Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
23.01 21:04 - Пак ли беее... Израел, засрамете се!
Автор: starforlife Категория: Лични дневници   
Прочетен: 8543 Коментари: 42 Гласове:
44

Последна промяна: 23.01 21:07

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
image





Гласувай:
45
1



1. starforlife - Виц на деня:
23.01 21:05
Путин: Ние ще ви дадем ракети "земя - въздух".
Асад: Вие по-добре ни дайте ракети "земя - самолет"!

Хааааа ха ха ха
цитирай
2. vaquero - starforlife,
23.01 21:37
Тази новина в израелското "Работническо дело" ли я прочете?
цитирай
3. vaquero - starforlife,
23.01 21:50
По какво се различава съвременният F-16 от първия, произведен точно преди 45 години (тази година е юбилеят)?

По обективни бойни характеристики - по нищо.
Аеородинамиката и формата му е една и съща. Т.е. маневреност, максимална скорост, дължина на пистата, товароподемност (боен товар) е едно и също.

Двигателят е модернизиран, но в основата си е същият. То и не може драстично да се променя двигателят, защото е свързан с аеродинамиката. Не можеш да сложиш много по-мощен, или по-слаб агрегат на същия корпус - няма да лети, ще прегрява и пр.
Същата е и основната характеристика - двигателят е само един. Това е изначално по-слаб самолет от онези с 2 двигателя (напр. МИГ-29 или СУ-27).
На база на всички тези характеристики, F16 се счита за остаряла технология и се пенсионира. Това не означава "нарязва". На Запад не режат никакво оръжие, просто го оставят консервирано в склад, в готовност "за всеки случай", ако избухне война. На нея и старото оръжие е оръжие.
F-16 има 2 нови характеристики - радар и електронна каска. Радарите на самолетите непрекъснато се усъвършенстват, променят се и тези на МИГ-29. Това не е толкова скъпа и фундаментална промяна. А електронната каска... Тя е една играчка. Улеснява работата на пилота, но не решително. Тя е по-скоро маркетингов трик - сложили нов дисплей, написали софтуер, и давай. Същата работа може да се върши и със стандартните уреди. Реално каската дублира уредите. Е, може ли подобен самолет, само с такива леки подобрения, да се счита за "нов". Всъщност, знаете ли какво е F16 - едно военно "тамагочи". Как възникна тамагочито - японска компания се оказа с голям брой дефектни, но частично работещи, чипове. И какво да прави - измисли нов продукт, който нарече "тамагочи". Продукт, който нищо не прави и се дължи само на пропагандата. Пусна го на пазара, як маркетинг, и не само не загуби пари, но и спечели. Ето това е измамният маркетингов капитализъм. Същото правят и "Локхийд" с F16 - това е самолет-безсмислица, но му сложиха нов радар и нова каска, и го продават като фундаментално обновена машина. И го купуват кои? Същите, които купуваха и тамагочитата - немислещи субекти и наивници... И ние, с Бат Бойко начело...
Добри Божилов 22-01-2019
цитирай
4. starforlife - vaquero, вече казах, че все по-рядко ще е реалновремевото ми присъствие ТУК.
23.01 22:08
Затова МОЖЕ БИ утре сутрин "контра"-реплики на тези твои два "вица". Особено спрямо втория.

ПС: Коментарите ми под предходния постинг са супер-чаршафи, но ако решиш - прочети ги - ще те обогатят в област, в която... не спори с мен, моля.
цитирай
5. getmans1 - Хахахаха, Стар, направо не те об...
23.01 22:30
Хахахаха, Стар, направо не те облажавам приятел ... с теб вече се занимава най-новата военна коалиция „ Вагуерото с Ласито "... направо ще те разбият от всякъде ... и двамата са яко надарени от към „южен" мозък.

Пък и тия израелци все нечестно си воюват.

ЗАБ; Стар, научи ли, че Русткамич щял да се кандидатира за Св. Петър сигур за Пути-РАЙ и щял да мачка разни ... гниди ... като П и е р, че бил вулгарен.
В тази връзка вече си запазих такси за ада.
цитирай
6. анонимен - ха.ха.ха
24.01 00:31
отново майчиците ти им такова.под предния пост тоже.забавно е.и поучително.
цитирай
7. vmir - Няма никакво значение колко ЗРК е унищожил един Ф - 16.
24.01 00:36
Важното е какво ще постне Радостина по въпроса.
цитирай
8. silvest - Чак директно попадение не вярвам.
24.01 04:58
Но Израел наистина яко пердашат по Сирия.
цитирай
9. starforlife - Добро утро и тук.
24.01 07:26
Отделих 15 мин. време за два коментара под предходния постинг и сега нямам повече за тук, но по някое време днес ще отразя вашите.
А и би следвало да надраскам набързо новото разказче.

Лек и усмихнат ден на всички.
https://www.youtube.com/watch?v=graLOzZwpw8
цитирай
10. anngry - Добро утро, Ж-Стар! :D
24.01 07:32
Успявам ли да те хвана все още тук, за да ти благодаря за чудесния филм, с който запълниха на няколко пъти "празнини" при нощното дежурство? :D
Май не.
Затова ще кажа друго, което го казвах и в предходния пост: Естетиката на оформление на поста дори само заслужава да не се издребнява с глупости. Обеща да се преливат цветовете, направи го. :D
Военните неща на мен изобщо не ми са интересни и не ме интересуват, но красотата на постингите ти ме усмихва и създава настроение. А това вече е нещо.
Благодаря още веднъж за хубавия филм, Стар!
цитирай
11. vencivaleri1951 - Не е лошо и да се помисли преди да се пише
24.01 07:44
Какво иска да внуши автораът Руските ПВО не струват,Ф16 им разгонват фамилията.Тогава следва въпросът ,а защо в Сирия днес и "врабчетата ходят пеша"
За тези няколко атаки пострада склад на летището и ПВО комплекса. Прихванати бяха
Обаче повечето ракети. Евреите атакуват от Ливанска територия и за Панцир е невъзможно да достигне до там, а и за С300 не е лесно. Най добрия модел е до 200 км
Дължина на полета. Не знам какво взеха сирийците,но във всеки случай евреите стоят на необходимото разстояние . Въпросът тук е към руснаците по скоро. Те определено
Не искат иранците да доминират в Сирия, а няма как да кажат на чалмите махайте се.
Казаха обаче на евреите, че ще свалят самолети в сирийско небе и те не са влезли от тогава.
Вагеро за ф16 му си прав. Блог 70 е много различен самолет. По въоръжен
/Повече товар носи/, от по далеко атакува,съвсем ново оборудване.
Миг 35 например е на базата на 29 текста то и няма смисъл да изхвърлят нещо което работи. И янките и руснаците просто наградиха много успешните ф 16 и МИГ 29
цитирай
12. ba4kata73 - Добро утро, бачка!
24.01 08:25
Ебавай ги ти, абавай ги. Пък после ще те обичат!??? Ми няма! :) :)) :)

Несъгласие с 11. vencivaleri1951 - "Не знам какво взеха сирийците,но във всеки случай евреите стоят на необходимото разстояние ." Абе не е така. Казват го дори в руските новини, че ирак си бият по целите навлизайки в територията на Сирия, но дори и отвън да пуцат, нали уж С300 бил невероятен и при отпор на ракети? Къде го този отпор, след като вече поне 4 пъти Ирак удрят за последните 6-7 месеца?
цитирай
13. starforlife - Включвам се много набързо, за да контрирам частично (засега, защото времето по задачките ужасно ме притиска) Венци.
24.01 08:50
Няма такова нещо, Венци.
4 израелски F-16 са обстрелвали обектите в Сирия от екваторията на Средиземно море.
Хайде сега отново прочети това, което само ти намекнах за радио-локацията над обширни водни повърхности в коментар под предходния ми постинг и ако обичаш спри да спориш с мен, защото е все едно аз да споря с Мъск как се строят електромобили или космически ракети.

На 29-ти ноември миналата година, 6 израелски F-16 атакуваха в самата територия на Сирия околностите на Дамаск. Два нальота, писах за това, провери назад. А чак при втория все пак ПВО (прехвалената руска) се е задействала, но е успяла да изстреля само една ракета без попадение.
Така, че...

ПС: Ти не си наясно какво е "Reytheon", нали?
цитирай
14. starforlife - А, да, Венци,
24.01 09:01
информирай се също за Блок70/72, а не само 70.
И ти поясни на vaquero колко е невярно цитираното от него в 3-ти коментар.
Особено по отношение на радара.
За софтуер и ИСОД да не говорим.
Поясни му също за джъмп-сделката, за това също споменах назад, но кой да чете. А сте счетита, баси.
цитирай
15. vmir - Много ме кефи да гледам как единомишленици изчовъркаха всичко възможно,
24.01 11:07
за да плювнат по ф-16, като се започне от опуления Румен Петков за 40 - 45 годишните самолети казано така, че някои го разбраха като сдобиване с ръждясали археологически находки изкопавани от авиоморги и се стигне до другия Румен, ама Гечевия безочник, който пък се пени дори повече, че купуваме нещо което още не е сложено на чертожните маси и не се знае какво ще излезе от него, когато бъде произведено. "Тамагочито" на Радостинка пък е част от детско-юношеската развлекателната практика на блога, което удря и двата опулени Румена по меките глави така, че от драматично започват да дрънчат доста многообещаващо.

Молодци!
цитирай
16. vencivaleri1951 - Прав сте!
24.01 11:23
ba4kata73 написа:
Ебавай ги ти, абавай ги. Пък после ще те обичат!??? Ми няма! :) :)) :)


Нямах предвид района на действие на коалицията начело със САЩ. Грешката е моя

Несъгласие с 11. vencivaleri1951 - "Не знам какво взеха сирийците,но във всеки случай евреите стоят на необходимото разстояние ." Абе не е така. Казват го дори в руските новини, че ирак си бият по целите навлизайки в територията на Сирия, но дори и отвън да пуцат, нали уж С300 бил невероятен и при отпор на ракети? Къде го този отпор, след като вече поне 4 пъти Ирак удрят за последните 6-7 месеца?

цитирай
17. vencivaleri1951 - Ще се опитам да обясня какво мисля.
24.01 12:28
Сирийската опозиция бе активирана веднага след отказа на Сирия да разреши газопровод от Катар през територията си. Втората причина бе руската база. След намесата на руснаците излизането на Ассад не стои на дневен ред, американската тръба също. Янките казват , че ще се изтеглят и е естествено след като далаверата им не се случи. От тук мачът се доиграва.
Израел има против от тази развръзка единствено от доближаване на подразделения на Иран до границите и. Колкото и чудно да е евреите също имат кяр, че тръбата не стана, защото щяха да имат известен конкурентен проблем- находищата в Кипър.
Внушението на автора е ,че евреите правят с руснаците в Сирия каквото си искат безнаказано. Израел е с изключително добре подготвена и модерно въоръжена армия и това е факт, който никой не може да отрече. Все пак всяка от Великите сили е в състояние да изтрие Израел за часове. Това също е неоспорим факт. Пък и евреите имат отлични отношения с всяка една. Понеже приказката е за Русия,то в последните години Нетаняху бе в Москва десетина пъти. Путин бе гост поне два пъти. Случайно ли е, че янките обявиха изтегляне след посещението на еврейския премиер в САЩ, а преди това в Москва. Руснаците също не искат толкова силно влияние на иранците в Сирия, но не могат да са активни по този въпрос защото Иран е много важна страна за Русия от гледна точка сигурност. Един враждебен Ирак около границата си би бил
Голям проблем
цитирай
18. starforlife - ~ 17. vencivaleri1951
24.01 12:34
Хубав коментар, БРАВО, Венци!
Ще го репликирам по интересен начин.
Защото на 50% е вярен, на 50% НЕ.
Търпение му е майката, блога все пак е последна тръпка.


Не съм дал поне една статистика от вчера, баси. какъв "пропуск" - ха ха ха - и затова:

Последни 20 регистрирани посетителя:
12:37 - laval
12:13 - barin
12:13 - merlin68
12:04 - blogbg
11:34 - rebu
11:34 - kvg55
11:20 - vencivaleri1951
11:19 - laval
11:17 - merlin68
11:05 - malchaniaotnadejda7
10:47 - vmir
10:47 - nikita8888
10:23 - ХхХ
10:03 - germantiger
08:45 - viharcho
08:30 - kvg55
08:21 - ba4kata73
07:28 - anngry
07:14 - barin
07:06 - vencivaleri1951
цитирай
19. starforlife - Реших да го направя по друг начин - нали един от тръните в очите на някои тук е, че аз не съм по "беее" и "мууу" (овце и телета - ха ха ха)
24.01 12:55
Затова един БЕЕЕкащо-МУУУкащ коментар, запазвайки си правото по втората му част да позеленя от яд русофилите в нарочен постинг къде е Израел не дори по въоръжение и най-вече БОЕН ОПИТ спрямо Русия, а по СОБСТВЕНИ военни технологии за воденето на ЛОКАЛНИ бойни действия ("обикновена" война).

Та, коментарът ми по отношение на 18-ти на Венци:

~ За гео-политическите (с икономически привкус) твои сентенции съм съгласен на 100%.

~ Авторът нищо не се опитва да внушава. Всичко е факти.

~ И ако с гео-политическите думи, Венци, се съгласих, с това за изтриването на Израел (специално от Русия) обаче АБСОЛЮТНО НЕ съм съгласен!
Спрямо Израел, няма друга държава освен САЩ и Индия, която да може да го победи при ЛОКАЛНА (визирам без ядрено оръжие, защото там победител просто няма да има) война.
Русия ще си "говори сама", ако се изправи в локален военен конфликт СПЕЦИАЛНО с/у Израел.
Затова именно е този дух на добра воля от руснаците - защото знаят, че Израел могат да повтарят упражнението "их там не бъйло" до откат.
цитирай
20. cortana - Ето ме и мен! :)
24.01 13:48
starforlife написа:
Виц на деня:
Путин: Ние ще ви дадем ракети "земя - въздух".
Асад: Вие по-добре ни дайте ракети "земя - самолет"!

Хааааа ха ха ха
:):):))))))
:):):):)))


starforlife написа:
~ И ако с гео-политическите думи, Венци, се съгласих, с това за изтриването на Израел (специално от Русия) обаче АБСОЛЮТНО НЕ съм съгласен!
Спрямо Израел, няма друга държава освен САЩ и Индия, която да може да го победи при ЛОКАЛНА (визирам без ядрено оръжие, защото там победител просто няма да има) война.
Русия ще си "говори сама", ако се изправи в локален военен конфликт СПЕЦИАЛНО с/у Израел.
Затова именно е този дух на добра воля от руснаците - защото знаят, че Израел могат да повтарят упражнението "их там не бъйло" до откат.
Доколкото се интересувам от гео-политика и особено пък въоръжение, тоест никак :), съм съгласна. :)


gummy написа:
ан21/ан15.миришеш.на ПРАЗЕН резервоар.с лепенка FULL.с имитация към консолидация.:)
Бъди спокоен, поне аз и Жоро не бихме взели имитатора за теб.
И, gummy, един интервал е достатъчен. :)
А имитатора ще го изтрия разбира се. :)
цитирай
21. starforlife - И вече от профила на Смарти, пак аз, Корти! :):):)
24.01 13:55
gummy, ако сметнеш за нужно, добави по едно 'бивш' пред ан21/ан15. :)
цитирай
22. radostinalassa - Измествате ми темата
24.01 14:21
Аз сравнявам Ф - 16 с руските самолети, не с ПРО. Факт е , че Русия никого не е нападала. Израел го върши, те са като деца.
Друг факт е , че броя на бежанците е намалял драстично, понеже покрай сирийците се промъкваха в пъти повече араби със същите физиономии, от невоюващи страни.
Ако ви се наложи си купете стара бракма Ф - 16 за лична употреба. Не вярвам израелските самолети да са на такова ниво като тези, които ни ги предлагат.
Мене ме няма в списъка, защото четох от телефон, но само коментарите. Другата част е непригодна за тая цел.
цитирай
23. vencivaleri1951 - Експерте,
24.01 14:53
Никой не говори за сблъсък между Израел и базираните руски подразделения в Cирия. Руснаците нямат и нужда да са "наблизо" Подобен акт обаче може да доведе до много сериозен конфликт,пък и няма защо. ето гледам в момента на телефона, че Путин иска среща с турците и иранците. Имам усещането,че ще има натиск/уважителен/ да се дръпнат от границата с Израел.
цитирай
24. morskipesni - Трябваше да ни предупредите,
24.01 15:39
че шегичката е спретната от нашите приятели и партньори от КИЕВСКА РУС, както (по всичко) си личи. Да не забравя, пак пращам сърдечни баварски поздрави на всички нормални българи от блога- около 0,01%.
цитирай
25. blackpredator - ся,
24.01 15:47
starforlife написа:
На 29-ти ноември миналата година, 6 израелски F-16 атакуваха в самата територия на Сирия околностите на Дамаск. Два нальота, писах за това, провери назад. А чак при втория все пак ПВО (прехвалената руска) се е задействала, но е успяла да изстреля само една ракета без попадение

тая фейк "новина" се разпространява само в израелски и английски медии
щото в Англия е дрешника, наричан Обсерватория на сирийския Делиорман
не можах да я срещна никъде другаде - нито в немски, нито във
френски, нито в американски, нито в италиански медии нещо подобно
а уж е Голема новина
та малко линкче за световното събитие..
цитирай
26. starforlife - Както казва Корти "Ето ме и мен".
24.01 15:53
И сега полуБЕЕкащо-полуМУУкащи коментари, после ще отскочим с Корти на кафенце и като се върнем, ще надраскам набързо разказчето, второто.

~ 21. gummy
Не е и нужно. Но правилното в случая е, че ти го признаваш и не се напъваш да се правиш на разбиращ с нерелевантна логика и неразбиране на данни от Гугъл.
А такива хора (всичкознайковци) дал Господ. И глупавото е, че сочат с пръст тези, които вземат решения на базата на компетенции и/или консултирани от експери по съответните въпроси.
Ето тази типично българска черта е толкова ужасяваща, че ме удивлява как не се усещат подобен род хора.


~ 24. radostinalassa
Кои сме ние (или вече си говорим на Вие) и коя тема ти изместваме?
Съдейки по последвалото изречение, явно имаш постинг за сравнение м/у F-16 и руски самолети, но:
1-во - ти не си в позицията да правиш такива сравнения, защото абсолютно нищо не разбираш от военна техника
2-ро - не съм те е чел, а и да съм го направил, сама казваш, че тук не се сравняват такива неща. Освен това самолет и ПВО не могат да се сравняват. Те се противопоставят и това правя в постинга: Говоря за факта, че израелските пилоти, яхнали F-16 (по-стара модификация от тези, които евентуално ще закупим ние), правят вече повече от година почти постоянно за смях ПВО руско изпълнение.
Израел брани държавната си неприкосновеност и отстоява националните си интереси, а не напада.
Това за бежанците няма нищо общо с темата.
Дали ще си купя F-16 (аз водя преговори за F-35, radostinalassa - ха ха ха) също не е предмет на темата и намесата без да си предизвикана с нищо, показва само твоя емоционален заряд, който е анион, а не катион. Хих
Защо мислиш, че е важно има ли те "в списъка" или не, а коя друга част и за каква цел е непригодна, не ни интересува и моля да не ни обясняваш.
Просто се направи, че те викат.


~ бивш 25. codetroina
ТройноУдаренатаСмокърПарцал, нали си наясно, че си си самодостатъчна и тук повече няма да вирееш?


~ 25. vencivaleri195
vencivaleri1951 написа:
Експерте
Аз!
vencivaleri1951 написа:
Никой не говори за сблъсък между Израел и базираните руски подразделения в Cирия.
Точно така, Венци, никой не говори такива неща. Включително и аз. А ти отново си рисуваш погрешно какво съм казал.
vencivaleri1951 написа:
Руснаците нямат и нужда да са "наблизо" Подобен акт обаче може да доведе до много сериозен конфликт,пък и няма защо.
Наблизо къде? В Сирия ли?
Защото ако да, то те са не наблизо, а вътре. И няма да напуснат, независимо какво се случва занапред.
Въпрос на манталитет.
vencivaleri1951 написа:
ето гледам в момента на телефона, че Путин иска среща с турците и иранците. Имам усещането,че ще има натиск/уважителен/ да се дръпнат от границата с Израел.
Не бих казал, че това искат рашите. Напротив, мисля, че се опитват да яхнат обстоятелството, че Израел рано или късно ще детерминират всичко иранско и терористично/дестабилизиращо в Сирия и Русия иска да си припише заслуги.
Така мисля аз, не ангажирам с мение и не ще водя спор да го налагам - времето ще покаже - то винаги е било най-точният Съдник.


~ бивш 26. radostinalassa
Мозъчните ти глупости просто нещо им стана и се самоизтриха-ха-ха-ха.
Не прекалявай с глупостите. Бъди си като Юлка самодостатъчна, ако нямаш какво умно да кажеш.


~ 26. morskipesni
Абе щом така си казал...
Абе мерси за поздравите - аз съм от този процент - ха ха ха
Абе ще бъдеш ли така добър да кажеш в кой баварски град си дислоциран?


~ 27. blackpredator
Къде го пише, Блеки?
Къде прочете "ГолЕма новина"?
По всичко личи (включително и заглавието), че постинга е хумористичен и дори така започва: "Този ебаващ..."
Но ти щом си го възприел като новина и то голЕма - защо не намериш линк сам?
А има не един и два, просто потърси, аз не съм длъжен да ти дъвча.
цитирай
27. starforlife - За Юлка, която не чете, но за сметка на това я изтривам и зеленее от това:
24.01 16:03
Приключиха задачките. Сега с Корти на кафе. А после може и любов да правим, нещо против? Или ще ме докладваш на... Ми ще спретнем тройка бе! Ще бъде забавно.
цитирай
28. radostinalassa - Хахахаха, Стар, направо не те об...
24.01 16:06
Хахахаха, Стар, направо не те облажавам приятел ... с теб вече се занимава най-новата военна коалиция „ Вагуерото с Ласито "... направо ще те разбият от всякъде ... и двамата са яко надарени от към „южен" мозък.
7. vmir - Няма никакво значение колко ЗРК е унищожил един Ф - 16.
00:36
Важното е какво ще постне Радостина по въпроса.
------Непрекъснато се говори по мой адрес, затова пиша. А и засега няма обиди и тям подобни, което е добре.
Зависи кой използва ПРО, не е ли така? Ние сме най - добрите стрелци . Това има значение, а сирийците нещо се излагат.Ако ми дадеш най - доброто оръжие аз ще се справя, защото съм тренирала стрелба. Но окомерът е най - важен. Дали го притежават сирийците? И все пак защо ни са тия бракми, като на Сърбия и се подаряват руски самолети? Те са по - елегантни, маневрени, с повече двигатели, даже могат да танцуват , сами и по двойки. Аз не пия кафе, само какао и затова съм спокойна.
цитирай
29. morskipesni - Е, радвам се, така да върви.
24.01 16:15
На въпросчето, работата е както винаги в Мюнхен, но живея извън него. Така е по-евтино, по-приятно, няма арабухи и мингяни, аз съм единственият българин в града, който е около 20,000, от които около 5000 руси. Не му споменавам името по същата причина, поради която никога не упоменавам прекрасните места в България които съм посетил-за да си останат прекрасни:))))))))
цитирай
30. librarian - Привет, Стар! :-)
24.01 18:32
По мое скромно мнение постингите с книги бяха по-интересни. :-) Иначе танцуването на цветовете при текста е приятно. :-)
цитирай
31. getmans1 - https://www.faktor.bg/bg/articles/novini/balgariya/izrael-udari-elitna-chast-na-iran-v-siriya
24.01 18:37
УДАР Е ИМАЛО, А ПОДРОБНОСТИТЕ СЕ ВИЖДАТ ОТ КОЙ КАКТО СИ ГИ ИСКА... БЪРЗАМ
цитирай
32. inf0rmant - Към коментиращия в 17.
24.01 19:33
Вие от всичко ли разбирате? Икономика, политика, военно дело, компютри дори? Да не пропусна поезия, проза, готварство, стрелба, самбо... И по всичко съм чел да твърдите, че сте по-добър от Жоро. Да не пропусна мода, защото и за сакото му твърдяхте, че е демоде. Ако се замисля, сигурно поне още толкова области ще изброя. Всъщност да, от интериор също, от шофьорлък, от, от, от..... И все сте заявявали, че сте над Жоро. Вие сте българският Зевс значи! Или Айнщайн! Или Мадам дьо Помпадур, защото и в любовта сте казвали, че сте по!
Г-не, работя в организация, изключително тясно свързана икономически и политически с региона на Сирия. Хайде поне за гео-политиката и икономически отношения в района на Сирия, Иран, Ирак, Израел, да съм аз "експертът" тук, какво ще кажете? Но не съм седнал да се пиша по, така ли е?
Ненормална блогова работа!!
цитирай
33. inf0rmant - Когато рустам ме спомена при предния постинг за клонинг на Жоро, цитирах две трицифрени числа.
24.01 19:38
Това са последните цифри от номерата на личния ми телефон и на служебния. Жоровият градски няма да може да мръдне когато ми гостува в "офиса" и се убеди, че аз не съм Жоро. Но Вие ще продължите да ставате за смях с подобни твърдения, защото не можете да се надскочите и си вярвате, че сте по.
Ето такива сме "клонингите" на Жоро! А насреща ни явно стоят смешни хорица с претенции и нулево покритие спрямо тях.
цитирай
34. planinitenabulgaria - Много от изкоментиралите се грешат, защото не четат постингите на Радостина
24.01 22:20
за невидимите многомахови самолети на Путин, до толкова невидими, че се блъскат един в друг, защото и те не могат да се видт. Не четат и г/жа ЗАВ12929 за хипермногомаховите ракети на Путин, които излитат със скорост 20 маха, летят с 27, защото тази скорост е най-икономична, но по приказ на Центъра могат за летят и с 50 маха. Путин до седмица сменя върховният айятоллах на Иран със своя сподвижник, Алтафанах Алтаебах, затова са тези тактически "неудачи". Ако се наложи, ще изпрати пак самолетоносача "Адмирал Кузнецов".
Символиката обаче остава - ако се отдаде случай, Радостина ще налети на Венци като Ф 16. Доказателство за това е закодираната инструкция в Коментар №27 на най-първия нетов агент-провокатор, Черният Блекю.
Постингът изпращам за мониторинг в база на Центъра "Бубалъ"
Днес чух израза, "Фани единио, удари другио!" . В неговата светлина преглеждам повторно изкоментиралите си по темата...
цитирай
35. planinitenabulgaria - И още един коментар:
24.01 22:35
В момента Израел прилича на бойно куче, вързано за здрава верига, която едвам го удържа. Американците го галят по гърба и го успокояват, но пуснат ли го или ако скъса веригата, мамето му на Иран че поебне...
Не изтегли ли Иран базите си от Сирия, Газа и Ливан, ще има нов пердах подобен на този някога срещу Египет, Йордания и Сирия през 1967 и 1973 г. Иран иска от базите в тези три страни да унищожи Израел както някога египетският президент Гамал Ебал Насън искаше да ги натика в морето. Да се почеди Израел никак не е лесно, първо трябва да се победи Америка и чак тогава това ще бъде възможно...
цитирай
36. starforlife - Добро утро, Читатели мои неземни. Така де, на мен, Звездата (ха ха ха), такива Читатели са отредени - умни та чак неземни.
25.01 05:39
Та репликите ми по коментарите ви от вчера, значи:

Първо спрямо невярните неща в трети коментар.
~ 3. vaquero
vaquero, отдавна известна на цял свят "тайна" е, че Русия се опитва да запази някакво значение В ПРЕДСТАВИТЕ (тоест, поне виртуално, като психологически респект, но на ниво внушение, а не фактология) на хората. И такива ги раждат разните прийоми на хибридната война - пълна дезинформация и изкривяване на фактите в посока, угодна на кривещия. Та така и в случая: Като започнеш от тъничко пуснатата информация, че самолетите, които ще купуваме са 40-годишни, която глупави хора като съблогърката, която продължавай да четеш - явно си ти е по мярка - беше възприела буквално, като да са втора употреба, а не технология от преди толкова години, та се стигне до издребняването, че за нас F-16 щели да са произведени в Индия.
Греда!
При все, че НЕ е вярно (както 99% от това, което ти си цитирал з 3-ти коментар) и те ще се произведат в заводите на Lockheed Martin в Грийнвил, Южна Каролина, може да бъдеш сигурен, че индийците са едни от най-добрите технологици в света. В първата 5-ца като... ген. Моля тук радостиналаса да не започне с глупостите си, защото ще я трия без дори да я чета. Тя може да е гледала много изветрели откъм истинност руски пропагандни филми-фейкклишета, но аз работя с индийци (Тук, в България, в тукашния ни офис, имаме трима, а по света ни са стотици. Шефката ми, която е един от 4-мата най-високопоставени шефове на компания в пъти надвишаваща като цена "Газпром" примерно, е индийка.). Та, аз работя с индийци ежедневно и на разни чужди шитни ли да вярвам, или на това, което виждам със собствените си очи.
Но да оставим индийците настрана и да се вънем при F-16.
В света няма самолет, vaquero, който де не е в основите си технология от преди 30-40-50 години. Автомобилът например, също е такава технология. Разликата обаче е, че докато Западът прави страхотни телевизори (респективно самолети), Русия един добър, не страхотен, не е направила. Вече почти век.
И аз питам: Къде е логиката една държава, която почнти век не може да направи един добър (не страхотен) телевизор, пералня, автомобил и т.н., да е супер-дупер в област въоръжение? Та нали там са нужни много по-сериозни технологии от битовия сектор? Или процесор за телевизор не могат да проектират и най-вече ПРОИЗВЕДАТ, а за ракети и самолети могат? Ах олан - понеже винаги може да се каже "Това е секретно!" и точка със спора и доказването, че самата държава Русия е един ФЕЙК.
Но да оставим и тези "пропаганди" (или просто очеизвадни истини?) и да се съсредоточим в/у F-16.
Радарът, за който ти писа, че видиш ли не бил толкова подобрен - е точно едно от най-сериозните предимства на самолета пред всичко съществуващо на световната сцена без по-големите си братя F-22 и F-35. Радар с почти тройно по-добри характеристики от първоначалния преди 40 години. Да не говорим колко по-различна технология на радио-засичане от онази преди 40 години. Тук русите почти не са мръднали и именно затова Израел ги правят за смях в Сирия. За тотален смях. Със самолет F-16, който е по-стара модификация от тези, които се каним да купуваме.
Е да, Израел имат най-сериозния реален боен опит в света - именно те първи използват F-16 в реални бойни действия още през 1981-ва когато бомбардират иракската ядрена централа в Озирак.
И за да не се впускам в технически подробности, защото най-малкото няма да ги разбереш, достатъчно е да говорим с нормално възприемчиви като релевантност факти от живота. А те са, че F-16, vaquero1 е изтребител, приет на въоръжение в 32 страни по света и от него в тях носят бойно дежурство около 4800 самолета.
А 4800 бройки си е огромен опит за производителите и същите не само явно са се научили как се правят бойни самолети, а са на върха на хранителната верига в света.
Така, че - стига с твоите тролски фейк-глупости, м?


~ 30. radostinalassa
radostinalassa написа:
Зависи кой използва ПРО, не е ли така?
Има резон в думите ти, но не е точно така. А в случая въобще не е така, защото:
1-во - Сирийците са обучавани от руснаците (които нали уж са супер-дупер), а и в Сирия има сериозно руско присъствие. Тоест, зад ПВО на Сирия ВИНАГИ са стояли И руснаци.
2-ро - Думите ти са релевантни до момента на изстрелване на ракета. Оттам нататък нещата опират до технологии, а при осъществените вече над 15 запуска на ракети от Сирийската ПВО (не говоря за конкретния случай, а за въобще от задълбочаване на кризата) има едно единствено попадение и то вторично (ако знаеш въобще какво означава това). Това е под 20% ефективност, radostinalassa.
radostinalassa написа:
Ние сме най - добрите стрелци . Това има значение, а сирийците нещо се излагат.Ако ми дадеш най - доброто оръжие аз ще се справя, защото съм тренирала стрелба. Но окомерът е най - важен. Дали го притежават сирийците?
Абсолютни глупости! Особено пък за справянето от твоя страна. ОК, имам два пистолета, както и други видове огнестрелвно оръжие. Кога и къде ще заснема как се справяш, че да се самонаправиш за смях пред всички тук? Не, че повече от това, което си демонстрирала има накъде де, но хей така, в името на конкретните твои лализми. Та? Кога и къде да дойда и те видя що за окомер имаш?
Ти май не си наясно, че при ПВО няма никакви окомерни прибори за прицелване, м? Още от след Първата световна война няма, radostinalassa.
radostinalassa написа:
И все пак защо ни са тия бракми, като на Сърбия и се подаряват руски самолети? Те са по - елегантни, маневрени, с повече двигатели, даже могат да танцуват , сами и по двойки. Аз не пия кафе, само какао и затова съм спокойна.
Защото сме в НАТО. И докато искаме да сме там и сме там, няма как да закупуваме технически средства, които не са по стандартите на НАТО. Което е супер, защото СА стандарти и се произвеждат качествени неща (както е при всичко западно), а руското е посредствено.
И хайде да не завързваме спор по последната ми дума, защото аз съм имал и все още имам досег до руските бойни самолети, а ти гледаш филмчета. Пропагандни (тоест, нагласени) при това.
ТОЧКА ПО ТОЗИ ВЪПРОС! Не ме карай да изтривам евентуален твой картеч от фейк-коментари.


~ 31. morskipesni
А аз продължавам да твърдя, че ти си фейк и това са измислици и не си край никакъв Мюнхен.
Но това за нас е без значение и особено за дискусията тук.
Достатъчно добре и ти с този си коментар подкрепяш идеята на не само този мой постинг, че Русия е афиф работа.
Как го правиш ли? Ами с онези 5 хиляди руси, живеещи в "твоето" градче край Мюнхен. Защото няма градче край Санкт Петербург да речем, в което да живеят 5 хиляди германци. А нали уж Русия е по- по- и най-, а Германия джендърска и т.н.


~ 32. librarian
О, те ще продължат. Спокойно. Просто... затишие пред буря - хааааа ха ха ха.
Дори понеже днес реших да не работя, ще посетя един Приятел и ще заснема една книга.


~ 33. getmans1
Гети, то линкове човек да иска. Но защо пък да ги давам наготово на Блеки? Нали може? Да си ги намери сам.
А по конкретното от теб, понеже вече споменах баз да съм стигнал до теб при репликата към vaquero:
"Фантазиите за руско техническо умение, да не говорим за превъзходство, не почиват на факти. Нация, която не може да направи телевизор, няма как да направи свръхмодерен изтребител, или ракета. Ако имаха тези технологии, те щяха да правят и коли, и компютри, и смартфони, и да продават по цял свят. А 90% от руския износ са суровини. Останалото са евтини оръжия. Спрете да се заблуждавате."
https://twitter.com/Telemaster68/status/1087251570272714752
Това е видеото на удара по руската система "Панцирь". Израелската ракета предава видеоизображение до момента на експлозията. Виждат се как руските ракетки летят насам-натам кат мухи бел глави, заблудени от електронните средства за борба с радара. Час по-скоро България трябва да бракува руската си противосамолетна абарона."


~ 34. inf0rmant
Я пък ти! Недай така спрямо Венци - той е по- по- и най- във всичко. Само където самият той предизвиква (забравил си шаха-ха-ха-ха) за разни надстрелвания, надшофирвания, надготвяния, надшахвания, но хей така, колкото да се плюнчи. Когато кажеш "Хайде" и се измъква като пръд~я из гащи.


~ 35. inf0rmant
О да, вакеро ще го срещна с теб и ще влезем в сградата на... "офиса" на Иран, определено.
Хей така, за да отпаднат нЕкои "опорни точки" на нЕкои другари тук.


~ 36. planinitenabulgaria
Ти изобщо не знаеш какво е това "руска стелт технология". Тя е толкова невидима, че от момента в който руските учени я създали в лаборатоиите си и я включили още не могат да я открият, за да я изключат. Ха ха ха
А в изречението "Постингът изпращам за мониторинг в база на Центъра "Бубалъ"" мисля, че има правописна грешка. Правилното наименование на Центъра е "БуДалъ". Ха ха ха


~ 37. planinitenabulgaria
Абсолютно правилно. С уточнението, че Израел не е куче, а по-скоро терминатор.
И Венци не разбра, че аз говорех, че Русия като държава, а не присъствие в Сирия няма шанс при воденето на локална война с Израел.
Твърдя, че Израел ще прави Русия на дроб в какъвто и да е вид бойни действия освен ядрени, защото там дробът би бил глобален.



Последни 20 регистрирани посетителя:
00:24 - gummy
24.01 22:29 - planinitenabulgaria
24.01 22:05 - sidhaarta
24.01 21:54 - planinitenabulgaria
24.01 21:32 - djani
24.01 21:21 - gummy
24.01 20:53 - medium
24.01 20:45 - getmans1
24.01 20:45 - gummy
24.01 20:40 - ХхХ
24.01 20:05 - gummy
24.01 20:01 - radostinalassa
24.01 19:53 - inf0rmant
24.01 19:42 - inf0rmant
24.01 19:40 - ХхХ
24.01 19:19 - inf0rmant
24.01 19:09 - radostinalassa
24.01 18:34 - getmans1
24.01 18:29 - librarian
24.01 18:06 - obses
С "ХхХ" са заменени НИК-овете на блогъри, желаещи да не бъдат цитирани при показване на мои статистики.
цитирай
37. radostinalassa - Ти май не си наясно, че при ПВО няма никакви окомерни прибори за прицелване,
25.01 14:21
И аз мисля, че няма такива прибори.
Но ако имаше ? Предполагам, че ти не си сириец.
Желая и моят ник да се замени с х - ове. Обаче ако напиша нещо и не бъда изтритавсички ще се сетят, че съм аз. При стрелбата не може да се отрича и ролята на мозъка. Та това не е бягане.
Е, стана ясно, че няма синхронизиране в отделните ПРО на сирийците. Това е нещо друго.
цитирай
38. starforlife - ~ 39. radostinalassa
25.01 14:39
radostinalassa написа:
И аз мисля, че няма такива прибори.
Ти мислиш - аз отлично зная.

radostinalassa написа:
Но ако имаше ? Предполагам, че ти не си сириец.
Това извини ме е крайно идиотско.

radostinalassa написа:
Желая и моят ник да се замени с х - ове. Обаче ако напиша нещо и не бъда изтритавсички ще се сетят, че съм аз.
В твоя случай не се приема, защото ти си хипер активна и няма да седне някой да ти заменя десетки посещения с хиксове. Просто не ме посещавай логната - русофилите така правят.

radostinalassa написа:
При стрелбата не може да се отрича и ролята на мозъка. Та това не е бягане.
Отново пълни глупости.

radostinalassa написа:
Е, стана ясно, че няма синхронизиране в отделните ПРО на сирийците. Това е нещо друго.
Като изключим несмислието на фразата "отделните ПРО" (защо се вреш в неща, които не са ти ясни ама изобщо?), стигаме до това, че, не е станало ясно такова нещо, защото не е така. Руснаците активно присъстват в ПВО на Сирия. Само след минута ще излъча едно постингче спрямо коментара на Венци и ще научиш нещо ново за случката, което показва нерелевантността на заключението ти.
Нещо, което никак няма да ви хареса на вас, русофилите.
цитирай
39. starforlife - ПС:
25.01 14:40
radostinalassa, ще те помоля да не коментираш под постингите ми. Просто си мноого далеч от интелектуалното ниво, което "изисквам" при такова действие и наглите ти с количеството си и пълното отсъствие на мисъл по темата коментари се явяват просто спам, а аз това няма да го толерирам.
цитирай
40. germantiger - ...
25.01 15:19
хич не я моли да не коментира

поговори й за умрелите й родственици и сама ще започне да ти се моли на лс

точно така - руските и СЪВЕТСКИТЕ (И СЪВЕТСКИТЕ) ЗРК, както и бол друго въоръжение и екипировка понякога са боклук сравнени със западни "образци" много често
цитирай
41. germantiger - и един исторически пример от мен
25.01 15:30
съветска ушанка/калпак с други думи съветски пълководоец от времето на всв пише в мемоарите си - лично съм го чел нещо от типа - префразирам:

- исках да видя прехвалените германски бронетанкови части... та това ли бяха те... нашите танкове се движеха срещу ртях, а германците започнаха да отстъпват към близките храсти и зад хълмовете... това ли бяха онези горди прехвалени рицари, които не приеха боя... по нашите танкове откриха стрелба германски пто, които ние не можехме своевременно да разкрием... стрелба започна и тяхната пехота, което още повече ни затрудни в хаоса на боя

СЕГА АЗ ЩЕ ПОЯСНЯ:

във войната няма криворазбрано рицарство като етика или равни условия и правила

германците НЕ са избягали и СА ПРИЕЛИ боя, НО УМНО

не влизат в члене и пряк двубой с руската броня, изтеглят се зад хълмове, храсти и укрития, прикриват се... след това по руснаците откриват огън маскирани и ниски трудно забележими протвитанкови оръдия/пто, след това започва стрелба и залегналата или укрита гермнанска пехота, която с огън по съветската оптика и "шчели за наблюдения още повече "заслепява" и пречи на руснаците

ако е необхопдимо изтеглените германски танкове на финала ще проведат контраатака желателно по фланговете на вече поразения и претърпял загуби противник - така при германците действат три в едно - танк, пто, пехота и това е фундаменталния вековен принцип на ВЗАИМОДЕЙСТВИЕТО

отделно изтеглянето и поразяването на съветска броня от германците в пто райони и след това обхват и обход в контра с германските табнкове по вече "подавения" с огън руснак е СТАНДАРТНА ГЕРМАНСКА ПРАКТИКА НА НАКОВАЛНЯТА И ЧУКА

обаче това съветско-руския тъпак явно не е знаел тогава

ТА КАКТО КАЗВАШ - ДА ИЗРАВНЯТ СИРИЯ, ТА ДА Е ПО ТЕХНИТЕ "ПРАВИЛА" ДЕЕБА МАМА ИМ ТЪПА
цитирай
42. elinka4 - Тук също изтрих един 44 коментар на radostinalassa, защото нямаше нищо общо с темата.
26.01 10:15
Както и 45 спрямо въпросния 44.
:)
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: starforlife
Категория: Лични дневници
Прочетен: 1530610
Постинги: 572
Коментари: 10696
Гласове: 6818
Календар
«  Август, 2019  
ПВСЧПСН
1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031