Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
28.01 18:21 - "Аз съм уникален панагюрски полдер" и се ебавам с блоговите "петитени мозъци"
Автор: starforlife Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1271 Коментари: 34 Гласове:
37


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
image imageimage
image
image
image
image
image
image image
image image
image





Гласувай:
38
1



1. starforlife - А сега малко пояснения, защото тези с петитените мозъци...
28.01 18:23
От Нова година досега, там, където съм вземал някакво отношение, се е заговаряло за 10-тина (дори по-малко) книги.
Е... Венци, ти може комплексирано да се опитваш да се ебаваш с Библиотеката ми (милиНката ми), но фактите са следните:

ПЪРВА СЕРИЯ СНИМКИ:
~ Вчера ти беше задърдорил за "Ерос и цивилизация", аз бях на семинар в Хага, прибрах се преди около час и... ЕТО ТИ Я КНИГАТА!
Купих я през 1995-та, спомням си го отлично, защото току що се бях уволнил от казармата. Тогава я и прочетох за първи път. След това, преди може би 10-тина години, я препрочетох за втори.
Тоест, на първите две снимки, вертикално ориентираните, които не можете да ги увеличавате с "лупа +" при кликване в/у тях, са предната и задната корица на "Ерос и цивилизация", за която повтарям, че ти, Венци, наговори поредните глупости.
- Следващите две снимки, хоризонтално ориентирани, които вече можете да увеличавате с "лупа +" при кликване в/у тях (защото са с резолюция 2048х1536 пиксела, тоест непетитени, Идиот-ЧерноПръцко), са началната страница на същата книга и тази, от която започва първа глава.
- Какво заснех на третата снимка, може всеки да разгледа "под лупа" в непетитени детайли, но тук започва леката ми ебавка с теб, Венци, защото съм "подпрял" разтварянето на книгата с...
- Книгата, която вече отлично се вижда на следващата хоризонтално ориентирана снимка, а именно "Тази капризна мода" на Вячеслав Зайцев.
Венци, когато с ЧерноПръцко се подгигилясвахте с моето според вас непознаване на този автор, аз не се изпънах да ви затварям идиотските усти, затапвайки ви, че много трудно би ме затруднил някои със заглавие на книга или автор, която/който да нямам в Библиотека си (милиНката ми). Така ли беше, замълчах ли си тогава, Венци? Просто ви се надсмивах и забавлявах с вашата глупост и самомнение, че хората наоколо са превъзхождани от вас, а в 90% от времето е точно обратното.
И ето, че дойде момента (ДНЕС Е ВТОРНИК) да ви затворя устите, празнословните.
На същата снимка присъства Лукиан със "Сатири и пародий", защото един от вашите (на агитката ви) фейкове се пудри преди време със споменаването на този Автор, но и тогава аз просто се смеех, че той, Лукиан, присъства в Библиотеката ми (милиНката ми) с не една, а дори две книги, които представи си, Венци, съм чел. Но тогава също нямаше смисъл да ви ебавам - по-забавно е да го правим на заден план с Приятелите ми тук.
Втората книга на Лукиан е както се вижда "Диалози".
И можех още тогава да ви затапя какви сте "Сатири и пародий", нали така? Но не винаги казах, че това ми е забавно спрямо детинщините ви.
- Ето тук пък
http://metaloobrabotka.blog.bg/technology/2020/01/02/zabelejitelni-knigi.1690210
се говореше за книги, които са на следващата снимка от серията: "Майка" и "Овод". Тоест, отново споменати от несимпатизиращ ми съблогър (тоест, няма наговаряне, че да се правя колко е богата Библиотеката ми, милиНката) книги, които какво? Точно така - ги има в Библиотеката ми (милиНката ми).
Но и тогава не ви затворих устите, а само приготвих книгите за снимка.

СЕГА Е МОМЕНТЪТ ДА ПРИКАНЯ ЧИТАТЕЛИТЕ СИ ДА КАЖАТ, АКО ОТ НОВА ГОДИНА ДО ТОЗИ МОМЕНТ СА СРЕЩНАЛИ В БЛОГА СПОМЕНАВАНЕТО НА КОЕТО И ДА Е ДРУГО ЗАГЛАВИЕ НА КНИГА И/ИЛИ АВТОР И АЗ СЪМ 90/100 УБЕДЕН, ЧЕ 90/100 ГИ ИМАМ В БИБЛИОТЕКАТА СИ (МИЛИнКАТА МИ).


~ ВТОРА СЕРИЯ СНИМКИ:
Тук вече ще ме прощавате петитените мозъци и тези, които не се числите към Жоропомазаните (ха ха ха) най-близки Приятели в блога, но:
- От първите две с визия за вас две черни кръстчета, НЯМА да видите две готини снимки от вчера, от Хага.
Както вече казах - постингът е вид ебавка с блоговите идиоти, тоест ЧерноПръцко-СанчоПанчоТантурестата-ЗвънцоВалеряновата и прочие агитка.
Те (и останалите, които не знаете как да боравите с някои мои заигравки тук) - ще видят (видите) Хага чрез мои снимки тогава, когато аз реша. Просто ЗНАМ и МОГА и понякога си правя забавлението така, че да показвам някои неща и си дискутирам по тях само с най-близките ми Приятели тук и в случая само те да знаят как да видят снимките от Хага.


~ ТРЕТАТА СЕРИЯ СНИМКИ:
Това са отново "шифровани" две снимки на амстердамските полдери.
Идиот-ЧерноПръцко,
дори и с това, че комплексите ти спрямо моята скромна (височайша - ха ха ха) персона са неописуеми, ти е от полза, защото си научил една нова думичка (и обогатил общата си култура зе нащо, свързано с Нидерландия), която да вплиташ в идиотския си селташки сленг, зад който се опитваш да прикриеш ниската си обща култура, посредственото си образование и сериозния дефицит на езикови ресурси.
Приятелите ми на тези две снимки ще видят това уникално творение на Човешкия Гений, което позволява на ЗАПАДНИЯ човек да отвоюва морски територии под кота нула сплямо морското равнище и ги превръща в сухоземна своя територия.
Не омаловажавам Кримския мост, спрямо строежа на който путинофилите се надувате като балони в тръни, но истината е, че той е плод на ЗАПАДНИ технологии и в по-голямата си част е творение на ЗАПАДНА инженерингова мисъл, а хората по света, НА ЗАПАД, правят какви ли не удивителни неща (като амстердамските полдери в случая примерно), но не тръбят наляво и надясно за тези си постижения, а ги приемат като нещо напълно нормално и не ги използват да убеждават поданиците си колко са "могучие и великие".

А СЕГА НАЙ-ВАЖНОТО:
ВЕНЦИ, ПОСТИНГЪТ Е ЗАКАЧЛИВА ЕБАВКА С ТЕБ И ТУК И СЕГА АЗ ТИ СЕ ИЗВИНЯВАМ ЗА ВСЯКА НЕЛИЦЕПРИЯТНА ОБИДА, КОЯТО СЪМ ТИ ЛЕПНАЛ ДОТУК.
СЪЩЕВРЕМЕННО КАЗВАМ, ЧЕ ТИ СИ ЗАСЛУЖИЛ ВСИЧКО И РАНО ИЛИ КЪСНО АЗ ОТНОВО ЩЕ ЗАПОЧНА ДА ТИ ЛЕПЯ ЕПИТЕТИТЕ, АКО ТИ ПРОДЪЛЖИШ С ЛЪЖИТЕ СИ, ИЗМИСЛИЦИТЕ СИ, БЕЗЧЕСТИЕТО СИ, ВЪОБЩЕ - ИДИОТИЗМЪТ СИ.
ДНЕС Е 28-МИ ЯНУАРИ, В Т О Р Н И К, И АЗ ТИ КАЗВАМ, ЧЕ ОТ МОЯТА "УСТА" СПРЯМО ТЕБ ОБИДИТЕ СЕКВАТ КАТО С НОЖ.
ПРОСТО, ЗА ДА СЕ УБЕДИШ, ЧЕ ЦЕЛИЯТ ТОЗИ МОЙ ЕЗИК И "ПОВЕДЕНИЕ" Е НАРОЧНО, ВЕНЦИ.

ЗАЩОТО АЗ НАСКОРО ВИ ПОКАЗАХ, ЧЕ СЪМ ТУК МНОГО ГОДИНИ ПРЕДИ ВСИЧКИ ВАС, ВРЪЩАЙКИ ВИ В НАЧАЛОТО НА 2007-МА, КОГАТО ВАС ВИ НЯМАШЕ ТУК, А МЕ "ОТКРИХТЕ" ЧАК ПРЕЗ 2013-ТА, КОГАТО ПОРАДИ НЯКОИ ПРИЧИНИ ИЗЛЯЗОХ ОТ "СЯНКАТА".
А ЕЗИКЪТ МИ ПЪК Е ТАКЪВ - ЦВЕТУЩ, КАКЪВТО ЛИЦЕМЕРНО ТЕ ВЪЗМУЩАВА, ОТ НЯМА И 2 ГОДИНИ. ТОЕСТ, ОТ ДА РЕЧЕМ КРАЯ НА 2018-ТА.
ЗАЩО НЕ БЕШЕ ТАКЪВ ЦЕЛИ 12 ГОДИНИ ПРЕДИ ТОВА, ВЕНЦИ?
ИЛИ ТИ ИСКАШ ДА КАЖЕШ, ЧЕ НА 45 ГОДИНИ ВСЕ ОЩЕ НЕ СЪМ ОФОРМЕН КАТО ЛИЧНОСТ И ПРЕЗ ПОСЛЕДВАЛИТЕ 2 ГОДИНИ ТОВА Е СТАНАЛО И СЪМ ПРОСТАК?

ПОНИМАЕШ, ВЕНЦИ?
ПОНИМАЕШ ЛИ, ЧЕ ТАКЪВ МОГА ДА БЪДА КОГАТО И КОЛКОТО АЗ РЕША.
СПРЯМО ТЕБ СПИРАМ ДО ВТОРО МОЕ РЕШЕНИЕ, НО ПЕРИОДЪТ ЩЕ ГО НАПРАВЯ ДОСТАТЪЧНО ДЪЛЪГ, ЗА ДА СЕ УБЕДИШ, ЧЕ ПОВЕДЕНИЕТО МИ БЕШЕ ПОД АБСОЛЮТЕН КОНТРОЛ И НЕ БЕШЕ ПЛОД НА МОМЕНТНИ ИЗБЛИЦИ ИЛИ ОСОБЕНО МОЯ ВЪТРЕШНА СЪЩНОСТ, НО НЕ СЕ ЛИ ПРОМЕНИШ ТИ - МОЯ ЩЕ Е ПРЕЦЕНКАТА ДАЛИ ДВАЖ ПО-ПИКАНТНО ДА ГО ВЪЗСТАНОВЯ.


С ДВЕ ДУМИ ЗАСЕГА:

ИЗВИНИ МЕ, ВЕНЦИ, ЗА ОТНОШЕНИЕТО МИ (ЗАСЛУЖЕНО) КЪМ ТЕБ ПРЕЗ ПОСЛЕДНИТЕ ДА РЕЧЕМ ДВЕ ГОДИНИ.
(и запомни тази дата: 28-ми януари 2020-та)

Последната снимка ли?
Под предходния ми постинг обещах на Бачката да обърна "оранжевата" бира, а аз винаги държа на думата си. Е... Това не е изобщо от отличните IPA-бири, които са доста тук, в Нидерландия, но е една от евтините с добро качество и аз съм я сложил наред с "Амстел" и "Гролш" в гардероба си в коридора, където държа големите количества, за да не пълнят ненужно хладилника.
НАЗДРАВЕ!
Аз в момента пия една добра "Бернеро вайс", която в едно с "Бернеро Дарк" купих в Хага и с това немските бири, които опитах само откакто преди 3-4 месеца започнах да ги броя, стават около 180 или 190 вида.
цитирай
2. getmans1 - Абе, друго си е аФторитните и вир...
28.01 18:42
Абе, друго си е аФторитните и виртуални „три вагона прочетени„ ... подкрепени с пол дузина цитати ... за полдузина години даже не смениха дежурния речитатив цитати
цитирай
3. vencivaleri1951 - Жоро ти си уникален и го казвам сериозно!
28.01 20:32
Хайде обясни ми какво казваш с този постинг.
Доколкото си спомням въпросът ми беше дали ще посочиш дизайнер английски от класата на Зайцев. Нищо повече. Не знаех дори, че има превод в нас на негова книга.
Нямам памет за какво спорехме тогава.
За Маркузе. Купил си през 95та книга, чел си я два пъти, а по книгата е видно че си я давал и в махалата на не един и двама. Като скромен човек обаче премълчаваш, че илюстрацията на същата книга я имаш като оригинал в една от колекциите си.
И в диалога ми с Гет главното беше дали има допирни точки между Лилов и Маркузе. Аз написах по малко като количество думи, отколкото гет. И защо един съвсем нормален спор пък те раздразни толкова. Питай ме ако искаш от къде знам за Зайцев
цитирай
4. ok3223 - Кво елементарно човече си бил ...
28.01 20:39
По прочетеното ... от това, КААКВО Е ПРОЧЕЛ И ЧЕТЕ НЯКОЙ ЩЕ РАЗБЕРЕТЕ ЛЕСНО, ЩО ЗА ИНТЕЛЕКТ И ЧОВЕК ИМАТЕ ПРЕД ВАС.
НЕ СЕ ВИЖДА ДА СИ ПРОЧЕЛ НЕЩО НАПИСАНО ОТ ВЕЛИКИТЕ УМОВЕ НА ЧОВЕЧЕСТВОТО.
В ЛИТЕРАТУРАТА НАПРИМЕР ОТ: СТЕНДАЛ, ФЛОБЕР,МОПАСАН, ЮГО,ТОЛСТОЙ, ГУРГЕНЕВ, БАЙРОН, ШЕКСПИР, ГЬОТЕ, ХАЙНЕ, ДЕБЕЛЯНОВ, ЯВОРОВ, СМИРНЕНСКИ, ЕЛИН- ПЕЛИН, Д.ТАЛЕВ И МН. ДРУГИ.
ФИЛОСОФИЯТА: СПИНОЗА, ХЕГЕЛ, МАРКС, ... И МН.ДР.
ФИЗИКАТА: АЛБЕРТ АИНЩАЙН,... И МН.ДР.
От списъка който си дал... се вижда човек елементарен, и мноого далеч от претенциите които ни сервирашв в индустриални количества и тук.
цитирай
5. vasilisa1917 - .
28.01 20:55
леле! блогерите ok3223 и Венци те съсипаха, бе гоче. викай горкана да защити поруганата ти чест и да ни обясни за ПОРЕДЕН ПЪТ колко си помагал и чел
цитирай
6. starforlife - ~ 3. vencivaleri1951
28.01 20:56
Венци,
човек и да те вари, и да те пече - ти си си ти и няма да заслужиш Уважението на никого, извън агитката лицемери, които ти се свалят, просто, защото такъв е манталитетът им.
Какво имам предвид ли? Ето какво:

ПЪРВО:
Книгата ми е в отлично състояние и опитът ти да вмениш, че е "парцал", разнасян УЖ по махалата (тоест, че е купувана от "букинистите" на "Славейков") е просто глупав.
Чел съм я аз два пъти... Чела я е вече бившата ми Съпруга още по онова време - 1995-та... Сестра ми също я е чела... Чел я е преди години големият ми Син (малкият не е много-много по четенето на такава литература, но определено чете и то много книги, но на други тематики)... За прочитане от минимум петима, единият от които два пъти - книгата си е в отлично състояние, а това, че на една от снимките се вижда "прокъсване" в основата на подлепването - не мислиш ли, че може и одеве да съм (си) го причинил при опитите си да я задържа разтворена, за да снимам? М?
Или размахът на мисълта ти не достига такива висини? Ха ха ха


ВТОРО:
Опитът ти за ирония с какво е илюстрирана корицата на книгата, не мислиш ли, че е най-малкото неуважителен спрямо моето извинение? М?
Отлично зная представи си коя и на кого картина е използвана за илюстрация на корицата, но я ти ми кажи какво забавно или остроумно виждаш в опитът си за глупава ирония в случая и по този въпрос? М?
Кога и къде аз съм твърдял, че съм и колекционер на картини и още повече пък, че имам скъпи такива? М?
Не мислиш ли, че е НЕПОЧТЕНО да правиш такива подмятания, защото някой може и това да си помисли? - Че аз съм се дуел, че притежавам скъпи картини от световно известни художници, което НЕ Е ТАКА И НИКОГА НЕ Е БИЛО. М?
Ако ме познаваше както не само си мислиш, а дори имаш и самочувствието да твърдиш, то щеше да си ме срещнал като Брюнета с наковалнята и от там щеше да знаеш, че един от любимите ми художници е Стив Ханкс - фотографът с четка.
Чел ли си (виждал ли си) тези мои постинги - посветените на този художник, Венци?
НЕ, НАЛИ?
Как тогава ще ме познаваш в тази насока, Венци, когато дори не знаеш кой е моят любим СЪВРЕМЕНЕН художник?
А има доста хора ТУК, които ме познават още от това неотдавнашно време (говорим за преди няма и 5 години, Венци, когато ти дори не беше чувал за мен) и знаят да речем тази подрабност за мен.
И представи си, Венци, Дама и със солидно образование (две ви'ши филология в България + едно Бизнес във Великобритания), и на солидна позиция в мерзка амерковска компания, която е в челната 10-ка на най-сериозните работодатели в България, под същите тези постинги е "демонстрирала" "завидна" любвеобвилност към моята височайша (ха ха ха) персона. А това е Дама, която не само ме е опознала РЕАЛНО, а дори е опознала и... чурката ми, която удивително колко ви интересува, че не преставате да я дъвчете.
Тоест, Венци, ако това е опит да ме "изпиташ" зная ли какво е изобразено на корицата, то той е просто смешен. Ако ли пък е опит за пореден път да се направиш на ерудит пред околните, то и този опит е повече от смешен и ни най-малко не означава, че общата ти култура е широка и ти си... как го беше казал Пърдяторът... Градски ерудит, а аз селски глупак.
Уви, демонстрираш обратното, защото нали уж (когато ти изнася) си човек от Народа, а постоянно се опитваш да се дистанцираш от него с опити да се възвисиш нива над.


ТРЕТО:
Изобщо не съм се раздразнил, Венци, и дори написах тогава, че ако не съм разбрал, че твърдиш "Ерос и цивилизицията" да си я чел в караулното в казармата - ти се ИЗВИНЯВАМ.
ТАКА ЛИ БЕШЕ?
Или ти четеш и коментираш само това, което ти изнася? Което всъщност е факт де.
В последствие разбрах, че това е било поредният твой (неуместен) опит за ирония, но вече се бях извинил.
Освен това, Венци, ти изобщо не говореше нормално тогава, защото се опитваше да вмениш, че Съпругата ти е чела въпросната книга ОТ БИБЛИОТЕКА В БЪЛГАРИЯ, до която книга видиш ли не всеки имал достъп по онова време, ПРЕДИ 1994-та, а това просто Е НЕВЪЗМОЖНО, ЗАЩОТО ТАЗИ КНИГА ПРЕДИ 1994-ТА НЕ Е ИЗДАВАНА В БЪЛГАРИЯ. НИТО В РУСИЯ! И НЯМА КАК ДА Е ПРИСЪСТВАЛА В БИБЛИОТЕКИТА НА СТРАНАТА НИ!
Така, че, Венци, ще ме прощаваш, но ти лъжеш както дишаш, пич!
И винаги го правиш така, че да се вижда как видиш ли ти си от хайлайфа, а останалите СМЕ плебс.
Уви, Венци, не ставаш патриций. Ставаш СМЕШЕН.
И затова:


ЧЕТВЪРТО:
Не, не те питам откъде знаеш за Зайцев. Не ме интересува. Нито го интересува когото и да било тук.
Но ти "сподели" (тоест, се напудри) - такива глупаци като ЧерноПръцко ще ти ръкопляскат дори със задните си бузи.
цитирай
7. starforlife - ~ 4. ok3223
28.01 21:05
Здравей, ИДИОТ.
Такива като теб, с помощта на Гугъл, могат да изброят дори повече имена от тези, които си се напънал да напишеш.
Е и?
Ти просто ги изброяваш, а аз мога ВСИЧКИТЕ да ти ги извадя от Библиотеката си (милиНката ми) и не само съм ги ЧЕЛ, а по повечето от тях дори изпити съм държал.

А какво демонстрирам и в какви количества - на теб, ГЛУПАКО, изобщо не ти влиза в работата и никой не те насилва да ме посещаваш и четеш, след като птичият ти мозък не може да понесе, че съм 20 пъти по-образован от теб, 30 пъти по-умен, 40 пъти по-успешен и 500 пъти по-... богат. Ха ха ха
Смея се на последното, но мога дори да се обзаложа, че със сигурност е дори над 500 пъти, защото съм напълно убеден, че си от тези глупаци, които поне едни 5 хил. лева настрани нямат заделени за случаи, когато не дай си Боже Животът им сервира някой по-сериозен проблем и/или заболяване да речем (счупване на тазо-бедрена става примерно), за да могат да реагират веднага, а не да кършат ръце заради недалновидността си.
Недалновидността да си недостатъчно образован и да не работиш за достойно възнаграждение визирам, льольо, а не нещо друго.
цитирай
8. starforlife - А, да:
28.01 21:18
И всъщност, Венци... Като пишеш, цитирам:
vencivaleri1951 написа:
И защо един съвсем нормален спор пък те раздразни толкова.
Аз пък да те попитам какво толкова теб те дразни това, че Библиотеката ми (милиНката ми) е над 4000 книги, че постоянно я дъвчеш?
М?
Защото аз се включих в спор, там обещах да покажа книгата и сега просто го правя, а не се опитвам да кажа нещо значимо с този постинг, че да ме питаш какво казвам с него.
Просто ИЗПЪЛНЯВАМ ОБЕЩАНИЕТО и показвам, че ДЪРЖА НА ДУМАТА СИ, а не както ти спрямо да речем кръщелното ти, КОЕТО ЩЕ ВИДИМ ЛИ НА СНИМКА ИЛИ?

Тоест, Венци, аз въпросната книга ще я оставя тук и няма да я дъвча постоянно, а ти помни думата ми, че няма да спреш с идиотията си за Библиотеката ми (милиНката), а дори напротив: калкото повече книги от нея когато стане нещо на въпрос показвам - толкова повече комплексите ти ще се изострят и ти все повече и повече ще се опитваш да ги маскираш с жалките си опити за УЖ ирония.
Да се обзаложим ли?
ДА ИЗВАДЯ ЛИ ПОНЕ ПО ЕДНО-ДВЕ ЗАГЛАВИЯ ОТ ВСИЧКИ ТЕЗИ, КОИТО ИДИОТЪТ ОК3223 Е ИЗБРОИЛ?
М?
цитирай
9. cortana - :):):)))
28.01 21:46
vencivaleri1951 написа:
.....
Доколкото си спомням въпросът ми беше дали ще посочиш дизайнер английски от класата на Зайцев. Нищо повече. Не знаех дори, че има превод в нас на негова книга.
Нямам памет за какво спорехме тогава.
За Маркузе. Купил си през 95та книга, чел си я два пъти, а по книгата е видно че си я давал и в махалата на не един и двама. Като скромен човек обаче премълчаваш, че илюстрацията на същата книга я имаш като оригинал в една от колекциите си.
И в диалога ми с Гет главното беше дали има допирни точки между Лилов и Маркузе. Аз написах по малко като количество думи, отколкото гет. И защо един съвсем нормален спор пък те раздразни толкова. Питай ме ако искаш от къде знам за Зайцев
Както смешно често казва корешът ти: 'Разясненията са второ нахалство!' :):):))))
цитирай
10. cortana - Жорооо, все по-често не ме предупреждаваш, че публикуваш, за да мога като твой най-готин клонинг :):):) да те четкам веднага! :):)))
28.01 21:47
Уникални съоръжения били това полдерите! Благодаря, че ги показа! :)
Хората мислят с ума си и създават неща, които често ме карат да се гордея, че съм Човек! :):):)

ПП: Другарю Венци, питате какво каза Жоро с постинга? Ами най-малкото даде храна за повишаване на общата култура на тези, които за първи път чуват за нидерландските полдери. Защо не попитате какиния Кофичко какво казва с да речем последните си 3 постинга? А защо не и 30, а не 3? Ето защо Жоро с право Ви е наричал лицемер, защото вие виждате треската в неговото око, но не виждате гредата в окото на тези, но които симпатизирате и то не за друго, а само защото изповядате една и съща партийна 'религия', която като всяка религия цели да заслепи човека, а и го направи послушна овчица без собствено мнение и кланяща се на боговети 'и.
цитирай
11. vencivaleri1951 - Жоро,
28.01 21:57
не носиш на майтап. Естествено е да знаеш, чия е илюстрацията. Написано е на задната корица . На руски има издание още през 70те мисля, но аз съм чел само критики. Запомнил съм го защото тогава го
мислех за фантазьор и не с всичкия си.
За библиотеката ти. Наистина ми се вижда невероятно такъв брой книги да пренесеш в Амстердам. Със Славчо Трънски направо ме разби. Аз съм продал повече книги отколкото съм купил. Вече и чета малко-пренаситих се . Ще го разбереш след някое и друго десетилетие. Мисля, че компютрите ликвидираха библиотеките в едно обозримо бъдеще.

цитирай
12. cortana - ЩЕ ПОВТОРЯ ВЪПРОСА СИ ОТНОВО С ГЛАВНИ БУКВИ, ТА ДАНО ПОЛУЧИ ОТГОВОР, В КОЕТО ДЪЛБОКО СЕ СЪМНЯВАМ:
28.01 21:58
КАКВО ПОЛЕЗНО ВИЖДАТЕ, ДРУГАРЮ ВЕНЦИ, В ПОСТИНГИТЕ НА ПРЕДАТОРЧЕТО, ЧЕ СТЕ СЕДНАЛ ДА КРИТИКУВАТЕ ЖОРО?
Постингите на Жоро са най-малкото естетично оформени и винаги замислят с нещо или обогатяват поне малко.
Постингите на предаторчето не само са направени нескопосано, но във всички случаи са дори обидни за българския език с начина му на изразяване, който той смята за уместен.
ВИЕ ТАКЪВ ЕЗИК И ТАКИВА СЪДЪРЖАНИЯ НА ПОСТИНГИ И КОМЕНТАРИ ЛИ ХАРЕСВАТЕ?
Защото на Жоро вулгарния нарочен език Ви пречи и възмущава, а издевателството на Кофичко над езика ни не! Много безпристрастно, определено!
цитирай
13. starforlife - Хайде да го откроим по друг начин, не"дебело" - ха ха ха
28.01 22:00
cortana написа:
ЩЕ ПОВТОРЯ ВЪПРОСА СИ ОТНОВО С ГЛАВНИ БУКВИ, ТА ДАНО ПОЛУЧИ ОТГОВОР, В КОЕТО ДЪЛБОКО СЕ СЪМНЯВАМ:

КАКВО ПОЛЕЗНО ВИЖДАТЕ, ДРУГАРЮ ВЕНЦИ, В ПОСТИНГИТЕ НА ПРЕДАТОРЧЕТО, ЧЕ СТЕ СЕДНАЛ ДА КРИТИКУВАТЕ ЖОРО?
Постингите на Жоро са най-малкото естетично оформени и винаги замислят с нещо или обогатяват поне малко.
Постингите на предаторчето не само са направени нескопосано, но във всички случаи са дори обидни за българския език с начина му на изразяване, който той смята за уместен.
ВИЕ ТАКЪВ ЕЗИК И ТАКИВА СЪДЪРЖАНИЯ НА ПОСТИНГИ И КОМЕНТАРИ ЛИ ХАРЕСВАТЕ?
Защото на Жоро вулгарния нарочен език Ви пречи и възмущава, а издевателството на Кофичко над езика ни не! Много безпристрастно, определено!
цитирай
14. starforlife - ~ 11. vencivaleri1951
28.01 22:02
Венци,
не за първи път ти казвам, че ти не си тук, за да дискутираш, а за да си изливаш своите думички и ти за пореден път го доказваш.
Какво имам предвид ли? Ето какво:

ПЪРВО:
Напротив, отлично нося на майтап, но съм на мнение, че поне понякога трябва да говорим и сериозно. Или най-малкото дори в майтапа да сме ПОЧТЕНИ.
Твоите майтапи, повтаряйки ги едни и същи до втръсване и то по най-дърварски начин, не са никак уместни.


ВТОРО:
Нe съм обърнал внимание, че на гърба на книгата е упоменато чия картина илюстрира предната корица. Това съм го чел в есе-разбор, на книгата и от там го знам. Иначе не бих познал картината, защото не съм с добра подготовка в областта на изобразителното изкуство - просто не ми е интерес да зная, а само да се наслаждавам когато видя нещо приятно за окото в тази област на човешкия Гений. "Слънчогледи" примерно не ми се нрави ама никак. Някак си... нескопосано ми изглежда.
И, ако ти ме познаваше, Венци, щеше да си виждал мои картини (защото съм публикувал тук, в блога) и да знаеш, че рисувам повече от много добре. Хайде сега, задъвчи това, но е факт.
Всъщност, да ти дам ли линк, където да видиш думи на същата спомената по-горе Дама, която казва "Колко пъти днес ще ме изумиш?" И ето ти цяла история само по една фраза, за да видиш колко неща остават скрити за всезнайковците като вас тук: Точно този ден, когато ТЯ! така коментира мой текст като постинг тук, в Реала Й бях подарил неин портрет, нарисуван от мен, защото денят беше специален. И ТЯ! знае колко добре рисувам, но това не пречеше да се просълзи от Идеята на подарения портрет, а не от самото му изпълнение. А идеята беше, че съм нарисувал наша обща снимка (която я има също тук, в блога, но маскирана достатъчно, за да не се разпознава Дамата), която съм срязал неравно през средата и нейния портрет/част Й го/я подарих, а моят портрет/част остана в мен.
Схващаш ли?
Двете парчета се съединяват и правят една обща картина/портретна, а по отделно са неравни в нейна дясна, моя лява страна.
Тоест, Венци, за вас една фраза под постинг, а за НАС - цяла История и то с предистория в Реалния Живот е второ Й "Ти си чудесен!" за дадения ден. Понимаеш?


ТРЕТО:
За това със 70-те години не мисля да споря с теб, но определено ти фантазираш.


ЧЕТВЪРТО:
Това за пренасянето на Библиотеката ми в Амстердам ВЕЧЕ СЪМ ГО ПОЯСНЯВАЛ и точно затова казах, че ти не Уважаваш опонеттите си, след като не ги четеш.
Ще го поясня за последен път пък ти вярвай на каквото си искаш:
Венци, аз в България не мисля да се връщам!
Следващата "спирка" е Манхатън!
"Спиди" пренесоха Библиотеката ми за... ако се не лъжа специално за нея ми струваше около 300 лева.
Как го виждаш да не дам някакви си 150€, които са под 1/80-та от месечния ми доход само от заплата тук, за да пренеса нещо, на което държа?
Та нали е смешно бре, Венци!
Ти знаеш ли, че спалнята ми в България струваше НЯМА И 900€ с доставката от Китай, а самата доставка беше 40 ЛЕВА, Венци?
В КОЙ СВЯТ ЖИВЕЕШ БРЕ, ЧОВЕЧЕ?
Та нали е смешно да ми хареса една супер спалня (говорим за леглото - ще ти дам линк, за да се убедиш с очите си) и да ме спре това, че ще дойде чак от Китай. Светът е толкова тесен вече, Венци. Бетонната стена на соца, която ни правеше затворници в един "концлагер" отдавна падна, човече!
Ето спалнята ми в България, Венци:
https://www.aliexpress.com/item/4000315542955.html?spm=a2g0o.productlist.0.0.52bb55c5S5E5uX&algo_pvid=42c60d26-2352-4a8c-b39f-428c64f276d0&algo_expid=42c60d26-2352-4a8c-b39f-428c64f276d0-1&btsid=d140c842-af6a-4ac5-bb4f-1d3e22a897e3&ws_ab_test=searchweb0_0,searchweb201602_1,searchweb201603_52
20€ ДОСТАВКА! ИЗУМИТЕЛНО, М?


ПЕТО:
Хайде пак менторстване.
Абре, Венци... Абре, човече Божи... Защо мислиш, че аз чета с онази скорост и толкова, колкото някога бре?
Отдавна чета основно техническа литература, но все пак не минава седмица-две, през които да не прочета някоя книга, представител на художествената литература.
Последната която дочетох вчера в Хага (сега ще те учуди, че я носех с мен ли? А какво да правя във влака докато пътувам?) е ето тази:
http://starforlife.blog.bg/photos/154138/IMG_20200128_222802.jpg
http://starforlife.blog.bg/photos/154138/IMG_20200128_222821.jpg
Помниш ли и това твое пудрене - спорът ти с мен по отношение на отстъпката, която ползвам в "Хеликон" примерно? Е... По онова време я купих книгата - вече почти година.
И, Венци, да спориш с някой, който те превъзхожда в едно или друго обстоятелство, е меко казано идиотско.
Така беше и при спорът ти с мен за отстъпката ми, която според теб не можела да е истина, за книгите...
Така беше и с това, че видиш ли театралните постановки в София започвали от 15-ти септември...
Въобще, както казах, Венци:
ЗАСЛУЖИЛ СИ ВСИЧКИ ЕПИТЕТИТИ, С КОИТО СЪМ ТЕ НАРИЧАЛ, ЗАЩОТО ТИ НЕ СИ ТУК, ЗА ДА СИ С НЕЩО ПОЛЕЗЕН НА ОКОЛНИТЕ И/ИЛИ ДА КОМУНИКИРАШ С ТЯХ, А ЗА ДА СИ ТИРАЖИПРАШ ГЛУПОСТИТЕ, НО АЗ ВСЕ ПАК ТИ СЕ ИЗВИНИХ!


ПРОЧЕТИ ВНИМАТЕЛНО ТОЗИ МОЙ КОМЕНТАР, ВЕНЦИ.
ТОЙ Е ПРОСТО ЧОВЕШКИ И ИМА СПОРЕД МЕН КАКВО ДА ТЕ ПРОВОКИРА ДА СЕ РАЗМИСЛИШ.
МОЛЯ!
цитирай
15. vencivaleri1951 - Ако си забелязъл, коментирам съблогери главно
28.01 22:35
в техните постинги. Няма да го направя и тук. Не мисля, че сме съидейници като политическа насоченост нито с ИКО , още повече с блеки. Аз съм комунист, гласувал съм и съм агитирал на референдума против промяната на името на БКП. Ако има виновници за нещо, то те имат име, презиме и фамилия. Блеки мисля, че не е комунист, Ико е абсурдно да бъде слаган там. Просто няколко човека в блога/ в които и а/з не подкрепяме наритивът ласиран главно от Запада, че в Русия "ядат пеленачета" и от там сме прости, необразовани, бедни , грозни...
И ако до преди две , три години този спор не прекрачваше границите отвъд които се "разхожда гаменарията" то днес това е марка.

starforlife написа:
cortana написа:
ЩЕ ПОВТОРЯ ВЪПРОСА СИ ОТНОВО С ГЛАВНИ БУКВИ, ТА ДАНО ПОЛУЧИ ОТГОВОР, В КОЕТО ДЪЛБОКО СЕ СЪМНЯВАМ:

КАКВО ПОЛЕЗНО ВИЖДАТЕ, ДРУГАРЮ ВЕНЦИ, В ПОСТИНГИТЕ НА ПРЕДАТОРЧЕТО, ЧЕ СТЕ СЕДНАЛ ДА КРИТИКУВАТЕ ЖОРО?
Постингите на Жоро са най-малкото естетично оформени и винаги замислят с нещо или обогатяват поне малко.
Постингите на предаторчето не само са направени нескопосано, но във всички случаи са дори обидни за българския език с начина му на изразяване, който той смята за уместен.
ВИЕ ТАКЪВ ЕЗИК И ТАКИВА СЪДЪРЖАНИЯ НА ПОСТИНГИ И КОМЕНТАРИ ЛИ ХАРЕСВАТЕ?
Защото на Жоро вулгарния нарочен език Ви пречи и възмущава, а издевателството на Кофичко над езика ни не! Много безпристрастно, определено!

цитирай
16. getmans1 - ХА-ХА-ХА-АЕ-А-А-А-А ...
28.01 23:12
vencivaleri1951 написа:
в техните постинги. Няма да го направя и тук. Не мисля, че сме съидейници като политическа насоченост нито с ИКО , още повече с блеки. Аз съм комунист, гласувал съм и съм агитирал на референдума против промяната на името на БКП. Ако има виновници за нещо, то те имат име, презиме и фамилия. Блеки мисля, че не е комунист, Ико е абсурдно да бъде слаган там. Просто няколко човека в блога/ в които и а/з не подкрепяме наритивът ласиран главно от Запада, че в Русия "ядат пеленачета" и от там сме прости, необразовани, бедни , грозни...
И ако до преди две , три години този спор не прекрачваше границите отвъд които се "разхожда гаменарията" то днес това е марка.


starforlife написа:
cortana написа:



... Не човек, а желязо ... не, комунист ПОД ПРИКРИТИЕ в „модерната лява„ ... хахаха ... СЕГА ВЗЕМИ ПЕШКИРА И СИ ИЗТРИЙ РЪЦЕТЕ
цитирай
17. anngry - "ДНЕС Е 28-МИ ЯНУАРИ, В Т О Р Н И К, И АЗ ТИ КАЗВАМ, ЧЕ ОТ МОЯТА "УСТА" СПРЯМО ТЕБ ОБИДИТЕ СЕКВАТ КАТО С НОЖ."
28.01 23:55
Цитирам и още от първия коментар: "ИЗВИНИ МЕ, ВЕНЦИ, ЗА ОТНОШЕНИЕТО МИ (ЗАСЛУЖЕНО) КЪМ ТЕБ ПРЕЗ ПОСЛЕДНИТЕ ДА РЕЧЕМ ДВЕ ГОДИНИ."

Браво, Жоро-Стар! Показа, че можеш да кажеш "Извинявай!" и да подадеш ръка. Сега можем само да се надяваме, че опонентът ти ще осъзнае какво направи и ще реагира адекватно.
цитирай
18. delff - Добро утро, Стар!
29.01 07:09
Показа вътрешна сила с извинението, а за библиотеката ти отдавна не може да се спори, че е на ниво и като количество и като качество. Провокираш ни да назовем други срещнати тук книги, но знаеш, че мниго от четящите те ни определят за теб самия и ще кажат, че е нагласено. Затова покажи някое заглавие от цирираните от ок3223 които не се съмнявам, че имаш.
Поздрави!
цитирай
19. novitejivotni - Ейй, верно бре,
29.01 09:17
аз почнах вече да забравям ( ама те гадините на това разчитат ).
Какво стана с прословутото кръщелно ?
Мина половин година откакто беше "обещано"...
Имаше и някакви надготвяния, надбягвания, наднезнамсиквоси.
Някой трябва да води статистика, колко пъти другарЕте са се изложили, издънили, не са си държали на думата. И да им се навира в очите рязко и непрекъснато. Щото те си мислят, че "всички" ги харесват и никой "не им търси кусур".
Ето един цитат, който илюстрира как другарЕте изглеждат в очите на околните:
След кратки увещания Иполит Матвеевич закара Лиза в „Прага“, образцов ресторант на МСПО — „най-доброто място в Москва“, както му бе казал Бендер.
„Прага“ смая Лиза с премногото си огледала, светлина и саксии с цветя. За Лиза това бе простимо: никога досега тя не бе посещавала големи образцово-показни ресторанти. Но огледалната зала съвсем неочаквано смая и Иполит Матвеевич. Той бе изостанал, бе забравил ресторантските порядки. Сега наистина се срамуваше от баронските си ботуши с квадратни бомбета, старомодните конфекция панталони и бледожълтата жилетка, обсипана със сребристи звезди.
И двамата се смутиха и замръзнаха пред погледите на пъстрата публика.
— Да минем там, в ъгъла — предложи Воробянинов, макар край самата естрада, където оркестърът стържеше поредното потпури от „Баядерка“, да имаше свободни маси.
Чувствувайки, че всички я гледат, Лиза бързо се съгласи. Светският лъв и покорител на жените Воробянинов смутено я последва. Изтърканите панталони на светския лъв висяха на отслабналите му задни части като торбичка. Покорителят на женските сърца се прегърби и за да надвие смущението си, започна да си бърше пенснето.
Никой не дойде на масата им. Иполит Матвеевич не очакваше това. И вместо да разговаря галантно със своята дама, той мълчеше, топеше се, почукваше плахо с пепелницата по масата и току покашляше. Лиза поглеждаше любопитно настрани, мълчанието ставаше неестествено. Но Иполит Матвеевич не можеше да промълви нито думичка.
цитирай
20. cortana - :):):)
29.01 09:48
vencivaleri1951 написа:
Ако си забелязъл, коментирам съблогери главно в техните постинги. Няма да го направя и тук. Не мисля, че сме съидейници като политическа насоченост нито с ИКО , още повече с блеки. Аз съм комунист, гласувал съм и съм агитирал на референдума против промяната на името на БКП. Ако има виновници за нещо, то те имат име, презиме и фамилия. Блеки мисля, че не е комунист, Ико е абсурдно да бъде слаган там. Просто няколко човека в блога/ в които и а/з не подкрепяме наритивът ласиран главно от Запада, че в Русия "ядат пеленачета" и от там сме прости, необразовани, бедни , грозни...
И ако до преди две , три години този спор не прекрачваше границите отвъд които се "разхожда гаменарията" то днес това е марка.
Другарю Венци, не това беше основното в забележката, дали сте или не комунисти, а защо Вие виждате 'проблемите' при Жоровото писане, а при това на Пръцко не??
Да повторя ли по друг начин?? :):):)
Вие без капчица срам се опитвате да критикувате постинга на Жоро, който е най-малкото естетично оформен, като безполезен, а постингите на въпросния, които винаги са не само безполезни, а и нескопосано направени и правописът е подигравка с езика ни, никога не изкритикувахте. Това не е ли лицемерие, в което Ви обвинява Жоро??! За каква ценностна система при Вас да говорим при такова поведение??
цитирай
21. get - До 3. + 11.vencivaleri1951 - Хайде СТИГА С ТОВА ПОВЕДЕНИЕ ... Вярвам, не се възприемаш кат "партизанин на разпит"?
29.01 12:45
vencivaleri1951 написа:
Жоро ти си уникален и го казвам сериозно!
Хайде обясни ми какво казваш с този постинг.
...
Нямам памет за какво спорехме тогава.
За Маркузе. Купил си през 95та книга, чел си я два пъти, а по книгата е видно че си я давал и в махалата на не един и двама.
...
И в диалога ми с Гет главното беше дали има допирни точки между Лилов и Маркузе. Аз написах по малко като количество думи, отколкото гет. И защо един съвсем нормален спор пък те раздразни толкова.
...

- Венци - КОЛКО ПЪТИ ДА ОБЯСНЯВАМ - ЗАМЯЗВАШ с МАГАРЕШКИЯ СИ ИНАТ да спориш за НЕЩА, ЗА КОИТО НИЩО ИЛИ СЛАБО ПОЗНАВАШ - на МАЙМУНА?
Маймуна, която КОЛКОТО ПОВЕЧЕ СЕ ИЗКАЧВА ПО "ПАЛМАТА НА ЗНАЕНЕТО СИ" - повече и лъсва ЧЕРВЕНИЯ ЗАДНИК - НА СМЕШНИК С ПРЕТЕНЦИИ, ЗА УМНИК :)) ?

Второ?!
- Не може "ДА Е СМЕШНИК" - един от ИДЕОЛОЗИТЕ НА "КОНТРАКУЛТУРАТА" - КОЯТО ДОВЕДЕ ДО СТУДЕНТСКИТЕ БУНТОВЕ В ЗАПАДНА ЕВРОПА през СЕДЕМДЕСЕТТЕ ГОДИНИ?!
- Кой иска да "изкара" СМЕШНИЦИ ... ЕДНИ ТАКИВА "философи" и ИДЕОЛОЗИ НА "НЕО-МАРКСИЗМА"(слагам го в кавичките ЗАЩОТО ПРИ ТЯХ ЛИПСВА - ОСНОВНОТО И ОПРЕДЕЛЯЩО ЗА МАРКСОВИЯ-КОМУНИЗЪМ ... Какво ли е то?) ... или е съзнателен ДЕЗИНФОРМАТОР или ТОТАЛНО НЕПОЗНАВАЩ ТЕМАТА - ПО КОЯТО твърди НЕИСТИНИ?

От подобен вид Е И НЕОТГОВАРЯЩОТО НА ИСТИНАТА - твое твърдение?
vencivaleri1951 написа:

На руски има издание още през 70те мисля, но аз съм чел само критики. Запомнил съм го защото тогава го мислех за фантазьор и не с всичкия си.

- За верността на последното КОГА СИ СЕ ЗАПОЗНАЛ С МАРКУЗЕ ... според твои ДВЕ ПРОТИВОРЕЧИВИ ТВЪРДЕНИЯ:
- караулното(тоест казармата през 80-те години);
- при обучението ти в СССР - отново от същото време - И ДВЕТЕ СА ЛЪЖА!
Тъй като МАРКУЗЕ Е ПРЕВЕЖДАН И ИЗДАВАН В СССР ??!
- ЧЕТИ САМ !!?
"Публикации переводов сочинений на русский язык (на Х. Маркузе):
а) Одномерный человек.- 1994г.
б) Эрос и цивилизация. - 1995г.
в) Разум и революция. - 2000 г. - край на цитирането И ВЪПРОС?

- Искаш да повярваме, че през 90-те си учил в СССР - ли?
цитирай
22. fun1001 - :-))))..нищоо не разбрах...
29.01 13:45


изглежда, наистина вече съм стара, и бУхнала дЮла
или, па съм чела... един друг Ерос @@@
....забавни хора.. се щурат тъдява...
цитирай
23. sidhaarta - Това възможно ли е да ми го обясниш?
29.01 13:53
"След като в хилядилетията се освобождаваме чрез Аза от човека-животно, идва Голготският път, за да се - пролее кръвта - и да се роди друго съзнание."
Обзема ме ужас!!!

Или "след по-малко от 100 години смъртта ще бъде добродетел"

Обзема ме ужас!!!
Явно е било липса на преценка, какво, как, защо така е казано... наистина - не разбирам!
цитирай
24. vencivaleri1951 - Жоро ти си уникален и го казвам се...
29.01 14:03
get написа:
vencivaleri1951 написа:
Жоро ти си уникален и го казвам сериозно!
Хайде обясни ми какво казваш с този постинг.
...
Нямам памет за какво спорехме тогава.
За Маркузе. Купил си през 95та книга, чел си я два пъти, а по книгата е видно че си я давал и в махалата на не един и двама.
...
И в диалога ми с Гет главното беше дали има допирни точки между Лилов и Маркузе. Аз написах по малко като количество думи, отколкото гет. И защо един съвсем нормален спор пък те раздразни толкова.
...

- Венци - КОЛКО ПЪТИ ДА ОБЯСНЯВАМ - ЗАМЯЗВАШ с МАГАРЕШКИЯ СИ ИНАТ да спориш за НЕЩА, ЗА КОИТО НИЩО ИЛИ СЛАБО ПОЗНАВАШ - на МАЙМУНА?
Маймуна, която КОЛКОТО ПОВЕЧЕ СЕ ИЗКАЧВА ПО "ПАЛМАТА НА ЗНАЕНЕТО СИ" - повече и лъсва ЧЕРВЕНИЯ ЗАДНИК - НА СМЕШНИК С ПРЕТЕНЦИИ, ЗА УМНИК :)) ?

Второ?!
- Не може "ДА Е СМЕШНИК" - един от ИДЕОЛОЗИТЕ НА "КОНТРАКУЛТУРАТА" - КОЯТО ДОВЕДЕ ДО СТУДЕНТСКИТЕ БУНТОВЕ В ЗАПАДНА ЕВРОПА през СЕДЕМДЕСЕТТЕ ГОДИНИ?!
- Кой иска да "изкара" СМЕШНИЦИ ... ЕДНИ ТАКИВА "философи" и ИДЕОЛОЗИ НА "НЕО-МАРКСИЗМА"(слагам го в кавичките ЗАЩОТО ПРИ ТЯХ ЛИПСВА - ОСНОВНОТО И ОПРЕДЕЛЯЩО ЗА МАРКСОВИЯ-КОМУНИЗЪМ ... Какво ли е то?) ... или е съзнателен ДЕЗИНФОРМАТОР или ТОТАЛНО НЕПОЗНАВАЩ ТЕМАТА - ПО КОЯТО твърди НЕИСТИНИ?

От подобен вид Е И НЕОТГОВАРЯЩОТО НА ИСТИНАТА - твое твърдение?
vencivaleri1951 написа:

На руски има издание още през 70те мисля, но аз съм чел само критики. Запомнил съм го защото тогава го мислех за фантазьор и не с всичкия си.

- За верността на последното КОГА СИ СЕ ЗАПОЗНАЛ С МАРКУЗЕ ... според твои ДВЕ ПРОТИВОРЕЧИВИ ТВЪРДЕНИЯ:
- караулното(тоест казармата през 80-те години);
- при обучението ти в СССР - отново от същото време - И ДВЕТЕ СА ЛЪЖА!
Тъй като МАРКУЗЕ Е ПРЕВЕЖДАН И ИЗДАВАН В СССР ??!
- ЧЕТИ САМ !!?
"Публикации переводов сочинений на русский язык (на Х. Маркузе):
а) Одномерный человек.- 1994г.
б) Эрос и цивилизация. - 1995г.
в) Разум и революция. - 2000 г. - край на цитирането И ВЪПРОС?

- Искаш да повярваме, че през 90-те си учил в СССР - ли?

цитирай
25. vencivaleri1951 - Подполковник,
29.01 14:54
Обръщам се към теб по чин защото правиш в момента милиционерски работи. Манипулираш !
Ясно съм написал , че,, мисля,, за изданието. Мисля не значи Е. Още по ясно става , като прочетеш, че съм чел критики към представителите на тази школа и познавам нещата им , колкото да си взема изпитите като студент, а по късно като аспирант.
Написах, че съм запомнил него, защото ми се виждаше не с всичкия си, а му се обръщаше прекомерно внимание. И то е така, защото аз нямам твоят капацитет в една сравнително ,,крехка,, възраст да разбера за отмирането на пролетариата като фактор на промените и замяната му например с агитки, жилетки във всякакъв цвят, фанатици с препасани с взрив пояси...Бях все още с апетит към по хубавата половинка на човечеството и подобно на Юлка днес свързвах проникването единствено с удоволствието , а онзи го свързва с ,, репресии,, някакви си и развитие на цивилизацията. Нещо като ,, милиционер един ден, винаги милиционер,, та и заченат в грях, цял живот грешен... Сега нещо за издателствата. Не съм имал правилегията да уча в заведение на което всичко му е било подредено- легло, храна, дрехи, необходимите и правилни книги. Е имаше и едно или две университетски издателства, които бяха нещо средно между обичайните малки издателства й ,,Самиздата,, . И нямаше нищо героично в тези издания - не бяха позиви. Тиражите в СССр бяха като цяло многохилядни , но имаше нужда и от специфични издания за по тесен кръг читатели. Университети, институти, най различни структури издаваха автори или друг вид литература в ограничени тиражи. Изданията бяха от циклостил и свитъци, до луксозни издания. Тези издания в повечето случаи не фигурираха в общия издателски план на страната, както бе в България например. Тоест достъпа до автори бе според мен по разширен от официалната листа. Не казвам че съм търсил философи, но съм държал подобни издания на Солженицин, Сахаров. По същия начин сториха нещата и със звуковите носители. Висоцки например официално е записан за първи път в ,,Балкантон,, , но цяла Русия пееше песните му. Официално записите му не съществуваха. Не говоря за записи криминални от концерти, а направени в студио
цитирай
26. sidhaarta - Гледам и не вярвам, наистина не вярвам... на ушите си-и-и!
29.01 15:23
sidhaarta написа:
"След като в хилядилетията се освобождаваме чрез Аза от човека-животно, идва Голготският път, за да се - пролее кръвта - и да се роди друго съзнание."
Обзема ме ужас!!!

Или "след по-малко от 100 години смъртта ще бъде добродетел"

Обзема ме ужас!!!
Явно е било липса на преценка, какво, как, защо така е казано... наистина - не разбирам!


Няма отговор??!! Защо?
цитирай
27. getmans1 - Не съм имал правилегията да уча в заведение на което всичко му е било подредено- легло, храна, дрехи, необходимите и правилни книги.
29.01 15:28
vencivaleri1951 написа:
Обръщам се към теб по чин защото правиш в момента милиционерски работи. Манипулираш !.............

Не съм имал правилегията да уча в заведение на което всичко му е било подредено- легло, храна, дрехи, необходимите и правилни книги.

............
Е имаше и едно или две университетски издателства, които бяха нещо средно между обичайните малки издателства й ,,Самиздата,, . И нямаше нищо героично в тези издания - не бяха позиви.


ХАХАХАХАХАХАХА .... И КАК СТИГНА ДО ЛЕНИНГРАД, А ... С ТРОЙКИТЕ ОТ СРЕДНОТО
/ ПАК ТВОЕ ПРИЗНАНИЕ /

... Май ще излезе прав СТАР, теб човек не бива да те обижда .... ти сам си го правиш отлично, ..... О Т Л И Ч Н О.
цитирай
28. cortana - :)
29.01 16:19
sidhaarta написа:
sidhaarta написа:
"След като в хилядилетията се освобождаваме чрез Аза от човека-животно, идва Голготският път, за да се - пролее кръвта - и да се роди друго съзнание."
Обзема ме ужас!!!

Или "след по-малко от 100 години смъртта ще бъде добродетел"

Обзема ме ужас!!!
Явно е било липса на преценка, какво, как, защо така е казано... наистина - не разбирам!

Гледам и не вярвам, наистина не вярвам... на ушите си-и-и!
Няма отговор??!! Защо?
Г-жо sidhaarta, не осъзнавате ли, че Жоро не се е вясвал днес, за да Ви отговори? :)
Ако трябва да го направя аз, то моето скромно мнение е, че цитираното от Вас в кавички са пълни глупости, типични за някои секти, които не почитат живота като най-ценното нещо на този свят.
цитирай
29. cortana - :)
29.01 16:24
getmans1 написа:
ХАХАХАХАХАХАХА .... И КАК СТИГНА ДО ЛЕНИНГРАД, А ... С ТРОЙКИТЕ ОТ СРЕДНОТО
/ ПАК ТВОЕ ПРИЗНАНИЕ /

... Май ще излезе прав СТАР, теб човек не бива да те обижда .... ти сам си го правиш отлично, ..... О Т Л И Ч Н О.
Те в някогашния СССР доколкото съм запозната, все без никакви протекции са отивали да учат българските младежи. :):):)
Всичките до един все от работнически семейства и с отличен успех. :):):)
И нито един след това не е прокарвал интересите на тази ЧУЖДА държава в собствената си родина! Ама моля ти се..... :):):)))
цитирай
30. get - До 25. vencivaleri1951 - Добивам чувството ЗА АБСУРД - предвид УНИЩОЖИТЕЛНИТЕ(ти) "аргументи" :))) ?
29.01 18:12
Ха-ха-ха-а!
Моите МИЛИЦИОНЕРСКИ(отново аргументум ад хоминем:)) - казваш: МАНИПУЛАЦИИ :))) !?
vencivaleri1951 написа:

Подполковник!
Обръщам се към теб по чин защото правиш в момента милиционерски работи. Манипулираш !
Ясно съм написал , че,, мисля,, за изданието. Мисля не значи Е. Още по ясно става , като прочетеш, че съм чел критики към представителите на тази школа и познавам нещата им , колкото да си взема изпитите като студент, а по късно като аспирант.
Написах, че съм запомнил него, защото ми се виждаше не с всичкия си, а му се обръщаше прекомерно внимание.
...


Изобщо НЕ СИ/сте ГО УЧИЛИ - нито в задължителна, нито в извънкласна форма МАРКУЗЕ ... както и съратника му Т. Адорно - от времената на СЪРДИТИТЕ МЛАДИ ХОРА? ... и студентско-ученическите бунтове на франсетата преминаващи в италианските ултра-левичарски "червени бригади" или германската "Фракция Червена армия" на Баадер-Майнхоф?

И пак ти сторва ЛОША ШЕГА МНОГОЗНАЙСТВОТО - с това твое(?): МАНКУЗО ОТ КОМИНТЕРНА :)) ?

Вероятно го бъркаш с нямащият нищо общо с КОМИНТЕРНА - Стефано Манкузо, автор на "РЕВОЛЮЦИОННИТЕ" :)) "О чем думают растения" И "Революция растений"?

Абе Венци - има още много да чакаш, от хора "ПРОСТИ МИЛИЦИОНЕРИ"(като мен:)) - да ти се връзват на ОПАШАТИТЕ ЛЪЖИ ... и присъщото ти МНОГОЗНАЙСТВО НА СаВЕТСКИ ВЪЗПИТАНИК? :))) !

- Спри се СЪС СМЕШНИТЕ СИ НАПЪНИ ДА МЕ ОБОРВАШ - защото с всеки следващ коментар ставаш ... все по и повече СМЕШЕН - ако не и ... ?

И тъй като е присъщо кат за теб и "блек-плондера" бавно да сгрявате ОТ ПЪРВИЯ ПЪТ?!
- Отново ви повтарям - кат за вас?

Смотрясь весьма солидно и серьезно
под сенью философского фасада,
вы вертите полушариям мозга,
а мыслите — полушариями зада.
цитирай
31. анонимен - ...що за дебат е това?..аз вкарах онзи ден темата, за 'модерните леви'
29.01 18:40
и връзката с Марксизма, Х Маркузе, и Новият Св Ред на Глобалистите..
ОК, вие я захапвате, и започвате ,да се ръчкате един друг 3 дни и 3 нощи..
Моля, КАЖЕТЕ и нещо смислено,а не..кой, какъв е...и колко Му е Голям..
като, онези, три бабки..чук, чук, не чух...
или, поне за секс си говорете..би било, по забавно..
напускам, без усмивки..
цитирай
32. get - До 31. анонимен - Предполагам, зад това "анонимен" се крие г-жа Юлия Дойчер? Та да съм ... ?
29.01 19:24
анонимен написа:
...що за дебат е това?..аз вкарах онзи ден темата, за 'модерните леви' и връзката с Марксизма, Х Маркузе, и Новият Св Ред на Глобалистите..
ОК, вие я захапвате, и започвате ,да се ръчкате един друг 3 дни и 3 нощи..
Моля, КАЖЕТЕ и нещо смислено,а не..кой, какъв е...и колко Му е Голям..
като, онези, три бабки..чук, чук, не чух...
или, поне за секс си говорете..би било, по забавно..
напускам, без усмивки..


... Та да съм УВАЖИТЕЛЕН - ПОСТАВЯЙКИ ВЪПРОС.
- Какво точно от "новите леви" ви интересува?

Само маркирам ДВА ОСНОВНИ МОМЕНТА РАЗГРАНИЧАВАЩИ ... ?
а) ЕВРОКОМУНИСТИТЕ - които застанаха, след смъртта на Сталин на РЕФОРМИСТКИ И АНТИСТАЛИНИСТКИ ПОЗИЦИИ
... и ...
б) "модерните леви" ... те са няколко течения - но в същността си са МАРКС-ТРОЦКИСТО-МАОИСТИ(от вида на Ернесто Гевара "Че") ... изповядващи "теорията" на Лев Троцки(зетя на банкера А. Животовски) за ПЕРМАНЕНТНАТА РЕВОЛЮЦИЯ?
в) за ролята на този същия Животовски и връзката му с небезизвестния банкерски дом Варбург - има изписано доста?
г) За ПРИЧИНАТА ЗА ПЪРВАТА СВЕТОВНА В-НА, има няколко източника, които твърдят, че сили на които е близък ТРОЦКИ ПО БАНКЕРСКА ЛИНИЯ - те същите ИЗДИГНАЛИ И МЕНШЕВИКА ТРОЦКИ В "ПАРТИЯТА НА "болшевика" ЛЕНИН"?
д) За факта по убийството на австрийския престолонаследник Фердинанд(а с това довело до избухване на войната) - Подобно изказване има при ИЗРАИЛИТА И ЦИОНИСТ, британски лорд Melchett * - с неговото изказване:
«Вие може би мислите, че тези изстрели в херцога, и войната, са просто съвпадения?»

Пояснение за "лорд Melchett *" : отнася се до личността - Alfred Moritz Mond, 1st Baron Melchett
цитирай
33. fun1001 - даа,Това е Черв точка.Модата на левите идеи сред младите/ и тяхната опасна и спонтанна наивност
29.01 19:52

б) "модерните леви" ... те са няколко течения - но в същността си са МАРКС-ТРОЦКИСТО-МАОИСТИ(от вида на Ернесто Гевара "Че") ... изповядващи "теорията" на Лев Троцки(зетя на банкера А. Животовски) за ПЕРМАНЕНТНАТА РЕВОЛЮЦИЯ?

«Вие може би мислите, че тези изстрели в херцога, и войната, са просто съвпадения?»

аз съм. разб се, юлия )
НИЩО, и НИКОЙ не е случайно съвпадение.Всичко е план А, план В..и т.н..
дори, и Водата и въздуха, се планират..от мноого отдавна, и от мн умни 'хора'.
ето, тази тънка Конспирация и агресивна пропаганда, е нужно да се разяснява!
нали, затова..четем и пишем тук..
благодаря за отговора..подполковник )

цитирай
34. fun1001 - fun1001.blog.bg › imashe-edin-markuze.1693285
29.01 20:04

3. fun1001 - за..размисъл, венци/ личноо )))
23.01 22:15
"Имаше един философ – Херберт Маркузе от Франкфуртската школа. Неговите идеи сега се въплъщават в света. А те бяха много прости. Маркузе е ревизионист-марксист. Несъгласието му с Маркс е само в една точка – че Маркс смята за революционна класа пролетариата (това се видя, че не е вярно), а според Маркузе истинската революционна класа са различни малцинства. Изолираните случаи – това е истинският революционен елемент. Според Маркузе цялата патология трябва да бъде определена за норма, а цялата норма – за патология. „Едва тогава – пише Маркузе – най-после ще разрушим буржоазното общество“. Тоест, ние имаме работа със сериозна идеология, която, под формата на политическа коректност, се опитва да разруши нашето общество. Активистите не се грижат за малцинствата, не мислят за правата им. Колкото са по-зле малцинствата, толкова по-добре ще бъдат лидерите им – по-активно ще ги защитават. Но тяхната задача е да унищожат нашето общество и това е по-злобната версия на марксизма.

край на цитата
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: starforlife
Категория: Лични дневници
Прочетен: 1797870
Постинги: 812
Коментари: 14387
Гласове: 10631
Календар
«  Ноември, 2020  
ПВСЧПСН
1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
30