Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
09.05 09:12 - Пет пръста за блоговите русофилистици, от които ще свия четири
Автор: starforlife Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1771 Коментари: 51 Гласове:
29

Последна промяна: 09.05 09:42

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
image
image
image
image
image

image
image
image

image
image
image
image
image

image
image

image
image
image


image








Тагове:   9-ти май,


Гласувай:
31
2



1. starforlife - Добро утро, Уважаеми Зрители. Не спите, нали?
09.05 09:15
А такааа.

Сега...
Понеже се прибрах отново от Волуяк у Бусманци, та допълних постинга с някои текстове, които когато го направих преди дни, не бях включил.
Сами разбирате, че този мой постинг е ебавка със заслепените русофили на блога, които не искат и буквичка да прочетат и възприемат от фактите, които цял свят им навира в очите, а си знаят набитото от Партията с годините, промило мозъка им до степен на олигофрения.

Човек се ражда, за да се учи цял живот, драги русофилистици. И най-вече да се учи от Грешките си.
Само вие сте от този тип идиоти, които винаги са ме удивлявали с това, че при все очеизвадните грешки и последствията от тях, които в една или друга степен засегнах в този постинг, си мислите, че всичко знаете и най-вече, че това е правилното по всички въпроси, и не искате да мръднете поне йота напред, възприемайки това, което Времето, този най-безпристрастен Съдник, отрежда.

Затова (една дума в случая, да го знаят вашите така "образовани" кумири), с втората песен от трите клипа в постинга:
ПОКЛОН ПРЕД ПОДВИГА НА РУСКИЯ ВОЙН, СРАЖАВАЛ СЕ И ОТДАЛ ЖИВОТА СИ В ИМЕТО НА НЕЩО, ЗА КОЕТО МНОГО МАЛКО СЪВРЕМЕНИ ВОЙНИЦИ БИХА ГО НАПРАВИЛИ ТАКА САМООТВЕРЖЕНО И ГЕРОИЧНО!


Третата песен ли?
Тя е поздрав за приятелите ми тук, в блога, и същевремено ебаващо намигване към онези, които продължават да славят идиотията не на Идеите на социализма, а тяхното претворяване в дела и резултатите, които буквално погубиха цели едни поколения в половин Европа, че и други точки по света.

Докукане, изродиии.
Утре очаквайте постинг, в който ще ви покажа книгите, които най-умната жена в света ми подари когато минах изпита от 20 теста, на базата на който се определя АйКуКуто в "Менса".
цитирай
2. starforlife - А, да, щях да забравя...
09.05 09:32
Понеже русофилистиците ще оспорят фактите за местата до 1917-та и тези през 80-те години на миналия век...
И аз естествено няма да влизам в спор с тях, не за друго, а защото виждате последната снимка, нали така? И си "превеждате" заглавието на постинга, нали така?
Освен това, понеже същите (русофилистици) ще задюдюкат какво е сега и какво направи Путин...
Та да кажа:
Буквално онзи ден се "самоуби" един от най-богатите руски милиардери. Име и история на натрупване на богатството му да цитирам ли или сами ще го намерите с помощта на "руския" Гугъл, дал шанса на някои кръгли идиоти да се осмеляват да изпълзяват от дупката на невежеството си и ни разсмиват да речем с пъпкуването си със заучени думи, фрази, факти (често "факти") и прочие?
Ма много се самоубиват тези щастливи "победители" бреееее!
И все когато не падат от прозорци - с по ТРИ куршума в главата - почеркът на Кремъл още от времето на Ленин.
цитирай
3. vmir - Привет, Жоро,
09.05 10:35
преди повече от месец, когато Русия все още беше някъде около стотното място по брой на заразените, а нашите русофилистици ревяха, че карантината у нас не трябвало да важи за Гадев на Червения площад на 9.05., пресметнах, че парад няма как да има и даже го писах тогава няколко пъти в блога на Гетманс.

Не приемам дрънканици на средства за убиване по никакъв повод и вярвам, че това е примитивен израз на низки страсти и наивен начин да се имитират несъществуващи възможности. Истинската сила никога не е била съвместима с парадирането, обратното - силата не се нуждае от плашене на опонента, целта на което е той да се откаже от собствената си реална сила.

Заради чудовищните човешки загуби през ВСВ, на СССР беше признат огромен морален актив за победата над националсоциализма. Но този актив беше кощунствено експлоатиран и похабен в опитите за налагане на тоталитарен интернационалсоциализъм, сходен с националсоциализма. Със загубата се изгуби и разликата между фашизъм и комунизъм, в която активистите на тоталитаризма се вкопчиха като удавници за сламка. А упорството им предизвиква логично опровержение на уж ценностната им мотивация и разкрива користта на насилствените им и клеветнически методи за обсебване на властта и злоупотребата им с наивните вярвания на част от измамените от тях.
цитирай
4. starforlife - ~ 3. vmir
09.05 10:56
Понеже аз отново си бачкам, без ЛИЦЕМЕРНО да ме е еня нито за вчерашния Ден на Победата на Европа... Който като трезвомислещ човек повече припознавам като такъв спрямо подебата над хитлеризма (НЕ над Германия - Германия ПОБЕДИ и винаги ще е Побидител, защото е страна на хора на Дисциплината, Мисълта и Действието)... Та се включвам.

Любо, дори само принципите на Гаусовото разпределение предполагат по начало, че Русия ще страда много от коронавируса и за парад е идиотско дори да се сънува. Но някои още тогава изпратиха Радев именно, защото не са хора на трезвото мислене и то пречупено през Интелекта като такъв въобще, а на помпозността и то пречупена през призмата на комплексите.
Е... Резултатите са налице по този въпрос: Само САЩ са пред Русия в момента по брой на заразяване, а скоро втората ще ги изпревари по броя на смъртните случаи.
Но това "не е" важно - коронавирусите винаги са били наоколо, понеже знаеш, са една от разпространените фамилии вируси - ще отмине.
Въпросът е какво беше преди пандемията и какво ще е след нея.
Аз смея да се надявам и да твърдя, че Западът ще преосмисли чисто икономически-прагматичното си отношение към Китай и няма да допусне повече да попада в такава ситуация. Както съм и сигурен, че ще успее, защото при все в този вид държави (така нареченият Запад), функцията на държавата да не е тоталитарно-върховна над... Бизнеса да го нарека най-общо, над частната собственост и правото на всеки да се реализира до максимума на осмеляването си, този Запад се си извади поуката дори в лицето на същия този най-общо казано Бизнес.
Тоест, ще имаме отново прагматизъм и логичност в действията. Дълготрайна политика, а не краткосрочни и особено пък фанфарно-пропагандни глупости.

При Русия...
При Русия за съжаление дори в условията на въпросната пандемия... Която нали знаете, че съм не просто на мнение, че е доста преекспонирана, но това го казвам в различна светлина, отколкото почитателите на конспиративните теории биха го приели, а мога да изложа дори факти в конкретни и реални примери... Се видя, че животът (на обикновените хора) никога не е бил приоритет и частните олигархични интереси отново са както винаги на първо място.
То не беше фактът, че се търгуваше с живота на обикновения руски народ за сметка на пандемията...
То не беше фактът дори, че може би, ако не бяха именно ветераните от войната, Путин нямаше да отмени въпросния парад, само и само...
Само и само какво? Да се пъчи пред Запада?
Хаааааа ха ха ха Че то е смешно просто!
Смешно откъдето и да го погледнеш.
Смешно с това, че няма нормален човек в Русия, който да не осъзнава къде е Западът и къде Русия.
Смешно с това, че няма нормален човек в Русия, който да не мечтае или най-малкото да не е готов веднага да я напусне и отиде да речем в "победена" Германия.
И младите хора го правят! Постоянно! И изобщо не с мисъл някога да се върнат в Русия, при "хубавото" и "победителите".
И в тази светлина са много смешни изцепки от рода: "Направихме го веднъж, бихме могли да повторим!".
Направихте го, ама друг път. Германия не успя с/у половината свят, та вие ли ще успеете (с "подкрепата" на един Китай и някоя и друга незначителна част от човечеството. Всъщност, каква подкрепа от Китай? Китай не е Партията му. Китай е Народът, както е при всяка държава по света, а китайският труженик не би воювал с цял свят - биха го правили само партийните идиоти, подобни на тези в Кремъл).
Та, кой ще повтори? Шепата олигарси? Или треперещите от немощ старушки?
Къде ще е младият руснак, който казахме, че копнее за въпросния Запад? Ще вдигне ръка с/у Мечтите си?
Отсреща младият ще застане зад водачите си и въпреки, че няма да е така мотивиран и готов на всичко, ще защитава правото си да съществува в условията, към които се стремят всички, а не тези условия да бъдат претопени от некадърни, крадливи примати.
Е това Русия да повтори "победата" си - нама как да стане.
Русия може да повтаря само краха си.
Защото, ако например по времето на космическата надпревара САЩ са отстъпвали пред СССР и дори да речем е имало сегрегация спрямо чернокожото население, сега САЩ са на светлинни години в областта пред и всички в държавата имат еднакви шансове за Успех и Просперитет... То в сегашна Русия думата Наука е изпразнена откъ смисъл, а успехът на успелите в 99% от случаите се дължи на една най-обикновена експлоатация на природни ресурси и то в условията на абсолютна сегрегация на целия Народ спрямо Кремълската олигархия, която реално благоволява кой да е успял и кой не и непослушните се "самоубиват".

И, ако някой русофилистик не е съгласен, нека ми цитира имена на успели хора в Русия от Наука, високи технологии и прочие, и спрямо всяко име (което няма как да изсмучете от пръстите си) аз ще ви цитирам по 50 имена от "мерзките" САЩ, 10 от "победена" Германия и поне по 5 от всяка една западна държава.
Парад на Победата?
Победа да, имало е и както казах: ПОКЛОН ПРЕД РУСКИТЕ ГЕРОИ!
Но отдавна този парад в Русия е Парад на Глупостта!

В държавите, в които "победителите" мечтаят да учат, работят, ЖИВЕЯТ... И същите тези руски олигарси не само имат възможността, а и го правят без да ги е еня за помпозни празнодумия като Парад на Победата... В тези НОРМАЛНИ държави всеки ден е Парад.
Парад на Свободата да стигнеш дотам, докъдето се осмелиш да се трудиш, за да успееш.
Ето това е Парад.
А не просташкото дрънкане на НЕЕФЕКТИВНИ и ФАНТАСМАГОРИРАНИ оръжия.
цитирай
5. petgrig - Гепи лапата
09.05 11:45
за поста!
цитирай
6. vencivaleri1951 - Жорко,
09.05 12:12
Първо ще ти докладвам , че на лични няколко човека ме ,,освиркаха,, , и причината беше поздравлението ми защо името ти. Имаше и Фили и фоби сред укорилите ме. Казаха, че съм,, клекнал,, пред теб за да ме ,, щадиш,, в изцепките си.
Но празникът ти мина, и ти си оставаш същият мъж, вече на възраст, но не пораснал . Последното не е лошо , когато обаче не е проява на инфантилност .
Свил си, четири пръста, ама защо си оставил прав най- мекият? Защо разсъждаваш като тези от личните ми съобщения? Те не могат да разберат, че има граници ,които не се преминават. Ако нямаш сила да прочетеш някого с празника деня му/рожден, имен ден, помен.../ то поне не злослови на този ден за него. 9 ти май е свят празник за стотици милиони хора.../ За моето семейство също - трима участват във войната/ Аз те поздравявам за твоя ден, ти ми показваш ,,ревматоиден,, пръст.
Това е разликата в трапезите и кварталите за които съм писал. Може не дивизия, фронт да ръководиш в мислите си, но действията ти са на примата от картинката която показваш.
Да , Русия три пъти е вадила Европа от ,,горната,, шведи, французи, германци и три пъти Европа е приписвала след години победите за себе си.
А отговорът не е труден. Къде бяха дислоцирани войските на съюзниците когато над Райхстага бе сложено червеното знаме с петолъчката.?
И година преди това французи, не бяха ли съюзници на германците, а англичани натикани в мазетата.
Няма трагедия, лична или колективна в Русия която да не стопли гадните Ви душици фински. Когато посягат на себе си видни личности на Запад, то е свободен избор на свободни хора. Когато се случи в Русия, то е дело на Путин.
А истината е че на Север депресията е по осезаема, и най много самоубийства има в най заможните обществс- скандинавските. Най малко в Африка.
цитирай
7. cortana - И тук се включвам аз, най-секси и умничкият клонинг :):):) на Смарти!!
09.05 12:15
По постинга и коментарите под него мисля, че няма какво да задигам като пиар. :):):))) Само слепец не би отчел не само отношението на Смарти към естетиката и красивото, а и към истината в най-непредубедената 'и и основаваща се на факти и логично мислене форма. :):):)
Затова вземам калкулатора и започвам да смятам цената на парцалите, които Жоро се опитва да ни представи тук за книги и то качествени. :):):)))
АНА КАРЕНИНА - 32 лв.
ВОВА, ВОЛОДЯ, ВЛАДИМИР ПУТИН - 30 лв.
САМОДЪРЖЕЦЪТ ПУТИН - 15 лв.
РУСКИТЕ ХИБРИДНИ ВОЙНИ - 16 лв.
ЗЛАТОТО НА ПАРТИЯТА - 35 лв.
ИЗКУСТВЕТО НА ВАЙНАТА - 7 лв.
ИЗКУСТВОТО ДА ПОБЕЖДАВАШ - 6 лв.
32+30+15+16+35+7+6=141 лв.
Оставете настрана, че 'парцалите' е видно в какво състояние са, а не както се опитваха да твърдят някои, но и Жоро пак е дал 1/7 от билла охранителската си заплата за тези 'парцали', които да се търкарят в мазето му!! Глупак!! :):):)))
цитирай
8. cortana - :):):)))
09.05 12:17
vencivaleri1951 написа:
Първо ще ти докладвам , че на лични няколко човека ме ,,освиркаха,, , и причината беше поздравлението ми защо името ти. Имаше и Фили и фоби сред укорилите ме. Казаха, че съм,, клекнал,, пред теб за да ме ,, щадиш,, в изцепките си.
Но празникът ти мина, и ти си оставаш същият мъж, вече на възраст, но не пораснал . Последното не е лошо , когато обаче не е проява на инфантилност .
Свил си, четири пръста, ама защо си оставил прав най- мекият? Защо разсъждаваш като тези от личните ми съобщения? Те не могат да разберат, че има граници ,които не се преминават. Ако нямаш сила да прочетеш някого с празника деня му/рожден, имен ден, помен.../ то поне не злослови на този ден за него. 9 ти май е свят празник за стотици милиони хора.../ За моето семейство също - трима участват във войната/ Аз те поздравявам за твоя ден, ти ми показваш ,,ревматоиден,, пръст.
Това е разликата в трапезите и кварталите за които съм писал. Може не дивизия, фронт да ръководиш в мислите си, но действията ти са на примата от картинката която показваш.
Да , Русия три пъти е вадила Европа от ,,горната,, шведи, французи, германци и три пъти Европа е приписвала след години победите за себе си.
А отговорът не е труден. Къде бяха дислоцирани войските на съюзниците когато над Райхстага бе сложено червеното знаме с петолъчката.?
И година преди това французи, не бяха ли съюзници на германците, а англичани натикани в мазетата.
Няма трагедия, лична или колективна в Русия която да не стопли гадните Ви душици фински. Когато посягат на себе си видни личности на Запад, то е свободен избор на свободни хора. Когато се случи в Русия, то е дело на Путин.
А истината е че на Север депресията е по осезаема, и най много самоубийства има в най заможните обществс- скандинавските. Най малко в Африка.

Другарю Венци, нали според Вас аз съм самият БОЖЕСТВЕН :):):))) Жоро, та ще си позволя да Ви репликирам.
Но ще го направя само спрямо началото и края на коментара Ви.
..... Спрямо началото: И Вие това го смятате за нормално, така ли??!! Някой да приема Вашата ЧОВЕЩИНА да поздравите дори опонента си по повод празника му??! 'Ммммм?' :):):) Това нормално ли е според Вас и Вие на такива ли хора симпатизирате, какини Кофичковци, които показаха комплексите си дори тогава??! 'Ммммм?'
..... Спрямо края: Да, хора се самоубиват постоянно и навсякъде по света. Но интересно защо в Русия това като процен е огромен спрямо въпросния свят и почти винаги по-'обществените' 'самоубийства' са ВСЕ противници на Путин и Кремъл??!!
Както Жоро го казва в коментар, назовете ми имена на самоубили се ЗАМОЖНИ И ЗНАЧИМИ КАТО ОБЩЕСТВЕНИЦИ имана на самоубили се хора 'в скандинавските страни' и да видим срещу всако име, което едва ли ще съумеете да докарате до повече от 2, 3 по колко ще поставим в Русия. 'Ммммм'??
СЛЕД ТОВА НЯМА ДА ЗАБРАВЯМЕ ДА СЪПОСТАВИМ КОЛКО ОТ БОГАТИТЕ И ПРОЧИЕ ХОРА СА СРЕЩНАЛИ 'САМОУБЕЙСТВОТО' СИ С ПО ТРИ КУРШУМА В ГЛАВАТА!!!!! :):):)))
цитирай
9. cortana - ПП:
09.05 12:28
И, другарю Венци, поне при най-'фината си ирония' проявявайте грамотност.
В случая 'най-мекиЯ', не 'яТ'.
А иначе, Жоро го е казал прекалено точно: Постингът е е.авка и то не персонална спрямо когото и да е, а щоми Вие сте се припознали в нея, както казва какиният 'ми припознали сте се, припознали'. :):):)
цитирай
10. starforlife - Корти... ЪС, кранто! Ха ха ха
09.05 12:41
В смисъл зОпри сА МА! Хааааа ха ха ха
Няма смисъл просто.

А ти, Венци, ще ме прощаваш, но като винаги, коментираш само това, което ти изнася и мислиш, че с патетизма си ще настроиш този или онзи против мен.
Взе отношение да речем по 'самоубийството', но защо така удобно (и лицемерно - и лицемерно) пропускаш факта, че:
- Първо: Милиардери се самоубиват ама мноооооооооооооооооооооого-много рядко, да не кажа, че историята НЕ ПОЗНАВА такива случаи или, ако познава, то за цялата нея, "историята", чети ВРЕМЕТО, бройката ще е В СТОТИЦИ ПЪТИ ПО-МАЛКА ОТ ТАЗИ НА РУСКИТЕ ТАКИВА И ТО ВСЕ, ПОВТАРЯМ, В С Е, ПРОТИВНИЦИ НО ПУТИН И ПРЕДИШНИТЕ РУСКИ ДИКТАТОРИ И РЕЖИМА ИЛИ ПО-СКОРО ЗАПОЧНАЛИ ДА СИ ПРАВЯТ ОГЛУШКИ.
- Второ: В светлината на последното отгоре, при първото: В Русия АБСОЛЮТНО ВСИЧКИ ПРЕУСПЕЛИ ХОРА, СА ГО НАПРАВИЛИ ПЪРВО НА БАЗАТА НА ЕКСПЛОАТИРАНЕ НА ПРИРОДНИ РЕСУРСИ! АМА АБСОЛЮТНО ВСИЧКИ! И ВТОРО, СА ГО НАПРАВИЛИ С БЛАГОВОЛЕНИЕТО И ПРОТЕКЦИЯТА НА КРЕМЪЛ И СОТВЕТНИТЕ ЗАДЪЛЖЕНИЯ, ПРОИЗТИЧАЩИ ОТ ТОВА!
Тоест, ти отказваш да цитираш ИМЕНА, а си знаеш своето патетично, ЛЪЖЛИВО и ЛИЦЕМЕРНО дюдюкане, а спрямо него могат да бъдат цитирани СТОТИЦИ КОНКРЕТНИ ИМЕНА!
Докато казах, ти я цитираш 2-3, я не.

СХВАЩАШ ЛИ ОГРОМНАТА РАЗЛИКА?
Едно е човек да е направил милиардите си от Наука, високи технологии, ИНТЕЛЕКТ въобще...
Друго е да е на гърба на ПРИРОДНИ РЕСУРСИ, КОИТО ПО КОНСТИТУЦИЯ СА УЖ СОБСТВЕНОСТ НА НАРОДА.
Е да де, ана нещо този народ ГОЛ, а не Царят му.
цитирай
11. starforlife - Всъщност, и от мен един послепис:
09.05 12:47
Венци, НЯМА случай, при който аз да съм ти се извинил за едно нещо или да съм те поздравил (и двете неща са се случвали и то не веднъж и дваж, не можеш да го отречеш) и някой да ме е укорил за това.
Просто няма такъв случай!

Така, че, сам си прави сметка за "мат'ряла" който харесваш ти и този, който се нрави на мен.

Не на пососледно място ще кажа и друго:
НЯМА КАК ПОВЕДЕНИЕТО МИ КЪМ ХОРА, КОИТО ПОСТАВЯТ НА ПЪРВО МЯСТО ЕДНА ИДИОТСКА РУСИЯ ПРЕД СОБСТВЕНАТА СИ БЪЛГАРИЯ, ДА БЪДЕ ПОВЕДЕНИЕ НА УВАЖЕНИЕ!
ПРОСТО НЯМА КАК.
Може да бъде както преди да ви впрегна поведение на безразличие, но не и на уважение.
Дори самият ти подсказваш за това как да те репликирам и по друг начин с очеизвадното:
Гергьовден е национален празник и Ден на Храбростта и Българската Армия.
БЪЛГАРСКАТА!
Никой от ВАС, тези, за които говориш, че ти отправили критика за поздрава до мен и името ми, което само по себе си е 300 пъти по-просташко от какъвто и да е мой НАРОЧЕН език спрямо ВАС, не съм го видял ПРЕЗ ГОДИНИТЕ да величае поне малко тази дата. Няма значение каква е Армията ни - НАША Е! БЪЛГАРСКА! РОДНА!
А колко пъти на този ден, днешният, съм виждал подмокрянето ВИ пред "мощта" на Русия.
Само да не беше короната и да имаше Парад... Какви въшки щяхте да сте. Надуващи се като свински пикочни мехури в тръни.
ПФУ!
Пълни... знаете какви, нали?
Така, че - уважението можете да си го самонаврете в продажните задници.
Ако не ще ви кефи или ще ви боли - наврете го в онези задници, които облизвате, с петолъчката.
Трапезите и кварталите също си ги наврете там.
Място със сигурност има, нищо, че моят бил според вас трътлест.
Дееба ваш'та льольовска лицемерна семка, дееба.
Като искате да се подмокряте днес и лицемерно да ви поздравяват от вси страни - друм, е я де е Раша.
Ама не би, м?
(Особено капути като ТантУров.)

И последно, ПС в ПС-а:
Венци... Аз не съм тук от вчера.
Хайде да мога да покажа ДЕСЕТКИ постинги на тази дата, които да не са "различно-трапезни и различно-квартални" според теб.
Тоест, опираме до това, че опитите ти за вменяване какъв съм или какъв не съм... Какви са "трапезата ми" и "кварталът ми" или не са... Проумей, че не вървят пред непредубедените блогъри, защото те за разлика от теб МЕ ПОЗНАВАТ.
Вижда се колко и кои съблогъри са ме поздравили за Празника ми, нали така?
(Не се вижда още колко съблогъри го направиха на ЛС или по други начини.)
Дали спрямо някого от тях, някой от идиотите, позволили си да те критикуват заради поздрава ти към мен, си е позволил същата идиотия, м?
Не, нали така?
Тоест, ето фактът, че агитката ВИ е смотаняшка и е точно тази, която прогони толкова хубави хора оттук.
Просто агитка на лицемери, комплексари и интриганти.
цитирай
12. get - - Стоименов още и "starforlife" ... Защо да губим време да обсъждаме ВЕНЦИВАЛЕРИЙ ... пламенният ?
09.05 13:20
... защитник на едно БОЛНО ОБЩЕСТВО, от там ДЪРЖАВА и ДЪРЖАВЕН ГЛАВА + АДМИНИСТРАЦИЯ ?!

Кратък увод - което съм взел и предавам на руски от техен вестник?
Цитат:

"- ВЛАДИМИР ПУТИН: ДемократЪ-РАЗВЕДЧИК?

Чекистское прошлое — а ПУТИН дослужился в свое время до подполковника КГБ и НЕ ПОКИДАЛ ЭТО ВЕДОМСТВО, ДАЖЕ КОГДА БЫЛ помощником проректора ЛГУ по международным вопросам,— НЕ ПОМЕШАЛО ЕМУ ВЛИТЬСЯ В КОМАНДУ ПИТЕРСКИХ ДЕМОКРАТОВ-РЕФОРМАТОРОВ, неформальным лидером которых с начала 90-х годов был Анатолий Чубайс. Тогда же Путин сблизился с Анатолием Собчаком и возглавил комитет по внешним связям мэрии Санкт-Петербурга. В этом качестве он участвовал в продаже гостиницы "Астория", курировал создание в Петербурге валютной биржи, BNP-Drezdner Bank (Rossija) — одного из первых иностранных банков в России.
Путин в Петербурге не задержался, в Москве он очень быстро сработался с Валентином Юмашевым и стал главным контролером (начальником ГКУ) администрации президента. Примечательно, что на этой должности он и не думал, как в Петербурге, скрывать свое прошлое разведчика.
КАДРОВАЯ РЕФОРМА ФСБ: ЛУЧШЕ МЕНЬШЕ, ДА В НЕСКОЛЬКО РАЗ
Борис Ельцин готовил Путина к новой должности. По его инициативе этим летом Путин вместе с начальником ФСБ Ковалевым ездил в составе единой комиссии во Владикавказ, где серьезно обострились осетино-ингушские отношения (накануне осетины захватили шестерых ингушей в заложники). За неделю до назначения Путина начальником ФСБ Ельцин своим указом обязал его руководить комиссией по подготовке договоров о разграничении предметов ведения между федеральными и региональными органами госвласти. Ельцину доложили о "любимом" вопросе Путина при подготовке различных документов: "А это законно?". Такой подход устраивает президента. Так что Путин, скорее всего, останется в этой комиссии и вернувшись в органы госбезопасности. (…) Тук спирам РУСКОЕЗИЧНИЯ АНАЛИЗ – В НАВЕЧЕРИЕТО НА ИЗБОРА НА ПУТИН – ЗА ГЛАВА НА ФСБ?
Някакси странно съвпаднало СЛЕД НАСИЛСТВЕНАТА СМЪРТ на елциновият противник ЗА ВЛАСТ – генерал Рохлин? Изключително силна фигура – тъй като, тогава ВСЕ ОЩЕ НЕКАДРИРАНАТА РУСКА АРМИЯ ПРЕДСТАВЛЯВАШЕ – СЕРИОЗНА СИЛА … ?
Но да видим КАКВИ БЯХА – ПОСЛЕДСТВИЯТА ЗА ТЕЗИ … КОИТО НА ПРАКТИКА СЕ ЯВЯВАТ „ЧЕТВЪРТАТА ВЛАСТ” при едно действително ДЕМОКРАТИЧНО ОБЩЕСТВО – ЖУРНАЛИСТИТЕ ?

Започваме от годината 1998-а, тоест от КОЯТО Владимир Владимирович П. – оглави ФСБ? … и отражението на това в/у здравето и живота … за КРИТИЦИТЕ-ЖУРНАЛИСТИ?
1. 30 января — Владимир Збарацкий.
2. 2 февраля — Иван Федюнин,
3. 6 апреля — Лира Лобач. Томская область.
4. 20 мая — Игорь Мясников.
5. 7 июня — Лариса Юдина,
6. 17 августа — Сергей Семендуев.
7. 24 августа — Анатолий Левин-Уткин
8. 27 августа — Мирбаба Сеидов.
9. 28 августа — Владимир Устинов.
10. 29 августа — Виктор Шамро.
11. 2 сентября — Фарид Сидауи
12. 4 октября — Галина Маштакова,
13. 30 декабря — Сергей Чечуго.
1999
14. 19 февраля — Геннадий Бодров.
15. февраля — Валентина Миролюбова
16. Николай Миролюбов.
17. марта — Андрей Поляков.
18. мая — Алексей Куланов.
19. июня — Вадим Руденко.
20. 30 августа — Любовь Лобода.
21. 27 сентября — Кристофер Риз (Christopher Reese).
22. 20 октября — Супьян Эпендиев,
23. 29 октября — Шамиль Гигаев,
24. Рамзан Межидов
25. Михаил Степанов-Молодов … да продължавам ли … до крайната цифра ДОБЛИЖАВАЩА СЕ ДО ДВЕ СТОТИЦИ … като ТОВА СА САМО УБИТИ ЖУРНАЛИСТИ … без тези СРЕЩУ КОИТО Е ИЗВЪРШВАНО ПОКУШЕНИЕ – СРЕЩУ ЖИВОТА И ЗДРАВЕТО ИМ – БЕЗ ЛЕТАЛЕН ИЗХОД ?!
цитирай
13. starforlife - Гет, тези всичките са се спънали и паднали през прозореца.
09.05 13:28
Аз бих могъл да ми цитирам 54 УБИТИ и то не с един куршум, че да става въпрос за самоубийство.
И то все хора с мастита охрана. Тоест, убива ги спецназ, а не някой заблуден куршум или просто завистник.
Убива ги НЕПОСЛУШАНИЕТО ИМ в даден момента спрямо далия им БОГАТСТВОТО Кремъл.
Богатство в 100% от случаите дължащо се на експлоатиране на това, което УЖ е собственост на Народа по Конституция.
Повтарям: 54 само бизнесмени, ами чисто политически противници?
При все, че то политиката в Русия никога не е била разделна от Бизнеса и ненапразно някой от големите съвременни анализатори определяше ДЪРЖАВАТА РУСИЯ КАТО КОРПОРАЦИЯ РУСИЯ.

И ПОДЧЕРТАВАМ, че тези "самоубийства" са САМО ОТ МОМЕНТА НА ВЪЗКАЧВАНЕ НА ПУТИН НА ВЛАСТ И ТО НА ПОКАЗАНО "САМОУБИТИТЕ" ОТ КРЕМЪЛ С КУРШУМИ, А НЕ НА "СЛУЧАЙНО" КАТАСТРОФИРАЛИ НАПРИМЕР.
Хайде Венци да цитира само две имена на богати скандинавци, м?
И да обясни защо при смърт от куршуми в главата над един изтрел, в Русия НЕ се дори започва разследване за десетки случаи, ако не е дело на Кремъл и властта, а се обявява за самоубийство и с това се приключва? М?


А иначе все пак и това да подчертая на Венци:
Вече беше казано в стил ЧерноПръцко: Ми припознал си се - припознал. Твоя воля.
Аз още в първи коментар, който ти разсеяно подминаваш и се насочваш да репликираш следващия, ама и него крайно избирателно, съм го казал, самоцитирам се:
ПОКЛОН ПРЕД ПОДВИГА НА РУСКИЯ ВОЙН, СРАЖАВАЛ СЕ И ОТДАЛ ЖИВОТА СИ В ИМЕТО НА НЕЩО, ЗА КОЕТО МНОГО МАЛКО СЪВРЕМЕНИ ВОЙНИЦИ БИХА ГО НАПРАВИЛИ ТАКА САМООТВЕРЖЕНО И ГЕРОИЧНО!

И нямам правото да се ебавам с това, че от дълги години, провежданият на тази дата парад в Русия е Парад на Глупостта и Лицемерието?
За това ли са загинали всичките тези РУСКИ ВОЙНИ?
За хора като изброените в откъса, който изнесох от книгата "Златото на партията"?
ПФУ!
цитирай
14. starforlife - Всъщност, Гет, ти ме съветваш да не се занимавам с Венци, но...
09.05 13:58
... но думите ми по-горе за КОРПОРАЦИЯ РУСИЯ, а НЕ държава, ме присеща, че бих могъл да цитирам над 20 имена на ПАРТИЙНИ лидери от времето на СССР и техните сметки като сума и банка, в която са изнесени. Банки предимно Швейцария, но не рядко и САЩ.
КПСС лидери, които кътат МИЛИОНИ ДОЛАРИ (не рубли) в "гнилия" Запад, но правят Парад на Победата, който според Венци не прах в очите на глупаците, а е да възвеличае РУСКИЯ ВОЙН.
цитирай
15. starforlife - Мога и много други неща и съм го правил, но те дори не са се усещали - толкова са интелигентни.
09.05 14:00
Например:
Един път питах "градския" какво е общото м/у десетина имена.
Той естествено не отговори.
Е... Да ме видяхте тогава да хвалипръцкам САЩ, че общото е, че това бяха имената на мастити американски политически лидери, кой конгресмен, кой кмет на град от ранга на Ню Йорк, НЕ САМО СЪДЕНИ, А И ОСЪДЕНИ И С ЕФЕКТИВНИ ПРИСЪДИ (бях подбрал само тези, вкараните в затвора) ЗА, А СЕГА ВНИМАНИЕ, ФИНАНСОВИ ЗЛОУПОТРЕБИ!
М?
Да ме видяхте тогава да хвалипръцкам амерковците, че имат най-ефективната правораздавателна система в света и трябва да се равняваме в това по тях, а не рашите, където ще ми цитира ли някой дори само 2 имена на руски политически ключови фигури, УДОБНИ НА ВЛАСТТА, КОИТО СА СЪДЕНИ И ОСЪДЕНИ ЗА НЕЩО ТАКОВА НАПРИМЕР?
М?

Пък после ще викам и аз УРА и СЛАВА.


Така, че, Венци, ето ти показване сега, че с вас аз винаги съм се ебавал и съм ви гледал сеира.
С това много неща да знам, да съм чел, да съм научил, но да не се пъна като вас като гладни комуняги на сране да се правя аз самият или да величая този или онзи.
Възхищавам се на това, че всичко при Запада е сведено до Наука и затова няма да ги стигнем, докато не измрем всички по един или друг начин осакатени от прехваления ви соц и мястото ни не заемат тези, които дори дано не са чували, че е имало такъв идиотски строй.
Идиотски НЕ като идея, а като начин на реализация.
цитирай
16. cell - Поздрав,starforlife !
09.05 14:24
С разсъжденията и високото ти IQ доказа и този път заслуженото си членство в Менса-общество, в което са само 2 % !Браво!Браво!
цитирай
17. starforlife - ~ 16. cell
09.05 14:53
Ами виж сега, мила...
Репликата ми ще е разнопосочна:
- Първо: Аз да се опитах да те манипулирам по какъвто и да е начин да пуснеш поздрава си по случай празника ми под конкретния постинг, че да има резон някой от тях да твърди за мои комплекси, живяне тук, отдаване значение на случващото си тук и прочие? НЕ СЪМ, нали така? И затова и не съм ти подрекал дори за това, че видиш ли да си мисля дори по този начин, че натривам носа на тези, които се опитват да вменят, че никой тук не бил ме харесвал и прочие.
- Второ: Ти да си от тези, които им дай подмазване или неща от сорта, та сама да пуснеш поздрава си втори път под въпросния мой постинг? НЕ СИ, нали така? И затова не го и пусна отново.
Все пак това няма да попречи на въпросните идиоти само след още някой такъв твой коментар към мен, да те припознаят като мой клонинг. И когато това стане, Венци пак ли няма да е съгласен, че точно те са тези, заради които на хората в един момент им писва от идиотиите им и се оттеглят от тук?
А знаеш ли каква е разликата м/у теб и 99% от моите "клонинги"? Разликата е във възрастта и оттам разсъжденията: 99% от "клонингите" ми са по-млади хора (което дано не ти прозвучи нетактичнон спрямо) и реагират различно: Те импулсивно и "подмазвачески", а ти улегнало и с повишено ценене дори на думите.
И така, с това за припознаването, стигаме до това, че е смехотворно точно те да не са улегналите и да лепят какви ли не квалификации спрямо хората през годините.
Защото например, каквито и доказателства да му даде човек в мое лице в случая, той съм убеден, че ще продължи с лалосването си по отношение да кажем за физиката ми. Показах се като визия от предучилищна възраст, та до ден днешен. Е и? "Порасналият "мъж" Венци" още "утре" ще ме нарече "дундьо", както сега не пропуска да комплексее, че ръководя дивизии (което съм пояснявал, че не само е непорастнало в светлината на какви дивизии се е опитвал да го изкриви, а е и невярно в светлината, че не е така, както го представя дори по отношение на реалната дивизия като структура в една западна компания с мултинационално присъствие и много и то разнородни бизнеси), а ги ръководя в мислите си, във фантазиите си.
Мноооого улегнало, порастнало и мъжко, да.

- Трето: По отношение на "МЕНСА" в коментара ти.
Аз може и да "съм" тъп "била-охранител" (Което да се опитват да валидират също е много улегнало от тяхна страна, нали така?), но от мен и това наскоро (а аз съм го казвал на Приятелите и ТУК си доста отдавна в годините) можеше да се научи, а именно: "ГИГА" е "МЕНСА" на "МЕНСА"та.
Тоест, мила, от тези 2% (които да кажа задочно на същия Венци, че с това, че имат АйКю доста над ТЕОРЕТИЧНО определеното на Айнщайн, не означава, че са умни като него и мозъкът им може да сътвори такива фундаментални теории), има едни други %, които имат още по-"престижен" клуб.
Това е "ГИГА".
Там АйКуКуто ти трябва да е над това на въпросния Айнщайн, че да станеш член.
Е... Някои ЧЛЕН, други обикновени УЖ порастнали ПУ~КИ.
А да го напише човек никак не е трудно и въобще не е въпрос на "трапеза" и "квартал".

ПС: И, Венци, да ме прощава Съблогърката, но ще ти кажа и нещо друго в репликата си към нейния коментар.
В случая "непорастнал" също се пише слято и когато такива неща ти са образно казано вид клинчер, е меко казано крайно смешно да демонстрираш недобрата си степен на езикова култура, а да дюдюкаш за "дивизии и фронтове". И ти си управлявал, ама си оставаш неграмотен. А при мен е видно май друго дори и по отношение на езика, който се явавя вид УВАЖЕНИЕ към Родината и Народа на човек.
А не измислените ти видове Уважение, които искаш да бъдат отдадени.
Уважавай първо Народа си...
Родината си...
Демонстрирай го И с добро ниво на езика си. РОДНИЯ, а не постоянно да вмъкваш руски думи, ама да се праскаш парче БЪЛГАРИН...
И тогава изисквай.
Отвътре навън, а не обратното, Венци.
цитирай
18. get - До 14. starforlife - Всъщност, аз няма какво да съветвам - достатъчно ерудираният и смислен Георги ... а РУСО-БЪЛГАРИТЕ отбелязващи ТЪРЖЕСТВЕНО "9-МАЙ"
09.05 14:57
starforlife написа:
... но думите ми по-горе за КОРПОРАЦИЯ РУСИЯ, а НЕ държава, ме присеща, че бих могъл да цитирам над 20 имена на ПАРТИЙНИ лидери от времето на СССР и техните сметки като сума и банка, в която са изнесени. Банки предимно Швейцария, но не рядко и САЩ.
КПСС лидери, които кътат МИЛИОНИ ДОЛАРИ (не рубли) в "гнилия" Запад, но правят Парад на Победата, който според Венци не прах в очите на глупаците, а е да възвеличае РУСКИЯ ВОЙН.


... съзнанието на, тези които ВСЛЕДСТВИЕ ТОТАЛНА ПРОПАГАНДА Е ВЪЗПИТАНО - Да приема ОКУПАЦИЯТА ОТ РУСИЯ - КАТО ОСВОБОЖДЕНИЕ ?!!!

- По този начин ОБЪРКВАЩИ СЪЗНАНИЕТО ИМ - по отношение на ЕЛЕМАНТАРНИ И ОТ ИСТОРИЯТА И ПРАВОТО(междунардно) ВЪПРОСИ?
- Законна ли БЕ УСТАНОВЕНАТА С ПОМОЩА НА ЕДРИЯТ И МОНОПОЛЕН ФИНАНСОВ-КАПИТАЛ - власт на БОЛШЕВИКИТЕ ?!
- С каква цел БЕ ПРОКЛАМИРАНЕТО - ТОВА ПРИЕМАНЕ - в Четиринадесетте точки на американския президент Уудро Уилсън ... и не на последно МЯСТО!
- Ката така и с чие знание НАЙ-ВЕЧЕ ОТ ТАКА НАРЕЧЕНИТЕ "ВЕЛИКИ СИЛИ" - България и народът и бе поставена през 1947 г. в Париж - на ПОДСЪДИМАТА СКАМЕЙКА в резултата на което, И БЯХА ОТНЕТИ ТЕРИТОРИИ С ПРЕОБЛАДАВАЩО БЪЛГАРСКО НАСЕЛЕНИЕ ... а целокупния БЪЛГАРСКИ НАРОД - БЕ ПОСТАВЕН ПОД ОТВРАТИТЕЛНИЯТ ДИКТАТ - ОТ ДОШЛАТА НА ВЛАСТ продажна КОМУНИСТИЧЕСКА ВЪРХУШКА - превърнала СТРАНАТА СИ В СУРОВИНЕН, ПОЛИТИЧЕСКИ И КАКЪВ ЛИ ОЩЕ НЕ, ПРИДАТЪК НА СЪВЕТСКАТА ИМПЕРИЯ ?!

- За това ИМА ИНФОРМАЦИЯ - Но?
Липсва ЖЕЛАНИЕ ЗА ЧЕТЕНЕ ... А ОЩЕ ПОВЕЧЕ, ДА СИ ДАДЕМ УСИЛИЕ ДА МИСЛИМ - типично за роби А НЕ СВОБОДНИ ХОРА?

Ето малко факти - за това, което обяснявам?
1.
През двайсетте години на миналият век в-к “ The New York Herald Tribune” Коментира:

„Излиза, че ИЗВЪРШВАЩАТА СЕ в Русия болшевишка РЕВОЛЮЦИЯ в действителност представлява ЕДНА ГИГАНТСКА ФИНАНСОВА ОПЕРАЦИЯ, целта на която е, да се изтръгнат от руски контрол огромни средства и да се прехвърлят под контрола на европейските и американски банки.
Навярно истинските подбуди за тези действия, са известни само на Кремъл?
Но сега вече, определено може да се каже:
Колкото и да държат войнствени речи за световна болшевишка революция и за НЕИЗБЕЖНА КАТАСТРОФА НА КАПИТАЛИЗМА, „Ленин и Ко” изглежда “Не Съзнават”(?) , че всъщност правят всичко, за да осигурят за дълги години процъфтяването и стремителният ръст на нашата икономика и СТАБИЛНОСТТА НА ДОЛАРА.”

2.
Следващите цитати са по Игор Бунич „Золото партии”

„По време на изгонването на Троцки(1929 г. – б.м.), шефът на ОГПУ Генрих Ягода вече Е ЗАНЕСЪЛ на Йосиф Висарионович СПИСЪКА С НОМЕРАТА НА ЛИЧНИТЕ СМЕТКИ И СУМИТЕ по тези сметки НА ВСИЧКИ ония, КОИТО СИ НАПЪЛНИХА ДЖОБОВЕТЕ ПРИ НЕБИВАЛОТО В ИСТОРИЯТА РАЗБОЙНИЧЕСТВО, Н-А-Р-Е-Ч-Е-Н-О „Велика октомврийска социалистическа революция”.
Ягода не бе вписал там само номера на своята сметка, наивно вярвайки, че за другаря Сталин той е единственият източник на информация. След време Ягода и за нея ще си признае, но вече ще бъде късно. Всичко ще изцеди от тях Сталин, до последния цент.
Храчейки кръв от размазаните си дробове и плюейки избитите си зъби, ВСИЧКИ ТЕ, преди да получат куршум в тила, „ДОБРОВОЛНО“ ЩЕ ПРЕВЕДАТ ПАРИТЕ СИ ОТ З-А-П-А-Д-Н-И-Т Е БАНКИ, в Москва.”

3.
Ще запитате - Кои са „Те”, ли?

„Зиновиев, Каменев, Бухарин, Менжински, Ганецки, Уншлихт, Бокий,… Списъкът е дълъг, но Сталин никого не пропусна. Даже Ленин.
И лично ще обясни на Надежда Константинова КАКВО Я ЧАКА, АКО НЕ ИЗТЕГЛИ ПАРИТЕ на вожда на световния пролетариат от швейцарската банка. На другия ден всички ще забравят, че тя е била съпруга на Ленин и е негова вдовица. Ще приемат, че вдовицата всъщност е Землячка — същата онази „Землячка“, която извозваше златото от Севастопол заедно с Бела Кун.
Надежда Константиновна се огъна — всичко предаде.
Виж, Землячка излезе юнак. Доброволно направи необходимото, и за Бела Кун им припомни. Ах, как не му се искаше на него да предаде парите! Три дни го биха и след като изсмукаха и последния му грош, го разстреляха. Без да се церемонят, набързо се справиха с всички „интернационалисти“, живеещи с илюзията за пълната си безнаказаност. ДОКАРАХА И ОНЕЗИ, които смятаха да прекарат известно време в чужбина, като харчат за свои нужди парите, предназначени за световната революция.
Само неколцина „американци” успяха да се укрият, но после за тях никой нищо не чу. (чу се и го знам - д.м.)
Потекоха пари към Москва, но уви — само от лични влогове. А това беше капка в морето. Малко беше. В много пъти повече бе нужно за строителството на новата империя според великите сталински планове.
И затършуваха из света ОГПУ и неговият приемник НКВД, затърсиха безбройните съкровища, наречени от Ленин „Златото на Партията“. Търсеше ги и Гестапо, като вадеше душата на арестуваните банкери. Душата изваждаха, но златото не намериха. Но къде се е дянало то? За какво е използвано? Трудно е да се даде точен отговор.”
– Край на цитатите и КОМЕНТАР:

ПРОЧЕТОХТЕ ЛИ МНОГО ВНИМАТЕЛНО СЛЕДНОТО - какво СЕ СЛУЧВА с милиардите и милиарди ОТКРАДНАТИ ОТ РУСКИЯТ НАРОД, от представяните ни, за „безсребърници-БОЛШЕВИКИ-революционери”?!
Защото ИДВА НАЙ-ВАЖНОТО” в разказаното от Бунич:

„Мнозина изследователи предполагат - именно „златото на партията“ Е ИЗВЕЛО Съединените американски щати, ОТ НАЙ-ДЪЛБОКАТА ИКОНОМИЧЕСКА КРИЗА през 30-те години, ТО Е ОСИГУРИЛО И ИКОНОМИЧЕСКИЯ БУМ, през последвалите години на „Новия курс“( на президента-социалист ... да, да - колкото и да не ви се вярва - такъв е - Фр. Д. Рузвелт. Който вече през 1941 година отпусна заем на Сталин ... и му подаряваше спец и всяка друга продукция ... за да победи "справедливия-Сталин" съответно "несправедливия Хитлер"? :)))
- но да продължа с цитирането на Бунич?

"Още никой не е написал финансовата история на света, тъй като финансовите тайни, за разлика от държавните и военните, с течение на времето не се разкриват, а само стават още по-непроницаеми … „

- Завършвайки и този ЦИТАТ - Се питам, обезсърчен?!

Това дали ще успеят да смелят, „калциралите” от МНОГОГОДИШНА „ПРОЛЕТАРСКА” ПРОПАГАНДА … мозъци, на представителите на блoговият ни „другариат” ?
цитирай
19. starforlife - Да, Гет, имало е замисъл Кремъл да използва Швейцария за нещо такова, за което "намекваш".
09.05 15:01
Именно затова на висшите лидери на КПСС, по имитиращото поведение на сметки на самата ПАРТИЯ и ДЪРЖАВА, са били в Швейцария.
Говорим за МИЛИАРДИ ДОЛАРИ.
Долари, не рубли. Рублата е била само за Народа.
А за другия вид "валута" в СССР да отварям ли дума?
М?
На базата на която цели контейнери са излизали към "гнилия" Запад или влизали от него в СССР БЕЗ ИЗОБЩО ДА ПОДЛЕЖАТ НА КАКЪВТО И ДА Е МИТНИЧЕСКИ КОНТРОЛ?
М?
Венци?
Интелигенте и живял в Русията, би ли дори само казал за какво говоря?
А аз така ще ти разкажа с имена и цифри колко от въпросната "валута" е конфискувана и да какво е довело това.
Хайде, нали си знаещ и можеш да водиш диалог? Да те видя.
Кога доларът буквално УБИ рублата и от тогава все го чакате да умре?
И за коя валута говоря? Руска, различна от рублата и достъпна САМО за тези, които искаш да славя, но не и за руския изстрадал Народ.

Така, че, Венци, аз не само знам много повече, отколкото показвам ТУК, а и самият факт, че не влизам в такива пространствени спорове с вас е достатъчен да покаже, че хем се забавлявам с вас, хем ви гледам сеира в напъните да сте нещо над околните.
Уви, не сте нещо повече, напротив.
Не слушайте вътрешните си гласове. Шизофренично е.
цитирай
20. get - До 19. starforlife - Наистина е ШИЗОФРЕНИЧНО ... или ако следва да си говоря с академик-Венци, все едно да си говоря с Ехо-о"то :)))
09.05 15:34
starforlife написа:
Именно затова на висшите лидери на КПСС, по имитиращото поведение на сметки на самата ПАРТИЯ и ДЪРЖАВА, са били в Швейцария.
Говорим за МИЛИАРДИ ДОЛАРИ.
Долари, не рубли. Рублата е била само за Народа.
А за другия вид "валута" в СССР да отварям ли дума?
М?
...
Не слушайте вътрешните си гласове. Шизофренично е.


Защото В ШВЕЙЦАРИЯ - Не само ЛЕНИН Е ЧАКАЛ ДА ЗАПОЧНЕ ... Великата октомврийска революция. И да обяснява на "Конгреса на орнитолозите" в Цимервалд, че СЛЕДВА ДА ИЗПОЛЗВАМЕ СВЕТОВНАТА ВОЙНА - КАТО КАТАЛИЗАТОР ЗА СВЕТОВНА "ПРОЛЕТАРСКА РЕВОЛЮЦИЯ" - АМИ И ... ?

Представяният - в ОЧИТЕ НА СЛЯПОТО И БЛЕЕЩО ПО КОМАНДА ОТ КРЕМЪЛ СТАДО ... имам предвид КАК ПРЕДСТАВЯТ "лудият" Адолф на Германския Райх :)))?
Та именно този "лудият" - съвсем не е бил ЛУД ... поради което не си е позволил да нападне и окупира - НИЩО И НАКАКВАТА ШВЕЙЦАРИЯ - защото е знаел, че ...?

Там е СВЕТАЯ СВЕТИХ НА БАНКОВИЯТ СВЯТ ?!! ... в лицето на НИЩО НЕ ГОВОРЯЩАТА С ИМЕТО си ЦЕНТРАЛА ... НА "Bank for International Settlements"(?) ... за ПРОСТОДУШНО-и-ПРОПАГАНДНО ПРИГЛАСЯЩОТО НА ПРОПАГАНДНИТЕ ШИТНИ ... опростачено и пишещо в Блог. бг. ПРО-СЪВЕТСКИ "О-САННА" рУсо-българско СТАДО :)) !!

А изнасяните в контейнерите на дип-пощата или без да са под вида на дипломатически, МИЛРИАРДНИ ДОЛАРОВИ пратки ... за тях могат да питат ГРАНИЧНИТЕ ПОЛИЦАИ, пазещи Софийско-летише или Дунав-мост - ако имат такива, приятели и роднини ... които развързали езици след почерпа да им разкажат :)) !

Жоро, от ТОЗИ ГОРД НАРОД НА СТАРИТЕ БЪЛГАРИ С ГРЪБНАК ... които ВОЙНА НЕ СА ГУБИЛИ - ВЕЧЕ ГО НЯМА, съмнявам се нещо да е останало ?!!
Останаха ПАРАГРИФИСТИ-дюстабанлии и връзкари ... пародия на мъже - които, ЖЕНИТЕ им, КАТО СЕ НАПИЯТ .. ги бият - а те гък не смеят да кажат :))) !

цитирай
21. starforlife - Кой Ленин, Гет? Онзи, за който има фактология за откриването на сметка с първоначално салдо 8 млн. долара в швейцарска банка?
09.05 15:39
И който заради тази сметка разпорежда таман 2 убийства?
И който влиза дори в крайна сметка с конфликт с швейцарските власти?

Ама това са пропагандни лъжи на "либерастите" според така начетените комуняги.
И отново опираме до това, че няма лошо да си чел една литература и слушал едни "вождове", но когато все пак е дошла Демокрацията и си получил възможността да се докоснеш до толкова други изтоници... Защото е факт, че по времето, което тези искат да славим, човек НЯМАШЕ ПРАВО ДОРИ ЧЕТЕ НЕЩО РАЗЛИЧНО ОТ ПАРТИЙНАТА "ИСТИНА"... Същите тези могат да дюдюкат как книгите ти от всичко по левче и от преди години, неосъзнавайки, че ти така си започнал, за да им премериш ЛИЦЕМЕРИЕТО... Но когато извадиш съвременни Автори и то Авторитети, разследващи Историята, а не просто драскотещи и то 99/100 по поръчка на Партията... Те ЛИЦЕМЕРНО замлъкват или още по-лицемерно обявяват тези Автори за неблагонадеждни, та чак лъжовни.

Е да де, ама средно интелигентният човек може да направи дори следното елементарно съждение: Един западен Автор... С всичките си пари, ако щеш нека го кажем... Със СВОБОДАТА си да посети всяка точка на света, за да събира и съпоставя информация... Е милиард пъти по- за четене от онзи ДРУГАР Х, който няма право дори в съседния НАШ град да живее, ако не благоволи Партията, камо ли носа извън България да си е подал, че да е поразпитал този или онзи по света и да е събрал информация, която да обработи и съпостави...
И дори точно заради това благоволение на Партията е готов да драскоти какви ли не пропагандни ЛЪЖИ, само и само да се закрепи па някакъв слой на Вълната...
...
Да дам пример, в друга посока:
КОЛКО ОТ ВАС, РУСОФИЛИСТИЦИ, КОИТО МИ СЕ ПЛЮНЧИТЕ В МОМЕНТА КАК ВИДИШ ЛИ НЕ УВАЖАВАМ РУСКИЯ ВОЙН, ЗНАЯТ ХЕЙ ТАКА ИМЕТО И ИСТОРИЯТА НА АЛФРЕД ЛИСКОВ БЕЗ ГУГЪЛ? М?
Казах БЕЗ ГУГЪЛ, къде се юрнахте, ЛИЦЕМЕРИ С ЛИЦЕМЕРИТЕ!
цитирай
22. starforlife - А колко сега ЛИЦЕМЕРНО използват прилагателното "педерас", без Т дори...
09.05 15:50
... като обида към либералите, чиито ценности като принцип и смисъл ни най-малко не отстъпват на тези на социалистите, че дори в повечето неща ги превъзхождат, но видиш ли аз съм лицемер днес спрямо ТЕХНИТЕ "герои", а те не са спрямо въпросните да речем...
И в момента с това за педерастията не за Ленин искам да намекна, не.
А за това колко от тях, русофилистиците, отново хей така, без Гугъл, могат да цитират името на този педераС, който разби немците спрямо алгоритмите им за шифроване и по този начин съкрати Войната с години и съответно спаси стотици хиляди и от двете страни? М?
Той е педераС бре, защо да го тачим? Дай да тачим на Венци родата, защото спасила... колко? 20? 200?
Онзи спасил стотици хиляди, а може и милиони, ама той да не е известен на БЪЛГАРИНА, тънещ в тъмнината на политическата пропаганда по времето на соца, а да се слави руснака, че чак и родата на Венци? М?
И педераС според тях е всичко онова, спрямо което те не само не могат да са с позицията на "порастнал мъж" и произтичащата от това толерантност към личностния избор, а дори не го разбират като Ценностна ИНДИВИДУАЛНОСТ.

Отивам на друг пример: В България един от най-добрите зъболекари... С Бизнес, който ще купи примерно Венцевия кореш-икономчо 3 пъти с цялата му рода и със 'се парцалите... Е рокер.
Ако го види Венци в престилка и в клиниката му при хотел "Хемус"... Всичко е точно.
Ама, ако го види на мотора, в рокерски дрехи, с дългата коса, брада и каска с рога... С всичките му вериги по дрехите и средни пръсти като емблеми по коженото яке... Ще е "Гочето" дето не може да управлява "зъболекарска дивизия". Особено пък, ако пие и бира, а не е зад някоя чиния с гурме. (и не твърди, че китайската храна е полезна - и не твърди, че китайската храна е полезна)
И особено пък, ако до него е някоя мацка с кожено късо панталонче, изпъстрена от татуси и обеца на носа, че и зърната на гърдите си.

А стига бе! Уж улегнал мъж-валериевец, а така да възприема и отсъжда колко му е пипета на някого от околните - по това както на него му изнася и то преиначавайки както му изнася!
Улегнало?
Мъжко?
цитирай
23. librarian - Стар, аз като твой прилежен клонинг, искам само да изкажа съгласието си с коментар 16 и да кажа, че ги разби! :-)
09.05 16:09
:-):-)
цитирай
24. shtaparov - Много интересно!
09.05 17:59
Много интересно!
цитирай
25. vaquero - starforlife,
09.05 18:09
Много е cool да имаш Иво Инджев в библиотеката си.
цитирай
26. starforlife - ~ 24. shtaparov
09.05 18:15
Кое точно, РЕДОВНИ МОЙ ЧИТАТЕЛЮ?
(и почитателю - и почитателю)
цитирай
27. starforlife - ~ 25. vaquero
09.05 18:16
А който няма tool, за да пусне смислен коментар, е много fool и не възприема моята bool.
цитирай
28. get - До 19. starforlife - Виждам, че ГРАДСКИЯТ(ти) ТОИ "блрилянт-а" СЪБРАЛ В СЕБЕ СИ ... НАЙ-ДОБРОТО ОТ ИКОНОМИЧЕСКАТА ИДЕОЛОГИЯ - СЕ ПОЯВИ С КОМЕНТАР?
09.05 18:24
- СЪДЪРЖАНИЕТО НА КОМЕНТАРА Му-у-у ... доказва, че ЕДВА ЛИ ЩЕ УСПЕЕ - ДА РАЗДЕЛИ НА "ДВЕ МАГАРЕТА" СЛАМАТА? - КАМО ЛИ да осмисли същностното в - ТЕЗИ РАЗМЕНЕНИ РЕПЛИКИ - МЕЖДУ НАС :))) ?!

get написа:
starforlife написа:

... но думите ми по-горе за КОРПОРАЦИЯ РУСИЯ, а НЕ държава, ме присеща, че бих могъл да цитирам над 20 имена на ПАРТИЙНИ лидери от времето на СССР и техните сметки като сума и банка, в която са изнесени. Банки предимно Швейцария, но не рядко и САЩ.
КПСС лидери, които кътат МИЛИОНИ ДОЛАРИ (не рубли) в "гнилия" Запад, но правят Парад на Победата, който според Венци не прах в очите на глупаците, а е да възвеличае РУСКИЯ ВОЙН.


ДАЖЕ КОГДА БЫЛ помощником проректора ЛГУ по международным вопросам,— НЕ ПОМЕШАЛО ЕМУ ВЛИТЬСЯ В КОМАНДУ ПИТЕРСКИХ ДЕМОКРАТОВ-РЕФОРМАТОРОВ, неформальным лидером которых с начала 90-х годов был Анатолий Чубайс.


От което едва ли нещо ЩЕ ПРИМЪРДА В ПРОМИТИЯТ МУ МОЗЪК - че не-РАН-ЪТ(ът) ... а Чубайс, бе човека КОЙТО РАЗРАБОТИ А ПОСЛЕ ПОМОГНА - ПРИ ШОКОВАТА ТЕРАПИЯ - ПО МАРКСИСТКИ ... приложена в България ?
- От което БЪЛГАРИЯ - ИКОНОМИКА и НАРОД ОЩЕ НЕ МОГАТ ДА СТЪПЯТ НА КРАКАТА СИ ... с изключение на - тук-там на НЯКОЙ КОЛЕГА НА ПУТИН или СЪВЕТСКИ ВЪЗПИТАНИК колега на Чубайс от Ленинград ... с претенциите му ДА СЕ ОТНАСЯМЕ С НУЖНИЯТ РЕСПЕКТ - КЪМ АВТОРИТЕта НА АКАДЕМИЧНИТЕ МУ ЗНАНИЯ ... добити в "БРЪШЛЯНОВАТА ОБРАЗОВАТЕЛНА ЛИГА" от време на СеСеСеРе-то ? :)) !
цитирай
29. starforlife - Той, Гет, fool без tool, нейде ли tool да е bool, няма да признае и фактът, че САЩ направиха от fool-руснак cool-tool, ама...
09.05 18:29
... ама това не му пречи и за Науката да се опитва да дюдюка.
Каква била тя в Русия и как...
Ха ха ха
Абе чел ли си постинга му или моята контра, дето го затапвам, че там, където е руският tool, амерковският cool е бил преди половин век?
Точно за bool идеше реч.

Дори си мисли, че bullshit означава "Българино, шъът!", а bullcrap - "Българска кръпка!" - ха ха ха
цитирай
30. starforlife - Хайде аз ви оставям и отивам да правя... секс! Ха ха ха
09.05 18:38
А утре ще издразня bullshit-foolьовците от отбор "русская шлюха" - ха ха ха - с книги, които ми е подарила жена, превъзхождаща ме при АйКуКуто.
А и с други книжки ще закача бат' Венцо.
цитирай
31. get - До 30. starforlife - Бе то Жоре, ако трябва да говорим за така любимата на "градският ти РАША" ?
09.05 18:47
starforlife написа:
... ама това не му пречи и за Науката да се опитва да дюдюка.
Каква била тя в Русия и как...
Ха ха ха
Абе чел ли си постингът му или моята контра, дето го затапвам, че там, където е руският tool, амерковският cool е бил преди половин век?
Точно за bool идеше реч.

Дори си мисли, че bullshit означава "Българино, шъът!", а bullcrap - "Българска кръпка!" - ха ха ха


- Същата още от времена ПЕТЪР ПЪРВИ - англо-саксонците са я ползвали ... и ползват дори при последната СВЕТОВНА ВОЙНА - единствено и само ЗА ПУШЕЧНО МЕСО при достигане на имперските си цели - Амъ?

- Амъ, от това на ватнтиците само им се вдига fool-ла, та още си припяват ... ?

Союз нерушимый республик свободных
Сплотила навеки Великая Русь.
Да здравствует созданный волей народов
МОГУЧИЙ, единый Советский Союз!
...
Сквозь грозы сияло нам солнце свободы,
И Ленин великий нам путь озарил.
Нас вырастил Сталин – на верность народу
На труд и на подвиги нас вдохновил.

Та и покрай тях МОСКОВЕЦА ОТ СЕЛО БЪТА-И"БАНИТЕ правещ се на Панагюрец ... продължава и той да си я припява :))) ?!
цитирай
32. starforlife - Гет, аз... СВЪРШИХ! Ха ха ха ха
09.05 18:54
Ха ха ха
Свърших със секса иде реч.
И затова, за да намигна на бат' Венцо, ще кажа:
Венци... Подобни песни не, ами дори Класици в музиката, за които ти се плюнчиш, че ще останат със "саката" си... Нямат място в съвременния cool, проумей.
Тях може да не ги кефи Моцарт... Теб може да ти е отвратителен Еминем...
НО ТОВА НИ НАЙ-МАЛКО НЕ ОЗНАЧАВА, ЧЕ ТИ СИ ПО-СТОЙНОСТЕН ЧОВЕК ОТ ТЯХ!
Напротив: Пълен идиот си да мислиш, че ти или разбиранията ти са еталоните, по които трябва да се равняват поколения, които живеят в Бъдещето и вече сред Звездите, а ти в Миналото и с Петолъчката.

От мен засега толкоз.
Тоя път сериоз.
цитирай
33. librarian - Жоро-Стар, върнах се отново, за да кажа, че и с книгите отново впечатли, но ще ми се наложи да се цитирам. :-)
09.05 18:57
librarian написа:
Стар, аз като твой прилежен клонинг, искам само да изкажа съгласието си с коментар 16 и да кажа, че ги разби! :-) :-):-)

И продължаваш да ги разбиваш. Безмилостно! :-):-) Нямаш милост! :-)
цитирай
34. starforlife - ~ 33. librarian
09.05 20:08
Ами виж сега, Биб...
Ако Венци беше прав, че ги подигравам, а не се ебавам с тях... Както и, че не отдавам дозата си уважение към тези, които наистина го заслужават... То в тона на този твой коментар, аз щях да съм озвучил с това произведение на естетиката - ха ха ха:
https://www.youtube.com/watch?v=wPhE3XLZZGc

Но обърни внимание, че аз не само озвучавам постинга с една голяма песен на великия Цой (представяш ли си, да знам кой е той), а и нарочвам като поздрав към Руските Войни изпълнението на голямата Полина Гагарина, което е най-настръхващият кавър на песента, нямащ абсолютно нищо общо като такт и мелодия с оригинала на Цой.
Схваща ли?
цитирай
35. starforlife - От друга страна - утре ще се закача с теб по отношение озвучаването на постинга ми.
09.05 20:10
Ха ха ха
цитирай
36. get - До 32. starforlife - Гет, аз... СВЪРШИХ! Ха ха ха ха ... Ми кънгритулейшън - както поздравяват по "краварско" ... Пък ний дет сме по... ?
09.05 20:16
starforlife написа:
Ха ха ха
Гет, аз... СВЪРШИХ! Ха ха ха ха
Ха ха ха
Свърших със секса иде реч.


... на възраС - сега я почваме - а къде сабаале може и да (я) свършиме :))! Щот?

Една част от ОВЧАТА ОБИЧ ... от нашият БАЛКАНСКИ РОД ... към ВЕЛИКИЯТ РУСКИ е на база ВНУШЕНАТА НИ "СЛАВЯНСКА ИДЕЯ"?
Демек с тях сме - ако не братя, то поне "брат"чеди-славяни" - Амъ?

Има много изписано по въпроса ... за МОСКОВСКИТЕ РУСИ ... преди ДА СТАНАТ "СЛАВЯНИ" - Кви са били?

Та от изчетената ТВЪРДЕ - ТВЪРДЕ МНОГО ЛИТЕРАТУРА ... която ти СТОИМЕНОВ едва ли притежаваш - ПО ВЪПРОСА ?
Стигам до едни обобщения, от там и изводи ... като при Армен Джигарханян в ето този ЕТЮД ... откъс от филм.
Който ще ти препоръчам да изгледаш ... а и за останалите ученолюбиви българи - препоръчвам същото ... ДА ИЗГЛЕДАТ НА АДРЕС:

https://www.youtube.com/watch?v=F1O9WTvH-r4

Защото ДОКАТО НЕ СЕ СЪЗНАЕМ - ЩО ЗА ХОРА И КАКВИ СМЕ НИЕ БЪЛГАРИТЕ ... Който мине от тук ВСЕ ЩЕ НИ ГАЗИ НАС ... "умните" ... а от това винаги, играещи ролята на "По-малкия брат" :))) ?!
цитирай
37. starforlife - Кой? АЗ?! АЗ ДА НЕ ПРИТЕЖАВАМ НЯКОЯ ЛИТЕРАТУРА?! Абе Александрийската Библиотека може и да не я притежава, ама аз...
09.05 20:21
Разбираш, че се шегувам, Гет, но пък да си направим експеримент: Цитирай това, което смяташ, че не притежавам, м?
цитирай
38. vencivaleri1951 - Недей да пишеш тлупости, преди да отвориш Гугъл
09.05 20:21
На прима виста ще ти припомня , че в ареста миналата или по миналата година се самоуби милиардер в щатите обвинен в педофилство. Също се самоуби и един от най големите търговци на недвижимости, също с милиардно състояние. Ти който си ходиш за уйкандети в Щатите и си почетен гост на Уол стрийт , нима не са ти показали траурната книга на напусналите този свят по собствено решение борсови акули. няма да ти вадя имена , ти си имаш дивизия компютърджии, които могат да се поровят вместо теб в мрежата.


Лично аз повече тъгувам за Джек Лондон, Хемингуей, Менрилн Монро-също състоятелни хора и
в пантеона на базсмъртните. Или съвремени звезди -певци, артисти, интелектуалци... С мишката можеш да научиш много-и повечето неприлично богати
Също можеш да провериш в бюлетините на СЗО , където ще намериш, че най-много самоубиства на глава от население се правят в Скандинавските страни и този факт медицински е ясен. Колкото по на север , толкова по малко слънце и по малко серотонин и мелатонин, което води до повече депресия. Необяснимо изключение е Унгария, която е сред лидерите по суицидни действия.
Просто не е човешко да ровиш кокалите на още "неизстинал" човек с цел да блеснеш като осведомен и знаещ всичко. Не , не знаеш и като всеки дребен човечец се радваш на чуждите трагедии.
Иначе, познаваш руската литература, колкото дивизията си от Фриско. Бягай се снимай и сравни излъчването си с това на тези млади хора.
Може и да им се наложи не дай-Боже да воюват, но никога няма да воюват повече на своя територия.


https://www.youtube/watch?v=oQyH1k3n3To
starforlife написа:
В смисъл зОпри сА МА! Хааааа ха ха ха
Няма смисъл просто.

А ти, Венци, ще ме прощаваш, но като винаги, коментираш само това, което ти изнася и мислиш, че с патетизма си ще настроиш този или онзи против мен.
Взе отношение да речем по 'самоубийството', но защо така удобно (и лицемерно - и лицемерно) пропускаш факта, че:
- Първо: Милиардери се самоубиват ама мноооооооооооооооооооооого-много рядко, да не кажа, че историята НЕ ПОЗНАВА такива случаи или, ако познава, то за цялата нея, "историята", чети ВРЕМЕТО, бройката ще е В СТОТИЦИ ПЪТИ ПО-МАЛКА ОТ ТАЗИ НА РУСКИТЕ ТАКИВА И ТО ВСЕ, ПОВТАРЯМ, В С Е, ПРОТИВНИЦИ НО ПУТИН И ПРЕДИШНИТЕ РУСКИ ДИКТАТОРИ И РЕЖИМА ИЛИ ПО-СКОРО ЗАПОЧНАЛИ ДА СИ ПРАВЯТ ОГЛУШКИ.
- Второ: В светлината на последното отгоре, при първото: В Русия АБСОЛЮТНО ВСИЧКИ ПРЕУСПЕЛИ ХОРА, СА ГО НАПРАВИЛИ ПЪРВО НА БАЗАТА НА ЕКСПЛОАТИРАНЕ НА ПРИРОДНИ РЕСУРСИ! АМА АБСОЛЮТНО ВСИЧКИ! И ВТОРО, СА ГО НАПРАВИЛИ С БЛАГОВОЛЕНИЕТО И ПРОТЕКЦИЯТА НА КРЕМЪЛ И СОТВЕТНИТЕ ЗАДЪЛЖЕНИЯ, ПРОИЗТИЧАЩИ ОТ ТОВА!
Тоест, ти отказваш да цитираш ИМЕНА, а си знаеш своето патетично, ЛЪЖЛИВО и ЛИЦЕМЕРНО дюдюкане, а спрямо него могат да бъдат цитирани СТОТИЦИ КОНКРЕТНИ ИМЕНА!
Докато казах, ти я цитираш 2-3, я не.

СХВАЩАШ ЛИ ОГРОМНАТА РАЗЛИКА?
Едно е човек да е направил милиардите си от Наука, високи технологии, ИНТЕЛЕКТ въобще...
Друго е да е на гърба на ПРИРОДНИ РЕСУРСИ, КОИТО ПО КОНСТИТУЦИЯ СА УЖ СОБСТВЕНОСТ НА НАРОДА.
Е да де, ана нещо този народ ГОЛ, а не Царят му.

цитирай
39. get - До 37. starforlife - Кой? АЗ?! АЗ ДА НЕ ПРИТЕЖАВАМ НЯКОЯ ЛИТЕРАТУРА?! ... ми Щом се праскаш за Филон Александрийски - ТВЪРДа :))
09.05 20:34
starforlife написа:
Разбираш, че се шегувам, Гет, но пък да си направим експеримент: Цитирай това, което смяташ, че не притежавам, м?


- Ами нямаш я ТАЗИ, по която е създаден филма с Джигарханян ... книга с име:
„Двое с лицами малолетних преступников” :))) ... и аз изкушеният ОТ БОРБАТА С ПРЕСТЪПНОСТТА дРЪт мЮлЮционер - поради професионално развит рпефлекс ВЗЕХ ТА Я и ПРОЧЕТОХ :))) - А ти?
цитирай
40. get - До 38. vencivaleri1951 - Машалла, бравосТ - Прав си както винаги Венци! Мен най-много ме е яд на ГАДОВЕТЕ - че ?
09.05 20:43
vencivaleri1951 написа:

На прима виста ще ти припомня , че в ареста миналата или по миналата година се самоуби милиардер в щатите обвинен в педофилство. Също се самоуби и един от най големите търговци на недвижимости, също с милиардно състояние. Ти който си ходиш за уйкандети в Щатите и си почетен гост на Уол стрийт , нима не са ти показали траурната книга на напусналите този свят по собствено решение борсови акули. няма да ти вадя имена , ти си имаш дивизия компютърджии, които могат да се поровят вместо теб в мрежата.

...


... че утепаха ЛЮБИМКАТА ми - МЕРИЛИН МОНРО?!!
- За братята Кенеди - по-малко!

Вече сериозно ВЕНЦИ-и-и!!!

Този ПОМЕННИК С ИМЕНА НА ЖУРНАЛИСТИ гдето съм го дал ?
Не са на жертви от ТРУДОВА ЗЛОПОЛУКА - УБОЛ СЕ НА ПЕРОДРЪЖКАТА, ХВАНАЛ СЕПСИС И УМРЯЛ?!

- А на хора КОИТО, КАТО примерно Ана Политковская - РАЗОБЛИЧАВАХА ПОЛИТИЧЕСКИ, пахана ПУТИН и цялата му шайка политически-престъпници ... ДЕТО таковат, таковънката на ЦЯЛОТО ТОВА множество хора, НАРЕЧЕНО с нищо неозначаващото "РУССКИЙ НАРОД" !!?
.........................................
- Типично, като за теб скорописец-Венци си допълнил поста с ей това?
vencivaleri1951 написа:

Също можеш да провериш в бюлетините на СЗО , където ще намериш, че най-много самоубиства на глава от население се правят в Скандинавските страни и този факт медицински е ясен.


Венци, или не си чел внимателно БЮЛЕТИНА НА СЗО - или съзнателно невярно предаваш информацията ЗА КОРЕЛАЦИЯ МЕЖДУ - СИЛА НА СЛЪНЧЕВ ИНТЕЗИТЕТ срещу БРОЙ САМОУБИЛИ СЕ - Защот?

- Швеци и Русия - са на север и горе-долу СА НА КАНТАР ... Ама Унгария ДЕТ ПРЕЗ ЛЯТОТО В ПУСТАТА НЕ СЕ ДИША ОТ ЖЕГА ... и при тях е специфично ВИСОК ПРОЦЕНТ на СУИЦИД - Знаеш ли защо?!
цитирай
41. starforlife - ~ 38. vencivaleri1951
09.05 20:50
Хаааа ха ха ха
Май не осъзнаваш колко си смешен и жалък, м?
Ще ти го обясня утре обаче.
цитирай
42. vencivaleri1951 - Подполковник, не се опитвай да влизаш в главата на онзи подполковник
09.05 21:36
Твоето ниво е Разколников, но не толкова ителектуализирано. Гледай там кой е "грохнал" бабетата и "не по високо от чизмите"
Ти си криминалист казваш, аз съм чел криминални романи. Не мисля, че има по потърпевш/с изключение на жертвите и близките им/ от смъртта да кажем на Политковская и Немцов от Путин. Извършителите и на двете убийства са в затвора. Посочиха и поискаха екстрадиране на евентуалния поръчител на политковска, англичаните отказаха.
Русия е страна с високо ниво на престъпност, СССР също беше. Срещу САЩ обаче да ходят, пак няма да ги достигнат.Там отстрелът на президенти, политици , пък и най-обикновени колежани и ученици е национален спорт едва ли не. Никога обаче не ме е радвала тази ситуация, както вас Ви радва всяка беда случила се в Русия.
Да , Русия има територии на географска ширина еднаква с тези на Швеция, но Русия има 11 часови зони подполковник. Има бели мечки , има и камили , има тундра, има и палми...
Докато следвах в нашия факултет посегнаха на себе си трима-един от Мурманск, двама от Питер...
Специално в Ленинград подобни случаи са много. На юг не е така.
А иначе бюлетини на МОТ и СЗО получавах по служба. /впрочем и тези на МВР/ Разбира се получавах ги да съм наясно къде сме ние и светът по отношение на трудовите злополуки, професионалните заболявания. В някои професии като ръководител полети, интересно защо и телефонистките...се смята че професията им има нещо общо със посягането срещу себе си. Доколкото бюлетините са всички болести и летални изходи и прогнози то съм запомнил че Северните райони са по застрашени от самоубийства и се обясняваше със слънцестоенето. Запомнил съм , че Унгария правеше изключение, но или не съм прочел , или не са го обяснили за причините. В Африка където безспорно животът е най-труден, подобни действия бяха написали , че са рядкост

Не
get написа:
vencivaleri1951 написа:

На прима виста ще ти припомня , че в ареста миналата или по миналата година се самоуби милиардер в щатите обвинен в педофилство. Също се самоуби и един от най големите търговци на недвижимости, също с милиардно състояние. Ти който си ходиш за уйкандети в Щатите и си почетен гост на Уол стрийт , нима не са ти показали траурната книга на напусналите този свят по собствено решение борсови акули. няма да ти вадя имена , ти си имаш дивизия компютърджии, които могат да се поровят вместо теб в мрежата.

...


... че утепаха ЛЮБИМКАТА ми - МЕРИЛИН МОНРО?!!
- За братята Кенеди - по-малко!

Вече сериозно ВЕНЦИ-и-и!!!

Този ПОМЕННИК С ИМЕНА НА ЖУРНАЛИСТИ гдето съм го дал ?
Не са на жертви от ТРУДОВА ЗЛОПОЛУКА - УБОЛ СЕ НА ПЕРОДРЪЖКАТА, ХВАНАЛ СЕПСИС И УМРЯЛ?!

- А на хора КОИТО, КАТО примерно Ана Политковская - РАЗОБЛИЧАВАХА ПОЛИТИЧЕСКИ, пахана ПУТИН и цялата му шайка политически-престъпници ... ДЕТО таковат, таковънката на ЦЯЛОТО ТОВА множество хора, НАРЕЧЕНО с нищо неозначаващото "РУССКИЙ НАРОД" !!?
.........................................
- Типично, като за теб скорописец-Венци си допълнил поста с ей това?
vencivaleri1951 написа:

Също можеш да провериш в бюлетините на СЗО , където ще намериш, че най-много самоубиства на глава от население се правят в Скандинавските страни и този факт медицински е ясен.


Венци, или не си чел внимателно БЮЛЕТИНА НА СЗО - или съзнателно невярно предаваш информацията ЗА КОРЕЛАЦИЯ МЕЖДУ - СИЛА НА СЛЪНЧЕВ ИНТЕЗИТЕТ срещу БРОЙ САМОУБИЛИ СЕ - Защот?

- Швеци и Русия - са на север и горе-долу СА НА КАНТАР ... Ама Унгария ДЕТ ПРЕЗ ЛЯТОТО В ПУСТАТА НЕ СЕ ДИША ОТ ЖЕГА ... и при тях е специфично ВИСОК ПРОЦЕНТ на СУИЦИД - Знаеш ли защо?!

цитирай
43. get - 42. vencivaleri1951 - Венци, ти с прентециите за финес и куртоази - ДОКОГА И ОТ ПОЗИЦИЯ НА КАКВО - ЩЕ ПОЛЗВАШ НАДМЕННО-МЕНТОРСКИ ТОН ... ?
09.05 22:38

... а СЪОТВЕТНО ЩЕ ВЗИСКВАШ - ХОРАТА, КОИТО НАЗИДАВАШ КАТ ДАСКАЛИЦА - ДА ТЕ УВАЖАВАТ?
- За какво да те уважавам бре ... наследствено-партиен-"аристократе"?
starforlife написа:

Подполковник, не се опитвай да влизаш в главата на онзи подполковник,
Твоето ниво е Разколников, но не толкова ителектуализирано. Гледай там кой е "грохнал" бабетата и "не по високо от чизмите"
Ти си криминалист казваш, аз съм чел криминални романи. Не мисля, че има по потърпевш/с изключение на жертвите и близките им/ от смъртта да кажем на Политковская и Немцов от Путин. Извършителите и на двете убийства са в затвора. Посочиха и поискаха екстрадиране на евентуалния поръчител на политковска, англичаните отказаха.
Русия е страна с високо ниво на престъпност, СССР също беше. Срещу САЩ обаче да ходят, пак няма да ги достигнат.


За това ЧЕ МЕ СЪИЗМЕРВАШ - с не БЛЕСТЯЩИЯ НИТО ... НИТО С ФИЗИКА, НИТО С ИНТЕЛЕКТ, НИТО С ПРОФЕСИОНАЛНИ КАЧЕСТВА - А ЕДИНСТВЕНО СЪС СПОСОБНОСТТА СИ ЗА УГОДНИЧЕСТВО - ПРЕД ПО-СИЛНИЯТ ИЛИ ПО-ВИСШЕСТОЯЩ ОТ НЕГО ?!
Това е ПУТИН - върхът ПРИМЕР-ЕМАНАЦИЯ ЕВОЛЮЦИЯТА НА БЮРОКРАТИЧНОТО-БЕЗГРЪБНАЧИЕ!
Колкото по-безгръбначен и без-принципен - от това БЕЗЛИЧЕН, ТОЛКОВА ПО СГОДЕН за разните ФРАКЦИИ И КЛИКИ - реалните ВЛАСТОВИ ПРУЖНИ В РУСИЯ ... В БОРБАТА ИМ ЗА ПОВЕЧЕ ВЛАСТ а от това, ПО-ГОЛЯМ КОКАЛ!

Та нима УПРАВЛЯВАЩОТО НИ ИНТЕЛЕКТУАЛНО И ВСЯКАКВО ДРУГО БЕЗЛИЧИЕ Б.Б. - НЕ Е СЪЩОТО, КАТО ПРОДУКТ НА СИСТЕМАТА ... С ИМЕ ПОСТ-СОЦИАЛИЗЪМ?
Та нима НЕ ЗНАЕШ ЗА КРПИМИНАЛНОТО МИНАЛО И ВРЪЗКИТЕ ИМ СЪС СИЛОВИТЕ ГРУПИРОВКИ - както при Путин, така и при ВАШ БОЙКО?!

Венци ... какъвто и да съм бил НО НИКОГА НЕ СЪМ СТИГАЛ ДО ТАКОВА БЕЗГРЪБНАЧИЕ И МОРАЛНО-ЧОВЕШКО ПАДЕНИЕ - от КОЕТО ДА СЕ ПРЕВЪРНА В ИНТЕРЕС НА ТЕБ/ВАС ... реалните ИГРАЧИ В СЯНКА И УПРАВЛЯВАЩИ ОТ ЗАДКУЛИСИЕТО СЪВРЕМЕННОТО БЪЛГАРСКО ОБЩЕСТВО!
Кой си "ти" и кои са тези "вас" ли? Ами едно и също - ВЪЗПИТАНОТО В ИМПЕРСКА РУСИЯ - ПОКОЛЕНИЕ ОТ ЕНИЧЕРИ - ВИНАГИ ГОТОВИ, КОЛЕНОПРЕКЛОННО ДА ИЗПЪЛНЯВАТЕ ВОЛЯТА НА МЕТРОПОЛИЯТА-КРЕМЪЛ !!
цитирай
44. absolution - Както винаги безкомпромисен!
09.05 23:50
Евала, Стар! Интригуващи книги, смазващи разсъждения! За всекиго по нещо, включително и героите!
цитирай
45. vencivaleri1951 - Защо аз да съм менторът?
10.05 08:23
Та погледни подредбата на коментарите си. Те са императивни, под кресчендо/ главни букви/, а и смешни...Хем не търпят възражение, хем на 80% са нечий цитат...Виж колкото и да се опитваш да очерниш онзи подполковник, между вас има наистина крещяща разлика в моженето и говоренето. Онзи подполковник първо стана юрист, след това милиционер. Пък и защити дисертация , пък взе и научи два езика и ползва сносно още един.
Ракета носител в кариерното му развитие бе един от най умните и най- обичаните след промените руски ръководители-Собчак. Путин може да има грехове, кой ги няма, но онази коленичила Русия която се изправи в периода на неговото ръководство си мисля и се надявам , че няма да я видим повече. Няма да видим вече и война на руска територияу колкото и да обграждат страната.
Ти драги първо стана милиционер, после ви "подкупиха" и ви направиха редовни юристи. И ако в онова лошо време на което с плам първо служеше, после плюеше главен прокурор беше задължително избиран от академичните среди, днес милиционерският правист и заслужил каскет на РБ
изнасилва правото, имайки си и собствен съд. Онзи подполковник през цялото си управление е отдалечавал съда от властта. Бе стигнал до там, че години не можа да се отърве от висши държавни чиновници, които протестираха под прозорците на Кремъл и искайки оставката му. И става въпрос за чиновници дори в силовите ведомства , назначени на пияна глава от Елцин и договорени с НПОтата.
Виж подполковник, ти се опитваш да ме уязвиш пришивайки ме към някаква комунистическа аристокрация!? Аз съм си с комунистически убеждения и не съм го крил. В родата ми с политика
са се занимавали прадядо ми и в известна степен, като профсъюзен деец дядо ми. Първият е бил стамболовист, кмет, избирал се е безуспешно и за депутат. Толкова с партийното строителство в семейството ми Полицай, милиционер, пак полицая роднина нямам. Симбиозата беше между партия и милиция, а не с офицерството. Военните бяха в газармите, милицията в постелята на властта. И това го знаеш добре. В разширените оперативки на министерството ми , предизвикани от ЦК по изключение присъстваха военни и то когато се разглеждаха техни въпроси-капитални вложения, щат, фонд...Нямяше изключение да не присъстват милиционери. Военният отдел се е ограничавал винаги в собтвения си ареал, милиционерските звена се мъчеха да контролират всичко и всички.
Милицията създаде организираната престъпност, после четвърт век си играят на "стражари и апаши" през делниците, а през уйкендите планират играта играта за следващата седмица. Милиционер ни управлява, милиционер ни обвинява, и ни съди съдът на двамата.Преброй милиционерите в управляващите ДПС и ГЕРБ, преброй военните и виж къде е партийната аристокрация. Така беше и бри бай Тодор-самият той тръгва от милицията/зам министър /, обгражда се с милиционери и макар Джуров да му бе приятел, то много късно стана кандидат член и член на Политбюро, за разлика от милиционерските войводи, макар че и като численост и като производство, и като икономически ресурс МНО бе в много пъти по напред с "матрЯла" Така , че да обвиняваш ти милиционерина в партиен аристократизъм строеви офицер и най вероятно защото не си достигнал длъжността и званието му е гротескно. За мен пък , който без 5 бюджетни години и до днес отделям от" залъка" за твоюта заплата, респективно пенсия, а ти вероятно взимаш тавана и имаш двойно по голяма пенсия от мен. Кой е аристокрацията?



get написа:

... а СЪОТВЕТНО ЩЕ ВЗИСКВАШ - ХОРАТА, КОИТО НАЗИДАВАШ КАТ ДАСКАЛИЦА - ДА ТЕ УВАЖАВАТ?
- За какво да те уважавам бре ... наследствено-партиен-"аристократе"?
starforlife написа:

Подполковник, не се опитвай да влизаш в главата на онзи подполковник,
Твоето ниво е Разколников, но не толкова ителектуализирано. Гледай там кой е "грохнал" бабетата и "не по високо от чизмите"
Ти си криминалист казваш, аз съм чел криминални романи. Не мисля, че има по потърпевш/с изключение на жертвите и близките им/ от смъртта да кажем на Политковская и Немцов от Путин. Извършителите и на двете убийства са в затвора. Посочиха и поискаха екстрадиране на евентуалния поръчител на политковска, англичаните отказаха.
Русия е страна с високо ниво на престъпност, СССР също беше. Срещу САЩ обаче да ходят, пак няма да ги достигнат.


За това ЧЕ МЕ СЪИЗМЕРВАШ - с не БЛЕСТЯЩИЯ НИТО ... НИТО С ФИЗИКА, НИТО С ИНТЕЛЕКТ, НИТО С ПРОФЕСИОНАЛНИ КАЧЕСТВА - А ЕДИНСТВЕНО СЪС СПОСОБНОСТТА СИ ЗА УГОДНИЧЕСТВО - ПРЕД ПО-СИЛНИЯТ ИЛИ ПО-ВИСШЕСТОЯЩ ОТ НЕГО ?!
Това е ПУТИН - върхът ПРИМЕР-ЕМАНАЦИЯ ЕВОЛЮЦИЯТА НА БЮРОКРАТИЧНОТО-БЕЗГРЪБНАЧИЕ!
Колкото по-безгръбначен и без-принципен - от това БЕЗЛИЧЕН, ТОЛКОВА ПО СГОДЕН за разните ФРАКЦИИ И КЛИКИ - реалните ВЛАСТОВИ ПРУЖНИ В РУСИЯ ... В БОРБАТА ИМ ЗА ПОВЕЧЕ ВЛАСТ а от това, ПО-ГОЛЯМ КОКАЛ!

Та нима УПРАВЛЯВАЩОТО НИ ИНТЕЛЕКТУАЛНО И ВСЯКАКВО ДРУГО БЕЗЛИЧИЕ Б.Б. - НЕ Е СЪЩОТО, КАТО ПРОДУКТ НА СИСТЕМАТА ... С ИМЕ ПОСТ-СОЦИАЛИЗЪМ?
Та нима НЕ ЗНАЕШ ЗА КРПИМИНАЛНОТО МИНАЛО И ВРЪЗКИТЕ ИМ СЪС СИЛОВИТЕ ГРУПИРОВКИ - както при Путин, така и при ВАШ БОЙКО?!

Венци ... какъвто и да съм бил НО НИКОГА НЕ СЪМ СТИГАЛ ДО ТАКОВА БЕЗГРЪБНАЧИЕ И МОРАЛНО-ЧОВЕШКО ПАДЕНИЕ - от КОЕТО ДА СЕ ПРЕВЪРНА В ИНТЕРЕС НА ТЕБ/ВАС ... реалните ИГРАЧИ В СЯНКА И УПРАВЛЯВАЩИ ОТ ЗАДКУЛИСИЕТО СЪВРЕМЕННОТО БЪЛГАРСКО ОБЩЕСТВО!
Кой си "ти" и кои са тези "вас" ли? Ами едно и също - ВЪЗПИТАНОТО В ИМПЕРСКА РУСИЯ - ПОКОЛЕНИЕ ОТ ЕНИЧЕРИ - ВИНАГИ ГОТОВИ, КОЛЕНОПРЕКЛОННО ДА ИЗПЪЛНЯВАТЕ ВОЛЯТА НА МЕТРОПОЛИЯТА-КРЕМЪЛ !!

цитирай
46. get - До 45. vencivaleri1951 - Защо аз да съм менторът? ... ТА ДАЖЕ СЕ И ЧУДИШ - червен-ФАРИСЕИНО?!
10.05 12:21
- Да обяснявам ли - ДОКАТО БЕ ДЯСНАТА РЪКА НА СОБЧАК ... С какво се занимаваша ШПИОНА-НЕУДАЧНИК ВОВОЧка Пут(.)ин?
- Защо смяташ ЧЕ "СЛУЧАЙНО ЦИТИРАХ" - ТЕЗИ факти ОТ ПУТИНОВАТА БИОГРАФИЯ?
get написа:

1.
КОГДА БЫЛ помощником проректора ЛГУ по международным вопросам,— НЕ ПОМЕШАЛО ЕМУ ВЛИТЬСЯ В КОМАНДУ ПИТЕРСКИХ ДЕМОКРАТОВ-РЕФОРМАТОРОВ, неформальным лидером которых с начала 90-х годов был Анатолий Чубайс.
2.
Тогда же Путин сблизился с Анатолием Собчаком и возглавил комитет по внешним связям мэрии Санкт-Петербурга. В этом качестве он участвовал в продаже гостиницы "Астория",
3.
курировал создание в Петербурге валютной биржи, BNP-Drezdner Bank (Rossija) — одного из первых иностранных банков в России.

4.
- А дали "слручайно" ГО "УМРЯХА" - БРАТОЦИТЕ ОТ ФСБ - генерала Рохлина ... та благодарният ЗА това Елцин ... за НУЛА ВРЕМЕ СЛОЖИ ПУТИН - ЗА ГЛАВА НА ФСБ?
5.
А защо БЕЗ ВИНА ВИНОВЕН - СКУРАТОВ, Юрий - ГО ОТСТРАНИХА, пак пацаните от ФСБ - от поста му на ГЕНЕРАЛЕН ПРОКУРОР НА ФЕДЕРАЦИЯТА ?
6.
А смяташ ли, за неоснователно - това изявление на Скуратов, по отношение на КаГеБи-ста и "юрист" товарищ мистер-Питкин:
"Они в панике думали, что бы такого сделать, чтобы я ушёл со своего поста, и выбрали этот способ."?

7.
- Защо ОСНОВНИЯТ МУ ПОЛИТИЧЕСКИ ПРОТИВНИК измежду ЖУРНАЛИСТИ ... пише тези а и още други подобни НЕЩА ЗА ТВОЯ "ОБРАЗЕЦ за Юрист И борец ЗА ПРАВОВА ДЪРЖАВА - С ВЪРХОВЕНСТВО НА ЗАКОНА" :)))

Цитат:

"Путин, случайно получив огромную власть в свои руки, распорядился ею с катастрофическими для России последствиями. И я не люблю его, потому что он не любит людей. Он не переносит нас. Он презирает нас. Он считает, что мы - средство для него, и только. Средство достижения своих личных властных целей. И поэтому с нами можно все - играть, как ему вздумается. Что нас можно уничтожать, как заблагорассудится. Что мы - никто. А он - хоть и случайно влезший наверх, но ныне царь и бог, которому мы должны поклоняться и бояться его.
- край на цитата!

Чети бе Венци - руски аргатино и страстен пропагандатор НА ИЗКЛЮЧИТЕЛНОСТТА НА МОРАЛНОТО и МЕНТАЛНО ДЖУДЖЕ - РУСКИ ДИКТАТОР ?! ... а не да ми ТИРАЖИРАШ - съчинения ПО КАРТИНКА :))
- Невъзпитан Менторе-е-е!
цитирай
47. cortana - :):):)))
10.05 15:35
vencivaleri1951 написа:
Недей да пишеш тлупости, преди да отвориш Гугъл На прима виста ще ти припомня , че в ареста миналата или по миналата година се самоуби милиардер в щатите обвинен в педофилство. Също се самоуби и един от най големите търговци на недвижимости, също с милиардно състояние. Ти който си ходиш за уйкандети в Щатите и си почетен гост на Уол стрийт , нима не са ти показали траурната книга на напусналите този свят по собствено решение борсови акули. няма да ти вадя имена , ти си имаш дивизия компютърджии, които могат да се поровят вместо теб в мрежата.


Лично аз повече тъгувам за Джек Лондон, Хемингуей, Менрилн Монро-също състоятелни хора и
в пантеона на базсмъртните. Или съвремени звезди -певци, артисти, интелектуалци... С мишката можеш да научиш много-и повечето неприлично богати
Също можеш да провериш в бюлетините на СЗО , където ще намериш, че най-много самоубиства на глава от население се правят в Скандинавските страни и този факт медицински е ясен. Колкото по на север , толкова по малко слънце и по малко серотонин и мелатонин, което води до повече депресия. Необяснимо изключение е Унгария, която е сред лидерите по суицидни действия.
Просто не е човешко да ровиш кокалите на още "неизстинал" човек с цел да блеснеш като осведомен и знаещ всичко. Не , не знаеш и като всеки дребен човечец се радваш на чуждите трагедии.
Иначе, познаваш руската литература, колкото дивизията си от Фриско. Бягай се снимай и сравни излъчването си с това на тези млади хора.
Може и да им се наложи не дай-Боже да воюват, но никога няма да воюват повече на своя територия.

Нищо, че ме припознавате като 'Жоро в женски дрехи', аз няма да развалям кефа МУ :):):) да Ви отговори по отношение на милиардерите точно така, както предварително той каза, че ще стане. :):):)
Но понеже не Ви е питал ни най-малко за личности като Джек Лондон, Хемингуей и Мерлин Монро, а още по-малко за статистики на СЗО, та аз ще си позволя да отправя реплика към това. :)
По отношение на първото ще е във вид на въпрос както Смарти ме прикани да Ви попитам и той е: А какво е общото между Джек Лондон, Хемингуей и Мерлин Монро?? 'Мммм?' :):):)))
По отношение на второто: Като оставим настрана факта, че нищо конкретно не цитирате, а така също и, че това изобщо не е тема на разговора и Вие май отново се опитвате да отклоните въпроса встрани, за да минимизирате проблема със 'самоубийствата' с куршум в тила в Русия, стигаме до това, че току що Ви подсказах защо снощи Жоро Ви е казал, че сте смешен и жалък!! :):):)))
И дори Ви оставя време сам да го осъзнаете като не Ви показва дилетантщината в отговора Ви веднага, а казва, че ще го направи днес. :):):)))
цитирай
48. cortana - И още нещо искам да Ви попитам, другарю Венци.
10.05 15:53
За кой се мислите, че да формулирате изказвания от рода кой познавал дадена литература, в случая руската, и кой не??
Само това питам, за кой се мислите??
цитирай
49. vencivaleri1951 - Общото между тримата за които пита чрез теб ,,Звездният,, е
10.05 20:25
че и тримата са дарования Свише. Всичко останало са подробности. Пили, яли, правили безразборно любов , наркотици...Всичко това са подробности. Прави ли го по малко значим за пазарната икономика авторът на ,,Богатството на народите,, фактът
че е в специфични отношения с майка си, и по малко талантлив ли е Байрон заради отношенията със сестра си. И какво ни интересува бисексуалността на друг гуру на пазара Кейнс или тази на Фред Меркюри.
,,Звездният,, ми предложи да спомена за самоубил се милиардер и аз се сетих в скорошно време за двама. Един арестуван и разследван за педофилия, друг един от най - сериозните търговци и инвеститори на недвижими имоти. Не съм запомнил имената защото не ме интересуват. Към това и припомних за преждевременно отишлите си по тази причина през последното десетилетие интелектуалци и звезди музиканти и артисти.
Колкото до литературата , какво съм казал. толкова. Че блоговата ни. ,,Звезда,, познава руската литература, колкото дивизията си от Фриско. Не го ли тълкувате, че еднакво добре ги познава. А и как беше подредил книгите... Каренина, Путин и т н...
Винаги ми е било необяснимо, как една светска дама заради дребна забежка ще скочи на релсите. Трябваше Жорко да ме светне- Путин я е бутнал....




cortana написа:
За кой се мислите, че да формулирате изказвания от рода кой познавал дадена литература, в случая руската, и кой не??
Само това питам, за кой се мислите??

цитирай
50. shtaparov - Кое точно, РЕДОВНИ МОЙ ЧИТАТЕЛЮ...
11.05 06:51
starforlife написа:
Кое точно, РЕДОВНИ МОЙ ЧИТАТЕЛЮ?
(и почитателю - и почитателю)

Невероятните количества злато и диаманти,които са имали още по времето на Брежнев!
цитирай
51. shtaparov - Кое точно, ...
11.05 06:52
shtaparov написа:
starforlife написа:
Кое точно, РЕДОВНИ МОЙ ЧИТАТЕЛЮ?
(и почитателю - и почитателю)

Невероятните количества злато и диаманти,които са имали още по времето на Брежнев!

Цитираните документи- също!
цитирай
52. get - До 49. vencivaleri1951 - Е как да не ТЕ спомене, човек С неласкави слова ... о твоеЙ мать, Венци ?
11.05 11:08
vencivaleri1951 написа:
...
Колкото до литературата , какво съм казал. толкова. Че блоговата ни. ,,Звезда,, познава руската литература, колкото дивизията си от Фриско. Не го ли тълкувате, че еднакво добре ги познава. А и как беше подредил книгите... Каренина, Путин и т н...
Винаги ми е било необяснимо, как една светска дама заради дребна забежка ще скочи на релсите. Трябваше Жорко да ме светне- Путин я е бутнал....


...


Докога с ПРОСТАШКО-СОФИСТИЧНАТА СИ ИЗКУШЕНОСТ ... ЩЕ слагаш в устата на другите - ТВОИ РЕПЛИКИ - Ъм?

Значи Ана Каренина - не се е хвърлила, А? ... "Путин я е бутнал на релсите" - ЪМ?

Тогава - ти хвалещият се "аз във Франция съм бил"!? ... СИ СИПАЛ В ЧАШАТА АРСЕНИКА - с който се отрови мадам Бовари?!!

Венци ... ИНТЕЛЕКТУАЛЕН БАЛОНЕ ... Хайде НЕ ЗА МАРКСИЗМА "В КОЙТО без да го познаваш - СЕ КЪЛНЕШ" - а за ЕВРОПЕЙСКА ЛИТЕРАТУРА ДА ПОСПОРИШ - С МЕН проЗДият(според критериите ти) МИЛюЦИОНЕР - Ъм?
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: starforlife
Категория: Лични дневници
Прочетен: 1772906
Постинги: 781
Коментари: 13941
Гласове: 10316
Календар
«  Октомври, 2020  
ПВСЧПСН
1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031