Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
17.07 17:04 - За протестите по допирателната Част 1-ва
Автор: starforlife Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1180 Коментари: 28 Гласове:
31

Последна промяна: 21.07 16:42

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
image

  getmans1.blog.bg/politika/2020/07/16/za-protestite-i-oste-nesto.1719371

image
image
image
image
image
image




    Гласувай:
    32
    1



    1. starforlife - Сами избирате "софрата и квартала". Ние само ги презентираме.
    17.07 17:08
    Ще приканя към сериозност в коментарите, защото въпросите са достатъчно сериозни и касаещи социума в родината ни.
    Ако няма какво да кажете, ако не пряко по темата, то поне свързано с нея - по-добре не демонстрирайте менталните си дефицити в типично блог.беГЕЙски коментари.
    ТАКИВА ЩЕ ИЗТРИВАМ БЕЗ ОБЯСНЕНИЯ!

    Евентуална дискусия би могла само и единствено да ни обогати и да прозираме подводните камъни в едни протести, осъществявани не от "млади и умни" (както твърдят някои, за които социалистическото Право било видите ли еднакво с настоящото и дори не виждат огромния проблем в това за различното отношение на Закона спрямо тогавашната държавна и частна собственост), а от сеирджии без капчица промисъл.
    цитирай
    2. getmans1 - АЗ му отговорих и разбих две лъжи с ...
    17.07 17:46
    АЗ му отговорих и разбих две лъжи с лесно проверими факти на МНОГОЛЪЖИ1951-А ... ама то в него коментар има още ... за преиначавнето на написаното от те и мен пък хич да не говорим

    Ето и част от коментара ми;

    „Ей, в това многоречие бая лъжи си насъбрал и преди да се захванеш в „лют„ спор със СТАР а после да го насочиш към мен и да ме нарочваш прочети внимателно АЗ КАКВО ПИША И НЕ ГОВОРИ ЗА ТОВА КОЕТО ТИ СИ ... М И С Л И Ш .... ЧЕ ПИША.

    КАЛИНА е КАЛИНКАТА протеже на на Миглена Плугчиева и е назначена във ФЗ по време на СТАНИШЕВ ... като студентка е живеела в посолството под крилото на М. П.
    Дали защото е щерка на колега на ББ или под опеката на МП но печели конкурса ...
    повече на;
    https: https://www.mediapool.bg/kalina-ilieva-specheli-konkursa-za-klyuchoviya-fond-zemedelie-news155543.html .... сам си прави изводите впрочем на тази тема вече съме говорили ... с теб.

    - ВТОРО ... и съответно ВТОРА ЛЪЖА в коментара ти .... ДАНАИЛ КИРИЛОВ с прякора Барни Рабъл измислен от другарите му в ... БСП и по-точно от групата съветници на БСП в СОС ... завършил ПРАВО в СУ

    - ТРЕТО, да не задълбавам повече защото съзирам още твои лъжи в коментара но ти ставаш разноглед от фактите и ЗАПОЧВАШ ДА БЪХТИШ „ВЪНШНИЯТ ЖЕГЪЛ„.„

    Чудя се на ТОВА НАХАЛСТВО ДА ПОУЧАВА след като ден през ден се налага да го оборвам с лесно проверими факти.
    цитирай
    3. starforlife - ~
    17.07 18:06
    Радо, когато в 14:30 ваше време пуснах коментарите си под предходния ти постинг, не съм видял, че Венци е започнал коментара си преди половин час и мислех, че "Гетьо, че Гешев е с признато висше и е прокурор е скандално", което се явява реално само заглавието на този негов 22-ри коментар е изчерпателно, затова и не съм го жегнал по новата доза глупости, които сега чета.
    Подведен съм бил по 2-та или 3 коментара след това, които под стар постинг, са инспирирали в съзнанието ми отстояние във времето - все пак най-малкото гледам кой КОГА е писал нещо.
    Тоест, за 30-тина мин. Венци е наплодил поредната си доза балалайкане, която казах, че прочетох току що, подсказвайки ми за развитие там твоят коментар тук.

    Там Венци е ОТНОСИТЕЛНО прав, че МОЖЕ БИ, ПО-ВЕЛОЯТНО Е, да бъде произнесено становище, че нещата спрямо Президента (като институция погледнато, прехвърляйки произтичащото от Конституцията в/у личността) са такива, каквито казва Венци, но...
    Но...
    НО!
    Той е в голяма грешка защото:
    - Първо: Съдиите от КС реално тълкуват само и единствено Конституцията. Нищо друго.
    Тоест, това евентуално тяхно произнасяне не ще означава, че Гешев не е прав в ИСКАНИЯТА си.
    КОИТО ИСКАНИЯ СА НОРМАЛНИ ЗА ВСЕКИ НОРМАЛЕН ЧОВЕК, ДЪРЖАЩ НА ДЕМОКРАЦИЯТА!
    Не може да речем Президентът да убие човек по невнимание, непредпазливост, а що остана умишлено, и да не понесе своята отговорност.
    Тоест, идваме на второ.
    - Второ: Гешев (и всеки нормален човек) не го интересува толкова може ли да бъде съден Президентът по време на мандата му... При все, че нормалните хора са ЗА това ДА МОЖЕ... Аз лично също! А Гешев повече го интересува дали може да бъде разследван Президентът (За да може разследването да е ефективно, а наказателната отговорност да бъде потърсена след изтичане на мандата или да речем... какво? М?), както и иска да бъдат по-ясно формулирани някои размити понятия в текста на Конституцията и тълкуванията им.
    Например: Какво означава държавна измяна.
    Защото замислете се, че едва ли някой ще я осъществява явно и реално как би следвало да се установи има ли налице такава или не, след като по Закон Президентът не може да бъде разследван пряко и директно. Нещо, което НЕ Е така в САЩ, Венци, а ти говореше точно обратното.

    Мога още много да пиша (и за САЩ, защото представи си, Венци, съм им понаучвал Законите), но нямам възможността да отделям толкова време на блога.
    ЛИЧНО АЗ... АКО НЕ МОЖЕ ДА СЕ ТЪЛКУВА КОНСТИТУЦИЯТА ТАКА, ЧЕ ДА Е НАИСТИНА ЗАЩИТАВАЩА ДЪРЖАВАТА НИ ДОРИ ОТ ПРЕЗИДЕНТСКАТА ИНСТИТУЦИЯ... ТО КОНСТИТУЦИЯТА БИ СЛЕДВАЛО ДА БЪДЕ УСЪВЪРШЕНСТВАНА!
    Защото реално тя малко дори си "противоречи" в някои аспекти.
    Комунягите ПОГАЗИХА и ПРЕГАЗИХА Конституция с идването си на власт, ама сега са много принципни на тема този Върховен Закон.
    И седнал Венци да ми балалайка как било в СССР.
    Особено пък там.
    Където не се управляваше със Закони, а с декрети и то писани от днес за утре от и в полза на комунистическата партия и тоталитаризма на управлението й, погазвайки и прегазвайки изначални човешки права.
    В България всъщност, относително също.
    цитирай
    4. getmans1 - ДО - 3. starforlife - ~ 18:06
    17.07 18:25
    СТАР, майната му на „бавното писане„ то и аз не съм кой знае колко бърз но то много лъжи бреее ... и никаква памет, и разчита си човека на ОТ и фейкновините по сайтовете а ми говори „лошия ми английски„ разбираш ли ... дрън-дрън ... още докато онвориш сайта на някое западно или руско издание и ГУГЪЛ вече ти върти часовника на „гугъл-преводача„ ... а забелязвам, че на някои от сайтовете превода и макар механичен е доста добър и разбираем ...

    ЖЕРТВИ СМЕ СТАР, ние с тебе, ... жертви на нашенският ОСТАП БЕНДЕР, ВЕЛИКИЯТ КОМБИНАТОР ... наш блогов.
    Лекинко допълнение към последното ... скоро очаквам да приложи цагара-магара тактиката ... „абе бъзикам се бее... с мене си и с вас„ ... хахаха .... то един го ползва от време на време ... сигур ще се сетиш кой.
    цитирай
    5. starforlife - ~ 4. getmans1
    17.07 18:33
    Радо, да уточня.
    Тоест, прецизирам.
    Аз не държа сметка, нито се подигравам на Венци за бавното писане.
    Въпросът опира до това, че той/ТЕ си позволява/Т да се опитва/Т да внемяват/Т, че видиш ли аз/ти/той/тя - неприятните им - тук сме били живеели, в блога...
    Той/ТЕ не се свени/ЯТ да се опитва/Т да вменява/Т, че дори семеен живот нямаме, а сме графомани...
    И аз просто обръщам внимание, че един мой чаршафен коментар колкото неговия, ми отнема по-малко от 1/6-та да речем от времето, неговото.
    Тоест, ако той/ТЕ могат да си служат с такива подлости, то те, подлостите, рефлекторно и в поне 6 пъти по-голяма степен са валидни за тях.
    Стана ли ясно?

    Ако гепването на една ябълка е кражба, но не толкова сериозна, то гепването на тон ябълки е вече друго.
    Значи: Ако аз съм графоман, че пиша да речем средно по 30-40 минути през ден/два/три тук, то какви са те, които пишат един коментар (за Венци) или множество коментари (за други) за в пъти по-дълго време?
    Оставяме настрана, че лично аз в 80% от времето съм зад компютър или друго подобно устройство, просто защото такава ми е работата и не ми е проблем да надзъртам докато тече някакъв процес, който следва да изчакам, за да продължа работата си.


    Постингът отгоре например, го писах пом/у работата си и затова и накрая да речем съм повторим проблема със срока при СРС-тата.
    Отнел ми е сумарно не повече от 15, нека са 20 минути. С оформлението му като визия.
    На Венци и когото и да е от изклецаната им компанийка, ще им отнеме минимум час и половина.
    Минимум.
    Дори много повече, защото ще трябва да ровят за данните, а аз 60/100 ги знам наизуст, а останалите 40 - откъде (от кого) да ги проверя, за да цитирам.
    цитирай
    6. getmans1 - СТАР, миналата година имаше един т. ...
    17.07 18:38
    СТАР, миналата година имаше един т.н. ШПИОНСКИ СКАНДАЛ и предполагам че ГЕШЕВ това го интерисува дали подопечните служители на ПРЕЗИДЕНТА са защитени от НЕГОВИЯТ ИМУНИТЕТ ... ето сега в един от кабинета на един от съветниците са намери документи които не би трябвало да са там.
    цитирай
    7. starforlife - ~ 6. getmans1
    17.07 18:43
    Ами НЕ, Гешев НЕ го интересува това, защото там Законът е ясен.
    Аз имам определен имунитет (за себе си говоря, фактологически), но това не означава, че мога да взема под "крилото" си да речем сина си или съпругата си.

    Гешев го интересува дали може да търси връзка на Президента с тези хора.
    Дали може да разследва, след като е изключително много вероятно въпросният да е замесен или най-малкото да му е станало известно.
    Защото дори само втория случай и непредприети мерки - прави Президента съучастник.

    Не може ти да не знаеш какво става две врати вдясно от тази на твоя кабинет.
    Какъв "баща на нацията" си, след като дори приближените си не знаеш "пушат" и "пият" ли?
    А те чак се "дрогират"!
    И такива като Гешев виновни, че упражняват Закона и насочват "дрогираните" натам, където им е мястото.

    Ама той бил да речем с дипломатически имунитет и затова не може да го подведем под отговорност за разузнаване за страната си...
    Ами ОК, но тогава вън от НАШАТА страна.
    Ходи си у вас си, та барабар с цялата си шайка, ако щеш.
    цитирай
    8. starforlife - А, да, и още нещо, Радо...
    17.07 19:06
    Когато зная Знаенето си (и/или Моженето си), с такива професори по всичкология мога да "танцувам" така, че да ги правя смешни спрямо всяка тяхна лалия.
    Например по отношение на патетизма му (Законът и Съдът НЕ допускат такива неща) за образованието (на Гешев и Доковска) бля-бля.

    Венци, в така еднаквото ти (твое изказване) Право - настоящо и социалистическо - "еднаквостта" е:
    - Днес, в демократичното общество, почиващо на равенство пред Закона: Младият специалист, току що завършил, може да се пробва да се реализира където той реши.
    - При соца, с "еднаквото" Право и права: Младият специалист биваше РАЗПРЕДЕЛЕН като решение на Партията и не можеш да гъкнеш. Може да си от Пловдив - завършваш агрономия и отиваш в село Джендем Тепе русенско, защото там те ЗАТОЧВА да градиш "кариера" НЯКОЙ СИ.

    Еднакво Право, м?
    Точно колкото еднакво да ти вземат земята, воловете и прочее и да направят некадърни ТКЗС-та, които да доведат до абсолютна липса на конкурентоспособност на МЕЖДУНАРОДНИЯ (не вътрешно-социалистическия) Пазар.
    цитирай
    9. vencivaleri1951 - жорко, ти си за Гинес
    17.07 21:12
    Какво си се разцитирал 4ленове и параграфи
    Специализиран съд е извънреден съд и в слу4ая е създаден по аналог на румънския такъв с цел за по бързо и ефективно съдопроизводство на зна4ими и обществено 4уствителни дела С две думи наказателно преследване на корупционни практики най ве4е в елита. Тоест този съд бе създаден защото съдебната ни система се оказа не работеща срещу овластените и олигархията.
    30 години от прехода и сме под мониторинг Три години след създаването на този извънреден съд сме на изходно положение

    Брой арести , брой производства не зна4и нищо Само Божков има 20 обвинения и
    само котката не са му арестували Няма нито една осъдителна присъда
    Като стана дума за Божков. той има ефективна присъда, при социализма.

    Жорко, какво разделение на властите имаме в Рим, в абсолютните монархии, а римското право е в основата съвременното
    Напиши още един 4аршав Живот и здраве , ще дойде 30 юли и КС ще се произнесе
    Ще видим кой прав Сдуханите ,,хабилитирани юристи, или милиционерите ...и техните запъртъци

    цитирай
    10. starforlife - Искаш чаршаф? Ето ти го! Но той за разлика от твоите е фактологически.
    17.07 22:08
    Венци, да се "дискутира" с теб е тотална загуба на време, но аз ти го отделям доколкото мога, защото го правя за Читателите, а не теб.
    Ти си от дървените философи, на които човек ви навира фактите в лицето, но те си държат на своето, защото понятията им за Морал не корелират с общоприетите норми за такъв.
    Затова, репликирам поредните ти опити за извъртане, най-обикновено отклоняване темата на дискусията и особено лъжите по отношение на едно или друго обстоятелство.
    ~ Първо:
    Ти не говореше за функциониращ от 3 години Специализиран Съд, а за Специализирана Прокуратура и точно затова постингът е посветен на нея, като с него показвам балалайкането ти по отношение на същата още дори в темпоралните граници на съществуването й, камо ли успеваемостта й. Същевременно налягам на пречките пред по-висока ефективност на същата, което е от съществено значение за нас като общество въобще.
    Какво правиш ти? – Просто се опитваш да оспориш десетки постижения с един конкретен пример. А дори не съпоставяш бюджета на едните, с който трябва да покрият толкова много неща и дори само чисто финансовия портфейл на използвания като пример, който е изключителна личностен като използване.
    Нещо повече: Ти си позволи да проявяваш "фината ирония" – да се чете пълната простотия – че видиш ли въпросният бил едва ли не пазител на ценности, уредник на музей едва ли не.
    ~ Второ:
    На изходно положение си ти и то не 30, а 2х+ 30 години, защото едно си Венци знае, едно си постоянно бае като с това имам предвид, че ти си просто един жлъчен старик, който не уважава не само Държавата си, а и това, че тя криво-ляво върви по трудния път на Демокрацията. А той е така труден точно заради такива като теб, причинили й не 45 годишен застой в развитието, а върнали я поне 2х45 години назад.
    Защото го казах с един от стотиците примери:
    - България преди установяването на тоталитарния режим на соца е имала Закони и Право и то изключително по-добри и ефективни отколкото унищожилите ги социалистически такива.
    - България преди установяването на тоталитарния режим на соца е имала промишленост, земеделие, търговия и прочее и то изключително по-добри и ефективни отколкото унищожилите ги социалистически такива.
    - И прочее и прочее и прочее
    ~ Трето:
    За продължаващите ти бутафорни и патетични ТЕОРЕТИЧНИ балалайкания за римското право и опитът ти да приравниш съвременното Право и човешки права с тези при соца.
    Дадох пример със завършващите кадри и реалното им робство на една партия, любимата ти, която опропасти държавата та вече въпросните 30 години не може да се съвземе.
    Сега освен да ти дам друг, правно насочен, понеже отново се опитваш да се правиш на правист.
    Значи: До идването на Демокрацията, по времето на соца, в Правото се лансираше и реално осъществяваше тезата,че Прокурорът упражнява надзор за законност над Съда!
    Тоест, създадена беше социалистическа Прокуратура, изградена и централизирана по военно-съветски образец, която реално беше с НЕЗАКОННА СТРУКТУРА (Да ти пояснявам ли защо беше незаконна?) и Съд, който както вече казах не беше независим, а реално беше на подчинение на Прокуратурата, а тя от своя страна на партията, ЕДИНСТВЕНАТА и ТОТАЛИТАРНАТА.

    Така, че, Венци, ако имаш нещо фактологическо да говориш – ОК, говори. Но не се опитвай да продължаваш да ми менторничиш, защото тук има и други прависти (Спомни си споменаването от мен на факта, че има съблогърка, познаваща също лично Явор Колев, а тя е една от няколкото прависти, които познавам лично – друга например е моя градска.), пред които не само номерата ти няма как да минат, а и биха ти опонирали и то точно като мен – с очеизвадни факти, които ти не признаваш най-малкото, защото не разбираш.

    А това как ще се изкаже КС в края на месеца - нито е темата на дискусията ни, нито те превръща в по информиран и знаещ, а още по-малко в победител, ако се окажеш прав, защото ти и за това грешиш: Атмосферата в настроенията е на страната на Гешев, а не на Президента. С което не искам да кажа, че първият ще бъде удовлетворен от тълкуването точно, защото вече го казах - говорим за тълкуване - но пък не бъди сигурен, че не може да ти бъде поднесена изненада.
    А, че ще има, дори да не е в края на месеца - ще има. Тогава ще осъзнаеш, че не си ти този, който се смее последен.
    Още повече, че твоят "смях" не е заради благото на суверена, а е просто ехидност.
    цитирай
    11. starforlife - Всъщност, Венци, щях да пропусна да те направя отново за смях пред Читателите:
    17.07 22:30
    СПЕЦИАЛИЗИРАНИЯТ НАКАЗАТЕЛЕН СЪД, чрез който ти се опита да замъглявиш балалайкането ти за тригодишната история на Специализираната Прокуратура, БЕШЕ СЪЗДАДЕН В КРАЯ НА 2010-та ГОДИНА!
    Предмет на неговите дела са НЕ висшите както ти ги определи престъпници, а предметът на делото.
    Опитът е да се копират добрите практики на правови държави като Италия, Франция, Германия, Англия, Белгия, а не Румъния!
    Толкова за правната ти култура.

    Ееех, Венци-Празнолейни, ех, Венци-Празнолейни...


    цитирай
    12. vencivaleri1951 - Наистина
    18.07 00:41
    е безсмислено . Ти си в стихията на съсловна матросовщина по отношение на милиционерската шайка оглавила ВСС. Тя е толкова несъстоятелна и обре4ена
    колкото и твоята софтуерна дивизия. Сега ще видиш разликата между строеви офицер пилот и 4енгета смели с вързани хора. Отново ти напомням 30ти юли
    до тогава няма да говоря с теб по темата

    Ина4е наистина един е за смях има един които иска да 4ерпим опит от съвсем разли4на система , където прокурорът е в изпълнителната власт, а делото се решава от жури
    цитирай
    13. krumbelosvet - Сега,
    18.07 01:49
    Сега стои въптос прос:
    Против ББ и Геш, или ЗА Геш и ББ.
    И който не смее да каже, че е ЗА Геш и ББ, почва начи сега с мноооооого думи да увърта тоа прос въпрос.
    Сега!!!
    Мноооооого думи, Начи.
    цитирай
    14. starforlife - ~ 12. vencivaleri1951
    18.07 06:12
    - Ами аз го казах: Безсмислено е. Безсмислено е, защото ти държиш, че дискусията ни е за НЯКАКЪВ СИ 30-ти юли, а тя е за това, че ти просто балалайкаш, "създавайки" служби от преди 10-тина години преди 3.
    Същевременно по-същественото в дискусията е НЕОБХОДИМОСТТА ОТ ПРОМЕНИ В ЗАКОНИТЕ, ЗА ДА МОЖЕ ДА СЕ ПРОТИВОДЕЙСТВА СПРЯМО СЕРИОЗНАТА ПРЕСТЪПНОСТ В СТРАНАТА НИ. Промени, касаещи включително И институции като президентската.

    - Пяната на идиотските чувства, отражение на идиотския ти манталитет в теб са в стихията си и ти започваш да се опитваш да уязвяваш, намесвайки ни в клин, ни в ръкав дивизията "ми". Тоест: Започваш да сравняваш/приравняваш мои компетенции, почиващи на базата на образование (отпреди близо 20 години) и опит при хай-технологиите отпреди над 25 + такъв в по-висшето управление отпреди вече 7, с познанията ми в областта на Правото, базиращи се не на образование, а на четене и контакти с хора в областта.

    - Сега не видях нищо. А дали ще го видя на 30-ти, това е отделен въпрос.
    За мен "строевият офицер" НЕ е на мястото си, а за какви/кои "ченгета смели с вързани хора" говориш - ще ме прощаваш, но не съм в час, още по-малко в главата ти при патетичните празнодумия и няма как да видя нещо по този въпрос.

    - Последното ти изречение май е поредната глупост, която си написал, но понеже не е написано с разбираемост за коя "съвсем различна система" говориш, затова няма да го коментирам.
    Виж по отношение на императивизма ти спрямо това откъде искам АЗ да черпим опит, то съм го изказал: На мен лично ми се ще да черпим опит от всички правови държави в различни отношения, харесвайки и привнасяйки най-добрите практики при нас.
    Така правят умните хора: Не измислят тепърва топлата вода.
    цитирай
    15. starforlife - ~ 13. krumbelosvet
    18.07 06:18
    Сега...
    КрумЧервеноСветещий, изрично казах, че който няма какво умно да каже ПО ТЕМАТА - да не се изказва, но ти явно си зле с разбиранията.
    Темата, пич, ако не си схванал НЕ Е за Борисов и Гешев... Не е дори за Президента...
    Тя е за балалайкането на балалайки като Венци, като същевременно трасира някои от основните проблеми спрециално при Специализирана Прокуратура.
    Изказах личното си становище, че Президентът НЕ БИВА, НЕ Е РЕДНО, да бъде с имунитет спрямо наказателно преследване при извършване на ПРЕСТЪПЛЕНИЕ дори извън преките си изяви като такъв, свързани с изпълнение на трудовите му задължения.
    Дали на 30-ти това ще се наклони в едната или в другата посока - НЕ Е предмет на говореното от мен.
    Това първо.

    Второ: Прокуратурата въобще не започва и не свършва с Гешев. Той просто е една длъжност.
    Дали ми харесва като човек (ставам свидетел как някои си градят мнение дори по външното му излъчване, визията му, сурата му) не мога да коментирам, защото не го познавам. Виж като действия до момента - принципно, с някои забележки и доколкото съм запознат с действията му (все пак съм откъснат от това по разбираеми причини) - да, харесва ми като човек на действието.
    Включително ми харесва и действието му спрямо Президента като институция.

    Трето: Задаваш ми въпрос, който не е по темата и, ако ме познаваше (както си мислите, че дори твърдите), щеше да е безсмислен, но ще ти отговоря.
    НЕ харесвам Борисов. Нито като човешка същност, нито като политик, нито като изяви на политическата сцена.
    Харесвам Гешев. Поне към момента. Утре може да променя мнението си.
    И последното дори е показателно за пристрастността ВИ: Вие съдите за професионализма (не говоря като опит и прочее, а като действие въобще) на един човек по изявите му за няма и година. Проблемите, пичове, не са от година. Проблемите са наслоявани с десетки години.
    Тоест, вие не сте с правилната позиция дори чисто логически погледнато. Протестърите с/у Гешев също.
    И аз, за разлика от твърденията на Венци и ЧерноПръц например, и снощи видях по новините едни не просто глупави, а въвлечени с цел да бъдат използвани от ДРУГИ, младежи, за които и НА които дори маската не беше с цел превенция от коронавирус, а сложена и възприемана като ултраски аксесоар.
    Умни? Уви.
    цитирай
    16. starforlife - И последно от мен ПО ТЕМАТА, РАЗШИРЕНАТА - ЗА КРЕЩЯЩАТА НУЖДА ОТ ПРОМЕНИ В КУП ЗАКОНИ.
    18.07 06:29
    ...
    Всъщност, ще дам прост пример за елементарно противоречие дори на базата на Конституцията:
    По Конституция Прокуратурата притежава структурата на съдилищата, нали така?
    Хайде тогава ми обяснете не е ли противоречие фактът, че ВСЕКИ отделен Съд е ОТДЕЛНО юридическо лице, а Прокуратурата, В НАРУШЕНИЕ на въпросната Конституция, е ЕДНО юридическо лице! Тоест: Отделните Прокурори НЕ СА отделни юридически лица.

    Не схващате?
    Ами въпрос на "софри и квартали". Мерси за вашите, задръжте си ги.
    цитирай
    17. vencivaleri1951 - Ами ще ти го обясня като на програмист:)
    18.07 06:48
    Преди два дни специализирания съд освободи от арест секретарката на Божков по простата причина , че срещу нея има единствено показанията на един свидетел -Найденов/ който е основен свидетел по всичките му обвинения/ и прокуратурата си го котка "послушала " съвета ти/ без да има право / да го използва като свидетел без да го арестува-тоест сключва своего рода договор с него и ние го виждаме всеки ден да коментира това , или онова действие на Божков, в миналото, настоящето и предполагаемото бъдеще в полза на обвинението. Тоест обвиненията на Божков се градят главно на показанията на един човек. Бъди сигурен , че накрая ще наблягат главно на предполагаемите убиийства и изнасилвания на кого ли не защото и за тях имат "вързан" свидетел-в затвора, който чул че началникът на охраната на Божков извършил покушението срещу Манол Велев. Охраната твърди , че в това време е бил в чужбина и има свидетели за това, както им и предлага да погледнат в масивите на МВР /гранична полиция/ за излизането му и влизане в България. Обвинението твърди, че ъвидетелите били несигурни защото били близки на задържания и били зависими от него-виж свидетелят на обвинението бил свободен и независим-затворник, който чул!? След два дена ще гледат и неговото искане за освобождаване и според мен ще го пуснат, защото няма да мине номерът с един затворник каза, че чул. Това имам предвид , че милиционерите действат с помоща на вързани хора и очакват съдействие от тях, като 81 годишната майка на Банев. За Божков се издъниха за основното обвинение заради което почнаха камапанията-бе подведен заради неплащанне на данъци в размер на 700млн лв, което бе пълна катастрофа за юридическата им компетентност. В Хазарта не се плащат данъци , а такси и неплащането им не е инкриминирано. Божков е собственик/акционер/, но не заема никаква длъжност в никое дружество, тоест по Търговския закон не отговаря/ правилно ли е това , или не е друг въпрос, но не е подсъден по закон/ Ти не можеш да бъдеш подсъден
    цитирай
    18. starforlife - ~ 17. vencivaleri1951
    18.07 06:54
    Ами ще ти го кажа така:
    - Първо:
    Венци, доказано с надлежни атестации е, че моя милост е много, ама мноого по интелигентен от твоя, така, че опитът ти за ирония е меко казано кретения.
    Защото е факт и другото, а именно: Че точно Програмистите са едни от най-интелигентните хора въобще.
    Да не говорим, че (според някои твои сподвижници като ЧерноПръцко) аз съм охранител и защо пък трябва да ме иронизираш на тема Програмист?

    - Второ:
    Кой мой съвет? М? Кой мой съвет е послушан, кривещи думите ми грешнико?
    СХВАЩАМ ПРЕНОСНИЯТ СМИСЪЛ И ИРОНИЯТА ТИ, НО ТИ ЗА ПОРЕДЕН ПЪТ ИЗКРИВЯВАШ ДУМИТЕ МИ И СЪЩЕВРЕМЕННО ПОКАЗВАШ, ЧЕ НЕ СИ С ТРЕЗВО СЪЗНАНИЕ!

    - Трето:
    Все пак формулираш една умна мисла и тя е дали нещо е правилно или не, при все, че не е отрегулирано по най-правилния начин от Закона.
    Именно затова при съдиите се говори И за Морал, Съвест и прочее, при все, че те в 99% от работата си се явяват биороботи, просто произнасящи присъдата на базата на стриктно тълкуване на Закона.
    Или поне би следвало така да бъде (последното, за стриктността).


    Като цяло за коментара ти изказвам обобщаващото си мнение, че ти НЕ си в час по отношение на Правото като материя
    (конкретно в случая съдя по това, че не си наясно каква се явява секретарката в досъдебното и съдебно производство и колко е лесно да бъде защитавана от страна на един добър адвокат, от което произтича далновидността на Съда да не троши държавни пари за обречени каузи)
    , а още повече, че ИЗКРИВЕНО ПРЕДСТАВЯШ МОИ ДУМИ, което в случая произтича (и показва) от това, което вече казах - че не си в час с Правото като материя, а се опитваш да разсъждаваш на базата на логиката, като същевременно представяш невярно пред околните факти и обстоятелства.
    цитирай
    19. vmir - Жоро, евала за търпението и времето,
    18.07 08:59
    които си губиш с един разглезен до перверзност от привилегии тип. Паразитирането е начин на съществуване, паразитът не само разяжда тъканта на гостоприемника, но иска и признание за усилията, които му коства вредителството. Най - трагикомичното е, че в слаба позиция паразитът претендира да бъде третиран според морала на гостоприемника. Неговото царство и просперитет настъпва когато успее да докара жертвата си до дезориентация и безпомощност, а постигането им изчерпва целият морален наратив на паразитите като бат Венцо, чернопръцко и всички ония, за които времената на привилегированото със закон паразитиране са изгубеният рай.
    цитирай
    20. delff - Здравей, Стар!
    18.07 12:14
    Напълно съм съгласен с коментиралия над мен, че да си губиш времето и то в събота с хора, които увъртат още по отношение на темата е загуба на време.
    Давам примери за увъртането.
    vencivaleri1951: Специализирана прокуратура е създадена преди 3 години
    starforlife: Специализирана прокуратура е създадена в началото на 2012 г.
    vencivaleri1951: Опа исках да каже, че Специализиран наказателен съд е създаден преди 3 години
    starforlife: Същият е създаден в края на 2010 г.
    Какво повече да говорим? Нещата са проверими с google.
    цитирай
    21. vencivaleri1951 - Ти няма как да не харесваш Гешев
    18.07 13:50
    Еднакви произход, излъчване, възпитание, израстване/около милиционерската котленка/ Еднаква склонност да уязвят опонента си препратка към родата му. В случая вината на Христо Иванов е , че майка му е родена в Москва, а баба му и дядо му са емигранти там. Дядото журналист загива в лагер, а бабата отива на фронта като военен лекар. И следва голям позор- хабилитира се, става професор - травмстолог, а това във Вашите среди не се прощава.
    И ето Гешев почва да остроумничи, че Иванов атакувал ,,Каренин,, в Зимния дворец.
    Къде е князът, къде е социалистът Керенски. Дели ги век, а и Керенски не е бил в двореца. Пък и Зимния дворец /Ермитажа/няма как да бъде достигнат по вода, за разлика от сарая на енергетика наш. Всичко това бе казано с хихикане и самочувствие за изящен хумор. Само дето се видя духовната нищета на овластения наш ,,Тересит,,
    Без Гугъл драго ,,Гоче,, ти си турата на Гешев и няма как да не го харесваш.
    И веднага се набива на очи разликата между грешника Христов с баба професор, мама философ и Гешев, между възпитаника на Симеоново и този на СУ и специализанта във Вашингтон. Христов много добре знае семейната някога драма на Гешев във връзка със съпругата му, но остава безмълвен на тирадата от простотии на прокурора. Остави го сам с ,,мицеларната вода,,
    цитирай
    22. getmans1 - . . . Сезиф е осъден да търкаля камъка ...
    18.07 14:07
    ... Сезиф е осъден да търкаля камъка по нанагорнището а нашият опонент да блъска външният жегъл но завинаги да си остане в ярема ...

    А, това което сега се случва ТРЯБВАШЕ ДА СЕ СЛУЧИ МИНАЛАТА ГОДИНА със двалянето от ефир Силвия Великова - КРИТИК ТОЧНО БОЙКОВИЯ ИЗБОР, ИВАН ГЕШЕВ.
    С.В. се обажда на ББ той натиска ръководството и я връщат но на другият ден БНР НЕ ИЗЛЪЧВА - което си е знак от където и да го погледнеш.
    Грешката на власта е, че ПРЕВРАТА е осуетен ... но ББ не взема необходимите мерки или по-точно търси друг, по-мек начин да постави виновниците на място им ... и тази мекушавост може и най-вероятно ще му изяде главата.... Пусто да остане заради ЕДИНИЯТ ИМИДЖ НА БЪЛГАРИЯ.

    delff написа:
    Напълно съм съгласен с коментиралия над мен, че да си губиш времето и то в събота с хора, които увъртат още по отношение на темата е загуба на време.
    Давам примери за увъртането.
    vencivaleri1951: Специализирана прокуратура е създадена преди 3 години
    starforlife: Специализирана прокуратура е създадена в началото на 2012 г.
    vencivaleri1951: Опа исках да каже, че Специализиран наказателен съд е създаден преди 3 години
    starforlife: Същият е създаден в края на 2010 г.
    Какво повече да говорим? Нещата са проверими с google.

    цитирай
    23. krumbelosvet - СЕГА тоа въпрос стои
    18.07 14:14
    Не става дума за каскета на Гешев. А че СЪДБАТА НА БЪЛГАРИЯ остава в ръцете на двама души (може би на един) - ББ и Геш, но те не просто нарушават закона, а СЕ ЛИГАВЯТ ПУБЛИЧНО И ЗЛОВЕЩО. Гешев говори за Аврора и Зимния дворец, ББ шляпа по врата Плевнелиев и НЕ ТЪРПИ власт, която не му пренадлежи.
    И "Европа", всъщност колониалната администрация в Брюксел, издигна ББ и го подкрепя вече 11 години, и за зловещото комедиантство на Геш си трае.
    Свободата на медиите, стана МЕДИЙННО УПРАВЛЕНИЕ И МЕДИЙНО ПРАВОСЪДИЕ. ББ превзе и четирите власти и си назначи прокурор лика-прилика.
    цитирай
    24. batogo - !!!:))) Чест и почитания за качествената лекция относно дейността на Спец-прокуратурата, Стар!
    18.07 14:47
    Мога да гарантирам, че представителите на комуНИЗОСТТА няма да осъзнаят нейната Истинност няма да я оценят по достоверност, а ще продължат с неадекватните си измишльотини по темата.
    цитирай
    25. vmir - 20. delff - Здравей, Стар!
    18.07 15:40
    delff написа:
    Напълно съм съгласен с коментиралия над мен, че да си губиш времето и то в събота с хора, които увъртат още по отношение на темата е загуба на време.
    Давам примери за увъртането.
    vencivaleri1951: Специализирана прокуратура е създадена преди 3 години
    starforlife: Специализирана прокуратура е създадена в началото на 2012 г.
    vencivaleri1951: Опа исках да каже, че Специализиран наказателен съд е създаден преди 3 години
    starforlife: Същият е създаден в края на 2010 г.
    Какво повече да говорим? Нещата са проверими с google.


    Паразитът няма срам и съвест, а моралът за него са празни фрази за личен претекст и пришиване към безсрамните му претенции. Търпението към паразитите превърна маниерите им в непреодолима част от живота ни. Това, че неизменно изопачават фактите, историята или мотивите и обстоятелствата за зловещите си престъпления е също част от живота и масовите оценки за добро и зло, в сравнение с които корупцията и злоупотребите със законите са дреболии или дори атестат за социална или стопанска реализация. А това, че на такава реализация се радват по-безскрупулните е неудобната публична тайна, неудобна защото алчността на паразитизма надделява над логиката, че прекомерния паразитизъм води не само гостоприемниците, но и паразитите към глад и мизерия.

    Паразита бат Венцо никога няма да усети угризение, че хора в активна възраст губят от времето си, за да осигуряват вярната информация за лъжите, които произвежда злобен некадърен дъртак като него, защото го прави целенасочено и планомерно. Просто такава е биологичната програма на паразита - да вреди максимално. Да вреди дори на "своите" съпартийци през 1990, когато е "спасил" БКП от разкаяние, като ги е налъгал, че е "само един като всеки от тях" и е скрил "героичното си минало", за да ги измами, че няма интерес от оправдаване на комунизма и да бъдат безсрамни като него самия.

    p.s. Не наричам паразитите "комуниЗки" като Бат Ого не защото не са низки, а защото са повратливи като жрици на любовта и докато за другарите си се кипрят като комунизи, където им е изгодно се барат първи капитализи.
    цитирай
    26. vmir - А връх на низостта е
    18.07 16:02
    онези, които са били стожери и олицетворение на комунизма, днес да се произнасят за хората от ниските нива на йерархията, задължавани и принуждавани да си изкарват прехраната в условията на комунизъм. Негодяите като бат Венцо трябва да коленичат пред "милиционерите" побегнали далеч от тяхната мерзост, нежели да продължават да се изживяват като техни робовладелци или идеологически драскачи на биографии според заслуги към ролята им на "водачи към светлото бъдеще".
    цитирай
    27. vencivaleri1951 - Бъркаш либретото...кой пред кого на колене...
    18.07 20:30
    анонимен написа:
    онези, които са били стожери и олицетворение на комунизма, днес да се произнасят за хората от ниските нива на йерархията, задължавани и принуждавани да си изкарват прехраната в условията на комунизъм. Негодяите като бат Венцо трябва да коленичат пред "милиционерите" побегнали далеч от тяхната мерзост, нежели да продължават да се изживяват като техни робовладелци или идеологически драскачи на биографии според заслуги към ролята им на "водачи към светлото бъдеще".

    цитирай
    28. vencivaleri1951 - Гетьо, Сизиф не е лош персонаж
    18.07 20:37

    Лош е за властимеещите /боговете/ Оковава бога на смъртта и хората престават да умират, доближават се до боговете . За това и заради други номера против тях е наказан да бута камъка. Абе протестър и хак да му е :)

    quote=getmans1]... Сезиф е осъден да търкаля камъка по нанагорнището а нашият опонент да блъска външният жегъл но завинаги да си остане в ярема ...

    А, това което сега се случва ТРЯБВАШЕ ДА СЕ СЛУЧИ МИНАЛАТА ГОДИНА със двалянето от ефир Силвия Великова - КРИТИК ТОЧНО БОЙКОВИЯ ИЗБОР, ИВАН ГЕШЕВ.
    С.В. се обажда на ББ той натиска ръководството и я връщат но на другият ден БНР НЕ ИЗЛЪЧВА - което си е знак от където и да го погледнеш.
    Грешката на власта е, че ПРЕВРАТА е осуетен ... но ББ не взема необходимите мерки или по-точно търси друг, по-мек начин да постави виновниците на място им ... и тази мекушавост може и най-вероятно ще му изяде главата.... Пусто да остане заради ЕДИНИЯТ ИМИДЖ НА БЪЛГАРИЯ.

    delff написа:
    Напълно съм съгласен с коментиралия над мен, че да си губиш времето и то в събота с хора, които увъртат още по отношение на темата е загуба на време.
    Давам примери за увъртането.
    vencivaleri1951: Специализирана прокуратура е създадена преди 3 години
    starforlife: Специализирана прокуратура е създадена в началото на 2012 г.
    vencivaleri1951: Опа исках да каже, че Специализиран наказателен съд е създаден преди 3 години
    starforlife: Същият е създаден в края на 2010 г.
    Какво повече да говорим? Нещата са проверими с google.

    [/quote]
    цитирай
    29. librarian - Добър вечер, Стар! :-)
    18.07 20:47
    Отдава ти се да правиш както приятни и естетични постинги, така и сериозни и размислящи. Сериозността на проблема явно е голяма и си прав да приканваш към ползотворна дискусия, но за съжаление някои продължават постоянната си песен, на която не само текстът вече ни втръсна, а и музиката. :-)
    цитирай
    30. vencivaleri1951 - Сега за уйки знаещите .
    18.07 21:17
    Специализираните наказателни съдилища / има и касационен/ наистина са създадени доста по отдавна. Не помня дали не бяха гласувани при Станишев, но във всеки случай социалистите внесоха проектозакона. Идеята бе да разговарят магистрати от рутинни наказателни производства и да се захванат със сериозни, преди всичко корупционни практики. Оставаха си обаче подчинени на ВКС и обвинението си бе нормалното. Както много магистрати прогнозираха, спец съда остана ненатоварен. ,, Ние ги ловим съдиите ги пускат,, през 16 та година в законопроект бяха вкарани промени и на
    практика спец съда бе изваден пред скоба спрямо останалите съдилища, бе изваден на практика от Подчинение на ВКС и се сдоби със специализирана прокуратура. Въпреки новите пълномощия за три години няма осъдителна присъда. Според Гешев виновен бил НПК, който изисквал абсолютни доказателства, които нямало как бързо да се съберат. Загатна за промяна , в която да залегне, че за осъдителна присъда не е необходимо непоклатим доказателствен материал, а и косвен бил достатъчен. Тоест ,, една жена каза ,, и ,,гадината,, в кауша за дълго. Не съм сигурен дали не поиска и пледиращият за невинен да потапя ръката си във вряла вода и по мехурите или липсата им да се чете присъдата. Въобще вряла вода и ,,гол,, президент е мечтата на този корифей. Мечта , заради която агората му поиска и ще му ,,скъса еполетите,,
    цитирай
    31. getmans1 - ДО - 28. vencivaleri1951 - Гетьо, Сизиф не е лош персонаж 20:37
    18.07 23:25
    Аельооо, АНТИПОД СИЗИФОВ1951, след като разбра КНЯЗ МИШКИН ще нада и да разбереш ИРОНИЯТА ... нерде е скалата Сезифова, и нерде външният жегъл на твоя ярем... хахахаха
    цитирай
    32. vmir - 27. vencivaleri1951 - Бъркаш либретото...кой пред кого на колене...
    18.07 23:51
    Знам, бе, знам - ако зависеше от теб, животът при комунизма щеше да бъде обявен за песен със закон. Пък на който не му харесва - на прасетата. Ти тогава не си искал комунизъм, ама хич. И си станал комунист след падането на комунизма, нали така твърдиш? Ще кажеш и, че не си бил способен да пращаш бременни жени на барикадите, нито да злорадстваш над изнасилвани жени, някои хвърлени след това през прозореца от милост, за да не им се случи нещо още по-лошо. Само опонентите ти били способни на такива неща, щото не могли да оценят комунизма нито преди да падне, нито сега, а ти сега вече го оценяваш, защото най-накрая си проумял човеколюбието му, нали така. Абе, ти ще престанеш ли някога да вземаш за идиоти хората, които не ти понасят идиотщините?


    цитирай
    33. starforlife - Хаааааааа ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха
    19.07 17:57
    Венци, не ти ли омръзна да настъпваш мотиката и постоянно да доказваш, че "пудрите ти за всеки случай" не те правят нищо друго освен смешник?

    Хей сега ще те репликирам и то в постинг, че да има някаква по-голяма поне информативна полза за Читателите (ми).
    цитирай
    34. cortana - Имай милост!! :):):)
    20.07 09:52
    :):):)))
    цитирай
    35. librarian - 34. cortana - Корти, привет! :-)
    20.07 14:07
    Милост към хора, които започват коментар с "Ами ще ти го обясня като на програмист:)" и след това не пишат дори думичка по зададените им въпроси или темата на постинга, а пишат словоизлияния, с които както казва Стар "се пудрят"?
    Човек трябва да няма уважението на времето си, за да има милост към такива! Такива трябва постоянно да бъдат затапвани, защото не са нищо друго в една дискусия, освен паразити и тролове.
    цитирай
    Търсене

    За този блог
    Автор: starforlife
    Категория: Лични дневници
    Прочетен: 1797885
    Постинги: 812
    Коментари: 14387
    Гласове: 10631
    Календар
    «  Ноември, 2020  
    ПВСЧПСН
    1
    2345678
    9101112131415
    16171819202122
    23242526272829
    30