Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
29.04.2020 11:01 - Фактологията на един Български ВОЙН(ик) с/у празнодумието на един Венци Рамбо
Автор: starforlife Категория: Лични дневници   
Прочетен: 3100 Коментари: 55 Гласове:
29

Последна промяна: 29.04.2020 23:00

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
image
image


image
image


image
image
image
image


image
image
image
image
image
image
image



image
image





Гласувай:
29



1. starforlife - Здравей, военни кумире мой Венци Рамбо.
29.04.2020 11:03
Не ми дреме, че ето тук
http://getmans1.blog.bg/politika/2020/04/28/vsiaka-stutrin-8-km-za-vreme-bradaty-lyjy.1708004
ни мислиш за смотаняци (като теб), които хващат дикиш на всяка твоя крайно плоска лъжа...
Също не ни дреме и виждал ли си 8 км. на цяло, татково синченце...

"Дреме" МИ (да се чете "през к~ра, че и оттатък ми е), че ПОСТОЯННО ЛЪЖЕШ по мой адрес.


Е... Както казах в коментарите си под постинга на Радо, линк към който дадох по-горе (че всички да ти видят за пореден път ЛЪЖИТЕ и КОМПЛЕКСАРЩИНАТА), да видим МОЯТА ФАКТОЛОГИЯ спрямо ТВОИТЕ ЛЪЖИ:

Оставяме настрана, че аз просто отварям сейфа си и изваждам военната си книжка... Както преди време, при подобна твоя идиотия направих с кръщелното си... А на теб документите сигурно ти стоят м/у страниците на така "уважаваните" от теб Книги, съхранявани по мазета, килери, в куфари и натрупани в спалнята (твои думи)... Ама това (че книгите ти мухлясват по мазета и килери) не ти пречеше и това да кретенееш - че състоянието на моите какво било (ама мълчиш като пу~ьо спрямо постингите ми в момента, които бъди сигурен ще продължат още дълго и Корти ще стигне до пресмятане само най-новите ми книги да са колкото твоя немски автомобил)...
Оставяме настрана всичко това и се съсредоточаваме в/у снимките, които за прегледност оформих в серии с по-голямо отстояние м/у тях, сериите.

ПЪРВА СЕРИЯ СНИМКИ, 2 на брой: Военната ми книжка. ВОЙНИШКАТА - до една книга, която да те видя ти ще извадиш ли и в какво състояние. Особено при положение, че Съпругата ти е Психолог. Та, книжката ми затворена и отворена на първата страница.
КОГА КАЗВАШ ЩЕ СЕ УБЕДИШ В ДОСТОВЕРНОСТТА НА ФАКТОЛОГИЯТА ОТ СНИМКИТЕ СЪС СОБСТВЕНИТЕ СИ ЛИЦЕМЕРНИ ОЧИ?

ВТОРА СЕРИЯ СНИМКИ, отново 2 на брой: Страниците с награди.
И сега смятаме: 5 + 5 + 3 + 5 + 3 + 10 + 3 + 5 + 5 = 44 дни.
44 дни от награди, ЛЪЖЕЦО!
Но това не са всичките ми дни отпуск. Най-малкото има 20 дни полагаем. Станаха 64 само с нея.
КОГА КАЗВАШ ЩЕ СЕ УБЕДИШ В ДОСТОВЕРНОСТТА НА ФАКТОЛОГИЯТА ОТ СНИМКИТЕ СЪС СОБСТВЕНИТЕ СИ ЛИЦЕМЕРНИ ОЧИ?

Но да продължим.

ТРЕТА СЕРИЯ СНИМКИ, 4 на брой: Страниците за УЖ гарнизонни отпуски. Казвам "уж", защото при три последователни дни - всеизвестна "тайна" и неписан "закон" беше, че войниците по онова време си ходеха по родните места. Просто така се заобикаляше Устава - неписано, но напълно валидно и ВП бяха в течение, че така се практикува и няма случай войник да отиде на военен съд, че е напуснал гарнизона.
Та... Да смятаме: 14 реда на страница х 7 страници + още 1 непълна страница от 6 реда = 104 дни
104 + 64 = 168 дни домашен отпуск ДОТУК.
КОГА КАЗВАШ ЩЕ СЕ УБЕДИШ В ДОСТОВЕРНОСТТА НА ФАКТОЛОГИЯТА ОТ СНИМКИТЕ СЪС СОБСТВЕНИТЕ СИ ЛИЦЕМЕРНИ ОЧИ?

Хайде сега да се прехвърлим на

ЧЕТВЪРТА СЕРИЯ СНИМКИ, 7 на брой: Страниците с домашни отпуски. Тук аз няма да броя - ти си смятай как ще го докараш до... 192 дни мисля, че бяха и това или подобно, близко, число аз съм споменавал, а не 250... Обърни внимание, че страниците са свършили и са лепени отново от началните от този раздел.
КОГА КАЗВАШ ЩЕ СЕ УБЕДИШ В ДОСТОВЕРНОСТТА НА ФАКТОЛОГИЯТА ОТ СНИМКИТЕ СЪС СОБСТВЕНИТЕ СИ ЛИЦЕМЕРНИ ОЧИ?

Така, че, Венци Рамбо... Ти, ако щеш си бягай всеки ден и по 18 км.и ако щеш и за 10 минути ги пробягвай... Но комплексите си СПРЯМО МЕН си ги заври... Знаеш къде.
ЗАЩОТО НЕ ВСИЧКИ ЛЪЖАТ КАТО ТЕБ, КАКТО ДИШАШ, ЧЕ ДА СИ МИСЛИШ ПОСТОЯННО, ЧЕ ТОВА Е ТАКА.
цитирай
2. milady - ))...що ли му обръщащ толкоз..
29.04.2020 11:19
Фнимание, аз му зададох 4-5 Въпроса, е и?
нищоо конкретно не чух, освен лакардии..
.....и, това е човек,който си изкарва хляба..с числа..)
потресаващо))..като онзи ВИК, подводният инженерин ,от Долно Русенско
нивото на Черният касапин..
с "женски аватар"...на някъквоо Фифи...
ниска топка са, жоре..
ти си умно момче) разбираш..защо не мога да трая..и бабаЗюмбюла от Карандиля..

приятен ден, и аз ще наизвадя още книжки ,за др. Балалайко - севта 009 )))
цитирай
3. starforlife - ~ 2. milady
29.04.2020 11:31
На него не обръщам, Юлия.

Обръщам на ЛЪЖАТА и ЛИЦЕМЕРИЕТО!

Обръщам внимание на това, че ей такива ни управляваха 45 години и затова го докарахме до това положение!

Обръщам внимание на това, че 90% от наградите ми се вижда, че са за ремонт на УМБ. Тоест, КАДЪРНОСТ.
Да влезеш в едно поделение... за броени дни, месец нека е, да опознаеш техниката дотолкова, че да ти гласуват Доверие да я ремонтираш! Касае все пак боеспособността на цяла една бригада. Говори за КАЧЕСТВАТА ТИ!

Спестени хиляди левове тогава, Юлия. Хиляди. За просто домашни отпуски.
И някакъв лайнар, некадърен и в червата, да ти се хака след години...
Е как да стане?

Нали бягал по 8 км. ВСЕКИ ДЕН?...
Нали аз съм възпълен та чак лоена топка (скоро ще ме види що за лоена топка съм, защото след серията постинги с най-новите ми книги - ще следва серия постинги с мен и любимите ми хора)...
Пък да вземе да са надбягваме с когото кажат от изклецаната им компанийка бре!
После и на лицеви опори и каквото искат силово да се пробваме.
АКО ДА РЕЧЕМ ВСИЧКИ ВКУПОМ НАПРАВЯТ ПОВЕЧЕ ЛИЦЕВИ ОПОРИ ОТ МЕН (правя 130, Рамбо-Венци, 130) - ЩЕ ПУСКАМ ВСЕКИ ДЕН ПОСТИНГ, ЧЕ СЪМ НАЙ-ГОЛЕМИЯ ВЪЗДУХАР И СМОТАНЯК.

ЛЬОЛЬОВЦИ!
С претенции. (На пенсионер-льольовци.)
цитирай
4. vencivaleri1951 - Всичко е ок.
29.04.2020 12:03
Само, че защо си задраскал звание и причината за отпуската. Може да си боледувал, може да са ви изпращали по домовете , понеже в тези най - демократични години от не поддържащите бойна готовност поделения наистина пускаха по домовете войниците, понеже не можеха да ги изхранят. Аз, казвам ,че лъжеш, не че си прекарал казармата вкъщи /не си единственият/, а, че имаш над 250 дни отпуск награда за година служба. Това е абсурдно твърдение. Ти и за това си затъмнил причината за отпуска. В ,,награда,, няма нищо секретно, както и в званието. Казваше, че си и офицер, с това е войнишка книжка.
Жоро, вярвам, че си труден за изхранване. Не бе необходимо документ.
За километрите:
Ти ни показваше питбула си. Ако не минава поне 10 км на ден това куче ще пиша на социалните да ти го вземат. С моите, които са далеч от необходимостта на енергоразход на питбулите минавам 10 ина км дневно в парка или на село всеки Божи ден. Не тичайки разбира се.
И нищо рамбовско не съм написал. 8 км тръст, 10, лицеви, 10 набирания, едно коремно... Това са елементарни нормативи на ГТО.
Да ти припомня ли ти за какви лични постижения си писал с щанги, лицеви с две ръце, с една, а и без ръце сигурно можеш. Аз какво? Пиша на практика, че не съм бил инвалид висока категория.
цитирай
5. starforlife - ~ 4. vencivaleri1951
29.04.2020 12:17
Венци-Рамбо,
ти не се ли усещаш, че почти всеки твой коментар мирише на насрано?

ПЪРВО: Кой си ти, че да ми държиш сметка защо съм туширал звание и причина за отпуската? КОЙ СИ ТИ БЕ, Г-Н НИКОЙ?
Туширах ги нарочно. За да има за какво да кретенееш.
Сметка ли ми държиш?
ДРЪЖ ТАКАВА НА ЛЪЖИТЕ И ЛИЦЕМЕРИЕТО СИ!
НА ГЛУПОСТТА СИ. ЗАЩОТО ТЯ СТРУИ И ОТ ТОЗИ ТВОЙ КОМЕНТАР. ЩЕ ПОКАЖА ПО-КЪСНО.

ВТОРО: НИКОГА И НИКЪДЕ НЕ СЪМ СПОМЕНАВАЛ 250 ДНИ КАТО ОТПУСК В КАЗАРМАТА И ТО ОТ НАГРАДИ!
НИКОГА И НИКЪДЕ, ЛЪЖЕЦО!
Казвал съм към 190-200 и ТОВА Е ТАКА!
КАТО НИКОГА НЕ СЪМ УТОЧНЯВАЛ, ЧЕ ВСИЧКИ СА ОТ НАГРАДИ!
НИКОГА И НИКЪДЕ!
Повтарям: НИКОГА И НИКЪДЕ НЕ СЪМ ГОВОРИЛ ЗА 190-200 ДНИ ОТПУСК ОТ НАГРАДИ!
НИКОГА И НИКЪДЕ!
А ти сега по най-жалък начин ОТНОВО се опитваш да си заметеш дрисните, ДРИСЛЬО!

НАТАТЪК, С ПЪЛНИТЕ ТИ ГЛУПОСТИ, КОИТО ДОКАЗВАТ МОЕТО ПЪК ТВЪРДЕНИЕ, ЧЕ ОБЩАТА ТИ КУЛТУРА Е ТОЛКОВА НИСКА... АМА ТОЛКОВА НИСКА... ЩЕ СЕ "ЗАНИМАЯ" ПО-КЪСНО.

Засега нека накой ти цитира глупостта в този коментар, че да се смеем после с теб и льольовщините ти от вида "тръсТ" например.
И СЛЕД КАТО СИ ТОЛКОВА ЗЛЕ...
СЪС ЗРЕНИЕТО (при все, че снимките да с висока резолюция)... ТОЕСТ, ЧЕТИ С КОМПЛЕКСИТЕ И НАЙ-ВЕЧЕ ЛИЦЕМЕРИЕТО СИ...
Да те все пак попитам: ТИ ПЪРВИ КОМЕНТАР ЧЕТЕ ЛИ ГО И ОГЛЕДА ЛИ СНИМКИТЕ СПРЯМО НЕГО ИЛИ ВЪПРОСЪТ Е ОТНОВО ДА СЕ ИЗДРИЩЕШ?
М?
цитирай
6. анонимен - наглост
29.04.2020 12:43
vencivaleri1951 написа:
Само, че защо си задраскал звание и причината за отпуската. Може да си боледувал, може да са ви изпращали по домовете , понеже в тези най - демократични години от не поддържащите бойна готовност поделения наистина пускаха по домовете войниците, понеже не можеха да ги изхранят. Аз, казвам ,че лъжеш, не че си прекарал казармата вкъщи /не си единственият/, а, че имаш над 250 дни отпуск награда за година служба. Това е абсурдно твърдение. Ти и за това си затъмнил причината за отпуска. В ,,награда,, няма нищо секретно, както и в званието. Казваше, че си и офицер, с това е войнишка книжка.
Жоро, вярвам, че си труден за изхранване. Не бе необходимо документ.
За километрите:
Ти ни показваше питбула си. Ако не минава поне 10 км на ден това куче ще пиша на социалните да ти го вземат. С моите, които са далеч от необходимостта на енергоразход на питбулите минавам 10 ина км дневно в парка или на село всеки Божи ден. Не тичайки разбира се.
И нищо рамбовско не съм написал. 8 км тръст, 10, лицеви, 10 набирания, едно коремно... Това са елементарни нормативи на ГТО.
Да ти припомня ли ти за какви лични постижения си писал с щанги, лицеви с две ръце, с една, а и без ръце сигурно можеш. Аз какво? Пиша на практика, че не съм бил инвалид висока категория.

цитирай
7. анонимен - наглост е.
29.04.2020 12:44
"краставицата.......... 97 процент без а вода"
разби го звездичке.
цитирай
8. cortana - :) :) :)))
29.04.2020 13:03
vencivaleri1951 написа:
Само, че защо си задраскал звание и причината за отпуската. Може да си боледувал, може да са ви изпращали по домовете , понеже в тези най - демократични години от не поддържащите бойна готовност поделения наистина пускаха по домовете войниците, понеже не можеха да ги изхранят. Аз, казвам ,че лъжеш, не че си прекарал казармата вкъщи /не си единственият/, а, че имаш над 250 дни отпуск награда за година служба. Това е абсурдно твърдение. Ти и за това си затъмнил причината за отпуска. В ,,награда,, няма нищо секретно, както и в званието. Казваше, че си и офицер, с това е войнишка книжка.
Жоро, вярвам, че си труден за изхранване. Не бе необходимо документ.
За километрите:
Ти ни показваше питбула си. Ако не минава поне 10 км на ден това куче ще пиша на социалните да ти го вземат. С моите, които са далеч от необходимостта на енергоразход на питбулите минавам 10 ина км дневно в парка или на село всеки Божи ден. Не тичайки разбира се.
И нищо рамбовско не съм написал. 8 км тръст, 10, лицеви, 10 набирания, едно коремно... Това са елементарни нормативи на ГТО.
Да ти припомня ли ти за какви лични постижения си писал с щанги, лицеви с две ръце, с една, а и без ръце сигурно можеш. Аз какво? Пиша на практика, че не съм бил инвалид висока категория.
Чакай аз като твой клонинг в женски дрехи :) :) :) да цитирам коментарната глупост.....
цитирай
9. rustam - Включване
29.04.2020 13:05
Като човек, прекарал двете години в армията в бягане всеки ден, едната в ШЗО Плевен, втората в мотострелкови полкове Грудово и Мичурин(взводен командир), ще кажа, че се бягаше всяка сутрин по 3 км. Така е, ставахме в 5.30 и бягахме. Но не 8. С тежки цинтови обувки, полуоблечен. И нормативът за средно бягане на 3 км беше около 13 минути. Все пак бяхме мотострелковаци и едва ли има друг род войска, където да се бяга повече.

За 8 км няма официален норматив, който да е посочен в някакъв документ: устав, наставление и прочие. Както и да е. Ако вземем световните рекорди за 3 и 5 км, сумарното време е около 22 мин. Но за един обикновен войник, обут в тежки обувки, посред зима, полуоблечен, времето за пробягване на 8 км ще е повече от 30 мин. При всички случаи останалото време до сутрешния развод в 6.30 е не повече от25 мин. Това е нереално. Защото това е време за хигиена, обличане, оправяне на помещения, закуска. Въобще несериозно звучи.
цитирай
10. cortana - ..... И сега вече да покажа, че наистина е глупост!! :) :) :)
29.04.2020 13:05
Клик върху трета снимка отгоре надолу и там четем
Заглавие: 'Поощрения и наказания през време на военната служба'
'А. поощрения'
Графи: 'За какво'
'Вид на поощрението'

И четем 'болестните', според другаря Венци, причини:
РЕМОНТ НА УМБ - 5 ДНИ
РЕМОНТ НА УМБ - 5 ДНИ
ОТЛИЧНИ РЕЗУЛТАТИ В ШКОЛА ЗА...... (не го чета) - 3 ДНИ
ОТЛИЧНО ИЗПЪЛНЕНА ЗАДАЧА ПО СЕКРЕТЕН ОБЕКТ - 5 ДНИ

Отиваме на следващата, четвърта отгоре надолу снимка, където продължаваме:
РЕМОНТ НА УМБ - 3 ДНИ
ЗА НАПРАВАТА НА КОДОВО ИЗБИРАТЕЛНА СИГНАЛИЗАЦИЯ - 10 ДНИ
ЗА ОТЛИЧНО УЧАСТИЕ В ПОЛИГОННА ТРЕНИРОВКА - 3 ДНИ
РЕМОНТ НА УМБ - 5 ДНИ

И СЕГА ВНИМАНИЕ: ЗА ПРОЯВЕНА ХРАБРОСТ!!!!!! - 5 ДНИ

Даааа, както казва другарят Венци: глад и боледуване. :) :) :)))
И ВСЯКО ИМА НОМЕР НА ЗАПОВЕД И УТВЪРДИЛИЯТ 'ГЛАДА И БОЛЕДУВАНЕТО'!! :) :) :)))
цитирай
11. cortana - :)
29.04.2020 13:20
rustam написа:
Като човек, прекарал двете години в армията в бягане всеки ден, едната в ШЗО Плевен, втората в мотострелкови полкове Грудово и Мичурин(взводен командир), ще кажа, че се бягаше всяка сутрин по 3 км. Така е, ставахме в 5.30 и бягахме. Но не 8. С тежки цинтови обувки, полуоблечен. И нормативът за средно бягане на 3 км беше около 13 минути. Все пак бяхме мотострелковаци и едва ли има друг род войска, където да се бяга повече.

За 8 км няма официален норматив, който да е посочен в някакъв документ: устав, наставление и прочие. Както и да е. Ако вземем световните рекорди за 3 и 5 км, сумарното време е около 22 мин. Но за един обикновен войник, обут в тежки обувки, посред зима, полуоблечен, времето за пробягване на 8 км ще е повече от 30 мин. При всички случаи останалото време до сутрешния развод в 6.30 е не повече от25 мин. Това е нереално. Защото това е време за хигиена, обличане, оправяне на помещения, закуска. Въобще несериозно звучи.
Този път поздравявам за безпристрастната позиция!! :)
цитирай
12. cortana - Тоест, другарю Венци, да не излезе по думите на Рустам, че представа си нямате от..... ВНИМАНИЕ: тръсТ?!!
29.04.2020 13:22
:) :) :)
Защото Жоро Ви го е казал: Изключително ниска обща култура.
ТръсТ - вид сдружение
Тръс - вид ход на..... КОН!!
Какво общо има с човешкото тичане, освен.....
ИЗКЛЮЧИТЕЛНО НИСКА ОБЩА КУЛТУРА??!!
цитирай
13. cortana - ЖОРО НИКОГА НЕ Е ИМАЛ ПИТБУЛ!!
29.04.2020 13:33
И СЪОТВЕТНО НИКОГА НЕ ГО Е ПОКАЗВАЛ!!
Но това не пречи на другаря Венци да го заяви и започне менторстването си!!

Другарю Венци, открийте сам в постингите на Жоро този със снимки на кучето му!! И да видим питбул ли е или Вие ПОСТОЯННО ЛЪЖЕТЕ!!
цитирай
14. vencivaleri1951 - Рустаме, свръзките бягаме повече, но не е там въпросът.
29.04.2020 13:53
Маршрутът ни беше от спалното на свързочниците до ГСМа и казваха, че над 8 км.
Точно така, за около 30, 35 минути свършвахме. Спортните пичове и по рано. Те не набираха и не превъртаха а правеха слънце или кръст и бяха ОК.
Защо за 20, 25 Мин да не се подготвиш за сутрешната проверка. Лично аз се бръснех вечер. Най много ме бавеше леглото.

quote=cortana]
rustam написа:
Като човек, прекарал двете години в армията в бягане всеки ден, едната в ШЗО Плевен, втората в мотострелкови полкове Грудово и Мичурин(взводен командир), ще кажа, че се бягаше всяка сутрин по 3 км. Така е, ставахме в 5.30 и бягахме. Но не 8. С тежки цинтови обувки, полуоблечен. И нормативът за средно бягане на 3 км беше около 13 минути. Все пак бяхме мотострелковаци и едва ли има друг род войска, където да се бяга повече.

За 8 км няма официален норматив, който да е посочен в някакъв документ: устав, наставление и прочие. Както и да е. Ако вземем световните рекорди за 3 и 5 км, сумарното време е около 22 мин. Но за един обикновен войник, обут в тежки обувки, посред зима, полуоблечен, времето за пробягване на 8 км ще е повече от 30 мин. При всички случаи останалото време до сутрешния развод в 6.30 е не повече от25 мин. Това е нереално. Защото това е време за хигиена, обличане, оправяне на помещения, закуска. Въобще несериозно звучи.
Този път поздравявам за безпристрастната позиция!! :)[/quote]
цитирай
15. germantiger - +
29.04.2020 14:23
сетих се и за моята бг военна книжка - скромно в българията ефрейтор бях, поне при нас младши сержантите на които се викаше млад сержанти бяха солташаци повечето, докато ефрейтор се ставаше поне при нас с репутация сред колектива сред войниците

в българската ми казарма, щото има и чужбинска неказарма имаше три форми сутрин - 1, 2, 3 едната беше гол докръста, мисля номер 1 или 3

слувало ни се е тъпия ни старшина другар червен от едно време/да го еба радвам се че умрял преди години разбрах, та този боклук като не ебал жена си посред нощ идваше към 3-4 сутринта и викаше ВСИЧКИ НА БАЛАМАТУМА, така казвашена балатума

изкарваше ги псред зима да бягат навън голи до кръста, лично аз съм бил така два пъти дежурен по рота и лежейки на вишката до вратата долу разбира се, някой ми влиза посред нощ с шут на вратата и разбира се, аз подивях и си викам - тоя и да е мой набор ще го мерикрам в главата буквално ще го заблъскам - почти се спрях не го ударих щшото го видях кой е но стана нещо като блъскане и той излезе извън спалното

посел се върна псувахме се, аз го заплаших с капитанчето ни, а той вс епак изкара ротата навън, после болни естествено имаше

бягането ни беше най-ралзично - с противогази по пресечена местност беше най-кофти, около поделението имаше бол маршрути където ни изкраваха - имаше стадион в нещо като "котловина", имаше едно езеро даже неголямо, гора,комари лятото итн итн итн та бягането беше всякакво сутрин около сградите в поделението, а на занятия извън поделението с какво ли не, даже с мундири посредлято веднъж, потене разбира се итн, тотова и беше целта

при мен никога не е имало отпуски от недохранване, дори не съм чувал за подобни, имах доста награди, някои не ми ги дадоха типично за чикиджии в армията, имал съм и периоди в които са ми дигали книжката на трупчета както казвахме - без отпуска заради старшибната с който се "обичахме"

лежал съм в гарнизонен арест с момчета които имали престъпления в цивилизацията казваха, в ареста един мангал го направих луд с една кофа вода - пълни излива в една дпка и обратно, засичах му врем като говорех, нямах часовник итн итн итн итн итн итн

вътрешни войски нови пазар

в чужбина съвсем нормален норматив е 3 км за 12 минути, това е начало, не ниво, имаше и за плуване нормативи, за всичко, психотестове - рисувахме, като художници бяхме, но 2всичко това разбира се беше мотивирано с ум - не беше българската кухота закоято мога доста простотии да посоча, бол такива простотии, тук-таме и умности, разбира се

също така и за бой - да те бият зад теб човека не го виждаш, не знаеш откъде щете удари в почти тъмна стая, почти не напълно, втзран си разбира се, седнал легнал, всякак - няколко пъти на нощ, тъкмо да заспиш и пак те вадят итн итн итн разбира се обясняват защо го правят и как да се държиш при това навън ако се случи

итн итн итн
цитирай
16. germantiger - въпрос +
29.04.2020 14:36
ВЕНЦИ КЪДЕ СЕ Е ПРАВИЛ НА РАМБО ?

;) :) ??

венци го уважавам в някаква степен, както и дедо борн уважавам

като не забравям докъде им е тавана и генезиса

венцивалери няма претенции за рамбо, нито аз, нито гет, нито жоро така мисля

ВИЖ МАТРОСОВ С ГЪРДИ НА АМБРАЗУРАТА - там вече е друго

принципно нещата стоят така:

ДЯДО МИ Е БИЛ ЗВЯР ЗА ДРУГАРИТЕ ИЗТРЕПАЛ 3 НА ИЗТОК

А ВЕНЦИ И НЕГОВИТЕ ПРЕДЦИ СА БИЛИ СПАСИТЕЛИ, не на плажа, а по виена итн

те винаги са ОСВОБОДИТЕЛИ, СПАСИТЕЛИ ТИЯ ОТ ИЗТОК

нали знаете

РУСИЯ ЗАПЛАШВА ДА ТЕ ОСВОБОДИ :)

а беки - бека от ребека по известен като блеки защо не се е появил в поза Г

ПС

УВАЖАВАМЕ СВЪРЗОЧНИЦИТЕ КАТО ГЕНЕРАЛ ПРАУН НО

ПО МОЕ ВРЕМЕ СВЪРЗОЧНИЦИ СТАВАХА ВРЪЗКАРИ, ХИЛКИ И СЛАДКА СЛУЖБА БЕШЕ - не всички разбира се

убеден съм че при валери службата е била хард
цитирай
17. getmans1 - ЛЪЖИЕРИ1951, още един ПОздрав от ...
29.04.2020 15:02
ЛЪЖИЕРИ1951, още един ПОздрав от ГРУДОВСКАТА КАШИМЕРИЯ, този път свързочник .... По големи и издръжливи бегачи от телефонистите няма но 8 км. е ИЗМАМА ГОЛЯМА
Нямаше такъв луд в ПРОСТАТА ви БНА който да изисква норматив на ФИЗАРЯДКА .... ДОРИ И НАЙ-КАШИМЕРИИТЕ

Грудово ЛЪЖЛЬО, по наше време в три корпуса - три, ТРИ,3, поделения ... Обиколката на Първи корпус с прилежащите градинки Е 1000 м. лично съм ги замервал и очертавал ... Знаеш че всяка макара е винаги с актуален метраж

А, до колкото знам СЛЪНЦЕТО НАПРАВО СИ БЕШЕ свише ЗАБРАНЕНО в поделенията заради инцидент в набор47 или 48 изключенията са подготовки за състезания и при използване предпазни кожени ремъци.

цитирай
18. germantiger - ++
29.04.2020 15:23
хареса ми и видеото - по-скоро музиката
цитирай
19. vencivaleri1951 - Какво Грудово бе Гетьо
29.04.2020 15:31
Бил съм един път там, на свиждане
Говоря за ШЗО ,която заедно с реакторите ,,заровихте,,
Рустам е кашик , аз втората година бях в Пловдив 10 САК.
Така, че чети преди да припадаш по гуруто си. Кортина те предвари днес.
quote=getmans1]ЛЪЖИЕРИ1951, още един ПОздрав от ГРУДОВСКАТА КАШИМЕРИЯ, този път свързочник .... По големи и издръжливи бегачи от телефонистите няма но 8 км. е ИЗМАМА ГОЛЯМА
Нямаше такъв луд в ПРОСТАТА ви БНА който да изисква норматив на ФИЗАРЯДКА .... ДОРИ И НАЙ-КАШИМЕРИИТЕ

Грудово ЛЪЖЛЬО, по наше време в три корпуса - три, ТРИ,3, поделения ... Обиколката на Първи корпус с прилежащите градинки Е 1000 м. лично съм ги замервал и очертавал ... Знаеш че всяка макара е винаги с актуален метраж

А, до колкото знам СЛЪНЦЕТО НАПРАВО СИ БЕШЕ свише ЗАБРАНЕНО в поделенията заради инцидент в набор47 или 48 изключенията са подготовки за състезания и при използване предпазни кожени ремъци.

[/quote]
цитирай
20. cortana - Другарю Венци, колкото и да замитате, пак лъснаха лъжите Ви и абсолютното лицемерие. :) :) :)
29.04.2020 16:29
Да обобщя за germantiger и всички четящи:
..... Другарят Венци се опита да извърти Жоро да е говорил някога за над 250 дни отпуска в казармата и то от награди.! ПЪЛНА ЛЪЖА!! Жоро е казвал за 190, 200 дни общо като отпуска и сега своевременно го показа и доказа. Със снимки на военната си книжка. И отсреща се започна ново шикалкавене: 'Ама ти защо задраска това, защо задраска онова'? Ами защото така е решил бе, другарю!! Жалко е да се опитвате да насочите вниманието към друго, а не същественото, което оспорвате, а именно броя на дните!!
..... Другарят Венци се опита да оспорва, че голяма част от отпуската била от награди. Ами 44 дни от 200 са голяма част, другарю!! И безапелационно се виждат от 3та и 4та снимки като брой дни, за какво са дадени, с каква заповед и от кой.
Насреща започна жалкия опит за вменяване за болести и недохранване!!
..... Започнаха нови глупости от рода на силовите възможности на Жоро. Другарю, Смарти го е казвал, а аз виждала: с голи ръце огъва подкова!! От Вашите, където подкован с тях тичате 8 км. тръсТ!! :) :) :)
Тук Рустам Ви прави смешен с това, че световните рекордьори с войнишки обувки и снаражение не ще могат за толкова време, но щом Вие можете, как да не е фина ирония Жоровото 'Венци Рамбо'?
..... Преминахте и към още една лъжа: че Жоро бил показвал кучето си питбул!! Казах още една лъжа, нали? И всеки спомнящ си този постинг на Смарти знае, че кучето не е питбул!! Но щом за Вас тръсТ и тръс е едно и също, какво пречи и всички кучета да са питбули?? :) :) :)))

НЕ НА ПОСЛЕДНО МЯСТО ЩЕ СИ ПОЗВОЛЯ ДА ОБЪРНА ВНИМАНИЕ, ЧЕ КАКТО ЗА МНОГО ДРУГИ НЕЩА, ЖОРО НЕ СЕ ПРИТЕСНЯВА ДА ЗАЯВИ, ЧЕ КОГАТО ИСКАТЕ МОЖЕТЕ ДА СЕ УБЕДИТЕ В ДОСТОВЕРНОСТТА В СЛУЧАЯ НА ТЕЗИ СНИМКИ!!
КАКТО И ВИ ПРЕДИЗВИКВА ДА СЕ ОБЗАЛОЖИТЕ, ЧЕ ТОЙ ЩЕ НАПРАВИ ПОВЕЧЕ ЛИЦЕВИ ОПОРИ ОТ ЦЯЛАТА ВИ АГИТКА ВЗЕТИ ЗАЕДНО!!
Сега клипче как помпи лицеви опори ли ще поискате?? :) :) :)
И той трябва да Ви играе по свирката??
Както сте забелязал, Жоро прави това, тогава и така, което, когато и както той реши. :) :) :)
НО ВИНАГИ БЕЗАПЕЛАЦИОННО ВИ ПОСТАВЯ НА МЯСТОТО ВИ, ПОКАЗВАЙКИ ЛЪЖИТЕ И КОМПЛЕКСИТЕ ВИ!! :) :) :)))
цитирай
21. get - До великотоЧЕРВЕНвожд на блог бг. "Вени(.)ту" :))) то и С КОМЕНТАР № 14. vencivaleri1951 - Венци, ДОТАМ ЛЪЖЕШ, ТА САМ СЕ ОПЛИТАШ ?
29.04.2020 16:48
vencivaleri1951 написа:
Маршрутът ни беше от спалното на свързочниците до ГСМа и казваха, че над 8 км.
Точно така, за около 30, 35 минути свършвахме. Спортните пичове и по рано. Те не набираха и не превъртаха а правеха слънце или кръст и бяха ОК.
Защо за 20, 25 Мин да не се подготвиш за сутрешната проверка. Лично аз се бръснех вечер. Най много ме бавеше леглото.

rustam написа:
Като човек, прекарал двете години в армията в бягане всеки ден, едната в ШЗО Плевен, втората в мотострелкови полкове Грудово и Мичурин(взводен командир), ще кажа, че се бягаше всяка сутрин по 3 км. ...


Твърдиш В РАМКИТЕ НА ЕДИН ЧАС ... Пробягвахме ОСЕМ КИЛОМЕТРА + НА УРЕДИТЕ (КАДЕТО СИГУР си правил "Слънце на халките" и "кръст на лоста":))) ... после ТОАЛЕТ и ОПРАВЯНЕ НА СПАЛНО ... Бе то бива бива лъжи - ама твоето е извън пътя!

Бягал съм СЪСТЕЗАНИЯ ДЕСЕТ КИЛОМЕТРА ... близо пет години!

Само СТАТИСТИКА РЕПУБЛИКАНСКИ ПОСТИЖЕНИЯ - РЕКОРДИ - на ДЕСЕТ КИЛОМЕТРА?

10 000 метра:
А/ МЪЖЕ - Eвгeни ИГНAТOВ - ВРЕМЕ ЗА ПРОБЯГВАНЕ: 27мин.:56секунди:26стотни от секундата;
Б/ МЛАДЕЖИ (тоест до 23 години възраст) - ВРЕМЕ ЗА ПРОБЯГВАНЕ: 28мин.:52сек.:85 стотни от ...;
В/ ЮНОШИ (тоест под 20 год. възраст) - ВРЕМЕ ЗА ПРОБЯГВАНЕ: 30мин.:11сек.:81 стотни ... Та КАКЪВ БЕШЕ ТВОЯТ "ЛИЧЕН РЕКОРД" - Казваш ? :))) !

- Пак питам НАГЛО ЛЪЖЕЙКИ НИ - ЩЕ ПРОДЪЛЖАВАШ ЛИ ДА ТВЪРДИШ?
vencivaleri1951 написа:

Маршрутът ни беше от спалното на свързочниците до ГСМа и казваха, че над 8 км.
Точно така, за около 30, 35 минути свършвахме. Спортните пичове и по рано.


- Не палачи детко-венциславе ... ти се НЕВИНЕН :))) - В своят ИЗСМИСЛЕН СВЯТ ИЗТЪКАН ОТ ИЛЮЗИИ ... В КОИТО НЯМА МЯСТО ЗА НАС ... братчетата на ГАВРОШ-КОЗЕТА !! :(((
цитирай
22. starforlife - Сега... Включвам се за малко и аз:
29.04.2020 16:55
ПЪРВО: Митак, ДжермъниТайгъре, малко хей сега в репликата ми към Гет ще разбереш защо наричам ЛЪЖЕЩИЯ ФАНТАЗЬОР "Венци Рамбо".

~ 21. get
Ти пък, Гет... Това 8 км. с пълно бойно снаряжение (защото Венци говори за марш на скок) си е нормално за войник и то всяка сутрин за време 30 мин. Това лекоатлетите (по гащета и с бутонки) НА ПИСТА, са афиф работа с техните времеви рекорди.
Нима не знаеш, че БНА е раждала не хора, а железа?
Те фосбъри до Луната скачаха бре, алоууу.
Венци... Пич... Не е невъзможно 8 км. да се тичат всеки ден... Правил съм го в пресечена местност понеделник, сряда и петък при ОФП-тата докато тренирах самбо и джудо в продължение на близо 10 години... Но по спортен екип и маратонки. Във въшкарници и кубинки... С още 12 кила ПБС... Ще ми ги минеш за час веднъж и на следващия ден ще умреш.
Посмали, манго.
цитирай
23. get - До 22. starforlife - Малко бъркаш с "пълното бойно снаряжение" ... Както великото-вожд Вен.иту ... КАКТО Е "СВЪРЗОЧНИК" ... ?
29.04.2020 17:07
starforlife написа:
ПЪРВО: Митак, ДжермъниТайгъре, малко хей сега в репликата ми към Гет ще разбереш защо наричам ЛЪЖЕЩИЯ ФАНТАЗЬОР "Венци Рамбо".

~ 21. get
Ти пък, Гет... Това 8 км. с пълно бойно снаряжение (защото Венци говори за марш на скок) си е нормално за войник и то всяка сутрин за време 30 мин. Това лекоатлетите (по гащета и с бутонки) НА ПИСТА, са афиф работа с техните времеви рекорди.
Нима не знаеш, че БНА е раждала не хора, а железа?
Те фосбъри до Луната скачаха бре, алоууу.


... не вика на МАКАРАТА С КАБЕЛА, С КОЯТО Е "БЯГАЛ" :))) - както е ПРАВИЛНОТО "КАТУШКА" ... ами килиферче името й на "катЮшка" ... и става една МАРМАЛАДЕНА - като в песента:

- Разцветали яблони и Груши
поплыйли тумани над ...
Выходила на берег катю-Ю-юша :))) ... на среща с наш ВЕНцИТУ ! :)))

Бе, карай да върви ... дето с шпайкове ПО тартан ... там и чепик с цинтове ... по макадам :))) !

- Важно е LAUGH да става :))) !
цитирай
24. starforlife - ~ 21. get
29.04.2020 17:11
Ами пял е "выходила на берег катюша" на топличко в спалното, представяйки си тръсТТТа (хааааааа ха ха ха) от 8 км. и затова бре, Гет.
А иначе: За "пълното бойно" го написах в светлината, че така се прави марш на скок.
Ама Венци откъде да ги знае тези работи?

Но да се върна на темата:
Венци... Пич... Ще се прибера късно довечера. Твое време да речем около полунощ. Ще покажа които кажеш снимки БЕЗ туширане на звание (Започнал съм като ефрейтор, какво чудно или обидно?) и причини за отпуска. Така ще видиш и как се засичат. В смисъл: Заповед за награда с причина за отпуска.


А иначе:
~ Даване на кръв - 2 х 3 дни, които НЕ се вписват в книжката, при наградите, но се овъзмездяват с дни отпуск. Ето ти още 6 дни и ще го прочетеш при причините.
~ За гласуване - още 2 дни.
...
Въобще, теб, Венци, може да те комплексира, но от 365 дни служба, наистина имам 190и нещо си дни отпуск и то НЕ по болест и други твои комплексарски идиотии.
Защото 44 ЗА ЗАСЛУГИ, ВКЛЮЧИТЕЛНО ХРАБРОСТ, на фона на 365 дневна служба, говори красноречиво за ИНТЕЛЕКТУАЛНИЯ ми потенциал.
Последното защото от снимките СЕ ВИЖДА, че почти всички награди са ЗА ПРОЯВЕНИ СПОСОБНОСТИ НА ТЕХНОЛОГИК - ремонт на техника и развойна дейност.

А иначе, Венци, като войник правех... 56 коремни на лоста!
56, пич!
Едно след друго. В серия, без почивка, тоест, без да слизам от лоста.
От това съди колко набирания правех.
И ето ти и за такива нормативи отпуск. 3 дни.
Така, че...
цитирай
25. blackpredator - и на Венци требе да се верва
29.04.2020 17:31
като ходи в Ниш си носи в джеба военната книшка,
както Гочо в ниската земя
не носи плот у Ниш, поради липса на багажник на вана
цитирай
26. starforlife - ~ 25. blackpredator
29.04.2020 17:32
Ц, Пръдльо, не става!
Заминавайки в друга държава - човек взема със себе си АБСОЛЮТНО ВСИЧКИ ДОКУМЕНТИ!
АБСОЛЮТНО ВСИЧКИ!

Освен това спорът сега не е аз у Амстердам ли съм (където вече казах, че съм посрещал блогърки) или у Бусманци.
Спорът е: ЛЪЖЕ ЛИ КАТО ДЪРТ ЦИГАНИН ВЕНЦИ ИЛИ ДА?!
цитирай
27. blackpredator - аз само коментирах Венци
29.04.2020 17:38
както казваш "Заминавайки в друга държава",
да си купи багажник на вана
ако питаш мене, да си купи кемпер
цитирай
28. germantiger - финално
29.04.2020 17:54
като прочетрох абсолютно всичкикоментари както се казвша надлежно, наиситн анадлежно, разбира се е безспорно, че

над 8 км или дори 8 км, че и под абсурдно е да се вземат за 25 - 30 минути да не говорим в екипировка не спортна а бол клилограми и не само килограмите а имаше достатъчно пречещи на някои движения "комбинезони", сакън бека да не ги обърка с дамски пеньозари

струва ми се, че тия 8 км за 25 минути ги е написла отма без да се замисли, с размах

лично моето мнение е, че венци е имал по-тежко от моето детство просто прклещен между изискванията и личността на баща му от една страна и от друга неговата на венци интелектуална и по-префинена душа и чувственост

пиша го без ирония - правило ми е впечатление заявенаа от него/дали реална твърдост на баща и вуйчо или чичо в житейски път и така по-фриволната и прощаваща човечна душа на венци митарствала по русия и източно германия

последното знаем не е случайно и е в генезиса на род и червено минало, в което няма нищо осъдително, ние не сме другарски червен съд та да съдим венци и родовата му история, моля ви се и пак подчертавам - НЕ СЕ ГЪБАРКАМ

също така винаги съмбил докоснат от неговия начин на комуникация с мен - ако заспорим излишно,той винаги подчертава какво харесва в германия и хвали нещо германско с право очаквайки аз като дресирано куче да се усмихна и смиря, ковето аз винаги добре играя/простете правя

...

серга сериозно

поне за мен венцивалери е КЛАСИ И НИВА НАД ЧЕРВЕНИТЕ БОКЛУЦИ В БЛОГА

ТОЙ ДЕЙСТВИТЕЛНО ИМА И ИНТЕЛЕКТ И ЧУВСТВЕНОСТ в човешкия не подигравателен смисъл на думата или израза

разбира с,е умее немалко - ползва реален или измислен житейски опит, знае,че това е фундаментално в дуискусия, също такапозлва морал или нравственост като знае как това също играе влияе в разговор итн итн итн

пс

притесняваме само факта, че червените взеха да чезнат от блога - преди те бяха сплочен колектив срещу жоро, гет или срщеу гетманс

в поселдно време издишат - дано са живи и здрави - пожелал съмс амо смърт на любомир чолаков в португалия

и на андрей пантев в бг, миналата година желаех вучков и случайността ме зарадва
цитирай
29. get - До 27. blackpredator - Цръно-глистов, ТИ СЕГА НЕ СЕ ОТПЛЕСВАЙ ПО вана и кемпера на В.В.Вен.иту ?
29.04.2020 17:59
blackpredator написа:
както казваш "Заминавайки в друга държава",
да си купи багажник на вана
ако питаш мене, да си купи кемпер


Ам ни обясни ОТ ОБОГАТЕНИЯТ УРАН - ЛИ СВЕТИШ С ТАЗИ НЕОТРАЗИМА ЭНТЕЛЕКТУАЛНА-СВЕТЛИНА ?

Що не вземеш да поместиш в блог-кочинката си, ВТОРА СНИМКА-СРАВНЕНИЕ между СВЕТЕЩИЯТ, АКО И БОМБАРДИРАН БЕОГРАД ... И ТОТАЛНО ТЪМНИЯ "не-бомбардиран" ГРОЗНИЙ ?
Градове-герои, ВСЕ ОТ ЕДНО И СЪЩО ВРЕМЕ ... САМО АГРЕСОРА Е СЪС "СБЪРКАН ПОЛЯРИТЕТ" - както и вие двамата с ВеликиятВождВен.иту ... дет БОС ПО ПЯСЪКА ВДИГА - ПОНЕ ПЕЙСЕ и отгоре, КИЛОМЕТРА В ЧАС :))) ?!

И ПОСЛЕДНО - ОТ ОСОБЕНА ВАЖНОСТ ?!!!
В.Вожд отивайки У ЧУЖДА ДЪРЖАВА - НО ДЪРЖА ДЕБЕЛО ДА ПОДЧЕРТАЯ ... ПРИ Б-Ъ-Л-Г-А-Р-С-К-А-Т-А СИ РОДА !!

ДЕБЪЛГАРИЗИРАНА - в резултат СЪВМЕСТНИТЕ УСИЛИЯ НА ЛЮБИМАТА НА ВЕНЦИ РАССИЯ ... и не твърде ЛЮБЕНАТА ОТ МЕН СЕРВИЯ ?
ВЪПРОС: Кой от вас ще ми обясни - Какво е значавала думата с която наричат тази НЕЛЮБИМА ЗА МЕН ПОРАДИ ПРОДАЖНОСТТА СИ СТРАНА СРЪБИЯ ... със СИНОНИМНОТО и ползвано до преди век второ наименование: "СЕРВИЯ" ?!
цитирай
30. starforlife - 28. germantiger
29.04.2020 18:07
Митак, напълно съм съгласен с теб. Във Венци има все пак нещо, спрямо пълните с нищо "червени".
Ама:
Първо: МногУ лъже бре, Митак! Ама многУ!
Особено когато го прави спрямо мен.
Не знам с какво моята персона го комплексира... Всъщност, знам, но това е тема за друг разговор... Но той ПОСТОЯННО ПРЕИНАЧАВА МОИ ДУМИ И/ИЛИ ЛЪЖЕ ДА СЪМ КАЗВАЛ/ПОСТВАЛ, ЧЕ ДОРИ РЕАЛНО ПРАВИЛ ЕДНО ИЛИ ДРУГО!

Второ: Ако това, че многУ лъже е "иди-доди" нещо, което човек да му прости... То той постоянно се опитва да вмени, че аз постъпвам така. А това няма как да го валидира, защото при мен просто отсъства лъжата, дори в случаи, когато логиката крещи, че е така, че лъжа. Например сега за 130-те лицеви опори или тогава 56-те коремни.
Ми лицевите ги правя в настоящия момент и съм готов с когото и да е да се обзаложа на каквото каже, а НЯКОГА правех въпросните коремни - вече НЕ - я направя 3-4, я не. Набирания правя 18, но виж "кофички" с мах... Забравям да спра - ха ха ха.

А иначе: Опазил не Бог да го съдя!
Не го съдя, смешен и жалък ми е.
Тоест, Митак, аз нямаше да се включа, ако глупостта (и лъжата - и лъжата) беше ограничена само до неговите фантасмагории за 8-те км.
Аз се включих, защото той С ЛЪЖИ се опитва да твърди, че аз лъжа!
цитирай
31. germantiger - не, не се смея, абсолютно сериозен съм
29.04.2020 18:42
той не лъже - при него е похват

той винаги е защитник и спасител - справедлив

рода му е бил суров - той не

това разбира све, горното е в което залита

но аз не го виня

те така възпитаваха червените българи и руснаците от деца

разбира се, сред някои будни хора това не хвана дикиш

за това уважавам НАИСТИНА БЕЗ ИРОНИЯ преминали пътя от червено към истина

таквиа хора са малко, които са преминали действително пътя и те са ценни

тук в блога такива обаче мисля, че няма от червена дружинка

така и не разбрахме дали дружинната им - шамбала са мъжките цици на рустам

аз и рустам го уважавам, както и кухел

представям си ако имах власт как бих ги уважил - с общ паметник

на паметника щеше да има едни мустаци и едни цици

с това съм ги запомнил

РУСТЮ - МЪРШО НАЛИ ЧЕТЕШ

КАЖИ КОЯ ТИ Е ПО-ГОЛЯМА ДЯСНАТА ИЛИ ЛЯВАТА
цитирай
32. germantiger - до чикичджийските зачервени капут профили
29.04.2020 18:56
пратих последния ми коментар на лично на над 20 другари в блога

на дядо борн не съм пратил - той е разумен и страни от тези крамоли

на кухел при мен не му намерих профила,но те ще го известят

на рустю, пандо, оки, 1997, дарк, марк барк хуйнярк и путарк там над 20 кавали да
цитирай
33. starforlife - ~ 31. germantiger
29.04.2020 18:56
Митак, ти май не четеш.
Имам предвид какво ти казвам в 30-ти коментар, затова (една дума в случая, Венци) ще се самоцитирам:
В края на 30-ти коментар, моя милост ти написа:
...
Тоест, Митак, аз нямаше да се включа, ако глупостта (и лъжата - и лъжата) беше ограничена само до неговите фантасмагории за 8-те км.
Аз се включих, защото той С ЛЪЖИ се опитва да твърди, че аз лъжа!

И конкретизирам:
Мои думи ПРЕЗ ГОДИНИТЕ, че за 365 дни служба имам да речем 192 дни отпуск, ГОЛЯМА ЧАСТ ОТ КОИТО КАТО НАГРАДИ, Венци ИЗОПАЧИ, че съм говорел да са 250.
Къде са 192, къде 250!
Да не говорим, че като му наврях чрез снимки фактологията, се опита най-пу~кенски да изопачи, че съм бил говорел всичките (продължавайки да педерастее с 250 като брой) били от награди.
ТИ КОМЕНТАРИТЕ ПРИ РАДО, GETMANS1, ЧЕТЕ ЛИ ГИ?
ЗА ДА ВИДИШ КОЛКО Е ПОВРЪТЛИВА КУ~ВА. ВЕНЦИ, НЕ РАДО.
цитирай
34. germantiger - +
29.04.2020 19:00
прочетох ти коментара, аз си правя ташак ако не си разбрал с другаря

първи отговор на лс от баб радостин

Кой е Жоро?
Изпратено: 18:57 От: radostinalassa

на майка ти ебача
Изпратено: 18:58 От: germantiger
цитирай
35. starforlife - ~ 34. germantiger
29.04.2020 19:08
germantiger написа:
Кой е Жоро?
Изпратено: 18:57 От: radostinalassa

на майка ти ебача
Изпратено: 18:58 От: germantiger

Е това вече е обида, Митак! Хаааааа ха ха ха
При моето АйКуКу над 190 (да не казвам колко ся, но мога да удостоверя с официален сертификат от МЕНСА), колко трябва да е било (отрицателно - ха ха ха) на въпросната майка, че да се пръкне тая (тъпа) пръчка?
цитирай
36. germantiger - финално
29.04.2020 19:10
при радо или ако той е гетманс не съм чел, но не се съмнявам и не се учудвам за бат венци

ИЗИСКВАМ ДРУГАРИТЕ ДА МИ ПИШАТ НА ЛС ДА ИМ СЕ ИЗПРАЗНЯ ВЕРБАЛНО - ДА ПИШАТ НА ЛС - обезателно

лека вечер - отивам да си посдготвям поредния постинг и да гледам хелл хуй с китчън

целия другарски штрафбатальон нахуй
цитирай
37. vencivaleri1951 - Хей подполковник, недей със свирката..
29.04.2020 20:40
Никак никакви рекорди не съм поставял, слънце и кръст не съм правил. Репликата ми бе насочена към колегата ти ,,обърнало палачинката,, ченге Коритаров , който плачеше за някаква гонка е ТП то която принудила рода и приятели да го освободят от казармата след като инсценирал епилепсия. Ожалих го и си спомних за ,,лайфа,, който карахме в ШЗО всяка сутрин бягайки, всеки месец ,два 40 км марш на скок, строеви, занятия и прочие. Как гледахме и завиждахме на кечаджиите които уж строежа нещо си в школата, а още в петък следобяд ги пускаха за уикенда и направо ни се подиграваха. Та споменах че бягахме всяка сутрин по 8 км и трябваше да свършим зарядната и се подготвим за проверка за час. Нищо повече. На свръзките по понятни причини маршрутът беше най дълъг. Казах, че тези които правеха слънце или кръст не правеха лицеви или набирания. Ясно е че са в кондиция. Аз си правех 10 набирания или лицеви опори и толкова. Вмествал съм се във времето до проверката , както повечето и къде е проблемът.
Рекорди нямам. Ритал съм и нормативът, който като бягане трябваше да покривам бе до 10 Мин за 7 обиколки на терена по пистата- 400 м. Говоря за Юноша старша възраст, централен защитник. Тоест около 3 км за 10 минути . Покривал съм ги без проблем.
Гет, ловиш се за дреболии за неща от преди половин век. Като ,, фазан,, съм и водил зарядни и това са обикновени неща. Добре, хайде да съм спестил някоя минута и друга/а не съм/, но къде мога да се сравня с домакина на блога. 190 коефициент на интелигентност.
Айнщайн и Стив...забравих името на англичанина с множествената склероза с по 160. Четете и ,, гълтате,, пораснал с 8 см от по миналата година. Прави си лачета и деоидеолгизира Амстердамския кмет. Заминал за Холандия с войнишката си книжка!?
С книгите си също?...А и с продукцията на ,,Маджаров,,
Вероятно и пилци,, Градус,, станаха прелетни...
198 дни награда. Пак мълчиш. Ти си се пенсионирал като офицер. За година служба, какво трябва да си направил, че 200 дена да си награден. Ротен има право на 5 дена, полкови или батальонен на 10, командващ дивизия, корпус на 20 и то за героизъм. Последните награди съм чувал за граничари. Лично аз извадих две павета от Марица и получих два дни гарнизонен отпуск. Леже Гочето като за КИ под 100, а ти си тръгнал да ме ,,разпитваш,, колко тичам. Тичал съм много в казармата , службата ми беше такава. Цял живот съ имал кучета...и с тях съм тичал , внимателно още го правя от време на време. Къде е проблемът. Впрочем, като облече роклята на Кортина , Гочето ще обясни всичко ...

quote=get]
vencivaleri1951 написа:
Маршрутът ни беше от спалното на свързочниците до ГСМа и казваха, че над 8 км.
Точно така, за около 30, 35 минути свършвахме. Спортните пичове и по рано. Те не набираха и не превъртаха а правеха слънце или кръст и бяха ОК.
Защо за 20, 25 Мин да не се подготвиш за сутрешната проверка. Лично аз се бръснех вечер. Най много ме бавеше леглото.

rustam написа:
Като човек, прекарал двете години в армията в бягане всеки ден, едната в ШЗО Плевен, втората в мотострелкови полкове Грудово и Мичурин(взводен командир), ще кажа, че се бягаше всяка сутрин по 3 км. ...


Твърдиш В РАМКИТЕ НА ЕДИН ЧАС ... Пробягвахме ОСЕМ КИЛОМЕТРА + НА УРЕДИТЕ (КАДЕТО СИГУР си правил "Слънце на халките" и "кръст на лоста":))) ... после ТОАЛЕТ и ОПРАВЯНЕ НА СПАЛНО ... Бе то бива бива лъжи - ама твоето е извън пътя!

Бягал съм СЪСТЕЗАНИЯ ДЕСЕТ КИЛОМЕТРА ... близо пет години!

Само СТАТИСТИКА РЕПУБЛИКАНСКИ ПОСТИЖЕНИЯ - РЕКОРДИ - на ДЕСЕТ КИЛОМЕТРА?

10 000 метра:
А/ МЪЖЕ - Eвгeни ИГНAТOВ - ВРЕМЕ ЗА ПРОБЯГВАНЕ: 27мин.:56секунди:26стотни от секундата;
Б/ МЛАДЕЖИ (тоест до 23 години възраст) - ВРЕМЕ ЗА ПРОБЯГВАНЕ: 28мин.:52сек.:85 стотни от ...;
В/ ЮНОШИ (тоест под 20 год. възраст) - ВРЕМЕ ЗА ПРОБЯГВАНЕ: 30мин.:11сек.:81 стотни ... Та КАКЪВ БЕШЕ ТВОЯТ "ЛИЧЕН РЕКОРД" - Казваш ? :))) !

- Пак питам НАГЛО ЛЪЖЕЙКИ НИ - ЩЕ ПРОДЪЛЖАВАШ ЛИ ДА ТВЪРДИШ?
vencivaleri1951 написа:

Маршрутът ни беше от спалното на свързочниците до ГСМа и казваха, че над 8 км.
Точно така, за около 30, 35 минути свършвахме. Спортните пичове и по рано.


- Не палачи детко-венциславе ... ти се НЕВИНЕН :))) - В своят ИЗСМИСЛЕН СВЯТ ИЗТЪКАН ОТ ИЛЮЗИИ ... В КОИТО НЯМА МЯСТО ЗА НАС ... братчетата на ГАВРОШ-КОЗЕТА !! :((( [/quote]
цитирай
38. starforlife - Такааа...
29.04.2020 22:52
Сега...
Понеже ти, Венци, ЛЪЖЕЦО ЛИЦЕМЕРЕН, си мълчиш като... да не ти казвам приказката си за пу~ката в нови гащи, та аз ще кача само две странички без туширане на причините за отпуската.
Чина си нарочно отново ще го туширам, но повтарям, че съм започнал като ефрейтор и надявам се да ти е ясно при нормална служба... Говорим за отбиване на такава... Докъде мога да стигна.
Друг е въпросът вече СЛЕД ТОВА докъде съм стигнал, Венци, ЛЪЖЕЦО.
Защото ти не просто бъркаш различни периоди от живота ми, а го правиш и нарочно, с цел да ме злепоставиш.
Пред кого бре, джанъм?
ПРЕД КОГО?
Ти не схвана ли, че няма блогър или блогърка, за когото/която да ми пука какво ще си мисли за мен?
На теб пука ли ти за "виртуалното ти Аз" бре, фифи?
На мен ми пука за Истината и ненавиждам ЛЪЖАТА и ЛИЦЕМЕРИЕТО в теб, а не самия теб: Ти си ми през оная работа - поредният парашутист, осакатил държавата ни и докарал я до състояние на фалит.
Тоест, ПЪЛЕН НЕКАДЪРНИК, без капчица аналитична мисъл, а с назубрени разни готови случки (и изрази от разни руски класици - и изрази от разни руски класици) за всеки клучай.
Та...
Да барна и вмъкна две нови снимки, м?
цитирай
39. starforlife - Хайде сега да видим:
29.04.2020 23:01
ПОСЛЕДНАТА, ТОКУ ЩО НАПРАВЕНА И ВМЪКНАТА СНИМКА, е "аналог" на третата отдолу нагоре от предходните. На нея, нарочно, за да те ебавам, на 51-ва страница туширах отново "всичко" видиш ли важно за теб и идиотията ти. Но на 50-та страница оставих причината, която видиш ли била важна.
И четем:
3 дни заповед 97, 5 дни заповед 0191 и 5 дни кръводаряване.
Ха! За кръв не били 3 дни, а 5 - забравил съм.
Или сега ще започнеш да се подгигилясваш, че съм лъгал за кръв, че давали 3, а не 5?
Или "за кръв" ще издюдюкаш, че е "по болест"?
КАЗАХ И ПАК ПОВТАРЯМ: НИКОГА И И НИКЪДЕ НЕ СЪМ ТВЪРДЯЛ, ЧЕ ВСИЧКИ ДНИ ОТПУСК МИ СА ОТ НАГРАДИ! Това е тъпо и трябва да си ненормален, че да го заявиш - все пак тук 70% от блогърите са мъже и са ходили в казармтаа, че да пусна подобна глупост, която ти СЕГА,ВЪРТЕЙКИ СЕ КАТО КУ~ВА СЕ ОПИТВАШ ДА ИЗКРИВИШ КОЙ КАКВО КАЗАЛ, ЗА ДА СЕ ИЗКАРАШ ОТНОВО ПРАВ.


ПРЕДПОСЛЕДНАТА, ТОКУ ЩО НАПРАВЕНА И ВМЪКНАТА СНИМКА, е "аналог" на... на някоя от днешните - да не проверявам и цитирам сега коя.
Общият брой отпуск на едната отново нетуширана като важно за теб страница е 28 дни, разбити както следва (четем на реда "причини"):
20 дни полагаем, 5 дни кръводаряване и 3 дни заповед 22.

И на двете, ЛЪЖЕЦ-ВЕНЦИ, заповедите са наградни и могат да бъдат засечени със снимките на страниците със заповеди за наградите.

ТАКА, ЧЕ, ПИЧ, НЕ САМО ЛЪЖЕШ НАЙ-ПЛОСКО, А НИКОГА НЕ СИ ИЗКРИВИ УСТАТА ЕДНО "ИЗВИНЯВАЙ!" ДА ПРОМРЪНКАШ, А С НОВИ ЛЪЖИ СЕ ОПИТВАШ НОВИ ЛАЙНА ДА ЛАЙНЯСВАШ, НО САМО ОЩЕ ПОВЕЧЕ ПРАВИШ СЕБЕ СИ ЗА СМЯХ!

ПРОУМЕЙ: МЕН В ЛЪЖА НЕ МОЖЕШ НИКОГА, АМА НИКОГА, ДА МЕ ХВАНЕШ, ПРОСТО ЗАЩОТО НЕ ЛЪЖА!
А ако ти имаше поне малко себеуважение - нямаше и ти да лъжеш като дърт циганин!
цитирай
40. starforlife - ПС понеже сега чета новите ти комплекси в коментар
29.04.2020 23:21
Венци...
Казал съм го пределно ясно: IQ-то ми е НАД 190.
И да това също съм говорил през годините и дори телефона на Даниелка (Симидчиева) съм давал за "проверка".
Ако ти не вярваш - казал съм го също: Когато след няколко дни се прибирам до България, за мен не е проблем да се срещнем и да ти покажа сертификата си от МЕНСА.
Венци...
В България има над 200 човека, които са с IQ по-високо от на Айнщайн.
В света са хиляди!
На Даниелка IQ-та е НАД 200, е и?
Човекът с най-високо IQ в момента е грък. Също над 200 му е, но не е Айнщайн.
Познавам СЛУЖИТЕЛ В СУПЕРМАРКЕТ В КАЛИФОРНИЯ, САЩ, КОЙТО Е С IQ 198 (Ако трябва да съм точен в момента - моето е 194, на големият ми син в момента е 168), А РАБОТИ КАТО ОБЩ РАБОТНИК В СУПЕРМАРКЕТ.
Е И?
цитирай
41. starforlife - И още нещо, защото тази поредна твоя ЛЪЖА и ЛИЦЕМЕРИЕ, последният ти коментар, го чета на порции пом/у другото:
29.04.2020 23:28
Венци, аз казвах ли колко струва "Спиди" да ти транспортира 30 кг. от врата до врата от София до Амстердам? КАЗАХ ГО!
Ти сумата тук и сега можеш ли да я цитираш?
ЗАЩОТО ТИ ПРОДЪЛЖАВАШ ДА ДРИСКАШ ЛЪЖИ!
ЛЪЖИ!
ЛЪЖИ!
ЛЪЖИ!
Защото:
- МОИ ДУМИ, ЧЕ ВСЕКИ МЕСЕЦ МАЛКИЯТ МИ СИН НИ ИЗПРАЩА СИРЕНЕ "МАДЖАРОВ" И ДРУГИ НЕЩА ПО "СПИДИ" - ТИ В МОМЕНТА ГО ДРИСКАШ, ЧЕ АЗ ТАКА СЪМ ТРЪГНАЛ ЗА ХОЛАНДИЯ!
Повтарям: Козе, краве и биволско сирене по една "тенекия" (пластмасова, от по 4 кг.), малкият ни изпраща всеки месец.
Само това сирене, пич, е към 170-180 лева при покупка в България. А е 12 кг.
Тоест, още 17 кк. други неща, идват до тук за... Помниш ли сумата? М?
50 лева?
М?
Защото е толкова закръглено.
Еее, бърка ме сиренето да ми стане не 18 лева килото, а 20 с транспорта ли?
Ми... Аз нямам първата метан-станция в Русе, ама държа на качествената храна, защото това е 80% от здравето ми!

Библиетоката ми "Спиди" я пренесе за около 300 лева.
Но ти и това кривиш и лъжеш.
И дори крайно глупаво разсъждаваше защо пък ще я помъкна с мен.
Ами защото "утре" ще имам внуци, Венци!
И искам те да бъдат БЪЛГАРИ много повече от теб!
Да четат каческвени БЪЛГАРСКИ и чужди, но НА БЪЛГАРСКИ ЕЗИК книги.
Това проумява ли го тъпата ти кратуна, м?
Проумява ли акъла ти, че Големият ми син е на 24 и тепърва има да чете? А, че "снахата" ми е на 20 и тепърва още повече има да чете?
А, че предстои да дойде и малкият ми син и той вече е на 18 и още повече тепърва има да чете?
И ПРИ ПОЛОЖЕНИЕ, ЧЕ БАЩА ИМ СЕ Е ПОГРИЖИЛ ДА ПРИТЕЖАВАТ БИБЛИОТЕКА, КОЯТО СМЕЯ ДА ТВЪРДЯ, ЧЕ В БЪЛГАРИЯ Е НА МНОГО ДОБРО НИВО ЗА ЧАСТНО ЛИЦЕ - ДА НЕ ДАМ 300 ЛЕВА ДА МИ БЪДЕ ПРЕНЕСЕНА ТУК, ТАКА ЛИ?

ДА ТИ ИМАМ И РАЗСЪЖДЕНИЯТА И ЦЯЛАТА АРИСТОКРАТИЧНОСТ И КУЛТУРА, АКО ТИ НЕ РАЗСЪЖДАВАШ КАТО МЕН!

НО ТУК ВЪПРОСЪТ СЕГА НЕ Е ПОРЕДНОТО ТИ ОТКЛОНЯВАНЕ И ТО ОТНОВО С ЛЪЖИ И ИЗВЪРТАНЕ НА НЕЩАТА ЗА БИБЛИОТЕКАТА МИ, "КУХНЕНСКИЯ" МИ ПЛОТ, СИРЕНЕТО МИ...
ТУК ВЪПРОСЪТ БЕШЕ ЗА АБСОЛЮТНИТЕ ТИ ЛЪЖИ ЗА ОТПУСКИ И НАГРАДИ В КАЗАРМАТА!
МОИ ОТПУСКИ И НАГРАДИ!
ПОДЧЕРТАВАМ ГО, ЗАЩОТО НЕ СА ТВОИ, ЧЕ ДА ТВЪРДИШ, А МОИ, КОИТО НЯМА КАК ДА ОСПОРВАШ, ЗАЩОТО НЕ СИ МИ НИКАКЪВ, ЧЕ ПОНЕ МАЛКО ОТ МАЛКО ДА ЗНАЕШ.

НО ТИ ПРОДЪЛЖАВАЙ: ПРАВИ СЕ ОЩЕ ПОВЕЧЕ НА ПАЛЯЧО И ПОКАЗВАЙ ОЩЕ ПОВЕЧЕ КАКВО НАГЛО КОПЕЛЕ СИ И КОЛКО ЛЪЖЕШ ПОСТОЯННО.

ВСЯКА ТВОЯ ЛЪЖА МОГА ПО БЕЗАПЕЛАЦИОНЕН НАЧИН ДА Я ПОКАЖА И ОПРОВЕРГАЯ!

В С Я К А !
цитирай
42. starforlife - И понеже няма да ти спестявам повече ЛЪЖИТЕ, ЛИЦЕМЕРНИ ЛЪЖЕЦО, та да ти кажа:
29.04.2020 23:48
Ако в "Оринч", "Хеликон" и "Стор" попиташ за мен - и трите големи разпространители на Книги ("Изток-Запад" всъщност също) ме знаят повече от отлично.
Та и това да ти кажа: И ТРИТЕ МОГАТ И ВЕЧЕ СА ГО ПРАВИЛИ, ДА МИ ИЗПРАЩАТ КНИГИТЕ ТУК!
ТОЕСТ, ВЕНЦИ, ДА ТЕ СВЕТНА, ЧЕ В МОМЕНТА ЧАКАМ ЕДНА НОВА КНИГА ЗА ЧЕРНОБИЛ И ТЯ ЩЕ МИ ДОЙДЕ ТУК В ЕДНО С ОЩЕ ДВЕ ЗА 10 ЛЕВА ДОСТАВКА, ПИЧ!
10 ЛЕВА!
СОФИЯ - АМСТЕРДАМ!
ЗА ТРИ КНИГИ.
ПРИ ЦЕНА СРЕДНО 20 ЛЕВА - ВСЕ ЕДНО СА МИ СТАНАЛИ ПО 23, МИСЛИШ ЛИ, ЧЕ МЕ БЪРКА И НЯМА ДА ПРОДЪЛЖА ДА СЪМ ЕДИН ОТ НАЙ-ДОБРИТЕ КЛИЕНТИ НА ВЪПРОСНИТЕ, ЗАЩОТО МЕСЕЧНО СЪМ КУПУВАЛ КНИГИ ЗА ПО 150-200 ЛЕВА?
...

Онзи ден беше Световният Ден на Книгата...
В блога НИКОЙ не пусна постинг по този повод...
Не е проблем, но толкова сме двулични, че сега вируса ни филтрира лицемерието.
Е... Аз ПУСНАХ.
НАМЕКНАХ С ТОВА, ЧЕ ПОСТИНГЪТ МИ ТОГАВА БЕШЕ С НЕ 6 ИЛИ 8 ЗАГЛАВИЯ, А С ЦЕЛИ 22.
Или трябваше да тръбя?
Ами Корти ти го е казала отлично: Аз съм от хората, които правят нещата когато, както и прочие аз реша.
Уважих деня с постинг с 22 заглавия, за които ти не си и чувал. Беше достатъчно. Нямаше нужда от лицемерно "Ах, аз пък да ви кажа колко съм ерудиран и как зная, че днес е Световният Ден на Книгата!"

Последва годишнина от аварията в Чернобил...
Е... Аз не се пънах да задавам въпроса "А пАа виА знаете ли бе, аууу, коя нова книга за Чернобил излиза по този повод, МмМмМ?"
АМИ НЕ!
ПРОСТО Я ПОРЪЧАХ ОНЛАЙН, ПЛАТИХ И Я ОЧАКВАМ ДА МИ ДОЙДЕ!
И тя ще "цъфне" на вратата ми в Амстердам, а ти лапай мухи тук.
Тоест, след месец аз вече ще съм я чел и и ще имам още една гледна точка като мнение, поглед, и прочие, а ти ще продължиш да дюдюкаш как, за да не всяват паника ИДИОТИТЕ КАТО БАЩА ТИ... ТОЕСТ, ПРЕСТЪПНИЦИ, НЕ ИДИОТИ... Някога скриха от Народа въпросната авария.
Да... Ама хората още страдат от разни заболявания, чиито повишени % се дължат на Чернобил... Които сега дюдюкате, че убивали те, а не короната.
Убива БАЩА ТИ, ЛИЦЕМЕРЕ!
А не Борисов или Мутафчийски!
Такива като баща ти, които не само не подсигуриха адекватно отношение, а скриха от Народа, убиват още.
И убиват сънародници! Пък ти се 'фалипръцкай колко е той велик военоначалник и какви ордени и прочие имал.

ПФУ!
Измет с изметите!
цитирай
43. delff - Стар, ти го размаза този Венци!
30.04.2020 00:30
А Вас, Венци, искам да Ви попитам след като са Ви представени снимки за награди за 44 дни, с кои очи казвате това "198 дни награда. Пак мълчиш. Ти си се пенсионирал като офицер. За година служба, какво трябва да си направил, че 200 дена да си награден. Ротен има право на 5 дена, полкови или батальонен на 10, командващ дивизия, корпус на 20 и то за героизъм. Последните награди съм чувал за граничари. Лично аз извадих две павета от Марица и получих два дни гарнизонен отпуск."?
Логично е да попитам нали? Какво Ви дава право да оспорвате снимки на награди, които се виждат надлежно с подписи и печати? И когато откажете както съм виждал много пъти да го правите с очите си да проверите това истина ли е, с кои очи след това ще продължите да говорите така?
Логично е да попитам нали? Както за Вас предполагаемо ще е логично да кажете, че и аз съм блог на Стар. Едното обаче е проверимо и дори за него доказателствата вече са поднесени, а другото би било обикновено допускане на база това, че Стар не трябва да е харесван, защото е лъжец? Ами вижда се, че хората тук му вярват! И има защо! Както и, че го уважават! И отново има защо!
цитирай
44. vencivaleri1951 - Чак ми е неудобно
30.04.2020 00:41
Абе Жорко, поне два български магазини аз знам в Амстердам. Защо ти е куриерска фирма. Не вярвам да нямат Маджаров, но и да нямат поръчваш и нямаш грижи.
Аз не казвам, че не си бил в къщи, но няма как да са награда тези дни. Това казвам. Иначе през 90 те гонеха войниците в къщи, защото не можеха да ги хранят. Казах ти , че книжката ти е войнишка, не защото съм объркал периодите, а защото е невъзможно да имаш повече от една военна книжка. Бил си войник, завършваш висше, минаваш курс, ставаш офицер и ти дават друг документ , взимайки ти първия. И после защо ти е в Холандия войнишка книжка. Много тук са живяли или били в чужбина. Не вярвам, че и един е занесъл военна книжка. А пионерската си връзка занесъл ли си я.
Хайде сега специалисти по национална сигурност ми кажи какво можеше да се направи след Чернобил? Ще престанеш вода да пиеш, въздух да дишаш, месо и мляко да ядеш. Какво помогна на японците че знаеха за Херушима и Нагазаки или сега във Фукушима. От вирус и от радиация няма как да се предпазиш. Ще мине през теб и на там всичко е ДНК и късмет. Колкото до баща ми, той при аварията беше в Белорусия. Погледни картата и виж за какво иде реч. Впрочем и тогава направиха щаб и проф Шиндаров предвиди и организира отделения за лъчево болни. Не се случиха и колкото и да се говорят страхотии , погледни статистическите бюлетини и ще се убедиш че имаме ръст на заболявания само колериращи се с увеличаване продължителността на живота.
цитирай
45. starforlife - Венци, най-умната тук е Юлия, която каза, че прекаено внимание ти отделям, но ти не се ласкай.
30.04.2020 01:42
НЕ ГО ОТДЕЛЯМ НА ТЕБ, А НА ЛЪЖИТЕ И ЛИЦЕМЕРИЕТО ТИ, КОИТО НЕНАВИЖДАМ!

~ Първо: В Амстердам в момента НЯМА български магазин! Но понеже ти си парче ЛЪЖЕЦ, та аз те приканвам да ни убедиш, че има и то два както ти твърдиш.
Естествено изказвам моето мнение, доколкото съм научил - някое махленско, никому неизвестно, може и да има, но...
Но защо пък да не ми ги праща Малкият, а да трябва да пазарувам от там? Дали ще ми е не по-евтино, а по удобно?
Казах го: На Малкият му идва доставчикът на Маджаров за София "на крака" (Минималната сума за това е 200 лева, но той с едното купува сирене и за тях с майка му, така, че минава доста сумата. Което аз плащам представи си.) "Спиди" пък ги вземат от него и ми ги носят "на крака" при мен.
Трябва да слушам теб откъде да пазарувам ли? Да се съобразявам с твоето мнение ли? И мислиш, че твоето е по-удобно?
Ами пазарувам откъдето и както искам и НЕ ТИ СЛАГАМ РЕД ТИ КАК ДА ГО ПРАВИШ ИЛИ ДА ТИ СЕ ВРА В КРАКАТА С МЕНТОРСТВАНЕ ПО ВСЕКИ ВЪПРОС, показвайки всъщност каква си гъдулка.
Пълна простащина е да учиш някого как да живее, какво да яде, как да се облича, откъде да пазарува! И ти понеже всичко това си го позволяваш - та да ти го рекна директно, че СИ ПРОСТАК, Венци!
Да учиш мен? Който живея тук от вече половин година, а ти си прекарал в тая държава не повече от 20 дни сумарно и то преди години?
Това го умее само един простак! Лично мнение, но:
АКО НЕ СЪМ ПРАВ - ДА МЕ ПОПРАВИ НЯКОЙ ОТ ЧЕТЯЩИТЕ НИ, МОЛЯ.


~ Второ: Показах ти снимки. Искаш да кажеш, че са монтаж ли та продължаваш да оспорваш наличието на 44 дни (а има и още) отпуск като награди ли?
Защото казах: Когато искаш през дните около Гергьовден - може да видиш книжката с очите си и провериш достоверността на всяко нещо от снимките.
Така също може да видиш с очите си и:
- Трудовата ми книжка да речем. С всички вписани в нея работодатели, включително ДАНС, за която дюдюкаш.
- Дипломите ми за ви'ши образования да речем. Както и куп други квалификационни документи и сертификати, които ако кажеш, че ще се срещнеш с мен (о, неее, не държа да се срещам с пу~ьовци - просто в името на Истината), бих могъл да взема при прибирането си.
- Папката с нотариалните ми актове да речем. Както и регистрационните талони на автомобилите, които все още притежавам в България.
...
Всичко това не за друго, а защото ти си ги оспорвал с празнословно дюдюкане и липса на каквито и да е логични доводи, тези неща. А не, че аз държа да се 'фалипръцкам.
- А, да, ще ти покажа да речем и настоящия си трудов договор както и фиш-изплащателна спрямо настояща ми заплата. Както и: американската си виза, защото нали я оспорвате; фишове за платени битови сметки, защото от там може да видиш на кого на името са и за кой адрес се касае; карта за градски транспорт в Амстердам... Естествено, че имам и такава и ползвам - лимОзините си са едно на ръка, ама и там някои ти се смеят колко си зле и не вдяваш как така имаме над 10 МИЛИОНА служебни лимОзини по цял свят. Казах, че освен летящи автомобили, имаме и подводница, не си забравил, нали?


~ Трето: Правиш ли разлика м/у военна книжка и паспорнт на военен? Цветът на последния поне знаеш ли какъв беше по времето на соца и непосредствено след падането му? И твърдиш, че военната книжка ти я изземват?! Хаааааа ха ха
Това е личен документ, пич, който дори генерал да си станал - си ти остава до края на живота. Поне се надявам да знаеш, че е нужен най-малкото при пенсиониране (относително казано).
Бившата ми Съпруга има военна книжка, вярваш ли? Има и звание. Защо?
Но аз да попитам: КОГА И КЪДЕ СЪМ КАЗАЛ, ЧЕ ИМАМ/СЪМ ИМАЛ ДВЕ ВОЕННИ КНИЖКИ КАКТО ПРОДЪЛЖАВАШ С ПРЕИНАЧАВАНЕТО НА ДУМИТЕ МИ И ЛЪЖИТЕ СИ?
КОГА И КЪДЕ?


~ Четвърто: Първото ми ви'шО е от ПРЕДИ да влезна в казармата. Затова и служа 1 година. Затова и служа ЧЕТИРИ години след набора си - завърших ускорено (щото съм тъп) за 4, а не 5 години първото си ви'шо - факт, отново доказуем.
ПИШЕ ГО НА ПЪРВАТА СТРАНИЦА НА ВОЕННАТА КНИЖКА - ГЛЕДАЙ ГИ ТЕЗИ СНИМКИ АДЖЕБА - ЗА ТЕБ, ЛЪЖЕЦО, ГИ ПОСТНАХ.
Там пише: ИНЖЕНЕР. Пише и ВУЗа - филиалът на МЕИ в Пловдив.
Тоест, военен може да станеш само въз основа на специалност от средно и висше в областта на високите технологии и инженерството, без нарочно военно обучение. Растеш до майор. Вече знаеш и чина ми като офицер от запаса, а да те убедя в него - можех и когато ти предложих да видиш как влизам в което кажеш поделение на БА, въз основа вече на допуска си (220, ако трябва да конкретизирам - отразен е във военния ми паспорт, който също ми е наличен - представи си - и би могъл да видиш с очите си, но няма да снимам, защото... Корти каза отлично защо!)


~ Пето: Когато човек отива на гурбет в чужда държава, е логично да не взема със себе си един куп неща, за които ти просто комплексарски дюдюкаш.
КОГАТО ОБАЧЕ ОТИВА С ИДЕЯТА, ЧЕ В БЪЛГАРИЯ НЯМА ДА СЕ ВЪРНЕ... ПОНЕ НЕ И БЛИЗКИТЕ 20 ГОДИНИ И НАЙ-ВЕЧЕ С "ВСИЧКИ СВОИ БЛИЗКИ... То той взема със себе си абсолютно всички свои документи!
И не толкова, че може да му потрябват, не. Просто логиката е, че не може да ги остави хей така, без "надзор", в държава, в която може и да не се върне ЗА ПОСТОЯННО никога повече.
Защото аз съм го казвал: Амстердам е междинна гара. "Целта"... Мечтата... Е Манхатън.
Кой не иска да живее в Манхатън?
Само глупакът.
Още повече, Венци, че както вече го казах, аз не заминавам в тая пуста Холандия моно, а вземам със себе си най-близките си възможни към момента хора - големият ми син и "снахата", а като завърши тази година малкият средно - и той идва.
НА КОГО ТОЧНО ДА ОСТАВЯ КАКВИТО И ДА СА ДОКУМЕНТИ?
Кой точно ще ми ги съхранява най-прилежно така, че ако се наложи нещо (да продам имот примерно) - да не трябва да се поставям в ситуация "Ама те бяха тук, но нещо ги не намирам?"
Та това са най-малкото "спомените" ти, пич. Документите са реално животът ти. Те са повече от дрехите например. Или трябва да тръгна и гол, защото тук ще си купя дриги? А ако не искам? Ако си имам любими марки (каквато е да речем българската "Теодор"), които тук ги няма?
М?
Понимаеш, товарищ?


~ Шесто: Питаш ме какво можеше да се направи ли?
АХ ТИ, ГНИДО ЛИЦЕМЕРНА!
МОЖЕШЕ МНОГО ДА СЕ НАПРАВИ!
Най-малкото таблетки йод както УЖ тренирахме с ОСО-то можеше да се раздадат.
Казах "най-малкото" - не се хващай и да преиначаваш думите ми.
Минимум 50 страници мога да ти изпиша какво не можеше, а БЕШЕ РЕДНО да се направи!
УВИ, ИДИОТИТЕ ОТ ВАШАТА ЧЕРГА НЕ СИ МРЪДНАХА И ПРЪСТА, ЗА ДА ПРИКРИВАТ ОЩЕ ПО-ГОЛЕМИТЕ ИДИОТИ (И НЕКАДЪРНИЦИ - И НЕКАДЪРНИЦИ) В БИВШИЯ СССР!




ПС не за теб, а за Читателите ми:
Хей така, с отскок, В ИМЕТО НА ИСТИНАТА И ДА ТЕ ВИДЯТ КАКВО СИ ДВУЛИЧНО И ЛЪЖЛИВО КОПЕЛЕ.

http://starforlife.blog.bg/lichni-dnevnici/2018/08/19/poniaoga-se-ebavam-s-trolovete-blog-byg-e.1623523

ЕДИНИЯТ ОТ ДВАТА МИ ПОСТИНГА С "ПИТБУЛА" МИ!
ВИЕ, ЧИТАТЕЛИТЕ, ОТСЪДЕТЕ ТОВА ПИТБУЛ ЛИ Е И НЕ ЛЪЖЕ ЛИ ЗА ПОЧТИ ВСИЧКО ВЕНЦИ?
ЗАЩОТО АЗ КАЗВАМ, ЧЕ ТОЙ ЛЪЖЕ ХЕЙ ТАКА, КАКТО ДИША!


ПС за Венци:
Венци... Лъжецо... Прочети 19-ти коментар под "питбуления" ми постинг от преди точно 2 години, към който току що дадох линк...
Прочети всъщност всички коментари там...
И ВИЖ КАК ТАМ ОТНОВО СЕ ГОВОРИ ЗА ТВОИТЕ ЛЪЖИ!
КАКВИ ЛИ НЕ ЛЪЖИ И ТАМ СЕ ПОКАЗВАТ И ОПРОВЕРГАВАТ.
Вече 2 години лъжеш по мой адрес, пич.
Ти явно си лъжеш откакто си навършил 2 и си проговорил.
цитирай
46. vencivaleri1951 - Безполезно е!
30.04.2020 09:08
При теб всичко е различно...вероятно заради КИ то ти. Коя Юлия?
,,Папата,, ли както я наричаш когато си ,,мил,,? Жорко, има си магазини, пазарувал съм там. Не са големи, единият и ,,Бакалия ,, е надписът му . Колко дни съм бил не е важно, но гастарбайтер не съм бил във всеки случай. От това ,което пишеш за себе си, все едно преписвал Алеко. Иначе да ти припомня, че внуците ми да холандски граждани, а ти докато получиш гражданство бая години ще минат, език ще учиш...та да си говориш не по десетопръстнста система с кмета.
Жоро, аз военен паспорт нямам. При първия запас ми смениха военната книжка. Направиха го и с други. Не може да си започнал като ефрейтор, поне до клетвата!
Ще ти кажа и за друго което лъжеш.
В първите ти писания от Холандия ти ожалвале българските учители, които в пъти получавали по малко от теб когато си бил в България. Сега написа , когато си в Холандия си видял как учителите им получават 80% от твоята заплата, което няма как да се случи. Няма как ръководител в АЙ ТИ фирма да има така сравнима заплата с учител. Дъщеря ми е учителствала там, и бе много далече от тази категория специалисти. Мен обвиняваш в лъжа, който за никакво собствено постижение не съм
Се хвалил. Училище, престижна работа, заможност...Напротив писал съм за проблеми, за неуспехи, безпаричие, безработица...
И комай съм от редките случаи, защото повечето тук сте вундеркинти , със скъпи возила и имоти, колекции и солидни акционери. Браво, но защо клечите денем и нощем в блога. Ето това ниското ми АЙ КЮ не схваща?
цитирай
47. starforlife - Венци, с всяко твое отваряне на устата, ти показваш нови или стари твои ЛЪЖИ!
30.04.2020 09:46
Лъжи! Лъжи! Лъжи!
Толкова лъжа на едно място, пич, аз едва ли ще видя някога през живота си на едно място.
Ето по "новия" ти коментар, който отново "точка по точка" ще репликирам, за да лъснат за кой ли път постоянните ти ЛЪЖИ и изкривяване на нещата:

~ Сигурно ще си кажеш, че преигравам, но когато написа вчера за първи път "КИ" така структурирано в изречението си както сега, аз малко се обърках. А се обърках, защото човек с богата обща култура свързва КИ с прана и си казва: "Какво намеси в момента духовната ми енергия и то невръзвайки се с останалата част от изречението?"
Схващаш ли?
Явно интелектуалните ни нива се различават драстично като слоеве, пластове, позициониране и при нас всичко е различно.
НАУЧИ СЕ ДА СЕ ИЗРАЗЯВАШ, ПИЧ.
Когато не преиграваш с опитите си да се правиш на начетен, говори така, че отсрещния да те разбира. Слизай или се качвай на нивото му, но винаги точно и ясно, без парадността на цитирането на този или онзи (класик).


~ Кога за последно си бил в Амстердам, че да ми твърдиш, че има?
КОГА?
Не отклонявай, а отговори на въпроса!
И пак казвам: Дори и да има, аз трябва да пазарувам от там ли? Мислиш, че ми е по-удобно ли?
Но да не отклонявам, а отново прямо да попитам: КОГА ЗА ПОСЛЕДЕН ПЪТ БЕШЕ В АМСТЕРДАМ И КОЛКО БЪЛГАРСКИ (ХРАНИТЕЛНИ) МАГАЗИНИ ПОСЕТИ ТОГАВА?


~ Гастарбайтер? Ах ти ЛИЦЕМЕР такъв! Сега ще се опитваме да вменим на околните колко Жоро си е продал гъ~Ъ, а ние сме от голямото добрутро?
- Какво общо има това, че внуците ти са холандски граждани? Това те прави знаещ ли? Че те дори може да не знаят повече от мен.
На майтап при "папата" споменах племенница, която е стюардеса във Франция... Това прави ли ме знаещ по въпроси за Франция, че да се надпирам с живеещ наш съгражданин там? А с такъв, който е пилот?
- Кметицата на Амстердам... Пич... Ти от "фина ирония" разбираш само когато ръсиш ПРОСТОТИЯТА СИ. Прекалено прямо ти беше казано, че всичко за въпросната кметица е било бъзици, а и по начало така се възприема от всеки трезво мислещ.
Но неее - ти ще въртиш-сучеш, ще се опитваш да го представиш пред околните, че лъжа, че фантазирам, а не, че съм се ебавал.
Защото това си ти: Човек, който е свикнал да маскари другите.
Това е манталитетът ти в живота, лузъре.
Така си пробивал по времето, когато не просто с дилетантщината си, а с пълното отсъствие на сериозен Интелект, си бил нещо в обществото ни само и единствено заради партийната си (генералска) семка.
Нищо, че си (бил) просто един некадърник.


~ Естествено, че след клетвата са ме направили ефрейтор.
И какво точно неточно (ха ха ха) и лъжовно видя в изказа ми по този въпрос?
Казал съм: "Започнал съм като ефрейтор" и това е абсолютно точно. До клетвата ти не си войник, а писано яйце. Нищо "войнишко" не важи за теб. Реално започваш военната си служба СЛЕД клетвата.
Или нещо отново неточно говоря?
М?
Ама дай да търсим ново теле под вола - това е твоят манталитет, защото отклоняваш в какви ли не посоки, само и само да притъпиш ЛЪЖИТЕ, В КОИТО КОНКРЕТНО СИ УЛИЧЕН И СА ЛЪСНАЛИ.


~ За последните ти глупости, ще репликирам както много пъти:
- Нито ти, нито който и да е ми храни семейството, че да ми държи сметка аз какво време прекарвам тук! Така ли е?
Също:
- Няма ли резон човек, който работи с компютър в минимум 80% от времето си (което ще рече поне по 8 часа дневно и ЕЖЕДНЕВНО), да е много повече "тук" от такъв, който не работи с компютър?
Сметка ли ми държиш или това, че съм активен тук нещо доказва по купищата твои/ВАШИ ЛЪЖОВНИ твърдения?
Прави ме дебел?
Прави ме охранител?
Позиционира ме в Бусманци?
В "Билла"?
...
М?


И накрая отново ще те попитам:
Това тук
http://starforlife.blog.bg/lichni-dnevnici/2018/08/19/poniaoga-se-ebavam-s-trolovete-blog-byg-e.1623523
питбул ли е, ЛЪЖЕЦО?


ПС: Венци... Ако не съм аз - ще е някой друг, който ще ви комплексира и когото ще се опитвате да маскарите. Просто трябва да е ТУК.
Така беше преди Марин (Турбото)...
Така беше Пискова...
Другият, третият, петият.
Всички тези според вас бяха лъжци, защото нямат право да са тук, където вие се опитвате да валидирате това, което ви отсъства.
Всички.
И всички все лъжат за всичко.
Само вие праведните.
цитирай
48. starforlife - И всъщност, бях решил одеве да ти го спестя, но няма, защото не заслужаваш.
30.04.2020 10:19
Погледни се:
В края на 46-ти коментар, ти необразованяко написа:
...
И комай съм от редките случаи, защото повечето тук сте вундеркинти , със скъпи возила и имоти, колекции и солидни акционери. Браво, но защо клечите денем и нощем в блога. Ето това ниското ми АЙ КЮ не схваща?

- Пише се "вундеркинД" и това не е издребняване, защото грешките ти са постоянни и перманентни и именно такива неща разкриват Интелекта - тези, които не може да скрие човек, защото са част от същността му. При теб - ниската степен на познаване на езика ни, но това не ти пречи да се пудриш чужди, че си знаел, НЕОБРАЗОВАН ДИЛЕТАНТЕ.

- Изложи се като кифладжия и тогава спрямо акциите от "Градус", но това не ти пречи да продължаваш да дюдюкаш за тях в тъпите си идиотии, които смяташ за "фина ирония".
Или не беше така?
Или не се прояви тогава като пълен дилетант в областта, в която имаш научна степен?
ТИ СИ ПОЗОР ЗА ЧОВЕКА КАТО ЛИЧНОСТ ВЪОБЩЕ, ВЕНЦИ!

П О З О Р !
цитирай
49. get - До 37. vencivaleri1951 - Хей подполковник ... Не ми хей"кай, а се дръж КАТО ЗРЯЛ И ПОЧТЕН С АВТОРИТЕТ - МЪЖ !?!!
30.04.2020 11:06
vencivaleri1951 написа:

- Хей подполковник, недей със свирката..

Никак никакви рекорди не съм поставял, слънце и кръст не съм правил. Репликата ми бе насочена към колегата ти ,,обърнало палачинката,, ченге Коритаров , който плачеше за някаква гонка е ТП то която принудила рода и приятели да го освободят от казармата след като инсценирал епилепсия. Ожалих го и си спомних за ,,лайфа,, който карахме в ШЗО всяка сутрин бягайки, всеки месец ,два 40 км марш на скок, строеви, занятия и прочие. Как гледахме и завиждахме на кечаджиите които уж строежа нещо си в школата, а още в петък следобяд ги пускаха за уикенда и направо ни се подиграваха. Та споменах че бягахме всяка сутрин по 8 км и трябваше да свършим зарядната и се подготвим за проверка за час. Нищо повече.


В рамките НА ШЕСТ ДНИ ... ДЕЛИКАТНО, та дано се сетиш САМ ДА СЕ ПОПРАВИШ ... ти поставях ВЪПРОС?
А) Да не си служил В СПОРТНА РОТА
Б) Да не си бил от отбора на България "олимпийски надежди"
В) Да не би ДА БЪРКАШ - досежно ЦИТИРАНИТЕ НОРМАТИВИ ... А ти взе да ми се ОБЯСНЯВАШ ... ПРОДЪЛЖАВАЙКИ НАГЛО ДА ЛЪЖЕШ - Аз и ОСТАНАЛИТЕ ВЗЕМАХМЕ БЕГОМ ОСЕМ КИЛОМЕТРА - Като бяхме с НОРМАТИВ: 1/2 часа?
Г) Поясних, че като МЛАДЕЖ (тоест до 23 год.) - СЪМ УЧАСТВАЛ В СЪСТЕЗАНИЯ - дистанция ДЕСЕТ КИЛОМЕТРА - Ти пак продължи ДА НАСТОЯВАШ В ЛЪЖА ТА СИ ?

- Венци НЕ МЕ ИНТЕРЕСУВАТ МНЕНИЯТА ТИ - ЗА ПОДОБНИТЕ НА ТЕБ, КАТО ПРОИЗХОД ... Коритаровци Инджевци ... Владко-живковци ... ИНТЕРЕСУВА МЕ, КОГАТО ЕДИН интелектуално и възрастово ЗРЯЛ ЧОВЕК - ГОВОРИ?
- Това ДА Е ИСТИНА ? ... което при теб В ИНТЕРЕС НА ИСТИНАТА - НЕ СЕ НАБЛЮДАВА!!

- С лъжлив-АРГУМЕНТ(антитеза) - НЯМА КАК ДА ОБОРИШ лъжливо-ТВЪРДЕНИЕ(теза/предикат логически) ... само ОЩЕ - ЩЕ СЕ ОПОЗОРИШ !!!!
- Което ПРАВИШ И ПОНАСТОЯЩЕМ - В ПОСЛЕДНИЯТ СИ КОМЕНТАР!
цитирай
50. librarian - Стар, следа боксовия ти рунд от вчера и се включвам сега, защото се надявам да си приключил! :-)
30.04.2020 11:46
Зная, че не си от хората, които се влияят от чуждо мнение, но не ти ли е под достойнството? Та вие изобщо не сте равни, Стар! Все едно боксьор тежка категория да се гаври с такъв от категория перце! :-):-) Зная, сега аз пак ще съм твой клонинг, но това с нищо не променя наблюдаваното тук: На всяка твоя подкована с доказателства контра, опонентът ти отвръща с уклончивост или отклоняване на темата в други посоки, където отново попада в клопката на видимите за всички негови лъжи.
Г-не, към vencivaleri1951 се обръщам, Вие сигурен ли сте, че не сте хлапак на 6 годинки? Такива плоски разсъждения и толкова безчестно отношение аз не мога да приема, че е възможно при мъж и то на възрастта на баща ми!
цитирай
51. librarian - Стар, добре беше "зациклил" на тема библиотека и готини книги.
30.04.2020 11:47
Защо трябва да се отклоняваш от правия път? :-):-) Защо трябва да се цапаш с подобни изяви? Знам, болезнено е да лъжет по твой адрес и да твърдят, че точно ти си лъжеца, но това никога няма да свърши, особено тук, в блог.бг.
Затова следвай ПЪТЯ си, човече. А той е да създаваш красота и поводи за замисляне. Поне според мен.

Поставям ти 17 + и оставам в очакване на нов постинг с книги, а не препирни, с които няма да промениш такива, които не ги е променил самия живот и уроците в него.
цитирай
52. starforlife - ~
30.04.2020 12:42
~ 49. get
Гет, забравяш с кого разговаряш.
Да ти напомням ли или ще прочетеш отново заглавието на постинга?
Аз (като човек който и в момента много тича, но предимно на пътечка във фитнеса вече) смело твърдя, че 8 км. НЕ могат да се пробягат от войник за по-малко от 40, дори 45 минути. И тук не говоря за единично пробягване, а за всекидневно, защото за разлика от спортистите, тогава не се получава влизане в "режим", а психологически стрес за организма: той не може да преодолее травмата (буквално, затова няма кавички) от десетки проблеми (например мазолите по краката от кубинките) при войнишкото бягане.
Венци живее във филм. Просто се сменя лентата: Днес е "Рамбо", утре е "Танцувахме сред магнолиите на лунна светлина" (последното го измислих - ха ха ха).


~ 50. и 51. librarian
Спокойно, Биб. Има време за всичко.
Както виждаш - аз не се занимавах с въпросния седмици.
Прочетох обаче поредните му лайна по мой адрес при Радо (getsman1, когото напомням, че приканвам клонингите ми - ха ха ха - да посещавате когато можете) и реших да взема отношение.
Е... Той празнословеше тогава както винаги.
Аз НА МОМЕНТА бръкнах в сейфа си, извадих книжката и снимах.
Резултатът ли?
Видя се още по-красноречиво ЛИЦЕМЕРИЕТО му, защото оспорва дори снимките. Как иначе да се разбира това, че твърди, че видите ли генералисимус трябва да си, за да получиш 50 дни наградни?
Ама иначе да види каквото и да е с очите си (акциите от "Градус", за които се излага като кифладжия примерно) - ма как бееее, та нали ще пропаднат опорните точки.
Така, че...


Така, че хей сега ще избацам нова ебавка с въпросния, а Книгите ще починат малко.
Ха ха ха
цитирай
53. get - До 52. starforlife - Хайде стига сме се гъбаркали с "добрия войник Швейк"-Вен.иту, щот започва да става ГАДНО - ЩОТ ?
30.04.2020 14:45
starforlife написа:
~ 49. get
Гет, забравяш с кого разговаряш.
Да ти напомням ли или ще прочетеш отново заглавието на постинга?
Аз (като човек който и в момента много тича, но предимно на пътечка във фитнеса вече) смело твърдя, че 8 км. НЕ могат да се пробягат от войник за по-малко от 40, дори 45 минути. И тук не говоря за единично пробягване, а за всекидневно, защото за разлика от спортистите, тогава не се получава влизане в "режим", а психологически стрес за организма: той не може да преодолее травмата (буквално, затова няма кавички) от десетки проблеми (например мазолите по краката от кубинките) при войнишкото бягане.
Венци живее във филм. Просто се сменя лентата: Днес е "Рамбо", утре е "Танцувахме сред магнолиите на лунна светлина" (последното го измислих - ха ха ха).



- Той ТОЛКОВА Е "СЛУЖИЛ" - колкото аз съм свирил "солист" на Варненската филхармония?

Не виждаш, че ВЪПРЕКИ ДЕЛИКАТНИТЕ МИ ПРЕДУПРЕЖДЕНИЯ ... продължава и продължава - да се оплесква във все по-нови лъжи - като тази?

vencivaleri1951 написа:

... карахме в ШЗО всяка сутрин бягайки, всеки месец ,два 40 км марш на скок, строеви, занятия и прочие. Как гледахме и завиждахме на кечаджиите ...


Само ЗА ДВЕ НЕЩА ЩЕ ГО ПИТАМ - и ще му лъснат петалите на ДЮСТАБАНЛИЯ-ЛЕКОАТЛЕТ :))) ?
А/ Знае ли защо се вика МАРШ-НА-СКОК ?
Б/ Колко вида-дистанция СА МАРШОВЕТЕ(на-скок) ОТ ВРЕМЕ, когато СЛУЖЕХМЕ В БНА-то ?

А/ три километра;
Б/ пет километра;
В/ десет километра ... тук пропускам още доста дистанции
... и стигам до неговото
N/ твърдение за ЧЕТИРИДЕСЕТ КИЛОМЕТРОВ "марш-на-скок" с ПЪЛНО БОЙНО СНАРЯЖЕНИЕ (колко килограма) ... СЪЕТВОТНО С НОРМАТИВ ВРЕМЕ ?!
- Щот аз по силата полученото ми ПЪРВО ОБРАЗОВАНИЕ ... съм учил за КОМАНДВАЩ до БАТАЛЬОН! Та бях длъжен ДА ЗНАМ НОРМАТИВИТЕ ... тъй като ЩЯХ ДА ЛОВЯ "ВРАЖЕСКИТЕ ДРФ" с подчинените ми ... да им ЗНАМ на "турци" и "гърци" НОРМАТИВИТЕ ЗА "КОМАНДОС" ?! :))
цитирай
54. vladtepes - Презоградски отпуски
30.04.2020 16:09
Не виждам да са ползвани презоградски отпуски до 24 часа, във военната книжка има такива страници.
цитирай
55. starforlife - ~ 54. vladtepes
03.05.2020 16:24
Виж сега, пич... Ще си призная. Не зная какво е това "презоградски отпуски". Предполагам е старото наиманование на "гарнизонен отпуск", разсъждавайки в/у това, че "презоградски" може би идва от "през оградата" - хах.
Смешно е и сигурно е невярно, но така постъпва интелигентния човек: Когато не знае нещо, а и вече Гугъл не може да му го обясни (крайно набързо, без да задълбавам, се опитах да разбера какво е) - той се опитва да разсъждава в/у нещото.

Ако това е еквивалентът на въпросните "гарнизонни", то от снимките и после в коментар, е видно, че такива има и са доста голяма цифра.
Това вече са онези пускания, за които Венци говори, че са понеже армията издишала финансово.
Но 44-те дни (а те са и повече) са факт.
Факт е и 20-те дни полагаема.
10-те дни от кръводаряване.
И така лека полека си идват до 190-200.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: starforlife
Категория: Лични дневници
Прочетен: 2590101
Постинги: 1153
Коментари: 16834
Гласове: 13882
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031