Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
23.12.2019 00:34 - Утре е вторник (та да Starfordeath-на Мау) Част 2-ра
Автор: starforlife Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1871 Коментари: 24 Гласове:
53

Последна промяна: 23.12.2019 20:23

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
image




Тагове:   мяу и бау,


Гласувай:
53



Следващ постинг
Предишен постинг

1. anngry - Стар, понякога ме втрещяваш! :D:D
23.12.2019 00:49
Тъкмо си помисля, че мога да се настройвам на твоята вълна и да те разбирам и ти "изтърсиш" нещо такова, което докосва като съдържание, но човек да се чуди какво си искал по-надълбоко да кажеш с него. :D
Благодаря за споделените мисли.
цитирай
2. starforlife - ~ 1. anngry
23.12.2019 01:02
Анет... Знаеш ли?... Донякъде ми причиняваш Болка.
Не, не се опитвай да го разбереш, свързано e с неща, които са били реалният ми живот във времето, когато НЯКОЙ за първи път писа това по-горе, в постинга.
Те... На...
Тоест, постингът е от тези, които дори най-добре познаващата ме тук Корти не би разбрала. Така, че не се "терзай".
Перманентни мои маркери. Все пак утре (вече) е... ВТОРНИК.

цитирай
3. anngry - За втори път ме "втрещяваш"! :D:D:D:D
23.12.2019 01:36
Сега пък с коментара си, който изобщо не разбрах. :D:D
цитирай
4. vmir - Привет, Жоро,
23.12.2019 06:33
Екзистенциалните терзания не са ми чужди въпреки, че не са присъщи на повечето хора, а според мен за някои са напълно непознати. Още древните мъдреци са забелязали, че няма по-трудна задача от опознаването на себе си. Само последствените вярват, че всичко най-важно им е ясно. Затова и не притежават способността да направят разлика между убеденост поради предоверяване в шаблонни баналности и убеденост поради рационална, морална и фактологическа издържаност. Удивително е колко много хора не правят разлика между форма и същност и непоколебимо вярват, че видимото за очите е идентично със съдържанието под опаковката му. И тъй като всеки е чувал за тази разлика, изумително е колко хора си я обясняват с абсолютните глупости или злостните лъжи, които ехидни типове користно разпространяват, за да имат инициатива поне във видиотяването или опростачването на податливите поради самонадеяност, липса на самокритичност, необуздан ламтеж за самоналагане, необуздана алчност или непреодолим интелектуален дефицит.

Подозирам, че това не са проблеми само на нашето време, или, ако сега са провокирани повече отколкото в други времена, това е в рамките на естествените им вариации. Вярно са забелязали умните отдавна - който трупа знание, трупа и печал. Най-лесно им е на глупците и лентяите, защото нямат угризения да неглижират нуждата от решения със самодостатъчност, самодоволство и възторгване от собствената ограниченост или некадърност да придобият още някои немаловажни знания.

Поздрави и весели празници!
цитирай
5. valeska - ...
23.12.2019 09:03
Дъгата, намираща се на границата на земята и небето, показва безкрайната надежда и мечтите на човека. Но защо губим цвета си? Защо винаги успяваме да се разделим на лагери? Обикновено два, но защо не и три. И след като така хубаво се разделим, се захващаме с най-горчива и злобна вражда. Ние, човеците, сме съвършените мазохисти... Вместо да следваме мечтите си предпочитаме да се блъскаме в празния автобус, да се надцакваме кой е по-по-най и никакъв рестарт няма да ни помогне.
цитирай
6. fun1001 - за трети път, се ..смайвам и аз)))..какво сънува..
23.12.2019 09:11
3. anngry - За втори път ме "втрещяваш"! :D:D:D:D
01:36
цитирай
7. absolution - Добро утро, Стар!
23.12.2019 09:23
Интересни мисли, но какво ли си искал да кажеш с тях?
Каквото и да е, прочетох с интерес.
Весели празници!
цитирай
8. cortana - Ето ме и мен! :)
23.12.2019 15:16
https://youtube.com/watch?v=GC5E8ie2pdM
:)
цитирай
9. cortana - :)
23.12.2019 15:18
starforlife написа:
Тоест, постингът е от тези, които дори най-добре познаващата ме тук Корти не би разбрала.....
Не бъди толкова сигурен. :) В смисъл, познавам те явно повече от добре, защото:
..... 1во, текста го прочетох и в оригинал, а това е в средата на февруари преди цели 11 години. Тоест, по време, в което още ги нямаше разни претенции, които твърдят кога си бил се появил. :):):)
..... 2ро, за същите нахакани без покритие блогери, мисля, че е по-скоро препратката по отношение на..... кученцето с розата. :):):)))
С 'две' думи, Жоро: Мисля, че авансово парираш по твоя неразбираем за 99,9% от хората тук начин, опит за забъркване на поредната помия, която най-изявленият интригант тук, неосъзнавайки наистина колко е смешен и как си играеш с него, обеща за днес. И понеже както казах е смешен (и крайно предвидим, и крайно предвидим:):), та съм сигурна, че ще я снесе между 17 и 19 часа. :):):)

ИЗВИНЯВАМ СЕ НА ЧЕТЯЩИТЕ, ЧЕ МОЖЕ БИ ВЕЧЕ РАЗВАЛЯМ ВПЕЧАТЛЕНИЕТО ВИ ОТ ТЕКСТА В ПОСТИНГА, НО..... СПОРЕД МЕН ЗАМИСЛЯНЕТО ТРЯБВА ДА Е ВСЕОБЩО. В смисъл, че имаше време тук, когато текстове като този, провокираха коментари като на вмир и валеска, но в тях отсъстваха намеците, които четем сега. Време, в което ги нямаше предизвикващите реално появата на подобни намеци.
Тоест, не изпитвам вина, че с думите си с главни букви 'развалих' впечатлението от текста, защото само го насочих И в друга посока. :)
цитирай
10. blackpredator - я, я пак
23.12.2019 16:46
cortana написа:
..... 1во, текста го прочетох и в оригинал, а това е в средата на февруари преди цели 11 години. Тоест, по време, в което още ги нямаше разни претенции, които твърдят кога си бил се появил. :):):)

я дай оригинала в блога да го видим
цитирай
11. cortana - :) :) :)))
23.12.2019 16:58
blackpredator написа:
cortana написа:
..... 1во, текста го прочетох и в оригинал, а това е в средата на февруари преди цели 11 години. Тоест, по време, в което още ги нямаше разни претенции, които твърдят кога си бил се появил. :):):)
я, я пак
я дай оригинала да го видим
Ето го едно от мишлетата, не издържа и изпълзя от дупчицата си!! :):):)
Че защо аз да го правя, какиното? :):):) Жоро ще го направи когато му дойде времето!! :):):) Все пак това не е първият път, когато ви е провокирал да ГО откриете ПОД този профил, но уви, на вас ви дай да гугълите лесни неща като Табаков да речем и да чернопръцкате радостно при елементаризма на откриването. :):):)
12ти февруари 2008ма година, половин час преди полунощ!! Ето от тогава е текстът, какиното пръц-пръц!! :):):) Години ПРЕДИ да се появите ВИЕ!! :):):)))
И знаеш ли кое е смешното (и защо точно този постинг е избрал Жоро, и защо точно този постинг е избрал Жоро:):)?? Било е..... ВТОРНИК!!! :):):)))
цитирай
12. cortana - Още ли смятате, че не сте мишлетата в ИГРАТА на БАТКО?? :):):)
23.12.2019 16:59
:):):))) :):):) :):):)))
цитирай
13. blackpredator - бе, аз като мишле в голямата игра не схванах
23.12.2019 17:05
туй Жоров текст ли е, или цитиран във вторник?
цитирай
14. starforlife - А сега вече ето ме и мен.
23.12.2019 17:13
Дебело да подчертая, че от профила си пиша АЗ, СОБСТВЕНИКЪТ НА БЛОГА.
Не знам колко от вас знаят, че самата система има опция за известявсне не само при публикация от абонат в листа, а и при коментар.
Ама това е тема на друг разговор - за "некадърността" при направата на платформата и то преди вече точно 14 години.
Както и разговор за това, че платформата се е стопанисвала от англичани толкова, колкото Уондърдърабъра работи с Дахтеров. Тоест николко.

И въпросът тук не е Уондърбъраббъра работи ли с въпросния, а защо НАЙ-НАГЛО И ИНТРИГАНТСКИ ИЗПИСА ЛЪЖИ И ОПИТИ ЗА ВМЕНЯВАНЕ ОНЗИ ДЕН под постинга на дъртия гъзосърбел?

цитирай
15. starforlife - ~ 13. blackpredator
23.12.2019 17:15
Какъв текст и дали аз съм го писал е този в постинга, ЧерноПръцко, има време тепърва да разбереш - не бързай като пърле пред майкЯ.


ПС: Нормалните хора изживяват текста и вземат отношение към същността му, изказвайки провокираните си мисли...
(Така беше в годините преди да се нарои какая нибуть сволоч...)
Девиантните (идиоти) търсят (ОТНОВО) под вола теле.
И естествено нЕма как под вол да не набарат... Нали...

цитирай
16. blackpredator - питам бе,
23.12.2019 17:21
не вярвах творението да е твое
щом казваш "пиша АЗ, СОБСТВЕНИКЪТ НА БЛОГА", значи е твое
или послъгваш, щото е вторник

ако не послъгваш, поздрави
цитирай
17. cortana - :):):)
23.12.2019 17:39
starforlife написа:
Какъв текст и дали аз съм го писал е този в постинга, ЧерноПръцко, има време тепърва да разбереш - не бързай като пърле пред майкЯ.


ПС: Нормалните хора изживяват текста и вземат отношение към същността му, изказвайки провокираните си мисли...
(Така беше в годините преди да се нарои какая нибуть сволоч...)
Девиантните (идиоти) търсят (ОТНОВО) под вола теле.
И естествено нЕма как под вол да не набарат... Нали...
:):):)))
цитирай
18. cortana - А ето и пример за нулево ниво на разбиране за комуникация!! :)))
23.12.2019 17:40
blackpredator написа:
не вярвах творението да е твое
щом казваш "пиша АЗ, СОБСТВЕНИКЪТ НА БЛОГА", значи е твое
или послъгваш, щото е вторник

ако не послъгваш, поздрави
Без ни най-малко да принизявам текста, какиното, Жоро има доста по-добри текстови изяви. :)) Приеми, че ВИЕ просто ИЗОБЩО НЕ СТЕ ГО ЧЕЛИ. :))
Тук обаче същественото е друго, а именно: Защо пък казвайки в коментар, че пише той, Жоро, трябва да го свързваш с текста от постинга? Жоро само подчертава, че пише той, а не да речем аз от неговия профил. Че пише коментара говоря. А ти направи жалък опит да вмениш на четящите друго.

И при такива случаи се пише 'поздравления', а не 'поздрави'. :):):)))
цитирай
19. blackpredator - абе остай комуникациите
23.12.2019 17:45
дай оригинала да го видим
тоя от "време, в което още ги нямаше разни претенции, които твърдят кога си бил се появил."
или ти липсва комуникация с оригинала

може да има и Нобелови текстове
попитах тоя негов ли е, или не?
цитирай
20. starforlife - ~ 19. blackpredator
23.12.2019 18:12
Ти четеш ли въобше?
Този мой 15-ти коментар не беше ли персонално към теб адресиран, м?
Или вие, идиотите тук, сте си повярвали наистина прекалено, че сте тарторите на това място и всички трябва да ви играят по свирката, м?
Че трябва да се вживяват в игрите, които от години помиярствате тук и се опитвате да давате наклон на всичко?
Е свърши тая! Търпях ви... Търпях ви години да се подигравате с кого ли не... Свърши вашата!
ВЕЧЕ ВСЕКИ ЗНАЕ, ЧЕ ОПИТАТЕ ЛИ СЕ МЪЖЕЕТЕ СЪС ЗАКАНИ И ОПРЕДЕЛЯНЕ НА СРЕЩИ, ЧЕ КАТО НЕ ДОЙДЕ ЧОВЕК, ДА ГО ВЗЕМЕТО НА ПОДБИВ И С ГОДИНИ ПОДИГРАВАТЕ - АЗ СЪМ НАСРЕЩА И АКО НЕ СЪС САМИЯ ЗАПЛАШЕН, ТО САМ ЩЕ ДОЙДА ДА ВИ ВИДЯ ЩО ЗА МЪЖЕ СТЕ!

ВСИЧКИ ВЕЧЕ ВИ СЕ СМЕЯТ. СТАНАХТЕ ЗА ПОСМЕЩИЩЕ КОЛКО СТРАХЛИВИ МИШОЦИ СТЕ!

цитирай
21. starforlife - А ти, ЧерноПръцко,
23.12.2019 18:18
Ако не можеш да коментираш като Валеска (Вал, БЛАГОДАРЯ за коментара. Тепърва такива мисли ще къдря и аз. Както всъщност съм го правил много пъти.)...
Ако не можеш и с Гугъл да си служиш над средно ниво...
Поне чети околните, а не троли

цитирай
22. starforlife - Всъщност, да не забравя нещо да "изкрещя":
23.12.2019 18:48
МОЛЯ ВЕЧЕ ПОД ПОСТИНГА, КАКТО И ТЕПЪРВА СЛЕДВАЩИТЕ ПОДОБНИ, ДА НЕ СЕ ЕБАВАМЕ С ГОЛИТЕ ОТКЪМТО ПРЕТЕНЦИИ КАТО ЧЕРНОПРЪЦКО.
Просто нека комуникацията бъде такава, каквато ни отива като интелигентни хора и включително с въпросните, ако се държат нормално, да не започваме с ебавки първи.

Нещо повече: Дори те да провокират с идиотизми, нека не им отвръщаме с друго, освен с тънка и интелигентна ирония.
Мога смело да твърдя, че 99% от Читателите ми, с повечето от които се познаваме реално от години, умеете отлично последното - интелигентната ирония.

Държа също така дебело да подчертая следното:
С Радо и Юл, а сега се усещам, че Любо (vmir) не е в това число, но хей сега ще променим това... Та, с Радо и Юл, блогърите, които имат паролата ми (аз техните НЕ) стават над 10.
Досега коментари при мен не са изтривани, защото просто не може да има такъв, който да има дори нищожен шанс да ме раздразни, уязви, притесни и прочее.
ОТ ДНЕС ОБАЧЕ ВСЯКАКВИ ТРОЛЕЩИ И/ИЛИ НЕЛИЦЕПРИЯТНИ КОМЕНТАРИ ПОД ПОСТИНГИТЕ МИ МОЖЕ БИ ЩЕ БЪДАТ ИЗТРИВАНИ!
И ми е през мандрагогата какви идиотски подхвърляния ще започнат НИКОИ заради това.

Хайде нека това (всички притежаващи паролата ми) за изтриването на неприемливите коментари тук, го валидираме от УТРЕ.
Защото (ЧерноПръцко, днес е понеделник и репликата ти за цитиране от мен във вторник е смешна, не мислиш ли?) утре е ВТОРНИК.


………………………………………………………………………………………………………………………………………… StarForLife™
цитирай
23. musicgirl81 - Привет, г-н Стар! ;)
23.12.2019 21:06
"Студено ли ти е?" Готов ли си да изгориш нещо от себе си? ;)
С пожелания за топли и уютни празнични дни, Стар! И по-често да ни размисляш с подобни текстове. ;)
цитирай
24. starforlife - Имаме новина - ха ха ха
23.12.2019 21:51
Блеки (вижте как спазвам тона, при все, че все още не е ВТОРНИК) открил топлата вода?
http://blackpredator.blog.bg/zabavlenie/2019/12/23/pusti-mechti.1688516
Защо чак сега бре, Блеки?
И трябваше ли Валдор да показва, че е доста по-интелигентна от теб?

Та нали към блога на тази нА<-ША БИВША СЛУЖИТЕЛКА съм ви "пращал" като загадка поне три пъти през годините? Като почнеш от 2013-та когато още бях "ОбичащПроститеНеща/Решения", та и миналата година тук, като СтарФорЛайф (който профил ми е от март 2007-ма година)

Та те така, Уважаеми Читатели на блога ми.





ПС: Някои от вас със сигурност са прочели моя първи коментар снощи, преди да реша да го "леко" коригирам.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: starforlife
Категория: Лични дневници
Прочетен: 2599428
Постинги: 1153
Коментари: 16834
Гласове: 13882
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930