Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
15.09.2019 15:13 - Проблеми на разбирачите с блога? Не може да бъде!
Автор: starforlife Категория: Лични дневници   
Прочетен: 2432 Коментари: 15 Гласове:
47

Последна промяна: 15.09.2019 15:13

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
imageimage




Тагове:   джвакщаница,


Гласувай:
48



1. starforlife - Извинете ме, че много наързо ви "нахраних", но имам да стягам багаж.
15.09.2019 15:14
А иначе благодарете на "нахранването" на Ю в този постинг:
http://peperutka.blog.bg/tq-i-toi/2019/09/13/a-koi-e-dodo.1674236
цитирай
2. deleted-4udovi6teto - Уаууууууууу!!!!!!!!!!
15.09.2019 15:17
Нищо не разбрах, но звучи възхитително! :-)))
Чу
цитирай
3. starforlife - ~ 2. 4udovi6teto
15.09.2019 15:24
То и аз така, не го разбирам, но това не ми пречи да го напиша.
При това... възхитително.
Ха ха ха

Скиба ли предходния ми постинг?
Ако си го удостоил с внимание - как за себе си разтълкува заглавието му "Козата или коя е Силвия?"

(ще разберете когато ВВ51 съумее да ни покаже снимка на църковното си кръщелно и ще видите колко въздух се изпуска от подобни пудрещо-лъготещи ви хорица)
цитирай
4. starforlife - ~ 4. radostinalassa
15.09.2019 15:38
Никой нищо не може да ми открадне - просто съм го деактивирал, защото му мина Времето, започнало в 00:00 часа на 13-ти с/у 14-ти и приключило в 00:00 часа на 14-ти с/у 15-ти.
Коза няма. Виж Силвия - да.
А как моя милост с едно заглавие "отстреля" два блогъра - това е тема на друг, последващ разговор. Засега очакваме снимка на ВВ51-то кръщелно, но според мен няма да ни огрее по дедуктивно предполагаема причина.
цитирай
5. starforlife - Към дурачката радостиналасса:
15.09.2019 16:02
Един коментар, при все, че не ти е нормален и реално в него обиждаш свой съидейник по отношение на идиотската ви Русия... Който твой съидейник е и 16 пъти по-умен от теб... Ти е повече от достатъчен.
Дори те удостоих с "честта" да ти отговоря и то изчерпателно, при все и неразбираемо за когото и да е, освен (може би) самата "козЪ" Силвия.

Така, че... ресто от тук, трол.
цитирай
6. librarian - Привет, Ж-Стар! :-)
15.09.2019 16:26
И аз не разбрах техническата част от постинга, но схванах, че днес си бял и добър. :-) :-) :-)
А озвучаващата песен е много уместна, защото в родината ни....... "лекарите карат коптаксита", "а физици в цирка решат мечките". :-) :-)

Аз завърших, братче, агрономия – пратиха ме в село в АПК-то.
Но напуснах и сега какво ми е – с чейндж се занимавам цяло лято.
Аз завърших висша математика с диплома ей толкова голяма.
В някакъв си НИПКИРЕ ме пратиха, но сега съм барман в „Панорама“.

Бизнес, бизнес, ширпотреба – диплома не трябва, братко!
За да си живееш днеска сладко, занаят захващай, братко.

Лекарите карат Кооп-таксита,
биолози ни поправят печките,
синоптици мият ни колите,
а физици в цирка решат мечките, мечките!

:-)

цитирай
7. peperutka - ТО, пак те е налазило...Голямо Сърце имаш, жорооо..как го траеш и 5 минутки....
15.09.2019 16:49
заксъна..беше пиян, или..просто си.е..проззз махленски Тв техник
сам се диагностицира.шом, от баба Вуна,акъл..иска ?
тоо, скрито-покрито..не остава..
Хубава неделя, и успех на командировката/завиждаамм тиии, еййй брат)))

6. radostinalassa - Същият пръч си си останал
16:17
За някои няма оправяне. Даже музика не можеш да пуснеш, некадърнико. Отивай в чужбина да се учиш , профан. Не може някой с особености във физиологията да е по - умен от мен. Избий си го от главата. Това не е възможно, няма как да стане. Той по - скоро е от твоя вид.
цитирай
8. vencivaleri1951 - Жоро, прибрах кучетата от Слънчев бряг благополучно
15.09.2019 17:19
,,Питото и ще бъде платено,, макар, че като се замисля е голяма простотия да си поставяме кръщенките в блога. Признавам, че от мен тръгна.
Не би ли те удовлетвори ли по фейса или скайпа, може ли на лични?
Иначе не знам , но на мен снимките ми се наслагват една върху друга в постинга и става мазало. Преди не беше така. Та ако държиш в постинга, няма проблем. Исках обаче да пусна и аз снимки от лятото на внучетата и кучетата на русофила, но наистина става нещо с блога. Не ми се питат моите, щото ще вземат да видят с какви изкуфели неща се занимавам. Впрочем Сега разбирам защо не си пишеш с ,,поетите,, в блога. Вчера случайно се зачетох в един от блоговете. Братче сленгът ти спрямо техния е като на колежанки в католическо учебно заведение .
Както и да е. Кажи какво да направя!
цитирай
9. starforlife - ~ 9. vencivaleri1951
16.09.2019 07:23
Тук не иде реч за удовлетворение, Венци, а за това, че ти си позволяваш да раздаваш императиви и си мислиш, че твоята истина е най-истинска, а тя често е просто лъжа или изкривено представяне на нещата.
В случая реши, че като кажеш, че не само аз, а и Децата ми не сме кръстени... Че аз не съм се венчавал в църква... И това е така.
А какво се оказа? Оказа се, че точно ти (ако въобще си кръщаван в църква, защото имам основание да се съмнявам, но не дърдоря като теб) си в разрез с българските традиции, които повеляват кръщението да се извършва непосредствено след раждането (което при мен е факт, а при теб не) и до него например детето се смята за неориентирано като пол. Тоест, ти колко години си "бил" ни момче, ни момиче - ха ха ха?

Фейсбук нямам и никога няма да имам. Скайп не ползвам. Няма проблем на ЛС да ми пратиш линк на снимката на кръщелното ти, но постарай се тя да бъде четлива, защото повтарям, че имам аргументирани основания да мисля, че ни послъгваш.

Ще го кажа за N-ти път, Венци. "Сленгът" ми е търсен и преднамерен и е моя изява единствено тук. Както е и факт, че го извадих тогава, когато ми писна от простотийте на идиоти като хореша ти, кореша ти или както е там да го ебъ в гъзъ и реших да ви сурвакам с него ("сленга" ми). Както също "сленгът" ми е ответна реакция и на редица други недоклатеняци от агитката ви, включително и теб.
Защото пак ти го казвам: Накарай например хорешът ти, корешът ти или както е там да го ебъ в гъзъ, да активира всичките си постинги... Аз ще направя същото с моите профили, припокриващи се във времето от когато той е тук... Пък така да видим кой е по-пошъл и "сленгащ" в езика, м?
Защото не само сте прости комплексари, а сте и необразовани прости комплексари, които не ги е срам да изопачават какво ли не или съзнателно лъжат.

Е... Чакам снимката на кръщелното ти.
цитирай
10. starforlife - ПС:
16.09.2019 07:29
И всъщност, Венци, прочети въпроса ми за асоциацията на заглавието "Козата или коя е Силвия?" към Валери и да чуя твоя коментар.
Защото ти си единият "отстрелван" в балонотрънливото си пудрене блогър.
Другият е... самата Силвия (козЪтЪ й с козЪ). С двуцевка при това - ха ха ха.

'Айде със здраве - ще се появя след четвъртък.
цитирай
11. musicgirl81 - Привет, Жоро-Стар! ;)
16.09.2019 22:19
Гледам, че все пак подаваш ръка на поддръжката на сайта както и на "разбирачите" му, а това е добре за околните, защото или някой нещо директно от писаното ще научи, или всички ще имаме полза от по-добрата поддръжка. ;)
Приятности покрай работата там където си, Жоро-Стар! ;)
цитирай
12. cortana - Следвайки волята на Смарти, изтривам насоящ 11ти коментар на radostinalassa. :):):)
17.09.2019 12:50
Като вече бивш 11ти коментар, radostinalassa написа:
Детето се ориентира като полово същество...
далече далече след раждането, драги. Тук Путин е прав- когато достигне пълнолетие. И не трябва да му се внушава в ДГ, че може да е от другия пол. И какво е това сленг? Говори на български, не се срамувай.
Само Венци е достоен за спор с теб. Разбирам защо.

Преди да репликирате нечий коментар, най-напред го прочетете внимателно и ако не можете да проучеете колко Вашата реплика е неуместна и единствено показва, че не четете внимателно или не осмисляте прочетеното, то просто не рекоментирайте. :)
цитирай
13. cortana - :)
17.09.2019 12:51
Като вече настоящ 11ти коментар, musicgirl81 написа:
Привет, Жоро-Стар! ;)
Гледам, че все пак подаваш ръка на поддръжката на сайта както и на "разбирачите" му, а това е добре за околните, защото или някой нещо директно от писаното ще научи, или всички ще имаме полза от по-добрата поддръжка. ;)
Приятности покрай работата там където си, Жоро-Стар! ;)

Привет! :)
Такъв си е Смарти, готин до безобразие. :):):)))))
цитирай
14. librarian - Привет, Ж-Стар! :-)
18.09.2019 11:18
musicgirl81 написа:
Гледам, че все пак подаваш ръка на поддръжката на сайта както и на "разбирачите" му, а това е добре за околните, защото или някой нещо директно от писаното ще научи, или всички ще имаме полза от по-добрата поддръжка. ;)
Приятности покрай работата там където си, Жоро-Стар! ;)

Въпреки, че от написаното аз лично нищо не разбрах, мога да кажа следното: Хората от поддръжката на сайта би следвало да разбират какво говори Стар. А, ако на мен като потребител ми изникнат въпроси, зная на кого да ги задам с молбата да бъде обяснението на достъпен за неспециалист език. :-)
Още веднъж, приятности покрай работата там, където си, Стар! :-)
цитирай
15. starforlife - ~ 14. librarian
18.09.2019 12:02
Само след 20-тина минути ще изпия една "Хайникен" за твое здраве, Биб.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: starforlife
Категория: Лични дневници
Прочетен: 2590085
Постинги: 1153
Коментари: 16834
Гласове: 13882
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031