Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
28.12.2019 09:55 - След дни Нидерландия сменя официалното си лого
Автор: starforlife Категория: Лични дневници   
Прочетен: 2395 Коментари: 16 Гласове:
50

Последна промяна: 02.01.2020 17:27

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
image
image


image

image





Гласувай:
50



1. starforlife - Последните две снимки са намигване към "вечния ми опонент" (ха ха ха) (откакто ме срещна и се комплексира от мое ниско височество де - ново ха ха ха)
28.12.2019 09:57
Венци, да използваш в постинга си
http://vencivaleri1951.blog.bg/politika/2019/12/26/koledna-raehodka-v-duhovni-mesta.1688858
снимка от тук
http://www.nasamnatam.com/travel-images/timthumb.php?src=travel-images/1425-11011814329.jpg&w=635&h=400&zc=1
естествено няма нищо лошо.
Непристойното идва когато очакваш, че трябва да репликирам намека ти, че явно не зная за "Червените фенери" и още повече пък да очакваш да направя репликата си във времето, в което ти си решил за допустимо и по начина, който ти смяташ за необходим. Без значение дали въобще съм те прочел или не. И без значение дали за "Червените фенери" не съм бил решил да направя нарочен постинг и когато това стане... Защото аз нямам и никога не съм имал (като вас) напъните да ви оборвам идиотските твърдения на всяка цена и на момента... Този мой постинг да се яви отговор на поредните ти празнолейкания.

Аз, ако не знаех за въпросния проблемен квартал на Амстердам, Венци, можех най-малкото да прочета от статията, до която води снимката в постинга ти, нали така? И респективно да ти отговоря.
Но и това не е чак толкова непристойното - опитът ти да ме провокираш да говоря за нещо, което в Амстердам се смята за язва, а ти как го приемаш за духовито, умът ми не го побира. По-непристойно е когато вследствие на тези свои крайно идиотски мисловни модели и умозаключения (че след като не репликирам - значи не зная), си позволяваш да изкажеш твърдението, че не зная и чак да започнеш дитирамбите си как по времето на студентлъка си бил консуматор, а после ЗА СЪЖАЛЕНИЕ (твои думи и аз съжалявам Съпругата ти, след като ти ги изказваш и то зад гърба й) само наблюдател.
Аз за "любов", Венци, никога през живота си (слава Богу) НЕ съм плащал и няма и да платя. А ти, претендиращия за стойност под опаковката, сам признаваш, че си. Ама иначе аз съм некачествения мат'рял, нали така?

Е... Венци... Мястото, което ти показваш в постинга си (първата, "червената" снимка от долните две тук), в момента, точно на Коледа, аз, незнаещият, да те светна със снимката отдолу, че изглежда така. Има и то значителна разлика, м? Но пък кой съм аз, че да зная? Аз съм длъжен да ти слушам менторските дитирамби. Нищо, че в 99% от случаите те са дори измислици.


Та те така, Венци, ето това си ти и въобще вие: Едни празнодумци, които бяхте свикнали да сте фактор (при все некадърността ви) по времето на соца и то заради партийната си семка, и които сега се комплексирате от ПРОСТАЦИ (ЛИ?) като мен, които успяват и ви е~ават в идиотията ви, без да можете дори словестно ефективно да противодействате.

(Какъв Беленски... активист (ха ха ха) щях да съм, ако генералската семка на другаря Венци още важеше, а не беше вече засъхнала чикия на пясък...)
цитирай
2. deleted-4udovi6teto - Красива страна!
28.12.2019 09:59
Имам приятел там, който "избяга" преди 43 години, разказвал ми е много хубави неща за Холандия.
Благодаря за интересния постинг, Жоре!
Чу
цитирай
3. starforlife - ~ 2. 4udovi6teto
28.12.2019 10:24
Благодаря за коментара, Валерка.
Много красива! Много.
Бил съм в над 17 държави по света и смело мога да заявя, че Холандия е една от най-оправените като социум и съответно огледалото на този социум в материалната му среда около теб. Само планини й липсват.

Е... От 28-ми октомври приятелите ти вече са двама, Валерка.
И вторият "избягал" преди... хаааааа ха ха ха - днес стават точно два месеца - без да искам съм нацелил кога да се появи това кратко мат'рялче (което за онези с гуглите, дето хич и изобщо не се интересуват от мен да кажа, че е взаимстван материал)...
Та, и вторият "избягал", Валерка, тепърва ще ви разказва кога за по-лесно и "впечатляващо" в снимки... Кога чисто разказвателно с думи.

Лек и усмихнат ден.
След Нова година, около 10-ти, ще идвам до България по служебни и частни дела. И понеже ще наминавам и през Варна (знаеш, имам Бизнес там), ако не съм много "на педал" - ще ви звънна на теб и Митака (germantiger) да пием по бира.
ж
цитирай
4. laval - Здравей, Жоро!
28.12.2019 10:46
Да не си забравил, че и аз съм от Варна? Гледай да не ме пропуснеш, като идваш ...
цитирай
5. starforlife - Ооо, Лазар! ИЗВИНИ МЕ! Наистина те забравих, Приятелю! Съжалявам и ще компенсирам с това, че почерпката ще е от мен.
28.12.2019 10:51
С теб си честитихме Празниците на лични и затова сега няма да се повтарям.

Разбира се, че ще ти звънна да се включиш, Лазаре.
Тъкмо, ако не познаваш Валери и Митака, ако могат и имат желание - ще се запознаеш с тези варненци.

Лек и усмихнат ден, а аз ще изчезвам вече по задачки и приятности.

ПС: Лазар, ще донеса и армаган от Холандия като извнинение.
Примерно... Ръчно изработен шоколад. Има амстердамски шоколади, които се водят едни от най-добрите в света. Хей сега дори ще щракна (естествено, че в/у кухненското си плотче - МилиНкото ми - у Бусманци) този, който ще се яви извинението ми.

http://starforlife.blog.bg/photos/154138/IMG_20191228_100313.jpg
цитирай
6. cortana - Хайде в светлината на новия ти постинг да погледнем болящата истина в очите, а не да слушаме на Апостол Апостолов еднотипните дърдорения!! :):):)
28.12.2019 11:44
Вчера Жоро показа снимки на две току що купени от него прахосмикачки в Амстердам и цитира техни цени: 'XIAOMI Roborock2 S50' за 400 евро и 'BOSCH Move Lithium 18V' за 90 евро. Аз си позволих да проверя колко струват тук, в България и се оказва, че първата струва 829 лева, а втората 199 и то при препоръчителна цена, цитирана от самите БОШ.
Ето линкове, за да се убедите с очите си:
https://www.emag.bg/robot-prahosmukachka-roborock-2-s50-li-ion-baterija-mop-avtonomija-2-chasa-wi-fi-187488/pd/D4QR59BBM/?ref=fam#%D0%91%D1%8F%D0%BB
https://www.bosch-home.bg/productlist/vacuum-cleaners/rechargeablehandheldvacuumcleaners/BHN1840L
Естествено може би някъде могат да се намерят и с някой и друг лев по-евтино, но нима Жоро е обикалял и ги е търсил най-евтино в Амстердам?
Тоест, и двете за наше огромно съжаление са с по 20, 30 лева по-скъпи в България, отколкото в Холандия.
За паритет на покупателна способност на българина и съответно холандеца няма да говорим, защото това показателно го прави последната част от текста на постинга: 'В момента холандската икономика е най-конкурентната в ЕС и четвърта по конкурентноспособност в света.'
Ето затова някои хора бягат от България поради това, че са притиснати да търсят реализация другаде, а други поради факта, че им писва в един момент да ги цакат с топла бира!! :):):)
цитирай
7. cortana - И, Жоро, пропуснал си да дадеш твоята снимка на 'Червените фенери' с висока резолюция! Признай си, че си я шотнал от клип в Youtube!! :):):)
28.12.2019 11:53
:):):)))
цитирай
8. starforlife - ~ 7. cortana
28.12.2019 13:07
cortana написа:
И, Жоро, пропуснал си да дадеш твоята снимка на 'Червените фенери' с висока резолюция! Признай си, че си я шотнал от клип в Youtube!! :):):)
:):):)))

Ми... Старост - нерадост. Ха ха ха
В момента чакам обяда си в едно готино амстердамско ресторантче... След това може би ще купим все пак електрическите скутери и се прибирам.
Тогава ще поправя този непростим пропуск.
цитирай
9. delff - За огромно съжаление!
28.12.2019 15:54
cortana написа:
: 'В момента холандската икономика е най-конкурентната в ЕС и четвърта по конкурентноспособност в света.'
Ето затова някои хора бягат от България поради това, че са притиснати да търсят реализация другаде, а други поради факта, че им писва в един момент да ги цакат с топла бира!! :):):)

цитирай
10. starforlife - ~
28.12.2019 18:26
delff написа:
cortana написа:
: 'В момента холандската икономика е най-конкурентната в ЕС и четвърта по конкурентноспособност в света.'
Ето затова някои хора бягат от България поради това, че са притиснати да търсят реализация другаде, а други поради факта, че им писва в един момент да ги цакат с топла бира!! :):):)
За огромно съжаление!

Е, при мен случаят не е такъв.
Аз не съм напуснал България по нито една от двете причини, най-малкото, защото реално продължавам да работя в същата компания, в която и в България и моето е вид кариерно развитие и израстване.
И в България получавах повече от безсрамно висока заплата, за да не ме интересува прахосмукачката 800 ли е или 900 лева.
Вярно, като паритет в момента заплащането ми е доста (почти с 50%) по-добро, а условията на живот като заобикаляща ме действителност и социум са на светлинни години от българските.
Друг е въпросът, че имам и Мисия. Да помогна на колкото се може повече български Колеги да се реализират добре. Вече наех няколко човека, които ще напуснат България и дойдат в Холандия. Отново не защото там са зле, а защото тук ще са много по-добре.
И преди някой да каже, че така не правя добро - нека се замисли, че тези хора освобождават позиции в България и някои по-"неможещи" ще се напънат да ги заемат и ще си повишат стандарта.
Тоест, нещата винаги не са толкова прости, колкото на пръв поглед, без да се замислим, изглеждат.
Да не говорим, че тук може да се натрупа опит, който като се върне човек в България (и се отдаде на преподаване и менторство примерно) - да е супер полезен за тези, които се възползват от него.



В 17:04 часа, анонимен, чийто коментар са знае защо изтривам написа:
честита коледа звездичке.продължавай да го небиваш на путинистите в блога.кефиш като ги правиш смешни.догодина пак.
;-)

Благодаря за поздрава. Аз на никого нищо не нЕбивам - те сами си го причиняват.
Аз съм просто едно Огледало: Както застанеш пред мен - така и ще те отразя.
цитирай
11. musicgirl81 - Нали според някои съм клонинг на Стар, та наминавам да кажа:
28.12.2019 19:55
Ж-Стар, който оцени, че семпло както казваш все пак даваш нещо, което ни обогатява поне мъничко ОК. Който не....... Значи не те заслужава! ;);););)
Няма музика, защо така? ;)

Послепис: Отново ще си позволя да направя реклама на постинга ти "Коледна разходка из Амстердам (с велосипеди)", защото е уникално красив и зареждащ! ;) Ето линк, както си ме научил! ;)
http://starforlife.blog.bg/lichni-dnevnici/2019/12/26/koledna-razhodka-iz-amsterdam-s-velosipedi.1688899
цитирай
12. musicgirl81 - Както и 14-то плюсче!
28.12.2019 19:58
;)
цитирай
13. starforlife - Хайде сега отивам да... "спя" (с Кака) - хи хи хи
28.12.2019 23:47
А утре може и да ви запозная с куп мои снимки.
От най-ранна възраст, та до днес.
Хей така - да ме видите к'ъв съм Убавец.
Ха ха ха
цитирай
14. cortana - :):):)))
29.12.2019 00:11
Жоро, ти хубаво си променил заглавието и допълнил музика, но вечеря ли днес? :):):)
Питам, защото си изял една буква в заглавието. :):):)
Приятни сънища! :)
цитирай
15. starforlife - ~ 14. cortana
02.01.2020 22:58
Явно не съм бил вечерял, но одеве поправих грешката в заглавието. Тенкс.
цитирай
16. barin - Здравей, Жоро. Отдавна трябваше да ...
08.01.2020 18:32
Здравей, Жоро. Отдавна трябваше да стане това. И преди съм се чудил защо не е Нидерландия, тъй като от 12-те провинции има две Холандии- Северна и Южна. Иначе е много хубава страна. Ходил съм два пъти- в Амстердам, Ротердам и Цволе.
Поздрави!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: starforlife
Категория: Лични дневници
Прочетен: 2588492
Постинги: 1153
Коментари: 16834
Гласове: 13882
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031