Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
01.04.2020 12:51 - Открих полза от коронавируса
Автор: starforlife Категория: Лични дневници   
Прочетен: 988 Коментари: 13 Гласове:
31


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
image

image

image





Гласувай:
31



1. barneba - :):):):)
01.04.2020 13:11
А поне по бира по случай деня няма ли да почерпиш, Стар? :):):):)
Благодаря зе песента! Много е свежа и те кара да я пуснеш поне още веднъж.
цитирай
2. getmans1 - ХМ, аз пък си помислих, че си сварил ...
01.04.2020 13:14
ХМ, аз пък си помислих, че си сварил лютеница на балкончето .... хахаха
цитирай
3. ba4kata73 - Бачка, ще те глобят!
01.04.2020 13:50
В поста ти има продуктово позициониране!
;) ;)
цитирай
4. librarian - :-):-):-)
01.04.2020 16:07
Стар, като приключи вируса с твоето балконче, изпрати го и моето да отърве от ръждата. :-):-)
"ще те глобят! В поста ти има продуктово позициониране!"
Чорапките на коледни еленчета?? :-):-):-)
:-):-):-)
цитирай
5. librarian - Щях да забравя, Стар! Обеща да продуктово позиционираш книжги в библиотечни постинги.
01.04.2020 16:12
:-)
цитирай
6. starforlife - ~
01.04.2020 16:27
~ 1. barneba
Можех да го направя. Да включа кофичката с кубчета лед в нея и бутилките бира вътре в кадър, но реших да се въздържа.
Мишел е една от любимите ми съвременни рускоезични изпълнителки. Голяма чаровница е и ме кефят много нейни изяви. Например първото й явяване пред жури, когато беше високомерно отхвърлена от този, за когото вече нищо не се чува, а Мишел е по върховете.


~ 2. getmans1
Ами аз варех, Радо. Но елените от чорапите ми я излапаха - виж какви са червени? "Нарочно". За снимката.


~ 3. ba4kata73
Дреме ми на ръждивото балконче за глоби и прочие. Позиционирам си чорапите на "Пирин Хил" които са едни от любимите ми и ми дреме на... "еленчетата".
Ха ха ха


~ 4. librarian
Нямаш проблем.
Всъщност, имаш проблем.
И той е, че на моето много ръжда и така ще се о'рани короната, че няма да й е до твоята ръжда.
А и твоята веранда сигурно е огромна, а не като моето мижаво балконче.
(Мижаво-мижаво, ама с ръжда! А не като на онези, на които на думи носа им се не достига с говняна клечка.)


~ 5. librarian
Добре де, още утре ще те израдвам с една серия от книжки.
цитирай
7. ba4kata73 - "ще те глобят! В поста ти има ...
01.04.2020 17:39
librarian написа:
"ще те глобят! В поста ти има продуктово позициониране!"
Чорапките на коледни еленчета?? :-):-):-)
:-):-):-)

Абе не това имах предвид, ама и за чорапите става. Щом са на коледни еленчета. ;) ;)
цитирай
8. starforlife - ~ 7. ba4kata73
01.04.2020 19:21
Че то МАС-ът не си заслужава вниманието бре.
Някакво си там 16 инчово МАС-че за има-няма 6К лева - к'во да го позиционираш?
https://www.apple.com/bg/macbook-pro-16/
цитирай
9. librarian - 6. starforlife
01.04.2020 21:59
starforlife написа:
~ 3. ba4kata73
Дреме ми на ръждивото балконче за глоби и прочие. Позиционирам си чорапите на "Пирин Хил" които са едни от любимите ми и ми дреме на... "еленчетата".
Ха ха ха

:-):-):-)
https://www.pirinhill.com/product/2444/arty-socks-dogs.html
А тези кученца имаш ли ги?


starforlife написа:
~ 5. librarian
Добре де, още утре ще те израдвам с една серия от книжки.

Крайно време беше. :-):-)
цитирай
10. sidhaarta - Е, при теб, нищо не вирее напразн...
01.04.2020 22:55
Е, при теб, нищо не вирее напразно!!! ХАХАХ
цитирай
11. obses - Добър ден, Стар!
02.04.2020 14:30
Отдавна не съм влизал в блога, но гледам, че чувството за хумор не те е напуснало и по време на коронавируса.
Поздрави и бъди здрав!
цитирай
12. librarian - Стар, забрави ти за постинга с нигите. :-)
05.04.2020 14:40
:-)
цитирай
13. starforlife - ~
06.04.2020 12:32
~ 9. librarian
Тези с кучаците бяха част от подаръка за Коледа на големия ми син. А на бъдещото снаше пък като част от същия бях взел онези, дамските, на оФчици дето са.
Не се майтапя.


~ 10. sidhaarta
Точно така - аз съм човек прагматик.


~ 11. obses
Да ме напусне чувството ми за хумор?!
Това просто няма как да се случи.


~ 12. librarian
Ами... Сори, ама с този коронавирус и неизлизане от вкъщи - бачкането е яко.
А и глупостите в блога в момента са толкова идиотски, че не ми се влиза просто.
Ето пример:
http://kvg55.blog.bg/zabavlenie/2020/04/06/komentari-humanitarnata-pomosht-kato-vid-ideologicheska-dive.1704296
който след малко ще коментирам с "фина ирония", питайки името Уолъс Абът говори ли нещо на лицемерния трол околоградски.
А след това ще му пусна хей този коментар:
Първо: Медицинският товар, доставен с въпросния самолет НЕ Е ДАРЕНИЕ от Русия към САЩ, а Е ЗАКУПЕН от последните.
Ако трябва да сме изчерпателни: 50% са за сметка на американските данъкоплатци, а останалите 50% - на RDIF.
Тоест, първата ти ЛЪЖА в постинга.
СПРАВКА: Дори само статии в CNN.
Ооо, забравииих: На CNN вие, изклецаните комуняги, вярвате и цитирате само тогава, когато казваното там е във ваш интерес.

Второ: Попитах те (с "фина ирония" - с "фина ирония") знаеш ли кой е Уолъс Абът, защото ти освен типичен трол, си и ГЛУПАВ такъв.
Уолъс Абът е лекар от Чикаго, който през 1888-ма основава "ABBOTT Laboratories" - американска компания за медицински изследвания и здравни грижи и на предпоследната снимка, която ти ПРОПАГАНДНО представяш като, цитирам те: "кашон с медицински материали дарен му от Руската федерация" отлично се вижда логото на въпросната компания.
Как казваш кашон на американската "ABBOTT Laboratories" идва с помощ от Русия?
Тоест, втората ти ЛЪЖА в постинга.
СПРАВКА: Дори само Wikipedia.
Ооо, забравииих: На Wikipedia вие, изклецаните комуняги, вярвате и цитирате само тогава, когато казваното там е във ваш интерес.


Линкове по говореното от мен нагоре да давам ли или ще си спестиш унижението и сам ще си намериш потвърждение, че за разлика от теб, аз не говоря пропагандни шитни?

Но да внеса и малко "фина ирония" по отношение на ТВОЕТО ЛИЦЕМЕРИЕ:
Това да приемеш (приемаме, че е факт, при все, че НЕ Е) нечия помощ в настоящите условия в световен мащаб, околоградски, НЕ Е лицемерие, а далновидност.
Лицемерие би било в Русия да има недостиг на медицински консумативи и прочие, а Путин да ги дарява на друга нация.
Все едно ти да онодиш чужда булка и оправданието ти да е, че е в нужда жената, при положение, че собствената ти изпитва хронична нужда да бъде онодена.
Ха ха ха
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: starforlife
Категория: Лични дневници
Прочетен: 2589877
Постинги: 1153
Коментари: 16834
Гласове: 13882
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031