Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
25.05 17:07 - Драги Закс,
Автор: starforlife Категория: Лични дневници   
Прочетен: 794 Коментари: 51 Гласове:
42


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
съзнавам, че отново ще ти се възпали някоя част от мозъка...
Както съзнавам, че има хора, които не ме харесват, а теб да (и в двете неща не виждам нищо нелогично и лошо всъщност)...
Но ти не осъзнаваш ли, че когато се изказваш по въпроси, по които си доста ПОД средно ниво дори - вредиш на околните най-малкото с дезинформацията, която им поднасяш?

Преди малко влезнах за сефта от 3-4 дни в блог.бгто и гледам на "първа" да се мъдри постингът ти
http://zax.blog.bg/zabavlenie/2019/05/24/20-08.1658611
който е меко казано нищонеказващ, да не кажа подвеждащ със загатванията, пораждащи ПОГРЕШНИ интерпретации.
След това дадох "Предишен постинг", тоест ето този:
http://zax.blog.bg/zabavlenie/2019/05/21/10-17.1658083
и там вече прочетох още по-небивали посредствености, пълни глупости и абсолютни невярности.

Запри се бре, пич.
Не разбираш ли, че от това твое плюнчене определено вредиш на околните най-малкото с както вече казах:
- небивали посредствености
- пълни глупости
- абсолютни невярности
които от 10 човека 5 да приемат за чиста монета - са получили просто фейк-шитни?

Нямам никакво време в момента да показвам точка по точка глупостите ти...
А и не виждам смисъл всъщност да го правя...
Но някой ден ще ти покажа как се пише (точка по точка) по въпросите, така, че Читателят да бъде заситен не само с информация, а не подмятания, а и същата да бъде достоверна.
Въпросът е, че при мен няма рестрикция и ти тогава би могъл (но не би ти стискало) да дискутираш, а аз дори не мога да те контрирам набързо под глупостите ти, а трябва да се пъна с това кратко предупреждение към Читателите, че
КАТО ПРЪВ ДИЛЕТАНТ ПИШЕШ ПЪЛНИ ГЛУПОСТИ, ПИЧ, ДЕЗИНФОРМИРАЩИ ОКОЛНИТЕ!

Нищо лично.



Гласувай:
43
1



1. starforlife - Съблогъри,
25.05 17:10
извинете ме, но човек, който дори не е чувал за...
...
Акамай да речем,
...
да твърди, че САЩ получават Интернет от Китай е меко казано...
...
Заксовщина.

Това, пич, само идва да МИ покаже, че ти дори бегла представа си нямаш какво ВСЪЩНОСТ представлява Интернет.
цитирай
2. eva666 - !!!?..
25.05 17:54
Заксовщина.

Това, пич, само идва да МИ покаже, че ти дори бегла представа си нямаш какво ВСЪЩНОСТ представлява Интернет.
цитирай
3. kolevn38 - Таккива небивалици, като Заксовите отдавна не бях чел.
25.05 18:42
Всъщност не, глупостите му спокойно могат да се мерят с тези на гадостиналасса::)))
цитирай
4. elinka4 - Привет, Жоре! :)
25.05 19:56
Зачетох се във въпросния блогър и не останах очарована нито от информацията, която на моменти звучи чак инфантилно, нито от езиковата палитра и стил.
Естествено зная твоя капацитет и зная, че със сигурност би разказал неща, които не само не се знаят, а би ги разказал интересно и разбираемо. :)
цитирай
5. elinka4 - 3. kolevn38
25.05 19:57
kolevn38 написа:
Таккива небивалици, като Заксовите отдавна не бях чел.

Определено! :)
цитирай
6. pompadurpedal - Малии, загледах се в блога на ели...
25.05 20:10
Малии, загледах се в блога на елинка.
Само един постинг, и то във възхвала на един графоман.
Авторът е достоен съратник на графомана, който се коментира с женски никове, иличе и селена , и той се самокоментира с женски ник.
За това говори обстоятелството, че във възхвалата не коментира никой друг, освен самият автор.
И понеже знам, че Юлка дебне като караконджул и на мига ще прочете, ако не ми изтрият коментара, един въпрос.
В постинга, чийто контрапостинг е този на Елинка, ти се подиграваш заедно с другите на графомана манифактурист, ама след това в коментарите при него не спираше да го цалуваш по плешивата тиква.
Кога си била искрена, скъпа?
цитирай
7. barneba - "Какво ВСЪЩНОСТ представлява Интернет?"
25.05 21:23
Това е наистина провокиращ и уж лесен, а май не толкова въпрос, Стар.
цитирай
8. merlin68 - Драги Гочко, възниква в мен едно ...
25.05 22:03
Драги Гочко, възниква в мен едно питане - След като нямаш време да показваш и обясняваш, а и не виждаш защо да го правиш, като какъв точно се явяваш да определяш колегата Закс, че пишел "по-небивали посредствености, пълни глупости и абсолютни невярности".
Нищо лично, ама като се сетя за твои десетки писания...:)))
цитирай
9. starforlife - ~
25.05 23:19
merlin68 написа:
Драги Гочко, ... като какъв точно се явяваш да определяш колегата Закс, че пишел "по-небивали посредствености, пълни глупости и абсолютни невярности".

Драга Мери,
да кажем, че се явявам:
- Човек, чието едно от висшите образования е компютърно, а не средно механо като на въпросния...
- Човек, придобил титлата Инженер по Компютърни системи преди вече повече от 20 години и изкараващ чрез материята отлично не само собствения си хляб, а и давал и даващ такъв на доста хора още от преди да завъши въпросното образование и придобие въпросната титла (както и в последствие редица други)...
- Човек, работил и работещ за доста сериозни институции и компании, на сериозни длъжности и с доста сериозни изисквания като компетенции в същите...
- Човек, който може да ти говори за структурата на Интернет не с недомлъвки и подмятания, а с купища както теоретични, така и практически примери и например най-малкото на момента да те светне, че Интернет се базира на 13 Root-сървъра, 10 от които са в САЩ и по един в Япония и... всъщност къде още, ще оставя за тогава, когато евентуално не реша да разпапуря глупостите Заксови, а да пообразовам блогърите тук, но определено нито един сървър не е в Китай (а за измислената ти/ви Русия да не говорим)...
- Човек, който може да те светне, че близо 80% от Интернет в света се boot-дистрибутира от компании (и наследяващите ги) като Vodafone, AT&T, Virgin Media, Comcast, Telesat, OneWeb, но нито една не е китайска (провери сам колко са щатски), а последните две например едва ли ще позволят току така на Мъск да им отхапе от хапката...
- Човек, който може да ти разясни абсолютно НЕкитайски "заклинания" като да речем ITU, IAB, ISOC, IETF, ICANN, но от това нито ти, нито Закс ще станете по- в час с материята, а само ще станете по-информирани...
- Човек, който може да кажем да ти разкаже не само с думи, а и с цифри какво направи VeriSign (китайска? - ха ха ха) през 2006-та (когато беше създаден блог.бг) за България...
- Човек, за който стакснет и 2011-та означават не само нещо, а може да ви сладкодуми - ха ха ха - (фактологически, а не като теб за същия този Китай, по отношение на който и твоите драсканици ще разпапуря когато ми кефне) поне час, а вие със защитавания от теб Закс дори не знаете за какво споменавам, но се пънете в материя, която не ви е явно по силите и очеизвадно в разбиранията...
- Човек, който може да те/ви светне, че ЦЯЛ Китай, който доставял (хаааа ха ха ха) видиш ли Интернет на САЩ и то по презокеански кабели (още по-гърлено хааааа ха ха ха) притежава ПОД 4 ПЪТИ по-малко домейни дори само от щатската IBM...
(Цял Китай спрямо само една пък било то и от най-сериозните американски корпорации, която е основен двигател на Прогреса от над 20 години)

~ Не на последно място, драга Мери: Човек, който може да премине към по-техническо ниво и те/ви запита като ти косвено си съгласен със Закс, че видиш ли Андроид бил Линукс (в което има доза истина естествено, но не и в такава светлина, в каквато го подмята същия), можеш ли да изброиш да речем 250-те пластира, които са приложени само спрямо ядрото, м? Да ми кажеш какво позволява извикването методите на един процес от друг и да предаде аргументите – нещо, което китайците няма да успеят и за още 10 години да догонят в евентуална ОС за Хуауей и по мое мнение още след 4 месеца (когато изчерпат закупените от Qualcomm и особено Intel и Micron Technology, чипове) ще усетите китайската НЕ"мощ" без технологии от САЩ. Ако разбира се Китай не клекне пред последните в това отношение и не заиграе играта, която вие май дори не се досещате каква е...

~ Още по- не на последно място: Човекът, който като се пънете, че разбирате (но то при последване на линковете в постинга се вижда нивото и може да се съпостави с говореното от мен дори само тук и сега), може да те/ви запита като ти косвено си съгласен със Закс, че видиш ли Андроид бил Линукс, архитектурата му по-скоро AJAX приложение ли е или по-скоро десктоп GUI?
...
Да продължавам ли, Мери?
Ама не с тъпи бошлаф-подмятания като на Закс и то с купища правописни грешки, разкриващи интелигентността му, а хей така, на маалко по-приемлив като технически стил и на по-техническо ниво?
Ми да продължа, ама хайде хей така да се включите с въпросния "разбирач" и да дискутираме на маалко по-висок стил и не с размятани като непрани гащи празни думички за пред кокотата тук, м?


………………………………………………………………………………………………………………………………………… StarForLife™

цитирай
10. vmir - Мери68 както винаги напиня да си показва непраните гащи.
26.05 01:12
И е почти трогателен с упорството си, че по етикета им ще бъде причислен към числото на знаещите, без да се досеща, че нулевата му морална и интелектуална хигиена го разкриват от самолет като източен опростачвател и неграмотник – любимите качества на кумира му Путин.
цитирай
11. starforlife - ~ 10. vmir
26.05 06:31
Добро утро, Любак.
Тук не опира въпросът до Мери или Закс, а до тролщината в изявите (им), която не е от полза, а напротив, за когото и да е.
Тоест: Опира въпросът до това, че...
Абе ще го изразя с нещо показателно за нашите, типично български ширини:
https://youtube.com/watch?v=WSk4y9mJZrQ
цитирай
12. getmans1 - Добро утро Стар, хахахахах, отв...
26.05 08:17
Добро утро Стар, хахахахах,отварям и от „прима виста„ кво ... ми някой му де е появил сърбел и заформил интрижка а аз като някой изпечен пенкелир ме мога да я оставя без внимание, да ама, ядеееец ... Темата много ръбата за моя пенкилерски акъл но както виждам разбирачи има, което значи , че няма да скучаеш ... и недей се напъвай много, че нахалост ще е ... на някои от разбирачите разбирането им е калпаво.
ХУБАВ ДЕН.
цитирай
13. merlin68 - Драги Гочко, както и очаквах, време ...
26.05 08:41
Драги Гочко, както и очаквах, време за самохвалства при теб винаги бол. Що се отнася до останалото:
- Защо на такава гигантска икономика и водеща технологично страна като САЩ, се налага да прилага непазарни методи срещу конкурентите си, и това при положение, че САЩ са определили нормативите в световната търговия? Аз се сещам за един отговор - САЩ, не могат да се закрепят на върха икономически и технологично, дори по правилата измислени от тях, затова сега ги променят по принципи известни само на тях. Това, Гочо, е насочено не само срещу Китай, а срещу цял свят, но ти си твърде умен за да го разбереш.
- Не съм видял, в кратките си текстове, Закс да твърди, че Китай доставя интернет на САЩ. Той писа, че една част от комуникационните кабели свързващи САЩ с останалия свят са собственост на китайски компании. Аз лично не знам дали е така, но съм склонен да му вярвам, като се има предвид, че огромната част от телекомуникационното оборудване по света е китайско. Ти като специалист, знаеш ли какво е оборудването на нашите три мобилни оператора? - или трябва аз да те информирам, а? И понеже за кабелите опънати по дъното на океана и пренасящи интернета, ти пишеш - ха ха ха, то аз оставам с впечатлението, че въобще не си наясно как в днешния ден се извършва световният комуникационен обмен. Навярно си мислиш, че чрез спътници става, а? Е да - става и чрез спътници, но ако е само чрез тях, то ти, аз и 3/4 от населението на света, интернет няма да имаме.
Що се отнася до това как след 4 месеца, чиповете на китайчетата ще свършат и край с тях... поживем, увидим. Моята прогноза е различна от твоята - чипове ще има и ОС ще има. Повече ме притесняваше, какво щеше да се случи с могъщата американска икономика, ако Тръмп не беше отменил решението си за забрана дейността на Хуауей в САЩ, при положение, че компанията държи сериозен пазарен дял там и хиляди американски фирми щяха да се окажат в невъзможност да продължат работа:)))
цитирай
14. merlin68 - Мери68 както винаги напиня да си ...
26.05 09:04
анонимен написа:
Мери68 както винаги напиня да си показва непраните гащи. И е почти трогателен с упорството си, че по етикета им ще бъде причислен към числото на знаещите, без да се досеща, че нулевата му морална и интелектуална хигиена го разкриват от самолет като източен опростачвател и неграмотник – любимите качества на кумира му Путин.


Я, ученият скункс който за нам си кой път напусна блог.бг, пак се е завърнал:) На морал и интелектуална хигиена, не се уча от скунксове пишещи, че клането в Батак е чисто българска работа. Нито пък се уча на наука от "учен" за който Арктика, Антарктика и Антарктида са едно и също "нещо".
Скунксчо, ти дори не можеш да си отидеш като мъж:)))
цитирай
15. elinka4 - 6. pompadurpedal
26.05 09:16
pompadurpedal написа:
В постинга, чийто контрапостинг е този на Елинка, ти се подиграваш заедно с другите на графомана манифактурист, ама след това в коментарите при него не спираше да го цалуваш по плешивата тиква.
Кога си била искрена, скъпа?

Аз да се подигравам на Валери Станков?? Явно Ви липсват комуникационни способности да възприемате общуването м/у хората.
Но тук темата е друга, а Вие вместо по нея, развихряте Ваши обсесии.
цитирай
16. elinka4 - 13. merlin68
26.05 09:19
merlin68 написа:
- Не съм видял, в кратките си текстове, Закс да твърди, че Китай доставя интернет на САЩ. .

По другите неща не мога да взема адекватно отношение, защото не съм от тези, говорещи заради самото говорене, но поне да покажа, че Вие явно не четете.
Цитирам от последния абзац тук:
http://zax.blog.bg/zabavlenie/2019/05/21/10-17.1658083
"В същото време се оказа че Китай и по-точно Huawei е най-големия интернет доставчик на американците...."
цитирай
17. pompadurpedal - Въпросът ми е към юлка, ева 666, не ...
26.05 09:39
Въпросът ми е към юлка, ева 666, не към вас.
Вашият постинг е контра на един на рустам, а именно в него юлка е солидарна с подигравките на коментиращите спрямо Станков, а след това в коментарите си го ...посочил съм какво.
Та посочвам колко бързо си сменя отношението към хората Юлка.

Темата е ясна.Сто и осма серия на екшъна Кой е по велик от двамата блогови гении.
Да си се оправят те, за сеирджиите само е забавно да наблюдават как мери и скункса си разменят комплименти примерно.
цитирай
18. elinka4 - 17. pompadurpedal
26.05 09:50
pompadurpedal написа:
Въпросът ми е към юлка, ева 666, не към вас.
Вашият постинг е контра на един на рустам, а именно в него юлка е солидарна с подигравките на коментиращите спрямо Станков, а след това в коментарите си го ...посочил съм какво.
Та посочвам колко бързо си сменя отношението към хората Юлка.

Темата е ясна.Сто и осма серия на екшъна Кой е по велик от двамата блогови гении.
Да си се оправят те, за сеирджиите само е забавно да наблюдават как мери и скункса си разменят комплименти примерно.

След като по-горе убедително показах, че мерлин68 не чете, то да го направя и спрямо Вас:
http://elinka4.blog.bg/hobi/2019/01/26/nakrivi-si-shapkata-poete.1643616
Това е единственият засега мой постинг тук, под него ева666 няма коментар и т.н.
С две думи, тук явно никой не чете, а комуникира на базата на погрешни свои впечатления.
А иначе, не мисля, че Жорето си мери каквото и да е с когото и да е. Явно и коментара му спрямо мерлин68 основно в първите тирета не сте чели.
цитирай
19. merlin68 - Гочо, под формата на поредния си ...
26.05 10:17
Гочо, под формата на поредния си "реален фен" - elinka4
Първо, няма как убедително да показажеш, че мерлин68 не чете, защото очевидно е обратното, и дори представи си, може да пише.
Второ, да, пропуснал съм цитираното от теб изказване на Закс, но това с нищо не променя темата, но мога да коригирам - Закс е напълно прав като казва, че Китай и в частност Хуауей е интернет доставчик на американците (не бих казал "най-големия"). Понеже интернет по същество е комуникационен обмен, а както Закс пише - Хуауей е собственик на комуникационни кабели свързващи САЩ с останалия свят, то компанията се явява доставчик на интернет. При това, тя се явява доставчик и вътре в самите САЩ, което и принуди Тръмп да отложи импулсивното си решение за забрана дейността на Хуауей в страната.
цитирай
20. pompadurpedal - Май все неясно се изразявам. В по...
26.05 10:18
Май все неясно се изразявам.
В постинга на Рустам юлка коментира, като е солидарна с подигравките срещу Станков, а пък след това затрупваше с ласкателства Станков.
В този същия постинг на Рустам Юлка се нахвърляше и срещу Жорето, а сега пак му се
умилква.
Тоест Юлка е един ветропоказател.
Но това вярно няма връзка с темата.
Колкото до враждата между русофили и русофоби, до която и тук опират нещата,
аз съм убеден русофоб, защото не може да си и патриот, и русофил едновременно.
цитирай
21. pompadurpedal - И освен това имам сериозни подоз...
26.05 10:22
И освен това имам сериозни подозрения, че елинка е самият Жоре, както посочих.
Затова и се сетих, че Станков също има 3 свои женски ника, с които сам си се хвали.
цитирай
22. starforlife - ~ 13. merlin68
26.05 10:23
Скъпа Мери,
в този твой коментар си надробил толкова глупости и невярни неща, че се чудя дали въобще да те репликирам.
По някое време следобед може и да го направя точка по точка, защото околните трябва да чуват нещата от хора като мен - в бранша и лични впечатления - а не от тролове като вас със Закс.
Нека в случая "тролове" да се приема правилно, моля. Защото е трол човек, който драскоти за неща, от които никаква представа си няма.
цитирай
23. eva666 - помпадуре, аз показвам на Вятъра ..
26.05 10:46
накъде да ..духаа")))
иначе, имах време тук да поопозная, кой..какъв е..
всички имат грешки, аз също....само ти нямаш, щот си..НИКОЙ, с гл Н..
за да не се сърдиш...
освен това, всички имат и..добри качества, и за това ги споменавам..
кое не разбра?

Ж стига се излага с тезз женски...клонинги!!!!
ей ,луд народ, луд ,луд ,мноогоо луд..
досадни комплексари..
цитирай
24. pompadurpedal - путиноиден синдром
26.05 10:53
Ей това е системната грешка на всички путиноиди.
Възприемат съществуването на родината ни в пряка зависимост от Русия.
За тях ако я нямаше Русия, нямаше да има и защо да се живее.
На тая порода се дължи ужасяващата реалност, че има село на името на Граф Игнатиев, който е главният виновник за обесването на Апостола, и национален храм не с името на Св.Кирил и Методий, а на някакъв руски княз, и площад н а името на
Аксаков, който беше изрекъл: Всяко тържество за България е смърт за Русия.
цитирай
25. pompadurpedal - А, оня коментар на мери, дето му о...
26.05 10:56
А, оня коментар на мери, дето му отговарям, къде е?Пишеше, че имам системна грешка, че ако не била Русия да ни освободи, нямало да има на какво да съм патриот и че Юлка не била ветропоказател, ами се дължало на меедикаментите.
Що изчезна тоз коментар?
цитирай
26. eva666 - ???? слагам ти 5 въпросителни..и,каква е Играта, жоре?
26.05 11:03
коментар № 9
нещо, което китайците няма да успеят и за още 10 години да догонят в евентуална ОС за Хуауей и по мое мнение още след 4 месеца (когато изчерпат закупените от Qualcomm и особено Intel и Micron Technology, чипове) ще усетите китайската НЕ"мощ" без технологии от САЩ. Ако разбира се Китай не клекне пред последните в това отношение и не заиграе играта, която вие май дори не се досещате каква е.../
цитирай
27. radostinalassa - Китай е изкупил...
26.05 11:47
американски ценни книжа, т.е. нулеви такива за 1.2 трилиона долара. Ако ги продаде, на США ще и се стъжни.
цитирай
28. cortana - :) :)))
26.05 12:14
pompadurpedal написа:
Ей това е системната грешка на всички путиноиди.
Възприемат съществуването на родината ни в пряка зависимост от Русия.
За тях ако я нямаше Русия, нямаше да има и защо да се живее.

Това беше яко!! :) :) :))
цитирай
29. cortana - :) :) :)))
26.05 12:15
radostinalassa написа:
Китай е изкупил американски ценни книжа, т.е. нулеви такива за 1.2 трилиона долара. Ако ги продаде, на США ще и се стъжни.

Това пък е супер наивно и безкрайно глупаво!! :) :) :))
цитирай
30. cortana - :) :)))
26.05 12:18
merlin68 написа:
Закс е напълно прав като казва, че Китай и в частност Хуауей е интернет доставчик на американците (не бих казал "най-големия"). Понеже интернет по същество е комуникационен обмен, а както Закс пише - Хуауей е собственик на комуникационни кабели свързващи САЩ с останалия свят, то компанията се явява доставчик на интернет. При това, тя се явява доставчик и вътре в самите САЩ, което и принуди Тръмп да отложи импулсивното си решение за забрана дейността на Хуауей в страната.

А това ще разсмива много дълго време!! :) :))))
:) :) :)))
цитирай
31. radostinalassa - 29. cortana
26.05 12:48
Това го предлага китайски професор. Не се съмнявам, че ти ще го сложиш в джоба си. Ако Китай продаде ценните книжа по време на криза, то ще се наложи США да заплашва купувачите с това или онова, защото за да върне този дълг, ще трябва ФРС да печати нови такива книжа. И едва ли някой балък ще ги купи без заплахи.
цитирай
32. vmir - 14. merlin68,
26.05 14:29
Явно за транссексуалния Мери68 мъжествеността е не само в маниерите, но и в грамотността на магистрална повратливка. Магистралките броят превода на “да се надупя ли още един път” между български и руски за владеене на чужд език. Затова така повратливо набеждава мен, че не той, а аз не съм правил разлика между арктически и антарктически. Затова е неспособен да схване, че разлика между Антарктика и Антарктида съществува за готовите неуморно да повтарят всяка глупост, защото Гугъл за тях е над всяка граматика, международна лексика и правила в именната система. Мери, ти си не само уникално повратливо, но и почти толкова невежо същество… Моля не ме намесвай в творенията на собственото си невежество, нямам време за уникално тъпи същества като теб! Освен това не ти прилича, след като си ползвал(а) думата “българин” като назидание, сега да се повратливиш и по този въпрос. Ходи си в Росията да се правиш на велик росиян, а че там те имат за отрепка и това те прави нещастен(а) си е лично твоя заслуга, а не на останалите българи.
цитирай
33. radostinalassa - Доколкото се информирах, ...
26.05 14:42
Хуауей ще загуби за новите си абонати Гугъл и др. екстри, обновленията им за старите абонати. Не разбирам защо някой трябва да отива в Русия. Държавите не са само електроника, има и други неща. Стойте си тук, за да увеличавате бройката ни.
цитирай
34. starforlife - ~ 13. merlin68
26.05 16:01
Драга Мери,
къде точно видя самохвалство не разбрах?
Или ти/вие на отрязъци от професионалния ми път и много лесно доказуеми факти по отношение на образования, компетенции, професионални успехи, бивши и настоящи работодатели, наличие на собствени фирми в бранша (подразделение на едната, Мери, е доставчик на Интернет за Варна представи си, но ти се пъни пред мен по въпроси, които ти са тъмна Индия...) и така нататък, му казваш/те самохвалство, а на вашите спуснати с парашут некомпетентности и невярности му казвате нещо сериозно?
Що се отнася до останалото:

- И кое точно ти определяш като "непазарни методи срещу конкурентите си"? Аз съм създал нещо, ти ми плащаш лиценз или каквото и да е от сорта, за да го използваш. В един момент аз решавам, че не искам вече да ти го предоставям за използване и те лишавам от лиценза. Кое тук според теб е непазарното? Точно пазарно си е дори да го погледнем още повече като вярно по отношение на това, което ти твърдиш (а то НЕ е вярно), че САЩ се чувстват застрашени (не конкретни фирми, а Държавата упражнява "натиск" от "страх", нали така?). По-силният винаги е диктувал правилата и е изяждал по-слабия и така ще бъде докато свят светува, но както не веднъж вече ти/ви казах: Ти/вие не сте наясно как функционира света.
Виж за правилата – те са повече от ясни. А това, че ти не ги знаеш и не ги проумяваш – това е твой проблем, а не на околните и особено пък мой.
Да не говорим за правилата, когато една държава упражнява за защита на националната си сигурност, какъвто е случаят с проблема м/у САЩ и "Хуауей" (които да не пропусна да кажа страшно много харесвам) и други китайски компании, които са обсолютно партийнозависими. "Хуауей" определено не са цвете за мирисане на тема чистота на хардуера на алфа-ниво и това беше доказано от независими експертни организации (японски и европейски - не щатски), но това ти няма как да го знаеш, защото не ти е ресор в бизнес и интереси.

- Както Сърничката вече ти го показа, но ти не се срамиш, че те затапват всеки път, а продължаваш да се кокошиниш и то по въпроси, по които си бос – Закс точно това твърдеше, а именно, че Китай доставя интернет на САЩ и точно заради такива идиотски изцепки аз казвам, че е просто вреден за околните.
Чак огромна част от телекомуникационното оборудване по света да е китайско – ама изобщо не е вярно, но ти явно губиш връзка м/у това едно нещо да е да кажем американско, но да е произведено в Китай (пък дори и като предоставени лицензии) и да е чисто китайско.
Все едно да речем "Рено" да се сглобява в Русия и ти да твърдиш, че е руско. Толкова и "Тесла" примерно ще е китайска, когато евентуално се сглобява там. Толкова и "Найк", "Адидас" и така нататък например са виетнамски, понеже се произвеждат там.
Какво е оборудването на нашите телекоми ли?
Ами едва около 25% от оборудването на нашите телекоми е "Хуауей", Мери (и така е средно за цял свят, а специално в САЩ е едва 7%).
Ти май не си чувал за "Ubiquiti Community"… За "Tapatalk"… За "Radwin"… За "BreezNET"… За "Ralink"... И си мислиш, че като твоя рутер и този на комшията ти е "Хуауей" и хоп – основната комуникация на операторите ни се осъществява с "Хауей".
Да не говорим, че въпросните оператори изобщо НЕ са вносители на Интернет за България, но това също ти няма как да го знаеш.
Така, че – ти няма как, Мери, краставичар за краставици да информираш, а просто ти остава да се излагаш в очите на тези, които не са Заксовци, а са в маята на нещата.
Нататък мисля да не те репликирам (поне засега), за да не те излагам повече.
Особено по отношение на глупостта за положението на "Хуауей" на пазара в САЩ.
И особено когато се опитваш да изкривиш думите ми, за да може след 4 месеца да кажеш "Видяхте ли…"


Мери,
Да четеш и да вникваш/разбираш какво четеш – това са коренно различни неща, скъпа.
А ти определено си гола вода като технически познания и култура (доказвал си го десетки пъти) и определено нищо не схващаш от четеното.
Да не говорим за източниците ти.

ПС: Ако прегледаш техническите ми пътеписи назад, ще видиш снимки и цитиране на модели на използвано оборудване на въпросните наши мобилни доставчици, което определено не е китайско.
Както и ще прочетеш как с Валдор цифри нещо си говорим за НУРС на България.
И докато ти дори не знаеш към момента какво означава абревиатурата, то аз имам делегирани права да влизам в обектите на въпросните и съм го правил много пъти.
Просто факти. Доказуеми.

Та те така, Мери... Скъпа...


………………………………………………………………………………………………………………………………………… StarForLife™


цитирай
35. radostinalassa - Миналата година ...
26.05 16:41
Хуауей надминава Ейпъл по продажби, а първи са Самсунг. Това е причината за реакцията на янките. Но това ще накърни печалбата на Гугъл и др.
цитирай
36. starforlife - radostinalassa,
26.05 16:57
както виждаш - теб не те отразявам, защото пишеш изключителни глупости.
Такива са и тези за ценните книжа... Още по-големи са и тези в 35-ти коментар.
Просто си трайкай по въпроси, по които си крайно неадекватна, моля, а не замърсявай постинга.
Защото идеята му е хората да научат нещо достоверно, а не да получават нови дози глупости и шитни.
цитирай
37. radostinalassa - Не е дезинформация , а просто ...
26.05 17:05
ти не ги знаеш тези неща. Това е друго нещо. Признай си поне.
цитирай
38. pompadurkreten - Конкретен въпрос. Има ли програми ...
26.05 17:20
Конкретен въпрос.Има ли програми за генериране на стихотворения и ако има, как действат?
цитирай
39. cortana - :):):))))
26.05 17:32
radostinalassa написа:
Миналата година Хуауей надминава Ейпъл по продажби, а първи са Самсунг. Това е причината за реакцията на янките. Но това ще накърни печалбата на Гугъл и др.

radostinalassa написа:
Не е дезинформация , а просто ти не ги знаеш тези неща. Това е друго нещо. Признай си поне.

Добре, че сте Вие, че да му ги сведете до знанието, значи! :):):)))
Защото той, Жоро, не е технологик (а Вие графоманка:):)) и няма как да ги знае! :):)))
Радостина, Жоро не само е показвал, че добре познава бизнеса на 'Huawei' и въобще китайските технологични гиганти, както и винаги се е виждал неговият възторг от тази компания, изразен дори само и във факта, че от години предпочита и си купува този тип смартфонq eто, вижте: http://starforlife.blog.bg/lichni-dnevnici/2018/06/13/iz-jivota-na-quot-bila-ohranitelite-quot-v-bylgariia-tehnolo.1612759, а и ги е разяснявал тези неща но околните.
Преди няма и два месеца си купи новия Р30 Pro, а след няма и седмица ще купува такъв и на малкия си син. Въпреки всичко случващо се в момента. Така, че, говорите поредните глупости по отношение на незнанието, а като твърдите, че САЩ атакуват въпросната китайска марка понеже са засегнати спрямо 'Apple', защо не ни обясните различното отношение спрямо 'Samsung'?
Защо спрямо тях не се води тази 'война'? Не излиза ли, че причините са други, а не опити за господство на пазара и други, които от тесни кръгозори вие си мислите, че са, а не реалните? :)
цитирай
40. radostinalassa - Аз просто ги класирах по продажби
26.05 18:25
Хуауей започнаха да задминават Ейпъл.
Аз не съм графоманка, а просто копирам статии. Като се наложи да пиша го правя бързо. Аз чета тези статии за собствена информация и понякога ги свеждам до вас.
цитирай
41. cortana - Епъл, Епъл, Епъл, Епъл, Епъл, Епъл, Епъл, Епъл, Епъл, Епъл, Епъл.....
26.05 18:45
Г-жо или г-це, следващият път когато се опитвате да построите изречение от вида 'просто ти не ги знаеш тези неща', имайки предвид Жоро, просто знайте, че сте крайно смешна когато дори името на компанията не знаете как е, което пък води до това на какви езици четете информацията, че чак имате наглостта да се изцепвате с подобни изречения. :)
цитирай
42. raff - :D:D
26.05 18:51
Някой предизвикал Стар да си отвори устата на тема технологии, друг се опитва да спори с него. В крайна сметка се вижда кой колко знае, как говори и с какво подкрепя думите си! :D
цитирай
43. radostinalassa - Това си е геополитика
26.05 19:02
Името на компанията го знае само Лайфчо. Епъл - не ми се пишеше на инглиш. Или Голямата ябълка. Знаех си, че трябва да сменя езика, че няма да се отърва без забележка.
цитирай
44. merlin68 - Гочо, не ми говори за доказуеми ф...
26.05 19:50
Гочо, не ми говори за доказуеми факти, защото още стои снимката ми на кучето в реката и чака да кажеш координатите на които е снимана и как се нарича реката - нещо с което се хвалиш поне от една година - много лесно доказуемо.
Непазарни методи срещу конкурентите са:
- административна забрана на частна компания да работи на определен пазар
- извиване ръцете на "съюзниците" за да се откажат от услугите на определена компания
- разпространяване на слухове срещу определена компания без никакви доказателства
- анулиране на договори
- принуждение на цели държави да водят икономическа политика неизгодна на самите тях в подкрепа на незаконни еднолично наложени санкции от страна на САЩ
Има още много неща които мога да изброя, но самият факт, че питаш, говори ясно, че и представа нямаш за какво става въпрос, так че е излишно да си губя времето с теб в тази посока.
По принцип си прав, че светът се управлява от позиция на силата, поне това е неизменната доктрина на Запада. Проблемът на същия е, че се появяват нови силови центрове, съответно и нови икономически такива.
Закс се е изразил правилно и ако има идиоти тук, то това си ти. Китай чрез своите кабели доставя интернет, или ти нямаш понятие що е то, а?
Данните които си измукал от ку... незнам къде, абсолютно не отговарят на истината. В предаване излъчено по България Он Айр на 22.05.19г. проф. Захари Захариев, каза следното (разказвам по памет):
Ударът на Тръмп срещу Хуауей, според мен беше голяма грешка. Компанията се е внедрила толкова дълбоко в телекомуникациите на всички страни по света, а също така е силно кооперирана с всички международни коорпорации работещи в тази сфера, че забраната за работа с нея ще нанесе огромен удар по десетки международни коорпорации и цели страни. Един пример - без да казвам имената им, и кой точно колко, ще ви кажа, че нашите три телекома ползват техника на Хуауей. Единият е почти на 100% оборудван от китайците, втория на 80%, а третия на малко под 80%. Край на преразказа. А моят рутер не е китайски, нито телефона ми, но следващият мисля да бъде.
Та такива ми ти работи с доказуемите неща и недоказуемите ти брътвежи.
Още нещо интересно Гочко да ти кажа, аз разлика между "китайско" и "произведено в Китай", правя, но когато се води война, както в случая, в един момент може да се окаже, че между "китайско" и "произведено в Китай", разлика няма, схващаш ли? Не бих изключил възможността някоя и друга високотехнологични американски фирми, носещи загуби от войните на Тръмп, да се преместят напълно в Китай, или да му продадат производствата си там. А Китай има много свободни долари да купува. Освен това, когато се води война, никой не спазва патентното право на враговете.
цитирай
45. starforlife - ~ 44. merlin68
26.05 21:09
Мери, скъпа Мери,
типично за тези, които не могат да говорят по същество по дадена тема е да отклоняват темата. И в случая ти правиш точно това: Аз "репликирам" Закс на технологично ниво и обърни внимание, че строго се придържам към този аспект и дори не отговорих на Юлия по отношение на въпроса й, а ти се опитваш да прехвърлиш темата на ниво икономика и политика в икономиката. Което ама изобщо не е дори загатвано в постинга и следователно няма как ти да ме накараш да ти играя по свирката, ако сам не реша да водя с теб разговор в това направление.
Поради същата причина - че никога аз не играя по свирката на някого, а обикновено се играе по моята - не съм и не ще ти дам отговор на напъните ти за снимката. Така беше и с напъните ти да разбереш защо отговорът на онази прословута задача не е твоят. Така ще е и с всяко едно нещо, което аз преценя, че не ми се занимава да дискутирам или разяснявам с/на дилетанти като теб.

Отлично си обрисувал социализма и настояща Русия, още повече частично коментираният от мен Китай в описването на непазарните методи. Е... Не всичко казано от теб е вярно... Всъщност, нищо от казаното от теб не е вярно по отношение на Правителството на САЩ и техните корпорации, но естествено ти си страничен наблюдател, който получава информацията, коятго някоя медия и то основно незападна ти поднася и имаш правото да не си информиран достоверно.

Ударът не е на Тръмп, а на САЩ, Мери, и касае не икономически, а държавно-"стратегически" проблеми. Колко трябва да си дечко, че да напишеш онова си изказване, което прескочих с недоумение, че го пише човек на възраст над 8 години, касаещо видиш ли импулсивното решение на Тръмп?
Абе ти сигурен ли си, че не си на 4 годинки и не си още смучеш пръста?

Естествено, че Китай има много свободни долари и именно тук е момента да ти вметна (забелязваш, че нито за глупостите ти за Литуя се напънах да те оборвам, нито за глупостите ти за икономическите и социални положения в Китай), че когато 90% от големите корпорации на една страна (така е всъщност и с идиотска Русия) са тясно обвързани с еднопартийна власт и в същото време да речем близо 100 млн. китайци преживяват с под долар и половина дневно - то долари в държавата да искаш.


И на последно място, но не последно, а за теб може би първо като важност, вземи попрочети нещо от трудовете на Лю Сяобо, скъпа Мери.
Хей така - за цвят спрямо социалистическите ви шитни.
цитирай
46. level6661 - Стар,ето тук те харесах..Мерлин ,не разбира/или не желае/ да признае Комунизъма в Китай, който е...жесток, и се захранва с миллиарди от ККП и държавата ,
26.05 21:51
Естествено, че Китай има много свободни долари и именно тук е момента да ти вметна (забелязваш, че нито за глупостите ти за Литуя се напънах да те оборвам, нито за глупостите ти за икономическите и социални положения в Китай), че когато 90% от големите корпорации на една страна (така е всъщност и с идиотска Русия) са тясно обвързани с еднопартийна власт и в същото време да речем близо 100 млн. китайци преживяват с под долар и половина дневно - то долари в държавата да искаш.
цитирай
47. merlin68 - Ко каза Гочо? - че няма какво да кажеш ...
27.05 00:06
Ко каза Гочо? - че няма какво да кажеш и нещеш да играеш по икономическата свирка, а иначе ми обясняваш за 100 милиона китайци дето живеят с по един долар на ден:))) Много си в грешка, Гочка и тук данните ти са изсмукани от ку... също като за оборудването на телекомите ни.
Всичко е много лесно доказуемо за Гочко, ама като трябва нещо да докаже и се оаква като карпатски лисик. Река, куче лови риба - наш Гочо за минути определял къде и по кое време е правена снимката, ама... друг път. Наш Гочо, от три месеца ми доказва, височината на вълната в Литуя, ама друг път. Наш Гочо, не може да реши задача за 5 клас, която сам е поставил:)))
Гочо, относно решението на Тръмп с което забрани дейността на Хуауей в САЩ, а след два дена я разреши отново, ти като по-възрастен от 8 години, как го обясняваш?
И след два дена нищоговорене от гочова страна, най-сетне го подкара по същество и точно по темата заяви за енти път, че Русия е идиотска страна. Абе Гочо, тя ако беше такава, ти там щеше да си на мястото на Путин.
цитирай
48. starforlife - ~ 47. merlin68
27.05 11:11
Мери, скъпа Мери,
както обикновено - ти преиначаваш нещата и се опитваш да ги поднесеш на околните така, както на теб ти е угодно.
- Първо: Аз не обяснявам как 10 млн. китайци живеят с по долар и половина (50 цента са си 50 цента, Мери, но ти естествено долар и долар и половина го приемаш за равнозначно. Все едно образно твоя оценка 3 - на релси - ха ха ха - по математика да е равна на оценката 4,50 на някой друг, защото 50 цента в случая си са 50% от 1 долар)... Та, аз не обяснявам как 100 млн. китайци живеят с по долар (И ПОЛОВИНА) дневно както ти се опитваш да ги изкривиш, а ти само вметнах това напълно реално инфо.
Нещо повече: В края на коментара си ти препоръчах да попрочетеш трудовете на Лю Сяобо, но ти естествено предпочиташ да си мислиш, че чашата ти е пълна и всичко знаеш.
А дори не си чел есето на... Няма да казвам пък на кое китайско момиченце, което обиколи света и е отражение на китайската действителност извън показните мегаполиси.
Защото Китай, Мери, скъпа Мери, не е Шанхай, Гуанджоу, Пекин.
Шанхай е 35 млн.
Гуанджоу - 25.
Пекин - нови 25.
Има още десетки китайски мегаполиси, в които нека приемем, че живеят 300... Нека са 500... Нека са 700 млн. китайци.
Нека са 1 млрд.
Пак остават близо 400 млн., Мери, скъпа Мери, които живеят в дълбоките провинции и абсолютно мизерстват.
Но ти продължавай да си драскотиш как БКП-то на Китай (ха ха ха) води страната към просперитет.
Води, да. Всяка страна върви напред. Въпросът е с какви темпове и за сметка на какво.

- Второ: Литуя та Литуя. Казах ти тогава къде да потърсиш и какво да прочетеш бре, Мери, скъпа Мери. Но ти нали се крепиш на медийни новини...
Новина и Наука не е едно и също, Мери, скъпа Мери - повтарям ти го за N-ти път.

- Трето: Задачи и математика... Абе, Мери, като се пънеш да си по-добър от мен по математика, що не определиш кога и къде да се срещнем... Пък хей така ще отидем в библиотеката на определеното от теб населено място... Ще поискаме списание "Математика" от времето на соца или нещо друго каквото има във фонда, и ще седнем лице в лице да видим кой колко от задачите вътре ще реши и на кого колко време ще отнеме и колко ще са верни.
М?

- Решението НЕ е на Тръмп и НЕ е имало такова решение, каквото ти, ВЪЗ ОСНОВА НА ИДИОТСКИ МЕДИИНИ ШИТНИ, се опитваш да го представиш.
Компанийте в една държава да купуват, внедряват и използват техника на "Хуауей" или която и да е компания, не означава, Мери, че "Хуауей" или която и да е компания, прави бизнес В съответната държава и последната зависи от дадената компания или нейната държава.
Техниката се подменя, Мери. И то пределно лесно.
Не се опитвайте със Закс да изкарате, че "Хуауей" важи нещо пред "Сиско" да речем. Не може и на малкото пръстче да им стъпи.
Въпросът е в цената, пичове. И не само бедните държави (като нашата), а и богатите все пак се влияят от тези неща.
Казах ти, че 7% от телекомуникационната инфраструктура на САЩ се базира на "Хуауей" техника, НЕ ТЕХНОЛОГИИ.
Техниката се подменя, Мери. Повтарям ти го за N-ти път, след като сам не си правиш съжденията.
И не мисли, че в случая няма с какво в пъти по-добро да бъде подменена. Напротив.
Въпросът е както казах в цената. А САЩ в случая могат да си позволят да изхвърлят доброто и евтино и да го заменят с много по-добро и съответно много по-скъпо естествено.
И докато подмяната на цели инфраструктури може да стане за дни или в краен случай за месеци, то създаването на технологии отнема години, доста години (вече 7 Хуауей прави ОС и тя е доникъде спрямо out-border), а предпоставките за това - доста десетилетия.
Но ти драскоти в материя, която ти е непонятна - Земята ще продължава да се върти.
цитирай
49. merlin68 - - Гочо, хайде да спреш с изсмуква...
27.05 13:09
- Гочо, хайде да спреш с изсмукването на статистически данни от ку.. си, а?
По данни от Световната банка за 2014г. с под 1.9$ на ден, в България живее 1.5% от населението, в Китай - 0.7%. За разлика от България обаче, в Китай има стратегия за борба с бедността и тя намалява с всяка година, та към днешна дата, статистиката със сигурност е още по-неприятна за нас.
- По отношение на това с какви темпове Китай върви на пред, тук съотношението с нас е направо унищожително, защото Китай вади двуцифров икономически ръст повече от десетилетие и го съчетава с намаляваща бедност и стабилна демография. За България... без думи.
- За Литуя, чакам да видя обещаното опровержение, защото това което ти наричаш новинарска сензация, както вече писах в коментарите под постинга си от преди месеци, се тиражира от много медии, не само български, но да речем и такива като ВВС. Освен това има и научни доклади, потвърждаващи новините и всъщност предхождащи ги. Но ти, разбира се си много по-осведомен от ВВС. Ти, както само под този ти постинг стана ясно на два пъти, смучеш данни направо от ку.. си.
- Както вече съм казвал но ще ти повторя защото явно бавно схващаш - аз нямам никакво желание да се виждам тет а тет с Бай Ганя. Що се отнася до прочутите ти фрази - "лесно за доказване", "мога да ви докажа по хиляди начини" и тем подобни изобилно употребявани от теб, то за една година, ти си ми доказал по безспорен начин единствено това, че пишеш абсолютни шитни, като да речем изиоставането на Русия в областта на електрониката с десетки хиляди години от САЩ, или да речем доходността на акциите на Майкрософт и много други. За доказа как за минути определяш по снимка мястото и часа в който е правена съм ти дал материал преди 10 дена - доказ няма.
- За задачата която си копирал от руски сайт и си дал грешен отговор, какво да те коментирам:))))
- Решение на Тръмп, разбира се, че има, както има и второ решение, отменящо първото. Ама забравих, ти на медии не вярваш, само на ку.. си.
Когато един човек хвалещ се, че е специалист в областта на електрониката и комуникациите ми разправя, че нямало значение каква техника купувала една държава, това не я правело партньор на фирмата от която купува, аз мога само да съжалявам такъв специалист. Ами Гочо, как точно си представяш подмяната на оборудване за стотици милиони, как си представяш ремонта му и програмното му осигуряване. А подмяната на оборудването на телекомите ни, кой ще поеме цената, може би САЩ, а?
Абе що се занимавам с тебе:)
цитирай
50. cortana - Хайде и тук да репликирам аз вместо Жоро последния коментар на какин Пумпалчо! :)
27.05 14:31
Вие осъзнавате ли как се съобразявате и променяте по отношение на някои неща спрямо Жорови стереотипи? :):))) Тоест, дори само това е показателно, че Жоро е фактор, а поведението Ви показва, че Вие се чувствате по-долу от него и го възприемате като превъзхождащ Ви! :):):))))

А сега с намигване по отношение на току що казаното, което намигване едва ли ще разберете. :):)
- Темата изобщо не е икономиката на Китай, още по-малко на България, но по-важното тук е, че Смарти е допуснал наистина една техническа грешка, което Вие обаче не сте го забелязвате или ако го, то се правите, че не го и продължавате както той казва да измествате темата. А тя е невярните неща говорени от закс, които почти точка по точка Жоро е показал къде и защо не са вярни, а вие продължавате да ги разпространявате тези невярни неща и да се опитвате да ги делегирате като вярни. :)
- За Литуя Ви е казано кога ще Ви бъде дадено нещо по-сериозно, но аз приканвам Жоро да измисли начин недвузначно да сведе до вниманието на блогерите, че няма да е следствие от това, което сега ще приканя Вас. А то, приканването към Вас е, след като говорите за прочетени от Вас сериозни научни източници, да ги посочите. Естествено изчакайте Жоро да си направи клинчера, за да не се стигне до това, което съм сигурна, че ще се опитате да приложите като твърдение. :)
- Не мислете, че Жоро гори от желание да се вижда с такива като Вас. :) Но е изключително смешно от Ваша страна да претендирате за възможности, в случая по математика, над Жоровите, позовавайки се на нищо повече от голи твърдения. Следователно, за да имат тежест думите Ви, би следвало да Ви стиска да ги докажете реалнох и еднозначно, а на Вас не Ви стиска за това, защото отлично знаете, че резултатът няма да е на Ваша страна. :)
- По отношение на опитите Ви за провокация със снимката на..... Бела :):):))), когато, където, пред когото е трябвало, Жоро е доказвал тези свои способности и това е било част от причините да работи в дадена сфера. Но дори да приемем, че Жоро се е изхвърлил в случая, а той не е и доста блогери са се убедили в това нееднократно, в България, какин Пюмпалчо, има около 85 хиляди програмиста и компютърни инженера, от които не повече от 10% могат това, за което сте се хванали като удавник за сламка и напъвате Жоро да Ви демонстрира. Означава ли това, че останалите 90% са неспециалисти? Жоро Ви го е казал пределно ясно, че не мисли да се доказва пред Вас. Какво повече от това искате? Признание каквото искаше закс, че повече разбира ли? На закс беше давано това пък било то и във вид на ебавка колко комплексирано са поставени нещата от негова страна. :) Убедена съм, че Жоро може да го даде и на Вас при поискване, но реалността ще си остане, че от това нито закс, нито Вие, ще получите нещо реално като истинност и полезност, Жоро ще продължи да бъде уважаван и търсен специалист с повече от отлично за страната ни заплащане, а вие ще си останете никому ненужни и неизвестни в тази област, спрямо която както Жоро казва 'се пудрите', хора, опитващи се да се изкарат нещо в някакъв жалък блог. :)
- Въпросната задача я копирах аз, не беше от руски сайт, както и Ви се поясни, че не там се е появил първоизточникът 'и. А Вие дори не искате да се замислите, че за мен щеше да е детска игра да променя картинката дотолкова, че да не можете да бъде открита в Интернет, но какъв щеше да е смисълът от това? Фактите там остават, а те са, че Вие разглеждате задачата на ниво елементарна математика и дори и тогава не давате правилно решение от първия път както Жоро Ви е обърнал внимание днес, а едва след третия отговор и това го видяха всички тогава. :) Но Вие продължавайте като малко дете да споменавате постоянно въпросната задача, забавно е. :)

merlin68 написа:
Когато един човек хвалещ се, че е специалист в областта на електрониката и комуникациите ми разправя, че нямало значение каква техника купувала една държава, това не я правело партньор на фирмата от която купува, аз мога само да съжалявам такъв специалист. Ами Гочо, как точно си представяш подмяната на оборудване за стотици милиони, как си представяш ремонта му и програмното му осигуряване. А подмяната на оборудването на телекомите ни, кой ще поеме цената, може би САЩ, а?

А това вече избива рибата. :)
цитирай
51. starforlife - Хайде много бързо включване от мен.
27.05 18:17
В 50-ти коментар отгоре, Кортинка на бати написа:
Вие осъзнавате ли как се съобразявате и променяте по отношение на някои неща спрямо Жорови стереотипи? :):))) Тоест, дори само това е показателно, че Жоро е фактор, а поведението Ви показва, че Вие се чувствате по-долу от него и го възприемате като превъзхождащ Ви! :):):))))

Ха ха ха ха
Корти, Миличка, откъде толкова акъл, че да се усеща какво се случва в подсъзнанието му?
Ха ха ха ха


Отново в 50-ти коментар отгоре, Кортинка на бати написа:
- За Литуя Ви е казано кога ще Ви бъде дадено нещо по-сериозно, но аз приканвам Жоро да измисли начин недвузначно да сведе до вниманието на блогерите, че няма да е следствие от това, което сега ще приканя Вас. А то, приканването към Вас е, след като говорите за прочетени от Вас сериозни научни източници, да ги посочите. Естествено изчакайте Жоро да си направи клинчера, за да не се стигне до това, което съм сигурна, че ще се опитате да приложите като твърдение. :)

Хей сега ще го сдялкам клинчера, Мила. А ти засечи отново времето.
Ха ха ха
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: starforlife
Категория: Лични дневници
Прочетен: 1530557
Постинги: 572
Коментари: 10696
Гласове: 6818
Календар
«  Август, 2019  
ПВСЧПСН
1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031