Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
24.07.2020 12:02 - Аз НЯМАМ
Автор: starforlife Категория: Лични дневници   
Прочетен: 295 Коментари: 17 Гласове:
18

Последна промяна: 24.07.2020 12:18

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
Аз НЯМАМ предразсъдъците и глупостта да гледам на Света през кривата призма на социалистическата идиотия. - каза единияТ (пълен член, Венценце)
Аз ИМАМ руска диплома с толкова математики, колкото инженерите изоПщо не изучават. - каза другияТ (отново пълен член, Венценце)

Аз НЯМАМ познанията на руската школа по математика, но мога да ви покажа надлежно и нагледно един от парадоксите на социалистическата математика, а именно:
ТОВА, ЧЕ ТЯ НЕ Е ОТКРИЛА ДОРИ ОТРИЦАТЕЛНИТЕ ЧИСЛА И НЕ МОЖЕ ДА ПРЕСМЕТНЕ, ЧЕ ЧИСЛОТО
ЕДНО СЕ ПОЛУЧАВА и ПРИ СБОРА ОТ ЧИСЛАТА ПЕТ И МИНУС ЧЕТИРИ, А НЕ САМО ПРИ РАЗЛИКАТА НА ПЪРВОТО И АпСОЛЮТНАТА СТОЙНОСТ НА фТОРОТО.

А помислете как много лесно мога да ви го покажа и докажа по-горното де?

Което доказателство всъщност ще ви покаже нагледно и абсолютното празнодумие и лицемерие при социализма, че видите ли бил строй, мислещ за хората, а не третиращ ги като животни или най-малкото роби на неговата глупост и лицемерие.

А сега де...


Я ДА ПУСНА ПОНЕ МАЛКО МУЗИКА, ЧЕ ТАКА Е МНОГО ВЕНЦОВСКО






Гласувай:
18
0



1. starforlife - Пренесен коментар от под предходния ми постинг:
24.07.2020 12:31
Абе, Любак... Какво им пука на комунягите за статичните натоварвания бре?
Те знаят "Количествените натрупвания водят до качествени изменения" и това прави Маркс най-великия съпроматист и ти ще им кажеш на тях...


НО ДА ОТИГРАЯ ТОПКАТА ТИ, ПЪК ТЕ НЕКА СИ МИСЛЯТ, ЧЕ СЕ НАГОВАРЯМЕ:
Венценце... Чеденце... Като си толкова на "ти" със строителството... Я ми кажи на мен, тъпият била-охранител, какво е това "плетена арматура"? М?
А понятието "кобилица" при арматурата в една плоча можеш ли да ми обясниш какво представлява и за какво служи? М?
Всъщност, понеже АЗ НЕ СЪМ (Може ли не на френски? Ха ха ха) в амплоато си и говоря ПОЛЕЗНИ неща, но с разговорните им термини... Та да ти подскажа, отговаряйки на първата част от въпроса и да ти остане само втората:

(погледни картинката, която хей сега ще допълня в новия си идиотски постиг)
(Всъщност, ще го оставя за утре. Да имаш време да се подготвиш.)
цитирай
2. starforlife - Тоест:
24.07.2020 12:34
АЗ НЯМАМ образование в строителството... Но СЪМ СТРОИЛ много и ИМАМ представа от много неща, които счетоводители в строителството... Опитващи се да ни се изпудрят, че не само повече математика били учили от Инженерите... А дори съпромат били учили... СЪМ СИГУРЕН, ЧЕ НЕ ЗНАЯТ ДОРИ НА ТЕОРИЯ!
(Спомнете си пудренето Венцово по отношение на покрива когато строех и как го направих за смях, че явно дори Питагоревата теорема не знае и не може да приложи практически.)

Та:
АЗ НЯМАМ нито един час по съпромат... Но на базата на казаното по-горе... Инспирирано от реплика на Любака...
ДА ПРЕДУПРЕДЯ ВЕНЦЕНЦЕТО, ЧЕ УТРЕ ЩЕ МУ "НАЧЕРТАЯ" ЕДНА АРМАТУРА НА ПЛОЧА ПРИ СТРОИТЕЛСТВОТО И ЩЕ ГО "ИЗПИТАМ" ПО ВЪПРОСА (за "кобилиците"), КОЙТО БЛАГОРОДНО - ха ха ха - МУ ПОДСКАЗАХ ОТСЕГА, ЧЕ ДА ИМА ВРЕМЕ ДА СЕ ПОДГОТВИ.
"Кобилицата" е съпромат в действие, Венценце. И при все, че няма да седна да проверявам техническото й наименование, ако ти си бил ръководител на място - ще се сетиш за какво говоря. Ако ли не... Защото в случая Гугъл едва ли ще ти помогне... То осъзнай, чче си бил просто един безполезен пръдльо, който е лапал на базата на партийното си парашутиране.

Тоест, Венценце:
АЗ НЯМАМ ПРИТЕСНЕНИЯТА ЗА СРЕЩИ ФЕЙС ТУ ФЕЙС, просто защото познавам капацитета на Интелекта си и при една такава ето така, според руслото на разговора, мога да ти показвам въпросния Интелект БЕЗ Гугъл и Уикипедия.
А тези, които ИМАТЕ всичко онова, което се опитвате да валидирате с думи - не се навивате на такива срещи, защото отлично знаете, че сте просто едни комунистически пръдни, които отдавна са излезли от пръшливия гъз на социализма и фанфарният им глас е вече заглъхнал в нищото, но се опитвате поне да поддържате миризмата.
(нищо, че непредубедените нормални хората си притискат носа с палец и показалец - това вие го имате за одобряващ жест, палец нагоре може би)
цитирай
3. vmir - Привет, Жоро,
24.07.2020 15:35
Понеже е казано да обичаме всички, ще проявя исканата емпатия от бат Венцо, нищо, че той смята, че мястото на руската бременна жена е на барикадата срещу Украйна, а на германската - да бъде изнасилвана от десетки съвеЦки войници...

Прочее, за бат Венцо трябва да приемем, че големият човек не се занимава с малки работи. Ама, моля ти се, как можеш да го занимаваш с дреболии като арматури, кобилици и прочие? Ми нали си има балъци за такива работи!? На бат Венцо му дай да разпалва революционни пламъци дето ще родят нови хиляди борци. А той като титаничен регулировчик на историческите събития да стои в центъра на събитията и да сочи на балъците пътя към светлото бъдеще. Оставналото е разбираемо - как да каже на балъците, че са балъци? А това изисква легенда, щото някой може да се сети да го запита какво разбира и може, че май само той знае пътя към светлото бъдеще.
цитирай
4. petgrig - Понеже е казано да обичаме всички, ...
24.07.2020 15:55
анонимен написа:
Понеже е казано да обичаме всички, ще проявя исканата емпатия от бат Венцо, нищо, че той смята, че мястото на руската бременна жена е на барикадата срещу Украйна, а на германската - да бъде изнасилвана от десетки съвеЦки войници...

Прочее, за бат Венцо трябва да приемем, че големият човек не се занимава с малки работи. Ама, моля ти се, как можеш да го занимаваш с дреболии като арматури, кобилици и прочие? Ми нали си има балъци за такива работи!? На бат Венцо му дай да разпалва революционни пламъци дето ще родят нови хиляди борци. А той като титаничен регулировчик на историческите събития да стои в центъра на събитията и да сочи на балъците пътя към светлото бъдеще. Оставналото е разбираемо - как да каже на балъците, че са балъци? А това изисква легенда, щото някой може да се сети да го запита какво разбира и може, че май само той знае пътя към светлото бъдеще.

Ей, че хубаво казано! Евала, пич!
цитирай
5. getmans1 - хахахахаха, иСкушавам се да под...
24.07.2020 15:57
хахахахаха, иСкушавам се да подскажа ... не научно му а по нарадно му ... кобилицата е елемент от арматарута който ....... ОТОГОВОРЪТ Е В .... отоговоът е В ... кобилицата за носене на вода, което дагойЕ не било мъжка работа ... мъжовете грабвали кОтлите и носели водата и разбира се, се гърбели кЪт грешници, отделно половината вода оставала по пътя и крачолите на потурите ... а момите кършели снага с кобилиците, въртели дупета ... И КАПКА НЕ ИЗЛИВАЛИ .... хахахаха ...
цитирай
6. vmir - 4. petgrig,
24.07.2020 17:17
petgrig написа:

Ей, че хубаво казано! Евала, пич!


Просто бат Венцо е недостижим морален великан, титан, гигант, и може да мери ръст единствено с Путин. Даже за Путин не съм сигурен дали може да изпитва емпатия, но за бат Венцо съм почти сигурен, стига обекти на емпатията му да са ихтамнети или наемници.
цитирай
7. barneba - Здравей, Стар!
24.07.2020 18:04
Чакай да видя дали съм разбрал. Някои претендират, че са учили съпромат. Претендират също, че са учили математика повече от един инженер, защото са учили икономика в областта на строителството. Ти не си учил съпромат, но си работил свързани с него неща. Не си икономист в строителството, но говориш за реално приложение на съпромата там и приканваш опонента си да премерите сили, а той се е скрил в миша дупка и дори не смее да защити социализма, че не познава отрицателните числа.
На мен лично ми намирисва на това, което наблюдаваме постоянно. А то е празни думи от едната страна и не започване на разговор за нещо, което не е ясно от другата страна.
Намеците, че съм твой блог и ти правя реклама могат да започнат сега. Аз просто ще изчакам да науча нещо ново в стриотелството и математиката. За математиката разбира се съм се усетил, че е шега, но ще ми е интересно да видя примера, защото също усещам, че ще е замислящ.
цитирай
8. barneba - Хайде да стана блог и на getmans.
24.07.2020 18:07
Бил съм многократно свидетел как се подиграват на този наш съблогер. Но явно той има решение на единия въпрос за кобилицата в строителството и това само показва, че може би е от хората, които не са били по ръководни позиции, но разбирайки от работата си са изкарвали заплатите и на онези както ги нарича Стар "партийно парашутирани" ръководители, на които им дай да вършат нещата на книга, а в практиката представа си нямат.
цитирай
9. starforlife - ~
24.07.2020 20:23
~ 3. vmir
Здраво, Любо.
На теб не ти ли омръзна да ми подаваш топката? М?
Имам предвид, че един събеседник, с когото е приятно да беседваш, не би започнал да менторства по отношение на думите ти за светлото бъдеще и водаческите напъни на нЕкои, а би припомнил да речем един скеч на... Шкумбата, ако не се лъжа - не е важно на кого е - при който имитира бай Тошо в разговор с журналист да кажем.
Журналистът: Другарю Живков, Вие уж водите Народа към светлото бъдеще, а той е гладен?
Бай Тошо: Не съм обещавал храна по време на пътуването.
Та така и при въпросните, Любо. В момента на Венценцето не съм му проблем аз като Можене и Имане, а това, че на мен не е отредено да съм в такава позиция. Син на "мильо", никакви партийни и особено пък соц-комуняшки идейни симпатии, напротив. Недопустимо е такива да имаме - не сме от техните "софра и квартал".
"Софра и квартал" ли казах?
Имах предвид празна чугунена кофа на абдал.


~ 4. petgrig
Любо маалко "прекалява" с честото намесване на името на руското джудже в иронията си, но е човек с Интелект, на който Венценцето, корешчето му икоко и ЧерноПръц например, ще носят вода в напръстник.


~ 5. getmans1
Не САМО ТОВА, РАДО. Не само това.
"Кобилицата" основно ще задейства съпромата си когато... се раздруса хорото.
Ха ха ха
Чудя се, ако говорим за строителство с Венценцето... Хей така - фейс ту фейс - без Гугъл - и някой каже "шайба" - дали Венценцето, строителният корифей, ще може да сложи думата преди въпросната шайба?
Е... Дадох жокер - основният отговор утре.


~ 7. barneba
Затова имам редовни Читатели: Защото им е станало ясно, че абстрахирайки се от нелицеприятните ми НАРОЧНИ изяви - обогатяват общата си култура.
А какво друго си заслужава пребиваването ТУК?
цитирай
10. librarian - Появявам се и аз по късна доба! :-) Добър вечер, Стар! :-)
24.07.2020 23:26
Добре де, Стар, имам въпрос: КАК ТАКА МИНЕ НЕ МИНЕ ВРЕМЕ И ИЗКАРАШ ПЕСЕН, КОЯТО Е ТАКА ДОБРА И ХВАЩА ЗА ГЪРЛОТО, НЕ Е ОТ ВЧЕРА, А НЕ СЪМ ПОПАДАЛА НА НЕЯ?
Ето в предния постинг, песен, която човек слуша пак и пак и не му омръзва. И ако тя е поне чужда, че да не я е срещнал човек, то тази тук е наша, българска и трябва нещо да те провокира да я включиш в постинга си, за да я срещна.
Благодаря ти за нея! Изключителна! Хваща за гърлото и нямаш сили да пееш в едно с изпълнителите, но я слушаш, съпреживяваш и........ сълзите ти капят по страните ти, напомняйки ти колко крехко е всичко красиво и как трябва своевременно да го ценим.
цитирай
11. librarian - Не! Определено тази песен не заслужава текста от този постинг!
24.07.2020 23:32
Тази песен трябва да бъде обречена на самота, защото думи около нея само и единствено я обиждат!
Ще я пусна отново! За трети път! И после сигурно пак! И отново!
цитирай
12. vmir - 9. starforlife - ~
25.07.2020 05:31
starforlife написа:
~ 3. vmir
Здраво, Любо.
На теб не ти ли омръзна да ми подаваш топката? М?


Никаква топка не ти подавам, Жоро!
Просто приказката си ни върви и единствено времето е това, което може да я ограничи. Ти си добър, сърцат, широко скроен и отворен човек, а неуморния ти ум допълнително ме респектира, за да не ми омръзне комуникацията с теб. Завиждам ти, че работиш в модерен бранш, където мутрите като бат Венцо и компания няма как да се промъкнат и отровителстват, защото при мен първоначалното им присъствие и менталните зарази, които ехидно сеят са значителни, а пораженията и корупцията, които маниерите им поддържат, са много сериозен системен проблем. Тези хомо совиетикус дори се умиляват на манифестациите на собственото си лицемерие, погледнах в блога на бат Венцо, щото мернах, че бил тъжен и едва не се издрайфах от парадирането да двамата кореши покрай Вапцаров, за да измамят разсеяните читатели, че и те божем не са лишени от човешки чувства, и не са мракобесниците, каквито сами нерядко се саморазкриват.

цитирай
13. anngry - Добро утро, Жоро-Стар! :D
25.07.2020 08:26
librarian написа:
Не! Определено тази песен не заслужава текста от този постинг! Тази песен трябва да бъде обречена на самота, защото думи около нея само и единствено я обиждат!
Ще я пусна отново! За трети път! И после сигурно пак! И отново!

Напълно съм съгласна! Песента е прекалено истинска, това, че е и българска е още по-подкрепящо за мнението.
Поздрави, Ж-Стар! И приятен уикенд. :D
цитирай
14. starforlife - ~ 12. vmir
25.07.2020 09:04
Ами виж сега, Любо... Ще си позволя този път коментара ти да го репликирам точка по точка, структурирано, за да доизясня някои неща.

vmir написа:
Никаква топка не ти подавам, Жоро!

Естествено, че никаква топка не ми подаваш и за разлика от тях ние не ги обсъждаме на ЛС и още по-малко да се наговаряме там. Нещо, което те не само правят, а и не се свенят да си го признават понякога.
Но то това, знаеш, е манталитет: Задкулисието и опитите да валидират неща, които реално не са факт.
Едно от нещата, които най-мразя на този свят, това е лицемерието.
Венци е еманация на лицемерието, но представи си - не го мразя. Смешен ми е. Безкрайно смешен. Особено когато не осъзнава, че е лилипут сред исполини. Визирам остарелите, закърнели и провалили се с трясък разбирания спрямо летящия полет на Младите, към които се числя, защото моето най-добро качество според мен е това, че винаги възприемам новото и не робувам на каквито и да е канализирани мисли и манталитет.
С което неусетно стигаме до следващата част от коментара ти.


vmir написа:
Просто приказката си ни върви и единствено времето е това, което може да я ограничи.

Да, така е. Факт. Така е било и при множеството пъти, когато сме си пили биричката в пицарията ми и приказката ни се е разхождала в различни простори, според това накъде тръгне от само себе си.
Другото не е разговор, а клюкарене, а това е може би второто омразно за мен качество след лицемерието.
Всъщност, то двете вървят винаги ръка за ръка и отново ги виждаме в действие и то очеизвадно и показателно тук при нЕкои претендиращи за стойностни "софри" и "квартали" люде.


vmir написа:
Ти си добър, сърцат, широко скроен и отворен човек, а неуморния ти ум допълнително ме респектира, за да не ми омръзне комуникацията с теб.

Така е, добър съм. Дори повече от правилното.
Одеве прочетох "изповед" на Венци как вчера набил кучето си. Защото видиш ли влязло в колата му, а той бил прал салона й.
Това при мен - да посегна на животно - просто няма как да се случи!
Човек ще бия та чак ще го пребия, ако си го изпроси и заслужи, но точно защото е човек и носи всички характеристики на това да мисли, разсъждава, осмисля. Да може да поставя граници.
И когато ги премине и си заслужи... И то винаги... АМА ВИНАГИ посегнал пръв... Не ще го ритам, ами ще се моли и там, където не съм го ритал да го направя, за да има... равновесен съпромат - ха ха ха.
Посягайки на животно, това само показва, че ти не си достигнал човечността и си останал на първичните, точно животинските... "манталитети".
Човек е най-искрен когато е спонтанен. Тогава си личи кой от какво тесто е замесен и на коя "софра" е позициониран.


vmir написа:
Завиждам ти, че работиш в модерен бранш, където мутрите като бат Венцо и компания няма как да се промъкнат и отровителстват, защото при мен първоначалното им присъствие и менталните зарази, които ехидно сеят са значителни, а пораженията и корупцията, които маниерите им поддържат, са много сериозен системен проблем.

Абсолютно си прав! АйТи секторът е един от малкото, в които някакви си пръдливи комуняги (включително в разновидността им на съвременни хора с крайни леви убеждения, но то това за мен е оксиморон) е невъзможно да се котират. Няма как просто. Интелектът не търпи посредственост, а комуняшкото съзнание определено е посредствено и това няма как да не се признава от всеки.
Хора, които нямат правилното светоусещане и не могат да правят логически взаимовръзки, базиращи се на постъпващата информация и последващата й обработка от мозъка, няма как да се впишат в руслото, в което тече Мисълта в АйТи сектора.
Просто няма как.


vmir написа:
Тези хомо совиетикус дори се умиляват на манифестациите на собственото си лицемерие, погледнах в блога на бат Венцо, щото мернах, че бил тъжен и едва не се издрайфах от парадирането да двамата кореши покрай Вапцаров, за да измамят разсеяните читатели, че и те божем не са лишени от човешки чувства, и не са мракобесниците, каквито сами нерядко се саморазкриват.

Хомо совЙетикус? Защо трябва да обиждаме Еволюцията, която създава даден вид на базата на неговата приспособимост за оцеляване и развиване на коренно различни "качества", необходими за това?
СовЙетукис да. ГнидаСовЙетикус. Гнида, получена от насилствената селекция на идиоти като Ленин, Сталин (Путин дори не то включвам. Прекалено е незначителен дори като "селекционер".) и прочее, но не и нормално появил се като еволюционно развитие индивидуалитет.
цитирай
15. cell - О, да )))
25.07.2020 09:32
vmir :-)
"...Ти си добър, сърцат, широко скроен и отворен човек, а неуморния ти ум допълнително ме респектира, за да не ми омръзне комуникацията с теб..."
Поздрав,starforlife !

"..Визирам остарелите, закърнели и провалили се с трясък разбирания спрямо летящия полет на Младите, към които се числя, защото моето най-добро качество според мен е това, че винаги възприемам новото и не робувам на каквито и да е канализирани мисли и манталитет..."
цитирай
16. musicgirl81 - Ето ме и мен! ;)
25.07.2020 10:29
През тези COVID два месеца и половина, не съм се появявала в блога, защото тук средата е силно заразна, но ето, че днес се появих и виждам някакви сериозни промени. ;) На първо място Стар взел, че сложил чужда снимка, нечувано и крайно любопитно защо! ;)
После чета този постинг, чета предния, още 2-3 назад и си мисля: От книги не разбирам толкова, но то се усеща кои книги какви са, на каква тематика и какви ценности изповядат и по това какви харесва даден човек вече може достоверно да се съди за ценностната му система и качеството му като човек.
От политика също не разбирам, но като всеки мислещ човек мисля, че имам някаква основа да схвана кой говори правилно и кой се опитва да излъже насрещния.
Е от музика вече смея да твърдя, че разбирам много повече, отколкото от книги и понеже всичко казано за книгите като тематика и съответно харесване от страната на даден човек, поне според мен е валидно и при музиката, то няма как да не се съглася с мненията тук за качеството на ЧОВЕКА Стар! ;);)
Приветче, Стар! Радваш, ЧОВЕКО! Радваш с искреността и неподправеността си! Дори когато псуваш, пак радваш! ;);) Защото го правиш незлобливо и се усеща, че е ебавка с адресата на "псувнята" ти. Тоест, както тук се говори за лицемерие, такова липсва и си открит и показващ, че думите ти за неканализиране на мисли и манталитет са верни, а не проявяваш лицемерието, на което ни подлагат повечето хора.
Поздрави, Ж-Стар! Магьоснико! ;)
Поздрави и на Корти! ;)
цитирай
17. musicgirl81 - А на недоволстващите от тебе какво друго да кажа, освен:
25.07.2020 10:34
Мили дами и господа, не съм видяла някога не само Стар, а който и да е тук да насилва някого да го посещава, чете и е съгласен с неговите виждания.
Всъщност, имаше време, когато съществуваше една класираща "първенците" страница тук и тогава точно вие, които не се срамувате да бъдете съдници спрямо това или онова, този или онзи, не се срамувахте да го правите постоянно изпъчили се на нея.
Това също е въпрос на манталитет където казва Стар. А така също и на ценностна система. За похвати с които си служите дори няма да отварям дума.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: starforlife
Категория: Лични дневници
Прочетен: 2040407
Постинги: 963
Коментари: 15541
Гласове: 12339
Календар
«  Септември, 2021  
ПВСЧПСН
12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930