Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
07.06.2018 09:58 - "Митарствата на една книга" (Част III-та - ИСТАНБУЛ)
Автор: starforlife Категория: Лични дневници   
Прочетен: 3647 Коментари: 20 Гласове:
38

Последна промяна: 07.06.2018 10:44

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
imageimageimageimageimageimageimageimageimageimageimageimageimageimageimageimageimageimageimage



image

image image


image





Гласувай:
40



1. starforlife - ~
07.06.2018 09:59
Музиката и цветето в/у йогата ли?
( Те са за... теб, LofMH! :)
цитирай
2. starforlife - За останалите съм предоставил малко снимки, които се надявам да ви харесат.
07.06.2018 10:02
И една загаТка: Каква е разликата м/у двете еднакви снимки на митарстващата книга?
(Този път, Градски, няма извинението, че качеството е лошо. "Смачкал" съм резолюцията 4 пъти по начин, който съм разяснявал тук, за да падне размера на файловете до приемлив за блог.бг, но все пак качеството е достатъчно добро и така, при резолюция 1500х1000 пиксела, а не началната 6000х4000.)
цитирай
3. predatorkapredatorka - :)))))
07.06.2018 10:17
многоо хубави снимки,ж..
твои ли са/ не че ще ги търся с Гугъл, като шамбалчето..
важно е настроението..
а, при теб е винаги ..на Висота..
сигурно, щот си сътворил Хаоса..
загаТката? нямам време сега..
малко съм тъпа..по сложните неща..
аз обичам..Простите..
хубав ден, поздрави на всички..
цитирай
4. starforlife - ~ 3. predatorka
07.06.2018 10:24
Ми...
Май са мои, да.
Май при тази ми комантировка бях заедно с моя PR => шматкал(а).
(пра'и страхотни сФи~ки във WC-то на самолетО - ха ха ха)
цитирай
5. vaquero - starforlife,
07.06.2018 10:32
Най-красивият град на света се владее от манафите.
цитирай
6. starforlife - ~ 5. vaquero
07.06.2018 10:42
Виж сега, Градски...
Далеч съм от мнението, че Истанбул е най-красивият град.
Има такава цигания, че не е истина просто.
Все пак това е конгломерат по всички критерии и още повече, че турците си са... "сиигани" по манталитет. НЕ И МЛАДИТЕ ОБАЧЕ!
(Също като при дъртите комуняги при нас - ха ха ха)
Цяла Турция се владее от 3 фамилии, Градски. Цяла Турция, а не само Истанбул.
А дали са манафи... Ми де да знам бре. - Аз съм с нормална ориентация и не мога да взема отношение, защото обикновено вземам такова (отношение) само когато съм "на ти" с нещата.
Така, че - питай PR-ът ми шаПбала - той по- ще зне.


ПС: Едно дразнителствувателствуване, което предполагам ще ви бъде потвърдено още към 15 часа от визираната:
Току що ми позвъни и си определихме среща в 15 часа една от силните Поетеси в блог.бг - Горската... "шматка". ха ха ха
Така се случват нещата при мен: явно готините хора тук не се влияят от фейковите напъни и продължават да ме търсят за реални срещи и готина раздумка по на кафе.
А троловете и фейковете нека си се занимават с виртуалното си пързаляне по леда.
Това мен лично ме кефи, защото рано или късно се пада, а те показват отсъствие на трез ум като не го имат ВвВв предвид.

Аз си изпих кафето и ставам, а вие се забавлявайте (за моя сметка) и...

НЕ ПРЕСТАВАЙТЕ ДА СЕ УСМИХВАТЕ.
цитирай
7. rustam - Аз обаче проверих
07.06.2018 12:02
и установих, че същият постинг, със същите снимки и текст вече е публикуван от домакина на този блог през...август 2015г. Ще се окаже, че не само книгата митарства, ами и самият ГСтГ, при това назад във времето!!! И то му се случват едни и същи неща!

Вече трябва да му викат starofliе!
цитирай
8. rustam - ПП
07.06.2018 12:33
ОК, видях, че някой бързичко е архивирал постинга близнак от 2015, ноооооо вс вече е скрийншотнато!

Ама, наистина доста ще ти отива "star of lie"! Както би звучало на нашенски Гого Ментата!
цитирай
9. shambala - .
07.06.2018 12:33
Рустам, той е толкова добър програмист, че може сам да програмира годината и мястото в което да отиде. Разгадал е кода на живота
цитирай
10. rustam - ей, верно...
07.06.2018 12:42
shambala написа:
Рустам, той е толкова добър програмист, че може сам да програмира годината и мястото в което да отиде. Разгадал е кода на живота

шамбала, аз пък забравих, че в Блогбг има фунция за предварително програмиране на публикацията. Няма да се учудя, ако сега Гогата излезе с този номер, че, когато е писал за първото си историческо посещение в ИстаНбул, просто е пуснал и една публикация за след 3 години.
цитирай
11. starforlife - Цъгов,
07.06.2018 12:59
ако нивото на учениците ти е такова и то в следствие на това, че ги учат много "добри" учители - то не мисли, че четящите са толкова ниско интелектуално, че да не ти зададат релевантния (и ноторен - и ноторен) въпрос, след като твърдиш ето това:
rustam написа:
и установих, че същият постинг, със същите снимки и текст вече е публикуван от домакина на този блог през...август 2015г. Ще се окаже, че не само книгата митарства, ами и самият ГСтГ, при това назад във времето!!! И то му се случват едни и същи неща!

Вече трябва да му викат starofliе!

ЗАЩО НЕ ДАДЕШ ЛИНК КЪМ ТОЗИ МОЙ ПОСТИНГ ОТ АПРИЛ 2015-ТА, М?

И само не излизай с номера, че съм го архивирал, защото ставаш още по-смешен и жалък ЛЪЖЕЦ И МАНИПУЛАТОР.
Защо ли?
Ами защото ти дай линка, пък тук има дастатъчно НАУЧЕНИ ТОЧНО ОТ МЕН съблогъри, които да могат да използват Гугъл доста над средното ниво, на което го използвате вие и видят лъжеш ли или не.
Освен това (Фрии) - сега разбирате ли защо да съм си дал паролата си на някои готини съблогъри (голяма част от които изобщо не познавам реално, но съм се убедил през годините, че са стойностни хора, на които може да се има Доверие) е добра идея?
Защото когато няма какво да крия, а някой пуска поредния си смешен и жалък опит за манипулация - който от тези съблогъри реши - може да се логне и види дали Цъгов говори истината в момента или аз, който казвам, че ТВЪРДЕНИЕТО НА ЦЪГОВ Е ЕДИН СМЕХОТВОРЕН ПОРЕДАН ОПИТ ЗА МАНИПУЛАЦИЯ!

Та, Цъгов: ДАЙ ЛИНК КЪМ ПОСТИНГА, МОЛЯ!
ИЛИ ПОНЕ ЦИТИРАЙ НИК-а, ОТ КОЙТО ТВЪРДИШ, ЧЕ СЪМ ПУСКАЛ ТЕЗИ СНИМКИ В (цитирам те) "ПОСТИНГ-БЛИЗНАК"

И понеже естествено няма да го направиш, защото знаеш, че ЛЪЖЕШ - то утре по безапелативен начин ще убедя Читателите, че ти си просто един невзрачен манипулатор и лъжец.
Дори сега им го казвам като провокация към Интелекта:
ДРАГИ СЪБЛОГЪРИ,
РАЗГЛЕДАЙТЕ ВНИМАТЕЛНО И БЕЗ ПОСРЕДСТВЕНОСТ СНИМКИТЕ ОТ ПОСТИНГА...
ОТЧЕТЕТЕ ФАКТА, ЧЕ НЯМА ДА БЪДЕ РЕДАКТИРАН...
ОТЧЕТЕТЕ ЧАСА, В КОЙТО СЪМ ГО ПУСНАЛ И ПОСЛЕДНАТА МУ РЕДАКЦИЯ...
СЛЕД ТОВА НОВАТА ЛЪЖА НА ЦЪГОВ ОТ КОЛКО ЧАСА Е...
И ПРИ ВСЕ, ЧЕ ТОЙ ЩЕ ЗАМЪЛЧИ И НЯМА ДОРИ НИК ДА ЦИТИРА, КАМО ЛИ ЛИНК КЪМ ПОСТИНГ ДА ДАДЕ - ИМАТЕ НА 100% ВЪЗМОЖНОСТТА ДА ДОКАЖЕТЕ ПРЕД СЕБЕ СИ, ЧЕ ЦЪГОВ ПРОСТО ЛЪЖЕ И ПРАВИ ОПИТ ДА МАНИПУЛИРА!
И ТО ТОЧНО С НАЙ-ОБИКНОВЕН ИНТЕЛЕКТ, А НЕ КОМПЮТЪРНИ СПОСОБНОСТИ, НО АЗ УТРЕ И ЧРЕЗ ТАКИВА ЩЕ ВИ ПОКАЖА ЛИЦЕТО НА ДВУЛИЧНИЯ МАНИПУЛАТОР.

Юле, тепърва, мила, ще се убедиш твоят "приятел" къде като мъжество и характер е.
Можеш да го направиш и сама.
Просто го помоли на ЛС да ти даде линк към постинга, за който най-безочливо твърди, че е от април 2015-та или дори да ти каже само от кой профил съм излъчвал тези снимки през април 2015-та.
Ще видеш, че ще започне да увърта.
А все пак цитира ли ти нещо - оттам насетне само с една стъпка ще се убедиш, че Цъгов просто лъже и манипулира.
После сама си решаваш да го харесваш ли или не.
Аз само показвам Истината - не се опитвам на никого да влияя за личностните му решения.
Всеки носи глава на раменете и не сме в забавачката, че да се хващаме на плоски лъжи като въпросната.

Георги Ст. Гевечанов
цитирай
12. bager - starforlife
07.06.2018 13:12
Губите контрол над ситуацията. Бях свидетел, че написахте ИстаМбул в заглавието, а после бързо замазахте положението. Опитвате се също така да замажете твърденията, че сте перверзник и че сте проявили сексуален тормоз с нелепи намеци към редица потребителки в този сайт. Вие сте подлец!
цитирай
13. starforlife - ~ 12. bager
07.06.2018 13:48
Естествено, че бях написал Истамбул.
Та нали вие играете моята игра, а не аз вашата.
Само че, колкото и да не си строител, а фейк на претендиращ за интелектуално ниво - няма как да схванеш защо го бях направил.
Приеми, че е защото съм необразован.
Ха ха ха
цитирай
14. vaquero - До 6. starforlife
07.06.2018 14:12
Циганията а правят турците. Но ако мислено го очистиш от наслоенията на времето и дори от джамиите, ако се върнеш във времената на Константин Велики - не знам да има друг град разположен на пролив.
цитирай
15. get - @ 12. bager - "Червеният папагал" - не се правете на лингвист - а ако да! Отговорете ми - откъде идва ... ?
07.06.2018 16:19
bager написа:
Губите контрол над ситуацията. Бях свидетел, че написахте ИстаМбул в заглавието, а после бързо замазахте положението. Опитвате се също така да замажете твърденията, че сте перверзник и че сте проявили сексуален тормоз с нелепи намеци към редица потребителки в този сайт. Вие сте подлец!


... откъде идва, какъв е произхода на името с което се подвизавате в блог бг. - "bager"?

- Второ - АМА ИЗОБЩО НЕ СТЕ НАЯСНО! - до каква степен НЕ ЗНАЕТЕ? ... произхода и ПРАВИЛНОТО ИЗПИСВАНЕ НА Константинопол ... със средновековно изписване ПРИ КОЕТО СЕ СРЕЩА ФОНЕТИЧНО КОЛЕБАНИЕ В ИМЕТО ... СтаНбол или СтаМбул? ... това е ОРИГИНАЛНОТО СРЕДНОВЕКОВНО и гръцки уж - наименование на града?

"И"-то в началото на името е "тюркска" иновация-епентеза(вмъкване, вкапване - д.м.) - тъй като фонетично-именните правила в турският НЕ ДОПУСКАТ ЗАПОЧВАНЕ НА ДУМА от ДВЕ СЪГЛАСНИ!

- Егати ТЪПУНГЕРИТЕ - та и с претенции за историци и даскали-ГРАМАТИЦИ, на какво отгоре?

- При турци ИЗПИСВАНЕ-ИЗГОВАРЯНЕ е с "Н" ... при гърци с "М" - хайде обосновете се КОЯ Е ПРАВИЛНАТА ФОРМА НА ИЗПИСВАНЕ? - Защото аз мога!

- Въпроса ми се отнася и до блоговата ексхибиционистка, любителка на червено бельо и блоговият граматик, ГЕНИът на прехода от голям в МАЛЪК член - Рустем ефенди Бургазлъ ... ?

rustam написа:
shambala написа:
Рустам, той е толкова добър програмист, че може сам да програмира годината и мястото в което да отиде. Разгадал е кода на живота

шамбала, аз пък забравих, че в Блогбг има фунция за предварително програмиране на публикацията. Няма да се учудя, ако сега Гогата излезе с този номер, че, когато е писал за първото си историческо посещение в ИстаНбул, просто е пуснал и една публикация за след 3 години.


- РустЕм - как смяташ ... според правописните РЕЧНИЦИ НА БАН ли са ИЗписВали през средновековието - СтаМбол и СтаНбул :))) ?
цитирай
16. ba4kata73 - Ха-ха-ха
07.06.2018 18:23
bager написа:
Губите контрол над ситуацията. Бях свидетел, че написахте ИстаМбул в заглавието, а после бързо замазахте положението. Опитвате се също така да замажете твърденията, че сте перверзник и че сте проявили сексуален тормоз с нелепи намеци към редица потребителки в този сайт. Вие сте подлец!

Я пак?!!!
Отдавна не се бях смял така с разни гларуси, които изобщо не познават бачката явно.
цитирай
17. troina - 7. rustam - Аз обаче проверих 12:02
07.06.2018 19:33
Ок, хайде дай линка на Лични..
не,че ми е толкоз важно, стара Любов не се забравя:))
иначе „ гет“ е абсолютно прав за етимологията на Стамбул..
лично аз го предпочитам..
нищо лично, русти..
ти си..

цитирай
18. starforlife - ~ 17. troina
07.06.2018 21:25
troina написа:
Ок, хайде дай линка на Лични..
не,че ми е толкоз важно, стара Любов не се забравя:))
иначе „ гет“ е абсолютно прав за етимологията на Стамбул..
лично аз го предпочитам..
нищо лично, русти..
ти си..

Виж сега, Юле...
Освен манипулатор, въпросният се оказва и глупак.
Защо ли?
Утре ще ви проведа един кратък урок и ще видите колко тъпоъгълно се опитват (и с повечето успяват всъщност) такива като руст0 и икономист0 да ви подвеждат.
И след като ви отворя очите за някои елементарни техничарски трикове - ще им се смеете с глас.
Особено на икономист0.

Тогава ще видите (разберете) защо бях озаглавил ИстаМбул.
Гет е прав и това го зная, но идеята ми беше друга и постигна целта си.
С това също ще се смеете.

А Цъгов...
Цъгов тепърва...
цитирай
19. get - @ 17. troina 18. starforlife - Дължа да предупредя - до тук не съм коментирал Семантика и Етимология в името на ...
07.06.2018 23:41
... СтаМб(у/о)л още и СтаНб(у/о)л ... ?

starforlife написа:
troina написа:
Ок, хайде дай линка на Лични..
... стара Любов не се забравя:))
иначе „ гет“ е абсолютно прав за етимологията на Стамбул..

Виж сега, Юле...
...

Тогава ще видите (разберете) защо бях озаглавил ИстаМбул.
Гет е прав и това го зная, но идеята ми беше друга и постигна целта си.
С това също ще се смеете.


- Най-старото име на същият е НЕ-ГРЪЦКО а "тракийско" европейско-палеобалканско или ако щете НАРЕЧЕТЕ прото-българско Б/Вюзас ... преминавайки във Византион ... нО? Насреща с/у този ГРАД се намира проток с показателно име Босп(ф)орос ... обяснявайки го в "гръцките митове" - като КРАВИ БРОД?
- Разлагайки думата на "Бос + порос" ... получаваме
1. БОС(от което идва в българският език БОЗка и БОЗая ... същото е коренова от която идва средновековното титулно за блогородник=БОУ(л)ЯР ?). Това е много стара ЕВРОПЕЙСКА ДУМА - присъща и за латинският и натоварена със значението (бг.)БИК=БОС(лат)!
2. Порос - не само означава БРОД но и ПРЕЗ ... дори е останала в думата ни ПОРЯ(вълните).

Вече по отношение на името СтаМб(у/о)л <=> СтаНб(у/о)л?
1. Лингвистите усуквайки ЛЪЖАТ извеждайки етимология от две гръцки думи "стим"=към(бг.)=> преминаващо в СТАМ и ПОЛис=Град(бг.) ПРЕМИНАВАЩО В "БОЛ" ... КАТО В СЪЩОТО ВРЕМЕ ИМАМЕ ?
2. От протокореновата "СТА" - дала "Стоя" и "Стан" ... даващо в гръчцки античен (казват - дошла "неизвестно" откъде в гръцкия ?) "СТОА" (наричана така в антична Атина една знакова постройка) ... или СТОЯ(бг.) и от там наименованието на едни философи известни, като СТОИЦИ ... но знаете ли защо са наричани "стоици"? ... за сега няма да отговарям!
... само вмятам, че средновековната за "стоя" на гръцки звучи "(х)истеми" ... на европейският-персийски език СТАН ... на българският е и двете форми: СТАН/Стоя!
3. Отиваме на втората част от името на "и"СТАМБУЛ" ... тоест "БУЛА" ... това е едно към едно предаване на българската ВОЛ - БИК (в гръцки вариант на изписване)!
Тоест обявяваната за гръцка дума е някаква ДРУГА, ВЪЗНИКНАЛА на база местен балкански НЕ-ГРЪЦКИ(!?) ЕЗИК и е със смисъл БИК+СТАН(или) Биче-Стоялище ... в близост до Бичия+Брод=Бос(п)фор(гр.)!

- Странни неща ви пише блогъра ГЕт - нали ... ама "гетите" са били и говедарите ... наричани и боу(л)яри ... не кравари - като блогър държащ да се казва "Вакеро" - на испански "кравар" ... За говедар друга е испанската дума ... подобна и от един корен с "Г(о/у)ет" ? :))

- Това накратко за произход и ПРАВОПИС + ЗНАЧЕНИЕТО(етимологията)на името, на гръцката и турска столици Ста(м-н)+Бул !?
цитирай
20. tutankhamon661 - starforlife
08.06.2018 02:19

С този постинг направо им го начука до сливиците. Стара тролска традиция в Блогбг е да копират снимки от Интернет и да ги представят уж са пътували някъде. Точно както е направила Elinora днес. Няма да забравя как същата твърдеше, че е била в две различни държави по едно и също време. Па и си вЕрваше горката.

Ех, радост! Тя до съседното село не може да стигне, но Интернет й дава възможност да види свят. Дай, Боже, всекиму!

цитирай
Търсене

За този блог
Автор: starforlife
Категория: Лични дневници
Прочетен: 2590493
Постинги: 1153
Коментари: 16834
Гласове: 13882
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031