Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
06.02 10:32 - ОЩЕ ЕДНО КУПЕНЦЕ ОТ ВАГОНА (Като намигване към Гет и показно за провисналото чушле.)
Автор: starforlife Категория: Лични дневници   
Прочетен: 789 Коментари: 27 Гласове:
26


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
image
image
image
image
image


      image




Гласувай:
26
0



1. starforlife - Сега...
06.02 10:34
На НОВИТЕ НАГЛИ ЛЪЖИ, които Другарят Венци е насял по мой адрес докато аз съм празнувал някой и друг Успех, отмаряйки на една страахотна дестинация, ще отделя МОЖЕ БИ друга приказка, за да ги покажа (ЛЪЖИТЕ) черно на бяло.
Сега само му показвам, че Гет е заговорил за книга и тя, видите ли, присъства в Библиотеката ми (милиНката). Ама иначе трябвало да заявя, че не са над 4000 заглавията във въпросната ми Библиотека, а 2000.


А сега извинението за акащото комуне отдолу.
С него просто показвам на папагалите, че специално аз НИКОГА, АМА НИКОГА, не използвам нещо наготово от Интернет! Може нещо съвсем малко да променя, но винаги влагам някакъв свой елемент и смея да твърдя, че той винаги прави използваното по-добро.
В случая, като всеки била-охранител, пипнах за 15-тина минути само едното ГИФ-че от тук:
http://pantaleev.blog.bg/lichni-dnevnici/2020/02/05/kakvo-se-mychat-da-postignat-blogovite-rusofobi.1694988
Хей така, просто, за да покажа как го правим ние, тъпите била-охранители.

ЛЕК И УСМИХНАТ ДЕН!
(Разрах, че в България имате сняг, първият за тази година. Честит първи сняг.)

ПС: Хоризонтално ориентиранети снимки можете кликвайки в/у тях и след това с "лупа +" да ги увеличавате и разглеждате детайлно, а ето ви и вертикалните с висока резолюция:
http://starforlife.blog.bg/photos/154138/IMG_20200206_091830.jpg
http://starforlife.blog.bg/photos/154138/IMG_20200206_091858.jpg
http://starforlife.blog.bg/photos/154138/IMG_20200206_092157.jpg


…………………………………………………………………………………………………………………………………… StarForLife™


цитирай
2. starforlife - А, да, да не забравя да кажа нещо на Венци, защото едва ли ще съм активен много-много под този постинг.
06.02 10:44
Венци, поднесох ти дори извинение... Казах, че няма да те заливам с нелицеприятни епитети... Ти какво, Стокхолмски синдром ли разви та насила ме дърпаш за езика, просейки си обидите с продължаването от твоя страна на старата песен на нов глас, тоест - постоянно преиначаване, лъжи и т.н.?
Е няма да те обиждам с епитети, "братче", но ще цитирам по някое време новите ти лъготения, основно по мой адрес, а и някои хей така - общи.
Засега те оставям да се насладиш на една спомената от Гет книга, която ОТНОВО я имам в Библиотечката си (милиНката ми), но признавам, че не съм я чел.
Като бонус щракнах и една книжка, касаеща други приказки на Гет, който ви разказва играта с фактология, която ама хич и изобщо не можете да оборите по никакъв начин, а само празнословите.
Да припомням ли една друга интересна книжка?
Ето, припомням:
http://starforlife.blog.bg/lichni-dnevnici/2019/03/03/rusiia-ni-osvobodi-neka-bydem-svobodni-togava.1647910
цитирай
3. fun1001 - има и др блогери, освен ВВ1951..
06.02 11:30
(милиНката ми)

но,това е много тъпооо, сорри.
научи ли. Голандски псувни,поне..
цитирай
4. vencivaleri1951 - Сега ...пък ме разсмиваш
06.02 11:56
Ще се окаже, че си най - голям колекционер на партизанска литература. Не е лошо да попрочетеш по диагонала подобни книги. Казвам по диагонала, защото тази литература няма художествена или антикварна стойност, но от нея можеш да разбереш подбудите, моралните ценности на участниците в Съпротивата. Че образователния ценз на тези хора , а и имотния е доста по висок от средния за страната. Можеш да прочетеш как са посрещани от хората. Аз не знам песен или стих, за банкер, милиционер, счетоводител, адвокат, чорбаджия, но народът пее и рецитира за тях. Бай Денчо е свят човек,-смел,умен, безхитростен и безсребърен. Не съм чел, а и не съм държал книгата му. Знаех за нея, че жена му по негови спомени я е съставила, вероятно и професионалист е пипнал. То стана мода след десети всички да пишат. Изкушавам се да ти ,,намигна,, и да те помоля да покажеш книга за чичо и татко направена от техен приятел по инициатива и средства на братовчедка ми. От друга страна си спомням за Сократ , който е смятал, че нито мислите му, нито животът му са достойни
да бъдат записвани-скромен като панагюрец..
цитирай
5. cortana - Ето ме и мен в обедната почивка! :):):)
06.02 12:07
Жоро, стига вече с тези монтажи! :):):))) Ти нямаш и 2 книги на кръст, а не 2000 както искаше да признаеш другарят Венци! :):):) Това твоето е монтаж! :):):)
Все пак, за да докажеш, че се шегувам, искам да снимаш целият текст на 'Руски проект за органически устав.....' от последната книга.
А от първата искам страниците, отговарящи на броя на изреченията и броя на думите в този мой коментар! :):):)
:):):)))
цитирай
6. cortana - :):):)
06.02 12:09
vencivaleri1951 написа:
Ще се окаже, че си най - голям колекционер на партизанска литература. Не е лошо да попрочетеш по диагонала подобни книги. Казвам по диагонала, защото тази литература няма художествена или антикварна стойност, но от нея можеш да разбереш подбудите, моралните ценности на участниците в Съпротивата. Че образователния ценз на тези хора , а и имотния е доста по висок от средния за страната. Можеш да прочетеш как са посрещани от хората. Аз не знам песен или стих, за банкер, милиционер, счетоводител, адвокат, чорбаджия, но народът пее и рецитира за тях. Бай Денчо е свят човек,-смел,умен, безхитростен и безсребърен. Не съм чел, а и не съм държал книгата му. Знаех за нея, че жена му по негови спомени я е съставила, вероятно и професионалист е пипнал. То стана мода след десети всички да пишат. Изкушавам се да ти ,,намигна,, и да те помоля да покажеш книга за чичо и татко направена от техен приятел по инициатива и средства на братовчедка ми. От друга страна си спомням за Сократ , който е смятал, че нито мислите му, нито животът му са достойни
да бъдат записвани-скромен като панагюрец..
Това са НАД 4 хил. заглавия, другарю Венци! Сигурна съм, че партизанска литература също да иска човек.....
Доволен ли сте сега??! Казахте ли си го??! За книгата за чичо Ви и баща Ви??! Браво, лягайте доволен сега да спите и като се събудите, може да започнем с лъжите, които наговорихте за Жоро, докато той не беше в блога, че да се 'защити'. Кавичките са, защото от лъжи и измислици няма какво да се защитава човек.
Такава беше например безобидната, че Жоро бил имал аватар със снимка с вратовръзка. За бузките няма да коментираме, само ще Ви помолим да помолите пишман икономиста, Вашия кореш, да активира снимката си пред коня там дето се беше снимал. Че да видим бузки, ниско чело, заоблени бедра и прочие физическо излъчване и сравним със снимките на Смарти и в случая тази, която десетки хора тук са виждали аз припомням на Жоро, че е забравил да я сложи отново за аватар, за да 'и се порадвате, другарю Венци. Да се порадвате на бузките и особено вратовръзката.
След това може да продължим, другарю Венци, с лъжата Ви, че Жоро бил снимал предимно 'Кауфланд' (имайки предвид храни и хранителни магазини, не сме приели буквално) при пътуванията си извън България. Тук пък ще Ви помолим да помолите същия този пишман икономист, корешът Ви, да си активира постинга със снимки от..... Рим мисля, че беше. За да видим как от няма и 5 снимки, минимум 2 правят лицемерието Ви крайно нагло!

А защо казвам, че икономчо е пишман икономист ли??! Ами смегчавам до това, че е човек, който би следвало да бъде и подсъден поне за една своя 'икономическа' изцепка тук.
Хайде дайте един материал на Жоро, който да става за пред Прокуратура, 'м'??! :):):)
ЕТО ЗАТОВА ВИЕ СТЕ КРАЙНО НАГЪЛ И БЕЗОЧЛИВ!
ЗАЩОТО СЕ ОПИТВАТЕ ДА УЯЗВИТЕ НЕУЯЗВИМ ЧОВЕК, А ДЕСЕТКИ ПЪТИ СТЕ ПРАВИЛИ ПИАР НА ЕДИН ИКОНОМИЧЕСКИ ИДИОТ, НО ТВЪРДИТЕ, ЧЕ АЗ СЪМ ПИАР АГЕНТА НА ЖОРО!
И да съм, има за какво, а във вашия, с икономчо, случай, е просто неговата комплексарщина и Вашето дупели.ачество! :):):)
цитирай
7. cortana - Да не забравя:
06.02 12:22
Сега може за пореден път да ме провъзгласите за самия Жоро, но както той казва: Това би следвало да се изчерпа тогава, когато няколко пъти бяхте канен да се срещнете с мен очи в очи.
А в случая аз просто подадох храна на читателите на Смарти за размисъл, защото той го е казал, едва ли ще е много активен.
Нека всеки спомнящ си постингите на въпросния Ваш кореш, да си даде сметка какви са и защо са 'заметени под чергата' както казва Гети и дали това, което аз говоря като Ваши лъжи, не е така, както го казвам.
цитирай
8. get - До 4. vencivaleri1951 - Венци МОРАЛЕН ОПОРТЮНиСТЕ, типично за КОМУНИСТ - Не се смей!!?
06.02 13:49
vencivaleri1951 написа:
... образователния ценз на тези хора , а и имотния е доста по висок от средния за страната. Можеш да прочетеш как са посрещани от хората. Аз не знам песен или стих, за банкер, милиционер, счетоводител, адвокат, чорбаджия, но народът пее и рецитира за тях. Бай Денчо е свят човек,-смел,умен, безхитростен и безсребърен. Не съм чел, а и не съм държал книгата му. Знаех за нея, че жена му по негови спомени я е съставила, вероятно и професионалист е пипнал. То стана мода след десети всички да пишат. Изкушавам се да ти ,,намигна,, и да те помоля да покажеш книга за чичо и татко направена от техен приятел по инициатива и средства на братовчедка ми. От друга страна си спомням за Сократ , който е смятал, че нито мислите му, нито животът му са достойни
да бъдат записвани-скромен като панагюрец..


- Тъй като в библиотеката ИМАМ БИБЛИОГРАФСКА РЯДКОСТ - която й панагюрският ти опонент ЕДВА ЛИ ПРИТЕЖАВА?

"Процесът срещу Трайчо Костов и неговата група" - от 1949 г.!

В същата на стр. 591 - четем ПОСЛЕДНИТЕ СЛОВА ... на кьоравия, ПОРАДИ КОМУНИСТИЧЕСКИЯТ (си) ОПОРТЮНИЗЪМ И ВЕРНОПОДДАНИЧЕСКОТО СИ той и АНТИБЪЛГАРСКО СЛУЖЕНИЕ НА РУСИЯ(тогава Съветска)- ДОСУЩ КАТО ТЕБ - Трайчо Костов Джунев:

"В своята ПОСЛЕДНА ДУМА пред уважаемия съд, смятам за дълг на своята съвест да заявя пред съда и - чрез него на българската общественост, че никога не съм бил в служба на английското разузнаване, никога не съм взимал участие в престъпните заговорнически планове на Тито и неговата клика ... (председателя на съда го прекъсва) ... Костов продължава: "... винаги съм се отнасял ..." ПРИКЪСВАНЕ ... Костов: "... с уважение и почит към Съветския съюз"!

И така БЕЗ ВИНА ВИНОВЕН ... всъщност има ВИНА - но засега няма да обяснявам КАКВА Е ?
Тр. Костов е осъден по чл. 98 "За измяна"; по чл.101 "За предателство", чл.102 "саботаж" и чл. 111 "шпионство" ... НА СМЪРТ ЧРЕЗ ... аМЪ защо?
Дали другарят ЯРОСТЕН РАДЕТЕЛ ЗА КОМУНИСТИЧЕСКА МОРАЛНОСТ - ВЕНЦИ ... Знае нещо?
цитирай
9. vencivaleri1951 - Виж Корана,
06.02 14:01
Ти откъде знаеш какво ми е писал Жоро на лични например? Освен говорител и за летописец ли те е цанил? Ти свой живот, мисли усещания нямаш ли. Какво ти пука какво казал някой си дядо за Георги - с връзка, или без връзка бил. Някак униформен и с бузки ми се видя. Снимките лъжат често. И никога писмено не съм изразявал съмнение, че някой ходил в чужбина, още повече широко погледнато ЕС сме една държава. Присъствието ни е доста по обвързващо отколкото в соц системата например. Написах, че вече губя дирите на деца и внуци и от фейса разбирам, че са в различен часови пояс. Това което си позволих да го посъветвам ,за да спре приказките е заедно с хубавите снимки които пуска да зарегистриран и персоната си някъде там, защото малко хора се интересуват какво е ял, пил или кога и с кого спал в тойотата си. Просто всички го правят или са го правили:( Не е интересно!
Ти се усъмни че има радио бел ами, постнах ти координатите и толкова. Ти каза ли сори? Ще постна и снимка от Момчил град ако искаш. Но не само на Крепостта, но и аз в нея. Впрочем отидох там след пазара, защото след реставрацията са сложили измислена легенди за района, едва ли не като изконна сръбска земя и градеж. Вчера търсих ,, Втора българска държава,, Това е мисля трети том на изданието на БАН и някъде съм го забутал при преместването му. Поспорихме по скайпа и с братовчед от Ниш.
Ако не намеря книгата, може да потърся помощ и от Жоро.
цитирай
10. vencivaleri1951 - Ще бъда откровен
06.02 14:07
Колебая се, доколкото лично от Дворянова съм слушал за процеса. По скоро приемах разказа му като алиби за действията му, но след като англичаните отвориха досиетата за Никола Петков и Гемето, и общо взето се оказа, че е прав за тях не знам какво да мисля. Може би до колкото в движението по посока Федерация бе извървяно много, то някой е трябвало да обере пешкира и този някой е станал Костов, още повече, че недолюбван от Сталин. Това обаче са си мои усещания. Версии различни- не знам.
Това обаче ми припомня твоето словоблудно тълкуване на решението на ЦК и делегатите ,да опитаме да влезнем като Съюзна република в СССР.
Апарат, народ години наред е облъчван, че присъствието ни в Съюз от държави е нещо добро, след като специалисти в Планова Комисия, в МС, във финансите работят в тази насока и изведнъж се оказва, че трябва да си останем малка, 7милионна държавица, а вече сме очаквали да бъдем в солидно изглеждаща от всякъде Балканска федерация. Имаме и финансови,
и структурно- неразрешими със собствени сили проблеми. Осъдени сме и да плащаме репарации.
Представи си за миг, че излезем днес от ЕС. Ами загиване прави! Горе долу на същия хал сме. Движение към СССР е вариант, но аз мисля че Живков преследва друга цел. Той е хитър, интуитивен, а и визионер. Разбирал е, че няма шанс да ни приемат, но вероподаническия поклон го циментира на мястото му, а и което е по важно , руснаците покриват регулярно дефицитите ни в бюджета и понеже това става главно с кредити периодично ни ги опрощават.

get написа:
[quote=vencivaleri1951]... образователния ценз на тези хора , а и имотния е доста по висок от средния за страната. Можеш да прочетеш как са посрещани от хората. Аз не знам песен или стих, за банкер, милиционер, счетоводител, адвокат, чорбаджия, но народът пее и рецитира за тях. Бай Денчо е свят човек,-смел,умен, безхитростен и безсребърен. Не съм чел, а и не съм държал книгата му. Знаех за нея, че жена му по негови спомени я е съставила, вероятно и професионалист е пипнал. То стана мода след десети всички да пишат. Изкушавам се да ти ,,намигна,, и да те помоля да покажеш книга за чичо и татко направена от техен приятел по инициатива и средства на братовчедка ми. От друга страна си спомням за Сократ , който е смятал, че нито мислите му, нито животът му са достойни
да бъдат записвани-скромен като панагюрец..


- Тъй като в библиотеката ИМАМ БИБЛИОГРАФСКА РЯДКОСТ - която й панагюрският ти опонент ЕДВА ЛИ ПРИТЕЖАВА?

"Процесът срещу Трайчо Костов и неговата група" - от 1949 г.!

В същата на стр. 591 - четем ПОСЛЕДНИТЕ СЛОВА ... на кьоравия, ПОРАДИ КОМУНИСТИЧЕСКИЯТ (си) ОПОРТЮНИЗЪМ И ВЕРНОПОДДАНИЧЕСКОТО СИ той и АНТИБЪЛГАРСКО СЛУЖЕНИЕ НА РУСИЯ(тогава Съветска)- ДОСУЩ КАТО ТЕБ - Трайчо Костов Джунев:

"В своята ПОСЛЕДНА ДУМА пред уважаемия съд, смятам за дълг на своята съвест да заявя пред съда и - чрез него на българската общественост, че никога не съм бил в служба на английското разузнаване, никога не съм взимал участие в престъпните заговорнически планове на Тито и неговата клика ... (председателя на съда го прекъсва) ... Костов продължава: "... винаги съм се отнасял ..." ПРИКЪСВАНЕ ... Костов: "... с уважение и почит към Съветския съюз"!

И така БЕЗ ВИНА ВИНОВЕН ... всъщност има ВИНА - но засега няма да обяснявам КАКВА Е ?
Тр. Костов е осъден по чл. 98 "За измяна"; по чл.101 "За предателство", чл.102 "саботаж" и чл. 111 "шпионство" ... НА СМЪРТ ЧРЕЗ ... аМЪ защо?
Дали другарят ЯРОСТЕН РАДЕТЕЛ ЗА КОМУНИСТИЧЕСКА МОРАЛНОСТ - ВЕНЦИ ... Знае нещо?
[/
цитирай
11. get - До 10. vencivaleri1951 - Ами СЛЕД КАТО ТИ Е БЕДНА ФАНТАЗИЯТА - да ти дам ФАКТИ! Които на ... ?
06.02 15:57
vencivaleri1951 написа:

Колебая се, доколкото лично от Дворянова съм слушал за процеса. По скоро приемах разказа му като алиби за действията му, но след като англичаните отвориха досиетата за Никола Петков и Гемето, и общо взето се оказа, че е прав за тях не знам какво да мисля.


Които на пръв поглед - вероятно ще ти се сторят НА НЯМАЩИ ВРЪЗКА КЪМ РАЗГЛЕЖДАНИЯ ВЪПРОСА: Съдбата на България през Втората световна война?
Но на практика ИМАТ ПРЯКО ОТНОШЕНИЕ!

Цитат от стенографски протокол на изказвания в Народното събрание, когато България вече ФАКТИЧЕСКИ Е ВЛЯЗЛА В СЪЮЗ с Третия райх на Хитлер - да Четем?

1.
Заместник-председателят Логофетов(Никола*, от 24.02.1940-16.05.1941г.) заявява:
„Ние българите формално и фактически се разбрахме с нашите сърдечни приятели германците и италианците и техният съюзник Япония, БЕЗ ДА НАРУШАВАМЕ ТРАДИЦИОННОТО СИ ИСКРЕНО ПРИЯТЕЛСТВО С РУСКИЯ НАРОД - ПРИЯТЕЛ на силите, НА ОСТА.“
2.
Министър-председателят(16 февруари 1940 – 14 септември 1943 г.) Богдан Филов - допълва:
„Ние смятаме, че пактът който подписахме не нарушава договорите, които имаме със съседите и че ЩЕ ПРОДЪЛЖИМ НАШАТА ПОЛИТИКА НА ТРАДИЦИОННО ПРИЯТЕЛСТВО със Съветския съюз.“

От страна на СЪВЕТСКОТО ПОЛОТИЧЕСКО РЪКЪВОДСТВО или ДИПЛОМАТИЧЕСКИТЕ ИМ СЛУЖБИ - следва МЪЛЧАНИЕ!
- Защо?

Допълнение-пояснение:
И двамата съдени и осъдени от "народния съд" на най-висшата мярка "смърт".
Присъдата е приведена в изпълнение на 1 февруари 1945 г.!
цитирай
12. cortana - :):):)
06.02 16:42
vencivaleri1951 написа:
Виж Корана, Ти откъде знаеш какво ми е писал Жоро на лични например? Освен говорител и за летописец ли те е цанил? Ти свой живот, мисли усещания нямаш ли. Какво ти пука какво казал някой си дядо за Георги - с връзка, или без връзка бил. Някак униформен и с бузки ми се видя. Снимките лъжат често.
..... Вижте другарю Венци,
знам представете си, защото Жоро НЕ ВИ Е ПИСАЛ ПОДОБНИ НЕЩА, каквито Вие ИЗЛЪГАХТЕ, че е писал! Че от днес щял да..... 'шерифства' в блога, това беше смисълът на написаното от Вас! Да го проверявам ли точно за точен цитат??!
..... Може и така да е! Да съм се цанила и за негов летописец! :):):) Това за Вас проблем ли е??! Защото за никого извън компанийката ви не виждам да е. Само на вас пречи кой в какви взаимоотношения е с другите и дори не се срамувате да ги квалифицирате тези взаимоотношения! Вие лично например не се срамувате да подмятате какви ли не грубости в какви отношения да бъдем с Жоро в светлината на интимните и семейните. Без да сте наясно да кажем със семейния статус и на двама ни.
..... Снимките често лъжат, да, но въпросът е, че когато ви се каже нещо като факт (малката буква е, защото говоря за цялата ви компанийка, а не на Вас персонално), вие не приемате този факт, а си измисляте разни глупости, които искате да бъдат признати за истина. В случая например премълчавате за кореша Ви, а той като визия е доста назад във всяко едно отношение от Смарти! :):):)
Подло е някак си! Подло е камъните да са във вашата (на компанийката ви) градина, а да се опитвате да застилата с тях градините на опонентите ви.
Смарти хубав, грозен ; умен, глупав ; програмист, охранител беше готов винаги да се изправи пред когото и да е от вас за премерване на фицзически данни или интелект и дори е предизвикван от вас неведнъж, но вие сте тези, които явно се срамувате от себе си, та предизвикателствата ви остават само виртуалното перчене, на което сте царе!

vencivaleri1951 написа:
И никога писмено не съм изразявал съмнение, че някой ходил в чужбина,
ВСЕ БИВА НАГЛОСТ! ВСЕ БИВА! АМА ВАШАТА Е УНИКАЛНА!
НЕ СТЕ ОСПОРВАЛ ПОСЕЩЕНИЯ НА ЖОРО В ЧУЖБИНА КАЗВАТЕ?
ХАЙДЕ ДА НЕ ВИ ВРЪЩАМ КЪМ ПОНЕ 3 ТАКИВА СЛУЧАЯ, ЗАЩОТО НАПРИМЕР ЗА ЕДНАТА ВЕНЕЦИЯ КЪДЕТО ХЕЙ Я КЪДЕ Е, ЦЯЛ ПРОЦЕС СПРЕТНАХТЕ ТОГАВА ЗА КОМАНДИРОВЪЧНИ И ПРОЧИЕ!
КАКТО ВЕЧЕ КАЗАХ: ВСЕ БИВА ДЕБЕЛООЧИЕ И НАГЛОСТ, НО ВАШАТА.....
Освен това, мълчите за кореша Ви, нали??!
ЗАЩОТО ОТЛИЧНО ЗНАЕТЕ, ЧЕ ПОСТИНГИТЕ-ПЪТЕПИСИ НА ЖОРО ОСВЕН, ЧЕ СА ОФОРМЕНИ СУПЕР, СА И СЪС СНИМКИ КОИТО РАЗКРИВАТ КРАСОТИТЕ НА МЕСТАТА КОИТО ПОСЕЩАВА И НЯКОЯ И ДРУГА МАНДЖА Е КОЛКОТО ДА СЕ Е.АВА С ВАС, А НА КОРЕША ВИ СА ЧИСТА БАЙ ГАНЬОВЩИНА!
Защо не активира въпросния си постинг, за да си припомним и коментираме черно на бяло какви снимки е постнал и ги сравним с тозе от пътеписите на Жоро?! 'М'??!
И ПОСЛЕ ДА ВИ ВИДИМ С КОЯ НАГЛОСТ ЩЕ ГОВОРИТЕ ИДИОТИЗМИТЕ СИ, ДРУГАРЮ ВЕНЦИ, ЧЕ ЖОРОВИТЕ ПЪТЕПИСИ БИЛИ ЕДИ КАКВИ СИ!!

vencivaleri1951 написа:
Ти се усъмни че има радио бел ами, постнах ти координатите и толкова.
НЕ Е ВЯРНО! НЕ СЪМ СЕ УСЪМНИЛА В СЪЩЕСТВУВАНЕТО ИЛИ НЕ НА ВЪПРОСНОТО РАДИО! ОТНОВО ИЗКРИВЯВАТЕ НЕЩАТА КАКТО ВИ ПАДНЕ!
КАЗАХ, ЧЕ ПРИ ВАС ВСЕ НЕЩАТА СЕ ВРЪЗВАТ КАТО ПО НОТИ!
Изказах 'релевантното (и ноторно, и ноторно)' предположение, че скалъпихте включването на радиото просто, за да придадете типичния Ваш стил на..... 'патетично нищоговорене'.
Според мен когато сте търсил информация за Бел Ами, сте разбрал, че има и радио с подобна абревиатура и след това в типичния си разкрасяващ стил просто излъгахте! Украсихте!
Освен това тук не говорим за такива Ваши безобидни лъжи, а за други, доста по-груби, грозни и не чак толкова безобидни или най-малкото клеветнически!
Да давам нови примери ли??!

vencivaleri1951 написа:
Ти каза ли сори? Ще постна и снимка от Момчил град ако искаш. Но не само на Крепостта, но и аз в нея. Впрочем отидох там след пазара, защото след реставрацията са сложили измислена легенди за района, едва ли не като изконна сръбска земя и градеж. Вчера търсих ,, Втора българска държава,, Това е мисля трети том на изданието на БАН и някъде съм го забутал при преместването му. Поспорихме по скайпа и с братовчед от Ниш.
Ако не намеря книгата, може да потърся помощ и от Жоро.
За да кажа 'сори', трябва да почувствам вина! Аз такава не чувствам! Но я ми кажете Вие колко пъти казахте 'сори'??! Всеки път Ви е показвано, че грешите, но досега нито едно ''сори' не е излязло от Вашите уста! Само едно смрънкано 'Този път си точен' по повод поредната тогавашна Ваша помия за това как не само Жоро не бил кръстен, а и децата му дори!!
'Ще постна и снимка от Момчил град ако искаш.'!'Ако искаш'! Но не сте го направил и поствате снимки когато и каквито Вие решите! И ТАКА Е ПРАВИЛНО! Но ЗАЩО ТОГАВА ВИЕ ТЪРСИТЕ ОТГОВОРНОСТ ОТ ОКОЛНИТЕ КОГА, КАКВИ, ОТКЪДЕ, С КОГО НА ТЯХ И ПРОЧИЕ СНИМКИ ДА ПОСТВАТ??!
Жоро не бил показвал себе си и близките си на снимките които поствал! А ТРЯБВА ЛИ??! ДЛЪЖЕН ЛИ Е??!
Защото тук ще кажа нещо, което не можете в никакъв случай да отречете: КАКИНИЯТ ТВЪРДИ, ЧЕ ЖОРО ИМАЛ САМО ДВЕ СВОИ СНИМКИ ПОСТВАНИ, А ЖОРО ВИ ПРЕДИЗВИКА, КАЗВАЙКИ, ЧЕ ИМА ПОСТВАНИ ТУК ПОВЕЧЕ СНИМКИ ОТ ВСИЧКИ ВИ ЗАЕДНО!
Но не това исках да кажа и не това е важното в случая! Важното е друго: Вие поствате Ваши и на семейството Ви снимки, нали така? Някой да е използвал тези снимки с накаква непочтена и грозна цел??!!?????!!!!!
Хайде сега да погледнем обратното! Снимки на Жоро се манипулират от разни недоносчета като рустамчо примерно и се правят не един, не два, не три, постинга, целящи какви ли не изкривявания на какво ли не като обстоятелства, за да бъде оплют в случая Жоро!
ТОВА ФАКТ ЛИ Е, ДРУГАРЮ ВЕНЦИ??!!!
И понеже не може да сте чак толкова безочлив, че да не го признаете, аз Ви питам КАК ТОГАВА ЧОВЕК ДА ПОСТВА СВОИ ЛИЧНИ СНИМКИ, КОГАТО ИДИОТИ ОТ СЪМИШЛЕНИЦИТЕ ВИ СИ ПОЗВОЛЯВАТ ТАКИВА ДОЛНИ НЕЩА??!
И отново повтарям, че спрямо каквато и да е ваша, на някого от компанийката ви, снимка, не е предприемано такова нещо!!
КОМЕНТИРАЙТЕ ТОВА И ПОСЛЕ НА СЕБЕ СИ ЗАДАЙТЕ ВЪПРОСА ИМАТЕ ЛИ ПРАВОТО ДА ИСКАТЕ НЯКОЙ ТУК ДА КАЧВА СВОИ СНИМКИ, ПРИ ПОЛОЖЕНИЕ, ЧЕ ТАКИВА КОМПЛЕКСАРИ СА ИЗПЪСТРИЛИ КОМПАНИЙКАТА ВИ!

И НЕ СЕ УЧУДВАЙТЕ ТОГАВА, ЧЕ ГИФЧЕТО, КОЕТО ЖОРО Е СЪЗДАЛ НА БАЗА ИЗКОПИРАНОТО ОТ СЪЩИЯ ТОЗИ РУСТАМЧО, КОЛКОТО И ДА Е ГРУБИЧКО, Е СЪЗВУЧНО С ПРИСЪСТВИЕТО ВИ В БЛОГА, ЗАЩОТО ВИЕ НЕ СЪЗДАВАТЕ НИЩО ГРАДИВНО ТУК, А САМО О.ИРАТЕ САЙТА С ЧЕРВЕНИТЕ СИ ЛА.НА!
цитирай
13. get - До 2. starforlife - Да ге ... (както казват врачанци) у "кумонистите"? Те по-малко от мен ... ?
06.02 18:02
starforlife написа:
Венци, поднесох ти дори извинение... Казах, че няма да те заливам с нелицеприятни епитети... Ти какво, Стокхолмски синдром ли разви та насила ме дърпаш за езика, просейки си обидите с продължаването от твоя страна на старата песен на нов глас, тоест - постоянно преиначаване, лъжи и т.н.?
Е няма да те обиждам с епитети, "братче", но ще цитирам по някое време новите ти лъготения, основно по мой адрес, а и някои хей така - общи.
Засега те оставям да се насладиш на една спомената от Гет книга, която ОТНОВО я имам в Библиотечката си (милиНката ми), но признавам, че не съм я чел.
Като бонус щракнах и една книжка, касаеща други приказки на Гет, който ви разказва играта с фактология, която ама хич и изобщо не можете да оборите по никакъв начин, а само празнословите.
...


... опонента си ПОЗНАВАТ "борбата с/у монархо-фашизма" - за която с такава разпаленост спорят :)))

И в конкретиката на комента си под №11. get - Да му бишна, на ОПОНЕНТИНА си ВВ1951 - един ЦИТАТ, от вожда и ... т.н., на Българския народ?

На дата 25.ноември.1940 г. - той пише следното за проведения разговор м/у Него и Сталин?

Сталин:
"... ние не само не възразяваме България да се присъедини към Тройния пакт (на страната на Хитлер - п.м.), но тогава и САМИТЕ НИЕ ЩЕ се присъединим към ПАКТА**!"

Край на цитата и препоръка?
Да си я купиш Жоро книжката - щот в нея има доста интересни неща? ЗА КОИТО ГЛАМАВИТЕ НИ КОМУНИСТИ - нито са чували, нито предполагат, ЧЕ СА СТАВАЛИ В ДИПЛОМАТИЧЕСКИТЕ И АМОРАЛНИ ИГРИ на СЪВЕТСКАТА ИМПЕРИЯ - по Пътя Й към СВЕТЛОТО КОМУНИСТИЧЕСКО БЪДЕЩЕ НА ЧОВЕЧЕСТВОТО и В БОРБАТА Й "За СВЕТОВЕН МИР" ? :))) - Тпу, тпу, тпу ... Господ да ни пази от таквизи едни, "братушки-товарИшчи"! :(((

ДОПЪЛНЕНИЕ: За да няма място за съмнение - Къв е този "Пакт" - пояснявам?
Под ПАКТ-а - разбирайте!
Тристранният военно-политически съюз, сключен между Германия, Италия и Япония!
Подписва се на 27 септември 1940 г. в Берлин .
България се присъединява - НЕ БЕЗ "ИЗВИВАНЕ НА РЪЦЕ", ОТ СТРАНА И НА СССР - към същия на 1 март 1941 г..
цитирай
14. fun1001 - :-))..Фройлайн кортии, тук ..надмина и Себе си, дори!
06.02 18:50
Фала..ха, така...набий му Го в мордата на русляма, БъПъ и сие..
за 'снимките'..аз, лично ти давам 6++++++

КОМЕНТИРАЙТЕ ТОВА И ПОСЛЕ НА СЕБЕ СИ ЗАДАЙТЕ ВЪПРОСА ИМАТЕ ЛИ ПРАВОТО ДА ИСКАТЕ НЯКОЙ ТУК ДА КАЧВА СВОИ СНИМКИ, ПРИ ПОЛОЖЕНИЕ, ЧЕ ТАКИВА КОМПЛЕКСАРИ СА ИЗПЪСТРИЛИ КОМПАНИЙКАТА ВИ!

И НЕ СЕ УЧУДВАЙТЕ ТОГАВА, ЧЕ ГИФЧЕТО, КОЕТО ЖОРО Е СЪЗДАЛ НА БАЗА ИЗКОПИРАНОТО ОТ СЪЩИЯ ТОЗИ РУСТАМЧО, КОЛКОТО И ДА Е ГРУБИЧКО, Е СЪЗВУЧНО С ПРИСЪСТВИЕТО ВИ В БЛОГА, ЗАЩОТО ВИЕ НЕ СЪЗДАВАТЕ НИЩО ГРАДИВНО ТУК, А САМО С.ИРАТЕ САЙТА С ЧЕРВЕНИТЕ СИ ЛА.НА!
цитирай
15. vencivaleri1951 - Не, Кортана
06.02 20:08
Бел ами много често го крадат. За мен превклячването беше изненада и дори помислих , а и написах , че е местно радио-Пирот, Димитровград. После го потърсих и видях , че е
нишко...тоест с обхват в цялата страна. Лови се и у нас. В София със сигурност Интересното в случая беше че името му е ""Belle amie" както се обърнах към Вас.
За Венеция. Не ме карайте да се съмнявам в паметта Ви. Не съм спорел въобще къде е Жоро. И Била охранител може да си позволи Венеция в даден сезон. Там отдавна са заложили на количеството. Това което ме учуди бе командировката в евтин хотел на човек с позицията на Жоро-по неговите думи. Знам къде отсяда дъщеря ми например по време на бонусите които получава, а тя е средно ниво кадър и не в структура като Жоровата. Общо взето пощаджийка е-шеф на отдел куриери на пари.
Работа рутинна, без кой знае какъв абстрактен труд...Тоест никакво сравнение не може да става за фирма като Вашата или тези на Жоро. Да , но отсядат в Хилтън, Зографски, Шератон.... За това ставаше на въпрос...За командировката и тогава казах или не си командировка или легендата за Фирмата ти нещо издиша. Поисках командировъчно даже , но той каза , че бил без такова...
Дали е във Венеция не е стояло при мен на въпрос. Мургавите ни съграждани цъкат из цяла Европа, че Жоро , защо да не може. Откровено казано и това с книгите в Холандия или не съм го разбрал или е абсолютна фантазия. Ще мъкне книги от партиздат или библиотека на ученика в ниската земя. Един логичен отговор на логичен въпрос-Защо са му? Нито ще ги чете, нито имат каквато и да е стойностТова са тир книги , така да се каже. Точно за това предложих да задоволи лйбопитството на публиката. И какво прави Рустам? Вуду магии ли? Стига бе, това са смешни неща-работи уж на такава позиция в компютърния бизнес, от вещери ще го е страх. Не ме разсмивай
цитирай
16. inf0rmant - Хахахаха, браточка, опасен си!
06.02 21:21
Някои така и не проумяха, че мъжката ти дума означава! Като си казал "над 4 хил. заглавия" това означава, че не са по-малко, а може да са значително повече и до сега постоянно това се вижда. За която и книга да се заговори ти я вадиш.
Радвам се, че имате поводи за празнуване на успехи и поздрави и Божката от нас!
цитирай
17. fun1001 - :-)) ойй, дядя венции, аххх, какой тьй,венцооо...
06.02 21:57
каква си ми..стара лисица...
не,и на мен..с тезз тромави Пируети от Большой театр...

/Точно за това предложих да задоволи лйбопитството на публиката. И какво прави Рустам? Вуду магии ли? Стига бе, това са смешни неща-работи уж на такава позиция в компютърния бизнес, от вещери ще го е страх. Не ме разсмивай.


цитирай
18. cortana - Вие сте удивителен лицемер!!!!!!!!
06.02 22:37
vencivaleri1951 написа:
Не, Кортана
Бел ами много често го крадат. За мен превклячването беше изненада и дори помислих , а и написах , че е местно радио-Пирот, Димитровград. После го потърсих и видях , че е
нишко...тоест с обхват в цялата страна. Лови се и у нас. В София със сигурност Интересното в случая беше че името му е ""Belle amie" както се обърнах към Вас.
За Венеция. Не ме карайте да се съмнявам в паметта Ви. Не съм спорел въобще къде е Жоро. И Била охранител може да си позволи Венеция в даден сезон. Там отдавна са заложили на количеството. Това което ме учуди бе командировката в евтин хотел на човек с позицията на Жоро-по неговите думи. Знам къде отсяда дъщеря ми например по време на бонусите които получава, а тя е средно ниво кадър и не в структура като Жоровата. Общо взето пощаджийка е-шеф на отдел куриери на пари.
Работа рутинна, без кой знае какъв абстрактен труд...Тоест никакво сравнение не може да става за фирма като Вашата или тези на Жоро. Да , но отсядат в Хилтън, Зографски, Шератон.... За това ставаше на въпрос...За командировката и тогава казах или не си командировка или легендата за Фирмата ти нещо издиша. Поисках командировъчно даже , но той каза , че бил без такова...
Дали е във Венеция не е стояло при мен на въпрос. Мургавите ни съграждани цъкат из цяла Европа, че Жоро , защо да не може. Откровено казано и това с книгите в Холандия или не съм го разбрал или е абсолютна фантазия. Ще мъкне книги от партиздат или библиотека на ученика в ниската земя. Един логичен отговор на логичен въпрос-Защо са му? Нито ще ги чете, нито имат каквато и да е стойностТова са тир книги , така да се каже. Точно за това предложих да задоволи лйбопитството на публиката. И какво прави Рустам? Вуду магии ли? Стига бе, това са смешни неща-работи уж на такава позиция в компютърния бизнес, от вещери ще го е страх. Не ме разсмивай
Спокойно можете да бъдете еталон за лицемерие!
ТОЛКОВА НАГЪЛ ЧОВЕК, ЧЕСТНО ДА ВИ КАЖА, НЕ ПОЗНАВАМ В РЕАЛНИЯ СВЯТ!!!!
СЛАВА БОГУ!!
цитирай
19. cortana - Тизи път ще оставя обаче Жоро да Ви репликира.
06.02 22:38
Ако въобще си заслужава.
цитирай
20. vencivaleri1951 - Ами наистина няма връзка
07.02 05:33
Цитираш всеобщо известни неща. И Маяковски е писал в мерена реч за Мусолини, и клонащите в ляво депутати в нашето НС гласуват присъединяването ни към пакта, а и по голяма част от Европа е съюзник на Хитлер и прави антисимитско законодателство. Бомбардировките над София , репарациите които изплащаме, това че сме победена страна идва от факта че окупираме, хайде да бъдем точни администрираме окупирани територииот други държави и на места правим "мазало", а не , че формално сме обявили война на англоговорящите
И пак повтарям, цула Европа има договои с Хитлер за приятелство и цяла Европа тръпне в очакване Хитлер да се насочи към Русия и да затрие омразното "государство" обезкървявайки и себе си. По време на това приятелство много държави се възползват и късат територии отот не до там приятелски държави на Хитлер. Поляци, Унгарци, в перспектива и ние. Повечето приятели на Хитлер не чакат много и избиват евреите си. Няма да забравя , как се разхождах с унгарско гадже покрай Дунава и я попитах какви са тези пластики на обувки по брега. Стана ми лошо като разбрах. Поляци и румънци правят същото. Победителите французи също, скандинавците и те. Освен , че сме победени нас ни грозеше и опасността да ни няма на картата или да ни има със силно редуцирана територия. Знае се кой ни спасява. В края на краищата България излиза победена, но единствена от страните в пакта с увеличена територия / остава анексирана южна Добруджа/ И не го правят заради мустака на Сталин, а заради факта , че солдатите за пореден път си поят конете в Централна и Западна Европа. Солдатите , на които си умираме от кеф да им цапаме и в перспектива да им бутаме паметниците


get написа:
vencivaleri1951 написа:

Колебая се, доколкото лично от Дворянова съм слушал за процеса. По скоро приемах разказа му като алиби за действията му, но след като англичаните отвориха досиетата за Никола Петков и Гемето, и общо взето се оказа, че е прав за тях не знам какво да мисля.


Които на пръв поглед - вероятно ще ти се сторят НА НЯМАЩИ ВРЪЗКА КЪМ РАЗГЛЕЖДАНИЯ ВЪПРОСА: Съдбата на България през Втората световна война?
Но на практика ИМАТ ПРЯКО ОТНОШЕНИЕ!

Цитат от стенографски протокол на изказвания в Народното събрание, когато България вече ФАКТИЧЕСКИ Е ВЛЯЗЛА В СЪЮЗ с Третия райх на Хитлер - да Четем?

1.
Заместник-председателят Логофетов(Никола*, от 24.02.1940-16.05.1941г.) заявява:
„Ние българите формално и фактически се разбрахме с нашите сърдечни приятели германците и италианците и техният съюзник Япония, БЕЗ ДА НАРУШАВАМЕ ТРАДИЦИОННОТО СИ ИСКРЕНО ПРИЯТЕЛСТВО С РУСКИЯ НАРОД - ПРИЯТЕЛ на силите, НА ОСТА.“
2.
Министър-председателят(16 февруари 1940 – 14 септември 1943 г.) Богдан Филов - допълва:
„Ние смятаме, че пактът който подписахме не нарушава договорите, които имаме със съседите и че ЩЕ ПРОДЪЛЖИМ НАШАТА ПОЛИТИКА НА ТРАДИЦИОННО ПРИЯТЕЛСТВО със Съветския съюз.“

От страна на СЪВЕТСКОТО ПОЛОТИЧЕСКО РЪКЪВОДСТВО или ДИПЛОМАТИЧЕСКИТЕ ИМ СЛУЖБИ - следва МЪЛЧАНИЕ!
- Защо?

Допълнение-пояснение:
И двамата съдени и осъдени от "народния съд" на най-висшата мярка "смърт".
Присъдата е приведена в изпълнение на 1 февруари 1945 г.!
цитирай
21. vencivaleri1951 - Абе Жоро , стига с тази шизофрения
07.02 06:14
Виж колко книги само имаш. Виж персонажите в тях. добър, лош герой, но с Азът си. При кортана и подсъзнанието твое. Може ли така да я обезличиш ?


cortana написа:
Ако въобще си заслужава.

цитирай
22. barneba - Добро утро, Стар!
07.02 08:03
Книгите са богатство и ти си богат човек.
Поздрави!
цитирай
23. starforlife - ~ 13. get
07.02 09:50
get написа:
...
Да си я купиш Жоро книжката - щот в нея има доста интересни неща?
...

Коя да си купя, Гет? "Процесът с/у Трайчо Костов" ли? Че за какво да...
....
ми стават две?!
9 без 10 е, Гет...
От 9 имам видео-конферентна среща...
Само да приключи и ще бръкна в Библиотеката (милиНката ми).
цитирай
24. anngry - "Боже, колко мъка има по тоя свят, боже!"
07.02 11:52
vencivaleri1951 написа:
Бел ами много често го крадат. За мен превклячването беше изненада и дори помислих , а и написах , че е местно радио-Пирот, Димитровград. После го потърсих и видях , че е
нишко...тоест с обхват в цялата страна. Лови се и у нас. В София със сигурност Интересното в случая беше че името му е ""Belle amie" както се обърнах към Вас.
За Венеция. Не ме карайте да се съмнявам в паметта Ви. Не съм спорел въобще къде е Жоро. И Била охранител може да си позволи Венеция в даден сезон. Там отдавна са заложили на количеството. Това което ме учуди бе командировката в евтин хотел на човек с позицията на Жоро-по неговите думи. Знам къде отсяда дъщеря ми например по време на бонусите които получава, а тя е средно ниво кадър и не в структура като Жоровата. Общо взето пощаджийка е-шеф на отдел куриери на пари.
Работа рутинна, без кой знае какъв абстрактен труд...Тоест никакво сравнение не може да става за фирма като Вашата или тези на Жоро. Да , но отсядат в Хилтън, Зографски, Шератон.... За това ставаше на въпрос...За командировката и тогава казах или не си командировка или легендата за Фирмата ти нещо издиша. Поисках командировъчно даже , но той каза , че бил без такова...
Дали е във Венеция не е стояло при мен на въпрос. Мургавите ни съграждани цъкат из цяла Европа, че Жоро , защо да не може. Откровено казано и това с книгите в Холандия или не съм го разбрал или е абсолютна фантазия. Ще мъкне книги от партиздат или библиотека на ученика в ниската земя. Един логичен отговор на логичен въпрос-Защо са му? Нито ще ги чете, нито имат каквато и да е стойностТова са тир книги , така да се каже. Точно за това предложих да задоволи лйбопитството на публиката. И какво прави Рустам? Вуду магии ли? Стига бе, това са смешни неща-работи уж на такава позиция в компютърния бизнес, от вещери ще го е страх. Не ме разсмивай

цитирай
25. get - До 23. starforlife - Бе то тъй: "Имането не е като нямането. - Ама? Виж КАКВО ДУДНЕ поради НЕМАРАТА СИ, бат ми Венци? :)))
07.02 14:50
starforlife написа:
get написа:
...
Да си я купиш Жоро книжката - щот в нея има доста интересни неща?
...

Коя да си купя, Гет? "Процесът с/у Трайчо Костов" ли? Че за какво да...
....
ми стават две?!
9 без 10 е, Гет...
От 9 имам видео-конферентна среща...
Само да приключи и ще бръкна в Библиотеката (милиНката ми).


- Който ПАК ИСКРЕННО И ЛИЧНО - поради липса на АРГУМЕНТИРАНА ПОРАДИ НЕЧЕТЕНЕ ОБОСНОВКА ... ми даказва ЕДНОТО НИЩО?

Питам го ЗАЩО "ФАШИСТИТЕ"(според "народния съд" ОСЪДЕНИ НА СМЪРТ !) - НАТЪРТВАТ НА - Цитат?
1. Логофетов:
"...БЕЗ ДА НАРУШАВАМЕ ТРАДИЦИОННОТО СИ ИСКРЕНО ПРИЯТЕЛСТВО С РУСКИЯ НАРОД - ПРИЯТЕЛ на силите, НА ОСТА.“ ... и ...
2. Филов:
"... че ЩЕ ПРОДЪЛЖИМ НАШАТА ПОЛИТИКА НА ТРАДИЦИОННО ПРИЯТЕЛСТВО със Съветския съюз.“ ... и ...
3. А в същото време, Сталин НИ УСПОКОЯВА:
"... ние не само не възразяваме България да се присъедини към Тройния пакт (на страната на Хитлер - п.м.), но тогава и САМИТЕ НИЕ ЩЕ се присъединим към ПАКТА!"
... а ПОСЛЕ през 1946 г. в Париж - таваршч Сталин, ЗАБРАВЯЙКИ НА КАКВО НИ Е ПОДУЧВАЛ ... Според ОПОРТЮНИСТА-КОМУНИСТ ВВ1951 - ВИДИТЕ ЛИ? ... БИЛ СПАСИЛ България и народа й, ОТ ЛОШИТЕ "АНГЛО-САКСОНЦИ"?
vencivaleri1951 написа:

Знае се кой ни спасява. В края на краищата България излиза победена, но единствена от страните в пакта с увеличена територия / остава анексирана южна Добруджа/ И не го правят заради мустака на Сталин ...


- И защо ни СПАСЯВА бре Венци? Можеш ли се АРГУМЕНТИРА!?
- И какво ни спасява ... туй дето, ти бъркайки не можеш да определиш - Кво било: "анексия", "окупация" или "администрация" - ТЕРИТОРИЯ ЛИ?

Ама ОТ МЕН ДА ЗНАЕШ - Сталин ИЗОБЩО НЕ НИ Е СПАСЯВАЛ !!! ... а продължава да си играе ВЕЛИКО-ИМПЕРИАЛИСТКИТЕ ИГРИЧКИ ... но вече с НОВ ПАРТНЬОР, не "фашиста" Хитлер - а с "демократа-ястреб" Чърчил!?
- С който още от пролетта на 1942 г. са се споразумели ТАЙНО??
Как ДА ДЕЛЯТ наново СЛЕДВОЕННА БЪЛГАРИЯ ?!

- За което има и документални и материални, плюс свидетелски ФАКТИ ... ама поради сръбската ти шайкачка НАСОЧЕНОСТ В МИСЛЕНЕТО или поради ОПОРТЮНИСТИЧНАТА ТИ ОРТОДОКСАЛНОСТ на комунист-СТАЛИНЕЦ - НЕ ЖЕЛАЕШ ДА ВИДИШ ?

- Искаш ли от мен, ВЕНЦИ - ДОКАЗИ за това Що ТВРДа ?!?
цитирай
26. vencivaleri1951 - Гет, аз е общи линии посочих двата варианта за България зад които застават гърците и Запада
07.02 15:31
Първият, който е на ,,сергията,, още от ПСВ- поделяне на България между Румъния, Сърбия и Гърция , и на който вариант са съгласни посочените страни, както французи и англичани. Помощта тогава идва от където едва ли някой я е очаквал- янките. Президентът Уилсън застава зад нас и на практика ни спасява. Може да има някъде знак този човек у нас, но аз не знам и мисля че това е огромна несправедливост. Въпреки договорките в Ялта, а и Техеран този вариант също е изваден на масата, но по скоро за. пазарлък.
Гърция иска 10000км2 територия или по точно Родопите. Англоезичните и французите подкрепят искането, но руснаците ги режат. В Ялта граници не да договаряни и ти като юрист би трябвало да знаеш, че щом нещо не е договорено, то нищо не е договорено.
Оцеляваме и този път.
Виж какво неблагодарни ми милиционерино.
Стига с тези изтъркани клишета. Русия не ни е освобождавала от турците, понеже си имала свои интереси в изтласкването на Турция от Европа и щения към проливите. Съветите не запазват целостта ни заради самите нас, а заради желанието им да създадат буферна система от държави под тяхно влияние.
Това са толко глупави съждения, че няма накъде повече.. Русия, а и СССР са империя. Тяхните интереси са имперски- нови територии, увеличаване на влияние.
Какво ставаше обаче с нас, ако Русия нямаше подобни интереси? За теб нищо, ти умееш да ,,хванеш вятъра,,- нали си ,,морски,, Е нямаше да си милиционер, а заптие - разликата никаква.


quote=get]
starforlife написа:
get написа:
...
Да си я купиш Жоро книжката - щот в нея има доста интересни неща?
...

Коя да си купя, Гет? "Процесът с/у Трайчо Костов" ли? Че за какво да...
....
ми стават две?!
9 без 10 е, Гет...
От 9 имам видео-конферентна среща...
Само да приключи и ще бръкна в Библиотеката (милиНката ми).


- Който ПАК ИСКРЕННО И ЛИЧНО - поради липса на АРГУМЕНТИРАНА ПОРАДИ НЕЧЕТЕНЕ ОБОСНОВКА ... ми даказва ЕДНОТО НИЩО?

Питам го ЗАЩО "ФАШИСТИТЕ"(според "народния съд" ОСЪДЕНИ НА СМЪРТ !) - НАТЪРТВАТ НА - Цитат?
1. Логофетов:
"...БЕЗ ДА НАРУШАВАМЕ ТРАДИЦИОННОТО СИ ИСКРЕНО ПРИЯТЕЛСТВО С РУСКИЯ НАРОД - ПРИЯТЕЛ на силите, НА ОСТА.“ ... и ...
2. Филов:
"... че ЩЕ ПРОДЪЛЖИМ НАШАТА ПОЛИТИКА НА ТРАДИЦИОННО ПРИЯТЕЛСТВО със Съветския съюз.“ ... и ...
3. А в същото време, Сталин НИ УСПОКОЯВА:
"... ние не само не възразяваме България да се присъедини към Тройния пакт (на страната на Хитлер - п.м.), но тогава и САМИТЕ НИЕ ЩЕ се присъединим към ПАКТА!"
... а ПОСЛЕ през 1946 г. в Париж - таваршч Сталин, ЗАБРАВЯЙКИ НА КАКВО НИ Е ПОДУЧВАЛ ... Според ОПОРТЮНИСТА-КОМУНИСТ ВВ1951 - ВИДИТЕ ЛИ? ... БИЛ СПАСИЛ България и народа й, ОТ ЛОШИТЕ "АНГЛО-САКСОНЦИ"?
vencivaleri1951 написа:

Знае се кой ни спасява. В края на краищата България излиза победена, но единствена от страните в пакта с увеличена територия / остава анексирана южна Добруджа/ И не го правят заради мустака на Сталин ...


- И защо ни СПАСЯВА бре Венци? Можеш ли се АРГУМЕНТИРА!?
- И какво ни спасява ... туй дето, ти бъркайки не можеш да определиш - Кво било: "анексия", "окупация" или "администрация" - ТЕРИТОРИЯ ЛИ?

Ама ОТ МЕН ДА ЗНАЕШ - Сталин ИЗОБЩО НЕ НИ Е СПАСЯВАЛ !!! ... а продължава да си играе ВЕЛИКО-ИМПЕРИАЛИСТКИТЕ ИГРИЧКИ ... но вече с НОВ ПАРТНЬОР, не "фашиста" Хитлер - а с "демократа-ястреб" Чърчил!?
- С който още от пролетта на 1942 г. са се споразумели ТАЙНО??
Как ДА ДЕЛЯТ наново СЛЕДВОЕННА БЪЛГАРИЯ ?!

- За което има и документални и материални, плюс свидетелски ФАКТИ ... ама поради сръбската ти шайкачка НАСОЧЕНОСТ В МИСЛЕНЕТО или поради ОПОРТЮНИСТИЧНАТА ТИ ОРТОДОКСАЛНОСТ на комунист-СТАЛИНЕЦ - НЕ ЖЕЛАЕШ ДА ВИДИШ ?

- Искаш ли от мен, ВЕНЦИ - ДОКАЗИ за това Що ТВРДа ?!?[/quote]
цитирай
27. get - До 26. vencivaleri1951 - Бай Венци, ти така както си я подкарал историята ... и извън-земни ще почнат да ми се привиждат?
07.02 17:52
fun1001 написа:

Гърция иска 10000км2 територия или по точно Родопите. Англоезичните и французите подкрепят искането, но руснаците ги режат. В Ялта граници не да договаряни и ти като юрист би трябвало да знаеш, че щом нещо не е договорено, то нищо не е договорено.


Според ТЕБ - нямаме ДОГОВОРКИ, между Британия и СССР ЗА СЛЕД ВОЕННИ СФЕРИ НА ВЛИЯНИЕ В ЕВРОПА - Ъм?

Та поради това и ДЕМОКРАТИЧНА ГЪРЦИЯ - това от времето, преди да се сбие с италианското Дуче ... Та поради "демократичността й" - ДАЙТЕ ДА И ДАДЕМ ПОЛОВИН БЪЛГАРИЯ - ъм?

Бе Вие другарю Венци-Валери ... пълен МОРАЛЕН КАСТРАТ ЛИ СТЕ - или ИСТОРИЧЕСКИ ИЛИТЕРАТ?!

Според който - ГЪРЦИЯ, КОЯТО НИКОЙ НЕ Я БРЪСНЕЛ ЗА СЛИВА - ще ОПРЕДЕЛЯ СЛЕДВОЕННИТЕ ГРАНИЦИ НА БЪЛГАРИЯ?

И за да ти докажа ДОКОЛКО СИ БОС ПО ВЪПРОСИТЕ - КОИТО АВТОРИТЕТНО ДИСКУТИРАШ ... ще те попитам РЕЖИМА на генерал Йоанис Метаксас(?) НА КОЙ ОТ ИЗВЕСТНИТЕ ТИ РЕЖИМИ НА ПРЕДВОЕННА (от преди Втора световна война) ЕВРОПА - ще оприличиш?

И да питам още? Знаеш ли КОЛКО ПЪТИ СА ПРОВЕЖДАНИ ДВУСТРАННИ: БРИТАНИЯ - СССР, срещи? В дневният ред на които - Стои въпроса ЗА ПОДЯЛБА НА ЕВРОПЕЙСКИ СТРАНИ СЛЕД ВОЙНАТА ... там е формулирано, като "СФЕРИ НА ВЛИЯНИЕ" ... в ЗОНАТА НА БРИТАНСКИТЕ и/или СЪВЕТСКИ ИНТЕРЕСИ?

Венци, не знам от какво си движен в спора ни - Но?
Почтенния а и мъдър човек - СЛЕДВА ДА СИ ПРИЗНАВА, не само на ум а и на глас пред опонентата си - КОГА НЕ ЗНАЕ НЕЩО?!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: starforlife
Категория: Лични дневници
Прочетен: 1797877
Постинги: 812
Коментари: 14387
Гласове: 10631
Календар
«  Ноември, 2020  
ПВСЧПСН
1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
30