Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
01.10.2015 18:18 - Предложения към блог.бг
Автор: starforlife Категория: Технологии   
Прочетен: 2953 Коментари: 14 Гласове:
38

Последна промяна: 01.10.2015 19:30


"Задължителни неща", които "трябва" да се направят:

Блогърите да могат да изтриват каквото и когато решат.

Говорим за изтриване на:

1-во: Качени от самите блогъри графични файлове на сървъра, на който се колокира платформата /или конкретния профил/. В настоящият момент това не е така и е не само нелогично, а и противоречащо на някои законови положения. Не чак толкова пресилено може да се нарече обсебване на информацията. Графичният обект може да е качен по погрешка или в последствие блогърът да е размислил и да не желае той да се намира извън негов контрол, а в настоящия момент не може да направи нищо, за да упражни правото си в/у такъв обект, който може да се явява и предмет на авторско или друго право.

2-ро Публикувани от самите блогъри цели постинги. В настоящия момент това не е така и отново е нелогично. И отново всичко написано от мен по-горе е меродавно.
Сега: Още преди години дадох "решение" на това обстоятелство.
Ако желаете да изтриете дадена информация /постинг/ по-… "така" от сървъра на колокация, то редактирате постинга, като заглавието му го заменяте с ".", а съдържанието с ".."! Преди време мернах цитиране на това от блогърка тук, но се пропускаше нещо съществено и важно, а именно:

Действието се извършва по следния начин:

1-во: редактира се съдържанието на постинга до ".." без да се пипа заглавието му!
2-ро: След извършване на действието – постинга се оставя активен за период от 48 часа /примерно/ – друг път ще кажа как и къде да проверявате дали е достатъчно.
3-то: След този период, се променя заглавието на постинга на "." и той вече може да се деактивира.

Тъпо и непрофесионално, но… работи.

Все пак, "Инвестор", добре ще е да поработите в тази насока и дадете едно нормално право на блогърите да трият постингите си по един нормален начин.

/при все, че дори и да го направите – по-горното пак е хубаво да се прави от блогърите, като само се заменя в стъпка 3-та "деактивиране" на "изтриване"/

3-то: Изтриване на целия профил и то с "гратисния" период от 24 часа, регистрирането на изтрития да може да става единствено от IP-адреса, от който е извършено изтриването или по-лесния начин: при изтриването, да излиза съобщение примерно от рода на "Вашият профил беше изтрит успешно" и да се генерира и предоставя на изтриващия код, който е необходим при евнтуална регистрация в рамките на 24 часа, независимо от какво IP се направи опит за това.
Сами разбирате, че това е готино решение да се даде възможност на изтриващия да размисли и да си запази профила като го създаде отново, а не да се окаже, че някой му го е заел и започне след това евентуални интриги на негов гръб.
На видно място в платформата може да се направи секция "Последни изтрити профили", от които блогърите да могат да видят такова обстоятелство и да си знаят, че в бъдеще дадения профил вече може да е притежание другиму.

Ниво на програмно обезпечаване: минимална трудност.

Мисля, че това единствено изказано по мое мнение "задължително" обстоятелство, в едно с трите му посоки е достатъчно като "задължително".

Препоръчителни неща, които би било добре да се направят:

/изброяването не е като моя гледна точка за приоритет, а просто, за да е по-прегледно/

1-во: Възможност за персонално ограничаване на коментарите и личните съобщения от самия блогър. Имам предвид блогърите да могат да задават от кои НИК-ове не желаят да се публикуват коментари под техните постинги. В момента съществуващата възможност за рестрикция е всеобхватна и, ако човек се възползва от това – лишава почитателите си от възможността да дискутират в реално време под постинга. Блогърът публикува и отива на почивка за 10 дни… Не се логва и не одобрява /избирателно – негово право и ми са смешни блогърите, които оспорват това/ коментарите… Припозналите го като "приятел" други блогъри /и всички останали/ не могат да общуват /разискват/ пом/у си под постинга, докато той не покаже самите техни първоначални коментари. А не е приятно да си завързал някаква било то сериозна, или шегаджийска "дискусия" и някой комплексар да ти оцвъка терена с разни тъпизми и други подобни, в повечето случаи които нямат нищо общо с постинга или дискусията /а плюят по г0г0, примерно/.

Ниво на програмно обезпечаване: средна трудност.

2-ро: Възможност за вграждане на коментарите на активни хипер-връзки за достъп до материали /статии, клипчета, снимки…/ в Интернет. Имам предвид директно в коментара да може кликайки в/у линка – да се зарежда конкретното.

Ниво на програмно обезпечаване: минимална трудност.

3-то: Възможнаст за оставяне на звуково и/или видео-съобщение както в коментарите, така и на "лични". Например: в полето с коментарите има опция "Остави звуково съобщение". Блогърът клика на бутончето и следва да каже с думи това, което желае да бъде чуто от всички. При "лични" – естествено вече само от определения блогър.

Ще кажете "Невъзможно! Изисква прекалено много ресурси и системата ще се "задръсти" за нула време!". Всъщност това може би ще ви мине през ума за повечето от нещата, които говоря и… ще сте прави! Но…

Аз не съм съгласен! Реализира се чрез магнитно свързване. Оставяният звуков обек се записва локално на РС-то на блогъра, който избира да ползва тази опция. Заема място на самия негов компютър. "Обременява" самият него. А вие само администрирате процеса по магнитно свързване м/у него и слушащия. Е, да, изисква добри познания, за да защитите Клиента си от възможност за външни посегателства през отворените портове, но...
Нима Предизвикателствата ви плашат?!

4-то: Общ и персонално дефиниран, включително и конфиденциален чат-рум. Общият е активен постоянно и в него се дискутират общи теми, достъпни до всекиго. Персоналният се дефинира от даден блогър и до него имат достъп или всички останали, или само тези, които той "благоволи" да приобщи към дискусията. По всяко време той може да "изхвърли" някого от персоналната си дискусия /все пак тя е "негова" и той я администрира/. Естествено смело и отвесно смея да предложа същото, което написах за хипер-линковете и вграждането на звукови обекти при коментарите да е валидно и тук. Дори ви подсказвам /"Инвестор"/, че тази опция може да се дефинира като персонализиран алгоритъм за коментари, облечен в по-друг интерфейс и когато се касае за конфиденциалния тип – скрит от погледите /като съдържание, иначе някъде надписче съобщава за наличието на дискусия и темата й/ на "външните" блогъри.

Ниво на програмно обезпечаване: висока, но не непостижима трудност.


Имам още 10-тина идеи и предложения, но:

Първо: нека видя как ще се реагира спрямо тези, по-лесните за изпълнение технически и все пак превръщащи /според мен/ платформата в една съвременна и примамлива дестинация за общуване и публикуване.
и
Второ: нека все пак си запазя някои… гениални /ха ха ха/ хрумвания за себе си и/или други хора, по друго време и на друго място.

Сега ще си позволя да кажа няколко думи за… заветната "първа":

1-во: по-стриктно съблюдаване от модераторите не само на съдържанието на постингите на нея, а и на начина на появяване там. Имам предвид да се трасират поне по диагонал постингите, появяващи се на нея за неща, които не са в рамките на добрия тон и /внимание/ да се поглежда датата/часа на евентуално осъвременяване на даден постинг. Имам предвид, че той може да е "изплувал" на "първа" с едно съдържание /нарочно подготвен процес/, а когато това стане и се остави от модератора – съдържанието драстично да бъде променено. Това по едната част.
По другата: постингите на "първа" да се касират не толкова по брой "прочити" /всеки знае, че това е елементарно манипулируемо, а вие нямате интерес да го възпирате/, а по-скоро по брой гласували и изразили мнение, като това, второто, за мнението да не е комулативен процес. Елементарно е да се изведе формула, която базирайки се на брой прочити от реални НИК-ове, брой гласове "+" / "-", коментари и всичко това обвързано със статистиката на IP-адресите или информацията, получавана от бисквитките, да дава адекватна оценка за присъствието или не на даден постинг на "първа".
Някак си недопустимо ми се вижда постинг със заглавие "Ти си бит педераст!", "прочетен" от 2000 "братя и сестри" /зад едно и също IP/, гласуван от 4-5 /примерно/ "братя и сестри" със същото /или из зад прокси/ IP и с 5-6 /примерно/ коментара от рода: "А ти си кифла смотана!", да се кипри на "първа" за повече от 15 мин. време, понеже модераторът не го е забелязал и свалил. Да не говорим за БАН на НИК по IP /не да баннете IP-то и по този начин за нула време всички фрии мрежи да са с БАН и вие да се лишите от възможността да генерирате прочити от тях/ за такива случаи.

2-ро: постингите на "първа" да не съдържат нищо, свързано с политиката! Блог.бг не е политическа платформа /нали така?!/, че да се пъчат там каквито и да е ВЪНШНИ за интересите ни проблеми или други подобни. ОК- тук съм малко краен, но това са както казах мои мнения, които се надявам да не бъдат подминати хей така, макар и да не тая надежда да ги видя реализирани, при все, е са напълно възможни и според мен разумни. Няма значение дали постинга е американофилски или русофилски, ГЕРБофилски или БСПофилски-такива неща за мен нямат място тук. Същото касае и постинги с чисто комерсиално или рекламно звучене.

3-то: блогърите по-активно да участват в администрирането на "първа". Не, не се припокрива с това за формулата, макар, че тук е момента да кажа, че аз специално виждам в тая формула и един коефициент, който е персонален за всеки блогър и се формира по едни критерии, които да не разисквам сега. Имам предвид, че блогърите ще имат… "тежест". Поетът Мартин Тачков например, който е застанал зад профила си с личното си име и има активност и най-вече добра и улегнала позиция по различните въпроси… Не се включва в свади и не сее тъпизми и цинизми… Ще има в пъти по-висок /автоматично генериран/ коефициент от… СтарФорЛайф примерно, който е… доказан полуидиот. /ха ха ха/ Този коефициент обаче казах, че го виждам в споменатата по-горе формула.
А с това активно администриране, сега искам да кажа, че може да има каре като анкета: "Предложихте за "първа". Там всеки може да даде предложението си и когато това покрива всичко останало, което написах по-горе – този постинг да "печели" бонус-точки, които да го тласкат по-сериозно към въпросната класация.

Май стига толкова, м?!
По-добре да пусна малко музика.

Последно само искам да кажа, че написаното от мен може да ви се стори сложно и объркано /имам предвид Читателите/, но не е така, защото Програмиста няма да гледа на него като на човешки процеси и взаимоотношения, а като на променливи и константи, разномерни масиви и бази данни, рекурсия и полиморфизъм и други подобни, и нещата ще следват не лесен, но нормален път на осъществяване.

А повтарям, че според мен това ще превърне блог.бг в една съвременна платформа с малко аналози не на българския, а на световния хоризонт, което от своя страна ще повлече присъствие в нея.

( а ето я и музиката )




Гласувай:
38
0



1. sluggard - "СтарФорЛайф примерно, който е… доказан полуидиот."
01.10.2015 19:06
Още се смея, Стар!! Върха си ей. ;)))))
А сериозно, мога само да те поздравя за това да предоставяш тази информация и то без пари на админите.
цитирай
2. seasons76 - Харесах всички предложения с из...
01.10.2015 21:49
Харесах всички предложения с изключение на "магнетното свързване". Според мен да е свързан компютъра ми с някой друг, за да обменям звук ми идва малко в повече. :)
Останалите се надявам да видят своята реализация.
цитирай
3. cortana - :)
01.10.2015 22:53
:)
цитирай
4. starforlife - 3в1
02.10.2015 09:01
~ 1. sluggard - Човек, който не носи на ирония и не се самоиронизира понякога дори крайно грубо, за мен е човек, който робува на ЕГО-то си. Всеки има ЕГО и донякъде е под негово влияние. Но трябва винаги да можеш да го надскочиш, та дори от това да ти се изронят зъбите от стискането им.
В случая (и не само) да уточня, че да се "подигравам" на себе си ме развеселява и никога не го правя насила и с мярка докъде ще стигна.
Поздрави!

~ 2. seasons76 - Какво пък му е лошото и опасното на "магнЕтното" свързване?! Твоят магнЕтофон и другият магнЕтофон просто си разменят лентите.
Шегувам се, да не се обидиш сега, че натъртвам, че се казва "магнИтно", а не "магнЕтно". Както и да е - терминът няма никакво значение. Технологията не е толкова "опасна" (в кавИчки е, защото не е изобщо опасна при добро администриране) и се прилага на много места. Всяка връзка "пер ту пер" е "опасна" и "магнитното свързване", като разновидност на "пер ту пер" не прави изключение. Но това е най-елегантното решение за момента.
Поздрави!

~ 3. cortana - ДобрЮтрЮ значи! Знаеш, че веднъж съм ти подарявал усмивка от точки и скоба - не насилвай късмета си, втори път няма да има. И този ти е достатъчен, защото емотите са запазена марка само за... някого и ти си един от 3-рите човека, който е получавал такова нещо от мен. Така, че ще ти отговоря с: ПЛЕЗ! - ха ха ха
Лек и креативен петъчен ден, миличка!
цитирай
5. starforlife - ~ "По 987, изпълнявай 812!" ~
02.10.2015 09:08
анонимен, който прави забележка за неща, които самият той прави написа:
И аз имам едно предложение:
Да спреш да се самокоментираш и помпиш...
ЩЕ ЛИ Е ВЪЗМОЖНО ?
starforlife, усмихвайки се от насладата на предвидимостта, като отговор написа:
Има две версии на отговора ми: къса и дълга.
Ти коя от двете версии предпочиташ?!

"Огледалната 002F ли003F 002F АйН рАНд", 26-ти март 2013-та, 06:41 ч.
цитирай
6. starforlife - Ако успееш да усмихнеш някого с една...
02.10.2015 10:46
вековно анексирана баница по турски в присъствието на щастливи ангели...
То може да се приеме, че си направил поне едно добро дело за деня.
А, ако почерпиш с тази баница... Софи/я... - ще си нахранил (надявам се) с приятна емоция най-малкото... Софи/я.
(и целия китайски народ)

Лек и успешен ден на всички блогъри.
До... когато отново се видим - сега паля тротинетката и излитам...
цитирай
7. sofisofi - Прав си...
02.10.2015 12:10
Питам аз и отговор не искам...защо махнаха поста ти от първа страница...то е ясно ама все пак...
цитирай
8. starforlife - Ами аз го казах тук:
02.10.2015 12:53
http://jitanosten.blog.bg/politika/2015/10/02/stranata-na-izlishnite-hora.1396188

Та: Постингът ми беше качен на "първа" още късния следобед вчера от някого, който го напомпа. Не вярвам да не е бил видян от модераторката на смяна, но понеже той (постингът) С НИЩО НЕ ПРОТИВОРЕЧИ НА КАКВИТО И ДА Е ЗАКОНИ, КАМО ЛИ ПРАВИЛА НА БЛОГА - си стоеше там до одеве.
Сутринта ти знаеш какво, защо и как се случи, но това не може да е причина за свалянето му от там, защото по-скоро щяха да свалят... баницата ми от "първа".
По-скоро според мен се е случило следното:
Петъчната оперативка е приключила към 10:30 примерно. Модераторката е получила нареждане от някой КОМПЛЕКСИРАН по-висш кадър на "Инвестор" да свали постинга и в 11:18 го е направила.
Прибирам се аз от зъболекар и направо да се разплача, че го няма там. Но стиснах зъби и се държах мъжки.
Само към баницата добавих новия ми Приятел - Морският, чиито постинг "Страната на излишните хора" си е ама баш за първо на първа.

'Айде сполай ви и на теб, и на него за усмихвациите, които си причинихме тая заран и да 'одим на работа...
цитирай
9. jitanosten - Готин си, Жоре!
02.10.2015 13:24
Само не разбирам, за чий им отваряш зъркелите на админите от БЛОГ. БГ. ! Та те трябва да ти плащат хонорар или заплата, за предложенията ти!
цитирай
10. starforlife - Как готин бре?!
02.10.2015 23:13
Вчера в ЛС до мен модераторка на блог.бг ми писа, че съм се бил заяждал с блогърите!
БААСИ И НАГЛОСТТА, НО ВСЕ ПАК ДА ПОПИТАМ С КОИ ТОЧНО СЪМ СЕ ЗАЯЖДАЛ И КОГА?!

Е... да, с ТЯХ се "заяждах", да.
И как да не се "заяждаш" когато демонстрират супер непрофесионализъм, дебелоочие и други подобни.
Само се чудя откога на осмиването му викат заяждане.
Май трябва да им покажа какво е заяждане, но въпросът е, че ще горчи и то много, а ще засегне не само тях като медия, а и самите блогъри.
А това не ми се ще и ме е възпирало досега да разюздя не само езика си, а и... Въображението си.
хи хи хи
цитирай
11. saankii - Ето един Образцов Пост....
06.10.2015 19:36
всичко е на място...
инфото, твойта снимка,стила
и ..музиката като черешка на тортата
Браво,мастъре!
цитирай
12. lexparsy - Е... как може бе Стар???
03.08.2017 18:57
това да се коментира от 2015 до Сега...и да има още толкова БлогОЖертви...
аз съм от близо месец тУК и не ща да съм!!!

Прагматично... в стила на Brain Storming ще предложа Оценяването да не е толокова Бинарно, като на арената в древен Рим... а по някаква Скала...и като има Минус...(Рука надолу) без Обосновка да се приема за Некоректност!!! и точки назад за ХЕЙТЪРА:-))))
цитирай
13. starforlife - Коментари 1. starforlife - Е, ...
18.04 10:25
Коментари
1. starforlife - Е, блееек...
17.04 16:31
Аз съм тук и чакам.
Гети е фотографът.
(Корти тръгна по магазините - хах)

И, за да не висим на главите на НЕТаджийте (които ще видите на други снимки) - отвън в "Хепи" сме.
Ще ме познаеш по... лопатата! Ха ха ха
Купих ти я от... детски магазин "Вълшебство" май беше. Надолу от "Тетевен", 80 метра, отляво.
(дано отива на гащите ти)
(за лопатата, жълтата, говоря)
цитирай
Редактирай | Изтрий
2. angpiskova - Голям
17.04 16:50
наивник си:)
Никой няма да дойде, това е ясно. За такава работа се иска д..., а в случая то отсъства.
Поздрави на Гети.
цитирай
Изтрий
3. starforlife - Знам бре!
17.04 16:56
Но е забавно.

Гети чете и ти ги връща поздравите.

(само "мъж" бле(й)ки го няма)
(но пък има "Старопрамен" и Радо е готин пич)


ПС: Ти-ри-ри-фри, кога и къде?
(ха ха ха)
(смотаняци)
цитирай
Редактирай | Изтрий
4. starforlife - А сега да стана от масата и да застана точно на 10 метра пред "Тетевен".
17.04 16:57
С жълтата детска лопатка, подарък за гущерчо.
цитирай
Редактирай | Изтрий
5. troina - жоркаа..е ,сега те признах..
17.04 17:03

оглеждай се за некой муджихадин, оня бил мъШ..с брада..
цитирай
Изтрий
6. starforlife - ~ 5. troina
17.04 18:05
troina написа:
жоркаа..е ,сега те признах..
оглеждай се за некой муджихадин, оня бил мъШ..с брада..

А защо не купих тогава дарак, вместо лопатка?
Ха ха ха
цитирай
Редактирай | Изтрий
7. starforlife - ПС: Чак сега ли беее?
17.04 18:07
Чак сега ли разбра, че няма нещо, което да ме уплаши.

Ма извънземния гущер щял да дойде с тумба.
Ма що не дойдоха беее - така ме сърбеше... лопатата
цитирай
Редактирай | Изтрий
8. vaquero - starforlife,
17.04 18:18
Лопатата, виждаме, е налице. А къде са фиданките за засаждане?
цитирай
Изтрий
9. vencivaleri1951 - Точно
17.04 18:20
Визия на АйТи специалист или неврохирург...
цитирай
Изтрий
10. angpiskova - Или изобщо няма да се появи, или ще се ...
17.04 18:24
Или изобщо няма да се появи, или ще се появи с тумба. Нали сте взели предпазни мерки?
цитирай
Изтрий
11. angpiskova - Визия на АйТи специалист или нев...
17.04 18:25
vencivaleri1951 написа:
Визия на АйТи специалист или неврохирург...

За разлика от вашата групичка, Жоро има д... и го показа. Къде е мушмурокът и компания?
цитирай
Изтрий
12. starforlife - 8. vaquero - Жоро диктува, защото шофира, а аз пиша.
17.04 18:26
Ами... Не дойде!!
Но това беше повече от ясно.


ПП от мен: Гети е готин. И вече когато каже някой изблейкан, ще се отзовава на призиви на 'мъже'. :) :) :)))
цитирай
Редактирай | Изтрий
13. starforlife - А ти каква искаш?
17.04 18:28
vencivaleri1951 написа:
Визия на АйТи специалист или неврохирург...

На путьо ли?
(На ики-ними-миста да не е по-така?)

ПП: Повтарям, че пиша аз, изкупила магазините на Русе, но диктува Жоро. :) :)))
цитирай
Редактирай | Изтрий
14. starforlife - ~
17.04 18:39
angpiskova написа:
Или изобщо няма да се появи, или ще се появи с тумба. Нали сте взели предпазни мерки?

Какви мерки?
Да заповяда - тук съм.
До 6 няма да са ми много.


ПП: Аз, Корти, не мога да се сдържа да не добавя нещо, което е казвал друг път: 'Ще ги сгъвам като габровски гевреци.' :) :) :)

'Да заповядат - тук съм.
До 6 няма да са ми много.
Ще ги сгъвам като габровски гевреци.' :) :) :)))))
:):):))))
цитирай
Редактирай | Изтрий
15. cortana - Този държа да си е от моя ник. :)
17.04 18:45
angpiskova написа:
За разлика от вашата групичка, Жоро има д... и го показа. Къде е мушмурокът и компания?

Какво ти 'дъ', има нещо мъжко пред 'дъ'то. :) :) :)))))

Поздравчета! :)
Аз пък не купих на бббблллееек лопатка, а шнола. :) :)
Но той не дойде. :) А е розова. :) :))))
цитирай
Изтрий
16. angpiskova - Моите най-искрени
17.04 18:45
уважения! Бях скептична за това твое пътуване, но ти се оказа по-прав.
цитирай
Изтрий
17. tutankhamon661 - !!!!!!!!!!!!!!!!!!!
17.04 19:07
Видях Блекота. Смело надничаше от близката кофа за боклук, но като видя жълтата лопата, сърчицето му се сви и бързо потъна в изхвърлена кофичка от кисело мляко. Сега там си църка .... тихо ...... тихичко .....


цитирай
Изтрий
18. cortana - :))))
17.04 19:15
tutankhamon661 написа:
Видях Блекота. Смело надничаше от близката кофа за боклук, но като видя жълтата лопата, сърчицето му се сви и бързо потъна в изхвърлена кофичка от кисело мляко. Сега там си църка .... тихо ...... тихичко .....
Беше кофичката на сладоледа ми. :) :)))
Като се връщах от покупки по русенските магазини, пред 'Тетевен' си изхвърлих в контейнера остатъка от мелбата. :)
Отвътре нещо избле(й)я. :) :) :)
цитирай
Изтрий
19. tutankhamon661 - 18. cortana
17.04 19:19
cortana написа:
tutankhamon661 написа:
Видях Блекота. Смело надничаше от близката кофа за боклук, но като видя жълтата лопата, сърчицето му се сви и бързо потъна в изхвърлена кофичка от кисело мляко. Сега там си църка .... тихо ...... тихичко .....
Беше кофичката на сладоледа ми. :) :)))
Като се връщах от покупки по русенските магазини, пред 'Тетевен' си изхвърлих в контейнера остатъка от мелбата. :)
Отвътре нещо избле(й)я. :) :) :)



Сега загледах по-отблизо - вярно е кофичка от сладолед.

Е, да, заслужаваш поздравления. Силните са милостиви. Tи се показа точно такава - милостива, - давайки убежище за дребната душица на малко, изстрадало и много, много уплашено гущерче.

цитирай
Изтрий
20. starforlife - :)
17.04 19:25
tutankhamon661 написа:
Сега загледах по-отблизо - вярно е кофичка от сладолед.

Е, да, заслужаваш поздравления. Силните са милостиви. Tи се показа точно такава - милостива, - давайки убежище за дребната душица на малко, изстрадало и много, много уплашено гущерче.
А сега пускам в бавареца готинка музичка и примижавам. :)
Други коментари като се приберем и починем.
Дотук писах аз, неземната красавица Корти. :) :)))


Забавлявайте се. :) Но умната, че киселата модераторка...
Утре ще се срещне с 'г-н Стоименов'. :) Към 15:30.
Последното го каза вече Ж :) :))
цитирай
Редактирай | Изтрий
21. cortana - :)
17.04 19:28
Последни 20 регистрирани посетителя
Тук, на Ж в блога, а не при мен :)

19:25 - vladivostok
19:23 - mero2
19:11 - cortana
19:07 - tutankhamon661
18:43 - angpiskova
18:41 - cortana
18:31 - shtaparov
18:24 - angpiskova
18:16 - vencivaleri1951
18:15 - vaquero
17:11 - apostapostoloff
17:02 - angpiskova
17:01 - troina
16:51 - dpenkov
16:50 - angpiskova
15:45 - vencivaleri1951
15:05 - freeoldmen
14:44 - angpiskova
13:40 - getmans1
12:49 - vmir
цитирай
Изтрий
22. vmir - Очевидно бле(й)ки е спукал гума на път за "Тетевен".
17.04 20:10
После си е изгубил лопатата и се е върнал да я търси по пътя, за да не го помислят за мошеник или уплашен.
Нищо ново под слънцето.
цитирай
Изтрий
23. troina - ето, тази Битка ти отива Прометей Жоро, а не някакъв лилиПУТ,който алабалова,ще го пази с..голи бозки..
17.04 20:15
Забавлявайте се. :) Но умната, че киселата модераторка...
Утре ще се срещне с 'г-н Стоименов'. :) Към 15:30.
последното го каза Ж :) :))

дерзай, и ако имаш нужда..там ще бъда, имаш ми двата ГСМ..
цитирай
Изтрий
24. angpiskova - Всъщност,
17.04 20:21
би било учудващо да се очаква чест от сиви мишки, нали:)
цитирай
Изтрий
25. starforlife - Май е време аз, Корти, да включа и песничка-поздравче за... кофичката ми от сладолед.
17.04 20:27
:) :) :)))
цитирай
Редактирай | Изтрий
26. mementomemory - Опасни сте! :)
17.04 20:32
Опасни сте! :)
цитирай
Изтрий
27. germantiger - ...
17.04 20:40
black реже вени, починал е от шубе

близките дни няма да се появи в блога
цитирай
Изтрий
28. anngry - :D
17.04 20:43
mementomemory написа:
Опасни сте! :)

Напълно съм съгласна.
Поздрави, луди глави такива. :D
цитирай
Изтрий
29. angpiskova - Опасни сте! :) Напълно съм съг...
17.04 20:45
anngry написа:
mementomemory написа:
Опасни сте! :)

Напълно съм съгласна.
Поздрави, луди глави такива. :D

Бъди сигурен, че ще се появи ни лук ял, ни лук мирисал. Тези нямат нито срам, нито достойнство.
цитирай
Изтрий
30. blackpredator - и к'во е виновен Блеки,
17.04 20:47

2. blackpredator - чакам "акростиха",
01:00
ЗНАЧИ ТЪПАНАРА ЮЛА МОЖЕ ДА ИЗНАСИЛВА БЪЛГАРСКИЯ ЕЗИК ПОНЕЖЕ Е ПРОСТА А АЗ НЕ
и съм там

че ти трябва повече от ден да стоплиш
ма карай нека двете мисирки да се радват..
цитирай
Изтрий
31. cortana - Лудите глави спират в едно кръчме да хапнат. :)
17.04 20:47
Гущерчечкови бутчета пане. :) :) :))))
От русенско треперливо гущгущгущерче. :) :) :) :)


Последни 20 регистрирани посетителя на Жоро-стат :)

20:43 - angpiskova
20:41 - anngry
20:34 - germantiger
20:32 - mementomemory
20:31 - merlin68
20:25 - deathmetalverses
20:21 - angpiskova
20:12 - troina
20:09 - cortana
20:05 - vmir
19:44 - staler
19:33 - tikoev
19:27 - cortana
19:25 - vladivostok
19:23 - mero2
19:11 - cortana
19:07 - tutankhamon661
18:43 - angpiskova
18:41 - cortana
18:31 - shtaparov
цитирай
Изтрий
32. cortana - Не така, трепетливко. :) :)))
17.04 20:49
blackpredator написа:

2. blackpredator - чакам "акростиха",
01:00
ЗНАЧИ ТЪПАНАРА ЮЛА МОЖЕ ДА ИЗНАСИЛВА БЪЛГАРСКИЯ ЕЗИК ПОНЕЖЕ Е ПРОСТА А АЗ НЕ
и съм там

че ти трябва повече от ден да стоплиш
ма карай нека двете мисирки да се радват..
Жоро ти го каза:
starforlife написа:
Мекопишковец си ти, лузъре.
Пълен путьо.

Искаше Гети - довеждам ти го.
Ще имаш и акростиха. Лично написан ръкописно от мен и залепен на челото ти.
С автограф.
Давам ти думата си. Пред всички тук.
Така, както ти пред всички ме покани със закани, а сега показваш какъв си путьо, започвайски да увърташ.

До утре. В 17. Пред "Тетевен".
Аз ще нося акростиха, а ти носи лопатата.

Снощи. Тук:
http://blackpredator.blog/zabavlenie/2018/04/17/edin-vyzmojen-otgovor-freeoldmen.1604223?reply=5105729
Трети коментар.
Трепетливо, женско, лъжливо гущерче. :)
На кака кофичко. :) :)))
цитирай
Изтрий
33. cortana - Да повторя за кофичко:
17.04 20:54
снощи при него пределно ясно Жоро написа:
Мекопишковец си ти, лузъре.
Пълен путьо.

Искаше Гети - довеждам ти го.
Ще имаш и акростиха. Лично написан ръкописно от мен и залепен на челото ти.
С автограф.
Давам ти думата си. Пред всички тук.
Така, както ти пред всички ме покани със закани, а сега показваш какъв си путьо, започвайски да увърташ.

До утре. В 17. Пред "Тетевен".
Аз ще нося акростиха, а ти носи лопатата.
Стига с тези Путини номера, кофичко. Путин, той така безочливо лъже и се измъква. :)
цитирай
Изтрий
34. angpiskova - 2. blackpredator - чакам &quo...
17.04 20:56
blackpredator написа:

2. blackpredator - чакам "акростиха",
01:00
ЗНАЧИ ТЪПАНАРА ЮЛА МОЖЕ ДА ИЗНАСИЛВА БЪЛГАРСКИЯ ЕЗИК ПОНЕЖЕ Е ПРОСТА А АЗ НЕ
и съм там

че ти трябва повече от ден да стоплиш
ма карай нека двете мисирки да се радват..


Ей, лекенце, не че заслужаваш вниманието ми, но по изключение ще ти окажа тази чест, защото е на територия на ЧОВЕК, когото уважавам. Не очаквам никой от групичката ви да прояви нещо като достойнство, защото това е добродетел, която за вас е недостижима. Остава ви едничката възможност анонимно да изливате жлъч към тези, които никога няма да достигнете. Аз лично ви оставям тази свобода, защото с удоволствие констатирам, че тя дави вас, а не другиго:)
Ако не разбираш колко се срина тази вечер пред всеки поне малко мислещ потребител на това пространство, заедно с лишената ти от всякакъв ум и разум компания, значи наистина си безнадежден случай.
Жоро, пускай водата това да се оттече в канала!
цитирай
Изтрий
35. milady - Анонимно страхливо лекенце...
17.04 21:14
Жоро има д... и го показа.
... мушмурокът и компания Имате
само помпичка

Нали съм духовита..Духай супата студена
...Duuh ;)
цитирай
Изтрий
36. getmans1 - . . . Разбира се Анджи, че взехме м...
17.04 21:55
... Разбира се Анджи, че взехме мерки, сервитьорката пое ангажимент:)))


angpiskova написа:
Или изобщо няма да се появи, или ще се появи с тумба. Нали сте взели предпазни мерки?

цитирай
Изтрий
37. getmans1 - Чудесен следобед си изкарахме С...
17.04 22:13
Чудесен следобед си изкарахме Стар, който дошъл, дошъл.който не само може да съжалява.
А, Кортни е 6 с много плюсчета!
цитирай
Изтрий
38. vencivaleri1951 - Какво искате
17.04 22:23
angpiskova написа:
vencivaleri1951 написа:
Визия на АйТи специалист или неврохирург...

За разлика от вашата групичка, Жоро има д... и го показа. Къде е мушмурокът и компания?

да видите мила госпожо? Защо мислите, че на всеки е нужна група?
Аз от дете съм си "сам по себе"
цитирай
Изтрий
39. cobracapelo - Факт
17.04 23:00
Hе е за вярване каква отрепка е предатора. Можел и по-надолу да пропадне. По принцип не си играя на плюсове и минуси, но този път с удоволствие слагам плюс. Има защо.
цитирай
Изтрий
40. angpiskova - Визия на АйТи специалист или нев...
17.04 23:24
vencivaleri1951 написа:
angpiskova написа:
vencivaleri1951 написа:
Визия на АйТи специалист или неврохирург...

За разлика от вашата групичка, Жоро има д... и го показа. Къде е мушмурокът и компания?

да видите мила госпожо? Защо мислите, че на всеки е нужна група?
Аз от дете съм си "сам по себе"

Сам по себе си, ама друг път:)
цитирай
Изтрий
41. omv - cortana,
17.04 23:32
на кака кофичко:)))) Съсипа ме от смях.
цитирай
Изтрий
42. vmir - Стар, още един път - шапка ти свалям за благотворителното пътуване, Стар!
17.04 23:53
Не ти предложих да дойда единствено, защото не съм толкова щедър като теб, за да предоставям възможности на някого, който се е доказал като празноглавец и празнословен дърдорко. Е, сега имаме още една мярка за манифестациите на неговата посредственост и недостижими степени на неадекватност - да ти уважат поканата за среща на пъпа на града ти, а ти да не почерпиш едно кафе. Бле(й)ки, роден съм и съм отрастнал в Русе и съм повече от сигурен, че русчуклия не е способен на простотията, която ти демонстрира днес. Затова да те запитам: Ти сигурен ли си, че си жител на Русе, или това е само детската ти несбъдната мечта? Ако по стечение на обстоятелствата си успял да станеш жител на Русе, би ли ни осведомил в кое село си роден и прекарал живота си преди да успееш да се установиш в Русе?
цитирай
Изтрий
43. angpiskova - Не ти предложих да дойда единств...
00:00
vmir написа:
Не ти предложих да дойда единствено, защото не съм толкова щедър като теб, за да предоставям възможности на някого, който се е доказал като празноглавец и празнословен дърдорко. Е, сега имаме още една мярка за манифестациите на неговата посредственост и недостижими степени на неадекватност - да ти уважат поканата за среща на пъпа на града ти, а ти да не почерпиш едно кафе. Бле(й)ки, роден съм и съм отрастнал в Русе и съм повече от сигурен, че русчуклия не е способен на простотията, която ти демонстрира днес. Затова да те запитам: Ти сигурен ли си, че си жител на Русе, или това е само детската ти несбъдната мечта? Ако по стечение на обстоятелствата си успял да станеш жител на Русе, би ли ни осведомил в кое село си роден и прекарал живота си преди да успееш да се установиш в Русе?

Тук дори посредствеността не е най-страшното. Има много посредствени хора, които не се опитват да се надскочат като този случай и да изпадат в комични ситуации. Липсата на елементарна чест е по-опасна. А иначе такива ги има и по градове, и по села, да не се лъжем.
Всъщност, рядко искам да се запозная с някого, с когото съм общувала във виртуала, но с Жоро и с Корти определено ще го направя. Впрочем, с Вмир и с Фараона вече се познавам:)
цитирай
Изтрий
44. vmir - 38. vencivaleri1951,
00:01
vencivaleri1951 написа:
Защо мислите, че на всеки е нужна група?
Аз от дете съм си "сам по себе"


Опааааа, "сам по себе" а пък "за" танковете с петолъчка, даващи власт на престъпници и убийци на собствения народ...
цитирай
Изтрий
45. starforlife - Здравейте всички.
00:08
Малко се забавих защото нали... Бях Шофьорът все пак.
(тук е моментът да издразня Онея, че съм професионалист шофьор с "С" категория - при готината версия на този постинг ще покажа снимки на книжката си)

Та, разборът:
~ Естествено, че знаех още когато премина във фалцет и се закани, че "на кака кофичко" няма да дойде.
Е, и?
Това да ме спре ли?
Не бях ходил в Русе поне 10 години.
Съжалявам само за едно: че утре (вече днес) в 7 имам подготовка за комисия от 8 и не можахме да останем с преспиване, че сабаале а фана "кофичко на кака" на отиване към работа.
Знаете ли какво е позор?
Позор е да определиш на човек, отстоящ от теб на 320 км. среща (със закани) на НЯМА И 50 МЕТРА ОТ ВКЪЩИ И ДА НЕ ДОЙДЕШ С ЛОПАТАТА ДА ТИ ПОЧЕШАТ ХИМОРОИДИТЕ.
Представяте ли си?
Ние пътувахме 320 км., а "какин кофичко" не слезе по клепари и пеньоар (дори ролките нямаше нужда да сваля) от апартамента си и да пресече 2 тихи, еднопосочни улички на 50 м. от "Тетевен".
Поне отиди си вземи лопатата, кофичко. Дадох 2 и 50 за нея все пак. Ха ха ха

~ За ужас на кофичкоподобните: докато пътувахме - аз си работех. Ехидни усмивки?
Ами "какини кофички" - какво да ви правя.
Ако миете чинии и не можете в движение - аз... в движение създавам... Вселини. Хааааа ха хо ха хе
Така, че: до тук с ехиднеенето, че сте ми изяли времето.
Смях се на тъпите вицове на Гети и Корти по пътя... Къде по ГСМ-а като наставления... Къде диктувайки на Cortana, ама не "Корти 6+++" - си бачках... Само съжалявам, че... ще го нарека Вмир, понеже не зная разкривал ли е името си - не дойде.
Щеше да е още по-забавно.

(следва продължение - знаете, че съм пестелив в изказванията си - ха ха ха)
цитирай
Редактирай | Изтрий
46. vmir - 43. angpiskova,
00:12
angpiskova написа:

Тук дори посредствеността не е най-страшното. Има много посредствени хора, които не се опитват да се надскочат като този случай и да изпадат в комични ситуации. Липсата на елементарна чест е по-опасна. А иначе такива ги има и по градове, и по села, да не се лъжем.

Напълно съгласен, Анджи, но това е наличният "мат'рял", за съжаление. ):
цитирай
Изтрий
47. newsoftheworld - Аз от дете съм си "сам по себ...
00:22
vencivaleri1951 написа:
Аз от дете съм си "сам по себе"

Господине, за някои неща със сигурност сте сам със себе си. Може би искахте да кажете не от дете, а от пубертета.
цитирай
Изтрий
48. newsoftheworld - black реже вени, починал е от шуб...
00:24
germantiger написа:
black реже вени, починал е от шубе

близките дни няма да се появи в блога


Ама той топлокръвно ли е? Аз мисля, че приема температурата на околната среда.
цитирай
Изтрий
49. starforlife - ~ 47. newsoftheworld
00:27
Благодаря за 16-тото плюсче. Плюскам ги и са важни за мен.
А се шегувам, разбираш, защото Те - "какините петолъчкокофички" (хаааа ха ха ха) все твърдят, че нали... Аз с клонинги си ги слагам.

Което ме приканва да дам статистика:

Последни 20 регистрирани посетителя

00:21 - newsoftheworld
17.04 23:56 - angpiskova
17.04 23:31 - omv
17.04 23:24 - vmir
17.04 23:24 - angpiskova
17.04 23:00 - germantiger
17.04 23:00 - cobracapelo
17.04 22:15 - vencivaleri1951
17.04 22:09 - germantiger
17.04 21:56 - mediatore
17.04 21:50 - getmans1
17.04 21:05 - milady
17.04 21:01 - alhimik1
17.04 20:56 - germantiger
17.04 20:53 - cortana
17.04 20:48 - angpiskova
17.04 20:45 - blackpredator
17.04 20:45 - cortana
17.04 20:43 - angpiskova
17.04 20:41 - anngry

Всички сте мои клонинги, да знаете.
Бле(й)ки всъщност също.
Ха ха ха
цитирай
Редактирай | Изтрий
50. starforlife - ~ 48. newsoftheworld
00:31
newsoftheworld написа:
Ама той топлокръвно ли е? Аз мисля, че приема температурата на околната среда.

И както все сибирски руски мецани сънува като израз на сила...
Ама то в Сибир е яко. Знаеш ли какви пенсии дават?
Има-няма 1/3 от на победените германци.
цитирай
Редактирай | Изтрий
51. starforlife - ~ 39. cobracapelo
00:36
Ами факт, да. Ноторен! Ха ха ха
Но спокойно - още ще пропада. Гарантирам.

Защото аз търпя такива отрепки да се гаврят с някои от вас - търпя... Пък надена простотията.

Било в разрез с това да си АйТи.
Абе вие нормални ли сте бре?
Да ви е~а и АйТи-тата, които познавате щом сте на това мнение.
цитирай
Редактирай | Изтрий
52. starforlife - ~ 43. angpiskova
00:45
angpiskova написа:
Всъщност, рядко искам да се запозная с някого, с когото съм общувала във виртуала, но с Жоро и с Корти определено ще го направя.

Още в края на месеца.
Ще напиша акростиха дето видиш ли бил липсващия катализатор за осъществяване на срещата - и отиваме пак до Русе.
Да се снимаме с кофичко по пеньоар.
цитирай
Редактирай | Изтрий
53. starforlife - А сега ще взема да сменя песента.
00:56
Коя калинка танцувала - танцувала.
Ще им окажа "чест" да е пак руска, но хубава, по мой вкус де.

Лека нощ.
И утре пак умната, при все, че едно 4 скимтенета е имало към модерацията и ще го делнат към 10.
Което всъщност ще ме изкефи и зарадва.

ПС: Освен руското готино парче (а не некъв си там допотопен бард), предложих и едно клипче, в което ни има с Корти танцуващии-хи-хи-хи
цитирай
Редактирай | Изтрий
54. анонимен - Стар и Корти разбихте го. :-)
06:36
Смяааах! :-) :-)
цитирай
Изтрий
55. musicgirl81 - Привет, опасните! ;);) ;)
08:04
Корти, искам шнолата. Ще ми отива на кецовете. ;)
цитирай
Изтрий
56. sestra - :))))))))
08:54
Привет, хора :) Радвам се да ви видя заедно.
А посрещачът ви е изгубил в превода... хахахаа, ама така е.
Там е проблемът на хората, вземащи се много насериозно. Не се дънят, а се продънват. Хубав ден на всички чудесни хора тук и пак поздрав, кефите!
цитирай
Изтрий
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: starforlife
Категория: Лични дневници
Прочетен: 956681
Постинги: 429
Коментари: 6907
Гласове: 3864
Календар
«  Септември, 2018  
ПВСЧПСН
12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930