Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
09.02.2018 09:55 - Колко изостанал е изтокът (Русия) спрямо запада (САЩ)
Автор: starforlife Категория: Лични дневници   
Прочетен: 7808 Коментари: 62 Гласове:
41

Последна промяна: 09.02.2018 15:11

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
Вчера при Вади Борн, ето тук: http://born.blog.bg/biznes/2018/02/08/koi-e-prichina-za-sriva-na-borsite.1592524 бях опониран, че не е вярно мнението ми за въпросното изоставане с минимум 103 години на изтока спрямо запада. Там цитирах тези 103 години, извеждайки ги като средно аритметично спрямо годините на смъртта на велики руски учени и изобретатели, със световни постижения. Днес ето тук: http://getmans1.blog.bg/politika/2018/02/09/za-kyv-sa-misli-toa-typ-kravarin-va.1592714 ми се отдаде възможност по-директно, с пример и неоспорими факти, да покажа едно от десетките основания за мнението ми.

Пренасям свой коментар тук и с това бележа началото когато ми се даде повод от някого или нещо (събитие например), да допълвам тук, за да обосновавам мнението си с всевиждащи се и неоспорими факти.  

  Ето го първия:
image


Автомобилът на "Тесла" има еквивалент на горивен разход 2,54. Това ще рече, че ако беше нормален автомобил на бензин, средния разход градско-извънградско е 2,54 литра на 100 километра.
Хайде сега някой от русофилите да цитира колко е най- ниския разход на руски автомобил и после пак да оспорва твърдението ми, че рашите не са стотици години назад.
Един горд притежател на модел S на "Тесла", зареждайки на нощна тарифа до 95% за 7 лева, с едно междинно бързо зареждане след около 200 км. за 11 лева, може да измине разстоянието от София до Варна за 18!!! лева. За комфорт няма да говорим.

Държа обаче да кажа, че представих нещата в най-лошия вариант, несъобразявайки се на тема пестеливост.

Най-добрият е следният:
2,54/100 е среден разход спрямо енергиен еквивалент 1 л. бензин за 9 кВтч. Разходът обаче би следвало да се изчислява като умножите изразходените за 100 км. кВтч. по цената на електроенергията. Например 20 кВтч. при икономично шофиране (скорост средно 110 км. в час) х 20 ст. дава 4 лв. разход за 100 км. пробег. Оттук: 4/2,54=1,57 литра бензин за 100 километра.
И отново питам: Кой е този руски автомобил, който има не дори 2, а 3 пъти завишен този разход?

ЦИТИРАЙТЕ МИ САМО ЕДИН РУСКИ АВТОМОБИЛ, КОЙТО ИМА СРЕДЕН РАЗХОД 4, 7 ЛИТРА БЕНЗИН НА 100 КИЛОМЕТРА, ПРИ СРЕДНА СКОРОСТ 110 КИЛОМЕТРА ВВ ЧАС, МОЛЯ.

image

Юлия ме провокира да цитирам нов неоспорим факт.

  Ето го, втория:
image


Най-мощният супер-компютър на Русия е СКИФ. 5.5 терабайта оперативна памет, 60 терабайта постоянна, 47 терафлопа производителност. 6-ти в Европа, 28-ми в света. Няма по-мощен източен компютър, а Русия имат само още един подобен.
Отсреща:
САЩ имат над 20 суперкомпютъра, като най-мащния им до миналата година беше TaihuLight с 93 петафлопа производителност. Да пояснявам ли колко (хиляди) пъти пета е повече от тета? През втората половина на миналата година, НРЕ (поделение на прогонилия капиталистически "Хюлет Пакард") създаде суперкомпютър в пъти по-мощен от цитирания току що. Да казвам ли, че колкото и рашите да пънат, че в СКИФ използват техния процесор "Елбрус" - бройките от него в машината са едва 4, а останалите са "Xeon E5-2697A" и "Xeon E5-2640"? А да уточнявам ли, че "Xeon" са процесори на Intel, която пък е американска компания и, че разликата м/у "Елбрус" и "Xeon" е доста повече от 182 години изоставане на първите? 



Гласувай:
41



1. starforlife - Естествено, че не съм нито русофоб, нито американофил.
09.02.2018 10:07
Правдив човек съм и (ще) разглеждам и представям нещата чисто икономически и социално.
Без грам политически пристрастия, още по-малко национална конфронтация.
цитирай
2. troina - Абсолютно!! поддържам те на 100%..
09.02.2018 10:19
starforlife написа:
Правдив човек съм и (ще) разглеждам и представям нещата чисто икономически и социално.
Без грам политически пристрастия, още по-малко национална конфронтация.


русската пропагандна машина е със сигурност..най най мащабната
и дълбока в света..
Ето имам нова книжка, видя ли я?

Изкуството да си невидим/Кевин Митник, сега я чета..

НАЙ-ПРОЧУТИЯТ ХАКЕР НА СВЕТА СЪВЕТВА КАК ДА СЕ ПАЗИМ В ЕПОХАТА НА ГОЛЕМИЯ БРАТ И ГОЛЕМИТЕ ДАННИ. Бъдете онлайн, без да оставяте следи. Всяка ваша стъпка онлайн се следи и записва, а самоличността ви в буквалния смисъл се краде.
цитирай
3. анонимен - Ха, снощи що се разфуча повод ...
09.02.2018 10:36
Ха, снощи що се разфуча по повод коментара ми бе, сладък?
Съвсем прав съм относно нормалността, че не трябва да се симпатизира на никоя страна.
Още по прав съм, че за путиноидите тук всичко руско е свято и те са не само безродни, но и нечовеци.
Да, починаха си цели две седмици от тук.
И искрено съжалявам тия, дето са непрекъснато в това блато.
Пълни зомбита.
цитирай
4. morskipesni - Tehnologiqta na Tesla e o6te mnogo dale4 ot RENTABILNOST
09.02.2018 11:02
V osnovata na (po4ti) vsi4ko h'amerikansko stoi POKAZNOST. Ako imate leki4ko ponqtie ot ikonomika, to ve4e znaete za kakvo die re4. Nadqvam se mnogo skoro da ima tehnologi4en probiv i baterii ot nov tip- po evtini, po-dylgotrajni, po-byrzozarqdni. Togava rabotite 6te se obyrnat.
цитирай
5. starforlife - 3в1
09.02.2018 11:09
~ 2. troina - О, в това отношение (следенето на представляващите интерес) САЩ слагат в малкото си джобче Русия, което ме провокира да цитирам втори факт, показващ изоставането на изтока (Русия) спрямо запада (САЩ). След малко ще допълня в постинга.

~ 3. blackocean - Дори по букви да ти го спелувам, ти явно така набираш по нанагорното нанадолнище, че по-далече от носа си не виждаш. Говоря ("симпатизирам") не толкова дори за икономика и социален просперитет, а за условия те да се получават. Можеш ли да го осмислиш това, м?

~ 4. morskipesni - Не виждам нищо лошо в това.
Някога (а и сега) се правеха показани военни паради, в които отново рашите са ненадминати и всеки, който е ходил в казармата - знае колко измамни са някои неща.
Какво лошо виждаш в западната показност?
Или, ако съпругата ти е красива - трябва да й сложиш бурка, а не още по-подчертаващ красотата й грим?
Ама молА ви сА!
А написаното за батериите и особено "технологията на "Тесла" е просто смешно. Да казвам ли защо? Ще го допълня в постинга.
цитирай
6. kolevn38 - Това ли успя да пръкне червената ти тиква?
09.02.2018 11:36
morskipesni написа:
Tehnologiqta na Tesla e o6te mnogo dale4 ot RENTABILNOST V osnovata na (po4ti) vsi4ko h'amerikansko stoi POKAZNOST. Ako imate leki4ko ponqtie ot ikonomika, to ve4e znaete za kakvo die re4. Nadqvam se mnogo skoro da ima tehnologi4en probiv i baterii ot nov tip- po evtini, po-dylgotrajni, po-byrzozarqdni. Togava rabotite 6te se obyrnat.

Изчакай руснаците да ти направят по-евтини, по-дълготрайни и по-бързо зарядни батерии. И да издялкат и сковат с топора някой Москвич, за да ги инсталират вътре. Аман от жигосани с петолъчки мозъци...
цитирай
7. apostapostoloff - То, строго погледнато,
09.02.2018 11:36
руски автомобили няма. Повечето са направени или по лиценз, или пък технологията им е открадната от някой кагебешник. Защото руснаците и една кофа не могат да направят самостоятелно.

Русия днес е страна без наука, изкуство и култура.
цитирай
8. starforlife - 2 в 1
09.02.2018 11:48
~ 6. kolevn38 - О, те (руснаците) също имат своите пробиви точно при батериите, но не в този сегмент и не на такива цени. Което просто обезсмисля страхотните им постижения.
(Аз зная, че ако има рай, там е супер. Но какво ме грее това, ако никога не попадна там или той фалира?)

~ 7. apostapostoloff - В това (промишления шпионаж) не виждам нищо лошо. Нормална закономерност. Всеки го прави.
Въпросът е, че не съм чул значим западен учен да емигрира на изток, а за обратното могат да се дадат десетки примери.
При пресмятането на споменатите от вчера 103 години изоставане на Русия спрямо САЩ, включих например Зворкин и Скиорски в полза на Русия, защото там са родени и завършили образованието си, но реално те емигрират именно в САЩ, където постигат значимите си успехи. Именно затова при Вади Борн споменавам и 182 годишно изоставане на база смъртта на велики руски умове - защото това е математическият резултат при елиминиране на такива (емигрирали) учени.
цитирай
9. анонимен - Технологичното изоставане на Р...
09.02.2018 11:59
Технологичното изоставане на Русия от света е известно и на бебетата.
Но то се дължи на неонацистката същност на путинския режим, който хвърля огромни суми само за военни цели.
Но за тия путинопитеци в блога всичко руско е велико.
Не е ли тъй?
цитирай
10. morskipesni - Kak se pravi diskusiq s PROSTACI?
09.02.2018 12:08
Naj-napred, avtoryt na bloga trqbva da iztriva idiotite. Posle, da pomisli dali argumentite koito ne sa kato negovite li4ni nqmat osnovanie. Kolkoto do vsqka Nova tehnologiq, admircii- no i polowitelna kritika. Neka vidim kak 6te se nalowi. V München naprimer (kydeto rabotq i wiveq) ima ne pove4e ot desetina Tesla- gledat gi s golqmo u4udvane, a nemecyt e prakti4en 4ovek. Tesla ima golqm ofis v grada, no qvno malko prodawbii. Za sravnenie, Lada Niva se sre6tat dosta 4esto i sa obi4ana marka.
цитирай
11. krumbelosvet - Леле,
09.02.2018 12:19
Открихме топлата вода. Драги авторе, благодаря ви, че демонстрирахте ТИПИЧНАТА за "десняците" грешка, да считат НЕдесняците за идиоти. Знаем за недостатъците на руските и съветски технологии - нали сме работили с тях, и сме карали Москвичи, и сме гледали на кино, а чат-пат и на живо, американци? А вие, видели същото, но СЛЕПИ ЗА ВСИЧКО ОСТАНАЛО, ни учите, че 1+1=2. Моля-моля, и ние сме учили висша математика, и сигурно повече от вас, щото децата на антикомите бяха по-представени в хуманитарните специалности на Университета.
Много моля, ЗАЩО преди 9-ти България беше още по-далече от Запада в технология и стандарт? Аз помня дървеното рало, сърпа и паламарката. Нашето село се тракторизира със съветски трактори. Защо не преди това, с прекрасните немски образци? Защо? М? (както написа М? един млад антиком, в изблик на праведен гняв).
Русия пречупи гръбнака на монголското завоевание, после на Наполеоновото, после на Хитлеристкото. А ние - на мюсюлманското. И до днес, и Русия, и ние носим следите от тая смъртна схватка, докато Западът и англосаксите преди всичко, В СЪЮЗ С ИСЛЯМА (и с Наполеон, и с Хитлер) ПРОТИВ РУСИЯ И НАС, ни пречеха и изтощаваха при всеки удобен случай. Защото си даваха сметка, за разлика от вас, че ОБЕДИНЕНИТЕ СЛАВЯНИ биха доминирали в Европа, и не само... Чудеса направи Великобритания и Ватикана да поддържа разделението на славяните, стигнало връх в наши дни. Много лошо нещо било панславизма. А господстващия пан-англосаксизъм е добро... за англосаксите, и за ВБЮБЕНИТЕ в тях като вас.
цитирай
12. starforlife - ~ 10. morskipesni
09.02.2018 12:28
Реших, че няма смисъл да вмъквам в постинга факта, че автомобилите "Тесла" са с 8-годишна пълна гаранция, без оглед на изминатите километри, цикли на зареждане на батерията и смяната на собствениците.
Ето така се спори: Твоето "технологията им куца" (общи приказки и то абсолютно неверни) - срещу "8 години пълна гаранция именно на технологията".
Яко, м?

ПС: (Явно ти си трол.)
Ако ти твърдиш, че живееш в Мюнхен и изнасяш тези факти, извини ме, но така е логично да те определя. Имам и Колеги, и Приятели в Мюнхен и отлично зная как стоят нещата. (Дори от лични наблюдения, но от преди години.)

Би ли показал тези дни твои снимки на офиса на "Тесла" в Мюнхен? Когато минеш от там, не специално. Но ТВОИ, настоящи.
(Имам инструментариума да разбера твои и настоящи ли са, или не. Все пак съм технологик и то смея да твърдя от най-добрите, баси.)
цитирай
13. starforlife - ~ 11. krumbelosvet
09.02.2018 12:30
Тук никого на нищо не се опитвам да уча и няма да уча.
Просто излагам факти.
Или не е вярно?
И на теб ли да спелувам, че нямам политически пристрастия, а говоря за икономически и социални неща?
Стоиш зад и пишеш от компютър, на който процесорът е "Интел" или "АМД". И в двата случая - американски. Руски никога няма да имаш.
Използваш Интернет. Също създаден от прогнилите американци.
Търсиш с Гугъл. - Също.
Да продължавам ли?

Хайде откажи се дори и само от тези, хай-технологични компютърни благинки де?
Пък се качи в "Москвич"-а, зареди за 30 лева, и от София - стигни до Пазарджик. 100 километра.
Я по-добре разстреляй новия си LG, Samsung или Philips телевизор, извади стария си "Електрон" от мазето, и се наслади на някоя реч колко зле са западняците.
(Само, че той на PAL не работи, а какво остана за цифрова телевизия.)
цитирай
14. krumbelosvet - М?
09.02.2018 12:55
Значи вие бяхте човекът "М?" Щом сте прочели комента ми, защо ПАК ми доказвате, че 1+1=2? М? Защо СОЦИАЛИЗМЪТ замени и в Русия и в България дървеното рало, сърпа и паламарката? И ги индустриялизира? М? И не помните ли 12.04.1961г., когато САЩ за първи път бяха ИЗПРЕВАРЕНИ ТЕХНОЛОГИЧНО? Но те имаха златна кърта - старото богатство, което им позволи да наложат НЕПОСИЛНА ЗА РУСИЯ И НАС НАДПРЕВАРА ВЪВ ВЪОРЪЖАВАНЕТО...
цитирай
15. krumbelosvet - Май вие
09.02.2018 13:00
Май ние сте капка от вълната на омразата, която ни заля в последните дни. Не е мое мнение. ТВ показаха по тоя повод тинейджър, който получил обида, че е "дърта комуняга".
цитирай
16. starforlife - ~ 14. krumbelosvet
09.02.2018 13:05
Виж сега, пич...
Ако с това за "м"-то намекваш, че съм някой, то не ти знам, а и ни най-малко не ме интересуват игричките ти.
За разлика предполагам от теб, стоя тук с името и лика си и поне 20 човека от блога ме познават реално.
Аз НЕ се занимавам с (политикантски) игрички в блога и много рядко коментирам другаде, освен под моите постинги. Така, че кой е "човекът м" не мога да знам, а дали ще ме вземаш за него - ми е все тая.

Не на последно място: Ако твърдиш, че тук преподавам колко е 1+1 - какво правиш въобще тук ти тогава? Нито съм те канил - нито досега съм те чел и така и ще си остане. Удивлява ме обострянето на нервните ви окончания на някои когато драсна нещо подобно и то дори не е напомпано от някой смотаняк, че да ти се набие на очи на "първа".
Знаеш ли една от причините, за да не ни бъде?
Завистта и политическото чуждопоклонничество.
Писал съм не един и два постинга, "посветени" на мои, на синовете ми, на Приятели или въобще на български успехи, постинги. Но ти например никога не се появи да кажеш едно "браво", "честито", "живи и здрави"...
Но виж сега... С голи гърди си готов и бранш Раша. Защо? По-руснак, отколкото българин ли си?
цитирай
17. troina - за разликата в годините да не спорим..
09.02.2018 13:20
дали са 100, 182, или 250..
това е видно и без въоръжено око,
както спомена колегата оушън/по-горе
и бебетата искат вече дет колички Ферари
няма майтап,наш приятел има внучка
на 4г, отиде и даде 5 хилки за един дет автомобил
не се шегувам,от 25г се познаваме..
Дядо Мечта, а той ми вика..Юле,никой не може да ми
даде тази радост, като я гледам как го кара, и очите и светят

Бай Круме,Ж изрично подчерта/май вече 3 пъти/ този постинг да не се
превръща в тролска грозна полит.битка..
аз те разбирам отлично накъде биеш..
за този т.н Славянски морал и Душевност, знаеш ли,мога да пиша още
на нормалния Бургер,това му изглеждат като някаква
сюрреална Бурлеска, с порно звезди които пеят, качени на масата,
и младежи и девойки, насядали от 10 00ч. по кафенетата, с цигари
кафета и кока коли в ръка,нашите моми, направени като проститутки
такива зрелища, да ти споделя, и във филмите за възрастни не
са особено популярни..в т.н загниващ капитализъм, и омразен
евро-атлантизъм..
разликата е огромна, от първа ръка ти го споделям..
срамувам се, то вече и рашките май заобикалят нашите курорти..
нали, това ми е професия, та имам сериозен поглед от посл 30г
жалко за Енергията ,която се губи тук,а колко е нужно..


цитирай
18. getmans1 - https://www.google.bg/search?q=%D0%B0%D0%B2%D1%82%D0%BE%D0%BC%D0%BE%D0%B1%D0%B8%D0%BB+%E2%80%9E%D0%A2%D0%B5%D1%81%D0%BB%D0%B0%E2%80%9C&oq=%D0%B0&aqs=chr
09.02.2018 14:28
Стар, не те облазявам ако нариччаш това почивка, да спориш с КрумЧервеносввет за технологии. Аз също не съм капацитет но поне претендирам, че мога различа черното от бялото.
Този линк не е за теб, той е за такива като Крум и други неверници или по-точно казано, кривунделници.

Снощи бях свидел и участник в дискусията и днешният ми постинг е пародия точно за такива ... капацитети. В Русия със сигурност има доста по-богати от И. Мъск но явно те само съцерзават откраднотото а будалите в простата краварска даржава създават.

цитирай
19. blackpredator - абе гугламени
09.02.2018 15:05
някой да е чувал за ЛИОТЕХ
какви москвичи правяяят...
цитирай
20. starforlife - Абе, блеки,
09.02.2018 15:14
за разлика от теб (например) - аз не съм Гугъл-мен. Най-малкото защото винаги говоря за неща, които зная или съм видял с очите си.
Ти например кога за последно беше в Русия?
А в САЩ?
В Бизнес парка в София дори кога последно си дишал атмосфера?

Няма лошо това, което казваш, не съм злорад. Но типичните подмятания. Дай ТТ данни. Цитирай само колко е разхода на 100 км.
цитирай
21. blackpredator - абе що се праиш на ощипан
09.02.2018 15:35
не съм чувал за теслата, сега при теб прочетох
но съм чувал за Пининфарина, за Джовани Микелоти, Пол Брак, Джейсън Кастриота...
ТТ се правят, но без ЛИОТЕХ и вси подобни, сичкото е ламарина
цитирай
22. troina - айде пак...кой, откъдето е..
09.02.2018 15:36
оня ден един пую, да не кажа..у''ю
ми пише..аз не съм от блог бе ге..
ПОЕТ бил..за нежни сърца..
та,и ти БП...
ти си русофил по емоционални причини, квак..
логически такива отсъстват, по Силата на Закона за Ентропията
:))))

цитирай
23. troina - ж,ако позволиш, да изляза малко..offtopic:) thnks
09.02.2018 15:39
седнал снощи оня нещастен Гущер от Две могили/Русенско
10:13
да ме сваля от Първа/ и да друса Ико и оня маГаресника..що??
ее, питам аз ,на това ли учи Руската широка Душа,
която е безумно смела,патриотична, и достойна..
дребни параблогерчета,жалки сте..
цитирай
24. starforlife - ~ 21. blackpredator
09.02.2018 15:47
Блеки,
ти също си трол.
Защото тролове са точно такива участници в Интернет-"дискусии": които говорят, но нищо не казват.
А ти обикновено това правиш. Включително в момента.
Твоето кредо е да се направиш пред другите на знаещ и интересен, но това се случва само в очите на посредственяци.
Сериозните хора се впечатляват от факти и можене (професионализъм), а не от заучени фрази, имена или други подобни.

Може ли да помоля както снощи мен Вади Борн, да цитираш 5 технологии (не говоря за компютърни или хай - може и медицински например да са), които са руски и СЛЕД 19-ти век - са променили човешкия живот.
Само 5.
цитирай
25. blackpredator - еми троля
09.02.2018 15:49
не се фащай..
цитирай
26. kolevn38 - Споко приятелю, зная повече за руснаците, отколкото всички съветофили тук, взети заедно.
09.02.2018 16:02
starforlife написа:
~ 6. kolevn38 - О, те (руснаците) също имат своите пробиви точно при батериите, но не в този сегмент и не на такива цени. Което просто обезсмисля страхотните им постижения.
(Аз зная, че ако има рай, там е супер. Но какво ме грее това, ако никога не попадна там или той фалира?)

~ 7. apostapostoloff - В това (промишления шпионаж) не виждам нищо лошо. Нормална закономерност. Всеки го прави.
Въпросът е, че не съм чул значим западен учен да емигрира на изток, а за обратното могат да се дадат десетки примери.
При пресмятането на споменатите от вчера 103 години изоставане на Русия спрямо САЩ, включих например Зворкин и Скиорски в полза на Русия, защото там са родени и завършили образованието си, но реално те емигрират именно в САЩ, където постигат значимите си успехи. Именно затова при Вади Борн споменавам и 182 годишно изоставане на база смъртта на велики руски умове - защото това е математическият резултат при елиминиране на такива (емигрирали) учени.


Проблемът при тях не е липсата на блестящи умове и талантливи учени, специалисти и инженери - проблемът е системен. И нерешим за момента. Всичките им кадърни и гениални учени са успявали да създадат нещо значимо не благодарение на, а въпреки системата - преди комунистическата, сега фашистката. Просто троля гнусофилите от време на време - те си го заслужават напълно :))
цитирай
27. troina - писах ти..нарочен Пост, айде...нещо точно и ясно,моля..
09.02.2018 16:13
blackpredator написа:
не се фащай..

цитирай
28. vaquero - starforlife,
09.02.2018 17:40
Русия има технологии, особено във военната област, които не са обявени публично.
В твоя постинг става дума именно за технологична и техническа изостаналост. Съветският съюз произвеждаше всичко, с което задоволяваше своите потребности. Ударът, който получи от собствените си управници, го върна в икономиката със сто години назад. Русия има интелектуален потенциал за техническо и технологично развитие, въпреки изтичането на мозъци. Но трябва да поеме по пътя на социализма.
Като лидер на буржоазния свят САЩ са достигнали своето ниво на некомпетентност. Те не предоставят на света нищо безвъзмездно, освен войни. Дори износът на "демокрация" има своята икономическа подплата - нефт, други природни суровини.
цитирай
29. raff - Стар, сериозно този път.
09.02.2018 17:44
Русия е бедна страна. Руснаците са беден народ. Магазините им са празни. Селата им са празни. Западнаха, факт. Всячески.
цитирай
30. barneba - Здравей, Стар!
09.02.2018 19:16
Учудваш ме. Не съм те виждал да се занимаваш с политика досега. Поздрави.
цитирай
31. musicgirl81 - Привет, Жоро-Стар! ;)
09.02.2018 20:17
Имам руски телефон "ТА" с шайба. Черен. ;)
Заменям го за "Айфон", по възможност бял. ;)))
цитирай
32. morskipesni - Можеш да бъдеш сигурен че е така, както ти казвам.
09.02.2018 21:02
Преди два дни се разхождах около Максимилениума и една тълпа любопитни се беше струпала около Теслата. Колкото до гаранцията- може и така да е, дано. Но не се купува от германците. Сигурно ще изчакат още 10 години да се подобри достатъчно. Не ме карай да мъкна лаптопа до Виктуалиенмаркт, заради някаква снимка, не че е далече. Нямам си смартфон и не ми требе, в офиса телефони бол и ги вдигат секретарките;))) Обаче ще проверя ма място колко струва, как са гаранциите и пр. Хората всичко НАЙ ПОДРОБНО ще ми обяснят, особено след като видят визитката. Много здраве на троловете от (леко) снежен Мюнхен. Сега се налага да ходя до Тюркенхоф, биричка и кеф. Подобно и на теб.
цитирай
33. planinitenabulgaria - Мислех да напииша свой коментар, но един коментирал вече го написа:
09.02.2018 21:14
"Проблемът при тях не е липсата на блестящи умове и талантливи учени, специалисти и инженери - проблемът е системен. И нерешим за момента. Всичките им кадърни и гениални учени са успявали да създадат нещо значимо не благодсарение, а въпреки системата - преди комунистическата, сега фашистката."

Ето обяснението на казуса "Русия" / б. м. Путин?/, за който алтернатива няма. Който е чел трагедията на Пушкин "Борис Годунов", който познава Десетата симфония на Шостакович, написана след смъртта на Сталин и наричана "А сега накъде?", ще разбере написано от съблогъра ни.
Една критика към допусканите да коментират:
Когато те говорят без да казват нещо, правят се на знаещи и нитересни, на жаргон се казва, подмятат пениси да се ловне някой на тях, залагат куркапани да се фане някой на тях - става въпрос за хора със задачи в блога, това са агент-провокатори. Такива трябва да се отстраняват от нета така, както овчарят изважда от стадото краставата овца за да не зарази някоя друга и я оставя да я изядат вълците...
И последното, което твърдят доста блогъри от типа бетонни глави. Най-страшните оръжия на света имал Путин, с тях можел да избие всичките си врагове.
За да произведе тези страшни оръжия Путин трябва да има ведущи технологи, а за да ги ползва с такава чел никой няма да му продаде такива. За да си управлява ракетите му трябват суперкомпютри. Кой ще му продаде стока, с която Путин после да го убие? Колкото повече путинизмът остане, толкова повече ще се разтвори пропастта между Европа и Русия. Към която хибридните войници на Путин в България ни призовават да се присъединим...
цитирай
34. starforlife - ~ 32. morskipesni
09.02.2018 21:15
Ти ме уби!
Имаш часовник ("Rado"), а нямаш смартфон!
Като отидеш, търси Сатя. И предай поздрави.

ПС: Не съм казал, че предпочитат "Тесла", но пък да са "влюбени" в "Нива" както се изцепи - идва малко в повече.
цитирай
35. starforlife - Всички други ще репликирам като се прибера, вечерям и пия една чаша вино.
09.02.2018 21:20
цитирай
36. krassko - Да но за руснаците бензина е като водата
09.02.2018 21:30
С един колега пътувахме от Челябинск за Сочи с една Нива. По пътя закъсахме за бензин а най близката бензиностанзия беше на 200 км. По едно време се задава една цестерна. Дадох на шофьора една бутилка "Слънчев бряг" и той каза наливайте колкото ви трябва. Като си тръгваше ми каза: Ако дадеш още една бутилка коняк ще ти откача цистерната. хи хи хи
цитирай
37. cortana - Смарти, привет! :)
09.02.2018 23:05
Махни ги руснаците, те са бита карта. :)
По-добре се посмей с ето това: http://zax.blog.bg/zabavlenie/2018/02/09/22-28.1592813
цитирай
38. getmans1 - http://getmans1.blog.bg/politika/2018/02/09/za-kyv-sa-misli-toa-typ-kravarin-va.1592714
09.02.2018 23:22
... Че, какво правиш там бе?
Видиш ли линка горе, а посети го и там има още два линка, посети и тях и ще си „Добре дошъл!“:)))
В България вече има Тесли а аз лично съм се возил в една от първите хибриди на Тойота. ТОВА, че аз не мога да си ги позволя не значи нищо.
Анадък му?


morskipesni написа:
Преди два дни се разхождах около Максимилениума и една тълпа любопитни се беше струпала около Теслата. Колкото до гаранцията- може и така да е, дано. Но не се купува от германците. Сигурно ще изчакат още 10 години да се подобри достатъчно. Не ме карай да мъкна лаптопа до Виктуалиенмаркт, заради някаква снимка, не че е далече. Нямам си смартфон и не ми требе, в офиса телефони бол и ги вдигат секретарките;))) Обаче ще проверя ма място колко струва, как са гаранциите и пр. Хората всичко НАЙ ПОДРОБНО ще ми обяснят, особено след като видят визитката. Много здраве на троловете от (леко) снежен Мюнхен. Сега се налага да ходя до Тюркенхоф, биричка и кеф. Подобно и на теб.

цитирай
39. krumbelosvet - Драги колега
09.02.2018 23:34
Някой ви е сложил заглавието под мой пост, и аз в такъв случай попрочитам, да видя къв е тоя"подобен постинг" или с кого имам общи читатели. И реагирам като срещна нещо красиво, интересно или МНОГО ПРИМИТИВНО. Зящото обърква децата и особено ако сее омраза. Щото СЛОВОТО е в началото не само на Божието дело, но и на най-гнусните престъпления. Родителите ми помнеха образци на нацистката пропаганда, без които правдолюбивите немци нямаше да извършат толкова гнусни престъпления. И ястребинските убийци също, да пази Господ Бог занапред!!!
цитирай
40. starforlife - 39. krumbelosvet
09.02.2018 23:59
И в случая моето е?
("красиво, интересно или МНОГО ПРИМИТИВНО"?)
цитирай
41. starforlife - ~ 38. getmans1
10.02.2018 00:04
Догодина с Големия мислим да купим една хибридна "Тойота". А, че ще купим рано или късно и една "Тесла" (или поне чук - ха ха ха) - е повече от сигурно.
Аз съм известен хвалипръцко. (ха ха ха) Колко ли от блог.бг ще ми честитят като издразня с покупките?
цитирай
42. starforlife - ~ 37. cortana
10.02.2018 00:07
Прочетох. Току що. Не е смешно - тъжно е. Глупостта често не разсмива, а натъжава.
цитирай
43. starforlife - ~ 36. krassko
10.02.2018 00:11
Добре дошъл, Краси.
Така е, прав си: Русия е изключително богата на природни ресурси страна.
И ми беше смешен един днес, който каза, че видиш ли САЩ имали... златни гащи, та Русия клекнала заради надпреварата при студената война.
Какво имат бре? Нищо в сравнение с Русия.
Но имат СВОБОДА НА ЧАСТНАТА ИНИЦИАТИВА И НЕПРИКОСНОВЕНОСТ НА ЧАСТНАТА СОБСТВЕНОСТ!

Ами я да вземем Япония. Пълна липса на природни ресурси, а колко пъти е по-напред от Русия? Пъти, не процента.
цитирай
44. starforlife - ~ 33. planinitenabulgaria
10.02.2018 00:16
Така е. Много добра реплика на kolevn38. И абсолютно вярна.
Русия е имала, има и ще има невероятни умове. Но за съжаление политиката не позволява те да блестят пред света в собствената си държава.
Такава държава аз определям като мащеха.
цитирай
45. starforlife - ~ 31. musicgirl81
10.02.2018 00:21
"ТА" не бяха ли български? Идва от Телефонен Апарат абревиатурата. Сменяй, но за два. Ха ха ха

Някой ще ми цитира ли модел руски ГСМ?
цитирай
46. starforlife - ~ 30. barneba
10.02.2018 00:25
Грешиш. Това не е политикантски постинг, а чисто икономически.
Дори по-скоро фактологически. Защото нищо друго не се обсъжда ОТ МЕН, а единствено факти. Неоспорими.
цитирай
47. starforlife - ~ 29. raff
10.02.2018 00:29
Няма такова нещо! Русия въобще не е бедна страна.
Но е страна с много изразени контрасти.
За магазините също не си прав. Абсолютно като нашите са, че и по-добри.
Виж за селските райони си прав.

ЩЕ РАЗКАЖА НЕЩО "СМЕШНО" ПО ОТНОШЕНИЕ НА СНОБАРСТВО ПО РУСКИ:
Беше... 1993-та - 1994-та някъде. Помня, защото бях студент с първото ви'шО. Още тренирах и ходех по състезания. В Русия (основно) също.
Няма да забравя опашките пред "Мак Доналдс". Но по-интересено беше друго: На тях едно 10-15% бяха дечурлига, които заработваха като пазеха ред за новоизлюпените богаташи-сноби. Спира лъскавият ЗАПАДЕН автомобил... Детето най-отпред на опашката изтичава... И се връща с пари и заявката. Купува, носи на сноба в лимузината и онзи отпрашва. Детето усмихнато, защото изкарало добри пари само от едното чакане и снобизма. Но такова нещо (да не слезнеш да застанеш до сънародника си за 10-15 минути на опашка) никъде не съм виждал.
цитирай
48. getmans1 - . . . Нещо си бил развълнуван Стар, че ...
10.02.2018 00:34
... Нещо си бил развълнуван Стар, че два пъти си „чукнал комента“ към мен:)))
Иначе, не „Време разделно“ а “Време обединително“ е дошло и глобализацията няма алтернатива.
Времето на „световната революция“ е капут и един човек го доказава, на всички е видно и, че държавите са капут.
И, всичко това го доказва пред очите ни един ЧОВЕК, и той не претендира да е Тръмп, Путин, Меркел или някакъв си Ким Чен Ум.

Кой от нашите приятели мисли в тази посока, Стар?


starforlife написа:
Догодина с Големия мислим да купим една хибридна "Тойота". А, че ще купим рано или късно и една "Тесла" (или поне чук - ха ха ха) - е повече от сигурно.
Аз съм известен хвалипръцко. (ха ха ха) Колко ли от блог.бг ще ми честитят като издразня с покупките?

цитирай
49. starforlife - Не бре!
10.02.2018 00:42
getmans1 написа:
... Нещо си бил развълнуван Стар, че два пъти си „чукнал комента“ към мен:)))
Легнал съм... На лаптопа съм си пуснал готина музика... (част от която руска)... И пиша от смартфона. И пиша, не диктувам.
Някои коментари като допълвам, блога се мръщи, че коментирам често и после излизат по два. Трия единия. Не беше само към теб така.
цитирай
50. getmans1 - . . . . 49. starforlife - Не бре! ...
10.02.2018 01:00
.... 49. starforlife - Не бре!
Напушва ме голЕм ... смЕХ ...да гойВа!
Страшна вечер, Стар и ден:)))
Айди „Лека“ и пак :))) / не моа се ... устискам!


starforlife написа:
getmans1 написа:
... Нещо си бил развълнуван Стар, че два пъти си „чукнал комента“ към мен:)))
Легнал съм... На лаптопа съм си пуснал готина музика... (част от която руска)... И пиша от смартфона. И пиша, не диктувам.
Някои коментари като допълвам, блога се мръщи, че коментирам често и после излизат по два. Трия единия. Не беше само към теб така.

цитирай
51. starforlife - ~ 28. vaquero
10.02.2018 01:32
Краси, извини ме, говорих по телефона, а не, че съм те пренебрегнал
БЛАГОДАРЯ ТИ, ЧЕ ПРОДЪЛЖАВАШ ДА МИ СИМПАТИЗИРАШ, ПРИ ВСЕ, ЧЕ СИ РУСОФИЛ, А ПОСТИНГЪТ МИ НЕ ЛАСКАЕ ТАЗИ ДЪРЖАВА.

И ТОЧНО ТОВА Е ВАЖНОТО: ГЛУПАВИ ПОЛИТИЧЕСКИ И ТО ПО ЧУЖДИ НАЦИИ ПРИСТРАСТИЯ - ДА НЕ НИ КОНФРОНТИРАТ!

Виж сега... И прав си, и не си.
Както рашите имат недемонстрирани военни технологии, така ги имат и амерковците. Например: титаниевите пръти (електроди) - нещо ужасяващо.
Но... С това ли да се хвалим? М?

Знаеш ли кога и защо АМЕРИКА ПОДАРИ НА РУСИЯ GPS-ТЕХНОЛОГИЯТА?
За да няма повече такива нелепи трагедии като повода.
Секретна все още, военна технология.
На нейно място дали Русия би постъпила също така?

Аз наистина симпатизирам на Русия, в лицето на РУСКИЯ НАРОД. Но на черното бяло и обратно - не мога да кажа.
цитирай
52. starforlife - ~ . kolevn38
10.02.2018 01:37
О, не, не съм ти приятел и не се опитвай да ме въвличаш в игрички, които са ми далечни, не ме интересуват, нито ще участвам. Не следя изявите ти, но съм разбрал, че си върл русофоб, а това не ми харесва.
За мен поведението ти (ако не е за пари) тук е болестно.
Да спелувам ли отново, че съм политически необременен, а ме радват или отблъскват икономически и социални неща при изтока и запада?
цитирай
53. kolevn38 - Грешиш. Аз съм русофил. А и имам руска кръв във вените си и съм изчел почти цялата руска класика в оригинал, за разлика от тези, дето си късат ризата за Путин т
10.02.2018 02:12
starforlife написа:
О, не, не съм ти приятел и не се опитвай да ме въвличаш в игрички, които са ми далечни, ни ме интересуват, нито ще участвам. Не следя изявите ти, но съм разбрал, че си върл русофоб, а това не ми харесва.
За мен поведението ти (ако не е за пари) тук е болестно.
Да спелувам ли отново, че съм политически необременен, а ме радват или отблъскват икономически и социални неща при изтока и запада?


Но не понасям съветофилите, ерго комунистите, тези тук, които се имат за русофили не са никакви русофили - те са съветофили, комунисти. Моите постове не са против Русия, а против Путинова Русия и нейните спомагатели тук, в България. Имам повече приятели руснаци, отколкото тези които ти опонират в коментарите са виждали по телевизора. И повечето са поети, писатели, певци, музиканти, хора на изкуството. Те са от онези 20% които са против кремълските идиоти. Не си надниквал явно в постовете ми - всички са анти комунистически и анти путински, но не антируски. Такива ми ти работи :)
цитирай
54. cortana - Смарти, едно от нещата заради които много те харесвам е, че си безкрайно принципен. :)
10.02.2018 10:54
Може да развалиш приятелството си с адашчето, което би показало негова неулегналост, а не твой инат, но както казваш сам, на 'черното' 'бяло' и обратно, не извърташ езика си да кажеш. Това първо. В случая говоря.
Второ: Избутаха постинга ти от 'първа', където колкото и онзи технологичен смешковец да злобее, че се помпиш, нормално се изкачи чак в края на вчерашния ден, но ти не го върна там. А всички знаят, че за 20 мин. можеше да им го забиеш със 100 хиляди 'прочита' най-отгоре и друг, освен модератор да не може да го мръдне от там обаче не го направи. Защото не си нечестен като русофилския палячо блячо. :)))
Затова си мъж, който ме кефи докрай, че и оттатък. :) Заради морала и принципите. А дали си технически директор или 'прост' програмист, дали заплатата ти е два пъти колкото моята или наполовина, това няма никакво значение. Същественото е, че на теб може да се разчита. Винаги и за всичко.
БЛАГОДАРЯ ТИ, ПРИЯТЕЛЮ!!!! :)
цитирай
55. kolevn38 - Да, избутаха ти поста от първа....
10.02.2018 11:14
Още два-три поста като този, съвсем обективни между впрочем, и в къравочервения блог.бг ще те наредят до враговете на народа - също като мен :)))
цитирай
56. starforlife - ~ 54. cortana
10.02.2018 11:38
Корти, хайде да се оженим! Хааааа ха ха ха
Обичам те, малката ми. И аз също страшно те харесвам - нали затова си ми най-близка Приятелка.
цитирай
57. starforlife - ~ 55. kolevn38
10.02.2018 11:42
Това няма абсолютно никакво значение. Блог.бг е една пропаднала платформа, където писането е все едно да пишеш с пръст по повърхността на вода.
Аз съм написал повече от добре Симфонията си там, където е важно и има смисъл. При възпитанието на Децата си. Те ще оправят България - децата ни. Не ние тук. И дано всеки наоколо е музицирал правилно, при все, че се съмнявам.
цитирай
58. cortana - Не се шегувай със сериозни неща.
10.02.2018 11:45
starforlife написа:
Корти, хайде да се оженим! Хааааа ха ха ха
Обичам те, малката ми. И аз също страшно те харесвам - нали затова си ми най-близка Приятелка.
Малко остава да ти пристана. :)
цитирай
59. cortana - :)
10.02.2018 11:48
starforlife написа:
Блог.бг е една пропаднала платформа, където писането е все едно да пишеш с пръст по повърхността на вода.
Както винаги, безупречно прав в изказа си. :)

starforlife написа:
Аз съм написал повече от добре Симфонията си там, където е важно и има смисъл. При възпитанието на Децата си.
Както винаги, безупречно страхотен в разбиранията си. :)
цитирай
60. kolevn38 - Напълно споделям! Именно поради тази причина аз престанах да пиша в блог.бг и само поствам стати и видеа, мнението на хора уважавани и свободолюбиви.
10.02.2018 11:55
starforlife написа:
Това няма абсолютно никакво значение. Блог.бг е една пропаднала платформа, където писането е все едно да пишеш с пръст по повърхността на вода.
Аз съм написал повече от добре Симфонията си там, където е важно и има смисъл. При възпитанието на Децата си. Те ще оправят България - децата ни. Не ние тук. И дано всеки наоколо е музицирал правилно, при все, че се съмнявам.


И понеже червените огнедишащи крилати дракони никога не са обичали истината, казана им право в очите, затова и ме мразят тук :))
цитирай
61. musicgirl81 - Стар, Корти, нахилихте ме. ;))))
10.02.2018 12:59
cortana написа:
starforlife написа:
Корти, хайде да се оженим! Хааааа ха ха ха
Обичам те, малката ми. И аз също страшно те харесвам - нали затова си ми най-близка Приятелка.
Малко остава да ти пристана. :)

Кума трябва ли ви? ;)))))
цитирай
62. librarian - А аз може ли да съм шаферка?
10.02.2018 16:55
musicgirl81 написа:
cortana написа:
starforlife написа:
Корти, хайде да се оженим! Хааааа ха ха ха
Обичам те, малката ми. И аз също страшно те харесвам - нали затова си ми най-близка Приятелка.
Малко остава да ти пристана. :)

Кума трябва ли ви? ;)))))

:-) :-) :-) :-)
цитирай
63. ba4kata73 - Бачката и политика!!!!!
11.02.2018 23:15
Брях, брях, брях, какво доживях! :)
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: starforlife
Категория: Лични дневници
Прочетен: 2589976
Постинги: 1153
Коментари: 16834
Гласове: 13882
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031