненоооо.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: starforlife
Категория: Лични дневници
Прочетен: 2588471
Постинги: 1153
Коментари: 16834
Гласове: 13882
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031