Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
21.04.2020 11:35 - Шест от по-новите спирки на виенското ми колело
Автор: starforlife Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1373 Коментари: 8 Гласове:
32

Последна промяна: 21.04.2020 12:35

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
image

image
image
image

image
image





Гласувай:
33



1. starforlife - Всъщност,
21.04.2020 12:36
Защо отново мисъл на Маргарет Атууд ли?
А защо не?
Аз не си падам по цитирането на други - смятам се за достатъчно интелигентен, за да формулирам свои готини мисли. Но реших тази мисъл на голямата Атууд да е вид закачлива е~авка към онези, които си мислят, че и Атууд я е казала на сериозно, и аз така пазарувам.
Даниъл Канеман, когото ще ви представя по-нататък с някои негови книги, казва, че имало две системи , ръководещи мисленето. Едната била бърза и емоционална, а другата бавна и логична. Е... Канеман "греши". А "греши", защото не е срещал... мен (хааааа ха ха), за да знае, че има и един трети вид, явяващ се симбиотична есенция от двете.

Сега вече наистина До!(свидание) - по това време се слага масата и е време обядът да започне...
сега.
цитирай
2. librarian - ДА! ДА! И ДА! :-) :-) :-) :-)
21.04.2020 13:09
Не очаквах още днес новият ти кефещ постинг и за малко да го пропусна. :-) Да разбирам ли, че ще са всеки ден и все по едно и също време? :-) :-)
Отново 6 заглавия, подбрани с вкус и говорене м/у редовете. Чела съм три от тях, в момента по твоя препоръка в предходен постинг чета "Чернобилска молитва" и изказвам мнението, че и четирите са страхотни. Говоря за "1984", "Да убиеш присмехулник", "Властелинът на пръстените" и понастоящем "Чернобилска молитва".
Вчера беше пещера, днес виенско колело, какво ли ще е утре? :-) :-)
Позрави, Жоро-Стар! :-)
цитирай
3. librarian - И 4-то плюсче!
21.04.2020 13:10
:-) :-)
цитирай
4. анонимен - аз не вярвам. хахахаха. книгите са ...
21.04.2020 13:28
аз не вярвам.хахахаха.книгите са монтаж.хахахаха.шегувам се,звездичке.дразни ги.това радва.
цитирай
5. cortana - :):):)))
21.04.2020 14:51
Както казах вчера, аз нали съм твой клонинг, а и отгоре на всичкото съм кучка :):):))), та ще си позвлоя отново да бъда ехидно поднасяща. :):):)
ВЛАСТЕЛИНЪТ НА ПРЪСТЕНИТЕ - 47 лева
ЧЕРНОБИЛСКА МОЛИТВА - 18 лева
ЧАСЪТ НА ЧУДОВИЩЕТО (СМАРТИ:):))) - 16 лева
МУЗЕЯТ НА НЕОБИКНОВЕНИТЕ НЕЩА - 16 лева
ДА УБИЕШ ПРИСМЕХУЛНИК - 17 лева
1984 - 16 лева
Вземам вчерашната елката и започвам: 47+18+16+16+17+16=130 лева
Жоро, това вече си е една 6та от заплатата ти на Биллаохранител бе, човеко!! :):):) Както вчера казах, ти не пазиш 'Билла', а я крадеш :):):))), че да можеш да си позволяваш такива 'билети за виенско колело'. :)

ПП: Задигаш стойността на серийте?? Следващата искам да е за поне 150!! :):):)))
цитирай
6. librarian - Корти, привет! :-)
22.04.2020 16:08
cortana написа:
Както казах вчера, аз нали съм твой клонинг, а и отгоре на всичкото съм кучка :):):))), та ще си позвлоя отново да бъда ехидно поднасяща. :):):)
ВЛАСТЕЛИНЪТ НА ПРЪСТЕНИТЕ - 47 лева
ЧЕРНОБИЛСКА МОЛИТВА - 18 лева
ЧАСЪТ НА ЧУДОВИЩЕТО (СМАРТИ:):))) - 16 лева
МУЗЕЯТ НА НЕОБИКНОВЕНИТЕ НЕЩА - 16 лева
ДА УБИЕШ ПРИСМЕХУЛНИК - 17 лева
1984 - 16 лева
Вземам вчерашната елката и започвам: 47+18+16+16+17+16=130 лева
Жоро, това вече си е една 6та от заплатата ти на Биллаохранител бе, човеко!! :):):) Както вчера казах, ти не пазиш 'Билла', а я крадеш :):):))), че да можеш да си позволяваш такива 'билети за виенско колело'. :)

ПП: Задигаш стойността на серийте?? Следващата искам да е за поне 150!! :):):)))

Цената на книгите не е определяща. Важното е да са хубави, а дали са съвременни и съответно с висока цена или стари и ниска, това е второстепенно. Естествено второстепенно е като съществено, но влияе на това дали човек може да си позволи дадената книга. Защото, ако някога една хубава книга е била около 5 лева и това е било 1/40 от средна заплата, сега една хубала книга е също около 1/40 от заплатата, но изглежда скъпо. Защото тогава 5 лева са били 15 хляба, а сега 25 лева са...... отново 15 хляба! :-) Излиза, че по отношение на книгите не цената възпира купуването им както някога, а изключително май Интернет като извор на информация и знание. Както и телевизията. :-)
цитирай
7. anngry - Добър ден, Жоро-СТАР! :D
22.04.2020 21:44
Отдавна не съм влизала тук, но ето, че тази вечер намирам малко време да го направя и с голямо удоволствие разглеждсам книгите от последните ти два постинга.
На голяма патерица: Честито Воскресение Христово, Стар! Пожелавам на теб и семейството ти всичко онова, което е най-необходимо, а именно: разбирателство, хармония, любов и най-вече здраве. Всичко останало съм убедена, че обича хора като теб и идва само.
До следващия път, Стар!
Послепис: Ще се радвам да видя книги и на по-сериозна от художествената тематика.
цитирай
8. ba4kata73 - Много добра колекция, бачка!
23.04.2020 09:35
И тази и предходната. Жив и здрав още да показваш.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: starforlife
Категория: Лични дневници
Прочетен: 2590735
Постинги: 1153
Коментари: 16834
Гласове: 13882
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031