Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
10.06.2019 23:02 - Как можете да спечелите 2000 лева за един час
Автор: starforlife Категория: Лични дневници   
Прочетен: 5144 Коментари: 51 Гласове:
40

Последна промяна: 11.06.2019 12:31

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
image image


image





Гласувай:
41



1. starforlife - И понеже един от тези, които НЯМА да се навият е Мери69, та да го светна няколко неща:
10.06.2019 23:03
Първо: Скъпа Мери, за покрива, където си пролича колко си зле с прилагането на математиката. Не, не си прав. Квадратурата на един покрив се движи в много тесни граници и изобщо не може да бъде най-различна, а празнодумането ти тогава (както и това на Венци) само идва да покаже колко си зле с наука, в която се пънеш като гладен комунист на ср~не.

Второ: Скъпа Мери, ти/вие от ирония май изобщо не разбирате, м?
Имам предвид, че когато се пошегувах, че онази прословута логическа задача (на която естествено ти НЕ даде вярно решение дори и от третия път) бих могъл да я използвам за първоначално отсяване на Програмисти - ти се хвана като първолак за тази ирония и само показа колко си ограничен.
Е... Преди малко се присетих за една реално давана от... Колега (ха ха ха) задача за Програмисти, която (и не само нея) аз тогава реших и сега ще ти сведа до знанието, за да разбереш какви задачи се дават на интервюта за такъв вид персонал и, че ти си някъде мнооого назад в хранителната верига.

ЗАДАЧА ЗА ПРОГРАМИСТИ. МОЛЯ ТЪПИ КОПЕЛЕТА ДОРИ ДА НЕ ЧЕТАТ ЗАДАЧАТА, ЗАЩОТО БЪДЕТЕ СИГУРНИ, ЧЕ ЩЕ СЕ КОМПЛЕКСИРАТЕ ПОНЕЖЕ ДОРИ ИДЕЯ НЯМА ДА ИМАТЕ КАК ДА Я ПОДХВАНЕТЕ.
...
Всъщност, задачата ще я допълня в постинга, защото най-малкото в коментар "по-голямо и равно" не би могло да се представи готино, а е съществено в задачата.
цитирай
2. kolevn38 - Честно казано аз също - по силен съм в литературата, спор няма:))))
10.06.2019 23:08
Но с удоволствие бих гледал!
цитирай
3. eva666 - :-)))) аз , също искам да гледам.
10.06.2019 23:34
жорооо, заЕби тази Мери..
покани Миссана ,той баш математик, аха професор човека
таман, да излезе от таз путетична матрица
най съм сериозна, както винаги
успех, ше следя
цитирай
4. starforlife - 2в1:
10.06.2019 23:52
~ 2. kolevn38
За гледане пари няма да давам.
Ха ха ха


~ 3. eva666
Уф, Юлче, сега ще излезе, че се отмятам, но да допълня нещо, част от което казах при Симо:
Офертата не важи за приятелят ми Любо (Вмир), защото той е доволно силен в математиката.
Сега ти ме присещаш да кажа, че тя не важи и за въпросния Мисана, който ако не се лъжа е наистина величина в математиката, а моето предизвикателство не е да се доказвам аз, а да покажа на идиотите, че те са кръгла нула пред мен в материя, която вземат по детински на подбив, а реално прилагат само доколкото да си сметнат хляба и киселото мляко в магазина.

Тоест, аз не твърдя, че съм някакъв математически гений.
Просто твърдя, че съм доооооста над средно ниво в математиката и то такава, каквато въпросните дори не са чували, а камо ли изучавали.
Учил съм 6 математики. Шест.
Успехът ми по предмета (говоря при висшите) е над 5. Доста над 5.
Ежедневно математиката присъства в работата ми. Ежедневно.
И да ми се плюнчат някакви си както казах използващи математиката на ниво "от 2 хляба по лев и 40 и 3 кисели млека по лев и 20, при дадени от мен 10 лева, чакам ресто за Х грама пърцуца" - е меко казано забавно, но определено не за тях.

Така, че: Вмир и Мисана НЕ могат да се възползват от офертата.
Иначе, в блога има съблогър, който пуска(ше) математико-логически задачи. Предимно и изключително. Не се сещам за НИК-а му сега. Той може. Защото мисля, че не е Професионалист и дори и да изгубя - ще ми е интересно и забавно.

Но пък като "извинение" за изключването на Вмир и Мисана, заявявам, че съм готов при същото условие (на 10 решени от мен задачи да бъдат решени поне 2 от отсрещната страна) да играя с/у двамата най-напъващи "математици" Мери и Борни.
Скъпи дами Мери, Борни, пръчки математиконеашладисани (Копукова да научи какво означава термина "ашладисване" преди да го използва), 2000 лева са ваши, ако двамата съвместно съумеете да решите поне 1/10-та от задачите, които реши моята скромна персона.
И, Мери, Борни, дами, скъпи, "гочематика" звучи доста по-гот от "левакоматика" каквато вие като леваци познавате, от мен да го знаете.
цитирай
5. morskipesni - Отново става шикотно
11.06.2019 09:45
Денят ми почва със смехотрес. Някакъв зашморцан орта-ормански ганчо ще ни учи как се вади пачка.
цитирай
6. eva666 - доста Е смела твоята оферта, гош..
11.06.2019 10:06
лично, аз,предпочитам..силни противници..полезно е..
каква мери,каква борни? какви..котки.и сладоледи..
това са графомани лаици, ибо-мераклии,като кака Хуйчка, и др 95% подобни.
а, тоз...шматарок, що те..преследва..гледам сън не спи..
ей, такива анонимни досади, като
тикви на плет, най най ги обичам...чу ли,Хуйч!!
казах...до скоро, и успех,жоре..

5. morskipesni - Отново става шикотно
09:45
цитирай
7. cortana - Добро утро, добро утро, добро утрооооооооо!! :):):))))
11.06.2019 10:29
morskipesni написа:
Отново става шикотно
Денят ми почва със смехотрес. Някакъв зашморцан орта-ормански ганчо ще ни учи как се вади пачка.
Вашият ден, поради липса на други интересни занимания на село, по дефолт започва в блогбг, където за пачка е смешно да се говори, особено когато дори не сте прочели постинга, за да схванете за какво се отнася. :)


eva666 написа:
доста Е смела твоята оферта, гош..
лично, аз,предпочитам..силни противници..полезно е..
каква мери,каква борни? какви..котки.и сладоледи..
това са графомани лаици.....
Напълно съм съгласна с Юлия, че не е интересно да обявяваш математически двубой на лаици. Затова предлагал да включиш при същото условие в предизвикателството и поне 'икономисто' и 'градския', те като счетоводители, би трябвало да са поне малко на 'ти' с математиката. :)

Вече има силно заинтересувани от офертата, които с присъствието си на всяка минута го заявяват. :):):)))))
Ето, вижте:
Последни 20 регистрирани посетителя
10:25 - blogbg
10:24 - blogbg
10:23 - blogbg
10:21 - cortana
10:00 - eva666
10:00 - zemela
09:43 - morskipesni
09:25 - .....
09:03 - alli
08:40 - kolevn38
08:18 - sofisofi
04:52 - rosiela
00:56 - .....
10.06 23:31 - eva666
10.06 23:30 - .....
10.06 23:17 - bobigadulkata
10.06 23:06 - kolevn38
10.06 22:54 - hellio
10.06 22:52 - librarian
цитирай
8. vmir - Хах, икономист0, тук под параван с надпис “морскипръдни” знаел как се правят пачки.
11.06.2019 11:57
И още не чактисва, че 90-те и малко по-късно, когато Решетников се разпореждаше в България и разпределяше не рубли, а долари за сваляне на партии, правителства и сриване на лева и заграбване на спестяванията, е безвъзвратно отминало.
Забравил е даже когато го предупредих да не се разкрива в напъните за сриване на валутния борд и активното му блогово съучастие в разпространяване на призивите и “професионалните съвети” за заплитане на аферата КТБ.
Не си спомня не само предупреждението ми, че пъдарят вече си е на мястото и пълната си неграмотност за невъзможността на просташките бандитски грабежи от 90-те, не си спомня даже кога изока, че е готов срещу 100 лева да гласува за всеки, който му ги даде.
Не си спомня поне как се хвалеше, че си броял доларите докато претакал зелето, а сега продължава да живее със сладките спомени от успешните кремълски акции по ограбването на българите…

Хайде, Мери68, разкрий, че те клеветя - обожавам да гледам как заемаш поза на ощипана мома.
цитирай
9. starforlife - Хайде в обедната си почивка да се включа и аз, баси:
11.06.2019 12:21
Значи... До преди малко смятах покрив. Естествено, че за това, което строя в момента. И бързам да предваря тези, които хич и изобщо не се интересуват от моята скромна персона, но следят изкъсо изявите ми на забавление тук и ще се юрнат по допирателната: "Хванахме ли те? Хванахме ли те, че лъжеш и дори не помниш кога какво си говорил? Покрив правеше преди две седмици, сега пак ли?"
Ами... ДА! Пак.
Защото съм го казал повече от красноречиво - жилищна площ. А тя може да бъде доста разгърната и нестандартна (вече - не е онова време, когато жилищата бяха монотонни и скучни и представляваха кибритени кутийки). И май наистина скоро ще напоказвам снимки, че да стане ясно, че строя нещо, което едва ли си представяте.
О, не, не казвам, че е нещо "ехааа, аааах" и т.н. При все, че ще има и басейн - хе хе хе. Просто казвам, че ако някой си представя един правоъгълник и едноскатен или двускатен покрив, то е време да спре да си рисува нещата за моята скромна персона, защото просто няма въображение за това.

Но да оставя дразнителствувателствата и да ви репликирам, баси:

~ 5. morskipesni
Фииу-фит.


~ 6. eva666
Ти и провокаторката Корти ме сигнализирате, че не е спортсменско от моя страна да предизвиквам... пенсии.
Затова хей сега ще разширя предизвикателството.


~ 7. cortana
10:25 - blogbg
10:24 - blogbg
10:23 - blogbg
Хааааа ха ха ха. Някои са помислили, че ще се научат как се правят пачки.
Ха ха ха


~ 8. vmir
Любо, здраво.
Зачекваш тема, която е сериозна и не й отива да се нищи под такъв ебаващ (но напълно сериозен в същността и изказването ми) постинг.
Планът Ран-Ът беше нещо, което точно измекяр-комунистите не позволиха да се случи по начина, по който го бяха разработили хората (експерти, а не... пишман-ик0н0мистчета) и което доведе до това вече 30 години да не можем да дръпнем осезаемо напред.
Същите хора разработиха подобни планове и за други бивши соц-държави, където бяха приложени в доста по-голяма степен и съответно те са вече там, където ние ще сме след поне още 20 години.
Но не би: Виновен комунист няма.
Нищо, че властта е все още в техните мръсни ръце и затова сме все още на този хал.
Светлина в края на тунела все пак се вижда, защото времето им, чисто темпорално и летално, изтича. И ще дойдат във властта млади и необременени хора, които ама абсолютно нищо не ги свързва с тази язва комунизъм.
цитирай
10. vencivaleri1951 - С математиката не знам, но на прима Виста ми се струва, че с аритметиката не са наред
11.06.2019 13:30
нещата. Ако даваш 100000рубли награда, то тя/наградата/във всеки случай е над 2700лв.
Нещо друго не ми е ясно Жоро. Ти мен, Мерлин, Радостина,...ли каниш,,на танц,, или всеки смъртен /или безсмъртен дори/ който дръзне да,,вземе молива,,
цитирай
11. vmir - Привет, Жоро,
11.06.2019 13:33
Тези пишман – ик0н0омис(т)чета от квотата на Кремъл не позволиха планът да се извърши в полза на българската държава, а го ожесточиха многократно, за да гепят парите. А сега като свършиха парите и Кремъл започна да гълта вода, почнаха да се правят на ощипани моми, нататък ще става още по-забавно.
цитирай
12. raff - Чакайте сега и аз да се обадя, защото нали съм профил на Стар! :D:D:D:D:D
11.06.2019 13:58
Стар, предизвикателството хубаво. Наясно сме вече, че си алфа-мъжкар и винаги си готов да премериш сили в едно или друго с тези, които се опитват да опонират на думи, в които си сигурен. Аз друго искам да те питам. Понеже вече съм наясно, че при теб нищо не е случайно, та ми се ще да ме открехнеш смяната на цвета на думата "Навити?" има ли някакво по-специално предназначение? Благодаря предварително за отговора и:
starforlife написа:
~ 2. kolevn38
За гледане пари няма да давам.
Все пак почерпка по бира ще има, нали така? Затова аз също се присъединявам към тези, които са навити да присъстват на математическата блогова олимпиада. :D:D:D:D
цитирай
13. cortana - 'Петима с/у един - така вече смятам, че е спортсменско.' :):):)))):):)
11.06.2019 14:03
:):):))))
Абееее..... Силите все още са неравни като те зная какъв си математик, но приемам, че е 'спортсменско'. :):):):)))
цитирай
14. cortana - :):):))))
11.06.2019 14:07
vencivaleri1951 написа:
С математиката не знам, но на прима Виста ми се струва, че с аритметиката не са наред нещата. Ако даваш 100000рубли награда, то тя/наградата/във всеки случай е над 2700лв.

Напротив, другарю Венци, напълно наред са нещата, но Жоро както обикновено е една крачка напред в мислите и съжденията си. А аз като негов най-секси и умен клонинг ще те разкрия сега тайната. :)
А тя е, другарю Венци, че докато вие се престрашите да се хванете на предизвикателството на Жоро, рублата вече ще се е още повече обезценила и 100 хил. рубли няма да са както казвате 2700 лева, а ще са 2000. :):):)))))


vencivaleri1951 написа:
Нещо друго не ми е ясно Жоро. Ти мен, Мерлин, Радостина,...ли каниш,,на танц,, или всеки смъртен /или безсмъртен дори/ който дръзне да,,вземе молива,,

Къде тук виждате Жоро да предизвиква другарката Радостина? Не мислите ли, че прекалено се самоподценявате да я слагата все пак в редичката наравно с вас, изброените? :):)
Освен това, Вие май забравяте, че поне два пъти сам предизвиквахте Жоро на подобни двубои, единият например беше свързан с твърдението Ви, че готвите по-добре от него, а така и не се състояха подобни провокирани от Вас двубои, при все, че Жоро се съгласяваше всеки път и дори поемаше разходите по организацията.
..... Играхте ли шах с Жоро, другарю Венци? НЕ! НЕ ПОРАДИ НЕГОВО ОТКАЗВАНЕ, А ТОЧНО ПОРАДИ ВАШИ И ТО ПРИ ПОЛОЖЕНИЕ, ЧЕ САМИЯТ ВИЕ СТЕ ПРЕДИЗВИКАЛИ.
..... Надготвяхте ли се с Жоро, другарю Венци? НЕ! НЕ ПОРАДИ НЕГОВО ОТКАЗВАНЕ, А ТОЧНО ПОРАДИ ВАШИ И ТО ПРИ ПОЛОЖЕНИЕ, ЧЕ САМИЯТ ВИЕ СТЕ ПРЕДИЗВИКАЛИ.
..... Надпреварвахте ли Вашия 'Москвич' май беше с Жоровата 'Тойота' по проходимост? НЕ! НЕ ПОРАДИ НЕГОВО ОТКАЗВАНЕ, А ТОЧНО ПОРАДИ ВАШИ И ТО ПРИ ПОЛОЖЕНИЕ, ЧЕ САМИЯТ ВИЕ СТЕ ПРЕДИЗВИКАЛИ.
Ако се замисля, ще се сетя и за други Ваши предизвикателства към Смарти, на които той се е съгласявал, но така и не са се състоели, защото просто Вие можете само да говорите празни приказки.
..... Отидохте ли на строителния обект на Жоро, за да видите с очите си неща, които на вас, групичката ви, ви дай да оспорвате? А и да Ви изпита на тема заваряване и пресмятане на покриви? Както и да се убедите с очите си кой работи и какво умее с ръцете си? НЕ! НЕ ПОРАДИ НЕГОВО ОТКАЗВАНЕ, А ТОЧНО ПОРАДИ ВАШИ И ТО ПРИ ПОЛОЖЕНИЕ, ЧЕ САМИЯТ ВИЕ СТЕ ПРЕДИЗВИКАЛИ.

Да продължавам ли, другарю Венци? :)
Тоест, Жоро е такъв мачо не за друго, а защото когато говори, не приказва като вас, а говори от позицията на човек, готов да защити думите си реално и неоспоримо. Само, че не се навивате на такива неща, защото после трябва да сте поне 100 пъти по-двулични и безочливи, че да продължите да се занасяте за това и онова, за което вече със сигурност ще знаете, че правотата не е ни най-малко на ваша страна.
цитирай
15. radostinalassa - 14. cortana
11.06.2019 14:51
Протестирам срещу това, че тук някои ме наричат другарка. Комунизмът свърши, спете спокойно. Винаги съм била на ти с математиката, в сравнение с моите съученици.
цитирай
16. vmir - Радостинка не обича комунизма.
11.06.2019 15:09
Тя само обожава ленинизма, сталинизма и висшият им стадий - путлеризма. И по математика слага в малкото си джобче ВВ1951 + кофичко + Крумчервеносигналний + икономист0, (ака мери68 и морски пръдни), които са капиталисти, но не са разбрани още от никого.
цитирай
17. eva666 - воймире, да не пропусна ,да те поздравя, Ти си Цар на коментите..мн верен и точен комент
11.06.2019 16:04
анонимен написа:
Тези пишман – ик0н0омис(т)чета от квотата на Кремъл не позволиха планът да се извърши в полза на българската държава, а го ожесточиха многократно, за да гепят парите. А сега като свършиха парите и Кремъл започна да гълта вода, почнаха да се правят на ощипани моми, нататък ще става още по-забавно.


а, кой топз ..морски пръдни??
Ики Маус, верно ли?
ха ха, брех, чудооо..
цитирай
18. radostinalassa - Разбира се, че не мога да се меря ...
11.06.2019 16:22
по информатика с Лайфчо, както и той се отказва веднага от физиологията на Ер. Особено когато ми зацепва блога.
16. vmir - Ти си говори само от свое име, с мене не бива да се занимаваш. Дали ще бъде Путин или друг не е важно. Важно е да не е Горбачов или Елцин. Понятно ?
С гореизброените блогъри имаме доста разногласия. Чети по- внимателно, Вм....я.
цитирай
19. vmir - 17. eva666, Нема чудо, Ики Маус първо искаше да е британски корифей (the economist),
11.06.2019 16:51
после да е поне британец (merlin69), сега е кандисал да си въобразява, че е поне в Германия (морски пръдни).

Драмата му е велика, защото иска Запад, но хранително е свързан с Изтока, а Кремъл раздава български постове само срещу условието да вредят на България, което пък прави почти невъзможно изпращането му на Запад както някога. Той обаче още не може да схване какво се случва и затова му напиня да възпява Балтика, защото си мисли, че камъняците там са като пясъка по черноморието.
цитирай
20. vencivaleri1951 - Уважаеми ,,Кортана,,
11.06.2019 17:13
Нещо бъркате. Невъзможно е да съм предлагал ,,дуел,, между Рафчрто и ,,московеца,, защото вторият е със свалени номера . Предложих и вие , а не Жоро /!?/приехте да се
Разходим до Говедарци и там да развлечем гостите във фамилното хотелче на съпругата ми като всеки от нас предложи свое меню в ресторанта. Не ставаше въпрос за ,,Рафа,, , а за това колко ще ми е притеснено от БМВто на Жоро или Аудито с моето скромно народно возило. А иначе мога да те уверя, че там където минава префасонирането москве-повдигнато и направено на пикап Рафа ще се изори. Казвам го това от опит-дърпал съм Фронтера /а тя е и с бавни/ на един пишман ловец
Шах с Жоро не съм договарял, а с Емир, който разбирайки ми нивото /ниско ниво имам предвид/ отказа да си губи времето с мен . Жоро се самопокани, но за мен , като русофил, неканения гост,, хуже татарина,, толкова за препратките ти в миналото.
За днес:
Въпросът ми беше дали поканата е за блогърите с които Жоро си кореспондира, или за всичко което ,,шава и мърда,, Колкото до подценяването или надценяването-не съм се приемал никога като човек подценяващ някого.Приемам всеки, който помни какво са го учили мама и тате през първите седем години и не приемам грубияните и простаците ,дори когато са неприлично богати и притежават квартал недвижимост. Тук не визирам този за когото мислиш, а самозабравил се мой приятел някога.
цитирай
21. starforlife - СЕГА ОТ ПРОФИЛА НА ЖОРО ЩЕ ПИША АЗ, КОРТИ! А ЗАЩО, НЯКОЙ МОЖЕ ЛИ ДА СЕ ДОСЕТИ? :):):)
11.06.2019 17:33
Ще репликирам само другаря Венци, защото както всеки нормален човек, мразя лъжата и преиначаването. :)
Другарю Венци, разбира се, че имаше Ваша приказка, която и сега продължавате, без да осъзнавате колко сте смешен в очите на околните, че 'Москвичът' Ви ще бие 'Тойотата' по проходимост. Не ме карайте да търся сега, но то и в момента се вижда как продължавате да говорите глупости.
'Москвич', без да е пипнат двигателя, да е по-проходим от 'РАВ 4х4'?! Ама Вие сериозно ли?!
Спомняте ли си как Жоро Ви предизвикваше да изкачите паметника в родния му град? Веднъж по стълбите, спускайки се по хълма отляво или отдясно и веднъж по хълма, а след това спускайки се по стълбите. :)
Жоро не се е самопоканвал на шаха с Вмир, а последният го беше поканил, притеснявайки се, че не ще отидете сам, а поне с онзи, за когото Жоро разказва как сте се гърбили да му правите реклама. След малко ще засегна и това. Така, че, когато говорите нещо, нека е правдиво, защото още тогава Жоро обясни за поканата му от страна на Вмир.
А иначе, засягам сега и това, което казах за комплексаря, на когото се гърбите да правите реклама, а именно корешът Ви 'икономист'. :)
Жоро разказва и не само аз видях личните съобщения от преди години от Ваша страна до него, че сте го предизвиквали на шах, а икономистчо да го надстрелял.
ТВЪРДИТЕ, ЧЕ ТОВА Е ЛЪЖА ЛИ? ЗАЩОТО ИМА ЛИЧНИ СЪОБЩЕНИЯ, КОИТО МНОГО ХОРА МОГАТ ДА ПРОЧЕТАТ, ЛОГВАЙКИ СЕ В ПРОФИЛА НА ЖОРО!
Така, че, опит от Ваша страна да принизявате Жоро е имало и то много пъти. В същите тези лични съобщения има и подигравателното от Ваша страна да си мерел данъчната декларация със същия комплексар. За икономистчето говоря като комплексар.
И ЖОРО И ТОВА ВИ Е ПРЕДИЗВИКВАЛ: ДА СЕ НАДСТРЕЛВА С ВЪПРОСНИЯ И ДА СИ ПРЕМЕРЯТ ДАНЪЧНИТЕ ДЕКЛАРАЦИИ! ТАКА ЛИ Е ИЛИ ОТНОВО АЗ СИ ИЗМИСЛЯМ?!
Естествено никое предизвикателство на Жоро не е прието от никой от вас, защото вие сте просто едни нещастници, които си създаваха един другиго пиар през годините, но дойде времето когато един МЪЖ ви каза "ДОТУК!" и всеки вече вижда колко сте нещастни.
Така, че, Жоро предизвиква тук тези, които в една или друга светлина са се правели на това, което не са:
- Вас: заради многократните опити да изкарате, че Жоро не говори истината и/или е по-назад в това или онова от Вас или някой от жалката Ви компанийка
- Какин Кофичко: заради правенето му на мъж през годините спрямо кого ли не от 'по-скромните' тук, а когато опря ножа до 'Тетевен', проличаването що за мишленце е.
- Пумпалчо и Борни, заради опитите им да се ебават на тема математика, където определено не могат да се мерят с 1/10та от знанията на Жоро
- Корешът ви, 'икономист': заради многото му лъжи с цел да се прави на вървежен през годините и същото му недостойно поведение спрямо хора, с които не може да мери най-малкото възпитание. Тук не визирам Жоро, а да речем блогерът 'Планините на България'.

Сега осъзнавате ли защо е цитирал вас, петимата?
Не защото сте му нещо неприятни. А защото вие сте неприятни. За повечето от околните.
цитирай
22. radostinalassa - cortana
11.06.2019 18:14
Предлагам ви да взимате алкохолна проба на Коко 38, който се числи към вашата група, преди да пусне постинг. Съвсем се е олял вече. Предполагам , че това е причината. Другите варианти са по - ужасни.
цитирай
23. анонимен - . Приемам всеки, който помни какво ...
11.06.2019 20:29
vencivaleri1951 написа:
.Приемам всеки, който помни какво са го учили мама и тате през първите седем години и не приемам грубияните и простаците ,дори когато са неприлично богати и притежават квартал недвижимост.

Не спирам да се изумявам на наглостта на написалия това изречение! Този, който не приемал "грубияните и простаците", е употребявал по мой адрес думи, от които сигурно би се зачервил и най-обръгналия! Я да попитам колко пъти въпросният се възмути от наглото парадиране с пари на кореша си, който на всичкото отгоре намесваше в цялата си вербална тиня и собственото си дете, и чужди деца?
Не мога да повярвам, че е възможно да има такива мерзавци!
цитирай
24. librarian - 'Петима с/у един - така вече смятам, че е спортсменско.'
11.06.2019 20:49
:-):-):-)
Стар, като спра да се смея, ще коментирам надявам се адекватно. :-)
цитирай
25. cortana - Анджи, привет! :)
11.06.2019 21:02
angpiskova написа:
vencivaleri1951 написа:
.Приемам всеки, който помни какво са го учили мама и тате през първите седем години и не приемам грубияните и простаците ,дори когато са неприлично богати и притежават квартал недвижимост.

Не спирам да се изумявам на наглостта на написалия това изречение! Този, който не приемал "грубияните и простаците", е употребявал по мой адрес думи, от които сигурно би се зачервил и най-обръгналия! Я да попитам колко пъти въпросният се възмути от наглото парадиране с пари на кореша си, който на всичкото отгоре намесваше в цялата си вербална тиня и собственото си дете, и чужди деца?
Не мога да повярвам, че е възможно да има такива мерзавци!

ИМЕННО!
Именно затова Жоро е предизвикал тези блогери, защото всички са с претенции.
..... Кофичко, (така се ебаваме с предаторчето откакто се покри като мишленце на срещата, която спомняш си сам насрочи и предизвика) защото е един обикновен трол, който помпи на поразия всичко що е русофил и освинва блога от години. А и е от тези неграмотни хора, които се правят и зад привидно нарочен сленг се опитват да прикрият слабата си езикова култура и незадоволителни познания в области, за които не се срамува да се опитва чрез заучени термини и дежурни изрази да се опитва да се представя за начетен.
..... Венци, защото е двуличен и празнодумен. Освен това не се срамува да оспорва неща, които по неоспорим начин са поднесени като факти и обстоятелства. А специално по това, което си написала за него, ще си позволя да припомня, че Венци се е възмущавал от изрази на Жоро, които бяха НЕГОВИ! :):):) Жоро беше копирал думи на самия Венци от преди години, от негови коментари и ги поднасяше все едно ги казва той на момента на същия. И онзи като се завъзмущава..... :):):))) Не е ли супер двуличие да те ебават с ТВОИ думи, които ти да роптаеш, че са цинизми?! Да не можеш да познаеш себе си!!!
Без думи просто!!
..... Икономистченцето, точно по причините, които ти сама изтъкваш: Понеже е един абсолютен комплексар, който не смее да опонира на Жоро, защото отдавна е наясно, че той не е като всички онези, спрямо които се е правил на това, което не е и ще бъде направен за още по-голям смях пред всички.
Значи когато този комплексар стотици пъти се е опитвал да парадира и то често с нагласени и лъжливи неща, той според Венци е достоен и видите ли е нива над околните, а когато Жоро започна нарочно да дразни с показване на някои материални неща, е комплексар и така нататък?
Интересна логика!
Само където Жоро е такъв, какъвто е не от година, че да започне това си поведение от тогава. И само където дойде момент, в който му писна да гледа разни комплексари как издевателстват над голяма част от околните.
..... Пумпалчо и Борни, за тях няма смисъл да уточнявам защо са включени. Първият се опитва да изкара Жоро едва ли не неможещ да смята събиране и изваждане, при все, че си личи хич да го няма в математиката, а вторият се опитва да бъде на гребена на вълната и интересен за групичката им на гърба на този, от когото се отвърна единствено защото показа нехаресването си на Русия и комунистите.
цитирай
26. radostinalassa - Виждам, че Лайфчо...
11.06.2019 21:24
го целуват поне 5 папи. Дано е добър и в математиката .
цитирай
27. cortana - А сега ще призная:
11.06.2019 21:27
АЗ, КОРТИ, ПУСНАХ 1200 НАПОМПВАЩИ ПРОЧИТА НА ТОЗИ ПОСТИНГ!
Защото не е честно и няма да я бъде Кофичко да изтласква постинги от 'първа', стигнали там по нормален начин, само защото не му харесват и да качва там протежетата си с мисълта, че прокарва идеи.

Сега ще напомпя и приятеля на Жоро, Симо, с постинга му за Чернобил, защото се говори за истината на една трагедия през погледа на участвали в нея и хората трябва да гледат на нещата правдиво, а не да се затварят устите на неудобните някому, отново изтласквани на заден план от глупаци като въпросния Кофичко.
цитирай
28. анонимен - Корти,
11.06.2019 21:45
това са долни хора и мисля, че това е ясно на всеки здравомислещ. От тях не можеш да очакваш нито коректност, нито обективност, нито почтеност.
И, да, както много пъти съм казвала, моите уважения към Жоро и куража, който прояви и проявява, за да ги сложи на мястото им.
Но колкото съм отвратена от такива като тях, трижди повече се дразня от овчедушието на всички останали, които наблюдават с безразличие поведението им години наред. И после се чудят защо животът им бил такъв или онакъв! Ми какъв да ви бъде, бе, хора? Вие кого защитихте, когато го каляха и оплюваха? Зад кого застанахте? Кого подкрепихте? Ами как после очаквате някой да се застъпи за вас?
Защото ви казвах, че проблемът, който смятахте, че е между мен и такива като тях, ще стане и ваш. Права ли бях? А?
Не ми отговаряйте. Само гледайте на какво заприличва първа - това, което вие сами си докарахте.
цитирай
29. netnagalfonka - Това лудо двемогилско влечуго п...
11.06.2019 21:48
Това лудо двемогилско влечуго помпи все едни и същи.
Не е кофичко, а вманиачена гнусна твар.
Докато блогът не се отърве от пърдятора, напомпил всички 6 поста на пъра и още два други, тук ще е кочина.
цитирай
30. netnagalfonka - Тоя път пискова е права. Цял блог ...
11.06.2019 21:51
Тоя път пискова е права.Цял блог гледа безучастно как едно лудо влечуго помпи все едни и същи муцуни, преръщайки сайта в нужник, какъвто е самият той, и някакъв уродлив предатор ще се гаври с всиички.
цитирай
31. starforlife - Добра вечер на всички.
11.06.2019 22:00
И приемете моите извинения, че няма да ви репликирам сега, защото съм страшно уморен, а имам и работа, която ще ме държи поне до 3 зад компютъра.
Затова - сега ще пия една бира и ще натисна педалите в област, която ми е професионално поприще, а не удоволствие, каквото е да върша десетки физически неща, включително да строя от "А" до "Я" - ха ха ха.

Само искам да кажа на Анджи, че аз не го правя за околните и дори от тях очаквам обратното отношение, а то вече е и факт.
Правя го за себе си!
Както търпя келеметата на улицата, ебаващи се с някого до един момент, а после или те или аз - така търпях и въпросните келемета.
Е... Забелязвате ли, че стихнах вулгарния си език? Че само от време на време пускам по някоя и друга "обидна" дума, за да не излизат от кондиция?
А збелязвате ли, че тяхното отношение към мен не се променя и по този начин показват къде са?

В последния ред на мисли искам отново да благодаря на Венци, че се държи относително коректно.
Но все пак да ти кажа, Венци, че продължаваш да не си на нужното ниво.
Например: Често като върша нещо по ЖИЛИЩНАТА ПЛОЩ, в съзнанието ми отекват думите ти да съм бил запомнел, че еди какви си строежи били най-скъпи.
Венци, отлично се разбира, че по този начин заобиколно ми казваш: "Жоро, не ги разбираш нещата и по-добре не лъжи, защото поне мен не можеш да излъжеш..."
Изненада, Венци: Отлично разбирам нещата, в нищо включително по строежа не излъгах и/или не преиначих, не задигнах - просто ти, пич, не си в час и дори ще си позволя да кажа, че си бил страничен наблюдател и теоретик.
А точно заради такива сме на този хал.
Нищо лично и не ми се обиждай. Просто запомни ти едно от мен: Аз, Георги Стоименов не говоря колкото да не заспя или да се правя пред някой си. Когато нещо говоря, то не е празни приказки и винаги мога да го докажа по неоспорим начин.
Винаги!
цитирай
32. radostinalassa - 27. cortana
11.06.2019 22:02
А взе ли му алкохолна проба? Този субект ругае като облъчен от Фукушима. Селяндур, селяндур, но трябва да има и цензура за простаците. Ега си приятеля, кокошкар.
цитирай
33. vencivaleri1951 - Едва ли може да бъде обиден човек
11.06.2019 22:08
превърнал ,,дело за избрани,, в най-древната професия

quote=angpiskova]
vencivaleri1951 написа:
.Приемам всеки, който помни какво са го учили мама и тате през първите седем години и не приемам грубияните и простаците ,дори когато са неприлично богати и притежават квартал недвижимост.

Не спирам да се изумявам на наглостта на написалия това изречение! Този, който не приемал "грубияните и простаците", е употребявал по мой адрес думи, от които сигурно би се зачервил и най-обръгналия! Я да попитам колко пъти въпросният се възмути от наглото парадиране с пари на кореша си, който на всичкото отгоре намесваше в цялата си вербална тиня и собственото си дете, и чужди деца?
Не мога да повярвам, че е възможно да има такива мерзавци!
[/quote]
цитирай
34. eva666 - !!! точноооо ...писна ми да го казвам всеки ден...Блокук Черен, и 3 куТки се въртят край него
11.06.2019 22:21
30. netnagalfonka - Тоя път пискова е права. Цял блог ...
21:51
Тоя път пискова е права.Цял блог гледа безучастно как едно лудо влечуго помпи все едни и същи муцуни, преръщайки сайта в нужник, какъвто е самият той, и някакъв уродлив предатор ще се гаври с всиички.

цитирай
35. анонимен - Само една реплика
11.06.2019 22:26
към мерзавеца от ком. 33 - зад всичко, което съм постигнала, стои МОЯТ труд с МОИТЕ идеи. Достатъчно е да пуснеш името ми през Гугъла и да видиш, че го има не само в сайта на БНР, а и на доста други места, в т.ч. и в чуждестранна преса.
Твоите публикации в чужбина? А?
Кога те потърсиха за интервю от чуждестранна медия? А?
цитирай
36. starforlife - ~ 33. vencivaleri1951
11.06.2019 22:46
Венци,
наминавам и чета нещо, което ме принуждава овладяно да излезна от добрия тон.
цитирай
37. starforlife - За да е ясно, че ще пиша не в състояние на афект, ще отложа коментара си по този ти абсолютно педалски коментар.
11.06.2019 22:49
Ще коментирам след час примерно.
За да е еднозначно ясно, че каквото напиша, го пиша с ясното съзнание и от позицията на Мъж, а не нищожество като теб!
цитирай
38. pompadurkabezsutien - А пък лудия пърдятур качи к. . . а В...
11.06.2019 22:52
А пък лудия пърдятур качи к...а Валдор над теб,хохо.
цитирай
39. анонимен - А пък лудия пърдятур качи к. . . а В...
11.06.2019 23:01
pompadurkabezsutien написа:
А пък лудия пърдятур качи к...а Валдор над теб,хохо.

Аз лично се радвам, че това се случи, защото е чудесна илюстрация какво изскача най-отгоре като качество, с чия помощ и благодарение на чие безхаберие.
цитирай
40. vencivaleri1951 - A кой е казал, че тези с най древната професия не са търсени. И държави са управлявали,
12.06.2019 00:34
[и държави са затривали. Аз от твоите публикации научих, че Русия след ,анексирането на Крим/ето наричам нещата с истинското име-анекс/ се сдобила с излаз на Черно море, че два дни преди кладата в Одеса как в Украйна всичко било спокойно.
Помня и как покани в открито писмо самолетоносачи на янките в открито писмо-напук не само на Путин, но и на Архимед. Добре, че не си японка сударня защото след като разбра какво глупости пишеш щеше да си направиш сепуко.
Виж, Сократ не е написал нито ред , но за него толкова е написано, че на домакина няма да стигнат всички плотове, във всичките му къщи/настоящи
и бъдещи/ да го подреди.


ote=angpiskova]към мерзавеца от ком. 33 - зад всичко, което съм постигнала, стои МОЯТ труд с МОИТЕ идеи. Достатъчно е да пуснеш името ми през Гугъла и да видиш, че го има не само в сайта на БНР, а и на доста други места, в т.ч. и в чуждестранна преса.
Твоите публикации в чужбина? А?
Кога те потърсиха за интервю от чуждестранна медия? А?[/quote]
цитирай
41. vencivaleri1951 - Жоро, не вдигай кръвно
12.06.2019 00:38
starforlife написа:
Венци,
наминавам и чета нещо, което ме принуждава овладяно да излезна от добрия тон.


Това е метафора само. Ако беше в буквалния смисъл, щеше да е умряла от глад
цитирай
42. vmir - 41. vencivaleri1951,
12.06.2019 07:16
Венци, това, че от малък си слушал единствено, че опорните точки на рода ти са светата истина, не ги прави по-верни от вярванията на Пискова. Ако много държиш да сравняваш твоите с нейните, престани да кичиш своите с кремълски идиотии, и кажи честно колко фамилии са разгонени, колко хора са заврени в кучи задник или изтрепани заради вярванията на Пискова, пък после ги квалифицирай с безумната самоувереност, че твоите са връх на истината, а нейните достойни за обругаване и подигравка.

P.S. Кремълските опорни точки са манна небесна единствено за мерзавци, които нямат други основания да властват и издевателстват, освен с преднамерено изопачаване на всяка изстрадана от останалите истина. Мои предци са умрели за обединението на България, а твои са получавали медали и привилегии за криминализиране на решителността за обединението на България. А ти днес продължаваш да се биеш в гърдите благодарение на това, че много хора са били принудени да крият истината, за да спасят наследниците си от преследванията на безскрупулни типове, назначени от Кремъл да тероризират и да се гаврят със сънародниците си. Ти непрекъснато замазваш цялата тази мерзост, Пискова няма заслуги към нея.
цитирай
43. starforlife - ~ 41. vencivaleri1951
12.06.2019 07:35
vencivaleri1951 написа:
starforlife написа:
Венци,
наминавам и чета нещо, което ме принуждава овладяно да излезна от добрия тон.
Жоро, не вдигай кръвно
Това е метафора само. Ако беше в буквалния смисъл, щеше да е умряла от глад

Венци, карам 48-мата година, но досега поне кръвното ми е било винаги 120/80. Така, че за кръвното ми не се безпокой. По-скоро се тревожи за подлия си език, защото съм от хората, които без да им мръдне кръвното, имат психиката да ти го резнат с 2мм., че да усетиш какъв ти е проблема, но все пак да не започнеш и да фъфлиш лъжите и педерастийте си.

ПС: Не това щеше да е коментарът ми снощи, а щеше да е доста дълъг и цветущ и засягащ и педали като корешът ти например.
Когото например, Венци, мога лице в лице да го нарека както реша и поименно - ето това е огромната разлика м/у мен и вас - мъжеството да стоиш зад действията и думите си с личността си, а не интернет-мижитурковщината като при вас.
цитирай
44. starforlife - А сега все пак малко "образование" за теб. Защото такава е природата ми - да помагам дори на тези, които не го заслужават.
12.06.2019 07:36
Когато цитираш чужди коментари... Нещо, което ти казах да се отксажеш да правиш, защото създаваш каши... Но понеже ти не ме послуша, та съм "принуден" да те образовам...
Та:

Когато цитираш чужди коментари, стринговете, Венци,
[quоte=vencivaleri1951]
и
[/quote]
задават начало (първият стринг) и край (вторият) на цитирания от теб чужд коментар и съответно думите му се оформят (прегледно) по предвидения от платформата начин.
Тоест, Венци, кликваш СЛЕД (някои практикуват и преди, което не е куул, защото все пак репликата би следвало да последва репликираното, но тяхно право) [/quote] и пишеш своята реплика.

Сега... Не съм сигурен кога и това стопанисващите отдавна (реално от тогава и започнаха проблемите) блога, оакаха и това, но:
Ако желаеш да пишаш по-дълъг от уж допустимите 2000 символа коментар, процедираш по следния начин: Като кликнеш след [/quote], напиши кратка част от коментара си и го излъчи.
След това вляз в режим на редакция на коментара и дописвай в него колкото ти душа сака - ограничението от 2000 символа няма да важи.
Е... Аз пиша коментарите си по различен и по-лесен начин, но нека него запазя за себе си и Приятелите си тук (за напъващите - пиша ги тук, а не в програма някоя си) - все пак аз съм била-охранител, не ги разбирам работите, а и чашите на 99% от околните са пълни та чак препълнени и кой съм аз, че да ги уча на това и онова?

ВНИМАНИЕ: НЕ ИЗПОЛЗВАЙТЕ СТРИНГОВЕТЕ, КОИТО ПО-ГОРЕ ЦИТИРАХ!
Имам предвид [quоte=vencivaleri1951] и [/quote]
А защо - нека отговори някой от "умните".
Ти, Венци, можеш ли да отговориш?
цитирай
45. анонимен - Мисля, че думите бяха
12.06.2019 08:19
на Макрон: "Морален императив е да не се харесаш на определени хора". Е, радвам се, че ВВ е сред тях.
Поздрави на домакина и на Вмир!
цитирай
46. vencivaleri1951 - Вмире, това с дядовците стана вече правителствена линия май.
12.06.2019 10:32
Моите са имали късмет и са оцелели.,.Кой преди 9ти септември, кой след. Аз съм рязък с Пискова, не заради убежденията и, а заради липса на такива. Виж, съвсем наскоро бе 9ти юни и няма как да не свържем тази дата с едно гениално поколение от
творци и журналисти като Хербст, Милев, Румянцев, Страшимиров, Кандев....Това са хора които са с коренно различни политически пристрастия,,воюващи,, епистоларно
в изданията си и завършили живота си по един и същи начин. Загиват убити /Страшимиров успява да избяга навън/ защитавайки достойнство и професия.
В Лозенец съседи ни бяха от фамилията на Даниел Крапчев...също убит заради словото си, но след 9ти септември. Аз не съм съгласен със словото, му,но не мога да не направя поклон пред достойнството и ерудицията която е имал този човек. За това казвам, че това е професия за призвани. Моите ,,опорни точки,, ме карат да симпатизирам на публицистиката на изброените от мен, отколкото на тази на Пеевски и Сорос. Светът изстръпна и ,,застана на колене,, пред онова гениално поколение, което България по вчера не роди, а и едва ли ще роди. Днес журналистиката не е рупор на идеи и истина, а ехо на власт и капитал имеещите. Не напразно ни отреждат срамни позиции в свободата на словото. Как тогава да не си спомним за жриците на любовта.
цитирай
47. анонимен - Моите са имали късмет и са оцелели., ...
12.06.2019 11:47
vencivaleri1951 написа:
Моите са имали късмет и са оцелели.,.Кой преди 9ти септември, кой след. Аз съм рязък с Пискова, не заради убежденията и, а заради липса на такива. Виж, съвсем наскоро бе 9ти юни и няма как да не свържем тази дата с едно гениално поколение от
творци и журналисти като Хербст, Милев, Румянцев, Страшимиров, Кандев....Това са хора които са с коренно различни политически пристрастия,,воюващи,, епистоларно
в изданията си и завършили живота си по един и същи начин. Загиват убити /Страшимиров успява да избяга навън/ защитавайки достойнство и професия.
В Лозенец съседи ни бяха от фамилията на Даниел Крапчев...също убит заради словото си, но след 9ти септември. Аз не съм съгласен със словото, му,но не мога да не направя поклон пред достойнството и ерудицията която е имал този човек. За това казвам, че това е професия за призвани. Моите ,,опорни точки,, ме карат да симпатизирам на публицистиката на изброените от мен, отколкото на тази на Пеевски и Сорос. Светът изстръпна и ,,застана на колене,, пред онова гениално поколение, което България по вчера не роди, а и едва ли ще роди. Днес журналистиката не е рупор на идеи и истина, а ехо на власт и капитал имеещите. Не напразно ни отреждат срамни позиции в свободата на словото. Как тогава да не си спомним за жриците на любовта.

Първо, проевропейските ми убеждения не са тайна и съм ги заявила, откакто съм се регистрирала тук. И ти го знаеш много добре - това го пише черно на бяло на аватара ми. И сега е моментът да кажа още нещо, което досега съм премълчавала - ако съм резервирана към руснаците и тяхната система на управление, това не се дължи на нечия пропаганда, а на личен опит от контактите ми с тях. Защото работата ми е такава, че общуваме с всякакви хора от всякакви националности и навсякъде в системата.
Всеки нормален човек ще избере система, която му позволява да се развива, а не да го мачка, като изхвърля отгоре такива като теб и дружките ти.
цитирай
48. vmir - 46. vencivaleri1951 , Венци, човек би могъл да си помисли, че
12.06.2019 13:08
най-много ти липсват времената отпреди стотина години, където Пискова да е самия Гео Милев или Смирненски, а ти не можеш да й простиш, че не тя е написала „Червените ескадрони”. А кой оправдава жертвите на червения терор с “Такова беше времето”???

Спри се, бре човеко!

Не е необходимо да се утрепи човекът, за да се докаже талантът му и чак след това да бъде уважаван. Между впрочем, с какво би трябвало да респектира “Червените ескадрони” на Смирненски??? Освен с гениалното стихоплетство, вдъхновявящо трагичната възхвала на смъртта, ужасите, и унищожението, приравнени с романтичното наивно очакване на обещаваното светло бъдеще??? Нима доказаното безскрупулно възползване от романтичните заблуди на наивниците за теб е източник на носталгия? Как може да не ти е жал заради фаталната наивност на творците, станали жертва на собственото си лековерие или податливост към безскрупулни пропагандни измами??? Защо всичко това трябва да се повтаря, след като резултатите се виждат от ясно по-ясно???
цитирай
49. анонимен - ПП
12.06.2019 15:47
Та...като заговорихме за свобода на словото, ето едно линкче към "най-свободната" в това отношение страна:

http://bnr/post/101131301/blizo-100-zadarjani-na-akcia-v-podkrepa-na-jurnalista-ivan-golunov-v-moskva

Първо, видяхме на какво подложиха този журналист, сега се вижда на какво подлагат и дръзналите да го защитят. Та да говориш за свобода на словото и да си затваряш очите пред една от най-репресивните държави в това отношение...как се нарича подобно поведение?
цитирай
50. vencivaleri1951 - Вмире, не схващаш
12.06.2019 18:24
анонимен написа:
най-много ти липсват времената отпреди стотина години, където Пискова да е самия Гео Милев или Смирненски, а ти не можеш да й простиш, че не тя е написала „Червените ескадрони”. А кой оправдава жертвите на червения терор с “Такова беше времето”???

Спри се, бре човеко!

Не е необходимо да се утрепи човекът, за да се докаже талантът му и чак след това да бъде уважаван. Между впрочем, с какво би трябвало да респектира “Червените ескадрони” на Смирненски??? Освен с гениалното стихоплетство, вдъхновявящо трагичната възхвала на смъртта, ужасите, и унищожението, приравнени с романтичното наивно очакване на обещаваното светло бъдеще??? Нима доказаното безскрупулно възползване от романтичните заблуди на наивниците за теб е източник на носталгия? Как може да не ти е жал заради фаталната наивност на творците, станали жертва на собственото си лековерие или податливост към безскрупулни пропагандни измами??? Защо всичко това трябва да се повтаря, след като резултатите се виждат от ясно по-ясно???

Не съм споменавал Смирненски, макар, че той също е от това надарено поколение-не е жертва и не е журналист.
Изброените от мен са в различна разцветка. Хербст е антикомунист и може да се каже, че е държавен Цензор. Страшимиров е в ръководството на ВМРО и бивш депутат-също антикомунист. Милев левее, но е далеч от комунистите....
Тоест хора със съвсем различни възгледи и усещане но призвани за професията си не трепват и казват истината каквато я виждат.За съжаление думите им излизат пророчески, а и плащат жестока цена за тях. А иначе всичките са сравнително заможни хора, блестящо образовали се в Европа, но научили от тогавашна Европа ,какво е д си журналист. Стават и остават такива, и заплащат с живота си привилегията да са такива
цитирай
51. vmir - 50. vencivaleri1951, Венци,
12.06.2019 21:57
поздравления за вярното цитиране!!!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: starforlife
Категория: Лични дневници
Прочетен: 2590907
Постинги: 1153
Коментари: 16834
Гласове: 13882
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031