Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
13.06.2019 09:55 - В ПОМОЩ НА eКОМУНИСТИ
Автор: starforlife Категория: Лични дневници   
Прочетен: 4675 Коментари: 71 Гласове:
26

Последна промяна: 13.06.2019 10:00

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
image

image





Гласувай:
28



1. starforlife - А в този коментар по-късно ще поясня на Валдор защо не съм съгласен с това,
13.06.2019 09:57
че видиш ли блогъри дори само с НИК-ове също били личности.

Сега просто е време да отивам да се занимавам с автоматика на басейн. Моят басейн. Хе хе хе.
цитирай
2. eva666 - ще го постна тук..жорка! нали си Борец за свобода и права
13.06.2019 10:03
eva666
Предупреждавам блогерицата -магарица!
от: eva666

Важноо!!!
преди по-малко от минута
цитирай
3. eva666 - ето , и моята позиция..право куме в очите.
13.06.2019 10:10
РАЗГОВОР С BLOGBG

Re: Re: Re: Здравейте,
Здравейте, тук има някакво Тролско Хоро
на първа от 5-6 дни го наблюдаваме..всички
втрещени, надрусано от един луд Попмадур БП
ако не изтриети всички обиди и грозни думи оттам, ще се наложи, да отговарям публично
по най най-грозният начин..
Моля да изтриете последните 5 Постинги
на блогерицата /магарица/ Вал Д ор
за "джуфла", която съм аз..
Благодаря!
http://valdor1355.blog/hobi/2019/06/10/uvajaemi-gosti-na-bloga-mi-niakoi-ot-vas-niakoga-vijdal-li-e.1660938
цитирай
4. morskipesni - Хубаво е човек да се топне. Кофти е да се бъзика електроника.
13.06.2019 10:23
Затова ползвам местните терми, 5 кинта билетчето, 30 кинта за 10 визити. Абсолютният лукс! На 5 минути ми е-пеша.
цитирай
5. анонимен - То
13.06.2019 10:40
само това да беше, с мед да го намажеш:)
А запетайките, които липсват, даже да не му се броят....
Хубаво ходили из Европа, ама поне да бяха прихванали мъъъничко от нея - като обноски, толерантност, възпитание....
Няма да искаме чак да се зарадват на чуждите успехи - няма как да си надскочат дребнавата завист:)
цитирай
6. анонимен - Един много специален апел към ва...
13.06.2019 10:56
Един много специален апел към валдор и дружинката й от путинофили.
Венци Валери единствен от тях се представя с името си, а, и борн.
Другите са не чьорний хищник, а бляк придейтър, не Комсомольская правда, а дъ економист , не старий мужчина, а олдмен и так далее.

Скъпа колежке Валдор, посветила цялото си време на изучаването на живота и делото на Джуфла, хайде да направиш тка, както е направила тя - да посочиш само имената и града, в който живееш, както е направил примерно твоят любим поли /гор/.

Ако ти, мистериявечна, блякпридейтър, економист не посочите само двете си имена и населеното място, в което живеете, нищо повече, както са го направили повечето хора тук, значи сте карикатурни подземни мишки, ровещи из блоговите къртичини.
цитирай
7. анонимен - най лошото от всичко е, че тая обсебеност от джуфла на истеризиралта улична котка
13.06.2019 10:59
eva666 написа:
РАЗГОВОР С BLOGBG

Re: Re: Re: Здравейте,
Здравейте, тук има някакво Тролско Хоро
на първа от 5-6 дни го наблюдаваме..всички
втрещени, надрусано от един луд Попмадур БП
ако не изтриети всички обиди и грозни думи оттам, ще се наложи, да отговарям публично
по най най-грозният начин..
Моля да изтриете последните 5 Постинги
на блогерицата /магарица/ Вал Д ор
за "джуфла", която съм аз..
Благодаря!
http://valdor1355/hobi/2019/06/10/uvajaemi-gosti-na-bloga-mi-niakoi-ot-vas-niakoga-vijdal-li-e.1660938



се подкрепя от модерацията, щом не сваля от първа постингите на Вечно напомпаната разгонена улична котка.
цитирай
8. milady - 4. morskipesni - Хубаво е човек да се топне. Кофти е да се бъзика електроника. 10:23
13.06.2019 11:26
дядоооВалерко, я бегай си потърси навън 2 бири, белким се успокоиш малко..
в Германия никой не изкарва пачка...като кисне с Хейтърите в блог бе ге то!
я,моля ми напиши 1 изречение на немски, да те поизпитам тук пред всички..
да видим, имаш ли си на идея и хал хабер...Bitte schoen?

аз съм Юлия, която работи от 10г в Германия, защото....има, защо)))))
цитирай
9. cortana - Привет, Юлия! :)
13.06.2019 11:33
eva666 написа:
ще го постна тук..жорка! нали си Борец за свобода и права

'Жорката' за пореден път Ви подаде май ръка, заставайки зад Вас и осмивайки тези, които имат претенции към Вас преди да погледнат самите себе си.
Дали този път ще го оцените адекватно и ще спрете да се лутате и понякога се емвате, че ТОЙ е от тези, които не са напълно стока зависи само от Вас и единствено Вие печелите или губите от избора си. :)

ПП: И да, аз го приканвам същото. Нека попише известно време коментарите си на немски, за да видят всички как това няма да се случи и да се още повече убедят, че това е фейков профил на глупав трол и изобщо не пише от Германия. :):):)
цитирай
10. cortana - Привет, троле! :):):)))
13.06.2019 11:34
morskipesni написа:
Хубаво е човек да се топне. Кофти е да се бъзика електроника.
Затова ползвам местните терми, 5 кинта билетчето, 30 кинта за 10 визити. Абсолютният лукс! На 5 минути ми е-пеша.

Не че дадохте отговор на поставения Ви под предишния постинг на Жоро въпрос, но да задам нов. :):):)
Значи, постигнал е този, който не може да си позволи да има собствен басейн в двора на къщата си, а трябва да се съобразява с десетките неудобства по ползването на обществените басейни?
Значи този, който може съобразявйки се както казах с десетки неудобства да посещава и ползва И обществените, но да има И свой собствен, не е постигнал, така ли?
Нямам засега повече въпроси. :)
цитирай
11. vmir - Привет, Жоро,
13.06.2019 11:35

съвеЦки възпитаник от български произход не подлежи на ограмотяване, защото с лоботомия му е имплантирана опорната точка, че Кремъл му е дал цялото знание на света и ако не го използва, няма да види дори българска служба, нито поне българска заРплата. Отдавна забелязах, че дори зад параваните на поне 3 ника, (при Мери69 измежду които използва някого да му понапише някое и друго грамотно изречение), този уникално неадекватен екземпляр е всестранно недообразован.

Тук ще добавя единствено, че изречението, което поправяш граматически, съдържа не по-голяма грамотност и за онова, което се опитва да опише. Този неадекватник не знае, че земното притегляне не се изчислява както той е написал, намесвайки неграмотно стандартната задача за движение на тяло хвърлено под ъгъл спрямо хоризонта от определена височина… Ако имаше навика да влага разбиране поне в отделните думи, кремълския таварищ щеше да направи разлика между „хвърляне” и „пускане” като частен случай на същата задача, която са го излъгали, че е релевантна, а той я има и като ноторна – и ноторна… Така към граматичното си невежество нямаше да добавя и физическо такова, при това – на квадрат – на квадрат!!!
цитирай
12. cortana - Привет, Анджи! :)
13.06.2019 11:41
angpiskova написа:
То само това да беше, с мед да го намажеш:)
А запетайките, които липсват, даже да не му се броят....
Хубаво ходили из Европа, ама поне да бяха прихванали мъъъничко от нея - като обноски, толерантност, възпитание....
Няма да искаме чак да се зарадват на чуждите успехи - няма как да си надскочат дребнавата завист:)

Те и когато ходят, показват тук не някоя забележителност, а маса с манджата им, мотори или коли разни и други снобски глупости. :):):)
Ето именно затова Жоро се ебаваше със снимки на разни салати и мезета, но те дори не се усещат и дори Венци има наглостта да прави забележки и поучава, без да осъзнава колко е жалък, че осмиваният му в този постинг хореш е провокиралият и ебаваният с тези постинги с бай Ганьовщината си. :):)
цитирай
13. cortana - Привет, Вмир! :)
13.06.2019 11:46
vmir написа:
Привет, Жоро, съвеЦки възпитаник от български произход не подлежи на ограмотяване, защото с лоботомия му е имплантирана опорната точка, че Кремъл му е дал цялото знание на света и ако не го използва, няма да види дори българска служба, нито поне българска заРплата. Отдавна забелязах, че дори зад параваните на поне 3 ника, (при Мери69 измежду които използва някого да му понапише някое и друго грамотно изречение), този уникално неадекватен екземпляр е всестранно недообразован.

Тук ще добавя единствено, че изречението, което поправяш граматически, съдържа не по-голяма грамотност и за онова, което се опитва да опише. Този неадекватник не знае, че земното притегляне не се изчислява както той е написал, намесвайки неграмотно стандартната задача за движение на тяло хвърлено под ъгъл спрямо хоризонта от определена височина… Ако имаше навика да влага разбиране поне в отделните думи, кремълския таварищ щеше да направи разлика между „хвърляне” и „пускане” като частен случай на същата задача, която са го излъгали, че е релевантна, а той я има и като ноторна – и ноторна… Така към граматичното си невежество нямаше да добавя и физическо такова, при това – на квадрат – на квадрат!!!

Ако позволиш една забележка: Не припознавай осмивания в този постинг с тези, с които го спрягаш. Например Мерлин68 въпросният е изключено да бъде, защото не притежава добрата грамотност и още по-добро въображение на същия. :)
А иначе, естествено, че тук Жоро дава само един бегъл пример за неграмотността на осмивания. Иначе примери доволно много и е казано, че поне 90 % от коментарите и постингите на въпросния изобилстват от купища грешки, които не се допускат от друго, освен от неграмотност. :):)
цитирай
14. vmir - 13. cortana,
13.06.2019 12:18
Различния IP от който най-често се изявява Мери69 не може да скрие поне дузината сходни особености в профила на неграмотността и на двамата. Освен този профил, има и поне още един с подобни уникални съвпадения от поведенчески, манталитетен и светогледен характер. Задачата на този тип е да внася колкото е възможно повече шум и объркване в системата, за да бъде податлива на съсредоточени въздействия в специфицирани моменти...

Ако обаче наистина са два различни типа, те работят по едно и също задание.
цитирай
15. анонимен - Точно за това иде реч! Една заб...
13.06.2019 13:21
cortana написа:
[
Те и когато ходят, показват тук не някоя забележителност, а маса с манджата им, мотори или коли разни и други снобски глупости. :):):)
Ето именно затова Жоро се ебаваше със снимки на разни салати и мезета, но те дори не се усещат и дори Венци има наглостта да прави забележки и поучава, без да осъзнава колко е жалък, че осмиваният му в този постинг хореш е провокиралият и ебаваният с тези постинги с бай Ганьовщината си. :):)

Точно за това иде реч! Една забележителност не са показали, нито един концерт или изложба, на които да са отишли. /Хайде, за театър няма да им придиряме, това би означавало високо ниво на владеене на чуждия език/. Но пък кръчми и ядене - винаги на първи план!
Ясно изразени интереси, какво повече да им обсъждаш:)
цитирай
16. анонимен - ще ви призная, че в началото не ха...
13.06.2019 14:20
ще ви призная, че в началото не харесвах звездата. мислех го за много надменен. оказва се, че съм грешал и дори си мисля, ако по рано беше повел това с червената сган тук щяха да останат много хубави хора, които напуснаха. защо мълча досега, звездьо?
цитирай
17. getmans1 - Лелеееей, ужасТ, туканка се говори ...
13.06.2019 15:14
Лелеееей, ужасТ, туканка се говори за правопис ... убоу, ше пиша бързо и ще бегам, чи току виж сте емнали и меня ... тъй де, забравихте главния закон, че ако пишеш в правилна посока може и да е джаста-праста ... ко не ми вервате питайте ген. .резидента ... той рече „магистрала ХемусТ ЗНАЧИ МОЖЕ И УЖАСТ.

Сега сериозно, полягвам за една сиеста и ще мисля как да поздравя нашия вожда Баце Борисив но така, че да ги заболи другарите ПУт...сти.
цитирай
18. starforlife - Хайде докато почина...
13.06.2019 16:36
~ 2. eva666
"Борец за свобода и правда" бях някога, но никой не откликваше.
Сега съм просто идиот. Ха ха ха


~ 3. eva666
Юлия, смешно е, проумей го.
Когато се лигавим тук - може да се правим на каквито решим.
Но щом си решила да пишеш на модерацията... При все, че тяхното не е сериозна работа и аз също съм се ебавал с тях... Трябва да покажеш положение. Тоест - да бъде обръщението ти сериозно и на ниво.


~ 4. morskipesni
Аз не бъзикам електрониката, а я правя.
Всъщност, правя не само автоматиката (включая сериозна електроника и понеже нали не съм по празните приказки, та утре ще сдялкам постинг в това отношение, за да видите за N-ти път, че аз не съм въздух под налягане както вие)... Та: Аз правя всичко по басейна. От физическото му изграждане (виж дупката я изкопа един Френд, който има багерче), до автоматиката, която ще го пълни, върти водата през филтрираща система, поддържа температурата и химията му и т.н.
Но какво ти разбира на теб главата от такива работи.
Иначе Корти ти го е казала отлично: По-успял е този, който може да си позволи собствен басейн, а не този, който отива там, където Ганьовци като теб дори си вършат малката нужда.
Освен това: Не ни излизай с лъжите си. Защото като ми говориш за цени, които никъде по цивилизования свят (обиколил съм доооооооста) няма - цитирай ми името на комплекса. Дай някоя снимка от него. Дай снимка на картата ти, дето твърдиш, че с нея ти излиза 3 евро (смешник) посещението.
Когато Венци ми се пудри, че нямало отстъпка при книжарниците от 15% - аз на момента извадих от портфейла си ккртата си (бях на работа), снимах я и я показах тук (да не търся сега, но е факт назад във времето).
Така, че, тролчо - смешен си с празнодумието си и опитите си да се правиш на това, което не си.


~ 5. angpiskova
То грешки с лопата да ги ринеш. Аз показах една, защото целта ми не е да се заяждам, а да покажа, че претенциите на въпросния са смешни в очите на тези, които са нива над глупоста и комплексарщината му.
А в чисти лъжи колко пъти съм го хващал - да не говорим просто.
Комплексар. Това е думата, описваща го най-кратко и точно.

(останалите ще репликирам довечера като приключа работите си)
цитирай
19. delff - Ехаа, Стар! Завиждам ти!
13.06.2019 17:11
Да си има човек басейн, та дори и надуваем да е и да може да се топне в тези жеги.... Тоест реално да си има човек къщичка, а не панелка и винаги може да си купи поне надуваем 2 метра и да се потопи с бутилка запотена бира.
цитирай
20. vmir - 17. getmans1 - Лелеееей, ужасТ, туканка се говори за правопис...
13.06.2019 17:41
Ужаст, я! Даже шаш! Паника – тоже! Щото блогът е място за изява на най-високо грамотните и знаещи люде на планетата. Тука нема тън-мън! А се носи отговорност, и то каква!
Преди повече от половин дузина години първа страница на блогът изписваше началната буква в заглавието с малка буква. Забелязва един точно в моето заглавие в “последни постинги” това и почва да ми се нахвърля като дзвиска на страга, потресен от нивото на неграмотността ми. Понеже не могъл да забележи, че блоговия недъг се проявява при всеки нов постинг, будната гражданска съвест на кандидат дзвиската решава, че аз съм враг №1 на родния език, който трябва да бъде спасен от неграмотните ми попъзновения. И се начева едно бичуване на грамотността ми, все едно ме е видял как лично съм изял Кирилицата без остатък и аз съм лишил братските славянски народи от писменост, просвета и наука. Постинга, нарочен за изобличението и заклеймяването ми като враг на народа и държавата придоби хероичен изглед и не искаше да миряса поне два дни.
И кой беше този чутовен блюстител на блоговата грамотност ли? Ми, същия този Ики Маус, дето Стар се опитва да го учи на четмо и писмо в настоящия си постинг. А Корти си мисли, че този си плаща интернета от джоба и затова има само един IP адрес и даже няма кой да му праща интифи или цели готови текстове да ги публикува от свое име когато му се каже.
цитирай
21. cortana - :)
13.06.2019 18:00
..... 17. getmans1 - Гети, ти можеш да пишеш както си искаш затова :):):)))), защото си ни приятел. :) За това :):):)))) пиши както ти скимне. :) За главния закон честно да ти кажа дори не сме се замисляли за това :):):))) ти благодарим, че ни припомни. Също ти благодарим, че ни припомни, че човек понякога трябва да полягва за една сиеста, защото..... за това. :):):)))
Сега в икономическата задача се пита колко пъти употребих правилно 'затова' и 'за това'? :):):)))

..... 20. vmir - Вмир, този проблем не се отнася за всички начални букви в заглавията, а само за..... Няма всъщност да открехвам умните за кои, а защо, вече знаете, че е за това! :):):)))) И проблемът си съществува и в момента. Така, че..... затова :):))) няма смисъл да говорим. :)

Преди около час видях как след някакви минути два постинга от началната страница трябваше да отпаднат поради изтичане на времето им за там и този и на Леоновпом2 да се появят по естествен път там. Уви, всички си обяснявате какво се е случило и защо.
За това :):):))) с тези Прочетен: 222 Коментари: 21 Гласове: 14 аз съм на мнение, че постингът е ощетен и за това :):):)))) .....
цитирай
22. misteriavechna - Привет, Star и Cortana!
13.06.2019 20:12
Прегледах някои коментари тук и забелязах, че ме споменават личности с имена почти като моето, например-Помпадур Идиотов. Получава се една характерна европейска практика за налагане на двойни стандарти. Личността се налага не с имената си, а с качества, които заслужават уважение. Има хора със сериозни имена, които госпожа Юлия Петрова не престава да скверни. Очевидно анонимността не е проблемът, който я притеснява. Безобразната наглост да се представя за обидена от хората, които не спира да подиграва (като е подхождала и към теб по този начин), мислиш ли, че трябва да толерираш?
По отношение на анимността, какво е мнението ти за профила на Cortana Windowska, с моите почитания към дамата и хубавото име.
А с басейните... следва онова с препаратите, пчелите и осите, пухчетата, дъжд, малко слънце, пак дъжд и идва време за зазимяване и онова голямо чистене... дано поне вас да ви радва! С най-добри чувства! Извинявам се, ако имам правописни грешки!
цитирай
23. merlin68 - Мислех да коментирам, ама толкова ...
13.06.2019 20:32
Мислех да коментирам, ама толкова много дебилщина на едно място ме оставя без коментар... освен, може би едно нещо:
Човек, не веднъж бъркащ в правописа и още по-зле, автор на израза: "Син съм на милиционер още от 70-те", да прави на някого забележка за правописа и то нееднократно... ми това го може само безмерно наглия, лишен от срам Гочо.

П.П.
На първа страница и нито един минус, при положение, че от седмица "някой" омаскарява с минуси всички постинги там... освен гочевите и на 2-3 му авера. Кой ли ще е този "някой"? аууу сетих се:)
цитирай
24. milady - мистерия много вечна , аз пиша ,защото знам Мръсотиите на мн хора..
13.06.2019 21:01
а, това че, ти и Редгъска ,пишете 2г вече изумителни безмислици
надрусани с 2000 , може да побърка, и много по спокойни хора от мен
съшото е и с ЛексоДръв, който се опитва да се крие..Защо бе ,хора??
Зашо не се крия аз...Защото сте гузни , и се криете..
Знам, кой е Г Стар,затова му пиша..знам КОЯ, НЕ е кортана ,затова пиша

Не се прави сега на много културна,.и наивна..възпитана провинциалистка
Просто сте безумно дребни и лицемерни един отбор "пУтети, и потетки.."
без никакво достойнство / поне тук..Срам за вас, а не за мен..АЗ съм ЧЕСТНА
за Уондър, 100 п се обосновавам ,какво критикувам, права ли съм?
за веселка ,съшото...досадна е, бръмнала, превзема се..малко Пауза, бе, жена на 43г !
Не може да се друсат едни и същи тъпни до полуда..и да не стане скандал
даже , и на Веселудка..доматите, котките, кучки, децата, Тук НЕ е Лексикон за Пубери..
Това е Отворена Социална платформа..
а това поведение, е Безобразноооо за такъв един Форум..
..Където би следвало, да се дебатира по съвсем др важни Теми

знам , че няма да ме разбереш...за какво ли се мъча да пиша..
Грозни истини, не могат да се изразят с лигави..розови...слова
аз ,Юлия
цитирай
25. milady - Гошоо, запитах те, защшо е този Шот? заради.."за това" а,ти, наред ли си, поне малко?
13.06.2019 21:18
~ 3. eva666
Юлия, смешно е, проумей го.
Когато се лигавим тук - може да се правим на каквито решим.
Но щом си решила да пишеш на модерацията... При все, че тяхното не е сериозна работа и аз също съм се ебавал с тях... Трябва да покажеш положение. Тоест - да бъде обръщението ти сериозно и на ниво./

АЗ съм много много на нормално ниво/ не се лигавя, когато пиша на инвестора
знаеш, нали ,колкооо съм много сериозна. Чак..смешно наивна, но такава съм
копираш идиотии....и се друсаш с 1000 , защо??
цитирай
26. cortana - Жоро още не се е прибрал и за това :):):)))) ще рекоментирам аз, Корти! :)
13.06.2019 21:34
Имам това право да го правя дори от неговия личен профил, а защо..... просто за това! :):):)))))

Започвам. Бъдете търпеливи, защото може да отнеме повече време. Все пак ще пиша помежду други ангажименти. :) На порции. :):)
..... 22. misteriavechna - Привет! :)
Трябва да знаете, че като дама съм толерантна към дамите, дори да не е доказано, че са такива. За това :):):))) Ви приканвам да изтриете този си коментар преди да го е прочел Жоро, защото репликата му няма да Ви хареса. :)
Откъде зная ли? Можете сама да си отговорите мисля.
Всъщност, като се замисля, няма смисъл да изтривате. Така или иначе Жоро може да прочете дори и да сте изтрила и преди време мисля, че се убедихте сама в това. :)

..... 23. merlin68 - Дори не осъзнававате колко е смешно! :):):)))
И за да Ви подсака след малко ще цитирам лично съобщение на Жоро до друг участник тук в дискусията. :):)))
А по отношение на послеписа Ви: Аууу, това пък е още по-смешно и то не само за мен. :):):))))

..... 24. milady - Юлия, извинете ме, но това също е смешно. :)
1во: Да мислите, че нещо за някого знаете и то в светлината, че дори не знаете кой кой е тук, е малко смешно, за това :):):))) ще го оставя настрана. Настрана май трябваше да го напиша като 'на страна'. :):):))))
:):):)))
2ро: Дори и нещо наистина да знаете за някого тук, какво от това Ви питам? :) Жалкото е за Вас, а не за този, за когото (или може би трябваше да напиша закогото:):)))) си въобразявате, че нещо знаете.
Давам пример: Мислите, че знаете нещо за споменаваната от Вас Уондър. И какво дори да е така? От кога знаете каквото знаете и какво постигнахте като знаете това, което си мислите, че знаете? :)

..... 25. milady - Не съм 'Гошооо', но както вече казах, мога да говоря от негово име и за това :):):)))) да Ви кажа няколко неща.
1во: 'Гошооо' много блогери го ебават откакто им разкрои шалвари :):):))), но никой не го нарича откачалка например. Докато Вас.....
2ро: Погледнете си личното съобщение до модерацията и ако продължавате да твърдите, че пишете по правилния начин към 'Инвестор', то какво да говорим?
цитирай
27. misteriavechna - До тук аз не получих нито един отговор на въпросите си.
13.06.2019 21:49
Това, дали аз съм дама е под въпрос, точно толкова, колкото и при един профил с име като - Cortana Windowska. Защо това не е проблем, а някаква Мистерия да е? Нека сме еднакво обективни и нелицемерни, както с близките, така и с останалите.
цитирай
28. cortana - :)
13.06.2019 22:00
misteriavechna написа:
До тук аз не получих нито един отговор на въпросите си.
Миси, напротив! Аз дадох отговор защо от мен не ще получите отговор. :) Прочетете коментара ми отново и ще видите. :)
Ако бяхте написала 'до тук :):):) аз не получих нито един КОНКРЕТЕН отговор на въпросите си', да се съглася, че сте права. Но ДОТУК Вие не сте употребили правилните думички, израз на Вашите виждания, а не реалното положение на нещата и аз няма как да се съглася, че имате право да ме иронизирате или критикувате.
Но пък ето, ще дам нататък малко по-конкретни отговори. :)
misteriavechna написа:
Това, дали аз съм дама е под въпрос, точно толкова, колкото и при един профил с име като - Cortana Windowska. Защо това не е проблем, а някаква Мистерия да е? Нека сме еднакво обективни и нелицемерни, както с близките, така и с останалите.
Осъзнавате ли, че 'Cortana Windowska' НЕ е име? Пишете коректно, ако обичате. Но като оставим тази дребнавост настрана (на страна:):)), стигаме до това, че мен тук ме познавват реално около 10 съблогера. А Вас?
Кой от нас, тук присъстващите и припознаващи се като реални или виртуални приятели е казал, че с Вас има някакъв проблем? Посочете ми кой! Вмир? Анджи? Гети? Жоро? Аз? Никой от изброените, нали така?
Защо тогава ме упреквате, че аз, подчертавам, АЗ, не давам отговор на въпрос, който трябва да зададете на други и да очаквате отговори от тях?
цитирай
29. анонимен - защото кортана не е вманиачена
13.06.2019 22:01
misteriavechna написа:
Това, дали аз съм дама е под въпрос, точно толкова, колкото и при един профил с име като - Cortana Windowska. Защо това не е проблем, а някаква Мистерия да е? Нека сме еднакво обективни и нелицемерни, както с близките, така и с останалите.


като теб да виси на първа с некадърните си драсканици, напомпана от лудото двемогилско влечуго

защото не се мисли за поетеса като теб
защото не е толкова карикатурна в стърченето на първа

вие с разгонената улична котка и помпащия ви ифиот сте анонимни лалугери
и защото тя няма педерация като вас

Вие дами???
Да, ама от Улицата на Червените фенери
цитирай
30. анонимен - тоя, който омаскарява всички постинги на първа е твоят приятел лилипуткин
13.06.2019 22:05
merlin68 написа:
Мислех да коментирам, ама толкова много дебилщина на едно място ме оставя без коментар... освен, може би едно нещо:
Човек, не веднъж бъркащ в правописа и още по-зле, автор на израза: "Син съм на милиционер още от 70-те", да прави на някого забележка за правописа и то нееднократно... ми това го може само безмерно наглия, лишен от срам Гочо.

П.П.
На първа страница и нито един минус, при положение, че от седмица "някой" омаскарява с минуси всички постинги там... освен гочевите и на 2-3 му авера. Кой ли ще е този "някой"? аууу сетих се:)


той и сега е напомпил котката и бвен
не минусите окепазяват първа а помпите
цитирай
31. misteriavechna - Ти, прекрасни неанонимен профиле, как се чувстваш на толкова мечтаната от теб първа. Нещо, като девствена проститутка се представяш.
13.06.2019 22:07
pompaduridiot написа:
misteriavechna написа:
Това, дали аз съм дама е под въпрос, точно толкова, колкото и при един профил с име като - Cortana Windowska. Защо това не е проблем, а някаква Мистерия да е? Нека сме еднакво обективни и нелицемерни, както с близките, така и с останалите.


като теб да виси на първа с некадърните си драсканици, напомпана от лудото двемогилско влечуго

защото не се мисли за поетеса като теб
защото не е толкова карикатурна в стърченето на първа

вие с разгонената улична котка и помпащия ви ифиот сте анонимни лалугери
и защото тя няма педерация като вас

Вие дами???
Да, ама от Улицата на Червените фенери

цитирай
32. cortana - ..... 29. pompaduridiot - :):))))
13.06.2019 22:08
Помпи, аз не мога да стърча, защото вече повече от 2 години профилът ми е с БАН. И знаете ли защо? Защото бях подела една инициатива да заместя Жоро в разясненията на това и онова тук, а както той каза вчера под предния постинг, стопаните на блога предпочитат блогерите да не знаят.
Естествено БАНът ми би могъл много лесно да бъде премахнат.....
1во: Все пак Смарти е много мой човек :):):), а той тук може неща, за които дори не сте и сънували, но пък някои от вас са ставали свидетели на някои от тях. :)
2ро: Като казах преди малко на Миси за познаването ми от около 10 блогера, сега да спомена, че имам позната модераторка може би? :)
А защо тогава ми е БАНът ли? Не е ли забавно така? :):):)
Когато ми писне да го имам, ще го махнем. :)
цитирай
33. анонимен - И онова жалко човече мисана, което ...
13.06.2019 22:09
И онова жалко човече мисана, което търси психопати в блога, а не погледне в огледалото и да види един луд, който нарича юлия мъж психопат, а редбъс Станков,
той се явява адвокат на Вечно напомпаните
цитирай
34. анонимен - С котката не се ли усещате, че ви правят на уличници с тия помпи
13.06.2019 22:13
misteriavechna написа:
pompaduridiot написа:
misteriavechna написа:
Това, дали аз съм дама е под въпрос, точно толкова, колкото и при един профил с име като - Cortana Windowska. Защо това не е проблем, а някаква Мистерия да е? Нека сме еднакво обективни и нелицемерни, както с близките, така и с останалите.


като теб да виси на първа с некадърните си драсканици, напомпана от лудото двемогилско влечуго

защото не се мисли за поетеса като теб
защото не е толкова карикатурна в стърченето на първа

вие с разгонената улична котка и помпащия ви ифиот сте анонимни лалугери
и защото тя няма педерация като вас

Вие дами???
Да, ама от Улицата на Червените фенери




че някой се възползва от суетата ви и нарцисизма ви, за да се гаври с вас
Може да са изтрили постинга ми, показващ истинското сттихотворение до твоята тъпотия, но не могат да изтрият факта, че си повече от некадърна
цитирай
35. milady - кортанкеее, я да помогнеш на кака Джулия за БАНана...ще платя някое €€
13.06.2019 22:14
Естествено БАНът ми би могъл много лесно да бъде премахнат.....
цитирай
36. cortana - А, да!
13.06.2019 22:16
И, Миси, тук има две мои снимки. И двете са достъпни и всеки може да ме види каква съм убавица! :):):))) А това, че не съм си написала името, е едно относително правилно решение. Да не говорим, че Вие явно не знаете, но този ми профил ми е подарък от Жоро и той така ме е писал. :):)
Но пък има хора дори от тези, които са недолюбващи мен и Жоро в момента, които отлично знаят не само имената ми, а и откъде :):):))) съм родом, на колко съм години, къде съм следвала и какво, къде и какво работя и така нататък.
Това достатъчно ли е да съм много по-реална от Вас? :)
Искахте отговори, от мен ги получихте изчерпателно мисля.
цитирай
37. анонимен - Е, като си най отгоре с тия фалшиви ...
13.06.2019 22:18
Е, като си най отгоре с тия фалшиви прочити, кво, по умна ли стана, по благородна или по женствена?
По.значими ли се чувствате с оная, като стърчите незаслужено на корицата?
Па и ревете за минусите,
Ами шо веднъж не заревете за помпите и не призовете публично да не ви помпят?
Щото ви се усилва либидото на върха.
цитирай
38. milady - помпи е прав!! затова ни трият и двамата.)))
13.06.2019 22:23
а, такива хубави коменти..бях натракала...
Мискей, заради тоз Идиот Черен, сайта потъна..чу ли,смешна слива такава карловска
заради това, да друса теб и дртата мома,Хай сервитьорката..улична
аз съм го разкарала тозз идиот заради Уондър, иначе, ко мислиш...
Той ме друсаше 3г и повече...заради Сеира ....
мааа,що не дигаш гълъбите, я си виж..мУжо
акъло ти не стига за тук, определено..
хайде, лека...да не мърморя повече
цитирай
39. cortana - Последни 20 регистрирани посетителя
13.06.2019 22:29
22:10 - milady
22:05 - misteriavechna
21:56 - pompaduridiot
21:44 - misteriavechna
21:36 - kolevn38
21:30 - cortana
21:22 - .....
21:14 - milady
20:47 - milady
20:21 - merlin68
20:17 - .....
19:57 - bezistena
19:55 - misteriavechna
19:46 - bezistena
19:43 - williamwilliam
19:20 - lexparsy
19:18 - stept
18:37 - chron
18:18 - .....
18:13 - liberrianka
После да не казват някои, че Ж не е четен, независимо къде е постингът му. Отсейте само от вчерашните и тази статистика НИКовете и пребройте колко са уникални. Не казвам, че всички са реални, а не фейкови, но пък да припознава някой дадени като такива на Смарти говори само колко изобщо не го познава дори като персона тук. :)
цитирай
40. cortana - И имайте предвид, че ако съберете статистиките, ще има празни петна. :):)
13.06.2019 22:31
:):):))
В смисъл, ще има отрязъци от време, през които не ще се вижда колко и кои са чели този или предходния постинг.
Или по-точно, са посещавали блога на Смарти, защото може и да са чели нещо друго.
цитирай
41. musicgirl81 - Привет, Ж-Стар! ;) И ти, умнице Корти! ;)
13.06.2019 22:33
Уникални сте и двамата и се радвам, че ви познавам! ;)
Утре сутрин повече. ;););)
цитирай
42. musicgirl81 - Корти, заковаваш като Стар! Непоклатимо! ;);)
13.06.2019 22:34
cortana написа:
И, Миси, тук има две мои снимки. И двете са достъпни и всеки може да ме види каква съм убавица! :):):))) А това, че не съм си написала името, е едно относително правилно решение. Да не говорим, че Вие явно не знаете, но този ми профил ми е подарък от Жоро и той така ме е писал. :):)
Но пък има хора дори от тези, които са недолюбващи мен и Жоро в момента, които отлично знаят не само имената ми, а и откъде :):):))) съм родом, на колко съм години, къде съм следвала и какво, къде и какво работя и така нататък.
Това достатъчно ли е да съм много по-реална от Вас? :)
Искахте отговори, от мен ги получихте изчерпателно мисля.

Цунки и чао засега! ;)
цитирай
43. анонимен - Като призна днес, че Рени е чудесна ...
13.06.2019 22:38
Като призна днес, че Рени е чудесна поетеса, а ти си менте, поне за секунда не те ли жегна, че тя, с нейния чудесен стих, не е на първа, зашото можех но не я напомпих, за да не заприличва на теб..та не те ли жегна мисълта, че ти и другата кокошка сте на първа винаги, а тя никога не е?
М?
Някога да помислите, че вие незаслужено заемате местата на истински талантливите?
цитирай
44. misteriavechna - Отговорът към мен е уклончив и неясен.
13.06.2019 22:40
Оставам с впечатление, че Юлия е модератор тук?! Това ли казваш, Кортана.
Всички имаме приятели, които ни познават, това значи ли, че ние сме фейкове, просто защото вие с Жоро не ни познавате? И аз имах снимки по едно време, е и?
цитирай
45. анонимен - Точно заради тоя клинично луд, който се гаври със сайта, като моделира по своя извратен вкус първа, сайтът загива.
13.06.2019 22:41
milady написа:
а, такива хубави коменти..бях натракала...
Мискей, затади тоз Идиот Черен, сайта потъна..чу ли,смешна слива такава карловска
заради това, та друса теб и дртата мома...Хай сервитьорката..улична
аз съм го разкарала тозз идиот заради Уондър, иначе, ко мислиш
Той ме друсаше 3г и повече...заради Сеира ....
мааа,що не дигаш гълъбите, я си виж..мУжо
акъло ти не стига за тук, определено..
хайде, лека...да не мърморя повече

цитирай
46. cortana - Я, това не бива да го пропускам. Добре, че го видях. :):)
13.06.2019 22:50
milady написа:
Мискей, затади тоз Идиот Черен, сайта потъна..чу ли,смешна слива такава карловска
заради това, та друса теб и дртата мома...Хай сервитьорката..улична
аз съм го разкарала тозз идиот заради Уондър, иначе, ко мислиш
Той ме друсаше 3г и повече...заради Сеира ....

Както Жоро казва понякога: 'ИМАМЕ НОВИНА'!! :):)
ФРАУ ЮЛИЯ, НАИСТИНА ЛИ?
Къде е сега да кажем Жоровият 'градски', че да види какви ни обясняваше, че били умни, забавни и така нататък? Това ли е мъжкото отношение и честното? Юлия да бъде помпена от жалкия Кофичко когато плюеше по Жоро, заради интригата, от злобата, безграничната. И комплексите.
БРАВО, ФРАУ ЮЛИЯ! КОГАТО ВСЕ ПАК СЕ СРЕЩНЕМ И ЗАПОЗНАЕМ, ПОЧЕРПКАТА ЩЕ Е ОТ МЕН, ЧЕ НЕ САМО СТЕ РАЗКАРАЛА ТАЗИ ДОЛНА ТВАР, А И СЕГА ГО КАЗАХТЕ ТОВА!

Ето за това става на въпрос тук, Миси!
За това, че Вие се оставяте чрез Вашето творчество тук да се създават порочни практики. Ако всеки започне да деактивира постингите си при напомпване, независимо от кого и с каква цел, то няма да мине много време и тази практика ще бъде преустановена, защото просто ще е безсмислено някой да прави нещо, което не води до желаните от него резултати.
Но не би! Докато има хора, за които е по-важно да се мислят за нещо по-значимо от жалкия факт, че са на началната страница, ще си блогуваме в ла.на!
Сами сме/СТЕ си виновни и всякакво роптаене както прави например приятелският ти съблогел Лекспарси, а не практикува това, което казвам току що, е единствено лицемерие, нищо повече.
цитирай
47. cortana - Миси, уморявате бе, жена! :):):) Бъдете по-трезвомислеща и неотнесена от въхъра. :):)
13.06.2019 22:54
misteriavechna написа:
Отговорът към мен е уклончив и неясен.
Така ли?!?? Аз пък си мислех, че е пределно изчерпателен! :):)

misteriavechna написа:
Оставам с впечатление, че Юлия е модератор тук?! Това ли казваш, Кортана.
Абсолютно НЕ! Юлия НЕ е модераторка! Откъде Ви хрумна тази глупост и сигурна ли сте, че не сте зад 3 празни чаши от мартини, след като така сте прочели нещо, което никога не съм дори загатвала? :):):)
Проблемът си е Ваш с какво впечатление оставате, не мой! :)

misteriavechna написа:
Всички имаме приятели, които ни познават, това значи ли, че ние сме фейкове, просто защото вие с Жоро не ни познавате?
Кога и къде казвам такова нещо? Напротив, аз казах, че никой от нас тук, компанийката да се наречем, нямаме проблем с Вас. Дори изброих кои да ми посочите кога и къде в нещо Ви обвиняват или недоволстват от Вас.

misteriavechna написа:
И аз имах снимки по едно време, е и?
Какво 'е и'?
'Е и'то идва от това, за което Ви говори НИК ИЗВЪН компанийката ни, а именно: Фактът, че Вас Ви помпят ВСЕКИ ПЪТ и Вие това го приемате за нормално.
Аз напомпих Жоровите постинги днес и вчера, да. Но го направих, защото:
..... Вчерашният беше относително полезен и колкото повече прочетат заглавието на началната страница, толкова повече биха го евентуално прочели и както вече казах, би им бил евентуално полезен. А още колко може да допълни Смарти дори само по отношение на коментарите.
Например: Вие виждала ли сте в коментар тук видео, което да се прожектира в самия коментар? Когато един претенцийко тук 'ядоса' Смарти с претенциите си, че той моля ви се, учел Жоро, а не се учел той от него, Жоро започна една серия, в която показа неща, които не бяха и сънувани до този момент, а ги беше показвал само на отбраната си 'клиантела' като батко Терца. :):):)
Юлия ще Ви потвърди за въпросния коментар, в който се прожектираше видео. Беше пуснат от Жоро под неин постинг.
Е, стана като реклама, но това са факти и просто исках да кажа, че затова напомпих вчера постинга на Ж, защото можеше да говори още и да научите десетки неща. Не би, модерацията го свали, защото те искат да не знаете, вижте как този стои, а е точно той против правилата на сайта!
..... Днешният пък напомпих напук. Защото нарочно и изрично не беше оставен да се появи на началната страница. Онези пазят реномето си един на друг за разлика от ВАС, които се самоизяждаТЕ! Факт!
Ето затова няма да ВИ бъде, защото сте както казва Жоро 'орел, рак и щука'.
Карикатури!
цитирай
48. milady - ама,това за Пърдялото, Стовянчо, го писах, че ме помпи, това му е Дет радост!..
13.06.2019 23:13
ноо, всички пОтети и пУтеси,
са куку бръм= шизоидни параноици, и ощее невротични хистерици..
чети миссана, Лексодръва, баба Боссса , сега и Миссирката, и тъпата ХУйчка..
според Тях:

аз съм мъж/ и психопат
аз съм над 100 кила, към 200
аз имам Помпа, се друсам САМА 6г !!!
аз съм Модератор
имам и ...Ключа за Рая
имам 10 мъжа, 20 деца, и Снаха Арабка с 5 милллиона..
а, днес ,имам и 2 Бана

с такава тъпа слива, не се бях срещала насаме..
подобна е и ул котка, но тя поне има мааалко акълец и замлъкна!
Лека ....
цитирай
49. анонимен - Точно така завърших днес постинга ...
13.06.2019 23:13
Точно така завърших днес постинга си, който идиота мисана нарече расистки.
Ако всички пуети и пуетеси, напомпани от извратеняка стоянчоу от две могили, дезактивират постингите си, тая отрепка няма да може да се забавлява.
Но по скоро слънцето ше изгрее през нощта, отколкото тия двете Вечно напомпани го направят.
Та за тях стоенето на първа е Идеал.
цитирай
50. анонимен - А бе може ли нормален човек да изр...
13.06.2019 23:15
А бе може ли нормален човек да изрече, че Юлия е някакъв мъж бе?
И някой би ли твърдял, че такъв може да е нормален?
цитирай
51. misteriavechna - Мммда,
13.06.2019 23:17
оправете си вътрешните интриги. Неучтиво е да се подиграваш с гостите си.
цитирай
52. cortana - :):):)))
13.06.2019 23:21
milady написа:
..... според Тях:

аз съм мъж/ и психопат
аз съм над 100 кила, към 200
аз имам Помпа, се друсам САМА 6г !!!
аз съм Модератор
имам и ...Ключа за Рая
имам 10 мъжа, 20 деца, и Снаха Арабка с 5 милллиона..

:):):)))))
И аз, и аз!
И аз съм същата! :):):)))

milady написа:
а, днес ,имам и 2 Бана
Схванах! Фрау Юлия, Вие ме подсетихте!
Миси, Вие сте възприела, че Юлия ме пита дали да ми махне БАНа, а тя точно обратното питаше: ще съдействам ли след като познавам модераторка да бъде премахнат неин. :):)
Миси, следващия път без мартини, моля Ви!
Шегичка! :):)


А сега ме извинете, но Ж най-после се прибра и мисля да се отдам на по-смислени и забавни неща. :):):)
цитирай
53. cortana - Да се подигравам?!?!!! :):):)
13.06.2019 23:24
Аз се шегувам, Миси! :)
Но това пусто его.....
Ето за това :):):)))) съм сигурна, че ще си висите на началната страница докато станете на чироз. :):):)
С това 'чироз' сега, отново се шегувам.
Ако не го приемате, то явно сте сухарка :):):))), а се правите на много духовита когато да речем с Лекспарси си разменяте лиготии. :)

Лека нощ! :) На всички! :)
цитирай
54. анонимен - А ти пусни още сега нов постинг.
13.06.2019 23:24
misteriavechna написа:
оправете си вътрешните интриги. Неучтиво е да се подиграваш с гостите си.


Лично ще го напомя.
Недопустимо е оная да е на първа, а ти да не си.

Не само с лексотана си разменят лиготиии.
И с другата мисирка също.
Не очаквайте да си вземе бележка от факта, че редовно я помпят.
Та тя точно това иска.
цитирай
55. анонимен - Ебаси малоумната котка. Не дойде да ...
13.06.2019 23:32
Ебаси малоумната котка.
Не дойде да напише коментар тук, а пуска нов постинг, та да напомпят и него.
Колко ли безцветен и безсмислен е животът на една млада жена, която денонощно седи в тая кочина и се чувства значима от надуването й с помпите?

Конкретно за весето.Тя е също вечно помпана от стоянчо като котката и помпането също така й харесва, тъй че и аз бих я тролил.
цитирай
56. starforlife - Добра вечер. Сега кратка реплика към Мистрията... товааа - Мистерията, а утре ти обещавам коментар, който изобщо няма да ти се понрави, но ще е самата истина.
14.06.2019 00:14
Та:
МистерияВечна,
да обвиняваш Корти в лошо гостоприемство при положение, че ти си се натресла неканена в блога ми и цяла вечер се опитваш да занимаваш хората тук с твоята персона, е меко казано абсолютно идиотско.
НИК-ът ти е споменат от фейк, който няма нищо общо с така наречената от Корти "наша компанийка" (с това не казвам, че не съм съгласен с него и не вземам негова старана, а просто, че това е фейков профил) и ти можеше да отправиш въпросите си към него на ЛС.
Тук, в този постинг, се говореше за необразоваността на конкретен човек от конкретна друга "компанийка", а не за твоята обидчива персона, че да ТРОЛИШ.
Схващаш накъде отива утрешния ми дълъг коментар, но изобщо не си и представяш колко по принцип всеобхватен евентуално ще бъде.

инж. (два пъти - ха ха ха) Георги Стоименов - идиот 1-ва степен (+/- градус Келвин на високосна година)


ПС: И всъщност въпросът не е в неграмотността на въпросния или друг. Въпросът е в претенциите (които изявяваш и ти).
В това, че някои мислещи се за дерибеи тук, от години освинват това място и се подиграват на другите за токива неща, в които те са много-много по-ниско.
цитирай
57. getmans1 - Здравейте, аз мисля, че всеки може ...
14.06.2019 00:56
Здравейте, аз мисля, че всеки може да сгреши с граматика та ... доста време напомнях на даскала по БЕЛ един странен словоред абсурден за един даскал но този факт ни най-малко не го направи толерантен човек. Та ... използването на правописа като аргумент е смешно и детинско, и това е меко казано.
В това мое мнение не виждайте упрек към СТАР защото всички знаем, че той го прави нарочно ... просто брули заядливците с техните камъни и това е готин похват.

А бе, както казват днешните младежи е супер яко или куул ... хахахах ... иначе голям праз ако си написал нещо граматически перфектно а то, написаното просто да крещи, че е написано от ... глупак, като например това;
„ Те така другарки, другари, дами и господа, при монархията - избор няма, при тоталитаризма - избор няма, но при демокрацията - всеки има правото да избира кой да го управлява сред тези които не иска да го управляват."

Точно заради това подържам и подкрепям „инж. (два пъти - ха ха ха) Георги Стоименов - идиот 1-ва степен (+/- градус Келвин на високосна година)„ ... хахаха ... хич не съм сигурен дали правилно съм употребил „заради„
цитирай
58. radostinalassa - 28. cortana - :)
14.06.2019 06:39
Кортана каза, че ще напомпи Коко 38, защото и харесвал и го направи. Аз мисля, че той винаги и е харесвал, но не го помпеше. Защо е така ? Явно не е можело да стане.
цитирай
59. vmir - Интелектът на Радостина с ласото е покъртителен.
14.06.2019 07:30
Обяснява израза "кърти миФки". Много ме изкефи отношението й към “quote” от предишния постинг. Образцов пример за интелектуална персонална категоризация на понятията. Жалко, че тя се отвърна от плоската Земя и сега е готова да насочи Путинска ракета срещу всеки, който се върне на тази тема.
цитирай
60. vencivaleri1951 - Драги Жоро,
14.06.2019 10:11
като говориш така пренебрежително за ,,съвеЦКото образование,, веднага се сещам за семейството на близкия ти колега и най -вероятно твой фен Сергей Брин. Бащата и майката съветски възпитаници , а днес единият завждщ катедра по математика в университет, а другият завеждащ секция в подопечната ти НАСА.
Или те са типичен персонаж от известен виц на янките:
Въпрос: -какво е американски факултет по физика и математика?
Отговор:-място ,където съветски професори преподават на китайски, японски и корейски студенти...
Колкото до ученикът ти Сергей Брин си мисля,че също не може да му се отрекат известни успехи-разбира се, отчитайки непременно твоята решаваща помощ в кариерното му израстване
цитирай
61. vencivaleri1951 - Хей,буля Ангелина
14.06.2019 10:23
анонимен написа:
само това да беше, с мед да го намажеш:)
А запетайките, които липсват, даже да не му се броят....
Хубаво ходили из Европа, ама поне да бяха прихванали мъъъничко от нея - като обноски, толерантност, възпитание....
Няма да искаме чак да се зарадват на чуждите успехи - няма как да си надскочат дребнавата завист:)


Бягай да пишеш контрадекларация на ,,тейко,, си,че чета как той иска оставката на украинския посланик. Също така искам позволението на,,кореша,, да постна фото на съпругата му до твое , та да прецени аудиторията коя има европейска и коя азиатска, ориенталска визия.
цитирай
62. cortana - Добро утро и да се включа отново аз, става ли? :)
14.06.2019 10:36
..... 54. и 55. pompaduridiot - За някои неща разсъждавате по правилен начин, за други учудващо неправилно. По второто например мога да дам примера с това, че смятате споменавана от Вас съблогерка за млада. По куп клинчери, логично мислещият човек вади други заключения. :)

..... 56. starforlife - Призовавам те да не го правиш.
http://3dgobleni/wp-content/uploads/2015/11/20370-600x600
:):):)))

..... 57. getmans1 - Гети, нали съзнаваш, че сега ще извадят явно позабравеното Жоро да ти има паролата и понякога да пише той от твоя профил? :):):))) Искам да кажа, че трябва да пишеш много по-разхвърляно и според някои глупаво иначе следва по-горното. :):):)

..... 58. radostinalassa - Вмир Ви го е казал отлично в следващия Вашия коментар, но ще Ви дам кратки отговори, за да не изпаднете в положението на Миси да казвате, че давам уклончиви такива. :)
1. Никъде и никога не съм казвала, че харесвам въпросния! Никъде и никога! С това не казвам, че не го харесвам, просто уточнявам, че да се говори така невярно е най-малкото интригантски звучащо в светлината мъж-жена.
Казах тогава, че ще напомпя негов постинг, за да има относително равновесие и на началната страница да не висят изключително руски бози, а да се вижда и другото мнение, защото то е вярното!! И отчетете факта, че напомпих смислен и полезен постинг, а не такъв, който може да е изходна точка на подигравки и интриги. В смисъл, отсрещните, срещу които води ебаваща война Жоро правят точно това: помпят се интригантски постинги което показва само, че нямат чест и достойнство, както и силни и доказуеми аргументи, а боравят с детски и то на доста малки и ограничени във въображението си похвати. :)
2. Проумейте, че какво Вие мислите тук никого не го интересува. Нито вярва и на 1% от глупостите Ви.
3. Няма такава опция някой блогер да не може да бъде напомпен. Ако ли пък твърдите, че хей сега съм се научила на това голямо, няма що, нещо, то прочетете отново репликата на Вмир след Вашата. :):)

..... 59. vmir - Вмир, че тя Земята е плоска! :):)) Само е малко крива и по официални изказвания на руски командващи офицери, това попречило на руските прехвалени ракети да окажат поне 1% противодействие спрямо американските.
Но пък имаше смешно изказване на русофили по малко последващо време, че Израел удряли, защото още не били разгърнати С400, въпреки, че това не беше вярно. После разгърнаха още и същите русофили се подиграваха, че Израел спрял да удря.
Запознат си предполагам как изобщо не удари яко за пореден път преди няма и седмица. :):)

..... 60. vencivaleri1951 - Глупости на търкалета! Жоро никога и никъде не е отричал силата на руското образование. Осмива това на хореша Ви, а не целокупното руско.
Освен това за вица бяхте приканен да изброите имената на руските преподаватели в САЩ, защото вицът е изключително силно преувеличен и меко казано невярен. Затова е и виц, а не клинчер в пропагандната война на лъжи и дезинформация, която Русия ВИНАГИ е водела със света.

..... 61. vencivaleri1951 - Тук ще се огранича само до глупости на търкалета! :):):)))

Последни 20 регистрирани посетителя
09:49 - vencivaleri1951
08:19 - rebu
08:13 - kolevn38
06:36 - radostinalassa
00:51 - .....
00:23 - getmans1
13.06 23:28 - pompaduridiot
13.06 23:25 - anngry
13.06 23:23 - pompaduridiot
13.06 23:17 - .....
13.06 23:15 - misteriavechna
13.06 23:08 - pompaduridiot
13.06 23:03 - milady
13.06 22:46 - milady
13.06 22:41 - cortana
13.06 22:39 - get
13.06 22:37 - inf0rmant
13.06 22:37 - misteriavechna
13.06 22:35 - .....
13.06 22:34 - pompaduridiot
цитирай
63. анонимен - само това да беше, с мед да го нама...
14.06.2019 11:53
vencivaleri1951 написа:
анонимен написа:
само това да беше, с мед да го намажеш:)
А запетайките, които липсват, даже да не му се броят....
Хубаво ходили из Европа, ама поне да бяха прихванали мъъъничко от нея - като обноски, толерантност, възпитание....
Няма да искаме чак да се зарадват на чуждите успехи - няма как да си надскочат дребнавата завист:)


Бягай да пишеш контрадекларация на ,,тейко,, си,че чета как той иска оставката на украинския посланик. Също така искам позволението на,,кореша,, да постна фото на съпругата му до твое , та да прецени аудиторията коя има европейска и коя азиатска, ориенталска визия.

Драги смешнико,
Един такъв като теб преди време разнасяше моя снимка часове след като бях родила детето си с цел да ме осмее. Ти очевидно вървиш по неговия път. И ако не знаеш, визията е последното, което те прави европеец - става дума за обноски, манталилет, култура, боравене с чужди езици, ако щеш. Най-малкото смятам да се доказвам пред такива като теб - който трябва, ме е оценил. И слагай колкото искаш снимки - въобще няма да ме трогнеш, защото вече знам докъде могат да ви стигнат мерзостите и съм обръгнала в тази насока.
Колкото до свекър ми и въпросното писмо - той е отделен човек, задай въпроса на него. Моята позиция и на Момчил за събитията в Украйна е повече от ясна и непроменена.
цитирай
64. radostinalassa - 59. vmir
14.06.2019 14:22
За мене ти си покъртителен. Може би познаваш човек, който да разбира от всички науки? Назови ми го. Аз мога да коментирам медицината, натуропатия, нутрициология, генетика, също така история и политика.
Това, че наистина не знам какво е т.нар. квоте не значи нищо. Учила съм латински , но малко. Повече знам немски език. Е, това изкъртва мивки, или се правиш на интересен пред някого? Ти даже не пишеш постинги, горкият. Какъв ти е проблемът? Да не е граматиката ?
цитирай
65. radostinalassa - 59. vmir
14.06.2019 14:47
Не си ли разбрал още , че формата на Земята е просто овоид. Тя не е нито кръгла, нито плоска. Чети повече и ще успееш да разбереш.
цитирай
66. vencivaleri1951 - И езиците са на лице, и престижният ВУЗ, и дисертацията,
14.06.2019 15:00
анонимен написа:
vencivaleri1951 написа:
анонимен написа:
само това да беше, с мед да го намажеш:)
А запетайките, които липсват, даже да не му се броят....
Хубаво ходили из Европа, ама поне да бяха прихванали мъъъничко от нея - като обноски, толерантност, възпитание....
Няма да искаме чак да се зарадват на чуждите успехи - няма как да си надскочат дребнавата завист:)


Бягай да пишеш контрадекларация на ,,тейко,, си,че чета как той иска оставката на украинския посланик. Също така искам позволението на,,кореша,, да постна фото на съпругата му до твое , та да прецени аудиторията коя има европейска и коя азиатска, ориенталска визия.


или както е казал един "азиатец" :-У человека все должно быт прекрасно....:)

А сега малко обяснение. Правя го тук и сега защото , вече пикът на посещенията мина.
Европейско е да наречеш някого мерзавец и да се глумиш над преминал ментален проблем. Не, че Европа някога не го е правила...Нещо повече, физически се е справяла с "непълноценните" Та мерзавец ме нарече когато предположих, че е възможно да живееш в жилище в чийто строеж и аз съм участвал. Ти бе възмутена, как така до руското посолство ще живееш...можеш само до това на Козяк:)
Пропусна думичката възможно и ме изкара манипулатор. А заблуждението ми дойде от Слав Караславов. Познавах го защото с баща ми ловуваха в
една дружинка, а през 90те когато работех на пазара му носех по "стара дружба" продукти. Занимавах се тогава и с охрана и той един ден ме помоли ако мога да поговоря с колеги в Бояна защото на негов приятел му разбивали регулярно вилата. Та този приятел бе свекър ти. Останах с впечатление , че са и съседи. Впрочем мисля , че дори и ходих и ако пак не се лъжа вилата тогава бе от тези по постановление-маломерни и на текезесарска земя. Сотаджията там препоръча , просто да не се заключва и че не си струва да плаща инсталация и такса... Това са ми спомените и мисля, че ставаше дума за свекър ти.

Драги смешнико,
Един такъв като теб преди време разнасяше моя снимка часове след като бях родила детето си с цел да ме осмее. Ти очевидно вървиш по неговия път. И ако не знаеш, визията е последното, което те прави европеец - става дума за обноски, манталилет, култура, боравене с чужди езици, ако щеш. Най-малкото смятам да се доказвам пред такива като теб - който трябва, ме е оценил. И слагай колкото искаш снимки - въобще няма да ме трогнеш, защото вече знам докъде могат да ви стигнат мерзостите и съм обръгнала в тази насока.
Колкото до свекър ми и въпросното писмо - той е отделен човек, задай въпроса на него. Моята позиция и на Момчил за събитията в Украйна е повече от ясна и непроменена.

цитирай
67. анонимен - До ВВ -
14.06.2019 15:52
първо, нито твоята, нито жената на кореша ти ме интересува и не си спомням да съм проявавала интерес към вашите семейства или близки. Нито пък да съм ги намесвала в разговори. За сметка на това не мога да кажа същото за вас, които непрекъснато ровите в личните ми дела, а те определено не са ваша работа. И най-малкото имам намерение да се сравнявам с когото и да било - моето име е разпознаваемо, а трудът ми - признат.
Колкото до определението - да, мерзавец си. Само мерзавец може да отговори на констатация за неграмотност с обида за външния вид, само мерзавец може да рови в личните дела на когото и да било, само мерзавец може да лъже, без да му мигне окото, само мерзавец може да обижда жени като каруцар.
И не ми се прави на жертва, когато ти изнася - защото човек, който може да извършва всичко това, което изброявам по-нагоре, си е напълно с ума.
И в тази връзка си представям какви си ги вършил преди срещу можещи хора...Затова и онази система се срина - благодарение на такива като вас с кореша ви и тинята, с която обливахте всичко можещо, за да сте отгоре.
цитирай
68. vencivaleri1951 - Не можах да довърша започнатото преди малко , а без да искам и съм го изпратил
14.06.2019 21:00

Не е вярно, че не си говорила за семействата ни-порови се в коментарите си при Жоро. Точно заради теб показах снимки от семеен празник-деца, внуци и прочие.
Това е паразитен разговор Ангелина. Аз не съм неграмотен и ти го знаеш добре.
Разбира се писмото, а и четмото винаги ще дразни един филолог и често споря с дъщеря ми за това/първото и образование е филологическо, а и езикова гимназия е завършила. Ти нямаш ни най-малка представа как пишат и как говорят колегите от бранша-някои с награди от престижни бианалета. Ти си влизала в университета и език и политически, аз с математика и физика. Ти след това 5 години си учила езици, а аз никога повече не съм отварял граматика. Ти си завършила средното си образование в едно училище вероятно, а аз всяка година бях в различен град, а и друга държава. След това тук съм вероятно единственият който е признал, че е завършил с нисък успех средно образование, бил е безработен, без пари , охрана...
Към семейството ти /свекър ти/ единствено респект. Към поезията му не съм фен, но преводите му са чудесни. Вярваш ли, че "ерудитите" от групата Ви са ги чели?


анонимен написа:
да кажа същото за васа трудът ми - признат.
Колкото до определението - да, мерзавец си. Само мерзавец може да отговори на констатация за неграмотност с обида за външния вид, само мерзавец може да рови в личните дела на когото и да било, само мерзавец може да лъже, без да му мигне окото, само мерзавец може да обижда жени като каруцар.
И не ми се прави на жертва, когато ти изнася - защото човек, който може да извършва всичко това, което изброявам по-нагоре, си е напълно с ума.
И в тази връзка си представям какви си ги вършил преди срещу можещи хора...Затова и онази система се срина - благодарение на такива като вас с кореша ви и тинята, с която обливахте всичко можещо, за да сте отгоре.
цитирай
69. анонимен - Не е вярно, че не си говорила за ...
14.06.2019 21:23
vencivaleri1951 написа:

Не е вярно, че не си говорила за семействата ни-порови се в коментарите си при Жоро. Точно заради теб показах снимки от семеен празник-деца, внуци и прочие.


Хайде сега, ако обичаш, цитирай конкретно мое изречение, в което съм изразявала дори най-вялия интерес към семействата ви и дай линк под въпросния постинг. Иначе, с теб няма да обсъждам нито свекър ми, нито каквито и да било лични работи.
цитирай
70. starforlife - Абре, Венци, абре човече изоглавен...
14.06.2019 22:47
Как човек да говори нормално с теб когато ти просто не си нормален бре?
Ти думите Чест и Достойнство знаеш ли какво означават?
Мъжество?
Правдивост?

Но да оставя това настрана (предай на кореща ти, че не се пише "на страна" - ха ха ха), а да ти обърна още веднъж внимание да не се опитваш да цитираш коментари и пишеш спойлери, защото създаваш пълни каши.
Погледни си само 66-ти коментар и знай, че 50% от хората (останалите - умните отдавна напуснаха това място) тук не ще разберат кой какво е казал и ще приемат твои думи за казани от Пискова.
Добре поне, че се деактивира жената та да не е излязъл НИК-ът й и така да създаваш неволно интригантски предпоставки.

ПС: От коя дата е постингът ти с децата и внуците, Венци?
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: starforlife
Категория: Лични дневници
Прочетен: 2599604
Постинги: 1153
Коментари: 16834
Гласове: 13882
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930