Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
19.07 18:25 - За протестите по допирателната Част 2-ра
Автор: starforlife Категория: Лични дневници   
Прочетен: 884 Коментари: 26 Гласове:
32

Последна промяна: 22.07 09:40

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
image
image
image
image
image




Гласувай:
33
1



1. starforlife - Е... Както казах в коментар 33-ти под предходния си постинг:
19.07 18:26
ТОВА, ВЕНЦИ, БЕШЕ СЕРИОЗНАТА МИ РЕПЛИКА ПО НОВИТЕ ТИ БАЛАЛАЙКАНИЯ ПО СЕРИОЗНИ ВЪПРОСИ.

Малко по-късно тук, в този коментар, ще репликирам и несериозните ти подмятания в последните ти коментари под предходния ми постинг, които се явяват... Фройдистко изражение на интелектуалното ти безсилие да водиш подкован с фактология и логически издържан диалог и показват за кой ли път "възвишените" ти качества като лъжа, лицемерие, непочтеност и прочее.
цитирай
2. eva666 - ...страхотно построен..пост, г н Г Стоименов.
19.07 18:50

Изложението ти, е почти..академично, ако премахнеш..и некои."л.обръщения )
....Ти, си подредил моите мисли, в едно полезно, и поучително "слово"..
благодаря, чувствам се, някак реабилитирана, след цялата тази
патетична и провансалска..жалко скроена.."Резиденщина"..която сме
наказани, да наблюдаваме/ и съпреживяваме..Уви!

поздрави от мен../Юлия
цитирай
3. petgrig - Много добър пост!
19.07 19:22
Точен и аргументиран. Браво!
цитирай
4. silvest - Напълно съгласен с казаното преди мен, Стар!
19.07 19:23
Премахни личните обръщения, защото написаното е прекалено добро и сериозно, за да бъде омаловажавано с блогови изрази и войни. Съдбата ни се решава в момента и това дали някои ще извлекат полза за себе си на гърба на недоволните както казваш с право, но за сметка на лошаване, а не оправяне на нещата.
Аз също съм на твоето мнение, което чета при предния ти пост. Не може да се недоволства от Гешев, при условие, че човекът е на този пост от половин година. Нужно е време, за да се види пригодността му и това мотивите му в полза на народа ли са или обратно. Засега по всичко се вижда, че са в полза, защото удари най-вече мащабните престъпници и те се опитват да му отнемат властта. Защото съгласете се, че примерно Божков е един от основните гърбове на Радев, а е явен бандит и то от най-голям калибър.
Браво, Стар! Удоволствие беше да прочета.
цитирай
5. silvest - Докато съм писал е написан още един коментар.
19.07 19:25
Думите ми за съгласие по отношение на личните обръщения касаят написаното в коментар 2.
цитирай
6. vmir - Умното си е и учено.
19.07 20:17
А на привилегированият некадърник и 5 дисертации да му напишат, си остава отрепка, която освен да мами и клепа, друго не умее.

Поздравления, Жоро! Живеем във време разделно, некадърното безделие и необузданата себичност и алчност за власт и привилегии не се спират пред никакви мръсотии и престъпления, а пудренето и помпозниченето са им само за параван.
цитирай
7. ba4kata73 - Хахахаха, бачка, закопал си го! Отново!
19.07 21:54
Поздравления за сериозния пост и аз също изказвам мнение, че присъствието на блоговите заяждания в него го принизяват и ще е добре да ги махнеш. Умствения багаж личи и без да се уточнява спрямо кого е насочил обезоръжаващата си умност. :)
цитирай
8. getmans1 - Не си, в никой случай не си си загубил ...
19.07 23:17
Не си, в никой случай не си си загубил времето СТАР ... самозваните всезнайковци си губят времето да обясняват,че бялото е черно.

Хукнал по студията новият съветник на Радев по правните въпроси да говори против прокуратурат и Гешев ... пита се това ли е работата му, а ...
А, самият Радев очаква българският Дж. Фалконе ... голямо ДРЪН-ДРЪНкане ОСВЕТЛЯВАНЕ иска ... ама от другите;

„За отечеството работим, байо, КАЖИ ТИ МОИТЕ и аз твоите кривици, па да се поправим и все [за]едно да вървим, ако ще бъдем хора.„
цитирай
9. novitejivotni - Само лекинко да напомня
20.07 01:38
Скоро трябва да отчетем година откакто "торбалъжи1951" обеща да си покаже църковното кръщелно. Дали пък, година по-късно няма да ни ощастливи ?
Аз лично, не вярвам.
Но пък винаги съм призовавал другарЕте да се смирят, да си гледат внуците и да палят свещ за "гадните американци", които им подариха интернет. Сега, те имат възможност да се чувстват значими. И да си мислят, че ги четат много хора.
Иначе, преди беше ясно, ще люпят семки пред блока, ще джасат табла с бира и ще се надяват, че бабите ще ги слушат...
Ама, в днешно време и бабите станаха бамбашка...:-)))
цитирай
10. vmir - Трагикомедията на протестите е,
20.07 04:31
че Радев го поставят в ролята на Ленин, който вече е в Зимния дворец, но не с военен преврат, а с лъжливия фасон на натовец. Изменничеството му е планирано още преди избирането му, в момента той го реализира в поредния опит да подкокороса най-низките балкански страсти, за да срине страната само защото като всеки ограничен типаж е налъган, че ако той е бил на мястото на Ленин, сега целия свят щеше да бъде Русия, а обещаваното "светло бъдеще" щеше да бъде свършен факт. В тази разтеглива дъвка за лунатици пък подкрепяща роля е възложена на сенилни паразити като бат Венцо и боготворящия го глупак Чернопръцко (който не прави разлика между глупава претенция и три вагона книги), а когато изменника Радев говори от името на народа, той просто повтаря глупостите, с които не само бат Венцо и Чернопръцко, но и организирани мрежи от зле платени неудачници тиражират без дори да се опитат да разберат що за информационна помия им се пробутва, а те пък я изливат над младите или неинформирани хора.
цитирай
11. anngry - Добро утро, Стар! :D
20.07 07:05
Ще ме прощаваш, че от месеци нямам време за блога и не съм наминавала, но в момента съм открднала време за сутрешно кафе и ето ме, наминах да ви видя. И как иначе, когато "съм" твой клонинг според някои? :D:D
Стар, интригуващо е да прочете човек и сериозните ти мисли. Съгласна съм, че блогът е средство за забавление, но понякога трябва и в него да бъдем максимално сериозни, защото все пак той е част от визията ни пред околните, а тя трябва да разкрива и сериозността на характерите ни.
Поздрави и успешна нова седмица, Стар! На читателите ти също! :D
цитирай
12. anngry - "Не на последно място: Харесвам Гешев, защото щракна белезниците на (следва изброяване на имена)....."
20.07 07:06
Логично и издържано. Както и логично и издържано питаш всички онези, които не го харесват, защо е така, след като той е главен прокурор от толкова малко време? Съгласна съм, че логиката е понеже явно вече е успял да засегне техни интереси и се превръща в заплаха.
Някои май искат главен прокурор и прокуратура, които да не си вършат работата или да я вършат избирателно, оставяйки недосегаеми.
цитирай
13. starforlife - Добро утро на всички коментирали досега.
20.07 07:46
Днес първата ми среща е в 7:15 и сега ще изчезвам, но като се прибера ще "изчистя" постинга отличните обръщения, защото глас бЛогу - глас Богу. Хах.
Приятен ден и стремителна нова седмица.
цитирай
14. vladtepes - За Гешев
20.07 09:11
Гешев е завършил висше милиционерско и няма необходимата юридическа подготовка за прокурор. Трябват сериозни юристи.
цитирай
15. cortana - :):):)
20.07 09:44
И тук се появявам аз в цялото си великолепие и блясък :):):) и дори белязвам появяването си със "скандал" :):):)))
vladtepes написа:
Гешев е завършил висше милиционерско и няма необходимата юридическа ходготовка за прокурор. Трябват сериозни юристи.

Другарю КРАВАРОВ, това е най-тъпият коментар, който можеше да се очаква от Вас и който ще помоля Жоро да репликира надлежно, защото при все да не съм била активна от почти вече месец, почти не минава ден да не си пишем или не се чуем със Смарти и сме дискутирали по тема, пряко свързана с това Ваше глупаво изказване. :):):)
Засега само ще Ви подскажа, че например аз не съм завършила мениджмънт или нещо от сорта, а източни култури в Германия. Това обаче не ми пречи да работя в голяма, мултинационална (и американска, и американска:):) IT компания вече почти 12 години, от които последните 7 точно като мениджър макар и ниско ниво. Ниско ниво в случая означава на екип под 100, но над 50 човека. :)
цитирай
16. cortana - А по постинга, та чак и по предходния, какво да кажа??
20.07 09:48
Жоро се е.ава с другаря Венци, който не е наясно, че правото никак не е далечно от основните му интереси. Нещо повече, Смарти има много познати и приятели юристи, с които обожава да общува и дискутира. :) Още нещо повече, докато беше в България, четеше редовно лекции по право и ги заучаваше, опитвайки се да анализира взаимовръзките в материята. :) И накрая още още нещо повече: и тук, в блога, е ставало въпрос преди години, че не е невъзможен варианта да запише право. :):):)
Ако някои го познаваха от онези години и бяха ставали свидетели на някои негови изяви като постинги или коментари в областта, то щяха да са наясно, че 'пудренето' им пред него в тази материя само провокира интелекта му да си направи един спаринг с пудрещия се, от който спаринг мисля, че резултатите са налице и се виждат от всички. :)
цитирай
17. batogo - !!!:))) Истината е най-доброто средство срещу комуНИЗОСТТА във всичките и форми!
20.07 10:52
Поздравления за перфектно аргументирания постинг, Стар!
Рано или късно всеки трябва да изсърба попарата, която е надробил, а комуНИЗОСТТА ТАКАВА СОЧНА ПОПАРА СИ НАДРОБИ ПРЕЗ ПОСЛЕДНИТЕ 76 ГОДИНИ АЛЧНОСТ И БЕЗУМСТВО на гърба на България, че просто няма как да избегне Вселенския Закон за причините и последствията!
цитирай
18. getmans1 - . . . Хубаво е в тази насока да се види ...
20.07 11:17
... Хубаво е в тази насока да се види КОЙ ги изравни през годините ... правистите от МВР, провинциалните факултети и тези от СУ ... дали въобще има някакви ограничителни мерки ... а то няма.
И няма защото 60-те години през СОЦИАЛИЗЪМА се е смятало, че тази професия няма да има бъдеще след двайсетина години

vladtepes написа:
Гешев е завършил висше милиционерско и няма необходимата юридическа ходготовка за прокурор. Трябват сериозни юристи.

цитирай
19. vladtepes - Изравняването на юристите
20.07 11:24
Категорията юрист-милиционер беше въведена от доц. Лостов заради Богомил Бонев. Преди това юрист-милиционерите заемаха длъжности изключително в МВР и затворите. Дори в Русия завършилите специализираните ВУЗ на МВД, ФСИН, МЧС не получават юридическа правоспособност без допълнително образование по индивидуална програма.
цитирай
20. librarian - Стар, привет и от мен! :-)
20.07 13:44
Аз вече казах, че си силен както в приятните и естетични постинги, така и в сериозните и замислящи. В случая и аз съм съгласна с гледам всеобщото мнение, че няма смисъл от лични обръщения в текста и така той губи от силата си, като същевременно ще си позволя да ти препоръчам и друго, по-комплексно:
Стар, забелязвам, че под последните ти сериозни постинги коментират хора, които под лежерните ти не се вписват с коментар. Това от една страна е показателно, че хората четат, но не винаги коментират, а само когато е по интересите им. Затова ще си позволя да ти препоръчам да редуваш постингите, един лежерен, един сериозен. Така ще може да радваш както читателите си, посещаващи те за разтуха и емоционално удоволствие, така и тези, търсещи сериозната дискусия, от която да задоволят друг вид "глад", този за информираност и дискусия в сериозни сфери. Постинги в основното ти омплоа, компютрите, биха били също интересни, поучителни и полезни.
Поздрави и успешна нова седмица! :-)

ПП: Корти, привет! :-)
цитирай
21. librarian - Всъщност, нали някои си позволяват и мен да ме определят като твой клонинг, та да направя все пак реклама. :-)
20.07 13:49
Чета под предния ти постинг изказано не така пряко мнение, че ти си бил човек на "Уикипедия". Смисълът на г-на е, че всеки може така, с "Гугъл" и "Уикипедия". Хубаво де, но защо тогава коментарите и постингите на същия този г-н не са така добри, а се вижда, че са неверни и подвеждащи? Излиза, че дори и така да е, да се ползват "Гугъл" и "Уикипедия" не е чак толкова проста работа когато не става въпрос за дата на раждане на някой учен или нещо от сорта. За много въпроси, в случая по отношение на юридическите неща, явно човек трябва да умее да прочете и разтълкува информацията, за да не напише глупост, а нещо вярно.
цитирай
22. vladtepes - За висшето милиционерско
20.07 14:53
Достатъчно е човек да погледне учебните планове на АМВР и веднага става ясно, че от там няма как да излязат качествени юристи - много важни правни дисциплини са с крайно недостатъчен хорариум, някои на текуща оценка и дори хорариумът наказателно право е значително по-малък от този в СУ.
цитирай
23. starforlife - ~ vladtepes от 14-ти, 19-ти и 22-ри коментар:
20.07 20:26
Понеже Венци го няма, а сте от една черга, та реши да го заместиш в настъпването на мотиката ли?
Написал си:
- глупости
- НЕВЯРНИ НЕЩА
- думички, показващи не само невежеството ти в областта, а и липсата на поглед към съвремието (А защо всъщност само съвремието? Глупостите ти са валидни и за миналото, за соца.)
цитирай
24. starforlife - На всички останали умни и разсъждаващи коментирали - благодаря за вниманието и мненията.
20.07 20:27
ПС за заместникът по настъпване на мотиката:
Ами явно утре (сега мисля да се продължа приятностите със Семейството си) ще се опитам да намеря време (по времето на сутрешното си кафе например) и в духа на този и предходния постинг, да покажа нивото и на... "каубоя в чизми" - ха ха ха.
цитирай
25. vladtepes - АМВР и СУ
21.07 09:54
Учебните планове на АМВР и СУ са достъпни в интернет. Достатъчно е човек да ги погледне и веднага става ясно откъде могат да излязат качествени подготвени юристи, определено това е СУ.
цитирай
26. starforlife - ~ 25. vladtepes
21.07 11:29
Абе, околоселташки...
Абе, момче "младо"...
Що не си гледаш тролската русофилска пропаганда ами си седнал глупости да плещеш?
Никакъв доцент ("Простов"), а професор и то точно един от най-добрите ни юристи за всички времена, направи тази "промяна" за която балалайкаш в единия от тролските си каментари.
(Кой е този професор като си така начетен в областта, м?)
Но не това е важното в случая с Главния Прокурор.
Главното Корти ти го е казала повече от замислящо, че за тази длъжност НЕ Е нужен добре подготвен юрист, а човек, умеещ да РЪКОВОДИ и УПРАВЛЯВА.
И спрямо това Гешев е перфектен!
Както и спрямо куп други явно неизвестни ти или убягващи ти неща, които хей сега ще си позволя малко по-подробно да трасирам.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: starforlife
Категория: Лични дневници
Прочетен: 1798047
Постинги: 812
Коментари: 14387
Гласове: 10631
Календар
«  Ноември, 2020  
ПВСЧПСН
1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
30