Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
30.06.2018 14:53 - Шивачеството - занаят на фейковете и троловете
Автор: starforlife Категория: Лични дневници   
Прочетен: 12597 Коментари: 37 Гласове:
35

Последна промяна: 30.06.2018 15:04

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
След като "учителката" се изложи с опита си да ви излъже, че тази салатка
http://elinora.blog.bg/lichni-dnevnici/2018/06/28/pozitiven-posting.1614671
е нейна, а аз ви показах, че е крадната от тук
http://gradcontent.com/lib/250x250/redena-shopska-salata1.JPG
визираната реши, че да продължи да настъпва мотиката е готино развлечение и се хвана за иглата и конците и този път левашки нескопосано съши новия си аватар.
За основа използва снимка на миловидната японка от тук:
https://www.swedishnomad.com/wp-content/images/2016/07/%C3%A4lska-japan.jpg

Резултатът от шивашките умения на "учителката" обаче се вижда, че са плачевни.
Ето, убедете се с очите си сами:

image

И после продължавайте да мислите, че в блог.бг не сме няма и 100 перковци, а стотици.
Трол да трола, мила моя майно ле - Фейк до фейка.







Гласувай:
36



1. starforlife - То бива да ти е неудобно от визията ти...
30.06.2018 14:56
Бива...
Но просто не се показваш (като Мърл0) при такива случаи.
А не да съшиваш измислени аватари от различни чужди снимки и то по начин, който не е смешен, а безумно некадърен.
цитирай
2. анонимен - :))))))))))))))))
30.06.2018 14:57
Плоски номерца:)
А песничката си е точно за случая:)
цитирай
3. starforlife - ~ 2. angpiskova
30.06.2018 15:01
Анджи, на някои от обкръжението ми ви проведох вече едно-две урочета и видяхте колко лесни са някои неща, които онези "интелигенти" не умеят...
Така днес или утре ще ви покажа и как за секунди се разкриват такива плоски опити за манипулации на такива плоски в подчерепното пространство хора с претенции.
Съжалявам, че когато въпросната си барна истинска снимка в цял ръст за аватар, мислейки се, че смаляването й дотолкова я прави нечетлива, че няма да се види истинската и визия, не я копнах, за да види например Венци за какъв дрескод говорим и каква е реалната възраст и външност на въпросната, а не лицемерно и лъжовно представяната тук.

СмЕх ли?
Ами не - тъпоовчие!
цитирай
4. vmir - Винаги съм се чудил на упорството, с което тъпите копелета
30.06.2018 15:11
се опитват да правят останалите на глупаци. Ако имаха необходимата доза разум, отдавна щяха да са разбрали, че дори да не бъде разкрита една конкретна неистина, тя вече тласка живота им в нежелана от тях посока. Но повечето от тях са толкова тъпи, че непрекъснатите доказателства за това възприемат като малшанс, който мислят, че ще компенсират с нова лъжа. Така стават фанатици на вярата, че "всичко е лъжа", която ги кара да мразят всеки, за когото маниерите им са разпознаваеми отдалеч. Създания, за които смисъла и радостта от живота не прехвърлят границите на поредната измама.
цитирай
5. starforlife - Всъщност, хайде, от мен да мине...
30.06.2018 15:24
·.·.·.·.·.·.·.·.·.·.·.·.·.·.·.·.·.·.·.·.·.·.·.·.·.·.·.·.·.·.·.·.·.·.·.·.·.·.·.·.·.·.·.·.·.·.·.·.·.·.·.·.·.·.·.·.·.·.·.·.·.·.·.·.·.·.·.·.·.·.·.·.·.·.·.·.





Нали съм милостив била-охранител, който на доста неща е понаучил доста хора тук - та да дам едно бързо уроче и на въпросната.


Мила ми Венето,
когато правиш подобно рукоделие (пиша рУко, защото русофилствам - ха ха ха), не изрязваш лицето от снимката, което ще "лепиш" на основната, а обратното.
Панимаеш?
Режеш лицето на японката, навлизайки леко в черните в случая коси и след това с цялата "японска" снимка "захлупваш" другата - с онова лице на "кукла", което е претърпяло пластики, не по твоите финансови възможности.
Как ще "изплува" лицето на "захлупваната" снимка из зад бялото на "японската" ли?
Е те това вече ще го кажа само на отбрани хора тук, но е толкова лесно, че ако не го можеш - ми не се пъни бре, чадо.
После: Или продължаваш пътя на прическата на японката по "твоята" коса - или го премахваш като изтегляш краищата на косата от двете му страни един към друг.
Още по-после: Уеднаквяваш поне достатъчно добре цвета на кожата на врата на японката и този на лицето на "куклата", защото са точно 11 нюанса разлика.
Как ли?
Ми не знам - аз съм един проЗ била-охранител. Да ти каже колегата даскал Руст0 - той ги умее дори математически и тройноправилистически тези неща.
ха ха ха
(аз отново ще го кажа само на някои проЗти като мен хора тук)

И, мила ми Венето,
ако си мислиш, че пишейки това и прилагайки го, ако бях на твое място - описваното щеше да ми отнеме повече от 10-12 минути - лъжеш се.
Няма постинг досега в блог.бг, който да е отнел повече от 20-тина минути от времето ми за направата му.
Просто няма. Колкото и сложен да ви изглежда на околните и да мислите, че е нужно часове време.




·.·.·.·.·.·.·.·.·.·.·.·.·.·.·.·.·.·.·.·.·.·.·.·.·.·.·.·.·.·.·.·.·.·.·.·.·.·.·.·.·.·.·.·.·.·.·.·.·.·.·.·.·.·.·.·.·.·.·.·.·.·.·.·.·.·.·.·.·.·.·.·.·.·.·.·.
цитирай
6. predatorkapredatorka - :)))))...абсолютноо!!!!
30.06.2018 15:26
angpiskova написа:
Плоски номерца:)
А песничката си е точно за случая:)

цитирай
7. barneba - Стар, не знам дали ти колиш, а липсващата Кори разфасова.....
30.06.2018 15:55
Но правиш и двете неща повече от убедително. Тоест 3 в 1.
цитирай
8. librarian - :-) :-) :-)
30.06.2018 16:33
Някои не проумяват в чии води се опитват да газят, а, Ж-Стар?
:-) :-) :-)
цитирай
9. starforlife - Последни 20 регистрирани посетителя:
30.06.2018 17:45
16:56 - troinna
16:28 - predatorka
16:27 - librarian
16:17 - troina
16:14 - platan
15:58 - leonleonovpom2
15:52 - barneba
15:51 - karamelita
15:45 - predatorka
15:22 - karamelita
15:16 - predatorka
15:14 - angpiskova
14:59 - vmir
14:55 - cefulesteven
14:48 - germantiger
14:43 - angpiskova
14:00 - krysy
13:21 - milanski
13:09 - cefulesteven
12:50 - leonleonovpom2


Докукане, идиоти и готини хора.
Репликите към коментарите ви - като се върна, ако не съм много фиркан. ха ха ха
цитирай
10. vaquero - starforlife,
30.06.2018 18:38
Демек, фейковете и троловете съшиват с бели конци. Така ли да го разбирам?
цитирай
11. predatorkapredatorka - :))))) ще коментирам по-късно, ако разреши домакина..
30.06.2018 19:40
оле мале леле ле...баби, отивай на лекар/ти не знаеш в кой сериал си...

25. karamelita - Тука вече всички разбрахме, че се ...
19:28
Тука вече всички разбрахме,че се жигулона Юлия,ти сам го каза и за това още от началото се нахвърли с обиди,аз четох нещо от теб ибях съжалила,че имаш неуспех в любовта,искад пиша нещо утешително,а получихнеимоверна грубост.Аз не съм тук да ме харесват външно,добре,голям си,три години повече от сина ми .Обясни как Юлия разбра,че зеленика 23 съм аз?!Как се научи дори,че блокът ми бил олющен и съседите са гадни?!Ти сам днес се изперчи,че за секунди проникваш в компютритена хората и ги правиш на глупаци!Ами близко е до ума!Юлия посочи адрес на блогърка в квартал Младост!Откъде има тези лични данни?!Кой и помага ?!!!!Престанете с тези неща,казах,това е престъпна дейност!Аз направих друг профил,за да се отърва от Юлия и почнана чисто,ти отиде и ме издаде!Ами не си ми приятен и моля да не ми създаваш проблеми!Аз нямам пари и няма какво да се търси при мен!Едва ще изкарам със седем лева за ядене до пенсия,догодина спирам интернет и телевизия и всичко!Само ядове си докарвам с вас...ще ми дава данните на Юлия!Как може такова нещо!!!
цитирай
12. starforlife - Напомпването на постинга просто ми накриви шапката, да знаете.
30.06.2018 21:56
° ° ° ° ° ° ° ° ° ° ° ° ° ° ° ° ° ° ° ° ° ° ° ° ° ° ° ° ° ° ° ° ° ° ° ° ° ° ° ° ° ° ° ° ° ° ° ° ° ° ° ° ° ° ° ° ° ° ° °



В 00:00 часа ще го деактивирам и ще го активирам отново утре в 12:00.
А ще го направя защото лично аз ни най-малко не си мисля, че престоявайки на "първа", постингът ще бъде прочетен от повече хора.
А и да бъде - какво от това?
КАКВО ОТ ТОВА ПИТАМ?
НИМА ЩЕ ПРОМЕНИ НЕЩО ИЛИ ИМА КАКВОТО И ДА Е ЗНАЧЕНИЕ?

Именно затова това е част от заявлението ми, че тези, които провокират това мое моментно поведение са кретени: Фактът, че постингите си ги изблейкват на 100% на въпросното "лице" на блога, придавайки му екзотично-тъпанарски вид с лузърщината на съдържанието им в поне 95% от случаите.



° ° ° ° ° ° ° ° ° ° ° ° ° ° ° ° ° ° ° ° ° ° ° ° ° ° ° ° ° ° ° ° ° ° ° ° ° ° ° ° ° ° ° ° ° ° ° ° ° ° ° ° ° ° ° ° ° ° ° °
цитирай
13. starforlife - Репликите ми по коментарите ви:
30.06.2018 22:06
~ 4. vmir
Любо, може да ти стане чудно, но аз страдам често от обратния СЪЩИ ефект.
Искам да кажа, че в живота си доволно често се сблъсквам с обстоятелството да не ми вярват по причини, които не е момента да разисквам, защото са и достатъчно "сложни", и е по-дълго за обяснение, а и няма никакъв смисъл: никой от тук четящите ме НЕ е с такава значимост за мен, че да ми пука каво би си помислил за мен спрямо каквато и да е моя изява ТУК.
Обикновено в реалния живот, на такива хора, на които страшно много държа - им казвам понякога да ми вярват повече отколкото на себе си (имайки предвид повече от на очите, ушите или разсъжденията, логиката си). Дали го получавам ли?
Страх ме е да кажа, че съм го получавал/получил всичко на всичко не повече от 2 или 3 пъти.



~ 7. barneba
Коя е "Кори"? ха ха ха
Шегувам се - разбирам, че за Корти иде реч.
Ще се върне по някое време, споко.



~ 8. librarian
Това си е техен проблем, Биб, не мой.
Всеки с проблемите си.
Преди станаха вече около 2 години - моите проблеми може да се каже, че отминаха и сега просто си играя с живота.
Ама не "ва банк", а... "имам си банка" - ха ха ха



~ 10. vaquero
И да, и не, но по принцип, ако го гледаш през моите или на подобен на мен по интереси и разбирания (способности) човек - да, обикновено конците са толкова черни на фона на белотата, с която се опитват да се облекат някои персонажи, че си личат от километри.
А това, че не им обръщам внимание (на някои, или на едни и същи в различни роли) е просто защото не е забавно.



~ 11. predatorka
При все, че постингът е "посветен" на кофти човек като въпросната (обръщам внимание, че това е просто мое лично мнение, което не напъвам на никого да вменявам и е факт, че аз не се шлая по блогови паланки да го прокламирам както правят въпросните и подобни на тях) - предпочитам да не влизаш в полемика с нея, за да не се налага да разчиствам затлачващи ваши спорове, които ама ни най-малко не интересуват мен и/или Читателите ми.
Освен това, Юл, аз достатъчно красноречиво й изказах мнението си в два коментара под предходния ми постинг, като вторият е именно по тази нова нейна неграмотна простащина.
цитирай
14. karamelita - Искам да знам как Юлия се сдоби с и...
30.06.2018 23:26
Искам да знам как Юлия се сдоби с информация,че Уондър е онази артистка от Ямболския театър и на колко години е и че не е женена,като такава информация няма в Гугъл,никъде не пише,че Уондър е тя!Май някой влезе в компютъра на Уондър и готово данните срещу фенска любов или дребна сума...данните се дадоха и снимки и всичко!Ама как може да правите така с хората?!Също за Мара откъде има информации,че не в женена и сама,в блога такива работи не се пишат,че и на 33 години!!!Как става това?!Гого се похвали,че бил голямата работа и за секунди казвал кой кой е,на кого - на Юлия!Кражба на данни подарък и готово!Гого,би ли ми казал кой номер гащи нося?!То услуги разбирам да правиш ама чак престъпна дейност...не е ли прекалено?!Не ти ли се струва,че така ставаш лесен за изнудване в ръцете на тази опасна жена?!Ами децата ти!Толкова ли е важно едно е..не,че да заложиш всичко и то заради някаква,която може да ти е майка...аз нямам пари за съдилища,но други имат.Кражба на данни е подсъдно,това не е детска игра..Това са живи хора и ти ги излагаш на риск в ръцете на злонамерен човек!Наистина ли не си даваш сметка за това?!Моля ви се спрете се с тези безобразия!Побесняхтв за тази първа страница,да я махнат по добре!
цитирай
15. anngry - Привет, Ж-Стар! :D
30.06.2018 23:27
Че както е написала съблогърка, някои се опитват да подливат вода на теб от язовири, които ти строиш, това се вижда определено от всеки разумен човек, Стар.
Но ти по-добре предложи някой филм. :D
Поздрави! :D
цитирай
16. starforlife - Последни реплики преди да деактивирам както казах в 00:00 часа:
30.06.2018 23:56
~ 15. anngry
Здравей, Анет.
Ще ти пусна на ЛС няколко предложения.
Приятна вечер или спокойни сънища.



~ 14. karamelita
Виж сега, мила...
Зная колко грозно и грубо звучи, но с тъпи и противни хора не разговарям.
Изслушай припева на абсолютната чалга-простотия, която именно затова предложих като музика към този кретенски с глупавината на идеята си постинг и приеми, че с текста му ти казвам всичко, а именно: Нито едно от нещата, които се джуркат в космоса на черепната ти кутия не е вярно.
А това, че ти искаш нещо си да знаеш - не мисли, че означава, че аз съм този който може и най-вече пък и трябва да ти даде отговори.
Ами питай си. Но не мен - не съм в течение на нещата и не мога да ти отговоря.
И повече простащини от твоите уста тук не искам, ОК?
цитирай
17. starforlife - Последни 20 регистрирани посетителя:
30.06.2018 23:59
23:37 - anngry
23:24 - anngry
23:10 - get
23:09 - karamelita
23:07 - leonleonovpom2
23:05 - get
22:49 - radian
21:50 - kvg55
20:02 - sezoni
19:49 - vencivaleri1951
19:38 - kvg55
19:37 - predatorka
19:30 - planinitenabulgaria
19:14 - karamelita
18:32 - vaquero
17:47 - kvg55
16:56 - troinna
16:28 - predatorka
16:27 - librarian
16:17 - troina


30.06 14:53 - Шивачеството - занаят на фейковете и троловете
Автор: starforlife Категория: Лични дневници
Прочетен: 10585 Коментари: 16 Гласове: 12
цитирай
18. анонимен - :)
01.07.2018 12:05
Добре завърнал се с поста:)
цитирай
19. vencivaleri1951 - Опит за позитивен коментар
01.07.2018 12:56
Къде е проблемът в случая. Преди години почти във всяко фото имаше пано -фон. Пъхаш главата и си летец, космонавт и прочие...Аз виждам една хубава глава/надявам се да е на Елеонора/ в харесващ и фон. Пак питам, къде е проблемът? Какъв е аватарът на гетьовците/делиорманския и варненския/, на Вмир и на стотици още? Разбира се , аз не знам откъде Ви идва закачката и дали няма и нещо друго, но аватарът сам по себе си е приятен и интересен Толкова по въпроса.

В един от предишните си постинги ти се опита с добро чувство/надявам се/ да ми обясниш , че представата ми за теб е погрешна. И как да е точна, като ние сме различни поколения, които изначално са обречени на известен антагонизъм. Несправедливо, но факт е , че идва момент , когато в прайда младите лъвове изгонват старите под безучастния/а и доволен/ поглед на лъвиците. Или както още по точно го казва Фройд-синът мечтае да "изнасили" майка си, а мечтата на бащата е да го "кастрира". Фройд не слага кавички, но аз в този формат, все пак да подчертая, че това е метафора. Тоест поколенията мислят различно и това е съвсем естествено. Тоест неща които за теб са норма, за мен са перчене...Неща за които при мен е нормално за теб е демоде, безинтересно и фалшиво. Ти си бързащ млад човек, а аз дядо с табиет.
Да вземе прословутите салати:
Да си представим, че имаме машина на времето и ти си поканил на обяд връстница на майка си. Ами при такава салата бъди сигурен , че тя няма да дочака кафето и десерта-ще намери благовиден предлог и ще си тръгне. Афоризмът, че любовта на мъжа минава през стомаха важи с много по голяма сила при дамите. Те освен вкусовата оценка, правят такава и за старанието ти-много е важно повярвай ми.
Споделих как съпругата ми ме вкара в болница при първото ни запознанство. Е въпреки това я поканих на обяд след излизането си. Тя прие защото се чувстваше донякъде виновна, но бе доста отрицателно настроена към особата ми-по късно ще ми каже , че е мислела да остане двадесетина минути. Е остана два часа и обядът който приготвих бе основна причина.
Какво направих? За салатата помолих приятел/баща му беше дипломат/ да ми купи авокадо от дипломатическия магазин до Семинарията. Направих пастет с червен хайвер за салата. Пак от там и бутилка Токайско вино.
Направих телешко варено, а в хладилника намерих и парче сърнешко. Направих пържоли в гюведжета с
с яйчен и чеснов сос. Десерт крем брюле. Десерта с кампари. Прибори и сервиз -от скрина на баба.
Всичко това като време ми отне не по малко от 7, 8 часа. Салатата от авокадо научих от един аспирант на мама-палестинец. В случая бяха оценени и вкус и старание. Сърнешкото може спокойно да се замени с говеждо, но за да придобие привкус на дивеч да постои в оцетна марината с мащерка и риган...босилек също не е лошо , ако нямаш първите две.
Ще кажеш, че това са глезотии, че ти за това време
ще изкараш няколко хилядарки и междувременно ще из--каш някоя. Е за какво са ти тези хилядарки, ако не можеш да поглезиш близкия си човек и себе си. И ще бъде някоя която ще консумираш набързо заедно с поръчаната пица...Дано си ме разбрал

цитирай
20. vmir - 13. starforlife,
01.07.2018 13:07
starforlife написа:
~ 4. vmir
Любо, може да ти стане чудно, но аз страдам често от обратния СЪЩИ ефект.


Не ме учудва. Проявите на противоположностите нерядко потвърждават едно и също правило.
цитирай
21. vencivaleri1951 - И една и съща терапия:)
01.07.2018 14:06
vmir написа:
starforlife написа:
~ 4. vmir
Любо, може да ти стане чудно, но аз страдам често от обратния СЪЩИ ефект.


Не ме учудва. Проявите на противоположностите нерядко потвърждават едно и също правило.

цитирай
22. starforlife - Останалите ме извинете, но ще репликирам само Венци.
01.07.2018 14:16
Венци, дано и ти ме разбереш и осмислиш откъде идва ТВОЯТ конфликт с мен. Подчертах "твоят", защото е точно така: Ти си създаде конфликтни отношения с мен, а аз само отговарях на хапането и то по-рядко, отколкото ми се е "искало" дори.

Та:
Сам си даваш отговор на това какъв е проблемът със снимката, Венци.
Проблемът е, че изброените от теб хора не са слагали за аватар ЧУЖДИ снимки, с които да заблуждават околните за визията си и най-вече: Не са говорили за външността си коренно различни неща от действителността.
Има десетки жени и мъже тук, които използват чужди снимки за аватари, но не казват "Това съм аз" и по премълчаване се подразбира, че не са те. Докато въпросната просто най-безочливо лъже и то съшивайки лъжите си с бели конци, като същевременно отрича очевадното - моята визия.
С последното искам да кажа, че колко човека трябва да ви кажат, че не съм възпълен (особено за годините си, които все пак не са първа младост и аз това също не крия и изопачавам), но именно тя е една от тези, които ехидно продължават (за разлика надявам се вече от теб).
Каза ви го Вмир, виждал ме буквално преди седмица...
Каза ви го Земела, виждала ме преди две седмици.
Каза ви го Колев38 (и дори снима себе си и погледни, че за него също не може да се каже това, което той казва), виждал ме преди месец...
Каза ви го Гети - виждал ме преди два...
Но неее: Кретените, към които и ти се числеше, приели само две цифри: ръст 1,82 и тегло 102 - кретения след кретения. Ами така някой от вас не се ли замисли, че примерно за едно от двете може нарочно да съм ви излъгал, за да ви гледам сеира? Да не говорим, че обясних, че теглото на мускулната и мастната тъкан при еднакви обеми е доста различно.
Така, че, Венци - този постинг (който прочети, че в коментара спрямо Кармелита, определям като глупаво-кретенски по същност), беше с цел да доразкрие лъжите на въпросната Елинора само за последните й два постинга: В единия излъга, че салатата е нейна, а в другия - че снимката на аватара.
В тези неща вече виждаш ли проблем?

Естествено, че опитът ми за обяснение при предходното дълго спрямо теб коментиране беше позитивен и с цел да се опитам да ти отворя очите, че ти грешиш за почти всичко спрямо мен.
И сега се опитвам да направя същото.
Дори когато ти изглежда заядливо, както в случая с това: Венци, сам ти казваш, че ние сме различни поколения. Факт. Как тогава ТИ можа да си позволиш да напишеш глупостта, че дрескодът ми не бил добър? М? Ти, "дъртият" да определяш кой дрескод е куул за мен "младият"! Не мислиш ли, че е смешно?
Да виждаш мъже навън с фракове и смокинги?
Но тук ще те доконтрирам с твои камъни по твоята глава (което по-късно ще направя с още по-голяма сила и пак няма да е с цел заяждане и разпалване на утихналият ни конфликт, а с цел да се замислиш).
- Първо: Не е ли най-правилно облеклото, което ти харесва на самия теб и най-вече ти е удобно за самия теб? Не познавам слава Богу Жени, които да се ме определяли що за човек съм по облеклото и които и към своето да са проявявали снобизъм!
Когато облеклото не е крещящо глупаво - аз и повтарям - всички Жени около мен, а смея да твърдя, че 90% от тях са доста над средно интелигентно и интелектуално ниво - не го определяме като неподходящо и дори не му отдаваме никакво значение. Ама абсолютно никакво значение.
Естествено - не се обличаме за театър така, както за кино например.
Както и за излет облеклонто ни е различно от това за делова среща.
Но мога да ти дам пример: Бях свикнал с лежерно-небрежното облекло на Дамата, която владее Сърцето ми (включително ластичета за коса около дясната й китка) и когато за първи път на рожденния ми ден, който за сефте щяхме да празнуваме заедно - се появи елегантна... Ами изненадах се. Защото десетки пъти сме се виждали непосредствено преди да отиде от срещата на работа, или връщайки се от там, и облеклото й винаги беше, казах, лежерно и непретенциозно, при все, че е на доста висока позиция в западна компания и всеки ден се среща с десетки, а понякога и стотици хора от най-различен ранг по хоризонтал и вертикал, включително чужденци.
Схващаш ли пъпкуването на снобизма ти в това да ми правиш забележки за дрескода, Венци?
Ти си човек, с когото аз не мога да съм Приятел не поради различната ни възраст (имам Приятели и по на 60+ години), а заради Егото, което колкото и да приписваш на мен - напира в теб и много хора ще ти го кажат.
Как така напира ли?
Ами ето ти случая с описването на приготвяната храна.
Защо е нужно да описваш не ти месата, не ти сосовете, не ти откъде са купени бре, Венци?
И, ако аз те нарека фукльо и комплексиран сноб - ще се емнеш пак да се дуелираш ли с мен?
Че нали това подчертаване на нещата в случая, ти отнема мигноведнагически правото да се ебаваш с мен когато се "фукам" бре, Венци.
Или ти може, защото искаш по-точно да опишеш нещата, а когато аз го правя - е израз на други ценности и идеи?
Че нали да говориш за сърнешко е пълна простащина бре, Венци!!!
АМА АБСОЛЮТНА!
Ти това животно (сърната) като животно познаваш ли го?
Слушал ли си звука на болката му?
Виждал ли си плачещи очи на сърна?
Ще кажеш, че сега пеигравам, но има не малко хора тук, които ме познават от години и са чели мой разказ за сърна, на която бракониери бяха отнесли със сачмите и двата предни крака. Бях в 6-ти-7-ми клас. И съм галил това животно с часове и наблюдавал болката в сълзящите му и абсолютно човешки очи. В двора не милицията, ходейки да нося храна на баща ми.
Да ядеш месо от сърна (която е и защитено животно и виждаш ли как сам показнваш що за животни бяха партийците някога?) за мен е равностойно на канибализъм!
Както и не бих харесал и не съм имал такава, Жена- Приятелка, носеща палта от норки и разни други.
Никога.
За теб това ли ти би бил дрескодът, който определя Дамата като изискана? Облеклото и особено снобското, което аз лично ненавиждам?
Ами явно сме много различни и това не се дължи на възрастта, а на ценностната система, Венци.
И аз твърдя, че твоята е някъде ниско спрямо моята.
Ти сам го доказа дори с този си коментар и отново разбери, че не се конфронтирам с теб, а те сигнализирам, че нито ме познаваш - нито имаш инструментариума да ме оценяваш.
А го правиш.

Не мислиш ли, че е несериозно да говориш как аз видиш ли няма да готвя с часове за Дама, а ще изкарвам пари и чукам като въплътен твой герой от въжделенията ти?
Мноого си далеч не само от същността ми, Венци, а от живота ми въобще.
цитирай
23. milady - :))..венци, тъкмо да реша и аз, да те похваля..
01.07.2018 14:53
и, решиш, да ме..опровергаеш настойчиво..
да си мерите тук храната, дрехите, децата, внуците, гащите и..покривките..
това отдавна премина всяка нормална граница..
и аз мисля,Спора/и постинга/ на Георги,който има достат.приятели от блога..
е ,даже не личен, а блогово полезен- против лъжата, манипулациите, и
анонимната тролска банда , която вилнее тук, а червените гащи на
елинора -шамбалова са..нейното знаме...само ти ли, не го разбра?
аз също имам Силно и категорично мнение по този въпрос/говорим за Етика
да ти призная, честно, не знам, дали жената ти е мн.Успял Психолог, но ако би
имала възможност, да надникне, и прочете 2-3 твои коментара..
би, останала изненадана, сигурна съм..
и ще добавя /да се изчеткам и аз...
а, Моят Съпруг би ме разцелувал, ако бе тук..
/ пауза за размисъл..
цитирай
24. milady - :)))))...хахах..аз се чудя , що ме заряза, жорж..момчето ми,нали съм ти като Майка..
01.07.2018 14:59
Както и не бих харесали и не съм имал такава, Жена, носеща палта от норки и разни други.
Никога.

ко ти пука в тазз помия,че даже и прасетата се облизват доволни...
смешни еснафи, с нисък емоционален коефициент..
да ви имам и..паритета..:)))))
samo бай €конома липсва,да си покаже лалавизора..в 10г мер4ан
цитирай
25. starforlife - Именно, Юл!
01.07.2018 15:37
Тези ти два коментара, идват да покажат на околните, че ти също си с маска, а не си такава, за каквато повечето те смятат.
И кой, ако не аз - би могъл да им каже, че си един нормален човек, който просто така е решил да проектира заобикалящата го ТУК действителност?
Това за по-слабоумните (дРаскЪлки например) да го поясня, защото... едва ли са чели "теорията" ми за Огледалото...
Често човек заема позиция на Огледало.
Тоест: Каквото се изправи пред него - това и ще види (проектира).
Но това НЕ Е Човекът ЗАД Огледалото, а е отражението на стоящия ПРЕД него (нас).
Стана ли ясно, Елинорче, чадо?
Че аз (а по-горе говорех за Юлия) в момента съм Огледало и вие се оглеждате в него.
И виждате:
- простащината си
- комплексарщината си
- еснафщината си
- всички други прилагателни, които да не изреждам сега,
а може би да продължа с още малко за Венци, защото одеве имаше актуализиране на базата и част от коментара ми не се излъчи.

Та, Венци:
По отношение на дрескода например.
Не допускаш ли, Венци, две неща само като примери ще дам, за да направиш изводи.
- Първо, когато дребнавите душици се лалосваха, че е края на юни и видиш ли как може със сако, тоест - снимката ми в МОЛ-а била стара.
Ами аз още не бях казал, че е в МОЛ-а (където ти вмятам, че не виждам проблем в това, когато си отишъл да си измиеш ръцете - останалите с теб също впрочем - за няма и 10 секунди да си извадиш телефона и да се щракнеш в огледарлото дори с нарочната мисъл, че ще издразнителствувателствуваш блоговите кретени, които ще започнат своите смехотворни залитания, а ти - и не само - ще се смееш над тяхната ограниченост на възприятията и въображението).
Можеше да е в... Норвегия примерно, нали така?
Или дори само в съседна Гърция, откъдето дойде този студен климат при нас и по времето на снимката - ти, Венци, отлично знаеш, че в София времето не беше за по къс ръкав нищо, че е края на юни. А после стана дори предзимно, до вчера.
После: Точно Елинорчето писа, че сакото ми било втора употреба.
Еее, Венци, това не е ли лузърска дребнавост и изблик на комплекси?
Откъде накъде тя ще определя откъде е сакото ми? А и дори от секънд хенд да е - какво от това?
Поне е истинско, а не като "нейното" кимоно, което видяхме откъде е.
Но да продължа по тази нишка (СаКоТо) насочено към теб, Венци:
- Второ: Представи си, че това сако ми го е донесла като подарък Любимата от Лондон.
И си представи, че много го харесва (как ми стои).
Хайде сега кажи кой съм аз, че да не го предпочитам пред други, които на мен лично повече ми харесват и да не го нося повече от обикновеното?
М?
Нали сам каза, че за любимите хора живеем?
Но на вас такива неща (описаното в горните 3-4 изречения) естествено не ви минават през ума, просто защото сте комплексари, които се хващат за някакви обстоятелства и ГИ ПРЕЧУПВАТ ПРЕЗ СОБСТВЕНИТЕ СИ ПРИЗМИ, ОГЛЕДАЛА.

Връщам се на въпроса за храната.
Венци, ако ти не готивиш поне 50/50 и в момента - ти си лицемер!
Аз съм отличен готвач! Факт! Известен включително и на доста хора от блога и то не за друго, а защото са хапвали мои гозби. И знаят как сервирам.
Удоволствието от храната започва от окото и завършва на небцето, да, но, Венци - онази "повърната" (според същите, които ти харесваш само, защото са русофили и дори не те интересува, че част от тях са фейкове, а не реални личности) салата, беше набързо сдялкана, за собствена ЕДИНСТВЕНО консумацзия и то в момент, в който ръцете си ги бях измил, за да падне теракол и шпакловъчна смес - тоест, правена колкото да засити глад на човек "на" строителен обект ("на"-то е в кавички, защото офиса, който правя е на 30 метра от къщата ми и бях отскочил, за да хапна набързо). И обърни внимание, Венци - на следващия ден споменах само "луканков и шунков колбас", а не цитирах имената им и да набивам в очите на слепите, че са по 15-16 лева килото, така ли е? А ти - та сърнешко... Та от СореСома (С като Сърна да се чете - на български)... "Вижте ме - почудете се! Носа ми се не достига с говняна клечка!".
И после казваш, че затова с икономист0 нямало да се срещнете с мен. Ами снобите сте вие, бре, Венци!
Отречи колко пъти онзи (ко-хо-или както е там решът ти) е снимал хайвери и бля бля.
Че хайверът да не би да не изглежда като повърнато? М?
Че той си е принципно такова (образно) пред една салата от домати, краставици (които, Кармелита, изрично никога не беля не от мързел, а защото там са витамините и когато знаеш произхода на краставицата...), сирене, червен (да подчертая - комунистически - ха ха ха) лук, два вида колбас, зехтин, балсамов (сега пък подчертавам от снобизъм - ха ха ха) оцет "Галакси" (че как иначе - звездите - Стар - такъв ползват - галактически-хи-хи-хи).
Та?
Кой превърна една обикновена салата в блогово чудо и то най-безочливо лъжейки, че показва своя, използвайки снимка от НЕт-а?
Хайде да помислим кой ще е по-доволен: Една Жена, хапваща от моята при все, че без вицзия, но реална салата, или един мъж, на който Елинорчето, виртуалката, сервира виртуална салата? М?
Да изброявам ли, Венци, ОТНОВО (защото наскоро го правих) поне 4 Учителки, които познавам ТУК, в блога, и да се види, че нито една от тях не поде простотията като Елинорчето и не е ли това (реакцията й) израз на комплекси спрямо мен, м? Попитай жена си.
Ама тя, Елинорчето, нали, даскалка и то от сой.
Сой, да - просташки!

Та такива ми ти работи, Венци.
Аз продължавам да още готвя и то отлично за хората около мен, а не само в началото, колкото да впечатля. И например на Жената, владееща Сърцето ми, съм казал, че съберем ли се някой ден (в това ти също си друга генерация: за теб сигурно е недопустимо да имаш връзка с някого без брак, а това е нещо напълно нормално и мисля, че хората трябваше да имат това право още някога, по времето, което ти славиш, но някак си не можеш никак да убедиш никого и с нищо защо мислиш да е по-добро от настоящото)... Та, казал съм й, че съберем ли се по начина, по който вие виждате Семейството - готвенето ще е от мен. Просто, защото Тя! не обича да готви (това прави ли я лоша жена, а и какво ми пука какво вие мислите по въпроса - просто НЕ питам, а се ебавам) и определено не е по-добър готвач от мен.
Е... Ние естествено само в правителствени ресторанти ще хапваме, но това също какво му пука на някого, М?
Не е ли пълна простащина да гледаш в копанката на другия и да си създаваш алабализми, изкривявайки нещата през своя ограничен като обстоятелства животец на мерзка душица, която от село не е мърдала поне 10 години?
Отново не питам - просто изнасям "факт". Дедуктивно обоснован.
цитирай
26. vencivaleri1951 - Знаех , че това не е моят формат
01.07.2018 16:52
Жоро-доброто сърце. Сърната плачела. Всяко ранено животно плаче-процесът на сълзоотделяне е естествен болкоуспокоител и транквилант. Каква е разликата между агнето, телето , прасенцето и сърната? Ти ядеш салами, но си против убийството на животни.

Вивекананда/ пророк сред изповядващите йога/ бидейки на посещение в Щатите посещава дома на фермер - уважил покана. Съпровождащите го ученици с ужас виждат как гуруто им лапа мръвки от барбекюто. Виждайки учудване той казва-животното е вече убито и нито един мой завет не би струвал огорчението на домакините ни. Вижте колко се стараят.
Жоро, без ловците у нас няма да остане животно в гората. В определен период ловуват, но през останалото време се грижат за оцеляването и равновесието. Хранилки , заслони, каптажи , отстрел на вълци, чакали и прочие . Борба с бракониерите... Аз престанах да ходя на лов, но не защото не бива да се убива, а защото при новите оптики и цеви ловът стана безсмислен . Да ми говориш обаче за загриженост към сърната докато си папаш "вълчата" салата , не смяташ ли, че е фарисейщина. Плачещата от "душевна" болка сърна е мит. Тя е не по умно животно от овцата/дивата/. Ако става на въпрос интелигентните животни , които са обект на лов са глиганът и вълкът, но никой не говори за тях, а те наистина осъзнават какво се случва и са далеч по требени от сърните/периодът за ловуване е по дълъг/
Знай, че на Гергьовден когато си хапваш агнешко/а и ти се полага/, агънцето при клането също е сълзело. Гетьо ще ти каже, че това което ядеш, ще трябва да можеш и да убиеш.
Аз не мисля, че ти купувайки си месото си по извисен от този който сам си го е добил-заклал или отстрелял Второто е по честно дори-първото има елемент на индулгенция.

За аватарите.
Защо скачаш-аз казах само мнението си, че не виждам нищо лошо човек да се снима на някакъв фон. Обясних, че не Ви знам закачката.
Ценностната система не е картоф, че да я мериш на кило. Трюфелът е най скъпата храна може би, но няма никаква цена за алергичния към гъби.
Или друго...Докато съпругата на топ програмист се прибира горда от магазина със покупка от стотина грама трюфел, мама свинка учи челядта си как и къде да ровят и папат трюфели с килограми-животът е шарен Жорко
цитирай
27. starforlife - ~ 26. vencivaleri1951
01.07.2018 16:58
С теб разговорите са просто безсмислени, Венци.

И забележи, че именно затова - ти на мен си известен от години, но аз никога не съм общувал с теб и сега също не горя от желание да го правя и не ти се "натискам",
А ти ме припозна преди няма и два месеца и се почна.

Просто ти за мен си лицемер, а какъв съм аз за теб - това ама ни най-малко не ми е от значение.
Факт е обаче, че ти лицемерничиш на мой гръб, докато аз не го правя.

Та на кого казваш ценностната система е като труфелите за тартюфелите?


ПС: Жената около топ-програмиста Жоро, никога не се е прибирала горда от покупката на храна. Та това е смешно да си го помислиш дори!
Нейде ли да я снима и показва в някакъв тъп блог.
Ние, топ-програмистите... Както и жените ни... Сме обикновени народни хора, които стоят над това да си мислят, че като купиш купичка хайвер, който всеки може да купи 2-3-5 пъти месечно дори - и го снимаш, за да се правиш пред другите на кората на лайното - те прави интелектуалец.
Не ни е мания да купим дива норвежка сьомга - стига ни и ципура, лаврак или пъстърва, а често си консумираме и обикновена скумрия.
А, за сърната - отново нищо не си разбрал, Венци.
Но друго и не очаквах, защото проумей: Ти, Вие - не сте еталон някакъв си, че да се пънете все да се изкарвате прави и да пречупвате всичко през собствените си мирогледи.
Така и обаче не отговори колко пъти си виждал ранена сърна (за кошута да не говорим), че така наставнически сравняваш "емоционалността" им с тази на агнето или прасето, които съм сигурен, че определено също не познаваш или поне не колкото мен в случая.
цитирай
28. vmir - Обикновените парвенюта са ми просто неприятни,
01.07.2018 16:59
но най-обичам марксисти да се петляркат с материални притежания и консуматорски навици. Защото е най-добрата илюстрация на лицемерието, лъжливостта, коварството и некадърността на левичарите. Също и защото показва, че кадърността и всезнайковщината им са абсурден идеологически постулат.
цитирай
29. vencivaleri1951 - "Хвалу и клевету приемли равнодушно
01.07.2018 17:00
и не оспарывай глупца"

milady написа:
и, решиш, да ме..опровергаеш настойчиво..
да си мерите тук храната, дрехите, децата, внуците, гащите и..покривките..
това отдавна премина всяка нормална граница..
и аз мисля,Спора/и постинга/ на Георги,който има достат.приятели от блога..
е ,даже не личен, а блогово полезен- против лъжата, манипулациите, и
анонимната тролска банда , която вилнее тук, а червените гащи на
елинора -шамбалова са..нейното знаме...само ти ли, не го разбра?
аз също имам Силно и категорично мнение по този въпрос/говорим за Етика
да ти призная, честно, не знам, дали жената ти е мн.Успял Психолог, но ако би
имала възможност, да надникне, и прочете 2-3 твои коментара..
би, останала изненадана, сигурна съм..
и ще добавя /да се изчеткам и аз...
а, Моят Съпруг би ме разцелувал, ако бе тук..
/ пауза за размисъл..

цитирай
30. vencivaleri1951 - Жоро , не знаех , че блогът и личността ти
01.07.2018 17:08

са недостъпни като светилище за тези които не са съгласни с теб и не ти се възхищават.
Обещавам да не светотатствам повече. Бъди здрав!
starforlife написа:
С теб разговорите са просто безсмислени, Венци.

И забележи, че именно затова - ти на мен си известен от години, но азд никога не съм общувал с теб и сега също не горя от желание да го правя и не ти се "натискам",
А ти ме припозна преди няма и два месеца и се почна.

Просто ти за мен си лицемер, а какъв съм аз за теб - това ама ни най-малко не ми е от значение.
Факт е обаче, че ти лицемерничиш на мой гръб, докато аз не го правя.

Та накого казваш ценностната система е като труфелите за тартюфелите?


ПС: Жената около топ-програмистът Жоро, никога не се е прибирала горда от покупката на храна.
Нейде ли да я снима и показва в някакъв тъп блог.
Ние, топ-програмистите... Както и жените ни... Сме обикновени народни хора, които стоят над това да си мислят, че като купиш купичка хайвер, който всеки може да купи 2-3-5 пъти месечно дори - и го снимаш, за да се правиш пред другите на кората на лайното - те прави интелектуалец.
Не ни е мания да купим дива норвежка сьомга - стига ни и лаврак или пъстърва, а предимно си консумираме и обикновена скумрия.
А, за сърната - отново нищо не си разбрал, Венци.
Но друго и не очаквах, защото проумей: Ти, Вие - не сте еталон някакъв си, че да се пънете все да се изкарвате прави и да пречупвате всичко през собствените си мирогледи.

цитирай
31. starforlife - А, да, Венци... Присетих се и друго, показателно:
01.07.2018 17:08
Преди дни, в разговор (в коментар) споделих, че в момента съм кодил софтуер за верига за хранене.
И тези, които видиш ли са толкова невиртуални, че все знаят къде какво пиша - се подпичкаха и с това, без да знаят (тази забележка към теб персонално я насочвам), че въпросният софтуер е в пъти по-сложен дори като взаимовръзки от сайтовете, които твоите програмисти са накодили и поддържат.
Най-малкото, защото обхваща целия процес на работа на веригите по цял свят и неща като наприме колко различни цени може да има едно и също ястие в САЩ и някои други западни държави.
Ти например знаеш ли, че цената на въпросната твоя пържола във въпросните заведения, за които писах софтуера, зависи от това колко и какъв алкохол я съпътства?
Как дори различната й температура, на която я поръчваш - определя и различна нейна цена и съотвенто не е както тук си представят някои: "Какво толкова, 100гр. паржола, по еди колко си, плюс еди колкоси за гарнитура и толкова и толкова за десерт..."

Защо го пиша това ли?
Просто, за да ви/ти покажа, че не се в час с много неща и светът, в който живеете е ограничен до собствената ви еснавщина при възприемането му, но не се свените да се пънете да се изказвате и правите на многознайковци.


ПС: И отново изкриви думите ми с това:
vencivaleri1951 написа:
Жоро , не знаех , че блогът и личността ти са недостъпни като светилище за тези които не са съгласни с теб и не ти се възхищават.
Обещавам да не светотатствам повече. Бъди здрав!

Типично по социалистически и партийному.
Все ти прав.
Хора се изказват под моите постинги без да ме харесват и аз не ги трия удобно както ти прочетох, че си правил спрямо включилия се Вмир например.
Но само комплексарите, Венци, правят цели триади от постинги, в които да изопачават нещата както на тях им е удобно и да се опитват уж пом/у другото да се правят на възвисени и начетени.

А сега ме извини, но ще облека онова прословуто лондонско сАкО и ще отида да хапна с любими хора една сърнешка пържола в постпартиен ресторант, нали може?
цитирай
32. vmir - 31. starforlife,
01.07.2018 22:18
starforlife написа:
...аз не ги трия удобно както ти прочетох, че си правил спрямо включилия се Вмир например


Жоро, само за протокола да поясня, че от цялата червена дружинка ВВ1951 най-малко ме е трил, при това почти не си спомням да ме е трил избирателно, както хорешите му рядко пропускат да направят, докато още съм ги мислил за мъже. Дали, защото ме има за незначителен, или защото той се има за аристократ, но в това отношение той наистина се отличава и стои над панираните мишоци в групичката.
Иначе, вари го, печи го, на него са му казали, че са му дали "вяра", за която "бронебойни патрони няма открити, няма открити", той е приел тази претенция за светая светих и истина от последна инстанция, оправдаването на която няма как да не е смисъл на съществуването му.


цитирай
33. vasilisa1917 - .
02.07.2018 16:15
хаха, пенсионерииии :)) тлъсто гоче, къде и кого си тръгнал да "разобличаваш", уж компютърен спец, а един фейсбук си нямаш и още правиш виртуален секс с бабки по скайп :))))
цитирай
34. get - До 33. vasilisa1917 - Альо-о, виртуалната ексхибиционистка - с тъпите си персонални обиди ... ?
02.07.2018 16:51
... смятате че променяте мнението(на хората за вас) - за човек с девиантно поведение ли, Не!
- Поредната блогова кокотка - правеща се на революционерка-лоретка:)))
- Айде марш у бардака С ЧЕРВЕН ФЕНЕР - да се трудите на СЛАВУ ПУТИНУ!

vasilisa1917 написа:
хаха, пенсионерииии :)) тлъсто гоче, къде и кого си тръгнал да "разобличаваш", уж компютърен спец, а един фейсбук си нямаш и още правиш виртуален секс с бабки по скайп :))))


П.П.
Знам че звуча отвлечено и неразбираемо ... но "ПЕНА селската ...(?)" - да ми се прави на БЛОГОВАТА мадам Рекамие или аркиза Рамбуе ... или дори елементарно на "еманципантката-революционерка" Аполинария Суслова - ми идва в повече ... защото тези освен обществен произход плюс пари са имали и малко от малко АКЪЛ и стил - което при вас НЕ СЕ ОТБЕЛЯЗВА - ясен ли съм ПЕНО - за вас и подобните ви е музикалния поздрав?!
цитирай
35. vasilisa1917 - .
03.07.2018 12:56
пенси, не ми се пенясвай да не глътнеш ченето!
цитирай
36. get - - Годините ми - вероятно са по-малки от вашите ЛЕЛЬО - така че нямам ВАШИТЕ ПРПОБЛЕМИ С ЧЕЙНЕТАТА :))))
03.07.2018 14:22
vasilisa1917 написа:

пенси, не ми се пенясвай да не глътнеш ченето!

- Пено - Айде марш у бардака С ЧЕРВЕН ФЕНЕР - да се трудите на СЛАВУ ПУТИНУ ... може и на Тръмп или Берлусконито! :)))
- Защо ЛИ българският народ - за такива типажи КАТО ВАС, СВЪРЗВА С представата за УФСЪ ... на Апенините или Балканите - овцата ВИНАГИ ЩЕ си е овца било в Пескара или софийския "квартал" Панчарево :)))) !
цитирай
37. tutankhamon661 - starforlife
04.07.2018 08:19
Номерцата на Elinora са евтини, но тя ги намира за виртуозни, защото контактува с прости хора, при които минават. Щях да се задавя от смях, когато тя каза, че снимките й са от "личния архив". Па и със съд плашеше! Да се чуди човек как очакват да минат такива изтърканяци.

Разгледах тук-там какво съм пропуснал през последната седмица и забелязах следното: напоследък Elinora необичайно често използва думата "пенсионерка" по адрес на други жени. Чрез това явно опитва да внуши, че тя самата не е пенсионерка. Да де, колкото профилната й снимка беше от "личния архив". И не, хич не се е разтреперила от яд, че номерцата й не вървят.

Въобще тези хора от години цапат Нета, лъжат, мажат и приписват на други собствените си действия. Едва ли ще им омръзнат тези инфантилни занимания, макар да са неразбираеми за нормалните хора. По-страшното е, че женската част е вулгарна като мъжката. Това наистина е гнусно - вулгарна жена. И такава да говори за любов! Много й разбира празната кратуна от възвишени чувства.

Сещам се и друго: може да си прав, че Nikita-Shambala е травестит, който се прави на жена. Аз приех, че е от женски пол по времето, когато се хващах и на други лъжи, защото не подозирах колко болни хора има в Интернет и въобще не знаех нищо за Мрежата. Но какви доказателства имам? Hикакви. Само легендите на доказани лъжци, а както вече знаем, някои хора в Блогбг много обичат да измислят истории, неосъществени срещи и да свалят снимки от Нета, представяйки ги като "личен архив". Hе се смятам за безгрешен и може да съм сбъркал, когато помислих Nikita-Shambala за жена.

цитирай
Търсене

За този блог
Автор: starforlife
Категория: Лични дневници
Прочетен: 2615106
Постинги: 1153
Коментари: 16834
Гласове: 13882
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930