Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
11.04.2020 22:35 - Ден N-ти карантинен
Автор: starforlife Категория: Лични дневници   
Прочетен: 763 Коментари: 10 Гласове:
26


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
image

image

image





Гласувай:
27



1. starforlife - ~
11.04.2020 22:35
цитирай
2. obses - Коя е играта, Стар?
11.04.2020 23:36
Наздраве!
цитирай
3. librarian - Привет, Ж-Стар! :-)
12.04.2020 08:51
Снимките са хубави, музикалният съпровод също, но постингът е слаб, Стар! Личи си, че се включваш просто така, колкото да заявиш, че си тук. Липсва онази магия в повечето ти постинги, караща човек да се зарадва, че не е пропуснал да ги посети.
Съжалявам, но това е мнението ми!
И не забравяй, че беше обещал постинг с книги! Обещал!!!! :-)
Поздрави и наздраве ти! :-)
цитирай
4. musicgirl81 - Привет, г-н Стар! ;)
12.04.2020 10:40
Велика песен! Невероятна! Силна, въздействаща и пълна с енергия.
И според мен акцентът е точно в/у нея, а със снимките просто ни казваш "Здравейте!"
Здравей, Стар! И наздраве! ;)
цитирай
5. starforlife - ~
12.04.2020 12:04
~
На 11-ти в 23:11 ч. анонимен, чиито коментар се знае, че изтривам, за да не бъде променен от неавтора му, написа:
хоризонт
карантина,хладилник..
Карантина - уви.
Залез - красив.
Хладилник - бирааааа!


~ 2. obses
Red dead redemption 2
Наздраве.


~ 3. librarian
Книжарските постинги тепърва предстоят и ще ви разкрият заглавия от Библиотеката ми, които просто са ако не задължителни за прочит, то най-малкото богатство.
Лично мнение естествено, но нека не прозвучава фукарски - аз разбирам от качествени книги.

~
На 12-ти в 9:59 ч. анонимен, чиито коментар припомних защо изтривам, написа:
аз пък мисля че звездичката им го начуква по тънката лайсна
Ами не.
Просто си пиех бирата с една страхотна книга в ръка, и реших да пусна някоя снимка и песента, която звучеше при мен в момента.


~ 4. musicgirl81
Песента определено е непреходна и знаеш ли?...
Докато звучеше на терасата ми... А саунд-барът, който я излъчваше е страхотен и звукът е просто... магически... Отдолу, на тротоара, се събраха 3-4 човека и са заслушаха. Когато песента свърши - ръкопляскаха и поздравяваха.
Беше приятно изживяване.
цитирай
6. librarian - .
12.04.2020 12:47
starforlife написа:
~ 4. musicgirl81
Песента определено е непреходна и знаеш ли?...
Докато звучеше на терасата ми... А саунд-барът, който я излъчваше е страхотен и звукът е просто... магически... Отдолу, на тротоара, се събраха 3-4 човека и са заслушаха. Когато песента свърши - ръкопляскаха и поздравяваха.
Беше приятно изживяване.

Било е наистина готино преживяване: По време на карантина, няколко човека да се спрат и заслушат.
Представям си го: На отстояние 2 метра, хора съпреживяващи една хубава песен. Какво може да бъде в такъв момента по-вълнуващо от такава красота, напомняща, че хората съпреживяват?
Благодаря, че сподели, Стар!
цитирай
7. librarian - ..
12.04.2020 12:49
starforlife написа:
~ 3. librarian
Книжарските постинги тепърва предстоят и ще ви разкрият заглавия от Библиотеката ми, които просто са ако не задължителни за прочит, то най-малкото богатство.
Лично мнение естествено, но нека не прозвучава фукарски - аз разбирам от качествени книги.

Не се съмнявам ни най-малко и с нетърпение чакам такава твоя изява. Казах го отдавна.
Смея да твърдя, че съм доста над средно ниво в областта на книгата, но ти ме изненадваш, особено с някои нови заглавия, които е трудно вече човек да следи, при все, че книгата отдавна не е на почит и не се издава така, както някога.
цитирай
8. fun1001 - тази музикаа, и онази..Случкаа..ее,това,ако не е кефф!!
12.04.2020 13:22

жоро,тази Музика, ми е любимаа от мама миаа..от 50г!!
колккоо, време минаа...
ама, този..Хладилник,братче)))
.........
моите адмирации, снощи заспах рано..но,не мога да отмина такъв Хедонизъм )
весели празници, наздраве,щом си казал..
и,поздрави на всички л'бими..около теб @
цитирай
9. starforlife - ~ 8. fun1001
12.04.2020 19:33
Тя е сред любимите на няколко поколения.

А иначе: Какво му има на хладилника?
Пълен е с бира!
(На снимката е една малка част от нея и то нарочно снимах тази при соковете, че да има почерпка и за пълните въздържатели.)
(Постингът беше провокиран от разговор с Приятел, който ме попита какво правя, как минават дните ми на "затворник" заради коронавируса и аз му показах в три снимки моменти от деня ми: Мултиплей с Младите отдолу... Посягането към еликсира в хладилника... И наслаждаването на еликсира на ръждивото ми балконче, под звуците на тази песен и с книгата "Кехлибареният далекоглед" в ръце.)
цитирай
10. delff - А тук май трябва да кажа НАЗДРАВЕ!
12.04.2020 20:44
И благодаря за песента. Припомня ми отминалата младост.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: starforlife
Категория: Лични дневници
Прочетен: 2601760
Постинги: 1153
Коментари: 16834
Гласове: 13882
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930